Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
Mikayu schreef op woensdag 23 december 2015 @ 17:27:
Kwaliteit is nou eenmaal gewoon ernstig achteruit gegaan, maar dat zie je bij elke fabrikant terug helaas.

Service van MS is wel top, alleen jammer dat ze een Elite controller met 900% winst weten te verkopen die amper de kwaliteit van een 10 jaar oude 360 controller kan evenaren. Tenminste, hij moet zich nog bewijzen, maar gevoelsmatig gaat die ook de 10 jaar niet redden :P
Ik vraag me sowieso af wat met die controllers gedaan wordt... :9
Heb nog steeds mijn eerste NES/SNES/N64/Xbox/Xbox 360 controller en die zijn niet gaar/werken nog prima. En dan heb ik er echt veel games mee gespeeld! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
danplo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:34:
Argentinië is tegenwoordig ook een mooie store om deze koopjes te doen ;)
Heb je een linkje waar je giftcards kan kopen voor Argentinie of gaat dat gewoon met NL CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:12:
[...]

Heb je een linkje waar je giftcards kan kopen voor Argentinie of gaat dat gewoon met NL CC?
Ben daar vanmiddag mee bezig geweest (The Division Gold staat daar voor €50,-) maar te vergeefs.
De Argentijnse Microsoft Store verkoopt geen giftcards, enkel Gold abonnementen.
Aankopen met mijn creditcard worden zoals gewoonlijk weer tegen gehouden, dan maar een paar euro meer uitgeven voor de beter bewandelbare wegen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16

danplo

The Force is strong with me

harrytasker schreef op woensdag 23 december 2015 @ 18:12:
[...]

Ik heb geen giftcard gebruikt, maar betaald met mijn CC in combinatie met een VPN.
Heb daar Resident Evil Revelations 2 gekocht.

Ik baal wel nu ik zie dat The Division in Argentinië nog eens 10 euro goedkoper is dan dat ik gisteren in Zuid Afrika heb gekocht grrrrrr had ik maar even moeten wachten. :(

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danplo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:38:
[...]

Ik heb geen giftcard gebruikt, maar betaald met mijn CC in combinatie met een VPN.
Heb daar Resident Evil Revelations 2 gekocht.

Ik baal wel nu ik zie dat The Division in Argentinië nog eens 10 euro goedkoper is dan dat ik gisteren in Zuid Afrika heb gekocht grrrrrr had ik maar even moeten wachten. :(
Welke VPN gebruik jij ?
Misschien ligt daar voor mij ook de oplossing.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 11:02
Wat vinden jullie de leukste Lego game?

LEGO Batman 3

LEGO Marvel Super Heroes

LEGO Movie The Videogame

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:45:
[...]

Welke VPN gebruik jij ?
Misschien ligt daar voor mij ook de oplossing.
Goede vraag, ik had een 3 dagen trial VPN software gebruikt die ik ergens op internet had gevonden.
Heb die helaas niet meer op mijn pc staan en weet even niet uit mijn hoofd hoe het heet, want ik had het gewoon even blind geprobeerd. Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden dan hoor je het van me.

EDIT
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn

[ Voor 5% gewijzigd door danplo op 23-12-2015 19:51 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danplo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:49:
[...]

Goede vraag, ik had een 3 dagen trial VPN software gebruikt die ik ergens op internet had gevonden.
Heb die helaas niet meer op mijn pc staan en weet even niet uit mijn hoofd hoe het heet, want ik had het gewoon even blind geprobeerd. Ik zal eens kijken of ik het nog kan vinden dan hoor je het van me.

EDIT
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn
Thanks !
Volgende keer eens proberen, vanmiddag The Division Gold edition maar uit Brazilie gehaald voor €65,-
Ach nog steeds €35,- goedkoper dan in NL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:16:
[...]

Thanks !
Volgende keer eens proberen, vanmiddag The Division Gold edition maar uit Brazilie gehaald voor €65,-
NP :) Hopelijk heb je net zoveel succes als ik had.
En je hebt gelijk, zo denk ik er ook over, altijd betere prijzen dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

henkyyyyyyy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 19:46:
Wat vinden jullie de leukste Lego game?

LEGO Batman 3

LEGO Marvel Super Heroes

LEGO Movie The Videogame
Op volgorde van leukheid: Marvel, Movie, Batman. Zowel mijn eigen mening als die van mijn kinderen ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-09 12:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

justifire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:16:
[...]

Thanks !
Ik gebruik Hola.org met Firefox. Is een plugin voor je browser..... Eergister en vandaag hiermee Rise of Tomb Raider en Just Cause 3 gekocht voor 65 euro totaal

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:21:
[...]

Ik gebruik Hola.org met Firefox. Is een plugin voor je browser..... Eergister en vandaag hiermee Rise of Tomb Raider en Just Cause 3 gekocht voor 65 euro totaal
Die is laatst in het nieuws geweest vanwege botnet toestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 11:02
Notna schreef op woensdag 23 december 2015 @ 20:46:
[...]

Op volgorde van leukheid: Marvel, Movie, Batman. Zowel mijn eigen mening als die van mijn kinderen ;)
Oke thanks, Marvel it is! :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 22:27:
[...]

Die is laatst in het nieuws geweest vanwege botnet toestanden.
Is ook, maar van die 2 minuten gaan ze weinig profiteren ;)
Van de VPN-dingen die ik in de browser heb getest, werkt die toch nog wel het best en snelst. Dan maar 2 minuten deel uitmaken van een botnet imo :X

Martinspire - PC, PS5, XSX

• danplo

danplo

In de UK store kan je nu de Demo Sébastien Loeb Rally EVO Sanremo downloaden en proberen.

https://store.xbox.com/en...a2-4fca-92e1-4fa026364370

danplo schreef op donderdag 24 december 2015 @ 01:39:
In de UK store kan je nu de Demo Sébastien Loeb Rally EVO Sanremo downloaden en proberen.

https://store.xbox.com/en...a2-4fca-92e1-4fa026364370

[video]
Demo loopt binnen maar verwacht er eerlijk gezegd niet veel van.
Vind in de filmpjes de auto's veels te veel zweven over de weg.
Misschien valt dit tijdens het spelen minder op ?

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mmm. Ik denk dat ik gisteren "teveel"betaald heb voor Ori als ik voorgaande posts lees van mensen die m voor €2,- hebben... Heb er €10,- voor betaald. Gewoon in de NL store.

Fallout 4 is trouwens (vind ik) weer ERG vet. Ik hou zo van Fallout. Heerlijk! :D

[ Voor 74% gewijzigd door Format-C op 24-12-2015 09:32 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• MRE-Inc

MRE-Inc

Format-C schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:26:
Mmm. Ik denk dat ik gisteren "teveel"betaald heb voor Ori als ik voorgaande posts lees van mensen die m voor €2,- hebben... Heb er €10,- voor betaald. Gewoon in de NL store.

Fallout 4 is trouwens (vind ik) weer ERG vet. Ik hou zo van Fallout. Heerlijk! :D
:) Dat heb ik met Rise of the Tomb Raider. Echt en heerlijk wijf spel. Mooie omgevingen, leuke gameplay. Grote verschil met Uncharted 1 en 2 (3 moet ik nog spelen) is toch wel dat dit naast het run&gun gedeelte ook crafting heeft. Je zelf beter maken door dingen te vinden etc etc.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

MRE-Inc schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:09:
[...]

:) Dat heb ik met Rise of the Tomb Raider. Echt en heerlijk wijf spel. Mooie omgevingen, leuke gameplay. Grote verschil met Uncharted 1 en 2 (3 moet ik nog spelen) is toch wel dat dit naast het run&gun gedeelte ook crafting heeft. Je zelf beter maken door dingen te vinden etc etc.
"Crafting"/ "Modden" van Armour en Wapens zit ook in Fallout 4. Wat een gigantisch spel zeg. Je kan echt uren en uren wanderen.... Vandaar waarschijnlijk ook de titelsong:

YouTube: Fallout 4 Soundtrack Trailer Song Dion The Wanderer

:D

Heb nu eerst zoveel games.... Nadat ik die uitgespeeld heb zal ik Tomb Raider zeker gaan proberen! :)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• MRE-Inc

MRE-Inc

Format-C schreef op donderdag 24 december 2015 @ 10:43:
[...]

"Crafting"/ "Modden" van Armour en Wapens zit ook in Fallout 4. Wat een gigantisch spel zeg. Je kan echt uren en uren wanderen.... Vandaar waarschijnlijk ook de titelsong:

YouTube: Fallout 4 Soundtrack Trailer Song Dion The Wanderer

:D

Heb nu eerst zoveel games.... Nadat ik die uitgespeeld heb zal ik Tomb Raider zeker gaan proberen! :)
Ik had een of andere Uber versie met allerlei boekjes en dvds van de Tomb Raider uit 2013. Daar zat ook een of andere dvd bij over het personage waarop Lara gebaseerd was in die versie.

http://www.bing.com/image...illa+Luddington&FORM=IGRE

YouTube: Tomb Raider: The Final Hours - A Story of Survival

Op de Xbox One heb ik de remake van de 2013 versie die ik op de 360 had gekocht ook weer gekocht. Moet hem nog wel helemaal uitspelen, maar ik blijf het een van de betere games vinden. Nu dus bezig met Rise of the Tomb Raider. Is nu 31 euro in de Singapore store.

[ Voor 20% gewijzigd door MRE-Inc op 24-12-2015 11:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-09 09:43

nexhil

BAM!

Had mezelf voorgenomen geen games meer te kopen maar eerst de helft van de collectie uit te spelen :D

I FAILED :D
Zojuist Just Cause 3 gekocht in de US store :D

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

nexhil schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:07:
Had mezelf voorgenomen geen games meer te kopen maar eerst de helft van de collectie uit te spelen :D

Tegen dit probleem loop ik ook aldoor aan.... Maar ik stop er nu eerst mee. Heb de afgelopen 6 weken al 9 games gekocht voor in totaal 160 euro. :P Edit; als ik Ori niet meereken, heb ik gemiddeld (maar) €18,75 betaald per game. :)

En dan heb ik:

GTA V
Fallout 4
COD Ghosts
Wolfensten The New Order
Wolfenstein The Old Blood
Far Cry 4
Sunset Overdrive
HALO MC Collection

[ Voor 20% gewijzigd door Format-C op 24-12-2015 11:15 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Gebruikt er hier iemand een Neteller virtuele credit card?
Volgens mij heb ik dat wel eens voorbij zien komen.

Ik ben het een beetje zat om iedere keer met wat dollars/euros op mijn account te blijven zitten en wil ook wel "uitbreiden" naar de Braziliaanse en Singapore marketplace .

[ Voor 32% gewijzigd door Ereaser op 24-12-2015 12:48 ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
nexhil schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:07:

Vreselijk, heb precies hetzelfde, gelukkig heb ik begin januari 3 weken vrij om een gedeelte uit te spelen.
Maar heb echt zoveel games in een korte tijd gehaald.

Moest me inhouden voor Deadpool, maar ik weet zeker dat er nog een game bijkomt met de sales (die erg nice zijn)

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nadeel van digitale games is wel dat je ze niet kan doorverkopen...

Ik heb bijv Fallout 4 voor 38 euro fysiek gekocht. Als ik m over 3 maand, of 6 maand ( :P )bijv. dooverkoop voor 25, heb ik er maar 13 voor betaald. Zelfde geldt voor GTA. Gekocht voor 40, als ik m doorverkoop na uitspelen voor 20, betaal ik maar 20.

Daar kan geen Singapore shop tegenop.

Moet wel zeggen dat ik digitaal wel handig vind. Dat dan weer wel. Scheelt opstaan. :D Maar vroeg of laat ben ik zat van een game en kan die weg. Behalve Forza 6. Die gaat nooit weg. 8) HALO en Sunset staan al op V en A. Niet mijn ding.

Echte topgames (games die wel een redelijke waarde houden) koop ik fysiek.

[ Voor 52% gewijzigd door Format-C op 24-12-2015 11:56 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Ben helemaal voor digitale games. Je krijgt alles direct bij release binnen zonder er moeite voor te doen. Zelfs als het je het in de Nederlandse store haalt is het goedkoop omdat ik bijna al mijn games deel.

Zou eigenlijk een keer moeten kijken hoe je dat doet met buitenlandse stores maar daar ben ik te lui voor.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:56
Subnautica is onderweg (als alles goed gaat). Ken de game niet maar het ziet er goed uit.

http://www.destructoid.co...-development-328996.phtml

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Beltoni schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:50:
Ben helemaal voor digitale games. Je krijgt alles direct bij release binnen zonder er moeite voor te doen. Zelfs als het je het in de Nederlandse store haalt is het goedkoop omdat ik bijna al mijn games deel.

Zou eigenlijk een keer moeten kijken hoe je dat doet met buitenlandse stores maar daar ben ik te lui voor.
Eerste keer 10 minuten extra werk. Daarna minuut of 3. Voor kleine verschillen doe ik het niet maar voor tientjes wil ik best even kloten.

Ik ben ook volledig digitaal. Te veel gedoe met tweedehandse verkoop. Post gaat te vaak mis en de gemiddelde marktplaatskoper is een idioot.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Vorige maand kon ik zonder problemen een 'game with gold' downloaden, echter vraagt men nu om eerst een creditcard of betaalmethode toe te voegen terwijl de game 0 euro is. Iemand een oplossing?
ronwiel schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:23:
Vorige maand kon ik zonder problemen een 'game with gold' downloaden, echter vraagt men nu om eerst een creditcard of betaalmethode toe te voegen terwijl de game 0 euro is. Iemand een oplossing?
Paypal toevoegen. Graag gedaan ;)

• mobygo76
  • Laatst online: 26-09 23:12
Net ook the Division gekocht in Brazilië. 60 euro met gamesharing. En het is ook nog de gold versie.

Sinds gisteren weer met Garden Warfare bezig. Dat is toch echt een ondergewaardeerd spel. Deel 2 gaat ook in de preorder
Volgens mij krijgen we al lekker veel Division spelers op de One.
Dat word lachen / huilen in de Darkzone

• Ronwiel
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 24 december 2015 @ 15:36:
[...]

Paypal toevoegen. Graag gedaan ;)
Goeide tip! Maar als ik met PayPal inlog voor de koppeling moet ik ook een CC toevoegen ;).

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Bankrekening aan je PayPal toevoegen en klaar

Verwijderd

mobygo76 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 16:18:
Net ook the Division gekocht in Brazilië. 60 euro met gamesharing. En het is ook nog de gold versie.

Sinds gisteren weer met Garden Warfare bezig. Dat is toch echt een ondergewaardeerd spel. Deel 2 gaat ook in de preorder
Hier ook. Leukste FPS van de laatste jaren wat mij betreft. Vooral op het gebied van lol hebben zonder dat de lol door KD of SPM komt. Heb me echt kostelijk vermaakt op weg naar alle achievements.

Hmm of toch Titanfall? Dat is ook een enorm briljant spelletje.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2015 20:00 ]

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:00:
[...]

Hier ook. Leukste FPS van de laatste jaren wat mij betreft. Vooral op het gebied van lol hebben zonder dat de lol door KD of SPM komt. Heb me echt kostelijk vermaakt op weg naar alle achievements.

Garden Warfare was echt een pareltje inderdaad. Echt een spel waarin je veel lol kunt hebben zonder geirriteerd te raken :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:11:
[...]

Garden Warfare was echt een pareltje inderdaad. Echt een spel waarin je veel lol kunt hebben zonder geirriteerd te raken :P
Als je geïrriteerd kan worden van een death die veroorzaakt wordt door een zonnebloem of koddige zombie met een pion op zijn kop ben je chagrijniger dan ik!

Wat vooral vet aan het spel is, is dat de gamepad interessant is. Het lijkt super kinderachtig maar stiekem zitten er een hele hoop tactieken in en kun je door slim te spelen super geinige dingen doen.

Ik neem aan dat jij GW2 ook haalt. :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:16:
[...]

Als je geïrriteerd kan worden van een death die veroorzaakt wordt door een zonnebloem of koddige zombie met een pion op zijn kop ben je chagrijniger dan ik!

Wat vooral vet aan het spel is, is dat de gamepad interessant is. Het lijkt super kinderachtig maar stiekem zitten er een hele hoop tactieken in en kun je door slim te spelen super geinige dingen doen.

Ik neem aan dat jij GW2 ook haalt. :)
Is die game al niet uit? Er zat inderdaad een stuk meer diepgang in dan je op het eerste gezicht verwacht. Volgens mij hebben we hele lange en leuke winstreaks gehaald :P

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:24:
[...]

Is die game al niet uit? Er zat inderdaad een stuk meer diepgang in dan je op het eerste gezicht verwacht. Volgens mij hebben we hele lange en leuke winstreaks gehaald :P
Zeker lange streaks. Kan ook makkelijk tegen zevenjarigen! d:)b

GW2 komt 23 februari uit.
Nou die Loeb Rally EVO is zoals verwacht een aanfluiting, zo ver mogelijk links laten liggen !

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 20:00:
[...]
Ik zit ook te twijfelen daarover. Heb overigens nog wel steeds die 48 uur trial van origin destijds openstaan omdat ik er geen tijd voor had :+.

Gamertag: timmie271

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:49:
Nou die Loeb Rally EVO is zoals verwacht een aanfluiting, zo ver mogelijk links laten liggen !
Ik moet je even tegengas geven. Ik vind dat je nogal uit de bocht vliegt door je mening zo ongenuanceerd te geven. Maar goed een gewaardeerde tweaker kun je een slippertje vergeven.

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:52:
[...]

Ik zit ook te twijfelen daarover. Heb overigens nog wel steeds die 48 uur trial van origin destijds openstaan omdat ik er geen tijd voor had :+.
Zeker doen die trial. Er zijn zat lui online om het leuk te hebben.

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:55:
[...]

Zeker doen die trial. Er zijn zat lui online om het leuk te hebben.
Als ik hem koop zal het voor de xbox zijn omdat ik niemand ken die het op de pc speelt :9.
Maar zal wel even voor het einde van de sales het spel spelen om te kijken of ik het ook echt wat vind :).

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:00:
[...]

Als ik hem koop zal het voor de xbox zijn omdat ik niemand ken die het op de pc speelt :9.
Maar zal wel even voor het einde van de sales het spel spelen om te kijken of ik het ook echt wat vind :).
Ah pc trial. Volgens mij is het spel morsdood op pc. Spel kost vijf piek. Kun je bijna geen miskoop aan hebben.
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:54:
[...]

Ik moet je even tegengas geven. Ik vind dat je nogal uit de bocht vliegt door je mening zo ongenuanceerd te geven. Maar goed een gewaardeerde tweaker kun je een slippertje vergeven.
_O-
Ik wilde onze mede-tweakers juist een hoop negativiteit besparen op deze kerstavond.

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:21:
[...]

Ah pc trial. Volgens mij is het spel morsdood op pc. Spel kost vijf piek. Kun je bijna geen miskoop aan hebben.
Heb nog 15 SG dollar staan dus kan ik hem mooi daarvan kopen :9.

• nexhil

nexhil

BAM!

Just Cause 3!!

Afbeeldingslocatie: http://s3-ak.buzzfed.com/static/2014-07/29/12/enhanced/webdr11/anigif_enhanced-buzz-22320-1406651537-4.gif

Niet perfect, dat zeker niet. Maar ontploffingen blijven toch wel mijn shizzle nwhahahah

• nexhil

nexhil

BAM!

Just Cause 3!!

Afbeeldingslocatie: http://s3-ak.buzzfed.com/static/2014-07/29/12/enhanced/webdr11/anigif_enhanced-buzz-22320-1406651537-4.gif

Niet perfect, dat zeker niet. Maar ontploffingen blijven toch wel mijn shizzle bwhahahaha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft Microsoft nu de UI klein beetje aangepast? Die lelijke blokken in het midden sluiten nu goed aan op de pins, door dat er een extra banner aan de zijkant is toegevoegd. Stuk cleaner nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2015 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:28
Ugh nu snap ik waarom die Dead Rising zo goedkoop was. Nederlandse taal als je Xbox One op Nederlands staat. Serieus waarom zouden developers dit zo willen locken zeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 12:54:
[...]

Eerste keer 10 minuten extra werk. Daarna minuut of 3. Voor kleine verschillen doe ik het niet maar voor tientjes wil ik best even kloten.

Ik ben ook volledig digitaal. Te veel gedoe met tweedehandse verkoop. Post gaat te vaak mis en de gemiddelde marktplaatskoper is een idioot.
Op T.net verkopen/kopen :). Heb er zelf enkel goede ervaringen mee. Bij verkoop gewoon een voor een paar euro een stapeltje bubbeltjes envelopen kopen, adres opschrijven en droppen bij je PostNL punt, kopen gaat hier ook altijd goed. Vind het ook wel leuk om gewoon discs in de kast te hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 21:53:
[...]

Zeker lange streaks. Kan ook makkelijk tegen zevenjarigen! d:)b

GW2 komt 23 februari uit.
Ey, volgens mij zaten er ook 10-jarigen tussen hoor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 02:02:
[...]

Op T.net verkopen/kopen :). Heb er zelf enkel goede ervaringen mee. Bij verkoop gewoon een voor een paar euro een stapeltje bubbeltjes envelopen kopen, adres opschrijven en droppen bij je PostNL punt, kopen gaat hier ook altijd goed. Vind het ook wel leuk om gewoon discs in de kast te hebben staan.
Ik snap wel hoe het postsysteem in NL werkt. :) Had laatst fifa 16 verkocht en opgestuurd. Nooit aangekomen bij de ontvanger. Dat is gewoon knetter irritant. Elke verkoop gaat gepaard met ongemakken als mensen die je vragen voor welk platform het spel is (zie categorie en foto vriend) tot of het een leuk spel Is (lees eens een review makker) tot afdingen tot 19,50 IPV 20 (doe ff normaal kerel). Dat geld/gedoe is me mijn tijd niet waard.

Dan koop ik liever digitaal met gameshare. Even duur uiteindelijk en zonder gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 10:11
Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:24:
[...]

Ik snap wel hoe het postsysteem in NL werkt. :) Had laatst fifa 16 verkocht en opgestuurd. Nooit aangekomen bij de ontvanger. Dat is gewoon knetter irritant. Elke verkoop gaat gepaard met ongemakken als mensen die je vragen voor welk platform het spel is (zie categorie en foto vriend) tot of het een leuk spel Is (lees eens een review makker) tot afdingen tot 19,50 IPV 20 (doe ff normaal kerel). Dat geld/gedoe is me mijn tijd niet waard.

Dan koop ik liever digitaal met gameshare. Even duur uiteindelijk en zonder gedoe.
Opvallend. Mijn ervaringen daarmee zijn juist prima. Mede doordat er amper onduidelijkheid kan bestaan (zou je zeggen). De games gaan ook altijd mee in de briefpost, welke minder gevoelig is voor fouten. Nee, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

En zoals iemand anders ook al zei; ik heb graag het hoesje en disc in mijn handen en in de kast staan. Dat geeft mij veel meer het gevoel dat ik "echt" wat heb aangeschaft. Maar goed, dat zal wel een stukje jeugdsentiment zijn ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:49

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op donderdag 24 december 2015 @ 23:28:
[...]

_O-
Ik wilde onze mede-tweakers juist een hoop negativiteit besparen op deze kerstavond.
Haha, exactor it heeft wel een punt, stevig gefundeerde kritiek graag ?
Ik kijk ook naar een rally spel naast Dirt Rally (XB360), maar dan voor XBO of PS4.
WRC 5 werd hier ook al afgekraakt, toch eens kijken op de 2ehands markt. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 12:12:
[...]

Haha, exactor it heeft wel een punt, stevig gefundeerde kritiek graag ?
Ik kijk ook naar een rally spel naast Dirt Rally (XB360), maar dan voor XBO of PS4.
WRC 5 werd hier ook al afgekraakt, toch eens kijken op de 2ehands markt. :O
Ik had helemaal geen punt. Ik was woordgrapjes over racen aan het maken. Vroem vroem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 13:13:
[...]

Ik had helemaal geen punt. Ik was woordgrapjes over racen aan het maken. Vroem vroem ;)
So what ? ik vond dat je een punt had, iets afkraken is ook vertellen waarom je dat doet. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:14
Ereaser schreef op donderdag 24 december 2015 @ 11:13:
Gebruikt er hier iemand een Neteller virtuele credit card?
Volgens mij heb ik dat wel eens voorbij zien komen.

Ik ben het een beetje zat om iedere keer met wat dollars/euros op mijn account te blijven zitten en wil ook wel "uitbreiden" naar de Braziliaanse en Singapore marketplace .
Als je nog 5 dollar op je US account hebt staan kan je niets op bv de russische zetten,
Zonder dat je dit kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Rossi46 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 11:55:
[...]

Opvallend. Mijn ervaringen daarmee zijn juist prima. Mede doordat er amper onduidelijkheid kan bestaan (zou je zeggen). De games gaan ook altijd mee in de briefpost, welke minder gevoelig is voor fouten. Nee, ik heb daar nog nooit problemen mee gehad.

En zoals iemand anders ook al zei; ik heb graag het hoesje en disc in mijn handen en in de kast staan. Dat geeft mij veel meer het gevoel dat ik "echt" wat heb aangeschaft. Maar goed, dat zal wel een stukje jeugdsentiment zijn ;)
Hier ook mee eens. Bij mij gaat het ook nooit fout, op de V&A van T.net zitten bovendien lui die echt niet voor 50 cent gaan afdingen. Vind het ook wel fijn dat je hier en daar nog games kunt ruilen, zo heb ik FC4 voor Destiny, en Destiny weer voor Halo MCC geruild. 3x lol voor de prijs van 1 game, en MCC staat nog steeds in m'n kast naast Halo 5 :).

Af en toe vind ik online wel gemakkelijk, zeker tijdens acties of als je voor een spotprijs een game uit een buitenlandse store kunt halen (zo heb ik voor ~60 euro de Forza 6 ultimate edition gekocht voor de release date), maar een game echt hebben is toch wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Forza6 de moeite waard als je Forza 5 al hebt en eigenlijk geenonline races doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:37
mfreriks schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 17:10:
Forza6 de moeite waard als je Forza 5 al hebt en eigenlijk geenonline races doet?
Als je racegames net zoals mij hardstikke leuk vind is forza 6 een instant buy. Heb hem op release gehaald maar ben nu eerst Forza 5 aan het uitspelen omdat ik pas een paar maanden de XBone heb. Forza 6 rijd wel een stuk lekkerder dan Forza 5 vind ik.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Absoluut.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ja waarom niet, ook nog een paar andere tracks die missen in F5, Go to: [Xbox one] Forza motorsport 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik moet zeggen, Halo Reach speelt veel lekkerder dan Halo MCC. Gewoon weer zien hoeveel mensen er in een playlist zitten, instant een game gevonden en je blijft in dezelfde party als een game is afgelopen.

Bungie :)F

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 26-09 23:12
Halo 5 werkt ook prima in matchmaking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
mobygo76 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 21:08:
Halo 5 werkt ook prima in matchmaking.
Ja dat klopt, maar ik vind het niet zo gezellig om alleen te spelen.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nou, ergens had ik gehoopt dat jullie zouden zeggen, nee... kan lekker bij forza 5 blijven xD nu moet ik weer centen uitgeven xD

EDIT: want 60,- korting op de ultimate edition is toch wel de moeite waard xD

[ Voor 24% gewijzigd door mfneed op 26-12-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:53

TheVMaster

Moderator WOS
mfreriks schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 09:01:
Nou, ergens had ik gehoopt dat jullie zouden zeggen, nee... kan lekker bij forza 5 blijven xD nu moet ik weer centen uitgeven xD

EDIT: want 60,- korting op de ultimate edition is toch wel de moeite waard xD
Ik heb ook die Ultimate Edition gehaald....in de launchweek al voor 60 euro :+ waar kun je hem nu krijgen met 60 euro korting dan?

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 26-12-2015 11:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:56
Voor de mensen die in de closed beta van Fable Legends willen, tot 4 januari kun je dagelijks kans maken door op de banner te clicken als de teller op 0 staat.

https://www.fablelegends.com/

Game bevalt me tot nu toe wel aardig maar ben pas enkele uren onderweg. Het staat of valt ook met het aantal verschillende quests en omgevingen. Als het telkens hetzelfde blijft gaan de meeste het snel beu zijn. En omdat alles na de closed beta vervalt motiveert het niet echt om er veel tijd in te steken.

Ik heb al een preorder staan voor Plants vs Zombies GW2, vooral die nieuwe backyard waarin je zelf rond kunt dwalen lijkt me gaaf. Lekker knallen zonder dat gedoe zoals CoD met perks. Ik hoop wel dat de matchmaking in GW2 aangepakt is want die is nu redelijk ruk. Gisteren ook weer een aantal keren met 4 verdedigers minder dan aanvallers gestaan. En Vanguards starten met 7 vs 3 is ook waardeloos, wacht dan een minuut extra voor het spel begint.

[ Voor 27% gewijzigd door Lekker Ventje op 26-12-2015 11:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ik hoop dat ik de vraag mag stellen, en anders zie ik mijn post wel verdwijnen. Ik heb de 'tutorial' gevolgd om via de Braziliaanse store games te kunnen kopen.

- Ik heb via Offgamers tegoed ingekocht voor de Braziliaanse markt
- Ik heb deze laten registreren op Xbox.com waarbij mijn settings op Brazil stonden
- Nu wil ik via de Braziliaanse shop een game kopen maar ik zie nergens waar ik mijn tegoed kan gebruiken. Ik kan alleen maar een creditcard registeren.

Iemand een idee wat ik fout doe?

Pfff, het is duidelijk nog vroeg. Ik moest geen creditcard toevoegen maar factuur-adres. Daarna werkte alles weer. Ik hoop dat de McDonalds in Brazil blij is met mijn aankoop.

[ Voor 15% gewijzigd door LordKnox op 26-12-2015 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
iamjustin schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:56:
Ik hoop dat ik de vraag mag stellen, en anders zie ik mijn post wel verdwijnen. Ik heb de 'tutorial' gevolgd om via de Braziliaanse store games te kunnen kopen.

- Ik heb deze laten registreren op Xbox.com waarbij mijn settings op Brazil stonden
- Nu wil ik via de Braziliaanse shop een game kopen maar ik zie nergens waar ik mijn tegoed kan gebruiken. Ik kan alleen maar een creditcard registeren.

Zo zou het moeten werken, weet je zeker dat je bij het "afrekenen" nog steeds in de Braziliaanse store bent? Je zou dan namelijk het bedrag moeten zien dat je beschikbaar hebt om te kopen.

Je kan ook hier kijken of het bedrag wel daadwerkelijk aan je account is toegevoegd: https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Is er geen dagdeal vandaag? Bij Deals with Gold staat niets anders dan de week aanbiedingen? Of is het op mobiel wellicht anders dan desktop site?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Royeboi schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 14:28:
Is er geen dagdeal vandaag? Bij Deals with Gold staat niets anders dan de week aanbiedingen? Of is het op mobiel wellicht anders dan desktop site?
Als ik op http://www.xbox.com/en-us/countdown/xbox-one-games kijk zie ik BF4 Premium als dagdeal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-09 10:11
iamjustin schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 13:56:

Pfff, het is duidelijk nog vroeg. Ik moest geen creditcard toevoegen maar factuur-adres. Daarna werkte alles weer. Ik hoop dat de McDonalds in Brazil blij is met mijn aankoop.
_O-

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17

nFo

Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2015 @ 22:54:
[...]

Noem mij is één game van Milestone die hoger dan een 8 krijgt? >:)
https://en.wikipedia.org/wiki/Milestone_S.r.l.

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 27-12-2015 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nFo schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 15:52:
[...]

Noem mij is één game van Milestone die hoger dan een 8 krijgt? >:)
https://en.wikipedia.org/wiki/Milestone_S.r.l.
Woosh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:17

nFo

Woosh ?
MotoGP 13 is one of the company's most well-received games, with a score of 74.75% on GameRankings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
f
TheVMaster schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 11:04:
[...]

Ik heb ook die Ultimate Edition gehaald....in de launchweek al voor 60 euro :+ waar kun je hem nu krijgen met 60 euro korting dan?
Game krijgt nu een x % korting, daar boven op komt nog de voordeligheid van een buitenlandse store:) ditmaal de russen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:17
Toch wel lekker die speciale deals. Zojuist Madden NFL 16 Super Deluxe: Season Edition gekocht via de Russische store. In NL kost hij nu 40,- (Was 99,99 Euro). Via Russische store nog een extra korting en uiteindelijk voor 28.50 Euro. Scheelt dus eventjes meer dan 70 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rwarmink schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:23:
Madden NFL 16 Super Deluxe: Season Edition
Bij zulke titels moet ik altijd hier aan denken :p
Afbeeldingslocatie: http://www.gameoverviews.com/wp-content/uploads/2014/06/112.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:14:
[...]

Bij zulke titels moet ik altijd hier aan denken :p
[afbeelding]
En liet dat nu echt een geweldig grappige DLC zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb aardig wat Forza 5 gespeeld en speel nu 6. Absoluut een aanrader. Alleen al het gevoel van 'minder buggy' dan bij 5 is het waard. ;) Graphics zijn een tikje beter (niet veel), maar het spel voelt gewoon meer af. Kopen! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Is het nog de moeite waard met Destiny te beginnen? De Legendary edition met alle DLC is te krijgen voor 40 eurie, wat er opzich wel uit ziet als een mooie deal. Veel mensen online enzo?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Nazanir schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:15:
Is het nog de moeite waard met Destiny te beginnen? De Legendary edition met alle DLC is te krijgen voor 40 eurie, wat er opzich wel uit ziet als een mooie deal. Veel mensen online enzo?
Zeker een mooie deal, je krijgt veel content voor de prijs, daar ben je overigens wel even zoet mee.
En geen zorgen er zijn nog veel spelers online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:55
Nazanir schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:15:
Het is een erg leuke game met veel content. Ik ben vanaf het begin begonnen en heb dus ook alle missies van de originele game en uitbreidingen gespeeld. Het is zeker bij content van voor de taken king ingewikkeld soms onmogelijk om via matchmaking vrienden te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 09:11
Ik ben erg gecharmeerd van Sunset Overdrive, al vanaf de launch.
Heeft iemand em al gespeeld?

Fallout 4 gelukkig verkocht, vond er niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

layzzzz schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:08:

Fallout 4 gelukkig verkocht, vond er niet veel aan.
Heeft iemand hem al gespeeld? Denk 't niet. :)

Briljant spel met idiote humor en prima gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker aanrader, vooral als je hem met de sale voor een zacht prijsje kunt kopen. Ben je ook wel even zoet mee. Doet me trouwens denken aan Just Cause 3, daar werkt het gaan van punt A naar B ook al zo heerlijk (al vond ik Sunset eigenlijk wel wat leuker en uitdagender, plus meer content).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
layzzzz schreef op zondag 27 december 2015 @ 22:08:
Lang getwijfeld, uiteindelijk gehaald, paar keer gespeeld maar toen weer in het doosje gedaan.
Vond het allemaal wat kinderachtig en niet zo mooi als dat ik van de trailers had verwacht.

Speelde wel prima verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En handige tip voor de Elite-controller bezitters :
https://mobile.twitter.co...status/660150470640427008

[ Voor 58% gewijzigd door justifire op 27-12-2015 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow dat ziet er net zo slecht uit als de tv serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Reb87 schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:22:
[...]

Ik heb aardig wat Forza 5 gespeeld en speel nu 6. Absoluut een aanrader. Alleen al het gevoel van 'minder buggy' dan bij 5 is het waard. ;) Graphics zijn een tikje beter (niet veel), maar het spel voelt gewoon meer af. Kopen! 8)
Had Forza 6 inderdaad al aangeschaft :+ nog geen spijt van! Heb wel het gevoel dat het moeilijkheidsniveau wat opgeschroeft is? Forza 5 speelde ik op unbeatable drivatars maar
blijf bij 6 steken op expert uit mn hoofd. Moet wel zeggen dat nacht racen wel zijn charmes heeft!
Regen rijden ook wel maar die puddles liggen soms op onlogische plekken als je het mij vraagt,
om geforceerd te worden om andere racelijnen te rijden of er gewoon door heen te jagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:31
Iemand toevallig ervaring met Port forwarding in combinatie met een MikroTik router (RouterOS)? Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn NAT type te wijzigen van Strikt naar Moderate of Open. Heb al verschillende tutorials gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
mfreriks schreef op maandag 28 december 2015 @ 09:01:
[...]

Had Forza 6 inderdaad al aangeschaft :+ nog geen spijt van! Heb wel het gevoel dat het moeilijkheidsniveau wat opgeschroeft is? Forza 5 speelde ik op unbeatable drivatars maar
blijf bij 6 steken op expert uit mn hoofd. Moet wel zeggen dat nacht racen wel zijn charmes heeft!
Regen rijden ook wel maar die puddles liggen soms op onlogische plekken als je het mij vraagt,
om geforceerd te worden om andere racelijnen te rijden of er gewoon door heen te jagen...
Als het goed is, zijn de plassen daar waar ze in het echt ook zijn op de betreffende baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
halofreak1990 schreef op maandag 28 december 2015 @ 12:43:
[...]

Als het goed is, zijn de plassen daar waar ze in het echt ook zijn op de betreffende baan.
Ah, dan heb ik niets gezegd :+ dacht echt dat die gewoon willekeurig zijn neergelegd om je te dwarsbomen en andere racelijnen te pakken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De UI van de Xbox One zoals het nu is d:)b. Zoveel beter nu een banner die lege plekken opvult die de balken in het midden hadden. Bij moet alles symmetrisch zijn anders vind ik het niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:03:
De UI van de Xbox One zoals het nu is d:)b. Zoveel beter nu een banner die lege plekken opvult die de balken in het midden hadden. Bij moet alles symmetrisch zijn anders vind ik het niet mooi.
Nu nog even snap bovenaan de opties zetten zodra je twee keer op de Home knop drukt.
Niet dat je dan vervolgens eerst helemaal naar onder moet scrollen.....duurt lang....voor iets wat juist zo snel zou moeten werken.....

En een optie onder friends die meteen laat zien met wie vrienden in de party zitten en wat ze spelen.
Zoals het oude dashboard al had, niet dat je eerst diegene zijn profiel moet openen....duurt lang.....en dan pas kan zien wie er in de party zit / wat ze spelen.

Dan nog iets doen aan de partychat zelf, zijn nog te veel problemen mee, ook iets waar het vorige dashboard een stuk minder last van had.
- Niet kunnen connecten
- Elkaar niet kunnen verstaan
- Random disconnects
- Spookparty, krijg regelmatig te horen dat ik met drie man in een party zit, mensen joinen dan en horen vervolgens niets, terwijl ik helemaal geen party heb draaien 8)7 8)7 8)7

Afgezien van deze punten bevalt het nieuwe dashboard mij eigenlijk ook wel prima.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 28-12-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
justifire schreef op maandag 28 december 2015 @ 14:49:
[...]

Nu nog even snap bovenaan de opties zetten zodra je twee keer op de Home knop drukt.
Niet dat je dan vervolgens eerst helemaal naar onder moet scrollen.....duurt lang....voor iets wat juist zo snel zou moeten werken.....
He? Als ik iets gesnapt heb en ik dubbeldruk op Home, dan highlight hij juist als eerste de Unsnap optie. Dus ik zit al meteen beneden, in plaats van dat ik moet scrollen voor ik kan switchen of unsnappen.

Draai wel de preview, misschien is dit aangepast in de tussentijdse builds met kleine wijzigingen.
Pagina: 1 ... 98 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace