Losse (internet-)spaar rekening openen. Het bedrag wat je extra aan je voorschot zou willen betalen als maandelijkse overschrijving er in zetten. Klaar. Als je de eindafrekening krijgt kan je mooi het geld van die spaarrekening pakken. Je hoeft echt niet elke maand na te denken over het bedrag.P_Tingen schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 13:29:
[...]
Zelf aan de kant zetten of via de stroomboer maakt me eerlijk gezegd niet heel veel uit. Ik vind het ook wel gemakkelijk dat ik er niet meer naar om hoef te kijken en geen wisselende lasten heb. Ik kan het zelf bijhouden, maar dan moet ik elke maand een ander bedrag naar mijn buffer boeken. Gedoe.
Tuurlijk kan BE ook failliet gaan, maar dat risico neem ik dan maar.
En de vraag of mijn huidige voorschot genoeg is, was nou net de vraag die ik ook stelde
En of het nieuwe voorschot voldoende is? Dat kan jij zelf beter inschatten dan wij denk ik. Hangt vooral af van je gebruik Maar ik zou denk ik in jouw geval gewoon +/- 100 euro per maand op de spaarrekening zetten. Hou je het over? Ga je lekker wat leuks kopen van het geld.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939