Volgens hardware.info heeft de EU versie altijd een Sony camera sensor.
http://nl.hardware.info/t...7-en-s7-edge-video-review
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Google voor "S7 Private mode".leergierig schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:15:
Weet iemand of het mogelijk is om foto's in de galerij te beschermen of verbergen met een password, zodat niet iedereen die mijn telefoon oppakt, alle foto's kan bekijken.
Dan klopt hun info niet, want ik heb een Samsung sensor en iemand anders hier ook al (alsook genoeg op XDA)abusimbal schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 20:56:
Volgens hardware.info heeft de EU versie altijd een Sony camera sensor.
Ga je ook afzien van je GearVR dan en stuur je deze retour naar Samsung? Of ga je €99 betalen?dafmay schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:26:
[...]
Zit erg in twijfel. Mijn Nexus 5x is eigenlijk erg goed.
Voorlopig de S7 retour en restitutie aankoopbedrag.
Dan rustig verder denken. Heb weinig zin in herhaling van vorig jaar (S6 5x omgeruild vanwege slecht scherm ! )
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Die heb ik niet aangevraagd.henklbr schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ga je ook afzien van je GearVR dan en stuur je deze retour naar Samsung? Of ga je €99 betalen?
Verwijderd
Hoe kun je zien welk merk camera er in zit en is er al wat bekend over welke beter zou zijn?Milan17 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:12:
[...]
Dan klopt hun info niet, want ik heb een Samsung sensor en iemand anders hier ook al (alsook genoeg op XDA)
Ik heb toch besloten morgen mijn S7 om te gaan ruilen in de winkel in Rdam...heb al een nieuw exemplaar laten reserveren.bleu schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:09:
[...]
En nu? nogmaals proberen of een andere telefoon? Heb mijne nog steeds niet binnen...
Top! Hoop dat je een goeie te pakken krijgt.dafmay schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:56:k
[...]
Ik heb toch besloten morgen mijn S7 om te gaan ruilen in de winkel in Rdam...heb al een nieuw exemplaar laten reserveren.
To be continued...
[ Voor 6% gewijzigd door Garret1410 op 11-03-2016 22:29 ]
Thx!Garret1410 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:17:
Nog even een paar bevindingen.
Edge is nog even wennen. Vaak zit ik met mn vingers tegen de randen waardoor het scherm minder goed reageert. Ook tik ik vaak wat aan ipv dat ik scrol. Morgen een minimale case eromheen en dat is dit probleem ook weer getackeld.
De accu. Wat is die goed tot nu toe. Ben met 50% begonnen out of the box en zit nu op 12% met bijna 3uur sot. Dit beloofd wat.
[...]
Top! Hoop dat je een goeie te pakken krijgt.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Aha!...dus tochGarret1410 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:17:
Verder blijkt "Always On" dus uit te gaan als ik hem in mn zak heb zitten. Scheelt dus weer batterij.
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Purple Dolphin op 11-03-2016 23:03 ]
[ Voor 3% gewijzigd door killerfreak op 11-03-2016 23:11 ]
i5-6500 | GTX1060 6GB | 16GB @2133MHz
Goeie vraag , wat doe je hierbij als je een retour doet omwille van een niet perfect toestel ? Ik zelf ga retour doen voor een nieuw toestel maar wil uiteraard de VR bril waar ii recht op hadhenklbr schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:15:
[...]
Ga je ook afzien van je GearVR dan en stuur je deze retour naar Samsung? Of ga je €99 betalen?
Indodraakje schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:25:
Weet iemand toevallig of je de "personal text" op lock screen kan zetten? bij de S4 kon dat nog wel... Alleen de tijd is zo saai X_X
dat is owner information, maar dat is in het klein... er was vroeger een optie "persoonlijk bericht"Kirretje schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:33:
ja bij schermverg. en beveiliging heb je dat menutje om tekst op je lockscreen te gooien.
[...]
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Daar ben ik ook benieuwd naar. Nog niet erop gezet.LithoMan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:36:
Net al een software update gehad op de gewone S7.
Wat is er dan veranderd?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Had het idee dat die voor de update de helderheid van het scherm af en toe iets versprong, hij haperde dan ook een beetje. Volgens mij is dat nu iig weg.LithoMan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:36:
Net al een software update gehad op de gewone S7.
Wat is er dan veranderd?
Ik vind het "Android 6.0 Marshmellow Flat Theme" samen met het standaard zandkleurige achtergrond plaatje wel goed te pruimen.Bartoow schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:37:
maar iemand nog een ander leuk thema aan te bevelen?
[ Voor 12% gewijzigd door denheer op 12-03-2016 01:01 . Reden: Plaatje toegevoegd ]
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Nickname does not reflect reality
Ik heb ook een Samsung sensor (edge).Milan17 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 21:12:
[...]
Dan klopt hun info niet, want ik heb een Samsung sensor en iemand anders hier ook al (alsook genoeg op XDA)
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
[ Voor 8% gewijzigd door durian op 12-03-2016 07:40 ]
Nee geen grote update, 68MB was ie bij mij ongeveer.durian schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 06:44:
Ik heb nog geen software update gehad... wat zijn de versienummers na de update? Grote update?
Valt inderdaad mee qua grootte. Bij mij bleef ie wel vrij lang staan op 100% bij het installeren...ik denk zeker een paar minuten. Dus houd er rekening mee en heb gedulddurian schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 06:44:
Ik heb nog geen software update gehad... wat zijn de versienummers na de update? Grote update?
lijkt me niet goed. heb je de update ook al geïnstalleerd?killerfreak schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 23:09:
Ook ik heb vandaag mij samsung galaxy S7 opgehaald. Eerste indruk is erg goed, geen last van eerder genoemde problemen. Camera heb ik nog niet echt getest dus dat moet ik nog ontdekken. Het enige ding waar ik over twijfel is het volgende: als ik de helderheid handmatig tot vlak tot 100% schuif komt er een enorme witte felle waas over mijn beeldscherm met hier en daar wat groene vegen, het scherm is dan niet meer te lezen. Het is alleen op een vrij precieze plek die je echt stukje bij stukje moet zoeken in de slider, maar het lijkt me dat dit niet hoort. Iemand een idee?
Er is een zaklamp als je de knoppen in het notificatiecentrum uitvouwt of aanpast..Blo0odyHell schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:36:
Ik kom van de s4 af, daar had ik een standaard zaklamp functie. Is die in latere androidversies verdwenen? Zo ja? Zalik gewoon 3rd party app moeten downloaden.
Verder; de eerste indruk is erg goed! Alles heerlijk smooth. Ik heb ook de sonycamera, uiteraard een hele vooruitgang vanaf de s4.
Die update had ik direct tijdens 1e gebruik al? Of is er daarna nog een nieuwe.
Garret1410 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 14:12:
eerste indrukken S7 Edge
WOW, mooi toestel
Groot, even wennen denken ik tov S6
DPI ? veel te groot alles
Helderder dan S6 scherm
Wit iets koeler
Sony IMX260 sensor
Lekker spelen vanmiddag
[afbeelding]
Volgens mij moet je geroot zijn om dat kunnen doen. Maar dan zullen we nog even wat geduld moeten hebben.vaagisdenaam schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:23:
Iemand enig idee hoe ik de volumes voor ringtones en notificaties aan elkaar koppel?
Dus dat ik allebei tegelijk hoger of lager zet met de volume knippen?
Bedankt! Daar had ik hem nog niet gezocht idd!vaagisdenaam schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Er is een zaklamp als je de knoppen in het notificatiecentrum uitvouwt of aanpast..
Hm ik ben bang dat je heel lang kan wachten op een custom rom. Volgens mij is voor de S6 /edge nog niet eens een custom rom ( indien deze gebruik maakt van Samsungs eigen hardware/soc ). Het zal dus wachten zijn totdat Samsung hun info vrijgeeft, of dat zal gebeuren? Ik vrees van niet.Arjan A schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 00:34:
Ik kom van een S4 met CM13 en eerlijk gezegd vind ik het qua user experience een stapje terug.
De S7 is snel en heeft een mooi scherm, het apparaat ziet er mooi uit. Maar de software is Samsung, helaas. De s4 kon ik vrij snel flashen naar GPE, maar ik ben bang dat ik nu wat langer moet wachten op een goede custom rom...
Iemand die iets weet als vervanger voor de automatische dimmer/kleurwijziging in de avonduren? En de klok heb ik ook weer graag in het midden bovenaan ipv al die nerdy info aan de rechterkant.
Verwijderd
Als we de kant op gaan van XDA , custom roms en over root gaan praten lijkt het mij dat dit niet in deze topic thuis hoort.Brad Pitt schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:12:
[...]
Zodra de Europese versie geroot is is dat wel handig jaBeter lezen...
Ik vind juist de Galaxy S7 betere kleuren hebben, die Nexus 5 ziet er een beetje flets uit naar mijn mening.X2X2X schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog twee foto's van het scherm. Zie ik nou spoken of ziet mijn N5 er daadwerkelijk beter uit?
Ook qua witweergave? Vooral het wit staat me op dit moment wat tegen maar het zou natuurlijk ook een kwestie van wennen kunnen zijn. En bijv. het groen van de play store vind ik er op de N5 ook iets natuurlijker uitzien.Lucky0wn schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:34:
[...]
Ik vind juist de Galaxy S7 betere kleuren hebben, die Nexus 5 ziet er een beetje flets uit naar mijn mening.
[ Voor 10% gewijzigd door X2X2X op 12-03-2016 10:38 ]
Dan gelieve de root-onderwerp starter te quoten please, plus er is nog helemaal geen ander topicVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:26:
Als we de kant op gaan van XDA , custom roms en over root gaan praten lijkt het mij dat dit niet in deze topic thuis hoort.
Zelf weet je ook andere mensen er op de wijzen als ze in verkeerde topic zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door Brad Pitt op 12-03-2016 10:43 ]
Verwijderd
Yep daarom vroeg ik hem ook aanBrad Pitt schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:41:
[...]
Dan gelieve de root-onderwerp starter te quoten please, plus er is nog helemaal geen ander topic
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2016 10:46 ]
Gelieve dan meteen even aan te geven waar mensen voortaan naartoe moeten worden verwezen als het weer over custom roms/rooten gaat, ipv blijkbaar zinloos te bashen, thx!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:45:
Zie je maar weer dat goed lezen best lastig is soms.
Maar is klaar zo
Verwijderd
Vind de S7 beter er uit zien.X2X2X schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:29:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier nog twee foto's van het scherm. Zie ik nou spoken of ziet mijn N5 er daadwerkelijk beter uit?
S7 staat op basis en de Nexus 5 is gewoon stock.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:50:
[...]
Vind de S7 beter er uit zien.
Maar hoe staan beide display`s ingesteld hier.
adaptive. basis is wat gelig. Toch ten opzichte van de S6 die ik heb is het een stuk koeler.X2X2X schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:49:
[...]
[afbeelding]
De mijne lijkt veel geler dan die van jou. Heb je het scherm op de basisstand of adaptive stand staan?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Als ik echt goed kijk lijkt er een roze gloed over het wit te liggen bij de S7 maar dat is echt als ik me er half scheel op staar. Ik denk dat het echt een kwestie van gewenning is. Je bent nu die n5 gewend en alles wat daarvan afwijkt is 'vreemd'. Ik vind in ieder geval de S7 er beter uit zien qua beeld.X2X2X schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:38:
[...]
Ook qua witweergave? Vooral het wit staat me op dit moment wat tegen maar het zou natuurlijk ook een kwestie van wennen kunnen zijn. En bijv. het groen van de play store vind ik er op de N5 ook iets natuurlijker uitzien.
PearlPumpkin schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:57:
Als ik de kop hang en dan mijn rechteroog half dicht heb, dan wordt het beeld ineens zwart na 10 minuten. Heeft iemand anders dat ook?
Sorry ik kon het niet laten.
Vanmiddag wordt mijn toestel geleverd en hoop ik er ook mee aan de slag te kunnen. Werkt smart switch goed om contacten e.d. over te zetten?
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Dat probeerde ik met mijn uitspraak precies te zeggen, denk dat je alleen met een calibratieapparaat echt precies kunt meten of het precies de 'juiste' instelling heeft. En dan nog is het subjectiefPearlPumpkin schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:57:
Als ik de kop hang en dan mijn rechteroog half dicht heb, dan wordt het beeld ineens zwart na 10 minuten. Heeft iemand anders dat ook?
Sorry ik kon het niet laten.
Vanmiddag wordt mijn toestel geleverd en hoop ik er ook mee aan de slag te kunnen. Werkt smart switch goed om contacten e.d. over te zetten?
Adaptive=aanpasbaar?Michaelg schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 11:27:
Dat is volgens mij adaptive display. Maar hij zou dat niet constant moeten doen. Zet hem eens op basis en kijk dan eens of hij het nog steeds doet.
Verwijderd
Ik heb de DPI omgezet naar 580. De Sonos app ziet er niet uit op 480.m0ridin schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:49:
[...]
[...]
Je kunt de dpi prima aanpassen hoor, geen root voor nodig. Heb hem zelf net aangepast naar 480
Ik moest trouwens usb-mode naar picture/camera mode zetten om adb te laten werken...
Commandos (In mijn geval heb ik dus 480 ingevuld, origineel is 640):
code:
1 2 adb shell wm density 480 adb reboot
Om te herstellen:
code:
1 2 adb shell wm density reset adb reboot
Gelukkig een goed scherm meteen.dafmay schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:21:
Goed...vanochtend bij Coolblue mijn S7 omgeruild en het nieuwe toestel heeft een prima scherm![]()
Een vraagje...hebben jullie ook dat wanneer je een game opstart de scherm modus automatisch wordt aangepast naar adaptive? Ik heb ook geprobeerd met de nieuwe Game Launcher en Tools uitgeschakeld.
Vreemd en irritant want ik vind adaptive mode helemaal niets!
Galaxy Button Lights in de Play Store.Milan17 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:40:
...
- Paar frustraties zoals: waarom kan ik in godsnaam niet die de backlight van die touch keys uitzetten? (net als met de S6).
Ja, de update heb ik geïnstalleerd. Nouja...verder is het niet storend ofzo. Ook op de automatische stand is het nog niet een keer gebeurd.Garret1410 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:22:
[...]
lijkt me niet goed. heb je de update ook al geïnstalleerd?
ik heb het in ieder geval niet.
I know, maar het moet gewoon vanuit instellingen kunnen.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
[ Voor 27% gewijzigd door Tiduz op 12-03-2016 15:38 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
Hoe heb je dat precies gedaan met ADB? Wil mij maar niet lukken. Heb USB debugging aanstaan, maar dan?Wolf schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 14:48:
Ik heb mijn zwarte S7 ook binnen en hij werkt perfect!
Ik heb er gelijk een 128GB Samsung Pro SD kaartje ingefrut en omgetoverd tot adoptable storage met ADB. Voorlopig geen opslagproblemen dus.
Volg je deze tutorial? Daarmee heb ik het gedaan en het werkt vlekkeloos.opperbom schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:41:
[...]
Hoe heb je dat precies gedaan met ADB? Wil mij maar niet lukken. Heb USB debugging aanstaan, maar dan?
Via windows prompt lukt het me ook niet. Alvast mijn dank.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Jawel, maar zodra ik ADB shell intoets en op enter druk staat er dat ADB niet herkend wordt als commando.Wolf schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:45:
[...]
Volg je deze tutorial? Daarmee heb ik het gedaan en het werkt vlekkeloos.
Waar heb je adb geïnstalleerd staan dan?opperbom schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:50:
[...]
Jawel, maar zodra ik ADB shell intoets en op enter druk staat er dat ADB niet herkend wordt als commando.
Mijn pc ziet de foon wel, maar bij de prompt staat er C:\users.
Of deze path toevoegen, dan werkt het "overal"Wolf schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Standaard wordt hij in c:\adb gezet. Je moet ook met de command prompt naar de folder gaan waar de adb executable staat.
http://forum.powerampapp....poweramp-alpha-build-700/yinx84 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:38:
Iemand suggesties voor een goede Music Player? Hij wordt niet meer meegeleverd zie ik net... je kan hem wel downloaden via de Samsung Store, maar misschien een mooi moment om wat anders te proberen.
Stop chasing the dream, you're already living it
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Helium? I.i.g. geen root nodig.Undertaker2 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:56:
Heb al diverse (gratis en betaalde) programma's geprobeerd, maar ze restoren alléén de app en niet de app data. De oude telefoon is geroot, maar de S7 (uiteraard) niet... en dat ben ik eigenlijk ook niet van plan.
[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 12-03-2016 16:58 ]
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hier wel in ieder geval.Christiano007 schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:18:
Gaat het led lampje wel bij jullie branden na een gemiste whatsapp ?
[ Voor 8% gewijzigd door dafmay op 12-03-2016 17:35 ]
Ik gebruikte het eigenlijk niet. Maar ik kreeg zonet daar een melding van en toch maar even de stappen doorlopen. 2j lang 100gb ruimte achter de hand is nooit verkeerd! Heb eigenlijk niet vernomen dat het groter werd na het installen van de office apps. (Deze waren toch ook al sws geinstalleerd?)bvk schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:30:
[...]
Hier wel in ieder geval.
Heeft trouwens iedere S7 eigenaar die MS OneDrive gebruikt er nu 100 GB bijgekregen op dat platform? Ik zelfs 140 toen ik ook nog een Office app installeerde, wel zo lekker natuurlijk.
Dat is gebruikelijk ja, vanuit filemanagers.vaagisdenaam schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:42:
Hebben jullie ook dat een mp3 ala klein vebstertje wordt geopend vanuit de file manager? Zowel standaard als file commander geprobeerd en Google musical en de Samsung speler..?
Echt?Brad Pitt schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:45:
[...]
Dat is gebruikelijk ja, vanuit filemanagers.
De mp3 openen vanuit de muziekapp zelf? Dat is hier (geen S7), tot nu, de enige oplossingvaagisdenaam schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 17:46:
Echt?
Ben dit nog nooit tegengekomen...
Kan ik dit omzeilen?
randen hebben altijd iets andere kleur. komt door de ronding.Tuk schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:37:
Mijn 7 edge net terug gebracht naar coolblue scherm randen waren blauwig en scherm niet wit. Nu wachten tot ze weer op voorraad zijn.
weet niet of het gelukt is maar in windows 10 doe je "shift rechter muis knop" en "opdracht venster hier openen" in de map "android-sdk/platform-tools"opperbom schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 15:41:
[...]
Hoe heb je dat precies gedaan met ADB? Wil mij maar niet lukken. Heb USB debugging aanstaan, maar dan?
Via windows prompt lukt het me ook niet. Alvast mijn dank.
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Dank! Hiermee inderdaad wél gelukt. Wel even een (eenmalige) handeling nodig door het installeren van Samsung USB drivers en de Helium Desktop app, maar dan werkt het ook echt
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq