Ik heb hetzelfde contract. Die van mij loopt ondertussen al. Vanmorgen heb ik de screenshots van mijn tarieven gepost vanuit de app.remier schreef op maandag 27 juni 2022 @ 17:20:
[...]
Nee het is nog steeds niet duidelijk:
- volgens GC rectificatiemail én GC helpdesk via de WhatsApp ga ik "€1,84519 per m3 en dat is inclusief 9% BTW" betalen. Dit terwijl in het afgesloten contract €1,84519 per m3 inclusief 21% btw staat. Contract afgesloten 15-06.
- Volgens mijn eigen berekening zou dit €1,6622 inclusief 9% btw moeten zijn ((1,84519/1,21)*1,09) vanaf Juli. Zie rechts hieronder in de screenshot.
- Volgens het contract van @Ewivis is het €1,6622 inclusief 9% btw. Zie links hieronder in de screenshot.
[Afbeelding]
Inmiddels ook een mail gestuurd naar klachten@greenchoice.nl bedankt voor de tip.
Hierin ook gelijk de vraag gesteld hoe het tarief voor 2023 en 2024 uit moet komen te zien, want als het 9% btw is in de tabel, dan moet ik voor 2023 en 2024 óók deze gaan terugrekenen naar 21% btw.
m.a.w. door dit "abuis" valt alles een stuk duurder uit dan netjes afgesproken met ze in het contract.
De tarieven zonder BTW in je screenshots zijn precies hetzelfde. Daar moet je naar kijken. Enige onduidelijkheid zat in de BTW berekening.
Alleen de mail die naar een veel te grote populatie is gestuurd (ook naar mij terwijl ik het contract op 9 juni binnen kreeg) en de communicatie van de helpdesk schept verwarring.. de cijfers spreken voor zich
[ Voor 6% gewijzigd door SaittamW op 27-06-2022 17:39 ]