Wat is het verschil tussen ADB en (via opslag--apparaatgeheugen--gebruikte ruimte--apps) de apps handmatig van apparaatgeheugen naar je sd kaart te doen?Wolf schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:48:
Ik heb mijn zwarte S7 ook binnen en hij werkt perfect!
Ik heb er gelijk een 128GB Samsung Pro SD kaartje ingefrut en omgetoverd tot adoptable storage met ADB. Voorlopig geen opslagproblemen dus.
Die touch keys kan je uitzetten heb ik gezien in een filmpje, zelfs constand aan laten ook.Milan17 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:40:
- Paar frustraties zoals: waarom kan ik in godsnaam niet die de backlight van die touch keys uitzetten? (net als met de S6). Of:
Bij Adaptable Storage zie je je SD kaart niet meer. Die is dan samengevoegd met het intern geheugen van de S7. Je moet er dan ook mee oppassen dat je dan niet zomaar je SD kaart uit het toestel haalt als ie aan staat.Invez schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:22:
[...]
Wat is het verschil tussen ADB en (via opslag--apparaatgeheugen--gebruikte ruimte--apps) de apps handmatig van apparaatgeheugen naar je sd kaart te doen?
Ik heb het handmatig gedaan.dejong12 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 19:31:
[...]
Bij Adaptable Storage zie je je SD kaart niet meer. Die is dan samengevoegd met het intern geheugen van de S7. Je moet er dan ook mee oppassen dat je dan niet zomaar je SD kaart uit het toestel haalt als ie aan staat.
Thanks man.
ik wil ook graag mijn DPI aanpassen, als ik echter hier (http://adbdriver.com/downloads/) de adb installer pak en wil installeren geeft hij aan dat is al een ADB driver geinstalleerd heb. Waar moet ik deze in hemelsnaam terug kunnen vinden? Iemand een idee?
De oplossing was kinderlijk eenvoudigdafmay schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:21:
Een vraagje...hebben jullie ook dat wanneer je een game opstart de scherm modus automatisch wordt aangepast naar adaptive? Ik heb ook geprobeerd met de nieuwe Game Launcher en Tools uitgeschakeld.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=65799797
Het was me uiteindelijk gelukt, maar zojuist iets geinstalleerd en kaartje niet meer te zien. Zowel niet in mijn Edge als in mijn pc.Garret1410 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 18:42:
[...]
weet niet of het gelukt is maar in windows 10 doe je "shift rechter muis knop" en "opdracht venster hier openen" in de map "android-sdk/platform-tools"
tenminste zo werkt het bij mij. Dpi heb ik op 540 staan anders vind ik het iets te klein worden.
ik krijg nu het volgende:
db shell wm density 540
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully *
error: device unauthorized.
This adb server's $ADB_VENDOR_KEYS is not set
Try 'adb kill-server' if that seems wrong.
Otherwise check for a confirmation dialog on your device.
een adb reboot command werkt wel gewoon, iemand die kan helpen?
edit: opgelost.
Thankgod xda developers exist : http://forum.xda-develope...le-to-access-adb-t2830087
Just had to delete adbkey file in C:Users/$Name/.android adbkey.pub was missing.
Restart after this and both files are there.
db shell wm density 540
* daemon not running. starting it now on port 5037 *
* daemon started successfully *
error: device unauthorized.
This adb server's $ADB_VENDOR_KEYS is not set
Try 'adb kill-server' if that seems wrong.
Otherwise check for a confirmation dialog on your device.
een adb reboot command werkt wel gewoon, iemand die kan helpen?
edit: opgelost.
Thankgod xda developers exist : http://forum.xda-develope...le-to-access-adb-t2830087
Just had to delete adbkey file in C:Users/$Name/.android adbkey.pub was missing.
Restart after this and both files are there.
[ Voor 25% gewijzigd door nii3k op 12-03-2016 20:31 ]
Hier ook 100 GB erbij gekregen. Altijd mooi meegenomen die extra's, al had ik al 1 TB opslag door Office 365.bvk schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:30:
[...]
Hier wel in ieder geval.
Heeft trouwens iedere S7 eigenaar die MS OneDrive gebruikt er nu 100 GB bijgekregen op dat platform? Ik zelfs 140 toen ik ook nog een Office app installeerde, wel zo lekker natuurlijk.
Enige wat ik eigenlijk mis zijn de standaard geluiden die ik ook op de S4 had. Ding piept en doet maar geen idee waarom, nu moet ik echt kijken

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Even met de camera gespeeld...die optie van video stabilisatie maar snel uitgezet!! Dat scheelt een hoop. Volgens mij is dat nog eens digitale stabilisatie (over de optische heen). Resulteerde hier in een kleine vield of view en trillend/schokkend beeld. Meer mensen hier al mee geprutst?
Ik krijg USB foutopsporing niet aan. Zal wel blond zijn... maar heeft iemand een tip?
Ontwikkelaarsopties wel aan maar USB foutopsporing is grijs; kan ik dus niet aanzetten.
Wilde graag m'n dpi naar 480 zetten...
Ontwikkelaarsopties wel aan maar USB foutopsporing is grijs; kan ik dus niet aanzetten.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
was bij de S6 ook al zo. Volgens mij is video stabilisatie een electronische stabilisatie die de randen weg snijdt, dus een kleiner gezichtsveld. Het beeld is een beetje ingezoomd wat ten koste van de kwaliteit gaat.Kirretje schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:12:
Even met de camera gespeeld...die optie van video stabilisatie maar snel uitgezet!! Dat scheelt een hoop. Volgens mij is dat nog eens digitale stabilisatie (over de optische heen). Resulteerde hier in een kleine vield of view en trillend/schokkend beeld. Meer mensen hier al mee geprutst?
Stabilisatie is trouwens wel goed als je het terug kijkt maar het gast ten koste van kwaliteit.
Ik gebruik het in ieder geval niet.
Zojuist een SD kaart gekocht met het idee de foto's dáár op op te slaan, werkt dat helemaal niet.... Ik ga vanuit de camera app naar de settings --> Storage location --> SD-card
En als ik dan terug naar de camera ga komt er kort in beeld: "Both RAW and Jpeg files will be saved in device storage" En inderdaad: de SD kaart wordt niet gebruikt. SD kaart werkt verder prima in de telefoon.
Het is echt een prachtige telefoon, maar t is erg jammer van dit soort onnozelheden. Net als dat je die overdreven verscherping van de foto's niet kan aanpassen.
En als ik dan terug naar de camera ga komt er kort in beeld: "Both RAW and Jpeg files will be saved in device storage" En inderdaad: de SD kaart wordt niet gebruikt. SD kaart werkt verder prima in de telefoon.
Het is echt een prachtige telefoon, maar t is erg jammer van dit soort onnozelheden. Net als dat je die overdreven verscherping van de foto's niet kan aanpassen.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
usb kabel nog aangesloten?GJA schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:14:
Ik krijg USB foutopsporing niet aan. Zal wel blond zijn... maar heeft iemand een tip?
Moet kunnen. Zal wel een instelling zijn.Undertaker2 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:39:
Zojuist een SD kaart gekocht met het idee de foto's dáár op op te slaan, werkt dat helemaal niet.... Ik ga vanuit de camera app naar de settings --> Storage location --> SD-card
In auto-mode (dus gewoon jpeg) werkt het wel op de SD-kaart.Garret1410 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:41:
[...]
Moet kunnen. Zal wel een instelling zijn.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Met of zonder kabel; hij blijft grijs.
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
ik heb een vraagje ik wil mp3 muziek zetten wanneer ik mijn wekker laat afgaan op de s6 edge kon je dit doen met rings extended ap maar nu gaat dit niet weet iemand een app dat het well gaat
Edit juist nog eens zelf gekeken en gevonden
Edit juist nog eens zelf gekeken en gevonden
[ Voor 10% gewijzigd door nedius004 op 12-03-2016 22:02 ]
Daar heb je geen app voor nodignedius004 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 21:53:
ik heb een vraagje ik wil mp3 muziek zetten wanneer ik mijn wekker laat afgaan op de s6 edge kon je dit doen met rings extended ap maar nu gaat dit niet weet iemand een app dat het well gaat
i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz
Mijn nieuwe S7 vandaag een flinke workout gegeven en een SoT van 7 uur gehaald! (auto. helderheid +/- 50%)
En dat op een stock TW Samsung rom...echt niet normaal. Dat heb ik zelfs zelden gehaald op een custom rom met custom kernel, op welk toestel dan ook.
'Ladies and gentlemen...the new Heavy-weight Champion of The Wooorld...the Galaxy S7'

En dat op een stock TW Samsung rom...echt niet normaal. Dat heb ik zelfs zelden gehaald op een custom rom met custom kernel, op welk toestel dan ook.
'Ladies and gentlemen...the new Heavy-weight Champion of The Wooorld...the Galaxy S7'

[ Voor 39% gewijzigd door dafmay op 12-03-2016 22:57 . Reden: afbeeldingen verkleind ]
Gaat hier ook mooi. 18 uur en 35 min van de lader. SOT 4 uur 35 min. Accusap nog 6%. Kreeg ik met mn note 4 niet meer voor elkaar
Always on display
Zijn er meer mensen die het irritant vinden dat het klokje steeds verspringt?
Denk steeds dat er een berichtje binnen komt ofzo.
Is het mogelijk om always on aan te hebben, maar zonder het verspringen van de klok?
Zijn er meer mensen die het irritant vinden dat het klokje steeds verspringt?
Denk steeds dat er een berichtje binnen komt ofzo.
Is het mogelijk om always on aan te hebben, maar zonder het verspringen van de klok?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja dit wil je absoluut niet op een amoled scherm.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Huh inbranden haha das toch uit de Beeldbuis scherm tijd ? of ?
Ook ja, maar AMOLEDs kunnen ook inbranden.Knight-Rider schreef op zondag 13 maart 2016 @ 00:00:
Huh inbranden haha das toch uit de Beeldbuis scherm tijd ? of ?
Oke dan dacht dat dat niet zo was, weer wat geleerd vandaag :-)
Erger nog, AMOLED is één van de meest vatbare technieken voor burn-in welke er bestaan. Ik zou persoonlijk zelf liever een heel goed LCD IPS scherm in de S7 zien, maar marketing technisch blijkt AMOLED toch beter. Uiteindelijk denk ik dat een heel goed IPS scherm het beste zou zijn, totaal geen burn-in tenzij er echt uitzonderlijke situaties ontstaan. Maar met normaal gebruik op AMOLED is burn-in al een gegeven helaas.Knight-Rider schreef op zondag 13 maart 2016 @ 00:25:
[...]
Oke dan dacht dat dat niet zo was, weer wat geleerd vandaag :-)
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Heb ook een s7 maar twijfel tussen twee geheugenkaarten
- Samsung 128GB microSDXC Pro Plus UHS-I U3. 88 euro's.
- Lexar 128GB Micro SD 1000x UHS-II U3. 94 euro's
Na heel lang zoeken ben ik erachter gekomen dat helaas de s7 een UHS-I lezer ingebouwd heeft, maar desondanks is de lexar een optie omdat deze backwards compatible is.
Neig naar lexar vanwege snelheid maar aan andere kant weer naar samsung kaart om alles 1 op 1 te behouden. Mensen hier ideen of suggesties? Wellicht heeft iemand hier al 1 of beide in bezit. Samsung lijkt een veiligere keuze. Lexar lijkt meer mogelijkheden te bieden.
Weet ook dat al die benchmark tools waardeloos zijn t.o.v. de real life tests. Daarom benieuwd naar de ervaringen hier van de samsung s7 gebruikers.
Na heel lang zoeken ben ik erachter gekomen dat helaas de s7 een UHS-I lezer ingebouwd heeft, maar desondanks is de lexar een optie omdat deze backwards compatible is.
Neig naar lexar vanwege snelheid maar aan andere kant weer naar samsung kaart om alles 1 op 1 te behouden. Mensen hier ideen of suggesties? Wellicht heeft iemand hier al 1 of beide in bezit. Samsung lijkt een veiligere keuze. Lexar lijkt meer mogelijkheden te bieden.
Weet ook dat al die benchmark tools waardeloos zijn t.o.v. de real life tests. Daarom benieuwd naar de ervaringen hier van de samsung s7 gebruikers.
nu snap ik pas het geschreeuw achter de 16mp naar 12mp
voor mij maakte het niet zo veel uit hoeveel mp de camera had, dat het maar goed ziet.
en night shots geen donkere vlek was. (+punt voor 12mp)
wat ik echter over het hoofd heb gezien is,
dat hierdoor het aspect ratio naar 4:3 bij 12mp veranderd ipv 16:9 bij 16mp
ik verschiet er van dat mensen hier niet zo veel over praten.
nou ja het is geen ramp, even wennen na al die tijd 16:9 gewoon te zijn
voor mij maakte het niet zo veel uit hoeveel mp de camera had, dat het maar goed ziet.
Heb het kaartje toch weer aan de gang gekregen, maar inmiddels is het kaartje alweer 2x niet te zien geweest door het toestel. Waarschijnlijk ligt het aan het kaartje [Lexar 128GB} Heb er nu ff een 8GB kaartje inzitten en die lijkt het te houden. Kaartje maar ff terugsturen van de week.opperbom schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:20:
[...]
Het was me uiteindelijk gelukt, maar zojuist iets geinstalleerd en kaartje niet meer te zien. Zowel niet in mijn Edge als in mijn pc.
Is al weken bekend. Je kunt 9 megapixel in 16:9 schieten.corola10 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 01:33:
nu snap ik pas het geschreeuw achter de 16mp naar 12mp
Zo, heb gisteren ook mijn S7 Edge opgehaald.
Vanmorgen geprobeerd om de data en settings over te zetten met Samsung Link vanaf mijn S5, maar de S7 is ergens halverwege gecrasht/gefreezed
. Nu is alleen het always-on screen zichtbaar en er is verder geen beweging in te krijgen. Iemand een idee hoe ik hem weer tot leven krijg?
Vanmorgen geprobeerd om de data en settings over te zetten met Samsung Link vanaf mijn S5, maar de S7 is ergens halverwege gecrasht/gefreezed

Misschien een factory reset via de combinatie home-volume up- power ingedrukt houden bij het opstarten.vanDaal schreef op zondag 13 maart 2016 @ 08:33:
Zo, heb gisteren ook mijn S7 Edge opgehaald.
Vanmorgen geprobeerd om de data en settings over te zetten met Samsung Link vanaf mijn S5, maar de S7 is ergens halverwege gecrasht/gefreezed. Nu is alleen het always-on screen zichtbaar en er is verder geen beweging in te krijgen. Iemand een idee hoe ik hem weer tot leven krijg?
Verwijderd
S7 zwart in bezit en net als bij mijn grijze Note 2 krijg weer een witte oordopjes set, kan ik die misschien nog ruilen bij de Phonehouse of Samsung zelf of is dat het proberen niet waard.
Tweede vraag- Is het onverstandig om opladers van me vorige samsungs te gebruiken, galaxy S1 en Note 2 nog hier liggen?
Tweede vraag- Is het onverstandig om opladers van me vorige samsungs te gebruiken, galaxy S1 en Note 2 nog hier liggen?
Verwijderd
Over de oordopjes weet ik niet echt zijn al tijden wit. Dus denk persoonlijk niet dat je zwarte kan krijgen...Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 08:51:
S7 zwart in bezit en net als bij mijn grijze Note 2 krijg weer een witte oordopjes set, kan ik die misschien nog ruilen bij de Phonehouse of Samsung zelf of is dat het proberen niet waard.
Oplader van S1 of Note 2 kan je gebruiken maar die ondersteunen geen Quick Charge.
Die geven minder stroom door dus duurt het opladen langer. Staat ook op de lader zelf.
Ik dacht dat de out-put (stroom)van de S1 0,5A (zo uit me hoofd) is, terwijl je S7 lader 2,1A doorgeeft.
Heb nog een S3 oplader liggen staat 0,7A op dus kan gebruikt worden maar opladen gaat trager.
Thanks. Het is me uiteindelijk zo gelukt:Hanky74 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 08:42:
Misschien een factory reset via de combinatie home-volume up- power ingedrukt houden bij het opstarten.
http://www.pcnexus.net/20...en-samsung-galaxy-s7.html
Ik heb paarse oordopjes bij mn S7 Edge zwart gekregen ipv witte.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:11:
[...]
Over de oordopjes weet ik niet echt zijn al tijden wit. Dus denk persoonlijk niet dat je zwarte kan krijgen...
Oplader van S1 of Note 2 kan je gebruiken maar die ondersteunen geen Quick Charge.
Die geven minder stroom door dus duurt het opladen langer. Staat ook op de lader zelf.
Ik dacht dat de out-put (stroom)van de S1 0,5A (zo uit me hoofd) is, terwijl je S7 lader 2,1A doorgeeft.
Heb nog een S3 oplader liggen staat 0,7A op dus kan gebruikt worden maar opladen gaat trager.
Iemand anders toevallig ook?
Bij normaal gebruik? Ik heb voor de S7 nog 2 andere samsungs gehad, maar beide keren geen spoor van burn-in gehad.Koldur schreef op zondag 13 maart 2016 @ 00:47:
[...]
Erger nog, AMOLED is één van de meest vatbare technieken voor burn-in welke er bestaan. Ik zou persoonlijk zelf liever een heel goed LCD IPS scherm in de S7 zien, maar marketing technisch blijkt AMOLED toch beter. Uiteindelijk denk ik dat een heel goed IPS scherm het beste zou zijn, totaal geen burn-in tenzij er echt uitzonderlijke situaties ontstaan. Maar met normaal gebruik op AMOLED is burn-in al een gegeven helaas.
Idd nog nooit last van gehad (S1,S3,S5)killerfreak schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:34:
[...]
Bij normaal gebruik? Ik heb voor de S7 nog 2 andere samsungs gehad, maar beide keren geen spoor van burn-in gehad.
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Is de verlichting van de touch buttons uit te zetten? (of in ieder geval minder fel te zetten) Ik kan het eigenlijk nergens vinden, maar een vriend van mij met een s5 heeft deze optie wel in zijn menu staan.
Met de eenvoudige Play store app Galaxy Button Lights. Werkt perfect.Bartoow schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:45:
Is de verlichting van de touch buttons uit te zetten? (of in ieder geval minder fel te zetten) Ik kan het eigenlijk nergens vinden, maar een vriend van mij met een s5 heeft deze optie wel in zijn menu staan.
Op de S3 en S5 beide last van, op de S3 zelfs zo erg dat het aardig storend was met whatsapp bijvoorbeeld of games.
Mijn note 3 had destijds een ingebrand notificatie scherm. Is keurig on reparatie verholpen. Maar blijft inherent aan de techniek.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Dat is niet zo.. heb dit in de winkel gestest (hier in Breda hebben we een Samsung store waar de S7 al even ligt) maar in je broekzak gaat het scherm (always on) alsnog gewoon uit.Brad Pitt schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 13:09:
[...]
Daarom... Always on is always on. Ik vind dat niet zo handig gedaan, maar ja, so be it . Thx 4 the test!
*sowieso
Ik heb voor de verandering wel de zwarte versie oordoppen gekregen bij mijn zwarte s7Lucky0wn schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:25:
[...]
Ik heb paarse oordopjes bij mn S7 Edge zwart gekregen ipv witte.

Ik lust geen rotte appels...
Ik heb een paar witte gekregen bij mijn zwarte S7KaleBatzZ schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Ik heb voor de verandering wel de zwarte versie oordoppen gekregen bij mijn zwarte s7

Mja, ik gebruik ze verder toch niet dus het maakt mij ook niet zoveel uit.
Gedeeltelijk off-topic, maar wat zijn de laatste inzichten in omgaan met je batterij om de levensduur optimaal te krijgen? Is het beter als deze helemaal leeg is voordat je hem oplaadt? Moet je unpluggen zodra je 100% bent? Heb over de jaren verschillende dingen gehoord... maar volgens mij is het allemaal bijgeloof.
Hier ook de witte oordopjes gekregen bij de zwarte S7X2X2X schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:42:
[...]
Ik heb een paar witte gekregen bij mijn zwarte S7Vreemd dat ze daar zo inconsistent mee zijn.
Mja, ik gebruik ze verder toch niet dus het maakt mij ook niet zoveel uit.
heb ook paarse bij een witte s7. Vreemde keuzeLucky0wn schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:25:
[...]
En nee. Gebruik nooit oordopjes. Blijven bij mij toch nieuw in de doos
[ Voor 12% gewijzigd door Northernstar1 op 13-03-2016 11:05 ]
Weet iemand of je kan instellen dat de camera in Pro modus start, in plaats van altijd in Auto? Kan er niks over vinden...
Ik heb de S7 Edge gisteren binnen gekregen en moet zeggen ik heb er toch spijt van dat ik de Edge gepakt heb. Door die randen valt gewoon een deel van je scherm "weg" en de functionaliteit is klote, omdat als je iets in de edge weer geeft, dan kun je het nog niet echt zien van de zijkant. Moet hoe dan ook een beetje boven je telefoon zitten.
Bij filmpjes / foto's valt ook gewoon een deel van het beeld weg in de randen. Echt mega irritant. Al helemaal in lichtrijke omgevingen waarbij je continu reflecties hebt op de schermranden.
Het enige wat ik fijn vind is dat je een snelkoppelingen menu hebt als je van de zijkant het scherm in veegt, maar dat kan ook bij een toestel zonder edge geimplementeerd worden.
Zie vooralsnog (buiten dat het toestel echt prachtig is!) alleen maar nadelen in de functionaliteit en heb er zodoende echt heel veel spijt van.
Bij filmpjes / foto's valt ook gewoon een deel van het beeld weg in de randen. Echt mega irritant. Al helemaal in lichtrijke omgevingen waarbij je continu reflecties hebt op de schermranden.
Het enige wat ik fijn vind is dat je een snelkoppelingen menu hebt als je van de zijkant het scherm in veegt, maar dat kan ook bij een toestel zonder edge geimplementeerd worden.
Zie vooralsnog (buiten dat het toestel echt prachtig is!) alleen maar nadelen in de functionaliteit en heb er zodoende echt heel veel spijt van.
Ja, dit heb ik ook bij normaal gebruik, je ziet het vooral met de notification balk. De burn in is niet zo super erg meer als dat het was, maar nog steeds wel te zien.killerfreak schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:34:
[...]
Bij normaal gebruik? Ik heb voor de S7 nog 2 andere samsungs gehad, maar beide keren geen spoor van burn-in gehad.
Blijkbaar zie ik het ook een stuk meer dan anderen, zonder daar mijn best voor te doen (goed zicht is blijkbaar niet altijd fijn
Met mijn S1, S3 en S5 heb ik, wel in iedere keer iets mindere mate, last gehad van de burn in effecten.
Ook gebruik ik mijn telefoon graag voor GPS doeleinden sinds de laatste TomTom update op mijn S5 (dus nooit gebruikt op de S1 en S3), vind de TomTom Go app echt super i.c.m. HD Traffic en heb op die manier altijd mijn navigatie bij me. Ook zorg ik ervoor dat ik de telefoon af en toe draai zodat hij niet altijd op dezelfde plek statische objecten toont.
Dat gezegd, ga ik de S7 kopen, vind het niet een punt om hem niet aan te schaffen, alleen vind ik de voordelen van AMOLED niet genoeg opwegen tegen de nadelen van LCD schermen. Ik verwacht dat dit gedaan is omdat mensen en reviewers altijd zo laaiend enthousiast zijn over de techniek en dat verreweg de meeste mensen (inclusief mijzelf) iedere twee jaar toch wel een nieuwe telefoon aanschaffen.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Heb ik ook dat probleem. Ik heb hem gisteren ontvangen online besteld dus 14 dagen retourrecht.IKON schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:11:
Ik heb de S7 Edge gisteren binnen gekregen en moet zeggen ik heb er toch spijt van dat ik de Edge gepakt heb. Door die randen valt gewoon een deel van je scherm "weg" en de functionaliteit is klote, omdat als je iets in de edge weer geeft, dan kun je het nog niet echt zien van de zijkant. Moet hoe dan ook een beetje boven je telefoon zitten.
Ik ga hem terugsturen.
Heb toestel in me handen gehouden gisteren S7 edge veel te glad en de zijkanten van het scherm zijn irritant. Kleuren anders en wat je zegt veel reflecties.
Ik hou het voorlopig bij me Note, morgen even bellen om hem retour te sturen naar de accessoires etc niet eens gekeken.
Vind het een teleurstelling.
Je mag hem toch terug sturen binnen 14 dagen omdat het koop op afstand is tenmiste zo'n formulier zit er wel bij.
Ook had ik dat ik de telefoon icon opende omdat als je je duim strekt naar rechtsboven je per ongeluk dat icoontje raakt.
En ik heb bij mijn witte foon zwarte oordopjes.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 08:51:
Zijn ze zo slecht dan? Ik vind ze anders prima klinken. Nou ben ik ook niet echt iemand die heel veel verstand van audio heeft haha.Milan17 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:02:
Gebruiken jullie werkelijk die crappy oordopjes die standaard meegeleverd worden?
Ik denk dat het niet kan, je kunt namelijk ook alle camerastanden (zoals prof, hyperlaps etc.) de volgorde van wijzigen...behalve van "auto" dus ik denk dat het niet te wijzigen is.durian schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:06:
Weet iemand of je kan instellen dat de camera in Pro modus start, in plaats van altijd in Auto? Kan er niks over vinden...
Hmmm nouja ik heb het nooit opgemerkt haha.Koldur schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:27:
[...]
Ja, dit heb ik ook bij normaal gebruik, je ziet het vooral met de notification balk. De burn in is niet zo super erg meer als dat het was, maar nog steeds wel te zien.
Blijkbaar zie ik het ook een stuk meer dan anderen, zonder daar mijn best voor te doen (goed zicht is blijkbaar niet altijd fijn), maar het is er echt, in tegenstelling tot bij LCD. Ja, daar kan het bij extreme situaties ook gebeuren, maar ik moet het eerste geval nog zien bij LCD schermen van mobiele telefoons van de afgelopen 5 jaar.
Met mijn S1, S3 en S5 heb ik, wel in iedere keer iets mindere mate, last gehad van de burn in effecten.
Ruilen?pappaleone schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:32:
[...]
En ik heb bij mijn witte foon zwarte oordopjes.
Die "paarse" oordopjes zijn waarschijnlijk gewoon wit, het plastic doosje waar ze in zitten is paars gekleurd. Als je het openmaakt zie je het. Tell me if I'm wrong.
Ik heb die Lexar en het is bijzonder snel. Geen problemen verder. De Samsung SD zal ook wel rete snel zijn.
Dacht juist ergenns te hebben gelezen dat de S7 een UHS-II lezer had ingebouwd?
Succes met de keuze.
Succes met de keuze.
Schotborgh schreef op zondag 13 maart 2016 @ 01:22:
Heb ook een s7 maar twijfel tussen twee geheugenkaarten
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Heb je het doosje wel open gemaakt? Deze is namelijk doorzichtig paars en de oordopjes zijn gewoon wit.Lucky0wn schreef op zondag 13 maart 2016 @ 09:25:
[...]
Heel stom, nee heb ik nog niet gedaan, ik gebruik ze normaal nooit dus blijven ze in het plastic. Ik ga meteen kijken!Hanky74 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:54:
[...]
Heb je het doosje wel open gemaakt? Deze is namelijk doorzichtig paars en de oordopjes zijn gewoon wit.
Laad gewoon snachts op. Ga echt niet mijn wekker zetten om hem er weer uit te trekken.yinx84 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:49:
Gedeeltelijk off-topic, maar wat zijn de laatste inzichten in omgaan met je batterij om de levensduur optimaal te krijgen? Is het beter als deze helemaal leeg is voordat je hem oplaadt? Moet je unpluggen zodra je 100% bent? Heb over de jaren verschillende dingen gehoord... maar volgens mij is het allemaal bijgeloof.
Bij mijn S2 gebruikte ik ze nog, totdat 1 oortje in een bankje op Utrecht CS klem was komen te zitten. Daarna in-ears van Zennheiser gekocht en die heb ik nog steeds. Zowel van mijn S4 als de S7 zitten doppen nog in de verpakking. Beide wit. Alleen bij de S2 had ik ze in het zwart.Milan17 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:02:
Gebruiken jullie werkelijk die crappy oordopjes die standaard meegeleverd worden?
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Thx voor je reactie. Om forums is men nog in felle discussie verhit na bellen met samsung zelf. Bij 1 wordt geroepen "supports" UHS-II. Dat zou kunnen omdat de kaarten backwards compatible zijn met UHS-I lezers zoals die van jouw. Lexar vermeld dit ook expliciet. Bij andere sit. Andere site (excuus kan het niet 123 weer terug vinden), zegt na 40 minuten praten met samsung support het uhs-I lezer heeft maar ook uhs-II kan lezen. Dat laatste lijkt aan te sluiten op eerste antwoord. Ben nog op zoek naar bron. Dit zou betekenen uhs-2 werkt in s7 maar met snelheid van uhs-1.LithoMan schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:51:
Ik heb die Lexar en het is bijzonder snel. Geen problemen verder. De Samsung SD zal ook wel rete snel zijn.
Succes met de keuze.
[...]
Ben blij om te lezen dat het goed bij jouw werkt. Zou je een real life test kunnen doen met bestandsoverdracht van groot bestand waarin je de schrijfsnelheid kan zien? Die benchmarktools zeggen vaak namelijk niets over wat het daadwerkelijk kan. Zou leuk zijn als iemand hier die samsung plus met 128gb exact zelfde test zou kunnen doen. Dan kan de discussie snel afgelopen en doet het er niet toe wat samsung wel of niet ondersteund.
Iemand al ervaringen met de batterij ? die van mij heeft vanaf zaterdag 12 maart 04:40 100% uur tot 22:30 op 44% gestaan .. had hem nog wel 10min in de lader gehad.
Dus bij mij heeft hij zeker een hele dag aan kunnen staan.
Zijn er nog meerdere die ervaringen hebben
samsung galaxy s 7 Edge
samsung galaxy s 7 Edge
[ Voor 5% gewijzigd door Pindope op 13-03-2016 13:00 . Reden: wijziging in tekst ]
Oh ja 1 volle dag gaat hij makkelijk mee. Ik had hem vrijdag middag 5 uur van de lader gehaald. Update gedraaid en gister avond om 12 uur had ik nog 10% over en screen on time van 4,5 uur. Echt waanzinnig goed wat mij betreft.
1 dag en 17 uur op batterij, 29% nog over. Gisteren was ik'm vergeten mee te nemen, dus standby overdag. SOT is 3 uur en 45 minuten.Pindope schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:28:
Iemand al ervaringen met de batterij ? die van mij heeft vanaf zaterdag 12 maart 04:40 100% uur tot 22:30 op 44% gestaan .. had hem nog wel 10min in de lader gehad.
edit: S7
Ik heb ooit wel begrepen dat het OS de batterij capaciteit eerst even moet "leren" om het goede percentage weer te kunnen geven en de batterij optimaal te gebruiken.yinx84 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:49:
Ik heb mijn Edge na alles geconfigureerd te hebben ook eerst helemaal leeg laten lopen om hem daarna uit te zetten en weer volledig op te laden. En dat herhaal ik voor de zekerheid nog wel een paar keer, maar of het nog nodig is (of ooit geweest) vraag ik me ook wel af ja...
Nee, dat merkte ik ook.killerfreak schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:39:
[...over default camera mode...]
Ik denk dat het niet kan, je kunt namelijk ook alle camerastanden (zoals prof, hyperlaps etc.) de volgorde van wijzigen...behalve van "auto" dus ik denk dat het niet te wijzigen is.
Ik heb nu een shortcut naar de Pro camera op de desktop, dat werkt ook.
Tip .
Doze werkt alleen als Always On Display uitgeschakeld is.
Zo is de standby tijd nog veel langer
Doze werkt alleen als Always On Display uitgeschakeld is.
Zo is de standby tijd nog veel langer
wel heb ik het idee dat de data bundel erdoorheen vliegt.en gebruik het meeste wifi
Overgens heb ik alleen een herstel backup uitgevoerd die eigenlijk van mijn samsung galaxy s 4 was ..vlekkeloos en zonder complicaties .Heb alle apps berichten enz nog ...Super
Overgens heb ik alleen een herstel backup uitgevoerd die eigenlijk van mijn samsung galaxy s 4 was ..vlekkeloos en zonder complicaties .Heb alle apps berichten enz nog ...Super
[ Voor 76% gewijzigd door Pindope op 13-03-2016 12:57 ]
Is dat met de normale of de edge?Pindope schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:28:
Wel handig als iedereen dat zou vermelden.
Jammer. ik heb er totaal geen last van eerlijk gezegd. beeld buigt om maar zie gewoon heel het beeld.IKON schreef op zondag 13 maart 2016 @ 11:11:
gelukkig is er de gewone S7 nog.
Met de Edge 7The Anarchist schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:58:
[...]
Is dat met de normale of de edge?
Wel handig als iedereen dat zou vermelden.
Verwijderd
Heb nog geen 1 keer het 4g icoontje zien staan, alleen maar h+. Had hiervoor 3g icm een note 2(ook Tele2) en betwijfel of Tele2 het wel goed heeft overgezet. In de instellingen staat automatisch verbinden 4g/3g/2g .
Neem aan dat er wel 4g is Amsterdam zuid.
Heb vrijdag ook de 'normale' S7 mogen ontvangen. Ik vind het scherm er toch wel, vooral op witte vlakken, erg roze eruitzien? Onder een kleine verticale hoek ziet het er beter uit, witter dus....
Daarnaast zit er heel iets speling in de knoppen en als ik het toestel schud, hoor ik duidelijk iets loszitten???
Daarnaast zit er heel iets speling in de knoppen en als ik het toestel schud, hoor ik duidelijk iets loszitten???
[ Voor 23% gewijzigd door Ttje op 13-03-2016 13:22 ]
Ja je zou zeker 4g moeten ontvangen, zit zelf ook bij tele2 en heb nagenoeg overal 4gVerwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:04:
Heb nog geen 1 keer het 4g icoontje zien staan, alleen maar h+. Had hiervoor 3g icm een note 2(ook Tele2) en betwijfel of Tele2 het wel goed heeft overgezet. In de instellingen staat automatisch verbinden 4g/3g/2g .
Ter info:
Ik heb net een kwartier zitten bellen en dat heeft 1% batterij capaciteit gekost. Als die ene procent er niet sowieso al afgegaan was...
Ik heb net een kwartier zitten bellen en dat heeft 1% batterij capaciteit gekost. Als die ene procent er niet sowieso al afgegaan was...
Thanks! Werkt idd goed, alleen jammer dat je ze enkel aan of uit kan zetten en niet de felheid kan bepalen. Maar voor nu staan ze uitdafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 10:01:
[...]
Met de eenvoudige Play store app Galaxy Button Lights. Werkt perfect.
By the way, voor de mensen die Debloater of Package Disabler Pro hebben gebruikt, welke crap hebben jullie allemaal uitgeschakeld?
De roze gloed valt mij ook op als je er recht voor zit. Het is wel egaal over heel het scherm verder. Vraag me af of iedereen dat heeft.Ttje schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:09:
Heb vrijdag ook de 'normale' S7 mogen ontvangen. Ik vind het scherm er toch wel, vooral op witte vlakken, erg roze eruitzien? Onder een kleine verticale hoek ziet het er beter uit, witter dus....
Heb je de goede instellingen? Ik heb zelf de S7 Edge met Tele2 4G en heb ook overal gewoon 4G. Zelfs binnenshuis is deze erg snel.niek87 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:11:
[...]
Ja je zou zeker 4g moeten ontvangen, zit zelf ook bij tele2 en heb nagenoeg overal 4g
Ik wil de S7 Edge aanschaffen, maar kan ik dan de Wireless Charger EP-PG920IB van de S6 nog wel gebruiken, is die compatible met de S7?
alle Qi opladers werken horen.. ze zullen gewoon de maximale snelheid waarop de s7 'kan' laden niet ondersteunen.Vjenne-ICT schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:50:
Ik wil de S7 Edge aanschaffen, maar kan ik dan de Wireless Charger EP-PG920IB van de S6 nog wel gebruiken, is die compatible met de S7?
Van plan een Galaxy S7 aan te schaffen. De LG G4 van 10 maanden verkocht aan mijn zusje, dus geld zat 
Nu alleen nog op zoek naar wat materiaal zoals een fatsoenlijk beschermhoesje en een screenprotector.
Voor de G4 had ik een Casebase tempered glass protector. Relatief duur, maar het waard. Deze kan ik voor de S7 nergens vinden op Amazon.
Iemand hier al een kwalitatieve screenprotector/beschermhoesje gevonden?
Nu alleen nog op zoek naar wat materiaal zoals een fatsoenlijk beschermhoesje en een screenprotector.
Voor de G4 had ik een Casebase tempered glass protector. Relatief duur, maar het waard. Deze kan ik voor de S7 nergens vinden op Amazon.
Ik zit nu op 6uur sot over 24uur met S7 edge. Vind het best zo.
GSMArena review
Samsung Galaxy S7 review: A refinement act - GSMArena.com
http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-review-1408.php
GSMArena review
Samsung Galaxy S7 review: A refinement act - GSMArena.com
http://m.gsmarena.com/samsung_galaxy_s7-review-1408.php
[ Voor 51% gewijzigd door Garret1410 op 13-03-2016 14:49 ]
volgens dekkingkaart zou ik geen 4g moeten hebben waar ik nu zit maar 4g werkt wel. Dus ben aangenaam verrast.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:04:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie n bevestigingsmail kregen mbt de gear?
Had me de 9e of 10e ingeschreven, maar nog helemaal geen enkele mail of wat dan ook ontvangen. Ook niet in de spam of wat dan ook. Anders nog maar eens doen...
Had me de 9e of 10e ingeschreven, maar nog helemaal geen enkele mail of wat dan ook ontvangen. Ook niet in de spam of wat dan ook. Anders nog maar eens doen...
[ Voor 120% gewijzigd door m0ridin op 13-03-2016 16:02 ]
Ik weet niet of tele 2 ook 4g+ ondersteund? Zo ja dan zou je dit toch ook in Amsterdam moeten hebben? Heb zelf Vodafone die hebben het al op vele plaatsen.Garret1410 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:51:
[...]
volgens dekkingkaart zou ik geen 4g moeten hebben waar ik nu zit maar 4g werkt wel. Dus ben aangenaam verrast.
Verwijderd
Het inschrijven voor de bril lukte mij ook niet voor de 11e, ook geen reactie op me vraag aan de samsung-helpdesk waarom dat niet lukte, maar op de 12e nog een keer geprobeerd en toen lukte het bij wel. Binnen 8 wekenm0ridin schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:38:
Hoe lang duurde het bij jullie voor jullie n bevestigingsmail kregen mbt de gear?
p.s. iemand in Amsterdam die een witte headset wil ruilen, wil graag een zwarte.
En ja ik gebruik die meuk wel.
Heh, net ook nog maar eens geprobeerd. Nieuw profiel aangemaakt ook, als ik mijn oorspronkelijke invulde stond Belgie als land bij de Gear-gegevens terwijl er gewoon netjes Nederland in mijn profiel stond.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Het inschrijven voor de bril lukte mij ook niet voor de 11e, ook geen reactie op me vraag aan de samsung-helpdesk waarom dat niet lukte, maar op de 12e nog een keer geprobeerd en toen lukte het bij wel. Binnen 8 wekenkrijg je hem dan opgestuurd.
p.s. iemand in Amsterdam die een witte headset wil ruilen, wil graag een zwarte.
En ja ik gebruik die meuk wel.
Beetje raar allemaal, hopelijk nu dan wel gelukt.
*Edit*
Nu idd bevestiging 'dank voor de deelname'... prima, wacht ik nu rustig af
Ik heb mij de 11e ingeschreven, ik kreeg toen op de website wel een melding dat de registratie was voltooid en dat ik binnen 20minuten een mail zou ontvangen...tot nu toe echter nog steeds geen mail. Misschien ook maar eens opnieuw doen.m0ridin schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:02:
[...]
Heh, net ook nog maar eens geprobeerd. Nieuw profiel aangemaakt ook, als ik mijn oorspronkelijke invulde stond Belgie als land bij de Gear-gegevens terwijl er gewoon netjes Nederland in mijn profiel stond.
Beetje raar allemaal, hopelijk nu dan wel gelukt.
*Edit*
Nu idd bevestiging 'dank voor de deelname'... prima, wacht ik nu rustig af
Check deze draad even op XDA: http://forum.xda-develope...age-glass-screen-t3328181JoostEshof schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:38:
Van plan een Galaxy S7 aan te schaffen. De LG G4 van 10 maanden verkocht aan mijn zusje, dus geld zat
In hetzelfde subforum is nog een draad over alleen edge-to-edge protectors
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Heb mijn 7 maart ingediend. Direct een bevestigingsmail gekregen. Daarna nog een mailtje dat aanvraag goedgekeurd was. En nu een paar dagen geleden heb ik een mailtje gekregen dat mijn Gear VR onderweg is. Heb enkel pro forma verstuurd en dat was voldoende.m0ridin schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:38:
Vrijdag blij mijn S7 ontvangen. Na uitgepakt en geïnstalleerd helaas moeten constateren dat er een groene lijn van linksboven naar linksonder als een soort dode pixel lijn in het scherm zit. Gisteren retour gestuurd als DOA.
Zijn er nog meer van dit soort gevallen bekend of heb ik gewoon botte pech gehad?
Zijn er nog meer van dit soort gevallen bekend of heb ik gewoon botte pech gehad?
Wat betreft de lijn dode pixels: pech. Daarnaast sowieso brakke yields en/of quality control in de Samsung fabriek. Volgens mij zijn er meer schermen waar wat aan mankeert dan dat er perfecte (degene die de reviewers toegestuurd krijgen) zijn. De een is te groen/roze, de ander geel, of een combinatie van beide verspreid over het scherm. Zie ook hier: http://forum.xda-develope...color-unfirmorty-t3333600Reda schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:51:
Vrijdag blij mijn S7 ontvangen. Na uitgepakt en geïnstalleerd helaas moeten constateren dat er een groene lijn van linksboven naar linksonder als een soort dode pixel lijn in het scherm zit. Gisteren retour gestuurd als DOA.
Erg jammer dat ze de boel na +/- 7 generaties amoled schermen nog steeds niet goed op orde hebben.
Bij de mijne lijkt de onderste helft van het scherm een lichte roze waas te hebben. Twijfel nog of ik 'm terug zal sturen. Zou zomaar kunnen dat ik er een nog 'slechtere' voor in de plaats krijg.
Yep abominabel slecht van Samsung. Hetzelfde verhaal als met de S6.X2X2X schreef op zondag 13 maart 2016 @ 17:23:
[...]
Wat betreft de lijn dode pixels: pech. Daarnaast sowieso brakke yields en/of quality control in de Samsung fabriek. Volgens mij zijn er meer schermen waar wat aan mankeert dan dat er perfecte (degene die de reviewers toegestuurd krijgen) zijn. De een is te groen/roze, de ander geel, of een combinatie van beide verspreid over het scherm. Zie ook hier: http://forum.xda-develope...color-unfirmorty-t3333600
Erg jammer dat ze de boel na +/- 7 generaties amoled schermen nog steeds niet goed op orde hebben.
Bij de mijne lijkt de onderste helft van het scherm een lichte roze waas te hebben. Twijfel nog of ik 'm terug zal sturen. Zou zomaar kunnen dat ik er een nog 'slechtere' voor in de plaats krijg.
Ook mijn 2e S7 heeft een groenig scherm, al is deze wel egaal. Maar ik doe het er niet voor...EUR 700 moet m.i. een goed toestel opleveren.
Ik ga mijn S7 weer retourneren en even door met mijn Nexus 5x (die heeft wel een puik scherm!)
Zijn er meer mensen die de brightness automatisch hebben uitgeschakeld? Zo ja ik heb het volgende probleem elke keer lijkt het wel of het scherm zelf wat donkerder of lichter wordt, en dit terwijl ik de slider niet aanraakt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support