Ik heb het idee dat stilzitten in mijn geval het beste is.
Al snap ik niet helemaal waarom...
[k zat bij Welkom voor 0,78 per m3
Per 1-11 na faillisement verplicht bij Eneco voor ca 1,80 per m3
Per 15-11 overgestapt naar modelcontract Vattenfall voor 0,80 per m3
Zij verhoogden prijs per januari naar 1,25 per m3
Tussentijdse verhoging per 1-4 naar 1,35 per m3
Alle prijzen all-in.
Geen idee of ze met die tussentijdse verhoging afzien van de gebruikelijke herziening per 1-7.
Wat mij opvalt is dat ik dus maar 10 cent per m3 meer ben gaan betalen bij de laatste verhoging. Dit terwijl rond die tijd een nieuw modelcontract bij hetzelfde Vattenfall zelf de 2,80 per m3 aantikte!
Ook nu nog is het gastarief voor een nieuwe modelcontractklant 2,07 per m3.
Het lijkt wel of ze bestaande contracten met een vaste opslag hebben verhoogd. De prijsstijging werd namelijk ook niet gecommuniceerd als absolute 'nieuwe prijs' maar 'zoveel euro gaat een huishouden dat 1100m3 verbruikt méér betalen".
Ik klaag niet. Want ik had niks kunnen doen als Vattenfall mij ook op 2+ euro per m3 had gezet.
Maar ik ben wel nieuwsgierig.
Vooralsnog blijf ik maar even stilzitten...
Al snap ik niet helemaal waarom...
[k zat bij Welkom voor 0,78 per m3
Per 1-11 na faillisement verplicht bij Eneco voor ca 1,80 per m3
Per 15-11 overgestapt naar modelcontract Vattenfall voor 0,80 per m3
Zij verhoogden prijs per januari naar 1,25 per m3
Tussentijdse verhoging per 1-4 naar 1,35 per m3
Alle prijzen all-in.
Geen idee of ze met die tussentijdse verhoging afzien van de gebruikelijke herziening per 1-7.
Wat mij opvalt is dat ik dus maar 10 cent per m3 meer ben gaan betalen bij de laatste verhoging. Dit terwijl rond die tijd een nieuw modelcontract bij hetzelfde Vattenfall zelf de 2,80 per m3 aantikte!
Ook nu nog is het gastarief voor een nieuwe modelcontractklant 2,07 per m3.
Het lijkt wel of ze bestaande contracten met een vaste opslag hebben verhoogd. De prijsstijging werd namelijk ook niet gecommuniceerd als absolute 'nieuwe prijs' maar 'zoveel euro gaat een huishouden dat 1100m3 verbruikt méér betalen".
Ik klaag niet. Want ik had niks kunnen doen als Vattenfall mij ook op 2+ euro per m3 had gezet.
Maar ik ben wel nieuwsgierig.
Vooralsnog blijf ik maar even stilzitten...