Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
Erik1805 schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:15:
Ik heb even een vraagje over Locatievoorzieningen (GPS). Ik had hiervoor een Iphone en had de GPS altijd aanstaan en die werd alleen gebruikt als ik een bepaalde app opstartte. En dit gebruikte niet veel accu. Is dat bij Android hetzelfde principe?
Ja. Bij het aanzetten van je locatie wanneer je deze niet gebruikt, zal er vrij weinig gebeuren. Wanneer de locatie wel gebruikt wordt, krijg je dat symbooltje te zien bij de notificatiebalk.

Test het maar eens uit met Maps, indien je me niet gelooft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-10 22:39
Zorian schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:04:
[...]

Mja ik heb Android 7.
Bij Anroid 6.0.1 zat het wat dieper verstopt.
Ik geloof bij Bluetooth en dan in een submenu via die 3 puntjes als ik me goed herinner.
In elk geval ergens verstopt bij de verbindingsinstellingen. :p
Anders kan je altijd nog de zoekfunctie gebruiken rechts bovenin bij instellingen. Zo doe ik het meestal als ik het niet kan vinden. Gewoon random een term invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43
Iemand met Nougat zojuist dat NL Alert bericht ontvangen? Volgens http://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp.aspx hoef je niks in te stellen voor een Samsung S7, maar toch heb ik geen bericht ontvangen. Dus wellicht heeft het met Nougat te maken? Of met BTU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41

Martinspire

Awesomeness

barrymossel schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:04:
Iemand met Nougat zojuist dat NL Alert bericht ontvangen? Volgens http://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp.aspx hoef je niks in te stellen voor een Samsung S7, maar toch heb ik geen bericht ontvangen. Dus wellicht heeft het met Nougat te maken? Of met BTU?
Ik heb hem wel met 6.x ontvangen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Heb de NL Alert bericht ook niet gekregen. Zou met BTU te maken kunnen hebben, maar zoiets gaat via je provider/netwerk, toch?

Was de enige die 'em niet kreeg tijdens m'n hoorcollege :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:36

Zorian

What the fox?

Moest hem wel even inschakelen (stond uit en geen kanaalnummer ingevoerd), maar zowaar voor het eerst ooit dit mogen aanschouwen. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KxdbZcol.jpg

Gelukkig wel een bescheiden normaal toontje wat voor alle berichten gebruikt wordt en niet een half luchtalarm zoals sommige mensen hebben. :+

[ Voor 19% gewijzigd door Zorian op 05-12-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:43
Zorian schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:21:
[...]

Moest hem wel even inschakelen (stond uit en geen kanaalnummer ingevoerd), maar zowaar voor het eerst ooit dit mogen aanschouwen. :)

[afbeelding]

Gelukkig wel een bescheiden normaal toontje wat voor alle berichten gebruikt wordt en niet een half luchtalarm zoals sommige mensen hebben. :+
Ah, stond hier inderdaad ook uitgeschakeld. Had ook verwacht dat hij bij de telefooninstellingen ergens zou staan, maar staat dus bij de berichten-app. :)

http://www.crisis.nl/nl-alert/instelhulp/samsung.aspx

Thanks!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zorian schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:21:
[...]

[afbeelding]

Van een bescheiden toontje was op mijn S6 echt geen sprake, potverdorie he, zat film te kijken totdat de NL Alert besloot binnen te komen en een luchtalarm te produceren :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:55
_Nick__ schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:38:
Is de officiële reactie van Samsung op de conclusies van Kassa (onvoldoende (S7-)Edge-schermen) dat deze weer voldoende voorhanden zijn?!

Wacht nog steeds (sinds 14 september jl.) op een nieuwe afspraak en heb toevallig twee weken geleden nog geïnformeerd; toen waren er nog geen schermen.

Ben sinds jaren Samsung-gebruiker en ook wel fan van de Samsung-toevoegingen in Android, maar een gsm kopen, die niet te repareren blijkt en waarbij daarna gepusht wordt om toch nog meer uit te geven (omdat een nieuwe maar een beetje duurder is) is toch eigenlijk niet zoals hoort (zelfs als na wat tegenvallers extra bezuinigd moet worden). Heb toevallig dit jaar ook bij een andere Samsung-aankoop (headset) een soortgelijke reactie gehad (net buiten de zes maanden last van bekend euvel: geen garantie).

Gelukkig is Nokia volgend jaar weer in de lucht ;-))
Eigenlijk niet zoals het hoort?

Ik vind het ronduit schandalig. Heb binnen drie maanden tijd twee kapotte S7 Edge's, diep droevig dat Samsung daar vervolgens niets mee doen. Ongeacht de omstandigheden, dit is een prima voorbeeld van een buitengewoon slechte klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

_Nick__ schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:38:

Heb toevallig dit jaar ook bij een andere Samsung-aankoop (headset) een soortgelijke reactie gehad (net buiten de zes maanden last van bekend euvel: geen garantie).
Wat is er mis met die headset dat je niet kan aantonen dat het hun schuld is? Je hebt in princiepe twee jaar garantie, na 6 maanden moet jij alleen kunnen aantonen dat het geen gebruiks schade is of beter gezegd moet samsung aantonen dat het jou schuld is.

Het is jammer dat je tegenwoordig je recht zo vaak moet halen, sennheiser gaf me zonder gezeur meteen nieuwe koptelefoons, philips gaf na een mail meteen een nieuwe tandenborstel (relatief duur ding).

[ Voor 22% gewijzigd door D0gtag op 05-12-2016 13:43 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:07
Ik word echt helemaal gestoord van m'n S7 en sta op het punt hem weg te doen. Ik heb constant dat NFC aangaat (automatisch) en m'n telefoon constant aan het pairen is met m'n bankpas die in m'n hoesje zit.

Al diverse dingen geprobeerd waaronder zoeken naar andere apparaten uitzetten, alles bij NFC uitzetten, cache leeg gegooid en alle apps afgelopen om te kijken of er een app is die toestemming heeft NFC aan te zetten maar niks helpt.

Zijn er hier mensen met een hoesje met daarin een bankpas die dit probleem niet hebben? Met m'n S6 had ik probleem helemaal niet met exact hetzelfde hoesje en pasje (past toevallig precies).

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

FireFoz schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:49:
Ik word echt helemaal gestoord van m'n S7 en sta op het punt hem weg te doen. Ik heb constant dat NFC aangaat (automatisch) en m'n telefoon constant aan het pairen is met m'n bankpas die in m'n hoesje zit.

Al diverse dingen geprobeerd waaronder zoeken naar andere apparaten uitzetten, alles bij NFC uitzetten, cache leeg gegooid en alle apps afgelopen om te kijken of er een app is die toestemming heeft NFC aan te zetten maar niks helpt.

Zijn er hier mensen met een hoesje met daarin een bankpas die dit probleem niet hebben? Met m'n S6 had ik probleem helemaal niet met exact hetzelfde hoesje en pasje (past toevallig precies).
Ik heb een abn bankpass met nfc, abn wallet app en NFC staat aan maar ik krijg geen enkele reactie van mijn s7 edge als ik het probeer. Dito met chipkaart van het OV.. (mijn nfc werkt prima want ik gebruik de wallet app/contact loos betalen regelmatig).
Als je zelf je pasje erlangs haalt krijg je dan ook een reactie? Als je hem op flight mode zet krijg je dan nog steeds een reactie?

[ Voor 9% gewijzigd door D0gtag op 05-12-2016 14:10 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:07
D0gtag schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:01:
[...]

Ik heb een abn bankpass met nfc, abn wallet app en NFC staat aan maar ik krijg geen enkele reactie van mijn s7 edge als ik het probeer. Dito met chipkaart van het OV.. (mijn nfc werkt prima want ik gebruik de wallet app/contact loos betalen regelmatig).
Als je zelf je pasje erlangs haalt krijg je dan ook een reactie? Als je hem op flight mode zet krijg je dan nog steeds een reactie?
Ben iets verder.... zelfs met safe mode en flight mode aan gebeurt het. Het zijn niet de pasjes die NFC aanzetten maar het hoesje. Er zit een (zeer minimale!) magneet in m'n hoesje die het klepje dicht houdt en als ik de pasjes er uit haal gaat NFC nog steeds aan als ik m'n hoesje een paar keer open en dicht doe. Vervolgens gaat de telefoon met de pasjes praten...

Niet de pasjes zelf maar het hoesje is dus de boosdoener. Toch blijf ik het vreemd vinden want volgens hebben heel veel flip cases een magneet er in...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
D0gtag schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:39:
[...]

Wat is er mis met die headset dat je niet kan aantonen dat het hun schuld is? Je hebt in princiepe twee jaar garantie, na 6 maanden moet jij alleen kunnen aantonen dat het geen gebruiks schade is of beter gezegd moet samsung aantonen dat het jou schuld is.

Het is jammer dat je tegenwoordig je recht zo vaak moet halen, sennheiser gaf me zonder gezeur meteen nieuwe koptelefoons, philips gaf na een mail meteen een nieuwe tandenborstel (relatief duur ding).
Heb Centralpoint een overzicht gestuurd van alle negatieve reviews op Amazon.com; headset scheurt spontaan bij normaal gebruik.. Kwam er toen achter, dat zij Samsung geeneens hadden aangesproken op het probleem(!) c.q. op mijn klacht..

Ben zelf jurist, maar vind een procedure voor 100 euro misschien toch te veel werk.. doe het misschien voor anderen; om daar een beroep op te doen..

Ook voor het niet deugdelijke scherm van de S7 Edge geeft Phonehouse niet thuis.. ze weigeren zelfs om contact op te nemen met hun eigen winkels.. nadat er drie in de directe nabijheid zijn gesloten, is het voor mij geen kort ritje meer om even langs te gaan.. wil toch echt eerst weten of ik het toestel gewoon een week langer kwijt ben als ik hun inschakel (er zijn volgens mij nog steeds geen (vervangende) schermen)..

De les uit dit alles is om in het vervolg alleen nog maar bij Mediamarkt, Coolblue of KPN te kopen, waarbij Coolblue ook minder klantvriendelijk is dan dat ik dat vanuit het opstartjaren gewend ben.. met name de pre-orders vooruit betalen van artikelen dat vaak nog niet als echte pre-order bekend zijn gemaakt, vind ik net té..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11:27
FireFoz schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:22:
[...]

Ben iets verder.... zelfs met safe mode en flight mode aan gebeurt het. Het zijn niet de pasjes die NFC aanzetten maar het hoesje. Er zit een (zeer minimale!) magneet in m'n hoesje die het klepje dicht houdt en als ik de pasjes er uit haal gaat NFC nog steeds aan als ik m'n hoesje een paar keer open en dicht doe. Vervolgens gaat de telefoon met de pasjes praten...

Niet de pasjes zelf maar het hoesje is dus de boosdoener. Toch blijf ik het vreemd vinden want volgens hebben heel veel flip cases een magneet er in...
Origineel hoesje?

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:01
Mrjraider schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:44:
[...]

Van een bescheiden toontje was op mijn S6 echt geen sprake, potverdorie he, zat film te kijken totdat de NL Alert besloot binnen te komen en een luchtalarm te produceren :/
Dat krijg je als je horror-sint zit te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Krijg morgen mijn S7 binnen en zou er graag een tempered glass screen protector op doen.
Op internet lees ik hele wisselende ervaringen met de verschillende die beschikbaar staan.

Met welke hebben jullie goede ervaringen?

* Edit: zie nu pas het andere forum voor accesoires.

[ Voor 11% gewijzigd door ThijsM op 05-12-2016 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
partyondude schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:53:
[...]

Eigenlijk niet zoals het hoort?

Ik vind het ronduit schandalig. Heb binnen drie maanden tijd twee kapotte S7 Edge's, diep droevig dat Samsung daar vervolgens niets mee doen. Ongeacht de omstandigheden, dit is een prima voorbeeld van een buitengewoon slechte klantenservice.
Uiteindelijk is het je eigen schuld natuurlijk. (no offence)
Dat Samsung te weinig schermen heeft is natuurlijk ook een slechte zaak want zo verliezen ze consumenten.
Ik vraag me af of dit probleem alleen voor Nederland geldt want ik lees er niets over in de buitenlandse media of ik heb niet goed gezocht. Ook lees ik nergens wat de reden is van de slechte leverbaarheid.

Verder doet Samsung er wel iets aan door een nieuw toestel aan te bieden voor 435euro. Of dit redelijk is ligt eraan maar ze doen wel wat.

Ik praat het niet goed want het is dom van Samsung omdat dit slechte marketing en service is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:55
Garret1410 schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:27:
[...]

Uiteindelijk is het je eigen schuld natuurlijk. (no offence)
Dat Samsung te weinig schermen heeft is natuurlijk ook een slechte zaak want zo verliezen ze consumenten.
Ik vraag me af of dit probleem alleen voor Nederland geldt want ik lees er niets over in de buitenlandse media of ik heb niet goed gezocht. Ook lees ik nergens wat de reden is van de slechte leverbaarheid.

Verder doet Samsung er wel iets aan door een nieuw toestel aan te bieden voor 435euro. Of dit redelijk is ligt eraan maar ze doen wel wat.

Ik praat het niet goed want het is dom van Samsung omdat dit slechte marketing en service is.
Ik heb de toestellen niet laten vallen, dat gebeurde twee keer door een ander.

Maar dat doet er niet eens toe. Ik mag gewoon van Samsung gewoon verlangen dat ze reserve materialen binnen redelijke termijn op voorraad hebben van hun paradepaardje. Als de telefoon nou 6 jaar oud en uit productie was is het een ander verhaal.

En als dat om wat voor reden dan ook niet kan, moet je de rekening (de meerkosten voor een nieuw toestel) in ieder geval niet bij de klant neerleggen. Lekker makkelijk is dat zeg.

En als laatste, wees er gewoon duidelijk en eerlijk over als fabrikant, want dat is tot zover dus niet het geval. Met deze opstelling en geboden oplossing jaag je klanten tegen je in het harnas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:27:

Ook lees ik nergens wat de reden is van de slechte leverbaarheid.
Schijnt met een failliete rederij te maken... Geen onderdelen voor defecte Samsung displays

Samsung is niet zo scheutig met nieuws en helemaal niet met hun "slechte" nieuws (dan praat ik nog geen eens over Samsung Benelux, want dat is ECHT ... met nieuws voorziening... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
partyondude schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:40:
[...]

Ik heb de toestellen niet laten vallen, dat gebeurde twee keer door een ander.

Maar dat doet er niet eens toe. Ik mag gewoon van Samsung gewoon verlangen dat ze reserve materialen binnen redelijke termijn op voorraad hebben van hun paradepaardje. Als de telefoon nou 6 jaar oud en uit productie was is het een ander verhaal.

En als dat om wat voor reden dan ook niet kan, moet je de rekening (de meerkosten voor een nieuw toestel) in ieder geval niet bij de klant neerleggen. Lekker makkelijk is dat zeg.

En als laatste, wees er gewoon duidelijk en eerlijk over als fabrikant, want dat is tot zover dus niet het geval. Met deze opstelling en geboden oplossing jaag je klanten tegen je in het harnas.
Het is wel lekker kort door de bocht. Dit probleem speelt zich voornamelijk in Nederland af overal af, dat komt door een failliete leverancier vervoerder (Google blijkt je beste vriend maar weer ;) ). Het probleem is niet Samsung, maar de failliete vervoerder. Als de lokale BMW dealers een bepaald onderdeel niet kunnen aanschaffen verkrijgen voor mijn wagen, kan ik niet in Beieren aanbellen om te klagen lijkt mij. Met je vinger naar Samsung wijzen is altijd leuk, is een soort hobby voor meesten, maar zijn ze verplicht reserveonderdelen in voorraad te houden? Ik vind van niet, want val-schade valt niet onder de garantie. Zij kunnen dan ook gewoon een toestel vervangen als deze wel onder de garantie valt, i.p.v. te repareren.

Wees voortaan voorzichtig met je €600+ speeltje. Laat 'een ander' weten dat je telefoon veel waard is, en dat 'ie voorzichtig moet zijn. De "iedereen is schuldig, behalve ik"-gedrag, wat zijn we daar toch goed in :+

Ja, ja, reparatie en communicatie is leuk voor het imago. Ze verkopen jou een smartphone, geen garantie voor reparatie.

Gras is helaas niet groener aan de overkant, aangezien de mensen aan de overkant €300+ moet betalen om een design-fout te repareren ;)

Edit: dat er niet gecommuniceerd wordt met de klant over dat tekort is meer een Dynafix-praktijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Xerxes op 05-12-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren,

Bedankt allemaal! Hij werkt weer perfect, en er staat nu bij apparaatstatus officieel ipv aangepast.

Wat ik wel raar vind, is dat de androidversie niet omhoog gegaan is. Kennelijk stond de laatste versie er dan toch al op, alleen dan een verkeerde instal ofzo. Vorige eigenaar had geen flauw idee waar ik het over had, maar zijn zoon had hem een paar weken geleend.

Alle euvels zijn verdwenen, ook het slomotion typen affentoe, en dat ik niet mag updaten.

Nogmaals, bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In de achterkant van mijn S7 Edge zit ineens een dikke barst. Geen idee hoe, waar en wanneer dat is gebeurd want ik gebruik hem in een zwarte case. Het is wel zo'n x mm case, dus meer tegen krasjes dan het vallen.

Maar goed, nu wil ik hem dus wel gaan vervangen. Ik zie prijzen van 25,- tot 175,- Euro om het te laten doen door iemand anders. Geen idee wat ze er dan opzetten en of dit origineel is of niet. Vraag me af of dit makkelijk te controleren is.

Is het makkelijk om dit zelf te doen? Heb wat videos bekeken en denk wel dat ik het aandurf. Ben wel technisch. Waar kan ik een goede achterkant bestellen? Mag van mij best aftermarket zijn mits het goed werkt. Beetje hetzelfde als dat geval met die opladers waarvan nooit duidelijk zijn of ze nou echt of nep zijn xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Xerxes schreef op maandag 5 december 2016 @ 19:27:
[...]

Dit probleem speelt zich voornamelijk in Nederland af, dat komt door een failliete leverancier (Google blijkt je beste vriend maar weer ;) ). Het probleem is niet Samsung, maar de failliete leverancier
Heb je een bron?
[...]

maar zijn ze verplicht reserveonderdelen in voorraad te houden?
Ja zeker!!
[...]

Wees voortaan voorzichtig met je €600+ speeltje
Het is geen televisie die hangt of staat, een ongelukje is zo gebeurd..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
Geen leverancier, maar een transportbedrijf dat failliet is gegaan? Geen idee wat het is, om eerlijk te zijn. Door het failliet gaan van dat bedrijf kon Samsung minder goederen verschepen, dat kan de tekorten verklaren. (Bron een en twee). Dit betekent wel dat Samsung er wel van wist, maar hoogstwaarschijnlijk niks te horen kreeg van reparatiebedrijven in Nederland. Uiteraard weet ik niet wat er achter de schermen afspeelt.
[...]

Ja zeker!!

[...]

Een gebroken scherm valt niet onder de garantie, dus ze zijn niet verplicht om schermen op voorraad te houden lijkt mij. Als je je telefoon hebt opgestuurd naar Samsung (lees: Dynafix), dan heb je recht om te klagen. Als je dat niet hebt gedaan, kan je naar elk ander reparateur om je S7/Edge te repareren. Wordt je daar wel geholpen? Waarschijnlijk niet, zij hebben ook geen schermen.

Zoals ik al zei, met je vinger naar Samsung wijzen is makkelijk. Zij kunnen er ook weinig aan doen dat de Note 7 flopte en een vervoerder failliet ging. Als zij een tekort konden vermijden, hadden ze dat heus wel gedaan. Een tekort is geen positief reclame 8)7

Ik weet het, een smartphone is een gebruiksvoorwerp. Dat ding valt zo uit je hand. Een beetje voorzichtigheid kan geen kwaad, het is en blijft een duur ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:53

Rio

Ik heb al een boek

Executor16 schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:24:
In de achterkant van mijn S7 Edge zit ineens een dikke barst. Geen idee hoe, waar en wanneer dat is gebeurd want ik gebruik hem in een zwarte case. Het is wel zo'n x mm case, dus meer tegen krasjes dan het vallen.

Maar goed, nu wil ik hem dus wel gaan vervangen. Ik zie prijzen van 25,- tot 175,- Euro om het te laten doen door iemand anders. Geen idee wat ze er dan opzetten en of dit origineel is of niet. Vraag me af of dit makkelijk te controleren is.

Is het makkelijk om dit zelf te doen? Heb wat videos bekeken en denk wel dat ik het aandurf. Ben wel technisch. Waar kan ik een goede achterkant bestellen? Mag van mij best aftermarket zijn mits het goed werkt. Beetje hetzelfde als dat geval met die opladers waarvan nooit duidelijk zijn of ze nou echt of nep zijn xD
Mocht je zelf aan de slag willen dan kun je bijvoorbeeld hier terecht, goeie ervaringen mee: https://www.gsmpartscente...ver-gh82-11346c-gold.html

Ik heb overigens de (initiële) beta 7.0 firmware er op staan icm home_csc van vorige fw, maar kom er net achter dat de Gear VR niet meer werkt; die geeft aan dat ik de telefoon moet updaten voor ik verder kan. Nog meer mensen die bier last van hebben?

[ Voor 10% gewijzigd door Rio op 05-12-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Rio schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:53:
Ik heb overigens de (initiële) beta 7.0 firmware er op staan icm home_csc van vorige fw, maar kom er net achter dat de Gear VR niet meer werkt; die geeft aan dat ik de telefoon moet updaten voor ik verder kan. Nog meer mensen die bier last van hebben?
Gear VR werkt helaas nog niet op Nougat. XDA-gebruikers geven ook aan dat de VR niet werkt. Volgens Sammobile moet de Oculus app geüpdatet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Xerxes schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:07:
[...]

Gear VR werkt helaas nog niet op Nougat. XDA-gebruikers geven ook aan dat de VR niet werkt. Volgens Sammobile moet de Oculus app geüpdatet worden.
Thx, fijn te weten dat het niet aan mij ligt. Wel een rare strategie van Samsung om 1 van de middelpunten van de marketingcampagne niet mee nemen in de beta :-/
Maar echt belangrijk is het gelukkig niet voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:13:
Heren,

Bedankt allemaal! Hij werkt weer perfect, en er staat nu bij apparaatstatus officieel ipv aangepast.

Wat ik wel raar vind, is dat de androidversie niet omhoog gegaan is. Kennelijk stond de laatste versie er dan toch al op, alleen dan een verkeerde instal ofzo. Vorige eigenaar had geen flauw idee waar ik het over had, maar zijn zoon had hem een paar weken geleend.

Alle euvels zijn verdwenen, ook het slomotion typen affentoe, en dat ik niet mag updaten.

Nogmaals, bedankt voor jullie hulp!
Sorry zag je prive bericht te laat, maar gelukkig werkt hij weer toppie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pawarana schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:47:
[...]

Heb je een bron?

[...]

Ja zeker!!

[...]

Is zelfs op tv geweest rederij op de fles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Thomas schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:11:
[...]

Ai dat is flink klote. Overigens is de optie om je telefoon zichtbaar te maken sowieso niet aanwezig op de S7 (Edge). Het is de vraag of het een softwareprobleem is of hardware, en ik weet even niet hoe je dit zou kunnen checken. Ik geloof dat de firmware niet naar een oudere versie teruggaat bij een factory reset, dus het zou best de software kunnen zijn, maar hoe je de firmware er af krijgt weet ik echt niet. Misschien toch een idee om hem op te laten sturen.
Nou, ik heb uiteindelijk mijn gear s3 weer kunnen laten verbinden met mijn telefoon. Het vreemde is dat het ook het enige apparaat is waarmee het lukt. dus...bluetooth doet het wel......en bleutooth doet het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Hier trouwens 2 filmpjes over de vingerprintreader van de S7 vs de IPhone 6S Plus.
Heb ze zelf gemaakt gisteravond, de IPhone is van mijn vriendin.

S7 Edge:
[Video: https://drive.google.com/file/d/0B1TUtCG4iaOEV1d3dzMwMGRkQ1U/view?usp=sharing]

IPhone 6S Plus:
[Video: https://drive.google.com/file/d/0B1TUtCG4iaOEWFFUeWVMclJ6V2c/view?usp=sharing]

Duidelijke winnaar IPhone dus..
Zou vind ik zelf niet mogen met een telefoon die veel nieuwer is!
Nu heb ik vaker op mijn S7 dat het nog langzamer is dan de snelheid op het videotje.. Alsof die iets moet laden ofzo.. Maar das hetzelfde als je naar de dokter toe gaat dan is er opeens niks meer aan de hand.. Maar normaal gesproken is hij bij mij iig ietsjes langzamer..

Heb standaard rom, nieuwste update en geen gekke apps erop staan.. Alles gewoon standaard!
Iemand ook last hiervan? Of juist niet? Of kan het gewoon niet sneller dan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:55
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:39:
Hier trouwens 2 filmpjes over de vingerprintreader van de S7 vs de IPhone 6S Plus.

S7 Edge:
[video]

IPhone 6S Plus:
[video]

Nu heb ik vaker op mijn S7 dat het nog langzamer is dan de snelheid op het videotje.. Alsof die iets moet laden ofzo.. Maar das hetzelfde als je naar de dokter toe gaat dan is er opeens niks meer aan de hand.. Maar normaal gesproken is hij bij mij iig ietsjes langzamer..

Heb standaard rom, nieuwste update en geen gekke apps erop staan.. Alles gewoon standaard!
Je test hier natuurlijk niet alleen de vingerafdrukscanner, maar de hele scherm aan en unlocken routine.

Wat als je eerst het scherm aan doet, en daar de scanner probeert? (gewoon als dubbelcheck waar de vertraging in zit).

Ik heb het idee dat het bij mij wel sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:35

S7 Edge:
[video]

IPhone 6S Plus:
[video]

Ik ervaar dat niet. Heb een tijd de iphone 7 gehad en nu de S7 Edge. Vind ze allebei even snel

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
L0we schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:51:
[...]

Je test hier natuurlijk niet alleen de vingerafdrukscanner, maar de hele scherm aan en unlocken routine.

Wat als je eerst het scherm aan doet, en daar de scanner probeert? (gewoon als dubbelcheck waar de vertraging in zit).

Ik heb het idee dat het bij mij wel sneller gaat.
Klopt maar mag ervan uitgaan dat een S7 die nieuwer is niet langzamer is met dat hele proces?
Als ik het scherm eerst aanzet en me vinger er daarna opleg gaat het redelijk vlot ja.. maar daar gaat het mij niet om..

Een iPhone 6 van mijn collega is wel langzamer dan de S7.. Die gaat namelijk niet meteen unlocken als je 1x klikt en meteen loslaat.. de 6s plus wel!
Misschien dat iemand het weet waarom de IPhone zo snel is?
Ik heb het gevoel dat de vingerprint al word gelezen door de IPhone als het scherm nog uit staat.. en zodra er dus word geklikt hij meteen unlocked kan worden.. En dat de S7 pas begint met lezen als het scherm aanstaat..

[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 06-12-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes

S7 Edge:
[video]

IPhone 6S Plus:
[video]

Ik heb momenten gehad waarbij ik de lockscreen niet eens zag, de vingerafdruksensor is erg snel. Trager dan die van Apple? Misschien een milliseconden of twee.

Zelf vind ik de knop wat aan de grote kant. De telefoon wilt dat je de hele knop bedekt met je vinger. Doe je dat niet, of zet je je vinger er een beetje verkeerd op, zegt 'ie dat er geen overeenkomst is. Die van Apple (en meerdere fabrikanten) zijn kleiner, en laten je meer oppervlakte van je vinger opslaan. Deze zijn voor mijn gevoel preciezer en sneller.

De beste vingerafdruksensor is die van de OP3. Razendsnel, en het scherm hoeft niet eens aan te staan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Xerxes schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:27:
[...]

Ik heb momenten gehad waarbij ik de lockscreen niet eens zag, de vingerafdruksensor is erg snel. Trager dan die van Apple? Misschien een milliseconden of twee.

Zelf vind ik de knop wat aan de grote kant. De telefoon wilt dat je de hele knop bedekt met je vinger. Doe je dat niet, of zet je je vinger er een beetje verkeerd op, zegt 'ie dat er geen overeenkomst is. Die van Apple (en meerdere fabrikanten) zijn kleiner, en laten je meer oppervlakte van je vinger opslaan. Deze zijn voor mijn gevoel preciezer en sneller.

De beste vingerafdruksensor is die van de OP3. Razendsnel, en het scherm hoeft niet eens aan te staan :Y
Kan je een filmpje maken van jou S7 dan? Ben benieuwd hoe snel die van jou is dan!

De melding dat er geen overeenkomst is krijg ik bijna nooit!

Ik heb ook voordat ik het filmpje maakte mijn afdrukken opnieuw laten registreren!

Vind het gewoon irritant dat ik ook al is het maar 5MS toch wat langer moet wachten dan een ouder (ander merk) toestel..

ben geen apple fanboy voordat jullie dat gaan denken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:39:
[...]

Kan je een filmpje maken van jou S7 dan? Ben benieuwd hoe snel die van jou is dan!

Ik heb ook voordat ik het filmpje maakte mijn afdrukken opnieuw laten registreren!

Vind het gewoon irritant dat ik ook al is het maar 5MS toch wat langer moet wachten dan een ouder (ander merk) toestel..

Het is maar waar je je druk om maakt zeg....

Verschil kan hem zitten in het feit dat de S7 veel meer pixels moet aansturen voor het scherm ten opzichte van de iPhone. En als je die 5ms echt vervelend vind, dan moet je een erg zwaar leven hebben. 8)7 8)7 8)7

Boevndien moet je de sensor niet eerst indrukken zoals jij geloof ik doet.

[ Voor 4% gewijzigd door Batsu op 06-12-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 11:11
Vreemd probleem, heb de Nougat beta met BTU CSC geflashed. Als ik nu bij het configureren m'n email adres moet invoeren kan ik maar 1 karakter voor de @ van het email adres invullen. Iemand dit eerder gezien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JDL15
  • Laatst online: 19:24
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:39:
[...]

Ik ervaar precies hetzelfde als jij tussen mijn S7 edge /6S van werk. Je test is goed uitgevoerd in mijn ogen :)

Het gaat erom hoe je als gebruiker de telefoon unlocked en dat doe je meestal als het scherm uitstaat. Dan is de 6S een stukje sneller, ik vind de S7 edge net iets te langzaam wat dat betreft en ik ergerde me er in het begin ook aan, maar... Het zijn natuurlijk wel 1e wereldproblemen en het weegt bij lange na niet op tegen de rest van de voordelen van S7 edge

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
Batsu schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 11:56:
[...]

Het is maar waar je je druk om maakt zeg....

Verschil kan hem zitten in het feit dat de S7 veel meer pixels moet aansturen voor het scherm ten opzichte van de iPhone. En als je die 5ms echt vervelend vind, dan moet je een erg zwaar leven hebben. 8)7 8)7 8)7

Boevndien moet je de sensor niet eerst indrukken zoals jij geloof ik doet.
Misschien lees je niet goed? Vraag me gewoon af waarom het zo is? Heb jij trouwens gemeten of het 5ms was? Dat zei ik namelijk maar gewoon.. Heb er geen stopwatch bij gehouden maar je kan aan het filmpje zien welke sneller is! En zoals ik al zeg toen ik dit filmpje maakte ging het vlotter dan normaal! Het is dus wel eens langzamer geweest! En dat vind ik niet kunnen!
Zal hem eens op Full HD zetten.. Of heeft dat geen zin?
En wat bedoel je met indrukken? En waarop?
JDL15 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:06:
[...]

Ik ervaar precies hetzelfde als jij tussen mijn S7 edge /6S van werk. Je test is goed uitgevoerd in mijn ogen :)

Het gaat erom hoe je als gebruiker de telefoon unlocked en dat doe je meestal als het scherm uitstaat. Dan is de 6S een stukje sneller, ik vind de S7 edge net iets te langzaam wat dat betreft en ik ergerde me er in het begin ook aan, maar... Het zijn natuurlijk wel 1e wereldproblemen en het weegt bij lange na niet op tegen de rest van de voordelen van S7 edge
Precies dit! _/-\o_

[ Voor 83% gewijzigd door Rohit op 06-12-2016 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
Unlock met vingerafdruk gaat met Nougat wel snel. Bij mij gewoon gelijk.... zie nog net een fractie van mijn achtergrond van de lockscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
maukoo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:21:
Unlock met vingerafdruk gaat met Nougat wel snel. Bij mij gewoon gelijk.... zie nog net een fractie van mijn achtergrond van de lockscreen.
Nice! Dan hoop ik ook dat het gewoon softwarematig is! En dat het beter word met Nougat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:22:
[...]

Nice! Dan hoop ik ook dat het gewoon softwarematig is! En dat het beter word met Nougat.
Kan proberen er een filmpje van te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
maukoo schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:24:
[...]

Kan proberen er een filmpje van te maken....
Dat zou tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 11:11
HELP: heb mijn foon op Nougat gehad (beta 1 met phn home_csc), daarna een btu home_csc geprobeerd en enrolled in beta program om updates te krijgen maar die kreeg ik niet omdat ik blijkbaar de btu csc moest flashen.

Nu heb ik de nougat beta opnieuw geflashed met btu csc, echter toen kon ik geen email adres meer invoeren bij het configureren. Alleen het eerste karakter.

Daarna gepoogd om de laatste release van Henk terug te flashen (een Android 6) maar die worden wel heel snel geflashed door odin, lijkt niet alles te flashen. Wel een PASS volgens Odin.
Bij het booten van de phone blijf ik echter het probleem houden nu dat ik m'n email adres niet meer kan invoeren....

Iemand tips hoe ik dit weer goed krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:22:
[...]

Filmpje unlock nougat....

https://mega.nz/#!SAUSjZK...lL9pzGX4TQI4Mi1C8DxpKhYvE

[ Voor 6% gewijzigd door maukoo op 06-12-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Lijkt erop dat het iig heel snel gaat! Maar ik zie natuurlijk niet wanneer jij je vinger erop legt haha! Maar als jij het sneller vind dan mijn filmpje dan zal dat wel zo zijn! Dat ze maar eens opschieten met Nougat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:35:
[...]

Lijkt erop dat het iig heel snel gaat! Maar ik zie natuurlijk niet wanneer jij je vinger erop legt haha! Maar als jij het sneller vind dan mijn filmpje dan zal dat wel zo zijn! Dat ze maar eens opschieten met Nougat!
Vinger ligt er gelijk op. Dus gewoon tijdens het drukken op home knop ontgrendeld ie gelijk met vingerafdruk. Hen het nog een keer extra getest maar bij een lichte aanraking unlockt ie al gelijk. Weet niet meer hoe het onder MM was maar ik vind het wel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door maukoo op 06-12-2016 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-10 12:12
Ook in het bezit van een S7E, maar ik vind die grote cijfers bij bv WhatsApp pictogram dat ik 7 berichten heb irritant. Is dit ergens uit te schakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
catchingfire schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:31:
HELP: heb mijn foon op Nougat gehad (beta 1 met phn home_csc), daarna een btu home_csc geprobeerd en enrolled in beta program om updates te krijgen maar die kreeg ik niet omdat ik blijkbaar de btu csc moest flashen.

Nu heb ik de nougat beta opnieuw geflashed met btu csc, echter toen kon ik geen email adres meer invoeren bij het configureren. Alleen het eerste karakter.

Daarna gepoogd om de laatste release van Henk terug te flashen (een Android 6) maar die worden wel heel snel geflashed door odin, lijkt niet alles te flashen. Wel een PASS volgens Odin.
Bij het booten van de phone blijf ik echter het probleem houden nu dat ik m'n email adres niet meer kan invoeren....

Iemand tips hoe ik dit weer goed krijg?
Heel eenvoudig.

Installeer Nederlandse taal voor je keyboard. Dus instellingen van je keyboard (tandwiel) en daar kun je Nederlandse taal downloaden.

Nu staat hij op Engels en dan heb je dit probleem.

S7 Edge:
[video]

IPhone 6S Plus:
[video]

Het is bekend dat de vingerafdruk scanner van de iPhone erg snel is. Waarom? Ligt waarschijnlijk aan de hardware en software. Niet alles wat nieuwer is, is sneller. De Pixel is ook niet echt snel op dat gebied.
Op zich ook geen issue lijkt me en zoveel nieuwer valt ook wel mee toch.

Moet zeggen dat 1 geregistreerde vinger sneller gaat dan dat ik meerdere vingers registreer heb dus het is ook wel een software dingetje. Ook is hij sneller als ik mn vinger net nieuw geregistreerd heb dan na verloop van tijd.

Vaak hoef ik mn vinger erop te leggen en kan gelijk weer eraf halen. Die van jouw is wel een beetje langzaam valt me op. Misschien vinger even opnieuw registreren.

YouTube: Fingerprint scanner S7 Edge

[ Voor 45% gewijzigd door Garret1410 op 06-12-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Exterminator schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:19:
Ook in het bezit van een S7E, maar ik vind die grote cijfers bij bv WhatsApp pictogram dat ik 7 berichten heb irritant. Is dit ergens uit te schakelen?
Nee. Althans, ik heb het nooit kunnen vinden. Ik kon toendertijd een notificatie van een spel niet verwijderen. Heb inmiddels een andere launcher genomen, die je daar veel meer controle over geeft.

Edit: Package Disabler Pro blijkt te werken, maar het is wel een betaalde app.

[ Voor 8% gewijzigd door Xerxes op 06-12-2016 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
pappaleone schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 01:23:
[...]

Is zelfs op tv geweest rederij op de fles.
Die info/bron had ik er een post eerder opgezet (zie post; maandag 5 december 2016 17:48), maar Xerxes zei dat hij info via google had gevonden, en dat het probleem alleen in NL afspeelde (later is de reactie gewijzigd)
Dat wil de ik dus wel weten die "bron"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Garret1410 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:24:

[...]

Het is bekend dat de vingerafdruk scanner van de iPhone erg snel is. Waarom? Ligt waarschijnlijk aan de hardware en software. Niet alles wat nieuwer is, is sneller. De Pixel is ook niet echt snel op dat gebied.
Op zich ook geen issue lijkt me en zoveel nieuwer valt ook wel mee toch.

Moet zeggen dat 1 geregistreerde vinger sneller gaat dan dat ik meerdere vingers registreer heb dus het is ook wel een software dingetje. Ook is hij sneller als ik mn vinger net nieuw geregistreerd heb dan na verloop van tijd.

Vaak hoef ik mn vinger erop te leggen en kan gelijk weer eraf halen. Die van jouw is wel een beetje langzaam valt me op. Misschien vinger even opnieuw registreren.

YouTube: Fingerprint scanner S7 Edge
Ja dacht ik ook al, maar een pixel is niet echt een IPhone killer ofzo.. De S lijn is de tegenstander van de Iphones.. dus verwacht je eigenlijk dat alles wat ze maken altijd beter moet zijn dan de IPhone die eerder geïntroduceerd is..
Ik heb 2 duimen en 1 wijsvinger en de duim van mijn vriendin geregistreerd (heb geen geheimpjes :P ) en de duim op het filmpje heb ik voordat ik begon met opnemen nog opnieuw geregistreerd! Dus daar ligt het in ieder geval niet aan. En zoals ik al zei, in het filmpje van gisteravond is hij sneller dan normaal!! Dus het is nog langzamer normaal gesproken!
Weet niet of het uitmaakt maar heb 1.3 GB ram vrij.. en 14,6GB opslag geheugen. Dus hij zit ook niet echt bomvol ofzo..

Thanks voor je filmpje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
pawarana schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:46:
[...]

Die info/bron had ik er een post eerder opgezet (zie post; maandag 5 december 2016 17:48), maar Xerxes zei dat hij info via google had gevonden, en dat het probleem alleen in NL afspeelde (later is de reactie gewijzigd)
Dat wil de ik dus wel weten die "bron"..
Kon alleen Nederlandse media vinden die het hadden over een tekort aan schermen. Vandaar dat ik het over Nederland had. Maar het blijkt dat deze tekorten ook in het buitenland zijn ontstaan, maar men noemt niet expliciet beeldschermen. Daar spreekt met over de rederij die failliet is gegaan, en over meerdere producten waar een tekort aan is.

Mijn excuses! :X

[ Voor 0% gewijzigd door Xerxes op 06-12-2016 14:25 . Reden: Mijn geweldige grammatica corrigeren ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Executor16 schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:24:

Of het origineel is of niet vind ik niet eens zo belangrijk het is een stukje glas van niks, maar hoe hij erin gezet wordt is wel van belang. Zeker als je je telefoon gaat gebruiken in vocht en behoudt van garantie. Bij een beunhaas heb je beiden niet, bij een officiële reparateur wel maar daar betaal je ook voor.

offtopic:
(niet @Executor16)
Al die mensen die een abonnement nemen met een toestel en daarna gaan zeuren hoeveel de onderdelen wel niet kosten |:( Mercedes kopen op afbetaling en daarna zeuren over de onderhouds- kosten.
Koop gewoon een toestel contant, weet je hoeveel hij kost, laat je hem ook niet meer vallen :+
FireFoz schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:22:
[...]

Je hebt tenminste het probleem gevonden en je kan weer happy zijn, ik kan mijn pas praktisch thuis laten nu ik abn wallet heb. Alleen tanken bij de automaat kan nog niet contact loos :F

@Xerxes Ik lees nu net pas jouw bericht met vergelijking over BMW :+

[ Voor 22% gewijzigd door D0gtag op 06-12-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik snap ook echt niet dat mensen zo makkelijk zeggen van ja het is een gebruiksvoorwerp...... Dus kan hij kapot en beschadigen etc! Ja dat kan maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp van 600+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:06:
Ik snap ook echt niet dat mensen zo makkelijk zeggen van ja het is een gebruiksvoorwerp...... Dus kan hij kapot en beschadigen etc! Ja dat kan maar het is en blijft een gebruiksvoorwerp van 600+
Nu moet ik wel zeggen dat de S7 Edge wel érg glad is, ik heb nog nooit een telefoon uit mijn klauwen laten vallen (altijd dikke hoesjes, Spigen Rugged Armor e.d.) en bij de S7 Edge was het binnen een halve dag dat ik hem had al raak. Het is echt geen grapje hoe achterlijk veel deze dingen kosten en een scherm van ruim 300 piek ga je m.i. ook niet vrijwillig slopen, of je dat ding nu op afbetalen hebt of zoals anderen (ik altijd bijvoorbeeld) in 1x betalen.

Ik ben letterlijk uiterst voorzichtig met mijn toestellen en ik ben een autist als het aankomt op krassen of deuken in dingen. Nu dus al een hoek van het aluminium naar de klote (7000-series alu my ass) en ik zie al lichte krasjes op het scherm. Dat is toch waanzin? Er zijn geen sceenprotectors te krijgen die goed werken en Gorilla Glas 4 zou nagenoeg onkrasbaar zijn. Het is niet alsof ik zand in mijn broekzak heb en de randen van de case voorkomen dat het scherm contact kan maken met de ondergrond.

Met andere woorden, over een paar maanden heb ik een scherm vol met krassen, een toestel wat sowieso al 50-100 euro minder waard is vanwege die ene stuitert en vrees voor een scherm wat 300 euro kost om te vervangen als het kapot gaat. Het is dat dit ding me 'maar' 280,- heeft gekost, anders zou ik toch echt heel zwaar de pest erin hebben met deze staat na 1 week eigendom ;(

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kuusj98 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:21:
[...]

Nu moet ik wel zeggen dat de S7 Edge wel érg glad is, ik heb nog nooit een telefoon uit mijn klauwen laten vallen (altijd dikke hoesjes, Spigen Rugged Armor e.d.) en bij de S7 Edge was het binnen een halve dag dat ik hem had al raak. Het is echt geen grapje hoe achterlijk veel deze dingen kosten en een scherm van ruim 300 piek ga je m.i. ook niet vrijwillig slopen, of je dat ding nu op afbetalen hebt of zoals anderen (ik altijd bijvoorbeeld) in 1x betalen.

Ik ben letterlijk uiterst voorzichtig met mijn toestellen en ik ben een autist als het aankomt op krassen of deuken in dingen. Nu dus al een hoek van het aluminium naar de klote (7000-series alu my ass) en ik zie al lichte krasjes op het scherm. Dat is toch waanzin? Er zijn geen sceenprotectors te krijgen die goed werken en Gorilla Glas 4 zou nagenoeg onkrasbaar zijn. Het is niet alsof ik zand in mijn broekzak heb en de randen van de case voorkomen dat het scherm contact kan maken met de ondergrond.

Met andere woorden, over een paar maanden heb ik een scherm vol met krassen, een toestel wat sowieso al 50-100 euro minder waard is vanwege die ene stuitert en vrees voor een scherm wat 300 euro kost om te vervangen als het kapot gaat. Het is dat dit ding me 'maar' 280,- heeft gekost, anders zou ik toch echt heel zwaar de pest erin hebben met deze staat na 1 week eigendom ;(
Snapje... ik had na 1 week al een krasje op de flitser... terwijl ik er ook super voorzichtig mee ben! Heb er wel met succes al 3 weken een screenprotector op + aan alle kanten een protector.. De Ultimate clear shield ;) Dus die kan ik je wel aanraden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-10 13:01

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:25:
[...]

Snapje... ik had na 1 week al een krasje op de flitser... terwijl ik er ook super voorzichtig mee ben! Heb er wel met succes al 3 weken een screenprotector op + aan alle kanten een protector.. De Ultimate clear shield ;) Dus die kan ik je wel aanraden..
Bedankt, dan ga ik die bestellen. Kan die krassen echt niet hebben :P

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
kuusj98 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:25:
[...]

Bedankt, dan ga ik die bestellen. Kan die krassen echt niet hebben :P
Ik heb ze echt op alle kanten zitten! Zitten er nu al 3 weken op, en haal hem minstens 50x per dag uit mijn broekzak enz.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dest1
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-04-2022
rohit schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:25:
[...]

is dat deze https://www.ultimateshiel...laxy-s7-screen-protector/

?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

[...]

Ik heb een echt houten achterkant/sticker, prima grip en me camera lens ligt niet op tafel, voor de rest zit hij in een lederen sleeve, geen enkele kras, zelfs na meerdere dagen van strand gebruik waarbij ik de sleeve moest ontdoen van zand, heb hem sinds april dit jaar. Ik ben erg te spreken over de bouw kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Exterminator schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:19:
Zet je lettertype eens op klein bij display of de schaalbaarheid van het display op versmald (bij instellingen> display)?

Misschien helpt dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik heb de edge vanaf release en alleen een Spigen thin fit erom heen. Hij is nog als nieuw dus misschien heb je pech (of ik heb geluk). Ik ben ook niet extreem zuinig of zo maar gebruik hem gewoon voor mn werk. Misschien dat spijkerbroeken funest zijn voor het scherm aangezien die zakken best strak zitten.

Helaas zijn er niet veel protectors te koop die goed zitten dus een normaal is wel beter wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:57
Zelf alleen een enorm bekraste screenprotector, maar verder alles helemaal als nieuw nog :)

Ik wissel tussen deze
pricewatch: Samsung Galaxy S7 Flip Wallet Zwart
en
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.kDJPHS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Het is mij sinds paar dagen opgevallen dat mijn telefoon langzamer oplaad. Ik had sinds het begin snel laden uitgezet en hij doet er 4 uur over. Voor mijn gevoel laadde hij vroeger sneller of is dat een placebo effect :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
tweakerjunior schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 20:35:
Het is mij sinds paar dagen opgevallen dat mijn telefoon langzamer oplaad. Ik had sinds het begin snel laden uitgezet en hij doet er 4 uur over. Voor mijn gevoel laadde hij vroeger sneller of is dat een placebo effect :)
Heb ik ook vaker gehad. Lag bij mij aan de kabel of stof in de connector wat je met een sateprikker of iets dergelijks eruit kunt proberen te halen

4uur is te lanzaam. Met 2A lader moet hij met anderhalf tot twee uur vol zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Garret1410 op 06-12-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 28-09 19:17
Garret1410 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:03:
[...]

Heb ik ook vaker gehad. Lag bij mij aan de kabel of stof in de connector wat je met een sateprikker of iets dergelijks eruit kunt proberen te halen

4uur is te lanzaam. Met 2A lader moet hij met anderhalf tot twee uur vol zijn.
Ik denk dat het dan aan de kabel ligt. Ben er erg zuinig mee omgegaan maar dat terzijde. Heb je ook garantie om zulke dingen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
  • Laatst online: 20-02-2021
hoi ik zit met een probleem met mijn s7 edge de mobiele hotspot werkt niet (ik maak verbinding met mijn computer naar mijn s7 edge maar deze geeft geen internet door)
dit probleem is bekend en kan je veranderen door het toegangspunt te veranderen naar *. maar het probleem is dat ik alleen maar kan kiezen tussen internet, mms, en internet en mms. kan alleen kiezen tusses deze 3.
ik moet wel zeggen het model dat ik heb is de sm-g9350 dual sim komt uit Hong Kong.
Kan dit aan de firmware liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30

Sabbi

je denkt aan mij.

frozenflame_ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:56:
hoi ik zit met een probleem met mijn s7 edge de mobiele hotspot werkt niet (ik maak verbinding met mijn computer naar mijn s7 edge maar deze geeft geen internet door)
dit probleem is bekend en kan je veranderen door het toegangspunt te veranderen naar *. maar het probleem is dat ik alleen maar kan kiezen tussen internet, mms, en internet en mms. kan alleen kiezen tusses deze 3.
ik moet wel zeggen het model dat ik heb is de sm-g9350 dual sim komt uit Hong Kong.
Kan dit aan de firmware liggen ?
Ik had dit ook met m'n dual sim, toen opgelost door in de access point settings het APN type te wijzigen naar 'default,supl,mms,dun'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 19:42
Sinds gisteren lijkt de proximity sensor van mijn S7 Edge niet meer te werken. Tijdens telefoongesprekken gaat mijn scherm niet meer uit als ik hem aan mijn oor heb, en de telefoon reageert niet als hij op stand-by staat en ik mijn hand er boven houd.

Ook heb ik door middel van *#0*# gecontroleerd of de sensor wel werkt, maar hij lijkt het niet te doen. Hij blijft 0 aangeven.

Heeft iemand ervaring met dit probleem? Ik ben niet zo happig op een reset naar fabrieksinstellingen, dus dat wil ik het liefst voorkomen. Mijn telefoon is niet geroot.

Edit: kennelijk was het een kwestie van 'turning it off and on again' *schaam* :X Vreemd op zich, want ik had gisteravond wel al een reboot gedaan, wat niet hielp. Uitschakelen en opnieuw opstarten was kennelijk de oplossing.

[ Voor 17% gewijzigd door B00st3r op 07-12-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
Sabbi schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:18:
[...]

Ik had dit ook met m'n dual sim, toen opgelost door in de access point settings het APN type te wijzigen naar 'default,supl,mms,dun'
thanks voor je snelle reactie maar het probleem is dat ik alleen maar kan kiezen tussen internet, mms en internet en mss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
frozenflame_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:34:
[...]

thanks voor je snelle reactie maar het probleem is dat ik alleen maar kan kiezen tussen internet, mms en internet en mss.
Je moet niet kiezen, je moet iets aanpassen.. Dus Klik op de toegangspunt die nu actief is en wijzig daar het APN Type...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duckvogel
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 27-03-2021
Kan ook zijn dat de router op kanaal 13 of hoger uitzend schijnen ze niet te kunnen in die landen dus even handmatig op een lager kanaal zetten heeft bij mij geholpen op een us tablet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:20
Voor iedereen die officieel geregistreerd is als beta-tester voor Nougat is er een nieuwe, behoorlijk omvangrijke (ruim 528 mb!) OTA-update: G935FXXU1ZPL3. Hierin zitten een aantal nieuwe functies, waaronder Samsung Pass en Samsung Note. Daarnaast is Touchwiz hernoemt tot Samsung Experience. Tot slot zitten hierin de veiligheidsupdates van Google en Samsung voor 1 december 2016.

Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2016/12/new-nougat-beta-galaxy-s7-303x540.png
Afbeeldingslocatie: http://www.sammobile.com/wp-content/uploads/2016/12/new-nougat-beta-changelog.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41

Martinspire

Awesomeness

Hoe irritant is die wifi-bug eigenlijk?

Draai zelf niet de Beta, al ben ik wel geïnteresseerd om ook te gaan testen.

[ Voor 50% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2016 15:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
rohit schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:39:
[...]

Je moet niet kiezen, je moet iets aanpassen.. Dus Klik op de toegangspunt die nu actief is en wijzig daar het APN Type...
Hoi dank je wel maar het probleem is dat ik het niet kan veranderen http://www.androidauthori...20161207-154118-png.4191/

mvg

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
frozenflame_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:07:
[...]

Hoi dank je wel maar het probleem is dat ik het niet kan veranderen http://www.androidauthori...20161207-154118-png.4191/

mvg

Rick
Kan het plaatje niet zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
rohit schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:09:
[...]

Kan het plaatje niet zien?
http://www.androidauthori...m-g9350.37418/#post-96116

heb helaas nog geen bevoegdheid om plaatjes in te voegen op mijn tweakers account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
frozenflame_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:10:
[...]

http://www.androidauthori...m-g9350.37418/#post-96116

heb helaas nog geen bevoegdheid om plaatjes in te voegen op mijn tweakers account
imageshack ofzo gebruiken? Google drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
rohit schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:12:
[...]

imageshack ofzo gebruiken? Google drive?
thanks voor de tip http://imageshack.com/a/img922/2648/INrkjg.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:16
Martinspire schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:57:
Hoe irritant is die wifi-bug eigenlijk?

Draai zelf niet de Beta, al ben ik wel geïnteresseerd om ook te gaan testen.
Ik draai de beta maar heb nergens last van. Draait allemaal erg fijn hier!!
Heb me ook als tester geregistreerd en haal op dit moment update 3 binnen.

Als je ook geïnteresseerd bent om te gaan testen zou ik alleen wel even goed bedenken met welke bestanden je gaat flashen. Ikzelf heb een volledig nieuwe installatie gedaan met alle Engelse bestanden en me daarna geregistreerd voor de updates.

misschien dat je ook zonder je te registreren de updates wel binnen krijgt maar dat weet ik niet zeker... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
rohit schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:18:
[...]

Kan je geen nieuw toegangspunt maken?
jep ook als ik handmatig het opnieuw instel kan ik slechts tussen deze 3 kiezen.
maar moet wel zeggen dat het model die ik heb de sm-g9350 dual sim.
kan het zijn dat het probleem aan de firmware ligt en zou het op te lossen zijn om er andere firmware op te zetten ?

dank bij voorbaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rohit
frozenflame_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:29:
[...]

jep ook als ik handmatig het opnieuw instel kan ik slechts tussen deze 3 kiezen.
maar moet wel zeggen dat het model die ik heb de sm-g9350 dual sim.
kan het zijn dat het probleem aan de firmware ligt en zou het op te lossen zijn om er andere firmware op te zetten ?

dank bij voorbaat
Welke firmware draai je nu dan? Heb je niet de originele firmware? Je kan proberen via Sammobile de nieuwste te downloaden en met ODIN erop te zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame_
rohit schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:31:
[...]

Welke firmware draai je nu dan? Heb je niet de originele firmware? Je kan proberen via Sammobile de nieuwste te downloaden en met ODIN erop te zetten...
is gewoon de officiele g9350zhu2apk2 maar mss omwille van dat mijn telefoon uit hong kong komt dat er settings niet goed gaan, in hong kong werkte mijn mobiele hotspot wel met een hongkonese kaart. maar met een Nederlandse, Belgische en Chinese kaart werkt het weer niet met de hotspot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Kan iemand op de bèta al melden of het AOD de upgrade heeft gekregen voor third party support of iig vanuit standby WhatsApp notifications te zien of bijv het volgende nr te selecteren als je muziek afspeelt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maukoo
JDL15 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:35:
Kan iemand op de bèta al melden of het AOD de upgrade heeft gekregen voor third party support of iig vanuit standby WhatsApp notifications te zien of bijv het volgende nr te selecteren als je muziek afspeelt?
Ja dit zit er allemaal in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 10:07
Druk vandaag op opnieuw opstarten omdat spotify niks laadde.

Wordt t scherm zwart met brandende homeknop en back knop. Tevens led indicatielampje aan.

Bleef zo tot ik wat knopcombinaties indrukte en hij toch aan ging.

What gives?

[ Voor 8% gewijzigd door Jamievanm op 07-12-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frozenflame_ schreef op woensdag 7 december 2016 @ 16:35:
[...]

is gewoon de officiele g9350zhu2apk2 maar mss omwille van dat mijn telefoon uit hong kong komt dat er settings niet goed gaan, in hong kong werkte mijn mobiele hotspot wel met een hongkonese kaart. maar met een Nederlandse, Belgische en Chinese kaart werkt het weer niet met de hotspot
Misschien mis ik wat maar als ik mobiele hotspot aanzet op S7 dan kan ik met ander toestel verbinden door netwerk te selecteren en wachtwoord op te geven. Ik krijg helemaal geen opties betreft mms of internet.
Bij instellingen van de hotspot kan ik kanaal, netwerknaam en beveiliging kiezen.

Edit: je zit bij de instellingen van mobiel internet te kijken. Werkt 4g wel normaal dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 07-12-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
maukoo schreef op woensdag 7 december 2016 @ 20:43:
[...]

Ja dit zit er allemaal in!
Thnx! F*c King chill! Eindelijk de note 7 functies waar ik zolang op wachtte. Vind het wat stylischer uitzien dan het IMO cheap ass ledje, oogt wat rustiger dat Black and white. Ook chill met bluetooth koppeling om het volgend nr te selecteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Iemand al een nieuw Odin pakketje gespot met alle updates t/m Beta 3 erin verwerkt? Heb geen zin om nu nog weer door alle "hoops" te gaan om betatester te worden (draai nu Beta 1 maar met verkeerde CSC, lang verhaal).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arfman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:16:
Iemand al een nieuw Odin pakketje gespot met alle updates t/m Beta 3 erin verwerkt? Heb geen zin om nu nog weer door alle "hoops" te gaan om betatester te worden (draai nu Beta 1 maar met verkeerde CSC, lang verhaal).
Gewoon even geduld opbrengen totdat de officiële release komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Arfman schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:16:
Alleen de initiële update naar Nougat is te vinden. Beetje gesnuffel op XDA bracht ook niks op. Het lijkt erop dat niemand de OTA bestanden kan vasthouden, en deze omzetten naar Odin bestanden. Helaas is het wachten op de officiële release, of BTU flashen.

Flash gewoon de BTU, zeker de moeite waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Heeft iemand met Nougat 7.0 beta versie UK maandag NL-Alert ontvangen? Ik had kanaal 919 ingegeven maar...niets nada, nothing :( Op de J5 van mijn vrouw géén enkel probleem... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Xerxes schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:46:
[...]

Alleen de initiële update naar Nougat is te vinden. Beetje gesnuffel op XDA bracht ook niks op. Het lijkt erop dat niemand de OTA bestanden kan vasthouden, en deze omzetten naar Odin bestanden. Helaas is het wachten op de officiële release, of BTU flashen.

Flash gewoon de BTU, zeker de moeite waard ;)
Weet je misschien wanneer die komt? Ik zag expected January...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
JDL15 schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:48:
[...]

Weet je misschien wanneer die komt? Ik zag expected January...
Er gingen geruchten rond dat we de update eind december zouden krijgen. Ik ben bang dat we sowieso niks krijgen in 2016. Ik gok op eind januari, uiterlijk februari. De beta periode van de S6 begon rond kerst vorig jaar, en we kregen de update eind februari. Als ze de zelfde patroon volgen, zou eind januari een niet al te verkeerde gok zijn.

Jammer genoeg is Samsung niet de meest transparante fabrikant wanneer het aankomt op updates :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

tjbork schreef op woensdag 7 december 2016 @ 22:46:
Heeft iemand met Nougat 7.0 beta versie UK maandag NL-Alert ontvangen? Ik had kanaal 919 ingegeven maar...niets nada, nothing :( Op de J5 van mijn vrouw géén enkel probleem... :)
Ja, gewoon ontvangen mbv default instellingen.
Pagina: 1 ... 80 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support