@
FaceDown het epistel was een poging inhoudelijk antwoord te geven (ging bij lange na niet alleen over de incassomachtiging), maar ik zal hierbij afsluiten en het korter proberen te.houden.
1. Je hebt gelijk, ging niet om de incassomachtiging maar om de 1e incasso per ideal betaling, daar reageerde je op met "zeer shady". En de incassomachtiging noemde je in de reactie daarop als een nadeel. In diezelfde reactie ook de verdachtmaking richting de labels. Dat leg ik e.e.a. over uit, daarop ontvang ik geen reactie.
Nu kom je weer met een rits nieuwe zaken waar ik weer op kan reageren (feitelijke partij waar je een overeenkomst mee afsluit is Energyzero, is niet nieuw (had ik al eerder gemeld bij een eerdere 'shady' vermelding van jouw kant als ik het goed heb) en hun klantenservice ook bereikbaar (maar net als andere energieleveranciers de laatste maanden drukker met klanten), en w.b.t. de website, de persoonlijke Energyzero omgeving is wmb aantoonbaar beter dan die van A-merk Eneco, lees terug in dit topic). Maar laten we maar stoppen met hierover te discussieren want dan wordt het weer een epistel.
2. Het is duidelijk, jij ziet het niet zitten in dat bedrijf. Je goed recht. Vervolgens lees / vertaal je de berichten / info hier over het bedrijf m.i. wel minstens zo negatief als jij anderen in dit topic ervan beticht van het omgekeerde (het ophemelen).
3, Niet dat dat punt per se over mij gaat maar ik zelf voel geen inherente behoefte on een bedrijf te verdedigen, wat dat betreft eens. Echter als beweringen niet stroken met mijn ervaringen met de specifieke leverancier, beschuldigingen niet kloppen of ik de logica achter een verdachtmaking simpelweg niet kan volgen, dan zal ik erop reageren. Persoonlijk: als welke leverancier dan ook zich misdraagt zal ik het melden. Als een andere leverancier een aanbod heeft dat me meer aanstaat stap ik ook zo over, ik heb geen emotionele band met welke energieleverancier ook.
4. Eens. Ik schat de kans dat de Vattenfalls ook failliet gaan ook kleiner in, de factor 1000 laat ik daarbij aan jou. Ik zou ook niemand iets aanraden, iedereen moet wat mij betreft zijn
eigen afweging maken.
PS Dit was mijn laatste inhoudelijke poging mbt deze discussie, vanaf nu kort en ongenuanceerd.
[
Voor 10% gewijzigd door
Cap op 20-02-2022 11:02
]