Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-09 15:50
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 20:28:
Nog een vraagje, sorry..Als ik naar links swipe op homescreen, kom ik in My magazine? Heet dat zo?
Met home, top news, my news? Ik heb gegoogled, maar wat ik vind helpt niet om dit te verwijderen? Iemand die dit heeft weggehaald op de S7?

Thx..
Neem aan dat je dit bedoelt: http://gadgetguideonline....xy-s7-and-galaxy-s7-edge/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag mij sinds vandaag trotste eigenaar noemen van een S7 Edge! Mijn vorige telefoon was een BB Passport en het blackberry platform begon helaas een beetje aan z'n einde te komen. Ik heb hier mijn nummers via InTouch App gesynchroniseerd, alleen een groot deel van de namen komen niet met de nummers overeen. Ter verduidelijking, Pietje heeft het nummer van Klaasje bij de contactgegevens staan. Dus dit komt niet overeen.

Is dit een bekend probleem, of weet iemand hier een oplossing voor? Ik wil m'n nummers van m'n blackberry graag behouden en heb geen zin om 300 contacten handmatig te moeten overzetten. Aangezien de meegeleverde app BB10 niet ondersteunt, moest ik het op een alternatieve wijze doen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:53

Garrett

Watercooler

henklbr schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 08:31:
WARNING WARNING WARNING -> Voor het flashen, ACTIVEER PINCODE in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd NA het flashen!)

[afbeelding][afbeelding]

WARNING WARNING WARNING -> Voor het flashen, ACTIVEER PINCODE in "Veilig opstarten" (Hier wordt naar gevraagd NA het flashen!)

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor NorDic, gereleased 10 mei 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7.
Dit is officiële Samsung ROM, dus KNOX wordt niet getriggered!

Er is geen data-verlies, maar een back-upje kan nooit kwaad... ;)

What's new:
* May security patches (Samsung Android Security Updates)
* Stability Improvements

Model SM-G930F
Model name Galaxy S7
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7538748
Build date Fri, 27 Apr 2016 05:04:40 +0000
Product code PHN
PDA G930FXXU1APDU
CSC G930FPHN1APC5
Download for install with Odin 3.10.7: MegaNZ

UN-RAR the archive and place the files in the designated slots in Odin 3.10.7
En als je dit vergeet?

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:31
kan ook met patroon volgens mij.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JdJtA
Al eerder ter sprake geweest maar op dat moment kom je niet voorbij het scherm om te ontgrendelen en zal je waarschijnlijk een factory reset moeten doen via recovery (power, home en vol- ingedrukt houden tot je een scherm met tekst krijgt en een opengewerkte android op de achtergrond).

Voor je dit doet kan je nog proberen 10x een foutieve invoer te doen, schijnt dat je dan ook kan inloggen met de gegevens van je Google-account. Hier zelf echter geen ervaring mee.
Qosmic schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:06:
kan ook met patroon volgens mij.
Klopt, maar alleen als de optie 'Veilig opstarten' aan staat en een patroon is ingesteld als alternatieve ontgrendeling voor je vingerafdruk.

[ Voor 18% gewijzigd door JdJtA op 10-05-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 12:53

pdavie2311

Live life to the fullest..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:48
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:46:
Het lukt mij nog niet om een mooie weer widget te kiezen voor op eerste scherm. Allemaal net niet. Ik zoek een mooie transparante met weer van vandaag en dan paar dagen vooruit. Mag wel met speelse iconen...
Ik gebruik al een hele lange tijd deze app met Widget. Ik gebruik niet de vooruitzicht maar wel waar de tijd + datum + alarm in staat. Op die manier kom je ook snel in het gedeelte om een alarm te zetten of de kalender te bekijken.

Wie weet iets voor jou: Google Play: Weer & Klok Widget for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinjoo1
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-08-2017
pdavie2311 schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 18:46:
Het lukt mij nog niet om een mooie weer widget te kiezen voor op eerste scherm. Allemaal net niet. Ik zoek een mooie transparante met weer van vandaag en dan paar dagen vooruit. Mag wel met speelse iconen...
Is dit wat
Google Play: Weather - Live Weer

Ik heb hem staan in het notificatie scherm

http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NegativeFreak schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:26:
[...]

Ik gebruik al een hele lange tijd deze app met Widget. Ik gebruik niet de vooruitzicht maar wel waar de tijd + datum + alarm in staat. Op die manier kom je ook snel in het gedeelte om een alarm te zetten of de kalender te bekijken.

Wie weet iets voor jou: Google Play: Weer & Klok Widget for Android
Ik gebruik deze al meer als een jaar mooie app met werkelijk heel veel plaatsen om in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Thx all…Hier kan ik wel wat mee! Top!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/923/YRJXFz.pngAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/921/dXapr4.png

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/BlA3qO.jpgAfbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/924/aBrl65.png

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Nordic, gereleased 11 mei 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.

What's new:
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7538748
Build date Wed, 27 Apr 2016 07:11:14 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APDU
CSC G935FPHN1APC5

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
heb hem gister voor mijn s7 geflashed en werkt perfect!
Weet je wat de andere improvements zijn?, los van de security patch van mei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-09 16:34
speedme schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 18:57:
[...]

Ja, hij is geroot inderdaad.

Ik zal eens proberen welke van de 2 het is.
Nou nu is het denk ik wel bekend?
http://www.androidpolice....dy-speed-charging-adware/

Je was gewoon vroeg aan de beurt qua uitrol.

Edit: Ah het was hij jou DU battery saver. Die hebben ze nu geïntegreerd...

[ Voor 9% gewijzigd door Kapitein187 op 11-05-2016 09:16 ]

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 26-09 14:22

GJA

Kapitein187 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:59:
[...]

Nou nu is het denk ik wel bekend?
http://www.androidpolice....dy-speed-charging-adware/

Je was gewoon vroeg aan de beurt qua uitrol.

Edit: Ah het was hij jou DU battery saver. Die hebben ze nu geïntegreerd...
Tnx man! Ik was al nieuwsgierig waar die meuk vandaan kwam.

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
henklbr schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:37:

[afbeelding][afbeelding]

[afbeelding][afbeelding]

Deze ROM is gebaseerd op de laatste ROM voor Nordic, gereleased 11 mei 16, en geschikt gemaakt voor de UN-Branded Nederlandse (PHN) S7Edge.

What's new:
* Stability Improvements

Model SM-G935F
Model name Galaxy S7 edge
Country Netherlands
Version Android 6.0.1
Changelist 7538748
Build date Wed, 27 Apr 2016 07:11:14 +0000
Product code PHN
PDA G935FXXU1APDU
CSC G935FPHN1APC5

wat kan hier je hier nu mee, en waar voor zal ik dit gebruiken, ik zie dit steeds terug (kan je me dit uitleggen (ik bedoel dit positief en met interesse))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
in ieder geval de laatste security patches en dus ook kleine stability improvements.
Welke die stability improvements zijn is nooit echt bekend, dat is wel jammer.

Voor de security patches kan je hier kijken:

(Samsung Android Security Updates)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
pawarana schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:59:
[...]

wat kan hier je hier nu mee, en waar voor zal ik dit gebruiken, ik zie dit steeds terug (kan je me dit uitleggen (ik bedoel dit positief en met interesse))
Om er dan even serieus op in te gaan...

'Wat je hiermee kan':
1. Snellere updates krijgen dan Samsung ze zelf verspreid.
2. Je data behouden na het flashen via ODIN. Als je niet alles stappen volgt ben je waarschijnlijk genoodzaakt je telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

'Ik zie dit steeds terug': Zie ook een aantal posts hierboven. Deze stappen worden vaak overgeslagen en niet iedereen leest elke post in dit forum voor hij zelf begint met flashen. Daarom is het verstandig dit bij elke nieuwe versie te vermelden zodat iedereen die hieraan begint er rekening mee kan houden.

In het algemeen: Het is een gratis extra service die we hier aangeboden krijgen waar we volgens mij alleen maar dankbaar voor kunnen zijn. Als je er geen gebruik van kan/wil/durft (te) maken heb je de mogelijkheid deze posts over te slaan ;)

[ Voor 4% gewijzigd door JdJtA op 11-05-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
1. Snellere updates krijgen dan Samsung ze zelf verspreid.
ik heb nog maar een update gekregen in ongeveer 1.5 maand, brengt samsung dan zoveel updates uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:54
pawarana schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:26:
[...]

ik heb nog maar een update gekregen in ongeveer 1.5 maand, brengt samsung dan zoveel updates uit?
Voor alle landen (providers) komen updates uit. Bij de een wat sneller dan de andere. Wat Henk doet is er voor zorgen dat een laatste versie die al beschikbaar is voor een ander land deze op PHN (NL Unbranded) te zetten zodat je geen problemen krijgt na flashen en eventuele OTA updates voor PHN ook blijven werken. Op deze manier kun je dus sneller 'betere' versies op je S7 (edge) krijgen.

[ Voor 6% gewijzigd door LAPJENL70 op 11-05-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
[Voor alle landen (providers) komen updates uit. Bij de een wat sneller dan de andere. Wat Henk doet is er voor zorgen dat een laatste versie die al beschikbaar is voor een ander land deze op PHN (NL Unbranded) te zetten zodat je geen problemen krijgt na flashen en eventuele OTA updates voor PHN ook blijven werken. Op deze manier kun je dus sneller 'betere' versies op je S7 (edge) krijgen.
dus hij "struint" elke fora af, en als er een nieuwe update komt, bijvoorbeeld in Verwegistan , dan haalt hij die update binnen en "verpakt" dat in een nieuwe rom/firmware, zo dat je eerder van nieuwe functies gebruik van kan maken dan je buurman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
hij houdt gewoon xda en sammobile in de gaten. Meer hoef je niet te doen.

Voor de rest klopt wat je zegt.

[ Voor 19% gewijzigd door Qosmic op 11-05-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
Qosmic schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:43:
hij houdt gewoon xda en sammobile in de gaten. Meer hoef je niet te doen.

Voor de rest klopt wat je zegt.
http://www.sammobile.com/firmwares/database/SM-G935F/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
pawarana schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:06:
[...]

Maar waarom wordt dit dan niet in dit forum Rooten en Custom roms gepost?
Omdat het geen Custom Roms zijn. En je ook niet hoeft te rooten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
omdat het geen custom roms zijn en er geen root voor nodig is.

is ook al meerder malen aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
maar wat is het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
Officiële software van Samsung uit een andere regio, geschikt gemaakt voor PHN-toestellen (Simlockvrij, zonder provider-aanvullingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
vreemd dat Samsung verschillende "testen" doet over verschillende regio's, ik neem aan dat er bij iedere update iets nieuws zit?

Acties:
  • +9 Henk 'm!
pawarana schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:06:
[...]

Maar waarom wordt dit dan niet in dit forum Rooten en Custom roms gepost?
Krijg ik deze discussie nu iedere keer, als ik een "firmware-update" post?

1. Het is GEEN Custom-ROM, maar officiële Samsung Firmware; als het CUSTOM-ROM was geweest, dan zou KNOX "getriggered" worden en in de toekomst dan bepaalde functies niet meer bruikbaar zijn (zoals o.a. Samsung Pay)

2. Je toestel wordt ook niet geroot

3. Omdat het officiële firmware is, mag deze hier gepost worden (is i.o.m. een Mod besproken, aangezien na de vorige firmware-update hier een "klacht" over binnen was gekomen en de postings verwijderd waren).

Als jij wil dat deze postings hier niet thuis horen, geef dat aan en ik stop er mee (zou jammer zijn voor de mensen die deze posting wel interessant vinden)

Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Qosmic
Henk, waarom zou je ermee stoppen na 1 melding? Volgens mij is er onlangs duidelijk gemaakt dat veel mensen hier veel waarde aan hechten en er graag gebruik van maken.

Daarnaast is het nu meerdere keren kenbaar gemaakt, ook iom een mod, dus wat is het probleem?

Tevens mogen mensen ook wel even de search gebruiken of zelf wat moeite doen om eea te weten te komen ipv elke keer deze vragen na een post hieromtrent.

[ Voor 16% gewijzigd door Qosmic op 11-05-2016 13:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LAPJENL70
Qosmic schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:
Henk, waarom zou je ermee stoppen na 1 melding? Volgens mij is er onlangs duidelijk gemaakt dat veel mensen hier veel waarde aan hechten en er graag gebruik van maken.
Precies. Henk? Je bijdrage wordt gewaardeerd. Trek je niet altijd te veel aan van bepaalde commentaren is mijn advies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henklbr schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:00:
[...]

Als jij wil dat deze postings hier niet thuis horen, geef dat aan en ik stop er mee (zou jammer zijn voor de mensen die deze posting wel interessant vinden)
Gewoon doorgaan maar snap je reactie. Je doet iets om iemand te helpen maar dat wordt niet gewaardeerd en dan heb ik ook snel zoiets van, oke dan niet, ik stop ermee.

Maar ik denk niet dat Pawarana het zo bedoelde trouwens. Denk meer van onbekend met Android en nieuwsgierigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Garret1410 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:29:
[...]

Maar ik denk niet dat Pawarana het zo bedoelde trouwens. Denk meer van onbekend met Android en nieuwsgierigheid.
Dit denk ik dus ook, ik lees niets negatiefs vanuit Pawarana. Puur vragen/nieuwsgierigheid, geen enkel oordeel.
Natuurlijk kan de search even gebruikt worden, maar het lijkt me echt geen klacht of discussie. :)

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tjbork
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
[quote]henklbr schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:00:
[...]

1. Het is GEEN Custom-ROM, maar officiële Samsung Firmware; als het CUSTOM-ROM was geweest, dan zou KNOX "getriggered" worden en in de toekomst dan bepaalde functies niet meer bruikbaar zijn (zoals o.a. Samsung Pay)

>>knip<<

Mooie uitleg !!! Ga zo door... Ik loop toch al wat jaartjes mee...(o.a. S1 t/m S7) Maar...wéér wat bijgeleerd _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transferno
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-08 00:39
robinjoo1 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 00:00:
[...]

Is dit wat
Google Play: Weather - Live Weer

Ik heb hem staan in het notificatie scherm
Ik vond de widget op mijn HTCM8 wel leuk (op klok klikken ging meteen naar klokinstellingen zoals alarms, stopwatch, etc en op weerbericht klikken gaf meteen tabs met uitgebreid weerbericht en x dagen voorspelling en voorspelling per uur). De standaard widget op de S7 heeft dat niet en ik ben dus ook op zoek naar iets gelijkaardigs.
Dit is hetgene ik gevonden heb wat er bij in de buurt komt:
Google Play: Weer & Klok Widget for Android
Er is een keuze uit layouts en ik verkies zelf een grote klok met info over het weer daarbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
robinjoo1 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 15:29:
[...]

mijn grote vraag is dan wat als je de skin er weer af wilt halen is dat te doen zonder lijmresten achter te laten?

ik heb inmiddels deze cover
https://www.bol.com/nl/p/...7-black/9200000055573857/
en deze screenprotector
https://www.bol.com/nl/p/...fl20001/9200000055941872/
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Weer een vraag van een voormalig Apple user...Ik wil graag een liedje als ringtone, voorheen deed ik dat via iTunes en gewoon kopen voor een Euro....

Ik heb al een paar apps gevonden in playstore maar ook gelijk weer verwijderd..dit is het toch niet. Waar kan ik een top 40 nummer, ringtone vinden?

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:50
pdavie2311 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 17:20:
Weer een vraag van een voormalig Apple user...Ik wil graag een liedje als ringtone, voorheen deed ik dat via iTunes en gewoon kopen voor een Euro....

Ik heb al een paar apps gevonden in playstore maar ook gelijk weer verwijderd..dit is het toch niet. Waar kan ik een top 40 nummer, ringtone vinden?

Thanx!
Gewoon het gewenste mp3 bestand in het mapje ringtones in je telefoon zetten.
Dan kun je het geluidsbestand selecteren bij je geluidsinstellingen.
En als dat ingewikkeld is even de website 'Youtube to MP3' gebruiken op je telefoon :) (of een apje installeren die hetzelfde doet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:11
Heb inmiddels mijn zilver titanium S7 binnen. Maar wat een mooi ding zeg. Persoonlijk vind ik de zilver titanium S7 veel mooier dan mijn gray iPhone 6. Het menu van de S7 is wel zoeken. Maar krijg het inmiddels al onder de knie.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
pinokkia schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:51:
Heb inmiddels mijn zilver titanium S7 binnen. Maar wat een mooi ding zeg. Persoonlijk vind ik de zilver titanium S7 veel mooier dan mijn gray iPhone 6. Het menu van de S7 is wel zoeken. Maar krijg het inmiddels al onder de knie.
en weer een ''overstapper'' van iPhone naar Samsung ;)

ik ben net 4 dagen geleden van mijn 6S naar een S7 gegaan. Inderdaad enorm wennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:19

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Okay, na weer wat zut te hebben verplaatst/ weggehaald hier graag weer ontopic, over het toestel zelf. Alles over accessoires hoort thuis in het accessoire topic (vrij obvios), hetzelfde voor levertijden, etc in het bijbehorende topic.
Discussie over het sort posts e.d. horen hier niet thuis, dat kan bij een mod of overleg lekker onderling via DM, niet hier.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Laatst online: 18:11
Geert1976 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:02:
[...]

ik ben net 4 dagen geleden van mijn 6S naar een S7 gegaan. Inderdaad enorm wennen
Een echte 100% overstapper zal ik nooit worden. Ik heb de Samsung S7 als 2e toestel.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:05:
[...]

Als je het goed gedaan hebt dan zou je bij opslag moeten zien dat je meer dan 32gb aan geheugen hebt totaal.

Het wordt dan als één geheugen gezien. Toch worden apps niet gelijk verdeelt lees ik. Zie link.

http://bgr.com/2016/03/11...icrosd-adoptable-storage/
Heel hard bedankt!

mvg

Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geert1976 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:02:
[...]

Mijn broer is van een S6 naar een 6s gegaan maar hij is er na een week al mee aan. Hij is zeer negatief over de iPhone en snapt de hype niet. Hij vind het ouderwets en achterhaald aandoen qua vormgeving en werking. Vooral dat hij dingen mist zoals een klok/weer widget enzo .
Het is een werk telefoon dus hij zal hem voorlopig wel even gebruiken.

Ik heb gezegd dat het even wennen is en hem wat tips gegeven. Heb zelf ook ooit een iPhone gehad dus weet wel ongeveer hoe het werkt. Ik had er geen problemen mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Garret1410 op 11-05-2016 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bergie schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 10:13:
Hmm, zo te zien is dat bij mij ook een aantal keer opgetreden. Maar zeker niet met elke foto. Maar ik zie er wel een aantal in mijn dropbox met de -1 suffix inderdaad.
Vaag...
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

micheldenhaag schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:28:
[...]

Gewoon het gewenste mp3 bestand in het mapje ringtones in je telefoon zetten.
Dan kun je het geluidsbestand selecteren bij je geluidsinstellingen.
En als dat ingewikkeld is even de website 'Youtube to MP3' gebruiken op je telefoon :) (of een apje installeren die hetzelfde doet).
Thanx! Maar even mee stoeien..Volgende probleem. Ik had iets gevonden om mijn contacten die op mijn iPhone stonden over te zetten naar de S7. Zie onderstaande link:

http://macworld.nl/mac/in...an-ios-naar-android-50913

Heb alle stappen gedaan. V-Card op mijn pc gezet en ook geïmporteerd in Gmail account. Vervolgens zeggen ze dat mijn Android toestel zelf de contacten synchroniseert? Heb maar even handmatig synchroniseren gedaan, maar ik zie ze niet bij telefoon/contacten?

Wat doe ik fout? Moet ik ze echt handmatig overzetten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:00:
[...]

Thanx! Maar even mee stoeien..Volgende probleem. Ik had iets gevonden om mijn contacten die op mijn iPhone stonden over te zetten naar de S7. Zie onderstaande link:

Heb alle stappen gedaan. V-Card op mijn pc gezet en ook geïmporteerd in Gmail account. Vervolgens zeggen ze dat mijn Android toestel zelf de contacten synchroniseert? Heb maar even handmatig synchroniseren gedaan, maar ik zie ze niet bij telefoon/contacten?

Heb je bij contacten ook ingesteld welke contacten je wilt zien.

Dus contacten, meer, instellingen....

Contacten importeren als je dat nog niet gedaan had, zo ja dan naar 'Weer te geven contacten'

Kan ook zijn dat het synchroniseren vanuut Gmail even duurt.

Edit: lees net je link pas. Zo zou het ook moeten werken.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 11-05-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Meer mensen die sinds 2 a 3 dagen een batterydrain hebben? Heb ondertussen gezien dat facebook een boosdoener is. Temp van therm zone 0 en 4 schieten spontaam naar 73 graden bij gebruik van de app ipv 44 bij random gebruik (info uit Aida64, normal S7). Het is echt van de 1 op de andere dag. Ik unistall de app even een paar dagen om te kijken wat dat oplevert. Ben echter wel nieuwsgierig of meer mensen dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirretje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:51:
Meer mensen die sinds 2 a 3 dagen een batterydrain hebben? Heb ondertussen gezien dat facebook een boosdoener is. Temp van therm zone 0 en 4 schieten spontaam naar 73 graden bij gebruik van de app ipv 44 bij random gebruik (info uit Aida64, normal S7). Het is echt van de 1 op de andere dag. Ik unistall de app even een paar dagen om te kijken wat dat oplevert. Ben echter wel nieuwsgierig of meer mensen dit hebben?
Dat de batterij snel leeg liep heb ik niet veel last van, maar wel dat hij er 7uur over deed om op te laden.
snel opladen deed hij dus niet meer van de ene dag op de andere, zou een bekend probleem zijn bij samsung wordt opgelost door een software update maar omdat ze niet wisten wanneer ik die ging ontvangen heb ik hem opgestuurd via de samsung site en zo zetten zij zelf de nieuwe software er op. ik had in principe kunnen wachten maar omdat ik soms maar heel korte nachten heb kon ik er niet te lang op wachten, binnen de 3 dagen zou ik hem terug moeten hebben. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Kirretje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:51:
Geen last van, heb je al een reboot geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Garret1410 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:21:
[...]

Heb je bij contacten ook ingesteld welke contacten je wilt zien.

Dus contacten, meer, instellingen....

Contacten importeren als je dat nog niet gedaan had, zo ja dan naar 'Weer te geven contacten'

Kan ook zijn dat het synchroniseren vanuut Gmail even duurt.

Edit: lees net je link pas. Zo zou het ook moeten werken.
Wederom, ThanX! Het is gelukt..Scheelt weer aardig met overzetten, haha..Ook al gelukt om een mp3 als beltoon in te stellen. Ik heb ze gewoon gemaild en opgeslagen op mijn tel…Prima zo…Net even een ander thema erop gezet, het wordt nog wel wat. Voorheen JB ik ook altijd mijn iPhones, maar laat me eerst maar even stoeien met Android an sich en dan maar eens verder kijken. Eerst de basis... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Qosmic schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 13:03:

Daarnaast is het nu meerdere keren kenbaar gemaakt, ook iom een mod, dus wat is het probleem?

Tevens mogen mensen ook wel even de search gebruiken of zelf wat moeite doen om eea te weten te komen ipv elke keer deze vragen na een post hieromtrent.
Jij geeft het zelf al aan er zijn hier mensen sorry voor het noemen van de naam in deze Pawarana, die geen enkele moeite doen zelf iets op te zoeken in het forum. Dit moet eens een keer stoppen wordt heel iritant. Je kunt elke vraag meteen posten, maar dit forum is gemaakt om ook zelf iets te doen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pawarana
  • Niet online
pappaleone schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 22:51:
[...]die geen enkele moeite doen zelf iets op te zoeken in het forum. Dit moet eens een keer stoppen wordt heel iritant. Je kunt elke vraag meteen posten, maar dit forum is gemaakt om ook zelf iets te doen. ;)
Sommige dingen zijn wat moeilijker te vinden, als ik het niet kan vinden post ik dit in dit forum, waar ik mee snel goed en geholpen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:14
Hallo,

Ik heb zojuist een S7 genomen bij verlenging van mijn abonnement.
Via iCloud heb ik mijn contacten als een Vcard op mijn PC opgeslagen.

Als ik in de opties kijk bij mijn S7, staat er dat ik dat Vcard bestand alleen via een extern opslagapparaat kan importeren. Ik heb op dit moment echter geen SD kaart tot mijn beschikking.

Is er een manier om de contacten toch op mijn S7 te krijgen (het liefst zonder gebruik te maken van een programma, mits van Samsung zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:26:
Hallo,

Ik heb zojuist een S7 genomen bij verlenging van mijn abonnement.
Via iCloud heb ik mijn contacten als een Vcard op mijn PC opgeslagen.

Als ik in de opties kijk bij mijn S7, staat er dat ik dat Vcard bestand alleen via een extern opslagapparaat kan importeren. Ik heb op dit moment echter geen SD kaart tot mijn beschikking.

Is er een manier om de contacten toch op mijn S7 te krijgen (het liefst zonder gebruik te maken van een programma, mits van Samsung zelf).
Kun je met "Smart Switch" ook geen contacten overzetten van je iPhone naar je S7?

Of via de site van Google: https://contacts.google.com/u/0/preview/all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
henklbr schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:45:
[...]

Kun je met "Smart Switch" ook geen contacten overzetten van je iPhone naar je S7?

Of via de site van Google: https://contacts.google.com/u/0/preview/all
Ik heb dat gedaan via de website. Ik zie ze wel op de site staan maar ze verschijnen niet op mijn telefoon.
Smart Switch weet ik niet, het gaat me alleen om de contacten. De apps wil ik niet over hebben, en ik weet niet of daar iets aan in te stellen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Heb je misschien een ander account voor GMail dan je in de playstore gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Nee ik heb maar 1 gmail adres, en daar ben ik ook mee ingelogd op mijn S7.
Hij is nu met smart switch bezig, dus ik kijk wel wat daar uitkomt.

Het is nu gelukt, echter staan alle nummers onder elkaar in een soort van oranje kleur onder 'Nieuw'. Daar weer onder staan ze netjes per letter gesorteerd. Enig idee hoe ik dat bovenste gedeelte kan wegkrijgen?

[ Voor 42% gewijzigd door jaihel op 12-05-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micheldenhaag
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:50
pdavie2311 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:00:
[...]

bij je instellingen > accounts > gmail > aangeven dat hij contacten ook synct.

En dan in de contacten app bij settings aangeven dat je de gmail contacten ziet.
Nieuwe contacten maak je daarnaa aan op je telefoon als gmail contact.

[ Voor 5% gewijzigd door micheldenhaag op 12-05-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jaihel schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:56:

Het is nu gelukt, echter staan alle nummers onder elkaar in een soort van oranje kleur onder 'Nieuw'. Daar weer onder staan ze netjes per letter gesorteerd. Enig idee hoe ik dat bovenste gedeelte kan wegkrijgen?
Heb je al geprobeerd even opnieuw je telefoon op te starten? Of even een nummer aanklikken en afspelen. Ik had hetzelfde probleem met contacten, deze stonden er dubbel op. Ik heb toen eenmaal het eerste contact geselecteerd daarna was het probleem opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi , merken jullie ook dat bij normaal gebruik ( sociale media enzo) je telefoon rond de 36-39 graden zit. Of ligt dit aan mij
Samsung s7 edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:42:
Hoi , merken jullie ook dat bij normaal gebruik ( sociale media enzo) je telefoon rond de 36-39 graden zit. Of ligt dit aan mij
Samsung s7 edge.
Hier 38 graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 16:42:
Samsung s7 edge.
Vind je dat te hoog ? Aangezien je lichaamstemperatuur 36 is zou je het amper mogen voelen.
Speel eens een spel en kijk dan eens . Het ding kan véél meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:56
Wat is jullie ervaring met het laten repareren van Samsung toestellen?

Mijn S7 heeft een lucht/vochtvlekje onder de glasplaat zitten(ik krijg em niet weggepoetst).

Coolblue geeft aan dat de reparatie 2-3 weken kan duren, ik weet niet hoe lang dit bij Samsung duurt. En ik weet ook niet helemaal welke partij de reparatie beter uit zal voeren (wisselende verhalen).

Vlekje: https://m.imgur.com/NV4aG7j

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 18:47:
Wat is jullie ervaring met het laten repareren van Samsung toestellen?

Mijn S7 heeft een lucht/vochtvlekje onder de glasplaat zitten(ik krijg em niet weggepoetst).

Coolblue geeft aan dat de reparatie 2-3 weken kan duren, ik weet niet hoe lang dit bij Samsung duurt. En ik weet ook niet helemaal welke partij de reparatie beter uit zal voeren (wisselende verhalen).

Vlekje: https://m.imgur.com/NV4aG7j
Ja jammer dat vlekje, ik zou naar een Samsung repair point gaan. Daar kun je meestal wachten op zo iets. Even van te voren een belletje, dan weet je meteen waarop en waaraf. http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Yeah, komend van een drama van een toestel (lumia 950xl) nu een toestel waar ik echt tevreden over ben = s7 edge. Nu een week in bezit: Prima accu, schitterend scherm en dito camera. Het enige goede aan de lumia 950xl was de camera, zal hem binnenkort naast de s7 edge leggen. Maar vooralsnog erg tevreden over de s7 edge. Met alle hoofd functies aan (S health ook continue aan en excl. nfc & bt welke in nauwelijks gebruik, heb veel functies uitgeschakeld: slim sluimeren etc welke alleen maar energie verbruiken en in mijn ogen niks toevoegen) zit ik op netjes 2 dagen accu, met alles uit heb ik een drain van 1% in 8/9 uur.
Scherm tech. van samsung is subliem, heb de edge maar afgezien van het esthetische vind ik de edge weinig (nuttigs) toevoegen. Always on display (vast al vaker gehoord) mist 3th party app functionaliteit.
Bouwkwaliteit is 10/10.
Dit is -op het moment- het beste toestel verkrijgbaar.

Kleine edit, was bang dat de exynos geen custom roms zou krijgen maar gelukkig heeft XDA er al een aantal staan. Als ik weer in Holland ben zal ik een clean rom proberen. :9 Hopelijk komen er ook mods voor de always on display (ik heb en donkerbruin vermoeden dat daar aan gewerkt wordt).

[ Voor 13% gewijzigd door D0gtag op 12-05-2016 19:44 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
pappaleone schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:27:
[...]

Ja jammer dat vlekje, ik zou naar een Samsung repair point gaan. Daar kun je meestal wachten op zo iets. Even van te voren een belletje, dan weet je meteen waarop en waaraf. http://www.samsung.com/nl/support/servicelocation/
Ik ga daar inderdaad maar eens naar kijken. 2-3 weken is voor mij toch iets te lang :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dorest0rm schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:32:
[...]

Ik ga daar inderdaad maar eens naar kijken. 2-3 weken is voor mij toch iets te lang :p
Succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 20:06

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Probeer met Odin mn firmware te updaten

<ID:0/004> Odin engine v(ID:3.1100)..
<ID:0/004> File analysis..
<ID:0/004> SetupConnection..
<ID:0/004> Initialzation..
<ID:0/004> Get PIT for mapping..
<ID:0/004> Firmware update start..
<ID:0/004> SingleDownload.
<ID:0/004> sboot.bin
<ID:0/004> NAND Write Start!!
<ID:0/004> param.bin
<ID:0/004> FAIL!
<ID:0/004>
<ID:0/004> Complete(Write) operation failed.
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 1)
<OSM> All threads completed. (succeed 0 / failed 0)
<ID:0/004> Removed!!

Op de telefoon staat in het rood: secure check fail : (bootloader)

What to do?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:00

Nitai

Live the life you love.

Dorest0rm schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 20:32:
[...]

Kun je hem niet een nacht in ongekookte rijst leggen. Trekt het vocht wel weg denk ik.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huigie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:30:

What to do?
100% zeker dat je de goede firmware hebt? Lijkt op een bootloader fout of lock

Als het een S6 was geweest zou ik denken aan de reactivation lock beveiliging. Maar ik zou dit moeten googlen hoe het bij de S7 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het nog erger. Vreemde kleuren. Touchscreen werkt niet meer. Wat te doen?

Probleem opgelost. Waarschijnlijk toch iets fout gedaan. Heb een oudere rom versie kunnen flashen

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2016 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 20:06

Huigie

ㅤㅤKAIZEN

Error in regel xxx... Pc maar geherstart , gelukt,!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06:31

H.Boss

Hugo Boss

jaihel schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 13:56:

Je kan aangeven welke contacten je wil weergeven via de instellingen van contacten..

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
Huigie schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:30:

What to do?
Check even of je wel de juiste firmware hebt. Ik had laatst ook per ongeluk S7 firmware ipv S7 edge firmware gedownload en geprobeerd te flashen. Gelukkig beveiligd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Goedemorgen! Is het normaal dat hij in airplainmode een kleine 10% verbruikt snachts? Ik leg hem weg en volgende morgen 9% minder. Moet ik nog iets anders doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
pdavie2311 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:20:
Goedemorgen! Is het normaal dat hij in airplainmode een kleine 10% verbruikt snachts? Ik leg hem weg en volgende morgen 9% minder. Moet ik nog iets anders doen?
Nee, behalve als je AOD (Always-on-display) gebruikt, dan kost dat ongeveer 1% per uur...anders lijkt het me een applicatie die actief blijft en op de achtergrond stroom verbruikt. Ik gebruik nooit vliegtuigmodus en met de nachtkok aan verbruik ik ongeveer 6% per nacht (WIFI, BT, data, synchronisatie en locatie aan op alleen GPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorest0rm
Nitai schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 22:42:
[...]

Kun je hem niet een nacht in ongekookte rijst leggen. Trekt het vocht wel weg denk ik.
Ik weet dus niet zeker of het nou vocht of lucht is, kijk maar naar de foto. En dan nog, het toestel is (redelijk) waterdicht lijkt me niet dat vocht onder de glasplaat de bedoeling is? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

JdJtA schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 07:57:
[...]

Nee, behalve als je AOD (Always-on-display) gebruikt, dan kost dat ongeveer 1% per uur...anders lijkt het me een applicatie die actief blijft en op de achtergrond stroom verbruikt. Ik gebruik nooit vliegtuigmodus en met de nachtkok aan verbruik ik ongeveer 6% per nacht (WIFI, BT, data, synchronisatie en locatie aan op alleen GPS).
Ik gebruik idd always on..Als klok..haha.
Dan is het normaal dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-09 20:46

Tammesp

Next is now

Sinds gister heb ik mijn Samsung S7 Zilver binnen, en ik dacht laat ik gelijk gebruik maken van de Live Youtube uitzending optie in de camera app. Alleen zit er wel 20 seconden delay in... Iemand tips om dit te verhelpen?

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Bij mijn 3 dagen oude S7 slijt de coating van de randen van het scherm af. De rechter bovenkant en links langs de zijkant zit er geen coating meer op. Super wazig. Heb ik een mooi egaal scherm te pakken krijg je dit. Vanmiddag maar even langs coolblue.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/UJSQRSR3TlMSZfrQ7kYktFIb/medium.jpg

[ Voor 25% gewijzigd door BillSpaarbank op 13-05-2016 09:55 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:48:
Bij mijn 3 dagen oude S7 slijt de coating van de randen van het scherm af. De rechter bovenkant en links langs de zijkant zit er geen coating meer op. Super wazig. Heb ik een mooi egaal scherm te pakken krijg je dit. Vanmiddag maar even langs coolblue.

[afbeelding]
Dat is wel heel vreemd als dat zomaar gebeurt. Zou maar even mee terug inderdaad. Heb ik nog nooit gezien of meegemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 13-05-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Garret1410 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:09:
[...]

Dat is wel heel vreemd als dat zomaar gebeurt. Zou maar even mee terug inderdaad. Heb ik nog nooit gezien of meegemaakt.
Het lijkt ook niet veel voor te komen als ik via google zoek. Ik heb alleen een draadje op XDA gevonden waar 2 mensen hetzelfde hebben.

Nog maar een keertje ruilen dan. Wel balen van mijn Dbrand skin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:48:

[afbeelding]
Huhw dat is apart? De coating zit toch onder het glas? Ben heel benieuwd hoe dit zomaar kan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:39:
[...]

Huhw dat is apart? De coating zit toch onder het glas? Ben heel benieuwd hoe dit zomaar kan gebeuren.
Nee, het is de oleophobic coating die de vingerafdrukken tegen moet gaan. Die lijkt te slijten door mijn broekzak denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:44:
[...]

Nee, het is de oleophobic coating die de vingerafdrukken tegen moet gaan. Die lijkt te slijten door mijn broekzak denk ik.
Ahaa, zit je mobiel heel strak in je broekzak? Bij mijn vorige mobiel kwamen daardoor allemaal krassen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:50:
[...]

Ahaa, zit je mobiel heel strak in je broekzak? Bij mijn vorige mobiel kwamen daardoor allemaal krassen..
Nee, totaal niet. Maar goed om hier te lezen dat ik blijkbaar de enige ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Kan iemand me vertellen hoe ik de meldingen van whatsapp kan aanpassen?
Op dit moment zie ik alleen dat ik een X aantal berichten heb op whatsapp, en that's it. Ik zou graag willen zien van wie die berichten afkomen. Mijn partner ziet dat wel op haar S6, en onze instellingen staan precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:38:
Kan iemand me vertellen hoe ik de meldingen van whatsapp kan aanpassen?
Op dit moment zie ik alleen dat ik een X aantal berichten heb op whatsapp, en that's it. Ik zou graag willen zien van wie die berichten afkomen. Mijn partner ziet dat wel op haar S6, en onze instellingen staan precies hetzelfde..
Bedoel je op je lockscreen?
Dan moet je even kijken bij schermbeveiliging. Dan bij het kopje 'Meldingen op vergrendelscherm'.

[ Voor 4% gewijzigd door Kapitein187 op 13-05-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Kapitein187 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:39:
[...]

Bedoel je op je lockscreen?
Dan moet je even kijken bij schermbeveiliging. Dan bij het kopje 'Meldingen op vergrendelscherm'.
Yes het is gelukt :)
Is het ook nog mogelijk om wel een naam te zien, maar niet de inhoud van het bericht? Dan zou het helemaal goed zijn (het is even wennen na 6 jaar lang een iPhone te hebben gehad). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:51:
[...]

Is het ook nog mogelijk om wel een naam te zien, maar niet de inhoud van het bericht? Dan zou het helemaal goed zijn (het is even wennen na 6 jaar lang een iPhone te hebben gehad). ;)
Voor zover ik weet niet, de enige opties zijn dus:
-Alles laten zien
-Notificatie zonder inhoud (whatsapp splitst dit niet dus zul je ook geen namen zien.)
-Helemaal niks laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:51:
[...]

Alleen de naam laten zien kan naar mijn weten niet nee.

En hoe bevalt de S7 in vergelijking met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Niet online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:52:
[...]

Nee, totaal niet. Maar goed om hier te lezen dat ik blijkbaar de enige ben.
Toestel omgeruild en dit exemplaar heeft in dezelfde hoek een stuk ontbrekende coating. Zo begon het bij die andere ook. Grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02:39
Wat een gebrekkige quality control bij Samsung zeg. Eerst al die edge toestellen met een gap tussen het scherm en de behuizing en nu dit weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
BillSpaarbank schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 11:44:
[...]

Als ik een smartphone een jaar heb, krijg ik soms een soort vettige 'regenboog' op sommige plekken op het scherm na het scrollen. Het licht leek iets anders te breken wanneer mijn vingers een beetje vettig en/of zweterig zijn. Dat valt wel weer weg te vegen, maar het is wel irritant. Hier heb ik last van gehad op mijn SGS2, Nexus 5 en SGS6. Herkennen jullie wat ik bedoel?

Komt dat door wat anders, of is dat ook slijtage van de 'oleophobic coating'? Want dan weet ik dat ik dat over een paar maanden eens in huis moet halen om m'n scherm mooi te houden :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Tammesp schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 12:57:
[...]

Alleen de naam laten zien kan naar mijn weten niet nee.

En hoe bevalt de S7 in vergelijking met de iPhone?
Heel erg wennen! De iPhone was wat simpeler in gebruik. Maar ook dat komt natuurlijk doordat ik 'm zo gewend was.

Ik denk dat het wel goed gaat komen.
Valt me trouwens wel op dat Hearthstone een stuk soepeler draaide op mijn iPhone 6. Dit scherm is wel superieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:28:
Valt me trouwens wel op dat Hearthstone een stuk soepeler draaide op mijn iPhone 6. Dit scherm is wel superieur.
Het scherm van de S7 heeft dan ook bijna vier keer zoveel pixels, dus het renderen is een heel stuk zwaarder... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Richh schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 14:50:
[...]

Het scherm van de S7 heeft dan ook bijna vier keer zoveel pixels, dus het renderen is een heel stuk zwaarder... :)
Aha, is het dan een slechte optimalisatie vanuit de app (Hearthstone in dit geval)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
Heb een klein irritatie puntje gevonden. Het is nu mogelijk op apps te verplaatsen naar een externe sd kaart. Dit doe ik bijvoorbeeld met games die veel ruimte innemen van de interne opslag. Echter kom er er nu achter dat wanneer je een app die op de externe sd kaart staat update via de Playstore dat deze dan weer wordt terug gezet op de interne opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Nu online
jaihel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 15:11:
[...]

Aha, is het dan een slechte optimalisatie vanuit de app (Hearthstone in dit geval)?
De S7 heeft een 4x zo scherp scherm, dus ieder beeldje wat gegenereerd moet worden is véél zwaarder voor het toestel.
Qua optimalisatie zit er weinig verschil tussen denk ik.

Pagina: 1 ... 43 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support