Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-09 15:46
Garret1410 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:55:
[...]

Wit zoals wij het zien is natuurlijk subjectief. Als ik de S7 naast een iphone leg dan lijkt de iPhone witter, maar technisch gezien is de wit weergave van de S7 beter.

Maar ach het is ook maar net wat je mooi vind net als de camera. Allemaal leuk die testen en vergelijkingen maar uiteindelijk gaat het erom wat jezelf vind en niet een reviewer.
Het is inderdaad subjectief maar ook op basis van een vergelijking met een Panasonic Plasma TV die ik professioneel heb laten kalibreren en een monitor die ik hier heb staan is het wit lichtelijk aan de groene kant. Daarnaast mist het IMO een stukje helderheid wat je wel bij een LCD scherm krijgt.

Vandaar dat ik niet onder de indruk ben. Ben het daarom ook niet eens met alle reviews op het internet waarin wordt geroepen dat dit het beste scherm is wat je kunt krijgen in een telefoon. De witweergave kan veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X2X2X schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:06:
[...]

Het is inderdaad subjectief maar ook op basis van een vergelijking met een Panasonic Plasma TV die ik professioneel heb laten kalibreren en een monitor die ik hier heb staan is het wit lichtelijk aan de groene kant. Daarnaast mist het IMO een stukje helderheid wat je wel bij een LCD scherm krijgt.

Vandaar dat ik niet onder de indruk ben. Ben het daarom ook niet eens met alle reviews op het internet waarin wordt geroepen dat dit het beste scherm is wat je kunt krijgen in een telefoon. De witweergave kan veel beter.
Ik kan mij hier helemaal in vinden. Het is een mooi scherm, echter de witweergave op (Samsung) amoled schermen laat (tot nu toe) echt te wensen over. Het is te groen, of te roze, of met een zweem eroverheen...maar NOOIT mooi egaal wit (zoals bijv een IPS paneel wel kan). Het is helaas momenteel echt nog een beperking van amoled, en je zult het voor lief moeten nemen of anders naar een toestel met IPS scherm. Althans dat is mijn conclusie en geldt in ieder geval voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:24
Denk dat geen enkele telefoon perfect is. Op iedere smartphone is wel iets aan te merken.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 09:38
Ach ja, het is gemiddeld gezien hét scherm van het moment dus het kan op zich alleen maar erger :)

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 21-03-2016 12:18 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
dafmay schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:09:
[...]

Ik kan mij hier helemaal in vinden. Het is een mooi scherm, echter de witweergave op (Samsung) amoled schermen laat (tot nu toe) echt te wensen over. Het is te groen, of te roze, of met een zweem eroverheen...maar NOOIT mooi egaal wit (zoals bijv een IPS paneel wel kan). Het is helaas momenteel echt nog een beperking van amoled, en je zult het voor lief moeten nemen of anders naar een toestel met IPS scherm. Althans dat is mijn conclusie en geldt in ieder geval voor mij.
Hoe iemand kleuren ervaart, is natuurlijk enorm subjectief.

Zoals al aangegeven, is technisch gezien het scherm van de S7 qua kleurwaarden erg dicht bij de waarheid.

Iemand kan inderdaad een wazige of gelige kleur wit ervaren, want de kleuren van oled schermen zijn meestal erg verzadigd.
Daareentegen, zwart is op oled schermen ook echt zwart omdat de pixels worden uitgeschakeld en dus geen stroom verbruiken.
Op IPS schermen is meestal zwart een diep grijs maar nooit echt helemaal zwart.

Ik ben in ieder geval enorm tevreden over het scherm van mijn S7.
Het is veel beter dan mijn oude S5 was.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Laatst online: 10:27
op welke modus hebben jullie je scherm ingesteld?
bioscoop, foto of aanpasbaar?

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Qosmic schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:01:
op welke modus hebben jullie je scherm ingesteld?
bioscoop, foto of aanpasbaar?
Bioscoop, ik hou van felle kleurtjes :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 19:49

Sm0k3r

cough...cough...

Weet iemand heel toevallig wanneer de 64GB versie te koop of leverbaar zal zijn?

Ik heb de dualsim functie nodig dus de microsd slot wordt gebruikt om de 2de sim-kaart te plaatsen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
speedme schreef op maandag 21 maart 2016 @ 12:57:
[...]

....

Ik ben in ieder geval enorm tevreden over het scherm van mijn S7.
Het is veel beter dan mijn oude S5 was.
Mee eens hoor. Ik heb het dan ook specifiek over de witweergave. De rest is op amoled subliem.

Me wants een IPS-Amoled scherm... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Sm0k3r schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:10:
Weet iemand heel toevallig wanneer de 64GB versie te koop of leverbaar zal zijn?

Ik heb de dualsim functie nodig dus de microsd slot wordt gebruikt om de 2de sim-kaart te plaatsen.
Wut? Je kunt toch niet gewoon een tweede SIM kaart in je SD-slot doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razr schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:15:
YouTube: Samsung Galaxy S7 Dual Sim - Unboxing & First Look (4K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Laatst online: 09-07 06:45
[...]

Voor zover ik weet is dat type SM-930FD en bestemd voor de Aziatische markt.
En dus niet standaard leverbaar in Europa, tenzij geimporteerd.

Maar ja, het is dus wel mogelijk om in dat model een tweede simkaart te stoppen.
Maar dat gaat dan ten koste van de SD kaart uitbreiding.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
[...]

Dat kan ja, hij zit een kwartslag gedraaid t.o.v. hoe de SD zit, zelf in niet duo telefoon past een tweede sim. Denk alleen niet dat hij werkt. Kortom, je offert een SD-kaart op voor een sim, daarom wil men de 64 Gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mijn reactie slaat inderdaad op het feit dat volgens mij de Dual-SIM versie hier niet leverbaar is/gaat zijn en het daarom niet gaat werken. Ik wist alleen niet dat de tray hetzelfde is en de SIM er een kwartslag gedraait in moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44

Arjan A

Cenosillicafoob

Razr schreef op maandag 21 maart 2016 @ 13:23:
Mijn reactie slaat inderdaad op het feit dat volgens mij de Dual-SIM versie hier niet leverbaar is/gaat zijn en het daarom niet gaat werken. Ik wist alleen niet dat de tray hetzelfde is en de SIM er een kwartslag gedraait in moet.
Er waren in het verleden van die setjes die ervoor zorgden dat je van je enkelsim toestel een dualsim kon maken. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er gemodificeerde dualSim plasticjes met ingebouwde adapter op eBay verschijnen waarmee dualSim op de gewone S7 ook mogelijk is...

voorbeeld

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Arjan A schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:31:
[...]

Er waren in het verleden van die setjes die ervoor zorgden dat je van je enkelsim toestel een dualsim kon maken. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor er gemodificeerde dualSim plasticjes met ingebouwde adapter op eBay verschijnen waarmee dualSim op de gewone S7 ook mogelijk is...

voorbeeld
Voor mijn S4 kwam er ineens een android update waardoor dual sim niet meer mogelijk was (oa. geen sim toolkit ofzo) ik weet niet of dit ook voor andere toestellen geldt (hogere android versies)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Van een LG G4 naar een S7 gegaan. SD kaartje over geplaatst zonder twee keer na te denken...
Alle afbeeldingen die op die sd kaart stonden (foto's en screenshots) zijn nu niet meer te openen.
Deze zijn een onleesbaar .JPG.DM bestand geworden.
Als ik ze op de computer open en DM. gedeelte weg haal bij de file name is het wel weer een JPG. bestand alleen dan is er niks zichtbaar als ik ze open.

Iemand een of andere truc/converter die dit kan? Zou het zonde vinden als ik al die bestanden kwijt ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
JoostEshof schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:04:
Iemand een of andere truc/converter die dit kan? Zou het zonde vinden als ik al die bestanden kwijt ben.
Die jpg's waren hidden, op de G4, met een bepaalde app/security setting. In dat geval kan je ze alleen nog op dié G4 openen, hetgeen vrij logisch is :)

[ Voor 126% gewijzigd door Brad Pitt op 21-03-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoostEshof
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09-2020
Brad Pitt schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:08:
[...]

Die jpg's waren hidden, op de G4, met een bepaalde app/security setting. In dat geval kan je ze alleen nog op dié G4 openen, hetgeen vrij logisch is :)
Ik las het net ook bij iemand, die had het met de G3. Ik ga het proberen. Die blokkering er af halen en dan wel overzetten naar de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ik had mijn S7 retour gestuurd aangezien er een klein deel van het touchscreen niet naar behoren werkte, krijg ik deze vraag van Coolblue:

Omdat er een Google lock op het toestel aanwezig is kan het product tevens niet direct omgeruild worden. Kunt u voor ons deze lock verwijderen zodat het toestel verder in behandeling kan worden genomen.

Iemand enig idee wat een Google lock is, en hoe ik het er op afstand af haal? CB zelf wist dit ook niet precies te vertellen :?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:36
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:44:
Ik had mijn S7 retour gestuurd aangezien er een klein deel van het touchscreen niet naar behoren werkte, krijg ik deze vraag van Coolblue:

Omdat er een Google lock op het toestel aanwezig is kan het product tevens niet direct omgeruild worden. Kunt u voor ons deze lock verwijderen zodat het toestel verder in behandeling kan worden genomen.

Iemand enig idee wat een Google lock is, en hoe ik het er op afstand af haal? CB zelf wist dit ook niet precies te vertellen :?
Volgens mij bedoelen ze gewoon je lockscreen. Had je het toestel niet naar fabriekswaarden terug gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als ik mij niet vergis bedoelen ze Factory Reset Protection:
http://www.samsung.com/us...er/ANS00042882/997379756/

Of hun hebben dat gedaan zonder het uit te zetten... Of jij voor het opsturen.
Tenminste dat gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
exi22 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 15:59:
[...]

Volgens mij bedoelen ze gewoon je lockscreen. Had je het toestel niet naar fabriekswaarden terug gezet?
Heb het toestel opgestart terwijl ik de volume up + home button ingedrukt hield. Hier heb ik wipe cache + wipe all data/factory reset gedraaid. Bij het opstarten van de telefoon begon deze met installeren.

Heb dus een compleet leeg toestel opgestuurd, snap het hele Google lock daarom ook niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:02:
[...]

Heb het toestel opgestart terwijl ik de volume up + home button ingedrukt hield. Hier heb ik wipe cache + wipe all data/factory reset gedraaid. Bij het opstarten van de telefoon begon deze met installeren.

Heb dus een compleet leeg toestel opgestuurd, snap het hele Google lock daarom ook niet :?
Als je de Apparaatbeheer-app van Google opstart of bij apparaten kijkt in je Google-account staat het toestel dan erbij?

Dan kun je het toestel immers op afstand blokkeren..

Schat in dat verwijderen van het toestel hier al voldoende is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-09 21:00
Gebruikt hier iemand root explorer?

Ik kan namelijk geen toegang geven tot de sd-kaart, bij het kiezen van de sd-kaart en toekennen van rechten crasht root explorer. Ook de non-root versie crasht.. Andere explorer-apps werken prima.

Blijft toch mijn favoriete file manager, maar dit maakt het allemaal wat lastiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:02:
[...]

Dat is dus dan FRP. Is tegen diefstal dat niemand zomaar met een Factory Reet je telefoon schoon kan overnemen.

Edit:
Ik had je beter even kunnen qouten, zodat je het beter kon zien:
Mau_Maus in "[Samsung Galaxy S7-serie] Ervaringen en Discussie"

[ Voor 13% gewijzigd door Mau_Maus op 21-03-2016 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Garret1410 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 11:58:
[...]

Klopt de S6 heeft dit bijna niet, alleen als je wilt muggeziften. Ik vind het bij de S7 in ieder geval niet storend.

Even een foto van lamellen en als je goed kijkt zie je een verbuiging in het midden.

[afbeelding]
Kwam vandaag langs een Vodafone winkel met Samsung quick repair point. Heb 't laten zien aan de medewerker en die zag het voor het eerst. We hebben twee andere showmodellen daar terplekke getest en bij allebei geconstateerd dat er op exact dezelfde plek een verbuiging zat. Grappig genoeg op een andere plek dan mijn toestel. Terugsturen heeft dus geen zin waarschijnlijk omdat elk toestel het tot zekere hoogte het heeft.

Oh well! Kan ik dat ook weer laten rusten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mau_Maus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:01:
Als ik mij niet vergis bedoelen ze Factory Reset Protection:
http://www.samsung.com/us...er/ANS00042882/997379756/

Of hun hebben dat gedaan zonder het uit te zetten... Of jij voor het opsturen.
Tenminste dat gok ik.
Factory Reset Protection heb ik nog nooit van gehoord, ga er ook niet van uit dat ik hier gebruik van heb gemaakt..
_Nick__ schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:04:
[...]

Als je de Apparaatbeheer-app van Google opstart of bij apparaten kijkt in je Google-account staat het toestel dan erbij?

Dan kun je het toestel immers op afstand blokkeren..

Schat in dat verwijderen van het toestel hier al voldoende is..
Bedoel je deze site: https://www.google.com/android/devicemanager?hl=nl

Hier komt de S7 nog wel naar voren, en heb het toestel al gewist, een toestel verwijderen kan (na enige google zoektermen) niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:09:
[...]
Factory Reset Protection heb ik nog nooit van gehoord, ga er ook niet van uit dat ik hier gebruik van heb gemaakt..
Als ik het goed heb staat dat standaard aan. Dus dat maakt verder niet uit.

"The FRP feature is always enabled on your device as long as you have an active Google account. To disable FRP, you must remove your Google account.

To remove your Google account, follow these steps:

From any Home screen, touch Apps > Settings.
Touch Accounts > Google.
Touch your Google account, and then touch MORE > Remove account.

Important! If you are sending your device in for service, selling your device, or giving it away, it is very important that you remove your Google account and reset your device."

[ Voor 48% gewijzigd door Mau_Maus op 21-03-2016 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mau_Maus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:10:
[...]

Als ik het goed heb staat dat standaard aan. Dus dat maakt verder niet uit.
Voor ik het toestel opgestuurd heb, heb ik ook een wipe all data/factory reset gedraaid, hierna kon ik het toestel gewoon gebruiken. vlak voor het versturen heb ik deze nog een keer gedraaid, dan zou het toestel bij hun ook gewoon moeten doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:12:
[...]
Voor ik het toestel opgestuurd heb, heb ik ook een wipe all data/factory reset gedraaid, hierna kon ik het toestel gewoon gebruiken. vlak voor het versturen heb ik deze nog een keer gedraaid, dan zou het toestel bij hun ook gewoon moeten doen toch?
Kan ik vanaf hier niet beoordelen. Na een reset moet je weer de opties langslopen... misschien zonder nadenken je Google-account toen weer ingevoerd bij die eerste keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mau_Maus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:14:
[...]

Kan ik vanaf hier niet beoordelen. Na reset moet je weer de opties langslopen... misschien zonder nadenken je Google-account toen weer ingevoerd bij die eerste keer?
Hmm, zit wat in, misschien dat ik toen per ongeluk een optie anders gezet heb :/

Enig idee hoe ik dit op ga lossen, mocht het dit zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Hmm, zit wat in, misschien dat ik toen per ongeluk een optie anders gezet heb :/

Enig idee hoe ik dit op ga lossen, mocht het dit zijn?
Ja, inloggen met je Google account en daarna de Google account verwijderen op het toestel.
Je kan het doorgeven aan Coolblue en direct erna je wachtwoord aanpassen. Of langsgaan en invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mau_Maus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:17:
[...]

Ja inloggen met je Google account. En daarna de Google account verwijderen op het toestel.
Je kan het doorgeven aan Coolblue en direct erna je wachtwoord aanpassen. Of langsgaan en invoeren.
-O- CB zit aan de andere kant van het land, dat gaat hem niet worden dus. En voel er ook niet veel voor om mijn google account door te geven :| maar zal wel moeten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:19:
[...]

-O- CB zit aan de andere kant van het land, dat gaat hem niet worden dus. En voel er ook niet veel voor om mijn google account door te geven :| maar zal wel moeten dus.
Ja... en pin me er niet op vast, maar pas niet nu alvast je wachtwoord aan om door te geven aan CB. Als je dat doet dan moet je nog is 72 uur wachten om te kunnen ontlocken.
Dat heb ik begrepen tenminste.

Edit: Misschien willen ze hem terug sturen? Alleen zullen de kosten voor jou zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Mau_Maus op 21-03-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mau_Maus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:22:
[...]

Ja... en pin me er niet op vast, maar pas niet nu alvast je wachtwoord aan om door te geven aan CB. Als je dat doet dan moet je nog is 72 uur wachten om te kunnen ontlocken.
Dat heb ik begrepen tenminste.
Net aangepast _O-

Gebruik het wachtwoord voor meer dingen (dom I know, mooi moment om te wijzigen) daarom wou ik een tijdelijk wachtwoord naar hun sturen

[ Voor 16% gewijzigd door Rickz op 21-03-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Rickz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:23:
[...]

Net aangepast _O-

Gebruik het wachtwoord voor meer dingen (dom I know, mooi moment om te wijzigen) daarom wou ik een tijdelijk wachtwoord naar hun sturen
Naja in dat geval is het goed dat je dat wachtwoord niet gestuurd hebt. Alleen kost het 3 dagen langer.
Stond ook in de link die ik je had gestuurd trouwens:

"Important! If you reset your Google account password and need to do a factory reset, you will need to wait 72 hours after changing your password to reset your device. For security purposes, you can't use the related account to access the device after reset if the password was changed within 72 hours."

Succes ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Mau_Maus schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:26:
[...]

Naja in dat geval is het goed dat je dat wachtwoord niet gestuurd hebt. Alleen kost het 3 dagen langer.
Stond ook in de link die ik je had gestuurd trouwens:

"Important! If you reset your Google account password and need to do a factory reset, you will need to wait 72 hours after changing your password to reset your device. For security purposes, you can't use the related account to access the device after reset if the password was changed within 72 hours."

Succes ieder geval!
Jah die link had ik gemist inderdaad, wel balen dat het nu nog langer gaat duren :'( Ik bel ze vanmiddag nog wel even op, kijken wat het beste is om te doen.

Thanks in iedergeval!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 09:28
Heeft volgens mij niks met de Google account te maken, maar met de Samsung account.
Van zodra je deze koppelt met een Samsung device kan je die niet verwijderen d.m.v. factory reset via de bootloader. Je MOET die verwijderen via instellingen. Google accounts heb ik nooit last van gehad dat deze mij hinderde na een factory reset via de bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
RigolleM schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:32:
Heeft volgens mij niks met de Google account te maken, maar met de Samsung account.
Van zodra je deze koppelt met een Samsung device kan je die niet verwijderen d.m.v. factory reset via de bootloader. Je MOET die verwijderen via instellingen. Google accounts heb ik nooit last van gehad dat deze mij hinderde na een factory reset via de bootloader.
Ik snap niet precies wat je bedoeld, volgens mij heb ik nooit gebruik gemaakt van een Samsung account op een van mijn telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blowncortex
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 16:42
Heb niet hele thread gelezen, voor de geinteresseerden; kwam net bij gsmarena battery test tegen van
s7 edge, sd820 vs exynos; http://www.gsmarena.com/newscomm-17325.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blowncortex schreef op maandag 21 maart 2016 @ 17:03:
Heb niet hele thread gelezen, voor de geinteresseerden; kwam net bij gsmarena battery test tegen van
s7 edge, sd820 vs exynos; http://www.gsmarena.com/newscomm-17325.php
Vind ik nogal een verschil. Ben blij met mn Exynos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 09:24
Blijkbaar is dual sim mogelijk op de edge

http://www.noreplied.com/...n-samsung-galaxy-s7-edge/

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
Het lijkt me dat je dan ook normaal dual sim moet kunnen gebruiken?
Dat kan de EU versie toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
The Anarchist schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:32:
[...]

Het lijkt me dat je dan ook normaal dual sim moet kunnen gebruiken?
Dat kan de EU versie toch niet?
Vraag mij precies het zelfde af maar ik heb geen extra sim om het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Hoe kun je zien welke proc je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Laatst online: 13-07 16:27
Toch een roze gloed linksboven en rest groenig, weekje geleden van wehkamp ontvangen, die 2 weken zichttermijn telde niet zeiden ze omdat ik hem al gebruikt heb, en opsturen voor ''reparatie'' duurt ~3 weken, geen zin in. Leer er wel aan wennen i guess.

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-09 15:46
Tiduz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:48:
Toch een roze gloed linksboven en rest groenig, weekje geleden van wehkamp ontvangen, die 2 weken zichttermijn telde niet zeiden ze omdat ik hem al gebruikt heb, en opsturen voor ''reparatie'' duurt ~3 weken, geen zin in. Leer er wel aan wennen i guess.
Volgens mij horen ze de telefoon gewoon terug te nemen hoor: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
X2X2X schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:55:
[...]

Volgens mij horen ze de telefoon gewoon terug te nemen hoor: https://www.consuwijzer.nl/thema/koop-op-afstand
Lijkt mij tevens ook een productiefout welke onder de garantie valt. Laat je niet afschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
ze hebben het zowel op twitter als telefonisch gezegd, copy pasta:

"Omdat je het artikel gebruikt hebt, kun je hem niet meer via de normale weg retourneren. Wanneer je hem aanmeld start de reparatie, het kan dan inderdaad zijn dat je hem 3 weken kwijt bent. Daarna krijg je hem gerepareerd terug, als dit mogelijk is."

ik laat het maar voor wat het is, en gebruik wehkamp gewoon nooit meer ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Tiduz op 21-03-2016 20:43 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zie niet helemaal wat er raar is aan hun manier van afhandelen, maar goed, irrelevant en off-topic anyway :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Wat imo raar is is dat er niks te repareren valt, als er een nieuw scherm in moet kunnen ze me net zogoed een nieuw toestel sturen ipv dat ik na 1 week 3 weken mn telefoon kwijt moet zijn, maar ik hou er wel over op, sorry als het te off-topic was :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Nou jongens, nog èèn keer over de camera en dan hou ik er over op :P

Ik ben voor de gein wat reviewsites aan het afgaan en ik zie overal dat fisheye/bowl effect waar ik het over had. Can't unsee. Zelfs op hele grote websites... en vervolgens wordt er geen woord over gerept. Hier een paar voorbeelden:

http://www.blogcdn.com/sl...g/l/20160307-085610-1.jpg

http://i-cdn.phonearena.c...-image/scene5-preview.jpg

www.blogcdn.com/slideshow...g/l/20160304-101130-1.jpg

En voor de gein m'n eigen testje nog een keer:
http://i.imgur.com/BOltaqi.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
yinx84 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:57:

Ik ben voor de gein wat reviewsites aan het afgaan en ik zie overal dat fisheye/bowl effect waar ik het over had. Can't unsee. Zelfs op hele grote websites... en vervolgens wordt er geen woord over gerept. Hier een paar voorbeelden:

Ja, ik heb hetzelfde met de onnatuurlijke sharpening die de camera toepast op foto's. Als je dat eenmaal opvalt, dan is dat ook een 'can't unsee'.

Ik raad je dan ook niet aan deze video te bekijken:
YouTube: Galaxy S7 camera test and why the pictures could be better

>:)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Tiduz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 19:48:
Je kan de S7 gewoon retourneren, ook al heb je deze gebruikt. Laat je niet afschepen. Neem aan dat deze nog wel in de nieuwstaat verkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Ja heb hem zelfs in een otterbox zitten zodat die niet kan beschadigen, heb het nu via facebook geprobeerd, en anders bel ik morgen gewoon weer en vraag is even volle duidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-09 20:31
Zijn de sensors eigenlijk te calibreren? Mijn kompas is bijna 180 graden verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Tiduz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:11:
Ja heb hem zelfs in een otterbox zitten zodat die niet kan beschadigen, heb het nu via facebook geprobeerd, en anders bel ik morgen gewoon weer en vraag is even volle duidelijkheid.
Gewoon via Wehkamp een retouraanvraag doen. Je bent zelfs niet verplicht een reden op te geven. De 'telefoon bevalt me niet' is al meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
durian schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:11:
Zijn de sensors eigenlijk te calibreren? Mijn kompas is bijna 180 graden verkeerd...
Een achtje in de lucht draaien doet vaak wonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Ja het probleem is dan wel dat ik helemaal zonder telefoon zit, met mijn s6 kon ik letterlijk de s6 meegeven aan de postbode terwijl hij mij een nieuwe overhandigde. Maar nu kan dat ineens niet? Ik snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Mijn ervaring met de nieuwe S7 Edge. Moet zeggen dat ik toch wel erg blij ben met de overstap. Toestel ligt lekker in de hand en Android is toch wel op veel punten vooruit gegaan. Ik gebruik al een iPhone sinds 2010, en toen had ik de eerste generatie. Sindsdien heb ik alle iPhones gehad. Soms wel Android gebruikt, maar dat was maar voor een korte periode.

Omdat ik al heel lang van iOS gebruik gemaakt heb, vind ik dat iOS wel erg saai is geworden qua OS. Het werkt, dat zeker, maar dat is het dan ook. In de afgelopen jaren is er vrijwel niks groot's veranderd (afgezien van de design) aan iOS en dat heeft me wel gestoord. Je kan niks aanpassen. Vroeger was dat met een jailbreak wel zo, maar ja de meeste jailbreaks waren dan ook niet 100% stabiel. Daarnaast waren de apps ook niet compatible met de recente iOS versies.

Ik kijk nu naar me S7 Edge en ik kwijl al alleen naar het scherm hoe mooi dat wel niet is. Niet te vergeten alle mogelijke functie's die je gewoon netjes op je homescreen kan plaatsen. Heb Nova Launcher erop gezet, DPI instellingen aangepast en dan ben je gewoon klaar. De vingerafdrukscanner doet zijn werk ook prima. Foto en video kwaliteit is erg goed. Op het gebied van accuduur is de S7 ook iets beter, maar met mijn 6 Plus hield ik ook makkelijk 2 dagen vol.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiduz schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:15:
Ja het probleem is dan wel dat ik helemaal zonder telefoon zit, met mijn s6 kon ik letterlijk de s6 meegeven aan de postbode terwijl hij mij een nieuwe overhandigde. Maar nu kan dat ineens niet? Ik snap er niks meer van.
Achteraf gelul natuurlijk, maar koop dit soort spullen niet bij whekamp. Zolang het goed is niets aan de hand. Maar owee als er iets misgaat. Logge organisatie en precies volgens hun regeltjes. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-09 20:31
Brad Pitt schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:14:
[...]
Een achtje in de lucht draaien doet vaak wonderen :)
Well, uh, nu wijst'ie de goede kant op.

Cool :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Ik zie dat je op Reddit verder gaat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Gaat niet over het toestel, dus offtopic, dus weg.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
rgras schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:20:
[...]

Ik zie dat je op Reddit verder gaat? ;)
Wil graag meer meningen horen ;) en beetje onder de aandacht brengen. Wellicht dat er in de toekomst met enige calibratie dit opgelost kan worden als Samsung over de brug komt met een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
yinx84 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:21:
[...]

Wil graag meer meningen horen ;) en beetje onder de aandacht brengen. Wellicht dat er in de toekomst met enige calibratie dit opgelost kan worden als Samsung over de brug komt met een fix?
Ik ben het met je eens, dit is iets wat aandacht kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Toestel is werkelijk fantastisch op één ding na... Mijn toestel gaat 1/10x naar Multi screen als ik hem unlock. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
Offtopic, dus weg.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Heeft niets met het toestel te maken, dus weg.

Sorry voor offtopic ik hou erover op.

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Offtopic, dus weg.

[ Voor 93% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
Knip

[ Voor 96% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knip

Maar dit is verder oftopic. Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen

[ Voor 74% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Anarchist
Knip

[ Voor 97% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Knamix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:30:
Toestel is werkelijk fantastisch op één ding na... Mijn toestel gaat 1/10x naar Multi screen als ik hem unlock. Hebben meer mensen dit?
Nee, maar als je de multitask knop houdt ingedrukt krijg je dat gedeelde scherm.
Nu komt natuurlijk de vraag of je niet per ongeluk die knop inhoudt bij het ontgrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knip

[ Voor 102% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
vaagisdenaam schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:53:
[...]

Nee, maar als je de multitask knop houdt ingedrukt krijg je dat gedeelde scherm.
Nu komt natuurlijk de vraag of je niet per ongeluk die knop inhoudt bij het ontgrendelen?
Nee doe ik niet :(

Ook heb ik een app gedownload (Multi windows lock o.i.d.) waardoor het uitgezet moet worden. Nu werkt dit en met het indrukken van de recent apps knop gebeurt er niks. half uur later unlock ik hem en hij gaat in split screen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Ik begin nu toch een paar glitches te ervaren. Automatisch opnieuw opstarten gooit data weg van o.a. GSam, vanmorgen moest ik opnieuw opstarten omdat de camera niet werkte en nu is me contactenlijst opeens leeg... Soms ook App Freezes trouwens. Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan je vertellen dat dit helemaal niet zo vreemd is. DSLR's of eigenlijk de lensen hebben er ook last van.

Hieronder wat leesvoer over vervorming van lensen wat vooral bij groothoek voorkomt omdat je dan tegen het "fisheye" aanzit. Als je erop gaat letten zul je dit vaker gaan zien

https://photographylife.com/what-is-distortion

http://clickitupanotch.com/2014/06/lens-distortion/

Softwarematig krijg je het er volgens mij niet uit afhankelijk van de soort vervorming.
Eigenlijk is het ook vragen om problemen als je kijkt naar het kleine lensje, korte brandpuntafstand en het grote diafragma.
Het kan zelfs zo zijn dat hierdoor ook grote verschillen onderling kunnen zijn omdat de lens kwaliteit misschien overal hetzelfde is.

Vergeet niet dat zo'n camera module maar iets van 20 dollar kost. Peanuts dus.

Ik praat het niet goed maar ik relativeer het wel. Als het een lens van in de honderden euros was dan zou ik er zeker een probleem van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

R1

ik kom van de Note4, maar ben ik de enige die de "tap to take picture" mist?

ik vond het altijd erg handig om de focus te leggen op een specifiek punt en meteen de foto te nemen in 1 handeling. Of zie ik iets over het hoofd?

*-Specs-*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Nu graag ontopic blijven over het toestel. Ik heb wat offtopic berichten aangepast, geen post meer over winkels e.d., dat hoort hier niet thuis.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 23:06
Dan knip ik mezelf maar *knip* (ik las een paar pagina's terug).

[ Voor 92% gewijzigd door hrichard op 21-03-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
hrichard schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:38:
BS, je mag een artikel volledig gebruiken volgens de wet, zolang hij maar in nieuwstaat blijft. Dus zolang er geen krassen e.d. op zitten zijn zij verplicht hem terug te nemen. Je mag hem zelfs gewoon terugsturen zonder opgaaf van reden en je geld terug krijgen.

Belachelijke service van Wehkamp. En zeker werk van maken als je niet tevreden bent.
https://www.consuwijzer.n...itproberen-en-terugsturen

Verder graag over het toestel, dit is allemaal OT hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hrichard
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 23:06
Hier staat iets heel anders: https://webwinkelrecht.nl...van-retour-vanaf-13-juni/ ik wil niet dat het zo word afgedaan en iedereen nu denkt dat hij zijn toestel niet mag terugsturen als hij hem gebruikt heeft.

Over het toestel: ik vind de speaker zo ongelukkig geplaatst. Ik kijk nogal wat video en ik heb heel vaak mijn handen voor de speaker. En dat je de homebutton echt moet indrukken vind ik irritant, kun je dit ook anders instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coodfella
  • Laatst online: 04-10-2021
Knamix schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:30:
Ja hier hetzelfde, opgelost door de veeg ontgrendeling maar te gebruiken. 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Dat was schrikken gisteren... telefoon liep vast en kreeg hem de eerste paar minuten niet meer aan. Uiteindelijk weer opgestart met behulp van volumeknop+home+power, maar werkte in eerste instantie niet.

Iemand die dit ook gehad heeft? Tot nu toe is het m'n tweede random shut down (de andere bootte gelijk ze weer op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
yinx84 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 05:56:
Dat was schrikken gisteren... telefoon liep vast en kreeg hem de eerste paar minuten niet meer aan. Uiteindelijk weer opgestart met behulp van volumeknop+home+power, maar werkte in eerste instantie niet.

Iemand die dit ook gehad heeft? Tot nu toe is het m'n tweede random shut down (de andere bootte gelijk ze weer op)
Nog niet gehad maat ik verwacht het eerlijk gezegd wel eerdaags, hij wordt als maar minder 'soepel'
S7E-Vigi schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:02:
Ik begin nu toch een paar glitches te ervaren. Automatisch opnieuw opstarten gooit data weg van o.a. GSam, vanmorgen moest ik opnieuw opstarten omdat de camera niet werkte en nu is me contactenlijst opeens leeg... Soms ook App Freezes trouwens. Hmmm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Bij een bepaalde app moest ik het menu benaderen door in het verleden op de "recent" toets ietsje langer te drukken dat was op de S5, maar nu krijg ik het splitsscreen... Iemand een of wellicht DE oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Barock schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:59:
Bij een bepaalde app moest ik het menu benaderen door in het verleden op de "recent" toets ietsje langer te drukken dat was op de S5, maar nu krijg ik het splitsscreen... Iemand een of wellicht DE oplossing?
Ik denk dat dit een applicatie ding is, geen idee overigens over welke applicatie we het hebben maar kort indrukken van de menu toets (eigenlijk de recent toetst) opent de recent apps en lang indrukken activeert splitscreen of multiwindow (welke overigens is uit te schakelen met bijvoorbeeld: Google Play: MultiWindow Toggle for Samsung , dan krijg je een toggle en die kan je dan uitzetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Mrjraider schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:10:
[...]

Ik denk dat dit een applicatie ding is, geen idee overigens over welke applicatie we het hebben maar kort indrukken van de menu toets (eigenlijk de recent toetst) opent de recent apps en lang indrukken activeert splitscreen of multiwindow (welke overigens is uit te schakelen met bijvoorbeeld: Google Play: MultiWindow Toggle for Samsung , dan krijg je een toggle en die kan je dan uitzetten)
Dank voor de reactie, bovenstaande geprobeerd, maar helaas....
Het gaat om de volgende: Google Play: dbees.com Diabetes Management
Voor mij en andere patiënten een belangrijke en behulpzame app. Ik heb de helpdesk inmiddels een mailtje gestuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 23:47
Barock schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 08:59:
Back button ingedrukt houden heeft nu die functie, maar ik heb wel gemerkt dat nog maar heel weinig apps dit ondersteunen. Vond het zelf altijd wel handig en snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Milan17 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 09:58:
[...]

Back button ingedrukt houden heeft nu die functie, maar ik heb wel gemerkt dat nog maar heel weinig apps dit ondersteunen. Vond het zelf altijd wel handig en snel.
Degene waarbij ik het dus wil heeft die functie blijkbaar (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 23:47
Barock schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:07:
[...]

Degene waarbij ik het dus wil heeft die functie blijkbaar (nog) niet.
In dat geval: Instellingen > Toegankelijkheid > Behendigheid en interactie > hulpmenu aanzetten en dan meer opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
Zijn er trouwens mensen hier met een beschadiging aan de homeknop? Ik had dit zelf al vrij snel. Niet eens een krasje, maar meer een plekje ter grote van een speldenprik. Geen big deal, maar las elders dat meer mensen precies dat zelfde plekje hadden en dat het waarschijnlijk door de Gear VR komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:41
Zo te zien komt er snel een update.

http://www.giga.de/smartp...alen-verbesserungen/?fo=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb de update zonet gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Milan17 schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 10:20:
[...]

In dat geval: Instellingen > Toegankelijkheid > Behendigheid en interactie > hulpmenu aanzetten en dan meer opties.
GEWELDIG :) dat werkt, maar blijft dat zwevende "balletje" dan altijd zichtbaar, of is dat te verbergen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 12:34
Is er iemand met verstand van de video camera instellingen? Ik weet niet wat nu beter is bijv UHD of FHD (60FPS). Ik zou zeggen UHD maar ik zie bijvoorbeeld als ik beide formats naar Youtube zet niet echt een verschil in kwaliteit. FHD (60fps) lijkt meer soepel te lopen.
Pagina: 1 ... 24 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support