Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richh schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:58:
[...]

Als ik een smartphone een jaar heb, krijg ik soms een soort vettige 'regenboog' op sommige plekken op het scherm na het scrollen. Het licht leek iets anders te breken wanneer mijn vingers een beetje vettig en/of zweterig zijn. Dat valt wel weer weg te vegen, maar het is wel irritant. Hier heb ik last van gehad op mijn SGS2, Nexus 5 en SGS6. Herkennen jullie wat ik bedoel?

Komt dat door wat anders, of is dat ook slijtage van de 'oleophobic coating'? Want dan weet ik dat ik dat over een paar maanden eens in huis moet halen om m'n scherm mooi te houden :)
Die oleophobic coating slijt altijd naar verloop van tijd maar dat zie je niet. Waar je het aan merkt is dat het zijn functie niet meer doet. Dus veel vingerafdrukken en die moeilijk te verwijderen zijn. Dit is bij iedereen ook weer verschillend want niet iedereen heeft dezelfde vette handen en zuurgraad.

Ook moet je het display niet schoonmaken met ontvetter of ander soort schoonmaakmiddelen. Gewoon met een zachte doek.

http://www.phonearena.com...coating-wears-off_id65974

[ Voor 5% gewijzigd door Garret1410 op 13-05-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe mijn toestel ontgrendelen door vingerafdrukken, en als ik bij schermvergrendeling en beveiliging ga kijken bij type schermvergrendeling staat er ook pincode, vingerafdrukken, maar toch staat er als ik mijn toestel opstart "veeg met uw vinger over het scherm om te ontgrendelen". Heb het al eens opnieuw ingesteld en dan gaat het een keer of 3 goed en dan is het weer van het zelfde, heb de s7, iemand dit probleem al tegen gekomen? Toestel is amper een week oud, en het is al mijn tweede, de vorige had net hetzelfde probleem. Ben eigenlijk benieuwd of het een bug is in de software die door een update opgelost kan worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:39:
Ik doe mijn toestel ontgrendelen door vingerafdrukken, en als ik bij schermvergrendeling en beveiliging ga kijken bij type schermvergrendeling staat er ook pincode, vingerafdrukken, maar toch staat er als ik mijn toestel opstart "veeg met uw vinger over het scherm om te ontgrendelen". Heb het al eens opnieuw ingesteld en dan gaat het een keer of 3 goed en dan is het weer van het zelfde, heb de s7, iemand dit probleem al tegen gekomen? Toestel is amper een week oud, en het is al mijn tweede, de vorige had net hetzelfde probleem. Ben eigenlijk benieuwd of het een bug is in de software die door een update opgelost kan worden!
Dat is een eigenschap van Marshmallow als ik mij niet vergis, iedereen heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:42:
[...]

Dat is een eigenschap van Marshmallow als ik mij niet vergis, iedereen heeft dit.
Dan zullen we er maar vanuit gaan dat het opgelost wordt in een volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:47:
[...]
Dan zullen we er maar vanuit gaan dat het opgelost wordt in een volgende update :)
Denk het niet, het heeft met beveiliging te maken, heb het ook op mijn S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:49:
[...]

Denk het niet, het heeft met beveiliging te maken, heb het ook op mijn S6.
Heb ook een s6 edge, en die heeft het dan weer niet!
De S7 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 19:07:
[...]
De S7 wel.
Dan weet ik het ook niet, maar er is vast wel iemand die hier meer over weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shailo
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 06-07 15:10
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 19:07:
[...]

De S7 wel.
Ik heb een s6 edge op MM en ik heb het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:39
jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:11:
[...]

Aha, is het dan een slechte optimalisatie vanuit de app (Hearthstone in dit geval)?
Dikke onzin van die post hierboven. Hearthstone draait ook als een zonnetje op de iPad met net zoveel pixels. Hearthstone draait gewoon vrij matig op Android. Dit eigenlijk met elk Android toestel en hearth ervaren. Het draait wel maar de ervaring op iOS is zeker een stuk beter. (getest op: s6, LG G4, z3c, z2, iPad air 2, iPad pro 9.7). Dus inderdaad zoals je zegt slechte optimalisatie. T moet natuurlijk draaien aan een scala aan chips/hardware terwijl iOS wat gestroomlijnder is.

[ Voor 11% gewijzigd door WouterL op 13-05-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:14
Wouter lucassen schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:26:
[...]

Dikke onzin van die post hierboven. Hearthstone draait ook alles een zonnetje op de iPad met net zoveel pixels. Hearthstone draait gewoon vrij matig op Android. Dit eigenlijk met elk Android toestel en hearth ervaren. Het draait wel maar de ervaring op iOS is zeker een stuk beter. (getest op: s6, LG G4, z3c, z2, iPad air 2, iPad pro 9.7). Dus inderdaad zoals je zegt slechte optimalisatie. T moet natuurlijk draaien aan een scala aan chips/hardware terwijl iOS wat gestroomlijnder is.
Heel erg jammer aangezien ik het vrij fanatiek speel op mijn telefoon! Het is zeker speelbaar hoor, het hapert alleen teveel naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 21:29:
[...]

Heel erg jammer aangezien ik het vrij fanatiek speel op mijn telefoon! Het is zeker speelbaar hoor, het hapert alleen teveel naar mijn mening.
Klopt. Ik ben er zelf ook wel van. Rare stutters, net niet vlot genoeg, aan de grafische kracht van de chip kan het niet liggen. Toch toevallig net misschien ook van plan toch over te stappen van iOS naar Android. Dit omwille van het outdated design van de 6s plus. (Veel groter dan nodig imho..) en de betere camera van de s7 :). Hearthstone doe ik dan maar op de iPad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:59

Nitai

Live the life you love.

Dorest0rm schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:06:
[...]

Ik weet dus niet zeker of het nou vocht of lucht is, kijk maar naar de foto. En dan nog, het toestel is (redelijk) waterdicht lijkt me niet dat vocht onder de glasplaat de bedoeling is? :p
Waterdicht is toch anders dan condens lijkt mij maar goed. Succes met de reparatie :P

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
jammer dat de gewone niet edge nu ook een gebogen scherm blijkt te hebben waardoor veel protectors niet hechten

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinjoo1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 00:00:
jammer dat de gewone niet edge nu ook een gebogen scherm blijkt te hebben waardoor veel protectors niet hechten
Afgronde hoeken bedoel je. Dit hebben meer toestellen waaronder ook de S6. De protector moet daar net binnen vallen en dan heb je er geen last van. Helaas is dat minder mooi en er zijn weinig protectors die goed zijn.
De iphone 6 heeft dit ook en daar had ik een protector van Nilkin erop zonder problemen maar bij de S6 had ik dat de zijkanten niet goed hechten waardoor het er niet zo mooi uitziet. De werking was gewoon goed dus het liet niet los of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

Morning@all..

Ik lees hierboven iets over meldingen op vergrendelscherm. Ook ik heb een vraag over meldingen. Als mijn S7 gewoon op tafel ligt, met zwart scherm en er komt een melding binnen, dan gaat het scherm niet aan met een pop-up, alleen de led-indicator gaat branden. Bij mijn iPhone kwam er een pop-up van berichten/whatsapp/telefooon/mail. Kan dat bij de S7 ook? Ik kan het niet vinden, of ik zoek te moeilijk?

Thanx!

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik kreeg gister een melding dat er een beveiligingsupdate voor me was. Ik dacht dat dit de Mei update van Samsung was dus ik heb de melding aangeklikt. Vervolgens verscheen er een melding 'verbinding maken met server' onder in het scherm en verder gebeurde er niets.

Dus ik dacht dan update ik wel even handmatig via instellingen > toestel info maar tot mijn verbazing kreeg ik hier de melding dat ik up to date ben (april update voor PHN).

Iemand enig idee welke beveiligingsupdate dit heeft kunnen zijn? Het is niet van Galaxy Apps, die melding kreeg ik apart binnen zodra ik mijn wifi activeerde voor de eerst genoemde update. In mijn data/wifi gebruik app kwam ook niets duidelijk naar voren... :? De melding zag er uit alsof het van Android of Samsung was, ik denk niet dat het een app was. Heeft de game launcher misschien zijn eigen updates? Deze staat namelijk sinds eergisteren aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:25:
Morning@all..

Ik lees hierboven iets over meldingen op vergrendelscherm. Ook ik heb een vraag over meldingen. Als mijn S7 gewoon op tafel ligt, met zwart scherm en er komt een melding binnen, dan gaat het scherm niet aan met een pop-up, alleen de led-indicator gaat branden. Bij mijn iPhone kwam er een pop-up van berichten/whatsapp/telefooon/mail. Kan dat bij de S7 ook? Ik kan het niet vinden, of ik zoek te moeilijk?

Thanx!
Nee, kan bij standaard Android niet. Alleen met root en Xposed modules.

Vandaar het knipperende ledje wat aangeeft dat er een bericht is. Dan gaat niet steeds het scherm aan en uit.
S7E-Vigi schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:55:
Ik kreeg gister een melding dat er een beveiligingsupdate voor me was. Ik dacht dat dit de Mei update van Samsung was dus ik heb de melding aangeklikt. Vervolgens verscheen er een melding 'verbinding maken met server' onder in het scherm en verder gebeurde er niets.

Dus ik dacht dan update ik wel even handmatig via instellingen > toestel info maar tot mijn verbazing kreeg ik hier de melding dat ik up to date ben (april update voor PHN).

Iemand enig idee welke beveiligingsupdate dit heeft kunnen zijn? Het is niet van Galaxy Apps, die melding kreeg ik apart binnen zodra ik mijn wifi activeerde voor de eerst genoemde update. In mijn data/wifi gebruik app kwam ook niets duidelijk naar voren... :? De melding zag er uit alsof het van Android of Samsung was, ik denk niet dat het een app was. Heeft de game launcher misschien zijn eigen updates? Deze staat namelijk sinds eergisteren aan.
Ik krijg alleen beveiligings updates van Android. Kan me niet herinneren dat ik ergens anders een beveiligings update van heb gekregen. Wellicht een bepaalde app die je gebruikt? Zou het anders ook niet weten.
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:39:
Bij opnieuw opstarten krijg ik eerst de Android beveiligings pincode. Daarna de simcard pincode en dan pincode/vingerafdruk. Hij laat trouwens wel even zien 'veeg voor ontgrendelen' maar dat is weer snel weg bij mij.

Maar waarom zou je steeds opnieuw opstarten?

[ Voor 65% gewijzigd door Garret1410 op 14-05-2016 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
pdavie2311 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 08:25:
Morning@all..

Thanx!
instellingen > schermvergrendeling en beveiliging > Meldingen op vergrendelscherm > (bovenaan) 'Inhoud weergeven' instellen [waarschijnlijk staat hij nu op 'Inhoud verbergen'']

Edit: Lees net dat het niet kan, wellicht heb ik de vraag niet goed begrepen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door S7E-Vigi op 14-05-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S7E-Vigi schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:01:
[...]

instellingen > schermvergrendeling en beveiliging > Meldingen op vergrendelscherm > (bovenaan) 'Inhoud weergeven' instellen [waarschijnlijk staat hij nu op 'Inhoud verbergen'']

Edit: Lees net dat het niet kan, wellicht heb ik de vraag niet goed begrepen. :)
Wat jij bedoelt is de pop-up op lockscreen maar als scherm uit is gaat het scherm niet aan als er een bericht binnen komt. Bij een iphone is dit wel het geval. Dus scherm gaat aan als er een bericht binnen komt.

Zou mooi zijn als deze optie ook in Android zat maar zal wel wat accuduur kosten denk ik en niet iedereen zit te wachten op een scherm wat steeds aanspringt. Maar als optie zou het leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Garret1410 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:09:
[...]

Wat jij bedoelt is de pop-up op lockscreen maar als scherm uit is gaat het scherm niet aan als er een bericht binnen komt. Bij een iphone is dit wel het geval. Dus scherm gaat aan als er een bericht binnen komt.

Zou mooi zijn als deze optie ook in Android zat maar zal wel wat accuduur kosten denk ik en niet iedereen zit te wachten op een scherm wat steeds aanspringt. Maar als optie zou het leuk zijn.
Ah, duidelijk. Bij mij gaat het scherm wel aan bij WhatsApp maar als ik de flap van de telefoonhoes dicht heb dan blijft het beeld uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
Garret1410 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 07:56:
[...]

Afgronde hoeken bedoel je. Dit hebben meer toestellen waaronder ook de S6. De protector moet daar net binnen vallen en dan heb je er geen last van. Helaas is dat minder mooi en er zijn weinig protectors die goed zijn.
De iphone 6 heeft dit ook en daar had ik een protector van Nilkin erop zonder problemen maar bij de S6 had ik dat de zijkanten niet goed hechten waardoor het er niet zo mooi uitziet. De werking was gewoon goed dus het liet niet los of zo.
Bij mijn s7 zie ik nu dat hij aan de zeikanten niet goed hecht en dat zie je het meest als het scherm donker is
Welke glass protectors zijn dan goed bij veel lees ik dat ze te smal zijn?

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:50
robinjoo1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 09:27:
[...]

Bij mijn s7 zie ik nu dat hij aan de zeikanten niet goed hecht en dat zie je het meest als het scherm donker is
Welke glass protectors zijn dan goed bij veel lees ik dat ze te smal zijn?
Daarover sparren ze in het accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
wat ik ook wel beetje jammer vind is dat de batterij vrij snel leeg gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
robinjoo1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:01:
En met 'snel' bedoel je? Hoe gebruik je de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
S7E-Vigi schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:04:
[...]

En met 'snel' bedoel je? Hoe gebruik je de telefoon?
ik heb nu spaarstand aanstaan anders als ik veel spotify luister is hij ongeveer binnen 4-5 uur leeg denk ik of ik let gewoon teveel op de %
nu net ongeveer 10min op internet 1% eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
robinjoo1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:13:
[...]

ik heb nu spaarstand aanstaan anders als ik veel spotify luister is hij ongeveer binnen 4-5 uur leeg denk ik of ik let gewoon teveel op de %
Dat Spotify verbruik is inderdaad abnormal zeg, vreemd. Het Internet verbruik is mijn inziens normaal, althans, dat heb ik ook en ik doe een paar dagen met me telefoon.

Hier een screenshot van mijn verbruik: https://goo.gl/photos/R5D6RuN337BTHMH86Afbeeldingslocatie: https://goo.gl/photos/R5D6RuN337BTHMH86

[ Voor 25% gewijzigd door S7E-Vigi op 14-05-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
robinjoo1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:13:
[...]

Nou ja; 1% in 10 minuten is dus 6% per uur.

Dat betekent dus dat je op een volle accu dus 16 uur naar spotify kan luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinjoo1 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 10:01:
Wat is snel leeg en waar vergelijk je het mee. Uiteindelijk is schermtijd icm totale accuduur een goede indicatie van de accuduur.

Maar er zijn zoveel factoren aanwezig die betrekking hebben op de accuduur waardoor je er weinig zinnigs over kunt zeggen. Gemiddeld haalt men een schermtijd van 4 a 5 uur per dag en daarmee hoort de S7 bij de betere telefoons qua accuduur.

Ik gebruik geen spotify dus kan daar ook weinig over zeggen. Ga ervan uit dat het scherm dan uit staat als je het gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ha mensen, heb last van een probleem. Is me laatst opgevallen dat de camera soms hele kleine roze spikkeltjes weergeeft. Even op onderzoek uitgegaan, en blijkt ook in oudere foto's het geval te zijn en enkel in de HDR modus. Het gebeurt niet altijd, soms is de HDR modus uit- en aanzetten genoeg om het op te lossen, soms ook niet. Als ik de cache en data van de camera wis dan verdwijnt het altijd voor even. Hier voorbeelden;

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/wPS2zi8zIKTPVqqMgE3lj2OK/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gzHiRKvnvmZkw43uAIRyJbZw/medium.jpg

Genoeg reden om 'm terug te sturen? Hij is een maand oud o.i.d.

E: Wel gek, in auto modus doet hij dit niet, ookal staat HDR dan vaak ook aan. Echt alleen als HDR handmatig aanstaat... Misschien maar iets waarmee ik moet leven.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 14-05-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:49
ThomasXIV schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:50:
Ha mensen, heb last van een probleem. Is me laatst opgevallen dat de camera soms hele kleine roze spikkeltjes weergeeft. Even op onderzoek uitgegaan, en blijkt ook in oudere foto's het geval te zijn en enkel in de HDR modus. Het gebeurt niet altijd, soms is de HDR modus uit- en aanzetten genoeg om het op te lossen, soms ook niet. Als ik de cache en data van de camera wis dan verdwijnt het altijd voor even. Hier voorbeelden;

[afbeelding]

[afbeelding]

E: Wel gek, in auto modus doet hij dit niet, ookal staat HDR dan vaak ook aan. Echt alleen als HDR handmatig aanstaat... Misschien maar iets waarmee ik moet leven.
is dat niet gewoon lense flare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

X2X2X schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 13:07:
[...]

is dat niet gewoon lense flare?
Nope. Blijft, waar ik de camera ook op richt, op exact dezelfde plek (al verschilt de plek wel per "keer", de ene keer zit het puntje vrijwel in het midden, de andere keer zit 'ie meer rechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Iemand die mij een lader kan aanraden voor een Samsung Galaxy S7 duos ? Ik heb de aziatische versie besteld... Ik ga ervan uit dat deze lader niet voor hier geschikt zal zijn...

Quickcharge van nillkin? Of andere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
Kaya10 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:25:
Iemand die mij een lader kan aanraden voor een Samsung Galaxy S7 duos ? Ik heb de aziatische versie besteld... Ik ga ervan uit dat deze lader niet voor hier geschikt zal zijn...

Quickcharge van nillkin? Of andere alternatieven?
Gewoon een originele van Samsung? Kost een keer €15.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaya10
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Richh schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:31:
[...]

Gewoon een originele van Samsung? Kost een keer €15.
Ik heb alleen deze kunnen vinden...

http://www.benl.ebay.be/i...461ec6:g:DPEAAOSwGYVXDQ2d

Kost 20 euro voor een lader, vind ik wel veel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:19
Kaya10 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 15:58:
Ik heb alleen deze kunnen vinden...
Dat is gek, als ik letterlijk 'Samsung fast charger' intik in Google krijg ik onder andere:
https://www.bol.com/nl/p/...cro-usb/9200000053725784/
http://www.gsm-oplader.nl...origineel-wit-p-1364.html
http://www.hardwarewebwin...-kabel-origineelbulk.html

Een goede oplader kost nou eenmaal gewoon geld. Je smartphone van honderden euro's wil je echt niet opladen met Action-laders, als je je accu heel wil houden.

Ik heb zelf prima ervaringen met Blitzwolf, een beetje het nieuwe Xiaomi voor mij :) maar ook daar kost een snellader gewoon 8 euro. http://www.banggood.com/Q...wer3S-Tech-p-1020008.html < deze heb ik zelf ook, is echt een topper.

Je zou toch ook gewoon een stekkeromvormer kunnen halen, toch? De meeste laders kunnen overweg met verschillende voltages.

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 14-05-2016 16:22 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vraag me nu toch echt af, of onderstaande topic nog wel nodig is (als ik alles hier zo es bekijk):

[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henklbr schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:46:
Vraag me nu toch echt af, of onderstaande topic nog wel nodig is (als ik alles hier zo es bekijk):

[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic
Inderdaad, daarbij komt dat op de plek waar ze posten nota bene de topic-warning staat en je kan niet zeggen dat die niet opvalt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 19:41
Ben sinds gisteren ook een trotse eigenaar van de S7 Edge! Prachtig toestel tot nu toe, maar ik vind de achterkant wel wat gladjes. Het liefst heb ik er helemaal geen hoesje omheen, omdat het naar mijn mening toch afbreuk doet aan de schoonheid van een telefoon, al helemaal bij eentje zoals deze.

Maar misschien hebben jullie tips voor een handig, niet al te duur (het liefst tussen de 10-20 euro) hoesje? Een bumper zou nog het fijnst zijn, want zo'n flipcase vind ik al teveel "gedoe" als ik er snel even op wil kijken.

E: ik lees net over het accessoire topic, mijn excuses :9

[ Voor 6% gewijzigd door Lynox op 14-05-2016 20:10 ]

Mijn PSN trophies (opent PSNProfiles profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2016 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is gewoon een software fout, niet een hardware fout dus ik zie niet in hoe je dat gaat uitleggen om terug te sturen. HDR is overrated n mijn ogen, zelf schiet ik ook met een echte camera maar gebruik nooit HDR omdat het in mijn ogen nep uitziet (ieder ze smaak), maar om een toestel terug te sturen voor een roze stip die wel is kan voorkomen omdat je HDR hebt aanstaan... Is geen hardware fout, en in mijn ogen moet je wel pixel peepen om dat te zien.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

D0gtag schreef op zondag 15 mei 2016 @ 14:41:
[...]

Dit is gewoon een software fout, niet een hardware fout dus ik zie niet in hoe je dat gaat uitleggen om terug te sturen. HDR is overrated n mijn ogen, zelf schiet ik ook met een echte camera maar gebruik nooit HDR omdat het in mijn ogen nep uitziet (ieder ze smaak), maar om een toestel terug te sturen voor een roze stip die wel is kan voorkomen omdat je HDR hebt aanstaan... Is geen hardware fout, en in mijn ogen moet je wel pixel peepen om dat te zien.
Tja het is inderdaad een software fout. Vind zelf dat HDR nog wel een toegevoegde waarde heeft op sommige momenten trouwens, zeker als het wat donkerder is. Ik laat het lekker zitten, heb er ook niet heel veel last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik vind het wel een ernstige fout. Ik gebruik regelmatig HDR (afhankelijk van de situatie) en het zou me dus wel opvallen. Ik weet niet hoe duidelijk het te zien is want ik weet niet hoeveel de foto's gecropped zijn die je laat zien.

De vraag is ook nog of het niet erger wordt.

Tussen HDR auto en HDR on zit wel verschil. HDR on is best extreem terwijl HDR auto wat subtieler is en in mijn ogen natuurlijker.

HDR tijdens filmen zou ik niet zo snel doen omdat dan je video wat schokkerig kan worden ivm de langere sluitertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als het erger wordt dan gaat 'ie wel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Het accuverbruik valt me tegen! Vanmorgen van de oplader gehaald en ik heb nog 60%
Ik heb misschien een kwartiertje een stream op twitch bekeken en voor de rest alleen een beetje gesurft (echt niet intensief).

Staan er standaard bepaalde functies aan die een grote invloed hebben op het accuverbruim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:47:
Het accuverbruik valt me tegen! Vanmorgen van de oplader gehaald en ik heb nog 60%
Ik heb misschien een kwartiertje een stream op twitch bekeken en voor de rest alleen een beetje gesurft (echt niet intensief).

Staan er standaard bepaalde functies aan die een grote invloed hebben op het accuverbruim?
Kijk eens even onder het kopje batterij verbruik wat er bovenaan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
pappaleone schreef op zondag 15 mei 2016 @ 16:53:
[...]

Kijk eens even onder het kopje batterij verbruik wat er bovenaan staat.
Dat is het scherm met 54%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:13:
[...]

Anders even een app installeren uit de app store bijv better batterystats.
Allen weet ik niet of je daar geroot voor moet zijn?
Misschien dat iemand dat weet op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, wat is jullie batterij temperatuur bij normaal gebruik ( browsen en sociaal media) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
jaihel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 17:13:
[...]

En als je daar dan op klikt, hoe lang heeft het scherm aan gestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11
Hier http://www.androidpolice....g-but-nearing-perfection/ lees ik over irritaties mbt de bediening van het keyboard en apps in z'n algemeenheid doordat knoppen op de Edge over de kromme rand heenlopen.

Hoe wordt dat ervaren door edge-eigenaars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
ik222 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:11:
[...]

En als je daar dan op klikt, hoe lang heeft het scherm aan gestaan?
2 uur en 16 min (zit nu op 49%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 18:59:
Hoi, wat is jullie batterij temperatuur bij normaal gebruik ( browsen en sociaal media) ?
Zie een aantal posts terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

catchingfire schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:29:
Hier http://www.androidpolice....g-but-nearing-perfection/ lees ik over irritaties mbt de bediening van het keyboard en apps in z'n algemeenheid doordat knoppen op de Edge over de kromme rand heenlopen.

Hoe wordt dat ervaren door edge-eigenaars?
Mijn vorige telefoon was een Samsung Galaxy S6 Edge, en heb op dit moment een normale Galaxy S7, en hoe vet ik het Edge scherm ook vind, is mijn ervaring dat een normaal plat scherm toch wel net fijner werkt. Je raakt minder snel met je palm het scherm, en knoppen aan de zijkant zijn net wat makkelijker te bedienen.

Ook een voordeel t.o.v. de edge: zijkanten zijn iets breder en het houdt steviger vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
Voordeel van de edge vind ik dat het scherm lekker groot is zonder dat de telefoon gelijk enorm groot wordt. Je hebt namelijk geen zwarte rand aan de zijkanten. Voor de rest geeft het voor mij geen problemen met afleesbaarheid of bediening.

Ik heb overigens de edge software functies gelijk uitgeschakeld.
jaihel schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:33:
[...]

2 uur en 16 min (zit nu op 49%)
Dat is geen bijzondere scherm aan tijd nee, hoe hoog staat de helderheid? En wat zijn de andere verbruikers?

[ Voor 30% gewijzigd door ik222 op 15-05-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
ik222 schreef op zondag 15 mei 2016 @ 20:40:
Voordeel van de edge vind ik dat het scherm lekker groot is zonder dat de telefoon gelijk enorm groot wordt. Je hebt namelijk geen zwarte rand aan de zijkanten. Voor de rest geeft het voor mij geen problemen met afleesbaarheid of bediening.

Ik heb overigens de edge software functies gelijk uitgeschakeld.

[...]

Dat is geen bijzondere scherm aan tijd nee, hoe hoog staat de helderheid? En wat zijn de andere verbruikers?
Hij stond op de standaard instelling (ik denk 50%). Dat heb ik aangepast naar ongeveer 40%.
Na het scherm komt Mobiel standby op 13% (2m5s) en Android-systeem op 8% (5m1s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Is er een manier om het icoontje en de permanente statusmelding van de "niet storen"-modus te verbergen? Op mijn nexus5 had ik alles uiteindelijk zo ingesteld staan dat mijn toestel alleen ging trillen als ik een oproep kreeg, of een (belangrijke) mail. En niet voor elke melding van elke app. Maar zoals ik het nu in wil stellen blijft die enorme balk in mijn meldingen staan en daar kan ik me weer enorm aan irriteren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
Lynox schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:05:
Is er een manier om het icoontje en de permanente statusmelding van de "niet storen"-modus te verbergen? Op mijn nexus5 had ik alles uiteindelijk zo ingesteld staan dat mijn toestel alleen ging trillen als ik een oproep kreeg, of een (belangrijke) mail. En niet voor elke melding van elke app. Maar zoals ik het nu in wil stellen blijft die enorme balk in mijn meldingen staan en daar kan ik me weer enorm aan irriteren :p
Good lock van samsung zelf even downloaden. Hou je alleen het icoontje over.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Iemand die specifiek van de 6s plus is overgestapt op de edge? :p
Hoe ervaar je real-life batterij usage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lynox schreef op zondag 15 mei 2016 @ 23:05:
Ik krijg alleen in de status bar een icoontje te zien.
Verder kun je Niet storen aanpassen aan wat je wilt dempen en wat niet. Ik heb het niet getest maar je kunt alarmen en oproepen door laten komen en de rest niet bijvoorbeeld. Hier zou je even mee moeten spelen. Mail zie ik er niet bijstaan trouwens.

Zie net dat je apps prioriteit kunt geven waardoor deze wel door komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 16-05-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Kapitein187 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 07:12:
[...]

Good lock van samsung zelf even downloaden. Hou je alleen het icoontje over.
Thanks, dat heeft geholpen! Heb nu ook weer een beetje de UI van de nexus terug, wat ook wel fijn is. Daar kon ik ook nog instellen welke icoontje in de statusbalk werden weergegeven, maar ik kan niet alles hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
Lynox schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Thanks, dat heeft geholpen! Heb nu ook weer een beetje de UI van de nexus terug, wat ook wel fijn is. Daar kon ik ook nog instellen welke icoontje in de statusbalk werden weergegeven, maar ik kan niet alles hebben :p
Mooi dat het gelukt is. Is even spelen met de instellingen van Good Lock. Ze voegen ook nog steeds redelijk actief veranderingen door, Even af en toe *knip*. linken naar APK website is niet toegestaan. in de gaten houden.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WahyuSchmidt
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-06 15:10
Hey, ik bel altijd anoniem maar is het ook mogelijk om bepaalde contacten te 'whitelisten' dus als ik ze bel ze wel mijn nummer/naam zien?

PSN: Wahyu2304_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henidde
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:07
Wat vinden jullie van de Gear VR experience? Heb een aantal leuke video's in de bibliotheek zien staan, maar het aanbod is nog niet gigantisch. Denken jullie dat hier op korte termijn vooruitgang in zit? Een film in 360 graden lijkt me een fantastische ervaring. De demo waar Lebron James bijvoorbeeld om je heen dribbelt vond ik best wel gaaf!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
henidde schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:14:
Wat vinden jullie van de Gear VR experience? Heb een aantal leuke video's in de bibliotheek zien staan, maar het aanbod is nog niet gigantisch. Denken jullie dat hier op korte termijn vooruitgang in zit? Een film in 360 graden lijkt me een fantastische ervaring. De demo waar Lebron James bijvoorbeeld om je heen dribbelt vond ik best wel gaaf!
Het idee is leuk maar ik vindt het beeld niet echt mooi. Ik heb hem 2 keer gebruikt, daar zal het wel bij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 27-09 20:46

Tammesp

Next is now

Hoe staat het met jullie Google Play Services accu verbruik? Bij mij slurpt ie de accu leeg!

Heb zonet het volgende gedaan:

Locatieservices uitgezet, daar stonden ook al mijn andere apparaten bij.

Locatie zoeken alleen op GPS gezet.

Nog meer tips?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:36:
Hoe staat het met jullie Google Play Services accu verbruik? Bij mij slurpt ie de accu leeg!

Nog meer tips?
Klopt helemaal Tamme, vandaar ook de boel geroot en meteen eraf gegooid die troep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 27-09 20:46

Tammesp

Next is now

pappaleone schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:52:
[...]

Klopt helemaal Tamme, vandaar ook de boel geroot en meteen eraf gegooid die troep. ;)
Haha, daar wacht ik nog even mee :9

Al eens gehoord van de app G Service Fix? Weet niet of het helpt..

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online

Nog meer tips?
Heb ik ook gehad, bij mij loste een simpele herstart het probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op maandag 16 mei 2016 @ 14:54:
[...]

Haha, daar wacht ik nog even mee :9

Al eens gehoord van de app G Service Fix? Weet niet of het helpt..
Ik dacht dat via de app store ook een app was waar je zonder rooten van alles mee kunt stoppen. Ik heb hem toen ook gebruikt werkte goed. Ik weet even niet meer hoe hij heet anders misschien even een pm naar Daffy. Ps de G Service die zegt mij niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Over de duivel gesproken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Is er een manier om alle foto's in 1 keer te verwijderen, maar wel de favorieten (dus met het sterretje aangevinkt) te behouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De ervaring vind ik geweldig maar zoals jezelf al aangeeft is het aanbod hier in Europa beperkt. Heb het idee dat het allemaal demo filmpjes zijn en daar ben je zo doorheen. Heb ook al Netflix en youtube geprobeerd en is leuk maar de beperkte resolutie van Netflix is wel jammer.
In the VS hebben ze Milk VR wat een groter aanbod heeft dus misschien komt dat ook wel hier naar toe.

Ander nadeel is helaas de beperkte resolutie van het scherm waardoor je toch de pixels ziet maar ik zie dit meer als een opstap VR ervaring. Nu heb je een indruk van hoe het is en ik denk wel dat dit de nieuwe hype wordt voor met name gamers. Het is nu nog redelijk duur maar zal vast goedkoper worden tzt.

Zal me ook niet verbazen als Samsung 4k schermen gaat uitbrengen op de toekomstige Galaxy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online

Nog meer tips?
Kunt via instellingen > applicaties > Google Services rechts boven updates verwijderen.. dat scheelde bij mij behoorlijk in accu duur.. (was voordien wel als betatester aangemeld)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Garret1410 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 21:47:
[...]

De ervaring vind ik geweldig maar zoals jezelf al aangeeft is het aanbod hier in Europa beperkt. Heb het idee dat het allemaal demo filmpjes zijn en daar ben je zo doorheen. Heb ook al Netflix en youtube geprobeerd en is leuk maar de beperkte resolutie van Netflix is wel jammer.
In the VS hebben ze Milk VR wat een groter aanbod heeft dus misschien komt dat ook wel hier naar toe.

Ander nadeel is helaas de beperkte resolutie van het scherm waardoor je toch de pixels ziet maar ik zie dit meer als een opstap VR ervaring. Nu heb je een indruk van hoe het is en ik denk wel dat dit de nieuwe hype wordt voor met name gamers. Het is nu nog redelijk duur maar zal vast goedkoper worden tzt.

Zal me ook niet verbazen als Samsung 4k schermen gaat uitbrengen op de toekomstige Galaxy's.
Mill vr is via een vpn app gewoon via de oculus store te vinden. Aanrader btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vaagisdenaam schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 00:03:
[...]

Mill vr is via een vpn app gewoon via de oculus store te vinden. Aanrader btw.
Ik heb dit geprobeerd maar tot nu toe loop ik vast. Ik kan wel de gewone Milk VR app downloaden via apk maar niet de GearVR Milk app vanuit de oculus store.

Ik heb verschillende stappenplannen doorlopen maar ik kom niet in de Amerikaanse oculus store dus ik zal vast wat verkeerds doen.

Ik zal dit in het GearVR topic wel eens vragen anders gaan we off-topic. Of dat je mij even een pb stuurt met aanwijzingen.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 17-05-2016 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Net van de 6s plus overgestapt op de s7 edge. Zal mijn bevindingen delen aan zij die geïnteresseerd zijn. Heb voordien ook de s6 edge geprobeerd maar vooral de accu heeft mij destijds weer teruggebracht naar de 6s plus. Ook lag tijdens browsen en de algehele vloeiendheid van de interface. Ben benieuwd of deze zaken zijn aangepakt bij de s7 edge:) reviews zijn leuk, maar vind ik veelal de totale user experience maar matig reflecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:53

Garrett

Watercooler

Meer mensen waarbij HDR on zorgt voor 'pixelated/interpolation' effect?
Net of het upscaled is... goed te zien bij de HDR foto's in de GSMarena review:

http://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-review-1408p8.php
http://cdn.gsmarena.com/i...7/camera/gsmarena_211.jpg

Vergelijk bij de Metlife foto's vooral de spijlen net onder Metlife, ziet er niet uit, bijvoorbeeld ook de kabel die voor de 2 gebouwen langs loopt, erg duidelijk...

Dit zie je dus alleen als je 1:1 kijkt, maar aangezien mijn oude S4 dit ook prima deed vond ik dit nogal vaag.

Hier kwam ik gisteren achter na een dagje foto's maken... HDR off is gewoon prima.

[ Voor 9% gewijzigd door Garrett op 17-05-2016 12:15 ]

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter lucassen schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:04:
Net van de 6s plus overgestapt op de s7 edge. Zal mijn bevindingen delen aan zij die geïnteresseerd zijn. Heb voordien ook de s6 edge geprobeerd maar vooral de accu heeft mij destijds weer teruggebracht naar de 6s plus. Ook lag tijdens browsen en de algehele vloeiendheid van de interface. Ben benieuwd of deze zaken zijn aangepakt bij de s7 edge:) reviews zijn leuk, maar vind ik veelal de totale user experience maar matig reflecteren.
Ik vond de S6 icm android 6.0 een stuk beter dan 5.1.
5.1 liep inderdaad niet soepel op de S6.

Voor de vloeiendheid moet je denk ik toch bij een iphone blijven maar voor de rest zie ik geen enkele reden afgezien van updatebeleid misschien.
Vind iOS steeds verder achterblijven qua features/functionaliteit en intuïtieviteit. Apple moet met iOS 10 echt stappen maken vind ik en volgens de geruchten gaat het de goede kant op.
(is mijn persoonlijke mening en ervaring)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Garret1410 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 16:47:
[...]

Ik vond de S6 icm android 6.0 een stuk beter dan 5.1.
5.1 liep inderdaad niet soepel op de S6.

Voor de vloeiendheid moet je denk ik toch bij een iphone blijven maar voor de rest zie ik geen enkele reden afgezien van updatebeleid misschien.
Vind iOS steeds verder achterblijven qua features/functionaliteit en intuïtieviteit. Apple moet met iOS 10 echt stappen maken vind ik en volgens de geruchten gaat het de goede kant op.
(is mijn persoonlijke mening en ervaring)
Vooralsnog erg tevreden hoewel ik hier natuurlijk nog na een dag niet veel over kan zeggen. Ik vond vooral design wise dat de iPhone 6s plus kwa design ver achter loopt; te zwaar, te groot tov de concurrentie. Nog geen haperingen of lag in de interface gezien. Batterij lijkt ook prima te presteren tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Ik heb de S7 nu ook een goede week denk ik..kom van een 6s...Ik ben echt positief verast en met name over de touchwiZ van Samsung. Ik ondervind totaal nog geen hinder moet ik eerlijk zeggen..Alles loopt soepel en batterij kan met gemak meer dan een dag mee..Ben weliswaar geen zware gebruiker maar toch..Alleen als ik de S7 aan mijn Macbook koppel met de kabel, vindt hij hem niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pdavie2311 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:28:
Ik heb de S7 nu ook een goede week denk ik..kom van een 6s...Ik ben echt positief verast en met name over de touchwiZ van Samsung. Ik ondervind totaal nog geen hinder moet ik eerlijk zeggen..Alles loopt soepel en batterij kan met gemak meer dan een dag mee..Ben weliswaar geen zware gebruiker maar toch..Alleen als ik de S7 aan mijn Macbook koppel met de kabel, vindt hij hem niet..
Ik hoop dat je 'verrast' bent en niet 'verast'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pdavie2311 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:28:
goed om te horen! hier ook zeer tevreden na ruim 5 jaar iPhone's te hebben gehad.
Ik gebruik de Nova Prime Launcher, wellicht ook iets voor jou!?
Hiermee kun je echt onwijs veel tweaken/customizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Geert1976 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:33:
[...]

goed om te horen! hier ook zeer tevreden na ruim 5 jaar iPhone's te hebben gehad.
Ik gebruik de Nova Prime Launcher, wellicht ook iets voor jou!?
Hiermee kun je echt onwijs veel tweaken/customizen.
Ik blijf nova ophemelen, heb geen aandelen er in, maar raad hem zeer zeker aan! Het is letterlijk de eerste app die ik installeer.

Mochten de overstappers als ze gewend zijn aan hun telefoon trouwens écht willen kijken wat er leuk is aan android zonder te rooten oid, download dan ook Llama of tasker eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
vaagisdenaam schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Ik blijf nova ophemelen, heb geen aandelen er in, maar raad hem zeer zeker aan! Het is letterlijk de eerste app die ik installeer.

Mochten de overstappers als ze gewend zijn aan hun telefoon trouwens écht willen kijken wat er leuk is aan android zonder te rooten oid, download dan ook Llama of tasker eens..
Wat is er mis met de standaard launcher dan :)?
Vind er niet heel veel mis mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 10:27
[...]

Ik ook. Op mijn One Plus One de Nova Prima Launcher gehad, op de S7 geinstalleerd, backup terug en scherm ziet er weer (bijna) hetzelfde uit als op de One Plus One.
en echt bijna alles instelbaar met de Nova launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Same here :) Gebruik al jaren niets anders dan Nova...
Wouter lucassen schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:24:
[...]
Wat is er mis met de standaard launcher dan :)?
Vind er niet heel veel mis mee..
Dat is persoonlijke voorkeur, maar Nova heeft gewoonweg alle mogelijke uitbreidingen en functies die je wilt, dus je kunt het allemaal precies naar eigen behoefte instellen.

De stock launcher is heel erg beperkt, je gebruikt deze as-is...weinig verder in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynox
Ik gebruik de google launcher! Toen ik hem installeerde kreeg ik direct de layout van de nexus5 terug, super chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
dafmay schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:23:
[...]

Same here :) Gebruik al jaren niets anders dan Nova...

[...]

Dat is persoonlijke voorkeur, maar Nova heeft gewoonweg alle mogelijke uitbreidingen en functies die je wilt, dus je kunt het allemaal precies naar eigen behoefte instellen.

De stock launcher is heel erg beperkt, je gebruikt deze as-is...weinig verder in te stellen.
Ik wissel vaak tussen Nova en Action Launcher 3. Moet zeggen dat Nova completer is maar ik mis echt de Quick drawer van action Launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Nova er ook op nu! Heb nu nog maar 1 pagina als homescreen, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik gebruik MS arrow, simpel en snel. Ik heb het belangrijke op me homescreen en hij is lekker donker :) en heeft een pagina met meest gebruikte apps en een extra app drawer (van onderen met extra apps, flashl etc. ala ios).
Vandaag me telefoon op de lader gedaan met 10% over, 2 dagen en 2 uur met SOT van minder dan 4 uur. Vandaag voor het eerst google fit geprobeerd naast S health. Google fit (13% accu) gebruikt 3x meer accu dan S health en ze doen in mijn ogen het zelfde, dus google fit gaat er van af (s health gebruikt veel meer GPS dan G.Fit maar als nog zo'n groot verschil in energie gebruik ten nadele van G.Fit).
MS arrow was 1%.
Ik ben in het buitenland en gebruik geen 4g/3g, alleen wifi.

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Ik ben tot nu toe zeer tevreden met de batterij van mijn Edge. Hij haalt met gemak 6 uur SoT Op dit moment met 3 uur 15min en 55% batterij over. :) Ik ervaar de batterij tot nu toe een stukje beter dan mijn 6s plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brasov
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 11:52
Degenen die een S7 via T-Mobile hebben, is 'ie branded? Sta op het punt een S7 Edge via MP te halen dicht bij mij in de buurt, maar mevrouw heeft hem bij verlenging van haar T-Mobile abbo gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
brasov schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:45:
Degenen die een S7 via T-Mobile hebben, is 'ie branded? Sta op het punt een S7 Edge via MP te halen dicht bij mij in de buurt, maar mevrouw heeft hem bij verlenging van haar T-Mobile abbo gekregen.
Pure interesse ; wat ga je er voor neerleggen? Toevallig eergisteren eentje van marktplaats gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Mijn rechteroortjes doen het niet meer helaas. Zit te kijken bij de instellingen of er een balans in zit maar kan die niet vinden. Verder goed schoongemaakt, de gouden klipjes lijken goed te zitten. Andere oortjes (meerdere getest) werken ook niet.. Baal er van, iemand nog tips of is dit echt een garantie kwestie en ben ik 'm weken kwijt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:57
0xrubennft schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:11:
Mijn rechteroortjes doen het niet meer helaas. Zit te kijken bij de instellingen of er een balans in zit maar kan die niet vinden. Verder goed schoongemaakt, de gouden klipjes lijken goed te zitten. Andere oortjes (meerdere getest) werken ook niet.. Baal er van, iemand nog tips of is dit echt een garantie kwestie en ben ik 'm weken kwijt :(
Waarom omslachtig doen als je gewoon garantie hebt? Ik meen te herinneren dat reparaties juist vrij snel gaan aangezien het hier in Nederland gerepareerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Niet online
brasov schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:45:
Mijne met T-Mobile abbo is niet branded maar ik heb het abbo met toestel wel via Coolblue afgesloten. Volgens mij is hij direct via T-Mobile altijd branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0xrubennft schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:11:
Er is wel een instelling onder toegankelijkheid, gehoor.

Controleer ook even of je Mono hebt uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Garret1410 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:32:
[...]

Er is wel een instelling onder toegankelijkheid, gehoor.

Controleer ook even of je Mono hebt uit staan.
helaas daar staat de balans ook goed en geen mono, toch bedankt! Heb 'm aangemeld voor reparatie en ze komen 'm morgen in de middag ophalen. topservice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Wat zijn de tijden toch veranderd..
Vroeger was je al blij als een je paar fragmenten van een keynote live online kon kijken..

Wat later kon je op je tablet ook nog de berichten-stream volgen en de keynote vrijwel volledig live kijken..

Gisteren onderweg op de S7 de Google Keynote live gekeken en op het gedeelde scherm afwisselend de Twitter-stream/Google+/Internet bekeken via 4G(+).. zonder één hapering..

Viel mij trouwens op bij de Keynote dat Google veel "ideeën" heeft, die Samsung al jaren heeft.. kijk maar eens naar Android Wear 2.0 (lijkt niet een beetje op Tizen op de Gear S2) of het gedeelde scherm van Android N, etc etc..

Schat zelf in dat Allo Duo het Whatsapp nog wel eens moeilijk kan maken, als ze niet te veel mensen de introductie tegen maken met bijvoorbeeld weer een uitnodigingen-systeem of iets dergelijks.. een Messaging-app werkt volgens mij alleen als iedereen tegelijk kan overstappen en er gebruik van kan maken.. moet kunnen (wie heeft tegenwoordig geen Google?!)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brasov
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-09 11:52
Wouter lucassen schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:04:
[...]

Pure interesse ; wat ga je er voor neerleggen? Toevallig eergisteren eentje van marktplaats gehaald.
Heb er momenteel meerdere op het oog. De branded zou ik voor €650 van hand nemen, maar deze sla ik denk ik over i.v.m. het ooit doorverkopen. Degene die nog overblijven zijn €645-€650. Wat heb jij er voor betaald als ik vragen mag?
Pagina: 1 ... 44 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support