Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:15
Erik1805 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:28:
[...]

Eerste weet ik helaas niet voor je. Voor de 2de kun je de onderstaande gebruiken. Is net uit en je kan de grote van het toetsenbord aanpassen. spelling is ook goed

https://androidworld.nl/apps/download-gboard-android/
Of Swiftkey!! Ik wil niks anders meer :9

• Erik1805
  • Laatst online: 17:00
JDL15 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 15:58:
[...]

Of Swiftkey!! Ik wil niks anders meer :9
Heel lang Swiftkey gebruikt maar eraf gegooid. Gboard is erg goed.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

passie2010 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 14:03:

Daarnaast ben ik niet tevreden over het standaard keyboard van de S7. Toetsen zijn te klein voor mijn vingers en de spellingscorrectie doet niet vaak wat ik wil. Wie weet een goed alternatief voor het Keyboard. Ik kom van een htc met sense af.
Toetsenbord grootte kun je aanpassen in de instellingen. Ik dacht dat HTC helemaal kleine toetsjes had zonder tussenruimte.
Swiftkey vind ik ook wel goed. Misschien dat Google keyboard ondertussen verandert is maar ik vond het ook maar niks.

IPhone keyboard typt trouwens heel goed maar miste aantal zaken zoals de numerieke bovenrij, geen goede woordvoorspelling en het ondersteunde geen meerdere talen.

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 22:59
Zowel bij Gboard als samsung keyboard zie ik geen instellingen om de toetsen te vergroten?

• passie2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-07 18:16
roT- schreef op donderdag 15 december 2016 @ 20:53:
Zowel bij Gboard als samsung keyboard zie ik geen instellingen om de toetsen te vergroten?
zie voorkeuren en dan hoogte van toetsenbord. Het zwarte thema rechtsonder (2e van onder) heeft trouwens mijn voorkeur gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:27
Zag dit bij een bericht op FB van Samsung over dat de backup niet meer werkt:

Hi Ulbert, dit kan kloppen. Onze Cloud servers zijn er momenteel mee gestopt. Je kunt wel een backup maken via Smart Switch op de PC. ^Nick

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:25
Komt er überhaupt een indicatie van de release van Nougat? Wordt het wachten zat.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:05:
Komt er überhaupt een indicatie van de release van Nougat? Wordt het wachten zat.
Zodra de beta-fase voorbij is, wordt Android 7.1.1 Nougat gereleased voor de S7/S7Edge

[ Voor 27% gewijzigd door henklbr op 16-12-2016 19:15 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
-

[ Voor 100% gewijzigd door roT- op 16-12-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
roT- schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 18:52:
[...]

Idem geldt voor jou. je komt (weer) eens agressief over.
kom jongens, laat het ons gezellig houden hier...
Besparen we de mods een deel knip- en plakwerk mee.
Afgesproken?

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:54
Awsom schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:17:
Ik werd vanochtend wakker naast een kapotte Galaxy S7. Het lijkt alsof de telefoon in een bootloop is terechtgekomen na de playstore updates die die gisteravond/vannacht aan het draaien was... De telefoon is niet geroot en draait op een stock rom...

De foutmeldingen in het Android Recovery scherm zijn als volgt:

E: failed to mount /efs (Invalid argument)
dm-verity verification failed

Is mijn interne geheugen gewoon stuk of? Ik heb de hele middag al naar een oplossing lopen zoeken maar deze heb ik helaas nog niet gevonden. Een mogelijkheid was om met odin TWRP te flashen waardoor ik op die manier in ieder geval kon booten, maar FRP staat aan waardoor dat in ieder geval niet gaat.

Ik ben bang dat dit anders een gevalletje garantie wordt, iets waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.
Zorian schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:06:
[...]

Meld maar aan voor omruiling. Als je EFS partitie foetsie is heb je een dure boekenlegger gekregen.
EFS bevat je IMEI en alle andere unieke data voor je toestel.
Hoe die kwijt is geraakt is me wel een raadsel. Perhaps dat de NAND defect is gegaan.
Om hier nog even op terug te komen...

Ik ben naar een Samsung service center geweest waar ze eerst hebben geprobeerd het softwarematig op te lossen. Dit is niet gelukt. Hierop hebben ze het moederbord vervangen en nu werkt de telefoon weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:25
henklbr schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 17:44:
[...]

Zodra de beta-fase voorbij is, wordt Android 7.1.1 Nougat gereleased voor de S7/S7Edge
Ah kijk daar kunnen we wat mee. Thanks! Gezien de beta al enkele weken gaande is zaal het nog maximaal een maand duren, denk je ook?

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Reaper.JA2 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 00:04:
[...]
Ah kijk daar kunnen we wat mee. Thanks! Gezien de beta al enkele weken gaande is zaal het nog maximaal een maand duren, denk je ook?
Maak van maximaal maar minimaal. Ergens 1e kwartaal 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Weet iemand hoe ik kan zorgen dat de app easyhome niet steeds afsluit? Ik meen dat gelezen te hebben ergens maar kan het niet meer vinden?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 09:04:
[...]

Maak van maximaal maar minimaal. Ergens 1e kwartaal 2017.
Idd. Ik gok rond de aankondiging van de S8. Zo is het altijd gegaan vanaf de S3. Net voor aankondiging van het nieuwe model pushen ze een grote update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Is het ook mogelijk om de tekst weg te halen of aan te passen van: vingerafdruk gebruiken of vegen....op het vergrendelscherm? Ik Google, maar vind alleen voor oudere modellen dit? S7 edge heeft deze mogelijkheid niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
lpaper hebt.
pdavie2311 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 18:39:
Is het ook mogelijk om de tekst weg te halen of aan te passen van: vingerafdruk gebruiken of vegen....op het vergrendelscherm? Ik Google, maar vind alleen voor oudere modellen dit? S7 edge heeft deze mogelijkheid niet?
Nee helaas niet, ik gebruik Goodlock daar kan het wel zelfs de notificatiebalk en tijd kun je verwijderen zodat je alleen de wallpaper hebt.
Werkt goed.

[ Voor 27% gewijzigd door Duckvogel op 18-12-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Duckvogel schreef op zondag 18 december 2016 @ 09:23:
lpaper hebt.
[...]

Nee helaas niet, ik gebruik Goodlock daar kan het wel zelfs de notificatiebalk en tijd kun je verwijderen zodat je alleen de wallpaper hebt.
Werkt goed.
Welke dan in de playstore? Ik vind er 2 maar niet met goede recensies of toepassingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
Goodlock staat niet op playstore. Als je goodlock even googled staat hij bij apk mirror daar kun je hem downloaden (wel even onbekende bronnen toestaan aanvinken ). Ik ben er zeer tevreden mee beter dan stock maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ps hij is ook zo weer makkelijk te verwijderen als hij niet bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Duckvogel schreef op zondag 18 december 2016 @ 11:24:
Goodlock staat niet op playstore. Als je goodlock even googled staat hij bij apk mirror daar kun je hem downloaden (wel even onbekende bronnen toestaan aanvinken ). Ik ben er zeer tevreden mee beter dan stock maar dat is natuurlijk persoonlijk. Ps hij is ook zo weer makkelijk te verwijderen als hij niet bevalt
Even erop gezet maar wil er weer vanaf! Heel mijn vergrendelscherm is lelijk nu! Hoe krijg ik het eraf? Heb het al verwijderd denk ik maar weer opnieuw opstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
pdavie2311 schreef op zondag 18 december 2016 @ 12:05:
[...]

Even erop gezet maar wil er weer vanaf! Heel mijn vergrendelscherm is lelijk nu! Hoe krijg ik het eraf? Heb het al verwijderd denk ik maar weer opnieuw opstarten?
Jammer
Even app openen en onderaan staat uninstall en dan start hij vanzelf opnieuw op en dan is hij weg
Maar dan moet je toch eens goed bij de instellingen kijken want alles is in te stellen zelf zo dat je het als het ware kunt laten uitzien als stock.
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:39
Heeft iemand anders ook last van dit probleem:
Wanneer ik een bestand kopieer van mijn nas naar me telefoon via wifi haal ik maximaal 32Mbps (4MBs). Terwijl ik via de speedtest app al 95Mbps haal.
Hetzelfde bestand kopiëren vanaf de nas naar me PC trekt prima de 1gbps kabel verbinding vol.
Ook via wifi haal ik met mijn PC prima snelheden naar de nas.
De combi nas en S7 is altijd traag.
Heb een archer C5 router, en een "zelfgebouwde" nas met openmediavault.
Bestanden kopieren doe ik via es file explorer.

Heb al een paar dingen geprobeerd zoals de oude DHCP-client te gebruiken het is daardoor wel verbeterd van 16Mbps naar 32Mbps maar dat moet nog steeds sneller kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ik heb nova launcher geinstalleerd alleen krijg ik geen geluid meer bij meldingen. Weet iemand of hier een oplossing voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Samoht93 schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:26:
Wanneer ik een bestand kopieer van mijn nas naar me telefoon via wifi haal ik maximaal 32Mbps (4MBs). Terwijl ik via de speedtest app al 95Mbps haal.
Hetzelfde bestand kopiëren vanaf de nas naar me PC trekt prima de 1gbps kabel verbinding vol.

Heb al een paar dingen geprobeerd zoals de oude DHCP-client te gebruiken het is daardoor wel verbeterd van 16Mbps naar 32Mbps maar dat moet nog steeds sneller kunnen.
Idem hier. Als ik iets download van het internet op mn s7e is het geen probleem. Mooie snelheden. Maar iets up of downloaden van m'n windows server gaat super traag. Diverse file explorers geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal het eens testen, heb er nooit op gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Ik zit nu zojuist met een probleem. Ik heb gisteren mijn Galaxy S7 ontvangen, en hij heeft het tijdens de installatie prima gedaan. Nu ik hem afgelopen nacht aan de lader heb gehangen ging hij een paar keer over met zijn wekker wat ook prima klopt. Toen ik uiteindelijk klaar was om uit bed te stappen, merkte ik dat mijn S7 helemaal nergens meer op reageert.

Het scherm blijft zwart als ik op de power of home toets druk. Het langer ingedrukt houden van de power toets hard-reset de telefoon ook niet, of een combinatie van power/home/volume toetsen wilt ook niet helpen. Bovenin knippert mijn indicator wel blauw als in dat ik facebookmeldingen heb. Aansluiten aan mn pc geeft ook geen kick, pc geeft ook niet aan dat er een apparaat verbonden is.

Telefoon leeg laten lopen kan wel even duren voordat ik hem opnieuw op kan starten aangezien hij 100% vol zit nu. Moet ik ermee terug naar mijn provider, of is er een workaround?

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaronStrypsteen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-08 13:18
IIsnickerII schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:18:
Ik zit nu zojuist met een probleem. Ik heb gisteren mijn Galaxy S7 ontvangen, en hij heeft het tijdens de installatie prima gedaan. Nu ik hem afgelopen nacht aan de lader heb gehangen ging hij een paar keer over met zijn wekker wat ook prima klopt. Toen ik uiteindelijk klaar was om uit bed te stappen, merkte ik dat mijn S7 helemaal nergens meer op reageert.

Het scherm blijft zwart als ik op de power of home toets druk. Het langer ingedrukt houden van de power toets hard-reset de telefoon ook niet, of een combinatie van power/home/volume toetsen wilt ook niet helpen. Bovenin knippert mijn indicator wel blauw als in dat ik facebookmeldingen heb. Aansluiten aan mn pc geeft ook geen kick, pc geeft ook niet aan dat er een apparaat verbonden is.

Telefoon leeg laten lopen kan wel even duren voordat ik hem opnieuw op kan starten aangezien hij 100% vol zit nu. Moet ik ermee terug naar mijn provider, of is er een workaround?
Ik zou ermee terug gaan. Jij hebt alles goed gedaan, het zal een defect zijn aan de toestel. Het is niet normaal dat een nieuwe toestel zoiets doet achter 1 nacht opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IIsnickerII schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:18:

Resetten.

Volgende drie knoppen ingedrukt houden totdat telefoon weer opstart.

Home, power, volume down

Edit. Lees dat je dit al gedaan hebt.

Net geprobeerd en zit op volle snelheid van de router wat 80mbps is. (Wordt tijd voor een AC router :) )

Nas is een Synology en router een tplink wr1043nd

[ Voor 30% gewijzigd door Garret1410 op 19-12-2016 13:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IIsnickerII
  • Laatst online: 29-09 12:24

IIsnickerII

Docent Software Dev

Garret1410 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:33:
[...]

Resetten.

Volgende drie knoppen ingedrukt houden totdat telefoon weer opstart.

Home, power, volume down

Edit. Lees dat je dit al gedaan hebt.

[...]

Net geprobeerd en zit op volle snelheid van de router wat 80mbps is. (Wordt tijd voor een AC router :) )

Ik dacht dat ik dat gedaan had, maar dit werkte nu wel. Ik voel me een beetje dom daarvoor. 8)7
Ik ga het komende tijd in de gaten houden mocht het vaker gebeuren, want het kan nooit goed zijn. Dankjewel in ieder geval! d:)b

Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:14:
Hoi, ik heb nova launcher geinstalleerd alleen krijg ik geen geluid meer bij meldingen. Weet iemand of hier een oplossing voor is?
Weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:41:
[...]

Weet iemand hier een antwoord op?
Vreemd, ik heb ook Nova launcher, maar bij mij geeft hij nog gewoon geluid.

heb je het er alweer eens afgegooid? Staan de instellingen wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee heb het er nog niet afgegooid en naar mijn weten staan de instellingen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Niet per ongeluk de Niet-Storen-functie geactiveerd?

Nomen nescio

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Aangaande het bevriezen van een S serie ... Als je dit overkomt, niet de DRIE knoppen combo gebruiken (vol up + home + power hoort je naar recovery te brengen, lost niets op. vol down + home + power brengt je naar eerste stap downloadscherm voor Odin, los je ook niets mee op) .

Gebruik gewoon de aangegeven toetsencombinatie "vol down + power" ongeveer 10 seconden. Je doet dan een zachte reset van het toestel.
Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat mensen de 3 knoppen gebruikten en nog liepen te klagen dat er niets gebeurde.. duh...

Just my 2 cents

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:39
Garret1410 schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:33:
[...]

mm vreemd ik kom echt niet verder dan 32mbps.
Heb al heel wat dingen geprobeerd maar niks helpt.

edit:
Link speed is volgens android 780Mbps,

[ Voor 6% gewijzigd door Samoht93 op 19-12-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
burrfoot schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:42:
Aangaande het bevriezen van een S serie ... Als je dit overkomt, niet de DRIE knoppen combo gebruiken (vol up + home + power hoort je naar recovery te brengen, lost niets op. vol down + home + power brengt je naar eerste stap downloadscherm voor Odin, los je ook niets mee op) .

Gebruik gewoon de aangegeven toetsencombinatie "vol down + power" ongeveer 10 seconden. Je doet dan een zachte reset van het toestel.
Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat mensen de 3 knoppen gebruikten en nog liepen te klagen dat er niets gebeurde.. duh...

Just my 2 cents
Toch werkt het bij mij altijd. Je gaat alleen naar download mode als je ze continu in blijft houden.
Als het weer eens nodig is zal ik de twee knoppen combo proberen. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bra-Jo schreef op maandag 19 december 2016 @ 15:16:
Niet per ongeluk de Niet-Storen-functie geactiveerd?
Nee ook niet, jammer maar heb hem maar tijdelijk verwijdert tot ik een oplossing heb. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:21
Het volume van de 'meldingen' blijft bij mij automatisch naar 0 springen. Ook als ik deze in het instellingenmenu wijzig sprint hij direct weer naar 0. Ook als 'niet storen' gedeactiveerd is.

Zal wel een heel simpele instelling ergens zijn, maar ik vind hem niet :X . Herkent iemand dit?

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje147
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-09-2024
Voor de beta users... update #4 is uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
Bartje147 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:33:
Dank voor het melden, is nu aan het updaten. Moet zeggen dat de beta zeer goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:53

Zorian

What the fox?

Bartje147 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:33:
Ben benieuwd naar de changelog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartje147
Zorian schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:36:
[...]

Er is niet zoveel veranderd. Je kan nu Samsung Notes verwijderen, nieuwe animaties. En moet zeggen dat alles alweer wat soepeler verloopt. Wel zag ik ook al een Secure Folder Apk staan bij Package Disabler maar nog nergens de functie gevonden eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20
Zorian schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 11:36:
[...]

Dit is alles dat officieel naar buiten is gebracht:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/akGweON.png

Verder staan hier nog wat andere zaken genoemd (waaronder herstelde verbinding met Samsung Cloud):

http://www.sammobile.com/...t-beta-galaxy-s7-s7-edge/

[ Voor 8% gewijzigd door JdJtA op 20-12-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Ik hoop dat ze snel de final release uitbrengen. Helaas was ik te laat voor het beta programma.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:35
Erik1805 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 12:40:
Ik hoop dat ze snel de final release uitbrengen. Helaas was ik te laat voor het beta programma.
Het Beta programma loopt officieel niet in Nederland, dus je moet de Beta's handmatig installeren volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartje147
weertenaar schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:19:
[...]

Het Beta programma loopt officieel niet in Nederland, dus je moet de Beta's handmatig installeren volgens mij...
Handmatig kan je niet. Je moet geregistreerd zijn. De allereerste release kan je installeren op XDA.. dan heb je een voorproefje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
weertenaar schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:19:
[...]

Niet in Nederland maar je kon originele Engelse firmware flashen en dan kon je wel meedoen maar dat kan nu niet meer.

Nu zul je Nougat via een custom recovery moeten flashen wat dus ook een Knox trip inhoud.
De updates moet je dan ook handmatig flashen.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 20-12-2016 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Garret1410 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:33:
[...]

Niet in Nederland maar je kon originele Engelse firmware flashen en dan kon je wel meedoen maar dat kan nu niet meer.

Nu zul je Nougat via een custom recovery moeten flashen wat dus ook een Knox trip inhoud.
Ik wacht het rustig even af. Wil geen KNOX trip op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Vandaag foto's genomen in een sporthal van mijn kinderen. Ik vind de foto's tegenvallen, vooral bij inzoomen? Veelal om de camera heb ik mijn iPhone 7 vervangen voor de Edge..Zijn er verbeterpunten qua instellingen? Ik google, maar vind niet echt veel. Ik gebruik de standaard camera app met de volgende instellingen:

- HDR on
- 4:3 12M
- Flits auto

Ook met filmen vond ik het beeld wat trillen af en toe..Ik weet dat de Pixel hiervoor een feature heeft, maar kan ik daar ook nog iets aan doen? Videostabilisatie staat aan..

Thanx voor de tips alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
pdavie2311 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:27:
Vandaag foto's genomen in een sporthal van mijn kinderen. Ik vind de foto's tegenvallen, vooral bij inzoomen? Veelal om de camera heb ik mijn iPhone 7 vervangen voor de Edge..Zijn er verbeterpunten qua instellingen? Ik google, maar vind niet echt veel. Ik gebruik de standaard camera app met de volgende instellingen:

- HDR on
- 4:3 12M
- Flits auto

Ook met filmen vond ik het beeld wat trillen af en toe..Ik weet dat de Pixel hiervoor een feature heeft, maar kan ik daar ook nog iets aan doen? Videostabilisatie staat aan..

Thanx voor de tips alvast.
Fotograferen van bewegende objecten op slecht belichte locaties met een smartphonecamera (kleine sensor) vraagt natuurlijk om problemen. Als je dan ook nog wil (digitaal) inzoomen, blijft er weinig beeldkwaliteit over.

Helaas kun je hier weinig aan doen. Echter is het misschien handig om HDR uit te zetten of in ieder geval op Auto om bewegingsonscherpte te minimaliseren. Flitslicht zou ik veel mogelijk vermijden, tenzij dit niet anders kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 22:31
Garret1410 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 13:33:
[...]

Hoe kom je hier bij?

Ik zit inmiddels al een tijdje in de beta groep, daarvoor heb ik gewoon de firmware van xda geflashed via Odin. Geen Knox trip bij mij.

De updates zijn overigens niet te flashen of überhaupt te verkrijgen als je niet in de test groep zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Kapitein187 op 20-12-2016 22:42 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43
Kapitein187 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:47:
[...]

Hoe kom je hier bij?

Ik zit inmiddels al een tijdje in de beta groep, daarvoor heb ik gewoon de firmware van xda geflashed via Odin. Geen Knox trip bij mij.
Je hebt dus niet via recovery geflashed. En ook alweer een tijdje geleden. Toen was (tijdelijk) de beta weer open voor mensen met BTU firmware. Ik neem aan dat de beta nu weer gesloten is. Dan kun je dus alleen de eerste beta flashen en niet updaten zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Laatst online: 05-09 15:09
Zit er voor de cameralens (achterzijde) van de S7 ook een beschermfolie?
Had op de voorzijde en achterzijde van het toestel een doorzichtige folie kleven. Op de cameralens valt me niet direct iets op en wil hier niet beginnen prutsen om te kijken of er iets los komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 22:31
barrymossel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:49:
[...]

Je hebt dus niet via recovery geflashed. En ook alweer een tijdje geleden. Toen was (tijdelijk) de beta weer open voor mensen met BTU firmware. Ik neem aan dat de beta nu weer gesloten is. Dan kun je dus alleen de eerste beta flashen en niet updaten zover ik weet.
Klopt. Maar er is nog steeds geen custom recovery nodig om de eerste beta te flashen. En de eerste beta werkte overigens ook goed.

Heb in m'n vorige post even een wijziging aangebracht met het feit dat je daarna sowieso de laatste updates niet flashen. Alleen dus als je in de beta groep zit. Ook niet via een custom ROM.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
buffy1966 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:27:
Had op de voorzijde en achterzijde van het toestel een doorzichtige folie kleven. Op de cameralens valt me niet direct iets op en wil hier niet beginnen prutsen om te kijken of er iets los komt.
Nee! Dus niet prutsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
buffy1966 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:27:
Sowieso wel op de flitser. Dat zag ik een paar dagen geleden toen een hoekje los ging. Folie net verwijderd. Bij de lens durf ik niet te proberen. En is ook niet nodig, zolang het volledig vast zou zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Verenigd Koninkrijk (BTU), gereleased 21 dec 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* December security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 9689434
Build date Thu, 15 Dec 2016 23:47:11 +0000
Security Patch Level 2016-12-01
Product code PHN
PDA G930FXXU1BPLB
CSC G930FPHN1BPK1
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Ik heb zelf sinds kort een S7 Edge. Nu kun je hier ook gebruik maken van de edge panels. Zijn er mensen die dit gebruiken en zo ja welke? Ik zie er het nut eigenlijk niet van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Erik1805 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:58:
Ik heb zelf sinds kort een S7 Edge. Nu kun je hier ook gebruik maken van de edge panels. Zijn er mensen die dit gebruiken en zo ja welke? Ik zie er het nut eigenlijk niet van in.
Eigenlijk niet echt, je had eerst nog Circle maar dat is per 16 december gestopt.

Nu heb ik zelf een snelkoppeling naar meest gebelde personen (People edge). Grappige is dan als je de telefoon face down hebt liggen dat je aan de hand van de kleuren kunt zien wie er belt (je kunt die persoon een kleur toekennen).

Verder kijk ik hooguit af en toe naar de stappen die ik heb genomen (kun je customizen) door snel met een vinger van beneden naar boven en terug te vegen over de edge rand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Edgepaneel is echt nutteloos.. Ik had hiervoor de Note Edge. Dat was pas een heerlijk toestel met een echt functioneel Edge scherm.. Die van de s7 edge is echt waardeloos.. gebruik het ook echt nooit helaas.. Waarom een s7 edge genomen dan? Omdat ik hem mooier vind dan de S7 en hij heeft een groter scherm haha!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

rohit schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:14:
[...]

Edgepaneel is echt nutteloos.. Ik had hiervoor de Note Edge. Dat was pas een heerlijk toestel met een echt functioneel Edge scherm.. Die van de s7 edge is echt waardeloos.. gebruik het ook echt nooit helaas.. Waarom een s7 edge genomen dan? Omdat ik hem mooier vind dan de S7 en hij heeft een groter scherm haha!
Ik gebruik het echt veel. Ik heb zeker 2 panels die ik veel gebruik. Een voor snelkoppelingen naar favoriete websites, en een panel voor Tasker taken. Ik vind het wel goed werken. Maar het is niet zo'n sellingpoint zoals Samsung het graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
jabberwock schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:08:
[...]

Ik gebruik het echt veel. Ik heb zeker 2 panels die ik veel gebruik. Een voor snelkoppelingen naar favoriete websites, en een panel voor Tasker taken. Ik vind het wel goed werken. Maar het is niet zo'n sellingpoint zoals Samsung het graag zou willen.
Welke panel is dat, die je gebruikt voor snelkoppelingen van favoriete websites? Die lijkt me wel handig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dPm10FOJBmKiSC5MdacPLwZO/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HAr6zmLCUiPf4XrL1tGYa7cB/thumb.png

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Frankrijk (XEF), gereleased 21 dec 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* December security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 9689434
Build date Thu, 15 Dec 2016 23:48:14 +0000
Security Patch Level 2016-12-01
Product code PHN
PDA G935FXXU1BPLB
CSC G935FPHN1BPK1
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3

Voor België/Luxemburg Un-branded LUX, vervang HOME_CSC met:
HOME_CSC_LUX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Erik1805 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:11:
[...]

Welke panel is dat, die je gebruikt voor snelkoppelingen van favoriete websites? Die lijkt me wel handig.
Ik heb er een gedownload. Die heet Boomarks Edge. Daarin kun je direct urls toevoegen. Het standaard Panel vind ik wat onhandig, omdat ik dan de favorieten eerst in de internet browser moet aanmaken. Maar omdat ik Chrome gebruik werkt dat niet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
zeker zit er een beschermfolie op. 1x1cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:09:
[...]
Sowieso wel op de flitser. Dat zag ik een paar dagen geleden toen een hoekje los ging. Folie net verwijderd. Bij de lens durf ik niet te proberen. En is ook niet nodig, zolang het volledig vast zou zitten.
Het is zelfs belangrijker om die folie van de lens-cover te verwijderen dan van de flitser omdat het de kwaliteit van de foto's negatief beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:13:
[...]

Het is zelfs belangrijker om die folie van de lens-cover te verwijderen dan van de flitser omdat het de kwaliteit van de foto's negatief beïnvloed.
Dat snap ik, maar zit er ook echt iets? Lijkt namelijk van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

barrymossel schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:28:
[...]
Dat snap ik, maar zit er ook echt iets? Lijkt namelijk van niet.
Ga er zachtjes met de punt van een scherp mesje overheen, dan hoort hij er overheen te glijden, blijft hij steken dan zit er dat plakkertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kapitein187 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:47:
[...]

Hoe kom je hier bij?

De updates zijn overigens niet te flashen of überhaupt te verkrijgen als je niet in de test groep zit.
Kennelijk heb jij de eerste originele firmware op basis van Nougat geflashed met Odin waarbij je geen updates krijgt als me het goed kan herinneren.
Je zegt dat je wel updates krijgt en in de test groep zit. Ik zal dit even na moeten kijken.
(Edit: oké als je de dump flashed die je via XDA kunt downloaden en je bent geregistreerd, dan krijg je OTA updates. Ben je niet geregistreerd dan blijf je met de eerste beta versie zitten)

Normaal gesproken moest je stock MM btu firmware draaien/flashen en dan pas kon je meedoen aan het Beta programma.

Updates kun je wel flashen via TWRP maar alleen als je 'custom' rom op basis van Nougat draait.
Als je TWRP (custom recovery) flashed dan heb je een Knox trip.
Ik heb nu de derde update en binnenkort zal er wel een update van de rom verschijnen met de vierde update. (Update is trouwens complete rom update)

[ Voor 41% gewijzigd door Garret1410 op 21-12-2016 17:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Ik gebruik er twee, vooral omdat je je telefoon niet hoeft te ontgrendelen: die met het kompas, zaklamp en liniaal (eigenlijk alleen maar de zaklamp hiervan) en die met de widgets, waar ik een paar widgets in gezet heb die ik eerst op m'n homescreen had (wifi-widget, stappenteller, Trigger-snelkoppeling en Shazam).

[ Voor 9% gewijzigd door Bra-Jo op 21-12-2016 14:44 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Bra-Jo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:43:
[...]

....vooral omdat je je telefoon niet hoeft te ontgrendelen.....
He, dat is een goede. Had ik niet eens door eigenlijk. Maakt het voor mij nog waardevoller!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
Bra-Jo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:43:
[...]

Ik gebruik er twee, vooral omdat je je telefoon niet hoeft te ontgrendelen: die met het kompas, zaklamp en liniaal (eigenlijk alleen maar de zaklamp hiervan) en die met de widgets, waar ik een paar widgets in gezet heb die ik eerst op m'n homescreen had (wifi-widget, stappenteller, Trigger-snelkoppeling en Shazam).
Daar heb ik ik het edge scherm niet voor nodig (zaklamp). Settings naar beneden halen en zaklamp aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock

jabberwock

Erik1805 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:20:
[...]

Daar heb ik ik het edge scherm niet voor nodig (zaklamp). Settings naar beneden halen en zaklamp aan :)
Maar daar moet je dus je telefoon voor unlocken. Is uiteindelijk ook niet veel werk maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jabberwock schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:53:
[...]
Maar daar moet je dus je telefoon voor unlocken. Is uiteindelijk ook niet veel werk maar toch...
Nee, unlocken hoeft niet, alleen het scherm aanzetten volstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Laatst online: 05-09 15:09
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:36:
[...]

Ga er zachtjes met de punt van een scherp mesje overheen, dan hoort hij er overheen te glijden, blijft hij steken dan zit er dat plakkertje op.
Bedoel je hier flitser en camera?
Bij de flitser blijft het steken. Getest met een mesje en naald. Maar krijg hier nergens iets los. Kan het zijn dat het blijft steken omdat het van plastic gemaakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Zouden de problemen beginnen? :+ Wilt maar met 1 wifi-netwerk verbinden en geen enkel ander. Reboot, routers opnieuw ingesteld, naar de McDonalds gereden. 4G+ werkt wel gewoon :?

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:11

Phntm

Tlingelingeling

Krijgen de PHN modellen ook binnenkort een update? Ik zie dat andere landen die namelijk al wel krijgen. Security updates zijn wel belangrijk (zelf niet veel zin om te flashen)

Verwijderd

buffy1966 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:03:
[...]
Bedoel je hier flitser en camera?
Bij de flitser blijft het steken. Getest met een mesje en naald. Maar krijg hier nergens iets los. Kan het zijn dat het blijft steken omdat het van plastic gemaakt is?
Zou kunnen, maar kijk wel uit bij de flitser want dat plastic is zo bekrast.
ik had het specifiek over de lens-cover.

• Rohit
Kreeg gister een update voor Samsung Cloud.. Daarna geprobeerd een backup te maken en hij doet het eindelijk weer!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
De laatste week crashen Chrome en Reisplanner (NS) minimaal 1x per dag. Nog meer mensen die hier last van hebben?
yinx84 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:30:
De laatste week crashen Chrome en Reisplanner (NS) minimaal 1x per dag. Nog meer mensen die hier last van hebben?
Zowel op mijn Tab S (6.0.1) & S7Edge (6.0.1) (beiden op de laatste FW) geen problemen.

• Erik1805
yinx84 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:30:
Zelf geen last van (niet geroot S7 Edge)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phntm schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:35:
Krijgen de PHN modellen ook binnenkort een update? Ik zie dat andere landen die namelijk al wel krijgen. Security updates zijn wel belangrijk (zelf niet veel zin om te flashen)
Deze is sinds vandaag beschikbaar voor zowel de S7, als voor de S7Edge...

Op dit moment, 0845lt, nog alleen via de PC (SmartSwitch); OTA volgt snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17
henklbr schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:46:
[...]

Deze is sinds vandaag beschikbaar voor zowel de S7, als voor de S7Edge...

Op dit moment, 0845lt, nog alleen via de PC (SmartSwitch); OTA volgt snel...
Bij mij komt hij nu als OTA binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Bij mij ook net via OTA binnen

[ Voor 7% gewijzigd door Erik1805 op 23-12-2016 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Me too, even voor mijn duidelijkheid, dit is geen 7.0 toch?Was approx. 235mb groot..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik1805
JDL15 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:27:
[...]

Me too, even voor mijn duidelijkheid, dit is geen 7.0 toch?Was approx. 235mb groot..
Nee een Security update en wat bug fixes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 09:33:
[...]
Nee een Security update en wat bug fixes
Idd, want met zo'n major upgrade naar 7.x zit je al snel rond de 1,5 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Hier ook de update binnen, moest hem wel handmatig laten zoeken.. 273,03 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
Ook via ota ontvangen (S7 edge) , hij kon wel net even sneller zijn nu maar dat kan ook tussen de oren zitten? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Duckvogel schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:35:
Ook via ota ontvangen (S7 edge) , hij kon wel net even sneller zijn nu maar dat kan ook tussen de oren zitten? 😊
Bijzonder, dat idee heb ik nu ook. Zal wel tussen de oren zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erik1805 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 12:48:
[...]
Bijzonder, dat idee heb ik nu ook. Zal wel tussen de oren zitten
Ja, want het is normaal gesproken gebruikelijk dat iedere major upgrade zwaarder is voor de hardware en dus trager. De ene keer is dat duidelijker te merken dan de andere keer.

Correctie;
Het gaat om een kleine update, dus is het bovenstaande niet van toepassing.
Zat er ff met mijn gedachten niet bij.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 13:01:
[...]

Ja, want het is normaal gesproken gebruikelijk dat iedere major upgrade zwaarder is voor de hardware en dus trager. De ene keer is dat duidelijker te merken dan de andere keer.

Correctie;
Het gaat om een kleine update, dus is het bovenstaande niet van toepassing.
Zat er ff met mijn gedachten niet bij.
Hoeft niet perse. Als ik kijk naar bijvoorbeeld de S6 die van lollipop naar marshmallow ging was dat een positieve verbetering in mijn ogen. Ik denk dat Nougat voor de S7 zeker geen trager toestel oplevert.

Misschien omdat Samsungs Touchwiz redelijk zwaar was en steeds lichter wordt.

Bij iPhones zijn major updates niet altijd positief is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 17:40:
[...]
Hoeft niet perse. Als ik kijk naar bijvoorbeeld de S6 die van lollipop naar marshmallow ging was dat een positieve verbetering in mijn ogen. Ik denk dat Nougat voor de S7 zeker geen trager toestel oplevert.

Misschien omdat Samsungs Touchwiz redelijk zwaar was en steeds lichter wordt.

Bij iPhones zijn major updates niet altijd positief is mijn ervaring.
Van 5 naar 6 merkte ik op mijn S6 niet veel verschil, ben dan ook benieuwd als we 7 krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Laatst online: 01-10 20:54

Franko P.

Hit it.

Een vraagje over het flashen van standaard firmware.
Via sammobile kan ik firmware downloaden voor mijn S7. Ik begrijp dat ik de PHN versie moet hebben.

Dit wil ik doen omdat ik blijkbaar een Europees model S7 heb, en cell broadcast werkt hier niet op. (nl-alert)

Nu vraag ik me vooral af, is sammobile een site die te vertrouwen is, of heb ik straks een s7 vol met reclame?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:53
Franko P. schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 19:56:
Via sammobile kan ik firmware downloaden voor mijn S7. Ik begrijp dat ik de PHN versie moet hebben.

Dit wil ik doen omdat ik blijkbaar een Europees model S7 heb, en cell broadcast werkt hier niet op. (nl-alert)

Nu vraag ik me vooral af, is sammobile een site die te vertrouwen is, of heb ik straks een s7 vol met reclame?
Sammobile is zeker betrouwbaar, je moet alleen wel 3 dagen geduld hebben voordat het gedownload is.. je kan beter van http://updato.com/firmware-archive-select-model downloaden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024

Sammobile is een van de meest betrouwbare bronnen voor stock Samsung firmware. Je kan uiteraard ook de linkjes van Henk gebruiken, die je kan vinden door een beetje door deze topic te bladeren.

Het is bijna 01:30, en ik wil slapen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Xerxes op 24-12-2016 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
Edit: op quote gedrukt ipv wijzig, mag weg |:(

[ Voor 92% gewijzigd door Xerxes op 24-12-2016 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_/-\o_
Kalua schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:37:
[...]

Sammobile is zeker betrouwbaar, je moet alleen wel 3 dagen geduld hebben voordat het gedownload is.. je kan beter van http://updato.com/firmware-archive-select-model downloaden
Ja of een donatie doen,dan download je een rom in een kleine 4 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:28

Sabbi

je denkt aan mij.

Heb je daadwerkelijk een firmware die cell broadcast niet ondersteunt? Bij sommige firmwares staat het standaard uit, maar je kan het wel aanzetten via settings>more settings in de SMS app.
Pagina: 1 ... 82 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support