noobynater schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:22:
Dat verklaart wel het eea, thanks voor de update. Wellicht dat ik zelf dit weekend maar eens ga overstappen, heb eigenlijk nog tot februari maar ben bang dat als er maatregelen komen dat de prijzen dan wat gaan zakken.
Dit zie ik ook nog wel gebeuren, kan nog wachten tot 7 januari, maar goed...
@
reneeke1970 , jij had bij Eneco 23 cent als terugleververgoeding?
Ik kom bij hun uit me 22.069 (Enkeltarief HollandseWind & Zon®).
@
Andrehj , had jij verder nog wat vernomen van Kernion of heeft die ene persoon je niet meer teruggebeld?
Wel echt mega irritant dat die vergelijkingssites ineens niet meer laten zien, elke site heeft 1 of 2 aanbieders met een heel laag teruglevertarief. De leveranciers zelf maken er ene potje van:
- Bij Vattenfall kan ik alleen maar strom+gas aanvragen
- Bij Essent kun je alleen 3 jaar afsluiten en die tonen alle prijzen inc. btw, behalve de terugleververgoeding.
- Bij Budget energie kun je geen zonnepanelen kiezen en ook geen min aantal kWh
- Bij Kernion blijft mijn aanbod een eindeloze spinner en kan ik geen details zien van wat ik ga afsluiten
- Bij NLE kan ik ook geen zonnepanelen opgeven en kijken wat mijn prijzen zijn
Misschien check ik deze dingen te snel en zijn alle 'gegevens' verstopt op de sites, maar dit is gewoon om te lachen. Simpel een contract afsluiten is zo erg lastig en vergelijken gaat ook voor geen meter met die sites.
Alleen Eneco & Delta lijken het goed voor elkaar te hebben met het duidelijk afsluiten van een contract en duidelijke gegevens. Eneco is groot, dus failliet gaan zie ik ook niet 123 gebeuren.
[
Voor 5% gewijzigd door
Krilo_89 op 13-10-2021 09:36
]