@i7x , Dan mag je mij ook vertellen welke zoektermen je hebt gebruikt om aan dat nummer te komen want het enige waar ik op uit kwam zijn die doorverbind websites. En dit was een van de eerste vragen of iemand misschien een normaal nummer van essent had.
Overigens heeft de essent medewerker die via facebook messenger reageert de malle molen bij essent in de gang gezet om het geheel correct af te handelen. De eerste reactie was na het lezen status en communicatie oei dat is lastig kun je een telefoon nummer geven wat handig is voor jou, waarop ik een voor mij gratis niet nederlands nummer gaf. .... dat kon dus niet, of ik binnenkort weer in NL was...
Waarop ik in het kort de situatie nog eenmaal uitlegde, waarop de medewerker reageerde met we gaan dit ongedaan maken.
Ik heb dit daarna nog even telefonisch doorgegeven aan mijn huidige leverancier en hopelijk was dit het laatste, behalve de feedback die ik ben beloofd, wat ik van Essent hoor.
Ik snap nog steeds niet waarom dezelfde informatie in een email/contactformulier bericht resulteert in we willen graag bellen en het nu wel tekstueel kan worden opgelost.
Ik heb een ........ hekel aan bellen voor dit soort dingen want dan staat er niets zwart op wit en je vergeet altijd iets in een gesprek.
Bedankt voor de verschillende suggesties.
Ik verleng nu alleen nog maar op de dag dat mijn huidige contract verloopt, dit soort ....... kost veel te veel tijd en ergernis.
Ohja Essent kan het vergeten voor de rest van mijn leven(buiten een seniel momentje van mijn kant misschien)
Nu binnenkort weer op zoek naar een aanbieder...... want mijn contract loopt af op de 18de..... En met mijn verbruik 1276Kwh /jaar en 781m3 /jaar is een lage stroom/gas prijs plus lage vaste kosten niet concurrerend met de kortingen die worden gegeven.
Huidige stand nuon powerdeal is de goedkoopste(€764/j) met €2 minder over een jaar dan Essent..... energievergelijkingsites starten met €820/j
Jammer dat de prijzen iets gestegen zijn in de laatste paar dagen, ik had essent afgesloten met een jaarprijs met dat verbruik op €726/j maar ja....
Die Nuon powerdeal is zonder korting duur en dus waarschijnlijk niet interesant om voor te zetten na een jaar, hoezo "5% nuon blijven loont korting" leuke kreet maar slaat dus nergens op zelfs met 25% korting te duur.
.... actievoorwaarden nuon powerdeal......
geldig van 1 september tot en met 31 december 2017
Dat is een tijdje terug hoe kan ik dit nog steeds bestellen?
.
[
Voor 15% gewijzigd door
Mafketel op 10-07-2018 12:19
. Reden: is die noun powerdeal nog wel geldig? ]