Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Klopt, HDMI CEC wordt niet door de Xbox ondersteund. Ze hebben niet voor niets voor een IR oplossing gekozen.

Maar een Rapberry Pi2?.... Dat jij als Windows man zo'n Linux geval aan het werk hebt gekregen... ;)
Wilde er eerst Windows 10 iOT opzetten, maar een Plex Media Player image ging een stuk sneller :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
See who is in your party? Coming soon!
https://mobile.twitter.co...status/685713835655729152

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Ben overstag gegaan en de elite controller besteld bij gamemania.
Maandag mag ik hem ophalen........150 eurotjes weeral richting bill zen portefeuille.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 19:06
MisterEagle schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:50:
vandaag Xbox one gekocht, meteen optimaal gebruik gemaakt van de mediamarkt actie 3 halen 2 betalen en dat ze de laagste prijs garantie hebben.

Eindscore:
Xbox one 500 fifa 16 bundel + extra controller
loadingdock van trust om 2 controllers op te kunnen laden. (Wil nog wel play en charge sets halen)
Guitar hero live + gitaar
Fifa 16 dus
Rare replay (de reden van aanschaf eigenlijk haha)
The witcher 3
Dragon age inquisition
Need for speed
Killer instinct combo breaker pack
Diablo reaper of souls (met diablo 3 erbij)
Shadow of mordor (met dat mooie doosje, geen idee hoe deze versie heet haha)
Assassins creed syndicate

Kortom zowel ik als mijn vriendin zijn erg gelukkig :-)
Jij hoeft de eerste ander jaar geen games meer te kopen, want met Diablo 3, the Witcher en Dragon Age heb je al minstens 600 uur te pakken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Weet iemand of de kabel bij deze controller: http://www.consoleshop.nl...r-kabel-voor-windows.html ook te verwijderen is, en zo nodig vervangen kan worden voor de wireless adapter die los te koop is?

De wireless controller (met adapter) is namelijk uitverkocht, dus tijdelijk zou de bekabelde wel even een goeie tussenoplossing zijn. Kan ik later alsnog de adapter bijkopen mocht dat werken.

edit: Miss niet helemaal het goeie topic bedenk ik mij nu, maar hier zitten wel de meeste Xbox experts, en het gaat over de controller :P

edit²: Hmm, blijkbaar kun je de kabel wel loskoppelen. Maar de wireless adapter werkt niet met die controller.

[ Voor 22% gewijzigd door London op 09-01-2016 21:48 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:02
Las Vegas schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 21:40:
Weet iemand of de kabel bij deze controller: http://www.consoleshop.nl...r-kabel-voor-windows.html ook te verwijderen is, en zo nodig vervangen kan worden voor de wireless adapter die los te koop is?

De wireless controller (met adapter) is namelijk uitverkocht, dus tijdelijk zou de bekabelde wel even een goeie tussenoplossing zijn. Kan ik later alsnog de adapter bijkopen mocht dat werken.

edit: Miss niet helemaal het goeie topic bedenk ik mij nu, maar hier zitten wel de meeste Xbox experts, en het gaat over de controller :P

edit²: Hmm, blijkbaar kun je de kabel wel loskoppelen. Maar de wireless adapter werkt niet met die controller.
:?
Das gewoon een setje van een normale Xbox One controller en een standaard micro-USB kabel dus dat moet helemaal prima werken met de Wireless Adapter.

[ Voor 7% gewijzigd door Sebastiaannn op 09-01-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat Sebastiaannn zegt, kan me niet voorstellen dat dat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ok, top. Heb 'm besteld, morgen krijg ik 'm. Thanks!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 17:05:
[...]

Klopt, HDMI CEC wordt niet door de Xbox ondersteund. Ze hebben niet voor niets voor een IR oplossing gekozen.

Maar een Rapberry Pi2?.... Dat jij als Windows man zo'n Linux geval aan het werk hebt gekregen... ;)
En toch.....
.....hier word de tv ook aangestuurd via HDMI door de xbox.
Receiver reageert wel op infrarood van de kinect.
Doe maar eens een hard reset, tv gaat dan uit tesamen met de Xbox, receiver blijft aan omdat hij geen ir-signaal krijgt.

Trouwens Blazblue Chronophantasma Extend voor €27,- in Brazilie aangeschaft.
Voor de fighter-fans echt een aanrader !
Enorm veel content, heeeuuuul veel unieke characters met elk hun eigen stijl (streetfighter, mortal kombat, killer instinct, king of fighters, eat your heart out !!!)
Wel echt een hardcore fighter, niet makkelijk op te pakken.
Maar zoals gezegd voor de echte fighters onder ons een must have !!!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 26-09 12:32
Lekker Ventje schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:31:
[...]

Jij hoeft de eerste ander jaar geen games meer te kopen, want met Diablo 3, the Witcher en Dragon Age heb je al minstens 600 uur te pakken.
haha dat merken we al ja, er zit al 20 uur in dragon age nu. Sinds vrijdagavond +)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Van het weekend ook Ori maar eens afgemaakt. Man wat een heerlijke game was dat! Hier en daar wat frustraties :+ maar echt beeldschoon! Graag veel meer spellen van dit caliber!

Overigens zal de chevo dat je niet dood mag gaan zeer lastig worden als ik zo mijn eerste playtrough bekijk :+ (263 respawns) Wel gaat de speedrun er nog eens doorheen!! Binnen 3 uur moet lukken lijkt me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:55:
Van het weekend ook Ori maar eens afgemaakt. Man wat een heerlijke game was dat! Hier en daar wat frustraties :+ maar echt beeldschoon! Graag veel meer spellen van dit caliber!

Overigens zal de chevo dat je niet dood mag gaan zeer lastig worden als ik zo mijn eerste playtrough bekijk :+ (263 respawns) Wel gaat de speedrun er nog eens doorheen!! Binnen 3 uur moet lukken lijkt me :+
Ik zat ook op de 250+ na mijn 1e playthrough. Wil hem ook nog een keer binnen 3 uur doen, wat goed te doen moet zijn. 100% niet gehaald omdat ik in de water boom 99% had gehaald en daar kan je niet naar terug, dus dat zal ik ook nog een keer moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ereaser schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:09:
[...]

Ik zat ook op de 250+ na mijn 1e playthrough. Wil hem ook nog een keer binnen 3 uur doen, wat goed te doen moet zijn. 100% niet gehaald omdat ik in de water boom 99% had gehaald en daar kan je niet naar terug, dus dat zal ik ook nog een keer moeten doen :P
Precies hetzelfde probleem met die 99%. akelig getal :+ spel is zeker de moeite om nog een aantal keer door te lopen:)

Zag trouwens dat je ook aan lara croft bent begonnen? Wil tussen al dat racen wat ik nu aan het doen ben wel eens een paar tombs co-op lopen als je interesse hebt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 10 januari 2016 @ 01:42:
Trouwens Blazblue Chronophantasma Extend voor €27,- in Brazilie aangeschaft.
Voor de fighter-fans echt een aanrader !
Enorm veel content, heeeuuuul veel unieke characters met elk hun eigen stijl (streetfighter, mortal kombat, killer instinct, king of fighters, eat your heart out !!!)
Wel echt een hardcore fighter, niet makkelijk op te pakken.
Maar zoals gezegd voor de echte fighters onder ons een must have !!!
Heb hier vorig jaar de UCI tourney nog van zitten kijken, mij een te hoog KoF gehalte, ik wacht toch nog even op hopelijk een nieuwe Tekken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
mfreriks schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:12:
[...]

Precies hetzelfde probleem met die 99%. akelig getal :+ spel is zeker de moeite om nog een aantal keer door te lopen:)

Zag trouwens dat je ook aan lara croft bent begonnen? Wil tussen al dat racen wat ik nu aan het doen ben wel eens een paar tombs co-op lopen als je interesse hebt :D
Ben al co-op bezig met een vriend, maar zodra ik daar mee klaar ben wil ik er best nog wel een paar doen. Is wel een leuk spel om zo even tussen door te doen en hij was maar €5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ereaser schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:55:
[...]

Ben al co-op bezig met een vriend, maar zodra ik daar mee klaar ben wil ik er best nog wel een paar doen. Is wel een leuk spel om zo even tussen door te doen en hij was maar €5 :)
Inderdaad, had hem bij de vorige sale compleet voor 9 euro geloof ik:) Ben aan je chevos te zien al wel iets verder geloof ik:) maar tombs struinen iig voor wat chevos zal ik graag eens joinen idd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
video: Blizzard toont nieuwe Diablo III-zone Greyhollow Island

hmm, deze ook maar weer eens aanslingeren om het een en ander te testen en te farmen:) Die nieuwe patches zijn altijd goed bij diablo, zorgt toch altijd weer voor wat nieuw spelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:55:

hmm, deze ook maar weer eens aanslingeren om het een en ander te testen en te farmen:) Die nieuwe patches zijn altijd goed bij diablo, zorgt toch altijd weer voor wat nieuw spelplezier!
Plezier en farmen, de grootste tegenstrijdigheid in gamewereld is nog altijd D3 :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SinergyX schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:09:
[...]

Plezier en farmen, de grootste tegenstrijdigheid in gamewereld is nog altijd D3 :P
Je haat het totdat je krijgt waarvoor je aan het farmen bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
TheVMaster schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 12:24:
[...]
en dat xbox on niet meer werkt. Vreemd genoeg gaat de tv nog wel automatisch aan (en de tv tuner ook).
Precies hetzelfde wat ik had. Xbox vervangen (niet de kinect) en alles werkt weer :)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:55:

Yep woensdag kan de grind weer beginnen :9
Of Justifire kijkt over 3 weken in zijn brievenbus O-)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
wow xbox elite controller ontvangen deze ochtend en man man wat een strak ding is dat.
Nu instellen voor alle games dat gaat wat worden.......ff internet afschuimen voor perfecte settings voor elk spel apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:37:
[...]

Je haat het totdat je krijgt waarvoor je aan het farmen bent :P
Inderdaad, tot je dan weer dat er 2x verkeerde stats op zitten, kan je weer opnieuw beginnen. Maar zeker met die nieuwe pandaro box ding moet je zelfs verplicht die bounties gaan doen, toen was de lol er toch snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:04
Opuske schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:00:
wow xbox elite controller ontvangen deze ochtend en man man wat een strak ding is dat.
Nu instellen voor alle games dat gaat wat worden.......ff internet afschuimen voor perfecte settings voor elk spel apart.
Waar had je hem besteld.Ik wil hem ook halen maar helaas nergens te krijgen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zijn er hier nog tweakers die de lego games zelf speelt? dus niet aanschaft voor kids/neefjes/buurtjes :) Wil wellicht bij de volgende sale eens een lego game proberen, aangezien ze eigenlijk altijd wel goed scoren:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
maurieske72 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:50:
[...]

Waar had je hem besteld.Ik wil hem ook halen maar helaas nergens te krijgen op dit moment.
Bij de gamemania.
Die had er nog ene liggen.
Er zijn nog een paar gamemanias die ze hebben trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
mfreriks schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:22:
Zijn er hier nog tweakers die de lego games zelf speelt? dus niet aanschaft voor kids/neefjes/buurtjes :) Wil wellicht bij de volgende sale eens een lego game proberen, aangezien ze eigenlijk altijd wel goed scoren:)
Ik speel ze wel eens. Ben nu bezig met Lego Batman 3: Beyond Gotham. Best vermakelijk hoor. Verwacht geen spannend verhaal of complexe puzzels. Het is gewoon een leuk tijdverdrijf tussen wat andere titels door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Opuske schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:29:
[...]

Bij de gamemania.
Die had er nog ene liggen.
Er zijn nog een paar gamemanias die ze hebben trouwens.
Ok thanks voor de tip,ga ik daar eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:33:
[...]

Ik speel ze wel eens. Ben nu bezig met Lego Batman 3: Beyond Gotham. Best vermakelijk hoor. Verwacht geen spannend verhaal of complexe puzzels. Het is gewoon een leuk tijdverdrijf tussen wat andere titels door.
Spellen zijn ook altijd goed geprijsd in de sale, maakt het extra interessant natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:07

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik speel hier de LEGO games met de kinderen (i.e ik hanteer de controller, zij mogen met wat sturing van mij aangeven hoe de puzzel moet) en het zijn gewoon uitermate leuke games. De graphics zijn natuurlijk niet fenomenaal, het verhaal is so-so (het is leuker als je de film erbij gezien hebt), maar het heeft een hele hoge entertainment waarde. Zeker de Marvel Super Heroes waar je de 'overworld' lekker kan verkennen en vrij spelen.

En als je voor de 100% gaat en ale chars ben je wel even bezig, al is het alleen al omdat je niet alles kan unlocken in je eerste speelronde omdat je geen free play unlocked hebt of een character met X ability mist.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opuske schreef op maandag 11 januari 2016 @ 13:00:
Misschien ben ik wel heel lui maar instellen? Ik heb gewoon vier paddles en de standaard sensitivity er op en kan er prima mee uit de voeten. Wat zou ik nog kunnen instellen?

Inderdaad een briljant strak ding. De normale controller is gedegradeerd naar Netflix remote. Daar ga ik echt niet meer mee gamen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:07:
[...]

Misschien ben ik wel heel lui maar instellen? Ik heb gewoon vier paddles en de standaard sensitivity er op en kan er prima mee uit de voeten. Wat zou ik nog kunnen instellen?

Inderdaad een briljant strak ding. De normale controller is gedegradeerd naar Netflix remote. Daar ga ik echt niet meer mee gamen. :)
Je kan de deadzones enzo aanpassen per trigger voor de shooters.....
Je kan de buttons naar je eigen zin aanpassen voor elke game....
Je kan de sensivity van de sticks aanpassen voor elk spel.
Zo kan je dus per spel een apart profiel aanmaken dat jou het beste uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:07:
[...]

Aha, nu snap ik waar jouw CoD-skills vandaan komen! >:)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het iemand al gelukt om The Division uit de Argentijnse Xbox store te kopen? Zo ja, met welke creditcard?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opuske schreef op maandag 11 januari 2016 @ 18:51:
[...]

Je kan de deadzones enzo aanpassen per trigger voor de shooters.....
Je kan de buttons naar je eigen zin aanpassen voor elke game....
Je kan de sensivity van de sticks aanpassen voor elk spel.
Zo kan je dus per spel een apart profiel aanmaken dat jou het beste uitkomt.
Die dead zones ken ik idd. Maar dat is gewoon een schuifje toch? Voor de rest; wist ik niet maar zie er niet echt meerwaarde in eerlijk gezegd. De meeste spellen hebben vergelijkbare knoppen. X is reload en y is wapen wissel zeg maar. Zou wel handig kunnen zijn bij een raar spel. :)

@cosmicvoid Is pure skills man! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:22:
[...]

Die dead zones ken ik idd. Maar dat is gewoon een schuifje toch? Voor de rest; wist ik niet maar zie er niet echt meerwaarde in eerlijk gezegd. De meeste spellen hebben vergelijkbare knoppen. X is reload en y is wapen wissel zeg maar. Zou wel handig kunnen zijn bij een raar spel. :)

@cosmicvoid Is pure skills man! :)
Softwarematig de deathzones van de triggers instellen icm elk 'single shot weapon that fires on a hairtrigger' = TOTAL CARNAGE !!! >:)

Plus dat die flippertjes het zwemprobleem oplossen in The Witcher (A ingedrukt houden entegelijkertijd rechterstick gebruiken, appeltje eitje...)
Dus ook voor Witchers is de Elite aan te raden ! :+

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 11-01-2016 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Bullet NL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:12:
Is het iemand al gelukt om The Division uit de Argentijnse Xbox store te kopen? Zo ja, met welke creditcard?
Ja dit zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 of 2 paginas terug staan daar een aantal posts over icm VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

http://www.hotukdeals.com...works-for-regions-2326463

Gebruik makend van revolut en een VPN meerder mensen die ik ken hebben hiermee Division uit argentijnse store gehaald :)

Zelf had ik hem al uit brasil gehaald (gold editie voor 60 euro) ook niet verkeerd, maar uit argentinie scheelt het net weer een beetje meer

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de oplossing, VPN!!!! (stomme is) ik gebruik zelf al een jaar PureVPN..... ff niet bij stil gestaan, maar het werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkoolen
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13-09 16:59
Ik heb een Humax iHDR 5200c van Ziggo en wil graag OneGuide gebruiken op de XBOX One, het lukt mij wel om het signaal door te lussen maar telkens wanneer ik de OneGuide ingesteld heb en open dan worden er geen gegevens gevonden en reset de XBOX de instellingen tav OneGuide.

Ik heb div. settings op mijn postcode gebied geprobeerd tav de OneGuide en Ziggo, er zijn veel varianten Ziggo HD, Ziggo etc (met div. subvarianten) maar alleen hebben hetzelfde effect - geen gegevens gevonden voor oneguide + reset bij openen ervan -

Heeft iemand ervaring hoe dit juist ingesteld moet worden, via een search op dit forum vind ik wel dat het mensen gelukt is e.e.a. werkend te krijgen maar ik vindt nergens een stappenplan/guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bullet NL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:11:
Heb de oplossing, VPN!!!! (stomme is) ik gebruik zelf al een jaar PureVPN..... ff niet bij stil gestaan, maar het werkt!
Argentijnen werken met Pesos, correct? Dus de Pre-Order van the Division is ~ 37 euro, waarbij de gold versie iets van 47 is?

Lekkere prijs hoor :o

[ Voor 8% gewijzigd door Notna op 12-01-2016 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Notna schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:07:
[...]

Argentijnen werken met Pesos, correct? Dus de Pre-Order van the Division is ~ 37 euro, waarbij de gold versie iets van 47 is?

Lekkere prijs hoor :o
Ze werken daar met Reaal. Dat is dan 58,91 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yaz schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:19:
[...]

Ze werken daar met Reaal. Dat is dan 58,91 euro.
Als ik DGP moet geloven werken ze toch echt met Pesos. Een korte zoektocht op het internet geeft ook dit aan:

Wikipedia: Argentine peso

'ARS' is de afkorting voor de currency. Ik dacht dat ze in Brazillië met Reaals werkte :)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 12-01-2016 08:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Notna schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:49:
[...]

Als ik DGP moet geloven werken ze toch echt met Pesos. Een korte zoektocht op het internet geeft ook dit aan:

Wikipedia: Argentine peso

'ARS' is de afkorting voor de currency. Ik dacht dat ze in Brazillië met Reaals werkte :)
Ag shit joh. Ik weet niet waarom maar ik was heilig overtuigt dat je brazillie bedoelde (tis niet alsof je de landnaam gewoon noemde |:( ). Tis blijkbaar nog vroeg :D

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 12-01-2016 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blue Estate staat nu in de Braziliaanse store voor € 1,70 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmmm, sommige games (WoT) hebben in game microtransacties, je doet wel aankopen via de MS store, gisteravond aan het klooien geweest om een VPN te gebruiken om rechtstreeks vanaf de Xbox One in Argentina/Canada te kopen. Dit wou nog niet helemaal. Ondanks dat de Xbox wel aangaf in het land van aanschaf te zitten...

Vandaag eens even verder proberen....

Dit staat overigens los van aankopen doen in de Xbox One store (via VPN) op de PC in een gewenst land, dat werkt uitstekend!

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 12-01-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Gisteren heeft de standaard mono headset het begeven.
Dacht laat ik gewoon proberen of dat onder de garantie valt en dat doet het inderdaad.

Wel eerst het probleem gehad dat ik mijn xbox niet kon registreren. Gaf aan dat hij registreert was, maar stond niet in het lijstje met devices en kon hem ook niet opnieuw registreren.
Met behulp van support alsnog gelukt, toen 2 stappen verder stond er dat er geen service beschikbaar was voor de mono headset. Maar ook daar heeft support me verder mee kunnen helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is gelukt! Ik kan nu aankopen doen, rechtstreeks van af de Xbox in elk land dat ik hem instel... Het was een kwestie van niet alleen opnieuw opstarten, maar de Xbox een reset geven! Mocht je weten hoe, geef me maar een DM.... Het is relatief simpel, je moet alleen wel de juiste mogelijkheden in je router hebben een natuurlijk een VPN provider...

Een klein voorbeeldje van de microtransities.

Gold in World of Tanks....

NL Argentinië
1250 Gold € 5,99 € 3.99
6500 Gold € 24,99 € 16.75
120000 Gold € 42,99 € 26,00

Omgerekend naar de wisselkoers van vandaag

[ Voor 33% gewijzigd door Bullet NL op 12-01-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Poeh, misschien ook maar The Division uit Brazilië of Argentinië halen. Gewoon via de site is dat dezelfde procedure als Rusland neem ik aan?

Twijfel wel een beetje aan de game al heb ik op zich goede dingen gelezen over de beta, en 60 euro valt mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
ThomasXIV schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:28:
Poeh, misschien ook maar The Division uit Brazilië of Argentinië halen. Gewoon via de site is dat dezelfde procedure als Rusland neem ik aan?

Twijfel wel een beetje aan de game al heb ik op zich goede dingen gelezen over de beta, en 60 euro valt mee.
In Brazilie is de gold edition ~€65 met gift cards, de alpha was al erg goed (bug vrij en de dark zone is echt leuk) maar ik wacht de beta nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ereaser schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:41:
[...]

In Brazilie is de gold edition ~€65 met gift cards, de alpha was al erg goed (bug vrij en de dark zone is echt leuk) maar ik wacht de beta nog even af.
Ah, alpha bedoelde ik dus :P. 65 euro is te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainiacs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 01:06
Ik ben ook aan het denken om wat aankopen te doen in de Braziliaanse store. Zijn er nog nadelen als ik spellen in een andere store koop? Zoals de taal? En moet ik steeds dingen aanpassen op de xbox voordat het werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Brainiacs schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:28:
Ik ben ook aan het denken om wat aankopen te doen in de Braziliaanse store. Zijn er nog nadelen als ik spellen in een andere store koop? Zoals de taal? En moet ik steeds dingen aanpassen op de xbox voordat het werkt?
Nee, hij gebruikt de taal waarop je Xbox ingesteld staat.
Het nadeel van giftcards is dat je met wat extra centen blijft zitten op diverse "portemonnees".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:16
Forza Horizon 2 en Forza 5 zijn samen (bundel) nu 55 euro in de Xbox store.. Erg verleidelijk.. Deze week voor het eerst Rise of the Tomb Raider gespeeld, ik had nog geen fantastische graphics gezien op de One (Heb alleen FIFA, Wolfenstein en Tomb Raider uit 2013)..

Ben nu wel op zoek naar iets nieuws, qua race spellen is het nog maar zo-zo, dus FH2 lijkt me een heerlijk spel. (Forza 5, geen idee)

FH2 is los 40 euro bij DreamGame, dus dit klinkt goed.

[ Voor 6% gewijzigd door rscheper op 12-01-2016 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainiacs
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 01:06
Ereaser schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 13:41:
[...]

Nee, hij gebruikt de taal waarop je Xbox ingesteld staat.
Het nadeel van giftcards is dat je met wat extra centen blijft zitten op diverse "portemonnees".
Wat die ene euro die in je wallet blijft staan is niks ten opzichte wat je bespaart. Het belangrijkste vind ik dat dingen al multiplayer en taal goed zijn, en er niet van alles in de instellingen van de xbox hoeft te worden veranderd elke keer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:41:
[...]

In de Argentijnse is Gold dus ~47 euro. Ik zou eerst proberen het daar vandaan te halen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Brainiacs schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Wat die ene euro die in je wallet blijft staan is niks ten opzichte wat je bespaart. Het belangrijkste vind ik dat dingen al multiplayer en taal goed zijn, en er niet van alles in de instellingen van de xbox hoeft te worden veranderd elke keer :-)
Als je alles via xbox.com doet hoef je aan je xbox niks te veranderen :)
Notna schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:19:
[...]

In de Argentijnse is Gold dus ~47 euro. Ik zou eerst proberen het daar vandaan te halen :Y
Ik heb geen creditcard en volgens mij zijn er geen Argentijnse gift cards of wel?

[ Voor 43% gewijzigd door Ereaser op 12-01-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:25:
Ik heb geen creditcard en volgens mij zijn er geen Argentijnse gift cards of wel?
Klopt.
Wel apart, had bij offgamers Braziliaans tegoed gekocht voor the Division Gold.
Op DGP stond de prijs daarvan op € 60,-
Bij offgamers tikte ik voor dat tegoed € 64,- af.
Kijk ik vervolgens op mijn bankafschrift is er € 49,11 afgeschreven :?
Blijkbaar werkt offgamers dan ook met een wisselkoers, maar schrijven het vervolgens wel met een huidige wisselkoers af, in buitenlandse valuta waarschijnlijk ?
Vind het een apart verhaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 11 januari 2016 @ 19:51:
[...]

Softwarematig de deathzones van de triggers instellen icm elk 'single shot weapon that fires on a hairtrigger' = TOTAL CARNAGE !!! >:)

Plus dat die flippertjes het zwemprobleem oplossen in The Witcher (A ingedrukt houden entegelijkertijd rechterstick gebruiken, appeltje eitje...)
Dus ook voor Witchers is de Elite aan te raden ! :+
Alleen werken de abilities niet met hairtriggers. Althans bij mij niet. Deadlines staan op 100 nu. Moet dat lager om sneller te schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ereaser schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:25:
[...]

Als je alles via xbox.com doet hoef je aan je xbox niks te veranderen :)

[...]

Nee, daar heb je een punt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 26-09 16:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Net 2 x de Turtle Beach NLa headset binnen gekregen voorde Xbox (nav Richh in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"), verbazingwekkend goed geluid voor € 10,- :Y

Vanavond maar eens in de Xbox pluggen om te zien hoe het dan klinkt, maar muziek op m'n telefoon klinkt meer dan prima.

Afbeeldingslocatie: http://cdn-assets.turtlebeach.com/products/36/images/large_nla_9.jpg

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:54:
[...]

Nee, daar heb je een punt :$
Klopt, indien je wel een Creditcard hebt (Desnoods een Prepaid card) kan je de VPN manier gebruiken, werkt ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Alleen werken de abilities niet met hairtriggers. Althans bij mij niet. Deadlines staan op 100 nu. Moet dat lager om sneller te schieten?
Triggers moeten op 0 T 1 om bij de geringste aanraking te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Bullet NL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Klopt, indien je wel een Creditcard hebt (Desnoods een Prepaid card) kan je de VPN manier gebruiken, werkt ook....
Werkt idd super met een VPN en Prepaid Creditcard.Ik kocht altijd giftcards in de Singapore en Russische store maar ik heb het nu op de VPN manier gedaan in de Argentijnse Store ( The Division ) en werkt perfect.
Ik heb het wel via mijn telefoon gedaan want ik kreeg via mijn pc geen verbinding met VyprVPN en via de app van VyprVPN op mijn telefoon ging het meteen goed. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Triggers moeten op 0 T 1 om bij de geringste aanraking te reageren.
Zo maar even instellen. Kunnen we gaan ownen in blops. :) Zit trouwens muurvast in the Witcher bij een contract (phantom of eldberg). Nightwraithes zijn eikels! Ben jij nu met de dlc bezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:52:
[...]

Zo maar even instellen. Kunnen we gaan ownen in blops. :) Zit trouwens muurvast in the Witcher bij een contract (phantom of eldberg). Nightwraithes zijn eikels! Ben jij nu met de dlc bezig?
Nee ben newgame+ gestart op Death March, eerste quest van Blood and Wine staat als advies lvl 62 bij dus moet nog even (30 levels :+ ) wachten voor ik daar aan kan beginnen :P
Newgame+ is wel weer vet, echt heel voorzichtig te werk gaan anders is het in 1 klap gedaan met Gerald.
Ook leuk dat loot is vervangen door sterkere / nieuwe items, zo blijft het interessant.
Was trouwens op 1/3 van de story overgeschakeld naar Death March en daar op doorgespeeld maar dat kon de achievement toch niet triggeren zoals hier en daar beweerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah zo. Goed nieuws dat de replaywaarde er Is zo te horen! Ik ben begonnen op DM. Heb alleen sinds ik BO3 heb niet meer gespeeld. Weer even in komen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Lego star wars the complete saga (xbox 360 en speelbaar op de One) en lego star wars 3 (xbox 360) heb ik :P.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Beetje jammer....heb de 'vervangende' xbox binnen, maar de Kinect valt tijdens het configureren van de Accounts alweer uit. Heb de Kinect stekker er weer even uitgetrokken en hem er vervolgens weer ingedaan, maar nu lijkt hij het weer even te doen....nu maar ff afwachten.

Anders toch maar een garantieclaim bij Amazon DE neerleggen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Greetings, nephalem!

Patch 2.4.0 is now live for Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition on PlayStation 4 and Xbox One.

This patch includes a variety of item and content updates, including (but not limited to):

New Zone: Greyhollow Island

The mysterious forested locale of Greyhollow Island is now open for exploration! Inhabited by new enemies and steeped in intrigue, brave the wilds and unravel the enigma behind the isle's mysterious inhabitants. Be forewarned, however; the land itself is hungry for blood.

To learn more about Greyhollow Island, click here.

Expanded Areas: The Eternal Woods & Leoric's Manor

The Sanctuary you know grows larger. Two existing zones are receiving new, fully explorable additions, featuring new bounties and events. Survive the hunting grounds of the fierce yeti in the Eternal Woods, a new branch of The Ruins of Sescheron zone. Leoric's Manor becomes a bit grander beyond the collapsed stairwell in Act I, opening up the Royal Quarters for curious treasure hunters.

New Feature: Set Dungeons

Test your mettle against one of twenty-four custom designed set dungeons! Each dungeon features a pre-generated, static course designed entirely around a specific class set. Don all six pieces of your chosen set and visit Leoric's Library to obtain a clue on where these hidden trials are located. Hunt down your dungeon of choice and master it to unlock exclusive cosmetic rewards for one, more, or for the truly dedicated, all of these challenges!

New Feature: Empowered Rifts

Spend your gold to empower a Greater Rift, granting a fourth opportunity to upgrade a Legendary Gem. Gold costs vary based on the tier of Greater Rift level attempted, and bonus upgrades are granted only to those who successfully complete the rift, so spend wisely!

General
•Players may now purchase additional stash space, up to 350 slots total•At level 70, +% Bonus Experience is reduced to 10% effectiveness•Death's Breath now has a unique item color and have a beam effect for increased visibility

Item Updates
•Several existing sets have received power redesigns or significant updates
•Redesigned Sets
•The Legacy of Raekor•Thorns of the Invoker•The Shadow's Mantle•Monkey King's Garb•Delsere's Magnum Opus•Tal Rasha's Elements•Updated Sets
•Might of the Earth•Armor of Akkhan•Roland's Legacy•Embodiment of the Marauder•Natalya's Vengeance•Unhallowed Essence•Inna's Mantra•Raiment of the Jade Harvester•Spirit of Arachyr•Firebird's Finery•Added new Legendary items•A number of existing Legendary items have also been redesigned
•Old versions of these Legendary items found previous to this patch will not be automatically updated with redesigned powers, and will need to be found again to benefit from these changes.

Skill Updates
•Taunt now causes monsters to consistently attack you•All classes have received several skill updates

Nephalem Rift Updates
•Medium and Large versions of most cave maps can no longer appear in Greater Rifts•Density has been increased in many cave maps•The amount of progression granted by progress orbs in Nephalem and Greater Rifts has been increased•The number of progression orbs dropped by Rare monsters has been increased from 3 to 4•The total amount of progress required to complete a rift has been increased•Several new tile sets based on the new zones introduced in Patch 2.3.0 and 2.4.0 have been added for Nephalem Rifts•New snow and forest themed monster population types have been added for Nephalem Rifts•Some Pylons have been slightly tweaked for balance

Adventure Mode Updates
•A new recipe has been added to Kanai's Cube•An arrow will now indicate the location of the Keywarden if you are in a zone where one is present•The names and descriptions of the Keywardens and the items they drop have been changed to correspond to the respective realms their machines open and the organs dropped in those realms•Bandit Shrines now have a unique appearance

Monsters
•Experience granted by all monsters at level 70 has been increased•Monster health has been reduced in solo, 2, and 3-player Greater Rifts•Elites in Set Dungeons can now occasionally drop pieces of Set Dungeon lore•The tactics and animations of several enemies have been retuned•The tactics and animations of several Rift Guardians have been retuned•Rift Guardians will now teleport to a player if there is a very long walking distance between them•Starting at Torment VII, Rift Guardians now drop a guaranteed Forgotten Soul and have a chance, increased by difficulty level, to drop a second Forgotten Soul

User Interface
•The user interface has received several quality of life updates
•Skill buttons with active skills now glow•Skill buttons with time-limited buffs now show a timer bar•Skill buttons with stacked buffs now show the stack count in green•Revenge now plays an effect on the skill button when it is ready•A second row has been added to the buff bar for each player with space for up to 14 total buff icons•Very large floating numbers will now be abbreviated
•An option has been added to disable this abbreviation•An effect has been added to the XP bar when players gain or lose bonus experience from Pools of Reflection

May all your adventures fare well, heroes. The armies of hell await you in the depths of Sanctuary and your bravery alone is all that holds them at bay.

To update your game, please make sure you are signed in to either your PlayStation Network or Xbox Live account. PlayStation Plus and Xbox Live Gold subscriptions are not required to access this newest update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent hem nog? De veelbelovende shooter die interessant was maar brak speelde? Smaakt het naar meer? Wil je meedoen aan de bèta?

https://www.homefront-game.com/register/

Als je echt geen genoeg kan krijgen:

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2016 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe trailer :9~
[YouTube: https://youtu.be/GNIji2oVo9w]
Geruchten gaan dat de beta op 29 januari van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayrton
  • Laatst online: 04-08 11:21
janvanduschoten schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:07:
Net 2 x de Turtle Beach NLa headset binnen gekregen voorde Xbox (nav Richh in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"), verbazingwekkend goed geluid voor € 10,- :Y

Vanavond maar eens in de Xbox pluggen om te zien hoe het dan klinkt, maar muziek op m'n telefoon klinkt meer dan prima.

[afbeelding]
Ben benieuwd... nIet duur in ieder geval. Denk er ook aan 1 te halen, kan geen miskoop zijn voor 10 euro :)

The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 01:12:
[video]
Dit ziet er echt mega vet uit!!:) doet me een beetje denken aan freedomfighters vrij oude game wat speelbaar op de 360 was :) Kans is wel 99% dat die in mijn lijstje komt te staan :D

Al zal bij mij de beta moeten wachten... zit dan een hele week in frankfurt als dat klopt wat je zegt :) Dan maar een dag van te voren aanschaffen of even wachten op wat reviews etc.:)

[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 13-01-2016 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 19:06
We hebben ondertussen een volledige game gratis gekregen met al die updates en extra's. Net Grey Hollow Island even geprobeerd en dat ziet er geweldig uit. Jammer dat ik net weer begonnen ben met werken na drie weken vakantie :'(

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[video]
Damned dat ziet er tof uit allemaal.

Samen met Hitman toch wel een titel waar ik naar uit kijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik ga eerst maar eens alle achievements halen (zoveel mogelijk) en spellen uitspelen voordat ik wat nieuws koop :9.

Het lijstje word anders wel erg lang. Heb ROTTR en Titanfall nog niet eens gespeeld :+. Forza Horizon 2 neemt ook zoveel tijd in beslag met die 168 championships 8)7. Gelukkig kun je tijdens het racen wel de meeste achievements halen :).
Owh ja, Storm Island moet ik ook nog afmaken daarna :z. Al is die gelukkig wat korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[video]
Nog steeds in dubio of ik deze ga halen of niet. :$

Nee, ik moet eerst mijn backlog wegspelen :Y... denk ik... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Notna schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Volgens mij heeft iedereen hier last van een backlog :+ heb er ook nog een paar die eigenlijk ook echt gespeeld moeten worden.... xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:23:
[...]

Vervelende is dan wel dat je meestal te laat op het feestje komt.
Heb een aantal mensen in mijn lijst die altijd een of twee maanden later aan een spel beginnen omdat ze eerst door de spellen heen willen die ze al hebben.
Vervolgens lopen ze te klagen dat er nooit iemand is om mee samen te spelen, of dat ze er geen *** aan vinden omdat iedereen al veels te hoog gelevelled is :+
Dan spring ik liever in een nieuw spel, heb veel plezier samen en kijk rond de kerst wel weer eens of ik me door de 'ouwe meuk' heen kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

mfreriks schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:55:
[...]

Volgens mij heeft iedereen hier last van een backlog :+ heb er ook nog een paar die eigenlijk ook echt gespeeld moeten worden.... xD
Klopt, ik ben bijvoorbeeld nu Middle Earth: Shadow of Mordor aan het spelen (in 2014 al gekocht maar gewoonweg niet aan toe gekomen :| ) Wat een juweeltje, speelt de duffe smaak die Assasins Creed: Syndicate achterliet helemaal weg!
Heb ook Halo:MCC, Wolfenstein, Forza Horizon 2 en Forza 6 nog liggen [slik] :X

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Tomba schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:55:
[...]

Klopt, ik ben bijvoorbeeld nu Middle Earth: Shadow of Mordor aan het spelen (in 2014 al gekocht maar gewoonweg niet aan toe gekomen :| ) Wat een juweeltje, speelt de duffe smaak die Assasins Creed: Syndicate achterliet helemaal weg!
Heb ook Halo:MCC, Wolfenstein, Forza Horizon 2 en Forza 6 nog liggen [slik] :X
Shadow of mordor moet ik dus ook doorheen:) Daarnaast moet ik nog Child of Light, gears of war U (+2 en 3, judgement misschien), The witcher 3 (ja ik schaam me diep dat die nog niet klaar is), Borderlands serie, Rise of the Tombraider, Lara croft Temple of Osiris, Dying light, Farcry 4 en Sunset Overdrive. en dit is nog maar een fractie...

Maar zoals Just1Fire al zegt... als je later aan komt kakken in sommige games dan kom je als mosterd na de maaltijd, te laag lvl, niet ver genoeg, mensen die alweer aan een andere game begonnen zijn... dus daarom staat mijn backlog nu ook zo vol :+

En nu bijv. weer, Diablo 3 een dikke update gehad. Kans is groot dat daar weer een aantal dagen in gaan zitten :)

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 13-01-2016 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:07
Speel laatste tijd regelmatig Forza Horizon 2, waar ik nog wel even zoet mee kan zijn.
En dan eens verder met Diablo 3 (ong lvl 25, Act I voltooid).

Daarna zijn Forza 6, Halo MC, Halo 5 en Fallout 4 aan de beurt, plus de nodige GwG titels als AC Black Flag. Hoef me niet te vervelen qua games. :+

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

mfreriks schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:02:
[...]

The witcher 3 [..] Rise of the Tombraider, [..] en Sunset Overdrive. en dit is nog maar een fractie...

[..]
Oeps, die was ik zelfs nog vergeten en de originele Tombraider heb ik ook nog liggen ;) #firstworldproblems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberJack
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-09 16:03
Tomba schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:08:
[...]

Oeps, die was ik zelfs nog vergeten en de originele Tombraider heb ik ook nog liggen ;) #firstworldproblems
Mocht je de Definitive Edition hebben kan deze waarschijnlijk beter overslaan.

Ik had deze 68% gespeeld en toen ineens had ik ook last van de Black Screen of Death.
Wel laden, maar daarna alleen een zwart scherm en dus niet meer te spelen.
Helaas bied de maker ook geen ondersteuning meer, en er is tot nu toe geen echt goed werkende oplossing.

https://bottenberg.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

CyberJack schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:23:
[...]

Ik had deze 68% gespeeld en toen ineens had ik ook last van de Black Screen of Death.
Helaas bied de maker ook geen ondersteuning meer, en er is tot nu toe geen echt goed werkende oplossing.
Die bedoel ik ja, wat een vaag verhaal zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

justifire schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 23:38:
Greetings, nephalem!

Patch 2.4.0 is now live for Diablo III: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition on PlayStation 4 and Xbox One.

This patch includes a variety of item and content updates, including (but not limited to):

New Zone: Greyhollow Island

The mysterious forested locale of Greyhollow Island is now open for exploration! Inhabited by new enemies and steeped in intrigue, brave the wilds and unravel the enigma behind the isle's mysterious inhabitants. Be forewarned, however; the land itself is hungry for blood.

To learn more about Greyhollow Island, click here.

Expanded Areas: The Eternal Woods & Leoric's Manor

The Sanctuary you know grows larger. Two existing zones are receiving new, fully explorable additions, featuring new bounties and events. Survive the hunting grounds of the fierce yeti in the Eternal Woods, a new branch of The Ruins of Sescheron zone. Leoric's Manor becomes a bit grander beyond the collapsed stairwell in Act I, opening up the Royal Quarters for curious treasure hunters.

New Feature: Set Dungeons

Test your mettle against one of twenty-four custom designed set dungeons! Each dungeon features a pre-generated, static course designed entirely around a specific class set. Don all six pieces of your chosen set and visit Leoric's Library to obtain a clue on where these hidden trials are located. Hunt down your dungeon of choice and master it to unlock exclusive cosmetic rewards for one, more, or for the truly dedicated, all of these challenges!

New Feature: Empowered Rifts

Spend your gold to empower a Greater Rift, granting a fourth opportunity to upgrade a Legendary Gem. Gold costs vary based on the tier of Greater Rift level attempted, and bonus upgrades are granted only to those who successfully complete the rift, so spend wisely!

General
•Players may now purchase additional stash space, up to 350 slots total•At level 70, +% Bonus Experience is reduced to 10% effectiveness•Death's Breath now has a unique item color and have a beam effect for increased visibility

Item Updates
•Several existing sets have received power redesigns or significant updates
•Redesigned Sets
•The Legacy of Raekor•Thorns of the Invoker•The Shadow's Mantle•Monkey King's Garb•Delsere's Magnum Opus•Tal Rasha's Elements•Updated Sets
•Might of the Earth•Armor of Akkhan•Roland's Legacy•Embodiment of the Marauder•Natalya's Vengeance•Unhallowed Essence•Inna's Mantra•Raiment of the Jade Harvester•Spirit of Arachyr•Firebird's Finery•Added new Legendary items•A number of existing Legendary items have also been redesigned
•Old versions of these Legendary items found previous to this patch will not be automatically updated with redesigned powers, and will need to be found again to benefit from these changes.

Skill Updates
•Taunt now causes monsters to consistently attack you•All classes have received several skill updates

Nephalem Rift Updates
•Medium and Large versions of most cave maps can no longer appear in Greater Rifts•Density has been increased in many cave maps•The amount of progression granted by progress orbs in Nephalem and Greater Rifts has been increased•The number of progression orbs dropped by Rare monsters has been increased from 3 to 4•The total amount of progress required to complete a rift has been increased•Several new tile sets based on the new zones introduced in Patch 2.3.0 and 2.4.0 have been added for Nephalem Rifts•New snow and forest themed monster population types have been added for Nephalem Rifts•Some Pylons have been slightly tweaked for balance

Adventure Mode Updates
•A new recipe has been added to Kanai's Cube•An arrow will now indicate the location of the Keywarden if you are in a zone where one is present•The names and descriptions of the Keywardens and the items they drop have been changed to correspond to the respective realms their machines open and the organs dropped in those realms•Bandit Shrines now have a unique appearance

Monsters
•Experience granted by all monsters at level 70 has been increased•Monster health has been reduced in solo, 2, and 3-player Greater Rifts•Elites in Set Dungeons can now occasionally drop pieces of Set Dungeon lore•The tactics and animations of several enemies have been retuned•The tactics and animations of several Rift Guardians have been retuned•Rift Guardians will now teleport to a player if there is a very long walking distance between them•Starting at Torment VII, Rift Guardians now drop a guaranteed Forgotten Soul and have a chance, increased by difficulty level, to drop a second Forgotten Soul

User Interface
•The user interface has received several quality of life updates
•Skill buttons with active skills now glow•Skill buttons with time-limited buffs now show a timer bar•Skill buttons with stacked buffs now show the stack count in green•Revenge now plays an effect on the skill button when it is ready•A second row has been added to the buff bar for each player with space for up to 14 total buff icons•Very large floating numbers will now be abbreviated
•An option has been added to disable this abbreviation•An effect has been added to the XP bar when players gain or lose bonus experience from Pools of Reflection

May all your adventures fare well, heroes. The armies of hell await you in the depths of Sanctuary and your bravery alone is all that holds them at bay.

To update your game, please make sure you are signed in to either your PlayStation Network or Xbox Live account. PlayStation Plus and Xbox Live Gold subscriptions are not required to access this newest update.
Nice! Vanavond Diablo 3 maar weer aanslingeren dan. Heb het spel pas kort, fijn dat er nu zo'n grote update uit us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:37:
Beetje jammer....heb de 'vervangende' xbox binnen, maar de Kinect valt tijdens het configureren van de Accounts alweer uit. Heb de Kinect stekker er weer even uitgetrokken en hem er vervolgens weer ingedaan, maar nu lijkt hij het weer even te doen....nu maar ff afwachten.

Anders toch maar een garantieclaim bij Amazon DE neerleggen....
Teleurstellend als het probleem blijft, beetje jammer weer, dat kan zeker beter. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
CyberJack schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:23:
[...]

89% hier en moet hem nog steeds op 100% krijgen, heb zelf geen lijst van black screen of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 21:31

Bozznl

GT: The Bozzz88

Bullet NL schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:20:
[...]

Werkt inmiddels bij mij ook prima!
Paar handmatige handelingen zoals VPN server invullen in de router van het betreffende land en klaar :).

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:49:
[...]

Teleurstellend als het probleem blijft, beetje jammer weer, dat kan zeker beter. :Y
Tja...MS gaf aan dat de kans het grootst was dat de Xbox zelf een defect had, maar als ik gelijk de Kinect liet opsturen...dan zou ik 80 euri voor een andere Kinect moeten betalen. Ik heb de Xbox samen met de Kinect gekocht, dus er zit gewoon 2 jaar garantie op....dus ik moet ff met Amazon in Duitsland bellen/mailen om hem naar hen terug te sturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:00

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Tja...MS gaf aan dat de kans het grootst was dat de Xbox zelf een defect had, maar als ik gelijk de Kinect liet opsturen...dan zou ik 80 euri voor een andere Kinect moeten betalen. Ik heb de Xbox samen met de Kinect gekocht, dus er zit gewoon 2 jaar garantie op....dus ik moet ff met Amazon in Duitsland bellen/mailen om hem naar hen terug te sturen...
Vreemd verhaal als beide apparaten even oud zijn, hebben ze nog aangegeven waarom je geen 2 jaar garantie op de Kinect hebt ? De mijne was ook kapot na 13/14 maanden en is onder het advanced exchange programma 2x omgeruild. Ze wilden toen ook de Xbox hebben maar dat heb ik geweigerd, toen toch de Kinect kunnen laten vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 25-09 19:22
justifire schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 13:19:
Ooh ja Mortal Kombat X hadden we ook nog :P
[video]
Alien >:) >:) >:) >:) volgens mij echt een gave character met dito combo's!!

The Division kriebelt ook steeds meer...... Pre-orderen ga ik niet doen dus ik verwacht snel verslag van Odon of het wat is :9.

Hoe zat het trouwens ook al weer met die beta komt die via registratie ofzo?

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:24

Convoy

g44p

Bunta schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:40:
[...]

Alien >:) >:) >:) >:) volgens mij echt een gave character met dito combo's!!

The Division kriebelt ook steeds meer...... Pre-orderen ga ik niet doen dus ik verwacht snel verslag van Odon of het wat is :9.

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/beta/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via die link kwam ik inderdaad in de alpha.
Vrees alleen dat als je niet in de alpha zat, pre-orderen de enige manier is om nu nog in de beta te komen.
Met wat geluk doen ze 5 dagen beta en dan de laatste 2 dagen gooien ze het voor iedereen open, wie weet ?
Zou een goede zaak zijn, ik was niet al te overtuigd, maar na het spelen van de alpha beviel juist de gameplay mij enorm, iets dat een trailer imo niet over kan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Bunta schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:40:
[...]
Je kan idd registreren via de link van Convoy. Als je in de Alpha zat of je hebt gepre-ordered dan kom je volgens mij sowieso in de beta, anders is het even afwachten of er genoeg plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:24

Convoy

g44p

justifire schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:36:
[...]

Via die link kwam ik inderdaad in de alpha.
Vrees alleen dat als je niet in de alpha zat, pre-orderen de enige manier is om nu nog in de beta te komen.
Met wat geluk doen ze 5 dagen beta en dan de laatste 2 dagen gooien ze het voor iedereen open, wie weet ?
Zou een goede zaak zijn, ik was niet al te overtuigd, maar na het spelen van de alpha beviel juist de gameplay mij enorm, iets dat een trailer imo niet over kan brengen.
Same, erg benieuwd naar de final!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Laatst online: 25-09 19:22
Bedankt allemaal! Heb mijzelf sowieso maar even aangemeld, we wachten het wel af.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Pagina: 1 ... 102 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace