Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Sinds maandag zit er een rode lijn in het scherm :( Balen.
Nou ja, het is tenminste garantie.
Ik heb hem bij coolblue gekocht.

Waar kan ik dat het beste laten repareren? Aanmelden op de samsung site?

Of heeft iemand ervaring met:
Premium Support Center Barneveld, The Phone House Barneveld
dit komt van de samsung site en ze zeggen klaar terwijl je wacht.

Ik neem aan dat je je telefoon vantevoren naar de fabrieksinstellingen moet zetten?

Als ik een backup maak met smartswitch (geloof ik), worden dan alle intellingen, apps, accounts, homescreen, etc hersteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JdJtA schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:30:
[...]

Dan is het zoals gezegd op dit moment niet mogelijk om deze te zien, alleen gemiste oproepen of het aantal ongelezen SMSjes worden getoond. Zie ook: nieuws: Samsung brengt functies Galaxy Note 7 naar Galaxy S7-modellen .

Stukje uit het artikel "Op de Note 7 kunnen notificaties van apps van derden op het scherm getoond worden, mits ontwikkelaars hiervoor ondersteuning inbouwen. Deze mogelijkheid is niet bij de S7-modellen toegevoegd."

In de beta van Nougat zit deze mogelijkheid wel al, maar die zal je dan handmatig moeten installeren.
Sinds de laatste update is AOD op MM uitgebreid. In hoeverre weet ik niet precies.

Op Nougat worden alle notificaties getoond van de apps die ik heb. Met dubbel tikken op het betreffende icoon ga je direct naar de app toe.
Ook wordt de muziek player getoond als je muziek afspeelt. Ook deze is te bedienen via AOD dmv dubbel tikken.

En je hoeft niets in te stellen of instaleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Heb een tijdje geleden wat gepost hier... heb nogmaals mijn S7 teruggezet op fabrieksinstellingen, toestel valt uit wanneer de accu 15% of 25 of 30% is. Dit doet die niet altijd, dus het is niet in te schatten wanneer het toestel gaat uitvallen.

Heb contact opgenomen met de retailer, ze vragen of ik het terug kan sturen naar Hong Kong (gratis ophaling door FedEx)
Maar dit zou zo'n 4 à 5 weken duren...

Ik heb mijn twijfels of ze het probleem echt kunnen vaststellen aangezien het probleem met de batterij soms gebeurt ... iemand anders zei dat het door de software komt... iemand die me hiermee kan helpen?

Wat zou de beste oplossing zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:41

Zorian

What the fox?

Kaya10 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:52:
Heb een tijdje geleden wat gepost hier... heb nogmaals mijn S7 teruggezet op fabrieksinstellingen, toestel valt uit wanneer de accu 15% of 25 of 30% is. Dit doet die niet altijd, dus het is niet in te schatten wanneer het toestel gaat uitvallen.

Heb contact opgenomen met de retailer, ze vragen of ik het terug kan sturen naar Hong Kong (gratis ophaling door FedEx)
Maar dit zou zo'n 4 à 5 weken duren...

Ik heb mijn twijfels of ze het probleem echt kunnen vaststellen aangezien het probleem met de batterij soms gebeurt ... iemand anders zei dat het door de software komt... iemand die me hiermee kan helpen?

Wat zou de beste oplossing zijn?
Je kan de firmware opnieuw proberen te flashen met Odin.
En naar Hong Kong? Dat is bijzonder. Vreemde retailer dan.
Samsung heeft in Nederland ook reparatie centra. En winkels sturen doorgaans door naar Dynafix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Zorian schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:22:
[...]

Je kan de firmware opnieuw proberen te flashen met Odin.
En naar Hong Kong? Dat is bijzonder. Vreemde retailer dan.
Samsung heeft in Nederland ook reparatie centra. En winkels sturen doorgaans door naar Dynafix.
Ik heb een Aziatisch toestel (dual sim S7), Samsung geeft enkel regionaal garantie.. dus geen globale garantie zoals HTC en Apple..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Kaya10 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:29:
[...]

Ik heb een Aziatisch toestel (dual sim S7), Samsung geeft enkel regionaal garantie.. dus geen globale garantie zoals HTC en Apple..
Ah op die manier. Mja dat is het nadeel van een exotisch toestel willen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:54
Garret1410 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:07:
[...]

Sinds de laatste update is AOD op MM uitgebreid. In hoeverre weet ik niet precies.

Op Nougat worden alle notificaties getoond van de apps die ik heb. Met dubbel tikken op het betreffende icoon ga je direct naar de app toe.
Ook wordt de muziek player getoond als je muziek afspeelt. Ook deze is te bedienen via AOD dmv dubbel tikken.

En je hoeft niets in te stellen of instaleren.
Dat weet ik, heb zelf ook de beta van Nougat draaien ;) Maar je zal wel Nougat moeten installeren om hier gebruik van te maken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09:29
Raar probleem maar valt op dat het alleen met de S7 serie van de samsung telefoons plaatsvind.

Meerdere mensen hebben het probleem dat als ze op werk hier met onze wifi verbinden de telefoons vastlopen/spontaan rebooten (ben zelf ook 1 van de gelukkige).
Thuis en waar ik ook op wifi zit geen probleem, telefoon werkt zoals het hoort.
Als ik eenmaal op werk binnenloop begint de telefoon meteen moeilijk te doen (lees: vastlopen/1 reboot).
Het gebeurt niet constant, maar op random momenten.
Soms raak ik de hele telefoon niet aan en kijk ik later en is die uit het niets gereboot.

Zelfde op een S7 Edge van een collega.

Iemand enig idee?

Wifi punten zijn van Unify AC Pro, geen gekke protecollen worden er gebruikt.
Gewoon Wifi WPA2 beveiligd op 2,4GHz en 5GHz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:59
ik had met mijn Edge ook problemen met de wifi. Geen reboots maar het apparaat blokkeerde de verbinding op de een of andere manier. Wel verbonden maar geen internet.

Ik heb in mijn modem het IPV6 protocol uitgezet en het probleem is tot nogtoe verholpen. Misschien werkt dit bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:47

DON PAPA

Tweaker-fan

itsmemax schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:48:Iemand enig idee?

Je zou ook eens kunnen proberen om alleen het 2,4GHz of het 5GHz netwerk aan te zetten op de router (als je die bevoegdheid hebt), ik had dan geen last van spontaan rebooten maar wel hetzelfde probleem als wat Frank geeft met resultaat een batterij drain en heel traag zijn van mijn phone, als ik beide netwerken aan had staan (net of hij problemen had met het wisselen tussen de twee netwerken), en nu ik alleen het 2,4GHz netwerk aan heb staan op mijn router is dit probleem geheel verdwenen...

[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 01-12-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

The Anarchist schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:46:
......
Ik heb hem bij coolblue gekocht......

.....Waar kan ik dat het beste laten repareren?......
Lijkt me duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
Wat betreft alle andere elektronica geef ik je groot gelijk. Bij de S6 en S7 is dat echter anders, zeker als je bij een servicepunt in de buurt woont.
Dan heb je zonder gezeik, zonder onderzoekskosten en dat soort gezeur gewoon binnen een dag je telefoon weer terug. In plaats van een week wachten, gezeik met Dynafix enzovoort.
The Anarchist schreef op woensdag 30 november 2016 @ 19:46:
Sinds maandag zit er een rode lijn in het scherm :( Balen.
Nou ja, het is tenminste garantie.
Ik heb hem bij coolblue gekocht.

Waar kan ik dat het beste laten repareren? Aanmelden op de samsung site?

Of heeft iemand ervaring met:
Premium Support Center Barneveld, The Phone House Barneveld
dit komt van de samsung site en ze zeggen klaar terwijl je wacht.

Ik neem aan dat je je telefoon vantevoren naar de fabrieksinstellingen moet zetten?

Als ik een backup maak met smartswitch (geloof ik), worden dan alle intellingen, apps, accounts, homescreen, etc hersteld?
Altijd eerst langs een servicepunt gaan inderdaad :) als ze je onderdeel op voorraad hebben is het inderdaad klaar terwijl je wacht. Zij gaan je toestel na afloop naar fabrieksinstellingen knallen.
Je Smartswitch vraag kan ik je niet mee helpen, ik ga gewoon verder met een nieuw/leeg toestel altijd.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

itsmemax schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:48:
Raar probleem maar valt op dat het alleen met de S7 serie van de samsung telefoons plaatsvind.

Meerdere mensen hebben het probleem dat als ze op werk hier met onze wifi verbinden de telefoons vastlopen/spontaan rebooten (ben zelf ook 1 van de gelukkige).
Thuis en waar ik ook op wifi zit geen probleem, telefoon werkt zoals het hoort.
Als ik eenmaal op werk binnenloop begint de telefoon meteen moeilijk te doen (lees: vastlopen/1 reboot).
Het gebeurt niet constant, maar op random momenten.
Soms raak ik de hele telefoon niet aan en kijk ik later en is die uit het niets gereboot.

Zelfde op een S7 Edge van een collega.

Iemand enig idee?

Ik zit op het werk en bij klanten ook regelmatig op Unify AC Pro AP's met mijn S7 Edge en ik herken de problemen zelf eigenlijk niet. Heb je de nieuwste versie van de firmware op je telefoon?
Verbind ie op 2.4Ghz of 5Ghz? Dit kan je eventueel checken met de app Wifi Analyzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Coolblue repareert niets. Die sturen het ook maar op. En op de site staat dat dat zelfs 1 tot 2 weken duurt. Slechte service dus.

Ik zoek een snellere service.

Tenzij iemand een andere ervaring heeft met telefoonreparatie dmv opsturen naar coolblue.

[ Voor 12% gewijzigd door The Anarchist op 01-12-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsu
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
The Anarchist schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:43:
[...]

Coolblue repareert niets. Die sturen het ook maar op. En op de site staat dat dat zelfs 1 tot 2 weken duurt. Slechte service dus.

Tenzij iemand een andere ervaring heeft met telefoonreparatie dmv opsturen naar coolblue.
Ik denk dat je ten eerste bij de verkoper moet aankloppen, Coolblue dus. Met hen heb jij een koopovereenkomst, een contract dus. Het lijkt mij dat als jij het elders laat repareren zonder Coolblue op de hoogte te stellen en zonder goedkeuring te hebben, je zelf voor de kosten zal opdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Batsu schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:53:
[...]

Ik denk dat je ten eerste bij de verkoper moet aankloppen, Coolblue dus. Met hen heb jij een koopovereenkomst, een contract dus. Het lijkt mij dat als jij het elders laat repareren zonder Coolblue op de hoogte te stellen en zonder goedkeuring te hebben, je zelf voor de kosten zal opdraaien.
Wat je doet is direct naar de fabrikant stappen. Dat is gewoon toegestaan. Ik verbaas me er enorm over dat hier de officiële service centers van Samsung zelf vermeden worden.
The Anarchist schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:43:
[...]

Die snellere service krijg je dus bij een Samsung Service Center. Gewoon even langsgaan, desnoods even van tevoren bellen of ze het onderdeel op voorraad hebben. Je hebt dan geen gezeik met voorrijkosten en ook geen lange wachttijden. Is een extra service van Samsung op de S6 en S7 waar je ook gewoon gebruik van moet maken ;)
Bij mijn S6 hebben ze binnen 1 dag de cameramodule vervangen.
Mijn S7 kreeg binnen een week een dooie groene pixel. Toen heb ik de boel laten ophalen (toen geen service center in de buurt) en had ik na 2 werkdagen weer een nieuw toestel binnen.

Coolblue stuurt de boel gewoon door naar Dynafix. Kijk voor de grap eens in het Dynafix-topic als je wil weten waarom je dat niet moet willen.

[ Voor 21% gewijzigd door Richh op 01-12-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Richh schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:18:

Die snellere service krijg je dus bij een Samsung Service Center. Gewoon even langsgaan, desnoods even van tevoren bellen of ze het onderdeel op voorraad hebben. Je hebt dan geen gezeik met voorrijkosten en ook geen lange wachttijden. Is een extra service van Samsung op de S6 en S7 waar je ook gewoon gebruik van moet maken ;)
Mijn S7 kreeg binnen een week een dooie groene pixel. Toen heb ik de boel laten ophalen (toen geen service center in de buurt) en had ik na 2 werkdagen weer een nieuw toestel binnen.

Coolblue stuurt de boel gewoon door naar Dynafix. Kijk voor de grap eens in het Dynafix-topic als je wil weten waarom je dat niet moet willen.
Ok, het probleem is dat er in het oosten van het land geen servicepunt is. Via de samsung site is phone house barneveld de dichtstbijzijnde met 1 uur afstand vanaf mijn werk. Op zich geen probleem, maar dan moet het wel klaar zijn terwijl ik wacht.

Het vreemde is echter dat op de site van phone house helemaal niets te vinden is over samsung service point????

Waar wordt het eigenlijk gerepareerd als je het op de samsung site aanmeldt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
The Anarchist schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:41:
[...]

Ok, het probleem is dat er in het oosten van het land geen servicepunt is. Via de samsung site is phone house barneveld de dichtstbijzijnde met 1 uur afstand vanaf mijn werk. Op zich geen probleem, maar dan moet het wel klaar zijn terwijl ik wacht.

Het vreemde is echter dat op de site van phone house helemaal niets te vinden is over samsung service point????

Waar wordt het eigenlijk gerepareerd als je het op de samsung site aanmeldt?
Ik kom zelf ook uit het noordoosten van het land. Vroeger zat er nog eentje in Groningen, die is nu weg (daar had ik die S6 laten fixen).
Ik zou als ik jou was even bellen om te vragen of ze het onderdeel op voorraad hebben.

Als je zeker weet dat het onder garantie gaat vallen, kan je 'm ook laten ophalen. Dat is inclusief haal/breng service gewoon gratis en duurt een stuk korter dan via je webshop. https://samsung.drmobile.nl/sam_nl/
Als hij niet onder garantie valt betaal je daar wel minimaal de 'onderzoekskosten', wat onder andere de haal/breng service dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:43
Ik werd vanochtend wakker naast een kapotte Galaxy S7. Het lijkt alsof de telefoon in een bootloop is terechtgekomen na de playstore updates die die gisteravond/vannacht aan het draaien was... De telefoon is niet geroot en draait op een stock rom...

De foutmeldingen in het Android Recovery scherm zijn als volgt:

E: failed to mount /efs (Invalid argument)
dm-verity verification failed

Is mijn interne geheugen gewoon stuk of? Ik heb de hele middag al naar een oplossing lopen zoeken maar deze heb ik helaas nog niet gevonden. Een mogelijkheid was om met odin TWRP te flashen waardoor ik op die manier in ieder geval kon booten, maar FRP staat aan waardoor dat in ieder geval niet gaat.

Ik ben bang dat dit anders een gevalletje garantie wordt, iets waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Awsom schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:17:
Ik werd vanochtend wakker naast een kapotte Galaxy S7. Het lijkt alsof de telefoon in een bootloop is terechtgekomen na de playstore updates die die gisteravond/vannacht aan het draaien was... De telefoon is niet geroot en draait op een stock rom...

Is mijn interne geheugen gewoon stuk of? Ik heb de hele middag al naar een oplossing lopen zoeken maar deze heb ik helaas nog niet gevonden. Een mogelijkheid was om met odin TWRP te flashen waardoor ik op die manier in ieder geval kon booten, maar FRP staat aan waardoor dat in ieder geval niet gaat.

Ik ben bang dat dit anders een gevalletje garantie wordt, iets waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.
Google is your best friend!

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
henklbr schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:29:
[...]

Google is your best friend!

[video]
Was het maar zo makkelijk.

- ADB is disabled
- "update from sd card" is disabled (kan dus geen recovery rom installeren via de SD card)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank..
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:59
[...]

[...]

Mijn S7 kreeg binnen een week een dooie groene pixel. Toen heb ik de boel laten ophalen (toen geen service center in de buurt) en had ik na 2 werkdagen weer een nieuw toestel.
Ik heb mijn S7 ook op laten halen en samsung stuurt het ook gewoon door naar Dynafix. Kwam ik later ook pas achter. Service van dynafix was zoals je zo vaak leest dan ook waaaardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Net even mijn nieuwe Edge een uurtje niet gebruikt, thuis gelaten ivm uurtje weg en kom ik terug, brand het notificatie lampje groen. Een bericht denk ik, maar de Edge reageert nergens op? Helemaal dood. Lampje blijft wel flikkeren. Vervolgens google hoe te resetten, power en volumebutton en doet hij weer?

Incidenteel dit? Ik kom van de iPhone af (3s, alle modellen en deze hadden echt nooit een freeze)

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Vreemd, sinds gisteren doet mijn notificatie led het niet meer, ook als ik hem test bij *#0*# gebeurt er niks bij alle kleuren en ook op internet kan ik hier niets over vinden, weet iemand wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 10:07
Vandaag voort eerst navigatie geused.

Alle locatiedingen ingeschakeld.

Toch bleef dat klote ding me op allerlei banen plaatsen waar ik niet reed.

Gevolg: mensen op straat vragen naar eindbestemming.
En 10 min extra erover doen om de snelweg te vinden. Dan nog bepalen welke kant ik op moet. :)

Als fervent navigatierijder zie ik alleen snelheidsborden en voertuigen.

Dat gezegd te hebben.

Wie heeft deze issue ook en kan ik er nog iets aan doen?

Anders breng ik hem namelijk morgen nog terug. :)

Ik vind de microfoonkwaliteit van mijn kant af ook best wel slecht.
Wanneer ik me voicemail inspreek schieten me de tranen in de ogen tijdens het terug luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Nog een vraagje. Zit er op de flits een bescherming? Als in zo'n plasticje? Ik heb de ultimate shield erop en zie ook iets zitten bij de flits hoewel ik daar niet geplakt heb..niet dat ik iets ga loshalen wat daar hoort..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Ik lees dat er op dit moment inderdaad veel problemen zijn met dynafix betreffende scherm van de s6 s7 (edge) (scherm is niet / slecht leverbaar, en ze zeggen dat niet vantevoren als je het toestel aanmeldt voor notabene schermreparatie)

Ik probeer dan liever eens wat te plannen bij een service center.

Die dunne rode lijn is irritant en storend, maar verder is het toestel wel volledig functioneel.
Zo'n duur toestel moet natuurlijk gewoon perfect werken, maar het probleem is gelukkig niet zo groot dat er direct wat aan gedaan moet worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 22:59
Jamievanm schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:34:

En 10 min extra erover doen om de snelweg te vinden. Dan nog bepalen welke kant ik op moet. :)

Dat gezegd te hebben.

Wanneer ik me voicemail inspreek schieten me de tranen in de ogen tijdens het terug luisteren.
euhhhh.. handig dat je erbij zet welk navigatie app je hebt "ge-used"....

Ik gebruik al jaren HERE.. zeer tevreden over en vereist geen internet verbinding als je op weg bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

En alweer een vastloper? 2e keer vandaag dat scherm zwart blijft? Heb geen zin om weer een toestel ruil te doen...pffff..Kan ik ergens een logbestand zien wat de fout melding is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:18:
En alweer een vastloper? 2e keer vandaag dat scherm zwart blijft? Heb geen zin om weer een toestel ruil te doen...pffff..Kan ik ergens een logbestand zien wat de fout melding is?
Heb het ook een paar keer gehad. Lag aan de sim kaart. Even eruit halen en er weer in doen. Misschien dat het werkt.

Lukt het om via Odin de standaard firmware te flashen? laat maar want ook al lukt het dan blijf je in een bootloop zitten.

Dat gezegd te hebben.

Lijkt me niet goed. Je kunt zo'n gps appje proberen om te testen. Misschien dat een factory reset helpt.

Microfoon hoort gewoon goed te zijn. Weet niet of spraak een aparte microfoon is maar bij filmen is het een van de beste microfoons die er te vinden is vanwege de stereo functie en hoge gevoeligheid.

[ Voor 73% gewijzigd door Garret1410 op 01-12-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 26-06-2024
pdavie2311 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:18:
Kan je geen restart forceren? Krijg je notificaties binnen? Wat gebeurt er als je de lader aansluit? We hebben wat meer symptomen nodig om vast te stellen wat er mis mee is. Misschien is je batterij gewoon leeg, weten wij veel 8)7

Beetje gegoogle kan ook geen kwaad trouwens, hier heb je een zetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlietster
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-04 05:35
Even een vraag, misschien eerder gesteld maar ik kan er zo niets over vinden, hebben meer mensen het probleem dat de S7 zeer gevoelig is voor het type 12v autolader wat je gebruikt?
Die van mijn vriendin geeft bij mijn micro usb laders in de auto (merk Brodit) aan dat er vocht in de usb poort zit, en hij dus niet laden kan, iets wat op dat moment zeker niet het geval is.
En met wat voor 12v laders werkt hij eventueel wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Xerxes schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:40:
[...]

Kan je geen restart forceren? Krijg je notificaties binnen? Wat gebeurt er als je de lader aansluit? We hebben wat meer symptomen nodig om vast te stellen wat er mis mee is. Misschien is je batterij gewoon leeg, weten wij veel 8)7

Beetje gegoogle kan ook geen kwaad trouwens, hier heb je een zetje ;)
Ik had juist google gedaan om te kunnen resetten zie eerdere post! Dit lukt dus wel! Batterij meer dan 60%! Heb tesla unread er al weer afgegooid was een van de laatste apps die er erop had gezet daarvoor geen problemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JdJtA schreef op donderdag 1 december 2016 @ 07:50:
[...]

Dat weet ik, heb zelf ook de beta van Nougat draaien ;) Maar je zal wel Nougat moeten installeren om hier gebruik van te maken O-)
Oké sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen. :)

[ Voor 51% gewijzigd door Garret1410 op 01-12-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Meld maar aan voor omruiling. Als je EFS partitie foetsie is heb je een dure boekenlegger gekregen.
EFS bevat je IMEI en alle andere unieke data voor je toestel.
Hoe die kwijt is geraakt is me wel een raadsel. Perhaps dat de NAND defect is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 10:07
roT- schreef op donderdag 1 december 2016 @ 19:05:
[...]

euhhhh.. handig dat je erbij zet welk navigatie app je hebt "ge-used"....

Ik gebruik al jaren HERE.. zeer tevreden over en vereist geen internet verbinding als je op weg bent.
Tsjah kans dat dit app gerelateerd is, durf ik verwaarloosbaar te noemen...

Appa lezen immers de geboden info uit.

Anyways. Sygic. Waze en maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadLock
  • Laatst online: 30-09 17:37

DeadLock

Vastlopen is relatief....

Zou er iemand met een Nougat beta eens willen testen of ant+ nog werkt?

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]
Wat je doet is direct naar de fabrikant stappen. Dat is gewoon toegestaan. Ik verbaas me er enorm over dat hier de officiële service centers van Samsung zelf vermeden worden.
Kleine nuance:
Het is slim om het wel eerst bij verkoper te melden voor je gebruik maakt van fabrieksgarantie. Ik weet... maakt vaak niet uit, maar zo hou je altijd al je rechten.

"Het is aan te raden om bij problemen met uw product altijd eerst contact op te nemen met de verkoper. Want hij is degene met wie u de koopovereenkomst gesloten hebt. Mocht het probleem namelijk niet opgelost worden door de fabrikant, dan moet u toch terug naar de verkoper als u bijvoorbeeld uw geld terug wilt. Was de verkoper niet op de hoogte van het probleem? Dan kan hij uw verzoek afwijzen."
Bron: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
pdavie2311 schreef op donderdag 1 december 2016 @ 20:53:
[...]

Ik had juist google gedaan om te kunnen resetten zie eerdere post! Dit lukt dus wel! Batterij meer dan 60%! Heb tesla unread er al weer afgegooid was een van de laatste apps die er erop had gezet daarvoor geen problemen!
Heb er overheen gelezen, mijn excuses! Ik denk niet dat Tesla Unread de boosdoener is (aangezien ik deze ook gebruik), tenzij je deze buiten de Play Store hebt gedownload. Je kunt deze stappen proberen. Als het probleem weer voorkomt, of als je het niet aandurft, zou ik contact opnemen met de verkoper. Je kan ook bij een Samsung Service point langs, als je er een dichtbij hebt zitten. Ik denk niet dat ze geld gaan/mogen vragen voor een probleem die ze ter plekke kunnen oplossen. De Phone House bij mij in de buurt was een Samsung Service Point werd mij verteld door de Media Markt waar ik mijn vorige toestel had aangeschaft. Dat toestel had een softwareprobleem, die ter plekke kosteloos werd 'gerepareerd'.

Als de oplossingen die je vindt op Google jou niet helpen, en de Service Point er ook niks mee kan, ben ik bang dat je je toestel terug moet sturen. Dan is er hoogstwaarschijnlijk sprake van een defect apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Zorian schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:06:
[...]

Meld maar aan voor omruiling. Als je EFS partitie foetsie is heb je een dure boekenlegger gekregen.
EFS bevat je IMEI en alle andere unieke data voor je toestel.
Hoe die kwijt is geraakt is me wel een raadsel. Perhaps dat de NAND defect is gegaan.
Ja daar ben ik ook bang voor. Vreemd dat dit zo maar gebeurt dan.
Ik heb helaas ook geen kopie van mijn EFS partitie, dus deze kan ik ook niet "terugzetten". Her en der lees ik wel dat het misschien werkt als ik een andere EFS partitie kopieer en die op mijn telefoon plaats (met aangepaste IMEI), maar dan zou ik eerst nog een andere S7 (waar ik wel aan kan komen) moeten rooten, EFS kopieren, etc, etc. Dat is me iets te werk en een te grote kans dat het alsnog niet gaat werken.

Wat zou het handigst zijn om de telefoon om te ruilen? Een afspraak maken bij een service center? Is dat net zoals bij Apple dat ze hem ter plekke omruilen voor een nieuwe? Zit er verschil tussen de diverse service centers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Xerxes schreef op donderdag 1 december 2016 @ 22:27:
[...]

Heb er overheen gelezen, mijn excuses! Ik denk niet dat Tesla Unread de boosdoener is (aangezien ik deze ook gebruik), tenzij je deze buiten de Play Store hebt gedownload. Je kunt deze stappen proberen. Als het probleem weer voorkomt, of als je het niet aandurft, zou ik contact opnemen met de verkoper. Je kan ook bij een Samsung Service point langs, als je er een dichtbij hebt zitten. Ik denk niet dat ze geld gaan/mogen vragen voor een probleem die ze ter plekke kunnen oplossen. De Phone House bij mij in de buurt was een Samsung Service Point werd mij verteld door de Media Markt waar ik mijn vorige toestel had aangeschaft. Dat toestel had een softwareprobleem, die ter plekke kosteloos werd 'gerepareerd'.

Als de oplossingen die je vindt op Google jou niet helpen, en de Service Point er ook niks mee kan, ben ik bang dat je je toestel terug moet sturen. Dan is er hoogstwaarschijnlijk sprake van een defect apparaat.
Ik hoop echt dat het meevalt..Heb nu via settings en cachegeheugen, gekozen voor wissen, dat deze weer op 0 staat..Even aanzien vandaag..Tesla unread kan er dus weer op? Haha! Anders moet ik echt die stappen doen zoals in de link staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
pdavie2311 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:45:
[...]

Ik hoop echt dat het meevalt..Heb nu via settings en cachegeheugen, gekozen voor wissen, dat deze weer op 0 staat..Even aanzien vandaag..Tesla unread kan er dus weer op? Haha! Anders moet ik echt die stappen doen zoals in de link staan...
Tesla Unread is niet het probleem denk ik, heb er zelf nooit problemen mee gehad. Als het probleem weer voorkomt, dan zou ik die stappen volgen. Gebeurt het daarna weer, dan kan je verdachte apps eraf gooien. Als dat ook niet werkt, moet je helaas terug :X

Met een beetje trial and error komen we er wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Awsom schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 01:19:
[...]

Ja daar ben ik ook bang voor. Vreemd dat dit zo maar gebeurt dan.
Ik heb helaas ook geen kopie van mijn EFS partitie, dus deze kan ik ook niet "terugzetten". Her en der lees ik wel dat het misschien werkt als ik een andere EFS partitie kopieer en die op mijn telefoon plaats (met aangepaste IMEI), maar dan zou ik eerst nog een andere S7 (waar ik wel aan kan komen) moeten rooten, EFS kopieren, etc, etc. Dat is me iets te werk en een te grote kans dat het alsnog niet gaat werken.

Wat zou het handigst zijn om de telefoon om te ruilen? Een afspraak maken bij een service center? Is dat net zoals bij Apple dat ze hem ter plekke omruilen voor een nieuwe? Zit er verschil tussen de diverse service centers?
Ik zou terug gaan naar de winkel waar hij is gekocht, daar heb je een overeenkomst mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 19:14

H.Boss

Hugo Boss

Dat gezegd te hebben.

Ik gebruik de navigatie "HERE" en die werkt uitstekend op mijn S7. En GPS werkt ook vrijwel direct.
Daarnaast is de app offline te gebruiken(zonder data connectie).
Nooit problemen gehad en gebruik hem toch een paar keer in de week.

[ Voor 4% gewijzigd door H.Boss op 02-12-2016 08:45 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sympa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 16:33
Ik moet zeggen dat ik ook een enkele keer last heb van een GPS die niks wil. Tools zien dan geen enkele satelliet, ook buiten niet. Een reboot lost het probleem dan wel op, maar AGPS data ophalen of locatie uit- en aanzetten helpt niet. Als je navigeert krijg je vage instructies omdat de locatie dan word bepaald met wifi-netwerken. Dan plaatst ie je dus bij voorkeur in een zijstraat...
Edit: ook airplane mode geprobeerd, dat hielp ook niet.

[ Voor 6% gewijzigd door sympa op 02-12-2016 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:54
The Anarchist schreef op donderdag 1 december 2016 @ 18:58:
Ik lees dat er op dit moment inderdaad veel problemen zijn met dynafix betreffende scherm van de s6 s7 (edge) (scherm is niet / slecht leverbaar, en ze zeggen dat niet vantevoren als je het toestel aanmeldt voor notabene schermreparatie)

Ik probeer dan liever eens wat te plannen bij een service center.

Die dunne rode lijn is irritant en storend, maar verder is het toestel wel volledig functioneel.
Zo'n duur toestel moet natuurlijk gewoon perfect werken, maar het probleem is gelukkig niet zo groot dat er direct wat aan gedaan moet worden
Ik heb hetzelfde probleem! Wil 'm absoluut niet inleveren bij Coolblue omdat ie dan naar Dynafix gaat. Woon tijdelijk in Groningen en hier is geen experience store. Kan er op het moment mee leven en kom binnenkort in Eindhoven om 'm daar even te laten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-10 11:27
Ik kan maar niet wennen aan het "Edge" scherm van de S7.... Heb denk ik in 3 weken tijd 1x de Edge scherm naar voren gehaald om er echt gebruik van te maken (Liniaal functie) maar voor mij is het echt nutteloos... Vind ik echt heel jammer.. Op de Note Edge was het een echt functioneel scherm die los stond van het normale scherm... Ben rechts dus heb de Edge aan de rechterkant zitten, maar probeer maar eens met je linkerhand het edge scherm naar voren te halen.. Lukt mij iig niet!
Ben nu genoodzaakt om de apps die ik vaak gebruik op mijn bureaublad te zetten..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:35:
Ik kan maar niet wennen aan het "Edge" scherm van de S7.... Heb denk ik in 3 weken tijd 1x de Edge scherm naar voren gehaald om er echt gebruik van te maken (Liniaal functie) maar voor mij is het echt nutteloos... Vind ik echt heel jammer.. Op de Note Edge was het een echt functioneel scherm die los stond van het normale scherm... Ben rechts dus heb de Edge aan de rechterkant zitten, maar probeer maar eens met je linkerhand het edge scherm naar voren te halen.. Lukt mij iig niet!
Ben nu genoodzaakt om de apps die ik vaak gebruik op mijn bureaublad te zetten..
Ik zou er ook niet aan kunnen wennen, en hoop dan ook dat de geruchten over de S8 niet waar zijn, namelijk dat hij alleen in edge-vorm uitgebracht zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Zorian schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:00:
[...]

Ik zou terug gaan naar de winkel waar hij is gekocht, daar heb je een overeenkomst mee.
Zal daar vanavond even langsgaan, kijken wat die zeggen. Heb geen zin in dynafix en wil hem gewoon omruilen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:58:
[...]

Ik zou er ook niet aan kunnen wennen, en hoop dan ook dat de geruchten over de S8 niet waar zijn, namelijk dat hij alleen in edge-vorm uitgebracht zou worden.
Het is echt mooi maar echt niet handig...

Iemand die toevallig weet hoe ik MMS uitschakel? Bij een lang smsje converteerd hij namelijk automatisch de sms naar MMS.... heel irritant! Gaat om de standaard berichten app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 09:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:58:
[...]

Ik was ook sceptisch. Niet dat het hele edge ding nou zo bijzonder is, maar ik gebruik het nu toch wel vaak. Ik heb een edgepanel gekocht voor tasker taken en dat vind ik toch wel heel handig. De reguliere edgepanels gebruik ik eigenlijk niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jabberwock schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:57:
[...]
Ik was ook sceptisch. Niet dat het hele edge ding nou zo bijzonder is, maar ik gebruik het nu toch wel vaak. Ik heb een edgepanel gekocht voor tasker taken en dat vind ik toch wel heel handig. De reguliere edgepanels gebruik ik eigenlijk niet zo.
Voor mijn gebruik is een edge-toestel nutteloos, daarnaast is het vervangen ervan een stuk duurder dan een gewoon plat scherm en vind ik hem niet prettig vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
rohit schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:03:
[...]

Het is echt mooi maar echt niet handig...

Iemand die toevallig weet hoe ik MMS uitschakel? Bij een lang smsje converteerd hij namelijk automatisch de sms naar MMS.... heel irritant! Gaat om de standaard berichten app.
Berichten > Instellingen > Meer instellingen > MMS-berichten > Restricties instellen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
rohit schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:35:
Zonder case is het wat lastiger vast te houden. Wat functies betreft kon je dit weten. Ik gebruik het af en toe voor bepaalde apps en ik gebruik toch meestal beide handen. Ben rechts maar houdt hem met links vast en type/bedien met rechts.
Het is meer een design ding voor mij en groter scherm plus accu was de doorslag voor de Edge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Garret1410 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:46:
[...]

Zonder case is het wat lastiger vast te houden. Wat functies betreft kon je dit weten. Ik gebruik het af en toe voor bepaalde apps en ik gebruik toch meestal beide handen. Ben rechts maar houdt hem met links vast en type/bedien met rechts.
Het is meer een design ding voor mij en groter scherm plus accu was de doorslag voor de Edge
Juist, grote scherm en accu was voor mij ook de doorslag. maar toch had ik er meer van verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:41:
[...]

Berichten > Instellingen > Meer instellingen > MMS-berichten > Restricties instellen
En dan?

oeps had dit berichtje hierboven erbij kunnen zetten...

[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 02-12-2016 15:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
rohit schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:57:
[...]

En dan?

oeps had dit berichtje hierboven erbij kunnen zetten...
Even uitproberen? Beetje inzet tonen zeg. Ik ga niet voor je testen welke instelling wat doet. Ik heb al voor je gegoogled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
  • Laatst online: 05-09 15:09
Heb vandaag hier in België een S7 bij Mediamarkt gekocht. Nu vraag ik me af of ik wel met een toestel zit die voor de Belgische markt bestemd is.
Als ik namelijk bij de software-info ga kijken vind ik bij:
- Baseband-versie: G930FXXU1BPH1
- Buildnummer: MMB29K.G930FXXU1BPH6

Op de website van Mediamarkt staan voor dit toestel deze gegevens: SM-G930FZKALUX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 21:55
buffy1966 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:57:
Heb vandaag hier in België een S7 bij Mediamarkt gekocht. Nu vraag ik me af of ik wel met een toestel zit die voor de Belgische markt bestemd is.

Op de website van Mediamarkt staan voor dit toestel deze gegevens: SM-G930FZKALUX
Waarom zou je denken van niet?

Als ik hier lees is er één variant voor heel Europa: https://www.techwalls.com...odel-numbers-differences/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buffy1966 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:57:

Lijkt oude firmware.

Lees je csc even uit dan weet je het zeker. *#1234#
Speciaal voor Belgische markt is er niet. Wel heb je een Proximus variant. Alle Europese toestellen werken gewoon in Europa alleen een provider wil er nog wel eens zijn eigen meuk op zetten.

[ Voor 14% gewijzigd door Garret1410 op 02-12-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
L0we schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:56:
[...]

Waarom zou je denken van niet?

Als ik hier lees is er één variant voor heel Europa: https://www.techwalls.com...odel-numbers-differences/
Omdat ik dacht dat ik deze gegevens "G930FZKALUX" zou moeten aflezen bij een toestel dat voor België is, kwestie om de juiste updates te krijgen (voor België).
Als er één variant voor heel Europa is wil dit dan zeggen dat heel Europa dezelfde update krijgt? Ik dacht dat dit niet voor alle Europese landen hetzelfde was.
Garret1410 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:58:
[...]

Lijkt oude firmware.

Lees je csc even uit dan weet je het zeker. *#1234#
Speciaal voor Belgische markt is er niet. Wel heb je een Proximus variant. Alle Europese toestellen werken gewoon in Europa alleen een provider wil er nog wel eens zijn eigen meuk op zetten.
AP: G930FXXU1BPJG
CP: G930FXXU1BPJG
CSC: G930FLUX1BPH1
(Heeft een update gedaan ondertussen)

Volgens het artikelnummer op mijn bestelbon zou het geen Proximus variant mogen zijn. De Proximus variant heeft een ander artikelnummer op de website.
Waar heb je gevonden dat dit een Proximus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buffy1966 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:22:
[...]

Omdat ik dacht dat ik deze gegevens "G930FZKALUX" zou moeten aflezen bij een toestel dat voor België is, kwestie om de juiste updates te krijgen (voor België).
Als er één variant voor heel Europa is wil dit dan zeggen dat heel Europa dezelfde update krijgt? Ik dacht dat dit niet voor alle Europese landen hetzelfde was.

[...]

Volgens het artikelnummer op mijn bestelbon zou het geen Proximus variant mogen zijn. De Proximus variant heeft een ander artikelnummer op de website.
Jouw toestel is GEEN Proximus: dan had de CSC G930FVFGxxxxx geweest! (branded to Vodafone, waar Proximus een onderdeel van is)

Je hebt een toestel voor de Belgische markt, UN-branded

[ Voor 3% gewijzigd door henklbr op 03-12-2016 09:17 ]

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gray|IA
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-06-2021

Gray|IA

geen ondertitel

Ik denk zelf niet dat er Proximus branded s7's bestaan?
Mijn S7 uit proximus heeft CSC g930fvfg1bph2

Diegene met LUX in komen van Luxemburg.
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/LUX/
Diegene met BPH van Belgie
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/PRO/

Maar veel branded is er niet aan, niets vermoed ik, voor sommige modellen is er zelf geen Belgische variant en moeten we het sowiezo doen met de luxemburgse (de galaxy alpha bvb)

[ Voor 64% gewijzigd door Gray|IA op 03-12-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buffy1966 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:22:
[...]

[...]

In de csc staat LUX wat voor Luxemburg staat en ook voor de Belgische markt gebruikt wordt kennelijk.
Als het een Proximus branded zou zijn dan staat er VFG in de csc zoals Henk al aangaf.
(heb trouwens nergens gezegd dat jouw S7 een proximus is)

Volgens sammobile was het de Augustus firmware die je erop had staan en nu November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:44:
[...]
In de csc staat LUX wat voor Luxemburg staat en ook voor de Belgische markt gebruikt wordt kennelijk.
Als het een Proximus branded zou zijn dan staat er VFG in de csc zoals Henk al aangaf.

Volgens sammobile was het de Augustus firmware die je erop had staan en nu November.
Nee dat gaf henklbr niet aan, hij zei dat je dan PRO zou moeten hebben wat natuurlijk niet klopt.

EDIT;
Hij heeft het inmiddels aangepast, maar dat zag ik pas toen ik de pagina ververste.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2016 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:21:
[...]

Nee dat gaf henklbr niet aan, hij zei dat je dan PRO zou moeten hebben wat natuurlijk niet klopt.

EDIT;
Hij heeft het inmiddels aangepast, maar dat zag ik pas toen ik de pagina ververste.
Dat heb je met edits :)

Zit ook wel eens wat te typen en dan blijkt er allang geantwoord te zijn of een bericht is al gewijzigd.
Moet denk ik wat sneller typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:41
Ik heb net mijn s7 edge opgehaald. Is het verstandig om package disabler te installeren of eerst zo aankijken?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Anarchist
Erik1805 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:08:
Ik heb net mijn s7 edge opgehaald. Is het verstandig om package disabler te installeren of eerst zo aankijken?
Werkt zonder ook prima. En je kan altijd bij applicatiebeheer dingen uitzetten die je niet wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
Garret1410 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 10:44:
[...]
...
Sorry, met "alleen heb je een Proximus variant" dacht ik dat je bedoelde dat ik een Proximus toestel had.

[ Voor 32% gewijzigd door buffy1966 op 03-12-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buffy1966 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:48:
[...]

Sorry, met "alleen heb je een Proximus variant" dacht ik dat je bedoelde dat ik een Proximus toestel had.
Snap de verwarring. Zal volgende keer wat duidelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffy1966
Loopt een 64GB geheugenkaartje snel vol?
Wil een snelle geheugenkaart voor de S7, dacht om volgende aan te kopen pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB
Maar heb geen idee wat foto's, apps van grootte in gebruik nemen.
S7 is mijn eerste smartphone, dus geen ervaring wat dit beteft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xerxes
buffy1966 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:21:
Wil een snelle geheugenkaart voor de S7, dacht om volgende aan te kopen pricewatch: Samsung Pro+ microSDXC + SD-adapter 64GB
Als je urenlange 4k filmpjes wilt bewaren, en tientallen zware spellen op je mobiel zet, dan is een 64GB kaartje snel vol. Als je behoeftes niet zo extreem zijn, is een 64GB geheugenkaart meer dan zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
buffy1966 schreef op zondag 4 december 2016 @ 16:21:
Prima kaart ik heb de 128GB versie. :)
Ps mocht je de 64GB willen kopen kijk even hier leuke aanbieding onderaan de pagina.
http://www.memoryshop.nl/...d-kaarten.html?1261=10332

[ Voor 12% gewijzigd door pappaleone op 04-12-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Hallo allemaal,

Wellicht dat dit al eens voorbijgekomen is maar heb nu de gear s3 en hadden die probleemloos verbonden middels bluetooth echter sinds vandaag heb ik verbindingsproblemen. Nu heb ik net een factory reset gedaan maar dat lost het probleem ook niet op. Als ik bluetooth laat scannen dan ziet ie wel de apparaten welke ik heb en die van bluetooth voorzien zijn maar het verbinden lukt vervolgens niet. Hopelijk heeft iemand hier een oplossing.....wat ook nog de moeite waard van het vermelden is dat er in het bluetooth menu de optie om je toestel zichtbaar te maken ook niet meer aanwezig is.

[ Voor 14% gewijzigd door nielsjo op 04-12-2016 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanavond een Samsung S7 tweedehands gekocht. Het toestel lijkt een echte S7, specs kloppen (Genuine Galaxy + Imei nummer gecontroleerd)

Toch lijkt er iets niet te kloppen.

Ik kan niet updaten, want volgens het toestel is het besturingssysteem op een niet toegestane manier gewijzigd.

Maar de flashcouter staat op 0x0000 dus lijkt niet geroot te zijn.

SuperSU geinstalleerd, die zegt ook geen root aanwezig.

Maar apparaatstatus staat op AANGEPAST, hoe kan dat?

Factoryreset reeds 2 maal uitgevoerd.

AVG laten scannen, ook geen resultaat.

Ook krijg is steeds een beveiligingsmelding: "Onbevoegde acties gedetecteerd - start opnieuw op om deze ongedaan te maken". Als ik dan opnieuw opstart, krijg ik de melding wederom.

Ik weet het niet meer, iemand hier nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:11:
Ik heb vanavond een Samsung S7 tweedehands gekocht. Het toestel lijkt een echte S7, specs kloppen (Genuine Galaxy + Imei nummer gecontroleerd)

Ik kan niet updaten, want volgens het toestel is het besturingssysteem op een niet toegestane manier gewijzigd.

Ook krijg is steeds een beveiligingsmelding: "Onbevoegde acties gedetecteerd - start opnieuw op om deze ongedaan te maken". Als ik dan opnieuw opstart, krijg ik de melding wederom.

Als er staat: besturingssysteem op een niet toegestane manier gewijzigd. Dan is er toch mee gerommeld, heeft misschien een andere rom(custom) opgestaan en is daarna niet op de juiste manier teruggezet op de de juiste firmware. Oplossing Via odin de juiste firmware downloaden en opnieuw flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12:44

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

pappaleone schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:52:
[...]

Als er staat: besturingssysteem op een niet toegestane manier gewijzigd. Dan is er toch mee gerommeld, heeft misschien een andere rom(custom) opgestaan en is daarna niet op de juiste manier teruggezet op de de juiste firmware. Oplossing Via odin de juiste firmware downloaden en opnieuw flashen.
Die van mij liet die melding ook zien, was nieuw uit de verpakking. Even een reboot en ik kon het zonder problemen installeren.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

nielsjo schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:31:
Hallo allemaal,

Wellicht dat dit al eens voorbijgekomen is maar heb nu de gear s3 en hadden die probleemloos verbonden middels bluetooth echter sinds vandaag heb ik verbindingsproblemen. Nu heb ik net een factory reset gedaan maar dat lost het probleem ook niet op. Als ik bluetooth laat scannen dan ziet ie wel de apparaten welke ik heb en die van bluetooth voorzien zijn maar het verbinden lukt vervolgens niet. Hopelijk heeft iemand hier een oplossing.....wat ook nog de moeite waard van het vermelden is dat er in het bluetooth menu de optie om je toestel zichtbaar te maken ook niet meer aanwezig is.
Heb je een ander bluetooth device waar je wel probleemloos mee kan connecten? Zo ja, dan zal het probleem eerder in de Gear S3 zitten. Ik neem aan dat er ook een specifiek topic is voor de Gear S3, waarschijnlijk kunnen ze je daar beter helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 21:11:

Hij is hoogstwaarschijnlijk geroot geweest, want je kan (naar mij weten) geen wijzigingen toebrengen aan je besturingssysteem zonder root. Hoe zit het met je KNOX counter? Staat die op 0x0 of 0x1? Bij 0x1 stond er een custom rom op, was 'ie ooit geroot of/en heb je een custom recovery. Bij 0x0 moet je mobieltje haast wel geroot zijn geweest, aangezien custom roms/recovery je KNOX altijd 'tript'.

Misschien kan je contact opnemen met de verkoper, en vragen of 'ie ooit geroot is. Ben zelf geen liefhebber van smartphones tweedehands kopen. Je weet maar nooit wat de vorige eigenaar heeft uitgespookt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerxes schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:11:
[...]

Hij is hoogstwaarschijnlijk geroot geweest, want je kan (naar mij weten) geen wijzigingen toebrengen aan je besturingssysteem zonder root. Hoe zit het met je KNOX counter? Staat die op 0x0 of 0x1? Bij 0x1 stond er een custom rom op, was 'ie ooit geroot of/en heb je een custom recovery. Bij 0x0 moet je mobieltje haast wel geroot zijn geweest, aangezien custom roms/recovery je KNOX altijd 'tript'.

Misschien kan je contact opnemen met de verkoper, en vragen of 'ie ooit geroot is. Ben zelf geen liefhebber van smartphones tweedehands kopen. Je weet maar nooit wat de vorige eigenaar heeft uitgespookt ;)
Waar is de KNOX counter? Ik heb in downloadmode gekeken daar stond 0x0 0x0000

ik zie daar wel 9 recovery dingen staan. Kan ik daar iets mee? Oudste datum die ik zie is van juli dit jaar. Dat kan nooit mijn recovery zijn.

Ik heb odin inmiddels geinstalleerd, ik heb alleen geen flauw idee welke firmware ik moet hebben. Ik wil gewoon de originele.

Ik heb ooit mijn telefoon geroot, maar dat is al een paar jaar geleden. Ben er niet zo in thuis.

Zelf ben ik ook geen fan van tweedehands telefoons kopen, maar de mijne is stuk, en na 2 maanden die van mijn zoon gebruikt te hebben ben ik het wel zat met 8gb storage, en een sd kaartje helpt niet. Vandaar de tweedehands aankoop, ik moet nog dik een jaar wachten tot ik een nieuwe kan nemen bij mijn abonnement.

Ik zou haast wel denken dat het geroot is, en dat de flashcounter op 0 gezet is maar er toch nog iets niet goed zit. Maar wat?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:19:
[...]

ik zie daar wel 9 recovery dingen staan. Kan ik daar iets mee? Oudste datum die ik zie is van juli dit jaar. Dat kan nooit mijn recovery zijn.

Ik heb odin inmiddels geinstalleerd, ik heb alleen geen flauw idee welke firmware ik moet hebben. Ik wil gewoon de originele.

Ik heb ooit mijn telefoon geroot, maar dat is al een paar jaar geleden. Ben er niet zo in thuis.

Zelf ben ik ook geen fan van tweedehands telefoons kopen, maar de mijne is stuk, en na 2 maanden die van mijn zoon gebruikt te hebben ben ik het wel zat met 8gb storage, en een sd kaartje helpt niet. Vandaar de tweedehands aankoop, ik moet nog dik een jaar wachten tot ik een nieuwe kan nemen bij mijn abonnement.

Ik zou haast wel denken dat het geroot is, en dat de flashcounter op 0 gezet is maar er toch nog iets niet goed zit. Maar wat?......
Hier kun je de laatste firmware vinden voor de gewone Galaxy S7
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/PHN/

Hier staan ook de stappen die je moet nemen hoe je de firmware via odin kunt flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:22:
[...]

Hier kun je de laatste firmware vinden voor de gewone Galaxy S7
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/PHN/

Hier staan ook de stappen die je moet nemen hoe je de firmware via odin kunt flashen.
Die had ik ook al gevonden, maar maakt het niet uit welke je pakt? Nu staat G930FXXU1APEQ erop volgens mijn telefoon.

Ik heb hetzelfde nummer aangeklikt, maar die staat al een half uur op 2 uur resterend te downloaden :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:19:
[...]

Ik bedoelde custom recovery als in link :P

Die 0x0 is als het goed is je KNOX counter. Deze staat netjes op 0, dus er is geen custom rom of een custom recovery op geweest. Ben bang dat hij wel geroot is geweest, daar kan je weinig aan doen. Je kan proberen om de stock firmware opnieuw te flashen via Odin, de laatste firmware kan je vinden op Sammobile.

Mijn S6 bleef die melding krijgen na het installeren van de stock firmware, zonder dat 'ie ooit geroot was. Ik hoop dat jouw probleem zo wel wordt opgelost :)

Edit: Pak de nieuwste firmware, dus G930FXXU1BPJG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xerxes schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:47:
[...]

[...]

Die 0x0 is als het goed is je KNOX counter. Deze staat netjes op 0, dus er is geen custom rom of een custom recovery op geweest. Ben bang dat hij wel geroot is geweest, daar kan je weinig aan doen. Je kan proberen om de stock firmware opnieuw te flashen via Odin, de laatste firmware kan je vinden op Sammobile.

Mijn S6 bleef die melding krijgen na het installeren van de stock firmware, zonder dat 'ie ooit geroot was. Ik hoop dat jouw probleem zo wel wordt opgelost :)

As je toestel geroot is geweest, dan staat je KNOX-counter ook op 1! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerxes schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:47:
[...]

[...]

Ben aan het downloaden, jemig wat gaat dat traag :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerxes
henklbr schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:17:
[...]

As je toestel geroot is geweest, dan staat je KNOX-counter ook op 1! ;)
Beetje gegoogle bracht me tot de conclusie dat rooten zonder de KNOX counter op 1 te zetten wel mogelijk was. Toegegeven, de meeste fora en artikelen gingen over oudere Samsung toestellen. Op XDA beweerden ze dat de Exynos versie wel geroot kon worden, zonder de KNOX te 'trippen', maar heb niet echt verder gezocht. Ik spendeer mijn zondagavond liever ergens anders aan :P
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:23:
[...]

Ben aan het downloaden, jemig wat gaat dat traag :O :O
Sammobile is inderdaad traag, maar wel de meest betrouwbare bron. Geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xerxes schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:45:
[...]

Beetje gegoogle bracht me tot de conclusie dat rooten zonder de KNOX counter op 1 te zetten wel mogelijk was. Toegegeven, de meeste fora en artikelen gingen over oudere Samsung toestellen. Op XDA beweerden ze dat de Exynos versie wel geroot kon worden, zonder de KNOX te 'trippen', maar heb niet echt verder gezocht. Ik spendeer mijn zondagavond liever ergens anders aan :P

[...]

Sammobile is inderdaad traag, maar wel de meest betrouwbare bron. Geduld is een schone zaak :)
Jaja, geduld is een hele schone zaak, 1,4 gig nu van de 1,9... Tralalala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 22:59
Weet iemand hoe het zit met de factory reset protection (FRP) op een s7?

Wordt deze automatisch geactiveerd als je je google account toevoegt op je s7? Is dit te controleren? En hoe gaat dit in zn werk: iemand kan dus wél een factory reset uitvoeren daadwerkelijk op je telefoon... maar komt dan niet door de setup heen vervolgens?

Hoe zit het verder met de FRP van samung zelf? Ik begreep dat deze niet meer bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk is er nog iemand wakker, ik probeer het nu via Odin, file is binnen. Unzipped.

Alleen nu heb ik 5! bestanden, en kan er maar 1 uploaden. Wat moet ik doen?

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/trxi2xxbcdytn.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roT- schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:08:
Weet iemand hoe het zit met de factory reset protection (FRP) op een s7?

Wordt deze automatisch geactiveerd als je je google account toevoegt op je s7? Is dit te controleren? En hoe gaat dit in zn werk: iemand kan dus wél een factory reset uitvoeren daadwerkelijk op je telefoon... maar komt dan niet door de setup heen vervolgens?

Hoe zit het verder met de FRP van samung zelf? Ik begreep dat deze niet meer bestaat.
Ik weet het niet, maar ik zag wel in downloadmode dat er meerdere resethistorybestanden waren, dus ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ze 1 voor 1 toegevoegd, behalve de laatste. Lijkt erop dat het werkt, is nu aan het herstellen vanaf mijn oude toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Thomas schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:01:
[...]

Heb je een ander bluetooth device waar je wel probleemloos mee kan connecten? Zo ja, dan zal het probleem eerder in de Gear S3 zitten. Ik neem aan dat er ook een specifiek topic is voor de Gear S3, waarschijnlijk kunnen ze je daar beter helpen.
Ik heb geprobeerd om mijn telefoon te verbinden met o.a. mijn tv en een andere mobiele telefoon maar ook dit lukt niet. Het lijkt me dus echt te zitten in mijn telefoon.

[ Voor 29% gewijzigd door nielsjo op 05-12-2016 04:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:12:
Hopelijk is er nog iemand wakker, ik probeer het nu via Odin, file is binnen. Unzipped.

Alleen nu heb ik 5! bestanden, en kan er maar 1 uploaden. Wat moet ik doen?

[afbeelding]
Quite easy.
AP in AP, CP in CP etc.

HOME_CSC en CSC zijn een ander verhaal. De 1e behoud je data, de 2e niet en wordt veelal gebruikt om van CSC te wisselen.
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 01:49:
Ik heb ze 1 voor 1 toegevoegd, behalve de laatste. Lijkt erop dat het werkt, is nu aan het herstellen vanaf mijn oude toestel.
Goed gedaan dus. :)

[ Voor 33% gewijzigd door Zorian op 05-12-2016 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

nielsjo schreef op maandag 5 december 2016 @ 04:43:
[...]

Ik heb geprobeerd om mijn telefoon te verbinden met o.a. mijn tv en een andere mobiele telefoon maar ook dit lukt niet. Het lijkt me dus echt te zitten in mijn telefoon.
Ai dat is flink klote. Overigens is de optie om je telefoon zichtbaar te maken sowieso niet aanwezig op de S7 (Edge). Het is de vraag of het een softwareprobleem is of hardware, en ik weet even niet hoe je dit zou kunnen checken. Ik geloof dat de firmware niet naar een oudere versie teruggaat bij een factory reset, dus het zou best de software kunnen zijn, maar hoe je de firmware er af krijgt weet ik echt niet. Misschien toch een idee om hem op te laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:41
Ik heb even een vraagje over Locatievoorzieningen (GPS). Ik had hiervoor een Iphone en had de GPS altijd aanstaan en die werd alleen gebruikt als ik een bepaalde app opstartte. En dit gebruikte niet veel accu. Is dat bij Android hetzelfde principe?

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Is de officiële reactie van Samsung op de conclusies van Kassa (onvoldoende (S7-)Edge-schermen) dat deze weer voldoende voorhanden zijn?!

Wacht nog steeds (sinds 14 september jl.) op een nieuwe afspraak en heb toevallig twee weken geleden nog geïnformeerd; toen waren er nog geen schermen.

Ben sinds jaren Samsung-gebruiker en ook wel fan van de Samsung-toevoegingen in Android, maar een gsm kopen, die niet te repareren blijkt en waarbij daarna gepusht wordt om toch nog meer uit te geven (omdat een nieuwe maar een beetje duurder is) is toch eigenlijk niet zoals hoort (zelfs als na wat tegenvallers extra bezuinigd moet worden). Heb toevallig dit jaar ook bij een andere Samsung-aankoop (headset) een soortgelijke reactie gehad (net buiten de zes maanden last van bekend euvel: geen garantie).

Gelukkig is Nokia volgend jaar weer in de lucht ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thomas schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:11:
[...]

Ai dat is flink klote. Overigens is de optie om je telefoon zichtbaar te maken sowieso niet aanwezig op de S7 (Edge). Het is de vraag of het een softwareprobleem is of hardware, en ik weet even niet hoe je dit zou kunnen checken. Ik geloof dat de firmware niet naar een oudere versie teruggaat bij een factory reset, dus het zou best de software kunnen zijn, maar hoe je de firmware er af krijgt weet ik echt niet. Misschien toch een idee om hem op te laten sturen.
Eh die optie heb ik wel gewoon hoor? :p
Instellingen -> Verbindingen -> Zichtbaarheid Apparaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Zorian op 05-12-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zorian schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:38:
[...]

Eh die optie heb ik wel gewoon hoor? :p
Huh, dat is gek, ik heb het niet (duidelijk) op de S7 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Thomas schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:54:
[...]

Huh, dat is gek, ik heb het niet (duidelijk) op de S7 staan.
Mja ik heb Android 7.
Bij Anroid 6.0.1 zat het wat dieper verstopt.
Ik geloof bij Bluetooth en dan in een submenu via die 3 puntjes als ik me goed herinner.
In elk geval ergens verstopt bij de verbindingsinstellingen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
barrymossel schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:59:
[...]

Even uitproberen? Beetje inzet tonen zeg. Ik ga niet voor je testen welke instelling wat doet. Ik heb al voor je gegoogled.
Nutteloos dus.. reageer je alleen voor de posts ofzo? Had al gegoogled kreeg het zo niet gevonden dus vandaar mijn vraag hier. Maar nutteloze posts als de joune helpen echt mee! Als jij al moet testen welke instelling het is dan weet jij het blijkbaar ook niet, waarom reageer je dan? Mijn vraag kan liever beantwoord worden door iemand die wel weet waar hij het over heeft en niet iemand die zomaar ergens wat op google heeft gelezen en denkt dat het de oplossing is...

Pagina: 1 ... 79 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support