Kunnen we types zoals Doenietzodom niet gewoon negeren? Ik wil mensen die problemen hebben met hun S7 (Edge) best helpen, maar als je met zo'n denigrerende toon komt aanzetten, hoef je geen hulp te verwachten.
Al twijfel ik wel over de mensen die hier komen zeuren hoe slecht de S7 wel niet is, en hoe briljant de iPhone 7 is. Troll much?Verwijderd schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:42:
Geen idee of dit het juiste topic is, maar ik zoek dus een nieuwe smartphone en ben aan het twijfelen tussen de Samsung Galaxy S7 (of S7 edge) en de Google Pixel. Het probleem zit hem nu in het feit dat we eigenlijk nog steeds niet weten wanneer de Google Pixel hier bij ons gereleased zal worden. Het kan dus in principe ook pas in 2017 zijn... Wat zouden jullie doen in mijn geval? Wachten op de Google Pixel of de knoop doorhakken en een Galaxy S7 (edge) halen?
Ik neig zelf meer naar de Pixel om wille van stock Android en de snelle updates die daarmee gepaard gaan. Daarnaast heb ik vroeger een S2 gehad en wat een verschrikkelijke ervaring was me dat met Touchwiz. Geen idee of het tegenwoordig beter is.
Je kan geen verkeerde keuze maken, beide smartphones zijn uitstekend. Ze hebben een fantastische camera, geweldig scherm (de S7 iets beter natuurlijk

), zijn razend snel en solide. Natuurlijk moet je bepaalde dingen overwegen. Als je virtual reallity wilt proberen, is de S7 geschikter. Wil je custom roms proberen, dan is de Pixel verstandiger. Voor draadloos opladen en uitbreidbaar geheugen moet je bij de S7 zijn. Voor snelle updates moet je niet bij Samsung zijn helaas
Ik zou de S7 (Edge) kiezen. De Pixel is te kaal, €100-200 euro meer dan de S7 is hij niet waard. Je krijgt geen uitbreidbaar geheugen, geen draadloos opladen, VR-ongeschikt scherm, bezels zo groot als een landingsbaan op schiphol en een design dat totaal niet consistent is. De S7 heeft al die extra'tjes wel, en is veel sexy'er
Iedereen zeurt over het updatebeleid van Samsung, maar is dat terecht? Google introduceert met Nougat functionaliteiten, die Samsung telefoons allang hadden. Ik vind daarom dat Nougat weinig zal toevoegen aan de S7.
Ik draai nu de beta versie van Nougat op mijn S7, en om eerlijk te zijn is het verschil in quick toggles het enige echte verschil dat ik heb opgemerkt (los van AOD dan)
Inderdaad best vreemd dat 'ie dat doet. Al gesnuffeld in de instellingen? Volgens mij kon je apps verplaatsen naar de sd-kaart, dus andersom zou het ook moeten kunnen.
Heb zelf geen sd-kaart, dus heb dat probleem vanzelfsprekend nooit gehad. Ik zal het proberen op te zoeken voor je, als ik iets vind hoor je het wel
[
Voor 9% gewijzigd door
Xerxes op 25-11-2016 17:42
]