Weet je wat, ik koop wel een nieuwe protector en dan zie ik wel of de barst verdwijnt bij het weghalen van de oude protector. Voor die 5 dollar het proberen waardschumi2004 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:33:
[...]
Weet je zeker dat het niet de protector is?
Bij mijn vriendin leek het ook alsof het eigenlijke scherm kapot was terwijl het toch de protector bleek te zijn.
Om zeker te zijn had ik hem sowieso verwijderd, weet je meteen waar je aan toe ben. Bij mijn vriendin bleef ie redelijk heel en kon ie er terug op tot nieuwe binnen was.MeltedForest schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:18:
[...]
Weet je wat, ik koop wel een nieuwe protector en dan zie ik wel of de barst verdwijnt bij het weghalen van de oude protector. Voor die 5 dollar het proberen waard
https://www.reddit.com/r/...oneplus_2_launch_edition/
De Europese OnePlus Two schijnt zowel band 3 als 20 van het LTE netwerk te ondersteunen. Volgens mij is band 20 het 800Mhz netwerk. Goed nieuws voor Vodafone en KPN 4G gebruikers dus!(?)
De Europese OnePlus Two schijnt zowel band 3 als 20 van het LTE netwerk te ondersteunen. Volgens mij is band 20 het 800Mhz netwerk. Goed nieuws voor Vodafone en KPN 4G gebruikers dus!(?)
Nieuws over OnePlus Two kan hier:Flipswix schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:43:
https://www.reddit.com/r/...oneplus_2_launch_edition/
De Europese OnePlus Two schijnt zowel band 3 als 20 van het LTE netwerk te ondersteunen. Volgens mij is band 20 het 800Mhz netwerk nieuws voor Vodafone en KPN 4G gebruikers dus!(?)
[OnePlus 2] Ervaringen en Discussie
thnx even gekeken maar lijkt meer een nep waarde wat die geeft. Hij beweert nu ik hem heb opgeladen dat ik net als 9 maanden terug en wel 150 maal opladen nog steeds een 3100mha batterij hebMarcva schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 04:55:
[...]
Battery Monitor geeft werkelijke mhA weer. Niet aantal loadcycles.
Dat geloven we dus niet he
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Heb het nu een aantal keer geprobeerd, zelfs nog handmatig system gewiped meerdere malen en geflashd, maar de kernel van april blijft. Probeer morgen anders wel een nightly eens zien of dat helpt.Kartmans1 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 14:30:
[...]
Kernel version moet ook 3 juni zijn, daar zit dus waarschijnlijk de fout. Inderdaad even helemaal opnieuw flashen wat hierboven ook al werd gezegd.
Oke bedankt voor jullie reacties ik ga wel wachten op de oneplus 2 en als die iets teduur is koop ik gewoon de 1+1
Je hebt gelijk, het is toch de screenprotectorschumi2004 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:00:
[...]
Om zeker te zijn had ik hem sowieso verwijderd, weet je meteen waar je aan toe ben. Bij mijn vriendin bleef ie redelijk heel en kon ie er terug op tot nieuwe binnen was.
En volgens mijn vorige bestelling moet ik nog een Nillkin thuis hebben liggen want ik had er gelijk maar 2 gekocht, vanavond de lades maar eens doorspitten

[ Voor 4% gewijzigd door MeltedForest op 10-07-2015 09:03 ]
Ik vraag me af of de one nog wel verkocht gaat worden.Patatbak schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 02:56:
Oke bedankt voor jullie reacties ik ga wel wachten op de oneplus 2 en als die iets teduur is koop ik gewoon de 1+1
Momenteel is ie sold out. Wellicht depleten ze hun inventory voor de 2?
ik hoop dat ze hem dan nog wel verkopenR J schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:55:
[...]
De
Ik vraag me af of de one nog wel verkocht gaat worden.
Momenteel is ie sold out. Wellicht depleten ze hun inventory voor de 2?
Ik draai nu ruim twee weken op de meest recente AS2I3 versie met 5.0.2 android.
Op zich ben ik tevreden, maar wel enkele ergernissen:
- Batterijduur is duidelijk minder tov CM11. Ik ervaar dat het mij makkelijk 15% à 18% op het eind van de dag scheelt.
- Als ik thuis wifi aanzet dan selecteert hij vaak het publieke netwerk van mijn operator, ipv mijn eigen thuisnetwerk. Moet ik dus manueel aangeven dat hij mijn netwerk moet kiezen. Dat was voordien zelden tot nooit het geval.
- Mobiel netwerk aanzetten vraagt een extra handeling, een snelkoppeling op mijn homescreen opent gewoon het tabje van mobiele netwerken en daar moet ik dan zelf nog eens mobiel netwerk inschakelen. Ook is er nog de stomme vraag 'ben je zeker dat je mobiel netwerk wil uitschakelen?' Ja verdomme.
- Wat hebben ze met die geluidsprofielen uitgespookt eigenlijk? Sterretje? Circkel met streep erin? WTF? Circkel met streep erdoor legt zelfs je alarmklok 's ochtends het zwijgen op. Die 'oude' profielen werkten perfect, wat ze nu hebben gedaan is echt een stap terug.
- Mijn NFC-tag (nachtkastje) werkt niet meer naar behoren sinds update, blijkbaar verstaan ze elkaar niet meer.
- Batterijduur is duidelijk minder tov CM11. Ik ervaar dat het mij makkelijk 15% à 18% op het eind van de dag scheelt.
- Als ik thuis wifi aanzet dan selecteert hij vaak het publieke netwerk van mijn operator, ipv mijn eigen thuisnetwerk. Moet ik dus manueel aangeven dat hij mijn netwerk moet kiezen. Dat was voordien zelden tot nooit het geval.
- Mobiel netwerk aanzetten vraagt een extra handeling, een snelkoppeling op mijn homescreen opent gewoon het tabje van mobiele netwerken en daar moet ik dan zelf nog eens mobiel netwerk inschakelen. Ook is er nog de stomme vraag 'ben je zeker dat je mobiel netwerk wil uitschakelen?' Ja verdomme.
- Wat hebben ze met die geluidsprofielen uitgespookt eigenlijk? Sterretje? Circkel met streep erin? WTF? Circkel met streep erdoor legt zelfs je alarmklok 's ochtends het zwijgen op. Die 'oude' profielen werkten perfect, wat ze nu hebben gedaan is echt een stap terug.
- Mijn NFC-tag (nachtkastje) werkt niet meer naar behoren sinds update, blijkbaar verstaan ze elkaar niet meer.
Hier hetzelfde, zit al een tijdje met een barst van links naar rechts, merk er opzich niet veel van. Ook op de hoekjes van de protector kleine beschadigingen. Ik ga er nog vanuit dat dit ook de protector isMeltedForest schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:03:
[...]
Je hebt gelijk, het is toch de screenprotector![]()
En volgens mijn vorige bestelling moet ik nog een Nillkin thuis hebben liggen want ik had er gelijk maar 2 gekocht, vanavond de lades maar eens doorspitten
In de AMA op Reddit over de Oneplus 2 gaven ze aan dat ze de 1 ook nog blijven verkopen.
Top bedanktjahallow schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:42:
[...]
In de AMA op Reddit over de Oneplus 2 gaven ze aan dat ze de 1 ook nog blijven verkopen.
Wat is AS213?Drwho1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:25:
Ik draai nu ruim twee weken op de meest recente AS2I3 versie met 5.0.2 android.
"- Batterijduur is duidelijk minder tov CM11. Ik ervaar dat het mij makkelijk 15% à 18% op het eind van de dag scheelt."
Varieert uiteraard per persoon. Ik haal gemakkelijk 2-3 dagen met mijn gebruik namelijk.
"- Als ik thuis wifi aanzet dan selecteert hij vaak het publieke netwerk van mijn operator, ipv mijn eigen thuisnetwerk. Moet ik dus manueel aangeven dat hij mijn netwerk moet kiezen. Dat was voordien zelden tot nooit het geval."
Bedoel je met publieke netwerk je 3G, of een random open acces point? Als dat laatste het geval is kan je gewoon het netwerk selecteren en op "Forget network" klikken; hij maakt nml geen verbinding met willekeurige open AP maar alleen als je er eens eerder verbinding mee hebt gemaakt.
"- Mobiel netwerk aanzetten vraagt een extra handeling, een snelkoppeling op mijn homescreen opent gewoon het tabje van mobiele netwerken en daar moet ik dan zelf nog eens mobiel netwerk inschakelen. Ook is er nog de stomme vraag 'ben je zeker dat je mobiel netwerk wil uitschakelen?' Ja verdomme."
Hier heb ik nog nooit eerder van gehoord.
"- Wat hebben ze met die geluidsprofielen uitgespookt eigenlijk? Sterretje? Circkel met streep erin? WTF? Circkel met streep erdoor legt zelfs je alarmklok 's ochtends het zwijgen op. Die 'oude' profielen werkten perfect, wat ze nu hebben gedaan is echt een stap terug."
Dat heb je op elke Lollipop-based ROM. Is al een aantal keren in deze draad uitgelegd en vast ook wel op Google te vinden wat ze nou betekenen.
"- Mijn NFC-tag (nachtkastje) werkt niet meer naar behoren sinds update, blijkbaar verstaan ze elkaar niet meer."
NFS is toch gewoon NFC? Ligt het niet aan je ROM?
Je kan hem zo instellen dat hij s nachts tussen 2200 en 0700 geen geluid geeft behalve je alarm is even wat vogelen maar het werkt wel zij het niet intuitief.
Maar qua geluid ik kan alles op heel zacht instellen alleen als een whatsappje binnenkomt hoor je heel hard PING op de afdeling heel leuk als er 20 binnenkomen op je werk
Maar qua geluid ik kan alles op heel zacht instellen alleen als een whatsappje binnenkomt hoor je heel hard PING op de afdeling heel leuk als er 20 binnenkomen op je werk
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Sinds de update heb ik steeds vaker dat ineens mijn opo leeg is wbt de batterij, hij staat dan nog op 46% en bam ineens leeg. Iemand hier ook last van, en mocht dat zijn wat kan ik er aan doen omdat op te lossen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nog meer mensen problemen met de GPS?
Ik krijg vaak geen lock, dit was op de nightly van 30/06 en 04/07 nu op de nightly van 10/07 lijkt het te werken maar toch vreemd....
Ik krijg vaak geen lock, dit was op de nightly van 30/06 en 04/07 nu op de nightly van 10/07 lijkt het te werken maar toch vreemd....
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Sinds gister krijg ik een Driehoek met een uitroepteken op mn status bal met de melding:
-Beperkte toegang gewijzigd
-Gegevensservice is geblokkeerd

Iemand een idee wat dit kan zijn? Internet werkt gewoon, zowel 3G als Wifi
-Beperkte toegang gewijzigd
-Gegevensservice is geblokkeerd

Iemand een idee wat dit kan zijn? Internet werkt gewoon, zowel 3G als Wifi
Dat heeft te maken dat er een 'probleem' is op het netwerk. Wat je kan is je tel even opnieuw opstarten en anders contact zoeken met je provider.
De versie van zijn ROM uiteraard...

Ik vind dat mijn telefoon erg snel leeg is. Wat is jullie ervaring screen-on time icm een volle lading.
Ik haal zo'n 4 uur screen-on time met anderhalf dag op een lading.
Overal zie ik screenshots van 8 uur schermtijd op 24 uur.
Ik heb al de AK-kernel in gebruik, geunderclockt en geundervolt, totale reset gedaan met data en alles.
[ Voor 49% gewijzigd door PeterFdeVries op 13-07-2015 16:24 ]
Ik heb alles standaard (kernel e.d.) wel root maar haal ook niet veel meer dan 4-4,5 uur on screen.PeterFdeVries schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Ik vind dat mijn telefoon erg snel leeg is. Wat is jullie ervaring screen-on time icm een volle lading.
Ik heb al de AK-kernel in gebruik, geunderclockt en geundervolt, totale reset gedaan met data en alles.
Chrome is hier een hele erge batterij vreter...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Helderheid lager zetten? Amplify en greenify al geprobeerd? Kijk naar je wakelocks? genoeg dingen nog te proberen. Ook op XDA zou er genoeg over te vinden moeten zijn.PeterFdeVries schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Xda al bekeken. Wakelocks bekijken levert weinig op. Soms wel een uur een wakelock, maar kijk ik bij de 'kernel wakelocks', 'partial wakelocks' en 'alarms' dan zie ik daar weinig bijzonders.Bartske schreef op maandag 13 juli 2015 @ 16:51:
[...]
Helderheid lager zetten? Amplify en greenify al geprobeerd? Kijk naar je wakelocks? genoeg dingen nog te proberen. Ook op XDA zou er genoeg over te vinden moeten zijn.
Voor Amplify heb ik een deodexed ROM nodig en Xposed. Helderheid staat al heel laag (ongeveer 15%).
Greenify kan ik nog proberen.
Wat zijn jouw SO-time en hoe lang kun je dan met een lading?
En hoe heb je dat ingesteld?
Verwijderd
ik heb het idee dat degenen met hoge screen-on-times ook alle sychronisaties e.d. uitzetten. display op nog-net-leesbaar e.d.
voor mij is het het belangrijkst dat ik een lange dag zonder accu-zorgen doorkom, 's nachts ligt hij aan de lader. en dat lukt met de Temasek rom icm AKA kernel best goed.
tuurlijk ben ik ook gevoelig voor een zo lang mogelijke accuduur, maar als je daardoor de capaciteiten minder kunt benutten... dan pas ik.
voor mij is het het belangrijkst dat ik een lange dag zonder accu-zorgen doorkom, 's nachts ligt hij aan de lader. en dat lukt met de Temasek rom icm AKA kernel best goed.
tuurlijk ben ik ook gevoelig voor een zo lang mogelijke accuduur, maar als je daardoor de capaciteiten minder kunt benutten... dan pas ik.
Ik ben sinds een goede week over op de nieuwste OTA lollipop build voor dit toestel, ik heb lang gewacht met overstappen naar lollipop omdat ik er gewoon geen fan van ben, helaas begon mijn toestel heel vaak te resetten en vast te lopen. Dit is opgelost door de upgrade lijkt het maar ik heb nu het volgende probleem:
Ik speel veel Legion of Heroes (een turn-based RPG voor Android) en sinds de update heb ik gewoon geen stabiele WiFi meer, via 3G krijg ik geen crashes, maar met WiFi dan stopt de verbinding soms (niet terug te zien in de balk bovenin), gevolg is dat ik time-outs krijg en dat het spel crasht, het is eigenlijk zo slecht dat het spel amper serieus meer te spelen is. Zijn er meer mensen die always online spelletjes spelen op dit toestel en dit probleem ook hebben sinds de laatste update?
Ik speel veel Legion of Heroes (een turn-based RPG voor Android) en sinds de update heb ik gewoon geen stabiele WiFi meer, via 3G krijg ik geen crashes, maar met WiFi dan stopt de verbinding soms (niet terug te zien in de balk bovenin), gevolg is dat ik time-outs krijg en dat het spel crasht, het is eigenlijk zo slecht dat het spel amper serieus meer te spelen is. Zijn er meer mensen die always online spelletjes spelen op dit toestel en dit probleem ook hebben sinds de laatste update?
Ik ben dr zelf nu eigenlijk pas ook een beetje naar aan het kijken, dus heb nog niet echt resultaat. Het is wel zo dat mijn batterijtijd minder is dan in de CM11 tijden.PeterFdeVries schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:05:
[...]
Xda al bekeken. Wakelocks bekijken levert weinig op. Soms wel een uur een wakelock, maar kijk ik bij de 'kernel wakelocks', 'partial wakelocks' en 'alarms' dan zie ik daar weinig bijzonders.
Voor Amplify heb ik een deodexed ROM nodig en Xposed. Helderheid staat al heel laag (ongeveer 15%).
Greenify kan ik nog proberen.
Wat zijn jouw SO-time en hoe lang kun je dan met een lading?
En hoe heb je dat ingesteld?
Hier Clash of Clans speler, maar nog geen problemen gehad (niet via wifi, niet via 3G).Ossi schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:30:
Zijn er meer mensen die always online spelletjes spelen op dit toestel en dit probleem ook hebben sinds de laatste update?
Hmm, nou ik kijk het maar even aan. Reset van de telefoon stel ik liever even uit.MeltedForest schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:17:
[...]
Hier Clash of Clans speler, maar nog geen problemen gehad (niet via wifi, niet via 3G).
Al een reset van wifi geprobeerd?Ossi schreef op maandag 13 juli 2015 @ 19:23:
[...]
Hmm, nou ik kijk het maar even aan. Reset van de telefoon stel ik liever even uit.
(werkt alleen met root)
1. Zet wifi uit
2. Verwijder /data/misc/wifi
3. Reboot
Ik heb helaas geen root, had ook nog nooit gehoord van het resetten van Wi-FiCondor70 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 21:17:
[...]
Al een reset van wifi geprobeerd?
(werkt alleen met root)
1. Zet wifi uit
2. Verwijder /data/misc/wifi
3. Reboot
Mocht het probleem aanhouden dan ga ik het zeker proberen.
Verwijderd
Miljaar heb miserie met mijn oneplus one.
Sinds gisteren horen de mensen mij niet meer (of van zeer zeer ver) bij een telefoongesprek, ik hoor hen perfect.
Als ik luidspreker aanzet is er geen probleem, als ik een geluidsrecorder gebruik om mijn stem op te nemen is er geen probleem, als ik extreem dicht bij de micro onderaan spreek...lijkt het ook nog enigszins hoorbaar (maar dan hoor ik natuurlijk de andere lijn niet)...
Lijkt mij dus geen hardwareprobleem te zijn maar eerder software. Al fabrieksreset gebeurd zonder succes, al teruggekeerd naar vroegere update zonder succes.... Iemand raad?
Sinds gisteren horen de mensen mij niet meer (of van zeer zeer ver) bij een telefoongesprek, ik hoor hen perfect.
Als ik luidspreker aanzet is er geen probleem, als ik een geluidsrecorder gebruik om mijn stem op te nemen is er geen probleem, als ik extreem dicht bij de micro onderaan spreek...lijkt het ook nog enigszins hoorbaar (maar dan hoor ik natuurlijk de andere lijn niet)...
Lijkt mij dus geen hardwareprobleem te zijn maar eerder software. Al fabrieksreset gebeurd zonder succes, al teruggekeerd naar vroegere update zonder succes.... Iemand raad?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 15:34 ]
Heb op het moment rare problemen met mijn Oneplus, hele scherm stoort vaak YouTube: Oneplus One artifacts . Melding gemaakt bij Oneplus maar wat is dat een drama! heb ik allemaal stappen doorlopen om uiteindelijk hele telefoon uit te wissen en dat OxygenOS van hun te installeren. heeft niet geholpen, willen ze dat iemand remote praktisch hetzelfde gaat doen! mag ik weer een week wachten terwijl het toch niks gaat uithalen. Iemand ze ooit zover gekregen dat ze die stap overslaan?
Verwijderd
Ondertussen ticket geopend, support gebeld.. raden me aan OxygenOS te installeren? Zo kunnen ze blijkbaar het onderscheid maken tussen een software of hardware probleem. Aanrader? (volg het hier normaal zo frequent niet, dus beschouw me maar als een complete noob)Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:10:
Miljaar heb miserie met mijn oneplus one.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2015 18:23 ]
"OK Google" commando aanstaan? Zo ja, probeer die eens uit te zetten. Klinkt vreemd, maar ik had een soortgelijk probleem, en dit heeft het opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:15:
[...]
Ondertussen ticket geopend, support gebeld.. raden me aan OxygenOS te installeren? Zo kunnen ze blijkbaar het onderscheid maken tussen een software of hardware probleem. Aanrader? (volg het hier normaal zo frequent niet, dus beschouw me maar als een complete noob)
Ik had het helemaal in het begin (met 4.4.4) ook. De 'google now oplossing' heb ik vaker van gehoord. Ook heb ik patches gezien op xda. Probeer die ook eens.Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:15:
[...]
Ondertussen ticket geopend, support gebeld.. raden me aan OxygenOS te installeren? Zo kunnen ze blijkbaar het onderscheid maken tussen een software of hardware probleem. Aanrader? (volg het hier normaal zo frequent niet, dus beschouw me maar als een complete noob)
Heeft iemand het volgende wel eens mee gemaakt bij het bestellen:
Ik dacht net: "even kijken of ze alweer in stock zijn?" Tot mijn verbazing kon ik bestellen, dus ik plaats het in me cart, login, click checkout, werkt niet meer. dus ik terug naar mijn cart, klik checkout: One or more items are no longer in stock.
Echt, wat? Was dat bug op de site? Of zijn ze gewoon zo gewild dat ik te laat was? damnnn...
Ik werd na de store ineens doorgelinkt naar de US pagina, daar was hij uitverkocht. Op de NL pagina heb ik het net besteld
Nu hopen dat die er snel is, want me huidige telefoon heeft echt mega kuren en doet het niet goed meer
Ik dacht net: "even kijken of ze alweer in stock zijn?" Tot mijn verbazing kon ik bestellen, dus ik plaats het in me cart, login, click checkout, werkt niet meer. dus ik terug naar mijn cart, klik checkout: One or more items are no longer in stock.
Echt, wat? Was dat bug op de site? Of zijn ze gewoon zo gewild dat ik te laat was? damnnn...
Ik werd na de store ineens doorgelinkt naar de US pagina, daar was hij uitverkocht. Op de NL pagina heb ik het net besteld
[ Voor 22% gewijzigd door ye-roon op 16-07-2015 12:27 ]
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ja, zoiets had ik ook bij het willen bestellen van de VR-bril-achtig-ding. Je moet eerst in de juiste store zitten (US, NL, etc..) en dan pas bestellen. Heel raar dat ze dat niet automatisch aanpassen dmv een check (browser language, IP locatie, whatever)ye-roon schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:22:
Heeft iemand het volgende wel eens mee gemaakt bij het bestellen:
Ik werd na de store ineens doorgelinkt naar de US pagina, daar was hij uitverkocht. Op de NL pagina heb ik het net besteldNu hopen dat die er snel is, want me huidige telefoon heeft echt mega kuren en doet het niet goed meer
24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017
Marques Brownlee heeft trouwens een review online gezet van de camera van de opvolger van de Oneplus One:
YouTube: OnePlus 2 Camera Review!
YouTube: OnePlus 2 Camera Review!
7413
24x170SF, oost (105 graden), 25 graden, Steca3600/ 5D, 17-40, 24-105, 70-200/ WH-MDC05F3E5, 50L E-boiler, Gasloos per27-01-2017
Iemand al een OPO kunnen bestellen deze dagen? Of is het normaal dat het lang out of stock is?
Are you a one or a zero
Ik vermoed dat er geen stock meer is omdat ze zeer binnenkort de Oneplus 2 aan gaan kondigen...iTeV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:44:
Iemand al een OPO kunnen bestellen deze dagen? Of is het normaal dat het lang out of stock is?
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Dus omdat de One plus 2 aankomt, wordt er geen one plus one gefabriceerd?batumulia schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:34:
[...]
Ik vermoed dat er geen stock meer is omdat ze zeer binnenkort de Oneplus 2 aan gaan kondigen...
Beetje bullshit als je het mij vraagt

Are you a one or a zero
Maar er is toch al tijden bekend dat de Oneplus One nooit voor grote massaproductie bedoelt was? Vandaar het hele uitnodigingssysteem, zodat ze er niet meer zouden maken dan nodig was? Nu hebben ze het systeem opengezet zodat mensen de laatste voorraad nog op konden kopen zodat ze alle OPO's kwijt zijn voor wanneer de Oneplus Two komt.iTeV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:04:
[...]
Dus omdat de One plus 2 aankomt, wordt er geen one plus one gefabriceerd?
Beetje bullshit als je het mij vraagt
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Maar wat nou als de klanten de oneplus 2 overpriced vinden en liever een opo hebben? Hebben zij dan pech?batumulia schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:55:
[...]
Maar er is toch al tijden bekend dat de Oneplus One nooit voor grote massaproductie bedoelt was? Vandaar het hele uitnodigingssysteem, zodat ze er niet meer zouden maken dan nodig was? Nu hebben ze het systeem opengezet zodat mensen de laatste voorraad nog op konden kopen zodat ze alle OPO's kwijt zijn voor wanneer de Oneplus Two komt.
Are you a one or a zero
Daar is het nu te vroeg voor om te zeggen. We weten niet wat ze bij Oneplus aan gaan kondigen aan telefoons. Maar daarover meer in: [OnePlus 2] Ervaringen en DiscussieiTeV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:02:
[...]
Maar wat nou als de klanten de oneplus 2 overpriced vinden en liever een opo hebben? Hebben zij dan pech?
Misschien dat je dit in de gaten moet houden?iTeV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 21:02:
[...]
Maar wat nou als de klanten de oneplus 2 overpriced vinden en liever een opo hebben? Hebben zij dan pech?
http://m.economictimes.co.../articleshow/48081498.cms
Het is al bevestigd door OnePlus dat ze de One ook gewoon blijven verkopen. Dat er nu even geen stock is, is dus even pech...
Verwijderd
Een snelle vraag. Ik heb water/bier schade aan mijn Oneplus One.
Hoe kan ik (zonder scherm) de telefoon uitkrijgen? Kan dit door de power button lang ingedrukt te houden?
Hoe kan ik (zonder scherm) de telefoon uitkrijgen? Kan dit door de power button lang ingedrukt te houden?
Na 5 verschillende roms te hebben geprobeerd zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.... Vaak wanneer ik op internet wil gaan (3G, LTE) met KPN dan verzend hij de data maar ontvangt niks
Hierdoor laden mijn pagina's op internet niet (echt pas na 5 minuten dan wil het wel weer werken).
Wat wel raar is is dat ik wel gewoon Whatsapp berichten kan sturen (het lijkt alsof mijn data snelheid op dat moment gewoon drastisch keldert)
Iemand hier ook last van? Met mijn oude toestellen zoals de G2, G3, Note 4 etc had ik hier geen last van.

Wat wel raar is is dat ik wel gewoon Whatsapp berichten kan sturen (het lijkt alsof mijn data snelheid op dat moment gewoon drastisch keldert)
Iemand hier ook last van? Met mijn oude toestellen zoals de G2, G3, Note 4 etc had ik hier geen last van.
Sorry, verkeerde topic, moest naar de OP2
[ Voor 192% gewijzigd door Medic op 22-07-2015 12:53 ]
Kun je beter even hier neerplempen: [OnePlus 2] Ervaringen en DiscussieMedic schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:51:
http://androidworld.nl/ni...hinese-keuringsinstantie/
als het klopt, dan vind ik de 32GB nogal tegen vallen...
Ik hoop juist op meer opslag, afgelopen vakantie was 64GB ideaal, mooie lading films mee.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb je misschien een link naar die nieuws/blog?MeltedForest schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:49:
Het is al bevestigd door OnePlus dat ze de One ook gewoon blijven verkopen. Dat er nu even geen stock is, is dus even pech...
Alvast bedankt
Are you a one or a zero
https://www.reddit.com/r/...oneplus_2_launch_edition/iTeV schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:47:
[...]
Heb je misschien een link naar die nieuws/blog?
Alvast bedankt
En deze post van Cristan bij 't nieuwsitem van vandaag: Cristan in 'nieuws: Foto's keuringsinstantie tonen uiterlijk OnePlus 2'
Ik heb geregeld dat als ik een .apk wil installeren dat deze niet te installeren is. Onderaan het scherm staan 2 knoppen: annuleren en installeren. 9 van de 10 keer werkt alleen de annuleren knop.
Reboot hebt ook niet. Ik heb nog geen logica ontdekt in de momenten dat het (toevallig) wel werk?
Iemand dit ook? En een oplossing?
Probleem deed zich voor onder 4.4 en 5.0.
Reboot hebt ook niet. Ik heb nog geen logica ontdekt in de momenten dat het (toevallig) wel werk?
Waarschijnlijk heb je een app als Lux of Twilight geinstalleerd, die doet iets met je scherm waardoor Android het uit veiligheids redenen blokkeerd.Marcva schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:20:
Ik heb geregeld dat als ik een .apk wil installeren dat deze niet te installeren is. Onderaan het scherm staan 2 knoppen: annuleren en installeren. 9 van de 10 keer werkt alleen de annuleren knop.
In Lux heb je een optie "Alternative overlay" die dit omzeild.
Zit je in de Nederlandse store? Kennis van me heeft hem gisteren nog besteld. US is inderdaad sold outiTeV schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:44:
Telefoon start op eens niet meer op.
Heb van alles al geprobeerd, waarschijnlijk is de batterij overleden.. Iemand ervaring met dit probleem? Rma request is inmiddels aangemaakt.
Heb van alles al geprobeerd, waarschijnlijk is de batterij overleden.. Iemand ervaring met dit probleem? Rma request is inmiddels aangemaakt.
Nederlandse/Belgische store is ook al een aantal dagen out of stock......superiscch schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:01:
[...]
Zit je in de Nederlandse store? Kennis van me heeft hem gisteren nog besteld. US is inderdaad sold out
Mijn foon is echt dood nu ik kan helaas niet wachten op de OP2.
Dan daarbij voordat ik een invite zal krijgen ben je ook alweer een half jaar verder en dan koop ik 'm dan wel.
Ik zit bij nl store jasuperiscch schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:01:
[...]
Zit je in de Nederlandse store? Kennis van me heeft hem gisteren nog besteld. US is inderdaad sold out
Moet je vriend wel heel erg lucky zijn geweest
Are you a one or a zero
Klopt.Twilight. Zojuist (ochtend) probleemloos de APK geïnstalleerdjimmy_dg schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:26:
[...]
Waarschijnlijk heb je een app als Lux of Twilight geinstalleerd,.....
Geen idee. Ik heb wel eens gehad dat de accu echt zo leeg was dat hij niet eens meer het scherm "battery low" kon weergeven als je probeerde op te starten. Het was toen een kwestie van aan de lader leggen en gewoon een uurtje of zelfs langer wachten, na een tijdje was hij vanzelf wel weer voldoende geladen.psvunited schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:43:
[quote]psvunited schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:43:
Heb van alles al geprobeerd, waarschijnlijk is de batterij overleden.. Iemand ervaring met dit probleem? Rma request is inmiddels aangemaakt[quote]
Hier staat er ook eea over batterijen die niets meer doen. Een van de tips geloof ik dikke 12 uur aan de oplader leggen, dan zou er weer leven in komen
https://forums.oneplus.net/forums/nederlands/
Heb van alles al geprobeerd, waarschijnlijk is de batterij overleden.. Iemand ervaring met dit probleem? Rma request is inmiddels aangemaakt[quote]
Hier staat er ook eea over batterijen die niets meer doen. Een van de tips geloof ik dikke 12 uur aan de oplader leggen, dan zou er weer leven in komen
Draai je scherm naar landscape, dan werkt install welMarcva schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 21:20:
machlo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:33:
[quote]psvunited schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:43:
Als ik hem 10 minuten aan de lader leg wordt de telefoon bijzonder warm. Toch ga ik het nog proberen.THWIT schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:18:
[...]
Geen idee. Ik heb wel eens gehad dat de accu echt zo leeg was dat hij niet eens meer het scherm "battery low" kon weergeven als je probeerde op te starten. Het was toen een kwestie van aan de lader leggen en gewoon een uurtje of zelfs langer wachten, na een tijdje was hij vanzelf wel weer voldoende geladen.
vrij irritante ervaringen tot dusver met oneplus. Eerst een hele avond problemen met de website, dan weer regio fout, en dan weer out of stock. Aan het einde van de avond had ik blijkbaar 11 telefoons in order, waarvan maar 1 het betalingsproves door is gekomen. Maar goed, ik had er maar eentje nodig. De rest van de orders gecancelled natuurlijk.
En nu krijg ik een mail binnen, out of stock. Of ik 2 tot 4 weken geduld wil hebben.. waarom moet een dergelijke mail een week duren om te verzenden?
Ik denk er sterk aan mijn order te cancellen, maar moet dan voor mijn vrouw weer zoeken naar een voordelige en toch goede telefoon.., tips zijn welkom.
En nu krijg ik een mail binnen, out of stock. Of ik 2 tot 4 weken geduld wil hebben.. waarom moet een dergelijke mail een week duren om te verzenden?
Ik denk er sterk aan mijn order te cancellen, maar moet dan voor mijn vrouw weer zoeken naar een voordelige en toch goede telefoon.., tips zijn welkom.
@psvunited
Hier bv ook jou probleem. Als ik dit forum doorspit komt het toch vaker voor helaas.
https://forums.oneplus.net/threads/opo-doet-niks.315723/
Hier bv ook jou probleem. Als ik dit forum doorspit komt het toch vaker voor helaas.
https://forums.oneplus.net/threads/opo-doet-niks.315723/
nieuws: OnePlus heeft anderhalf miljoen One-smartphones verkocht in een jaar tijd
Zeg het maar jongens, vinden we het veel of weinig?
Persoonlijk vind ik het een erg net aantal voor een fabrikant die pas in zijn eerste jaar zit. Vooral ook als je dus de uitgegeven marketingkosten meetelt.
Persoonlijk vind ik het een erg net aantal voor een fabrikant die pas in zijn eerste jaar zit. Vooral ook als je dus de uitgegeven marketingkosten meetelt.
moto g is een mooi toestelDinoPK schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:45:
vrij irritante ervaringen tot dusver met oneplus. Eerst een hele avond problemen met de website, dan weer regio fout, en dan weer out of stock. Aan het einde van de avond had ik blijkbaar 11 telefoons in order, waarvan maar 1 het betalingsproves door is gekomen. Maar goed, ik had er maar eentje nodig. De rest van de orders gecancelled natuurlijk.
Ze hadden verwacht 50.000 exemplaren te verkopen, hoezo weinig?THWIT schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:47:
nieuws: OnePlus heeft anderhalf miljoen One-smartphones verkocht in een jaar tijd

Dit is inderdaad niet het juiste topic. Graag richting het accessoresforum.
[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 24-07-2015 14:56 ]
Status update betreft mijn batterij probleem.
Heb paar keer contact gehad met de support van Oneplus en moet toegeven dat ze erg rap reageren. Jammer genoeg werkt mijn telefoon nog steeds niet. Ze willen nu via een remote sessie mijn telefoon opnieuw flashen, maar hoe willen ze dit doen als de One niet aan gaat..
Ik ben benieuwd hoe het afloopt..
Heb paar keer contact gehad met de support van Oneplus en moet toegeven dat ze erg rap reageren. Jammer genoeg werkt mijn telefoon nog steeds niet. Ze willen nu via een remote sessie mijn telefoon opnieuw flashen, maar hoe willen ze dit doen als de One niet aan gaat..
Ik ben benieuwd hoe het afloopt..
Verwijderd
Hoi
Sinds twee dagen krijg ik voortdurend de melding " het proces com.android.phone" is gestopt. Ik zit er zeer verveeld mee, want het blijft maar aanhouden.
Ik heb het cache geheugen van de telefoonapplicatie al gewist.
vervolgens een hard reset gedaan, alle gegevens van mijn telefoon gewist en ja hoor bij de eerstvolgende reboot kreeg ik weer dezelfde foutmelding, zelfs zonder wifi of lte verbinding.
Ik ben ten einde raad, ik dacht dat een factory reset mij zou helpen, maar tevergeefs.
Mijn toestel draait op:
cyanogen 12.0
Android 5.0.2
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
ik ben aan het overwegen om een nieuwe rom te installeren, zou dat helpen?
Alvast bedankt!
Sinds twee dagen krijg ik voortdurend de melding " het proces com.android.phone" is gestopt. Ik zit er zeer verveeld mee, want het blijft maar aanhouden.
Ik heb het cache geheugen van de telefoonapplicatie al gewist.
vervolgens een hard reset gedaan, alle gegevens van mijn telefoon gewist en ja hoor bij de eerstvolgende reboot kreeg ik weer dezelfde foutmelding, zelfs zonder wifi of lte verbinding.
Ik ben ten einde raad, ik dacht dat een factory reset mij zou helpen, maar tevergeefs.
Mijn toestel draait op:
cyanogen 12.0
Android 5.0.2
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?
ik ben aan het overwegen om een nieuwe rom te installeren, zou dat helpen?
Alvast bedankt!
@abroZ
Al een poging gedaan tot het terugrollen naar een vorige versie van Cyanogen?
En als je 'm dan toch opnieuw gaat installeren, why not upgrade to oxygen?
Verwijderd
Ik was ook al aan oxygen aan't denken. Is dat de moeite? of zijn er betere alternatieve roms die ook geupdate worden?NLflyer schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 16:45:
@abroZ
Als ik al een andere rom dan cyanogen zou installeren op m'n OPO dan zou het oxygen zijn..
Heb persoonlijk niet al te veel tijd gestoken in het zoeken naar alternatieven, als ik eerlijk ben.
Heb persoonlijk niet al te veel tijd gestoken in het zoeken naar alternatieven, als ik eerlijk ben.
Ik hoop dat Oxygen volgende week een goeie boost/update krijgt met de OPT
Zoals hieronder opgemerkt, dit is niet toegestaan in dit topic.
[ Voor 72% gewijzigd door The Wizard op 26-07-2015 09:25 ]
We weten het. Want dat is namelijk al te lezen op de plek waar het hoort, hier: [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie.melvinnie schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 18:35:
https://oneplus.net/invites
Invites zijn aan te vragen!
Dus niet in dit topic.
Ik heb problemen bij het bestellen van deze telefoon op de website van Oneplus. Ik krijg steeds "cannot ship to this address". Hebben anderen ook deze ervaring? Ik kom er met de chat op de site ook niet achter wat er mis gaat.
Zit je wel in de Nederlandse store? https://oneplus.net/nl/Mellotron66 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 11:50:
Ik heb problemen bij het bestellen van deze telefoon op de website van Oneplus. Ik krijg steeds "cannot ship to this address". Hebben anderen ook deze ervaring? Ik kom er met de chat op de site ook niet achter wat er mis gaat.
Dat is allesbepalend voor beschikbaarheid en verzendmogelijkheden.
[ Voor 77% gewijzigd door pimsaint op 26-07-2015 14:57 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Iemand ervaring met NFC in de opo? Heb een ov kaart en betaalpas geprobeerd, maar er gebeurt niks itt een xperia z3.
Ja dat is een bekend probleem. CyanogenOS kan blijkbaar niet overweg met sommige mifare (classic) chips. In oxygenOS werkt t bijvoorbeeld wel...Manke schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:03:
Iemand ervaring met NFC in de opo? Heb een ov kaart en betaalpas geprobeerd, maar er gebeurt niks itt een xperia z3.
[ Voor 53% gewijzigd door pimsaint op 26-07-2015 21:44 ]
[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic
Jazeker. Ik zit op de nl site.pimsaint schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:48:
[...]
Zit je wel in de Nederlandse store? https://oneplus.net/nl/
Dat is allesbepalend voor beschikbaarheid en verzendmogelijkheden.
Hij is ook Out of Stock, daarom kan je hem niet bestellen. In de US store is hij wel in stock, als je eerst daar op keek en pas in je winkelwagen aangeeft dat je in NL woont, gaat de bestelling idd niet door
He Jimmy, toen ik hem bestelde was hij in stock. Ik kreeg hem ook in de winkelwagen, maar kreeg bij het afronden van de bestelling de melding die ik in mijn bericht noemde. Daarna heb ik weer opnieuw gewacht tot hij in stock was, helaas met hetzelfde resultaat. En ik zit echt op de nl store! En de website is zeer berwarrend inderdaadjimmy_dg schreef op zondag 26 juli 2015 @ 18:48:
[...]
Hij is ook Out of Stock, daarom kan je hem niet bestellen. In de US store is hij wel in stock, als je eerst daar op keek en pas in je winkelwagen aangeeft dat je in NL woont, gaat de bestelling idd niet doorDe website kan soms nogal verwarrend zijn, dat geef ik je wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Mellotron66 op 26-07-2015 19:11 ]
Sjonge jonge wat een strenge bedoening hier. Ik had er eerst al een apart topic van gemaakt. Was ook al niet goed. Ik geloof het hier wel. De groeten.RoD schreef op zondag 26 juli 2015 @ 19:53:
[modbreak]Bestellingen en dergelijke horen hier niet thuis. Graag weer ontopic.[/]
Er worden meestal een paar topics per telefoon gemaaktMellotron66 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:01:
[...]
Sjonge jonge wat een strenge bedoening hier. Ik had er eerst al een apart topic van gemaakt. Was ook al niet goed. Ik geloof het hier wel. De groeten.
1 voor algemene praat
1 voor levertijden en bestellingen
1 voor custom Rome
En bij OnePlus nog 1 voor invites. Dan hoeft niet iedereen alles over alles te lezen en lopen discussies door elkaar.
Dank je wel Catch22. Dat is tenminste duidelijk en ook een vriendelijker van toon. Ik ben nieuw op dit forum en ben nu al twee keer "heel vriendelijk" bejegend door moderators. Ik ga alleen niet nog een keer mijn vraag stellen.418O2 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:12:
[...]
Er worden meestal een paar topics per telefoon gemaakt
1 voor algemene praat
1 voor levertijden en bestellingen
1 voor custom Rome
En bij OnePlus nog 1 voor invites. Dan hoeft niet iedereen alles over alles te lezen en lopen discussies door elkaar.
Dit is toch onmogelijk? Iemand trouwens ervaring met een remote session via Oneplus?Hi Tom,
Thank you for the prompt response. I would like to inform you that though your computer doesn't recognize your device , our Level 2 specialist has the advance tools to connect your device to the computer for remote session. They will just provide you with all the instructions needed during the session. Please proceed with the booking of remote session and we're good to go. Thank you.
Best Regards,
Ken
Mijn telefoon heeft dus de deadbattery issue, zelfs na extreme lange laadtijden doet hij niks.
Hoe wil die specialist dan een connectie maken met mijn telefoon..
Het staat je vrij om een levertijd en prijzen topic te openen, je kan die van de One als basis gebruiken.Mellotron66 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:18:
![]()
[...]
Dank je wel Catch22. Dat is tenminste duidelijk en ook een vriendelijker van toon. Ik ben nieuw op dit forum en ben nu al twee keer "heel vriendelijk" bejegend door moderators. Ik ga alleen niet nog een keer mijn vraag stellen.
Ik gebruik nfc in combinatie met mijn camera, werkt prima hoor. Voor de zekerheid, bij settings > meer staat nfc wel ingeschakeld hè?Manke schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:03:
Heeeeeeeeel herkenbaar. In mijn begindagen hier liep ik ook telkens tegen de norse, niet hulpgerichte toon van de moderators aan, die ten opzichte van elkaar ook nog eens heel tegenovergesteld handelen, waardoor dat soms heel unfair aanvoelt. Als je dan nog een vraag hebt, hoe je t als goed bedoelende beginneling wel had moeten aanpakken, stuit je op een dichte deur.Mellotron66 schreef op zondag 26 juli 2015 @ 20:18:
![]()
[...]
Dank je wel Catch22. Dat is tenminste duidelijk en ook een vriendelijker van toon. Ik ben nieuw op dit forum en ben nu al twee keer "heel vriendelijk" bejegend door moderators. Ik ga alleen niet nog een keer mijn vraag stellen.
Het is dat hier een geweldige community op het forum zit, want anders was er geen reden om er lang te blijven hangen...
Verwijderd
Ik ben al een hele tijd niet meer actief op het forum geweest maar heb een vraag over de oneplus one.
Hoe zijn de camera opties op de oneplus one? Wat kan je allemaal doen met de camera?
Een camera is bij mij ongeveer het belangrijke bij smartphones maar buiten dat deze erg goed is vind ik niet veel over wat je er allemaal precies mee kan.
Hoe zijn de camera opties op de oneplus one? Wat kan je allemaal doen met de camera?
Een camera is bij mij ongeveer het belangrijke bij smartphones maar buiten dat deze erg goed is vind ik niet veel over wat je er allemaal precies mee kan.
Wat wil je weten?Verwijderd schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:19:
Ik ben al een hele tijd niet meer actief op het forum geweest maar heb een vraag over de oneplus one.
De standaard camera app kan:
Lichtbalans 5 standen
Kleurtemperatuur 5 standen
Verschillende effecten (waaronder HDR, Actie, Nacht etc.)
Timer tussen 1 en 60 seconden
Locatie taggen aan/uit
Focusmodus 4 standen
RAW foto's
Video
4k
Slowmotion
Timelapse
Focusmodus 2 standen
Videocodec 3 opties
Audiocodec 2 opties
[ Voor 6% gewijzigd door MeltedForest op 27-07-2015 13:16 ]
Heb je een ov kaart of betaalpas in de buurt die je kan testen? Misschien ligt het aan het type kaart en werken die gewoon niet met de opo, heb zelf nog niks, wel besteld. Thanks alvast.THWIT schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:36:
[...]
Ik gebruik nfc in combinatie met mijn camera, werkt prima hoor. Voor de zekerheid, bij settings > meer staat nfc wel ingeschakeld hè?
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen