Was bij mij ook zo.Schinnen-groen schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 15:59:
Aangezien ons contract bij Greenchoice per 1-7 a.s. afloopt en er (na telefonisch contact) geen mogelijkheid bleek te zijn om gebruik te mogen maken van hun aanbieding op internet voor nieuwe klanten, de knoop vandaag doorgehakt.
Ach ik doe dat dan liever op hun eigen site.We hebben gekozen bij Vandebron voor een 1-jarig contract. De overstap via Gaslicht.com gemaakt, maar daar zijn geen speciale redenen voor. Er zijn op dit moment legio van dit soort sites.
Moeten ze wel bijblijven.Toch vind ik het jammer dat we bij Greenchoice weg gaan. Het is/was toch een van de pioniers in het verleden.
Ze weten tegenwoordig hoe het moet, ze waren bij mij alleen wel wat hoog in het maand bedrag, maar een goed gesprek aan de telefoon heeft dat opgelost.We zijn benieuwd hoe gladjes deze "oversteek" gaat verlopen. We krijgen nog koude rillingen als we denken aan de overstap van Essent naar Greenchoice, jaren geleden. Wat was dat een ellende.
~40kWp,2xSE7k,Victron 3xMPII48/10kVA+Mppt450(200/100), 135kWh Docan LFP, 25kW houtkachel, 120 Heatpipes+1210L, linkedin