• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:50

v8power67

Psn: Mausosaurus

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Heeft er iemand ervaring met het kopen van games in de store van Argentinië met een Neteller virtuele cc? Volgens mij zou het moeten gaan maar vind het zonde om geld op die kaart te zetten en het dan zien mislukken...
Voor zover ik weet hebben ze daar geen gift cards, dus dat kan niet.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien wat mensen hier nog wat tips gaven over de NAT Strict, dit is wat ik nu heb gedaan:

Modem van Ziggo: Vervangen
D-Link 868l en een Netgear WRT54GL volledig gereset en opnieuw ingesteld
Xbox One volledig naar fabrieksinstellingen gebracht
PS4 volledig naar fabrieksinstellingen gebracht

Router ingesteld voor Xbox One. Vast IP adres, alle poorten netjes open, helemaal volgens het boekje: NAT Strict

Probleem is nu ook dat sinds kort Black Ops 3 regelmatig mensen die NAT Strict hebben uit potjes gooit. Nu is het dus echt helaas klaar met deze generatie Xbox in mijn huis :( Jammer. Xbox gebruiker van eerste uur (had de eerste Xbox al in pre-order staan), maar mijn netwerk gehobby is nu wel klaar.
PWM schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 20:54:
...maar mijn netwerk gehobby is nu wel klaar.
Bagger.... ;( Wel heel vreemd om dit te lezen; het lijkt er bijna op (mogelijk) dat het dan ergens in de lijn van Ziggo ligt. Tenminste, ik tel niet iedereen die iets klaagt maar gezien de recente fusies in NL, kan het niet anders dan dat er honderden Tweakers "ineens" op een Ziggo-lijn zitten en een One hebben maar niet posten/klagen.

Ik neem inderdaad aan dat je alles geprobeerd hebt wat in je macht ligt; erg jammer dat jouw avontuur met console(s) zo moet aflopen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Da_vie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:32
Aangezien wat mensen hier nog wat tips gaven over de NAT Strict, dit is wat ik nu heb gedaan:

Router ingesteld voor Xbox One. Vast IP adres, alle poorten netjes open, helemaal volgens het boekje: NAT Strict

Probleem is nu ook dat sinds kort Black Ops 3 regelmatig mensen die NAT Strict hebben uit potjes gooit. Nu is het dus echt helaas klaar met deze generatie Xbox in mijn huis :( Jammer. Xbox gebruiker van eerste uur (had de eerste Xbox al in pre-order staan), maar mijn netwerk gehobby is nu wel klaar.
Heb je al geprobeerd om je Xbox aan te sluiten bij buren/kennissen/familie? Of (indien mogelijk) dat één van laatstgenoemde zijn/haar Xbox bij jou aansluit?

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
uPNP aanzetten als je het niet hebt aan staan lost ook veel NAT problemen op.

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-05 21:49
Het kan gewoon niet dat na alles wat er gedaan is dat je een strict setting hebt. Dit probleem kan gewoon niet aan jou liggen. Als je DMZ als laatste redmiddel geprobeerd hebt en je zit nog steeds strict ligt het aan je hardware of provider.

Ik zou net als hierboven al voorgesteld je Xbox meenemen naar iemand anders en daar aansluiten om te checken. Een vriend vragen zijn Xbox mee te nemen om bij jou aan te sluiten is ook een goed idee.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Hoezo vervangen? Staat je Ziggo modem 'nu' in Bridge?
Ik neem aan deze 1 voor 1 gebruikt? draaien niet in het zelfde netwerk..... Toch?

Heb je de Xbox zelf ook met een vast IP gezet? Kijk in de DHCP welke apparaten zijn aangesloten, geeft je Xbox een IP adres die zeker weten vrij is. Maak een resevering in de DHCP aan op basis van MAC adres, vul je netwerk gegevens ook handmatig in op je xbox, gebruik dus het zelfde IP adres, vul je gateway en de DNS servers is (de laatste 2 van Ziggo)

Vervolgens de Poort Forwarding instellen, dit volgens het UDP/TCP of Beide lijstje op de dat je op Xbox.com kan vinden.

Staat UPnP aan? Zet deze eens uit. Heeft je router een vorm van QoS? Ook uitzetten....

Laat ff weten als dit allemaal al gebeurd is of al je er baat bij hebt gehad.
harrytasker schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:00:
Hij veroorzaakt ze ook vaak....

[Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 24-03-2016 22:53]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
harrytasker schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:00:
UPnP is zooi, uit laten is een beter advies.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:53:
[...]

UPnP is zooi, uit laten is een beter advies.
Dit dus!!!!

UPnP is een soort van netwerk plug en play op poort niveau.... Bij veel routers is dit niets meer dan brakke software... Ik ken routers die helemaal over hun nek gaan met UPnP....

Qua latency, maar de router zorgt in sommige gevallen ongemerkt voor data verlies....

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:14

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Mocht dit al geopperd zijn, skip het maar... Kon het alleen niet terugvinden.

Heb je van Ziggo een ipv6 ip nummer gekregen? En niet de native dual-stack variant?
Dat had ik nl zelf. Bij een niet native dual stack deel je de externe ipv4 ip adres met andere Ziggo gebruikers (zoals ze dat ook bij mobiel internet doen).
No way dat ik NAT van strict af kon krijgen.

Heb nu Ziggo modem in bridge modem laten zetten en geen ipv6 adres meer. En een eigen extern ipv4 weer terug. Met daarachter een eigen router.

Misschien dat dit ook het geval is bij jou.

• harrytasker
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:56:
[...]

Dit dus!!!!

UPnP is een soort van netwerk plug en play op poort niveau.... Bij veel routers is dit niets meer dan brakke software... Ik ken routers die helemaal over hun nek gaan met UPnP....

Qua latency, maar de router zorgt in sommige gevallen ongemerkt voor data verlies....
Op mijn Asus router met Merlin had ik altijd een moderate NAT, toen maar uPNP aangezet en sindsdien op beide Xboxen een Open NAT.
Daarnaast is het toch al een drama als je 2 xboxen in je netwerk hebt. De andere oplossing is een box in de DMZ te zetten en voor de andere alle poorten openzetten. Dan is uPNP toch ff een stuk handiger, zeker als je een router hebt waar het goed wordt uitgevoerd.
harrytasker schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 23:28:
[...]

Op mijn Asus router met Merlin had ik altijd een moderate NAT, toen maar uPNP aangezet en sindsdien op beide Xboxen een Open NAT.
Daarnaast is het toch al een drama als je 2 xboxen in je netwerk hebt. De andere oplossing is een box in de DMZ te zetten en voor de andere alle poorten openzetten. Dan is uPNP toch ff een stuk handiger, zeker als je een router hebt waar het goed wordt uitgevoerd.
Die laatste zin is heel belangrijk, UPnP is erg afhankelijk van de hardware/firmware van je router....
Asus maakt goede routers, mits je maar één hebt met een goede SoC, UPnP is namelijk stelt wat eisen aan de snelheid van de SoC... Het is niet voor niets dat budget routers met UPnP vaker meer dan minder problemen geven.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-01-2022
janvanduschoten schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:59:
Heeft er iemand ervaring met het kopen van games in de store van Argentinië met een Neteller virtuele cc? Volgens mij zou het moeten gaan maar vind het zonde om geld op die kaart te zetten en het dan zien mislukken...
Voor zover ik weet hebben ze daar geen gift cards, dus dat kan niet.
Ja Neteller werkt prima met VPN. Hou er wel rekening mee dat ze de eerste keer 30-40 cent eraf schrijven om je creditcard te controleren.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 02-05 14:48

Ereaser

XBL: Ereaser NL

RickS29 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:32:
Kennen jullie deze site al: http://www.trueachievements.com

Zit er sinds begin dit jaar op, en ik moet zeggen dat ik het echt een top site vind.

Zijn er hier mensen die op deze site zitten ?

linkje naar mijn profiel op trueachievements: http://www.trueachievements.com/KillerR+NL.htm
Ik zit er ook op :)

Doe momenteel mee aan de Ultimate Head 2 Head contest.
Dan wordt je gepaard op basis van 20 achievements die jij en je tegenstander nog niet unlocked hebben. Vervolgens heb je een week de tijd om meer achievements dan je tegenstander te halen.

Het is een erg leuke set up en vorige week heb ik de bedenker van de wedstrijd verslagen :D

Heb jou en max in ieder geval een friend request gestuurd :)

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-05 14:10
Weet iemand of Saints Row 4 op Xbox 360 nederlandse ondertiteling had?

Ik weet heel zeker dat dat voor Saints Row 3 zo was & vond het dus raar dat ze dat voor de nextgen versie op xbox one niet gedaan hadden.

• PWM
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 22:52:
[...]

Hoezo vervangen? Staat je Ziggo modem 'nu' in Bridge?
Heb een nieuwe modem gekregen
Ik neem aan deze 1 voor 1 gebruikt? draaien niet in het zelfde netwerk..... Toch?
Natuurlijk ;)
Heb je de Xbox zelf ook met een vast IP gezet? Kijk in de DHCP welke apparaten zijn aangesloten, geeft je Xbox een IP adres die zeker weten vrij is. Maak een resevering in de DHCP aan op basis van MAC adres, vul je netwerk gegevens ook handmatig in op je xbox, gebruik dus het zelfde IP adres, vul je gateway en de DNS servers is (de laatste 2 van Ziggo)

Vervolgens de Poort Forwarding instellen, dit volgens het UDP/TCP of Beide lijstje op de dat je op Xbox.com kan vinden.
Vast ip adres en natuurlijk poorten open van de lijst. Heb nu even het middenstuk geelimineerd: Heb lange kabel naar Ziggo Modem getrokken en hem daar in gestopt. Heb daar ook alles ingesteld met poorten, ip adres, etc. Zelfde resultaat
Staat UPnP aan? Zet deze eens uit. Heeft je router een vorm van QoS? Ook uitzetten....
Zowel aan als uit gehad.

DMZ doet ook niets
PWM schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:25:
[...]

[...]

Natuurlijk ;)

[...]

Vast ip adres en natuurlijk poorten open van de lijst. Heb nu even het middenstuk geelimineerd: Heb lange kabel naar Ziggo Modem getrokken en hem daar in gestopt. Heb daar ook alles ingesteld met poorten, ip adres, etc. Zelfde resultaat

[...]

Zowel aan als uit gehad.

DMZ doet ook niets
Nu geeft je alleen nog niet aan hoe je huidige modem is ingesteld, Bridge of niet...
Das wel essentieel, 2 routers achter elkaar is vragen om problemen, bedenk dat de router functie bij Ziggo standaard aan staan (wanneer je een nieuw modem toegestuurd krijgt).

Gezien je laatst opmerking, kan hij dus niet in Bridge staan...
Mijn advies is je huidige modem/router door Ziggo in Bridge laten zetten en dan gebruiken maken van je D-Link 868l

Deze router werkt prima met een Xbox One en PS4 tegelijk, heb hem zelf ook al geïnstalleerd.

Overigens, heb het idee dat je Ziggo Modem/Router niet in bridge staat, ff naar Ziggo bellen om dit in te stellen. Hang daarna je Xbox (na een reset) eens rechtstreeks aan het modem. Wanneer je dan zelf geen instelling hebt opgegeven in je Xbox (Netwerk setting automatisch) moet je 100% NAT type open hebben op je Xbox.

[...]

[...]

Natuurlijk ;)

[...]

[...]

Zowel aan als uit gehad.

DMZ doet ook niets
Kortom: poorten komen al dicht vanuit de provider aan. Prima, neem je daar toch contact mee op? Zal niet de eerste keer zijn dat ze hebben lopen prutsen met de kabels.

En anders zou ik zelfs nog overwegen om over te stappen naar iets anders (liever glas, maar anders desnoods adsl). Of in ieder geval ermee dreigen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Martinspire schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:50:
[...]

Kortom: poorten komen al dicht vanuit de provider aan. Prima, neem je daar toch contact mee op? Zal niet de eerste keer zijn dat ze hebben lopen prutsen met de kabels.

En anders zou ik zelfs nog overwegen om over te stappen naar iets anders (liever glas, maar anders desnoods adsl). Of in ieder geval ermee dreigen.
Sorry hoor, maar dit laatste slaat nergens op.... De Glasvezel providers (althans de dochters van KPN) die het ZTE modem gebruiken hebben veel meer problemen om met hun V8, V9 en V10 versies van het ZTE modem een stabiele router functie te kunnen leveren. Bij Ziggo kan je de router nog uit laten schakelen (kan bij glasvezel modems niet)

Het is dus zeker niet zo dat glasvezel een beter alternatief is.... Overigens als je Glasvezel wil nemen zou ik alleen XS4ALL aanraden, juist omdat zij alleen een Fritzbox mee leveren.

Maar goed, het ligt niet aan je Ziggo verbinding, het ligt aan een instelling op je router (in het geval dat je modem in bridge staat) Daarom schreef ik ook net, Modem in bridge laten zetten, Xbox rechtstreeks aansluiten op het modem. Dit moet voor je Xbox een open verbinding naar het internet geven.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:53
Misschien een stomme vraag maar stel hem toch lekker. Zojuist Ori een upgrade gegeven naar de ultimate? editie!:) Moest deze toch nog een keer doen, dan maar met wat extra content voor 3,-!!

Alleen vraag ik mij af, bij aankoop in ms store, kan ik hem dan ook downloaden voor de pc? of is dit niet crossbuy? :+

Ik weet ik kan hem op de pc knallen door te streamen... maar zit niet altijd met mijn laptop in huis...

Anoniem: 337891

[...]

[...]

Natuurlijk ;)

[...]

[...]

Zowel aan als uit gehad.

DMZ doet ook niets
Misschien snap ik het niet maar hoe forward je poorten via zowel de modem als de router? Dat kan toch niet goed gaan lijkt me. Als ik weer eens hen geklungel met mijn netwerk, blijkt vaak dat ik te veel in heb lopen stellen waardoor het nog misser is dan voor ik begon. Alle instellingen op alle apparaten wissen en van vooraf aan beginnen is meestal de oplossing.

Heb je alles uit de modem getrokken, de modem een hard reset gegeven en de One daar op aangesloten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:32

nexhil

BAM!

Bullet NL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:59:
[...]

Sorry hoor, maar dit laatste slaat nergens op.... De Glasvezel providers (althans de dochters van KPN) die het ZTE modem gebruiken hebben veel meer problemen om met hun V8, V9 en V10 versies van het ZTE modem een stabiele router functie te kunnen leveren. Bij Ziggo kan je de router nog uit laten schakelen (kan bij glasvezel modems niet)
Ik had anders mijn Glas Experiabox gewoon vervangen voor een Asus router. Ik had alleen geen vaste telefoon meer. Ook dat was op te lossen maar dan had ik uiteindelijk 3 of 4 apparaten aan.

[Voor 6% gewijzigd door nexhil op 25-03-2016 14:04]

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 13:46:
[...]

Misschien snap ik het niet maar hoe forward je poorten via zowel de modem als de router? Dat kan toch niet goed gaan lijkt me. Als ik weer eens hen geklungel met mijn netwerk, blijkt vaak dat ik te veel in heb lopen stellen waardoor het nog misser is dan voor ik begon. Alle instellingen op alle apparaten wissen en van vooraf aan beginnen is meestal de oplossing.

Heb je alles uit de modem getrokken, de modem een hard reset gegeven en de One daar op aangesloten?
Een modem alleen kan geen poorten forwarden, dit kan alleen als in het kabelmodem ook de routerfunctie actief is. Sluit je vervolgens een router aan op je kabelmodem heb je een router achter router, dat gaat inderdaad in 9 van de 10 gevallen niet goed. Kortom, wil je met een eigen router werken, ALTIJD door Ziggo de modem in bridge laten instellen. Dan handeld je eigen router het internetverkeer af, je kabelmodem blijft dan (simpel gezegd) alleen een IP adres uitdelen om een router op aan te sluiten en actief voor de telefoniefunctie.

Indien je geen krachtige router hebt is het aanbevelingswaardig je router zo min mogelijk te laten afhandelen, dus geen UPnP, geen (Dynamic) QoS en al helemaal de log-functie uit zetten. Aangezien een Xbox rechtstreeks aan internet hangen minder kwaad kan dan een PC zou je er voor kunnen kiezen om alleen het Xbox One IP adres in de DMZ in te vullen. In alle andere gevallen maak je gebruik van de Poort Forwarding,

Mocht je twijfels hebben hoe je DMZ moet staan (in mijn geval is het IP adres van mijn Xbox dus 192.168.1.30)

Poort forwarding is iets meer werk, je zal de 7 poorten die de Xbox nodig heeft dus handmatig in je router moeten invullen. Let op UDP/TCP, het poort nummer en dat je extern naar intern laat verwijzen,

Dus zo:

Waar door het er uit eindelijk ongeveer zo moet uit zien:

Dit alles doe je natuurlijk wel na dat je in de DHCP setting een reservering hebt gemaakt op basis van het mac-adres van je Xbox. Hier zie je bijvoorbeeld dat ik 2 reservingen heb. Waar van één voor de Xbox One

nexhil schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:04:
[...]

Ik had anders mijn Glas Experiabox gewoon vervangen voor een Asus router. Ik had alleen geen vaste telefoon meer. Ook dat was op te lossen maar dan had ik uiteindelijk 3 of 4 apparaten aan.
Je hebt helemaal gelijk, wanneer je geen telefonie afneemt en geen TV kijkt via je glasvezel verbinding kan je inderdaad vrij gemakkelijk je router vervangen. De meeste mensen hebben echter een glasvezelrouter met telefoniepoorten nodig.

[Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 25-03-2016 14:36]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:32

nexhil

BAM!

Bullet NL schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 14:15:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, wanneer je geen telefonie afneemt en geen TV kijkt via je glasvezel verbinding kan je inderdaad vrij gemakkelijk je router vervangen. De meeste mensen hebben echter een glasvezelrouter met telefoniepoorten nodig.
TV en Internet was allemaal geen probleem. Alleen telefonie wordt vanuit de Experiabox geregeld dus die moest je op een poort met VLAN 7 aansluiten. Maatgoed Ik wilde juist van de Experiabox af.
En had geen zin om naast de asus router nog een experiabox te hebben.
http://netwerkje.com/eigen-router voor de geïnteresseerden.

Mijn eigen XBOX heb ik ook in de DMZ staan. dat is de makkelijkste oplossing.
Toen ik laatst hetzelfde deed bij mijn zwager bleef ik problemen houden. Wat bleek onder de IPV6 instellingen van de experiabox stonden wat (ik dacht DNS) instellingen aangevinkt die roet in het eten gooiden (standaard ingesteld) toen ik die uitschakelde was het probleem weg.

Vandaag trouwens de late Tomb Raider en Resident Evil remake aangeschaft.
Alsof ik niet nog minimaal 10 ongespeelde games op de schijven heb staan :D |:( 8)7

[Voor 28% gewijzigd door nexhil op 25-03-2016 15:23]

• Bunta
Zit net mijn games te managen en kom bij mijn pre-order voor Quantum Break ineens een episode pack tegen die blijkbaar klaar stond om te downloaden, is gewoon een stevige 75GB! De store zegt dat het "offline episodes" zijn.

• harrytasker
  • Niet online
Je kan er ook voor kiezen de filmpjes te streamen...

• Bunta
harrytasker schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 17:40:
Je kan er ook voor kiezen de filmpjes te streamen...
Legs eens uit als je wil. Zijn dit dan die afleveringen waar ze het altijd over hadden ofzo en kan ik dit nu al gaan kijken of pas als de game uit is?

• harrytasker
  • Niet online
Als je een stuk gespeeld hebt in het spel, dan krijg je een episode van de serie te zijn, deze wordt gestreamed, als je deze niet hebt gedownload, zoals jij nu aan het doen bent.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bunta schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 18:07:
[...]

Legs eens uit als je wil. Zijn dit dan die afleveringen waar ze het altijd over hadden ofzo en kan ik dit nu al gaan kijken of pas als de game uit is?
Dit is de TV serie van Quantum Break. Je kan ze offline bekijken maar ook streamen .
Ik zou trouwens iedereen aanraden om die dingen gewoon te downloaden. Zeker als je rond de launch gaat spelen, wil je niet hebben dat die dingen gaan haperen of lagere kwaliteit gaan streamen, omdat het netwerk het wat druk heeft. Want ga er maar vanuit dat Xbox Live het dan wel wat druk heeft.

Better safe than sorry

Martinspire - PC, PS4, X1

• Kluutmaran
  • Laatst online: 15:58
nexhil schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:14:
[...]

TV en Internet was allemaal geen probleem. Alleen telefonie wordt vanuit de Experiabox geregeld dus die moest je op een poort met VLAN 7 aansluiten. Maatgoed Ik wilde juist van de Experiabox af.
En had geen zin om naast de asus router nog een experiabox te hebben.
http://netwerkje.com/eigen-router voor de geïnteresseerden.
Nooit over nagedacht dat heel die experiabox puur router functie is en verder geen modem. Die gaat binnenkort dus er tussenuit want telefonie gebruik ik toch niet. Tnx voor de tip!

• PWM
  • Niet online
Na nog wel gerommeld te hebben, staat mijn Xbox One nu op Strict volgens zichzelf, maar als ik Black Ops 3 start, vind hij dat het open is. Nouja, eens kijken of ik er nog word uitgegooid.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bunta schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 16:46:
Zit net mijn games te managen en kom bij mijn pre-order voor Quantum Break ineens een episode pack tegen die blijkbaar klaar stond om te downloaden, is gewoon een stevige 75GB! De store zegt dat het "offline episodes" zijn.
75 GB?

Dan ben ik persoonlijk wel benieuwd waar dat vandaan komt. Is het of enorm veel content of enorm slecht gecomprimeerd 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:25
Donstil schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 10:03:
[...]

75 GB?

Dan ben ik persoonlijk wel benieuwd waar dat vandaan komt. Is het of enorm veel content of enorm slecht gecomprimeerd 8)7
Veel content. Volgens mij ging het in totaal over 300+ minuten ivm de verschillende keuzes die je kunt maken in het spel. En zal waarschijnlijk 1080p met DD5.1 zijn.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Heb nog een 2 day trail code in de aanbieding. PM als je interesse hebt. Volgens mij nog wel geldig.

EDIT: It's gone!

[Voor 9% gewijzigd door Ronwiel op 26-03-2016 14:53]

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:33
Hallo, weet iemand toevallig hoe miracast werkend te krijgen is o de xbox?
Is dit alleen mogelijk met een speciale app?
Kan dit ook zonder lid te zijn van het preview program?
Zo nee, is er iemand die mij kan inviten hiervoor?

• harrytasker
  • Niet online
Vandaag nog wat proberen te kopen i.v.m. de sale, maar krijg niets meer gekocht met VPN in de Argentijnse of Russische store. Voorheen nooit problemen gehad. Meer mensen problemen mee?

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Wat voor foutmelding krijg je dan ?
harrytasker schreef op maandag 28 maart 2016 @ 13:46:
Vandaag nog wat proberen te kopen i.v.m. de sale, maar krijg niets meer gekocht met VPN in de Argentijnse of Russische store. Voorheen nooit problemen gehad. Meer mensen problemen mee?
Nope, werkt hier gewoon.....
Welke fout krijg je?

Pagina: 1 ... 117 118 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee