Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 26-09-2024
Hier ook geen problemen, heb wel animaties uit staan in developer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:47
dafmay schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:02:
[...]

Wat uitermate vreemd dan inderdaad..jij en ik hebben een niet-soepel scrollend multitasking, terwijl een aantal anderen hier wel een soepel scrollend multitasking heeft 8)7
Haha ja heel vreemd. Ik heb even voor de test 25 apps geopend en als ik zoals MKBHD scroll, gaat 'ie ineen keer van de eerste naar de laatste app in de lijst. Daartussen zie ik niks, dus zeker anders ja.

En als ik een korte scrollbeweging maak 'flickt' ie zoals ik al eerder hier heb geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-09 15:30
yinx84 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:28:
Het schijnt dat Smart Alert (trillen als je de telefoon oppakt wanneer je een missed call hebt) veel van je batterij vraagt op standby: https://www.reddit.com/r/...rt_for_2x_improvement_in/

Staat alleen niet bij of het een Snapdragon of Exynos versie is van de poster. Hecht zelf niet veel waarde aan die functie dus heb 't maar uitgezet voor nu.
Ik vind even niet zo snel waar deze is uit te zetten 8)7 Can you help me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Bartoow schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Ik vind even niet zo snel waar deze is uit te zetten 8)7 Can you help me?
Instellingen > Geavanceerde functies (op de S6 staan ze daar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 22:36
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:11:
[...]

Instellingen > Geavanceerde functies (op de S6 staan ze daar)
correct, daar staan ze bij de s7 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S7E-Vigi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:06:
Hier ook geen problemen, heb wel animaties uit staan in developer mode.
Die staan bij mij ook (altijd) helemaal uit.
Milan17 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:10:
[...]

Haha ja heel vreemd. Ik heb even voor de test 25 apps geopend en als ik zoals MKBHD scroll, gaat 'ie ineen keer van de eerste naar de laatste app in de lijst. Daartussen zie ik niks, dus zeker anders ja.

En als ik een korte scrollbeweging maak 'flickt' ie zoals ik al eerder hier heb geschreven.
Same here...schiet mij maar lek 8)7 :X
Tammesp schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:04:
[...]

Misschien ligt het aan dat je geroot hebt? :9
Uhm...nee my dear Tammesp :P (werkte voorafgaand aan root hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
niek87 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:13:
[...]

correct, daar staan ze bij de s7 ook :)
Instellingen > Geavanceerde functies > Slim melden > Uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 14:03

JSchut

.....

yinx84 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 10:28:
Het schijnt dat Smart Alert (trillen als je de telefoon oppakt wanneer je een missed call hebt) veel van je batterij vraagt op standby: https://www.reddit.com/r/...rt_for_2x_improvement_in/

Staat alleen niet bij of het een Snapdragon of Exynos versie is van de poster. Hecht zelf niet veel waarde aan die functie dus heb 't maar uitgezet voor nu.
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:06:
[...]

Bijzondere vondst :Y Ik heb last van drains in standby waarbij Android OS daar bovenaan staat. Wellicht is dat inderdaad deze, want die staat bij mij aan :p Zal hem eens uit testen (heb de S6)
Bij mij staat hij aan en heb geen enkele last van drains. (S7 Edge) Heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat hij trilde als er meldingen zijn. Werkt dit alleen als hij face down lag? (Zoals op de animatie die erbij getoond wordt)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
JSchut schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:24:
[...]

[...]

Bij mij staat hij aan en heb geen enkele last van drains. (S7 Edge) Heb eigenlijk nog nooit gemerkt dat hij trilde als er meldingen zijn. Werkt dit alleen als hij face down lag? (Zoals op de animatie die erbij getoond wordt)
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

Hier hetzelfde...heb alle geavanceerde functies geactiveerd en ik heb geen last van vreemde batterij drain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
[...]

[...]

Ja en hoewel niet relevant: sinds de S6 de update naar MarshMellow heeft ontvangen staat bij mij in ieder geval een Android OS steevast op de tweede of derde plaatst met een "Wakker blijven" variërend van een aantal minuten tot een aantal uur ;) ergens zit iets te rotzooien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
[...]

[...]

Ik heb ook geen last van drains maar is lees herhaaldelijk dat mensen 0% behalen tijdens hun nachtrust en ik kom niet lager als 2% dus vandaar dat ik alle mogelijke tweaks wil weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:29:
[...]

Ja en hoewel niet relevant: sinds de S6 de update naar MarshMellow heeft ontvangen staat bij mij in ieder geval een Android OS steevast op de tweede of derde plaatst met een "Wakker blijven" variërend van een aantal minuten tot een aantal uur ;) ergens zit iets te rotzooien :+
Heb jij al eens een wipe cache gedaan (vanuit recovery mode). Dat heeft in veel eerdere gevallen dit soort problemen opgelost (denk bijv aan Google location history battery drain). Kun je ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:31:
[...]

Heb jij al eens een wipe cache gedaan (vanuit recovery mode). Dat heeft in veel eerdere gevallen dit soort problemen opgelost (denk bijv aan Google location history battery drain). Kun je ook eens proberen.
Laatste OT hier:

Ik heb het volgende ondernomen:

- Andere CSC van Marshmellow;
- Andere builds van Marshmellow;
- Resetten;
- Opnieuw flashen van LP (met de nodige bootloops en ellende)
- Reviven met Smart Switch (tien keer geloof ik?)
- Opnieuw naar LP (dit keer met resultaat)
- OTA accepteren en opnieuw proberen;
- Weer terug naar LP (met de ellende)
- Opnieuw OTA proberen en accepteren.

Nu heb ik 1 dag 6 uur 11 m en 8sec
SoT van 2 uur 22 min 6 sec
en nog 21% lading over.

Android OS heeft voor deze EERSTE KEER geen "wakker blijven" maar bij de vorige cycle een "wakker blijven van 2 uur 18 min 15 sec :(

Dus ik heb eigenlijk uitgesloten dat het aan mij ligt maar dat er ergens een probleempje zit...

In de nacht verlies is tussen de 2% (heel soms) tot 10% (vaker)
Ik doe veel met mijn toestel, GPS voor werk, muziek via de AUX etc. Daarnaast social en WhatsApp..
Toestel ligt veel in de auto of in mijn tas als ik bij cliënten aan het werk ben.

Het is in ieder geval heel vreemd dat de ene gebruiker 3 dagen en 5 uur SoT heeft en ik net twee dagen red en max 2 tot 3 uur SoT... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Ik probeer mij gouden S7 Edge te registreren bij MY SAMSUNG maar krijg de melding dan mijn serienummer niet bestaat. Mijn productnummer zou SM-G935FZDAPHN moeten zijn maar daarmee krijg ik de foutmelding.
Heb ook andere productnummers geprobeerd maar geen succes, heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Nee, je serienummer staat vaak op de doos, op de sticker op je toestel (achterkant) en je kan via *#06# je imei en serienummer zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:51:
Nee, je serienummer staat vaak op de doos, op de sticker op je toestel (achterkant) en je kan via *#06# je imei en serienummer zien :)
Weet ik en die accepteert hij dus niet met de genoemde (en andere) productcodes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
S7E-Vigi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:53:
[...]

Weet ik en die accepteert hij dus niet met de genoemde (en andere) productcodes
Dat is raar: onder S/N staat je serienummer die je moet invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:54:
[...]

Dat is raar: onder S/N staat je serienummer die je moet invoeren?
Correct, snap het ook niet, ze zullen met productcode toch niet me IMEI bedoelen? Het serienummer op de doos, achterkant telefoon en onder *#06# zijn alle 3 identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
S7E-Vigi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:57:
[...]

Correct, snap het ook niet, ze zullen met productcode toch niet me IMEI bedoelen? Het serienummer op de doos, achterkant telefoon en onder *#06# zijn alle 3 identiek.
Nee, ik heb even in mijn account gekeken maar daar staat de Serienummer al ingevuld, komt natuurlijk omdat ik een poging deed tot meedoen met de Beta test van MarshMellow..

Heb geen idee hoe dat bij jou nu zit, kan je niet eerst een product zoeken, en dan pas je Serienummer invullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:05:
[...]

Heb geen idee hoe dat bij jou nu zit, kan je niet eerst een product zoeken, en dan pas je Serienummer invullen?
Zo doe ik, maar goed, het is niet echt belangrijk op het moment. Als ik de GEAR VR binnen heb dan ga ik wel eens klooien op MY SAMSUNG. Ik heb de bevestiging al binnen maar je weet maar nooit met die ge-automatiseerde systemen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
S7E-Vigi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:13:
[...]

Zo doe ik, maar goed, het is niet echt belangrijk op het moment. Als ik de GEAR VR binnen heb dan ga ik wel eens klooien op MY SAMSUNG. Ik heb de bevestiging al binnen maar je weet maar nooit met die ge-automatiseerde systemen haha.
Inderdaad, ach het is jammer ;) Succes in ieder geval :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
henklbr schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 07:13:
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon betalen voor de app om de advertenties af te kopen!

Wel een telefoon van om de nabij €800, maar een euro voor een app is TE veel!
Wat heeft dat er mee te maken? Je moet de discussie goed volgen alvorens een bot antwoord hier te geven grapjurk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 12:25:
Ik snap het slome/schokkerige multitasking op onze S7 (Edge) niet.

Als je in de nieuwe review van MKBHD kijkt, rond 2:50, dan zie je dat hij supersoepel door alle open apps scrolt. Zoals dit voorheen altijd heeft gewerkt.

Dat werkt toch echt heel anders op (mijn) S7!

Bij jullie toch ook, neem ik aan?

YouTube: Samsung Galaxy S7 Review!
bij mij gaat het net zo als in de video. Als je goed kijkt flickt het ook.

Ben wel met een test bezig want heb het idee dat door package disabler alles minder soepel loopt. Kan placebo zijn maar zoals ik al zei, ik ben het nog aan het onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mrjraider schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:38:
[...]

Laatste OT hier:

Ik heb het volgende ondernomen:

- Andere CSC van Marshmellow;
- Andere builds van Marshmellow;
- Resetten;
- Opnieuw flashen van LP (met de nodige bootloops en ellende)
- Reviven met Smart Switch (tien keer geloof ik?)
- Opnieuw naar LP (dit keer met resultaat)
- OTA accepteren en opnieuw proberen;
- Weer terug naar LP (met de ellende)
- Opnieuw OTA proberen en accepteren.

Nu heb ik 1 dag 6 uur 11 m en 8sec
SoT van 2 uur 22 min 6 sec
en nog 21% lading over.

Android OS heeft voor deze EERSTE KEER geen "wakker blijven" maar bij de vorige cycle een "wakker blijven van 2 uur 18 min 15 sec :(

Dus ik heb eigenlijk uitgesloten dat het aan mij ligt maar dat er ergens een probleempje zit...

In de nacht verlies is tussen de 2% (heel soms) tot 10% (vaker)
Ik doe veel met mijn toestel, GPS voor werk, muziek via de AUX etc. Daarnaast social en WhatsApp..
Toestel ligt veel in de auto of in mijn tas als ik bij cliënten aan het werk ben.

Het is in ieder geval heel vreemd dat de ene gebruiker 3 dagen en 5 uur SoT heeft en ik net twee dagen red en max 2 tot 3 uur SoT... :+
Android OS kan van alles zijn. Kun je beter GSAM battery monitor proberen.

ik heb ook eens een drain gehad en dat had te maken met de mediaserver. Bleek toch een media bestand te zijn die problemen. Waarschijnlijk een ringtone die ik had gedownload.

Er kunnen heel veel oorzaken zijn maar als je een factory reset gedaan hebt dan heb je al veel uitgesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 04:30
[...]

Je kan natuurlijk ook gewoon betalen voor de app om de advertenties af te kopen!

Vrijwel al mijn apps die ik regelmatig gebruik zijn de betaalde versie (45 aankopen zie ik zo snel).

Echter voor apps die ik even uit wil proberen of die ik eenmalig gebruik vind ik het niet waard om daar een paar euro voor neer te leggen.

Bovendien zijn die ads zinloos voor mij omdat ik er nooit op klik, hierdoor gebruikt het onnodig extra dataverkeer en CPU/GPU time (denk aan het milieu! O-)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 14:42:
[...]

bij mij gaat het net zo als in de video. Als je goed kijkt flickt het ook.

Ben wel met een test bezig want heb het idee dat door package disabler alles minder soepel loopt. Kan placebo zijn maar zoals ik al zei, ik ben het nog aan het onderzoeken.
Het is bij mij vanaf het begin...en op welgeteld 3 verschillende S7 telefoons (2x zwart, 1x wit) exact hetzelfde choppy multitasking gedrag.

Er lijkt een groot verschil te zijn per telefoon :

- de een heeft een supersmooth scrolling in multitasking
- een ander heeft een choppy scrolling per app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-09 09:38
Gisteren twee Edge's getest in de MM (wilde vergelijken met de Mate 8 ) en deze hadden beiden smooth scrolling. Geen idee verder wat de software versie was, niet naar gekeken.

Was alleen benieuwd hoe dat scrollen zou gaan omdat je dat ontzettend vaak doet. Op de toestellen die daar lagen was dat i.i.g., mijns inziens, buttery smooth :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Potverdrie!!!

Zou het kunnen dat degenen die wel smooth scrolling hebben op een iets eerdere MM versie zitten?

Het verschil is echt veel te groot om zomaar te laten gaan...

(ps met een custom rom/kernel zal een hoop kunnen verbeteren gok ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
wat is je versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
dafmay schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:07:
Potverdrie!!!

Zou het kunnen dat degenen die wel smooth scrolling hebben op een iets eerdere MM versie zitten?

Het verschil is echt veel te groot om zomaar te laten gaan...

(ps met een custom rom/kernel zal een hoop kunnen verbeteren gok ik)
Ik heb de laatste OTA en het gaat als de brandweer zo soepel hier

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Build : MMB29K.G930FXXU1APBF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Heb ik ook dus daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Animaties op 0/0.5? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neen...allemaal op '0' (zoals eerder gezegd).

[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 18-03-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:58
Ik heb de G930FXXU1APBD en animaties op 0,5. Geen enkel probleem. Super smooth

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
We hebben het nog wel over het multi-tasking menu toch? Animaties op 0 of 1 maakt bij mij geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:02
Sinds ik vanochtend die DPI scaling heb gedaan via Nova Launcher, heb ik ook geen last meer van "aanpasbaar display" in games. Waarschijnlijk heeft mijn S7 gewoon een herstart nodig gehad na het aanpassen naar "basis".

Ik heb natuurlijk nog even getest om de DPI scaling terug te zetten maar het blijft weg bij mij.
Het valt direct op als "aanpasbaar display" weer aan zou staan omdat ik het direct kan zien bij het laadscherm van Trials Frontier, de lucht wordt dan donker blauw.

Nu maar hopen dat het weg blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Weet iemand hoe je de icoontjes voor de snelle toegang in de Browser kan verwijderen?Standaard staan hier Yahoo, Google, Marktplaats, Telegraaf etc...Ik wil degene die ik niet gebruik verwijderen of minstens onderaan zetten

Deze bedoel ik dan dus: http://imgur.com/t5IapBC

[ Voor 6% gewijzigd door thefal op 18-03-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
thefal schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:21:
Weet iemand hoe je de icoontjes voor de snelle toegang in de Browser kan verwijderen?Standaard staan hier Yahoo, Google, Marktplaats, Telegraaf etc...Ik wil degene die ik niet gebruik verwijderen of minstens onderaan zetten

Deze bedoel ik dan dus: http://imgur.com/t5IapBC
Icoontjes ingedrukt houden, dan verschijnt er een rood minnetje boven de linkjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
NegativeFreak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Icoontjes ingedrukt houden, dan verschijnt er een rood minnetje boven de linkjes.
Dat heb ik al geprobeerd. Er gebeurt helemaal niks helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank allen voor de feedback omtrent het multitasking...ik weet een boel meer.

De oplossing daarentegen blijf ik alsnog even naar op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
thefal schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:25:
[...]

Dat heb ik al geprobeerd. Er gebeurt helemaal niks helaas.
Vreemd, ik heb het namelijk net getest voor je. Speciaal "Snelle toegang" als startpagina ingesteld.
Ik hield 1 icoon lang ingedrukt en toen kon ik ze rangschikken / verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S7E-Vigi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 13:41:
Ik probeer mij gouden S7 Edge te registreren bij MY SAMSUNG maar krijg de melding dan mijn serienummer niet bestaat. Mijn productnummer zou SM-G935FZDAPHN moeten zijn maar daarmee krijg ik de foutmelding.
Heb ook andere productnummers geprobeerd maar geen succes, heeft iemand anders dit ook?
Ik heb eergisteren ook geprobeerd mijn telefoon aan te melden bij Samsung. Ook bij mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
pappaleone schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:29:
[...]

Ik heb eergisteren ook geprobeerd mijn telefoon aan te melden bij Samsung. Ook bij mij lukt het niet.
Dank voor de feedback, ik heb inmiddels via de Live Chat het volgende nummer opgekregen, 0800 - 0221003.
Ik heb nog niet de moeite genomen om te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
NegativeFreak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:27:
[...]

Vreemd, ik heb het namelijk net getest voor je. Speciaal "Snelle toegang" als startpagina ingesteld.
Ik hield 1 icoon lang ingedrukt en toen kon ik ze rangschikken / verwijderen.
Hoe doe je dat dan? In het stukje van de screenshot lukt het in ieder geval niet.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=GtMurScr8Q4&feature=youtu.be]

Ook apart, ik mocht die video niet uploaden om een of andere rare reden. Ik krijg de melding dat ik niet de eigenaar van de video ben, zowel via de Youtube app als via de website 8)7 Gelukkig kan je op de site gewoon verder klikken :+

Anyway dat terzijde...

[ Voor 28% gewijzigd door thefal op 18-03-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
thefal schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:33:
[...]

Hoe doe je dat dan? In het stukje van de screenshot lukt het in ieder geval niet.
[video]

Ook apart, ik mocht die video niet uploaden om een of andere rare reden. Ik krijg de melding dat ik niet de eigenaar van de video ben, zowel via de Youtube app als via de website 8)7 Gelukkig kan je op de site gewoon verder klikken :+

Anyway dat terzijde...
Icoontje langer vasthouden en pas loslaten als hij veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
S7E-Vigi schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:37:
[...]

Icoontje langer vasthouden en pas loslaten als hij veranderd.
Het maakt niet uit hoe lang ik hem vashoudt. Net een minuut lang vastgehouden en het resultaat is hetzelfde als in het filmpje.

Ik heb het inmddels gevonden, ik heb een reset gedaan van de browser (gegevens wissen).
Dan krijg je het grid met icoontjes als homescreen (nog nooit gezien, ook niet in de opties!!), en daar kan je ze lang ingedrukt houden.

[ Voor 26% gewijzigd door thefal op 18-03-2016 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
thefal schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:40:
[...]

Het maakt niet uit hoe lang ik hem vashoudt. Net een minuut lang vastgehouden en het resultaat is hetzelfde als in het filmpje
Je moet snelle toegang als startpagina instellen en dan onderaan via startpagina bij snelle toegang dat long pressen> verwijderen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• killerfreak
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Over de gear VR...ik heb hem op 11maart aangevraagd. Toen een mooie bevestiging gekregen via de website, maar geen e-mail. Tot nu toe nog steeds geen e-mail. Afgelopen maandag heb ik naar samsung service geappt en die zei dat mijn aanmelding ontvangen is en dat ik moest wachten op die mail, die zou vanzelf komen. Ik heb nu echter nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Gisteren weer geappt met de vraag hoe het zit, maar volgens whatsapp is diegene sinds 14 maart al niet meer online geweest. Iemand die weet wat ik moet doen? Want die deadline van 24maart komt nu wel erg dichtbij.

i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Milan17 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:42:
[...]

Je moet snelle toegang als startpagina instellen en dan onderaan via startpagina bij snelle toegang dat long pressen> verwijderen doen.
Gevonden, zie mijn reply boven die van jou ;) Mijn startpagina stond ingesteld op samsung.com, en deze kon ik niet veranderen naar "Snelle toegang". Na de data van de Browser app te hebben gewist was deze optie er wel. Als ik nu naar Home ga kan ik ze inderdaad aanpassen.

Dank allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vjsmits
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03-2022
killerfreak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:44:
Over de gear VR...ik heb hem op 11maart aangevraagd. Toen een mooie bevestiging gekregen via de website, maar geen e-mail. Tot nu toe nog steeds geen e-mail. Afgelopen maandag heb ik naar samsung service geappt en die zei dat mijn aanmelding ontvangen is en dat ik moest wachten op die mail, die zou vanzelf komen. Ik heb nu echter nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Gisteren weer geappt met de vraag hoe het zit, maar volgens whatsapp is diegene sinds 14 maart al niet meer online geweest. Iemand die weet wat ik moet doen? Want die deadline van 24maart komt nu wel erg dichtbij.
Heb op 10 maart aangemeld bij Samsung, nu 3 dagen van samsung een email pas gekregen dat ze binnen twee weken laten horen of je aan de voorwaarden voldoet en dan krijg je hem binnen 8 weken thuis gestuurd. Maar uit andere posts heb ik begrepen dat je dan weer een email krijgt dus:
1. Krijgt email ter bevestiging van je aanmelding
2. Krijgt email dat je binnen twee weken bericht krijg of je aan de voorwaarden voldoet (hier zat bij mij 1 week tusen).
3. Krijgt email dat je aan de voorwaarden voldoet en je binnen 8 weken VR set thuis krijgt.
4. Krijgt email met Track and Trace voor de levering.
5. Play time :)

Hope it helps. Geduld is een schone zaak..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Niet online
vjsmits schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:48:
[...]

Heb op 10 maart aangemeld bij Samsung, nu 3 dagen van samsung een email pas gekregen dat ze binnen twee weken laten horen of je aan de voorwaarden voldoet en dan krijg je hem binnen 8 weken thuis gestuurd. Maar uit andere posts heb ik begrepen dat je dan weer een email krijgt dus:
2. Krijgt email dat je binnen twee weken bericht krijg of je aan de voorwaarden voldoet (hier zat bij mij 1 week tusen).
3. Krijgt email dat je aan de voorwaarden voldoet en je binnen 8 weken VR set thuis krijgt.

Hmm ja dat is waar, maar ik heb tot nu toe geen enkele mail gekregen. Maarja, de aanmelding hebben ze in ieder geval. Zou alleen zuur zijn als ze straks zeggen ja er is iets mis gegaan en nu ben je te laat :p Ik zal rustig afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
killerfreak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:44:
Op 22-02 aangemeld bij Samsung voor promotie.
Op 25-02 de mededeling dat ik binnen 2 weken bericht krijg als ik aan de voorwaarde voldoe.
Op 26-02 de bevestiging gehad dat ik voldoe aan de voorwaarden.
Op 10-03 de melding dat ik over enkele dagen de Gear VR kan verwachten. Track & Trace code gekregen die al aangaf dat PostNL het pakket had ontvangen.
Op 11-03 werd het pakket geleverd maar ik was niet thuis.
Op 12-03 pakket is opnieuw aangeboden en ontvangen.

Geduld is een schone zaak. :9 Ik baalde als een stekker dat ik 11-03 niet vanuit huis kon werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
vjsmits schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:48:
[...]

Ik heb hem 4 maart aangevraagd en zit nu op stap 3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Niet online
NegativeFreak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:55:
[...]

Op 22-02 aangemeld bij Samsung voor promotie.
Op 25-02 de mededeling dat ik binnen 2 weken bericht krijg als ik aan de voorwaarde voldoe.
Op 26-02 de bevestiging gehad dat ik voldoe aan de voorwaarden.
Op 10-03 de melding dat ik over enkele dagen de Gear VR kan verwachten. Track & Trace code gekregen die al aangaf dat PostNL het pakket had ontvangen.
Op 11-03 werd het pakket geleverd maar ik was niet thuis.
Op 12-03 pakket is opnieuw aangeboden en ontvangen.

Geduld is een schone zaak. :9 Ik baalde als een stekker dat ik 11-03 niet vanuit huis kon werken :P
Ja dat is balen als je niet thuis bent haha. Ik ben ook heel benieuwd naar het ding, vandaar mijn enige ongerustheid dat ik nog geen enkele mail erover heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
killerfreak schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:58:
[...]

Ja dat is balen als je niet thuis bent haha. Ik ben ook heel benieuwd naar het ding, vandaar mijn enige ongerustheid dat ik nog geen enkele mail erover heb gehad.
Ik vermoed dat het gewoon heel druk is bij Samsung, ondertussen zal ik voor je duimen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:43
Milan17 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:16:
We hebben het nog wel over het multi-tasking menu toch? Animaties op 0 of 1 maakt bij mij geen verschil.
Waar zet je bij de s7 de snelheid op 0.5 van die animaties?
Ik had dit ook op m'n s4 ingesteld maar kan het hier niet vinden.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Qosmic schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 16:44:
[...]
Waar zet je bij de s7 de snelheid op 0.5 van die animaties?
Ik had dit ook op m'n s4 ingesteld maar kan het hier niet vinden.
7x drukken op je software build, dan ben je developer, stapje terug, in het nu nieuwe menu kan je 3 animatie-snelheden veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-07 14:19
Heeft iemand een tip (uitzetten bedoel ik dan) voor dat schermdeling ik word er een beetje krigel van. Ik heb een eghe....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S7E-Vigi
Mol73 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:02:
Heeft iemand een tip (uitzetten bedoel ik dan) voor dat schermdeling ik word er een beetje krigel van. Ik heb een eghe....
instellingen > geavanceerde functies > Pop up weergave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zojuist aan de oplader gehangen... 1d 7h accutijd met SOT van 6 uur. Heerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mol73
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-07 14:19
Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S7E-Vigi
yinx84 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:06:
Zojuist aan de oplader gehangen... 1d 7h accutijd met SOT van 6 uur. Heerlijk :)
Ik ga pas juichen als ik 4 dagen accutijd heb met minder als 3 uur SOT, gebruik mijn telefoon alleen voor bellen en WhatsApp tijdens werk en een beetje 's avonds :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:56
Ik heb nu eindelijk een S7 weten te bemachtigen voor een redelijke prijs, inclusief de Gear VR en hoe vet is dat! Dacht eerst niet dat VR iets zou worden, maar zie er nu toch wel wat in mits de ervaring (zoals al meermaals hier is gezegd) scherper beeld biedt. Vergeleken met cardboard is dit echt zoveel beter en indrukwekkender.
Het filmpje van die railway is echt heel rustgevend, de rollercoasters zijn echt een bizarre ervaring en ik hield mijn stoel erbij vast haha.

Vind het een mooie telefoon, alleen vond ik mijn oude S5 beter vasthouden en te bedienen. Wat hier ook al eerder is aangegeven, het scherm reageert heel snel en soms te snel, ook de back en de app knop reageren vaak zonder dat ik dat wil.
Vingerafdruk scanner is zeker beter, alleen nog niet super als je het mij vraagt. Als ik hem liggend unlock pakt hij niet altijd de afdruk. Maar het is echt veel beter geworden.

Camera is echt heel netjes, vind het een verademing qua snelheid opstarten en in donkere omstandigheden.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
Vandaag mijn S7 Gold Platinum op kunnen halen. Ik bevind mij momenteel in Thailand. Hier was de pre-order periode van 9 t/m 15 maart, waarbij er 2000 baht (€ 50,79) van de prijs afging, waardoor deze uiteindelijk op 21.900 baht (€ 556,25) uitkwam en je er daarnaast ook nog de Fast Charge Wireless Charging Stand bij krijgt, welke ik over ander halve week af kan halen. Mooie deal dus!

Zojuist ADIA64 geïnstalleerd en zag dat ik de Exynos 8 processor en de Sony IMX260 camera heb.

Paar punten die bij opvielen. Op de doos stond 'Gold Platinum', terwijl ik verder overal, ook op de officiële Samsung website, enkel de naam 'Gold' zie staan. De kleur wijkt ook behoorlijk af van de gold versie van de S6 (welke ik persoonlijk mooier vind).

Ander puntje is dat ik op de doos groot de term 'Duos' zag staan, als ik het goed begrijp betekend dit dat de S7 dual-sim ondersteund? Fijne meevaller, want hier was ik niet van op de hoogte.

Het enige minpunt, en wat ik ook erg vreemd vind, is dat er bij de installatie maar uit een beperkt aantal (iets van 10) talen kan worden gekozen. Hier staat geen Nederlands bij, terwijl ik toch dacht dat, aangezien het Android is, alle talen worden ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:31
@3E3A37 Wat ik gelezen heb is dat de S7 voor de Aziatische markt DualSim ondersteund... dat lijkt dan dus te kloppen.

Kan er dan ook nog een MicroSD kaart in? In het SingleSim model zitten de simkaart en mircosd kaart in hetzelfde "laatje" dat je in de telefoon schuift...

Op de Europese modellen staat ook dat je eerst 5 minuten in Europa moet bellen voordat het buiten Europa werkt. Staat er ook zoiets (omgekeerd dan) op het Thaise model?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
[...]

Jouw reactie komt mij bekend voor, maar je vergeet dat lang niet alle apps te koop zijn zonder reclame :(

Ik heb ook voor meer dan €125 apps gekocht die ik wil hebben zonder reclame.

Maar er zijn er een heleboel die gratis zijn en daar heb je geen keuze helaas.(daar helpt een adblocker perfect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Laatst online: 21:58
Kun je ook ergens de speaker kwaliteit instellen tijdens het bellen? Vind het wat blikkerig klinken.

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Laatst online: 02-12-2024
|:(

[ Voor 98% gewijzigd door chipzakje op 19-03-2016 00:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 14:45
Dat is je verlichting in huis.....test maar eens buiten in de zon morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
durian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:19:
Kan er dan ook nog een MicroSD kaart in? In het SingleSim model zitten de simkaart en mircosd kaart in hetzelfde "laatje" dat je in de telefoon schuift...
Hetzelfde 'laatje' inderdaad, maar in het vakje van de MicroSD kan een tweede nano-simkaart worden geplaatst. Staat ook in mijn handleiding.
durian schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:19:
Op de Europese modellen staat ook dat je eerst 5 minuten in Europa moet bellen voordat het buiten Europa werkt. Staat er ook zoiets (omgekeerd dan) op het Thaise model?
Staat dit bij jou op de doos, of waar zie je dit? Ik heb het nergens terug kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
3E3A37 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:40:
[...]
Hetzelfde 'laatje' inderdaad, maar in het vakje van de MicroSD kan een tweede nano-simkaart worden geplaatst. Staat ook in mijn handleiding.
Ok, bedankt !
3E3A37 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:40:
[...]
Staat dit bij jou op de doos, of waar zie je dit? Ik heb het nergens terug kunnen vinden.
Ja, op de sticker als je'm open maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Heeft iemand een idee hoe de automatische woordenlijst aangepast kan worden vh Samsung toetsenbord? Als ik naar taal en invoer ga kan wel de lijst aan/uitzetten,maar toevoegen of verwijderen kan ik nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Laatst online: 24-09 14:47
Gister ook mijn s7 edge binnen gekregen, ik twijfelde nog even aan de grootte van het toestel.
Ik zwoor altijd bij de compact serie van sony, maar na een dag gebruik wil ik toch niet meer terug.
Als ik nu mijn sony erbij pak vraag ik me echt af hoe ik heb kunnen leven met zoon klein scherm :p.

Heb nu een keer een random vastlooper en reboot gehad. Hopen dat dit niet aanhoud.
Maar ben wel erg blij met de thema's enz, samen met nova launcher is er niks meer over van samsung zijn lelijke design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Wolfsen DAC op de s7 edge is van hoge kwaliteit. Beter dan de HTC One m7 en Oneplus One (ook al waren die ook al goed) 24bit/96Khz FLAC files doen het naar behoren op de edge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Laatst online: 13-09 23:53
Functie om je scherm in tweeën te splitsen (long press recent apps knop). Is het ook mogelijk om dat uit te schakelen? Merk het vaak dat als ik in bed lig dat mijn pink er tegen aan zit en dan schiet hij automatisch naar twee schermen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een S7 edge en ben er super blij mee, alleen gleed de telefoon voor het eerst uit mn zak en ik heb nu een hele barst in mn scherm. Terwijl helemaal niet hard viel..
Mijn oude HTC One M7 is op dezelfde manier en plek al 100 keer gevallen en vele malen harder zonder gebroken scherm.

Straks naar de winkel, blij dat ik er verzekering bij genomen heb!
Ik kon zo snel niks terug vinden, maar hoe zijn jullie ervaringen tot nu toe met de sterkte het scherm van de edge?

Had geen hoesje en geen protector op mn scherm, zou een protector geholpen hebben of moet je hem echt in een hoesje steken? Want dat vind ik echt dood zonde om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taarmen
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-07 10:24
Knamix schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:10:
Functie om je scherm in tweeën te splitsen (long press recent apps knop). Is het ook mogelijk om dat uit te schakelen? Merk het vaak dat als ik in bed lig dat mijn pink er tegen aan zit en dan schiet hij automatisch naar twee schermen :(
Je kan de eenvoudige stand aanzetten, alleen ben je dan ook je uitgebreide opties bij o.a. de camera kwijt.

[ Voor 23% gewijzigd door Taarmen op 19-03-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:01:
[...]
Hier ook even een benchmark gedraaid...

Samsung Evo+ 64gb (pricewatch: Samsung EVO+ microSDXC 64GB)

Microbenchmark
Target: /storage/64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 74.84 MB./s
SEQ WR: 21.01 MB/s
RND RD: 2768.85 IOPS
RND WR: 398.65 IOPS
Vandaag mijn nieuwe Samsung Pro 128GB binnen en ook even een benchmark gedraaid.

https://www.dataio.nl/sam...o-u3-uhs-i-90mbs-adapter/

Microbenchmark
64MB/ 32768KB / 4KB / 8
Seq rd : 65.54 mb/s
Seq wr : 38.26 mb/s
Rnd rd : 2970.45 iops
Rnd wr : 519.76 iops

[ Voor 31% gewijzigd door dafmay op 19-03-2016 12:38 . Reden: Verkeerde quote ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-09 20:58
LithoMan heeft het interne geheugen getest in de test die je aanhaalt. Jouw cijfers zijn prima in orde.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Niet online
Taarmen schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:49:
Heeft iemand een idee hoe de automatische woordenlijst aangepast kan worden vh Samsung toetsenbord? Als ik naar taal en invoer ga kan wel de lijst aan/uitzetten,maar toevoegen of verwijderen kan ik nergens vinden.
Verwijderen kan je door het woord tijdens typen lang in te drukken dan komt er een pop-up. Toevoegen doe je door gewoon te typen en dan het geschreven woord te selecteren, dan wordt ie toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
j-phone schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 12:24:
LithoMan heeft het interne geheugen getest in de test die je aanhaalt. Jouw cijfers zijn prima in orde.
Ach ik zie het nu pas inderdaad. Thx :)

Edit : heb mijn bericht even aangepast zodat deze verwijst naar mijn eerdere benchmark.

[ Voor 15% gewijzigd door dafmay op 19-03-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
durian schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 09:44:
[...]

Ok, bedankt !

[...]

Ja, op de sticker als je'm open maakt.
Ik heb in Thailand des tijds een note4 aangeschaft, hier stond me van bij dat er niets op het doosje stond, dat je eerst 5 minuten moet bellen alvorens in dit geval de telefoon in Europa te gebruiken met dezelfde simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:10:
Ik heb sinds een paar dagen een S7 edge en ben er super blij mee, alleen gleed de telefoon voor het eerst uit mn zak en ik heb nu een hele barst in mn scherm. Terwijl helemaal niet hard viel..
Mijn oude HTC One M7 is op dezelfde manier en plek al 100 keer gevallen en vele malen harder zonder gebroken scherm.

Ik kon zo snel niks terug vinden, maar hoe zijn jullie ervaringen tot nu toe met de sterkte het scherm van de edge?

Had geen hoesje en geen protector op mn scherm, zou een protector geholpen hebben of moet je hem echt in een hoesje steken? Want dat vind ik echt dood zonde om te doen.
Ik denk dat je enorme pech hebt, het is maar net hoe de telefoon de grond raakt. Ik denk al het toestel plat op de grond beland het glas niet zo snel scheurt, als dat het toestel op een van de 4 hoeken terecht komt. Hoop dat je verzekering het meteen oplost succes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:54
Heb vandaag mijn s7 binnen, prachtig toestel, maar mijn scherm oogt geel naast mijn huawei p8? Ook verandert de kleur van het scherm als je de s7 om zijn verticale as draait? Hoort dit zo bij amoled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Burr schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:46:
Ook verandert de kleur van het scherm als je de s7 om zijn verticale as draait? Hoort dit zo bij amoled?
Yup. Net als inbranden, phosphor ageing, etc. Elke techniek heeft zijn voor-en nadelen :)

[ Voor 16% gewijzigd door Brad Pitt op 19-03-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durian
pappaleone schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:41:
[...]

Ik heb in Thailand des tijds een note4 aangeschaft, hier stond me van bij dat er niets op het doosje stond, dat je eerst 5 minuten moet bellen alvorens in dit geval de telefoon in Europa te gebruiken met dezelfde simkaart.
Ik vroeg het me af, omdat het bij de Europese modellen zo is. Zal wel weer een of andere vage EU marktbescherming zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

Sinds gisteren mijn S7 Edge binnen, wat een beest van een toestel weer. Ligt lekkerder in de hand dan mijn oude S6 Edge, de camera werkt fantastisch (Samsung sensor btw) en waanzinnig snel. Kan nog geen goede inschatting maken van de accuduur, maar vooralsnog is dat dik in orde.

Gisteren ook alvast maar chainfire autoroot gedownload met de gedachte, die heb ik dan maar alvast. Na het instellen van het toestel zat de zip me aan te staren, en na een kwartier Odin maar gestart en na een minuut of drie kon ik mijn pincode weer ingeven :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burr schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 13:46:
Heb vandaag mijn s7 binnen, prachtig toestel, maar mijn scherm oogt geel naast mijn huawei p8? Ook verandert de kleur van het scherm als je de s7 om zijn verticale as draait? Hoort dit zo bij amoled?
Eigenlijk oogt het wit van de Huawei richting blauw cq. koelwit. Hierdoor lijkt dat van de S7 geel oftewel warmwit. Toch zit de S7 het meest richting echt wit 6500K.
Met adaptive display wordt het wit iets koeler als je dat mooier vind.

Andere optie is dat je scherm niet goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knamix schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:10:
Er was eens een quick toggle om dit aan en uit te zetten. Nu moet je hem downloaden uit de Playstore
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 11:10:

Denk dat de Edge wel iets gevoeliger is dan een normaal toestel. Veel glas en weinig randen of body, dus de kans is groter dat scherm barst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KneoK schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:10:
Sinds gisteren mijn S7 Edge binnen, wat een beest van een toestel weer. Ligt lekkerder in de hand dan mijn oude S6 Edge, de camera werkt fantastisch (Samsung sensor btw) en waanzinnig snel. Kan nog geen goede inschatting maken van de accuduur, maar vooralsnog is dat dik in orde.

Gisteren ook alvast maar chainfire autoroot gedownload met de gedachte, die heb ik dan maar alvast. Na het instellen van het toestel zat de zip me aan te staren, en na een kwartier Odin maar gestart en na een minuut of drie kon ik mijn pincode weer ingeven :p
Weer iemand erbij perfect. Ps de eerste rom is uit voor de edge versie, ligt dichtbij de stock rom, maar er is beweging op het front....... :)
http://forum.xda-develope...-beta-1-sm-g935f-t3339149

[ Voor 13% gewijzigd door pappaleone op 19-03-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:43

KneoK

Not in a million lightyears

pappaleone schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 15:02:
[...]

Weer iemand erbij perfect. Ps de eerste rom is uit voor de edge versie, ligt dichtbij de stock rom, maar er is beweging op het front....... :)
http://forum.xda-develope...-beta-1-sm-g935f-t3339149
Ooh, nice, er is beweging op het romfront. Ik wacht nog even een weekje ofzo, hopelijk komen de bekende namen dan ook met iets. Een nieuwe speedkernel zou ook leuk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-09 12:34
In het kader van "Wie mooi wil zijn moet pijn lijden". De extreem dunne schermrand schijnt bepaalde mensen parten te spelen. Ik heb er geen last van.

http://www.sammobile.com/...th-palm-rejection-issues/

[ Voor 22% gewijzigd door LAPJENL70 op 19-03-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qosmic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:43
Weten jullie een goede browser met adblock?
Ik vind zelf die van adblock wel fijn werken en die van ghostery ook.
Enige nadeel tav Chrome vind ik dat je die zoom functie mist. Dus als er meerdere pagina's van een topic zijn, dat je dan op zo'n nr drukt en Chrome zelf inzoomt.

Want in Chrome op android zijn er nog geen extensies zoals voor de desktop? Als ik Chrome kan gebruiken met extensies ghostery en adblock zou helemaal perfect zijn.

Stop chasing the dream, you're already living it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UC browser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartoow
  • Laatst online: 24-09 15:30
Koldur schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 18:02:

Het filmpje van die railway is echt heel rustgevend, de rollercoasters zijn echt een bizarre ervaring en ik hield mijn stoel erbij vast haha.

.
Vandaag ook de gear VR gekregen en ben van alles aan het uitproberen, maar ik heb nog niet het filmpje van de rollercoasters gezien. Waar kun je die vinden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
Ik gebruik gewoon de Samsung browser met Adblock Plus. Wel jammer dat je geen uitzonderingen toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.) Probeer even wat meer te snappen van de s7, ik kan dus filmen op 4k maar dat is alleen te zien op het scherm van mijn s7 op 4k, op me pc ziet er namelijk wel mooi uit maar zeker niet super mooi.
- was ook benieuwd als een filmpje in slowmotion opneemt het ook op me pc in slowmotion te zien valt, nu dus nog niet. Zijn daar programma's voor.

2.) Kan de instelling macro foto maken niet vinden

3.) zoek mij mobiel. Je kan altijd als dief zijnde de telefoon uitzetten zodat die niet meer traceerbaar is, kan je het zo instellen dat die niet uitgezet kan worden? Want wanneer uit is die niet meer traceerbaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 19:21 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support