Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:14:
[...]

In de regel houdt dat in dat je alle DLC krijgt, vaak scheelt het wat met het los kopen (als in, alle DLC individueel kopen is duurder). Zie nu echter wel meer games die meerdere season passes hebben, als ik het goed heb ook Battlefront en bijv. Evolve.
Verschrikkelijk concept vind ik dat.
Eerst kwamen ze met DLC tegen betaling ( nadat je eerst de volle mep betaalt voor een spel ), en nu dekken ze zich al in voor als er DLC uitkomt, en dat te verkopen op voorhand. Een hoop gebakken lucht dus.

Ik mis de tijden dat je gewoon een spel kon kopen dat "af" of "compleet" was, zonder achteraf nog meer bij te moeten lappen.

Tot zover mijn tirade over DLC en Season passes.

OT: Ik ben benieuwd of ik straks de update ook al kan downloaden en of er een aantal issues ( vooral met betrekking tot de Netflix app bijvoorbeeld ) verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 19:22
SinergyX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:12:
[...]

Sommige games moet je de gok op nemen, tegenstelling tot Destiny heb ik Division wel al gespeeld en zelfs als het matig is, kan ik me aardig vermaken door gewoon lekker te roamen door de stad.
Destiny had ik destijds echt zin in maar nadat er wat tijd overheen ging met alle bugs, updates en manier van werken heb ik alleen maar aversie opgebouwd. Dat super vroege pre orderen zal ik niet zo snel meer doen en al zeker niet inclusief downloadable content. Een game moet mij echt heel erg aanspreken wil ik zoiets doen.

The Division lijkt mij ook een echt vette game maar ik wacht wel tot de release en ervaringen mocht ik tot aankoop over gaan. Quantum Break is wel een game waar ik er hard over na zit te denken om heel misschien te pre orderen maar sowieso alleen pas als ik genoeg over de game weet om mij over de streep te trekken.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
jpg97 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:19:
[...]
Eerst kwamen ze met DLC tegen betaling ( nadat je eerst de volle mep betaalt voor een spel ), en nu dekken ze zich al in voor als er DLC uitkomt, en dat te verkopen op voorhand. Een hoop gebakken lucht dus.
Season Passes die niet op voorhand vertellen wat er in komt sla ik ook per definitie over. En zodra er een multiplayer component in zit in een spel die ik als singleplayer zal spelen gaat het ook niet aangeschaft worden
[...]
Ik mis de tijden dat je gewoon een spel kon kopen dat "af" of "compleet" was, zonder achteraf nog meer bij te moeten lappen.
En wanneer was dat dan? 1970? Elk spel van enige proportie heeft wel een "DLC" gehad. De ergste die ik me kan herinneren is Wing Commander met zijn "Voice additions". Of je even 50 gulden wilde betalen om in plaats van alleen maar text ook stemmen te horen.

En verder hadden heel veel spellen "Expansion Packs". Een stukje extra verhaal bovenop de standaard. Is echt niets anders dan wat we nu hebben en gezien het prijspunt van de huidige DLC durf ik zelfs te zeggen dat onze huidige prijzen een stuk beter zijn dan de "vroegah".

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maf dat die issues je in Unity niet stoorden... Goed, het was wel speelbaar en heb op zich plezier gehad aan die game, maar toch wil ik op z'n minst een lock op 30FPS in een game, misschien een paar dipjes hier en daar, maar niet constante fluctuatie met dips onder de 20fps.

Vond Unity trouwens ook best vet, leuke quests, MP was ook niet slecht, en de wereld was natuurlijk prachtig, maar vind het zo jammer dat er dan weer van die typische "verzamel dit, verzamel dat" quests in worden gepropt.

FC4 snap ik de hype niet van en ik lijk wel de enige te zijn die het geen goed spel vond. Zag bijzonder weinig oog voor detail in de spelwereld; ja, de engine is goed en wat je ziet ziet er goed uit, maar de wereld leek wel een gigantische copy paste. Verhaal vond ik flinterdun, en hoewel je best veel vrijheid hebt om dingen op jouw manier te doen vond ik ook dat te min. Het lijkt in geen velden of wegen op bijvoorbeeld Crysis 1, een game waar ik nog altijd mooie herinneringen aan heb betreft iedereen op heul veel manieren uitmoorden in een base (waar Far Cry in z'n geheel op neer komt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
ThomasXIV schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:05:
Ben best benieuwd naar die game, maar ik heb dusdanig weinig vertrouwen in Ubisoft dat ik het risico niet neem om hun games te pre-orderen.
In de Alpha van the Division zaten al minder bugs dan AC Unity op release had. Het voelde voor mij echt niet als een Alpha aan qua kwaliteit van de game. Ben ook erg benieuwd naar de beta.
Waarschijnlijk wordt het voor mij ook de gold edition (is maar €65 in Brazilie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[...]

Tot zover mijn tirade over DLC en Season passes.

OT: Ik ben benieuwd of ik straks de update ook al kan downloaden en of er een aantal issues ( vooral met betrekking tot de Netflix app bijvoorbeeld ) verholpen zijn.
Ben het met je eens, op zich is het geen slecht concept, maar in veel games moet je tientallen euro's gaan betalen voor iets als wat extra speelbare characters, wapens of maps, iets wat vroeger vaak gratis was... Van de games die ik heb gespeeld kan ik me er zo gauw maar 2 herinneren die DLC goed doen; Dishonored en The Witcher 3. Prachtig hoeveel content je daar bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:23:
[...]En wanneer was dat dan? 1970? Elk spel van enige proportie heeft wel een "DLC" gehad. De ergste die ik me kan herinneren is Wing Commander met zijn "Voice additions". Of je even 50 gulden wilde betalen om in plaats van alleen maar text ook stemmen te horen.

En verder hadden heel veel spellen "Expansion Packs". Een stukje extra verhaal bovenop de standaard. Is echt niets anders dan wat we nu hebben en gezien het prijspunt van de huidige DLC durf ik zelfs te zeggen dat onze huidige prijzen een stuk beter zijn dan de "vroegah".
De voorloper van DLC op consoles, man was dat een briljant concept _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/43/Sonic_%26_Knuckles_Genesis_Cartridge.jpg

Snap dat geklaag op DLC ook niet zo.
Je kan een spel net als vroeger kopen dat 'af' is, gewoon de vanilla versie. Punt.
Zonder de uitbreiding is dat spel gewoon prima te spelen net als vroeger, niemand die je dwingt om DLC te kopen.
Ik zie het dan dus ook juist als een verlenging van de spelduur van een spel.
Waar je vroeger je spel in de kast zette en nooit meer aanraakte, kan je hem nu weer eens oppakken en met nieuwe content spelen, prima toch ?
Of de content in verhouding is met de prijs die ze er voor vragen is een tweede, maar ook hier geld weer, je hoeft het niet te kopen.

Voor The Division was de keuze snel gemaakt, in Brazilie betaal je €14,- meer voor de Gold edition met seasonpass, dat risico durf ik wel te nemen na het spelen van de alpha :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yaz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:17:
[...]

Dat zeg ik, die ervaring heb ik niet. Sterker nog. Farcry 4 staat bij mij als een van de toppers te boek. Erg leuk verhaal en de omgeving is fantastisch. Daar heb ik me echt heel erg mee vermaakt en ik vond het zelfs jammer dat ik hem uit had. Unity vond ik ook goed. Framerate problemen had ik echt geen problemen mee, ik ren dan ook niet als een malle rond en speel het spel misschien rustiger dan sommige anderen. De engine zal het hierdoor wat makkelijker hebben vermoed ik? Maar hierdoor heb ik dus ook zelden last van pop-ups.

Maar ik vind Ubisoft spellen vooral zo goed vanwege de extra informatie die je erbij krijgt. Historische achtergrond, extra informatie van bepaalde events en personages. Je merkt dat er gewoon heel veel tijd en passie in gegaan is en dat kan ik alleen maar waarderen.

En wat ik zeg, Ik heb echt geen last van de vele problemen die mensen vertellen. Ik laat me daar ook niet door afschrikken en ik lees al helemaal geen reviews. De mening van een game-journalist(kuch) heb ik niet nodig om mijn eigen mening te vormen.

[...]

Jups. Maar deze aankoopkorting krijg je ook nog als je de season pass later koopt heb ik gemerkt. Dat heeft me al helemaal geholpen om zelfden te gaan voor de premium editie. Alleen zaken als XP boosts en andere leuke perks (geen textures) vind ik de moeite waard om de aanschaf te overwegen (lees, als extra bovenop de dlc, niet in plaatst van de dlc).
+1 over het Ubi verhaal. De AC series pre-order ik altijd (collectors boxen) en FC 4 was een gweldig spel (gratis van ze gekregen voor de 'problemen' rond AC: Unity/

DAt gezegd hebbende; ik heb geen idee of ik aan the Division wil. De vids over de eerste 15 minuten spelen zien er best wel cool uit maar ik weet het net nog niet zo.

Ach; eerst Unravel, Batman: Arkham knight, de Maharadjah DLC van AC: S, Just Cause 3 en Rise of the TR spelen oOo

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Notna schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:50:
[...]

Ach; eerst Unravel, Batman: Arkham knight, de Maharadjah DLC van AC: S, Just Cause 3 en Rise of the TR spelen oOo
Ik begin nu juist weer een mijn backlog bij te werken.

Moet eigenlijk alleen nog de DLC van AC:S en the Witcher 3 uitspelen (maar daar ben ik eigenlijk wel klaar mee).

Tijd voor iets nieuws! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yaz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:59:
[...]

Ik begin nu juist weer een mijn backlog bij te werken.

Moet eigenlijk alleen nog de DLC van AC:S en the Witcher 3 uitspelen (maar daar ben ik eigenlijk wel klaar mee).

Tijd voor iets nieuws! :D
Ik heb iets teveel gekocht/gekregen met de kerst en de sale. Maar JC3 'moet' ik eerst alles unlocken voor ik verder ga met het verhaal (en dus alles collectibles). Dan is BAK aan de beurt en dan ROTTR :Y

#fwp :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Notna schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Ik heb iets teveel gekocht/gekregen met de kerst en de sale. Maar JC3 'moet' ik eerst alles unlocken voor ik verder ga met het verhaal (en dus alles collectibles). Dan is BAK aan de beurt en dan ROTTR :Y

#fwp :+
Ik heb hier nog just cause 1 en 2 liggen :+.
Heb zelf ook nog een backlog van 20 spellen ofzo (PC niet meegerekend) op de 360 en de ONE waaronder AC 1,2,3 en 4 :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Laatst online: 22:43

neolite

Immer kritisch

Bunta schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:22:
[...]

Destiny had ik destijds echt zin in maar nadat er wat tijd overheen ging met alle bugs, updates en manier van werken heb ik alleen maar aversie opgebouwd. Dat super vroege pre orderen zal ik niet zo snel meer doen en al zeker niet inclusief downloadable content. Een game moet mij echt heel erg aanspreken wil ik zoiets doen.
Destiny heb ik destijds ook gekocht inclusief de twee dlc uitbreidingen. Na het een tijdje gespeeld te hebben toch weer mee gestopt vanwege te veel het gevoel dat het spel gewoon nog niet af was. Rondom de Taken King heb ik het spel toch weer opgepakt en ik heb daar tot nu toe veel plezier van. Spel voelt eindelijk zoals het moeten zijn, 1 jaar!! na het uitkomen.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
neolite schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:24:
[...]

Destiny heb ik destijds ook gekocht inclusief de twee dlc uitbreidingen. Na het een tijdje gespeeld te hebben toch weer mee gestopt vanwege te veel het gevoel dat het spel gewoon nog niet af was. Rondom de Taken King heb ik het spel toch weer opgepakt en ik heb daar tot nu toe veel plezier van. Spel voelt eindelijk zoals het moeten zijn, 1 jaar!! na het uitkomen.
Eigenlijk te schandalig voor woorden een jaar na dato en een flinke zak met geld armer is er eindelijk een fatsoenlijke game die gespeeld kan worden. Ik zelf ben wat eerder afgehaakt net na de release van de tweede Raid kon ik het geklungel niet meer aanzien. Vindt het nog steeds doodzonde dat een game zoals Destiny wat een schitterend product had kunnen zijn zo ongekend verziekt is. Helaas maar is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:41:
[...]

Eigenlijk te schandalig voor woorden een jaar na dato en een flinke zak met geld armer is er eindelijk een fatsoenlijke game die gespeeld kan worden. Ik zelf ben wat eerder afgehaakt net na de release van de tweede Raid kon ik het geklungel niet meer aanzien. Vindt het nog steeds doodzonde dat een game zoals Destiny wat een schitterend product had kunnen zijn zo ongekend verziekt is. Helaas maar is niet anders.
Ben na Crota ook afgehaakt, toch besloten om TTK aan te schaffen en dat beviel eigenlijk wel weer prima.
Maar aan het eind van de dag blijf je toch continue dezelfde missies spelen wat mij al weer snel de neusgaten uitkwam.
Hoop dat Ubisoft met een schuin oog naar Destiny heeft gekeken en niet dezelfde fouten als Bungie zal maken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
The Division zou best wel eens een klapper kunnen worden, ben dus ook echt benieuwd naar de eerste ervaringen van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Bunta schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:41:
[...]

Inderdaad, ondanks dat de game leuk is dankzij gameplay en het samen spelen in raids, vond ik Destiny uiteindelijk tegenvallen. Ondanks dat heb ik het toch ontzettend veel gespeeld en alle DLC aangeschaft, The Taken King was ook nog even leuk maar daarna was ik wel echt goed klaar met Destiny (rond de tijd dat Oryx Hard Mode uit kwam) vooral omdat de PvP altijd unbalanced is en PvE end game alleen 1 raid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ereaser schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 16:22:
[...]

Inderdaad, ondanks dat de game leuk is dankzij gameplay en het samen spelen in raids, vond ik Destiny uiteindelijk tegenvallen. Ondanks dat heb ik het toch ontzettend veel gespeeld en alle DLC aangeschaft, The Taken King was ook nog even leuk maar daarna was ik wel echt goed klaar met Destiny (rond de tijd dat Oryx Hard Mode uit kwam) vooral omdat de PvP altijd unbalanced is en PvE end game alleen 1 raid is.
Ik vind het nog steeds een gemis dat je voor raids en dergelijke (bijv. hogere Prison of Elders levels) niet gewoon een willekeurig fireteam kunt joinen, maar wordt geacht er speciaal voor 1 of 2 missies vooraf een samen te stellen. En dat terwijl je bij de PoE nog enigszins die stages in je eentje kunt afronden mits je light level minstens 10 hoger is dan het recommended light level voor de bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Shovel Knight voor iets meer dan 5 euro uit de Braziliaanse store toch maar gehaald.

GTA V daar ook maar voor 27 euro, tempting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 26-09 16:40

Mikayu

.srt

GTA voor 27 op disc overgenomen, maar ik kan er niet meer inkomen ofzo.. Weet niet. Op 360 al uitgespeeld en geen idee of de savefile overgezet kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 14:08
Ben weer blij met EA Acces, mijn vrouw is fan van UFC game, en nu kan ik straks weer 10 uur UFC 2 spelen, kan ze een vrouwelijk poppetje maken ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Mooie boel is dat, heb nog $10 BR nodig voor een game, koop ik een code op offgamers daarvoor, is ie verlopen.

Gemeld bij customer support, ook gevraagd of het mogelijk was dat een hele batch codes verlopen is, antwoord 'nee is onmogelijk'.

Koop ik een tweede code, weer verlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
R4m0n_46 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:49:
Mooie boel is dat, heb nog $10 BR nodig voor een game, koop ik een code op offgamers daarvoor, is ie verlopen.

Gemeld bij customer support, ook gevraagd of het mogelijk was dat een hele batch codes verlopen is, antwoord 'nee is onmogelijk'.

Krijg je geen nieuwe code van offgamers dan? Ik heb ook altijd codes bij offgamers gehaald en dit nog nooit meegemaakt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 19:06
_/-\o_ :9~ d:)b *O*

Vanaf 14 januari mogen we 4 dagen los gaan!

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Lekker Ventje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:20:

[video]
is er nog ergens de mogelijkheid om in te schrijven? met 1 (ook al niet zo heel veel gespeeld) toch goed vermaakt;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 19:06
mfreriks schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:29:
[...]

is er nog ergens de mogelijkheid om in te schrijven? met 1 (ook al niet zo heel veel gespeeld) toch goed vermaakt;D
Op 14 januari vertellen ze het hier:

http://www.pvzgw2.com/news/how-to-join-the-beta

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
R4m0n_46 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:49:

Ik neem toch aan dat je gewoon je geld terug krijgt in beide gevallen?
Heb het zelf ook 1 keer met een Nederlandse webshop gehad, gelukkig was ik toen ook niet de enige dus dat scheelde wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
Bunta schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:06:
[...]

Krijg je geen nieuwe code van offgamers dan? Ik heb ook altijd codes bij offgamers gehaald en dit nog nooit meegemaakt eigenlijk.
Nee, moest een screenshot van zowel m'n order als de foutmelding bij invoeren opsturen. Dat voor beide gedaan.

Zojuist maar een card van $30 BR gekocht, die feilloos kunnen redeemen. Deel van de batch van $10 BR codes zal wel verlopen zijn ofzo.

Iig Terraria en GTA V aangeschaft nu!
Ereaser schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:39:
[...]

Ik neem toch aan dat je gewoon je geld terug krijgt in beide gevallen?
Heb het zelf ook 1 keer met een Nederlandse webshop gehad, gelukkig was ik toen ook niet de enige dus dat scheelde wel.
Ja, ga ik wel vanuit, volgens mij is de service daar wel prima verder.

[ Voor 26% gewijzigd door R4m0n_46 op 07-01-2016 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Lekker! public beta:) goed om te zien, 14de gelijk maar klaarzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:51
Is het trouwens ook mogelijk om op de Microsoft US store TV series aan te schaffen en dan op de Xbox One af te spelen? Of moet je daar rare houtgrepen voor doen? Ik weet dat het met games kan maar geen idee hoe het zit met films en series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb

A system update update for Xbox One is going out today. It’s got a few behind the scenes bug fixes. No new features though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:03:
Is het trouwens ook mogelijk om op de Microsoft US store TV series aan te schaffen en dan op de Xbox One af te spelen? Of moet je daar rare houtgrepen voor doen? Ik weet dat het met games kan maar geen idee hoe het zit met films en series.
Is mij in ieder geval nog niet gelukt, al bij het afrekenen wordt ik weer teruggegooid naar de NL store.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 16:20:

[video]
Ik zeg: 'met een volle Party kinderen aan het huilen maken!' O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Dat ga ik ook maar es downloaden dan tegen die tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Carthrax schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:03:
Zou moeten werken werken als je de mogelijkheid hebt om in je Modem/Router een VPN verbinding op te zetten in Amerika. Leuk en aardig om je store op USA te hebben maar een groot deel wordt nog steeds beveiligd door IP restricties.

Verder viel mij op tijdens het aanmaken van een Gamertag voor de kleine (6 jaar) dat het hebben van meerdere adressen in/op je live ID er blijkbaar toch een soort van duidelijk verschil aanwezig is. Weet even niet hoe ik het moet uitleggen maar Microsoft weet of je Live ID van origine domestic (US) of foreign is.

P.S. De reden dat ik voor de kleine het via de buitenlandse weg wilde doen is de leeftijd restrictie die er is op registratie.

*Edit*
Misschien niet helemaal on-topic maar probeerde duidelijk te maken dat er wel degelijk een verschil is tussen US en NL accounts

[ Voor 6% gewijzigd door Bunta op 07-01-2016 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond eindelijk The Witcher weer eens opgepakt, begrijp niet goed waarom ik dat nu pas doe.
Wat een kneitergoed spel is dat toch, speelt heerlijk weg, uitdagend en schitterende omgevingen.
Stom dat ik niet eerder verder ben gegaan ipv dat buttfugly Fallout aan te schaffen (al vind ik dat ook een tof spel, maar toch echt stukken minder dan The Witcher)
Tot The Division uit komt ben ik waarschijnlijk in Novigrad te vinden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
justifire schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 01:38:
The Witcher weer eens opgepakt, begrijp niet goed waarom ik dat nu pas doe.
Waarschijnlijk omdat The Witcher een rasechte tijdvreter is!? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Bunta schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 03:00:
[...]

Hij heeft Fallout 4. Die vreet bij mij in iedergeval ook behoorlijk wat tijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:41
Bunta schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:41:
The Division zou best wel eens een klapper kunnen worden, ben dus ook echt benieuwd naar de eerste ervaringen van iedereen.
Ik was door de Alpha enorm verrast in ieder geval! :) Heb ook de gold edition via Argentinie gekocht voor een schamele €50 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Heb mijn Titanfall controller voor de derde keer op moeten sturen en ik krijg mijn geld terug. Zonde want ik vond hem echt heel erg mooi. Ik moet dus een nieuwe gaan halen, kunnen de mensen met de nieuwe controller bevestigen dat die wat minder fragiel is?
(Titanfall controller was mijn secundaire controller die alleen bij bezoek gebruikt werd. De eerste heeft het 3 potjes PES volgehouden, de tweede een sessie of 8 PES, de laatste 2 sessies Assasins Creed...)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Bunta schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 03:00:
[...]

Daarom ben heb ik een pauze van The Witcher genomen. Er moesten eerst maar eens wat games uit mijn backlog (Rayman Legends bijna uitgespeeld en Ori al wel uitgespeeld) ook was Ark uitgekomen.
Maar waarschijnlijk ga ik volgende week weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Tomba schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:05:
Heb mijn Titanfall controller voor de derde keer op moeten sturen en ik krijg mijn geld terug. Zonde want ik vond hem echt heel erg mooi. Ik moet dus een nieuwe gaan halen, kunnen de mensen met de nieuwe controller bevestigen dat die wat minder fragiel is?
(Titanfall controller was mijn secundaire controller die alleen bij bezoek gebruikt werd. De eerste heeft het 3 potjes PES volgehouden, de tweede een sessie of 8 PES, de laatste 2 sessies Assasins Creed...)
Die van mij heeft het wel wat langer volgehouden. Na een half jaar primaire controller was de RB button overleden. Hoefde hem niet op te sturen omdat ze hem toch niet meer hadden. Kreeg gewoon een "nieuwe" controller opgestuurd en heb de titanfall controller dus nog steeds hier liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Beltoni schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:24:
[...]

Die van mij heeft het wel wat langer volgehouden. Na een half jaar primaire controller was de RB button overleden. Hoefde hem niet op te sturen omdat ze hem toch niet meer hadden. Kreeg gewoon een "nieuwe" controller opgestuurd en heb de titanfall controller dus nog steeds hier liggen.
En doe eens raar, gewoon de covers omzetten kan niet ofzo? Daar zou ik namelijk gelijk aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ereaser schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:13:
[...]

Daarom ben heb ik een pauze van The Witcher genomen. Er moesten eerst maar eens wat games uit mijn backlog (Rayman Legends bijna uitgespeeld en Ori al wel uitgespeeld) ook was Ark uitgekomen.
Maar waarschijnlijk ga ik volgende week weer verder :)
Ark is volgens mij alleen de moeite als die co-op of meerdere in een prty wordt gespeeld of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Yaz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:41:
[...]

En doe eens raar, gewoon de covers omzetten kan niet ofzo? Daar zou ik namelijk gelijk aan denken.
Dat moet ik eigenlijk een keer doen. Het blijft een mooie controller. Heb nu 2 gewone controller liggen dus ik heb hem in principe niet meer nodig maar ik zou wel even moeten kijken of ik het kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mfreriks schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Ark is volgens mij alleen de moeite als die co-op of meerdere in een prty wordt gespeeld of niet?
Ja klopt, het is dan alleen even leuk maar daarna heb je al snel iets van: "Wat nu?".

Er zijn wel officiele servers, maar die zitten vrijwel altijd vol en om een dedicated server op te zetten heb je een 2e Xbox One nodig die constant aan staat. Als je zelf een non-dedicated server host terwijl je speelt (zoals het bijvoorbeeld in Minecraft werkt) dan heb je weer een limiet van 4 spelers.
Hopelijk veranderen ze dat nog zodat je een echte dedicated server kunt gebruiken, zodat er meer servers beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Tomba schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:05:
Heb jij je aankoopbewijs moeten opsturen? Ik had met mijn titanfallcontroller iets heel raar aan de hand: ik kon er geen headset inpluggen. Vrij vervelend want ik speel graag met vrienden.

En als knoppen niet tegoei meer werken, merk je dat dan zeer zeker? ik heb soms het gevoel dat mijn knoppen trager reageren. Ofwel ben ik gewoon slechter dan de tegenstander en zoek ik een excuus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Ik ben van plan om een xone aan te schaffen.
Welke bundel raden jullie mij aan? Zijn er ook nieuwere xbox ones die bv stiller,zuiniger,beter zijn dan andere? ik weet dat er verschil inzit bij verschillende ps4's, is dat ook bij xbox one?

zijn er ook verschillende controllers in de omloop?

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 08-01-2016 11:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Ik heb sinds een tijdje het issue dat mijn Kinect niet altijd aan gaat. Als ik hem een koude start geef gaat hij aan, maar na verloop van tijd dus weer uit. Daarnaast doet de Xbox zelf ook raar dat hij soms geen beeld geeft (hij springt gelijk naar TV en ik hoor dus wel het tv geluid), na het uitschakelen en weer inschakelen doet hij het wel weer.

Denk er over om hem ter reparatie aan te bieden, maar wat schetst mijn verbazing....de Kinect valt niet meer onder garantie....raar want ik heb de xbox met kinect als één product gekocht...en daar zit dan volgens mij gewoon minimaal 2 jaar garantie op (net als op de console zelf).

Hoe pakken jullie dit meestal aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tits schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:56:
[...]

Heb jij je aankoopbewijs moeten opsturen? Ik had met mijn titanfallcontroller iets heel raar aan de hand: ik kon er geen headset inpluggen. Vrij vervelend want ik speel graag met vrienden.

En als knoppen niet tegoei meer werken, merk je dat dan zeer zeker? ik heb soms het gevoel dat mijn knoppen trager reageren. Ofwel ben ik gewoon slechter dan de tegenstander en zoek ik een excuus :P
Eerste 2x via Microsoft maar die herkent de productcode niet meer op hun eigen website :( Heb hem toen via bol.com (waar ik m gekocht heb) rerour gezonden en die geven me nu mijn geld terug.
TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:19:
Ik heb sinds een tijdje het issue dat mijn Kinect niet altijd aan gaat. Als ik hem een koude start geef gaat hij aan, maar na verloop van tijd dus weer uit. Daarnaast doet de Xbox zelf ook raar dat hij soms geen beeld geeft (hij springt gelijk naar TV en ik hoor dus wel het tv geluid), na het uitschakelen en weer inschakelen doet hij het wel weer.

Denk er over om hem ter reparatie aan te bieden, maar wat schetst mijn verbazing....de Kinect valt niet meer onder garantie....raar want ik heb de xbox met kinect als één product gekocht...en daar zit dan volgens mij gewoon minimaal 2 jaar garantie op (net als op de console zelf).

Als je m rechtstreeks bij MS hebt gekocht moet je bij hun reclameren, anders zou ik contact zoeken met de winkel waar hij aan is geschaft.

[ Voor 39% gewijzigd door Tomba op 08-01-2016 13:00 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:19:

Ik zit al op mijn derde Kinect, zo verleng je de garantie telkens :P

Al geprobeerd om de Xbox One aan te zetten zonder Kinect aangesloten en eenmaal op het dashboard de Kinect aan te sluiten ?
Schijnt dat de Kinect dan zelf een reset krijgt en evt geflashed word met nieuwe firmware als die beschikbaar is.

En anders zou ik toch gewoon even bellen met klantenservice.
Desnoods lever je het hele pakket in (console + kinect) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit ziet er toch ook wel weer vet uit.
Erg veel (co-op) plezier gehad van Dying Light :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:57:
Ik ben van plan om een xone aan te schaffen.
Welke bundel raden jullie mij aan? Zijn er ook nieuwere xbox ones die bv stiller,zuiniger,beter zijn dan andere? ik weet dat er verschil inzit bij verschillende ps4's, is dat ook bij xbox one?

zijn er ook verschillende controllers in de omloop?
Inhoudelijk is er geen verschil tussen de XBO's, buiten de schijf (500GB HDD of 1TB SHDD), of je moet kleine cosmetische verschillen zoal stukje tekst als 'anders' zien. Bij teardown hebben ze wel kleine verschillen in bv fan of wifi chip gezien, maar werking was hetzelfde.

Controller zijn 2 types, oud en nieuw; nieuwe hebben nu ook een 3,5 jack aansluiting voor eigen headset.

Er zijn wel batches geweest met kleine kwaliteitsverschillen, maar die zijn nu toch niet meer te krijgen.

Basis zou ik gewoon prijstechnische bundel nemen, bv een 1 game 2 controllers bundel.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet je de Elite versie niet ?
Iets snellere schijf en 1000 maal betere controller :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:07
@VMasterOf je dumpt je kinect in the pit of oblivion, waar hij thuishoort =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:16:
Vergeet je de Elite versie niet ?
Iets snellere schijf en 1000 maal betere controller :9
Ik dacht dat er in beide een 1TB SSHD zat? Of dat uitsluitend de Elite versie, dat de normale 1TB nog een HDD heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Silversin schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:20:
@VMasterOf je dumpt je kinect in the pit of oblivion, waar hij thuishoort =P
En waarom zou hij daar thuis horen? Ben er heel erg blij mee en mis oa. het automatisch aanloggen best wel eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:06:
[...]

Ik zit al op mijn derde Kinect, zo verleng je de garantie telkens :P

Al geprobeerd om de Xbox One aan te zetten zonder Kinect aangesloten en eenmaal op het dashboard de Kinect aan te sluiten ?
Schijnt dat de Kinect dan zelf een reset krijgt en evt geflashed word met nieuwe firmware als die beschikbaar is.

En anders zou ik toch gewoon even bellen met klantenservice.
Desnoods lever je het hele pakket in (console + kinect) ?
Microsoft stelt voor om een premium swap te doen....en ik mag de Xbox opsturen en krijg over 3 dagen nieuw spul....en het oude kan dan retour :+

Wat is die service van Microsoft toch weer goed....wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:26

nexhil

BAM!

Ik moet zeggen, Ik heb mijn ONE nu net iets meer dan 2 jaar (Duitse import) dat apparaat staat elke dag uren aan (Met tv kijken en natuurlijk om te gamen) en eigenlijk nog geen problemen gehad.
Bij de 360 was ik al een RROD ( misschien 2) verder :D

Mijn Kinect doet wel moeilijk ( aan, uit, aan uit) maar heb nog niet de energie gehad om MS daarvoor te bellen.
Mijn Titanfall controller is wel al voor de 2e keer kapot zoals iemand hierboven ook al opmerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 08-01-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 21:00

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:36:
[...]

Microsoft stelt voor om een premium swap te doen....en ik mag de Xbox opsturen en krijg over 3 dagen nieuw spul....en het oude kan dan retour :+

Wat is die service van Microsoft toch weer goed....wauw..
Nieuw ? dat denk ik toch niet. Ik heb via die zelfde service een Kinect ontvangen maar dat was toch echt een refurbished toestel, dit ook eens met een 360 gehad en daar was ik toen niet op voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
nexhil schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:43:
Mijn Titanfall controller is wel al voor de 2e keer kapot zoals iemand hierboven ook al opmerkt.
Mijn Titanfall controller heb ik puur als 2e / back up controller gekocht. Hoor het wel vaker dat er wat mis mee is, hopen dat ik daar geen last van heb.

Mijn main controller heeft wel een linker trigger rumble die ongelofelijk veel herrie maakt. Gelukkig wordt die niet zo vaak gebruikt (een vriend heeft het met zijn rechter trigger en dat horen we nog wel eens door de mic :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:15:
[...]

Nieuw ? dat denk ik toch niet. Ik heb via die zelfde service een Kinect ontvangen maar dat was toch echt een refurbished toestel, dit ook eens met een 360 gehad en daar was ik toen niet op voorbereid.
Nee.....maar gerefurbished toestel...tja...dat is toch zo goed als nieuws. Hij is in ieder geval goed werkend....vaak zijn dan de bewegende delen wel vervangen....maar goed, we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:36:
[...]

Nee.....maar gerefurbished toestel...tja...dat is toch zo goed als nieuws. Hij is in ieder geval goed werkend....vaak zijn dan de bewegende delen wel vervangen....maar goed, we gaan het zien.
Nee NIET zo goed als nieuw, ik kreeg toendertijd een oudere 360 terug dan ik ingeleverd had. :-(
Zien ga je het zeker, de service is Okay, daar heb je geen Bill Gates als profielfoto voor nodig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:49:

Nee NIET zo goed als nieuw, ik kreeg toendertijd een oudere 360 terug dan ik ingeleverd had. :-(
Zien ga je het zeker, de service is Okay, daar heb je geen Bill Gates als profielfoto voor nodig. ;)
Productiedatum zegt niets over of iets nieuw is of niet, jij kan ook een xbox 360 nu uit de winkel halen met een productiedatum van 2-3 jaar geleden. Je kan er veelal wel vanuit gaan dat die dingen niet veel uur hebben gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:07:
[...]

Productiedatum zegt niets over of iets nieuw is of niet, jij kan ook een xbox 360 nu uit de winkel halen met een productiedatum van 2-3 jaar geleden. Je kan er veelal wel vanuit gaan dat die dingen niet veel uur hebben gedraaid.
Sorry maar dat zal mij een worst zijn, het hoort gewoon niet, repareer het toestel dan.
Ik krijg dan liever mijn eigen toestel terug in plaats van dat oneindige omruilen.
Je kan er veelal wel vanuit gaan dat die dingen niet veel uur hebben gedraaid.
Ik heb geen trek in eindeloze discussies maar dit is natuurlijk onzin, waar haal je dat vandaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:24:
Ik heb geen trek in eindeloze discussies maar dit is natuurlijk onzin, waar haal je dat vandaan ?
Als je toch geen trek heb, waarom vraag je het dan? Maar zal je hint geven: stukje logica.
Bedenk je eens wat refurbished producten precies zijn en hoe lang ze in de logica dan hebben gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:29:
[...]
Bedenk je eens wat refurbished producten precies zijn en hoe lang ze in de logica dan hebben gedraaid.
Dat apparaat van TheVMaster draait nu ongeveer 2 jaar en wordt omgeruild, raad eens wie mogelijk zijn gerepareerde XBO straks kan krijgen ? You or Me als we problemen krijgen en raad eens hoe vaak de XBO van TheVMaster heeft aangestaan in de 2 jaar ? dagelijks minimaal 4 uurtjes dat is ongeveer 2920 uur.

Die zou ik niet willen ontvangen als refurbished als de mijne nog geen 6 maanden oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies, je mist het stukje logica, ik laat het verder hier wel bij. Jij bent niet blij met refurbished, VM blijkbaar wel, die heeft weer een werkend model, klaar :)

[ Voor 65% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2016 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:36:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Kinect even aan na starten en na een tijdje (kan kort zijn, kan lang zijn) ging hij uit. Het mooie was, en dat is misschien ook bij jou zo, dat het IR gedeelte in de Kinect nog wel werkt, als enigste.

Ik heb de Kinect 2x terug gestuurd en het probleem was niet opgelost. Ik heb daarna mijn xbox opgestuurd en verrek, problem solved. Maw, als jij dezelfde symptonen hebt zou ik eerder je xbox laten repareren dan je Kinect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:40:
Precies, je mist het stukje logica, ik laat het verder hier wel bij. Jij bent niet blij met refurbished, VM blijkbaar wel, die heeft weer een werkend model, klaar :)
Daarnaast mag je ook niet verwachten dat je een nieuw product krijgt. De verkoper heeft een oplossingsverplichting. Jij moet eenzelfde of vergelijkbaar werkend product krijgen (indien anders in overeenstemming met de klant). Nergens staat dat het vervangen moet worden door een nieuw product.

Refurbished heeft een negatieve klank terwijl het in de praktijk ook kan betekenen dat het enige originele aan het apparaat de buitenkant is. Alles van binnen is dan al vervangen door nieuwe spullen. Ik zou die keuze dus nooit afslaan maar er wel afspraken overmaken (iets als, geen andere krassen dan die er al op zitten op het apparaat bij ontvangst ofzo).

Oeps, ik had deze even moeten toevoegen aan mijn vorige post. Excuus!

[ Voor 3% gewijzigd door Yaz op 08-01-2016 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:24:
[...]

Sorry maar dat zal mij een worst zijn, het hoort gewoon niet, repareer het toestel dan.
Ik krijg dan liever mijn eigen toestel terug in plaats van dat oneindige omruilen.

[...]

Eh.....ik heb liever een 'nieuwe' dan dat mijn eigen Xbox drie weken weg is omdat ze hem eerst uit elkaar moeten halen etc...
Yaz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:41:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jij. Kinect even aan na starten en na een tijdje (kan kort zijn, kan lang zijn) ging hij uit. Het mooie was, en dat is misschien ook bij jou zo, dat het IR gedeelte in de Kinect nog wel werkt, als enigste.

Ik heb de Kinect 2x terug gestuurd en het probleem was niet opgelost. Ik heb daarna mijn xbox opgestuurd en verrek, problem solved. Maw, als jij dezelfde symptonen hebt zou ik eerder je xbox laten repareren dan je Kinect.
Daar kwam Microsoft ook mee, dat het hoogstwaarschijnlijk aan de Xbox zou liggen. De Kinect doet het soms wel...dus lijkt wel alsof de stroom weg valt (en aangezien het beeld soms ook weg valt) lijkt het er wel op dat er iets in de xbox niet lekker meer is.

Ach...ik heb met drie dagen een andere...en dan stuur ik de mijne gewoon retour!
Yaz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:45:
[...]

Refurbished heeft een negatieve klank terwijl het in de praktijk ook kan betekenen dat het enige originele aan het apparaat de buitenkant is. Alles van binnen is dan al vervangen door nieuwe spullen. Ik zou die keuze dus nooit afslaan maar er wel afspraken overmaken (iets als, geen andere krassen dan die er al op zitten op het apparaat bij ontvangst ofzo).
Ach....ik krijg eerst een andere en dan stuur ik hem pas terug, dus de buitenkant is in ieder geval ook nieuw >:)

[ Voor 61% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:40:
Nee, nu maak je me nieuwsgierig, vertel wat ik mis ?
Refurbished is een gerepareerd toestel, niets meer en niets minder.

Mijn smetteloze Kinect ging kapot, ik kon hem omruilen via het advanced exchange program. Een paar dagen later ontving ik een Kinect, onder de gebruikers krassen, dat klopt toch niet ? Ik had nog mazzel dat dat zogenaamde gerepareerde (refurbished) ding ook nog eens kapot was waardoor hij opnieuw retour ging.
TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:46:
[...]
Eh.....ik heb liever een 'nieuwe' dan dat mijn eigen Xbox drie weken weg is omdat ze hem eerst uit elkaar moeten halen etc...
Ik dus niet en vooral niet als het product wat terug komt ouder is en ook nog beschadigd is.

[ Voor 18% gewijzigd door Winkiller op 08-01-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:56:
[...]

Mijn smetteloze Kinect ging kapot, ik kon hem omruilen via het advanced exchange program. Een paar dagen later ontving ik een Kinect, onder de gebruikers krassen, dat klopt toch niet ? Ik had nog mazzel dat dat zogenaamde gerepareerde (refurbished) ding ook nog eens kapot was waardoor hij opnieuw retour ging.

[...]

Ik dus niet en vooral niet als het product wat terug komt ouder is en ook nog beschadigd is.
Hmm.....mijn Xbox One is op een paar weken na uit de garantje...dus wat dat betreft kan ik zowat geen ouder model krijgen...ach, we gaan het wel zien...en als hij kapot/beschadigd is etc...tja, dan ga ik daar weer over klagen. Uiteindelijk gaat het mij erom dat mijn defecte Xbox weer gaat werken..en of dat nu komt door een swap, of een reparatie....is mij om het even.

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:56:
[...]

In de regel (die amazon, newegg, etc) aanhouden is refurbished niets meer dan alles wat niet meer als 'nieuw' kan worden verkocht. WKAO's, RMA's, verpakking kapot, maar ook inderdaad reparaties.

Lijstje van newegg
•Items returned due to defect and restored to manufacturer specifications.
•Items returned for reasons other than defect.
•Items that were never used, but the factory seal was opened.
•Items returned because their box was damaged in shipping.
•Items used in field tests, sales displays or demonstrations

De kans is dan aanzienlijk stuk groter dat je in een 'weinig gebruikt' model komt (immers, als je XBO niet/half werkt, gebruik je hem ook niet veel), dan een 2 jaar intensief gebruikt ding, nog buiten de vraag of MS uberhaubt 2 jaar oude XBO's nog refurbished ingooien. Aannemelijk dat als er een hardware foutje is, gewoon nieuw moederbord erin, kast bekijken voor 'zware schade' (krasjes kan je bijna niet voorkomen) en weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Hmm.....mijn Xbox One is op een paar weken na uit de garantje...dus wat dat betreft kan ik zowat geen ouder model krijgen...ach, we gaan het wel zien...
Dat gedoe met de Kinect is goed gekomen maar ik heb hier nog steeds een witte Xbox 360 staan die voor mijn gevoel niet van mij is. Ik was daar toen niet op voorbereid, er stonden bij terugkomst gegevens in die niet van mij waren en ik was zo pisnijdig dat ik mijn eigen Xbox 360 toen niet terug kreeg dat ik een nieuwe zwarte 360 Elite met 120gb opslag heb gehaald. }:|
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:10:
[...]

In de regel (die amazon, newegg, etc) aanhouden is refurbished niets meer dan alles wat niet meer als 'nieuw' kan worden verkocht. WKAO's, RMA's, verpakking kapot, maar ook inderdaad reparaties.
Zo is het klaar SinergyX, Xbox refurbished is gerepareerde Xbox, meestal van een ander geweest.

[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 08-01-2016 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:12:
[...]

Dat gedoe met de Kinect is goed gekomen maar ik heb hier nog steeds een witte Xbox 360 staan die voor mijn gevoel niet van mij is. Ik was daar toen niet op voorbereid, er stonden bij terugkomst gegevens in die niet van mij waren en ik was zo pisnijdig dat ik mijn eigen Xbox 360 toen niet terug kreeg dat ik een nieuwe zwarte 360 Elite met 120gb opslag heb gehaald. }:|
LOL Het feit dat er gegevens op stonden die niet van jou waren is wel bijzonder natuurlijk. Maar wel een goed excuus om vervolgens een zwarte Elite te halen...maar eh..waarom heb je die oude witte 360 nog dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:14:
[...]

LOL Het feit dat er gegevens op stonden die niet van jou waren is wel bijzonder natuurlijk. Maar wel een goed excuus om vervolgens een zwarte Elite te halen...maar eh..waarom heb je die oude witte 360 nog dan?
Mijn vrouw en de kinderen van visite gebruiken hem wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:18:
[...]

Mijn vrouw en de kinderen van visite gebruiken hem wel eens.
LOL maar JIJ hebt nu toch een One....dus de vrouw kan die Elite gebruiken...of werkt het niet zo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:12:
Zo is het klaar SinergyX, Xbox refurbished is gerepareerde Xbox, meestal van een ander geweest.
Ga dan ook geen discussie aan als je toch niet wil luisteren. Je doet je subtitel weer bizar veel eer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:23:
[...]

LOL maar JIJ hebt nu toch een One....dus de vrouw kan die Elite gebruiken...of werkt het niet zo? :+
Als ze iets met Xbox wil doen loopt ze meestal even naar de andere, ze wil niet dat ik op haar vingers kijk. ;)
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:30:
[...]

Je doet je subtitel weer bizar veel eer aan.
Niet belangrijk als je gelijk hebt. >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Winkiller op 08-01-2016 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:38:
[...]

Als ze iets met Xbox wil doen loopt ze meestal even naar de andere, ze wil niet dat ik op haar vingers kijk. ;)

[...]

Niet belangrijk als je gelijk hebt. >:)
Pfff.....kom op Rik...ik ben het overigens met SynergyX eens O+

[ Voor 6% gewijzigd door TheVMaster op 08-01-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 16:44:
[...]

Pfff.....kom op Rik...ik ben het overigens met SynergyX eens O+
Dat mag Helmer, het heeft even geduurd voordat ik daar een reactie op kreeg, ik had het eerder verwacht.
Gelukkig zijn we allemaal anders, niets aan te doen, ik heb helemaal niets met refurbished producten.
Maar het is wel een manier om snel reparatie claims af te handelen. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het weer vrijdagmiddag op kantoor ?
Pff wat een slap geouwehoer zeg over iets dat gewoon in de aankoopclausule is opgenomen :z

Positief nieuws : hoe cool is dit 8)
https://cashcontagion-thedivisiongame.ubi.com/eu/de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:01:
Pff wat een slap geouwehoer zeg over iets dat gewoon in de aankoopclausule is opgenomen :z

https://cashcontagion-thedivisiongame.ubi.com/eu/en/
Jij duitser.. :/

Quantity of urine: low
Quantity of concain: high

... ik weet van niets :X

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 08-01-2016 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 12:32
vandaag Xbox one gekocht, meteen optimaal gebruik gemaakt van de mediamarkt actie 3 halen 2 betalen en dat ze de laagste prijs garantie hebben.

Eindscore:
Xbox one 500 fifa 16 bundel + extra controller
loadingdock van trust om 2 controllers op te kunnen laden. (Wil nog wel play en charge sets halen)
Guitar hero live + gitaar
Fifa 16 dus
Rare replay (de reden van aanschaf eigenlijk haha)
The witcher 3
Dragon age inquisition
Need for speed
Killer instinct combo breaker pack
Diablo reaper of souls (met diablo 3 erbij)
Shadow of mordor (met dat mooie doosje, geen idee hoe deze versie heet haha)
Assassins creed syndicate

Kortom zowel ik als mijn vriendin zijn erg gelukkig :-)

Nu start ik net de one op en zie dat ik van de 500 GB nog 364GB beschikbaar heb. Waar on earth is die 136GB heen? Er staat nog echt helemaal niets op dat ding.. is het OS serieus zo groot??

Nu zag ik dus dat je een externe hdd aan kan sluiten en wil er nu een gaan halen. Want als ik de rekensom maak aan de achterkant van alle games kom ik al een kleine 100GB te kort.

Moet volgens mij een USB3 en minimaal 256GB zijn, moet ik verder nog ergens rekening mee houden?

Kan de externe hdd powered over usb zijn? of geen de Xbox daar niet genoeg stroom voor door over de usb poort?

nvm heb al met de microsoft support gechat. Damn snelle service zeg! totaal geen wachttijd.
Je kan powered over USB gebruiken. Dat is wel zo mooi, aan wanneer de Xbox aangaat en tevens uit wanneer die uit gaat :)

[ Voor 11% gewijzigd door MisterEagle op 08-01-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MisterEagle schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:50:
vandaag Xbox one gekocht, meteen optimaal gebruik gemaakt van de mediamarkt actie 3 halen 2 betalen en dat ze de laagste prijs garantie hebben.

Eindscore:
Xbox one 500 fifa 16 bundel + extra controller
loadingdock van trust om 2 controllers op te kunnen laden. (Wil nog wel play en charge sets halen)
Guitar hero live + gitaar
Fifa 16 dus
Rare replay (de reden van aanschaf eigenlijk haha)
The witcher 3
Dragon age inquisition
Need for speed
Killer instinct combo breaker pack
Diablo reaper of souls (met diablo 3 erbij)
Shadow of mordor (met dat mooie doosje, geen idee hoe deze versie heet haha)
Assassins creed syndicate

Kortom zowel ik als mijn vriendin zijn erg gelukkig :-)

Nu start ik net de one op en zie dat ik van de 500 GB nog 364GB beschikbaar heb. Waar on earth is die 136GB heen? Er staat nog echt helemaal niets op dat ding.. is het OS serieus zo groot??
Niet alleen OS, zit een stuk reservering bij voor o.a. opnames maar ook een buffer voor games.
Nu zag ik dus dat je een externe hdd aan kan sluiten en wil er nu een gaan halen. Want als ik de rekensom maak aan de achterkant van alle games kom ik al een kleine 100GB te kort.

Moet volgens mij een USB3 en minimaal 256GB zijn, moet ik verder nog ergens rekening mee houden?

Kan de externe hdd powered over usb zijn? of geen de Xbox daar niet genoeg stroom voor door over de usb poort?
Yup, je kan gebruik maken van een USB 3.0 schijf, enige eis is dat hij USB 3.0 is. Je moet rekening houden dat deze schijf exclusief voor je One wordt. Het is niet zo dat de partitie gedeeld kan worden met bijvoorbeeld een Windows machine. de 2.5" HDD kunnen hun power via de USB van de Xbox One krijgen, wil je een 3.5" USB 3.0 schijf aan je Xbox One hangen dan kan je het beste gebruik maken van een externe voeding voor je HDD.

Als laatste tip, een 7200RPM schijf (2.5" of 3.5") maakt het laden van games iets sneller....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 17:01:

Inderdaad....no problems ook ;-) maar eh...nieuws over the Division is altijd goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-09 13:07
TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:22:
[...]

En waarom zou hij daar thuis horen? Ben er heel erg blij mee en mis oa. het automatisch aanloggen best wel eigenlijk...
Daar is hij heen gestuurd door Microsoft. Het is nu dan ook niets anders meer dan een glorified voice remote. Ik bedoel het laatste nieuws dat ze over Kinect hadden is dat de xbox zonder werd verkocht. Sindsdien hebben ze er 0,0 mee gedaan. Terecht ook imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Silversin schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:55:
[...]

Daar is hij heen gestuurd door Microsoft. Het is nu dan ook niets anders meer dan een glorified voice remote. Ik bedoel het laatste nieuws dat ze over Kinect hadden is dat de xbox zonder werd verkocht. Sindsdien hebben ze er 0,0 mee gedaan. Terecht ook imo.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ze hadden daar NOOIT aan toe moeten geven, aan al die dwazen die denken dat de Xbox One zonder Kinect kan....Zonder Kinect kun je dus niet Skypen, automatisch aanloggen op basis van gezichtsherkenning, niet je tv tuner laten zappen met je xbox remote, je tv/tuner laten inschakelen via de xbox (xbox turn on/off werkt dan ook niet). Daarnaast kun je dan ook je Kinect niet gebruiken i.c.m. de 3D Scan App in Windows 10....waarmee je dus 3d objecten kunt inscannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:35:
[...]

Ben ik niet helemaal met je eens. Ze hadden daar NOOIT aan toe moeten geven, aan al die dwazen die denken dat de Xbox One zonder Kinect kan....Zonder Kinect kun je dus niet Skypen, automatisch aanloggen op basis van gezichtsherkenning, niet je tv tuner laten zappen met je xbox remote, je tv/tuner laten inschakelen via de xbox (xbox turn on/off werkt dan ook niet). Daarnaast kun je dan ook je Kinect niet gebruiken i.c.m. de 3D Scan App in Windows 10....waarmee je dus 3d objecten kunt inscannen.
Maareh... Ik kan er wel ontzettend mee gamen zonder Kinect. :o

Al die dingen kunnen me echt gestolen worden om eerlijk te zijn. Het is een game console, gelukkig is MS dat zelf ook gaan inzien als ik hun huidige koers zie.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
TheVMaster schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:35:
[...]

Skypen: Heb ik pc laptop telefoon of tablet voor :9.
Automatisch inloggen heb ik nooit gehad en hoeft ook niet voor mij vanwege meerdere accounts.
TV-tuner heb ik niet via de xbox
Xbox remote heb ik niet
3D scan? Wat zou ik daar mee moeten?

Ik kan helemaal zonder die kinect, heb hem overigens ook niet bij de xbox 360. Die kinect zou alleen maar in de weg staan en zonde van me geld zijn...

Echter neemt niet weg dat ze inderdaad wel wat meer dingen met die kinect hadden kunnen doen voor de gebruikers die hem wel graag willen en hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 12:32
Werkt de kinect voor de one beter dichterbij dan die van de 360? Voor de 360 had ik een kinect, maar omdat ik er maar 2,5 meter vanaf kan staan was dat absoluut niet optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-09 18:12
MisterEagle schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:55:
Werkt de kinect voor de one beter dichterbij dan die van de 360? Voor de 360 had ik een kinect, maar omdat ik er maar 2,5 meter vanaf kan staan was dat absoluut niet optimaal.
Kinect staat bij mij voor de voet van de tv en ziet mij dan in zijn geheel vanaf 1,5 meter. Alleen met opdrukken bij Kinect fitness moet ik wel op 2 meter zijn. 2,5 meter is wat dat betreft super denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
timmie271 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 01:14:
[...]

Skypen: Heb ik pc laptop telefoon of tablet voor :9.
Ik ook...maar is soms toch wel leuk met familie...dat je gewoon gezellig op de bank zit...
[quote
Automatisch inloggen heb ik nooit gehad en hoeft ook niet voor mij vanwege meerdere accounts.
[/quote]

Dan is het juist handig, hij logt de mensen in die hij in de kamer ziet....en de gene die de controller vast heeft ziet z'n home screen.
TV-tuner heb ik niet via de xbox
Dus je moet ook je TV zelf handmatig aanzetten...? :+
Xbox remote heb ik niet
Dus je kijkt ook geen films etc via bv. Plex of gebruikt de Youtube app veel? Ik heb die apps niet op m'n smart tv en gebruik de xbox voor meer zaken dan gamen alleen..
3D scan? Wat zou ik daar mee moeten?
Geen idee.....is ook meer een gadget iets... :+ Ik zou er wel mee willen spelen...
Ik kan helemaal zonder die kinect, heb hem overigens ook niet bij de xbox 360. Die kinect zou alleen maar in de weg staan en zonde van me geld zijn...

Echter neemt niet weg dat ze inderdaad wel wat meer dingen met die kinect hadden kunnen doen voor de gebruikers die hem wel graag willen en hebben natuurlijk.
Nee snap ik...om echt te gamen heb je hem denk ik ook niet nodig. Daar valt de functionaliteit me ook wat tegen, al heeft het t.o.v. de 360 Kinect echt wel mee waarde...maar er zijn genoeg mensen die hem niet (willen) gebruiken.....

Ach....dat komt vanzelf....de markt is er nog niet klaar voor om te praten tegen je apparaten en dus ook herkend te worden....is anno 2016 ook nog een beetje science fiction voor de meesten :+
MisterEagle schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 08:55:
De Kinect van de One is zeer zeker beter dan de 360....hier is de afstand ongeveer 2,5 meter en hij ziet je tenminste altijd goed. Bij de 360 variant was dat nog wel eens een dingetje...
Voxalizer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:59:
[...]

Al die dingen kunnen me echt gestolen worden om eerlijk te zijn. Het is een game console, gelukkig is MS dat zelf ook gaan inzien als ik hun huidige koers zie.
Het probleem is nu juist dat Microsoft het helemaal niet in de markt gezet heeft als Game (only) console. Het is een Entertainment hub voor in de woonkamer....inderdaad is hij goed in gaming, maar hij is ook goed in apps, multimedia...etc. Met de komst van Windows 10 zal dat alleen maar meer worden. Goeie zaak, want dan kopen niet alleen gamers een Xbox, maar ook de gemiddelde jan met de pet.....en dan komen er meer apps/games voor het Windows 10 platform...ik zeg een win-win situatie.

Het is namelijk enorm fijn dat al die apps die je nu op smart-tv's ziet ook op de Xbox One komen. Probleem met SmartTV's is namelijk dat ze na een (of twee) jaar vaak geen updates meer krijgen, waardoor zaken snel verouderen. Een Xbox krijgt ongeveer een jaar of 8 ondersteuning en zal dus meer 'nieuwe features' krijgen dan zo'n 'slimme' tv....doe mij maar een 'domme' udh tv....en ik regel alle smarts wel via de xbox :)

[ Voor 34% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voxalizer schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:59:
[...]

Over de kinect hebben ze ooit een liedje geschreven.
Afbeeldingslocatie: http://www.jaren90muziek.nl/data/ojivzpol/front.jpg
Toen ik de kinect opstuurde ter garantie merkte ik pas hoeveel je dat ding eigenlijk gebruikt.

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 09-01-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:21:
[...]

Over de kinect hebben ze ooit een liedje geschreven.
[afbeelding]
Toen ik de kinect opstuurde ter garantie merkte ik pas hoeveel je dat ding eigenlijk gebruikt.
Ik heb het nu ook inderdaad...erger me groen en geel dat ik handmatig moet inloggen op de xbox...en dat xbox on niet meer werkt. Vreemd genoeg gaat de tv nog wel automatisch aan (en de tv tuner ook).

Maar goed....over een dag of 3 werkt het allemaal weer als het goed is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik ook...maar is soms toch wel leuk met familie...dat je gewoon gezellig op de bank zit...
Ik skype eigenlijk bijna nooit :p.
Dan is het juist handig, hij logt de mensen in die hij in de kamer ziet....en de gene die de controller vast heeft ziet z'n home screen.
Maar 150 euro voor alleen maar inloggen vind ook weer wat :+.
Dus je moet ook je TV zelf handmatig aanzetten...? :+
Heb ik een telefoon voor met IR functie :).
En we hebben een Horizon Mediabox. Maar meestal staat de xbox boven en dan hoef ik alleen nog maar even naar voren te leunen om de TV zelf aan te zetten.
Dus je kijkt ook geen films etc via bv. Plex of gebruikt de Youtube app veel? Ik heb die apps niet op m'n smart tv en gebruik de xbox voor meer zaken dan gamen alleen..
Alleen Youtube gebruik ik weleens, maar die is gekoppeld aan mijn telefoon dus ik kan alles opzoeken in intikken op mijn telefoon :).
En ik heb zelfs een smart tv op me kamer of smart blu-ray speler beneden waar ook youtube op zit die ik beide kan bedienen met m'n telefoon.

Dus echt missen doe ik hem niet die kinect O-) :z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:24:
[...]

Ik heb het nu ook inderdaad...erger me groen en geel dat ik handmatig moet inloggen op de xbox...en dat xbox on niet meer werkt. Vreemd genoeg gaat de tv nog wel automatisch aan (en de tv tuner ook).

Maar goed....over een dag of 3 werkt het allemaal weer als het goed is...
TV aan en uit is dan ook niet een Kinect ding maar een HDMI CEC (of zoiets) ding. Stel je in bij settings.

Ik gebruik de Kinect alleen voor record this en Xbox on/off. Vind ik allebei rete handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nog mensen die mee willen met online sessie FH2? zit op dit moment met tinmie te racen voor chevos:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:09:
[...]

TV aan en uit is dan ook niet een Kinect ding maar een HDMI CEC (of zoiets) ding. Stel je in bij settings.

Ik gebruik de Kinect alleen voor record this en Xbox on/off. Vind ik allebei rete handig.
Eh....HDMI CEC...dat ondersteund de Xbox One toch helemaal niet? Volgens mij doet de Kinect straalt de Kinect een IR veld uit waardoor TV/decoder aan/uit gaan...al zou ik HDMI CEC ondersteuning wel graag willen.....gebruik dat ook met m'n Raspberry Pi 2 en Plex...

[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 09-01-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Eh....HDMI CEC...dat ondersteund de Xbox One toch helemaal niet? Volgens mij doet de Kinect straalt de Kinect een IR veld uit waardoor TV/decoder aan/uit gaan...al zou ik HDMI CEC ondersteuning wel graag willen.....gebruik dat ook met m'n Raspberry Pi 2 en Plex...
Klopt, HDMI CEC wordt niet door de Xbox ondersteund. Ze hebben niet voor niets voor een IR oplossing gekozen.

Maar een Rapberry Pi2?.... Dat jij als Windows man zo'n Linux geval aan het werk hebt gekregen... ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 101 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace