Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Ah jammer. :( Misschien zin om dit weekend weer eens een spel op te pakken? Heb nog niet zoveel zin om meteen BO3 te kopen. Kunnen nog een keer gaan garden warfaren? :P
Kan zeker. Leuk! Liever TF dan GW al vind ik GW ook wel geinig hoor. Of Sniper Elite 3 afmaken natuurlijk. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-01-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:36
Na jaren geen xbox gespeeld te hebben, overweeg ik nu een xbox one te kopen. Zijn er tegenwoordig nog problemen (zoals te warm worden, luide fan etc.) bij de xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ph046ph schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:08:
Na jaren geen xbox gespeeld te hebben, overweeg ik nu een xbox one te kopen. Zijn er tegenwoordig nog problemen (zoals te warm worden, luide fan etc.) bij de xbox one?
Gewoon lekker doen, je krijgt twee jaar keurige Microsoft garantie voor als het onverwachts toch fout gaat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:36
Donstil schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 21:18:
[...]

Gewoon lekker doen, je krijgt twee jaar keurige Microsoft garantie voor als het onverwachts toch fout gaat.
Ja dat klopt. Ik ga eens kijken of er nog leuke bundels zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Weet iemand of er ergens een 'Connect to Xbox Live' knop te vinden is op de Xbox One? Vind het super irritant om na een disconnect m'n Xbox te moeten rebooten, of m'n netwerk opnieuw te moeten instellen om weer met Xbox Live te verbinden als 'ie de verbinding een keer verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:35

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 31 december 2015 @ 14:53:
[...]
Heeft iemand nog een leuke aanrader voor een 'arcade game'. Merk dat ik me niet meer echt toe kan zetten aan full retail games... Zelfs Tomb Raider niet :X
Eigenlijk maar 2 games echt gespeeld in 2015. diablo 3 en.....geometry wars 3. Als je ook maar een beetje van twin stick shmups houdt is dit wat je zoekt. Leuke achievements en met scores vergelijken kan je jezelf lang vermaken.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-08 14:39
Ik heb een vraag.

Ik heb een Xbox One en wil binnenkort een Xbox 360 erbij kopen voor wat oude games (Helaas is er geen backward compatibility meer bij de Xbox One). Ik wil die via een HDMI kabel en een HDMI to DVI adapter aansluiten op de DVI-poort van mn monitor (deze heeft geen HDMI). Dat kan in principe gewoon denk ik? Alleen mn monitor heeft geen speakers en geen hoofdtelefoonaansluiting. Ik wil geluid uit de Xbox One en Xbox 360 op een simpele headset (met 3.5mm jack) afluisteren.

Kan dat en hoe? Het enige wat ik kan bedenken is via de optical out naar een optical to analog omvormer en dan rode en witte tulp daarvan aansluiten op adapter van rode en witte tulp naar enkele 3.5mm jack en daar de headset in maar dat lijkt me nogal omslachtig en weet niet of dat werkt.

En hoe doe ik dat met de Xbox 360? Oude versies hebben volgens mij geen optical out. Zit je waarschijnlijk met die rare componentstekker, maar kan je die gebruiken voor alleen het geluid en tegelijkertijd HDMI voor beeld? Moet je sowieso de behuizing aanpassen van de component stekker, anders passen ze niet naast elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vl_leo
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09-2024
Op de laatste dag van het jaar nog net een elite controller te pakken gekregen.
Zit stevig in elkaar, werkt veel soepeler dan de standaard controller,
maar zal toch wel een flinke tijd kosten om gewoon te worden.
De 2 lange paddels er voorlopig maar af gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

averagegamer schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:06:
Ik heb een vraag.

Ik heb een Xbox One en wil binnenkort een Xbox 360 erbij kopen voor wat oude games (Helaas is er geen backward compatibility meer bij de Xbox One). Ik wil die via een HDMI kabel en een HDMI to DVI adapter aansluiten op de DVI-poort van mn monitor (deze heeft geen HDMI). Dat kan in principe gewoon denk ik? Alleen mn monitor heeft geen speakers en geen hoofdtelefoonaansluiting. Ik wil geluid uit de Xbox One en Xbox 360 op een simpele headset (met 3.5mm jack) afluisteren.

Kan dat en hoe? Het enige wat ik kan bedenken is via de optical out naar een optical to analog omvormer en dan rode en witte tulp daarvan aansluiten op adapter van rode en witte tulp naar enkele 3.5mm jack en daar de headset in maar dat lijkt me nogal omslachtig en weet niet of dat werkt.

En hoe doe ik dat met de Xbox 360? Oude versies hebben volgens mij geen optical out. Zit je waarschijnlijk met die rare componentstekker, maar kan je die gebruiken voor alleen het geluid en tegelijkertijd HDMI voor beeld? Moet je sowieso de behuizing aanpassen van de component stekker, anders passen ze niet naast elkaar.
Volgens mij kun je je 360 doorlussen via de HDMI-in poort op je One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
baviaan schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 23:18:
[...]

Volgens mij kun je je 360 doorlussen via de HDMI-in poort op je One?
Ik weet niet of dat d.m.v. updates veranderd is, inmiddels, maar toen ik dat ongeveer 3 maanden geleden probeerde zat daar te veel lag tussen om goed te werken. Ja. Het kan, maar ja kan dan het beste geen shooters gaan spelen, want daar heb je de response tijd niet voor met deze opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
De 360 komt op een andere plek als de one, dus doorlussen kan niet. Alleen ik wil beide eventueel op de monitor aan kunnen sluiten, dus het vraagstuk is hetzelfde, hoe kan ik geluid via headset uit de xbox krijgen, als het beeld via hdmi naar een monitor loopt? En dan dus voor 360 en voor one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag.

Op de nieuwe collectie controllers zit een 3.5mm audio ingang. Geluid is dus geen probleem. Tenminste als je alleen een koptelefoon wil gebruiken. Voor speakers ga je de optische uitgang moeten gebruiken.

Hdmi>dvi werkt natuurlijk gewoon voor beeld naar je monitor.

De 360 heeft hdmi uit. Geluid gaat ook prima via doorlussen via de One.

Er zit wel input lag op als je hem doorlust. Kan een tegenvaller zijn. HDMI kabel van de 360 op de monitor aansluiten lost dat op maar dan moet je wel iets regelen qua geluid. De 360 Controllers kunnen geen output anders dan voice geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 11:59

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Annoying-Orange schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:49:
[...]

Miracast werkt bij mij alleen met mijn telefoon en niet met mijn tablet. Met een miracast dongle is het weer andersom..
Vraagje, hoe doe dit nu? Ik kan geen wireless display app vinden op mijn xbox.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAP-Team schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:22:
[...]

Vraagje, hoe doe dit nu? Ik kan geen wireless display app vinden op mijn xbox.
Misschien heb je hier wat aan

http://m.windowscentral.c...less-display-app-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 11:59

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Dat gaat over de preview app. Ik zou niet weten waar ik nu een quest moet doen..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 22:12:
Weet iemand of er ergens een 'Connect to Xbox Live' knop te vinden is op de Xbox One? Vind het super irritant om na een disconnect m'n Xbox te moeten rebooten, of m'n netwerk opnieuw te moeten instellen om weer met Xbox Live te verbinden als 'ie de verbinding een keer verliest.
Log out / log in

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:00

Bozznl

GT: The Bozzz88

Helaas is die elite controller overal waar ik zoek of bezoek out of stock. Jullie nog tips?

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bozznl schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:33:
Helaas is die elite controller overal waar ik zoek of bezoek out of stock. Jullie nog tips?
Beste plek is altijd bij de Microsoft Store zelf. Dus die goed in de gaten houden!

[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 02-01-2016 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:35:
[...]

Beste plek is altijd bij de Microsoft Store zelf. Dus die goed in de gaten houden!
Dit inderdaad.
Tot maart schijnt de levering schaars te blijven.
“While the Xbox Elite wireless controller is sold out in many retailers around the world, we are working quickly to get more units in the hands of fans. We expect more units to arrive at retailers each week but supply may be limited through March 2016.”

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-01-2016 14:10 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
justifire schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Aah ja hoe kon het ook anders :p

Killer Instinct season 1 Ultra edition staat nu gratis in de store voor onze goudhaantjes.

Is dat niet iets voor jou Uchi ?
Geen verhaal, even snel tussendoor of langere tijd achter elkaar te spelen, en een shitload aan achievements :)

Blijft een leuk spelleke
[video]
Voor zover ik zie alleen een uitbreidingspakket van Killer Instinct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede gaming headset voor zowel de Xbox One als de PS4.
Liefst geef ik hier maximaal 100 euro voor uit.

Welke headset zouden jullie mij aanraden=

Bedankt!!!!

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:21:
[...]

Voor zover ik zie alleen een uitbreidingspakket van Killer Instinct?
Klopt.
De basisgame van Killer Instinct is nl al gratis.
In feite unlock je hiermee de characters van seizoen 1 en de bijbehorende Ultra accesoires.
Ook Killer Instinct Classic krijg je gratis bij dit "pakket"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:11

Mikayu

.srt

Ik had gisteren alleen dat pakket gedownload en automatisch is het hele spel erop gekomen. Morgen maar even kijken of het wat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:45
Ik heb een vraag.

Xbox One heeft sindskort weer BC. Op dit moment nog voor een select aantal spellen maar dit worden er steeds meer.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphilosophy
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-09 20:00
justifire schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:34:
[...]

Klopt.
De basisgame van Killer Instinct is nl al gratis.
In feite unlock je hiermee de characters van seizoen 1 en de bijbehorende Ultra accesoires.
Ook Killer Instinct Classic krijg je gratis bij dit "pakket"
Goede zaak, hoop dat dit met meer voor gaat komen bij iets betere titels

“The greatest teacher, failure is”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net voor de verandering mijn ondergestofte PS4 weer eens een keer aangeslingerd.
Na het spelen op de XBOX one met de elite controller, voelde die dualshock best raar.
Ik vond de dualshock 4 altijd beter, maar aan die elite controller kan hij niet tippen.
Het kost een paar centen, maar het is het wel waard.
Is er geen manier om met die elite controller op je ps4 te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:13:
[...]

Op de nieuwe collectie controllers zit een 3.5mm audio ingang. Geluid is dus geen probleem. Tenminste als je alleen een koptelefoon wil gebruiken. Voor speakers ga je de optische uitgang moeten gebruiken.

Er zit wel input lag op als je hem doorlust. Kan een tegenvaller zijn. HDMI kabel van de 360 op de monitor aansluiten lost dat op maar dan moet je wel iets regelen qua geluid. De 360 Controllers kunnen geen output anders dan voice geven.
Dank je.

Dus dan zou ik voor de 360 naast de hdmi zo'n audio adapter in de component-aansluiting moeten doen denk ik en daar dan audio op aansluiten? Moet ik wel de behuizing van de stekker halen om m naast de hdmi-aansluiting te laten passen en een adapter voor 2 audio-kabels (rood en wit) naar 1 audio-kabel (zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 20:03:
Ik had net voor de verandering mijn ondergestofte PS4 weer eens een keer aangeslingerd.
Na het spelen op de XBOX one met de elite controller, voelde die dualshock best raar.
Ik vond de dualshock 4 altijd beter, maar aan die elite controller kan hij niet tippen.
Het kost een paar centen, maar het is het wel waard.
Is er geen manier om met die elite controller op je ps4 te spelen?
Jazeker !
Cronus Max :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 00:13:
[...]

Voor geluid via optical bij een HDMI aansluiting kun je zoiets halen: http://www.amazon.com/Hdm...er-Xbox-360/dp/B001S5CCF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Laatst online: 17-11-2024
CreativeSkills schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 14:22:
Beste Tweakers,

Ik ben op zoek naar een goede gaming headset voor zowel de Xbox One als de PS4.
Liefst geef ik hier maximaal 100 euro voor uit.

Welke headset zouden jullie mij aanraden=

Bedankt!!!!
Misschien iemand die mij hier nog een tip over kan geven?

Had zelf de volgende gevonden: Turtle Beach PX24

Hoor graag ideeën.
Nogmaals dank!

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
CreativeSkills schreef op zondag 03 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Misschien iemand die mij hier nog een tip over kan geven?

Had zelf de volgende gevonden: Turtle Beach PX24

Hoor graag ideeën.
Nogmaals dank!
Sony wireless gold headset. Draadloos voor PS4 en met het bijgeleverde kabeltje kan je hem in je xbox one controller pluggen en dan werkt hij daar ook. Ongeveer €80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rylo schreef op zondag 03 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Voor geluid via optical bij een HDMI aansluiting kun je zoiets halen: http://www.amazon.com/Hdm...er-Xbox-360/dp/B001S5CCF2
Als ik me niet vergis zit die adapter bij de elite versie van de 360. Bij de Slim heb je standaard optical uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 12:11

Mikayu

.srt

Op de slim zit idd een vaste optical out, maar ik heb begrepen dat daar weer een nieuwe versie voor is gekomen waar die er weer af bezuinigd is.

Dat die adapter bij de elite kwam durf ik niet te zeggen. Ik moet dan ergens hebben liggen nog. Bij het day 1 model zat ie op de connector samen met de component video kabels

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, op mijn x360 Elite zit zo'n kabel.
Op mijn x360 Slim zit een vaste optical-out port.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
is er een manier om je voor de beta in te schrijven zonder dat je de game pre-ordered? lijkt me een zeer interessante game maar heb er helaas nog niet aan mogen proeven... dus een beta zou zeer welkom zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan je inschrijven op de site maar waarschijnlijk worden al die plekken al vergeven aan de alpha testers.
Dit is bevestigd, alpha testers hebben een zekere plek in de beta en een exclusief alpha-weaponskin.
Pre-order is dus de enigste manier om zeker van de beta te zijn.
Gold edition voor 6 tientjes in Brazilie was voor mij na het spelen van de alpha een no-brainer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op zondag 03 januari 2016 @ 20:12:
Je kan je inschrijven op de site maar waarschijnlijk worden al die plekken al vergeven aan de alpha testers.
Dit is bevestigd, alpha testers hebben een zekere plek in de beta en een exclusief alpha-weaponskin.
Pre-order is dus de enigste manier om zeker van de beta te zijn.
Gold edition voor 6 tientjes in Brazilie was voor mij na het spelen van de alpha een no-brainer :)
is er al bekend wanneer die beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:26

Convoy

g44p

mfreriks schreef op maandag 04 januari 2016 @ 08:34:
[...]

is er al bekend wanneer die beta is?
"The beta will be available on PlayStation®4 system, PC and Xbox One in early 2016."

http://tomclancy-thedivis...ouncing-the-division-beta

Geen datum helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 04-01-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:56
Overzicht van de tot nu toe bekende exclusives voor dit jaar.

http://www.gameinformer.c...e-console-exclusives.aspx

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Vandaag toch maar Sleeping Dogs aangeschaft.

Zit nog te twijfelen over Shovel Knight, mensen hier die die game gespeeld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant dat Crackdown als Early Preview wordt genoemd. Zal me niet verbazen als ze die dan op E3 lanceren?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Iemand anders last van crashes bij het starten van Destiny? Volgens mij heeft Bungie e.e.a. gesloopt.

edit:
Niets wat een reboot van de Xbox niet kan oplossen. Beetje jammer dat dat dan weer speciaal voor Destiny moet.

[ Voor 38% gewijzigd door halofreak1990 op 04-01-2016 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 11:22
Well het een stomme vraag, maar ik krijg de vraag of het mogelijk is om chat geluid zowel over de headset als de speakers te krijgen (tegelijk dus) iemand een idee of dit kan?

Mijn tegenspeler gebruikt een Microsoft stereo headset met adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
smoken schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:53:
Well het een stomme vraag, maar ik krijg de vraag of het mogelijk is om chat geluid zowel over de headset als de speakers te krijgen (tegelijk dus) iemand een idee of dit kan?

Ik gebruik geluid over HDMI naar mijn tv, maar moet de tv altijd op mute zetten met de headset op :) Bij mij dus werkt het wel degelijk tegelijk, maar dat is bij mij dan iets wat ik eigenlijk niet wilde :P

/edit: ik gebruik ook een Quiet Comfort 25, dus geen speciale gaming headset, over de 3,5mm jack plug. Misschien dat dit ook nog uitmaakt. Ik gebruik hem met name om de anderen in de kamer niet te storen..

[ Voor 15% gewijzigd door mithras op 04-01-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:56
Martinspire schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:48:
[...]

Interessant dat Crackdown als Early Preview wordt genoemd. Zal me niet verbazen als ze die dan op E3 lanceren?
Zou goed kunnen. Genoeg te doen in ieder geval volgend jaar met de multi-platform titels erbij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 11:22
mithras schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:13:
[...]
Ik gebruik geluid over HDMI naar mijn tv, maar moet de tv altijd op mute zetten met de headset op :) Bij mij dus werkt het wel degelijk tegelijk, maar dat is bij mij dan iets wat ik eigenlijk niet wilde :P

/edit: ik gebruik ook een Quiet Comfort 25, dus geen speciale gaming headset, over de 3,5mm jack plug. Misschien dat dit ook nog uitmaakt. Ik gebruik hem met name om de anderen in de kamer niet te storen..
Tx voor je reply!!

Wellicht dat het aan de 3.5mm Jack ligt dan, bij hun lijkt het niet te werken..
We gaan verder met proberen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op maandag 04 januari 2016 @ 21:53:

Chat kan alleen via je controller gaan (met kabeltje naar bv headset) als je ook van die microfoon gebruik wilt maken. Heb je een Kinect dan kun je die gebruiken voor voice en de audio via speakers laten gaan. Audio van partychat via speakers en zelf praten in microfoon van headset kan helaas niet.

Voor mij ook een nadeel, want het volume uit de controller is mij niet hard genoeg voor voicechat. En daarom loopt iedereen altijd te mekkeren dat ik via Kinect chat. Die feature zat overigens wel bij de 360 erop, dus hoop dat ie ook snel naar X1 komt. Al waren ze natuurlijk druk met de nieuwe dashboard.

Alternatief is dat ze fixen dat ik op de PC kan chatten en toch gamen op console, maar dat gaat momenteel bij mij ook niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
R4m0n_46 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:29:
Vandaag toch maar Sleeping Dogs aangeschaft.

Zit nog te twijfelen over Shovel Knight, mensen hier die die game gespeeld hebben?
Shovel knight ook in my log staan, rete moeilijk maar wel geinig voor tussen door als je het aan mij vraagt. voor platform/sidescrollers wel een must denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Martinspire schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:35:
[...]

Chat kan alleen via je controller gaan (met kabeltje naar bv headset) als je ook van die microfoon gebruik wilt maken. Heb je een Kinect dan kun je die gebruiken voor voice en de audio via speakers laten gaan. Audio van partychat via speakers en zelf praten in microfoon van headset kan helaas niet.

Voor mij ook een nadeel, want het volume uit de controller is mij niet hard genoeg voor voicechat. En daarom loopt iedereen altijd te mekkeren dat ik via Kinect chat. Die feature zat overigens wel bij de 360 erop, dus hoop dat ie ook snel naar X1 komt. Al waren ze natuurlijk druk met de nieuwe dashboard.
Nu weet ik niet wat je in het verleden al geprobeerd heb en wat wel en wat niet werkt voor jou maar ik heb een PX4 headset en deze versterkt al het geluid wat binnenkomt. En dus ook het voice chat geluid. Is dit misschien een oplossing voor je? Er zijn ook vast sets beschikbaar die dit nog beter doen overigens.

Heb je al eens op de feedback je usecase uitgelegd en gevraagd of ze dit kunnen en willen aanpassen? Vaak zie je dat constructieve uitleg waarin jou situatie degelijk uitgelegd word (en dus niet in 3 a 4 woorden) vaak tot een oplossing komen.

Overigens is die noot die erbij staat onzin: *Let op: voor Xbox One moet je deze headset aansluiten met optische uitvoer (S/PDIF) voor gamegeluid en de Kinect® gebruiken voor gamechat.

Je kan gewoon je 3.5 inch kabel in de stereo module van je controller proppen. Werkt prima!

[ Voor 9% gewijzigd door Yaz op 05-01-2016 09:41 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op maandag 04 januari 2016 @ 23:35:
Alternatief is dat ze fixen dat ik op de PC kan chatten en toch gamen op console, maar dat gaat momenteel bij mij ook niet goed.
Pas geleden nog gedaan met 2 mensen op de One en 1 in de party op PC. Dan via backwards compatibility Reach gespeeld, ging prima.
De 360 party was klonk heel erg statisch, net alsof je we in een blik aan het praten waren, daarom hadden we het met de Xbox One party gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:09:
[...]

Pas geleden nog gedaan met 2 mensen op de One en 1 in de party op PC. Dan via backwards compatibility Reach gespeeld, ging prima.
De 360 party was klonk heel erg statisch, net alsof je we in een blik aan het praten waren, daarom hadden we het met de Xbox One party gedaan.
Het werkt wel, als je geluk hebt. Die Xbox app crashed bij mij iets te vaak, te veel, je hebt 0,0 instellingen over je opname/afspeel instellingen (ik heb 2 geluidskaarten).

Ze moeten echt eens afstappen van het 'minder is beter' principe, geen volume-mixer, geen extra opties in party, geen output settings, En dat is niet console alleen, Forza heeft ook nog steeds die optie niet, leuk als je met een Formule E in de A klasse meedoet :/.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Iemand nog interesse om wat online achievements te doen voor FH2? bucket lists, playgrounds, road trip locations etc? Kan allemaal ook met matchmaking maar in een party met wat tweakers altijd gezelliger uiteraard. (wellicht incl. storm island.) ben namelijk bijna door de solo achievements heen (op de championships na, dat duurt nog wel ff xD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:46:
[...]

Ze moeten echt eens afstappen van het 'minder is beter' principe
Ben ik het helemaal mee eens, stop het dan onder de settings zodat gebruikers nog altijd de optie hebben en de interface nog aan dat principe voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 09:39:
[...]

Nu weet ik niet wat je in het verleden al geprobeerd heb en wat wel en wat niet werkt voor jou maar ik heb een PX4 headset en deze versterkt al het geluid wat binnenkomt. En dus ook het voice chat geluid. Is dit misschien een oplossing voor je? Er zijn ook vast sets beschikbaar die dit nog beter doen overigens.

Heb je al eens op de feedback je usecase uitgelegd en gevraagd of ze dit kunnen en willen aanpassen? Vaak zie je dat constructieve uitleg waarin jou situatie degelijk uitgelegd word (en dus niet in 3 a 4 woorden) vaak tot een oplossing komen.

Overigens is die noot die erbij staat onzin: *Let op: voor Xbox One moet je deze headset aansluiten met optische uitvoer (S/PDIF) voor gamegeluid en de Kinect® gebruiken voor gamechat.

Je kan gewoon je 3.5 inch kabel in de stereo module van je controller proppen. Werkt prima!
Ik heb al een Astro A50 maar het is voor mij simpelweg nog steeds te zacht. En game-audio kan ook niet altijd lager worden gezet.
Item staat al langer in de feedback app maar nog geen progressie -O-
Ben niet de enige die dat wil overigens, maar misschien dat ik nog eens iets kan doen via mn pc. Dat ik daar de controller op aansluit qua audio en zo de voice doe maar ik weet niet of dat zo kan en hard genoeg is.

In ieder geval werken die versterkingen vaak belabberd. Ik zit niet alleen al op max volume maar ook al op max versterking en dan hoor ik het vaak nog maar amper. Ik heb dan ook serieuze gehoorschade
Ereaser schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:09:
[...]

Ik snap dat chatten via PC prima kan, maar mijn Xbox staat in de DMZ om mn NAT open te krijgen. En dan werkt het blijkbaar niet.
Is ook weer iets van thuis. 1 van de poorten wordt door mn pa gebruikt en daardoor werkt UPNP niet. Als ik uit huis ben dan is het mogelijk ook geen issue meer. Maar anders kijk ik nog wel of ik iets kan doen met mn pc aan xbox controller

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2016 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
mfreriks schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 10:47:
Iemand nog interesse om wat online achievements te doen voor FH2? bucket lists, playgrounds, road trip locations etc? Kan allemaal ook met matchmaking maar in een party met wat tweakers altijd gezelliger uiteraard. (wellicht incl. storm island.) ben namelijk bijna door de solo achievements heen (op de championships na, dat duurt nog wel ff xD)
Zag jou ook druk bezig met FH2 inderdaad. Ik ben zelf ook bezig met achievements daarmee. Ga de xbox binnenkort weer naar boven verplaatsen en dan kan ik vaker online.
Weet niet of je komend weekend tijd hebt? Me ouders zijn dan niet thuis dus dan kan ik zoveel herrie maken als ik wil :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:47:
[...]
Ik heb al een Astro A50 maar het is voor mij simpelweg nog steeds te zacht. En game-audio kan ook niet altijd lager worden gezet.
Ben niet de enige die dat wil overigens, maar misschien dat ik nog eens iets kan doen via mn pc. Dat ik daar de controller op aansluit qua audio en zo de voice doe maar ik weet niet of dat zo kan en hard genoeg is.

In ieder geval werken die versterkingen vaak belabberd. Ik zit niet alleen al op max volume maar ook al op max versterking en dan hoor ik het vaak nog maar amper. Ik heb dan ook serieuze gehoorschade
Je kan bij de PX4 apart het voice en de game volume regelen (komen via 2 aparte kanalen binnen ofc). Je zou dan het game geluid naar beneden kunnen krijgen maar of je dan nog genoeg hoort, dat is maar de vraag natuurlijk.

Maar even heel creatief denkend..... Stel;
- Je stuurt je game geluid naar een mengpaneel
- Je stuurt je voice geluid naar datzelfde mengpaneel
- Output van dat mengpaneel is je headset
Je kan dan dus heel goed individueel het geluid mengen en versterken, precies zoals jij dat wilt. Misschien wat veel rompslomp maar ik kan me goed voorstellen dat het voor jou zou werken.

Voice terug kan je ook trouwens via dat mengpaneel laten lopen of direct je headset weer in middels een splittertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
timmie271 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:53:
[...]

Zag jou ook druk bezig met FH2 inderdaad. Ik ben zelf ook bezig met achievements daarmee. Ga de xbox binnenkort weer naar boven verplaatsen en dan kan ik vaker online.
Weet niet of je komend weekend tijd hebt? Me ouders zijn dan niet thuis dus dan kan ik zoveel herrie maken als ik wil :9.
Ja, begon met FM6 maar door tussendoor wat FH2 te doen heeft die me beet! Iig tot de meeste chevos weg zijn :) en het rijd toch ook echt wel heerlijk zo freeroam :D Hierna wel weer lekker racen in FM6, wat overigens ook erg vet is en blijft.

Waarschijnlijk zaterdag wel van de partij! Zondag niet zeker. Als je me bezig ziet, stuur maar een invite, als ik je zie join ik wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:02:
[...]

Ja, begon met FM6 maar door tussendoor wat FH2 te doen heeft die me beet! Iig tot de meeste chevos weg zijn :) en het rijd toch ook echt wel heerlijk zo freeroam :D Hierna wel weer lekker racen in FM6, wat overigens ook erg vet is en blijft.

Waarschijnlijk zaterdag wel van de partij! Zondag niet zeker. Als je me bezig ziet, stuur maar een invite, als ik je zie join ik wel:)
Is helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Martinspire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:47:
[...]

[...]

Ik snap dat chatten via PC prima kan, maar mijn Xbox staat in de DMZ om mn NAT open te krijgen. En dan werkt het blijkbaar niet.
Is ook weer iets van thuis. 1 van de poorten wordt door mn pa gebruikt en daardoor werkt UPNP niet. Als ik uit huis ben dan is het mogelijk ook geen issue meer. Maar anders kijk ik nog wel of ik iets kan doen met mn pc aan xbox controller
Huh op de A50 kan je het op het geluid tussen game en chat gewoon regelen op de rechter oorschelp zelf
En als je de stereo headset adapter hebt kan je het ook extra daar op regelen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:15
Dus.. ik zit te denken om een elite controller te kopen :). Alleen ben ik vooral benieuwd of hier mensen zijn de deze controller gebruiken in combinatie met Forza 6 en of het daadwerkelijk wat toevoegd voor deze game (behalve het schakelen met paddles).

(lees: ik heb meer dan 1 excuus nodig om deze controller aan te schaffen.. :P)

[ Voor 13% gewijzigd door wes- op 05-01-2016 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
wes- schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:26:
Dus.. ik zit te denken om een elite controller te kopen :). Alleen ben ik vooral benieuwd of hier mensen zijn de deze controller gebruiken in combinatie met Forza 6 en of het daadwerkelijk wat toevoegd voor deze game (behalve het schakelen met paddles).

Ik heb het geprobeerd :+ niet lang genoeg denk ik :) kon er nog niet aan wennen om alle handelingen met de vingers te doen, blijft wat onwennig om te schakelen en te koppelen... maar moet er dan wel bijzeggen dat dit ook gelijk de eerste keer is dat ik geschakeld ben gaan rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 18:15
mfreriks schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:30:
[...]

Ik heb het geprobeerd :+ niet lang genoeg denk ik :) kon er nog niet aan wennen om alle handelingen met de vingers te doen, blijft wat onwennig om te schakelen en te koppelen... maar moet er dan wel bijzeggen dat dit ook gelijk de eerste keer is dat ik geschakeld ben gaan rijden...
Oh je koppelt er ook nog bij? Welke knop gebruik je daarvoor dan?
Heb je met andere games er wel plezier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
wes- schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Oh je koppelt er ook nog bij? Welke knop gebruik je daarvoor dan?
Heb je met andere games er wel plezier mee?
ja, dat was meer voor de chevo met alle assists uit :+ wil het nog oppakken zonder te koppelen, kijken hoe dat is. Koppel had ik nu op x gemapped, waarbij A (rechter flipper uit mn hoofd) opschakelen en B (uiteraard de linker dan) terug schakelen. Maar zijn bijna te veel handelingen :+

Met andere games zeker veel plezier van, heeft alleen wel tijd nodig voordat je overschakelt naar de flippers aan de achterkant... soms door wat scheef vast houden van de controller wil ik ook nog wel eens aan de linkerkant een flipper raken wat soms rare handelingen maakt in verkeerde situaties :+

los van dat, is het echt een super product en eigenlijk een musthave bij elke xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 25-09 19:22
Ik kan hier over meepraten, werkt heel goed. Destijds eentje aangeschaft om SF gamepad en Fightstick van de 360 op de One te gebruiken.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:11:
[...]

Huh op de A50 kan je het op het geluid tussen game en chat gewoon regelen op de rechter oorschelp zelf
En als je de stereo headset adapter hebt kan je het ook extra daar op regelen.
Ja ik weet dat je het kan meten, maar dan versta ik of de game of de stemmen niet meer. En zo hard gaat die voice ook niet helaas.
Yaz schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 13:02:
[...]

Je kan bij de PX4 apart het voice en de game volume regelen (komen via 2 aparte kanalen binnen ofc). Je zou dan het game geluid naar beneden kunnen krijgen maar of je dan nog genoeg hoort, dat is maar de vraag natuurlijk.

Maar even heel creatief denkend..... Stel;
- Je stuurt je game geluid naar een mengpaneel
- Je stuurt je voice geluid naar datzelfde mengpaneel
- Output van dat mengpaneel is je headset
Je kan dan dus heel goed individueel het geluid mengen en versterken, precies zoals jij dat wilt. Misschien wat veel rompslomp maar ik kan me goed voorstellen dat het voor jou zou werken.

Voice terug kan je ook trouwens via dat mengpaneel laten lopen of direct je headset weer in middels een splittertje.
Leuk zo'n idee maar óf het wordt onbetaalbaar óf het is niet te krijgen. SPDIF is sowieso niet echt een populair formaat heb ik al gemerkt. Maar op zich kan ik het dus wel op mn pc aansluiten als ik de juiste kabels heb (daar heb ik immers ook al mn geluid op aangesloten via spdif-in). Ik weet alleen even niet of ik al een niewue controller heb met 3,5mm connector anders moet ik dus even zo'n kabeltje halen (met left/right/voice). Maar weet niet of ze die uberhaupt ergens hebben want volgens mij zijn dergelijke kabels ook niet populair (met 2 male stekkers dus)

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wes- schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 15:26:

Verlengde pootjes bieden ook meerwaarde voor racespellen. Maar ja dat kun je ook met kontrolfreeks van tien piek regelen.

Voor FPS spellen is hij echt briljant. Daar wil je beide duimen op de pootjes houden en heb je meestal meer dan alleen de triggerknoppen nodig om echt effectief te spelen. Denk aan blijven richten/bewegen tijdens springen/liggen/herladen/wapen wissel. Lijkt iets kleins maar ik heb er echt profijt van.

Je koopt met de Elite een stukje degelijkheid dat veel meer kan dan de standaard controller. Of dat 150 waard is, zal verschillen. Ik heb zeker geen spijt van de aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:10:
[...]

Ik kan hier over meepraten, werkt heel goed. Destijds eentje aangeschaft om SF gamepad en Fightstick van de 360 op de One te gebruiken.
Hey Bunta !
Kom je binnenkort ook weer eens Killer Instinct spelen ?
Nu seizoen 1 gratis is proberen we wat meer mensen te verzamelen om een lobby mee te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/mkzR7/ccedc19c94.png

Ben toch wel erg benieuwd naar Sea of Thieves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:54:
[...]

Hey Bunta !
Kom je binnenkort ook weer eens Killer Instinct spelen ?
Nu seizoen 1 gratis is proberen we wat meer mensen te verzamelen om een lobby mee te starten.
Graag zelfs alleen komt het er bij mij (Helaas) niet zo veel meer van, zat er onlangs nog aan te denken om seizoen twee ook te halen maar ik denk dat ik ga wachten tot seizoen drie er is wat een hopelijke pricedrop met zich mee brengt voor seizoen twee.

Welke character is jou main eigenlijk, Jago of......? Misschien een idee om net zoals bij Streetfighter een topic aan te maken, daar werkte dat echt perfect. Iedereen voegde elkaar toe en spraken overdag af om 's avonds elkaar lekker af te beulen.

Donderdag en vrijdag heb ik wel ff tijd om snel mijn skills een beetje onder het stof vandaan te krijgen met wellicht een paar potjes online >:)

*edit*
Bedacht mij net dat met de komst van Killer Instinct naar Windows 10 de userbase ineens wel heel groot kan worden, Cross-over gaming anyone?

[ Voor 7% gewijzigd door Bunta op 05-01-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 18:26:
[...]

Graag zelfs alleen komt het er bij mij (Helaas) niet zo veel meer van, zat er onlangs nog aan te denken om seizoen twee ook te halen maar ik denk dat ik ga wachten tot seizoen drie er is wat een hopelijke pricedrop met zich mee brengt voor seizoen twee.

Welke character is jou main eigenlijk, Jago of......? Misschien een idee om net zoals bij Streetfighter een topic aan te maken, daar werkte dat echt perfect. Iedereen voegde elkaar toe en spraken overdag af om 's avonds elkaar lekker af te beulen.

Donderdag en vrijdag heb ik wel ff tijd om snel mijn skills een beetje onder het stof vandaan te krijgen met wellicht een paar potjes online >:)

*edit*
Bedacht mij net dat met de komst van Killer Instinct naar Windows 10 de userbase ineens wel heel groot kan worden, Cross-over gaming anyone?
Main ? Wat is dat ? :p
Als ik moet kiezen Sadira, met Shadow Jago als goede tweede.
Season 2 was met black friday in de aanbieding €4,50 in Brazilie
Shadow Jago is nog een week te koop, daarna is het nog maar de vraag of en wanneer hij nog te koop komt. Willen ze "exclusief" houden.

Maar mocht je zin en tijd hebben, laat maar weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 20:24:
[...]

Main ? Wat is dat ? :p
Als ik moet kiezen Sadira, met Shadow Jago als goede tweede.
Season 2 was met black friday in de aanbieding €4,50 in Brazilie
Shadow Jago is nog een week te koop, daarna is het nog maar de vraag of en wanneer hij nog te koop komt. Willen ze "exclusief" houden.

Maar mocht je zin en tijd hebben, laat maar weten :)
Brazilië!? Die van mij staat nog steeds op Alaska! Scheelt het heel veel of valt het mee in vergelijking met de USA store? €4,50......... Shit dat is wel heel goedkoop 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Martinspire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:19:
[...]
Ja ik weet dat je het kan meten, maar dan versta ik of de game of de stemmen niet meer. En zo hard gaat die voice ook niet helaas.

[...]

Leuk zo'n idee maar óf het wordt onbetaalbaar óf het is niet te krijgen. SPDIF is sowieso niet echt een populair formaat heb ik al gemerkt. Maar op zich kan ik het dus wel op mn pc aansluiten als ik de juiste kabels heb (daar heb ik immers ook al mn geluid op aangesloten via spdif-in). Ik weet alleen even niet of ik al een niewue controller heb met 3,5mm connector anders moet ik dus even zo'n kabeltje halen (met left/right/voice). Maar weet niet of ze die uberhaupt ergens hebben want volgens mij zijn dergelijke kabels ook niet populair (met 2 male stekkers dus)
Als je een party start en joint geloof ik via de pc gaat de chat via de pc.
Kwam ik toevallig achter (sorry voor diegene die mij de hele tijd misschien wel zachtjes gehoord heeft, maar ik niet echt reageerde |:(.). Zelf vind ik dat ook een stuk prettiger als ik boven zit sinds ik het weet :P. (Ben net zoals jij slechthorend ;) eerder al gezegd op een reactie geloof ik :9).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 21:47:
[...]

Als je een party start en joint geloof ik via de pc gaat de chat via de pc.
Kwam ik toevallig achter (sorry voor diegene die mij de hele tijd misschien wel zachtjes gehoord heeft, maar ik niet echt reageerde |:(.). Zelf vind ik dat ook een stuk prettiger als ik boven zit sinds ik het weet :P. (Ben net zoals jij slechthorend ;) eerder al gezegd op een reactie geloof ik :9).
Snap ik, maar dat werkt hier dus niet want hij kan niet verbinden op mn PC. En om die nou in de DMZ te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maf, zag Battlefront op het Gold plaatje staan, dus nam aan dat er een aanbieding was, maar voor zover ik kan zien is die game niet in de aanbieding 8)7 . Overigens ook gestoord dat je 130(!) euro moet aftellen voor de game incl. alle DLC in de Nederlandse store.

Zou de game ooit wel graag willen (en dan het liefste met season passes, dan heb ik tenminste een complete game), maar 130 fucking euro, how about no. Overigens wel Diablo 3 voor 28 euro gekocht tijdens de sale, zeer tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:37:
Maf, zag Battlefront op het Gold plaatje staan, dus nam aan dat er een aanbieding was, maar voor zover ik kan zien is die game niet in de aanbieding 8)7 . Overigens ook gestoord dat je 130(!) euro moet aftellen voor de game incl. alle DLC in de Nederlandse store.

Zou de game ooit wel graag willen (en dan het liefste met season passes, dan heb ik tenminste een complete game), maar 130 fucking euro, how about no. Overigens wel Diablo 3 voor 28 euro gekocht tijdens de sale, zeer tevreden over!
Heb je EA Access? Dan kun je de game in ieder geval 10 uur uitproberen. Misschien ben je 'm dan al zat. :P
Dit had ik ook met Titanfall en Need for Speed. Leuk voor een uurtje, maar snel weer van m'n schijf gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Martinspire schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 00:07:
[...]

Snap ik, maar dat werkt hier dus niet want hij kan niet verbinden op mn PC. En om die nou in de DMZ te zetten.
Dan houd het op inderdaad, bij mij doet ie het wel gewoon namelijk.

130 euro 8)7 8)7. Voorlopig koop ik die dan ook nog niet. Wil hem wel opzich, al zal mijn broertje het meeste spelen aangezien die echt fan is van starwars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 17:19:
[...]
Denk dat het wel "meevalt". Onbetaalbaar is het zekers niet. Ik ga er ook even vanuit dat vanwege jou gehoorstoornis je ook moeite hebt met positiebepaling van geluid en dat surround dus niet veel waarde heeft. We gaan dus voor een stereo oplossing

Men neme;
- 1 spdif adapter naar stereo (link)
- 1 splitter om je een losse headphone + mic te combineren naar 1 stekker (link)
- 1 drie kanaals mengpaneeltje (link)
- Optioneel: Versterker mocht de output toch te zacht zijn.

Deze spullen bij elkaar is E 69,-. Zeker niet onbetaalbaar in mijn ogen. Dit is wel exclusief kabels maar dat is natuurlijk ook geen godsvermogen.

Hoe sluit je dit aan
Xbox -> Mengpaneel
- X1 optical in de spdif adapter
- output adapter in de CD aansluiting van het mengpaneel, stereo op het mengpaneel activeren

Controller (voice recieve) -> Mengpaneel
- Stop de splitter in de controller
- Headset output in de Line 1 van het mengpaneel

Controller (voice send)
- Stop de microphone kabel in de mic input van de splitter

Mengpaneel naar headset
- Steek de headset kabel in de headphone output van het mengpaneel.

Klaar!!

Eventueel, zoals gezegt, kan je het geluid van het mengpaneel nog naar een externe versterker halen om wat meer volume te krijgen. Neem een Denon ofzo en dan ben je 170 euro verder (link)

Al met al, zeker niet onbetaalbaar en ik kan me voorstellen dat dit voor jou je spelplezier (en vooral die van andere ;)) kan verbeteren.

Let op, (de beetje standaard "ik neem geen aansprakelijkheid" uitspraak) geen garantie dat al deze spullen ook met elkaar werken. Stel dat, laat je goed voorlichten in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was vandaag weer een nieuwe system update voor de preview members.

De eerste nieuwe system update sinds sinterklaas 2015 op de Xbox One.

Is er al iets bekend over wanneer er weer nieuwe X360 titels worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie hem hier in de NL store tussen de deals with gold staan voor net geen €100,-
Maar ja, welke Hollander koopt er tegenwoordig nog in de NL store :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Gisteren even Killer Instinct geïnstalleerd (nu gratis) en zitten proberen.. kreeg weer flashbacks naar m'n jeugd en heb meer dan een half uur in 'practice mode' combo's geprobeerd te maken, met als resultaat nu een lichte blaar op m'n duim :P Kon me opeens weer herinneren hoe zwaar die SNES-controllers het vroeger te verduren hadden :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:47:

Er is geen preview forum beschikbaar.. Beetje jammer

http://forums.xbox.com/xb...eview_forums/default.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Enige wat ik vind:
DETAILS

OS version released: th2_xb_rel_1510.151217-1035
Available: 6:00PM PST 1/4 (2AM GMT 4/1)

FIXES
◾Minor bug fixes

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Zie hem hier in de NL store tussen de deals with gold staan voor net geen €100,-
111 dollar in de singapore store dus dat scheelt al heel wat :9. Is omgerekend rond de 70 euries ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Verwijderd schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:47:

Major Nelson heeft onlangs nog laten weten geen uitspraken te doen over welke games er in de komende waves toegevoegd zullen worden en/of wanneer dit zal zijn. Er wordt volgens hem nog steeds hard aan gewerkt om zo veel mogelijk games te kunnen releasen voor het BC programma waar fan favorites voorrang krijgen waar mogelijk. De gedachtegang om geen uitspraken te doen is puur om geen verwachtingen te kweken bij de gebruikers wat ik eigenlijk wel kan begrijpen aangezien het ook om onderhandelingen over rechten gaat.
SinergyX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:13:
Enige wat ik vind:
DETAILS

OS version released: th2_xb_rel_1510.151217-1035
Available: 6:00PM PST 1/4 (2AM GMT 4/1)

FIXES
◾Minor bug fixes
Ik ben even niet in de buurt van mijn One. Is er een nieuwe quest of misschien Bèta game of app?

[ Voor 17% gewijzigd door Bunta op 06-01-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 10:15:
[...]

111 dollar in de singapore store dus dat scheelt al heel wat :9. Is omgerekend rond de 70 euries ofzo?
5250 roebel / € 66,- in Rusland voor de Deluxe Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:18:
[...]

5250 roebel / € 66,- in Rusland voor de Deluxe Edition
Dat is de ultimate edition :P.
Maar vind het nog steeds teveel geld, ga eerst maar eens de rest uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Dat is de ultimate edition :P.
Maar vind het nog steeds teveel geld, ga eerst maar eens de rest uitspelen.
€66,- voor de game inclusief season pass vind je nog steeds te veel geld ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:31:
[...]

€66,- voor de game inclusief season pass vind je nog steeds te veel geld ? 8)7
Yup :9.
Vind het wel meevallen hoor, maar anders ga ik nu weer een spel kopen van 66 euro die ik misschien pas over een paar maanden ga spelen? Dan bestaat er een kans dat ie alweer goedkoper is.
Als ik nu een nieuw spel zocht dan had ik hem waarschijnlijk wel aangeschaft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:33:
[...]

Yup :9.
Vind het wel meevallen hoor, maar anders ga ik nu weer een spel kopen van 66 euro die ik misschien pas over een paar maanden ga spelen? Dan bestaat er een kans dat ie alweer goedkoper is.
Als ik nu een nieuw spel zocht dan had ik hem waarschijnlijk wel aangeschaft :).
Dit is toch een ietwat genuanceerder antwoord dan dat je het te veel geld vind :)
Geef je in dat opzicht groot gelijk, ben je echter wel van plan om Star Wars aan te schaffen is dit imo een zeer nette aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Laatst online: 26-09 15:15
Voor alle mensen die inderdaad interesse hebben in Star wars Battlefront, hij is weer in de sales.
Sowieso in de amerikaanse markt https://store.xbox.com/en...ae-44f6-bfe0-0e49c4e78733

Xbox: Virgo Mossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

justifire schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Ik kocht Diablo :p. Het zou toch amper iets schelen, misschien een paar euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Ik kocht Diablo :p. Het zou toch amper iets schelen, misschien een paar euro.
Ik heb Division gold edition gekocht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben best benieuwd naar die game, maar ik heb dusdanig weinig vertrouwen in Ubisoft dat ik het risico niet neem om hun games te pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:05:
Ben best benieuwd naar die game, maar ik heb dusdanig weinig vertrouwen in Ubisoft dat ik het risico niet neem om hun games te pre-orderen.
Geinig.. Ik pre-order ze blind. Nooit spijt van gehad. Ik loop zelden tegen de vaak genoemde bugs aan en heb altijd veel plezier van hun spellen. En dus heb ik ook The Division al klaar staan (nee, niet de Gold versie. Season Passes koop ik zelden in de pre-order).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De laatste games die ik van ze heb gekocht waren IMO stuk voor stuk teleurstellend, Far Cry 4 vond ik om te janken, AC Unity was ook erg slecht (vooral door de framerate issues, buiten dat zou het nog een aardige game zijn geweest), ben een beetje klaar met dat bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Waarschijnlijk een domme vraag maar wat heb je aan een season pass? Ik kan het zo even niet vinden wat het precies is/doet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:05:
Sommige games moet je de gok op nemen, tegenstelling tot Destiny heb ik Division wel al gespeeld en zelfs als het matig is, kan ik me aardig vermaken door gewoon lekker te roamen door de stad.
janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:12:
Waarschijnlijk een domme vraag maar wat heb je aan een season pass? Ik kan het zo even niet vinden wat het precies is/doet.
Dit moment ook nog vrij weinig, buiten een jaar alle DLC en wat exclusieve 'advantages'. Andere kant, zal me natuurlijk niets verbazen als er ook gewoon nog extra DLC komt die niet onder de season pass valt.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 06-01-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

janvanduschoten schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:12:
In de regel houdt dat in dat je alle DLC krijgt, vaak scheelt het wat met het los kopen (als in, alle DLC individueel kopen is duurder). Zie nu echter wel meer games die meerdere season passes hebben, als ik het goed heb ook Battlefront en bijv. Evolve.

[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 06-01-2016 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:10:
De laatste games die ik van ze heb gekocht waren IMO stuk voor stuk teleurstellend, Far Cry 4 vond ik om te janken, AC Unity was ook erg slecht (vooral door de framerate issues, buiten dat zou het nog een aardige game zijn geweest), ben een beetje klaar met dat bedrijf.
Dat zeg ik, die ervaring heb ik niet. Sterker nog. Farcry 4 staat bij mij als een van de toppers te boek. Erg leuk verhaal en de omgeving is fantastisch. Daar heb ik me echt heel erg mee vermaakt en ik vond het zelfs jammer dat ik hem uit had. Unity vond ik ook goed. Framerate problemen had ik echt geen problemen mee, ik ren dan ook niet als een malle rond en speel het spel misschien rustiger dan sommige anderen. De engine zal het hierdoor wat makkelijker hebben vermoed ik? Maar hierdoor heb ik dus ook zelden last van pop-ups.

Maar ik vind Ubisoft spellen vooral zo goed vanwege de extra informatie die je erbij krijgt. Historische achtergrond, extra informatie van bepaalde events en personages. Je merkt dat er gewoon heel veel tijd en passie in gegaan is en dat kan ik alleen maar waarderen.

En wat ik zeg, Ik heb echt geen last van de vele problemen die mensen vertellen. Ik laat me daar ook niet door afschrikken en ik lees al helemaal geen reviews. De mening van een game-journalist(kuch) heb ik niet nodig om mijn eigen mening te vormen.
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:14:
[...]
In de regel houdt dat in dat je alle DLC krijgt, vaak scheelt het wat met het los kopen (als in, alle DLC individueel kopen is duurder). Zie nu echter wel meer games die meerdere season passes hebben, als ik het goed heb ook Battlefront en bijv. Evolve.
Jups. Maar deze aankoopkorting krijg je ook nog als je de season pass later koopt heb ik gemerkt. Dat heeft me al helemaal geholpen om zelfden te gaan voor de premium editie. Alleen zaken als XP boosts en andere leuke perks (geen textures) vind ik de moeite waard om de aanschaf te overwegen (lees, als extra bovenop de dlc, niet in plaatst van de dlc).

[ Voor 20% gewijzigd door Yaz op 06-01-2016 13:19 ]

Pagina: 1 ... 100 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace