Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Annihilism schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:24:
[...]

Ok maar ik zie dat het niet meer via paypal kan? Heeft iemand misschien een beknopte uitleg voor mij?
Voor Rusland :
https://www.avforums.com/...aq-in-first-post.1846057/

Voor US:
http://digiex.net/guides-...one-store-any-region.html
En dan gewoon US tegoed kopen bij offgamers.com, dan heb je niet perse een creditcard nodig en krijg je ook nog een korting op je tegoed ;)

http://www.isitmay19thyet.com/ :P

[Voor 9% gewijzigd door justifire op 02-05-2015 13:39]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Augurkdeschurk
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06-04 22:41
Ik twijfelde zelf tussen de ps4 versie en de X1 versie, heb voor de laatste gekozen en heb er absoluut geen spijt van. Speelt gewoon heerlijk weg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-04 10:46
Toch begrijp ik Schumi zijn punt wel. Heb zelf ook Project Cars en The Witcher. Eerstgenoemde game draait nu goed hier, mede door heel veel aanpassingen in de settings en het installeren op een externe hdd. Maar ook aan deze game mankeert nog wel het een en ander, om het zachtjes uit te drukken.

Toen ik woensdag The Witcher voor het eerst opstartte moest ik toch wel even slikken. Een haperende cutschene is tot daar aan toe, maar eenmaal in game kon ik gewoon niet wennen aan de "motion" van de game. Heb nog wel wat aangepast aan de camera gevoeligheid( helemaal op het minimum gezet) en dat hielp wel iets, maar vindt het gewoon echt nog niet soepel draaien. Ik baal er best van, want wil er heel graag mee gaan beginnen maar ik wacht wel op de patch. Dat verdient de game.

Tot de patch er is vermaak ik me wel met The Old Blood en Life is Strange. We moeten niet doen of The Witcher zo geweldig draait op de XB1, want dat doet ie in mijn ogen niet. Dat geeft CDPJR ook toe, vandaar die aankomende patch. Het is, wat Schumi zegt, gewoon jammer dat veel games eerst patches nodig hebben voordat de boel een beetje soepel wil draaien.

Deze generatie consoles heeft daar best veel last van, en dat is jammer. Met name de third party titels.

[Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 23-05-2015 10:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
exactor it schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:32:
Dus als ik Forza bij iemand anders wil spelen op mijn account, moeten we eerst een paar uur kaarten voordat we kunnen beginnen. Lekker.
Zet hem op externe HD, plug hem in en log in op de alternatieve Xbox en je kunt gewoon meteen spelen hoor?

Martinspire - PC, PS4, X1

• J-air
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 11:32
Ik kan gears of wars spelen! Lekker met de campaign begonnen, heerlijk die reload challenge elke keer 😁

• mfneed
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07:39
quote:
justifire schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:35:
Zojuist even een stukje gespeeld :9~
Azie en US versie zijn nu te spelen, EU versie vanaf de 28ste
Als hij niet pre-load zou ik hem even van het systeem verwijderen en via de store opnieuw de installatie starten.
Vanmiddag of morgenmiddag wellicht een uurtje extra voor nemen denk ik :D

• Electra
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 30-05-2016

Electra

Xbox Live = Semper Fight

SInds gisteren trotse bezitter geworden van een Xbox One, na 9 jaar trouw geweest te zijn aan mijn Xbox360.
Nu eerst maar eens beginnen met downloaden van GoW Ultimate :+

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
MacBook Air 2011, 13 inch, 4Gb, 128 Gb

• Spacey23
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 01-09-2019
quote:
Arno90 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 10:53:
[...]

En dan wachten tot 28-8 voor je kan spelen :+ dat viel mij wel tegen.
De Amerikaanse versie is nu al te spelen en is goedkoper in de aanschaf. Als je deze had gekocht, dan had je nu kunnen spelen ;)

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• Spacey23
  • Laatst online: 01-09-2019
quote:
Decennia schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:37:
[...]

Hoe duur is hij daar dan? Moet zeker met een amerikaans account en paypal? Dan wacht ik wel 3 daagjes haha :)
Check deze site voor alle prijzen: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

Why do we fall? So we can learn to pick ourselves up.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:48

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

quote:
De fan blaast aardig wat warme lucht naar buiten als je uurtjes aan het gamen bent.
Die fans van je stand blazen dus warme lucht in je al warm wordende laptop.
Weet niet of dat bevorderlijk is voor je laptop, maar imo heeft het dus geen enkele zin omdat te doen tenzij je X1 uit staat.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• revertive
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 05-12-2019
quote:
ThomasXIV schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
Iemand een idee hoe het met de airflow zit van de bovenste grill op de One (dus op de bovenkant)? Wil er eigenlijk een laptop op zetten, op de volgende standaard (die komt dus op de xbox te staan);

Gezien hij wat verhoogd is zal er nog wel voldoende lucht zijn voor de xbox, toch? Links en rechts is hij natuurlijk wel vrij.
Heb hier in mijn TV meubel ongeveer 2cm vrij boven mijn xbox en dat gaat gewoon goed heb niet het idee dat hij erg warm word.
Gratis spellen voor september zijn bekend:

http://majornelson.com/20...ber-2015/?linkId=16536259

Beter dan de PS Plus line up van september.
En ja hoor, Diablo III heeft weer een nieuwe (gratis) uitbreiding gehad _/-\o_

Was iedere producent maar zo gedreven om zijn klanten zo tevreden te houden ipv uit te zuigen met dure DLC

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• melliw90
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 15-10-2019
quote:
Ik haal dit net uit het Black ops III topic:

Voor diegene met een Xbox One:

Stap 1: Ga naar xbox.com
Stap 2: Verander jouw regio in Japan (helemaal linksonderin op "Nederland" klikken om van regio te wisselen)
Stap 3: Ga naar deze pagina: https://store.xbox.com/ja...3c-437a-a489-c49a7b068e84
Stap 4: Klik op het japanse woord voor "downloaden" (Google translate kan je daar bij helpen).
Stap 5: Profit! Gratis de BO3 beta zonder te hoeven pre-orderen!

[Voor 5% gewijzigd door melliw90 op 26-08-2015 16:48]

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 07:02
quote:
melliw90 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:43:
[...]

Ik haal dit net uit het Black ops III topic:

code:
1
https://store.xbox.com/ja-JP/Xbox-One/Games/Call-of-Duty-Black-Ops-III-Multiplayer-Beta/3aff42d2-453c-437a-a489-c49a7b068e84

;)
http://static.tweakers.net/ext/f/FPn8jfH61uNrlkytsx9lvssD/medium.png
Lijkt te werken dus *O*

[Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2015 16:51]

Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JackSparrow
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 01:05

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Mu.siQ schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:54:
Bij mij werkt het niet, wordt meteen doorverwezen naar de nederlandse store. Wat ik ook probeer.
En dan onderaan even op de Change Locale klikken onderaan....en dan wijzigen in Japan.
quote:
MAX3400 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:55:
[...]

Werkt briljant! Doen alsof je thuiswerkt enzo... :+

[...]

Doe mij eens een prijsje voor de S4P, i5, 8GB, 256GB plz... O-)
2299 euro? :+

[Voor 30% gewijzigd door JackSparrow op 26-08-2015 16:56]

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

quote:
mfreriks schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 08:13:
[...]

Alleen sound geluisterd! Bang voor spoilers 8)7 Ja voor mij zijn het nog spoilers:D

Gister ook versus gedaan trouwens! speelt lekker weg :) 4v4 is goed te doen! Kun je ook eens een keer een team vullen uit je friendslist bijv. das altijd leuker natuurlijk :9
Ja spelers genoeg.
Blijft leuk 8 man in een party en dan 4vs4
Bring the salt ! >:)

Er is nu trouwens een demoversie van Dying Light, leuk voor degene die hem nog niet gespeeld heeft.
https://store.xbox.com/en...7c-4b2f-98d5-6035d0d73680

[Voor 19% gewijzigd door justifire op 27-08-2015 09:15]

quote:
Silversin schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:37:
[...]

Auto rage quit feature =p Best handig.
Geeft alle twaalfjarigen ook tijd om grappen over elkaars moeders te googlen.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• MAX3400
quote:
Jeroenvdk schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:58:
Weet iemand of deze bundel ergens in Nederland voor 400 verkrijgbaar is? Kan hem alleen vinden voor 450
http://www.microsoftstore...undle/productID.319985800
http://www.intertoys.nl/x...chTerm=forza%20motorsport

• mobygo76
  • Registratie: juli 2004
  • Nu online
Voor de liefhebber. Ik heb hem al, laat even weten als je de key gebruikt.

FABLE LEGENDS STRESS FEST - 4 hour stress test on Saturday from 8PM BST/12AM PDT - all silver you gain will be rewarded back to you when the game launches. Redeem your code to download the game now. DJ7VG-X62RW-YCR49-2TDW4-YXHQZ

Bekijk dit bericht op je console.
Momenteel heb ik de volgende games op mn lijstje staan waar ik naar uitkijk of waar ik meer van wil weten:
DatumGame
1 SeptemberMad Max en MGS5
15 SeptemberForza 6 (10 september bij ultimate edition)
25 SeptemberFifa 16
29 SeptemberTHPS5 (al lijkt me deze keihard te gaan falen)
6 OktoberRock Band 4
23 OktoberAssassins Creed Syndicate
27 OktoberHalo 5 Guardians
3 NovemberNeed For Speed 2015
6 NovemberCall of Duty Black Cops 3 (gniffel) (weet nog niet of ik deze ga halen)
10 NovemberFallout 4 & Rise of the Tomb Raider
19 NovemberStar Wars Battlefront 3
26 NovemberTrackmania Turbo
1 DecemberJust Cause 3 en Rainbow Six Siege
8 DecemberHitman 2015

Let wel: dit is niet de volledige releaselijst maar games waar ik nog wel interesse in heb. Bij een aantal twijfel ik nog wel of ik ze ga aanschaffen en of dat bij launch gaat zijn, maar de kans is groot dat ik eind dit jaar de 150 games wel voorbij ben voor de X1 :Y)

quote:
Rossi46 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

Het is wat flauw om er over te beginnen, maar je vraagt er zelf een beetje om door er zo de nadruk op te leggen. Maar wat moet je in hemelsnaam met zoveel games? :?
Zo'n nadruk was het niet en ik denk dat iedereen die vanaf het begin meedoet op X1 met Games with Gold ook al aardig wat heeft verzameld. Maar wat ik ermee doe? Spelen natuurlijk. En als ik ermee klaar ben gewoon niet meer naar omkijken :+
Ik hou van afwisselen en ben snel op een game afgekeken zodra de credits voorbij rollen.

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:57

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
Martinspire schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:54:
[...]
Het scheelt dat je voor de PS4 niet zoveel keus hebt dit najaar aan exclusives :Y)
offtopic:
De reactie waarvan je wist dat hij zou komen
http://i.ytimg.com/vi/FluP0f7ABWw/maxresdefault.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Beltoni
  • Registratie: maart 2015
  • Nu online

Hoc non dicit nisi // XB1: Beltoon

• weszz
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 26-03 18:56
Ik kwam voor MGS5, ging naar huis met wat meer.

http://i79.photobucket.com/albums/j145/warleader/x1.jpg

Hoe rescale nou een afbeelding? Ding is huge :+

Excuses hiervoor!!!

[Voor 33% gewijzigd door weszz op 02-09-2015 12:22. Reden: afbeelding viel groot uit]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

• Royeboi
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 04:08
Welcome to the team! Je hebt alellen de verkeerde versie van Phantom Pain gekocht... >:)

[Voor 63% gewijzigd door Royeboi op 02-09-2015 12:22]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
De xbox one stuurtjes zijn me ook gewoon veel te duur, en dat komt van iemand die Fanatec heeft gehad, die een G25 nog steeds heeft, die de rode MOMO heeft gehad. Om de een of andere reden, nu Logitech niks mag uitbrengen voor de consoles knallen de prijzen omhoog, en ergens lijkt dat me ook helemaal niet goed voor MS of Sony.. En ook niet goed voor bv T10..

Ik weiger pertinent om >300 uit te geven aan een stuur waarmee ik niet eens op alle consoles zou kunnen.. Net als ik niet snap dat MS weéééér een ander communicatieprotocol eruit moest gooien met de One, waardoor X360 hardware niet werkt.

Oh, en 110euro voor Forza 6 Ultimate, terwijl 99dollar in de US 8)7 8)7 Gaat toch heen..

Dit icm belachelijk dure hardware + niet echt veel geweldige spellen zorgt er gewoon voor dat de One lang niet zo'n succes is als de 360 was.. :X

[Voor 16% gewijzigd door GAIAjohan op 02-09-2015 20:31]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 2480Wp @ 260° West, 35° helling PVOutput

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 06:06
quote:
Boinkie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:05:
[...]

Zou je hier moeten zien als je ingelogged bent. Ik zie dat ik tot februari heb.

https://account.microsoft.com/services
Tnx! d:)b

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• wes-
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 06-04 15:27
quote:
SpankmasterC schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:02:
Er is hier ooit een hele handige vergelijkingssite gepost met de verschillende prijzen in de verschillende landen. Maar blijkbaar is m'n Google-fu ontoereikend om die weer te vinden.

Is er iemand die nog weet welke site dat was? (wil namelijk Forza 6 kopen)
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

Ik ben er overigens nog niet helemaal wat ik van Forza 6 vind. Forza 5 vond ik wel erg tof maar de Forza 6 demo heeft mij tot nu toe niet kunnen bekoren. Maar ik heb alleen nog maar 2 racejes gereden en werd een beetje moe van die vrouw die alles wederom uit moet leggen.

[Voor 24% gewijzigd door wes- op 03-09-2015 13:09]

Kreeg bij mijn vervangende Xbox console een code voor een maand live trial, veel plezier er mee !
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• PWM
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
quote:
harrytasker schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:03:
[...]
Daarnaast is een vergelijking als deze gewoon onzin.
Het is de enige juiste vergelijking. Microsoft (of Sony, Nintendo) hebben de BTW niet uitgevonden, noch verzonnen dat in US prijzen zonder Sales tax getoond worden.

De kritiek is dat wij in Europe genaaid worden met de game prijzen door de uitgevers. Dat is hier dus gewoon absoluut niet het geval, een Forza 6 Ultimate download in Europe levert Microsoft hetzelfde op als een download in de US.

• Bearclaw
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23:14
Ik heb 'm besteld bij Wehkamp voor 100 euro toen ze nog de foute prijs erop hadden staan. Verkoop ik een van m'n oude controllers, dan vind ik 't nog te doen qua prijs. 150 is toch te veel voor me.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

Heb trouwens ook maar even mijn signature voorzien van linkje naar de uitleg om games te kopen in de Russische / Braziliaanse Stores.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for.

• JackSparrow

JackSparrow

Moderator Gin Tonic

Hide the Gin Tonic!

quote:
Royeboi schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 13:59:
Je kunt bij Offgamers gewoon Braziliaans tegoed kopen voor Xbox live.
Nice....ook LiveCodes verkoopt ze inderdaad allemaal....scheelt toch weer gedoe met een (virtuele) creditcard en kopen in de Braziliaanse/Russische MS Store...

• Graveheart
  • Laatst online: 07-04 17:22

Graveheart

Say what?

Dan gooi ik mijn keys hier ook maar neer.
Members only:

• giantgiantus
  • Registratie: juni 2007
  • Nu online
Momenteel kan je in de ms store SG gift cards kopen met 20% korting. Voor 125€ heb ik net GoW, Halo 5, Forza 6 en MGS gekocht.

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 30-03 22:38
quote:
justifire schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:51:
Toch grappig dat het vechtsysteem bij Batman en Mad Max geroemd word en bij Ryse hier enorm negatief over gedaan word, terwijl deze nagenoeg hetzelfde is :+
Heb destijds enorm veel plezier gehad van Ryse, ook nog best pittig op Legendary.
Niet helemaal mee eens. De manier waarop je moet vechten is toch echt wel anders (enige wat er is, is dat je ook moet blocken, maar je doet bv geen counter). Verder was de movement niet top en de knoppen om te vechten toch echt te beperkt. Of het feit dat je eigenlijk amper invloed had op de fatalities (je wordt geacht te klikken, maar je enemy gaat altijd dood). Tel daarbij dat een Batman game veel meer afwisseling heeft en Ryse een lineaire button basher is, en het valt gewoon op hoe saai de game kan zijn. Ik heb de game in ieder geval alleen 1x uitgespeeld en daarna eigenlijk niet meer aangeraakt. Vooral ook omdat ik het vechten zelf gewoon totaal niet boeiend vond.

Voor een zacht prijsje is de game wel de moeite waard, maar die had nooit als full-price in de winkel moeten liggen.

Gisteren nog half uurtje met MS support US aan de telefoon gezeten, nieuwe console is onderweg :) Blijkbaar zit er een probleem in consoles/controllers die preview hebben, maar daarna 'vers' opnieuw starten zonder preview (je moet je nieuwe XBO weer opnieuw aanmelden). Of dat van toepassing was op mijn console wist ze niet zeker, zeker omdat m'n stuur ook niet meer werkte, maar we houden contact tot mijn nieuwe er is en alles naar behoren werkt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 06-04 20:26
quote:
Joshua... schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 14:00:
Voor mensen die nog Forza Horizon 2 spelen. voeg me toe en nodig me uit als je een NL club hebt: Notorious JOS
Waarom niet NotoriJos? :Y)
quote:
jarsiv schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:04:
6 pagina's terug, en het is de signapore microsoft site. En die heb ik niet
Staat op Internet hoor. Die heeft iedereen. Voor een uitleg hoe het werkt check thevmaster zijn signature.

Er zijn mensen die hier regelmatig komen die het iets leuker vinden als er niet op elke pagina dezelfde, zoekbare, vraag wordt beantwoord. Vandaar die reacties. ;)

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Achillias
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 27-02-2016
Dit is zo clean.
https://xboxmajornelson.files.wordpress.com/2015/09/lunar-white-controller.png?w=550&h=365

• Mee_
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 23:13
Tip voor (vooral Belgische) Tweakers die op zoek zijn naar een goedkope Xbox One: In de Carrefour momenteel €299 voor een Xbox One + Fifa 16: http://hyper.carrefour.eu...rije-tijd-%26-informatica

• maurieske72
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 30-03 22:38
quote:
Mee_ schreef op woensdag 16 september 2015 @ 15:25:
Ik weet dat het al talloze keren gevraagd is, maar ik vraag het toch nóg eens om zeker te zijn (sorry). Ik wil Forza Horizon 2 zo goedkoop mogelijk kopen. Ik kan daarvoor inloggen op Xbox.com, land op russisch zetten en zo maar +/- €30 (2200 roebel) betalen ipv de "normale" Nederlandse €60? (via Visa?) Mijn Xbox One mag gewoon op NL of UK blijven staan en het spel komt er gewoon in het engels op?

Alvast bedankt :).
Jip,ik koop altijd in de Russische store en alles in het engels en staat gewoon op NL.
Mijn CC heeft wel een Russisch factuuradres.

[Voor 3% gewijzigd door maurieske72 op 16-09-2015 16:05]

quote:
Winkiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:49:
Even iets anders, ik wordt regelmatig toegevoegd door vreemden en als ik kijk wie dat is of wat hij of zij het laatst gespeeld heeft is al die info totaal leeg, wat zijn dat voor figuren <=> mogelijke spammers ?
Zelfde heb ik al paar dagen, maar lijkt op die Xbox app van Win10, al had dacht ik friends dit nu ook, dat zijn 'suggested friends'. Soms zitten er kale profielen tussen (net begonnen?), maar ook soms met factor 10 hogere gamescore als ik. Van eentje kreeg ik nog wel eens een invite om Destiny of D3 te spelen, handig voor mensen als ze weinig vriendjes hebben.

[Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2015 16:52]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mu.siQ
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 07-04 17:18

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Geloof dat je de decoder daarvoor alsnog wel nodig hebt. Dus UTP, decoder, xbox, tv dan

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Net voor de verjaardag een 1 Tb externe hdd gekregen:

pricewatch: Toshiba Canvio Basics 1TB Zwart

Lekker volgooien, morgen even testen :Y

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Bearclaw
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 23:14
Hier werkt het ook gewoon prima. Nergens vastlopers en alles werkt ook nog sneller dan de vorige versie.

quote:
MAX3400 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:40:
Nope, de app met versie 9.9.16003 blijft vastlopen. Hij start op Windows 10, probeert het home-scherm te laden met mijn vriendjes etc. Wordt wit en weg.

PC al opnieuw gestart, laatste updates gecontroleerd. Damn; nu kan ik dus ff niet streamen :(
Deze versie draai ik ook, geen problemen mee. Hoe zit dat nu met de beta xbox app? Is die al uit?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Notna
  • Registratie: november 2002
  • Nu online

Notna

Where are you?®

quote:
Achillias schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:47:
[...]

Wie blaast hier nu hoog van de toren, jij :'), ik geef alleen aan dat hetgeen wat jij stelt aannames zijn, en mensen op dit forum als referentiekader gebruiken is natuurlijk niet ijzersterk. Vervolgens geef je te kennen dat jij je mening baseert op enige feiten, maar die feiten toon je vervolgens niet. Ja ''een paar mensen'' wordt er genoemd, dit zijn echter geen feiten.

Vervolgens maak je de volgende aanname door iets te suggereren ''dat ik mijn aankoop onderuit zou willen halen''' terwijl dit nergens uit blijkt. Een reactie op een forumlid die te kennen geeft dat een bepaalde problematiek gekoppeld is aan een productiedatum en er vervolgens op gewezen wordt dat dit niet klopt, heeft daar totaal niets mee te maken. Het lijkt er eerder op dat dat het interpretatieprobleem is.

Ten slotte, de stoorzenders waar jij het over hebt blijkt er in de praktijk (vaak) niet te zijn. De Xbox consoles die hier hinder van ondervinden worden door Microsoft meteen omgeruild (en niet gerepareerd). Meestal lost dit probleem zich daarmee op en lijkt het intern ergens niet goed te zitten. Dezelfde console die het nu ineens wel doet, onder dezelfde omstandigheden, geeft dus aan dit (het stoorzender argument) er niets mee te maken heeft. Mensen die een nieuwe console kopen, op dezelfde locatie hun Xbox plaatsen en dan ineens geen problemen meer ondervinden.
Je kan en wil blijkbaar niet op een normaal niveau een discussie voeren. Dat is prima, dan ben ik bij deze klaar met dit discussie punt. Immers is alles wat er te melden was (en ook daadwerkelijk bits en bytes waard zijn) al vermeld. Succes verder :w

Ontopic: Ik weet dat er hier meerdere mensen zijn die hun controller verstuurd hebben naar MS om te laten repareren. Is er echter ook een kans dat je de controller voor iets opstuurt waarvan zij (MS) aangeven dat het eigenlijk geen probleem is?

Zoals ik enige tijd terug al aangaf heb ik een klein beetje speling in mijn linker thumbstick, maar het is nu ook weer niet dat hij alle kanten op zwabbert. Iemand enig idee of ervaring wat er kan gebeuren als je de boel opstuurt en ze het niet met je eens zijn? (eigen idee: ze sturen het terug met: tough shit amigo! :+ )

DIY Klus Topic + DIY gereedschapstopic || Xbox Live ID:Notna8310

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 06-04 22:28

Pykow

Pykow Gaming | BuG

quote:
Achillias schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:20:
Je gaat toch niet terug in de tijd. Wired controllers voor een console is toch wel armoede als je lekker op de bank wilt gamen.
Niet iedereen gamed vanaf de bank :P
Ik zit zelf gewoon op mijn bureaustoel en dan is een kabel niet zo vervelend.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• MAX3400
quote:
Achillias schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:38:
[...]
Het was geen grap en overigens doet het er wel toe als je online gaat. Maar goed, het is voor derest ook niet echt een interessante discussie om voort te zetten.
Ik vind de discussie wel zeker zinvol; misschien niet direct hier maar er zijn zeker factoren die interessant zijn om mee te nemen om wel/niet te streamen over WiFi/wired en de uiteindelijke prestatie die je neerzet in een game.

Laten we ook niet vergeten dat de factor tussen wc-bril & controller (ja, jij dus) ook een latency/lag heeft. Afhankelijk van het spel, is alleen al het bedienen van een controller ergens tussen de 60 en 110ms.

quote:
MAX3400 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:41:
[...]

Ik vind de discussie wel zeker zinvol; misschien niet direct hier maar er zijn zeker factoren die interessant zijn om mee te nemen om wel/niet te streamen over WiFi/wired en de uiteindelijke prestatie die je neerzet in een game.

Laten we ook niet vergeten dat de factor tussen wc-bril & controller (ja, jij dus) ook een latency/lag heeft. Afhankelijk van het spel, is alleen al het bedienen van een controller ergens tussen de 60 en 110ms.
Het is extra 'externe' latency, je 'eigen' latency compenseer je automatisch omdat je werkt als 1 geheel. Jouw vertraagde input wordt ook zo opgevangen door je ogen, gecorigeerd met diezelfde latency, dat het 1 vloeiend geheel blijft.

Kijk voor de grap maar eens Grandmaster Tetris, AGDQ 2014 heeft een kort stukje waar 1 scherm een vertraging heeft (stream liep niet sync) en je ziet meteen dat die speler er niets meer van bakt in training. Hij is zo gewend op zijn standaard setje latency, dat elke extra externe latency direct impact heeft op de 'flow' van zijn kunnen (en wat hij kan, rond die periode waren er maar handje vol mensen die dat konden).

100ms, 1/10de van een seconde is bij 250km/h (70m/s) toch 7meter, 7 meter een flinke lengte als je bv Abu dabhi hairpin moet doen vanaf de 1,6km straight (waar 300km/h zelfs gehaald wordt, afstand is dus groter).

CS spelers gebruiken vaak aimtrainer en aimbooster, die eerste heeft ook een latency modifyer. Leuke daarvan is dat je dus je controls een 50-150ms kan vertragen, wat redelijk gelijk is aan vertraagde output van het streamen.

Zal een doorsnee gamer dit merken? Mogelijk. Zal je er last van hebben? Amper. Behalve als jij frame-specifiek bezig bent (speedruns, fighters, etc), dan kan 1 frame (eigenlijk 2) een flink verschil maken tussen perfectie en 'net niet'.

Ik heb FM5 kort op mijn tablet gespeeld (input direct op XBO) en dat merk je, bochten moet je extra corrigeren, brakepoints ben je nét iets te laat, marginaal kleine dingen waar je vrij snel aan kan wennen, maar zit je op hoog niveau, gaat dat zeker een issue worden.

Soms merk je het helemaal niet, maar zet voor de grap geluid op beide kant maar eens aan, ook al 'voel' je de vertraging niet, geluid hoor je meteen dat er dus een vertraging is.

[Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2015 12:10]

• Thomas
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

| Switch FC: SW-3939-0492-5105 |

• Agadir
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 28-02 17:15
Ja, ik denk dat ik inderdaad overstag ga.
Ik bezwijk onder de druk van Microsoft.
Mensen die met een Kinect in een chatparty zitten moeten eigenlijk een tijdelijke ban van Xbox Live krijgen, het is bloed irritant, Een paar Tweakers doen het ook. Echt verschrikkelijk, de meeste mensen hier hebben toch wel een hoofd, het lijkt mij dan ook dat iedereen zo'n mono headset op zijn kop kan zetten.

Echt je doet je tegen/medespelers er een enorm plezier mee.

• ktf
  • Laatst online: 21-03 14:53
quote:
Rossi46 schreef op maandag 28 september 2015 @ 01:14:
Nee, als ik jou was zou ik de centen voor Kinect in je zak houden.
Oke, jammer.

Dan wat in dezelfde trend: voor de XBox 360 zijn games uitgekomen met stereoscopic 3D. Het lijstje is vrij kort (Wikipedia: List of Xbox 360 games with 3D support) maar voor de XBO is er helemaal geen lijstje.

Weet iemand of er nog wat in de pijplijn zit? Zouden de games die worden geport (zogenaamd 'backwards compatible') 3D functionaliteit meekrijgen in de port?

Of heeft de gameindustrie naast de Kinect ook helemaal opgegeven qua 3D? :'(
quote:
justifire schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:39:
[...]
Lees : 'Mij is laatst het snot voor de ogen gereden door Guido, na de eerste bocht gaf hij me het nakijken en heb de achterstand nooit meer in kunnen halen. Dus nu ga ik net doen alsof HIJ heel slecht rijd en IK altijd netjes binnen de curbstones blijf'
Nee, dit verhaal komt mij iets te bekend voor :z
Ben jij ook weer wakker? >:)

Jij valt ook in de allerlaagste Forza categorie.... Ook niet verwonderlijk dat je 6 nog niet hebt gehaald ;)
Je hebt overigens wel gelijk dat zo'n beetje iedereen beter is dan jij, Hoe jij die Panigale de bocht om krijgt is mij dan ook een raadsel. Maar aan de andere kant, ik heb ook al eens te horen gekregen dat jij ook op de brommer rond rijd als een natte krant :P ;)

• Achillias
Xbox UI _O_. Je merkt pas echt wie de software ontwikkelaar is als je die van Sony en Microsoft om en om gebruikt. Ik dacht dat mijn PS4 stil was maar een Xbox One is echt geruisloos.
quote:
mike0001 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 14:54:
Gaan we nou weer pagina's vullen met het wel of niet horen van de Xbox? Dit is al meerdere keren terug gekomen.
Vergeleken met de 360 is hij fluisterstil. Er zit een ventilator in dus niet zo gek dat je iets hoort. Is het 360 like zou ik me zorgen maken. Hoor je een ventilator, dan niet.
Snap ook niet goed de meerwaarde hiervan, als ik aan het gamen bent staat het geluid aan, goede fan die daar overheen komt qua dB :P
En als ik niet game staat de console uit en hoor ik hem dus ook niet.

Nu zijn we trouwens 2 jaar verder en nu zie ik hier nog steeds dezelfde personen zaniken over de resolutie ? :')
Get used to it, of koop een pc :z

• J-air
  • Laatst online: 03-04 11:32
quote:
Earzz schreef op woensdag 30 september 2015 @ 11:47:
Even een heads up voor de mensen die nog een headset zoeken.
Zelf gisteren een Turtle Beach 500X aangeschaft voor 179€. Gewoon bij hun in de webshop, de headset is nu 199€ maar je krijgt nog 20% extra korting als je inschrijft voor hun nieuwsbrief.

Moet nu al lachen hoe ik er straks bij zit met mijn stoel/stuur en headset, wat een geek oOo
199 - 20% is toch 159.20?

• Achillias
Ziet er heel mooi uit. Op de witte na de mooiste bundel tot nu toe.

[Voor 33% gewijzigd door Achillias op 30-09-2015 23:49]

• DrakeNL
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 27-02 11:36
quote:
Donstil schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:19:
Ik heb de Beta mail ook gehad dus hier.

Members only:
Onderstaande gebruikt.

CXXD9-KYMHT-VMG9V-FT27G-V3DCZ

Mijn dank is 1,80m groot

• v8power67

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

Zo damn wat een verschil!!
Zal even uitleggen ;)

Heb al sinds dag 1 een probleem met mijn controller. Had altijd gevoel.dat de controller niet goed was. Maar opzich wende het vanzelf.
Maar vandaag wou mn zwager meegamen fifa 15 fm6 etc. Dus ik heb een nieuwe controller erbij gehaald. 1tje met 3.5 aansluiting erop.
Heb hem net gekoppeld. En wat een wereld verschil zeg met mn oude. De A knop doet nu daadwerkelijk reageren meteen. En de rem teigger doet nu echt verschillende effecten doorsturen waar het voorheen heel matig en gelijk trillingtje was.
Kan nu veel beter blokkerende wielen waarnemen in fm6. En de controller speelt gewoon in zo ong allles beter dan de oude. Dus die ga ik maar eens aanmelden bij MS voor een nieuwe ;)
Was btw 49 euro bij bol.com en vond wel nette prijs. Krijgt er zelfs 2 duracell batterijen bij ;)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• v8power67

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

Ga zo eerst testen of ik gewoon erop kom en als dat werkt krijgt earzz de codenhij was eerste.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HEEFT LEXAAN RAMEN!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• v8power67

v8power67

Turbo goes whoeshhhhh!!

quote:
Opuske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:21:
Je mag inderdaad niets laten zien van de beta van nfs.
Let er dus goed op dat je geen gameplay ed laat zien op twitch, youtube en andere diensten.
Hij is hier trouwens ook aan het dl'n
Mag je er ook niet over praten online ?
Want heb al een mening erover :p

quote:
Opuske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:00:
Ikzelf heb het nu kunne spelen voor eventjes en het is niet men ding.
Enkel die blonde stoot in de filmpjes is het vermelden waard.
Die andere chick in de garage is meer een mossel dus die kan je laten vallen :)

De politie achtervolgingen zijn zo dom en zo makkelijk irritant dat het ook niet dat je dat is.
Voor de rest is het van het ene event naar het andere event en af en toe iemand uitdagen.

Nee hier gaat die niet gekocht worden vrees ik.
Politie is inderdaad nog te makkelijk. Je bent ze zo kwijt en moet zelfs moeite doen om het langer dan 1 minuut aan de gang te houden. Ik denk echter dat dit (met je reputatie) nog wel lastiger gaat worden ;)

Verder inderdaad een saaie wereld en ben nu eigenlijk alles al aan het teleporteren. Nog even zien of dat gaat veranderen. Qua verhaal/opzet vind ik hem nog niet verkeerd, maar er is gewoon weinig meer te doen dan races rijden.

[Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2015 15:02]

• danplo
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 30-03 14:22

danplo

The Force is strong with me

quote:
Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:39:
[...]

Thanks voor je uitgebreide antwoorden _O_

Ik bedenk me net nog een vraag:
  1. Is de store eigenlijk verder nog aangepast? Andere weergave daarbij? Want de huidige vind ik eigenlijk ook maar brak werken.
  2. En is de downloadsnelheid nog veranderd?
Ik dacht trouwens dat Groove nu ook niet in de achtergrond kon werken, maar misschien heb ik dat verkeerd.

Ik heb op de huidige dashboard nog wel dat sommige apps niet starten. Momenteel krijg ik bijvoorbeeld de Feedback of Xbox Insider app niet startend. Breekt altijd af met een error. Dus kan zijn dat dat daar ook nog zo is.

Ben zelf ook insider en denk dat ik de foutjes ook wel kan vergeven. Of er moet echt iets blocking zijn, maar volgens mij werkt het gewoon om te gamen, parties te joinen en dingen te downloaden, dus dan maakt het voor mij weinig uit.

Al lijkt het me wel irritant als je geen auto-update meer hebt, wat ik ook ergens had gelezen.
De Store is anders idd. Als je paar keer naar rechts schuift kom je bij Store terecht, zodra je Store bereikt valt de naam Store van de menu balk en komen er gedeeltes Games, Apps, Movies & TV, Music op de menu balk te staan.

http://s29.postimg.org/rgqcwdb2u/WP_20151003_16_52_15_Pro_highres.jpg

http://s29.postimg.org/aircaj1p1/WP_20151003_16_51_30_Pro_highres.jpg

Categorieën - Discovery app channels

http://s29.postimg.org/dvzkx8v9y/WP_20151003_16_48_24_Pro_highres.jpg

Categorieën - New releases, Top rated
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all games' drukken

- Featured
- New releases
- Coming Soon
- Top Paid
- Top Free
- Top Rated
- Most Played
- New game demos
- Game Preview
- Recommented for you

Zie 1 voorbeeld hieronder (categorieën onder elkaar verdeelt)

http://s12.postimg.org/byx28vcgc/WP_20151003_17_10_16_Pro_highres.jpg

http://s29.postimg.org/l0he6a2ja/WP_20151003_16_48_46_Pro_highres.jpg

Categorieën - New releases
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all apps' drukken

- Featured
- Popular on Xbox
- New releases

http://s29.postimg.org/9cncbqdee/WP_20151003_16_49_06_Pro_highres.jpg

Categorieën - New Movies, New TV shows
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all movies & tv' drukken

- Op dit moment start je de huidige Movies & TV app, dus niet het dashboard!!

http://s29.postimg.org/ohjg991li/WP_20151003_16_49_12_Pro_highres.jpg

Categorieën - New albums, Top albums
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all music' drukken
- Op dit moment start je de huidige Groove app, dus niet het dashboard!!

Download snelheid is rond de 22.00 MB/s bij mij, ik heb Caiway 500Mbit lijn.
Groove music draait idd op de oude dashboard ook niet op de achtergrond, hopelijk komt dit nog wel naar de nieuwe, zou vet zijn.
Dat bepaalde apps niet werken vind ik ook niet erg, meeste zijn toch Amerikaans :9 hahaha

Xbox One - NL DarthVader // Twitter - MSFT_Daan // PC - Alienware Area-51 R2 Base 2014 // Tablet - Surface Pro 3 // Telefoon - Iphone 7 Plus 128GB

quote:
v8power67 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:44:
Heb mn ziggo tv box maar eens aangesloten op de x1. Heb geen ruimte meer op tv en heb nieuw tv meubel, dus deed eerst ps3 op x1 en hdmi wisselen. Dat lukt niet meer.
Maar dus tv via xbox. Leuk en al maar vind beeld kwaliteit minder dan direct op tv. En ook met voetbal lijkt het wel vertraagt. Heb met 50hz en 60hz geswitched maar geen verschil.
Ook zou ik graag willen weten of het makkelijk is te zappen via x1 zonder kinect. Las iets over een ir kabeltje. Maar kees dan dat je ook eigen blaster moet hebben? Naja snapte dr nie al te veel van.
Is het dus mogelijk met een kabeltje om de ir over te nemen naar x1. Of us kinect daar beste in? Misschien maar eens kijken naar 2e hands kinect als dat dus makkelijkste is.
Wie is Kees? Doe ons een plezier, kopieer en plak je tekst even in Word, gooi de spellingscontrole er even over heen. Echt, je schrijft soms in raadsels. Ik denk dat we je allemaal met plezier willen helpen, maar je bent soms zo onduidelijk.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Fijn, al die mensen die ook een Xbox One hebben gekocht, Natuurlijk wil iedereen gamevriendjes hebben, maar zullen we dit topic niet gaan gebruiken voor uitnodigingsverzoeken?

Voeg zelf een paar mensen toe die je in dit topic voorbij ziet komen. Een boel mensen hebben hun gametag ergens in hun bericht/profiel staan, wanneer je deze mensen zelf hebt toegevoegd kan je altijd verder zoeken in zijn/haar friendlist.

Dit heeft voor het topic het voordeel dat de (voor het topic zijnde) irrelevante vriendschap verzoeken ons bespaard blijven.

Kortom, wil je vriendjes, voeg zelf mensen toe!

• Opuske
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 04-04 15:02
Ok dan toch ff gewacht en alles van de eerste keer perfect geinstalleerd zonder errors.
Eerste indruk is wowowow in opzicht van de snelheid van het dashboard.
Alles werkt gewoon veel sneller dan de oude preview versies.
Snappen gaat sneller ook.

Het uitzicht van het dashboard opzich is maar Meh........maar zal wss nog wel verbeteren want het is opzich wel wat rommelig te noemen.

En ook zoals eerder gemeld in het topic is het activity scherm niet echt werkend te noemen aangezien je enkel wat screens ziet daar zonder een gamertag enzo.......dit komt wel tevoorschijn eens je erop klikt maar dat betekend dus dat je echt op alle activity van je vrienden moet gaan klikken om te zien wie wat gedaan heeft enzo.
Dit kan dus nog wel beter.

Verdere meningen komen later of morgen ofzo eens ik weer wakker ben of weer tijd heb om te spelen.
Maar tot zover redelijk positief indrukje.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• incomer
  • Registratie: juli 2010
  • Nu online
quote:
rwarmink schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:17:
Weet iemand waar je Braziliaanse gift cards online kunt kopen met een Nederlandse Visa kaart. Ik ben al tijden bezig om het voor elkaar te krijgen maar ik loop uiteindelijk aan het eind overal vast. Nederlandse VISA is volgens mij lastig in Brazilie. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand die wel weet hoe je het voor elkaar kunt krijgen een korte uitleg zou kunnen geven.

Via deze link: http://ikwerkindeict.nl/2...-braziliaanse-xbox-store/ lukt het me ook niet.

Bedankt alvast.
Koop de gift cards bij offgamers

• Maikjuh
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 00:58
Iemand die een 1 maand Gold code wil hebben? Gratis via de mail van microsoft gekregen via xbox live rewards, maar heb geen Xbox meer 😝. Eerste die dm't krijgt hem!

EDIT: Vergeven

[Voor 4% gewijzigd door Maikjuh op 06-10-2015 11:41]

MacBook Pro 13' 2019 16GB 256GB - iPhone 11 Pro Max 256GB - Apple Watch series 5 44mm - iPad Pro 10.5" 2017

• Kalkie
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 08:01

Kalkie

NLMP

quote:
Achillias schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:27:
Wat is eigenlijk de beste site om achievements guides te vinden. Ben psnprofiles gewend maar zoek iets vergelijkbaars.
Trueachievements is ook als app op de xbox beschikbaar, dan kun je hier vanuit achievements doorklikken om tips te krijgen, ook voor secret achievements.

XBL: Kalkie PSN: KalkieNL

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 00:57

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
carpebios schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:50:
[...]

Klopt, ik zag net al een piek in hun netwerk. De grote baas is al gemaild en op de hoogte dat jij vergeten bent :+
Vroeger telefoneerde ik altijd met Bill direct. Alleen als ik hem probeer te bellen met mijn iPhone blijft hij maar overgaan :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Rivanov
  • Registratie: maart 2005
  • Nu online

Rivanov

Apple freak

quote:
bambam1979 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:41:
[...]

Krijg je daar eerst nog een bericht van of moet je zelf bij je console instellingen checken?
Geen bericht. Mijn Xbox One staat altijd op Instant-On en toen ik thuis kwam van werk en m'n Xbox aanzette stond daar ineens NXOE voor m'n neus. :+
Had hij dus al op de achtergrond gedownload en geinstalleerd vandaag.

Steam | Twitch | Mixer | Xbox Live: Rivanov | PSN: RivanovNL :: LG OLED55B6v :: PS4 Pro :: Xbox One X

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 07-04 19:42

Winkiller

De Mopperpot

Hey gasten ik heb een PS4 naast de XBO gezet, gewoon zomaar omdat ik nieuwsgierig ben.
Ik liep tegen een aanbieding aan met Driveclub, wat is dat wennen zo'n dualshock 4 controller.
Steeds mijn vingers op de verkeerde plek waardoor het helemaal fout gaat, zal wel wennen zijn.
Mochten hier bekenden uit de XBox wereld ook een PS4 hebben mijn PSN ID staat hieronder vermeld. :9

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

Die beta komt ook pas 19.00 beschikbaar :(

Thanks Japan:
https://store.xbox.com/ja...2e-4597-9ea7-0082afb8cf68

De link naar de beta. Wel even van site-regio wisselen dus. En voor de Next Xbox Dashboard moet je hem volgens mij handmatig downloaden. Ik zal even kijken hoe

Edit: bij Apps & Games, Tab Games, onder Ready to Install komt ie dan te staan bij "Star Wars Battlefront Beta". Dus dat gaat al prima :)

Edit2: Damn, trekt echt mn hele verbinding dicht. 11.44mb/s op een 100mbit lijn _O_
Hebben ze dan eindelijk wat aan de downloadsnelheid gedaan? :9

[Voor 106% gewijzigd door Martinspire op 08-10-2015 10:21]

Hmm, ik zie net dat 3 november de wireless adapter uitkomt om je Xbox One controller draadloos te verbinden met je PC. Staat momenteel ook voor $24,99 bij Amazon, dus zal wel ongeveer evenveel gaan kosten in NL.

Mochten er meer mensen verslaafd zijn aan Rocket League op PC icm Xbox One controller, laat maar effe weten :+

quote:
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:53:
Dit kwartaal wordt een dure aangelegenheid voor mij

- Xbox One Halo 5 limited edition console pack (pre-ordered, oude gaat richting beste vriend.)
- Xbox One Wireless Elite controller
- Rainbow 6
- CoD BO 3

Licht puntje ben de 1e 3 weken van januari vriendinloos :D
Ben wel hyped voor Halo 5 story en MP.
Meer tweakers die Halo 5 / Console in pre-order hebben staan?

De NXOE dashboard heeft nog wel wat mindere kuren.
- Auto sign-in, maar geen X-live connective (logoff, logon dan heb ik wel X-live conenctie.)
- Destiny start vaak niet goed op. (game closen en opnieuw opstarten (meerdere malen soms.))
Dat heb ik ook in Destiny, wil een strike doen dan moet ik eerst upgraden naar Gold :+
Oftewel weer uitloggen en inloggen, destiny syncen en dan kunnen we pas weer.
Dan roep ik maar even : "Hey Cortana how much is one million minus 1 ? "
Cortana : "Nein nein nein nein........." :p

quote:
Hairball schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Ik had wel die truc gedaan om Cortana te zien. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat de Cortana settings en die melding er pas een dag later stonden.
Nee die worden dan ook meteen geactiveerd.
Waarschijnlijk was dat je dan nog niet eerder opgevallen.

• DaMarcus
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 06:47

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica