Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
Leuk, werkt dit ook op de S6? en waar te DL, via Samsung met een acc of zo?henklbr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:36:
Voor de mensen die houden van "donkere thema's" i.p.v. dat lichte TW-thema wat we nu hebben, is dit misschien wel DE oplossing:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Dit waren in 1e instantie "betaalde" thema's, maar Lucas Kendi heeft deze nu "gratis" gemaakt zodat iedereen ze nu kan gebruiken!
Bron Google+: https://plus.google.com/+LucasKendi/posts/Cqz1ukdEJqF
Via de Theme Store; je moet idd een Samsung Account hebbenVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:23:
[...]
Leuk, werkt dit ook op de S6? en waar te DL, via Samsung met een acc of zo?
Voor de S6 waren deze al aanwezig (draaiende op Lollipop); nu dus ook voor MM beschikbaar
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Verwijderd
Heb de black erop staan, maar buiten een paar donkere schermen zie ik weinig bijzonders, ik dacht dat er meer wijzigde.henklbr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:26:
[...]
Via de Theme Store; je moet idd een Samsung Account hebben
Voor de S6 waren deze al aanwezig (draaiende op Lollipop); nu dus ook voor MM beschikbaar
wel "battery-friendly"...Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2016 @ 16:02:
[...]
Heb de black erop staan, maar buiten een paar donkere schermen zie ik weinig bijzonders, ik dacht dat er meer wijzigde.
Verwijderd
Dat wel, maar zo vaak zit ik niet in de instellingen, contacten of bell-app, daarnaast deed ik al 2 á 3 dagen met 1 lading, dus voor de batterij hoefde het al niet. Ik dacht echt dat zo'n thema meer veranderde.
Ik vind ook wel als ik zie hoe veel versies er hier al dankzij henklbr voorbij zijn gekomen, dat een OTA van samsung wel leuk was geweest inmiddels. Toestel is al 2,5 maanden uit dus een security patch op zijn minst was welkom geweest..
Hoe dan ook, flashen ging prima, bedankt henk!
Dit zijn bijvoorbeeld een aantal beelden die geschoten zijn met een iPhone. Kraakhelder geluid, ondanks het harde omgevingsgeluid. Dit zijn dan weer beelden die geschoten zijn met de S7 (uit dit topic gevist
TL;DR: Bestaat er misschien iets als een kleine microfoon (op zak-formaat) die je kan aansluiten op je telefoon waardoor je alsnog awesome geluid hebt met de spectaculaire beelden van de S7? En zo ja; hebben mede Tweakers hier ervaring mee?
Je vinger op de microfoon houden.FooBarz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:42:
Ik ben alweer een tijdje in het bezit van de Samsung Galaxy S7 edge. In alle aspecten haalt hij op dit moment andere high-end smartphones eruit, waar ik ook echt heel gelukkig mee ben, behalve op ingebouwde geluidsrecorder
. Iets waar ik stiekem toch wel heel erg van baal, aangezien ik zeer regelmatig festivals/feesten bezoek waarbij geluid ook een belangrijke factor is voor een cool filmpje.
Dit zijn bijvoorbeeld een aantal beelden die geschoten zijn met een iPhone. Kraakhelder geluid, ondanks het harde omgevingsgeluid. Dit zijn dan weer beelden die geschoten zijn met de S7 (uit dit topic gevist). Je merkt gewoon dat er heel snel distortion optreed op de audio, terwijl dit niet het geval is op een iPhone.
TL;DR: Bestaat er misschien iets als een kleine microfoon (op zak-formaat) die je kan aansluiten op je telefoon waardoor je alsnog awesome geluid hebt met de spectaculaire beelden van de S7? En zo ja; hebben mede Tweakers hier ervaring mee?
Kan ik helaas niet doen ik heb er vier...
Kwam dit filmpje laatst tegen, weet niet of het wat is verder: YouTube: Samsung Galaxy S7/Edge Must-have AccessoriesFooBarz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:42:
op amazon te koop: http://www.amazon.com/Rod...hone-Phones/dp/B018KIJGU8
Sinds de laatste update is mijn batterijverbruik beduidend meer. (ook android OS met veel verbruik)r0bb schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:37:
Ik heb de S7 nu 2 maanden maar ik begin wel te merken dat ik geen 6 uur SOT meer haal. Bovendien staat steeds vaker Android OS bóven Screen in mijn lijstje Batterijverbruik. Meer mensen die dit hebben?
Aantal weken geleden hield ik op een dag dat ik thuis was (Maximaal 4G en Wifi geconnecteerd) 75% over.
In dezelfde omstandigheden hou ik nu maximaal 50% over

[ Voor 3% gewijzigd door Dirkxke op 30-05-2016 20:30 ]
Misschien dat je hier meer succes hebt:X-Rey schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:22:
[...]
Kwam dit filmpje laatst tegen, weet niet of het wat is verder: YouTube: Samsung Galaxy S7/Edge Must-have Accessories
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic
Geen ervaring met hard omgevingsgeluid maar de mic van de S7 vind ik echt stukken beter dan de iPhone 6. Stereo geluid en veel meer detail dan het doffe geluid van de iphone. Misschien is dat ook de achilleshiel van de S7, dat de mic erg gevoelig is.FooBarz schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:42:
Ik ben alweer een tijdje in het bezit van de Samsung Galaxy S7 edge. In alle aspecten haalt hij op dit moment andere high-end smartphones eruit, waar ik ook echt heel gelukkig mee ben, behalve op ingebouwde geluidsrecorder
. Iets waar ik stiekem toch wel heel erg van baal, aangezien ik zeer regelmatig festivals/feesten bezoek waarbij geluid ook een belangrijke factor is voor een cool filmpje.
Dit zijn bijvoorbeeld een aantal beelden die geschoten zijn met een iPhone. Kraakhelder geluid, ondanks het harde omgevingsgeluid. Dit zijn dan weer beelden die geschoten zijn met de S7 (uit dit topic gevist). Je merkt gewoon dat er heel snel distortion optreed op de audio, terwijl dit niet het geval is op een iPhone.
Je kan er een plakbandje overheen plakken om te proberen.
Ik vind die black niet echt black. Gebruik zelf de Material_black. Die is wel behoorlijk black.henklbr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:36:
Voor de mensen die houden van "donkere thema's" i.p.v. dat lichte TW-thema wat we nu hebben, is dit misschien wel DE oplossing:
Perfect. Beide gedownload en ik gebruik Blackhenklbr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 14:36:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Dit waren in 1e instantie "betaalde" thema's, maar Lucas Kendi heeft deze nu "gratis" gemaakt zodat iedereen ze nu kan gebruiken!
Bron Google+: https://plus.google.com/+LucasKendi/posts/Cqz1ukdEJqF
Bedankt voor het delen Henk

Is er ook een widget die het resterende opslag percentage van microSD kaartje ook laat zien?
Ander vraagje, weet iemand wat dit weer voor klets is en waar het goed voor is? Stond automatisch aan, maar hoe veilig is dit en welke apparaten hebben ze het over?

Kan niet zoveel kwaad qua veiligheid, op bepaalde wifi-ap ben je minder veilig.ninasky11 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 00:07:
[afbeelding]
Is er ook een widget die het resterende opslag percentage van microSD kaartje ook laat zien?
Ander vraagje, weet iemand wat dit weer voor klets is en waar het goed voor is? Stond automatisch aan, maar hoe veilig is dit en welke apparaten hebben ze het over?
[afbeelding]
Wel zou ik het uitzetten voor het batterij verbruik. Hij blijft scannen anders.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Met gebruk van wifi, 4G en apps als whatsapp, instagram, twitter en Facebook.
Kunnen jullie wat ervaringen delen?
Ik zou zeggen: neem deze thread eens door, en je bent helemaal op de hoogteliffey schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:28:
Ik sta op het punt om mijn contract te verlengen en ben benieuwd naar het batterijverbruik van de s7.
Dank je Henkie. Je bent een fijne vent.henklbr schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:37:
[...]
Ik zou zeggen: neem deze thread eens door, en je bent helemaal op de hoogte
In dit soort topics wordt vaak pas iets gepost als het een probleem is. Dus als ik het topic lees (heb ik natuurlijk gedaan...) Dan lees je zeer wisselende ervaringen, waarvan enkele positief en meer negatief. Wellicht geeft dit topic mij dus geen goed inzicht. Vandaar mijn vraag aan gebruikers, die hun mobiel gewoon intensief gebruiken en dit topic bezoeken omdat ze willen tweaken en niet perse willen klagen.
Dank je,liffey schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:02:
[...]
Dank je Henkie. Je bent een fijne vent.
In dit soort topics wordt vaak pas iets gepost als het een probleem is. Dus als ik het topic lees (heb ik natuurlijk gedaan...) Dan lees je zeer wisselende ervaringen, waarvan enkele positief en meer negatief. Wellicht geeft dit topic mij dus geen goed inzicht. Vandaar mijn vraag aan gebruikers, die hun mobiel gewoon intensief gebruiken en dit topic bezoeken omdat ze willen tweaken en niet perse willen klagen.
De "wisselende ervaringen" die jij ervaart in deze topic (positief & negatief) zijn van intensieve gebruikers!
En om deze ervaringen wederom helemaal voor "onze kiezen" te krijgen -> topic bestaat al uit 185 blz
Dus ik "klaag" niet (dat doen andere personen al genoeg)
PS: niet negatief bedoeld hoor! En trouwens: volgens mij is het merendeel POSITIEF over dit toestel!
Als jarenlang smartphone-gebruiker kan ik je vertellen dat elk toestel door iedere gebruiker anders zal worden ervaren. Dit is afhankelijk van hoe je omgaat met je telefoon en welke functies je wil gebruiken (Denk aan schermgebruik, locatie-instellingen, WIFI, applicaties die regelmatig synchroniseren). Een objectief beeld geven is daardoor lastig.liffey schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:02:
[...]
Dank je Henkie. Je bent een fijne vent.
Als je de beoordelingen van bekende sites leest kan je zien dat dit toestel in het algemeen word geprezen om zijn goede batterijverbruik. Het is erg lastig een objectief beeld te vormen. Voor de een is 4 uur schermtijd prima, de ander is met 12 uur niet tevreden.
Vanuit mijn eigen ervaring met de S7 Edge kan ik zeggen dat ik zeer te spreken ben over het toestel en de batterij bij mij makkelijk 1,5 a 2 dagen mee gaat. Ik gebruik GPS, Bluetooth (koppeling smartwatch), WIFI (staat de hele dag aan maar alleen thuis verbinding), overdag de hele dag 4G tijdens het werk. Ik luister ongeveer 2 uur per dag Spotify en gebruik mijn scherm dagelijks ongeveer 2,5 uur. Aan het eind van de dag heb ik bij genoemd verbruik ongeveer 40 tot 50% over.
Batterij duur is in principe super. Alleen na een update bij sommige mensen niet meer. Onduidelijk waarom bij de één wel en de ander niet. Je kan er wel vanuit gaan dat samsung met een fix komt, en anders gewoon de eerste firmware erop installeren (als jij het probleem ook zou hebben).liffey schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 08:28:
Ik sta op het punt om mijn contract te verlengen en ben benieuwd naar het batterijverbruik van de s7.
Daarnaast: de batterijduur is zelfs met de battery drain die sommige mensen hebben gemiddeld tot goed. Ik heb er last van en doe er gewoon een werkdag mee en heb nog 20% over. Het maakt dan niet zoveel uit of ik de telefoon zeer veel gebruik of weinig, want de drain is tijdens standby.
Waar ik wel erg aan moet wennen is het update beleid van Android/Samsung. Waar Apple op 1 dag voor vrijwel alle devices TEGELIJK heeft klaarstaan, vind ik dat eerder genoemde Android/Samsung echt een puinzooi van maakt met het beschikbaar stellen van OTA's.
Je moet maar een keer kijken wanneer je aan de beurt bent om je toestel te mogen updaten zodra er een update released wordt.
Dit kan een paar dagen duren maar blijkbaar ook enkele weken.
[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 31-05-2016 11:09 ]
Lb, wij hebben HenklbrGeert1976 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:09:
Waar ik wel erg aan moet wennen i...ook enkele weken.
is vaak meer een kwestie van maanden..Geert1976 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:09:
de security-updates en updates van veel systeem-apps worden trouwens wel tussentijds bijgewerkt via de Samsung Apps (Store).. veel van die updates zijn ook te vinden via APK Mirror..
Henk brengt "officiele" updates uit voor ze in NL aangeboden worden.
ah, das handig...die zijn vast in dit forum te vinden dan...ik zal eens gaan speurenHuigie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:23:
[...]
Henk brengt "officiele" updates uit voor ze in NL aangeboden worden.
jij noemt het makkelijk.. Ik als ex iPhone junkie ben gewend om mijn iPhone aan iTunes te hangen, op knopje Update drukken en tadaa! de rest gaat vanzelf. Denk niet dat het zo ontzettend makkelijk is met mijn nieuwe Samsung S7 zoals jij het beschrijft...hahavaagisdenaam schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:17:
En de installatie is ontzettend makkelijk, je hebt geen dataverlies en bent met een laptop, usb kabel en 10minuten van je tijd weer helemaal up-to-date
Anyway, ik ga me er eens in verdiepen
De vraag is, hoe druk moet je je er om maken?Geert1976 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:09:
Je moet maar een keer kijken wanneer je aan de beurt bent om je toestel te mogen updaten zodra er een update released wordt.
Uiteraard fijn om snel een update te hebben, maar het voegt zeker met de huidige updates in de praktijk niks toe (tenzij Android 7 uit komt die zal weer echt wat toe voegen waar je als gebruiker ook wat aan hebt), de paar exploits die gefixed worden elke maand (door Google) worden nog lang niet misbruikt, het jaar oude stagefright lek word nog geen eens misbruikt terwijl daar nog 100 miljoenen toestellen gen fix voor hebben gehad.
Ik weet overigens niet helemaal waarom de non-branded toestellen de update niet direct krijgen, die lijken vaak later te zijn dan die van de providers en dat is best gek (misschien willen ze de feedback van de providers er eerst nog in verwerken oid).
Als je gewoon geduldig wacht gaat het bij Samsung veel makkelijker, namelijk zonder PC en gewoon een notificatieberichtjeGeert1976 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:37:
[...]
jij noemt het makkelijk.. Ik als ex iPhone junkie ben gewend om mijn iPhone aan iTunes te hangen, op knopje Update drukken en tadaa! de rest gaat vanzelf. Denk niet dat het zo ontzettend makkelijk is met mijn nieuwe Samsung S7 zoals jij het beschrijft...haha
[ Voor 30% gewijzigd door watercoolertje op 31-05-2016 15:42 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
ah ok, dus die maandelijkse updates zijn niet echt zware updates voor wat betreft echte performance en/of security verbetering(en)? Wellicht maak ik me dan inderdaad druk om niks... dan wacht ik die notificatie wel gewoon netjes af!watercoolertje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:39:
[...]
De vraag is, hoe druk moet je je er om maken?
Uiteraard fijn om snel een update te hebben, maar het voegt zeker met de huidige updates in de praktijk niks toe.....
thanks!
Nu ben ik dus helemaal nieuw met android (maar niet met tweakers :-).
Wellicht in het verkeerde forum, maar als android newby:
wat is slim om te doen? Direct een andere ROM erop knallen? En welke dan?
Verder nog tips als je kaal begint?
Ik lees ook [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic trouwens, dus daarnaar verwijzen hoeft niet.
Als je nieuw met Android bent, zal ik eerst gaan verkennen alvorens een andere ROM erop te knallen.liffey schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:15:
Ik heb zojuist de S7 besteld, komt morgen binnen waarschijnlijk.
Nu ben ik dus helemaal nieuw met android (maar niet met tweakers :-).
Wellicht in het verkeerde forum, maar als android newby:
wat is slim om te doen? Direct een andere ROM erop knallen? En welke dan?
Verder nog tips als je kaal begint?
Ik lees ook [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic trouwens, dus daarnaar verwijzen hoeft niet.
Het toestel is mijns inziens snappy genoeg om eens niet een custom ROM erop te zetten
Agree. Samsung bloat is behoorlijk wat minder dat het was op de vorige S serie toestellen en ik vind het voorlopig prima werken.pacod schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:23:
[...]
Als je nieuw met Android bent, zal ik eerst gaan verkennen alvorens een andere ROM erop te knallen.
Het toestel is mijns inziens snappy genoeg om eens niet een custom ROM erop te zetten
Veel moeilijker is het niet:Geert1976 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:37:
[...]
jij noemt het makkelijk.. Ik als ex iPhone junkie ben gewend om mijn iPhone aan iTunes te hangen, op knopje Update drukken en tadaa! de rest gaat vanzelf. Denk niet dat het zo ontzettend makkelijk is met mijn nieuwe Samsung S7 zoals jij het beschrijft...haha
-Hier neem je i.p.v. iTunes Odin.
-Vervolgens download en pak je de firmware uit, je krijgt vier bestanden.
-Deze sleep je naar de juiste slots in Odin, wijst zich vanzelf en de integriteit van je gedownloade bestanden wordt automatisch gechecked d.m.v. .md5.
-Je hangt je telefoon vast en drukt op het knopje start.
Done!
Enige verschil zo'n beetje is dus dat als je sneller dan de OTA wil zijn, je zelf even de firmware downloadt.
Of hoeft dat tegenwoordig niet meer.
Wacht gewoon op de OTA update. Die komt vanzelf wel.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
thanks!vaagisdenaam schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:38:
[...]
Veel moeilijker is het niet:
-Hier neem je i.p.v. iTunes Odin.
-Vervolgens download en pak je de firmware uit, je krijgt vier bestanden.
-Deze sleep je naar de juiste slots in Odin, wijst zich vanzelf en de integriteit van je gedownloade bestanden wordt automatisch gechecked d.m.v. .md5.
-Je hangt je telefoon vast en drukt op het knopje start.
Done!
Enige verschil zo'n beetje is dus dat als je sneller dan de OTA wil zijn, je zelf even de firmware downloadt.
Dat is idd zo bij CUSTOM fimware en ROOT, maar niet bij ORIGINELE Samsung STOCK-firmware!Richh schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:08:
Ander belangrijk detail: het flashen van telefoons is niet iets wat de fabrikant je aanbeveelt en kost je bij sommige fabrikanten je garantie.
Wacht gewoon op de OTA update. Die komt vanzelf wel.
Overmatig hoofdlettergebruik is nergens voor nodig en staat gelijk aan schreeuwen.
[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 13-06-2016 14:02 ]
Klopt, mijn excuus 😣dafmay schreef op zondag 29 mei 2016 @ 17:40:
[...]
Ik ben niets misgelopen hoor![]()
Ik reageerde op een bericht van een andere tweaker die het was misgelopen...
Tja, dat is toch niet helemaal de oplossing aangezien je vinger tussen de menigte al snel van de microfoon afschiet.
Dit is echt exact wat ik zoek! Na wat extra research zag ik dat ze 'm bij Bax-shop ook verkopen. Die geven zelfs aan dat de SPL tussen de 140 dB - 149 dB ligt, dus dat moet zwaar voldoende zijn.X-Rey schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:22:
[...]
Kwam dit filmpje laatst tegen, weet niet of het wat is verder: YouTube: Samsung Galaxy S7/Edge Must-have Accessories
Thanks voor de tip.
Volledig mee eens! In normale omstandigheden presteert hij inderdaad beter dan een iPhone microfoon. Daarom was ik eigenlijk ook teleurgesteld over de kwaliteit tijdens een evenement met hard omgevingsgeluid. Had stiekem toch wel verwacht dat de microfoon robuuster was voor het bedrag van deze telefoon, maar helaas.Garret1410 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:39:
[...]
Geen ervaring met hard omgevingsgeluid maar de mic van de S7 vind ik echt stukken beter dan de iPhone 6. Stereo geluid en veel meer detail dan het doffe geluid van de iphone. Misschien is dat ook de achilleshiel van de S7, dat de mic erg gevoelig is.
Je kan er een plakbandje overheen plakken om te proberen.
De plakband-tip zal ik is testen, wie weet is dat voldoende. Thanks
I love watercooling
Maar het gebeurt ook random met andere apps
NS FC: SW 2742 0448 8213
Nope eigenlijk nooit last van. Heb je wel de nieuwste update erop staan? Misschien een app die op de achtergrond vastloopt? Je zou even zo'n gratis virusscanner kunnen downloaden uit de app store, misschien malware o.i.d.Musta schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 14:40:
Ik krijg de laastte tijd steeds vaker een vastloper en dat die dan opstart of ik meot hem zelf resetten. Hebben jullie dat ook? En dan met name met whatsapp, heb het gevoel dat het door de lange gesprekken erin komt want hij is bij bepaalde gesprekken ook langzamer met het laten zien van media etc.
Maar het gebeurt ook random met andere apps
[ Voor 61% gewijzigd door 0xrubennft op 01-06-2016 16:57 ]
Een maand geleden de sprong in het diepe gewaagd naar een Samsung S7 black.
Na alle horror verhalen over de UI, toch heel erg tevreden! Samsung heeft goed zijn best gedaan!
Positieve punten:
Snelheid: geen enkele lag gemerkt (was bij de nexus 5 wel anders).
Accuduur: on screen time 6hr en ik haal met gemak 2-3 dagen.
Camera: fantastisch gewoon. Ook in het donker.
UI: eigenlijk best wel clean, en niet al teveel rommel standaard geinstalleerd. Pull down menu beter dan een nexus.
Minder goede punten:
Telefoon is erg glad en ligt niet fijn in de hand (als ik vergelijk met Motorola)
Fingerprint sensor: gaat toch vaak genoeg fout (ligt aan mij?)
Samsung dialer: waarom elke keer de vraag of ik een default nr wil toekennen aan een contact?
Heartbeat sensor: waarom? IR-blaster hadden we meer aan gehad.
Ik gebruik de telefoon icm een Jaccet brown hoesje waar ik erg tevreden over ben...
Compjoeters... hu?
Downloaden gaat eigenlijk altijd wel goed snel: 400-450 Mbps
Upload verschilt behoorlijk met de download: De ene keer 50-70, de andere keer ook tussen de 400-500Mbps
Met de S6 Edge (nu in bezit van mijn vrouw) ervaar ik hetzelfde niet. Het is verder niet hinderlijk, maar ik vind het verschil wel behoorlijk groot.
Heb trouwens een Asus RT-AC3200, echter heb ik deze sinds vandaag. Het bovenstaande had ik ook al op mijn oude router de Netgear X4 AC2350 R7500.
[ Voor 15% gewijzigd door pacod op 01-06-2016 22:06 ]
Net even gekeken op XDA en het schijnt inderdaad gewoon te kunnen. Waarom kunnen dit soort simpele dingen nou niet gewoon zonder root aangepast worden.. mocht dit inderdaad het geval zijn en daadwerkelijk werken heb ik zowaar een reden om hem direct te rooten.Garrett schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:56:
De gevoeligheid van de microfoon is softwarematig in te stellen, alleen zal je daar geloof ik een .xml bestand voor moeten aanpassen, en daarvoor heb je weer root nodig.
Thanks voor de tip trouwens. Much appreciated
Snap ik even niet. Wanneer wordt dit dan gevraagd.olson schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:55:
Even een update van een ex nexus gebruiker (3 stuks)
Samsung dialer: waarom elke keer de vraag of ik een default nr wil toekennen aan een contact?
Wat betreft je kritiekpunten:olson schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 17:55:
Even een update van een ex nexus gebruiker (3 stuks)
Een maand geleden de sprong in het diepe gewaagd naar een Samsung S7 black.
Na alle horror verhalen over de UI, toch heel erg tevreden! Samsung heeft goed zijn best gedaan!
Positieve punten:
Snelheid: geen enkele lag gemerkt (was bij de nexus 5 wel anders).
Accuduur: on screen time 6hr en ik haal met gemak 2-3 dagen.
Camera: fantastisch gewoon. Ook in het donker.
UI: eigenlijk best wel clean, en niet al teveel rommel standaard geinstalleerd. Pull down menu beter dan een nexus.
Minder goede punten:
Telefoon is erg glad en ligt niet fijn in de hand (als ik vergelijk met Motorola)
Fingerprint sensor: gaat toch vaak genoeg fout (ligt aan mij?)
Heartbeat sensor: waarom? IR-blaster hadden we meer aan gehad.
Ik gebruik de telefoon icm een Jaccet brown hoesje waar ik erg tevreden over ben...
Gevoel telefoon, is natuurlijk persoonlijk... Zelf vind ik hem heerlijk in de hand liggen en niet glad.
Fingerprint sensor: Eigenlijk geen problemen mee hier? Ik heb mijn vinger tijdens de herkenningsfase juist wel expres niet steeds hetzelfde neergelegd... misschien dat dat uitmaakt?
Samsung Dialer: Hoe bedoel je? Wanneer? Herken hier niets van, zelf geen last van dus...
Heartbeat Sensor: Again, persoonlijk. Uiteindelijk wel een gimmick ja, maar ik gebruik deze meer dan ik de IR sensor van de S6 heb gebruikt (ook te maken met het hebben van een Harmony Remote)
kan ik een andere weerapp actief of het startscherm krijgen? ik vind accuweather niet fijn. liever weeronline oid. Zijn er überhaupt meer actieve apps? (ik kom van windows, daar het je dat vrij veel). thx alvast.
Je kan in android de ene widget door de andere vervangen. Die van Accuweather is niets anders dan een widget.liffey schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 07:52:
Weet niet of het in dit topic hoort, gaat over android apps:
kan ik een andere weerapp actief of het startscherm krijgen? ik vind accuweather niet fijn. liever weeronline oid. Zijn er überhaupt meer actieve apps? (ik kom van windows, daar het je dat vrij veel). thx alvast.
Ik heb 4 keer de zelfde vinger ingescanned in alle mogelijke standen, en toch gaat het redelijk vaak mis.m0ridin schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 23:31:
[...]
Wat betreft je kritiekpunten:
Fingerprint sensor: Eigenlijk geen problemen mee hier? Ik heb mijn vinger tijdens de herkenningsfase juist wel expres niet steeds hetzelfde neergelegd... misschien dat dat uitmaakt?
Compjoeters... hu?
Wat ik zo snel kan vinden is dat ik het moet kunnen inschakelen bij de settings van de Google Now-kaarten maar daar kan ik het niet vinden.
Iemand enig idee? Of is het gewoon nog niet beschikbaar op de Android versie op de S7?
Yamaha MT-09
Now on Tap werkt (nog) niet met systeemtaal op nl. Als je deze op Engels zet dan zal het werken.Bergie schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:46:
Ik zag op de frontpage weer een artikeltje over Google Now on Tap staan dus dat wilde ik ook wel eens proberen. Maar hoe kan ik dat activeren? Als ik de home knop ingedrukt hou ga ik gewoon naar Google Now (ik heb de Google launcher)
Wat ik zo snel kan vinden is dat ik het moet kunnen inschakelen bij de settings van de Google Now-kaarten maar daar kan ik het niet vinden.
Iemand enig idee? Of is het gewoon nog niet beschikbaar op de Android versie op de S7?
Ik lees in de gebruiksaanwijzing: Als het apparaat uw gezicht detecteert, tikt u op de sensor op de achterzijde van het apparaat om een foto van uzelf te maken.
Maar dat lukt me van geen kanten. Miijn toestel zit wel in een originele s-view cover maar dat mag mi geen belemmering zijn.
Ook deze: U kunt ook uw handpalm voor de camera aan de voorzijde houden. Als uw handpalm is
herkend, verschijnt een afteltimer. Als de tijd om is, maakt het apparaat een foto. lukt me van geen kanten.

Mis ik ergens instelling? Zijn er nog gebruikers die dit ervaren?
Samsung Galaxy 10 Plus
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Hoe kom ik bij de gedownloade widgets? staan niet tussen apps? En ook een snelle knop naar instellingen heb ik nog niet gevonden. (zal vast snel ophouden, mijn domme vragen) heb uiteraard google geprobeerd, maar deze vragen zij zo basis dat ik het antwoord niet eens vind...
Op de 'homepage' ingedrukt houden op een lege plek. Dan komt er een aantal instellingen tevoorschijn waar je o.a. ook widgets kunt toevoegen.liffey schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:12:
Best wel wennen dat android na windowsphone, maar komt vast goed...
Hoe kom ik bij de gedownloade widgets? staan niet tussen apps? En ook een snelle knop naar instellingen heb ik nog niet gevonden. (zal vast snel ophouden, mijn domme vragen) heb uiteraard google geprobeerd, maar deze vragen zij zo basis dat ik het antwoord niet eens vind...
Kijk hier eens in, veel antwoorden kun je er in terug vinden:liffey schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:12:
Best wel wennen dat android na windowsphone, maar komt vast goed...
Gebruikershandleiding S7:
http://org.downloadcenter...ow_Dut_Rev.1.2_160422.pdf
Gebruikershandleiding S7Edge:
http://org.downloadcenter...ow_Dut_Rev.1.2_160420.pdf
[ Voor 16% gewijzigd door henklbr op 02-06-2016 10:40 ]
thx! dan hoef ik geen domme dingen meer te vragen. #wordtikooknietblijvan.henklbr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:27:
[...]
Kijk hier eens in, veel antwoorden kun je er in terug vinden:
Gebruikershandleiding S7:
Gebruikershandleiding S7Edge:
http://org.downloadcenter...ow_Dut_Rev.1.2_160420.pdf
Of op je toestel zelf:liffey schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:30:
[...]
thx! dan hoef ik geen domme dingen meer te vragen. #wordtikooknietblijvan.

Ik krijg vandaag mijn Samsung S7 Edge van T-Mobile. Nu heb ik gehoord dat hier t-mobiles software ook op is gezet. Mede tweakers welke een S7/S7 edge hebben van Tmob ervaren jullie hier problemen ermee?
En kan ik zonder problemen een andere firmware erop flashen (lees niet rooten) zonder dat KNOX gaat trippen en kan ik OTA updates blijven ontvangen?
Ik herken dit probleem wel. Heb hem ook zeker 4/5 keer opnieuw moeten scannen voordat hij het redelijk deed. Voor mij lag trouwens de echte 'oplossing' bij mijzelf. Ik merk namelijk dat ik voorheen de scanner van minder druk voorzag, waardoor hij hem vaak niet herkende. Nu ik iets meer druk erop zet pakt hij hem 9/10 wel.olson schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:31:
[...]
Ik heb 4 keer de zelfde vinger ingescanned in alle mogelijke standen, en toch gaat het redelijk vaak mis.
[ Voor 97% gewijzigd door henklbr op 02-06-2016 14:28 ]
en dat zonder backup

[ Voor 18% gewijzigd door Erik1805 op 02-06-2016 15:16 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik heb mijn S7 edge bij T-Mobile gekocht i.c.m. een abonnement. Heb echter nu nog Tele2 in gebruik. Merk niks van het feit of het een T-Mobile versie is, hier zie je ook helemaal niets van. Ik zal hem dus lekker zo laten.richards81 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:00:
Even een vraagje,
Ik krijg vandaag mijn Samsung S7 Edge van T-Mobile. Nu heb ik gehoord dat hier t-mobiles software ook op is gezet. Mede tweakers welke een S7/S7 edge hebben van Tmob ervaren jullie hier problemen ermee?
En kan ik zonder problemen een andere firmware erop flashen (lees niet rooten) zonder dat KNOX gaat trippen en kan ik OTA updates blijven ontvangen?
Als vertrouwd apparaat heb ik mijn Pebble ingesteld. Echter, wanneer ik mijn Pebble uitzet dan 'locked' de telefoon (S7e) niet direct maar kan het nog 1x aangezet worden, zonder vingerafdruk scan. Pas wanneer de telefoon uit gezet wordt/gaat, valt ie 'op slot'.
Dit werkt overigens wel gewoon op een Nexus telefoon (die gaat gelijk op slot wanneer de Pebble uit gaat).
Zijn er nog meer mensen die dit hebben en zo ja, wat is de beste manier dit bij Samsung aan te kaarten?
Voor de rest ben ik uitermate tevreden met de S7 edge. Ik kom van de Note 3 en het verschil (in snelheid) is aanmerkelijk!
[ Voor 0% gewijzigd door TopGun82 op 02-06-2016 15:23 . Reden: spelfoutje ]
Ik heb via mobiel.nl een T-Mobile versie. De telefoon geïnstalleerd zonder simkaart. Vervolgens de simkaart in de telefoon gedaan, begon de hele installatie opnieuw. Nu met T-Mobile als intro..Roelio86 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Ik heb mijn S7 edge bij T-Mobile gekocht i.c.m. een abonnement. Heb echter nu nog Tele2 in gebruik. Merk niks van het feit of het een T-Mobile versie is, hier zie je ook helemaal niets van. Ik zal hem dus lekker zo laten.
[ Voor 36% gewijzigd door trainz2009 op 02-06-2016 15:34 ]
Al eens gekeken incatchingfire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:06:
M'n vorige telefoon (Moto X) kon automagisch de telefoon op stil zetten als ik een afspraak in m'n agenda had staan. Helaas heb ik die mogelijkheid nog niet gevonden op m'n S7, zie ik iets over het hoofd?
Gebruikershandleiding S7

WARNING WARNING WARNING -> Voor het flashen, ACTIVEER PINCODE in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd NA het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Brazilië, gereleased 02 jun 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!
Er is geen data-verlies, maar een back-upje kan nooit kwaad...
What's new:
* June security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements
Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8206888
Build date Fri, 27 May 2016 04:39:54 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APER
CSC G935FPHN1APC5
Download for install with Odin 3.11.1: MegaNZ
UN-RAR the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.11.1
Voor België/Luxemburg Un-branded LUX, vervang HOME_CSC met:
HOME_CSC_LUX
Is de broadband van deze versie nieuwe of was de broadband van de vorige nieuwerhenklbr schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 17:40:
WARNING WARNING WARNING -> Voor het flashen, ACTIVEER PINCODE in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd NA het flashen!)
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Brazilië, gereleased 02 jun 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.
What's new:
* Stability Improvements
Model SM-G935F
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8206888
Build date Fri, 27 May 2016 04:39:54 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APER
CSC G935FPHN1APC5
HOME_CSC_LUX
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
Ik heb de laatste EUROPESE APEJ er in gelaten; de Braziliaanse had APEQ, maar is voor een ander continent...suljo schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:22:
[...]
Is de broadband van deze versie nieuwe of was de broadband van de vorige nieuwer
Ohw lekker dan... Neem aan dat ik straks niet alles kwijt ben als ik mijn nieuwe T-Mobile sim ga gebruiken?trainz2009 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:34:
[...]
Ik heb via mobiel.nl een T-Mobile versie. De telefoon geïnstalleerd zonder simkaart. Vervolgens de simkaart in de telefoon gedaan, begon de hele installatie opnieuw. Nu met T-Mobile als intro..
Ja, maar daar kon ik niks vinden. Google leverde tot nu toe ook alleen het gebruik van 3rd party apps hiervoor op...
Camera, instellingen, opnamemethoden voor. Zie hier het hele lijstje.dns_vbl schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:23:
Selfies
Ik lees in de gebruiksaanwijzing: Als het apparaat uw gezicht detecteert, tikt u op de sensor op de achterzijde van het apparaat om een foto van uzelf te maken.
Maar dat lukt me van geen kanten. Miijn toestel zit wel in een originele s-view cover maar dat mag mi geen belemmering zijn.
Ook deze: U kunt ook uw handpalm voor de camera aan de voorzijde houden. Als uw handpalm is
herkend, verschijnt een afteltimer. Als de tijd om is, maakt het apparaat een foto. lukt me van geen kanten.![]()
Mis ik ergens instelling? Zijn er nog gebruikers die dit ervaren?
Werkt goed bij mij.
Vind ik een van de beste features. Scherm blijft gewoon aan zolang ik ernaar kijk.TommyGun schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:36:
Zo snap ik niks van die Slim Sluimeren functie. Scherm gaat nog steeds uit als ik er naar kijk
Slim sluimeren functie zat voorheen nogal wat haken en ogen aan (ik heb nog de antieke S3 en zit dit topic een beetje te volgen voor wellicht een nieuwe foon). Als je een bril hebt, is het lastiger voor de functie om het wit van je ogen te registreren, hetzelfde geldt voor als het donker is in de omgeving. Met die 2 dingen in m'n achterhoofd, werkte de functie best goed.TommyGun schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:36:
Zo snap ik niks van die Slim Sluimeren functie. Scherm gaat nog steeds uit als ik er naar kijk
De instellingen staan correct en toch wil ie niet. Heb al ergens gelezen over een folie op de sensor, kan dat een reden zijn? Moet wel zeggen dat ik de sensor al eens overplakt heb plakband om de eventuele folie eraf te krijgen. Maar aan de plakband hing niets... Voor mij blijft het een mys(t)erie.Garret1410 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 21:54:
[...]
Camera, instellingen, opnamemethoden voor. Zie hier het hele lijstje.
Werkt goed bij mij.
[...]
Vind ik een van de beste features. Scherm blijft gewoon aan zolang ik ernaar kijk.
Samsung Galaxy 10 Plus
Dat is dan vreemd. Heb alle vier methoden uitgeprobeerd en alles werkt. Bij de hartslagsensor achterop wordt pas een foto genomen als je je vinger weg haalt. De rest spreekt voor zich.dns_vbl schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 07:41:
[...]
De instellingen staan correct en toch wil ie niet. Heb al ergens gelezen over een folie op de sensor, kan dat een reden zijn? Moet wel zeggen dat ik de sensor al eens overplakt heb plakband om de eventuele folie eraf te krijgen. Maar aan de plakband hing niets... Voor mij blijft het een mys(t)erie.
Weet zo niet of er nog meer instellingen zijn.
Heb reeds een factory reset uitgevoerd echter zonder succes.
[ Voor 12% gewijzigd door Swizzler24 op 03-06-2016 09:25 ]
Even op google gekeken, vond ik dit:Huigie schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:35:
Is er een manier om te odinnen op de Mac?
http://techbeasts.com/download-odin-jdoin3-mac/
Hopelijk werkt het...ik heb Jodin nooit werkend gekregen op mijn Mac.pacod schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 10:37:
[...]
Even op google gekeken, vond ik dit:
http://techbeasts.com/download-odin-jdoin3-mac/
Ik gebruik zelf een Win10 Bootcamp omgeving voor het flashen. Dat werkt (uiteraard) perfect.
Eens onder Display kijken?brasov schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:23:
Waar staat bij GSam je SOT? Moet ik dan de optie "sinds laatst ontkoppeld" aanvinken en vervolgens naast delta %/h kijken?
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Oké ik heb wat tipsolson schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:31:
[...]
Ik heb 4 keer de zelfde vinger ingescanned in alle mogelijke standen, en toch gaat het redelijk vaak mis.
1: verwijder alle profielen. en maak maar 1 nieuwe aan. Vraag mij niet waarom. Ik had er ook 4, maar hij doet het beter als je maar 1 profiel aanmaakt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
2: Zet je duim niet in alle hoeken. Houd je telefoon in je hand zoals je normaal hebt. Leg hem neer, pak hem zonder na te denken op. Of doe alsof je belt en haal de telefoon weer voor je alsof je wilt stoppen met bellen.
Vervolgens, Leg je duim op de sensor. Verander je duim een beetje van positie, maar niet in extremen. Beter om meerdere scans te hebben die bijna gelijk zijn, dan heel verschillende scans. Doe ook een keer met de top van je duim, of juist meer het begin van je vingerkootje, maar niet te extreem.
uitkomst: Blijkbaar gaat hij je duim ook herkennen als je hem ander roteert. Ik heb nooit mijn duim onderste boven gehouden, maar toch herkent hij het. Daarnaast krijgt de telefoon een betere herkenning van het deel dat je wat vaker hebt gescanned. Mogelijk zal de sensor een kleiner deel van duim gaan herkennen, maar dat is niet erg. Hier wen je snel aan, en je legt hem automatisch er goed op. Belangrijker: Hij herkent hem veel vaker.
Mogelijk dat alleen tip 2 al goed werkt. Maar ik vond de vingerprint herkenning langzamer met 4 profielen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon placebo zijn
Ik heb gewoon elke duim 1 keer gescand en elke wijsvinger 1 keer. Werkt primaquarintus schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 11:58:
[...]
Oké ik heb wat tips.
1: verwijder alle profielen. en maak maar 1 nieuwe aan. Vraag mij niet waarom. Ik had er ook 4, maar hij doet het beter als je maar 1 profiel aanmaakt. Tenminste, dat is mijn ervaring.
2: Zet je duim niet in alle hoeken. Houd je telefoon in je hand zoals je normaal hebt. Leg hem neer, pak hem zonder na te denken op. Of doe alsof je belt en haal de telefoon weer voor je alsof je wilt stoppen met bellen.
Vervolgens, Leg je duim op de sensor. Verander je duim een beetje van positie, maar niet in extremen. Beter om meerdere scans te hebben die bijna gelijk zijn, dan heel verschillende scans. Doe ook een keer met de top van je duim, of juist meer het begin van je vingerkootje, maar niet te extreem.
uitkomst: Blijkbaar gaat hij je duim ook herkennen als je hem ander roteert. Ik heb nooit mijn duim onderste boven gehouden, maar toch herkent hij het. Daarnaast krijgt de telefoon een betere herkenning van het deel dat je wat vaker hebt gescanned. Mogelijk zal de sensor een kleiner deel van duim gaan herkennen, maar dat is niet erg. Hier wen je snel aan, en je legt hem automatisch er goed op. Belangrijker: Hij herkent hem veel vaker.
Mogelijk dat alleen tip 2 al goed werkt. Maar ik vond de vingerprint herkenning langzamer met 4 profielen. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon placebo zijn
Net even hartslagsensor getest zonder S-view cover en ja hoor.Garret1410 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 08:52:
[...]
Dat is dan vreemd. Heb alle vier methoden uitgeprobeerd en alles werkt. Bij de hartslagsensor achterop wordt pas een foto genomen als je je vinger weg haalt. De rest spreekt voor zich.
Weet zo niet of er nog meer instellingen zijn.
Ben een tevreden selfiefotograaf...
Samsung Galaxy 10 Plus

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Turkije, gereleased 03 jun 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.
What's new:
* Stability Improvements
Model SM-G935F
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8206888
Build date Fri, 27 May 2016 04:58:33 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APES
CSC G935FPHN1APC5
HOME_CSC_LUX
ennuh moet ik pincode eerst activeren...of wat?
begrijp niet helemaal...hoort dit niet in custom rom topic thuis!
(sorry kon het niet laten....het is vrijdag
Ps wederom dank Henk
Begrijp ik het goed?henklbr schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:23:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Turkije, gereleased 03 jun 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.
What's new:
* Stability Improvements
Model SM-G935F
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 8206888
Build date Fri, 27 May 2016 04:58:33 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APES
CSC G935FPHN1APC5
HOME_CSC_LUX
Ik heb een Lux versie en download dus 2 bestanden (Home_CSC_Lux en de MegaNZ) en combineer deze in odin?
01 CSC LUX + 03? andere MegaNZ-files?
Samsung Galaxy 10 Plus
sometimes I tuck my knees into my chest and lean forward. That's just how I roll.
Mooi. Dan zit de cover toch een beetje in de weg.dns_vbl schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:07:
[...]
Net even hartslagsensor getest zonder S-view cover en ja hoor.
Ben een tevreden selfiefotograaf...
Maar hand opsteken is ook erg handig voor het maken van selfie
Notificaties schakelen het scherm niet aan, tenminste niet met standaard lockscreen. Alleen iPhones hebben het standaard.suljo schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:12:
Waar kon je het uitzetten dat notificaties het scherm inschakelen?
Waarschijnlijk bedoel je wat anders
[ Voor 33% gewijzigd door Garret1410 op 03-06-2016 13:43 ]
Verwijderd
Nee,er is hier al meerdere keren gezegd dat dit Officiele Roms van Samsung zijndafmay schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 12:27:
@Henk...als ik dat flash wordt knox dan getriggered?
ennuh moet ik pincode eerst activeren...of wat?
begrijp niet helemaal...hoort dit niet in custom rom topic thuis!
(sorry kon het niet laten....het is vrijdag![]()
)
Ps wederom dank Henk

Dit topic is gesloten.
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support