Kan iemand de leveringsvoorwaarden, en eventuele andere voorwaarden, van Leaseplan Energy hier posten. Wat voor ons van belang is zijn met name voorwaarden van vergoeding van de opzegboete. Om een bijdrage aan de community te leveren heb ik me helemaal het leplazerus gezocht
, maar het niet kunnen vinden. Er zijn via Google search wel wat oudere voorwaarden te vinden, alleen staat daarin dat er geen opzegboete vergoed wordt. Leaseplan Energy heeft het ergens of goed verstopt of ze leveren de voorwaarden pas nadat je een contract bij ze hebt afgesloten...
Edit: wat mij ook interessant lijkt is dat dit nu een soort van testcase is van vergoeding van opzegboete van de labels onderling. Wat gaat er gebeuren wanneer je van label, binnen EnergyZero, wilt veranderen. Van bijvoorbeeld ZonderGas naar Leaseplan Energy...
En het gaat er niet om of dat wel zinvol is, omdat de tarieven niet interessant genoeg zijn. Wat wij hier willen is transparantie, weten waar we aan toe zijn. Ook voor toekomstige beslissingen wanneer er mooie aanbiedingen langskomen...

Edit: wat mij ook interessant lijkt is dat dit nu een soort van testcase is van vergoeding van opzegboete van de labels onderling. Wat gaat er gebeuren wanneer je van label, binnen EnergyZero, wilt veranderen. Van bijvoorbeeld ZonderGas naar Leaseplan Energy...
En het gaat er niet om of dat wel zinvol is, omdat de tarieven niet interessant genoeg zijn. Wat wij hier willen is transparantie, weten waar we aan toe zijn. Ook voor toekomstige beslissingen wanneer er mooie aanbiedingen langskomen...

[ Voor 31% gewijzigd door Zhadox op 15-02-2022 11:19 ]