Ook ik mag overstappen, mijn huidige (nuon) loopt af 31 oktober. Via de app van nuon zie ik wat het verwachte verbruik gaat zijn over het hele jaar. Deze geeft nu aan dat ik zit op 1100 Kwh en 500 m3, allebei naar boven afgerond.
Via pricewice en energieleveranciers.nl komt vandebron als goedkoopste naar boven en zit ik op een jaarbedrag van 462 euro (hier is de welkomstpremie van 240 euro al vanaf)
EDIT: via goedkoopsteenergie.com komt hij uit bij essent voor 367 euro, ga ik naar de website van essent zelf komt hij uit op 603 euro en dan gaat er nog de 250 euro welkomspremie vanaf dus 353 euro.
EDIT2: Ga ik via cashbackxl naar essent site wordt het bedrag 546 euro alleen krijg ik dan geen 250 welkomstpremie maar 200 en dus wordt het 346 euro en dan nog eens 35 euro cashback. Mij lijkt dit dan de beste optie, ben alleen bang voor de bekende addertjes onder het gras. 3x essent 3x via een andere weg 3x een ander eindbedrag, apart
Nu ben ik ook lid van de welbekende cashbackxl website, alleen hoe kan ik hier nog extra korting krijgen?? volgens mij staat vandebron er niet bij daar maar wel pricewise.
Denk dat het gewoon vandebron gaat worden, alleen weet ik niet goed wanneer ik dit het beste kan aanvragen, nu al? of wachten op mijn jaarafrekening over een maandje??
[
Voor 26% gewijzigd door
Dirk0s op 08-10-2017 10:37
]