Tele2 ondersteunt zeker 4G+. Ik maak daar zeker gebruik van.pappaleone schreef op zondag 13 maart 2016 @ 15:39:
[...]
Ik weet niet of tele 2 ook 4g+ ondersteund? Zo ja dan zou je dit toch ook in Amsterdam moeten hebben? Heb zelf Vodafone die hebben het al op vele plaatsen.
*knip* niet nodig....
[ Voor 92% gewijzigd door Bullet NL op 13-03-2016 19:17 ]
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Okay dan zou het bij die andere persoon moeten werken.battia schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:12:
[...]
Tele2 ondersteunt zeker 4G+. Ik maak daar zeker gebruik van.
Ik ga die van mij ook maar weer terugbrengen. Het scherm hoort inderdaad gewoon nagenoeg perfect te zijn voor die prijs. Zojuist even met Coolblue gebeld en er ligt morgen al weer een nieuwe voor me klaar in de winkel zodat ik dus ook niet tijdelijk zonder zit. Petje af voor de service van Coolbluedafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:06:
[...]
Yep abominabel slecht van Samsung. Hetzelfde verhaal als met de S6.
Ook mijn 2e S7 heeft een groenig scherm, al is deze wel egaal. Maar ik doe het er niet voor...EUR 700 moet m.i. een goed toestel opleveren.
Ik ga mijn S7 weer retourneren en even door met mijn Nexus 5x (die heeft wel een puik scherm!)
Over losse knoppen heb ik nog bijzonder weinig gelezen dus dat zal wel wat meevallen.
Daarnaast verschijnen op het internet natuurlijk vaak alleen de negatieve ervaringen omdat mensen die tevreden zijn vaak niet zoveel te melden hebben.
Ook met Iphones zijn er genoeg problemen.
Alleen het scherm van de Galaxy s7 lijkt wel een structureel probleem te zijn.
[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 13-03-2016 19:17 ]
En de oplossing..... My Knox houdt klaarblijkelijk USB debugging tegen. Eraf gegooid en het werkt.
Snapte toch al niet waar dat My Knox goed voor was...
Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650
dafmay schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 12:21:
Goed...vanochtend bij Coolblue mijn S7 omgeruild en het nieuwe toestel heeft een prima scherm
Geleidelijk gegaan die groene tint? Of te snel beoordeelt in je enthousiasme?dafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:06:
[...]
Ook mijn 2e S7 heeft een groenig scherm, al is deze wel egaal. Maar ik doe het er niet voor...EUR 700 moet m.i. een goed toestel opleveren.
[ Voor 38% gewijzigd door Mau_Maus op 13-03-2016 19:36 ]
Dit mag in het Mobile feedback topic
[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2016 17:29 ]
Is het misschien Adaptive display.pappaleone schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:06:
Zijn er meer mensen die de brightness automatisch hebben uitgeschakeld? Zo ja ik heb het volgende probleem elke keer lijkt het wel of het scherm zelf wat donkerder of lichter wordt, en dit terwijl ik de slider niet aanraakt.
Zal vast wel bekend zijn hier:
in de MM update voor de S6 moet je eerst vegen voordat je bijvoorbeeld je patroon kan invoeren. Ik vind dit erg onhandig (je bent nu verplicht een vingerafdruk in te stellen wil ik die extra handeling niet hoeven doen) is dit bij de S7 uit te zetten? Op mijn S6 niet
in de MM update voor de S6 moet je eerst vegen voordat je bijvoorbeeld je patroon kan invoeren. Ik vind dit erg onhandig (je bent nu verplicht een vingerafdruk in te stellen wil ik die extra handeling niet hoeven doen) is dit bij de S7 uit te zetten? Op mijn S6 niet

ik weet niet wat je geschreven had maar kan me niet voorstellen dat een onderbouwde mening wordt weg gehaald.pdavie2311 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:39:
Pardon? Mijn post wordt verwijderd? Te triest voor woorden! Dacht dat dit een forum was met meningen etc...Wat valt mij dit tegen...
Als ik patroon inschakel moet ik eerst vegen. Weet niet of dit anders kan.Mrjraider schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:42:
Zal vast wel bekend zijn hier:
Ik dus ook en ik vind dat rete irritantGarret1410 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:48:
[...]
Als ik patroon inschakel moet ik eerst vegen. Weet niet of dit anders kan.

Mau_Maus schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:35:
[...]
[...]
Geleidelijk gegaan die groene tint? Of te snel beoordeelt in je enthousiasme?
Moet mij er misschien maar eens bij neerleggen dat dit gewoonweg niet bestaat

Ik houd de S7 nog een paar dagen en test nog even verder...daarna rustig mijn besluit nemen.

*knip
[ Voor 95% gewijzigd door Bullet NL op 15-03-2016 17:30 ]
Nee heb ik al gekeken, maar het volgende valt me wel op het is alleen met games. Als ik bijv real racing 3 speel is het beeld schitteren alleen de achtergrond is vrij donker. Als ik de game pauzeer en hem weer ophaal open is hij even licht en daarna wordt het hele scherm iets donkerder. Net even op mijn S6 edge plus geprobeerd die heeft het niet. En het is alleen bij games.
Precies..Maar al goed..Ben op dit draadje er klaar mee..dafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:53:
[...]
Ik kan mij eerlijk gezegd niet herinneren dat je niet netjes was in je bewoordingen...vraag mij daarom ook af waarom jouw post is verwijderd.
Ik heb de always on display setting in gebruik maar zie geen melding van nieuw berichten e.d....waar zou dat aan kunnen liggen?
Is volgens mij (helaas) alleen maar voor gemiste oproepen en smsdafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:08:
Ik heb de always on display setting in gebruik maar zie geen melding van nieuw berichten e.d....waar zou dat aan kunnen liggen?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Hier hetzelfde nu je het zegt.dafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:08:
Wat was er aan de hand dan? Er wordt hier wel vaker gestreden dus dat zou niet moeten kunnen?pdavie2311 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:04:
[...]
Precies..Maar al goed..Ben op dit draadje er klaar mee..
Je hebt gelijk. Sterker nog...alleen meldingen van Samsung apps...Christiano007 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:14:
[...]
Is volgens mij (helaas) alleen maar voor gemiste oproepen en sms
http://www.droid-life.com...lways-on-display-just-ok/
Hopelijk komen er snel meer mogelijkheden beschikbaar.
Ik denk dat de perfecte.. even afwachten zal zijn.. zo heb ik bijvoorbeeld 'light bleed' die uit de bovenkant van mijn homeknop komt.. samen met het feit dat de knop links 'stroef' aanvoelt en niet klikt.. Ook retour bij CB, alleen zijn er nog geen nieuwe S7e binnen..dafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 19:52:
[...]
Deels het laatste. Het scherm is egaal...dat is niet het probleem. Maar ik neig snel naar vergelijkingen maken en dan valt op dat wit op de (samsung) amoled schermen vaak nogal een groene of roze tint heeft (tov IPS scherm). Dat valt mij altijd weer enigzins tegen...iedere keer hoop ik namelijk weer op het 'perfecte' scherm.
Moet mij er misschien maar eens bij neerleggen dat dit gewoonweg niet bestaat![]()
Ik houd de S7 nog een paar dagen en test nog even verder...daarna rustig mijn besluit nemen.
Misschien dat Bullet zou kunnen aangeven waarom zijn post is ge-mod. Ik dacht eerlijk waar dat zijn post prima was...pappaleone schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:21:
[...]
Wat was er aan de hand dan? Er wordt hier wel vaker gestreden dus dat zou niet moeten kunnen?
Dat zal die best willen, maar dan wel in het juiste feedback-topicdafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:23:
Misschien dat Bullet zou kunnen aangeven waarom zijn
post is ge-mod. Ik dacht eerlijk waar dat zijn post prima was...
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik had de zwarte...deze dus omgeruild en men had deze niet meer voorradig, dus een witte meegenomen in afwachting op nieuwe voorraad.laurensdbb schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:21:
[...]
Ik denk dat de perfecte.. even afwachten zal zijn.. zo heb ik bijvoorbeeld 'light bleed' die uit de bovenkant van mijn homeknop komt.. samen met het feit dat de knop links 'stroef' aanvoelt en niet klikt.. Ook retour bij CB, alleen zijn er nog geen nieuwe S7e binnen..
S7 of S7 Edge.. ? Nu is er niks meer op stock hoordafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:24:
[...]
Ik had de zwarte...deze dus omgeruild en men had deze niet meer voorradig, dus een witte meegenomen in afwachting op nieuwe voorraad.

De reguliere S7. Als warme broodjes...laurensdbb schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:26:
[...]
S7 of S7 Edge.. ? Nu is er niks meer op stock hoor
PS aan diegenen met aangepaste DPI. Welke setting gebruiken jullie...560 of 580? (ik las beiden eerder in het topic).
Nog even over de Gear VR... zie nog steeds geen apart topic, dus wil hier nog even m'n ervaring delen. Veel mensen in dit topic hebben hem toch!
Zou iedereen aanraden om met een proxy app (gebruikte zelf Hola) te connecten naar een US proxy en de app MilkVR te downloaden uit de Oculus Store. Kan gewoon via de Oculus app als je de Gear VR niet gebruikt. Is een player van Samsung die veel opties biedt met het kijken van 3D films die je hebt gedownload. Ook bieden ze content aan zoals achtbanen en leuke techdemos. Tot nu toe een veel leukere ervaring dan alles wat de EU store te bieden heeft! Ook de afspeelmodi van je eigen content zijn beter dan de Oculus Video speler naar mijn mening.
Heb gisteren een film gekeken en het is net een Imax sizes scherm waar je naar zit te kijken. Ondanks dat je de pixels kunt tellen en het dragen van de bril vrij oncomfortabel is na anderhalf uur was het leuke ervaring.
Even terug naar de S7. Ik ben in de minderheid, maar ik vind de Edge Panels echt een waardevolle feature! Althans, de quick launcher. Ik heb eigenlijk alles wat ik vaak gebruik er in staan en hou zo m'n desktop lekker schoon. Ben erg onder de indruk ook van het windowed werken... en voornamelijk de snelheid er van. Scherm van de Edge is net groot genoeg om te multitasken.
Heerlijke telefoon!
Zou iedereen aanraden om met een proxy app (gebruikte zelf Hola) te connecten naar een US proxy en de app MilkVR te downloaden uit de Oculus Store. Kan gewoon via de Oculus app als je de Gear VR niet gebruikt. Is een player van Samsung die veel opties biedt met het kijken van 3D films die je hebt gedownload. Ook bieden ze content aan zoals achtbanen en leuke techdemos. Tot nu toe een veel leukere ervaring dan alles wat de EU store te bieden heeft! Ook de afspeelmodi van je eigen content zijn beter dan de Oculus Video speler naar mijn mening.
Heb gisteren een film gekeken en het is net een Imax sizes scherm waar je naar zit te kijken. Ondanks dat je de pixels kunt tellen en het dragen van de bril vrij oncomfortabel is na anderhalf uur was het leuke ervaring.
Even terug naar de S7. Ik ben in de minderheid, maar ik vind de Edge Panels echt een waardevolle feature! Althans, de quick launcher. Ik heb eigenlijk alles wat ik vaak gebruik er in staan en hou zo m'n desktop lekker schoon. Ben erg onder de indruk ook van het windowed werken... en voornamelijk de snelheid er van. Scherm van de Edge is net groot genoeg om te multitasken.
Heerlijke telefoon!
Volgens mij wel, er ligt voor mij (als het goed is) morgen een nieuwe zwarte klaar in de winkel.laurensdbb schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:26:
[...]
S7 of S7 Edge.. ? Nu is er niks meer op stock hoor
Ik heb hetzelfde, ook al hier gevraagd. Is in spellen inderdaad, en best irritant. Lijkt ook of t wat hapert. Weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee aan moetpappaleone schreef op zondag 13 maart 2016 @ 18:06:
Zijn er meer mensen die de brightness automatisch hebben uitgeschakeld? Zo ja ik heb het volgende probleem elke keer lijkt het wel of het scherm zelf wat donkerder of lichter wordt, en dit terwijl ik de slider niet aanraakt.
540, sinds gisteren. Gaat prima en nog geen enkel issue gehad..dafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:30:
[...]
De reguliere S7. Als warme broodjes...
PS aan diegenen met aangepaste DPI. Welke setting gebruiken jullie...560 of 580? (ik las beiden eerder in het topic).
OK dank jeniek87 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:10:
[...]
540, sinds gisteren. Gaat prima en nog geen enkel issue gehad..
Kijk ik ben niet de enige, de games worden onduidelijk vrij donker vooral bij een race game.Northernstar1 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:05:
[...]
Ik heb hetzelfde, ook al hier gevraagd. Is in spellen inderdaad, en best irritant. Lijkt ook of t wat hapert. Weet ook niet zo goed wat ik hier nou mee aan moet
Ik vindt het vrij hinderlijk.
Dafmay heeft de oplossing een aantal berichten terug al gevonden.pappaleone schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:01:
[...]
Nee heb ik al gekeken, maar het volgende valt me wel op het is alleen met games. Als ik bijv real racing 3 speel is het beeld schitteren alleen de achtergrond is vrij donker. Als ik de game pauzeer en hem weer ophaal open is hij even licht en daarna wordt het hele scherm iets donkerder. Net even op mijn S6 edge plus geprobeerd die heeft het niet. En het is alleen bij games.
Ik had er ook last van en het blijkt door de Game Launcher te komen. Deze processen moeten uitgeschakeld worden met "package disabler pro" of misschien dat het met de gratis "app package disabler" ook lukt.
Helaas dat het zo moet maar het is even niet anders.
zal de post van Dafmay even op zoeken
Gevonden;
dafmay schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:05:
[...]
De oplossing was kinderlijk eenvoudig
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=65799797
[ Voor 15% gewijzigd door Garret1410 op 13-03-2016 21:29 ]
Hier wel ingebrand S3 scherm. Vooral zichtbaar bij egale kleuren. Let dus op als je je smartphone als navigatieapparaat gebruikt, want dat deed ik wel.
Ik had eerst 540 maar nu 560. 540 is op zich wel goed maar toetsen bord wordt een beetje klein vind ik. S7 edgedafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:30:
[...]
De reguliere S7. Als warme broodjes...
Thanks. Ik ga het eens proberen, zien hoe het bevalt.Garret1410 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:31:
[...]
Ik had eerst 540 maar nu 560. 540 is op zich wel goed maar toetsen bord wordt een beetje klein vind ik. S7 edge
Even een testje gedaan op mijn S7 Edge.Schotborgh schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:26:
[...]
Thx voor je reactie. Om forums is men nog in felle discussie verhit na bellen met samsung zelf. Bij 1 wordt geroepen "supports" UHS-II. Dat zou kunnen omdat de kaarten backwards compatible zijn met UHS-I lezers zoals die van jouw. Lexar vermeld dit ook expliciet. Bij andere sit. Andere site (excuus kan het niet 123 weer terug vinden), zegt na 40 minuten praten met samsung support het uhs-I lezer heeft maar ook uhs-II kan lezen. Dat laatste lijkt aan te sluiten op eerste antwoord. Ben nog op zoek naar bron. Dit zou betekenen uhs-2 werkt in s7 maar met snelheid van uhs-1.
Ben blij om te lezen dat het goed bij jouw werkt. Zou je een real life test kunnen doen met bestandsoverdracht van groot bestand waarin je de schrijfsnelheid kan zien? Die benchmarktools zeggen vaak namelijk niets over wat het daadwerkelijk kan. Zou leuk zijn als iemand hier die samsung plus met 128gb exact zelfde test zou kunnen doen. Dan kan de discussie snel afgelopen en doet het er niet toe wat samsung wel of niet ondersteund.
Kingston 64 GB microSDXC UHS Class 3 UHS-I :
Sequential Read : 72,41 MB/s
Sequential Write : 38,09 MB/s
Intern geheugen :
Sequential Read : 483,43 MB/s
Sequential Write : 141,12 MB/s
De schrijfsnelheid van de Kingston is niet verkeerd moet ik zeggen. Kaartje kost 33,-
Ook vanaf vrijdag de s7 edge in gebruik. Scherm lijkt prima, maar door het lezen van alle verhalen begin je vanzelf bijna dingen in je scherm te zien die niet kloppen haha.
Voor de mensen met een edge: zien jullie bij wit/licht kleurige beelden ook een licht blauwige tint in de edges? (Niet storend, maar wel aanwezig). Verder komt deze tint terug over het hele scherm als ik vanaf een hoek na het scherm kijk, maar dit schijnt normaal te zijn bij een amoled scherm?
Voor de mensen met een edge: zien jullie bij wit/licht kleurige beelden ook een licht blauwige tint in de edges? (Niet storend, maar wel aanwezig). Verder komt deze tint terug over het hele scherm als ik vanaf een hoek na het scherm kijk, maar dit schijnt normaal te zijn bij een amoled scherm?
Okay Garret dank voor je snelle reactie toppyGarret1410 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:22:
[...]
Dafmay heeft de oplossing een aantal berichten terug al gevonden.
Ik had er ook last van en het blijkt door de Game Launcher te komen. Deze processen moeten uitgeschakeld worden met "package disabler pro" of misschien dat het met de gratis "app package disabler" ook lukt.
Helaas dat het zo moet maar het is even niet anders.
zal de post van Dafmay even op zoeken
Gevonden;
[...]
Niks om je druk om te maken, dit is normaal bij amoled panelen. Dit heet color shifting.Bartoow schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:40:
Ook vanaf vrijdag de s7 edge in gebruik. Scherm lijkt prima, maar door het lezen van alle verhalen begin je vanzelf bijna dingen in je scherm te zien die niet kloppen haha.
Heb toch bijzonder vaak dat m'n vingers/hand tegen de randen van het scherm aankomen en iets gaan doen wat ik niet wil. Ook in landscape-mode vind ik de telefoon niet prettig in gebruik daardoor. Als de niet-edge S7 even groot was en dezelfde batterij had, zou ik hem zo omruilen.
De batterij is wel top so far, hield het gisteren helemaal vol, met 4,5 uur SOT. Ik heb hem hierbij bijzonder intensief gebruikt, heb ook een anderhalf uur in de trein gezeten. Merk wel dat het Always-on display een flinke deuk maakt in de standby tijd.
De software is me behoorlijk meegevallen. Alleen de settings-app van Samsung is voor mij compleet onlogisch, aangezien ik die van LG gewend was; die een redelijk stock-achtige indeling wanneer je lijstweergave inschakelt.
Nog een ander dingetje: heeft iemand anders ook last van muziek op Spotify die soms een beetje hapert wanneer je bijv. door je Twitter of Facebook feed scrollt?
De batterij is wel top so far, hield het gisteren helemaal vol, met 4,5 uur SOT. Ik heb hem hierbij bijzonder intensief gebruikt, heb ook een anderhalf uur in de trein gezeten. Merk wel dat het Always-on display een flinke deuk maakt in de standby tijd.
De software is me behoorlijk meegevallen. Alleen de settings-app van Samsung is voor mij compleet onlogisch, aangezien ik die van LG gewend was; die een redelijk stock-achtige indeling wanneer je lijstweergave inschakelt.
Nog een ander dingetje: heeft iemand anders ook last van muziek op Spotify die soms een beetje hapert wanneer je bijv. door je Twitter of Facebook feed scrollt?
[ Voor 9% gewijzigd door crankthisup op 13-03-2016 22:10 ]
Ik zit nu met de edge op een SoT van 6,5 uur met nog 20% over. Always On Display staat aan. Heerlijk dit.
[ Voor 16% gewijzigd door dejong12 op 13-03-2016 22:19 ]
Gear VR topic:yinx84 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:38:
Nog even over de Gear VR... zie nog steeds geen apart topic, dus wil hier nog even m'n ervaring delen. Veel mensen in dit topic hebben hem toch!
Samsung Gear VR
Hier ook 6.5 uur maar met 9%. Ben niet veel onderweg op zondagen, maar met de S6 Edge was het op vergelijkbare dagen toch minstens een uur schermtijd minderdejong12 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:19:
Ik zit nu met de edge op een SoT van 6,5 uur met nog 20% over. Always On Display staat aan. Heerlijk dit.
Mensen ik kan op mijn S7 Edge geen 60 fps selecteren op Youtube. Alleen 1080p maar geen 60fps bij 60fps videos. Hoe kan dit😣?
Een video moet die functie ondersteunen, als een video niet in 60fps is opgenomen heb je die optie niet.battia schreef op zondag 13 maart 2016 @ 22:56:
Mensen ik kan op mijn S7 Edge geen 60 fps selecteren op Youtube. Alleen 1080p maar geen 60fps bij 60fps videos. Hoe kan dit😣?
Wordt de 4:3 ratio bij fotograferen en/of het weergeven van foto's op een 16:9 scherm door jullie als storend ervaren? Wil toch wel echt mijn M7 vervangen, maar elk jaar denk ik ach volgend naar komt er iets nóg beters uit
Dat is m juist, ik kijk videos die 60fps ondersteunen maar ik kan geen 60fps kiezenMizgala28 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:34:
[...]
Een video moet die functie ondersteunen, als een video niet in 60fps is opgenomen heb je die optie niet.
Uitloggen, gegevens van de app wissen en opnieuw instellen en daarna proberen misschien?battia schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:52:
[...]
Dat is m juist, ik kijk videos die 60fps ondersteunen maar ik kan geen 60fps kiezen
Verwijderd
Normaal een iPhone gebruiker, maar was erg benieuwd naar de S7. Dus sinds vrijdag ochtend eigenaar van een S7 Black. Tot nu toe zeer tevreden over het toestel. Doe een volle dag(09:00 - 22:30) van 100% naar ong 5% - 10% met redelijk gebruik(whatsapp, facebook, youtube filmpjes en nu vooral vanwege de nieuwigheid veel mn VR bril op. Dus de batterij houdt t prima uit. Camera schiet mooie plaatjes, ook in het donker. Vind de plaatjes in t algemeen mooier dan m'n iPhone 6s. Enige wat ik opmerk is dat je een redelijk vaste hand moet hebben wil je in t donker geen bewogen beeld krijgen.
De VR ervaring is ook echt super. Kijk elke keer m'n ogen uit hoe tof 't wel niet is. M'n ma vraagt zelfs of zij er even gebruik van mag maken.
Heb ook het contactloos betalen via de ING app ontdekt. Man man man wat een uitkomst is dat zeg. Waar het ook maar kan gebruik ik m'n S7 hier nu ook voor. Gister bij de lokale snackbar & viskraam betaald met m'n S7 en die mensen achter de kassa stonden echt verbaasd te kijken. Echt super!
De enige punten waar ik redelijk tegen aan liep, is dat iOS smoother lijkt. Doordat naar mijn gevoel het iets achter loopt merk ik dat als ik typ, heel veel fouten maak en dan elke keer terug moet om het te herstellen. Ik heb geprobeerd te typen met 't Samsung toetsenbord, 't google toetsenbord en swiftkey. Verder lijkt het touchscreen niet zo nauwkeurig als dat een iPhone scherm dat is. Merk namelijk dat als ik een woord moet verbeteren, ik redelijk m'n best moet doen om de cursor op de goede plek te krijgen. En wat ik ook wat minder vind is dat t minder overzichtelijk is dat iOS. De menuutjes in iOS zijn wat duidelijker en je kan ook goed en snel zien welke app tot wat toegang heeft. Misschien is t wel heel simpel, maar op dit moment is t voor mij echt even zoeken.
Al met al vind ik 't toch wel echt een top toestel die ik zeker nog een tijd zal gaan gebruiken.
Oja, nog een puntje wat ik ben vergeten. De telefoon had ik vrijdag ochtend om 09:30 in m'n handen en rond 12 uur had ik al weer wat krasjes op m'n scherm... Niet eens heftig gebruikt 🙁
De VR ervaring is ook echt super. Kijk elke keer m'n ogen uit hoe tof 't wel niet is. M'n ma vraagt zelfs of zij er even gebruik van mag maken.
Heb ook het contactloos betalen via de ING app ontdekt. Man man man wat een uitkomst is dat zeg. Waar het ook maar kan gebruik ik m'n S7 hier nu ook voor. Gister bij de lokale snackbar & viskraam betaald met m'n S7 en die mensen achter de kassa stonden echt verbaasd te kijken. Echt super!
De enige punten waar ik redelijk tegen aan liep, is dat iOS smoother lijkt. Doordat naar mijn gevoel het iets achter loopt merk ik dat als ik typ, heel veel fouten maak en dan elke keer terug moet om het te herstellen. Ik heb geprobeerd te typen met 't Samsung toetsenbord, 't google toetsenbord en swiftkey. Verder lijkt het touchscreen niet zo nauwkeurig als dat een iPhone scherm dat is. Merk namelijk dat als ik een woord moet verbeteren, ik redelijk m'n best moet doen om de cursor op de goede plek te krijgen. En wat ik ook wat minder vind is dat t minder overzichtelijk is dat iOS. De menuutjes in iOS zijn wat duidelijker en je kan ook goed en snel zien welke app tot wat toegang heeft. Misschien is t wel heel simpel, maar op dit moment is t voor mij echt even zoeken.
Al met al vind ik 't toch wel echt een top toestel die ik zeker nog een tijd zal gaan gebruiken.
Oja, nog een puntje wat ik ben vergeten. De telefoon had ik vrijdag ochtend om 09:30 in m'n handen en rond 12 uur had ik al weer wat krasjes op m'n scherm... Niet eens heftig gebruikt 🙁
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2016 00:06 . Reden: Toevoeging ]
THx! hebben we die ook binneboot 38.09 is eigenlijk zeer goed en best cheap idd. Ik zelf ben op zoek naar een 128 GB, ja belachelijk veel idd. Maar deze cijfers zijn zeer zeker ook interessant.Pierre_nr1 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 21:36:
[...]
Even een testje gedaan op mijn S7 Edge.
Kingston 64 GB microSDXC UHS Class 3 UHS-I :
Sequential Read : 72,41 MB/s
Sequential Write : 38,09 MB/s
Intern geheugen :
Sequential Read : 483,43 MB/s
Sequential Write : 141,12 MB/s
De schrijfsnelheidvan de Kingston is niet verkeerd moet ik zeggen. Kaartje kost 33,-
Nog steeds benieuw naar die van lexar uhs-2 en samsung uhs-1 cijfers zoals die van jouw.
Thx again.
Dat is voor ons ook nog redelijk nieuw want zit er pas in sinds 6.0Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:54:
...
en je kan ook goed en snel zien welke app tot wat toegang heeft. Misschien is t wel heel simpel, maar op dit moment is t voor mij echt even zoeken.
...
Maar als je gaat naar "Instellingen > Privacy en veiligheid > App-machtigingen" zie je per permissie wat elke app heeft nu. Als je alles van een app wilt zien ga je naar "Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Kies app > Machtigingen".
weet iemand wat de download boost inhoud en of het veel data kost op je abonnenment? ik heb zelf het idee dat hij minder snel foto`s upload (wifi) dan de S4 .Maar dat kan ook te maken hebben met hogere resolutie foto`s
S7 edge
S7 edge
[ Voor 4% gewijzigd door Pindope op 14-03-2016 00:37 ]
Klopt, iOS loopt gewoon nog smoother dan Android. Ongelofelijk dat het kan met al die rekenkracht, maar heeft ook te maken met stock Android of niet. De Nexus 6P loopt gewoon smoother dan een S7 ondanks betere specificaties.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:54:
Normaal een iPhone gebruiker, maar was erg benieuwd naar de S7. Dus sinds vrijdag ochtend eigenaar van een S7 Black. Tot nu toe zeer tevreden over het toestel. Doe een volle dag(09:00 - 22:30) van 100% naar ong 5% - 10% met redelijk gebruik(whatsapp, facebook, youtube filmpjes en nu vooral vanwege de nieuwigheid veel mn VR bril op. Dus de batterij houdt t prima uit. Camera schiet mooie plaatjes, ook in het donker. Vind de plaatjes in t algemeen mooier dan m'n iPhone 6s. Enige wat ik opmerk is dat je een redelijk vaste hand moet hebben wil je in t donker geen bewogen beeld krijgen.
Nu maar hopen dat anderen hier ook hun SD card willen test. Ik heb androbench gebruikt.Schotborgh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:02:
[...]
THx! hebben we die ook binneboot 38.09 is eigenlijk zeer goed en best cheap idd. Ik zelf ben op zoek naar een 128 GB, ja belachelijk veel idd. Maar deze cijfers zijn zeer zeker ook interessant.
Nog steeds benieuw naar die van lexar uhs-2 en samsung uhs-1 cijfers zoals die van jouw.
Thx again.
Met downloadbooster worden bij bestanden >30 MB je wifi en 4g gecombineerd, zodat je sneller je data binnen hebt.Pindope schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:35:
weet iemand wat de download boost inhoud en of het veel data kost op je abonnenment? ik heb zelf het idee dat hij minder snel foto`s upload (wifi) dan de S4 .Maar dat kan ook te maken hebben met hogere resolutie foto`s
S7 edge
Of het ook voor uploaden wordt gebruikt weet ik niet, maar het geldt dus sowieso vanaf 30MB. Zo groot zijn de foto's niet. Misschien eens met een filmpje proberen...
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Ah oké dan ligt t niet aan mij gelukkig!jip_86 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:10:
[...]
Dat is voor ons ook nog redelijk nieuw want zit er pas in sinds 6.0
Maar als je gaat naar "Instellingen > Privacy en veiligheid > App-machtigingen" zie je per permissie wat elke app heeft nu. Als je alles van een app wilt zien ga je naar "Instellingen > Applicaties > Applicatiebeheer > Kies app > Machtigingen".
Is idd bizar hoe een extra software laagje van een fabrikant kan doen..alwaysleft schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:39:
[...]
Klopt, iOS loopt gewoon nog smoother dan Android. Ongelofelijk dat het kan met al die rekenkracht, maar heeft ook te maken met stock Android of niet. De Nexus 6P loopt gewoon smoother dan een S7 ondanks betere specificaties.
iPhones zijn volgens mij niet verschrikkelijk krachtig, maar doordat de hard- en software goed op elkaar zijn afgestemd werkt t als een tierelier..
Pfff wilde na aankoop van 10 maart van mijn samsung s7 bij mediamarkt waarbij verkoper me verzekerde dat ik de gear vr gratis zou krijgen. Ga ik vandaag online met kopie van alles en dan kan ik de aankoopdatum van 10 maart niet kiezen! Tot alleen 9 maart beschikbaar. Ben op zijn zachts gezegd pissig. Had van tevoren al op hun site van samsung gekeken. Op 1e pagina zeggen ze 9 maart bij de actie. Als je op actie klikt staat t/m 10 maart en als je in hun eigen bijzonder voorwaarden klikt staat er ook t/m 10 maart. Op die dag was 10 maart ook nog beschikbaar om te kiezen.
Lekker weer! Samsung ook goed bezig. Volgens mij zit Samsung hier fout. Maar weer gaan bellen met deze grappenmakers
Lekker weer! Samsung ook goed bezig. Volgens mij zit Samsung hier fout. Maar weer gaan bellen met deze grappenmakers
[ Voor 8% gewijzigd door Schotborgh op 14-03-2016 01:31 ]
Ik zou sowieso een screenshot maken, ik kocht ooit een spel bij MM waar je gratis een voucher kreeg voor een andere spel, volgens MM niet tot ik een screenshot op mijn telefoon toonde van wel.
Goed idee, aangezien sharing caring is. Zie hier screenshotsMizgala28 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 01:44:
Ik zou sowieso een screenshot maken, ik kocht ooit een spel bij MM waar je gratis een voucher kreeg voor een andere spel, volgens MM niet tot ik een screenshot op mijn telefoon toonde van wel.

En dat terwijl het glas van een iphone 6s veel zachter is dan gorilla glass 4 volgens reviews. Misschien pech en een zandkorreltje in je zak gehad.Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:54:
Wat betreft de touch is het misschien even wennen. Op mn S6 type ik ook iets beter dan de S7 vakt me op en als ik weer een iPhone in mn handen heb dan type ik ook vaak verkeerd dus het lijkt me een kwestie van wennen. Wel toegeven dat de touch response/snelheid van het keyboard erg goed is bij de iPhone. Voordeel van Android is weer de betere en meertalige correctie/woordvoorspelling.
Ik heb beiden gehad en het zijn gewoon goede toestellen. Het verschil is welk OS je plezierig vind werken en eventuele features.
Verwijderd
Ja van t glas baal ik wel, maar is helaas niet anders.Garret1410 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 07:46:
[...]
En dat terwijl het glas van een iphone 6s veel zachter is dan gorilla glass 4 volgens reviews. Misschien pech en een zandkorreltje in je zak gehad.
Wat betreft de touch is het misschien even wennen. Op mn S6 type ik ook iets beter dan de S7 vakt me op en als ik weer een iPhone in mn handen heb dan type ik ook vaak verkeerd dus het lijkt me een kwestie van wennen. Wel toegeven dat de touch response/snelheid van het keyboard erg goed is bij de iPhone. Voordeel van Android is weer de betere en meertalige correctie/woordvoorspelling.
Ik heb beiden gehad en het zijn gewoon goede toestellen. Het verschil is welk OS je plezierig vind werken en eventuele features.
iOS zit er zo in bij mij dat het waarschijnlijk idd gewoon een kwestie van wennen is. Voor de rest is t wel echt een super toestel.
Nog steeds niet..Mizgala28 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 23:54:
[...]
Uitloggen, gegevens van de app wissen en opnieuw instellen en daarna proberen misschien?
Ik vind dit een beetje "rare gang" van zaken:dafmay schreef op zondag 13 maart 2016 @ 20:24:
[...]
Ik had de zwarte...deze dus omgeruild en men had deze niet meer voorradig, dus een witte meegenomen in afwachting op nieuwe voorraad.
Je hebt dus nu TIJDELIJK een witte, totdat de "zwarte" er weer is, en dan gaat deze "witte" weer retour?
En wat doen ze dan met die "witte"? Iemand anders krijgt dan een "tweedehandsje"? Of wordt deze (onterecht) ook weer terug gestuurd naar Samsung?
IMHO, als je als vervangend exemplaar weer een "zwarte" wilt hebben, en deze is niet op voorraad, dan moet je maar wachten totdat deze er wel is! Je toestel was immers "niet stuk"!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Ik heb ook even een test met mijn sd kaart gedaan (gewone S7). Om beter te kunnen vergelijken heb ik het ook met de app androbench gedaan.Schotborgh schreef op maandag 14 maart 2016 @ 00:02:
[...]
THx! hebben we die ook binneboot 38.09 is eigenlijk zeer goed en best cheap idd. Ik zelf ben op zoek naar een 128 GB, ja belachelijk veel idd. Maar deze cijfers zijn zeer zeker ook interessant.
Thx again.
Ik heb een Samsung Pro Plus UHS-I U3 128GB:
Sequential Read : 69,62 MB/s
Sequential Write : 57,53 MB/s
Intern geheugen :
Sequential Read : 482,18 MB/s
Sequential Write : 140,97 MB/s
Best oké
[ Voor 46% gewijzigd door KaleBatzZ op 15-03-2016 07:40 ]
Ik lust geen rotte appels...
Sinds vrijdag in het bezit van een S7 Edge. Dit was wel weer even wennen na +/- 5 jaar iOs.
Maar wat een mooi toestel zeg. Zoals ik zei wel even zoeken en vaak de fout maken om app instellingen op te zoeken in de algemene instellingen in plaats van in de app zelf
Gelijk Nova launcher er op gezet. Vervolgens alle andere apps erop. Had alleen "Nee" gekozen toen er iets over Samsung Knox werd gevraagd. Moet nog even uitzoeken of ik dat aan moet zetten.
Ik ben een lichte gebruiker. Zaterdag ochtend om 7 uur 100% opgeladen en zit nu nog op 41% met een sot van 3 uur en 5 minuten. Gebruik is: Facebook, Twitter, Whatsapp, Browsen, Youtube (2/3 filmpjes) en sporadisch een spelletje gespeeld. (Clash royale) Super blij mee!
Wel 1 dingetje waar ik mij aan stoor. Als ik de telefoon op Do not disturb zet dan trilt hij niet meer en maakt geen geluid. Het led lampje gaat echter wel aan. Ik kan nergens vinden of je dit kan uitzetten als Do not disturb aan staat. Ik wil namelijk niet elke dag en m'n telefoon op Do not disturb zetten en het notificatie lampje in andere instellingen moet uitzetten om dit vervolgens 's ochtends weer aan te zetten.
Mocht het niet in Do not disturb kunnen dan zou de enige oplossing zijn dat je het notificatie lampje vanuit de bovenste instellingen balk aan/uit kan zetten. Maar volgens mij kan je daar geen instellingen aan toevoegen? Nu weet ik wel dat je favorieten kan maken en hem dus bovenaan de instellingen kan zetten. Maar dat vindt ik eigenlijk gewoon te irritant
Maar wat een mooi toestel zeg. Zoals ik zei wel even zoeken en vaak de fout maken om app instellingen op te zoeken in de algemene instellingen in plaats van in de app zelf
Gelijk Nova launcher er op gezet. Vervolgens alle andere apps erop. Had alleen "Nee" gekozen toen er iets over Samsung Knox werd gevraagd. Moet nog even uitzoeken of ik dat aan moet zetten.
Ik ben een lichte gebruiker. Zaterdag ochtend om 7 uur 100% opgeladen en zit nu nog op 41% met een sot van 3 uur en 5 minuten. Gebruik is: Facebook, Twitter, Whatsapp, Browsen, Youtube (2/3 filmpjes) en sporadisch een spelletje gespeeld. (Clash royale) Super blij mee!
Wel 1 dingetje waar ik mij aan stoor. Als ik de telefoon op Do not disturb zet dan trilt hij niet meer en maakt geen geluid. Het led lampje gaat echter wel aan. Ik kan nergens vinden of je dit kan uitzetten als Do not disturb aan staat. Ik wil namelijk niet elke dag en m'n telefoon op Do not disturb zetten en het notificatie lampje in andere instellingen moet uitzetten om dit vervolgens 's ochtends weer aan te zetten.
Mocht het niet in Do not disturb kunnen dan zou de enige oplossing zijn dat je het notificatie lampje vanuit de bovenste instellingen balk aan/uit kan zetten. Maar volgens mij kan je daar geen instellingen aan toevoegen? Nu weet ik wel dat je favorieten kan maken en hem dus bovenaan de instellingen kan zetten. Maar dat vindt ik eigenlijk gewoon te irritant
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Heb de S7 Edge Gold. Prachtig toestel, heb standaard energie besparing aan staan want toestel is zo ook nog snel genoeg..
Wel vreselijk irritant dat PS4 controller niet gelinkt kan worden met dit toestel. Erg jammer van Samsung.
Heb trouwens de tip opgevolgd met om naar de Amerikaanse Oculus store te gaan. Toch Milk vr kunnen downloaden.
Wel vreselijk irritant dat PS4 controller niet gelinkt kan worden met dit toestel. Erg jammer van Samsung.
Heb trouwens de tip opgevolgd met om naar de Amerikaanse Oculus store te gaan. Toch Milk vr kunnen downloaden.
Wat jij er van mag vinden zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Als je het niet eens bent met die gang van zaken dan kun je het CB laten weten.henklbr schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:33:
[...]
Ik vind dit een beetje "rare gang" van zaken:
Je hebt dus nu TIJDELIJK een witte, totdat de "zwarte" er weer is, en dan gaat deze "witte" weer retour?
En wat doen ze dan met die "witte"? Iemand anders krijgt dan een "tweedehandsje"? Of wordt deze (onterecht) ook weer terug gestuurd naar Samsung?
IMHO, als je als vervangend exemplaar weer een "zwarte" wilt hebben, en deze is niet op voorraad, dan moet je maar wachten totdat deze er wel is! Je toestel was immers "niet stuk"!
Ook heb jij voor jouw gemak (alleen om maar ff te kunnen blaten tegen iemand) mijn andere posts buiten beschouwing gelaten waarin ik duidelijk aangeef dat het scherm van mijn witte S7 ook weer niet goed is. Vandaar dat dit toestel ook weer retour moet, en dan ga ik weer voor een zwarte. Kortom...ik heb het volste recht om mijn aankoop van welgeteld eur 700,-- om te ruilen voor een goed exemplaar

Nu graag weer verder zonder 'op de man te spelen'. Is wel zo fijn voor de rest hier...vind je niet?
Wat gebeurt er eigenlijk met al die terug gestuurde telefoons?
Gaan die terug naar samsung? Of worden die weer verkocht?
Want eerlijk gezegd denk ik niet dat veel "niet tweakers" een probleem met het scherm ontdekken.
Gaan die terug naar samsung? Of worden die weer verkocht?
Want eerlijk gezegd denk ik niet dat veel "niet tweakers" een probleem met het scherm ontdekken.
Om weer on-topic te gaan....
Ik heb sinds gisteren Nova launcher in gebruik (zoals ik altijd doe op mijn toestellen), en zie dat op de S7 je de Samsung Weer widget gewoon kunt gebruiken. Dat was voorheen niet mogelijk (bijv op de S6 met LP).
Een aangename verassing
Ik heb sinds gisteren Nova launcher in gebruik (zoals ik altijd doe op mijn toestellen), en zie dat op de S7 je de Samsung Weer widget gewoon kunt gebruiken. Dat was voorheen niet mogelijk (bijv op de S6 met LP).
Een aangename verassing
Bedoel dit niet op de man af en niet jegens jou hoor: echt niet....Maar meer eigenlijk in het algemeen (dus niet aangevallen voelen ajb...)dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:41:
[...]
Wat jij er van mag vinden zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Als je het niet eens bent met die gang van zaken dan kun je het CB laten weten.
Ook heb jij voor jouw gemak (alleen om maar ff te kunnen blaten tegen iemand) mijn andere posts buiten beschouwing gelaten waarin ik duidelijk aangeef dat het scherm van mijn witte S7 ook weer niet goed is. Vandaar dat dit toestel ook weer retour moet, en dan ga ik weer voor een zwarte. Kortom...ik heb het volste recht om mijn aankoop van welgeteld eur 700,-- om te ruilen voor een goed exemplaar![]()
Nu graag weer verder zonder 'op de man te spelen'. Is wel zo fijn voor de rest hier...vind je niet?
Uiteraard is dit een keigoeie service van Coolblue, maar vind het toch vreemd (dit kan toch?)
Als je toestel niet in orde is, heb je natuurlijk recht op een nieuw toestel (en daar is de service van Coolblue heel goed in en mag menig ander "verkopend punt" een voorbeeld aan nemen)
Maar dat ze je dan nu een "tijdelijk wit" toestel meegeven omdat de "zwarte" niet op voorraad is vind ik vreemd idd imho!
Nu zeg je, dat dit toestel ook niet in orde is, maar wat als deze dus wel in orde was geweest: wat doen ze dan met dit toestel?
Natuurlijk zal dit jou ëen worst wezen" (zoals jij heel duidelijk hebt gemaakt), maar bekijk het eens van een "ander oogpunt"?
Nogmaals: is GEEN aanval op jou persoonlijk!
Samsung Galaxy S21 Ultra 5G SM-G998B 512GB | Build-number: RP1A.200720.012.G998BXXU1AUC8 | Security Patch Level: 2021-04-01
Wat een fantastische toestel! Sinds vrijdag heb ik ook een S7 Edge (wit) in mijn bezit en ik ben uiterst tevreden. Sinds dat ik het toestel binnen heb gekregen heb ik deze direct in een hoesje geplaatst, het gaat om de Spigen Case Ultra Hybrid. Ook echt een aanrader, heel dun en echt transparant met een mooie uitkeping voor het gebogen scherm.
Mijn vorige telefoon was een Lumia 930 en hoewel ik tevreden was met dat toestel is dit scherm echt zoveel mooier qua scherpte en kleuren. Van de verhalen die ik hier lees kan ik niets herkennen (rare kleuren o.i.d.).
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb is dat het notificatie LED (die blauwe) ook actief is tijdens "Do not disturb". 's Nachts is dit lampje toch aardig fel op je nachtkastje
.
Mijn vorige telefoon was een Lumia 930 en hoewel ik tevreden was met dat toestel is dit scherm echt zoveel mooier qua scherpte en kleuren. Van de verhalen die ik hier lees kan ik niets herkennen (rare kleuren o.i.d.).
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb is dat het notificatie LED (die blauwe) ook actief is tijdens "Do not disturb". 's Nachts is dit lampje toch aardig fel op je nachtkastje
Zoals ik hierboven aangaf vindt ik dat ook irritant. Ik ben bang dat de enige oplossing Takser ($2.99) is. En dan bepaalde tijden instellen wanneer het led lampje uit staat. Niet optimaal maar het lijkt mij tot nu toe de enige oplossing.Razr schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:59:
Wat een fantastische toestel! Sinds vrijdag heb ik ook een S7 Edge (wit) in mijn bezit en ik ben uiterst tevreden. Sinds dat ik het toestel binnen heb gekregen heb ik deze direct in een hoesje geplaatst, het gaat om de Spigen Case Ultra Hybrid. Ook echt een aanrader, heel dun en echt transparant met een mooie uitkeping voor het gebogen scherm.
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb is dat het notificatie LED (die blauwe) ook actief is tijdens "Do not disturb". 's Nachts is dit lampje toch aardig fel op je nachtkastje.
Je hebt ook nog Light Flow (Gratis versie is genoeg. En pro kost $1.99) maar ik lees daar veel problemen over.
Er zullen vast meer mensen zijn die dit "probleem" hebben met het led lampje. Hoe hebben jullie dat opgelost?
Ik heb er zelf voor gekozen om de galaxy niet in een hoesje te doen en geen screen protector op het scherm te plakken. Ik ben erg voorzichtig met mijn telefoons en heb pas 1 keer een telefoon laten vallen en dat was toen ik van de trap lazerde

Sorry maar ik vind dat jij 'blaat' hier (om in je eigen termen te blijven). Hij mag best zijn mening geven, zonder zo'n reactie van jou te hoeven krijgen.dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:41:
[...]
Wat jij er van mag vinden zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Als je het niet eens bent met die gang van zaken dan kun je het CB laten weten.
Ook heb jij voor jouw gemak (alleen om maar ff te kunnen blaten tegen iemand) mijn andere posts buiten beschouwing gelaten waarin ik duidelijk aangeef dat het scherm van mijn witte S7 ook weer niet goed is. Vandaar dat dit toestel ook weer retour moet, en dan ga ik weer voor een zwarte. Kortom...ik heb het volste recht om mijn aankoop van welgeteld eur 700,-- om te ruilen voor een goed exemplaar![]()
Mijn mening is dat je een perfectionist bent en het een sport is geworden voor jou om telefoons om te blijven ruilen. Als je weet dat de telefoon je toch niet gaat bevallen en ze telkens niet goed zijn (in jouw ogen), waarom dan nog blijven kopen? Ik denk persoonlijk dat je het leuk vindt om ze om te ruilen en dat hier te komen vermelden. Dan moet je ook niet raar opkijken als er door anderen vraagtekens bij worden gezet.
Hier een gouden s7 edge en bevalt prima.
Ik leg het toestel met het scherm omlaag. Dat scheelt flink wat lichtJSchut schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:08:
[...]
Zoals ik hierboven aangaf vindt ik dat ook irritant. Ik ben bang dat de enige oplossing Takser ($2.99) is. En dan bepaalde tijden instellen wanneer het led lampje uit staat. Niet optimaal maar het lijkt mij tot nu toe de enige oplossing.
Je hebt ook nog Light Flow (Gratis versie is genoeg. En pro kost $1.99) maar ik lees daar veel problemen over.
Er zullen vast meer mensen zijn die dit "probleem" hebben met het led lampje. Hoe hebben jullie dat opgelost?
[.....]
Beetje overdrevenreactie toch? Ik snap zijn opmerking prima, je hebt idd al veel issues gehad maar nu geef je aan tijdelijk een witte te nemen om op de volgende voorraad af te wachten. Snap dat dit niet direct helemaal lekker zit bij iedereen.dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:41:
[...]
Tenzij ze dit bij coolblue zo zelf aanraden/aanbieden, wat me niet eens enorm zou verbazen bij hen (aangezien zij wel top zijn qua service bedoel ik dan). Dan is het aan hun en zijn de kosten ook voor hun.
Vervolgens speel je zelf op de man terwijl de oorspronkelijke poster alleen je situatie aanstipt.
Hoe dan ook, natuurlijk enorm balen als zo'n duur toestel tegenvalt en niet aan de verwachtingen voldoet. Hier uiterst tevreden met mijn zwarte S7...
Mensen is dit normaal: 35 minuten on screen en 10 procent eraf en zit nu op 90 procent. Heb alleen beetje gesurfd via browser.
Hier 32min SOT, 91% en 3u 5min op batterij.battia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:21:
Mensen is dit normaal: 35 minuten on screen en 10 procent eraf en zit nu op 90 procent. Heb alleen beetje gesurfd via browser.
Alhoewel het uiteraard niet 1-op-1 zal kloppen maar toch: 100/10 = 10, 10 x 35 = 350 = 6 uur = primabattia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:21:
Nickname does not reflect reality
red1 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:15:
[...]
Sorry maar ik vind dat jij 'blaat' hier (om in je eigen termen te blijven). Hij mag best zijn mening geven, zonder zo'n reactie van jou te hoeven krijgen.
Ah I see...mijn excuses, het voelde inderdaad als een persoonlijke aanval. Had m'n koffie nog niet gehadhenklbr schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:51:
[...]
Bedoel dit niet op de man af en niet jegens jou hoor: echt niet....Maar meer eigenlijk in het algemeen (dus niet aangevallen voelen ajb...)
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 14-03-2016 10:24 ]
Ik ga hetzelfde doen met die van mij.. Alleen vraag ik me af wat er gebeurd als de 14-dagen termijn verstreken is sinds de beginaankoop.. Dan zal je volgens mij niet direct meer een nieuw toestel krijgen..dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:23:
[...]
[...]
Ah I see...mijn excuses, het voelde inderdaad als een persoonlijke aanval. Had m'n koffie nog niet gehad
Hmm. Ik 2.5 uur op batterijSander_1903 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:22:
[...]
Hier 32min SOT, 91% en 3u 5min op batterij.
10% met 35 minuten is 100% met 350 minuten even snel gerekend. Kom je op bijna 6u SoT...battia schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:21:
Ik zou er voor tekenen
Hier ondertussen 16u op mijn batterij, 22% over en SoT van 4:20...
Dat heb ik geprobeerd idd. Scheelt een hoop. Echter is het bij ons zo donker dat het nog steed seen flinke blauwe gloed geeft.dennisk. schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:20:
[...]
Ik leg het toestel met het scherm omlaag. Dat scheelt flink wat licht.
Hoop toch eigenlijk dat er iemand is met een goed oplossing
Als je de telefoon 's nachts nou in de vliegtuigmodus zet krijg je ook geen meldingen --> geen licht lijkt me?Razr schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:59:
Het enige nadeel wat ik tot nu toe heb is dat het notificatie LED (die blauwe) ook actief is tijdens "Do not disturb". 's Nachts is dit lampje toch aardig fel op je nachtkastje.
Dan kan je ook geheel niet gebeld worden, ivm met een noodgeval of zo, lijkt mij ook niet ideaal.X2X2X schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:29:
Als je de telefoon 's nachts nou in de vliegtuigmodus zet krijg je ook geen meldingen --> geen licht lijkt me?
Nickname does not reflect reality
Dat klopt voor zover ik weet. Zolang je binnen de afkoel-periode bent, dan kun je het toestel gewoon retourneren (of omruilen).laurensdbb schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:25:
[...]
Ik ga hetzelfde doen met die van mij.. Alleen vraag ik me af wat er gebeurd als de 14-dagen termijn verstreken is sinds de beginaankoop.. Dan zal je volgens mij niet direct meer een nieuw toestel krijgen..
Daarom lijkt het me beter om gewoon geld terug te vragen en dan een nieuwe te kopen..dafmay schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:33:
[...]
Dat klopt voor zover ik weet. Zolang je binnen de afkoel-periode bent, dan kun je het toestel gewoon retourneren (of omruilen).
Dan heb je voor die nieuwe weer 14 dagen retourrecht..

Dit is waarschijnlijk de camera die je hoort. Heb ik ook bij m'n S7e en had dit ook bij de S6.Ttje schreef op zondag 13 maart 2016 @ 13:09:
Heb vrijdag ook de 'normale' S7 mogen ontvangen. Ik vind het scherm er toch wel, vooral op witte vlakken, erg roze eruitzien? Onder een kleine verticale hoek ziet het er beter uit, witter dus....
Daarnaast zit er heel iets speling in de knoppen en als ik het toestel schud, hoor ik duidelijk iets loszitten???
Is de OIS.
Ik las trouwens hier op het forum dat er ook mensen zijn met zwarte earphones?? Ik heb een zwart toestel en witte earphones gekregen.
[ Voor 11% gewijzigd door Kapitein187 op 14-03-2016 10:39 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik dacht ik zwarte, tot ik hoorde dat je het doosje moest openmaken... Waren idd witte in een zwart transparant doosjeKapitein187 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:36:
[...]
Dit is waarschijnlijk de camera die je hoort. Heb ik ook bij m'n S7e en had dit ook bij de S6.
Is de OIS.
Ik las trouwens hier op het forum dat er ook mensen zijn met zwarte earphones?? Ik heb een zwart toestel en witte earphones gekregen.
Dat zou vast werken, maar dat is niet gewenst. Sowieso omdat je dan niet bereikbaar bent zoals iemand al aangaf en ook omdat je dan zelf altijd die modus moet inschakelen en in de ochtend weer uitschakelen. De "Do not disturb" is juist handig omdat je tijden kunt instellen wanneer je alleen volgens bepaalde regels notificaties wilt ontvangen.X2X2X schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:29:
[...]
Als je de telefoon 's nachts nou in de vliegtuigmodus zet krijg je ook geen meldingen --> geen licht lijkt me?
Yup. Wel geldt die 14 dagen uiteraard voor ieder nieuw/omgeruild toestel. Vorig jaar heb ik mijn S6 welgeteld 5x omgeruild vanwege slecht scherm (en andere zaken zoals losse Home button enz). Hier was ik uiteindelijk zo'n 1-1,5 maand mee zoet. Alles binnen de afkoelperiode van 14 dagen.laurensdbb schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:35:
[...]
Daarom lijkt het me beter om gewoon geld terug te vragen en dan een nieuwe te kopen..
Dan heb je voor die nieuwe weer 14 dagen retourrecht..
Cogitationis poenam nemo patitur
Leg het toestel onde je kussenJSchut schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:27:
[...]
Dat heb ik geprobeerd idd. Scheelt een hoop. Echter is het bij ons zo donker dat het nog steed seen flinke blauwe gloed geeft.
Hoop toch eigenlijk dat er iemand is met een goed oplossingAl denk ik dat Tasker de beste van de slechste is. (Weet niet of het een batterij slurpende app is.)
En heb je wel eens aan een app als IFTTT gedacht.?? Die kan heel veel. Al weet ik niet of ie dit kan
[ Voor 9% gewijzigd door r_buren op 14-03-2016 10:58 ]
Hier is ie net binnen (Zwarte S7 Edge), erg mooi toestel en hij ligt echt heerlijk in de hand! Kreeg gelijk een update binnen, dus die nu maar even installeren. Dat Always-on screen? Werkt dat alleen als ie op tafel ligt of is ie dan in bijvoorbeeld je broekzak ook aan?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ziet er goed uit die case, zijn er meer mensen die een soort gelijk om hun S7 hebben? En is hier een accessoires topic voor?Razr schreef op maandag 14 maart 2016 @ 09:59:
Gaat als het goed is (mits zo ingesteld) in je broekzak uitDennusB schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:03:
Hier is ie net binnen (Zwarte S7 Edge), erg mooi toestel en hij ligt echt heerlijk in de hand! Kreeg gelijk een update binnen, dus die nu maar even installeren. Dat Always-on screen? Werkt dat alleen als ie op tafel ligt of is ie dan in bijvoorbeeld je broekzak ook aan?
Ja maar ik denk dat je daarmee alleen apps kan triggeren iets te doen?r_buren956 schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:57:
[...]
Leg het toestel onde je kussenDan zie je er niks meer van haha
En heb je wel eens aan een app als IFTTT gedacht.?? Die kan heel veel. Al weet ik niet of ie dit kan
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support
Discussie over de Nougat update mag in
[Samsung Galaxy S7 Serie] Nougat update problemen
Prijs en Levertijden discussies horen in het daarvoor bestemde topic! Zie: [Samsung Galaxy S7-serie] Levertijden & Prijzen.
Het S7 (Edge) Accessoires topic: [Samsung Galaxy S7 / S7 edge] Accessoires Topic.
Het S7 (Edge) Batterij problemen: [Samsung Galaxy S7 serie] Battery-drain topic.
Het S7 serie rooten & custom rom's topic: [Samsung Galaxy S7 serie] rooten en custom rom's topic.
Het Gear VR topic: Samsung Gear VR
Het RMA & Support topic: [Samsung] RMA & Support