Kan iemand hier bevestigen dat je garantie niet verloren gaat als je je de nougat bèta installeert?
Verwijderd
Contact Samsung, dan weet je het echt zeker.NoReseth schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:56:
Kan iemand hier bevestigen dat je garantie niet verloren gaat als je je de nougat bèta installeert?
Als je je hier heel erg druk om maakt kun je er beter niet aan beginnen en even wachten. Officieel moet Samsung aantonen dat het defect is ontstaan door het installeren van Nougat etc., of repareren. Echter is het lastig dat af te dwingen als Samsung gewoonweg zegt: "Geen officiële software die jij mocht installeren, dus geen reparatie."NoReseth schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:56:
Ik heb al 6 maanden een Samsung Galaxy S7 32GB Dual sim in bezit...
Gekocht op http://www.t-dimension.com/
Heb 1 jaar garantie, maar als ik hem opstuur, zal ik hem wel een tijdje niet hebben weet niet hoe zij het doen met de garantie.
Had contact opgenomen, ze zeiden dat ik een video ervan moest maken.. probleem met de accu gebeurt uit het niks. Is niet voorspelbaar, vandaag deed die dat op 54% gisteren op 15%
Is de Aziatische versie van de S7 waardoor ik geen garantie krijg van Samsung Benelux
Echter doet deze telefoon heel vaak gek, ik heb dit al zo'n weekje...
Telefoon viel gisteren uit met 15% en vandaag ging die van 55% naar 4% uit het niks was op dat moment op snapchat. De accu gaat zeer snel leeg..
Ik heb hiervoor 2 maal een harde reset uitgevoerd omdat mijn telefoon vastliep.

Wat zou de beste oplossing zijn?
Heb 1 jaar garantie, maar als ik hem opstuur, zal ik hem wel een tijdje niet hebben weet niet hoe zij het doen met de garantie.
Had contact opgenomen, ze zeiden dat ik een video ervan moest maken.. probleem met de accu gebeurt uit het niks. Is niet voorspelbaar, vandaag deed die dat op 54% gisteren op 15%
Is de Aziatische versie van de S7 waardoor ik geen garantie krijg van Samsung Benelux
Telefoon viel gisteren uit met 15% en vandaag ging die van 55% naar 4% uit het niks was op dat moment op snapchat. De accu gaat zeer snel leeg..

Aangeven dat je er geen video van kan maken omdat het op niet voorspelbare momenten gebeurt? En vertellen wat je reeds hebt gedaan om het te fixen.Kaya10 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:01:
Ik heb al 6 maanden een Samsung Galaxy S7 32GB Dual sim in bezit...
[afbeelding]
En voortaan gewoon een Europese versie kopen.
Je kunt evt. proberen een andere (nieuwere - evt. zelfs de beta) firmware te flashen en kijken of je dan nog problemen hebt...
Ik ben er bijna 100% zeker van dat je garantie niet vervalt. Je kunt altijd weer een MM rom flashen met Odin. Je knox wordt in ieder geval niet getriggered door de beta.NoReseth schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 16:56:
Kan er niet goed weg mee met die flashen en die roms...maukoo schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:12:
[...]
Ik ben er bijna 100% zeker van dat je garantie niet vervalt. Je kunt altijd weer een MM rom flashen met Odin. Je knox wordt in ieder geval niet getriggered door de beta.
Heb hiervoor een ZTE Nubia Z9 mini gehad.. ik heb verschillende roms erop proberen te zetten zodat het toestel veel fijner zou werken zonder haperingen maar had perongeluk alles gewist en kreeg hem niet meer aan de praat.
De Europese versie van de S7 heeft geen dual sim functionaliteit .. anders had ik de s7 nooit gekocht (heb liever een htc 10) maar deze heeft geen dual sim versiebarrymossel schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 19:10:
[...]
Aangeven dat je er geen video van kan maken omdat het op niet voorspelbare momenten gebeurt? En vertellen wat je reeds hebt gedaan om het te fixen.
En voortaan gewoon een Europese versie kopen.
Je kunt evt. proberen een andere (nieuwere - evt. zelfs de beta) firmware te flashen en kijken of je dan nog problemen hebt...
Ik heb een S7 die bestemd is voor Zuidoost Azië (Vietnam)
Flashen enz daar kan ik niet goed weg mee..
Dan denk ik dat je in dit topic weinig tips gaat krijgen, behalve: uitleggen aan de verkoper waarom je recht hebt op garantie...Kaya10 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:14:
[...]
De Europese versie van de S7 heeft geen dual sim functionaliteit .. anders had ik de s7 nooit gekocht (heb liever een htc 10) maar deze heeft geen dual sim versie
Ik heb een S7 die bestemd is voor Zuidoost Azië (Vietnam)
Flashen enz daar kan ik niet goed weg mee..
Batterij vervangen? Kan op ebay een batterij kopen en deze laten vervangen? Maar dan zal mijn s7 niet meer waterdicht zijnbarrymossel schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 21:17:
[...]
Dan denk ik dat je in dit topic weinig tips gaat krijgen, behalve: uitleggen aan de verkoper waarom je recht hebt op garantie...

Hoi gebruikers van de S7/S7 Edge,
Is de S7 edge goed te gebruiken zonder case? Krasbestendig uit ervaringen hier? Backcover geen overbodige luxe, ook ivm uitstekende camera? De zilveren of de zwarte geniet de voorkeur qua kleur..Zwart is altijd goed zeg ik, maar zilver ziet er ook wel chique uit...
Dank alvast voor de input..
Is de S7 edge goed te gebruiken zonder case? Krasbestendig uit ervaringen hier? Backcover geen overbodige luxe, ook ivm uitstekende camera? De zilveren of de zwarte geniet de voorkeur qua kleur..Zwart is altijd goed zeg ik, maar zilver ziet er ook wel chique uit...
Dank alvast voor de input..
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
YouTube: Galaxy S7 Edge - Bend Test, Scratch test, Burn Test
Best niet samen met je sleutels leggen.
Haha! Dat is sowieso een " no go "..Voor de rest? Van die kleine haarkrasjes op het scherm? Screenprotector erop is ook niet wat, half erop..Gray|IA schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:41:
YouTube: Galaxy S7 Edge - Bend Test, Scratch test, Burn Test
Het is en blijft (Gorilla) Glas(s). Zonder bescherming ga je vast wel een keer krasjes krijgen. Wil je dat niet dan zul je een case en/of screenprotector moeten gebruiken. Vind je een paar haarkrasjes niet erg en vind je het design van de telefoon belangrijker dan die krasjes, dan gebruik je geen bescherming.pdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:46:
[...]
Haha! Dat is sowieso een " no go "..Voor de rest? Van die kleine haarkrasjes op het scherm? Screenprotector erop is ook niet wat, half erop..
OK! Mss alleen dan een goede backcase, thin fit..barrymossel schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 08:55:
[...]
Het is en blijft (Gorilla) Glas(s). Zonder bescherming ga je vast wel een keer krasjes krijgen. Wil je dat niet dan zul je een case en/of screenprotector moeten gebruiken. Vind je een paar haarkrasjes niet erg en vind je het design van de telefoon belangrijker dan die krasjes, dan gebruik je geen bescherming.
Kijk ook eens hier: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topicpdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 09:15:
[...]
OK! Mss alleen dan een goede backcase, thin fit..
De Ultimate Shield is trouwens een goed sluitende/passende screen protector. Wel plastic (moest ik aan wennen), maar beschermt dus ook tegen krasjes en je ziet het eigenlijk niet.
Ik heb een hoesje waar ik m'n bankpas in heb zitten. Nou gaat m'n telefoon steeds via nfc met die bankpas communiceren en hoor ik steeds geluidjes.
Als ik nfc uit zet staat het binnen 10 minuten weer aan
Weet iemand hoe het kan dat ie weer aan gaat en hoe ik hem permanent uit zet zonder rooten?
Als ik nfc uit zet staat het binnen 10 minuten weer aan
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Hallo, sinds 2 dagen de 7 edge. Ik ging gisteren met de auto weg en wilde de bluetooth met de auto contact laten maken, is de auto niet te vinden op de telefoon. Wat doe ik niet goed? Met de Note nooit problemen.
Verder vind ik de camera tegenvallen....niet superscherp. Terwijl die camera in de reviews goed wordt bevonden.
Bij de note had ik widgets op het scherm van bv de agenda. Die krijg ik er nu niet op, heel vreemd.
Als er iemand mij kan helpen zou ik erg blij mee zijn
Verder vind ik de camera tegenvallen....niet superscherp. Terwijl die camera in de reviews goed wordt bevonden.
Bij de note had ik widgets op het scherm van bv de agenda. Die krijg ik er nu niet op, heel vreemd.
Als er iemand mij kan helpen zou ik erg blij mee zijn
S7 edge, Clear case black van Samsung en SD kaart 64GB ligt klaar vanmiddag voor mij bij Coolblue.
Beter! Nu alleen nog kijken of mijn iPhone 7 naar de vrouw gaat en ik de S7 edge ga gebruiken, haha!
Beter! Nu alleen nog kijken of mijn iPhone 7 naar de vrouw gaat en ik de S7 edge ga gebruiken, haha!
Misschien dat je hier eerder antwoord daarop krijgt:pdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:25:
Welke sd kaart raden jullie aan? 32gb is genoeg..liefst met usb case erbij om op laptop te zetten..er zit geen sd kaart bij toch?
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Al opgelost..Volgende keer vraag ik wel in betreffende topic advies...henklbr schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:54:
[...]
Misschien dat je hier eerder antwoord daarop krijgt:
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik 'oneindige scroll' heb als ik van homescreen gewoon links/recht door kan scrollen? Heb al hele ding doorgezocht.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
[quote]Garret1410 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 12:28:
[...]
Bedankt voor je antwoord!.
Voor agenda zijn er 3 widgets beschikbaar. Heb je deze niet tussen je widgets staan dan?
Ik zie dus de widgets niet....ook niet van het programma flexwerken. Op mijn Note had ik daar een kwart pagina voor ook voor de agenda. Bij openen telefoon zie je gelijk wat er die dag aan afspraken staat.
[...]
Bedankt voor je antwoord!.
Voor agenda zijn er 3 widgets beschikbaar. Heb je deze niet tussen je widgets staan dan?
Ik zie dus de widgets niet....ook niet van het programma flexwerken. Op mijn Note had ik daar een kwart pagina voor ook voor de agenda. Bij openen telefoon zie je gelijk wat er die dag aan afspraken staat.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2016 14:34 ]
Zit er volgens mij niet standaard op..bepaalde launchers hebben dat wel (nova launcher bijv.).prutser001 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:18:
Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat ik 'oneindige scroll' heb als ik van homescreen gewoon links/recht door kan scrollen? Heb al hele ding doorgezocht.
Lees hier meer nieuwe Samsung gebruikers die niet tevreden zijn met de camera, en daar ben ik 1 van.
Ik vind het tot op heden geen hele bijzondere camera en mijn iPhone 6 vond ik ook beter. Wat reviews op sites etc. ook zeggen..er zit gewoon een bepaalde waas/andere kleuren overheen en lang zo realistisch niet als mijn iPhone 6 die ik hiervoor had.
Bij selfies is het helemaal lachwekkend en ziet het er echt niet uit. Daar kan niemand omheen en is niet eens een kwestie van smaak meer.
Ook als je vervolgens een foto inzoomt wordt het al snel korrelig.
Waar de Galaxy S7 wel veel beter in is, is prestaties met minder licht...maar vind het allemaal ook maar mwoah mwoah.
Blijf het toch bijzonder vinden want een waas heeft de S7 totaal niet. De camera staat juist bekend als zeer scherp en contrast rijk. Sommigen vinden het juist te scherp en hebben liever een zachter beeld en minder contrast. Maar de meeste mensen houden daarvan gezien de reviews.Daejji schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:35:
[...]
Zit er volgens mij niet standaard op..bepaalde launchers hebben dat wel (nova launcher bijv.).
Lees hier meer nieuwe Samsung gebruikers die niet tevreden zijn met de camera, en daar ben ik 1 van.
Ik vind het tot op heden geen hele bijzondere camera en mijn iPhone 6 vond ik ook beter. Wat reviews op sites etc. ook zeggen..er zit gewoon een bepaalde waas/andere kleuren overheen en lang zo realistisch niet als mijn iPhone 6 die ik hiervoor had.
Bij selfies is het helemaal lachwekkend en ziet het er echt niet uit. Daar kan niemand omheen en is niet eens een kwestie van smaak meer.
Waar de Galaxy S7 wel veel beter in is, is prestaties met minder licht...maar vind het allemaal ook maar mwoah mwoah.
Bij waas denk ik dat er iets van vervuiling of folie voor de lens zit.
De front camera ben ik ook niet kapot van maar bij voldoende licht gaat het wel. Gelukkig gebruik ik die niet.
Als ik fotos van iphone 6 bekijk (is alweer een tijdje terug) dan zijn ze eerder wat korrelig, wat donkerder en de kleuren minder contrast rijk.
Kan zijn dat je dat mooier vind want sommigen vinden de camera van de iphone 7 ook maar niks tov iphone 6s.
Bij minder licht is het helemaal geen competitie meer want dan is de S7 heer en meester. Helaas gaat de sluitertijd wel een stuk naar beneden waarbij de iphone6 nog een sluitertijd van 1/30 hanteerd.
Gelukkig heeft de S7 een PRO stand waarbij je alles handmatig kan instellen.
Sigh.. waarom halen ze dat er nou weer uit.. Erg handig op mijn Note 3 en 4.. Viel me al op dat het niet kon op de Nexus 6 (Nougat) en nu ook niet op S7 Edge.. Balen.. Ik vind touchwiz best werken, nooit aanleiding gehad om een 3rd party launcher te installeren, ooit een poging gedaan maar vond dat niets.Daejji schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 13:35:
[...]
Zit er volgens mij niet standaard op..bepaalde launchers hebben dat wel (nova launcher bijv.).
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Maandag krijg ik de S7 edge pas..Vandaag lukt mij niet..Nog tips om hem in te stellen? Bloatware verwijderen..Instellingen aanpassen etc? Voor een Android leek?
Wat vind jij 'bloatware'? Enige dat er bij mij opstaat is Galaxy Apps, MS pakket (office/excel) en wat vodafone spul. Voorderest eigenlijk niets boeiends. Buiten dat weinig verschil met een stock Nexus 6 (Nougat).pdavie2311 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:14:
Maandag krijg ik de S7 edge pas..Vandaag lukt mij niet..Nog tips om hem in te stellen? Bloatware verwijderen..Instellingen aanpassen etc? Voor een Android leek?
Ok! Wel gelijk updaten naar laatste OS denk ik? Uit de doos zit deze er niet op?prutser001 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 16:18:
[...]
Wat vind jij 'bloatware'? Enige dat er bij mij opstaat is Galaxy Apps, MS pakket (office/excel) en wat vodafone spul. Voorderest eigenlijk niets boeiends. Buiten dat weinig verschil met een stock Nexus 6 (Nougat).
Ik heb dezelfde security patch Oct 1 2016 op de S7 als op de Note 4, dus ik mag aannemen dat dit de laatste zijn aangezien ik bij beide geen updates krijg op dit moment. Beide 6.01.
Heb op m'n S7E met ge-odin-de Nougat opeens dat de camera niet meer focust bij de Google Drive scan functionaliteit... anderen hetzelfde probleem wellicht?
Vandaag update gehad met security patch 1 november 2016.prutser001 schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 17:32:
Ik heb dezelfde security patch Oct 1 2016 op de S7 als op de Note 4, dus ik mag aannemen dat dit de laatste zijn aangezien ik bij beide geen updates krijg op dit moment. Beide 6.01.
Zit er dus aan te komen bij jou waarschijnlijk.
Verplaatst...
[ Voor 97% gewijzigd door pdavie2311 op 20-11-2016 08:19 ]
welk memory app is de beste voor S7 niet geroot,graag automatich,is deze goed
Google Play: Auto Memory Cleaner
Alle memory cleaners zijn rommel. Niet doen.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Inderdaad, deze op mijn Note 4 gisteravond nog binnen gekregen, op S7 nog niets gezien.BIG charlie schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 22:03:
[...]
Vandaag update gehad met security patch 1 november 2016.
Zit er dus aan te komen bij jou waarschijnlijk.
Idd meestal troep, Maar het zit al op je telefoon. Smart Manager te vinden in je widgets1475paul schreef op zondag 20 november 2016 @ 08:26:
welk memory app is de beste voor S7 niet geroot,graag automatich,is deze goed
Ik gebruik het nooit maar inderdaad het werkt niet.catchingfire schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 19:54:
Heb op m'n S7E met ge-odin-de Nougat opeens dat de camera niet meer focust bij de Google Drive scan functionaliteit... anderen hetzelfde probleem wellicht?
Zal een bug zijn. Als je met het beta programma zou meedoen had je dit kunnen melden.
Of het ligt aan de google drive app zelf die ge-update moet worden.
Alle apps zijn up-to-date. Op een andere telefoon heb ik een iets oudere versie van de Drive app op Android6, daar werkt het (nog) wel.Garret1410 schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:06:
[...]Google Drive Scan camera autofocus fail
Ik gebruik het nooit maar inderdaad het werkt niet.
Zal een bug zijn. Als je met het beta programma zou meedoen had je dit kunnen melden.
Of het ligt aan de google drive app zelf die ge-update moet worden.
Gebruik de functionaliteit regelmatig om facturen e.d. snel te scannen, ideaal, maar nu dus onbruikbaar zonder mogelijkheid om te focussen.
dag allen.
Ik heb een vervelende bug in mijn s7.
Ik merkte dat mijn batterij snel leeg ging en ging kijken. Mijn WiFi bleek continue aan en uit te schakelen.. Aan... 2 sec.. Uit.. 2 sec aan.. Etc. Dit was te onderbreken door hen uit te zetten maar dat was lastig aangezien die telkens schakelde dus koste beetje timing.
Ik dacht misschien een foutieve app. Configuratie omzeep of iets.. Had een app geïnstalleerd de dag ervoor waarmee ik op mijn smartwatch WiFi kon uitzetten.
Ik heb een systeem update gedaan (die kwam net binnen) maar dat hielp niet. Daarna cache gewist en reset van de software. Vervolgens wel de Samsung systeem herstel gedaan voor apps en Gegevens terug te krijgen.
Probleem helaas niet opgelost. Online stond vervolgens wel een oplossing, zet bij gps de optie om Google via WiFi, Bluetooth en gps de locatie te bepalen uit een zeer die op gps only.
Dat werkt. Maar is niet de beste oplossing.. Vandaag kwam ik bij mijn vriendin en die heeft sinds kort zelfde probleem! Met de s6. Echter bij haar werk deze oplossing niet!
Op internet staat een YouTube filmpje met hetzelfde probleem. En er zijn de laatste week in forums elders online meer mensen met deze bug.
Mijn vraag nu zijn er hier mensen die dit ook ervaren? is er een officiële oplossing? En is dit ook al bekend.
Mogelijk is het een gezamenlijke app die dit veroorzaakt ik weet het echt niet. Maar het is echt...
YouTube filmpje van iemand anders.
YouTube: Samsung Galaxy S7 Edge WiFi Bug
Mijn melding bij Samsung (waar nog niet echt iets gemeld wordt)
http://developer.samsung....mber=26040&startId=zzzzz~
Ik merkte dat mijn batterij snel leeg ging en ging kijken. Mijn WiFi bleek continue aan en uit te schakelen.. Aan... 2 sec.. Uit.. 2 sec aan.. Etc. Dit was te onderbreken door hen uit te zetten maar dat was lastig aangezien die telkens schakelde dus koste beetje timing.
Ik dacht misschien een foutieve app. Configuratie omzeep of iets.. Had een app geïnstalleerd de dag ervoor waarmee ik op mijn smartwatch WiFi kon uitzetten.
Ik heb een systeem update gedaan (die kwam net binnen) maar dat hielp niet. Daarna cache gewist en reset van de software. Vervolgens wel de Samsung systeem herstel gedaan voor apps en Gegevens terug te krijgen.
Probleem helaas niet opgelost. Online stond vervolgens wel een oplossing, zet bij gps de optie om Google via WiFi, Bluetooth en gps de locatie te bepalen uit een zeer die op gps only.
Dat werkt. Maar is niet de beste oplossing.. Vandaag kwam ik bij mijn vriendin en die heeft sinds kort zelfde probleem! Met de s6. Echter bij haar werk deze oplossing niet!
Op internet staat een YouTube filmpje met hetzelfde probleem. En er zijn de laatste week in forums elders online meer mensen met deze bug.
Mijn vraag nu zijn er hier mensen die dit ook ervaren? is er een officiële oplossing? En is dit ook al bekend.
Mogelijk is het een gezamenlijke app die dit veroorzaakt ik weet het echt niet. Maar het is echt...
Hier had een inspirerende tekst kunnen staan.
Ik heb sinds kort de november update, echter sindsdien heb ik weer een oud probeem terug. Je ziet dan wel 3 of 4 streepjes ontvangst alleen ben je niet meer actief op het netwerk, iedereen die je belt krijgt dan de voicemail. Zelf bellen lukt dan dus ook niet, je moet eerst even flight modus inschakelen en dan weer uit om de boel te "resetten".
Erg lelijke bug, die zat er ook al in toen het toestel net uitkwam, was daarna gefixed met een van de updates en nu dus weer terug.
Erg lelijke bug, die zat er ook al in toen het toestel net uitkwam, was daarna gefixed met een van de updates en nu dus weer terug.
Iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat de tijd van mijn LED Cover aan blijft? Ik had verwacht als ik hem b.v. in mijn zak heb zitten en eruit haal de tijd zichtbaar zou zijn. Dit is zonder cover wel maar niet met de LED cover.
Toestel doet het in ieder geval netjes, snel en alles blijft soepel. Toch moet ik er heel erg aan wennen dat ik geen infinite scroll meer heb...
Toestel doet het in ieder geval netjes, snel en alles blijft soepel. Toch moet ik er heel erg aan wennen dat ik geen infinite scroll meer heb...
Ik heb dit ook sinds kort, ik dacht bij mij dat het een probleem was van de laatste update omdat ik het nooit eerder had (tot na de update zegmaar) De oplossing die jij aangeeft werkt bij mij ook!DummyXL schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:29:
dag allen.
![]()
Camera valt dus echt tegen... van t weekend flink gebruik van gemaakt maar foto's van me zoontje de helft kon ik weggooien omdat zijn gezicht vaag was...
Snap ook niet waarom ze van 16mp naar 12 zijn gegaan.. de foto's van me note edge met 16MP zien er echt beter uit.. Kijk het nog even aan anders stuur ik hem op ter reparatie.. Het kan en moet echt veel beter kunnen!
Heb wel vergeleken met een IPhone 7 en moet zeggen de kleuren van de S7 zijn echt veel beter! Dus dat is wel een pluspunt!
Snap ook niet waarom ze van 16mp naar 12 zijn gegaan.. de foto's van me note edge met 16MP zien er echt beter uit.. Kijk het nog even aan anders stuur ik hem op ter reparatie.. Het kan en moet echt veel beter kunnen!
Heb wel vergeleken met een IPhone 7 en moet zeggen de kleuren van de S7 zijn echt veel beter! Dus dat is wel een pluspunt!
[ Voor 14% gewijzigd door Rohit op 21-11-2016 10:44 ]
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb nooit blurry foto's... tenzij je vergeet scherp te stellen.rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:23:
Camera valt dus echt tegen... van t weekend flink gebruik van gemaakt maar foto's van me zoontje de helft kon ik weggooien omdat zijn gezicht vaag was...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Tja hier dus wel... En vergeet scherp te stellen? Dat moet hij automatisch doen!DennusB schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:25:
[...]
Ik heb nooit blurry foto's... tenzij je vergeet scherp te stellen.
Kreeg net een nieuwe update doorgezet van 27,51mb
Beveilingspatch bijgewerkt tot 1 november 2016
Die is inmiddels niet nieuw meer hahaVon Henkel schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:28:
Kreeg net een nieuwe update doorgezet van 27,51mb
Bij weinig licht moet je eigenlijk altijd de flitser gebruiken. Dan worden ze iig niet meer blurry. Maar je zit dan dus met de scherpsteltijd.... met flitser is een snelle foto maken er niet meer bij.rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:23:
Verwijderd
Sommige autoradio's hebben een beperking in het aantal bluetooth apparaten in het geheugen. Probeer eens in de instellingen van je autoradio te kijken. Misschien kun je de gegevens van een of meerdere oude telefoons verwijderen en daarna nog eens proberen contact te maken met je S7 Edge.Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 11:45:
Hallo, sinds 2 dagen de 7 edge. Ik ging gisteren met de auto weg en wilde de bluetooth met de auto contact laten maken, is de auto niet te vinden op de telefoon. Wat doe ik niet goed? Met de Note nooit problemen.
<knip>
Verwijderd
Ik krijg een s7 edge bij mijn abonnement verlenging maar nu lees ik dat ze smelten. Is het wel verstandig geweest om dit toestel te kiezen of zou ik nog snel een andere kiezen?
Ik snap ook niet waarom mijn S7 niet automatisch verbinding maakt met mijn autoradio... Mijn oude toestellen deden dat namelijk wel.. Sinds de note edge en nu de S7 werkt dat niet...
Hahaha smelten! Gewoon deze kiezen.. Niks mis mee!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:01:
Ik krijg een s7 edge bij mijn abonnement verlenging maar nu lees ik dat ze smelten. Is het wel verstandig geweest om dit toestel te kiezen of zou ik nog snel een andere kiezen?
Verwijderd
Thanks want zowel ik als mijn vriendin krijgen er vrijdag eentje. Hoop dat het bevalt want heb hem genomen om het edge scherm en ip68 + was enige toestel waar abonnement ongeveer hetzelfde bleef.en kregen er gratis VR bril bijrohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:02:
[...]
Hahaha smelten! Gewoon deze kiezen.. Niks mis mee!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 11:11 ]
Zou ik ook wel willen weten, vooralsnog heb ik hier niets over kunnen vinden.prutser001 schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:07:
Iemand enig idee hoe ik ervoor zorg dat de tijd van mijn LED Cover aan blijft? Ik had verwacht als ik hem b.v. in mijn zak heb zitten en eruit haal de tijd zichtbaar zou zijn. Dit is zonder cover wel maar niet met de LED cover.
Kan dus nergens ingesteld worden vermoed ik.
Gratis VR? Waar heb je hem besteld? Er is momenteel een cashback actie op de edge van 100 euroVerwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:06:
[...]
Thanks want zowel ik als mijn vriendin krijgen er vrijdag eentje. Hoop dat het bevalt want heb hem genomen om het edge scherm en ip68 + was enige toestel waar abonnement ongeveer hetzelfde bleef.en kregen er gratis VR bril bij
Verwijderd
https://www.carphonewarehouse.com/rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:45:
[...]
Gratis VR? Waar heb je hem besteld? Er is momenteel een cashback actie op de edge van 100 euro
Item 1 Product Code : 20555386
Samsung Galaxy S7 edge
Color Gold
Capacity 32 GB
Quantity 1
Pay today: £.00
Vodafone 4G - 24 Months
Upgrade Contract
12 GB
data (4G)
Unlimited
minutes
Unlimited
texts
Pay monthly: £52.0
Your Gift
Samsung Gear VR Headset (2016)
Color Black
Capicity NA
Quantity 1
Dus : s7 edge 32gb + 12gb data/2gb Europa + vr voor £ 52pm en £ 0 bij betalen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 12:00 ]
Heb je een inbouwradio of gewoon een OEM radio? Bij mij werkt het ook niet altijd flawless, dat wil zeggen als ik handsfree bel en ophang dan hervat hij soms het spelen niet van de muziek op mijn S7 edge. Dit ondanks dat ik specifiek heb aangevinkt dat hij hij na gesprek het afspelen moet hervatten.rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:01:
Ik snap ook niet waarom mijn S7 niet automatisch verbinding maakt met mijn autoradio... Mijn oude toestellen deden dat namelijk wel.. Sinds de note edge en nu de S7 werkt dat niet...
Doe ik dit met mijn werktel (iPhone), dan gebeurt het gewoon wel

Dan gaat er toch iets verkeerd bij jou. De camera is razendsnel met scherpstellen. Dus of je zoontje is te snel en kan niet stilzitten of je houdt zelf de camera niet goed stil.rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:23:
De teruggang van 16 megapixel naar 12 megapixel komt doordat de pixels op de sensor groter zijn en doordat de camera gebruikmaakt van dual pixel. Dual pixel maakt razendsnel scherpstellen mogelijk.
De test is wel van de Edge maar de camera is exact hetzelfde als die van de S7.
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 21-11-2016 12:16 ]
"When you grow up your heart dies"
Welke is dan de nieuwe?? even een linkje of???
Samsung Galaxy 10 Plus
Haha woon je in Engeland? Dan zou het kunnen idd dat daar andere promoties zijn!Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 11:56:
[...]
https://www.carphonewarehouse.com/
Item 1 Product Code : 20555386
Samsung Galaxy S7 edge
Color Gold
Capacity 32 GB
Quantity 1
Pay today: £.00
Vodafone 4G - 24 Months
Upgrade Contract
12 GB
data (4G)
Unlimited
minutes
Unlimited
texts
Pay monthly: £52.0
Your Gift
Samsung Gear VR Headset (2016)
Color Black
Capicity NA
Quantity 1
Dus : s7 edge 32gb + 12gb data/2gb Europa + vr voor £ 52pm en £ 0 bij betalen
Pioneer navigatieJDL15 schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:03:
[...]
Heb je een inbouwradio of gewoon een OEM radio? Bij mij werkt het ook niet altijd flawless, dat wil zeggen als ik handsfree bel en ophang dan hervat hij soms het spelen niet van de muziek op mijn S7 edge. Dit ondanks dat ik specifiek heb aangevinkt dat hij hij na gesprek het afspelen moet hervatten.
Doe ik dit met mijn werktel (iPhone), dan gebeurt het gewoon wel!
filmpje al gezien, doet hij hier bij mij ook alleen toch het geval als ik dus een foto wil maken en je beweegt maar een klein beetje dan is het al mislukt.. Verhaal van Dual Pixel was al bekendsjaool schreef op maandag 21 november 2016 @ 12:15:
[...]
Dan gaat er toch iets verkeerd bij jou. De camera is razendsnel met scherpstellen. Dus of je zoontje is te snel en kan niet stilzitten of je houdt zelf de camera niet goed stil.
De teruggang van 16 megapixel naar 12 megapixel komt doordat de pixels op de sensor groter zijn en doordat de camera gebruikmaakt van dual pixel. Dual pixel maakt razendsnel scherpstellen mogelijk.
[video]
De test is wel van de Edge maar de camera is exact hetzelfde als die van de S7.
Of wachten op nieuwe OTA? Deze is inmiddels al een aantal weken oud.. Dat bedoelde ik ermee te zeggen. Volgens mij al meerdere malen in dit topic gemeld dat deze update er was.dns_vbl schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:19:
[...]
Welke is dan de nieuwe?? even een linkje of???
Verwijderd
Niet in Engeland maar wel de UK dus valt onder het zelfderohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:27:
[...]
Haha woon je in Engeland? Dan zou het kunnen idd dat daar andere promoties zijn!
Ik heb er geen last van maar ik lees op XDA dat het sinds kort is en dat het met de Google Play services update te maken heeft. Deze laatste update deïnstalleren zou moeten helpen. Wel is het dan wachten op een update van Google.DummyXL schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:29:
dag allen.
![]()
http://forum.xda-develope...constantly-t3499683/page4
Jep ook hier last van, bij mij werkt netwerkinstellingen herstellen wel. Alleen als ik 'm nu uitzet en dan wil weer wil aanzetten, blijft hij aan en uit switchen. Wacht wel even op een update, lees het meer op internetDummyXL schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:29:
dag allen.
IK gebruik echt nooit de flitser, de foto kwaliteit met weinig licht is echt subliem!maukoo schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:33:
[...]
Bij weinig licht moet je eigenlijk altijd de flitser gebruiken. Dan worden ze iig niet meer blurry. Maar je zit dan dus met de scherpsteltijd.... met flitser is een snelle foto maken er niet meer bij.
[ Voor 14% gewijzigd door 0xrubennft op 21-11-2016 14:15 ]
Iemand die weet of dit mogelijk is toevallig?Da_maniaC schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 12:52:
Ik begrijp overigens dat Samsung Cloud (Samsung Link) er mee op is gehouden.
Is het überhaupt nog mogelijk om de gegevens die zich nu reeds op Samsung Cloud bevinden nog te beheren of te verwijderen?
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
2 sec google werkDa_maniaC schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:29:
[...]
Iemand die weet of dit mogelijk is toevallig?
https://link.samsung.com/
En alleen Samsung Link houd op he.. Samsung Cloud is met de introductie van de Note 7 gekomen en beschikbaar gemaakt voor de S7 (edge)
[ Voor 23% gewijzigd door Rohit op 21-11-2016 14:34 ]
Uhm, dat bericht heb ik inderdaad ook al gelezen ja. Waar het mij om ging was de vraag of het uberhaupt mogelijk was om de data op de Samsung cloud te beheren?rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:31:
[...]
2 sec google werk
https://link.samsung.com/
En alleen Samsung Link houd op he.. Samsung Cloud is met de introductie van de Note 7 gekomen en beschikbaar gemaakt voor de S7 (edge)
Als ik bij Samsung inlog (of een app zoek) is dit niet mogelijk volgens mij.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
ahzo uhm ik zou ff berichtje sturen naar de Samsung FB ofzo..Da_maniaC schreef op maandag 21 november 2016 @ 14:48:
[...]
Uhm, dat bericht heb ik inderdaad ook al gelezen ja. Waar het mij om ging was de vraag of het uberhaupt mogelijk was om de data op de Samsung cloud te beheren?
Als ik bij Samsung inlog (of een app zoek) is dit niet mogelijk volgens mij.
Je kan via het apparaat de bestanden verwijderen..
To delete or send content, you must go to the screen of the device where the content is stored. If you select the content, you can see an icon in the top right that shows the location of the content. Click the icon to go to the content screen of the device.
[ Voor 26% gewijzigd door Rohit op 21-11-2016 14:55 ]
Heb een vraag waar ik al een hele tijd mee worstel
. Het betreft Facebook op mijn Galaxy S7 V6.0.1_0031:
Wanneer ik reageer op een bericht en er een afbeelding bij wil plaatsen opent Facebook altijd "Galerij", maar dat is een drama, zie ik ALLE afbeeldingen op mijn telefoon, op map naam of tijd kan ik daar niet sorteren. Het liefst wil ik dat FB dan Quick Pic opent, maar kan nergens vinden hoe dat eventueel ingesteld kan worden, dus het zal wel niet!?
Of heeft een van jullie hier een of Dé oplossing voor gevonden.
Dankend voor het meedenken en alle mogelijk aangedragen oplossingen.

Wanneer ik reageer op een bericht en er een afbeelding bij wil plaatsen opent Facebook altijd "Galerij", maar dat is een drama, zie ik ALLE afbeeldingen op mijn telefoon, op map naam of tijd kan ik daar niet sorteren. Het liefst wil ik dat FB dan Quick Pic opent, maar kan nergens vinden hoe dat eventueel ingesteld kan worden, dus het zal wel niet!?
Quick pic als standaard instellen voor je gallerij?Barock schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:32:
Heb een vraag waar ik al een hele tijd mee worstel. Het betreft Facebook op mijn Galaxy S7 V6.0.1_0031:
Uiteraard geprobeerd, wanneer ik een willekeurige foto open... inderdaad in Quick Pic.rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:02:
[...]
Quick pic als standaard instellen voor je gallerij?
Maar in Facebook op het foto of video uploaden icoontje klikken opent FB de Galerij in willekeurige volgorde van de opgeslagen bestanden. Moeilijk zoeken naar een geschikte foto dus

Denk dat het niet aan te passen is dan.. Ook ik zoek me een tering naar een foto soms met Facebook... Dat is idd erg irritant!Barock schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:35:
[...]
Uiteraard geprobeerd, wanneer ik een willekeurige foto open... inderdaad in Quick Pic.
Maar in Facebook op het foto of video uploaden icoontje klikken opent FB de Galerij in willekeurige volgorde van de opgeslagen bestanden. Moeilijk zoeken naar een geschikte foto dus
Twee dingen die je kan proberen:Barock schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:35:
[...]
Uiteraard geprobeerd, wanneer ik een willekeurige foto open... inderdaad in Quick Pic.
- Instellingen > Applicaties > Standaardapplicaties > Selectie Standaard-app > Altijd vragen
- Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Galerij / Quick Pic > Standaardinstellingen wissen
En dan opnieuw proberen
Garret1410 schreef op maandag 21 november 2016 @ 13:57:
[...]
Ik heb er geen last van maar ik lees op XDA dat het sinds kort is en dat het met de Google Play services update te maken heeft. Deze laatste update deïnstalleren zou moeten helpen. Wel is het dan wachten op een update van Google.
http://forum.xda-develope...constantly-t3499683/page4

Typisch: ik heb nergens last van met bovenstaande firmware- & Google Play Services versie...
Maakt Facebook niet gebruik van een "eigen" foto-viewer?Mrjraider schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:53:
[...]
Twee dingen die je kan proberen:
- Instellingen > Applicaties > Standaardapplicaties > Selectie Standaard-app > Altijd vragen
- Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Galerij / Quick Pic > Standaardinstellingen wissen
En dan opnieuw proberen
[ Voor 24% gewijzigd door henklbr op 21-11-2016 17:12 ]
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
=deleted=
[ Voor 96% gewijzigd door henklbr op 21-11-2016 17:09 ]
Zou best kunnen, geen idee eigenlijk. Deel nooit zo veel op Facebookhenklbr schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:04:
[...]
[afbeelding][afbeelding]
Typisch: ik heb nergens last van met bovenstaande firmware- & Google Play Services versie...
[...]
Maakt Facebook niet gebruik van een "eigen" foto-viewer?
Ik heb er ook geen last van maar kennelijk hebben sommigen er last van. Misschien is het icm een bepaalde app die sommigen hebben draaien.henklbr schreef op maandag 21 november 2016 @ 17:04:
[...]
[afbeelding][afbeelding]
[...]
Maakt Facebook niet gebruik van een "eigen" foto-viewer?
Volgens mij maakt Facebook inderdaad gebruik van eigen fotoviewer die alle foto's laat zien die op je toestel staan, dus ook Whatsapp en dergelijke.
Werkt voor de meter niet.
Heb niet een directe oplossing, maar wat ik meestal doe is de bewuste foto via Quickpic kopieren naar een andere map (maakt niet uit welke), en als je dan weer de foto via de Facebook app. wilt toevoegen staat hij bovenaan in de galerij. Is niet echt heel handig, maar makkelijker dan tussen honderden foto`s te moeten zoeken. En zoveel upload ik nu ook weer niet op Fb.Barock schreef op maandag 21 november 2016 @ 15:32:
Heb een vraag waar ik al een hele tijd mee worstel. Het betreft Facebook op mijn Galaxy S7 V6.0.1_0031:
Morgen of woensdag haal ik de S7 Edge...Vandaag geen tijd gehad. Nog een vraagje..Blijft het toestel nog snel komende tijd? Updates? Het is nog het topmodel van Samsung, maar heb geen zin in een traag toestel na een half jaar of zo..Ben iOS gewend met de updates, vandaar...
Mijn S7 edge (heb em sinds april) wordt alleen maar sneller met alle (bijna maandelijkse) updates en fine tuning vanaf Samsung. Battery drain heb ik ook geen last van en de camera is helemaal SUPER. Beste telefoon die je kan kopen momenteel. U is een gelukkig mens!pdavie2311 schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:23:
Morgen of woensdag haal ik de S7 Edge...Vandaag geen tijd gehad. Nog een vraagje..Blijft het toestel nog snel komende tijd? Updates? Het is nog het topmodel van Samsung, maar heb geen zin in een traag toestel na een half jaar of zo..Ben iOS gewend met de updates, vandaar...
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
is jou probleem opgelost?niek87 schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:52:
Ik heb sinds kort dat de telefoon wel aan geeft als ik de oplader aan sluit: snel laden (binnen xx 100%). Echter laadt hij super traag op, nog slomer dan bij normaal laden.
Iemand die dit issue herkent? Ik gebruik de originele lader.
ik heb dit sinds vandaag, verschillend dingen bekeken en gereset, heb 2 originele snel laders van Samsung (1 van Samsung extra gekregen) + laad kabels van Samsung.
Als ik de kabel er in doe, dan gaat het snel laden schuifje (bij bat. instellingen onderaan) uit, dit gebeurd bij de 2 kabels en adapters.
hij geeft wel snel laden in het display aan, maar geeft nu 86% aan en moet nog 22 minuten laden tot 100%.
Heb je geprobeerd je cache te legen? Dit wil ook wel eens helpen.cycloon_ schreef op maandag 21 november 2016 @ 08:01:
Ik heb sinds kort de november update, echter sindsdien heb ik weer een oud probeem terug. Je ziet dan wel 3 of 4 streepjes ontvangst alleen ben je niet meer actief op het netwerk, iedereen die je belt krijgt dan de voicemail. Zelf bellen lukt dan dus ook niet, je moet eerst even flight modus inschakelen en dan weer uit om de boel te "resetten".
Eén geruststelling dus... ben niet de enige.rohit schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:41:
[...]
Denk dat het niet aan te passen is dan.. Ook ik zoek me een tering naar een foto soms met Facebook... Dat is idd erg irritant!
Ik heb het bij mij ook ingesteld...hopelijk helpt het totdat Google hun Play services update en het probleem verholpen is....DummyXL schreef op zondag 20 november 2016 @ 20:29:
dag allen.
Dat werkt.
Ik heb v10 van Google Play Services al enkele weken in gebruik, tesamen met de laatste firmware, en ik heb nergens last van...weertenaar schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:36:
[...]
Ik heb het bij mij ook ingesteld...hopelijk helpt het totdat Google hun Play services update en het probleem verholpen is....
Waarschijnlijk toch een andere oorzaak?
GVD zeg pffff heb toestel net 2 weken en er zit nu al een krasje op de flitser! Erg vreemd ben er super voorzichtig mee en zit al sinds dag 2 een screenprotector op en ook op de achterkant, zijkanten etc!
Wil niet weten hoe het zou zijn als ik nergens een protector op had... zit nooit met met sleutels in een zak of wat dan ook! Thuis leg ik hem altijd ergens op wat niet krast en op werk ook!
Meerdere mensen hier last van?? Ben ik blij dat er ook een screenprotector op de camera zit! pfff
Wil niet weten hoe het zou zijn als ik nergens een protector op had... zit nooit met met sleutels in een zak of wat dan ook! Thuis leg ik hem altijd ergens op wat niet krast en op werk ook!
Meerdere mensen hier last van?? Ben ik blij dat er ook een screenprotector op de camera zit! pfff
Wat doe jij met dat ding?rohit schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:57:
GVD zeg pffff heb toestel net 2 weken en er zit nu al een krasje op de flitser! Erg vreemd ben er super voorzichtig mee en zit al sinds dag 2 een screenprotector op en ook op de achterkant, zijkanten etc!
Er zitten maar 2-3 heeeele kleine krasjes op de achterkant en een putje in het aluminium randje, maar die zijn mijn eigen schuld door hem te laten vallen van 2m hoogte.
Men zegt dat als je er te voorzichtig mee doet je juist schade krijgt.
Ik gebruik in mijn s7 edge de gratis sdcard van samsung. Heerlijk natuurlijk al die ruimte. Ik gebruik hem voornamelijk voor muziek.
Echter.. ondanks dat ik alle apps allemaal op internal storage van de s7 heb geinstalleerd zie ik toch op mijn sdcard een mapje 'android' staan met daarin de gebruikelijke 'data' en 'obb'. Met vervolgens behoorlijk wat apps.
Dit wil ik niet hebben omdat een sd kaartje minder snel is dan internal storage..(en tevens is het een principe kwestie)
Hoe kan ik voorkomen dat android steeds naar mijn sdcard wegschrijft? Want dit gebeurd continuu als ik naar de datum en tijd kijk van de mapjes.
Googlen levert weinig relevante info op
Echter.. ondanks dat ik alle apps allemaal op internal storage van de s7 heb geinstalleerd zie ik toch op mijn sdcard een mapje 'android' staan met daarin de gebruikelijke 'data' en 'obb'. Met vervolgens behoorlijk wat apps.
Dit wil ik niet hebben omdat een sd kaartje minder snel is dan internal storage..(en tevens is het een principe kwestie)
Hoe kan ik voorkomen dat android steeds naar mijn sdcard wegschrijft? Want dit gebeurd continuu als ik naar de datum en tijd kijk van de mapjes.
Googlen levert weinig relevante info op
Flitser heeft gewoon plastic bescherming dus dat kan weinig hebben. De rest is glas dus iets beter beschermd.rohit schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:57:
Ik heb de S7E vanaf maart en geen beschadigingen of krassen. Gebruik ook geen screenprotector maar alleen een spigen thin fit case.
Vaak hoe zuiniger je ermee omgaat hoe sneller je iets hebt denk ik wel eens.
Verwijderd
Daarnaast is en blijft het natuurlijk een gebruiksvoorwerpGarret1410 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:41:
[...]
Flitser heeft gewoon plastic bescherming dus dat kan weinig hebben. De rest is glas dus iets beter beschermd.
Ik heb de S7E vanaf maart en geen beschadigingen of krassen. Gebruik ook geen screenprotector maar alleen een spigen thin fit case.
Vaak hoe zuiniger je ermee omgaat hoe sneller je iets hebt denk ik wel eens.
ja maar niet om na amper 2 weken er al krassen op te hebben met normaal gebruik.. als ik hierboven lees dat hij door sommige ook gewoon op de tafel word gegooid enz...Verwijderd schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:55:
[...]
Daarnaast is en blijft het natuurlijk een gebruiksvoorwerp
Verwijderd
De één heeft pas 'lichte' beschadigingen na een half jaar of zo en de ander al na 2 weken of dagen, dat is bijna niet te voorkomen en worden altijd veroorzaakt door de gebruiker, hoe lullig dat ook klinkt.rohit schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 13:58:
[...]
ja maar niet om na amper 2 weken er al krassen op te hebben met normaal gebruik.. als ik hierboven lees dat hij door sommige ook gewoon op de tafel word gegooid enz...
De flitser wordt ook niet beschermd door glas, maar plastic. De flitser (en hartslagsensor) blijft werken wanneer deze bekrast is. Andere fabrikanten gebruiken overigens ook plastic voor de flitser, dat probleem zou je dus met elke smartphone kunnen krijgen.rohit schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:57:
Zou je.. goed gezegd... alleen heb ik dat probleem dus met mijn 20 voorgaande telefoon niet gehad! En van de 20 waren de helft niet eens zo duur!C31lak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:19:
[...]
De flitser wordt ook niet beschermd door glas, maar plastic. De flitser (en hartslagmonitor) blijft werken wanneer deze bekrast is. Andere fabrikanten gebruiken overigens ook plastic voor de flitser, dat probleem zou je dus met elke smartphone kunnen krijgen.
[ Voor 4% gewijzigd door Rohit op 22-11-2016 16:37 ]
Misschien viel het je niet op?rohit schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:37:
[...]
Zou je.. goed gezegd... alleen heb ik dat probleem dus met mijn 20 voorgaande telefoon niet gehad! En van de 20 waren de helft niet eens zo duur!
Samsung telefoons met hartslagsensor hebben allen een zwarte vlak rondom de flitser. Dan valt een krasje eerder op. Een iPhone, Sony of een OnePlus hebben dat niet. Dan valt het natuurlijk minder snel op.
haha nee! Heb hiervoor de Note Edge gehad ook met zo een hartslagsensor.. Heb hier een oneplus voor me neus liggen, 2 jaar oud maar die heeft niet zo een kras die ik op de s7 heb zitten nu.. En daar zat nooit een protector of hoesje op..C31lak schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:47:
[...]
Misschien viel het je niet op?![]()
Samsung telefoons met hartslagmonitor hebben allen een zwarte vlak rondom de flitser. Dan valt een krasje eerder op. Een iPhone, Sony of een OnePlus hebben dat niet. Dan valt het natuurlijk minder snel op.
Niemand? Kan op Google ook geen oplossing vinden...FireFoz schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 10:24:
Ik heb een hoesje waar ik m'n bankpas in heb zitten. Nou gaat m'n telefoon steeds via nfc met die bankpas communiceren en hoor ik steeds geluidjes.
Als ik nfc uit zet staat het binnen 10 minuten weer aanWeet iemand hoe het kan dat ie weer aan gaat en hoe ik hem permanent uit zet zonder rooten?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Waarschijnlijk door magneet of je NFC kaart.FireFoz schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 20:37:
[...]
Niemand? Kan op Google ook geen oplossing vinden...
Hieronder link naar iemand die ook dit probleem heeft. Het uitschakelen van "zoeken naar apparaten dichtbij of in de buurt" zou het kunnen verhelpen.
http://forums.androidcent...-keep-turning-itself.html
nog meer mensen die last van de standaard mail app hebben i.c.m. Hotmail?
hij zegt steeds ww verkeerd.. terwijl zelfde gegevens wel op me laptop werken...
hij zegt steeds ww verkeerd.. terwijl zelfde gegevens wel op me laptop werken...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support