Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Zo had ik mijn tweede xbox360 ook aangesloten op een monitor.Ayrton schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:16:
Wie heeft ervaring om een Xbox One aan een monitor aan te sluiten via DVI? Werkt elke hdmi --> dvi kabel? Werkt ook een adapter van hdmi --> div? Het gaat mij alleen om het beeld.
Hdmi->dvi kabel.
Wel even opletten dat je van tevoren een door de monitor ondersteunde resolutie kiest anders krijg je zwart beeld.
Neem aan dat de One dit dan ook wel ondersteund.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar werken alle kabels van hdmi --> dvi kabels of adapters?justifire schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:22:
[...]
Zo had ik mijn tweede xbox360 ook aangesloten op een monitor.
Hdmi->dvi kabel.
Wel even opletten dat je van tevoren een door de monitor ondersteunde resolutie kiest anders krijg je zwart beeld.
Neem aan dat de One dit dan ook wel ondersteund.
Moet ik nog ergens op letten?
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Verwijderd
Je hebt geen actieve adapter nodig als het alleen om beeld gaat. Goedkoopste kabeltje gaat gewoon werken.Ayrton schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:25:
[...]
Maar werken alle kabels van hdmi --> dvi kabels of adapters?
Moet ik nog ergens op letten?
[ Voor 16% gewijzigd door harrytasker op 28-12-2015 21:02 ]
Ik heb hem nu kunnen kopen voor 32 Euro (Argentinië)
[ Voor 28% gewijzigd door danplo op 29-12-2015 01:17 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Gewoon met je NL CC?danplo schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 01:07:
Eindelijk! TOM CLANCY'S RAINBOW SIX SIEGE staat nu met korting in de Xbox store.![]()
Ik heb hem nu kunnen kopen voor 32 Euro (Argentinië)
Ja en verder Final Fantasy Type-O en GTA VRockvee2 schreef op maandag 28 december 2015 @ 20:39:
Koop The Witcher 3. Voorlopig alles wat je nodig hebt.
Hack&slash rpg (mogelijk al op pc gespeeld): Diablo 3.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Zou zelf eens kijken naar Killer Instinct, Ori, Halo en Forza.
Zoveel goede exclusives zijn er imho nog niet.
Rise of the Tomb Raider komt volgende maand naar pc dus ook die kan je dan beter op pc spelen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Moet je wel toegeven dat Diablo 3 veel lekkerder weg speelt op de xbox dan op de pcjustifire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:20:
Zie hier allemaal spellen voorbij komen die hij als pc-speler natuurlijk beter op pc kan spelen.
Rise of the Tomb Raider komt volgende maand naar pc dus ook die kan je dan beter op pc spelen.
Ja met een ING CC, werkt het zelfde als in elk ander land.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Dat geef ik van harte toe.mfreriks schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:33:
[...]
Moet je wel toegeven dat Diablo 3 veel lekkerder weg speelt op de xbox dan op de pcenige wat wel zo is dat je de seasons moet missen, als je ranking wil spelen
Maar dat geld naar mijn idee voor alle spellen, heb mijn bureaustoel al weer enige jaren ingeruild voor de bank.
Als je echter aangeeft dat je voornamelijk een pc-gamer bent dan zou ik multiplats gewoon lekker voor de pc halen.
9 van de 10 keer zijn de graphics stukken mooier, aanschafwaarde lager en word er behoorlijk wat gemod door de community.
Diablo III is nu trouwens in de aanbieding (60% korting) erg veel bang for the buck !

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Behalve dan dat vrijwel elke grote Xbox exclusive hoger dan een 8 scoort in de reviews.justifire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:20:
Zie hier allemaal spellen voorbij komen die hij als pc-speler natuurlijk beter op pc kan spelen.
Enne, je vergeet Sunset Overdrive weer zoals gewoonlijk. Of inderdaad Halo en Forza en Forza Horizon. Maar Rise of the Tombraider is ook al zeker de moeite waard. Zoveel mooier zal die op de PC niet gaan worden. Net als Titanfall of Dead Rising 3 bv. Speelt ook gewoon lekker op de bank voor de TV.
Verwijderd
Heb je hem op stand-by staan of gaat hij altijd uit?Verwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:31:
Mijn YouTube app op de Xbox One blijkt sinds vandaag niet meer te reageren. Waar kan dat aanliggen?
Gebruik je de stand-by optie, dan zou je hem eens uit kunnen zetten. Ander misschien even de app opnieuw installeren?
Nou...Martinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 13:30:
[...]
Behalve dan dat vrijwel elke grote Xbox exclusive hoger dan een 8 scoort in de reviews.
Enne, je vergeet Sunset Overdrive weer zoals gewoonlijk. Of inderdaad Halo en Forza en Forza Horizon. Maar Rise of the Tombraider is ook al zeker de moeite waard. Zoveel mooier zal die op de PC niet gaan worden. Net als Titanfall of Dead Rising 3 bv. Speelt ook gewoon lekker op de bank voor de TV.
Voor de XB1 ziet ROTTR (ik blijf het een irritante naam vinden) er prachtig uit. Maar een beetje PC gaat daar natuurlijk dik overheen, zo liggen de feiten nou eenmaal.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Misschien qua resolutie en FPS, maar de models en setpieces worden echt niet beter hoor. Plus de gameplay veranderd er ook niet van. RotTR is prima te spelen op de bank. Plus dat men eens moet stoppen alsof PC games helemaal anders maakt. Het is wat mooier en thats it. Niet iedereen heeft dat nodig en al helemaal hoef je dat niet te verkondigen in een console-topicRossi46 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:06:
[...]
Nou...
Voor de XB1 ziet ROTTR (ik blijf het een irritante naam vinden) er prachtig uit. Maar een beetje PC gaat daar natuurlijk dik overheen, zo liggen de feiten nou eenmaal.
Anyways, ik zie dat we al weer bijna toe zijn aan een nieuw topic. Moet wel weer wat dingen aanpassen zo te zien ivm nieuwe dashboard e.d.
Zijn er verder nog zaken die jullie willen terugzien in de TS?
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 29-12-2015 16:12 ]
En dan icm met ook nog eens 60fps is het verschil heel erg groot naar de x1 versies.
Niet dat x1 ineens zaad is. Maar verschil wordt echt wel heel groot van current gen naar een dikke pc.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ziet er tof uit, hadden ze er van mij wel vanaf de release in mogen stoppen
[YouTube: https://youtu.be/LT7TmSCW6Is]
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 29-12-2015 17:21 ]
Diegene schiet wel ongelooflijk scheef. Nog schever dan mijjustifire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:18:
Vanaf vandaag is de Endurance modus beschikbaar voor Rise of the Tomb Raider.
[video]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Wat is het? Toen er na 5:50 eindelijk Gameplay kwam was ik het al helemaal kwijt namelijkjustifire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:18:
Vanaf vandaag is de Endurance modus beschikbaar voor Rise of the Tomb Raider.
[video]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
-
Je moet minimaal een multiplayer spel hebben gespeeld las ik ergens... Ik weet niet of dit waar is .Nazanir schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:17:
Vraagje, wanneer krijg je de codes voor Gears of War 1, 2, 3, en Judgement als je Ultimate Edition hebt gespeeld? Jaar is bijna om, zou het niet erg vinden ze nog te krijgen.
Oh, ik dacht dat gewoon spelen gewoon genoeg was. Probeer dat wel dan.Rockvee2 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:19:
[...]
Je moet minimaal een multiplayer spel hebben gespeeld las ik ergens... Ik weet niet of dit waar is .
-
Pfff wat een fanboy onzin van je zeg...Martinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 16:47:
[...]
Het is prima dat je zelf je lulverhaal gelooft, maar daar is het het topic niet naar.
Zou zeggen ga eens kijken bij iemand met een nieuwe high end pc, en zet je x1 ernaast. Als je dan volhoud zal je neus vanzelf groeien..
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik heb hier een high-end PC en op wat hogere resolutie en FPS na zie je er bij de meeste games maar bar weinig van. Ja het is wat scherper en de laadtijden zijn vlotter, maar niets wat de game epischer maakt of bv de karakters realistischer. Men doet altijd alsof PCs alles zoveel specialer maken, maar het blijft gewoon dezelfde game. Ze moeten het doen met dezelfde models, met dezelfde textures (of vrijwel dezelfde) en dezelfde limieten van de engines. Een Tomb Raider wordt niet ineens een andere game op PC, maar is hoogstens wat vloeiender en strakker. Verder niks noppes nada.v8power67 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:44:
[...]
Pfff wat een fanboy onzin van je zeg...
Zou zeggen ga eens kijken bij iemand met een nieuwe high end pc, en zet je x1 ernaast. Als je dan volhoud zal je neus vanzelf groeien..
Maar troll lekker verder in een ander topic. Consolegamers zitten hier niet op te wachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 29-12-2015 19:51 ]
Daarom zit er ook zo achterlijk veel auto-aim in RotTRuchiha tijntje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:55:
[...]
Diegene schiet wel ongelooflijk scheef. Nog schever dan mij
Endurance mode, wat hij dus ook uitlegt alvorens je het zelf wel op kan maken uit de beelden toch ?Donstil schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:03:
[...]
Wat is het? Toen er na 5:50 eindelijk Gameplay kwam was ik het al helemaal kwijt namelijk
Zou even contact opnemen met MS klantenservice.Nazanir schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:17:
Vraagje, wanneer krijg je de codes voor Gears of War 1, 2, 3, en Judgement als je Ultimate Edition hebt gespeeld? Jaar is bijna om, zou het niet erg vinden ze nog te krijgen.
Heb onder mijn vrienden ook een aantal met problemen, de een heeft geen codes ontvangen, de ander enkel voor gears 1 en 2, en weer een ander mist Judgement.....
Kreeg zelf netjes 4 codes binnen op 19 November.
Pssst, het is aim-assist. GTA heeft auto-aim, de rest vrijwel nooitjustifire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:02:
[...]
Daarom zit er ook zo achterlijk veel auto-aim in RotTR
Ooh praat hier over de video heen? Ik heb hem gekeken zonder geluid en het hele menu was in een andere taal dan Engels dus daar begreep ik ook niet zo veel vanjustifire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:02:
[...]
Daarom zit er ook zo achterlijk veel auto-aim in RotTR
[...]
Endurance mode, wat hij dus ook uitlegt alvorens je het zelf wel op kan maken uit de beelden toch ?
[...]
Zou even contact opnemen met MS klantenservice.
Heb onder mijn vrienden ook een aantal met problemen, de een heeft geen codes ontvangen, de ander enkel voor gears 1 en 2, en weer een ander mist Judgement.....
Kreeg zelf netjes 4 codes binnen op 19 November.
Ik krijg de aanbieding niet in combinatie met Garden Warfare maar wel bij de versies zonderOpuske schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 12:29:
Fifa 16 staat mooi afgeprijsd vanaf nu. 24 dollar in garden warfare in bundle of 28 dollar voor de deluxe editie.

Is wel echt goedkoop de deluxe editie met(ook zonder) Garden Warfare..
https://card.exophase.com/1/1116015.png

Verwijderd
Ik vind manga en anime bout. Eigenlijk alles met absurde, Japanse humor. D4 kon ik daarom niet doorheen komen (hoewel ik lollipop chainsaw en vanquish gaaf vond). Is Life is Strange Dan afgeschreven voor me?
De nieuwste CoD ben ik me overigens goed mee aan het vermaken. Stukken beter dan de voorgaande twee delen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2015 23:17 ]
Volgens mij heeft het weinig met manga en anime te maken hoor? Het is eerder vergelijkbaar met teltale games qua opbouw. Maar mij trekt het vooral niet omdat het vooral een tienerdrama is. Zo van "vind die jongen me wel leuk of niet", gemixed met wat interessante tijd-fuck mechanics maar ik heb geen zin in die dramaVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:16:
[...]
Ik vind manga en anime bout. Eigenlijk alles met absurde, Japanse humor. D4 kon ik daarom niet doorheen komen (hoewel ik lollipop chainsaw en vanquish gaaf vond). Is Life is Strange Dan afgeschreven voor me?
De nieuwste CoD ben ik me overigens goed mee aan het vermaken. Stukken beter dan de voorgaande twee delen.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 29-12-2015 23:39 ]
Dit onderstaande was in ieder geval (grotendeels) on topic en redelijk inhoudelijk; daar is dus geen gum aan te pas gekomen:
Ik was deze gisterenavond nog vergetenMartinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:49:
[...]
Ik heb hier een high-end PC en op wat hogere resolutie en FPS na zie je er bij de meeste games maar bar weinig van. Ja het is wat scherper en de laadtijden zijn vlotter, maar niets wat de game epischer maakt of bv de karakters realistischer. Men doet altijd alsof PCs alles zoveel specialer maken, maar het blijft gewoon dezelfde game. Ze moeten het doen met dezelfde models, met dezelfde textures (of vrijwel dezelfde) en dezelfde limieten van de engines. Een Tomb Raider wordt niet ineens een andere game op PC, maar is hoogstens wat vloeiender en strakker. Verder niks noppes nada.
Maar troll lekker verder in een ander topic. Consolegamers zitten hier niet op te wachten.

Reactie in het kort:
- De XB1 laat het op grafisch niveau (momenteel) gewoon liggen t.o.v. de PS4 en al helemaal de PC (maar dat is ook niet helemaal eerlijk, want vaak veel duurder). Dat laat elke game zien, in meer of mindere mate. Behalve bij de exclusives natuurlijk, omdat er niets te vergelijken valt.
- Niemand beweert hier dat de XB1 crap is, maar op dit punt heeft MS gewoon een verkeerde inschatting gemaakt. Al valt er wellicht nog wat te winnen door DX12 en "rekenkracht in the cloud."
- Waar het hier om ging is welke games interessant zijn op de XB1, als er al een game-PC voorhanden is.
- Natuurlijk blijft de game in de basis hetzelfde, niemand beweert anders.
- De beleving van een game kan met meer eye-candy wel degelijk veranderen, maar dat zal per persoon verschillen.
[ Voor 73% gewijzigd door Koekiemonsterr op 30-12-2015 14:06 ]
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Psssst......je kan hem eerst proberen voor je hem kooptVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:16:
[...]
Ik twijfel hier ook nog.
4.50 euro is geen geld maar heb ook niets met die telltale achtige games.
Hoor echter niets dan goeds over deze game van hen die hem gespeeld hebben.
Morgen de trial maar even proberen.
Jezus die gast is echt slecht zeg. Van strafen heeft hij ook nog nooit gehoord. En ik maar denken dat ik slecht was..... Overigens een heerlijk spel, net zoals RotTR en Just Cause 3. Beide gekocht (een dag na elkaar) en elke keer denk ik weer, welke zal ik gaan spelen.... moeilijke keuze's zijn er tochuchiha tijntje schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:55:
[...]
Diegene schiet wel ongelooflijk scheef. Nog schever dan mij ik
XBL: MRE Inc
Je weet niet wat je mist. Ja, de karakters zijn tieners, maar van een tienerdrama is weinig sprake. Het verhaal doet meer denken aan Donnie Darko en The Butterfly effect en is echt sterk uitgewerkt. Er komen maar bar weinig tiener issues bij kijken. Het emotionele verhaal, de toffe keuzes en uitkomsten, plus nog eens fraaie beelden en soundtrack maken het voor mij 1 van de tofste games die ik gespeeld heb dit jaar.Martinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:38:
[...]
Volgens mij heeft het weinig met manga en anime te maken hoor? Het is eerder vergelijkbaar met teltale games qua opbouw. Maar mij trekt het vooral niet omdat het vooral een tienerdrama is. Zo van "vind die jongen me wel leuk of niet", gemixed met wat interessante tijd-fuck mechanics maar ik heb geen zin in die drama
Nu kan het zijn dat het je gewoon niet trekt, maar als je hem laat liggen vanwege tienerdrama, zou ik er nog eens over denken. Dat is het namelijk zeker niet!
uhm...
Mijn huidige backlog voor een week:
Gears UE (begonnen niet afgemaakt op Insane)
Halo 5 (ben best een stukkie al op weg op Legendary)
Halo MCC
Assassins Creed 6 (gekregen voor kerst, onaangeroerd nog)
Forza 5
Forza 6
Fallout 3
Fallout 4
Denk dat de week te kort is......en dat is alleen op dit platform....
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
ik heb de game 2x online gespeeld (heb hem pas), en inderdaad! Ook veel mensen die de mic aan hebben staan terwijl ze hem niet gebruiken, maar daardoor wel het geluid van een krijsend kind en jengelende moeder in de groep gooien (en hun eigen reacties daarop). Of het geblaas van iemand die zwaar in de mic zit te ademenen. Jezus wat irritant! Zijn er Nederlandse clans oid zodat je dat kan vermijden? Of een optie dat je het geluid van iedereen op mute zet?mfreriks schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:20:
Is me ook weer duidelijk geworden waarom ik FH2 online racen links heb laten liggen... na 2 bochten rijden ze je hele auto naar de tering zodat je niets meer kan -_- man wat een gevloek en geschreeuw komt er van af xD maar serieus, je wordt er toch niet goed van
Ik heb Gears 1 even in co-op gespeeld, en kreeg een paar dagen later de codes via Xbox-messages binnen. In 2 losse messages. Dit was paar weken geleden. Dus misschien nog een keer online gaan?Nazanir schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:17:
[ Voor 22% gewijzigd door draakhoofd op 30-12-2015 10:31 ]
Verwijderd
Wat praten betreft: ga in een zelfgemaakte Party zitten. Zet hem op invite only. Opgelost.draakhoofd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:28:
[...]
ik heb de game 2x online gespeeld (heb hem pas), en inderdaad! Ook veel mensen die de mic aan hebben staan terwijl ze hem niet gebruiken, maar daardoor wel het geluid van een krijsend kind en jengelende moeder in de groep gooien (en hun eigen reacties daarop). Of het geblaas van iemand die zwaar in de mic zit te ademenen. Jezus wat irritant! Zijn er Nederlandse clans oid zodat je dat kan vermijden? Of een optie dat je het geluid van iedereen op mute zet?
[...]
Ik heb Gears 1 even in co-op gespeeld, en kreeg een paar dagen later de codes via Xbox-messages binnen. In 2 losse messages. Dit was paar weken geleden. Dus misschien nog een keer online gaan?
Dan kan de disc mooi verkocht worden, scheelt weer wisselen!
Verwijderd
Heb zelf de multiplayer nog niet gespeeld, maar wel de codes al binnen. Volgens mij kijken ze gewoon of je al 1 of meerdere achievements hebt gehaald, en geven ze op basis daarvan de games weg. Duurde wel bijna een maand na het eerste spelen voordat ik de codes kreeg.Nazanir schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:21:
[...]
Oh, ik dacht dat gewoon spelen gewoon genoeg was. Probeer dat wel dan.
Wel grappig om te zien hoe mijn geheugen me voor de gek houdt. Vond de graphics van de ps3 altijd prima. Als ik nu iets van deze generatie speel merk ik toch wel dat de stap naar de huidige consoles groot is geweest.
[ Voor 4% gewijzigd door giantgiantus op 30-12-2015 14:06 ]
Hier ben ik het niet mee eens, ik zie hier weer een duidelijke voorliefde voor XBO uit je vingers komen.Martinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 19:49:
[...]
Ik heb hier een high-end PC en op wat hogere resolutie en FPS na zie je er bij de meeste games maar bar weinig van.
Ik mag mij ook de gelukkige bezitter noemen van alle 3 de platformen maar PC is nog steeds superieur.
Als je goed kijkt naar de graphics van DriveClub (heb jij ook) is PS4 op dat gebied ook superieur aan XBO.
Verder maakt het mij niets uit maar je mag je overduidelijke voorkeur wel een beetje beter onderbouwen.

Een heel mooi voorbeeld van Pc versus XBO is in mijn ogen NFS Rivals, op de Pc loopt het spel veel stabieler en vlotter waardoor het voor mij beter sturen is dan op de XBO, dat lijkt meer op dweilen.
Heb Act1 tijdje terug stukje gespeeld, maar nog geen codes gezien verder. Misschien voor de zekerheid maar zorgen dat ik voor morgennacht nog minimaal 1 achievement binnen tikhalofreak1990 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 12:55:
[...]
Heb zelf de multiplayer nog niet gespeeld, maar wel de codes al binnen. Volgens mij kijken ze gewoon of je al 1 of meerdere achievements hebt gehaald, en geven ze op basis daarvan de games weg. Duurde wel bijna een maand na het eerste spelen voordat ik de codes kreeg.
Gears 1 t/m 3 allemaal al wel gespeeld, maar Judgement nog niet, als ik die gratis kan krijgen is dat altijd leuk. Niet dat ik tijd heb om het te spelen, maar toch
[ Voor 12% gewijzigd door BM op 30-12-2015 14:22 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ga je ff toevoegen, want heb nog te weinig mensen die COD spelen in mijn lijstVerwijderd schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 23:16:
[...]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb nog geen enkel spel die het maximale van de 360 vroeg echt goed zien lopen met BCgiantgiantus schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:05:
Halo reach met BC op de X1 spelt alles behalve goed trouwens. Framerate is niet ok.
uhm...

Herkenbaar sinds FH en F4, een reden naast al dat stomme gebeuk dat ik (bijna) niet meer online ben. Ik plugde dan de hoofdtelefoon in drukte de spelers naar mute en legde de hoofdtelefoon op de grond. Daarmee nog wel het spelgeluid over de geluidsinstallatie maar geen krijsende kleuters die geen eten kregen omdat papa en mama een spelletje aan het spelen waren.draakhoofd schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:28:
[...]
ik heb de game 2x online gespeeld (heb hem pas), en inderdaad! Ook veel mensen die de mic aan hebben staan terwijl ze hem niet gebruiken, maar daardoor wel het geluid van een krijsend kind en jengelende moeder in de groep gooien (en hun eigen reacties daarop). Of het geblaas van iemand die zwaar in de mic zit te ademenen. Jezus wat irritant! Zijn er Nederlandse clans oid zodat je dat kan vermijden? Of een optie dat je het geluid van iedereen op mute zet?
Verwijderd
Top! Ben de 1e weer online te vinden (met trillende handen)DeMoN schreef op woensdag 30 december 2015 @ 15:01:
[...]
Ik ga je ff toevoegen, want heb nog te weinig mensen die COD spelen in mijn lijst
Het gaat goed rap met de interne opslag, ben blij dat ik de 1TB versie heb gehaald, want na twee spellen heb ik nog maar 650 GB over. Een 500GB versie had dus al bijna vol gezeten.
En ik kon al weer gelijk lachen met mijzelf, verdorie wat is het toch lastig zo'n controler, als je zo'n ding nog nooit vast heb gehouden. Hoe vaak ik wel niet het plafond of de grond in het vizier heb gehad ipv de vijand, zucht

Ik ga weer verder oefenen, want nu vind ik het nog leuk om mis te schieten, maar dat duurt niet lang meer

Staat hier https://store.xbox.com/en...391566437?cid=majornelsonsekeroglan schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:36:
[...]
Ik krijg de aanbieding niet in combinatie met Garden Warfare maar wel bij de versies zonder![]()
Is wel echt goedkoop de deluxe editie met(ook zonder) Garden Warfare..
In other news: crashed bij iemand anders nog de Xbox (beta) App, op welk platform dan ook, bij het openen van messages? Serieus, vage shit dit. Terwijl ik wel naar een profiel kan gaan, send a message in kan drukken en de laatste berichten daar terug kan lezen. Alsof ie iets niet meer kan/wil laten zien ofzo.
Ontopic: de laatste daily deals zijn dus Dying Light en Outlast?
Ik heb de games die ik wilde hebben eindelijk gekocht: MGS5 en Tombraider, daarnaast nog Storm Island. Nu nog tijd vinden om te spelen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hoe moeilijk is de achievement voor Ori zonder deaths? Heb er eigenlijk totaal geen zin in, maar de achievement hunter in me wilt er voor gaan =p
Er zit nog steeds iets vaags in de App, in ieder geval crashed bij mij altijd de app als ik persoon aanklik (profiel bekijken), als die persoon in een private party zit. Enige optie is direct naar berichten te gaan, daar nieuw bericht maken en de persoon uit de lijst selecteren.Martinspire schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:50:
In other news: crashed bij iemand anders nog de Xbox (beta) App, op welk platform dan ook, bij het openen van messages? Serieus, vage shit dit. Terwijl ik wel naar een profiel kan gaan, send a message in kan drukken en de laatste berichten daar terug kan lezen. Alsof ie iets niet meer kan/wil laten zien ofzo.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://www.windowscentral...-be-microsofts-2016-plans
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Kan me er ook niet meer toe zetten, maar met veel saven en loaden kan je er "vlekkeloos" doorheen komen.Silversin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:57:
Ik zie dat een aantal al in nieuwjaarsstemming zitten
Hoe moeilijk is de achievement voor Ori zonder deaths? Heb er eigenlijk totaal geen zin in, maar de achievement hunter in me wilt er voor gaan =p
Vrij pittig als je het mij vraagt, maar wat just1fire al aangeeft. veel saven, ik moet de game ook nog een keer opnieuw spelen aangezien ik een aantal van die life/mana bulps gemist hebSilversin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:57:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik wil nu de deluxe editie kopen maar met Garden Warfare krijg ik geen korting? Staat wel in korting lijst maar als ik door klik krijg ik gewoon normale prijs te zien.
Link met korting als ik er op klik krijg ik dit te zien
Word wel erg krap met die flippertjes op de elite-controller
Geen probleem op Android met de Beta Xbox app, messages versturen/ontvangen no problemoMartinspire schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:50:
https://powershellisfun.com
Slechte artikelen altijd op de Telegraaf.justifire schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:32:
http://m.telegraaf.nl/dig...een-minuut-weer-opgeladen
weer opladen voor 10 tot 12 speelplezier
Ze zijn inderdaad het woordje 'jaar' vergeten, maar dat kon ik zelf nog wel invullen.Donstil schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:19:
[...]
Slechte artikelen altijd op de Telegraaf.
[...]
Er is nog meer: Wellicht afgeslankte versie van Xbox One.justifire schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:32:
http://m.telegraaf.nl/dig...een-minuut-weer-opgeladen
Ik dacht even dat je een Slim versie bedoelde, maar oké dit is iets heel anders.Winkiller schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:50:
[...]
Er is nog meer: Wellicht afgeslankte versie van Xbox One.
Het artikel heeft het overigens over een zelfde soort geruchten afgelopen Augustus, maar toen ging het volgens mij juist wel over een Xbox One Slim.
Jaar? Ja zou je denken, 1 minuut opladen voor 10 tot 12 jaar game plezier? Nou volgens mij kan jij dat helemaal niet zelf invullenjustifire schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:42:
[...]
Ze zijn inderdaad het woordje 'jaar' vergeten, maar dat kon ik zelf nog wel invullen.
Probeer deze link ff https://store.xbox.com/en...4691dd579?cid=majornelson is voor de deluxe versiesekeroglan schreef op donderdag 31 december 2015 @ 10:08:
[...]
Ik wil nu de deluxe editie kopen maar met Garden Warfare krijg ik geen korting? Staat wel in korting lijst maar als ik door klik krijg ik gewoon normale prijs te zien.
Link met korting als ik er op klik krijg ik dit te zien
Donstil schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:16:
[...]
Jaar? Ja zou je denken, 1 minuut opladen voor 10 tot 12 jaar game plezier? Nou volgens mij kan jij dat helemaal niet zelf invullen
Vinden jullie het trouwens ook jammer dat er op de One geen mogelijkheid is voor óf stand-by óf helemaal uit? Nu zet ik de console meestal maar helemaal uit, maar als ik weet dat ik iets even later weer verder ga spelen, zet ik 'm het liefst in stand-by. Nu kan dat alleen door eerst weer naar instellingen te gaan en het daar weer te veranderen, maar dan blijf je bezig. Zou dus graag net als op de PS4 een mogelijkheid voor turn off en stand-by (rest-mode) willen zien.
Daarnaast lijkt er geen mogelijkheid om naast een game snel te kunnen switchen met een app. Ik heb bijv. graag de achievement app open als ik game, maar nu lijkt dat alleen te kunnen met dat onhandige snappen. Op de ps4 bijv. ga je naar trophies en kan je door 2x achter elkaar op de PS knop te drukken snel switchen tussen de 2. Zou zo iets ook graag op de One zien.
Oh en daarnaast vind ik de store heel beperkt. Waarom is er geen sales section of een mogelijkheid om te sorteren op genre ofzo? Nu komt het erop neer dat je alles maar handmatig moet opzoeken. Het lijkt wel alsof ze niet willen verkopen.
[ Voor 9% gewijzigd door Milan17 op 31-12-2015 13:01 ]
Bedankt voor je hulp maar krijg het met Garden Warfare niet met korting. Ook in jouw link zie ik de versie zonder Garden Warfare. Heel vreemd.Opuske schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:51:
[...]
Probeer deze link ff https://store.xbox.com/en...4691dd579?cid=majornelson is voor de deluxe versie
Dus de deluxe zonder Garden Warfare aangeschaft...
Hmm, geen mogelijkheid om ze na de end game weer te collecten? Dus alle collectibles verzamelen voordat je het uitspeelt?mfreriks schreef op donderdag 31 december 2015 @ 08:17:
[...]
Vrij pittig als je het mij vraagt, maar wat just1fire al aangeeft. veel saven, ik moet de game ook nog een keer opnieuw spelen aangezien ik een aantal van die life/mana bulps gemist hebdan ga ik ook zo aan de slag denk ik...
Het is prima te doen. Zeker als je de game gewoon onder de knie hebt. En inderdaad gewoon genoeg saven. Maaaaaaaaaar als je echt een leuke en uitdagende game wilt moet je gaan voor Giana Sisters. Echt een topgame. Vraag maar aan Exactor IT.Silversin schreef op woensdag 30 december 2015 @ 22:57:
Heeft iemand nog een leuke aanrader voor een 'arcade game'. Merk dat ik me niet meer echt toe kan zetten aan full retail games... Zelfs Tomb Raider niet

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-12-2015 14:55 ]
Verwijderd
Top spel idd. Ik krijg hem niet eens uitgespeeld laat staan alle Achievements.uchiha tijntje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:53:
[...]
Het is prima te doen. Zeker als je de game gewoon onder de knie hebt. En inderdaad gewoon genoeg saven. Maaaaaaaaaar als je echt een leuke en uitdagende game wilt moet je gaan voor Giana Sisters. Echt een topgame. Vraag maar aan Exactor IT.
Heeft iemand nog een leuke aanrader voor een 'arcade game'. Merk dat ik me niet meer echt toe kan zetten aan full retail games... Zelfs Tomb Raider niet
Got Telltale al gespeeld?
Nee, die heb ik nog wel liggen, maar ik werd zo ontzettend gek van alle FPS hickups... Dat doet life is strange echt een stuk beterVerwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:13:
[...]
Top spel idd. Ik krijg hem niet eens uitgespeeld laat staan alle Achievements.![]()
Got Telltale al gespeeld?
Misschien weer eens een keer een game samen spelen? Geen idee welke, maar toch?

Maar nog maar een keer.. Tip voor iedereen hier. Giana Sisters! YouTube: Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut on Xbox One
Je moet wel een beetje tegen trial and error kunnen, of je moet gewoon heel goed zijn net zoals mij of ik ( kies maar wat je het beste vindt klinken...)
[ Voor 35% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-12-2015 15:37 ]
Verwijderd
De nieuwste COD is totaal niet slecht. AW was echt een boutspel. Blops 3 knalt heerlijk weg. Lekker korte potjes past wel bij een gamer die zijn verslaving terug wil winnen. Je hebt weinig tot geen last van enemy kills treats. Al die specialist zooi valt ook wel mee. Beweging is minder goed dan TF maar toch Interessant.uchiha tijntje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:23:
[...]
Nee, die heb ik nog wel liggen, maar ik werd zo ontzettend gek van alle FPS hickups... Dat doet life is strange echt een stuk beterMaar misschien toch maar een kans geven! Ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe Giana Sisters... een simpel maar diep spel zonder verhaal...
Misschien weer eens een keer een game samen spelen? Geen idee welke, maar toch?Ben trouwens wel ontzettend slecht geworden lijkt wel... Het aimen in Tomb Raider lukt me voor geen meter. Speel ook op medium
![]()
Maar nog maar een keer.. Tip voor iedereen hier. Giana Sisters! YouTube: Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut on Xbox One
Je moet wel een beetje tegen trial and error kunnen, of je moet gewoon heel goed zijn net zoals mij of ik ( kies maar wat je het beste vindt klinken...)
Edit: dit lees ik net op reddit
I used to have non-gaming related ads but not anymore after doing this:
goto: choice.microsoft.com
log in with your Microsoft account and turn off the personalized ads for your Microsoft account for other devices such as Xbox, It's the second option.
as soon as I did this, I have never seen non-gaming related ads on my dash
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2015 18:16 ]
Gamertag: timmie271
Striker misschien ?uchiha tijntje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:53:
[...]
Het is prima te doen. Zeker als je de game gewoon onder de knie hebt. En inderdaad gewoon genoeg saven. Maaaaaaaaaar als je echt een leuke en uitdagende game wilt moet je gaan voor Giana Sisters. Echt een topgame. Vraag maar aan Exactor IT.
Die heb ik al
Inderdaad, wat ik er van begrepen heb is dat het na de finishen van de game dat het klaar is.Silversin schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:52:
[...]
Hmm, geen mogelijkheid om ze na de end game weer te collecten? Dus alle collectibles verzamelen voordat je het uitspeelt?
Aah ja hoe kon het ook anders
Killer Instinct season 1 Ultra edition staat nu gratis in de store voor onze goudhaantjes.
Is dat niet iets voor jou Uchi ?
Geen verhaal, even snel tussendoor of langere tijd achter elkaar te spelen, en een shitload aan achievements
Blijft een leuk spelleke
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 01-01-2016 12:29 ]
Verwijderd

Ik ben zo slecht in fighting games. Vraag BM maar... Sinds de originele xbox geen fighting game meer gekocht. Had er toen best veel, maar als je dan probeert bewust te comboen en BM button smasht erop los en je verliest constant is de lol er snel vanafjustifire schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:21:
[...]
Aah ja hoe kon het ook anders
Killer Instinct season 1 Ultra edition staat nu gratis in de store voor onze goudhaantjes.
Is dat niet iets voor jou Uchi ?
Geen verhaal, even snel tussendoor of langere tijd achter elkaar te spelen, en een shitload aan achievements
Blijft een leuk spelleke
[video]
Speel jij nog Gears of War ultimate editie? Misschien dat ik de remasterd editie ga kopen. Wel jammer, een dag te laat voor de actie zie ik nu

Ah jammer.Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:24:
Is gears niet enorm dood? Lees op reddit dat je alleen tdm kan doen...
Cogitationis poenam nemo patitur
http://www.gamespot.com/a...old-for-jan/1100-6433281/Bullet NL schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:38:
zijn de games with gold al bekend voor januari?
Speel nog regelmatig met een groepje bekenden.Verwijderd schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:24:
Is gears niet enorm dood? Lees op reddit dat je alleen tdm kan doen...
Gears Ultimate is verre van dood hoor, sterker nog er zijn weer zoals vanouds wissselende events (shottysnipes, torquebowtag etc etc) en momenteel double XP
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja, geloof dat de meesten wel uitkijken naar The Division inderdaad.Bullet NL schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:55:
Gears is zo 2015......
Maar goede spellen worden nooit oud
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace