Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:42
maar die bovenste update van Henk is toch met de gewone phn csc?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Klopt.
In de bovenste update van henk zit alleen deze:
HOME_CSC_PHN_G930FPHN1APF1

Maar die moet je dus niet gebruiken als je van bijv. itv naar phn wilt veranderen.

Dan moet je dus zover ik weet deze gebruiken:
CSC_PHN_G930FPHN1APF1
Degene die wel je telefoon wist.
Anders kun je niet van csc veranderen zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 14:48
airwolf83 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 14:24:
[...]

[...]

Ik geloof als je van csc wilt veranderen dus van itv naar phn dan moet je toch juist niet de home csc gebruiken maar de gewone phn csc.

Degene waar je telefoon wel gewist wordt.

De home csc phn moet je alleen gebruiken als je csc al Phn is en je download 1 van henk zijn firmwares die compatible gemaakt zijn voor phn en je je gegevens wilt bewaren.

correct me if i'm wrong
Bedankt voor je reactie. Wie weet dat Henk daar antwoord op kan geven.
Voor mij was het een informatieve vraag. Voorlopig mag ik toch niet zomaar het toestel van mijn vriendin (opnieuw) flashen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kunnen de mensen, die hun S7 middels Odin updaten van APFG naar APG4 (vandaag uitgekomen), mij melden of dat dit goed is gegaan (dit na het debacle van de vorige van APF9 naar APFG)?

Graag via PM (om deze topic daar een beetje "schoon" van te houden) en bedankt alvast. _/-\o_

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Laat dan 1 iemand het op zijn minst ff hier weten, ook wel handige info voor anderen die willen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenvj
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 10:58
henklbr schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:16:
[...]

[afbeelding]

S7Edge, Linksys EA6500 router 5GHz, Ziggo
Ik heb niet zo'n mooi plaatje, maar haal met iPerf test naar Fritzbox 7490 maximaal 293Mbps op op een 866Mbps 5GHz AC verbinding. Mijn VDSL is echter maar 30Mbps dus geen testresultaat naar de buitenwereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Ik kan de functie "Beller-ID uitspreken" niet meer vinden zoals bij de S4 en S5. Is die verwijderd bij de S7 (Edge)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je de weg kwijt geraakt tijdens je spelletje. Dit topic gaat over de S7, niet over de nieuwste hype op gamegebied

[ Voor 76% gewijzigd door PaT op 13-07-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39

AvK

Ready Set Go

Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:36:
Weet iemand hoe je een booster op een pokestop kan activeren?
In navolging hierop:
Kan iemand mij vertellen hoe je de flipstop kan multipulseren na de re-prom activatie?

:)

Ergo: Waar heb je het over??????

[ Voor 6% gewijzigd door AvK op 13-07-2016 18:01 ]

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet niet gekker worden, Pokémon zucht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
dat kan je doen bij je settings, ik heb die booster juist gedeactiveerd, want er zaten er 2 aan mijn screen protector te knagen, vooral die blauwe (Pakachu geloof ik) is erg vervelend....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:50
Daar is een ander topic voor. Dit topic gaat over de Galaxy S7. Pokémon vind je hier: \[iOS/Android] Pokémon Go

Oh, en Google vind je op http://google.nl

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Iemand al geupdate naar de laatste versie van henk, de Apg4 van apfg of apf9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qosmic schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:21:
Nee, ik zie genoeg problemen hier, ik wacht wel op de Nederlandse officiële updates van Samsung, wel zo veilig lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Qosmic schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:21:
Zojuist uitgevoerd maar wederom com.android.phone has stopped melding en kan de telefoon weer resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Ok, maar na die reset kan je dan voortaan dus wel Samsung updates ontvangen?

Waar kan het in zitten dat die melding getriggerd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Qosmic schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:29:
Ok, maar na die reset kan je dan voortaan dus wel Samsung updates ontvangen?

Waar kan het in zitten dat die melding getriggerd wordt?
Geen idee of ik update kan ontvangen en geen flauw idee waardoor dit getriggerd wordt.
Nu bezig met opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Zooo, update uitgevoerd, reset uitgevoerd, opnieuw ingesteld.
Voor de update:
AP: G930FXXU1APFG
CP: G930FXXU1APEQ
CSC: G930FPHN1APF1

Na de update:
AP: G930FXXS1APG4
CSC: G930FPHN1APF1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Wel vreemd dat die reset getriggerd wordt.

Als je op deze versie blijft zitten moet je gewoon weer via Samsung kunnen updaten zodra er een nieuwe voor NL (PHN) uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Laatst online: 20:22
Vandaag een zilveren S7 Edge gekocht, prachtig toestel :) Aangezien mijn zwarte S6 zonder hoesje niet zo crash bestendig bleek, dit keer maar wel een (clear view) hoesje erbij genomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:47
Barock schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 16:43:
Ik kan de functie "Beller-ID uitspreken" niet meer vinden zoals bij de S4 en S5. Is die verwijderd bij de S7 (Edge)?
Zit idd verstopt:

Telefoon >meer > meer instellingen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Sinds gister zit er opeens een rare soort speling/tik in m'n home button(S7) als ik hem aanraak en niet indruk. Aangezien ik easyHome gebruik en hiermee de home button capacitive heb gemaakt is dit erg irritant..meer mensen dit probleem? Terug sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
JDL15 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:00:
[...]

Zit idd verstopt:

Telefoon >meer > meer instellingen.

Succes
Dank voor het succes wensen, maar waar dan??? Zoek, zoek, zoek... nog niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
henklbr schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 15:51:
Kunnen de mensen, die hun S7 middels Odin updaten van APFG naar APG4 (vandaag uitgekomen), mij melden of dat dit goed is gegaan (dit na het debacle van de vorige van APF9 naar APFG)?

Graag via PM (om deze topic daar een beetje "schoon" van te houden) en bedankt alvast. _/-\o_
Hier word ik een beetje bang van, ik zit nog op APEQ, omdat ik dacht dat dit topic gesloten was, waarop ik dacht: ik wacht wel op de OTA. Sinds het off topic gebeuren werkte mijn bookmark niet meer, ik dacht ze zijn het beu met ons maar dat blijkt dus niet zo te zijn kwam ik gisteren achter.

Die OTA krijg ik dus niet, en o.a. daarom wil ik nu naar de niet aangepaste NL ROM (waarvoor dank).

Kan dit gewoon, of loop ik dan wel héél veel risico op een reset?
Ik weet dat een backup nooit kwaad kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Je gaat NIET naar instellingen (I know heel vreemd) maar naar telefoon (waar je dialer zit). Dan tik je rechtsboven op meer en gaat naar instellingen. Dan onder oproepinstellingen klik je op meer instellingen en ga je naar mijn Beller-ID tonen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
JDL15 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:45:
Je gaat NIET naar instellingen (I know heel vreemd) maar naar telefoon (waar je dialer zit). Dan tik je rechtsboven op meer en gaat naar instellingen. Dan onder oproepinstellingen klik je op meer instellingen en ga je naar mijn Beller-ID tonen..
Als dit een reactie is op mijn vorige vraag Beller-ID uitspreken, is dit een verkeerde reactie.
Ik bedoel niet "nummerherkenning" maar wanneer er iemand belt die in je adresboek (contacten) staat sprak een aardige dame de naam uit op mijn oude Galaxy's. Dus daar ben ik (nog) naar op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:40:
Vandaag een zilveren S7 Edge gekocht, prachtig toestel :) Aangezien mijn zwarte S6 zonder hoesje niet zo crash bestendig bleek, dit keer maar wel een (clear view) hoesje erbij genomen :P
Dan is het maar te hopen dat je geen krassen op je scherm krijgt van die cover...hij heeft nl de naam krassen te veroorzaken !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Dan is het maar te hopen dat je geen krassen op je scherm krijgt van die cover...hij heeft nl de naam krassen te veroorzaken !!!
Ik heb bij de Edge de Samsung Galaxy S7 Led View cover, niks geen krasjes hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:44:
[...]

Dat betrof toch de CVC van de Galaxy S6 (Edge)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-01 23:48
pappaleone schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:00:
[...]

Ik heb bij de Edge de Samsung Galaxy S7 Led View cover, niks geen krasjes hoor.
Geen krasje te bespeuren op mijn S7 Edge met de S-view cover. :)B

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:17

Zorian

What the fox?

Ik ben zeker de enige hier die de telefoon 'naakt' gebruikt? :p
Vind een hoesje afbreuk doen aan het mooie design en het gevoel.
Ja, ik heb al een miniatuurkrasje op de achterkant zitten in de bolling, maar dat interesseert me niet.
Als er echt teveel krassen komen ga ik even naar de telefoonturk op de hoek en voor 2-3 tientjes heb ik een gloednieuwe originele achterkant erop inclusief waterdichtheidsgarantie. Kost ongeveer net zoveel als een hoesje. Tegen vallen beschermt een hoesje toch niet, al 2 keer gehad dat een telefoon een gebarsten voor/achterkant had ondanks een hoesje na een val.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Barock schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:56:
[...]

Als dit een reactie is op mijn vorige vraag Beller-ID uitspreken, is dit een verkeerde reactie.
Ik bedoel niet "nummerherkenning" maar wanneer er iemand belt die in je adresboek (contacten) staat sprak een aardige dame de naam uit op mijn oude Galaxy's. Dus daar ben ik (nog) naar op zoek...
Sorry had je vraag verkeerd geïnterpreteerd; op bovenstaande weet ik helaas geen antwoord..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 14:52
Zorian schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:32:
Ja, ik heb al een miniatuurkrasje op de achterkant zitten in de bolling, maar dat interesseert me niet.
Als er echt teveel krassen komen ga ik even naar de telefoonturk op de hoek en voor 2-3 tientjes heb ik een gloednieuwe originele achterkant erop inclusief waterdichtheidsgarantie. Kost ongeveer net zoveel als een hoesje. Tegen vallen beschermt een hoesje toch niet, al 2 keer gehad dat een telefoon een gebarsten voor/achterkant had ondanks een hoesje na een val.
Nope
Hier nog 1.
Heb nog nooit bij alle galaxy's die ik gehad heb een hoesje gebruikt.
Ik vind het ook afbreuk doen aan het design en daarbij onhandig om elke keer een flap open te moeten slaan als ik mn telefoon wil gebruiken. Om over een silliconen omhulsel nog maar te zwijgen.
Ik ben er ook gewoon voorzichtig mee altijd en heb wel eens een schadetje gehad maar ik geloof niet dat dit niet was gebeurd als ik een hoesje had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Hier ook geen hoesje om de S7 Edge maar het voelt toch wel erg "eng" zo op de 1 of andere manier. Toestel is zo glad en dun (& duur) dat het bijna wachten is op een glij partij.. Ben dus toch maar op zoek aan het gaan naar een hoesje. Ben wel benieuwd of die Samsung Clear Cover nou een succes is, maar zal daarvoor maar even uitwijken naar het Accessoires topic :)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
JDL15 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Sorry had je vraag verkeerd geïnterpreteerd; op bovenstaande weet ik helaas geen antwoord..
Voor de geoefende speler in de het veld:
https://support.google.co...roid/answer/6006589?hl=nl

Hier moet het mee werken, de beller-ID uitspreken, beetje mee spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Beetje lastig zoeken in het topic op het juiste woord, dus wellicht is hij al langs gekomen:

Is er een normale manier om Vodafone Start van het toestel te verwijderen? Hij blijft maar meldingen geven, zelfs met alle rechten ontnomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:36:
Beetje lastig zoeken in het topic op het juiste woord, dus wellicht is hij al langs gekomen:

Is er een normale manier om Vodafone Start van het toestel te verwijderen? Hij blijft maar meldingen geven, zelfs met alle rechten ontnomen
Volgens mij kun je hem afzetten zo niet dan zul je moeten rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2023
pappaleone schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:48:
[...]

Volgens mij kun je hem afzetten zo niet dan zul je moeten rooten.
rooten? gewoon de nederlandse phn versie erop.heb gisteren een ota gehad met de juli beveiligings update.dat ga je nu toch niet op offeren door te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
vaagisdenaam schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Hier word ik een beetje bang van, ik zit nog op APEQ, omdat ik dacht dat dit topic gesloten was, waarop ik dacht: ik wacht wel op de OTA. Sinds het off topic gebeuren werkte mijn bookmark niet meer, ik dacht ze zijn het beu met ons maar dat blijkt dus niet zo te zijn kwam ik gisteren achter.

Die OTA krijg ik dus niet, en o.a. daarom wil ik nu naar de niet aangepaste NL ROM (waarvoor dank).

Kan dit gewoon, of loop ik dan wel héél veel risico op een reset?
Ik weet dat een backup nooit kwaad kan ;)
als je telefoon orgineel is kun je gewoon de phn versie erop zetten.geen backup maken maar handmatig fotos etc op pc kopieren,dan fabrieks reset en dan de phn versie erop.dan die phn versie weer fabrieks resetten.

zo heb ik het gedaan en heb je geen kans op fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
edonkey-boy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:14:
[...]

als je telefoon orgineel is kun je gewoon de phn versie erop zetten.geen backup maken maar handmatig fotos etc op pc kopieren,dan fabrieks reset en dan de phn versie erop.dan die phn versie weer fabrieks resetten.

zo heb ik het gedaan en heb je geen kans op fouten.
wat bedoel je met als je telefoon origineel is?

en waarom zou je eerst je huidige versie fabrieks resetten, dan phn erop en dan weer fabrieksresetten.
Nadat je die phn erop zet krijg je waarschijnlijk de melding com.android.phone has stopped en moet je sowieso al factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
Misschien kan henk het uitleggen. Ik heb nu vdf apfg geflashed maar krijg niet via ota apg4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Weer heb ik een hele boel off-topic berichten mogen verwijderen, mijn humeur was toch al niet zo best dus dit kan er ook nog wel bij.

Berichten die over het beleid in dit topic gaan zijn hier ongewenst en daarmee off-topic!!
Wanneer je een off-topic bericht tegenkomt ga dan niet zelf de mod uithangen en zelf reageren, maar stuur een Topic Report in zodat de crew wordt gewaarschuwd!

Heb je aanmerkingen op het beleid of zou je iets willen veranderen aan de topic-regels, mijn DM staat open, je kan ook een discussie beginnen in het feedback topic, maar nogmaals, en ik herhaal mezelf nog maar een keer omdat ik het idee heb dat ik het hele kleine kinderen moet uitleggen, op of aanmerkingen hoe er in dit topic gediscussieerd wordt zijn per definitie off-topic!

Off-topic = Prullenbak!
Veel ongewenst berichten van één of meerdere specifieke personen = Ban!

Ik zit er zowaar aan te denken om lijfstraffen in te voeren, het heeft op een of andere manier geen zin om een gedragsverandering te laten plaatsvinden door tegen iemand aan te praten.

Tot zover mijn dwingende bericht!

[ Voor 1% gewijzigd door janvanduschoten op 14-07-2016 18:01 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Heb hier ook geen permanent hoesje of screenprotector op mijn S7 Edge, zonde van het mooie design inderdaad. Na een paar maanden gebruik nog geen enkel krasje.

In mijn broekzak gaat hij overigens wel in een pouche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06-2023
Schepstra schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 13:11:
Ervaring met speedtest op de S7 en de S5neo.

Met de S5neo haal ik elke keer de max aan download/upload van 150/15 Mbps

Met de S7 ervaar ik een verschil in download waar de S7 bij 115/15 Mbps blijft steken. Het is verder niet hinderlijk, maar ik vind het verschil wel behoorlijk groot.

Ik heb trouwens een Asus RT-AC2300 achter de ziggo
Samsung tech service gebeld en wifi probleem kan veroorzaakt worden door een recente systeem update.
Moet maar even naar een service punt gaan om een "roll back" te doen.
Weet iemand hoe je deze roll back zelf kan uivoeren?

ASUS TF101 Katkiss 6.0 | DELL XPS 18 | Galaxy S7 | One Plus One | S3 / S1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schepstra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:21:
[...]

Samsung tech service gebeld en wifi probleem kan veroorzaakt worden door een recente systeem update.
Ik denk dat ze ermee bedoelen dat ze de firmware opnieuw zullen flashen. Zover ik weet doet een Samsung service center nooit een downgrade naar oudere firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
[...]

maandje wachten en je krijgt weer een update van samsung met mischien andere kernel waar het in opgelost of verbeterd is.kan aan zoveel dingen liggen.storing van andere bronnen of afwijkende meet resultaat tussen toestel.ik zou me geen zorgen maken verder,toestel word nog steeds verder getweakt door hun.

geduld is een schone zaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kun je eens *#1234# doen in de dialer?

Ben benieuwd welke firmware-versie jij op je telefoon hebt en welke CSC

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
AP: G930FXXU1APEQ
CSC: G930FAUT1APD1
SM-G930F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
Schepstra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:19:
AP: G930FXXU1APEQ
CSC: G930FAUT1APD1
SM-G930F
AUT = zwitserland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
AU heb dus een buitenlander gekregen.
Daarom moest ik naar het service punt om een update te laten doen.
Kan ik deze Zwitser omzetten naar NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schepstra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:55:
Yes kan bij service center of zelf via Odin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
geen AU maar AUT

Maar aangezien jou versie van juni is zal er snel een juli update komen,moet je zelf weten of je hem omzet naar een nederlandse of dat je wacht voor de zwitserse update.toestel is niet zonder reset te updaten naar NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edonkey-boy schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:12:
[...]

geen AU maar AUT

Maar aangezien jou versie van juni is zal er snel een juli update komen,moet je zelf weten of je hem omzet naar een nederlandse of dat je wacht voor de zwitserse update.toestel is niet zonder reset te updaten naar NL!
Correctie: PEQ

E=5e letter van alfabet -> firmware is van mei 2016 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik hoop voor je, dat een Samsung Service Centre (of de Samsung Experience Store in Amsterdam) Nederlandse (PHN) firmware gaat flashen op jou "Zwitsers"-toestel (AUT).

Normaliter doen ze dit niet namelijk.

Maar: niet geschoten is altijd mis, toch?

Anders hebben we altijd Odin nog, daarmee kan je toestel omgezet worden naar de Nederlandse firmware (PHN), maar je S7 wordt dan wel gereset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om de Android Auto app te installeren via een de .apk?

Bij mij faalt de installatie met enkel de melding app niet geinstalleerd.

Alle andere apk bestanden heb ik tot nu toe zonder problemen kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Edge bevalt op zich wel. Maar het scherm....

Mijn M8 laat kleuren zien die gewoon kloppen. De S7 is zelfs in basis stand oververzadigd. Erger, in basisstand is wit een soort lichtgeel. In Bioscoopstand is het grijswit. De M8 is spierwit. Als scherm voor Netflix is het top. Verder zou ik het een 5 geven in normaal gebruik tov van mijn M8 en zelfs Lumia 640.

Snap de scherm hype niet zo.

Edit

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/rm57gbrf9z51w.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 14-07-2016 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
henklbr schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:14:
[...]

Correctie: PEQ

E=5e letter van alfabet -> firmware is van mei 2016 ;)
? hij heeft een AUT toestel en geen AU waarom verbeteren en dan over de versie peq beginnen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Nope, ik heb alleen een houten back en leder hoesje: Een paar sfeer foto's. Niet blij met het resultaat dus ik moet ff mooie maken _/-\o_
Maar geen enkele kras op me scherm, ook niet na stranddagen of zandbak dagen en pokemon hunten :+

Clicken voor groot.
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8580/27693385174_4fbbd121fb_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8794/28231000631_b8484e86ec_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/8/7723/27693387234_75532d5cb1_z.jpg

Nog een aantal foto's gemaakt met de s7 edge en samsung isocell sensor.
Every day foto's, in mijn ogen prima voor wat een camera telefoon dient.
(hier alle foto's)

Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8615/28018803990_ee0ecb545e_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8677/27684669373_8612728826_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8659/27684671973_62e2acb72a_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://c2.staticflickr.com/8/7584/28018812120_9e20069da1_n.jpgAfbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/9/8721/28266418976_54c77c2b5f_z.jpg
Straight out of the camera zonder PP.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edonkey-boy
PWM schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:25:

Mijn M8 laat kleuren zien die gewoon kloppen. De S7 is zelfs in basis stand oververzadigd. Erger, in basisstand is wit een soort lichtgeel. In Bioscoopstand is het grijswit. De M8 is spierwit. Als scherm voor Netflix is het top. Verder zou ik het een 5 geven in normaal gebruik tov van mijn M8 en zelfs Lumia 640.

Edit

[afbeelding]
ik heb hem op amoled-foto staan,ook zit er iets verschil kwa kleur temp tussen s7 en de edge.ik vind de basis stand veels te saai,vooral met fotos kijken.

als het voor jou iets geellig lijkt en vooral als je 2 toestellen naast elkaar legt valt dat op.jouw hersenen stellen zelf bij en die gele gloed word dan vanzelf wit.ook zijn de iconen zo soft in de basis stand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
henklbr schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:19:
[...]

Ik hoop voor je, dat een Samsung Service Centre (of de Samsung Experience Store in Amsterdam) Nederlandse (PHN) firmware gaat flashen op jou "Zwitsers"-toestel (AUT).

Normaliter doen ze dit niet namelijk.

Maar: niet geschoten is altijd mis, toch?

Anders hebben we altijd Odin nog, daarmee kan je toestel omgezet worden naar de Nederlandse firmware (PHN), maar je S7 wordt dan wel gereset!
Reset geeft niet maar waar kan ik de NL firmware vinden?
Odin al een tijdje niet meer gebruikt, moet weer even opfrissen.
AU = pijnlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Edit

[afbeelding]
Als echt wit de standaard voor een mooi scherm zou zijn zou ik je gelijk geven, alleen vind ik het contrast iets beter op amoled en zijn de kleuren gewoon mooier. AOD ziet er beter uit zonder een backlight en het scherm ziet er uit alsof het erop is geplakt (fantastische kijkhoeken), niet voor niets dat highend modellen een oled scherm krijgen, lees je geen tweakers offzo... jonguh :+
Foto's ziet er fantastisch uit en het homescreen ook, naast een lcd lijkt de lcd gewoon goedkoop.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schepstra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:07:
[...]

AU = pijnlijk. 8)7
Kijk eens hier haal je de laatste firmware bovenste.
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G930F/PHN/
Daarna odin openen en desbetreffende files in de daarvoor bestemde vakjes daarna druk op staart en even geduld hebben succes. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schepstra schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:07:
[...]

AU = pijnlijk. 8)7
Daarna odin openen en desbetreffende files in de daarvoor bestemde vakjes daarna druk op staart en even geduld hebben succes. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edit

[afbeelding]
Kunnen twee dingen zijn.

1- jouw scherm is niet goed.

2- jij houdt van koelwit oftwel blauw wit. Normaal wit is rond de 6500K. De S7 zit in de basis stand ongeveer rond deze 6500K. In de 'Aanpasbaar display ' stand zit het rond de 6700K dus iets koeler.
Veel smartphones hebben een kleurtemperatuur van boven de 7000K wat erg wit aandoet maar eigenlijk blauw wit is.

Dus het is een kwestie van smaak. Persoonlijk hou ik ook van iets koeler wit en gebruik daarom nooit de basis stand. Toch had het van mij nog wel een tikkeltje koeler gemogen.

De hype is niet alleen het witpunt maar oneindig contrast, diepe kleuren en echt zwart. In de basis stand de minste afwijking van de sRGB standaard dus natuurgetrouw zoals sommigen dat zeggen.

Ik vind de felle contrastrijke kleuren juist mooi op een smartphone en een lcd vind ik dan weer flets over komen of je moet een goede hebben zoals de HTC10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
ik gebruik de s7 ook zonder hoes, enkel screenprotector.

De s7 bekoort me minder en minder. Het is gewoon dát niet voor mij. Hij wordt trouwens bij de domste dingen warm: mobiele data, warm worden. Surfen, warm worden. app zoals een whiteboard openen, warm worden. muziek beluisteren, warm worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Edit

[afbeelding]
Ik vind het scherm van de 10 gewoon pijn doen aan de ogen, zo fel wit. Heb veel liever wat geliger wit, veel fijner voor de ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Kenny1001 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:05:
ik gebruik de s7 ook zonder hoes, enkel screenprotector.

De s7 bekoort me minder en minder. Het is gewoon dát niet voor mij. Hij wordt trouwens bij de domste dingen warm: mobiele data, warm worden. Surfen, warm worden. app zoals een whiteboard openen, warm worden. muziek beluisteren, warm worden...
Ik heb de s7 edge, denk niet dat dat veel uit moet maken, maar de mijne voelt nooit warm aan, heb ook een houten achterkant dus dat isoleert. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Hebben de s7 en s7 Edge nou dual sim of niet? Zie op de Samsung site dat ze het wel zouden moeten hebben, maar hier in de pricewatch specs staat weer single sim.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dns_vbl
DrParanoid schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:54:
Hebben de s7 en s7 Edge nou dual sim of niet? Zie op de Samsung site dat ze het wel zouden moeten hebben, maar hier in de pricewatch specs staat weer single sim.
De S7 en S7 edge bestaan in dual sim maar zijn niet bestemd voor elke afzetmarkt.
in België is dual sim "officieel" niet beschikbaar. Voor Nederland: geen idee.
Zag wel al een filmpje passeren op you tube om een sim kaart te bevestigen op het sd-kaartje en alzo toch dual sim te werken. Het zag me er weel een secuur en delicaat werkje uit. (sim kaart lossmelten, sd kaart bijschuren, simkaart op sd plakken en dan maar hopen dat het werkt).
Hopelijk heb je hier iets aan.

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
dns_vbl schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 08:03:
[...]

De S7 en S7 edge bestaan in dual sim maar zijn niet bestemd voor elke afzetmarkt.
in België is dual sim "officieel" niet beschikbaar. Voor Nederland: geen idee.
Zag wel al een filmpje passeren op you tube om een sim kaart te bevestigen op het sd-kaartje en alzo toch dual sim te werken. Het zag me er weel een secuur en delicaat werkje uit. (sim kaart lossmelten, sd kaart bijschuren, simkaart op sd plakken en dan maar hopen dat het werkt).
Hopelijk heb je hier iets aan.
Dankje :) bevestigd inderdaad mijn vermoedens al dat het in bepaalde markten wel dual sim is, en hier in NL (blijkbaar - zelfde als Belgie) dus niet.

Mooi, hoef ik mijn toekomstige telefoon niet af te geven aan de vrouw die dual sim nodig zou hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDL15
Hebben jullie ook dat hij met e officiële firmware gewoon hapert op het moment dat hij apps installeert? Dat zou toch eigenlijk niet moeten kunnen met zo'n CPU? Blijkt weer eens dat TouchWizz toch nog niet zo goed geoptimaliseerd is..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:44

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gisteren een 4K Time Lapse gemaakt met mijn S7 Edge. Heb volledige sensor resolutie gebruikt en daarna bewerkt in Adobe After Effects. Kan natuurlijk beter/mooier maar voor de eerste keer in After Effects gewerkt te hebben, ben ik zeer tevreden :)

Bekijk Hier de Time Lapse.

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Schat in dat S7 Edge firmware update (PHN) er zo OTA aankomt..

het is druk op de live updates site.. 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schepstra
pappaleone schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 22:16:
[...]

Ga even de PHN files ophalen (pappaleone bedankt voor de link _/-\o_ )
Allemaal bedankt voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:26
Euh, Originele achterkant? dat is nieuw voor mij.. Is dat zelf relatief eenvoudig erop te zetten?
Waar je haal je dit dan? nog niet eerder gezien namelijk.

Want hier nog zo iemand die zn telefoon graag 'naakt' gebruikt..

[ Voor 3% gewijzigd door roT- op 15-07-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

roT- schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:04:
[...]

Euh, Originele achterkant? dat is nieuw voor mij.. Is dat zelf relatief eenvoudig erop te zetten?
Waar je haal je dit dan? nog niet eerder gezien namelijk.

Want hier nog zo iemand die zn telefoon graag 'naakt' gebruikt..
Ik haal niks, ik ga naar een zaak toe die repareert en laat het doen. Zij bestellen (als ze hem niet op voorraad hebben) de achterkant en vervangen deze vervolgens terwijl je wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Zorian schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Ik haal niks, ik ga naar een zaak toe die repareert en laat het doen. Zij bestellen (als ze hem niet op voorraad hebben) de achterkant en vervangen deze vervolgens terwijl je wacht.
Ja maar dat is toch zeker duurder dan 2-3 tientjes wat jij zegt.
Ik heb eens gekeken en zo'n achterkant kost 60 euro en dan nog de manuren die je betaald.
100 euro ben je wel kwijt schat ik.

[ Voor 3% gewijzigd door roT- op 15-07-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:23:
[...]

Als je dit laat doen door een niet "Samsung Service Point", is je toestel ook NIET meer IP68 gecertificeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
henklbr schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Als je dit laat doen door een niet "Samsung Service Point", is je toestel ook NIET meer IP68 gecertificeerd!
Dan zie ik de bui al hangen.. "ff" een achterkant vervangen is er dus niet bij via Samsung service center.

(Daarbij zou ik het ook niet bij de telefoonturk op de hoek doen, maar liever zelf :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

roT- schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Ja maar dat is toch zeker duurder dan 2-3 tientjes wat jij zegt.
Ik heb eens gekeken en zo'n achterkant kost 60 euro en dan nog de manuren die je betaald.
100 euro ben je wel kwijt schat ik.
henklbr schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:27:
[...]

De laatste keer was dan ook met een S6 Edge waarbij waterdichtheid sowieso niet van toepassing was.
En ach, 6 tientjes? Dat zijn 2 hoesjes tegenover een stuk meer mooiheid. Hoe vaak krijg je nou krassen?
Ik krijg ze alleen door eigen schuld, als ik dat ding neergooi op een vieze tafel buiten bijvoorbeeld. Zand erop? Ja dan heb je een krasje. Met normaal gebruik krijg je zo goed als onmogelijk krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roT-
Zorian schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:46:
[...]

[...]

De laatste keer was dan ook met een S6 Edge waarbij waterdichtheid sowieso niet van toepassing was.
En ach, 6 tientjes? Dat zijn 2 hoesjes tegenover een stuk meer mooiheid. Hoe vaak krijg je nou krassen?
Ik krijg ze alleen door eigen schuld, als ik dat ding neergooi op een vieze tafel buiten bijvoorbeeld. Zand erop? Ja dan heb je een krasje. Met normaal gebruik krijg je zo goed als onmogelijk krassen.
Wel mee eens. Ik ben enorm zuinig op mn toestel, en krasjes komen er zelden op.
Hoe dan ook ik ga eens rond snuffelen voor een originele achterkant :)

Trouwens over krasjes, ik lees hier weinig klachten over (minuscule) krasjes op de home button.
Het schijnt dat deze behoorlijk krasgevoelig is, en bij mij zijn er 2 super kleine krasjes al op te zien na 1 week gebruik. Rest van toestel is (met nadruk op) punt - gaaf!

Heb er ook al contact gehad over met Samsung maar euvel is niet bekend bij hun terwijl er genoeg over te vinden is op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-09 21:16
Krasgevoeligheid van het scherm (edge) is echt waardeloos. Heb nog nooit zoveel kleine krasjes op een beeldscherm gehad. Ik heb de S6 edge gehad en dat scherm was een stuk beter. Ik heb mijn toestel altijd in een lege zak zitten dus door zandkorreltjes en dergelijke kan het niet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
Dit is mijn eerste Galaxy die ik niet "naakt" gebruik. Ik vind de S7 nogal glad en heb al een paar schrik momenten gehad dat hij bijna uit mijn hand gleed. (Niet dat Interpolis, met buitenshuis dekking, moeilijk doet als hij valt. Voor mijn S5 heb ik ook direct geld ontvangen voor de reparatie.)

Nu heb ik er toch maar een Spigen Galaxy S7 Case Ultra Hybrid (Crystal, dus doorzichtig) omheen gedaan en de grip is nu vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gisteren de ING contactloos betalen app geinstalleerd en paar x gebruikt. Nu geeft die vanochtend opeens aan dat de NFC Chip niet ondersteund word :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
Swizzler24 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 12:18:
Krasgevoeligheid van het scherm (edge) is echt waardeloos. Heb nog nooit zoveel kleine krasjes op een beeldscherm gehad. Ik heb de S6 edge gehad en dat scherm was een stuk beter. Ik heb mijn toestel altijd in een lege zak zitten dus door zandkorreltjes en dergelijke kan het niet komen.
Je wil echt niet weten wat er allemaal in je zakken zit, ook al denk je dat ze leeg zijn. (zelfs als je broek pas uit de wasmachine komt) <+:)

[ Voor 4% gewijzigd door dns_vbl op 15-07-2016 18:54 ]

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Laatst online: 23:03
Zorian schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 11:46:
[...]

[...]

En dan ben je meteen je garantie kwijt, want in een geautoriseerd service center zien ze dat je niet de originele achterkant er op hebt(IMEI/SN staat er namelijk niet meer op) maar er staat dan geen reparatie geregistreerd. En dan wordt ie meteen afgekeurd ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Zo, ik ben om. Van een iPhone 6s maar een Galaxy S7 Edge. d:)b 7 jaar iPhone gehad, dus ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dns_vbl
Uniciteit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:06:
Zo, ik ben om. Van een iPhone 6s maar een Galaxy S7 Edge. d:)b 7 jaar iPhone gehad, dus ben benieuwd :)
Heb je het licht (The Edge) gezien? Enigzins aanpassen maar imho perfecte keuze. d:)b

Samsung Galaxy 10 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:06:
7 jaar nog wel. Dat wordt eerst een cursus volgen. :)

Mijn broer heeft voor het eerst een 6s van zn werk. Na drie maanden went het maar langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

dns_vbl schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 19:12:
[...]

Heb je het licht (The Edge) gezien? Enigzins aanpassen maar imho perfecte keuze. d:)b
Garret1410 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 20:30:
[...]

7 jaar nog wel. Dat wordt eerst een cursus volgen. :)

Mijn broer heeft voor het eerst een 6s van zn werk. Na drie maanden went het maar langzaam.
Haha ja, blijkbaar het licht gezien. :) Sinds 2009 al aan de iPhone en ik kon nu weer mijn abonnement verlengen. Qua vernieuwingen vind ik de iPhone wat achterlopen en de iPhone 7 beloofde ook niet veel goeds.

De S7 Edge heeft een heerlijk mooi design, het scherm is werkelijk fantastisch en de camera lijkt ook top. Dat-ie water resistant is is ook mooi meegenomen, al durf ik dat niet uit te proberen. :9

Nog wel even zoeken naar een goede "Find my Phone" app maar ook dat zal wel goedkomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Uniciteit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:06:
[...]

[...]

Haha ja, blijkbaar het licht gezien. :) Sinds 2009 al aan de iPhone en ik kon nu weer mijn abonnement verlengen. Qua vernieuwingen vind ik de iPhone wat achterlopen en de iPhone 7 beloofde ook niet veel goeds.

De S7 Edge heeft een heerlijk mooi design, het scherm is werkelijk fantastisch en de camera lijkt ook top. Dat-ie water resistant is is ook mooi meegenomen, al durf ik dat niet uit te proberen. :9

Nog wel even zoeken naar een goede "Find my Phone" app maar ook dat zal wel goedkomen. :)
Find my phone zit standaard in gebouwd in android, log is in in google (met je google account :o ) en typ is in: find my phone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

D0gtag schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Find my phone zit standaard in gebouwd in android, log is in in google (met je google account :o ) en typ is in: find my phone :)
Haha gevonden denken ik... Android Device Manager. :9

Het is nog even wennen maar volgens mij kom ik er al aardig doorheen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Uniciteit schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:52:
[...]

Haha gevonden denken ik... Android Device Manager. :9

Het is nog even wennen maar volgens mij kom ik er al aardig doorheen. :*)
Ja via die app kan het maar dan moet je die op een andere telefoon hebben staan om je toestel te vinden. Je kan ook Find my phone in google typen als je bent ingelogd met je google account.Of je kan naar de pagina find my mobile van samsung en dan via je Samsung account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik schaam me voor deze ontzettende noob vraag maar ga hem toch stellen aangezien Google me niet helpt.

Ik wil in m'n contacten lijst alleen maar contacten zien met telefoonnummer. Nu staat alles erin (contacten met alleen maar een emailadres) , ook als ik daar 1x mee gemaild heb. Aangezien ik een bedrijf heb, is die lijst met contacten nu dus enorm. Vroeger kon je in een Galaxy nog aangeven dat je alleen contacten wilde zien indien het telefoonnummer bekend was, nu kan ik dan niet meer vinden.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
partyondude schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:06:
Ik schaam me voor deze ontzettende noob vraag maar ga hem toch stellen aangezien Google me niet helpt.

Ik wil in m'n contacten lijst alleen maar contacten zien met telefoonnummer. Nu staat alles erin (contacten met alleen maar een emailadres) , ook als ik daar 1x mee gemaild heb. Aangezien ik een bedrijf heb, is die lijst met contacten nu dus enorm. Vroeger kon je in een Galaxy nog aangeven dat je alleen contacten wilde zien indien het telefoonnummer bekend was, nu kan ik dan niet meer vinden.

Iemand enig idee?
Kan nog steeds.

Contacten /meer /instellingen /weer te geven contacten.
Eventueel een aangepaste lijst.

Edit: verkeerd gelezen. Je wilde alleen contacten met nummers. Hieronder staat het goede antwoord.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 16-07-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Laatst online: 00:35

DON PAPA

Tweaker-fan

partyondude schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:06:

Iemand enig idee?
Telefoon > Meer > instellingen > Contacten met nummers aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Beide al gedaan, staan nog steeds honderden contacten tussen (zowel als ik aangepaste lijst gebruik, of alleen maar m'n Gmail account) waar ik ooit eens mee gemaild heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

Vreemd want op de manier die ik aangeef zou het toch echt moeten werken voor al je contacten die maar op je telefoon staan. Je moet het wel via "Telefoon" doen en niet via "Contacten", net nog even getest en het werkt bij mij toch echt...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IJzfVtP9yKcHVLxRAIVHkK0c/full.png

[ Voor 20% gewijzigd door DON PAPA op 16-07-2016 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik zie net dat al die contacten onder 'mijn contacten' vallen.

Wellicht heb ik iets stoms gedaan, en ze aan die categorie toegewezen. Dat was eerst niet zo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

partyondude schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 09:29:
Ik zie net dat al die contacten onder 'mijn contacten' vallen.

Wellicht heb ik iets stoms gedaan, en ze aan die categorie toegewezen. Dat was eerst niet zo 8)7
Het moet niet uitmaken in welke categorie de contacten staan, met de instelling zoals ik hierboven aangaf (zie screenshot) moet hij gewoon alle contacten waar geen telefoonnummer bij staat eruit filteren...
Pagina: 1 ... 56 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support