Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:30
Na alle perikelen de nieuwe SIM kaart geïnstalleerd, maar helaas, ik blijf dezelfde problemen houden (tientallen crashes / reboots per dag).

Nu maar eens kijken hoe de garantieprocedure werkt :( :(

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grolsch schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 10:36:
Na alle perikelen de nieuwe SIM kaart geïnstalleerd, maar helaas, ik blijf dezelfde problemen houden (tientallen crashes / reboots per dag).

Nu maar eens kijken hoe de garantieprocedure werkt :( :(
Ja lijkt dan inderdaad toch hardwarematig probleem...hopelijk is het snel opgelost en krijg je een goed-werkend exemplaar retour (of vervanging). Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
airwolf83 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:33:
[...]

Heb je toevallig downloadbooster aanstaan?
Dit kun je vinden bij instellingen en dan meer verbindingsinstellingen.
Deze symbolen op je toestel duiden dan gewoon aan dat er zowel een WIFI als een 4G netwerkverbinding aanwezig/mogelijk is.
Je toestel moet er niet noodzakelijk gebruik van maken.

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dns_vbl schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Deze symbolen op je toestel duiden dan gewoon aan dat er zowel een WIFI als een 4G netwerkverbinding aanwezig/mogelijk is.
Je toestel moet er niet noodzakelijk gebruik van maken.
Volgens mij hoort er normaal maar 1 tegelijk te staan om te kunnen vaststellen of het dataverkeer via WiFi of via je provider verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

pappaleone schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:10:
[...]

Ik heb ook swiftkey maar volgens mij is hier ook niets aan te veranderen.
Ik lees net dat je blijkbaar een ander systeem-font moet gebruiken om andere emoji's te verkrijgen die dan ook door alle apps heen te gebruiken en zien zijn (wat op zich niet zo raar is). Ik ben er alleen nog niet echt achter welke font+emoji een beetje aan te raden is. Zag dat SamsungOne als nieuw font beschikbaar was, maar die heeft de standaard emoji die ik al niet boeiend vind.

Ben nog even aan het kijken wat wel of niet emoticons erbij heeft, maar als iemand aanraders heeft dan hoor ik het graag. Op zich heb ik met tweakers emoji ook geen probleem, maar ik zie nog niks in de store staan daarvan :+

Edit: het lijkt er nu op dat dat zelfs niet meer kan en alleen met Root is aan te passen :')

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 26-07-2016 18:00 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:52:
[...]

Ik lees net dat je blijkbaar een ander systeem-font moet gebruiken om andere emoji's te verkrijgen die dan ook door alle apps heen te gebruiken en zien zijn (wat op zich niet zo raar is). Ik ben er alleen nog niet echt achter welke font+emoji een beetje aan te raden is. Zag dat SamsungOne als nieuw font beschikbaar was, maar die heeft de standaard emoji die ik al niet boeiend vind.
"SamsungOne" als new font? Waar heb je deze gevonden dan? De enige die ik kan vinden is "SamsungSans" namelijk ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

henklbr schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:43:
[...]

"SamsungOne" als new font? Waar heb je deze gevonden dan? De enige die ik kan vinden is "SamsungSans" namelijk ;)
Ah sorry, hij heet in de app Samsung Sans, maar is aangekondigd als Samsung One vreemd genoeg :S

Maar ik denk dat ik dan maar ga rooten om fatsoenlijke emoticons te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 16:47:
[...]

Volgens mij hoort er normaal maar 1 tegelijk te staan om te kunnen vaststellen of het dataverkeer via WiFi of via je provider verloopt.
Dit dus.

En dat was ook altijd zo. Alleen heel soms kwam die een seconde in beeld ofzo.
Misschien dat het na die laatste kleine update gebeurd is ofzo,..
De accuduur lijkt ook achteruit gegaan te zijn. Zou ook logisch zijn, als de 4g ook altijd aan staat (ook al gebruikt die toch de wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul404
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
ik heb een vervelend probleem.. als ik via mijn telefoon bij een online shop iets wil bestellen, krijg ik altijd de melding dat ik een geldig email adres moet invullen. dit is via de standaard en de dolphin browser het geval. via de pc nooit probleem. via wifi of mobiel netwerk van t-mobile maakt niet uit.... ik kan er nergens iets over vinden. wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:50

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

paul404 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 10:41:
ik heb een vervelend probleem.. als ik via mijn telefoon bij een online shop iets wil bestellen, krijg ik altijd de melding dat ik een geldig email adres moet invullen. dit is via de standaard en de dolphin browser het geval. via de pc nooit probleem. via wifi of mobiel netwerk van t-mobile maakt niet uit.... ik kan er nergens iets over vinden. wie weet waar dit aan zou kunnen liggen?
Gebruik je toevallig het automatisch aanvullen?

Ik krijg bijvoorbeeld als ik typ "mm" mijn hele mailadres te zien.
Hier hoef ik alleen maar op te tikken op mn toetsenbord en hij vult hem in.
MAAR Er komt aan het einde wel een spatie te staan. Bij de ene website maakt die spatie wel uit en bij de andere niet.

Misschien dat dit het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
The Anarchist schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:13:
[...]
Dit dus.

En dat was ook altijd zo. Alleen heel soms kwam die een seconde in beeld ofzo.
Misschien dat het na die laatste kleine update gebeurd is ofzo,..
De accuduur lijkt ook achteruit gegaan te zijn. Zou ook logisch zijn, als de 4g ook altijd aan staat (ook al gebruikt die toch de wifi)
Misschien een suggestie wat het zou kunnen zijn is: 'Slimme Netwerkwissel / Smart network switch' als je WiFi niet helemaal tof is en dan schakelt naar 4G:
http://www.samsung.com/hk_en/support/skp/faq/1075429

Ikzelf krijg trouwens nooit dat icoontje tenzij ik echt data erop zet, maar dat kan ook met Tele2 te maken te hebben. Die schijnt te wisselen tussen eigen 4G en 3G voor bellen via T-mobile-netwerk oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 27-07-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Volgens mij wordt het ook wel eens gebruikt voor positiebepaling (A-GPS), zou dat kunnen :?
Assisted GPS, meestal afgekort als A-GPS (of AGPS), is een techniek waarbij plaatsbepaling door een gps-ontvanger wordt ondersteund (assisted) door informatie ontvangen van andere externe bronnen dan de gps-satellieten.

Tijdens het opstarten bepaalt een gps-ontvanger zijn aanvankelijke positie met behulp van informatie ontvangen van de gps-satellieten over omloopbanen en positie van de satellieten (de zogenaamde GPS-almanak). Voor de juiste ontvangst van deze informatie moet het ontvangen satellietsignaal relatief sterk zijn. Wanneer de gps-ontvanger omringd is door hoge gebouwen of zich binnenshuis bevindt kan het moeilijk zijn voor de ontvanger om snel zijn locatie te bepalen.

Bij gps-ontvangers die uitgerust zijn met Assisted GPS gebruikt de ontvanger aanvullende informatie. In het geval dat een gps-ontvanger is ingebouwd in een mobiele telefoon wordt de verbinding met de mobiele centrale gebruikt. Zo kan de mobiele telefoonmaatschappij een ruwe positiebepaling toezenden die afgeleid is van metingen van de sterkte van het signaal van de mobiele telefoon als het ontvangen wordt door verschillende zendmasten in de buurt van de mobiele telefoon. Ook kan informatie over de positie van de satellieten worden verstrekt, zodat de gps ontvanger niet langer afhankelijk is van ontvangst van deze informatie van de satellieten zelf. Verder is het mogelijk om computers in de centrale meer complexe positieberekeningen te laten maken, die de kleine processor in de telefoon niet aan kan.

Naast zendmasten voor mobiele telefonie, kunnen ook wifi-netwerken gebruikt worden om de plaats van het toestel te bepalen.

Op deze manier kan de ruwe locatie al snel worden weergegeven voordat gps met behulp van de ontvangen informatie en de satellietsignalen de exacte locatie kan bepalen.

A-GPS via een smartphone is alleen mogelijk als internet, dus het gebruik van mobiele data, is ingeschakeld. Zonder internetverbinding werkt A-GPS als een gewone GPS.

[ Voor 92% gewijzigd door Grolsch op 27-07-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Mau_Maus schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Misschien een suggestie wat het zou kunnen zijn is: 'Slimme Netwerkwissel / Smart network switch' als je WiFi niet helemaal tof is en dan schakelt naar 4G:
http://www.samsung.com/hk_en/support/skp/faq/1075429

Ikzelf krijg trouwens nooit dat icoontje tenzij ik echt data erop zet, maar dat kan ook met Tele2 te maken te hebben. Die schijnt te wisselen tussen eigen 4G en 3G voor bellen via T-mobile-netwerk oid.
Die functie staat ook uit.
Ik heb trouwens ook tele2

het icoontje blijft alleen weg als ik data uit zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
The Anarchist schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:01:
[...]

Die functie staat ook uit.
Ik heb trouwens ook tele2

het icoontje blijft alleen weg als ik data uit zet.
Ik denk toch echt dat het A-GPS is, zie deze vodafone handleiding hoe je het uit kunt zetten:

https://handleidingen.vod...en/gps-in-of-uitschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:43:
[...]

Als je 1 zo'n MP4 ter test kopieert naar de map Movies via "mijn bestanden", dan zie je die map verschijnen in de galerij als het goed is, zo ja, kopieer de rest dan ook daarheen en klaar.
werkt helaas ook niet. De stock galery app herkent de .mov en m4v bestanden gewoon niet wat ik heel erg jammer vind want bijna elke andere 3th party galery ziet deze bestanden wel gewoon en speelt ze normaal af.

Hoe hebben andere ex Apple gebruikers hun bibliotheek verplaatst naar Android?

[ Voor 7% gewijzigd door Bobo221 op 27-07-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bobo221 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:13:
[...]
werkt helaas ook niet. De stock galery app herkent de .mov en m4v bestanden gewoon niet wat ik heel erg jammer vind want bijna elke andere 3th party galery ziet deze bestanden wel gewoon en speelt ze normaal af.

Hoe hebben andere ex Apple gebruikers hun bibliotheek verplaatst naar Android?
Je zegt dat ie ze niet herkent en eerder wel als audio?

Kan je anders is een screenshot maken als die op die manier (verkeerd) zichtbaar is in de Gallerij?
En wellicht dat je die file ter download hier kan plaatsen, zodat ie te controleren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Nu online
Mau_Maus schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:23:
[...]

Je zegt dat ie ze niet herkent en eerder wel als audio?

Kan je anders is een screenshot maken als die op die manier (verkeerd) zichtbaar is in de Gallerij?
En wellicht dat je die file ter download hier kan plaatsen, zodat ie te controleren is?
Met niet herkennen bedoel ik dat de standaard galerij app van Samsung mijn filmpjes niet herkent. Ga ik vervolgens via "mijn bestanden" dan vind ik ze onder de subgroep audio.

Ik zal zo meteen eens een filmpje online gooien. Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Nu online
Via de volgende link kun je een sample downloaden.

www.filedropper.com/img3781

je kunt deze vervolgens raw downloaden zoals ik deze heb geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Grolsch schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 13:43:
[...]

Ik denk toch echt dat het A-GPS is, zie deze vodafone handleiding hoe je het uit kunt zetten:

https://handleidingen.vod...en/gps-in-of-uitschakelen
Helaas, geen invloed :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bobo221 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:37:
Via de volgende link kun je een sample downloaden.

www.filedropper.com/img3781

je kunt deze vervolgens raw downloaden zoals ik deze heb geupload.
Was dit van oorsprong een m4v of mov? Ik vermoed een mov namelijk als ik de metadata bekijk.
Die kan je niet zomaar hernoemen naar mp4.

Hoe dan ook....Om zeker van te zijn dat het een 'goede' mp4 wordt raad ik aan een programma als ShanaEncoder
(https://shana.pe.kr/shanaencoder_download/20049
http://www.videohelp.com/software/Kirara-Encoder)

Hiermee kan je zonder verlies de audio en video stream kopiëren naar een nieuwe container.
- Alle bestanden erin slepen of via 'Add'
- Vervolgens kies je rechts: '(copy)' -> 'Stream Copy to Mp4'
- Output folder etc spreekt voor zich.
- Start
(Onder 'Parameters'/F8 kan je de prefix naam veranderen als je wil.)

Het resultaat met jouw voorbeeld video werkte bij mij meteen goed in de Galerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Nu online
Mau_Maus schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:31:
[...]

Was dit van oorsprong een m4v of mov? Ik vermoed een mov namelijk als ik de metadata bekijk.
Die kan je niet zomaar hernoemen naar mp4.

Hoe dan ook....Om zeker van te zijn dat het een 'goede' mp4 wordt raad ik aan een programma als ShanaEncoder
(https://shana.pe.kr/shanaencoder_download/20049
http://www.videohelp.com/software/Kirara-Encoder)

Hiermee kan je zonder verlies de audio en video stream kopiëren naar een nieuwe container.
- Alle bestanden erin slepen of via 'Add'
- Vervolgens kies je rechts: '(copy)' -> 'Stream Copy to Mp4'
- Output folder etc spreekt voor zich.
- Start
(Onder 'Parameters'/F8 kan je de prefix naam veranderen als je wil.)

Het resultaat met jouw voorbeeld video werkte bij mij meteen goed in de Galerij.
Thanks _/-\o_

Ik zal het vanavond gelijk eens uitproberen. Hou je op de hoogte. Moet helaas eerst Windows bootcamp weer installeren omdat er geen Mac OS versie beschikbaar is.

[ Voor 4% gewijzigd door Bobo221 op 27-07-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-02 19:51
Hallo,

Ik zit er aan te denken om van mijn iphone 6 over te stappen naar een Edge S7. Nu mag ik er via de zaak een testen om te kijken of het me bevalt, en tot zover bevalt hij aardig, Ik vind het alleen vervelend dat de whatsapp meldingen worden geconsolideerd op het moment dat ik meerdere berichten heb ontvangen. Bij mijn iphone laat hij ze netjes individueel op het vergrendelscherm, maar bij de S7 geeft hij dan aan "2 nieuwe berichten".

Is er een manier om dit uit te zetten zodat hij ze individueel laat zien, net als bij een iPhone? Ik vind dit namelijk veel makkelijker als ik in een vergedering zit, dan hoef ik enkel op de homeknop te drukken om mijn laatste appjes te lezen.

Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Laatst online: 22-09 17:04
Wat een faal. Afgelopen nacht bij O2 (in Duitsland) mijn abo verlengd met de S7 Edge.
Krijg ik de bevestigings email, staat erin daarin dat ik Gold gekozen heb, was er toch zeker van dat ik Black gekozen had.

Contact opgenomen met de klantenservice "oh ja, dan moet je het maar terug sturen". Afgelopen nacht om 1:00 deze bestelling gedaan, dan kun je mij niet wijsmaken dat 's ochtends om 8:00 er geen aanpassing gedaan kan worden in het toestel dat ze me gaan leveren.

Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
zlpsycho schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:32:
[...]

Ai lelijk heb het toestel nog maar 2 maand.
Zal eens kijken naar het stof.
En is het hiermee opgelost bij je? Ik kreeg deze melding ook vandaag.. Na lang schoonmaken de hoop bijna opgegeven, maar zojuist met een nog dunner naaldje allemaal stof weggehaald en ineens werkt de oplader weer! _/-\o_ \

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:07
-DUS- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:03:
-----
Is er een manier om dit uit te zetten zodat hij ze individueel laat zien, net als bij een iPhone? Ik vind dit namelijk veel makkelijker als ik in een vergedering zit, dan hoef ik enkel op de homeknop te drukken om mijn laatste appjes te lezen.
Wellicht heeft het te maken met de privacy instellingen:
Settings > Lock Screen and Security > Notifications on Lock Screen > Content on Lock Screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
EN-IS schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:57:
Wellicht heeft het te maken met de privacy instellingen:
Settings > Lock Screen and Security > Notifications on Lock Screen > Content on Lock Screen
Nee want dan laat hij wel de melding zien, maar niet de inhound. Nu laat hij het eerste bericht gewoon zien, maar zodra er een tweede bericht binnen komt laat hij alleen "2 nieuwe berichten" zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Nu online
En als je van meerdere personen een bericht wordt het weergeven als:
3 berichten van 2 personen.

Is helaas niets aan te doen. Dat is volgens mij de nummer 1 ergernis van oud iOS gebruikers. Ik had een tijdje tussendoor een S6 Edge en liep toen ook al tegen dat probleem aan. Weet niet of er in de tussentijd een 3th Party app is die dit wel kan maar ik ben deze nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zlpsycho
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 15:35
0xrubennft schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:55:
[...]

En is het hiermee opgelost bij je? Ik kreeg deze melding ook vandaag.. Na lang schoonmaken de hoop bijna opgegeven, maar zojuist met een nog dunner naaldje allemaal stof weggehaald en ineens werkt de oplader weer! _/-\o_ \
Ik denk dat het door het warme weer kwam bij mij. Na het uitzetten van snel laden deed die het ook weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
-DUS- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:05:
[...]

Nee want dan laat hij wel de melding zien, maar niet de inhound. Nu laat hij het eerste bericht gewoon zien, maar zodra er een tweede bericht binnen komt laat hij alleen "2 nieuwe berichten" zien.
Net getest, bij meerdere berichten kan ik het lockscherm naar beneden vegen en dan kan ik ze allemaal gewoon lezen! Ik ben zelf ook overgestapt van een iPhone 6 naar een S7 Edge, beste beslissing ooit! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bobo221 schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 16:33:
[...]
Thanks _/-\o_

Ik zal het vanavond gelijk eens uitproberen. Hou je op de hoogte. Moet helaas eerst Windows bootcamp weer installeren omdat er geen Mac OS versie beschikbaar is.
Er zullen vast ook apps zijn op OSX die dit kunnen alleen ben ik daar niet zo in thuis.
Beetje zoeken op remux en 'stream copy' of 'audio/video copy'. Of als je handig ben met FFmpeg via -c copy.
ShanaEcnoder had ik genoemd omdat ik die vrij gebruiksvriendelijk vond voor een batch.

Succes!

Edit:
Dit programmaatje lijkt het nog simpeler te doen voor op OSX:
https://www.macupdate.com/app/mac/35968/remux#

[ Voor 9% gewijzigd door Mau_Maus op 28-07-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hallo,

Ik zit er aan te denken om van mijn iphone 6 over te stappen naar een Edge S7. Nu mag ik er via de zaak een testen om te kijken of het me bevalt, en tot zover bevalt hij aardig, Ik vind het alleen vervelend dat de whatsapp meldingen worden geconsolideerd op het moment dat ik meerdere berichten heb ontvangen. Bij mijn iphone laat hij ze netjes individueel op het vergrendelscherm, maar bij de S7 geeft hij dan aan "2 nieuwe berichten".

Net als bij een iPhone krijg je het niet zonder root of custom rom. Eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet perse. Als je veel berichten krijgt op een iPhone dan staat het scherm vol. Bij Android is het samengevoegd. Een swipe naar beneden en je kunt de berichten lezen. Is toch niet zo moeilijk

Nu heb ik een custom rom draaien waarbij er meerdere berichten worden getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo221
  • Nu online
Mau_Maus schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:18:
[...]

Er zullen vast ook apps zijn op OSX die dit kunnen alleen ben ik daar niet zo in thuis.
Beetje zoeken op remux en 'stream copy' of 'audio/video copy'. Of als je handig ben met FFmpeg via -c copy.
ShanaEcnoder had ik genoemd omdat ik die vrij gebruiksvriendelijk vond voor een batch.

Succes!

Edit:
Dit programmaatje lijkt het nog simpeler te doen voor op OSX:
https://www.macupdate.com/app/mac/35968/remux#
Ik had gisteren handbrake gebruikt voor de conversie maar er was zoveel kwaliteitsverlies dat ik toch liever jouw programma gebruik.
Ik heb gisteravond toch maar W10 geïnstalleerd via bootcamp. Dus vanavond eens proberen via de tool die je in je eerdere commentaar had aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DUS-
Garret1410 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:29:
Net als bij een iPhone krijg je het niet zonder root of custom rom. Eerlijk gezegd hoeft het van mij ook niet perse. Als je veel berichten krijgt op een iPhone dan staat het scherm vol. Bij Android is het samengevoegd. Een swipe naar beneden en je kunt de berichten lezen. Is toch niet zo moeilijk

Nu heb ik een custom rom draaien waarbij er meerdere berichten worden getoond.
Nee is ook niet moeilijk, maar toch weer een extra handeling. Dat krijg je als process engineer, dan zoek je altijd de kortse weg ;-)

Mocht ik hem aanschaffen dan staat er natuurlijk zo een root op, dus als het daarmee wel lukt dan kom ik daar ook wel uit. Zijn er tweaks of apps bekend die dit wel aankunnen? Alternatieve lockscreens bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Bobo221 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:01:
[...]
Ik had gisteren handbrake gebruikt voor de conversie maar er was zoveel kwaliteitsverlies dat ik toch liever jouw programma gebruik.
Ik heb gisteravond toch maar W10 geïnstalleerd via bootcamp. Dus vanavond eens proberen via de tool die je in je eerdere commentaar had aangeraden.
Handbrake zet de hele file om en heeft geen mogelijkheid tot streamcopy. Dit moet je juist vermijden.
ShanaEncoder, maar zo te zien ook Remux (wat voor mac is) pakken de videostream & audiostream en zetten dat in een nieuwe mp4-container zonder iets met de kwaliteit te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-DUS- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 12:10:
[...]

Nee is ook niet moeilijk, maar toch weer een extra handeling. Dat krijg je als process engineer, dan zoek je altijd de kortse weg ;-)

Mocht ik hem aanschaffen dan staat er natuurlijk zo een root op, dus als het daarmee wel lukt dan kom ik daar ook wel uit. Zijn er tweaks of apps bekend die dit wel aankunnen? Alternatieve lockscreens bijvoorbeeld?
Volgens mij zijn er wel alternatieve lockscreen die dit mogelijk maken. Slidelock bijvoorbeeld maar er zijn er heel veel, alleen is het de vraag of ze goed werken. Kwestie van proberen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hi all,

Hier al 3,5 maand blij met mijn S7 Edge.

Echter sinds 3 weken een verticale paarse lijn aan de rechterkant van het scherm. Via google erachter gekomen dat ik niet de enige ben. Keurig via de samsung website aangemeld en vandaag bij Larsa Telecom langs gereden voor de reparatie.

Helaas vond met 'gebruikerssporen' op de achterkant waardoor direct de garantie is vervallen... :{ Voor 350,- wilden ze er wel een nieuw scherm inzetten, dat dan wel.

Samsung zelf gebeld dat ik t een beetje raar vond dat een bijna 800 euro toestel na 3,5 maanden mij 350 eur gaat kosten om een min of meer bekend defect te verhelpen. "Tsja meneer, onze regels zijn dat er geen gebruikerssporen zichtbaar mogen zijn."

Iemand een idee wat ik nu nog kan doen? ;(

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:30
MrJ schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:16:
Hi all,

Echter sinds 3 weken een verticale paarse lijn aan de rechterkant van het scherm. Via google erachter gekomen dat ik niet de enige ben. Keurig via de samsung website aangemeld en vandaag bij Larsa Telecom langs gereden voor de reparatie.

Helaas vond met 'gebruikerssporen' op de achterkant waardoor direct de garantie is vervallen... :{ Voor 350,- wilden ze er wel een nieuw scherm inzetten, dat dan wel.

Samsung zelf gebeld dat ik t een beetje raar vond dat een bijna 800 euro toestel na 3,5 maanden mij 350 eur gaat kosten om een min of meer bekend defect te verhelpen. "Tsja meneer, onze regels zijn dat er geen gebruikerssporen zichtbaar mogen zijn."

Wat zijn die gebruikssporen dan? duidelijk zichtbaar dat hij een keer gevallen is? Bij wat krasjes mogen ze toch niet moeilijk doen, zeker in de eerste 6 maanden niet...dan is het aan Samsung om te bewijzen dat het aan de gebruikssporen ligt.
Maar goed...volgende stap...brief schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrJ schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:16:
Hi all,

Ik heb geen idee, maar een gebruiksvoorwerp zonder gebruikssporen moet ik nog tegenkomen, maarja, je bent helaas aan de goden overgeleverd, suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:35:
[...]

Ik heb geen idee, maar een gebruiksvoorwerp zonder gebruikssporen moet ik nog tegenkomen, maarja, je bent helaas aan de goden overgeleverd, suc6.
Zou je het niet eens kunnen proberen om bij een Samsung repair center binnen te lopen?
Dit is krankzinnig om je zo af te schepen met een speeltje van dik €800,
Hoop op succes voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:19:
[...]
Zou je het niet eens kunnen proberen om bij een Samsung repair center binnen te lopen?
Hoop op succes voor je.
Je reageert op de verkeerde, ik heb geen probleem.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Toevallig net in een ander topic ook over de Galaxy S7 gehad. Daar gaf ik zelf aan dat ik, als ex-iPhone gebruiker, de tekst en app icoontjes en dergelijke standaard veel te groot vind. Daarnaast vind ik de "Apps"-map waar al je apps instaan minder fijn.

Ik denk dat de meeste gebruikers die van een iPhone afkomen wel iets aan deze tips hebben, dus bij deze een stukje cross-post, voor een ieder die van een iPhone afkomt:

1. Tekstgrootte aanpassen
Als je de tekst te groot vindt (zoals ik).
Stappen: Instellingen (app) -> Display -> Lettertype

2. Versmalde weergave
Geef meer inhoud tegelijk weer op het scherm met kleinere pictogrammen, controls en tekst.
Stappen: Instellingen -> Display -> Schaalbaarheid display -> Versmald

3. Schermraster (aantal app icoontjes naast en boven elkaar)
Stappen: Staat standaard op 4x4. Kun je ook op 4x5 of 5x5 zetten. Ik geef zelf de voorkeur aan 4x5, dan voelt het nog een beetje ruim aan.
Stappen: plaats je vinger op een lege plek op het thuisscherm -> Schermraster -> Kies 4x4/4x5/5x5 -> Toepassen
Hier kun je tevens snel je achtergrond aanpassen en widgets toevoegen aan je thuisscherm. Eventueel kun je ook nog een thema kiezen.

4. "Apps" map weghalen
Plaatst alle apps die op je toestel staan op je thuisschermen, net zoals op de iPhone. Tevens werkt het verwijderen van apps dan bijna hetzelfde als op de iPhone (ingedrukt houden en slepen naar prullenbakje).
Stappen: Instellingen -> Geavanceerde functies -> Galaxy Labs -> Alle apps op startscherm weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:25:
[...]

Sorry ik zie het, maar ik denk dat de juiste persoon het wel zal lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:25:
[...]

Sorry ik zie het, maar ik denk dat de juiste persoon het wel zal lezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

pappaleone schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:19:
[...]

Hoop op succes voor je.
Volgens mij was ik daar (Larsa Telecom) en hebben ze deze werkzaamheden dus outsourced.

Zal nog eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrJ schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:00:
[...]

Volgens mij was ik daar (Larsa Telecom) en hebben ze deze werkzaamheden dus outsourced.

Zal nog eens kijken.
http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

Bij Service Centre in Den Bosch wordt de reparatie "ter plekke" uitgevoerd, en je kan daar ook een afspraak maken voor een "1 uur service"! ;)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32
Heb je het toestel rechtstreeks bij Samsung gekocht dan?
Anders gewoon terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Zij moeten dit oplossen voor je. Een krasje op de achterkant staat natuurlijk los van een scherm wat kapot is. Samsung zal dit moeten bewijzen. Doen ze dat niet dan heb jij het recht bij de winkel een nieuw toestel te eisen of je geld terug wegens non conformiteit.
Van een 800 euro toestel mag je verwachten dat deze langer werkt dan een paar maanden.

Dit is natuurlijk er vanuit gaande dat het alleen een paar krasjes betreft en geen duidelijke valsporen of iets dergelijks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:47

DON PAPA

Tweaker-fan

henklbr schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 08:02:
[...]

Bij Service Centre in Den Bosch wordt de reparatie "ter plekke" uitgevoerd, en je kan daar ook een afspraak maken voor een "1 uur service"! ;)
Waar hij heen is geweest is ook een Samsung Premium Support center:

Premium Support Center Amsterdam Zuid-Oost, Larsa Telecom
Amsterdam, 8.87 km
Adres : Paasheuvelweg 39, 1105BG, Amsterdam
Telefoon : 088-9090100
E-mail : amsterdam@larsa-telecom.nl

Al is dit totaal niet de service die ik gewent ben van een Samsung Premium Support center, ik raad MrJ dan ook aan om eens bij een ander Samsung Premium Support center binnen te stappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EJSEJS schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:08:
[...]
Al is dit totaal niet de service die ik gewent ben van een Samsung Premium Support center, ik raad MrJ dan ook aan om eens bij een ander Samsung Premium Support center binnen te stappen...
Helaas heeft hij nog niet geantwoord op de vraag "wat voor gebruikssporen", want als dat 'lichte' valschade is wordt het toch echt lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:21
Ik heb mijn eerste kras ook te pakken :( Ben er verdomme zo voorzichtig mee geweest en ik heb naar mijn weten geen zand in mijn broek oid. Hoe je het ook went of keert, de kras zit erop. De 2 screenprotectors die ik kocht voor de S7 edge bladerden los bij de edge randen en het scherm beschermen lijkt dus onmogelijk..

Ik las hier het eea over het scherm (en het makkelijk krassen hiervan) en ik las dat een screenprotector de krasjes kon doen verdwijnen (optisch). Iemand hier nu ervaring mee?

Iemand een andere tip dan tandpasta of baking soda (die zijn mild abrasive en zulen de coating laag beschadigen)? Ik zou het echt chill vinden om die kras eruit te krijgen zonder het hele scherm te vervangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:21:
[...]

Helaas heeft hij nog niet geantwoord op de vraag "wat voor gebruikssporen", want als dat 'lichte' valschade is wordt het toch echt lastig.
Krasjes op de achterkant. Geen deukje ofzo.

Nu even via FB geprobeerd:

"Hi Jeroen! Wat ontzettend balen. Elk product van Samsung heeft 2 jaar fabrieksgarantie op technische defecten mits de aankoopsbon aanwezig is. Mocht er gebruikersschade worden geconstateerd dan vervalt inderdaad de garantie. Ze kunnen namelijk niet uitsluiten dat het defect is ontstaan door de gebruikersschade daarom vervalt de garantie. Ik vind het erg zuur. In dit opzicht kunnen wij niets voor je betekenen. Het reparatiebedrijf beoordeelt het toestel en hun oordeel is leidend voor ons. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. ^Sadjia"

:{

Reply terug (begin nu een beetje boos te worden):

"Belachelijk, hier ga ik niet mee akkoord. Dit is een bekend probleem: https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Dus wat gebruikerssporen (welke telefoon heeft dit niet) maakt niet uit. Graag een oplossing hiervoor. Ik ga niet 350 neerleggen omdat jullie zo nodig onder een productiefout uit willen kronkelen."

"Ik had graag meer voor je willen betekenen, maar dat kan ik niet. Onze servicepunten beoordelen het toestel en hun oordeel is leidend voor ons. Zoals ik al aangaf, gebruikersschade is anders dan gebruikerssporen. Als zij niet kunnen uitsluiten dat de gebruikersschade dit defect heeft veroorzaakt vervalt de garantie en worden er kosten bij jou in rekening gebracht. Mocht dit een productiefout zijn, dan kunnen zij dit ook meteen constateren. Dus dat is hier niet het geval. ^Sadjia"

"Zoals je misschien had kunnen lezen als je de link had aangeklikt is dit wel een productiefout. Ik ben nl niet de enige. Svp een oplossing ipv excuses."

[ Voor 19% gewijzigd door MrJ op 29-07-2016 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:47

DON PAPA

Tweaker-fan

MrJ schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:07:
[...]
Als dat echt het geval is dan zou ik toch gewoon eens een ander Samsung Premium Support center binnen lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

JDL15 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:30:
Ik heb mijn eerste kras ook te pakken :( Ben er verdomme zo voorzichtig mee geweest en ik heb naar mijn weten geen zand in mijn broek oid. Hoe je het ook went of keert, de kras zit erop. De 2 screenprotectors die ik kocht voor de S7 edge bladerden los bij de edge randen en het scherm beschermen lijkt dus onmogelijk..

Ik las hier het eea over het scherm (en het makkelijk krassen hiervan) en ik las dat een screenprotector de krasjes kon doen verdwijnen (optisch). Iemand hier nu ervaring mee?

Iemand een andere tip dan tandpasta of baking soda (die zijn mild abrasive en zulen de coating laag beschadigen)? Ik zou het echt chill vinden om die kras eruit te krijgen zonder het hele scherm te vervangen..
Als je je telefoon niet met sleutels in je broekzak laat, dan kan een case ook nog wat zijn die zorgt dat het scherm niet vlak op tafel ligt (of elders tegenaan). Heb er nu de doorzichtige case van Samsung omheen zitten en dat vind ik eigenlijk wel prima. Heb op die manier eigenlijk nog nooit krassen gehad. Sleutels zitten bij mij dan ook in andere broekzak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
Hallo,

Tijdens een vergadering gaat de mijne op "niet storen", werkt perfect :P

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:01

Patriot

Fulltime #whatpulsert

[...]

"Hi Jeroen! Wat ontzettend balen. Elk product van Samsung heeft 2 jaar fabrieksgarantie op technische defecten mits de aankoopsbon aanwezig is. Mocht er gebruikersschade worden geconstateerd dan vervalt inderdaad de garantie. Ze kunnen namelijk niet uitsluiten dat het defect is ontstaan door de gebruikersschade daarom vervalt de garantie. Ik vind het erg zuur. In dit opzicht kunnen wij niets voor je betekenen. Het reparatiebedrijf beoordeelt het toestel en hun oordeel is leidend voor ons. Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd. ^Sadjia"

"Belachelijk, hier ga ik niet mee akkoord. Dit is een bekend probleem: https://www.google.nl/sea...&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Dus wat gebruikerssporen (welke telefoon heeft dit niet) maakt niet uit. Graag een oplossing hiervoor. Ik ga niet 350 neerleggen omdat jullie zo nodig onder een productiefout uit willen kronkelen."

"Ik had graag meer voor je willen betekenen, maar dat kan ik niet. Onze servicepunten beoordelen het toestel en hun oordeel is leidend voor ons. Zoals ik al aangaf, gebruikersschade is anders dan gebruikerssporen. Als zij niet kunnen uitsluiten dat de gebruikersschade dit defect heeft veroorzaakt vervalt de garantie en worden er kosten bij jou in rekening gebracht. Mocht dit een productiefout zijn, dan kunnen zij dit ook meteen constateren. Dus dat is hier niet het geval. ^Sadjia"

"Zoals je misschien had kunnen lezen als je de link had aangeklikt is dit wel een productiefout. Ik ben nl niet de enige. Svp een oplossing ipv excuses."
Hoe oud is de telefoon? Binnen 6 maanden moeten ze aantonen dat het aan de gebruiker ligt, het 'niet kunnen uitsluiten dat de gebruiker de schade heeft veroorzaakt' klinkt wel leuk, maar dat kun je nooit uitsluiten. Als dat een geldige reden zou zijn, dan zou je geen garantie hoeven te verlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Patriot schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:53:
[...]

Hoe oud is de telefoon? Binnen 6 maanden moeten ze aantonen dat het aan de gebruiker ligt, het 'niet kunnen uitsluiten dat de gebruiker de schade heeft veroorzaakt' klinkt wel leuk, maar dat kun je nooit uitsluiten. Als dat een geldige reden zou zijn, dan zou je geen garantie hoeven te verlenen.
Dit klopt inderdaad, de eerste 6 maanden ligt de bewijslast bij de verkopende partij. Ze kunnen het nooit bewijzen en zullen jou dus altijd in het gelijk moeten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 20:22
Als dat klopt, zou ik er niet veel woorden meer aan vuil maken en m'n rechtsbijstandverzekering inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
[...]

Hoe oud is je toestel precies?

Want:
Eerste zes maanden na aankoop
Als het product binnen zes maanden na aflevering kapot gaat of een mankement vertoont, wordt op grond van de wet vermoed dat het product al bij aflevering niet aan het conformiteitsvereiste voldeed. Het is dan aan de verkoper om aan te tonen dat het product niet door een fabricagefout, maar door verkeerd, abnormaal of onkundig gebruik van uw kant kapot is gegaan (artikel 7:18 lid 2 Burgerlijk Wetboek).
Bron: http://www.ejure.nl/2013/01/consumentenkoop-ii/

EN
De eerste 6 maanden na aankoop maakt de wet het je gemakkelijk; als het product stuk gaat, hoef je niet zelf te bewijzen dat je het normaal gebruikt hebt. De bewijstlast ligt bij de verkoper. Je hebt dus recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd gebruikt hebt.
Bron: http://www.consumentenbon...e/binnen-garantietermijn/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Dank heren!

Hier mijn laatste reply terug van Samsung:

"Hi Jeroen. Zoals mijn collega al eerder had vermeld is het oordeel van het reparatiebedrijf leidend voor ons. Eventueel kan je voor een second opinion nog naar een van onze andere reparatiecentra via samsung.com/nl/reparatie. Daarnaast is er ook nog de optie om het toestel op te laten halen via samsung.drmobile.nl. Mocht er bij drmobile ook geconstateerd worden dat er sprake is van gebruikerschade, dan worden er wel onderzoekskosten verrekend, dus een ander servicepunt geniet de voorkeur. Omdat wij geen zicht hebben op de gebruikerschade aan de achterkant kunnen wij dit lastig beoordelen. Mocht je direct een andere oplossing wensen dan zou ik je willen aanraden om je te wenden tot de verkoper. ^Chen"

Ik zal deze informatie die kant opsturen en loop komende week ook nog bij een Vodafone winkel binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Ik heb ook al een aantal flinke krassen op mijn edge, nog nooit eerder zo snel en veel gehad. Baal ook als een stekker en ga het hopelijk te zijner tijd met de verzekering oplossen. Zal dan wel weer snel krassen krijgen ben ik bang en schermbeschermers werken ook niet al te best. Maar niet! zelf beginnen te hannesen, je haalt de kras er niet mee uit en het scherm verliest het gladde gevoel
JDL15 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:30:

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrJ schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:49:
Dank heren!

"Hi Jeroen. Zoals mijn collega al eerder had vermeld is het oordeel van het reparatiebedrijf leidend voor ons. Eventueel kan je voor een second opinion nog naar een van onze andere reparatiecentra via samsung.com/nl/reparatie. Daarnaast is er ook nog de optie om het toestel op te laten halen via samsung.drmobile.nl. Mocht er bij drmobile ook geconstateerd worden dat er sprake is van gebruikerschade, dan worden er wel onderzoekskosten verrekend, dus een ander servicepunt geniet de voorkeur. Omdat wij geen zicht hebben op de gebruikerschade aan de achterkant kunnen wij dit lastig beoordelen. Mocht je direct een andere oplossing wensen dan zou ik je willen aanraden om je te wenden tot de verkoper. ^Chen"

Ik zal deze informatie die kant opsturen en loop komende week ook nog bij een Vodafone winkel binnen.
Bij een Vodafone winkel hoef je niets te verwachten, deze gaan alleen de boel opsturen. Zoals bovenstaand geschreven binnen de eerste 6 maanden moeten hun de bewijzen leveren. In mijn geval zou ik echt een samsung repaircentum (ben zelf in Den Bosch geweest) en daar ter plekke laten kijken en niet weggaan voordat ze het opgelost hebben. Dit is echt te gek voor woorden, in ieder geval geen genoegen mee nemen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:26
Even iets anders. Hoe ziet bij jullie, die de s7 nu enige tijd gebruiken, de home button uit?

Geen last van (haar) krasjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:10

Zorian

What the fox?

roT- schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:28:
Even iets anders. Hoe ziet bij jullie, die de s7 nu enige tijd gebruiken, de home button uit?

1 maand gebruik: Helemaal als nieuw op 1 minuscuul haarkrasje op de achterkant in het gebogen deel na. En die was mijn eigen schuld, tafel was niet bepaald vrij van zand toen ik hem erop 'gooide'. Gebruik de telefoon overigens geheel naakt, geen bescherming.

[ Voor 6% gewijzigd door Zorian op 31-07-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olson
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:48

0 krasjes hier. In het bezit sinds 2 mei... Telefoon zit in een sleeve (Jaccet). Handig is het niet maar 0 krasjes op het scherm ook.

Compjoeters... hu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik kwam hier omdat ik binnenkort een Samsung s7 edge wilde halen. Zit nu bij Apple.....
Nu ik de berichten over de Samsung Service Center lees krijg ik een flashback naar mijn Samsung s2 tijd en alle gezeik die ik toen van de Service Center kreeg....... Misschien toch maar mijn beslissing heroverwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Ranten doe je maar ergens anders

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 01-08-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-10 20:22
*knip

[ Voor 94% gewijzigd door PaT op 01-08-2016 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb de S7 Edge nu 3 weken. Gekozen voor Edge omdat de batterij beter is dan de gewone S7. Edge zelf vind ik eerder onhandig dan handig, maargoed. Ik vind het de beste telefoon die ik ooit heb gehad.

Alleen dat gladde... !

Ik ben heel zuinig op mijn spullen, daarom verbaast het me ook dat het me lukt om in 3 weken tijd mijn Edge 2x aan gort te helpen. Het toestel is zo glad, het glijdt overal uit en af. De eerste was na 2 dagen al stuk omdat hij van m'n schoot gleed. Die werd zonder zichtbare schade nog als DOA aangemeld. Zaterdag glipt hij voor de zoveelste keer uit mijn vingers en valt helaas op de stoep. Achterkant aan diggelen. Als het zo doorgaat ga ik er in 2 jaar 35 verslijten :|.

Nu heb ik een hekel aan hoesjes. Via AliExpress een superslim rubberen hoesje besteld als test. Zou je de achterkant van de S7 niet kunnen spuiten met plastidip ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Toink schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:36:
Heb de S7 Edge nu 3 weken. Gekozen voor Edge omdat de batterij beter is dan de gewone S7. Edge zelf vind ik eerder onhandig dan handig, maargoed. Ik vind het de beste telefoon die ik ooit heb gehad.

Alleen dat gladde... !

Ik ben heel zuinig op mijn spullen, daarom verbaast het me ook dat het me lukt om in 3 weken tijd mijn Edge 2x aan gort te helpen. Het toestel is zo glad, het glijdt overal uit en af. De eerste was na 2 dagen al stuk omdat hij van m'n schoot gleed. Die werd zonder zichtbare schade nog als DOA aangemeld. Zaterdag glipt hij voor de zoveelste keer uit mijn vingers en valt helaas op de stoep. Achterkant aan diggelen. Als het zo doorgaat ga ik er in 2 jaar 35 verslijten :|.

Nu heb ik een hekel aan hoesjes. Via AliExpress een superslim rubberen hoesje besteld als test. Zou je de achterkant van de S7 niet kunnen spuiten met plastidip ofzo?
D ultimate shield er op plakken, dit maakt hem een stuk minder glad en hij is ook nog beter beschermt tegen het vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:21

Ik heb al flink wat miniscule haarkrasjes op zowel het scherm, de achterkant en de home button. Wat dat betreft is hij echt waardeloos.. Ik lees op internet dat ik verre van de enige ben! Ben benieuwd wat Samsung's reactie zal zijn bij een experience store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:07
MrJ schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:49:
Dank heren!

Duidelijke reactie lijkt mij, en ik zou het advies volgen van de medewerker, ga naar een andere servicepunt en vraag tevens om een onderzoeksrapport.

+ wat pappaleone hieronder zegt...
pappaleone schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:49:
Bij een Vodafone winkel hoef je niets te verwachten, deze gaan alleen de boel opsturen. Zoals bovenstaand geschreven binnen de eerste 6 maanden moeten hun de bewijzen leveren. In mijn geval zou ik echt een samsung repaircentum (ben zelf in Den Bosch geweest) en daar ter plekke laten kijken en niet weggaan voordat ze het opgelost hebben. Dit is echt te gek voor woorden, in ieder geval geen genoegen mee nemen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 29-09 19:37
ik zal het anders bij je inboedelverzekering proberen tenminste als de inboedelverzekering het dekt. mijn inboedelvezekering dekt zulke schade wel. je hoeft geen apart verzekering aan te schaffen en de mobiel kun je wegbrengen wanneer het kapot gaat altijd handig. heb eerder al een kapot scherm laten repareren via hun. de enigste nadeel is vaak wel dat je de bedrag eerst zelf moet neerleggen voordat ze het vergoeden. vergoeding is dan meestal binnen 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

EN-IS schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:27:
[...]

Duidelijke reactie lijkt mij, en ik zou het advies volgen van de medewerker, ga naar een andere servicepunt en vraag tevens om een onderzoeksrapport.

+ wat pappaleone hieronder zegt...

[...]
Yep, een ander service punt dan maar.

Samsung stuur mij wel naar Vodafone:

"Hi Jeroen, zoals je zelf al aangeeft in je artikel kan het wel worden opgelost maar moet dit conform de wet wel via de verkoper. Ik raad je daarom ook tot de verkoper te wenden die je het toestel heeft verkocht. ^martin"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrJ schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:42:
[...]

Yep, een ander service punt dan maar.

Samsung stuur mij wel naar Vodafone:

"Hi Jeroen, zoals je zelf al aangeeft in je artikel kan het wel worden opgelost maar moet dit conform de wet wel via de verkoper. Ik raad je daarom ook tot de verkoper te wenden die je het toestel heeft verkocht. ^martin"
Je mag met je toestel ook direct naar een "Samsung Service Point" gaan; wel je aankoopbon meenemen (ofschoon ze daar ook kunnen zien waar/wanneer je toestel gekocht is)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

henklbr schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:44:
[...]

Je mag met je toestel ook direct naar een "Samsung Service Point" gaan; wel je aankoopbon meenemen (ofschoon ze daar ook kunnen zien waar/wanneer je toestel gekocht is)...
Yep, ga ik doen. Een andere dit keer. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Mijn S7 Edge heb ik nu sinds half april. Geen krasje te zien ook niet op de home button. Ben er wel zuinig op in die zin dat ik er een open hoesje omheen heb. Geen screenprotector. Altijd solo in de broekzak.
Voor mijn gevoel heeft Samsung mogelijk een serie slecht gecoate schermen en home buttons gebruikt. Maar ja..... bij welke serie toestellen?
De mijne heeft als productiedatum 23-03-2016 en is gemaakt in Vietnam.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de S7 Edge ook al vanaf release en geen krasjes. Op zich goed want toestel heeft altijd te maken met vuil/stof en vettigheid door m'n werk. Maar ben wel zuinig erop en doe hem nooit in m'n zak met andere voorwerpen. Maak hem ook wel vaak schoon want ik hou niet van een vies scherm.

Ik heb veel toestellen gehad en bij elk merk heb je wel dat de ene snel krassen heeft en de andere niet. Ga naar een willekeurig forum en je leest daar van alles wat er mis is met een telefoon, ook op service en support gebied.

Ik heb nooit een garantie hoeven claimen gelukkig maar wat ik hoor moet de service van Apple wel goed zijn maar om eerlijk te zijn betaal je daar ook voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:58:
Ik heb nooit een garantie hoeven claimen gelukkig maar wat ik hoor moet de service van Apple wel goed zijn maar om eerlijk te zijn betaal je daar ook voor.
*knip* Offtopic.

[ Voor 30% gewijzigd door rens-br op 01-08-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZtaaB
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 14:59
Misschien is de vraag al eens eerder gesteld, maar met mijn zoekkunsten kon ik m niet terug vinden.

De S7 heeft dus 'Motion Photo' de paar seconden video voordat je de foto maakt.
Ik ben mij scheel aan het zoeken naar een app die deze korte 'videos' kan gebruiken in een dia show.

Mijn oude windows phone had hiervoor Storyteller en hiermee kon je dus een dia filmpje maken die dus de paar seconden beweging vóór de foto en daarna de foto liet zien.

Op de S7 kom ik niet verder dan een appje die alleen het video gedeelte eruit kan halen, maar dan mis je dus weer de foto aan het eind...

ik wordt er zo langzamerhand gek van, want wat is dan het nut van de ingebouwde motion photo functionaliteit?!

Haal NOOIT een spookrijder in !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tegelen1981
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-01-2022
Hier ook een bekraste home button. Zeer vervelend en nog nooit meegemaakt bij de iphone of samsung galaxy s6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bobo221
  • Nu online
Heb mijn s7 een kleine 2 weken in bezit (Production 23.06.2016) en tot nu geen enkele Kras ook niet op de home button.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

ZtaaB schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:42:
Misschien is de vraag al eens eerder gesteld, maar met mijn zoekkunsten kon ik m niet terug vinden.

De S7 heeft dus 'Motion Photo' de paar seconden video voordat je de foto maakt.
Ik ben mij scheel aan het zoeken naar een app die deze korte 'videos' kan gebruiken in een dia show.

Mijn oude windows phone had hiervoor Storyteller en hiermee kon je dus een dia filmpje maken die dus de paar seconden beweging vóór de foto en daarna de foto liet zien.

Op de S7 kom ik niet verder dan een appje die alleen het video gedeelte eruit kan halen, maar dan mis je dus weer de foto aan het eind...

ik wordt er zo langzamerhand gek van, want wat is dan het nut van de ingebouwde motion photo functionaliteit?!
Het is om het geinige effect, niet om er wat mee te doen. Volgens mij wordt het niet opgeslagen bij de foto of als apart bestand. Dat was met de Lumia wel het geval en daarom kon die app daar ook wat mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:45
Ik heb een Spigen Liquid Crystal achterkant. Daar dus geen krassen en je ziet het hoesje bijna niet. Voorkant nog krasvrij, ook de homebutton. Ik ben er zuinig op maar niet overdreven. Nu 3 maanden in bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn achterkant en voorkant een screenprotector plakken. omdat ik toch een case gebruik vond ik het beter om op de achterkant ook een screenprotector te plaatsen. helaas heeft stof tussen mijn case en het frame voor krassen gezorgd op het frame alsof hij zonder case gevallen zou zijn, precies of de verf niet sterk genoeg is. heel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
pawarana schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:43:
[...]

D ultimate shield er op plakken, dit maakt hem een stuk minder glad en hij is ook nog beter beschermt tegen het vallen.
Bedankt ik ga eens kijken of dit wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik ben zwaar onzuinig met mijn telefoons. Het is voor mij een gebruiksvoorwerp. Ik doe ze in mijn zakken met mijn sleutels of met munten. Als ik in de auto stap mik ik hem tijdens het instappen al vanaf een metertje in een bakje bij mijn middenconsole. Ook rennen mijn kinderen van 2 en 4 met het ding in huis rond, en laten hem dan stuiteren, soms van de trap.

Mijn toestellen zien er dan ook na een paar dagen gebruik niet uit. Sterker nog, ik heb een keer een Lumia 950 zo vanuit de verpakking kapot laten vallen (doosje ging anders open dan ik dacht :+ ).

Een lange inleiding voor: Mijn S7 Edge ziet er nog uit alsof hij gisteren uit de fabriek kwam. Niet eens een oppervlakkig krasje te zien, terwijl normaal al een paar flink diepe krassen gemaakt waren op mijn telefoons.

Knap werk zover :)

Heb er wel een Spigen hoesje om, maar dat doe ik puur voor het vasthouden. En dat houd de sleutels en munten niet bij mijn scherm weg.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 02-08-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:30
Ong een maand de normale s7 in gebruik, production date 28.04.2016, geen enkel krasje

[ Voor 13% gewijzigd door BigF25 op 02-08-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

PWM schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:08:
Ik ben zwaar onzuinig met mijn telefoons. Het is voor mij een gebruiksvoorwerp. Ik doe ze in mijn zakken met mijn sleutels of met munten. Als ik in de auto stap mik ik hem tijdens het instappen al vanaf een metertje in een bakje bij mijn middenconsole. Ook rennen mijn kinderen van 2 en 4 met het ding in huis rond, en laten hem dan stuiteren, soms van de trap.

Mijn toestellen zien er dan ook na een paar dagen gebruik niet uit. Sterker nog, ik heb een keer een Lumia 950 zo vanuit de verpakking kapot laten vallen (doosje ging anders open dan ik dacht :+ ).

Een lange inleiding voor: Mijn S7 Edge ziet er nog uit alsof hij gisteren uit de fabriek kwam. Niet eens een oppervlakkig krasje te zien, terwijl normaal al een paar flink diepe krassen gemaakt waren op mijn telefoons.

Knap werk zover :)

Heb er wel een Spigen hoesje om, maar dat doe ik puur voor het vasthouden. En dat houd de sleutels en munten niet bij mijn scherm weg.
Maar waarom doe je munten/sleutels dan niet in andere broekzak?
Ik ben ook niet echt heel zuinig met mijn toestel, maar bedenk me wel dat ik het scherm niet wil slopen. Voor de rest heb ik gewoon een protector aan de zijkant zodat ie niet meteen naar de reparatie hoeft. Maar een scherm zonder krassen vind ik persoonlijk te fijn werken om er zo nonchalant mee om te gaan als jij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik doe het niet express :p Denk er gewoon niet over na. Kom er altijd na 5 minuten achter dat de sleutels weer eens tegen het scherm schuren. Wellicht moet ik een grotere sleutelbos nemen, zodat het eerder opvalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:59
Sinds een paar minuten komen er inktvlek inktvlekken op het scherm, zonder dat ik de telefoon heb laten vallen. Google zegt dat sommige kristallen van de lcd zijn gebarsten, kan dat of heeft iemand er ervaring mee? Lijkt in rap tempo erger te worden :(

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 14:08
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:40:
Sinds een paar minuten komen er inktvlek inktvlekken op het scherm, zonder dat ik de telefoon heb laten vallen. Google zegt dat sommige kristallen van de lcd zijn gebarsten, kan dat of heeft iemand er ervaring mee? Lijkt in rap tempo erger te worden :(
Heeft het toestel niet klem gezeten in een broekzak waardoor er "veel" spanning op het scherm gestaan heeft? Lijkt mij niet dat dergelijke verschijnselen uit het niets ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:29
Reaper.JA2 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:40:
Lcd is geen amoled hè.. dus lekkende kristallen zijn het niet.. wellicht is het de lijm of coating laag tussen 2 scherm lagen. Welke door laterale krachten van elkaar schuiven

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:59
Prulleman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:42:
[...]

Lcd is geen amoled hè.. dus lekkende kristallen zijn het niet.. wellicht is het de lijm of coating laag tussen 2 scherm lagen. Welke door laterale krachten van elkaar schuiven
Thanks, klopt ook. Toch ziet het er echt beroerd uit en gaat ook het touchscherm minder goed functioneren.

Eens even polsen hoe de garantie voorwaarden bij Samsung en tele2 zijn.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

MrJ schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:49:
[...]

Yep, ga ik doen. Een andere dit keer. :)
Probleem opgelost...

Telefoon laten vallen, nu hele scherm gebarsten. :{

Verzekering zo maar even bellen.

/anticlimax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 23:39

Rio

Ik heb al een boek

SoundLab schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:53:
Sinds twee dagen eigenaar van de Edge variant. Leuk toestel. Ik heb de ontgrendeling via de vingerafdrukscanner ingesteld. Echter, ik krijg vaak (lees 8 van de 10 keer) de melding: voer een pincode in plaats van vingerafdrukherkenning vanwege het beveiligingsbeleid. Als backup heb ik inderdaad een pincode ingesteld.

Waarom vraagt hij vaker om mijn pincode en lukt het niet gewoon via de vingerafdrukbeveiliging?
Ik heb dit ook vaak; telefoon vraagt at random (bij eerste unlockverzoek) om mijn patroon ipv een vingerafdruk met dezelfde melding als SoundLab omschrijft: 'teken een patroon in plaats van vingerafdrukherkenning vanwege het beveiligingsbeleid'

Ik heb geen lockscreen apps (behalve edge feeds, maar die moet ik activeren dmv een swipe)

Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Nu de Note 7 is aangekondigd, zitten daar in het OS/Touchwiz nou nog aanpassingen? En komen die ook nog naar de normale S7?
Ik heb overigens niet veel veranderingen kunnen spotten. Alleen de settings-pagina zag er iets anders uit, maar verder lijkt het vrij gelijk. Vraag me alleen af of we nog updates kunnen verwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:30:
Nu de S7 Note is aangekondigd, zitten daar in het OS/Touchwiz nou nog aanpassingen? En komen die ook nog naar de normale S7?
Ik heb overigens niet veel veranderingen kunnen spotten. Alleen de settings-pagina zag er iets anders uit, maar verder lijkt het vrij gelijk. Vraag me alleen af of we nog updates kunnen verwachten :)
Hij heet gewoon Note-7 hoor 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Rio schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:33:
[...]
Ik heb dit ook vaak; telefoon vraagt at random (bij eerste unlockverzoek) om mijn patroon ipv een vingerafdruk met dezelfde melding als SoundLab omschrijft: 'teken een patroon in plaats van vingerafdrukherkenning vanwege het beveiligingsbeleid'
Toevallig e-mail van de zaak of een exchange server ingesteld?

Acties:
  • +3 Henk 'm!
WARNING -> Voor het flashen, "Activeer PIN" in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd na het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Zwitserland (AUT), gereleased 03 aug 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Flashen is op eigen risico!
Er is geen data-verlies; er is een mogelijkheid dat je "com.android.phone has stopped" krijgt -> in dit geval moet je je toestel resetten vanuit de recovery.

What's new:
* July security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8252943
Build date Tue, 19 Jul 2016 01:02:45 +0000
Security Patch Level 2016-07-01
Product code PHN
PDA G935FXXU1APGO
CSC G935FPHN1APF1
Download for install with Odin 3.12.3: MegaNZ

UN-ZIP the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.12.3

Voor België/Luxemburg Un-branded LUX, vervang HOME_CSC met:
HOME_CSC_LUX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:18
Beste mede tweakers,

Ik heb een edge 7 gekocht in een samsung store in thailand.

Heb alle opties al bekeken of het toestel echt of nep zou zijn enz. En het toestel is echt.

Maar nu enkele dagen later lopen er 3 strepen door mijn beeldscherm. Maar als ik de verlichting op zijn hoogste stand zet zijn deze verdwenen.

Wat zou dit kunnen zijn? En heb ik gewoon garantie in nederland? Ik heb alle bonnetjes enz bewaard, en met creditcard betaald.

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/rgav6mov7c8ha.jpg
Pagina: 1 ... 59 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support