Ik ook...maar is soms toch wel leuk met familie...dat je gewoon gezellig op de bank zit...
[quote
Automatisch inloggen heb ik nooit gehad en hoeft ook niet voor mij vanwege meerdere accounts.
[/quote]
Dan is het juist handig, hij logt de mensen in die hij in de kamer ziet....en de gene die de controller vast heeft ziet z'n home screen.
TV-tuner heb ik niet via de xbox
Dus je moet ook je TV zelf handmatig aanzetten...?

Xbox remote heb ik niet
Dus je kijkt ook geen films etc via bv. Plex of gebruikt de Youtube app veel? Ik heb die apps niet op m'n smart tv en gebruik de xbox voor meer zaken dan gamen alleen..
3D scan? Wat zou ik daar mee moeten?
Geen idee.....is ook meer een gadget iets...

Ik zou er wel mee willen spelen...
Ik kan helemaal zonder die kinect, heb hem overigens ook niet bij de xbox 360. Die kinect zou alleen maar in de weg staan en zonde van me geld zijn...
Echter neemt niet weg dat ze inderdaad wel wat meer dingen met die kinect hadden kunnen doen voor de gebruikers die hem wel graag willen en hebben natuurlijk.
Nee snap ik...om echt te gamen heb je hem denk ik ook niet nodig. Daar valt de functionaliteit me ook wat tegen, al heeft het t.o.v. de 360 Kinect echt wel mee waarde...maar er zijn genoeg mensen die hem niet (willen) gebruiken.....
Ach....dat komt vanzelf....de markt is er nog niet klaar voor om te praten tegen je apparaten en dus ook herkend te worden....is anno 2016 ook nog een beetje science fiction voor de meesten

De Kinect van de One is zeer zeker beter dan de 360....hier is de afstand ongeveer 2,5 meter en hij ziet je tenminste altijd goed. Bij de 360 variant was dat nog wel eens een dingetje...
Voxalizer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:59:
[...]
Maareh... Ik kan er wel ontzettend mee gamen zonder Kinect.
Al die dingen kunnen me echt gestolen worden om eerlijk te zijn. Het is een game console, gelukkig is MS dat zelf ook gaan inzien als ik hun huidige koers zie.
Het probleem is nu juist dat Microsoft het helemaal niet in de markt gezet heeft als
Game (only) console. Het is een
Entertainment hub voor in de woonkamer....inderdaad is hij goed in gaming, maar hij is ook goed in apps, multimedia...etc. Met de komst van Windows 10 zal dat alleen maar meer worden. Goeie zaak, want dan kopen niet alleen gamers een Xbox, maar ook de gemiddelde jan met de pet.....en dan komen er meer apps/games voor het Windows 10 platform...ik zeg een win-win situatie.
Het is namelijk enorm fijn dat al die apps die je nu op smart-tv's ziet ook op de Xbox One komen. Probleem met SmartTV's is namelijk dat ze na een (of twee) jaar vaak geen updates meer krijgen, waardoor zaken snel verouderen. Een Xbox krijgt ongeveer een jaar of 8 ondersteuning en zal dus meer 'nieuwe features' krijgen dan zo'n 'slimme' tv....doe mij maar een 'domme' udh tv....en ik regel alle smarts wel via de xbox
[
Voor 34% gewijzigd door
TheVMaster op 09-01-2016 12:23
]