Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
JSchut schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:34:
Wellicht een beetje oftopic maar het gaat wel over mijn S7 edge. Ik wil mijn werk mail (gmail) ook op mijn tel. Het liefst in Gmail apart. Maar het liefst voeg ik geen account toe. Beetje onzinning om een een account toe te voegen en overal te kunnen switchen terwijl ik alleen de email wil kunnen lezen. Is dit uberhaupt een mogelijkheid of moet ik dat account dan in een andere mail client zetten met imap?
Denk dat je dan een andere mail appartement dan Gmail moet gebruiken ja. Maar wat is het probleem met een account toevoegen?

i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:34
JSchut schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:34:
Wellicht een beetje oftopic maar het gaat wel over mijn S7 edge. Ik wil mijn werk mail (gmail) ook op mijn tel. Het liefst in Gmail apart. Maar het liefst voeg ik geen account toe. Beetje onzinning om een een account toe te voegen en overal te kunnen switchen terwijl ik alleen de email wil kunnen lezen. Is dit uberhaupt een mogelijkheid of moet ik dat account dan in een andere mail client zetten met imap?
Je kan toch (ook) gewoon het account toevoegen en dan alleen mail syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

JSchut

.....

killerfreak schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:54:
[...]

Denk dat je dan een andere mail appartement dan Gmail moet gebruiken ja. Maar wat is het probleem met een account toevoegen?
m0ridin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:56:
[...]

Je kan toch (ook) gewoon het account toevoegen en dan alleen mail syncen?
Dat klopt, maar dan kan ik overal switchen tussen de accounts. Zoals bijvoorbeeld in de playstore. Lijkt/leek mij gewoon niet handig :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 14:45
Eventueel een snelkoppeling naar de browser versie maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RigolleM schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 14:11:
[...]

Ik voel mij niet aangevallen, alleen vond ik dat het niet altijd 'het goede nieuws' show moest zijn.
Ik heb hier nog altijd een Galaxy A3 2016 bij mij, met Lollipop 5.1.1, maar is niet mijn main device en dus ook niet aangesloten op mijn BT devices, en ervaar ik minder problemen.
Het BT probleem bleef aanwezig zelfs met 5.1.1, enkel na herstart was het tijdelijk opgelost.
BT problemen komt me bekend voor. Ik zelf had er geen probleem mee icm een headset. Weet niet of marshmallow dit opgelost heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
JSchut schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:12:
[...]

[...]

Dat klopt, maar dan kan ik overal switchen tussen de accounts. Zoals bijvoorbeeld in de playstore. Lijkt/leek mij gewoon niet handig :)
Hmmm, hoe dan? Als ik nu in de play store kijk kan ik alleen mijn eigen account gebruiken (en sync de agenda van mijn vriendin, ook gmail, door alleen de agenda te syncen na haar gmail account te hebben inegevuld).

In de gmail app KUN je trouwens een account toevoegen (pop/imap of google) via instellingen... Maar weet niet of dat dan echt specifiek alleen mail wordt of alsnog de hele zut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

m0ridin schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Hmmm, hoe dan? Als ik nu in de play store kijk kan ik alleen mijn eigen account gebruiken (en sync de agenda van mijn vriendin, ook gmail, door alleen de agenda te syncen na haar gmail account te hebben inegevuld).

In de gmail app KUN je trouwens een account toevoegen (pop/imap of google) via instellingen... Maar weet niet of dat dan echt specifiek alleen mail wordt of alsnog de hele zut.
Ik heb hem nu ingesteld als alleen gmail syncen.
Als ik dan naar de playstore ga en dan links boven op de hamburger klik dan kan ik kiezen voor accounts. Zelfde geldt voor Google play games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
JSchut schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 16:42:
[...]

Ik heb hem nu ingesteld als alleen gmail syncen.
Als ik dan naar de playstore ga en dan links boven op de hamburger klik dan kan ik kiezen voor accounts. Zelfde geldt voor Google play games.
Ah! My bad, heb ik compleet overheen gekeken... snap nu wat je bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
X-GeaR schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:17:
[...]

Overstappen is de beste keus!
Hier wat + en - punten in vergelijking met een iPhone 6 (X-GeaR in "[Samsung Galaxy S7-serie] Ervaringen en Discussie")
Ik herken me helemaal in je punten. Helaas is de zwarte variant van de S7 Edge nergens meer op voorraad :(

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ook maar een S7 besteld ter vervanging van mijn HTC One M8. De carkit in mijn auto werkt niet meer lekker met die M8 sinds Android 6. Hopelijk doet de S7 dat beter.

Ben erg benieuwd naar de krasbestendigheid van het scherm. Mijn M8 scherm zit helemaal onder de diepe krassen. Vorige maand een nieuw scherm gekregen, maar die zit inmiddels ook al weer onder. Hopelijk doet de Galaxy dat wat beter, want de kans dat ik beter ga opletten is klein :+

EDIT:

Is er geen accesoire topic :?

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 15-03-2016 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-09 19:41

pdavie2311

Live life to the fullest..

Nog maar een keer proberen hier. Kijken of mijn post weer verwijderd wordt. Ik heb een iPhone 6s momenteel en ding doet gewoon wat hij moet doen! Ik twijfel om een keer de stap naar Samsung te wagen. Maar lees veel over schermen die niet goed zijn, kleuren etc..Rammelende knoppen etc…

Dan komt toch weer de twijfel omdat wat ik nu heb, gewoon goed is..Als ik naar Samsung ga, ga ik voor de S7 Edge en koop deze los. Ik verkoop dan mijn 6s..Bij Samsung heb ik hem nog deze week zie ik…Ben ook echt een Apple freak, vandaar nog mijn twijfel..Maar ik lees volop mee hier hoor en ben dus GEEN TROL….

Oprechte interesse in de S7 Edge….

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 04:30
pdavie2311 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:15:
Nog maar een keer proberen hier. Kijken of mijn post weer verwijderd wordt. Ik heb een iPhone 6s momenteel en ding doet gewoon wat hij moet doen! Ik twijfel om een keer de stap naar Samsung te wagen. Maar lees veel over schermen die niet goed zijn, kleuren etc..Rammelende knoppen etc…

Dan komt toch weer de twijfel omdat wat ik nu heb, gewoon goed is..Als ik naar Samsung ga, ga ik voor de S7 Edge en koop deze los. Ik verkoop dan mijn 6s..Bij Samsung heb ik hem nog deze week zie ik…Ben ook echt een Apple freak, vandaar nog mijn twijfel..Maar ik lees volop mee hier hoor en ben dus GEEN TROL….

In jouw geval zou ik naar een aantal winkels gaan om de S7 Edge in de praktijk uit te proberen. Dan kan je zien wat de gemiddelde build quality is en krijg je een gevoel bij het gebruik van de S7 Edge.

Aan de hand daarvan weet je denk ik beter wat je wel en niet wilt en kan je beslissen of de S7 Edge wel of niet wat voor jou is. Het is namelijk meestal een zeer persoonlijke iets of de telefoon bij je past of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:13:
EDIT:

Is er geen accesoire topic :?
Blijkbaar wel?
[Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic

[ Voor 18% gewijzigd door Mau_Maus op 15-03-2016 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het belangrijkste is of Android je bevalt. Qua hardware ga je erop voorruit. De 6s is natuurlijk ook een top ding qua performance.

Design van de edge is geweldig (persoonlijk)
Beeldscherm is top
ip68
Accu erg goed, maar die van de 6s plus ook.
Draadloos laden
Snel laden
Sd kaart
Camera low-light.
Allerlei features, teveel om op te noemen maar die je misschien ook niet gebruikt.

Maar zoals al eerder gezegd is het een persoonlijke keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-08 19:03
Er zitten een aantal kritische in dit topic, vergeet dat ook niet. Als je vijf keer een telefoon terugstuurt kan het ook aan jezelf liggen , maar dit hoeft natuurlijk niet. Zelf zeer tevreden met mijn exemplaar dus niet teveel koud water vrees hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2016 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Sinds vanmorgen heb ik een s7. Wat een ontzettend fijn apparaat!!

Zit er 100gb onedrive opslag bij, want ik heb dat niet gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerfreak
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
darkdesign schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:55:
Sinds vanmorgen heb ik een s7. Wat een ontzettend fijn apparaat!!

Zit er 100gb onedrive opslag bij, want ik heb dat niet gekregen.
Ik heb inderdaad een notificatie over "100GB onedrive opslag krijgen". Ik moet nog even zien hoe het precies zit...ik gebruik onedrive namelijk nooit haha.

[ Voor 44% gewijzigd door killerfreak op 15-03-2016 18:13 . Reden: Quote bijgevoegd ]

i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Mijn S7 Edge deed gisteren raar, hij liep vast en soms lagt hij. Waaraan zou dit kunnen liggen? Ik was van plan om hem terug te sturen en een nieuwe te krijgen maar ik dacht hij zal zich wel normaal gedragen. Ook de batterij is met 5 uur SOT en 1d en 9u op batterij met nu 3% over. Advies? Heb hem 10 maart besteld dus heb nog 14 dagen om hem om terug te sturen.

[ Voor 11% gewijzigd door battia op 15-03-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Is er een optie om woord voorspelling ook te krijgen als je bijv. Een reactie typt op een forum via de snelreageren optie? Ik krijg dit alleen als ik een whatssap type of als ik een echte reactie typ

[ Voor 16% gewijzigd door Christiano007 op 15-03-2016 18:52 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:37:
Mijn S7 Edge deed gisteren raar, hij liep vast en soms lagt hij. Waaraan zou dit kunnen liggen? Ik was van plan om hem terug te sturen en een nieuwe te krijgen maar ik dacht hij zal zich wel normaal gedragen. Ook de batterij is met 5 uur SOT en 1d en 9u op batterij met nu 3% over. Advies? Heb hem 10 maart besteld dus heb nog 14 dagen om hem om terug te sturen.
Het is wat lastig om voor ons te bepalen waar jou telefoon op vast loopt, kijk eens met specifieke apps als hij bijvoorbeeld (te) warm wordt. Wanneer je het niet vertrouwd, contact op nemen met de verkoper...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:37:
Ik zeg terugsturen/omruilen nu kan het nog zonder dus gewoon gebruik van maken. Als ze moeilijk doen en zeggen, maar hij doet het nu toch moet je gewoon dreigen dat je anders maar heel de bestelling annuleert/retourneert.

Ik ga helaas mijn S7 Edge morgen ook terugsturen om hem om te ruilen. In mijn geval reageert het toestel uit het niets nergens meer, zonder daarvoor enige vorm van lag of iets gehad te hebben. Dat wordt weer strijden voor 2 weken ofzo met een verschrikkelijke telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Bullet NL schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:51:
[...]

Het is wat lastig om voor ons te bepalen waar jou telefoon op vast loopt, kijk eens met specifieke apps als hij bijvoorbeeld (te) warm wordt. Wanneer je het niet vertrouwd, contact op nemen met de verkoper...
Hij wordt niet bepaald warm ofzo. Apps? Ik gebruik gewoon normale apps als Snapchat, NOS, ik heb geen eens games geinstalleerd erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:52:
[...]

Ik zeg terugsturen/omruilen nu kan het nog zonder dus gewoon gebruik van maken. Als ze moeilijk doen en zeggen, maar hij doet het nu toch moet je gewoon dreigen dat je anders maar heel de bestelling annuleert/retourneert.

Ik ga helaas mijn S7 Edge morgen ook terugsturen om hem om te ruilen. In mijn geval reageert het toestel uit het niets nergens meer, zonder daarvoor enige vorm van lag of iets gehad te hebben. Dat wordt weer strijden voor 2 weken ofzo met een verschrikkelijke telefoon.
Ik zal denk ik dan maar ook moeten strijden met een S3 ofzo. Bij welke provider heb jij dan je S7 Edge?

Maak je de volgende keer gebruik van de mogelijkheid om je bericht te wijzigen? Zo dat je dan niet twee berichten onder elkaar plaatst..

[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 16-03-2016 01:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:52:
[...]

Waarom nou weer direct gaan dreigen? Er is geen winkel die bij normale benadering niet serieus op de klacht van vastlopers in gaat. Zolang je toestel in de garantie zit, je online binnen de 14 dagen afkoeling zit heb je geen probleem. Bij een fysieke winkel ligt het iets anders. Maar ook daar kom je met normale communicatie een heel eind.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:54:
[...]

Ik zal denk ik dan maar ook moeten strijden met een S3 ofzo. Bij welke provider heb jij dan je S7 Edge?
Bij Vodafone via Vodafone Friends & Family.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:54:
[...]

Waarom nou weer direct gaan dreigen? Er is geen winkel die bij normale benadering niet serieus op de klacht van vastlopers in gaat. Zolang je toestel in de garantie zit, je online binnen de 14 dagen afkoeling zit heb je geen probleem. Bij een fysieke winkel ligt het iets anders. Maar ook daar kom je met normale communicatie een heel eind.
Ik zei ook als ze moeilijk gaan doen. Daar moet je natuurlijk niet gelijk mee beginnen, maar sommige bedrijven zien liever niet iets omgeruild worden helemaal niet als die nog gewoon aan gaat. Ik heb zelf overigens niet hoeven te dreigen of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:58:
[...]

Ik zei ook als ze moeilijk gaan doen. Daar moet je natuurlijk niet gelijk mee beginnen, maar sommige bedrijven zien liever niet iets omgeruild worden helemaal niet als die nog gewoon aan gaat. Ik heb zelf overigens niet hoeven te dreigen of iets.
Snap ook niet waarom Tele2 zo moeilijk doet. In de zin van. Je moet hem opsturen e.d. kan maximaal 3 weken duren enzo. Anders ga ik naar Vodafone F&F. Hebben die een goede service?

[ Voor 13% gewijzigd door battia op 15-03-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55

Poekie McPurrr

Mreoww~

battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:00:
[...]

Snap ook niet waarom Tele2 zo moeilijk doet. In de zin van. Je moet hem opsturen e.d. kan maximaal 3 weken duren enzo. Anders ga ik naar Vodafone F&F. Hebben die een goede service?
Kosten retour sturen etc kunnen een behoorlijke aanslag zijn op een bedrijf. Dat je er recht op hebt is niet iets waar hun rekenkamer op zit te wachten. Afschrikken en hopen dat er geen kosten bij komen.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 18:51:
Is er een optie om woord voorspelling ook te krijgen als je bijv. Een reactie typt op een forum via de snelreageren optie? Ik krijg dit alleen als ik een whatssap type of als ik een echte reactie typ
Ik begrijp even niet wat je bedoelt. Woordvoorspelling zit in het keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Vandaag eindelijk de S7 ontvangen. Het valt me meteen op dat Vodafone een hoop bloatware heeft geïnstalleerd. 5 applicaties, startpagina gewijzigd etc.

Verder een fijne telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door tweegroenethee op 15-03-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Garret1410 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:26:
[...]

Ik begrijp even niet wat je bedoelt. Woordvoorspelling zit in het keyboard.
Sorry ik was niet erg duidelijk.

Als ik een snelle reactie (dus zonder op de knop "reageren" klik) typ, dan krijg je geen woordvoorspelling. Dus elke letter die je typt krijg je.

Als ik via de "reageer" knop een post doe, dan krijg ik wél woordvoorspelling.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schotborgh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-12-2020
Klopt ik had die gezien maar per ongeluk deze gequote. Bedankt voor de headsup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:09

LithoMan

Toemaar

Het lukt me nog niet met de benchmark. Geen idee wat ik fout doet. Ben een leek.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Met swype heb ik wel gewoon woordvoorspelling hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:00:
[...]

Zit nu al iets langer dan 3 jaar bij Vodafone en heb nooit problemen gehad met de service, maar ik heb die eigenlijk ook nooit nodig gehad. De procedure voor omruilen gaat bij allebei denk ik ongeveer hetzelfde. Ik moet ook eerst mijn toestel opsturen en wanneer hun hem binnen hebben wordt mijn nieuwe opgestuurd. Wanneer ik die krijg hangt ook af van de voorraad op dat moment. Via de winkel kon ik hem niet, omdat het een online aankoop was (zal bij jou ook wel zo zijn). Ik heb wel eerst via de telefoon bekent gemaakt dat ik mijn toestel opstuur en zij heeft daar ook een notitie van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Christiano007 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:39:
[...]

Sorry ik was niet erg duidelijk.

Als ik een snelle reactie (dus zonder op de knop "reageren" klik) typ, dan krijg je geen woordvoorspelling. Dus elke letter die je typt krijg je.

Als ik via de "reageer" knop een post doe, dan krijg ik wél woordvoorspelling.
Even voor de duidelijkheid. Ik ga naar de frontpage van Tweakers.net en reageer op een nieuwsbericht Quick reply in het forum en dan krijg jij geen automatische woordvoorspelling.

Ik namelijk wel. Zowel met Samsung als andere keyboards.

Maar moet er wel bijzeggen dat het Samsung keyboard er iets anders uitziet. In plaats van 3 voorspellingen krijg ik er maar twee.

Met FLASH keyboard zie ik geen verschil

[ Voor 14% gewijzigd door Garret1410 op 15-03-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:03
Daan87423 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:32:
Vandaag eindelijk de S7 ontvangen. Het valt me meteen op dat Vodafone een hoop bloatware heeft geïnstalleerd. 5 applicaties, startpagina gewijzigd etc.

Hier ook een Vodafone klant maar ik heb een 'kale' telefoon gekregen. Enige app, zelf geïnstalleerd, van Vodafone is MyVodafone. Startpagina van internet is bij mij van Samsung zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de s7 staat er op de verpakking European sim card only. Nu las ik in een artikel dat bij de s5, zodra je 5 minuten met een Europese simkaart hebt gebeld, je ook een sim kaart uit een ander continent kunt gebruiken. Is dit bij de s7 ook zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:09
GLXS7, ja, dat stond in de quick start guide die bij mijn S7 zat

[ Voor 7% gewijzigd door durian op 15-03-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

durian schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:34:
GLXS7, ja, dat stond in de quick start guide die bij mijn S7 zat
Gelukkig, dan kan ik de telefoon ook op familie bezoek in Indonesië gebruiken. Wel zo handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kan je weinig vertellen over de Iphone daar ik een ras echte Samsung fan ben.
Ik kan je vertellen dat ik een witte S7 edge heb en geen probleem met mijn scherm, dit was met de S6 edge wel wat anders, ben 4 keer terug geweest met slechte schermen.Groen rosé ofwel niet goed.Dus ik zeg niet dat het niet dat het niet voorkomt, (zie post Dafmay) hij heeft al een paar toestellen teruggebracht. Rammelende knoppen was ook een probleem bij de gewone S6 en edge versie. Bij mij zitten de knoppen strak geen speling en reageren goed. Dus ik zou zeggen denk even goed na maar ik zou er voor gaan schitterend scherm verdomd snel en een perfecte batterij. Succes met je keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daan87423 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:32:

Oei dat is raar, ik heb hem 11/03 ontvangen en geen vodafone troep, dat hebben ze dan snel voor elkaar gekregen. We moeten nog even wachten op een juiste root methode, daarna al de rommel eraf gooien.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 20:33:
Bij de s7 staat er op de verpakking European sim card only. Nu las ik in een artikel dat bij de s5, zodra je 5 minuten met een Europese simkaart hebt gebeld, je ook een sim kaart uit een ander continent kunt gebruiken. Is dit bij de s7 ook zo?
Yes daarna kun je in het buitenland een sim van desbetreffend land gebruiken.

[ Voor 30% gewijzigd door PaT op 15-03-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik de 'wijzig' knop als je zelf als laatste gereageerd heb. Meerdere posts van 1 user onder elkaar is niet gewenst.

[ Voor 83% gewijzigd door PaT op 15-03-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:08:
[...]

Oei dat is raar, ik heb hem 11/03 ontvangen en geen vodafone troep, dat hebben ze dan snel voor elkaar gekregen. We moeten nog even wachten op een juiste root methode, daarna al de rommel eraf gooien.
Mijn VF toestel gekregen op 11-03 en ook geen VF troep op m'n toestel. Zelfs geen my Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:18:
[...]

Mijn VF toestel gekregen op 11-03 en ook geen VF troep op m'n toestel. Zelfs geen my Vodafone.
Dan zou je bijna zeggen dat ze een voorraad binnen hebben waar ze mee aan de slag zijn gegaan?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
pappaleone schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:08:
[...]
We moeten nog even wachten op een juiste root methode, daarna al de rommel eraf gooien.
Puur uit interesse en misschien ter info, maar wat versta je onder 'juiste root methode'?
Sinds vanmiddag is er ook een 2de en wellicht vertrouwde manier van Chainfire:
http://forum.xda-develope...nos-cf-auto-root-t3337353

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:32:
[...]

Puur uit interesse en misschien ter info, maar wat versta je onder 'juiste root methode'?
Goed nieuws...we komen er wel stap voor stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:38
[...]
CFAR is dé root methode, bar none. Meuk kan er af :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaas
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:18:
[...]

Ik heb mijn toestel via FF Vodafone ook op 11-03 ontvangen (Zwarte Edge), maar ik heb helaas wel 5 apps van Vodafone erbij gekregen. Daarbij krijg ik ook af en toe een melding van Vodafone dat er iets wordt geoptimaliseerd. Ik gok/hoop dat het komt omdat ik nog een Ben sim erin heb zitten, maar daar kom ik het eind van de maand achter als nummerbehoud rond is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:03
Vandaag 15u 28m 30s op batterij, nu nog 9% over.
Helderheid op 50%, met locatie en mobiele data.

5u 34m SOT

Waarvan
4u Navigatie (Sygic)
1,5u gaming

S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:53:
[...]

Zit nu al iets langer dan 3 jaar bij Vodafone en heb nooit problemen gehad met de service, maar ik heb die eigenlijk ook nooit nodig gehad. De procedure voor omruilen gaat bij allebei denk ik ongeveer hetzelfde. Ik moet ook eerst mijn toestel opsturen en wanneer hun hem binnen hebben wordt mijn nieuwe opgestuurd. Wanneer ik die krijg hangt ook af van de voorraad op dat moment. Via de winkel kon ik hem niet, omdat het een online aankoop was (zal bij jou ook wel zo zijn). Ik heb wel eerst via de telefoon bekent gemaakt dat ik mijn toestel opstuur en zij heeft daar ook een notitie van gemaakt.
Ik twijfel nu. S7 Edge net gereset. Hij loopt vlot nu. Benchmarks zijn goed. Probleem is als ik m terug stuur ik zonder tel zit en nog moet wachten op goedkeuring van Tele2. Ik denk dat ik hem gewoon laat of hoe denk jij er over? Ik stress nu echt 8)7 Wat mij ook irriteert is dat ik geen 60fps filmpjes kan kijken op YouTube en alleen 1080p. Hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hey perfect dank je dit had ik vandaag nog niet meegekregen dank je. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:39:
[...]

CFAR is dé root methode, bar none. Meuk kan er af :)
Lekker aan de gang vanavond met een schoon toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Kaas schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:41:
[...]

Ik heb mijn toestel via FF Vodafone ook op 11-03 ontvangen (Zwarte Edge), maar ik heb helaas wel 5 apps van Vodafone erbij gekregen. Daarbij krijg ik ook af en toe een melding van Vodafone dat er iets wordt geoptimaliseerd. Ik gok/hoop dat het komt omdat ik nog een Ben sim erin heb zitten, maar daar kom ik het eind van de maand achter als nummerbehoud rond is.
Hier ook een FF abonnement met 5 apps van Vodafone. Alleen de Update en My Vodafone zijn niet te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:54:
[...]

Ik twijfel nu. S7 Edge net gereset. Hij loopt vlot nu. Benchmarks zijn goed. Probleem is als ik m terug stuur ik zonder tel zit en nog moet wachten op goedkeuring van Tele2. Ik denk dat ik hem gewoon laat of hoe denk jij er over? Ik stress nu echt 8)7 Wat mij ook irriteert is dat ik geen 60fps filmpjes kan kijken op YouTube en alleen 1080p. Hoe moet ik dit oplossen?
Kan je in de Youtube app dan geen 1440p en 60fps kiezen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Blijf jij de zelfde vraag hier stellen?? Dit heb je al eerder gevraagd, wij hoeven toch niet voor jou te denken. Als je toestel niet goed is ga je gewoon terug naar waar je hem hebt gekocht simpel toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Kijk het nog een paar dagen aan. Misschien was een reset voldoende. Zo niet dan retour.

Alleen 1080p? Vreemd, is dit bij alle filmpjes.

[ Voor 4% gewijzigd door Garret1410 op 15-03-2016 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:02:
[...]

Kan je in de Youtube app dan geen 1440p en 60fps kiezen dan?
Wel 1440p maar geen 60fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Garret1410 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:07:
[...]

Kijk het nog een paar dagen aan. Misschien was een reset voldoende. Zo niet dan retour.

Alleen 1080p? Vreemd, is dit bij alle filmpjes.
1440p ook maar geen 60 fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Probeer OG Youtube eens. Sowieso veel fijnere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:43
battia schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 22:12:
[...]

Wel 1440p maar geen 60fps
Als ik in de Youtube app zoek op '1440p 60fps' en kies Costa Rica in 4K 60fps, dan kan ik deze gewoon afspelen in 1440p. Of bedoel je dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:21:
[...]

Dan zou je bijna zeggen dat ze een voorraad binnen hebben waar ze mee aan de slag zijn gegaan?.
Waarschijnlijk. Ben er iig wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaas schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:41:
[...]

T is dan echt heel wisselvallig hoe ze dat doen. Ben blij dat ik er een heb gekregen dit helemaal clean is. Waarschijnlijk zullen ze vanaf nu alle toestellen die geleverd gaan worden wel met VF meuk er op geïnstalleerd komen..

Btw ben zeer tevreden met de batterij van m'n S7. 13 uur in gebruik & 5:15 SOT. Best netjes vind ik zo. Met nog 3% te gaan.l

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noreia
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-09 10:01
X2X2X schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 11:27:
[...]

Doet de mijne ook als ik links druk. Rechts daarentegen niks te horen.
Zou dit een reden om het toestel te ruilen? .Als ik zo onderweg ben heb ik er geen last van maar thuis in een rustige omgeving is die luide klick wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindope
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-08 10:51
Ik heb mijn instellingen van 4g+ naar 3G gezet.. Want mijn data
ging mij te snel leeg. En ik zie dat 3g ook heel snel is. Nog meer mensen die dit gedaan hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faisje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-09-2023
denheer schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 00:16:
Hier twee fotos die ik afgelopen zondag heb genomen met zo'n flare erop:

[afbeelding]

[afbeelding]
Kijk hier is er een vergelijking gemaakt met een g4 en s7 edge low light foto's. Alleen als je switcht tussen de foto's zie je hier ook dat de persoon zo een "flare" heeft met de s7 edge.

https://cdn.knightlab.com...7c-11e5-a524-0e7075bba956

http://forum.xda-develope...review/low-light-t3330784

[ Voor 14% gewijzigd door faisje op 16-03-2016 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Zag vanmorgen tot mijn schrik dat ik 29,6 GB van de 32 GB device storage in gebruik heb. Als ik bij Used Space kijk dan is er bijna 21 GB aan apps geïnstalleerd, maar als ik iets dieper graaf dan zie ik dat de grootste app Drive is van 429MB... daarna loopt het snel af; tweede app is nog maar 200MB, derde 120 etc. Heb gisteren ook een hoop apps disabled. No way dat het totaal op 21GB komt!

Lijkt wel alsof er een enorme verborgen app ergens staat die niet wordt meegenomen in het overzicht.

[ Voor 25% gewijzigd door yinx84 op 16-03-2016 08:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
yinx84 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 07:52:
Zag vanmorgen tot mijn schrik dat ik 29,6 GB van de 32 GB device storage in gebruik heb. Als ik bij Used Space kijk dan is er bijna 21 GB aan apps geïnstalleerd, maar als ik iets dieper graaf dan zie ik dat de grootste app Drive is van 429MB... daarna loopt het snel af; tweede app is nog maar 200MB, derde 120 etc. Heb gisteren ook een hoop apps disabled. No way dat het totaal op 21GB komt!

Lijkt wel alsof er een enorme verborgen app ergens staat die niet wordt meegenomen in het overzicht.
Probeer eens de app Disk Usage. Je kunt ook het toestel even opnieuw opstarten, helpt soms ook.

29, 6 is trouwens je maximale geheugen. 32GB is na formateren iets van 29, 8GB dacht ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 16-03-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Nog even over do not disturb. Het blijkt dus gewoon echt niet mogelijk om led notificaties uit te zetten tijdens do not disturb. Dus ik was aan het testen gegaan met telefoon op z'n kop leggen. Maar nu kom ik er achter dat ik niet bij alle meldingen een ledje krijg.

Bijvoorbeeld bij een Whatsapp krijg ik direct een led. En bij Facebook ook. Maar bijvoorbeeld van Youtube niet. En ook de game Clash Royale geeft geen led. Terwijl ik zeker weet dat die dat wel gedaan heeft.

Waar kan dit mee te maken hebben?

Enige verschil wat ik mij nu ineens bedenk is dat mijn tel op trillen staat ipv geluid. MAar goed de helft van de apps werkt nog wel dus dat lijkt me niet de veroorzaker.

[ Voor 14% gewijzigd door JSchut op 16-03-2016 08:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04

Ik gebruik de app "DiskUsage". Die geeft een grafisch overzicht van het geheugen gebruik. Erg handig om dit soort dingen op te sporen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Ik had dat bij mijn S4 ook dat het geheugen om onverklaarbare redenen opeens ramvol zat.

Om eerlijk te zijn, 32Gb is ook gewoon niet genoeg. Ik kan er met mijn hoofd niet bij waarom ze dit zo beperkt hebben gelaten en dan ook nog eens adoptable storage uit hebben gezet. 8)7 8)7

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:33

TommyGun

Stik er maar in!

Jammer dat de Silver uitvoering niet beschikbaar is hier... Gold leek me wel wat maar na het kijken van filmpjes niet meer. Zwart vlekt me te snel. Mijn S5 is ook wit dus ik denk dat ik voor wit ga :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Ben nu ook een aantal dagen aan het spelen en het valt me op dat ik vaak 3 a 4 pogingen nodig heb om de notification balk naar beneden te krijgen? Veeg dan met mijn duim van ongeveer de carmera rap naar beneden, hebben meer mensen hier last van?

Daarnaast lijkt het of een klein deel van de onderkant van het touchscreen ook niet goed reageerd. vaak mis ik de spatie tijdens het appen, dus laatst ff geprobeerd en de onderkant van de onderste rij toetsen reageren vaak niet, de bovenste helft van de onderste toetsen wel. Zou dit ook een reden om het toestel te ruilen?

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
The Anarchist schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Ik gebruik de app "DiskUsage". Die geeft een grafisch overzicht van het geheugen gebruik. Erg handig om dit soort dingen op te sporen.
Garret1410 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:48:
[...]
Probeer eens de app Disk Usage. Je kunt ook het toestel even opnieuw opstarten, helpt soms ook.

29, 6 is trouwens je maximale geheugen. 32GB is na formateren iets van 29, 8GB dacht ik.
Thanks!

Als ik de app open krijg ik een aantal mogelijke Views. De bovenst is App Storage... daar is in totaal 3GB aan data. Dat lijkt me vrij normaal en daar zie ik al mijn apps. De tweede is Storage Card... die is in totaal 25460MB, waarvan 21899 als 'System data' staat aangeduid en 3561 als 'Free Space'. Ik kan helaas niet verder inzoomen om te kijken wat er nou in die System data staat.

Dan is er nog een /storage/4714-BDF1... zo te zien is dat m'n SD card. Als laatste nog een /storage/emulated en een emulated/0.. maar dat ziet er exact hetzelfde uit als die eerdere System data. Ook hier kan ik helaas niet dieper kijken.

Weet nu nog steeds niet wat er zo'n ruimte opslokt helaas! Suggesties?

Edit: d'oh... je had gelijk... een herstart en heb nu ineens 14,5GB vrij. Wel bizar dat dit zo snel kan vol lopen, want ik heb gisteren ook een herstart gedaan.

[ Voor 17% gewijzigd door yinx84 op 16-03-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Goedemorgen!

Ik heb de telefoon (S7 Edge Zwart) nu sinds vrijdag...

En zie al krasjes aan de achterkant, waar de telefoon de oppervlakte raakt als je m neerlegt. (linksachter en rechtsachter)

Valt me toch wel wat tegen... na 5 dagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 16-03-2016 09:30 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
yinx84 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:11:
[...]

[...]

Thanks!

Als ik de app open krijg ik een aantal mogelijke Views. De bovenst is App Storage... daar is in totaal 3GB aan data. Dat lijkt me vrij normaal en daar zie ik al mijn apps. De tweede is Storage Card... die is in totaal 25460MB, waarvan 21899 als 'System data' staat aangeduid en 3561 als 'Free Space'. Ik kan helaas niet verder inzoomen om te kijken wat er nou in die System data staat.

Dan is er nog een /storage/4714-BDF1... zo te zien is dat m'n SD card. Als laatste nog een /storage/emulated en een emulated/0.. maar dat ziet er exact hetzelfde uit als die eerdere System data. Ook hier kan ik helaas niet dieper kijken.

Weet nu nog steeds niet wat er zo'n ruimte opslokt helaas! Suggesties?

Edit: d'oh... je had gelijk... een herstart en heb nu ineens 14,5GB vrij. Wel bizar dat dit zo snel kan vol lopen, want ik heb gisteren ook een herstart gedaan.
Dan is daar echt iets mis, want dot hoort echt niet zo veel te zijn.
Reboot al geprobeerd?

Edit: als je er op googled zie je dat verschillende (oudere) android toestellen dit zelfde probleem kunnen hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door The Anarchist op 16-03-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:33

TommyGun

Stik er maar in!

Samsung Galaxy S7 Edge 32GB Wit besteld :D

Nu nog een mooie flip cover of zo, want ik laat 'm geheid een keer vallen :+

[ Voor 49% gewijzigd door TommyGun op 16-03-2016 09:30 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Format-C schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:17:
Goedemorgen!

Ik heb de telefoon (S7 Edge Zwart) nu sinds vrijdag...

En zie al krasjes aan de achterkant, waar de telefoon de oppervlakte raakt als je m neerlegt. (linksachter en rechtsachter)

Valt me toch wel wat tegen... na 5 dagen.
Ja de achterkant lijkt mij op het 1e gezicht inderdaad krasgevoelig(er dan de S6) te zijn....is nog even afwachten hoe die zich houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

dafmay schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:37:
[...]

Ja de achterkant lijkt mij op het 1e gezicht inderdaad krasgevoelig(er dan de S6) te zijn....is nog even afwachten hoe die zich houd.
Lijkt meer op plastic dan glas. Glas krast niet... Niet zo. Er zit toch geen laagjes plastic op de achterkant als je m uit de doos haalt? ?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
:? Glas krast uiteraard als de neten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Brad Pitt schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:52:
[...]

Oh. Dacht dit zulk super extreem sterk glas was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Format-C schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:51:
[...]

Lijkt meer op plastic dan glas. Glas krast niet... Niet zo. Er zit toch geen laagjes plastic op de achterkant als je m uit de doos haalt? ?
Als ik op de achterkant tik met m'n nagel dan lijkt het inderdaad ook eerder op plastic dan glas. In ieder geval klinkt en voelt het anders dan mijn vorige S6 (ook glazen achterkant).

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-09 18:54
Brad Pitt schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:52:
[...]

"Neten zijn de eitjes van de luis en de oorzaak van neten is hetzelfde van hoofdluis. "

Neten krassen toch niet?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Format-C schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:53:
Oh. Dacht dit zulk super extreem sterk glas was?
De voorkant, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:23

DON PAPA

Tweaker-fan

JSchut schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 08:48:
Nog even over do not disturb. Het blijkt dus gewoon echt niet mogelijk om led notificaties uit te zetten tijdens do not disturb. Dus ik was aan het testen gegaan met telefoon op z'n kop leggen. Maar nu kom ik er achter dat ik niet bij alle meldingen een ledje krijg.

Bijvoorbeeld bij een Whatsapp krijg ik direct een led. En bij Facebook ook. Maar bijvoorbeeld van Youtube niet. En ook de game Clash Royale geeft geen led. Terwijl ik zeker weet dat die dat wel gedaan heeft.

Waar kan dit mee te maken hebben?
Kijk is bij Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Whatsapp > Meldingen > Ingesteld als prioriteit > of die uit of aan gevinkt staat.

En je kan toch trouwens ook de led helemaal uitzetten voor de nacht via Instellingen > Display > LED-indicator. Er zullen ook zeker apps te vinden zijn waar je deze functie automatisch tussen bepaalde tijden kan laten werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

EJSEJS schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:55:
[...]

Kijk is bij Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Whatsapp > Meldingen > Ingesteld als prioriteit > of die uit of aan gevinkt staat.

En je kan toch trouwens ook de led helemaal uitzetten voor de nacht via Instellingen > Display > LED-indicator. Er zullen ook zeker apps te vinden zijn waar je deze functie automatisch tussen bepaalde tijden kan laten werken...
Klopt. De LED 's nachts uitzetten ga ik inderdaad doen via een app (Tasker waarschijnlijk. Light Flow schijnt nog niet lekker te werken met de S7/S7 edge).

Maar ik heb geen enkele app als prioriteit staan. Enige wat dat doet is toch meldingen bovenaan zetten in je notificatielijst? Heeft verder niks te maken met de led toch?

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 16-03-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het goed heb gelezen en onthouden dan heeft de S7 een 'scratch-resistant layer of Gorilla Glass 4 on the front and back'.

Bijvoorbeeld :

https://www.androidpit.com/samsung-galaxy-s7-review

[ Voor 11% gewijzigd door dafmay op 16-03-2016 10:00 . Reden: linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dafmay schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:59:
Als ik het goed heb gelezen en onthouden dan heeft de S7 een 'scratch-resistant layer of Gorilla Glass 4 on the front and back'.

Bijvoorbeeld :

I see. Nou dat werkt dan lekker d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brad Pitt schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:01:
[...]

I see. Nou dat werkt dan lekker d:)b
:) Inderdaad...maar zoals gezegd wil ik zelf eerst nog even een maandje of wat afwachten om te zien of de achterkant wel/niet makkelijk krast. Ik heb mijn telefoon altijd in lederen hoesje, en let er verder altijd op hoe en waar ik 'm neerleg als ie uit het hoesje is. Als de achterkant dan nog (makkelijk) krast dan zou mij dan flink verbazen.

Verder...wat is de S7 een prachtige combi van beauty and beast! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

dafmay schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:59:
[...]

Bijvoorbeeld :

Nou "the back" is zeker niet "scratch resistant" als je al na 5 dagen sporen ziet. Maar goed. Ik doe er geen hoesje omheen. Het is zoals het is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Format-C schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:04:
Nou "the back" is zeker niet "scratch resistant" als je al na 5 dagen sporen ziet. Maar goed. Ik doe er geen hoesje omheen. Het is zoals het is.
De achterkant IS ook niet van hetzelfde glas, qua kras-weerstand, kan je makkelijk zien op video's als:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Rickz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:07:
Ben nu ook een aantal dagen aan het spelen en het valt me op dat ik vaak 3 a 4 pogingen nodig heb om de notification balk naar beneden te krijgen? Veeg dan met mijn duim van ongeveer de carmera rap naar beneden, hebben meer mensen hier last van?

Daarnaast lijkt het of een klein deel van de onderkant van het touchscreen ook niet goed reageerd. vaak mis ik de spatie tijdens het appen, dus laatst ff geprobeerd en de onderkant van de onderste rij toetsen reageren vaak niet, de bovenste helft van de onderste toetsen wel. Zou dit ook een reden om het toestel te ruilen?
Net met Coolblue gechat, ze gaan de telefoon omruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rickz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:13:
[...]

Net met Coolblue gechat, ze gaan de telefoon omruilen :)
Prima geregeld...altijd uitstekende service bij CB d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:23

DON PAPA

Tweaker-fan

JSchut schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 09:57:
[...]Maar ik heb geen enkele app als prioriteit staan. Enige wat dat doet is toch meldingen bovenaan zetten in je notificatielijst? Heeft verder niks te maken met de led toch?
Je hebt gelijk, ik dacht eigenlijk dat je daar ook de prioriteit van "niet storen" kon instellen. Maar de LED blijft het even goed doen als ook als je meldingen uit hebt staan in "niet storen" merk ik net.

Ja dan zal je inderdaad een app als Tasker of LED Blinker Notifications er voor moeten gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

EJSEJS schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:31:
[...]

Je hebt gelijk, ik dacht eigenlijk dat je daar ook de prioriteit van "niet storen" kon instellen. Maar de LED blijft het even goed doen als ook als je meldingen uit hebt staan in "niet storen" merk ik net.

Ja dan zal je inderdaad een app als Tasker of LED Blinker Notifications er voor moeten gebruiken
Ja daar was ik inderdaad achter. En dat ga ik inderdaad oplossen met een app. Alleen snap ik niet waarom sommige apps nu consequent geen led meer geven. Bijvoorbeeld Youtube en Clash Royale. Beide geen LED meer maar wel trillen/geluid en een melding. Ze hebben het wel gedaan. Beide staan ze overigens niet in energie besparen.

In de apps zelf kan ik er ook geen instellingen voor vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
dafmay schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:18:
[...]

Prima geregeld...altijd uitstekende service bij CB d:)b
Goede verhalen over gehoord inderdaad, was wel een van de redenen om daar te bestellen!
Enige probleem nu is dat het toestel uitverkocht is en ik dus moet wachten op de volgende zending welke binnen gaat komen, helaas hebben ze nog geen zicht op wanneer dat zal zijn -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rickz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:48:
[...]
Goede verhalen over gehoord inderdaad, was wel een van de redenen om daar te bestellen!
Enige probleem nu is dat het toestel uitverkocht is en ik dus moet wachten op de volgende zending welke binnen gaat komen, helaas hebben ze nog geen zicht op wanneer dat zal zijn -O-
Ja dat sucks inderdaad. Heb mijn witte inmiddels geretourneerd bij CB en via Bol.com weer een zwarte S7 aangeschaft. Men had bij Bol toevallig net 1 exemplaar op voorraad. Ik had ook zeker liever via CB gekocht, maar men gaf daar aan dat het nog wel eens een maand kon gaan duren voordat er nieuwe voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
dafmay schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:53:
[...]

Ja dat sucks inderdaad. Heb mijn witte inmiddels geretourneerd bij CB en via Bol.com weer een zwarte S7 aangeschaft. Men had bij Bol toevallig net 1 exemplaar op voorraad. Ik had ook zeker liever via CB gekocht, maar men gaf daar aan dat het nog wel eens een maand kon gaan duren voordat er nieuwe voorraad is.
Meen je niet ;( Ze gaven mij net aan dat ze er nog geen zicht op hadden wanneer de volgende levering precies is, maar dat de volgende zending in iedergeval groot genoeg is om de rest van de orders + retour zendingen af te dekken.

"Wel kan ik zien dat de volgende lading in principe groot genoeg is om aan alle vraag te voldoen."

[ Voor 7% gewijzigd door Rickz op 16-03-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Iemand anders wel eens reboots?
Toen k hem net had kreeg ik een reboot tijdens alles instellen, en net weer tijdens een SMS tikken. Dat zijn er 2 in nog geen week.
Op zich vind ik dat nog geen reden tot garantie aangezien er vast nog wel bugs in zitten, maar het zou fijn zijn als dan dus iemand ook last heeft van deze bug zodat ik weet dat het niet aan mijn hardware ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rickz schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:57:
[...]

Meen je niet ;( Ze gaven mij net aan dat ze er nog geen zicht op hadden wanneer de volgende levering precies is, maar dat de volgende zending in iedergeval groot genoeg is om de rest van de orders + retour zendingen af te dekken.

"Wel kan ik zien dat de volgende lading in principe groot genoeg is om aan alle vraag te voldoen."
Pin me er niet op vast, en ik hoorde dat uiteraard van 1 medewerker toen ik in Rdam was voor omruilen toestel. Hij gaf aan dat uit ervaring (met de S6 vorig jaar) het wel een maand kon gaan duren voordat nieuwe voorraad er is. Maar wie weet ontvangt men het eerder (of later...grrr).
Pagina: 1 ... 19 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support