Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 09:52
Milan17 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:24:
Zou je hier een paar screenshots van willen plaatsen met verschillende apps (camera, stock browser bijv.)?
Is al gedaan :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-09 14:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:24:
[...]

Ik wil er zelf ook nog even mee wachten, maar welke haken en ogen zie jij precies?

Het verliezen van Samsung Pay, omdat Knox getriggerd wordt is het enige wat ik kan bedenken.
(Grote kans dat dat nooit opgelost word met Root.)
Ik zelf heb daar geen moeite mee, maar wacht er nog wel mee.
Meer de omslachtige manier voor systeem mods en het feit dat je een wipe data moet doen, waardoor ik alles op de telefoon opnieuw moet instellen. Nu ff nog geen zin in :)

The Galaxy S7 stock boot image has dm-verity, which prevents you from booting if you swipe to enable system modifications!
Download dm-verity and force encryption disabler.
Without exiting TWRP, transfer no-verity-opt-encrypt.zip to your device over MTP* and flash it using [Install] in TWRP.

Go to [Wipe] -> [Format Data] (not advanced wipe) -> type "yes".
WARNING: This will wipe your internal storage, disable encryption, and factory reset your phone!
[...]

Zou je hier een paar screenshots van willen plaatsen met verschillende apps (camera, stock browser bijv.)?
Heb je een gewone of een edge btw?
Ik heb de reguliere S7. Omdat de Edge fors groter is zul je even moeten zien welke DPI het beste past/bevalt. Wellicht een andere tweaker die een Edge heeft en DPI ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barkrukhenkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 19:35
De isocell camera in mijn S7 heeft een golf-effect; lijnen en planken op de foto's zijn niet recht. Hebben meer mensen dit?
Hier 3 voorbeeldjes https://www.dropbox.com/s...jw0kAhR-CGzqddIsVPka?dl=0

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:29:
[...]
Meer de omslachtige manier voor systeem mods en het feit dat je een wipe data moet doen, waardoor ik alles op de telefoon opnieuw moet instellen. Nu ff nog geen zin in :)

The Galaxy S7 stock boot image has dm-verity, which prevents you from booting if you swipe to enable system modifications!
Download dm-verity and force encryption disabler.
Without exiting TWRP, transfer no-verity-opt-encrypt.zip to your device over MTP* and flash it using [Install] in TWRP.

Go to [Wipe] -> [Format Data] (not advanced wipe) -> type "yes".
WARNING: This will wipe your internal storage, disable encryption, and factory reset your phone!

[...]
True, maar als ik het goed gevolgd heb kan je rooten zonder 'swipe to enable system modifications' te doen en dan eventueel Titanium Backup draaien voor je eventueel de rest wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:35:
[...]

True, maar als ik het goed gevolgd heb kan je rooten zonder 'swipe to enable system modifications' te doen en dan eventueel Titanium Backup draaien voor je eventueel de rest wilt doen.
Inderdaad, daar lijkt het wel op. Al ben ik er nog niet uit of de 'wipe format data' wel of niet noodzakelijk is, en bij welke stap (verplicht).

Het is daarom voor mij toch nog enigzins warrig en ik kijk liever nog ff de kat uit de boom... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Graag wil ik weten hoe de ervaringen zijn met de hitte op de achterkant van edge s7. In een review gezien dat de tempratuur van s7 aanzienlijk hoger ligt dan 6s. Kan iemand iets meer hierover zeggen?
En maakt hebben van een dun hoesje ook verschil in de hitte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
xamirz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:44:
Graag wil ik weten hoe de ervaringen zijn met de hitte op de achterkant van edge s7. In een review gezien dat de tempratuur van s7 aanzienlijk hoger ligt dan 6s. Kan iemand iets meer hierover zeggen?
Ja daar kan ik wel iets over zeggen. Ik heb van het weekend Riptide GP2 gespeeld gedurende zo'n 10-15 minuten, en een UHD/4K filmpje geschoten van 10 minuten. In beide gevallen wordt de telefoon helemaal niet heet, zelfs bijna niet eens warm.

Dus dat lijkt wel ok op onze Exynos variant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:42:
[...]Inderdaad, daar lijkt het wel op. Al ben ik er nog niet uit of de 'wipe format data' wel of niet noodzakelijk is, en bij welke stap (verplicht).

Het is daarom voor mij toch nog enigzins warrig en ik kijk liever nog ff de kat uit de boom... :)
Duidelijk! en begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mau_Maus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:47:
[...]

Duidelijk! en begrijpelijk.
Was jij al om? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-09 13:21

Arjan A

Cenosillicafoob

xamirz schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:44:
Ik heb de S7 10 minuten getest met mijn cardboard, en de Google Cardboard app, en hij was na die 10 minuten toch redelijk warm.
Verder is het me nog niet gelukt om hem warm te krijgen!

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
Barkrukhenkie schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:30:
De isocell camera in mijn S7 heeft een golf-effect; lijnen en planken op de foto's zijn niet recht. Hebben meer mensen dit?
Hier de Sony sensor, zelfde probleem.

http://imgur.com/edit?album_id=420hq

Hmm, kan me er niet druk om maken eigenlijk.. Rand van het beeldscherm (op de foto) is wel gewoon recht volgensmij

[ Voor 6% gewijzigd door Sander_1903 op 14-03-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan17
  • Laatst online: 23-09 14:09
Sander_1903 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:50:
[...]

Hier de Sony sensor, zelfde probleem.

http://imgur.com/edit?album_id=420hq

Hmm, kan me er niet druk om maken eigenlijk.. Rand van het beeldscherm (op de foto) is wel gewoon recht volgensmij
Dat zal wel door de OIS komen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander_1903
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-10-2021
Milan17 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Dat zal wel door de OIS komen neem ik aan.
Denk ik ook inderdaad, heb het ook niet als ik gewoon van 'voelbare' voorwerpen foto's maak, is echt alleen bij foto van lijnen op een beeldscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-09 07:10
watercoolertje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:13:
[...]
De camera werkt dan ook nog naar behoren? (en neemt het volledige scherm in)
Mwah, neemt volledig scherm in maar in pro mode vallen de pro settings achter de main buttons in mijn geval. Nu weet ik even niet meer uit mijn hoofd welke dpi ik heb ingesteld, dus dat zou uit kunnen maken...

Dacht in de richting van 480... Wel een heel stuk verbeterd vergeleken met de vorige samsung roms/versies though.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3OS9j7SZzcXRY90Ius4QSgBk/medium.png

*Edit*

Bij 520 lijkt het nog net te doen te zijn, ze zitten dan vlak naast de main buttons maar nog goed te klikken... Beetje vogelen wat een goede balans is.

[ Voor 23% gewijzigd door m0ridin op 14-03-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Heb je een gewone of een edge btw?
dpi aanpassen is echt heel simpel en paar seconden werk. Probeer gewoon wat en kijk welke het beste bevalt.

je begint bij 560 en gaat dan stapjes van 20 zakken eventueel.

In de youtube app heb ik nu een filmpje extra in het overzicht. Dus gewoon meer informatie op je scherm en dat werkt in elke app zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niet specifiek een s7 "feature" maar zie ik wel vaker. Vooral iets wat dichterbij staat en aan de randen zie je dit effect. Dit is het nadeel van een groothoek met vast diafragma en super klein lensje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01:03

DON PAPA

Tweaker-fan

Sander_1903 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:54:
[...]Denk ik ook inderdaad, heb het ook niet als ik gewoon van 'voelbare' voorwerpen foto's maak, is echt alleen bij foto van lijnen op een beeldscherm.
Ik denk ook dat het door de OIS komt, maar bij de 3e voorbeeld foto van Barkrukhenkie zie je ook het golf-effect en dat is geen foto van lijnen op een beeldscherm, daar zou het toch eigenlijk niet zichtbaar mogen zijn lijkt mij...

[ Voor 20% gewijzigd door DON PAPA op 14-03-2016 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-08-2024
Ik heb sinds zaterdag mijn S7 Edge Zwart van Tele2. Toestel deed het gewoon. Kwartier geleden was ik op de browser. Daarna bevroor het scherm en reageerde niets.

[ Voor 27% gewijzigd door battia op 14-03-2016 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Niet online
Moet het toestel nog zelfs in me bezit krijgen ;)
Maar ik ga het eerst zonder root doen een tijdje. Kijken hoe lang ik het volhou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 21-09 13:04

Ttje

"We shall never surrender"

Apart geval hier, wanneer ik een app open (in dit geval Chrome) heeft het hele scherm een gele waas. Na 15 sec trekt deze weer weg... Iemand hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Yes heb er ook last van. Ik heb de Samsung chip en niet die van Sony. Ik gok dat iedereen hier wel last van heeft...

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:18
In ieder geval de lens goed schoonmaken en ontvetten voor gebruik. Dat kan ietsje helpen.

Volgens Samsung zit er een plastic beschermingslaag op de camera lens en de hartslagmeter/flitser. Deze kan je er afhalen volgens hem. Ik kan het zelf niet ontdekken maar hij bleef er in volharden. Ik heb gevraagd of hij het wil escaleren, ik wil het namelijk graag weten. Ik weet wel dat er op de S6 Edge+ eentje zat. Was amper te zien maar zat er wel degelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ttje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 17:36:
Apart geval hier, wanneer ik een app open (in dit geval Chrome) heeft het hele scherm een gele waas. Na 15 sec trekt deze weer weg... Iemand hetzelfde?
het zou adaptive display mode kunnen zijn. deze verandert de kleur en contrast automatisch . probeer eens een andere instelling. Als het dan nog steeds gebeurt, dan is het niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Please help mij:( Ik heb sinds zaterdag mijn S7 Edge Zwart van Tele2. Toestel deed het gewoon. Kwartier geleden was ik op de browser. Daarna bevroor het scherm en reageerde niets. Daarna ging hij zomaar uit en pas na een kwartier aan. Nu doet hij het nog gewoon. Moet ik hem omruilen of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:07:
[...]

Het is niet gebruikelijk dezelfde, mijns inziens retorische, vraag om het half uur opnieuw te stellen :)
.Hahahah sorry maar ik raak nu echt gefrustreerd. Ik weet niet of dit wel goed is en of ik hem misschien moet omruilen. Nu doet hij nog gewoon normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
battia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:08:
.Hahahah sorry maar ik raak nu echt gefrustreerd. Ik weet niet of dit wel goed is en of ik hem misschien moet omruilen. Nu doet hij nog gewoon normaal.
Ik denk dat elk weldenkend mens zal begrijpen dat het geen usance is dat een toestel een kwartier uit valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
[...]

Geen risico nemen.
Binnen zo'n korte tijd kun je moeilijk zoveel verpest hebben dat hij het een kwartier niet doet. Een restart is tot daar aan toe, maar niet dat hij niet meer aan wil.
Gewoon omruilen voor een nieuwe, lijkt me vrij logisch eigenlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23-09 15:46
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:36:
[...]

"Zojuist weer voor pietlul naar de Coolblue winkel gereden." :?
Dat moest zonder 'weer' zijn 8)7
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:38:
[...]

Bij de meeste bekendere webshops is dit prima geregeld, en kun je zonder problemen online bestellen en eventueel van garantie of afkoelperiode gebruik maken.
I know, maar mijn ervaringen met Coolblue zijn tot nu toe altijd perfect geweest dus ik blijf ze daarom maar trouw. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Komop zeg dat kun je toch wel voor jezelf bedenken/beslissen...als het eenmalig was dan in de gaten houden, maar indien vaker voorkomt dan meteen omruilen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X2X2X schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:13:
I know, maar mijn ervaringen met Coolblue zijn tot nu toe altijd perfect geweest dus ik blijf ze daarom maar trouw. :)
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
vaagisdenaam schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:12:
[...]

Geen risico nemen.
Binnen zo'n korte tijd kun je moeilijk zoveel verpest hebben dat hij het een kwartier niet doet. Een restart is tot daar aan toe, maar niet dat hij niet meer aan wil.
Gewoon omruilen voor een nieuwe, lijkt me vrij logisch eigenlijk...
Probleem is Tele2 vertelt me dat het ongeveer 1,5 week kan duren voordat ze weten wat er echt aan de hand is etc. Ik weet echt niet wat ik moet doen
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:13:
[...]

Komop zeg dat kun je toch wel voor jezelf bedenken/beslissen...als het eenmalig was dan in de gaten houden, maar indien vaker voorkomt dan meteen omruilen die hap!
Ik weet het echt niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
battia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:16:
[...]

Probleem is Tele2 vertelt me dat het ongeveer 1,5 week kan duren voordat ze weten wat er echt aan de hand is etc. Ik weet echt niet wat ik moet doen

[...]

Ik weet het echt niet :?
Heb je hem op internet besteld?
Anders gebruik maken van je afkoelperiode, want dan is die anderhalve week niet nodig.
Ze gaan het als een defect behandelen, terwijl je, mits je dusonline hebt besteld, gewoon zonder opgave van een reden het toestel mag terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Zou het gewoon zo laten, heeft veel voordelen. Door dat kwartier uitvallen:
  • Kan de heatpipe weer even afkoelen zodat je erna een heerlijk koel apparaat hebt
  • Na een reboot is het toestel weer heerlijk responsive
  • Het display kan even bijkomen zonder content, minder kans op inbranden
  • Je kan even rustig zonder obsessief te wappen wat eten en drinken halen
  • Etc.
Alleen maar perfect zo d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
vaagisdenaam schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:21:
[...]

Heb je hem op internet besteld?
Anders gebruik maken van je afkoelperiode, want dan is die anderhalve week niet nodig.
Ze gaan het als een defect behandelen, terwijl je, mits je dusonline hebt besteld, gewoon zonder opgave van een reden het toestel mag terugbrengen.
Jep online via tele2.nl. Dus ik moet hem gewoon terugsturen? Want ik wil niet zonder S7 Edge zitten natuurlijk.
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:22:
[...]

Zou het gewoon zo laten, heeft veel voordelen. Door dat kwartier uitvallen:
  • Kan de heatpipe weer even afkoelen zodat je erna een heerlijk koel apparaat hebt
  • Na een reboot is het toestel weer heerlijk responsive
  • Het display kan even bijkomen zonder content, minder kans op inbranden
  • Je kan even rustig zonder obsessief te wappen wat eten en drinken halen
  • Etc.
Alleen maar perfect zo d:)b
Is er niks mis mee denk je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 12:31

LithoMan

Toemaar

Schotborgh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Wow dat is niet ok maar meer dan ok. Je hebt dit met real life test gedaan op telefoon door een bestand van A naar B te verplaatsen? Soms (meestal) liegen die benchmark tools nog eens?

Nu nog die lexar 128 GB uhs-2.

Nogmaals dank voor het nemen van de tijd _/-\o_
Oké, hier de Lexar 128GB UHS-II met hetzelfde progranma gedaan:

Microbenchmark
Target: /data (ext4,-)
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 483.39 MB./s
SEQ WR: 140.65 MB/s
RND RD: 22342.76 IOPS
RND WR: 4056.09 IOPS

#SQLite benchmark
Insert: 160.1 TPS
Update: 471.02 TPS
Delete: 398.75 TPS

#Macro benchmark
Target: /data (ext4,-)
Browser: 58.25 msec
Markte: 91.5 msec
Camear: 78.5 msec
Camcorder: 155.25 msec
Hoop dat het te begrijpen is.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
LithoMan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:29:
Oké, hier de Lexar 128GB UHS-II met hetzelfde progranma gedaan:
Alleen heb je het interne geheugen getest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vaagisdenaam
  • Niet online
battia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:24:
[...]

Jep online via tele2.nl. Dus ik moet hem gewoon terugsturen? Want ik wil niet zonder S7 Edge zitten natuurlijk.
Ok dit is wat ik zou doen, en verder hou ik er ook over op hier:

Ruil hem om. Willen ze daaraan niet meewerken of bieden ze een reparatie aan, benadruk dan dat je volgens de wet koop op afstand (zie google) hem binnen 14 dagen gewoon mag terugsturen. Willen ze daaraan nog niet meewerken dan zijn ze strafbaar, en kun je zelfs gewoon de hele koop ontbinden waarbij je hooguit een paar euro betaalt voor het abonnement in zoverre je daar gebruik van hebt gemaakt. Nogmaals, google wet koop op afstand.

Resultaat is dus linksom of rechtsom een nieuw toestel. Hopelijk na omruiling en anders dus een nieuw toestel waarbij je het abonnement gewoon opnieuw afsluit. Je koopt dan effectief gewoon een nieuwe. Persoonlijk zou ik met een reparatie niet akkoord gaan namelijk, maar misschien zie jij dit anders.
Wil je niet zonder s7 zitten, bestel dan alvast een nieuwe en stuur de kapotte terug als je je reserve hebt. Huppa, klaar is kees.

[ Voor 3% gewijzigd door vaagisdenaam op 14-03-2016 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:31:
[...]

Nu nog een test van de SD kaart dus. Ben heel benieuwd naar het resultaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Oeps, ja jullie hebben helemaal gelijk. Ik vond het al zo raar haha.
Komt die:

Microbenchmark
Target: /storage/0123-4567 (sdcardsfs,-)
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 74.03 MB./s
SEQ WR: 26.99 MB/s
RND RD: 2048.93 IOPS
RND WR: 176.18 IOPS
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:31:
[...]

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schotborgh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-12-2020
KaleBatzZ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 14:46:
[...]

Nou heb de real life test gedaan.. En om eerlijk te zijn valt het me wel een beetje tegen. Ik heb 3 testen gedaan namelijk:
  1. Verplaatsen van SD naar andere folder op de SD --> 25,24MB/sec
  2. Verplaatsen van SD naar intern --> 61,52MB/sec
  3. Verplaatsen van intern naar SD --> 32,13MB/sec
Oftewel je hebt niet zo'n duur kaartje nodig als ik... Of heb ik dat mis? :F |:( 8)7 :?

Waarom zit hier zo'n groot verschil in als bijvoorbeeld Brad Pitt met zijn G4 en pro 64gb kaartje?
Nou dat is het van die U3 kaartjes. Die garanderen minimaal 30MB/sec. Daarom ook geschikt voor 4K. Zo zie je maar idd dat die benchmark tools flink de waarheid verdoezelen.Verwacht overigens wel dat je een verschil in uitlezen van kaart zal merken t.o.v. een slomere.

Op zich is 32,13 MB zoals ik had verwacht maar niet gehoopt. Ben nu heel heel erg benieuwd wat uit de test van Lexar zal komen in de real life test van gebruiker LithoMan.

Benchmark battle
Samsung
Sequential Read : 69,62 MB/s
Sequential Write : 57,53 MB/s

Intern geheugen :
Sequential Read : 482,18 MB/s
Sequential Write : 140,97 MB/s

Lexar
Microbenchmark
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

Samsung vs Lexar real life battle game on! :9

Samsung 128GB UHS-1 x1000
Verplaatsen van SD naar andere folder op de SD --> 25,24MB/sec
Verplaatsen van SD naar intern --> 61,52MB/sec
Verplaatsen van intern naar SD --> 32,13MB/sec

Lexar 128GB UHS-2
x
x
x

Mede mogelijk gemaakt door KaleBatzZ en LithoMan _/-\o_

[ Voor 23% gewijzigd door Schotborgh op 14-03-2016 19:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
crankthisup schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:09:
Heb toch bijzonder vaak dat m'n vingers/hand tegen de randen van het scherm aankomen en iets gaan doen wat ik niet wil. Ook in landscape-mode vind ik de telefoon niet prettig in gebruik daardoor. Als de niet-edge S7 even groot was en dezelfde batterij had, zou ik hem zo omruilen.
Had hier ook last van. Heb nu Nova launcher erop gezet en mijn grid aangepast naar 6 bij 5. Nu kan je je icoontjes ook een halve positie opschuiven. Heb nu 6 bij 4 icoontjes en zowel links als rechts een half icoontje vrij. Geen probleem meer. Hoop dat het een beetje duidelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
opperbom schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:25:
Had hier ook last van. Heb nu Nova launcher erop gezet en mijn grid aangepast naar 6 bij 5. Nu kan je je icoontjes ook een halve positie opschuiven. Heb nu 6 bij 4 icoontjes en zowel links als rechts een half icoontje vrij. Geen probleem meer. Hoop dat het een beetje duidelijk is.
Met tikken op het (standaardformaat) toetsenbord geen last van foutieve touches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperbom
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11-2020
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:26:
[...]

Met tikken op het (standaardformaat) toetsenbord geen last van foutieve touches?
Nauwelijks tot geen problemen mee. Ga wel binnenkort een aantal andere toetsenbordjes testen welke het meest zal bevallen. Heb in het verleden goede ervaringen met Swiftkey.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
opperbom schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:32:
Nauwelijks tot geen problemen mee. Ga wel binnenkort een aantal andere toetsenbordjes testen welke het meest zal bevallen.
Mooi, thx :)
Heb in het verleden goede ervaringen met Swiftkey.
Ook geprobeerd maar gebruik nu al jaren Swype. Kan geen fijnere vinden. Al is accugebruik wel wat hoger als je swipe't dan met tikken, maar ja, ik kan niet zoals de jeugd met twee duimen 10892 aanslagen/minuut aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
Brad Pitt schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:33:
Ook geprobeerd maar gebruik nu al jaren Swype. Kan geen fijnere vinden. Al is accugebruik wel wat hoger als je swipe't dan met tikken, maar ja, ik kan niet zoals de jeugd met twee duimen 10892 aanslagen/minuut aan :P
Inspreken is the shit. Werkt helaas niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:48
Schotborgh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:04:
[...]

Mede mogelijk gemaakt door KaleBatzZ en LithoMan _/-\o_
Ben reuze benieuwd :) Ik moet nog steeds een kaartje kopen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2016 @ 15:30:
Terug te komen op het probleem dat ik geen 4g kon krijgen via Tele2, hopelijk is het opgelost,Tele2 stuurt een nieuwe simkaart op. Heb de telefoon wel besteld bij de phonehouse maar daar heeft de winkelmedewerkster gewoon mijn oude simkaart klein geknipt terwijl die vanuit een note 2 kwam. Dat blijkt dus het probleem te zijn geweest, oude simkaart was alleen geschikt voor 3g en misschien lager.
M.i. slordig van de phonehouse, lijkt me een informatie die je moet weten...
Ben afgelopen middag even bij Phonehouse in Breda geweest, mijn god wat een knurften in dit geval 2 dames ruim 30 minuten bezig om internet op een telefoon te krijgen van paar oudere mensen. Kregen het niet voor elkaar, ik ben maar weggegaan en heb mijn opladers maar netjes via internet besteld. Vinden ze het gek dat mensen via internet bestellen, nou ik niet treurigheid troef in dit soort winkels en weinig kennis. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
ik weet niet of ik hier goed zit met deze vraag ?
maar heb juist een nieuwe s7 en de apps zoals gmail chrome enz.... kunnen opgedate worden ,is dat nodig zoja vertraagd dit de smartphone niet al die updaten van die apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schotborgh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:04:
[...]Benchmark battle...
Lexar
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

Hier ook even een benchmark gedraaid...

Samsung Evo+ 64gb (pricewatch: Samsung EVO+ microSDXC 64GB)

Microbenchmark
Target: /storage/64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 74.84 MB./s
SEQ WR: 21.01 MB/s
RND RD: 2768.85 IOPS
RND WR: 398.65 IOPS

[ Voor 13% gewijzigd door dafmay op 14-03-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Test nog eens gedraaid.
Lexar
Microbenchmark
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 74.97 MB./s
SEQ WR: 39.02 MB/s is nu hoger
RND RD: 2320.95 IOPS
RND WR: 150.638 IOPS

Hoe doen jullie dat bestanden verplaatsen en meten met welke app?
Sorry, ben een leek op dit gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LithoMan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:04:
Met een file manager zoals bijv. Google Play: Solid Explorer File Manager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mregeling2005 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:45:
Tip .

Doze werkt alleen als Always On Display uitgeschakeld is.
Is dat zo? Waar heb je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-09 16:25
Wut via de playstore contact met Rabobank gehad. Had gevraagd of de S7 ook ondersteund kon worden in Rabo Wallet. Kreeg ik dit terug:
We zijn de S7 edge nog aan het testen. Van welke telefoonprovider maak je gebruik?
-
(ondertussen review update gedaan met vermelding dat ik de S7 met T-Mobile heb)
-
Update: Ah dat is lastig. We gaan de S7 mogelijk alleen ondersteunen met de NFC-simkaart van KPN, Simyo en Telfort. Dit heeft te maken met bepaalde veiligheidseisen die we via de Secure Element/hardware niet mogelijk kunnen maken. Fré
Zit er nu serieus andere NFC hardware in de S7 dan de S7 Edge :?

[ Voor 8% gewijzigd door jip_86 op 14-03-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
jip_86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:35:
Wut via de playstore contact met Rabobank gehad. Had gevraagd of de S7 ook ondersteund kon worden in Rabo Wallet. Kreeg ik dit terug:

[...]

Hij doelt op de NFC beveiliging in de sim-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Pierre_nr1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:42:
[...]

Hij doelt op de NFC beveiliging in de sim-kaart.
Hoe gaat dat anders zijn in een S7 ten opzichte van een S7 Edge dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
battia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:24:
[...]

[...]

Is er niks mis mee denk je?
*knip* moet dat nou zo kinderachtig?
Probeer een factory reset, en anders trug die hap. Wil je niet zonder je edge, dan moet ook niet zeuren hier. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Canaria op 14-03-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Laatst online: 21-09 14:18

Tammesp

Next is now

De Snapdragon versie is wel degelijk sneller, bekijk hier het verschil maar eens:

http://www.androidauthori...eview-679482/#performance

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
jip_86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Hoe gaat dat anders zijn in een S7 ten opzichte van een S7 Edge dan :?
Ze zijn niet anders. Hij doelde op het verschil in beveiliging van de sim-kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
pappaleone schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:49:
[...]

*knip*
Probeer een factory reset, en anders trug die hap. Wil je niet zonder je edge, dan moet ook niet zeuren hier. 8)7
Telefoon is nu gewoon nog goed. Heb even Antutu Benchmark gedaan en kreeg zelfs iets hogere score dan eerste test.

[ Voor 10% gewijzigd door Canaria op 14-03-2016 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip

[ Voor 94% gewijzigd door Canaria op 14-03-2016 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

jip_86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:35:

[...]

Welke versie accepteert Rabobank nu dan? Wil dit wel graag gaan gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Tammesp schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:57:
[...]

Dat zou je aan de Rabobank moeten vragen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
[...]

Werkte prima op mijn S6 Edge (store geeft aan S6 en S6 Edge). Maar hij geeft nu aan dat de telefoon niet ondersteund word. Vandaar dat ik eens had geïnformeerd hoe het er voor staat mbt de S7.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• battia
*knip*

[ Voor 90% gewijzigd door Canaria op 14-03-2016 22:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m0ridin
Ook maar even een androbench gedaan, sd kaart is een Samsung 64GB microSD Pro U3 UHS-I (90MB/s)...

Target: /storage/0000-0000 (sdcardsfs,-)
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 73.53 MB./s
SEQ WR: 55.92 MB/s
RND RD: 3022.2 IOPS
RND WR: 457.94 IOPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m0ridin schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:08:
Ook maar even een androbench gedaan, sd kaart is een Samsung 64GB microSD Pro U3 UHS-I (90MB/s)...

Target: /storage/0000-0000 (sdcardsfs,-)
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 73.53 MB./s
SEQ WR: 55.92 MB/s
RND RD: 3022.2 IOPS
RND WR: 457.94 IOPS
Zo zo...dat is een snelle jongen (vergeleken met mijn Evo+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hey Tammesp...what's up?! :) En...ben je al gezwicht voor de S7? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:36
Garret1410 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:59:
[...]

dpi aanpassen is echt heel simpel en paar seconden werk. Probeer gewoon wat en kijk welke het beste bevalt.

In de youtube app heb ik nu een filmpje extra in het overzicht. Dus gewoon meer informatie op je scherm en dat werkt in elke app zo.
Correct, als je de adb eenmaal werkend hebt is het 10sec werk. Gewoon beetje proberen, ik heb die van mij (edge) nu op 540 staan en geen problemen. Zal zo even een voorbeeld van de camera app plaatsen.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2qtbfpe.png

[ Voor 4% gewijzigd door nii3k op 14-03-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb de 8ste mijn S7 Edge besteld via Vodafone. Vandaag nog steeds status "bestelling wordt verwerkt". Vanmiddag maar even gebeld, en kreeg als antwoord dat het toestel nu niet leverbaar is, maar dat ik van de week wel een bevestiging zou krijgen. Ik wacht dus helaas nog even geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:03
Eindelijk mijn S7 een vol dagje op de batterij gebruikt. Tijdens het typen nu zit ik op 31%.
Al 14u 15min op batterij
4u 22m SOT
Waarvan 1u navigeren.
1u The Walking Dead No Mans Land.
1u Trials Frontier.
30m Rayman Adventures.
Hoop ingame reclame filmpjes.
Verder een beetje facebook/9gag/internet.

Dat hoefde ik niet meer met mijn S5 te proberen. Tot nu toe zeer tevreden met de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:12:
[...]

Hey Tammesp...what's up?! :) En...ben je al gezwicht voor de S7? ;)
Ah Daffie! Huppel je hier nog steeds rond joh haha. Nee nog niet, al word ik morgen wel gebeld door Loyalty service van Vodafone, eens kijken wat voor abonnement ze mij kunnen aansmeren voor een leuk prijsje!

Hoe gaat het met jou S7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Tammesp schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:51:
De Snapdragon versie is wel degelijk sneller, bekijk hier het verschil maar eens:

http://www.androidauthori...eview-679482/#performance
Dat valt toch best mee.
Hier nog een uitgebreide review van AA

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:18:
[...]

Ah Daffie! Huppel je hier nog steeds rond joh haha. Nee nog niet, al word ik morgen wel gebeld door Loyalty service van Vodafone, eens kijken wat voor abonnement ze mij kunnen aansmeren voor een leuk prijsje!

Hoe gaat het met jou S7?
Mij krijg je hier niet zo makkelijk weg ;)

Nice...zou mooi zijn als VF je een aardig aanbod kan doen incl een mooie S7!

Ja het is een beest van een telefoon...tot zover prima tevree >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

Wel ik vind het nog wel een degelijk verschil, kijk vooral naar die Single-Core...!
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:21:
[...]

Mij krijg je hier niet zo makkelijk weg ;)

Nice...zou mooi zijn als VF je een aardig aanbod kan doen incl een mooie S7!

Ja het is een beest van een telefoon...tot zover prima tevree >:)
Haha, ja net zoals die Pappa, die gaat hier ook nooit meer weg. Al hoor ik ondertussen ook bij die groep ben ik bang :9

Ja ben benieuwd waar ze mee komen, hoor ze morgen wel uit!

Pfff, zit nu met een Samsung J5 te prutsen.. Wat zal ik blij zijn als ik een S7 in me handen krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Net even wat benchmarks gedaan :

SD Card : Kingston 64 GB microSDXC UHS Class 3 UHS-I

Androbench : 512 MB data bestand ( ik vond de default 64 MB te klein voor een zuiver resultaat)
- Sequential Read 72.03 MB/s
- Sequential Write : 45,41 MB/s

Solid Explorer : 2 GB bestand kopieren van Intern geheugen naar SD kaart
- Write : 44,61 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tammesp schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:18:
[...]

Hoe gaat het met jou S7?
Enjoy the club :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:11:
[...]

Zo zo...dat is een snelle jongen (vergeleken met mijn Evo+).
Heh, njah... Tis m geraden, heb m speciaal aangeschaft voor de wat hogere snelheid ;)

A1 SD bench geef tmindere resultaten btw, Read 66.68MB/s, Write 28.39MB/s

Maar is misschien ook met andere bestanden, zie niet zo snel wat die gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 04:30
Hier het resultaat van mijn S7 Edge met een Samsung 128GB microSDXC Pro+ UHS-I U3:

ANDROBENCH

Sequential Read: 70.46 MB/s
Sequential Write: 63.12 MB/s

Random Read: 2964.87 IOPS
Random Write: 423.35 IOPS

A1 SD BENCH

Read: 63.43 MB/s
Write: 37.23 MB/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooi top-snelheden allemaal met de top-kaartjes!

Moet wel zeggen...in het weekend een testje gedaan met 10 minuten UHD/4K filmpje schieten, opslag direkt op SD kaart...en dat verliep zonder problemen. En ook het afspelen verliep prima (incl voorruit en achteruit spoelen). Mijn kaartje voldoet dus prima (lees: kan dus helaas geen reden bedenken om een supersnel kaartje aan te schaffen ;)).

[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 14-03-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schotborgh
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-12-2020
LithoMan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 20:04:
Test nog eens gedraaid.
Lexar
Microbenchmark
64MB/ 32768KB / 4KB / 8

SEQ RD: 74.97 MB./s
SEQ WR: 39.02 MB/s is nu hoger
RND RD: 2320.95 IOPS
RND WR: 150.638 IOPS

Ga ervan uit dat je het kan zien terwijl je het verplaatst? KaleBatzZ zou dit het beste kunnen aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Solid Explorer geeft aan bij kopieren van een video bestand > geen toegang (rood kruis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Garret1410 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:59:
[...]

Garret heb je een linkje naar de You tube app thanks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• battia
Mensen ik kan geen 60fps videos kijken via Youtube. Er staat alleen 720p en 1080p maar geen 1080p60 etc. Hoe moet ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
LithoMan schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:48:
Solid Explorer geeft aan bij kopieren van een video bestand > geen toegang (rood kruis).
https://plus.google.com/+...odowski/posts/7C18qDBoYP4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• denheer
Hier het resultaat van mijn S7 Edge met een Samsung 128GB microSDXC Pro+ UHS-I U3:

Solid Explorer met 1GB bestand:

SD card naar Intern: 60 MB/s
Intern naar SD card: 31 MB/s

Intern naar Intern: 96 MB/s
SD card naar SD card: 22 MB/s

[ Voor 23% gewijzigd door denheer op 14-03-2016 22:11 . Reden: SD card merk en type erbij gezet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
denheer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:06:

Merk, type, grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
Heb het er bijgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zo'n Lexar speedy gonzalez... :)

Edit : fout...een Samsung :)

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 14-03-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zubidingasir
  • Laatst online: 27-05 12:55
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 21:40:
Mooi top-snelheden allemaal met de top-kaartjes!

Moet wel zeggen...in het weekend een testje gedaan met 10 minuten UHD/4K filmpje schieten, opslag direkt op SD kaart...en dat verliep zonder problemen. En ook het afspelen verliep prima (incl voorruit en achteruit spoelen). Mijn kaartje voldoet dus prima (lees: kan dus helaas geen reden bedenken om een supersnel kaartje aan te schaffen ;)).
Ik zat net te twijfelen tussen de 128gb pro+ of de evo+. Voor mij is 4k filmen erg belangrijk en dat het allemaal soepel en snel opgeslagen wordt op de kaart. Daarnaast zal ik veel apps op de sd kaart plaatsen ipv het interne geheugen. Prijsverschil is 40euro tussen deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
denheer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:06:

'Intern naar SD card: 31 MB/s'.......Dat valt me tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is geen vervelende winstmarge!

'Samsung Galaxy S7 kost € 230 om te maken'

http://androidworld.nl/ni...g-galaxy-s7-bedragen-230/

[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 14-03-2016 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:21:

Te kort door de bocht. Denk aan ontwikkelingskosten, marketing, support enz............

Ze zullen er zeker aan verdienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:21:

De hardware inderdaad. Bereken nu ook even de andere kosten mee. Ontwikkelen/bijhouden van de software, marketing, R&D, support etc. ;)

Te langzaam :(

[ Voor 3% gewijzigd door Razr op 14-03-2016 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Indeed...had ook niet het hele stuk gelezen en daarom niet door dat het alleen om de hardware ging :$

Maar men zal er onder de streep al met al wel een aardige cent aan verdienen... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denheer
Pierre_nr1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:18:
[...]

'Intern naar SD card: 31 MB/s'.......Dat valt me tegen
In het begin gaat het heel snel en dan plotseling zakt het in en blijft dan uiteindelijk hangen op iets van 24 MB/s in Solid Explorer.

Ik heb net precies hetzelfde geprobeerd in ES File Explorer en daarmee gaat het tussen de 40 en 50 MB/s.

[ Voor 8% gewijzigd door denheer op 14-03-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
denheer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 22:37:
[...]

In het begin gaat het heel snel en dan plotseling zakt het in en blijft dan uiteindelijk hangen op iets van 24 MB/s in Solid Explorer.

Ik heb net precies hetzelfde geprobeerd in ES File Explorer en daarmee gaat het tussen de 40 en 50 MB/s.
Doe anders eens een test met een 512MB bestand in Androbench. Dat duurt even maar dan geeft wel een beter beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
Dit ding is echt niet normaal hoor.. 16 uur op de batterij bijna en 6 uur en 30 min sot. Alleen locatie uitgezet... bizar gewoon. zou wel wat screens maken als die 3 is ofzo
Pagina: 1 ... 17 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support