Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ereaser schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:37:
[...]

Je kan idd registreren via de link van Convoy.
Kan niet helaas. Bij stap twee moet je een beta code invullen.

Edit: Ooh je kan wel op een wachtlijst zie ik. Nou dan dat maar.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 13-01-2016 16:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:28

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 14:18:
[...]

Vreemd verhaal als beide apparaten even oud zijn, hebben ze nog aangegeven waarom je geen 2 jaar garantie op de Kinect hebt ? De mijne was ook kapot na 13/14 maanden en is onder het advanced exchange programma 2x omgeruild. Ze wilden toen ook de Xbox hebben maar dat heb ik geweigerd, toen toch de Kinect kunnen laten vervangen.
Tja..tegen mij zei ze dat er maar een jaar garantie op zat omdat het een accessoire zou zijn, tja...ik vind van niet...en wettelijk gezien gaat dat ook niet op :+ Het probleem is alleen dat je officieel voor garantie altijd bij de winkel moet klagen....de fabrikant (MS in dit geval) heb je eigenlijk niets mee te maken, MS doet alleen over het algemeen niet moeilijk.....ach....ik ga het wel gefixt krijgen, aangezien er gewoon garantie op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:36:
[...]

Kan niet helaas. Bij stap twee moet je een beta code invullen.

Edit: Ooh je kan wel op een wachtlijst zie ik. Nou dan dat maar.
Gewoon next blijven clicken (geen code invullen) en de stappen doorlopen dan kom je vanzelf op de waiting list.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:15:
[...]

Tja..tegen mij zei ze dat er maar een jaar garantie op zat omdat het een accessoire zou zijn, tja...ik vind van niet...en wettelijk gezien gaat dat ook niet op :+ Het probleem is alleen dat je officieel voor garantie altijd bij de winkel moet klagen....de fabrikant (MS in dit geval) heb je eigenlijk niets mee te maken, MS doet alleen over het algemeen niet moeilijk.....ach....ik ga het wel gefixt krijgen, aangezien er gewoon garantie op zit.
Optimist, ik zal voor je duimen dat het lukt. :Y en ja dat meen ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
iemand zin in een potje diablo? add me en join me maar:) zie sign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

[...]

Mag hopen dat het inderdaad goed gaat, maar je staat in je recht. Bij welke winkel heb je hem gekocht? Gewoon zeggen dat het de wettelijke termijn is zal de meesten denk ik wel op stang jagen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-09 09:53
Grrr weer problemen met xbox live primetime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
jpg97 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:48:
Inderdaad...

Overigens is het bizar hoe een storing op Live de werking van heel je Xbox kan beïnvloeden. Ik had Halo 5 open staan (in het menu), maar ik dacht eerst dat mijn eigen Xbox vast was gelopen, sommige knoppen reageerden slecht, anderen helemaal niet... 2x de Xbox gereset, diverse malen geprobeerd de party te joinen en niets werkte.

Uiteindelijk zag ik op allestoringen.nl al meer klachten, vreemd overigens dat het bijna een uur duurt voordat dit zichtbaar is op http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status. Ik weet dat een probleem gemeld moet worden, maar met initiatieven als allestoringen.nl kunnen ze toch zelf redelijk vlot zien of het een algemeen probleem is of een alleenstaand incident.

Dan in ieder geval de controllers maar eens geupdate, lag nog wat updates achter zag ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
jpg97 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:48:
Ach je kan gewoon fallout spelen

Maar het is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ThomasXIV schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:45:
[...]

Mag hopen dat het inderdaad goed gaat, maar je staat in je recht. Bij welke winkel heb je hem gekocht? Gewoon zeggen dat het de wettelijke termijn is zal de meesten denk ik wel op stang jagen lijkt me.
Amazon Duitsland. Daar staat op de website ook gewoon dat ze 2 jaar garantie hanteren, verwacht daar ook geen issues. Zit alleen deze week in training, dus moet even wachten tot vrijdag...en dan even bellen.

De wettelijke termijn heb ik trouwens ook al in het gesprek met Microsoft aangevoerd, maar die zeggen dat ik dan naar de winkel zou moeten (en daar hebben ze volgens mij ook gelijk in)...maar ze hadden het idee dat het aan de Xbox zelf lag en die wilden ze zonder problemen omwisselen (terwijl ze dat natuurlijk ook niet hoeven te doen volgens mij, aangezien je de overeenkomst met de winkel hebt en niet met MS). Maar goed...ik ga Amazon ff bellen eind vd week...en kijken wat zij zeggen.

[ Voor 40% gewijzigd door TheVMaster op 13-01-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:47:
Bedankt allemaal! Heb mijzelf sowieso maar even aangemeld, we wachten het wel af.
We hoeven in ieder geval niet zo gek lang meer te wachten :)
https://mobile.twitter.co...status/686999445955850241

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Tja..tegen mij zei ze dat er maar een jaar garantie op zat omdat het een accessoire zou zijn, tja...ik vind van niet...en wettelijk gezien gaat dat ook niet op :+
Zelfs mijn standaard mono headset (met oude aansluiting) zat na een jaar nog gewoon garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap nog steeds niet hoe het verschil nu zit met de digitale en boxed versie, boxed versie krijg je apart (vooraf) een beta code, maar bij de digitale versie krijg je helemaal niets. Zou je zeggen dat die laatste dus automatisch toegang heeft?

En even het g2a beta-key verhaal aanstippen, er is een gigantische groep geweest die bij bv amazon etc de boxed versie heeft pre-ordered, daarbij krijg je kort erop al de beta key, bestelling annuleren en beta-key verkopen/activeren. Verbazend dat Ubisoft weer zo'n brak systeem heeft bedacht

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:17:
[...]

Snap nog steeds niet hoe het verschil nu zit met de digitale en boxed versie, boxed versie krijg je apart (vooraf) een beta code, maar bij de digitale versie krijg je helemaal niets. Zou je zeggen dat die laatste dus automatisch toegang heeft?

En even het g2a beta-key verhaal aanstippen, er is een gigantische groep geweest die bij bv amazon etc de boxed versie heeft pre-ordered, daarbij krijg je kort erop al de beta key, bestelling annuleren en beta-key verkopen/activeren. Verbazend dat Ubisoft weer zo'n brak systeem heeft bedacht
Bij digitale pre-order uit de xbox store kom je automatisch in aanmerking voor de beta, niet nodig om een key te registreren.
http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/en-us/faq/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:04
Vandaag begint toch de open beta van Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 maar waar kan je die dan downloaden,kan nergens wat vinden,in de store niet en ook niet bij ea access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
maurieske72 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:00:
Vandaag begint toch de open beta van Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 maar waar kan je die dan downloaden,kan nergens wat vinden,in de store niet en ook niet bij ea access.
Hoor net dat het pas om 19:00 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
justifire schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:36:
[...]

Via die link kwam ik inderdaad in de alpha.
Vrees alleen dat als je niet in de alpha zat, pre-orderen de enige manier is om nu nog in de beta te komen.
Met wat geluk doen ze 5 dagen beta en dan de laatste 2 dagen gooien ze het voor iedereen open, wie weet ?
Zou een goede zaak zijn, ik was niet al te overtuigd, maar na het spelen van de alpha beviel juist de gameplay mij enorm, iets dat een trailer imo niet over kan brengen.
Tja ik had een gegarandeerde alpha code, registratie was gelukt maar vervolgens heb ik het nooit kunnen spelen. Krijg ik ook geen beta access dan mogen ze hun game houden.

Te vaak Ubisoft crap gekocht die nooit is wat men belooft.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Snoop Dogg dreigt over te stappen naar PlayStation'

Bron: Klik Hier

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:27:

Oh nee, ik ga er nu ook maar snel een halen! :P

Maar gisteren duurde de down time wel erg lang moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Haha wat een onzin. Volgens mij ligt PSN er vaker uit dan XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:27:

Absoluut, ik ga ook overstappen. Ga ik lekker racen met gran tu... oh wacht. Dan ga ik wel met tekk.. nee, errm... Nouja, ik blijf nog wel even.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hoe lang duurt de beta van PvZ 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:19:
[...]

Tja ik had een gegarandeerde alpha code, registratie was gelukt maar vervolgens heb ik het nooit kunnen spelen. Krijg ik ook geen beta access dan mogen ze hun game houden.

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ik dacht tot 18 Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Thanks! vanavond klaarzetten voor van het weekend dus:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
mfreriks schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:53:
[...]

Thanks! vanavond klaarzetten voor van het weekend dus:)
Ik heb net Cortana ook maar even gevraagd om me daaraan te helpen herinneren. Lijkt me best lollig, deel 1 een paar keertjes gespeeld. Beviel prima!

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Yaz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:00:
[...]

Ik heb net Cortana ook maar even gevraagd om me daaraan te helpen herinneren. Lijkt me best lollig, deel 1 een paar keertjes gespeeld. Beviel prima!
Inderdaad, speelde heel leuk weg. Helaas te weinig tijd ingestoken en waarschijnlijk iets te laat mee begonnen :+ Als dit bevalt is het geen insta buy maar komt die wel 1 of 2 weken na release :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:42:
[...]

Oh nee, ik ga er nu ook maar snel een halen! :P

Maar gisteren duurde de down time wel erg lang moet ik zeggen.
Downtime?

Ik heb echt nergens last van gehad, zo'n beetje de hele avond online geweest, t/m een uur of 1 s'nachts

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Bullet NL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:51:
[...]

Downtime?

Ik heb echt nergens last van gehad, zo'n beetje de hele avond online geweest, t/m een uur of 1 s'nachts
Party's en Multiplayer werkten niet toen ik online kwam rond 8u en om 12u nog steeds niet.
Dat geld ook voor 3 anderen waarmee ik zou spelen, dus misschien heb je geluk gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:19:
[...]

Hahaha.... Wat ben je toch ook een lekkere zuurpruim.... Waar jij je soms wel niet druk om kan maken.... Wat zegt je vrouw/vriendin daar van?

Laat jij de aanschaf van de games altijd van een Beta afhangen? Ik moet zeggen dat EA access dat wel goed voor elkaar heeft. De nieuwste games een paar uur uitproberen. Ik meende mij te herinneren dat Ubisoft ook met een dergelijke dienst wou komen.

Maar toch, als ik jou was zou ik The Division niet halen, totaal niet je ding.... ;) Dat wordt weer een en al gemopper ;) Of je wacht een paar dagen, er gaan in dit topic (of in een specifiek game topic) vast wel wat ervaringen gedeeld worden.
Ereaser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:54:
[...]

Party's en Multiplayer werkten niet toen ik online kwam rond 8u en om 12u nog steeds niet.
Dat geld ook voor 3 anderen waarmee ik zou spelen, dus misschien heb je geluk gehad?
Zou kunnen, zoveel geluk heb ik normaal nooit ;)
Ach joh.... Een paar uur geen Xbl.... Over 9 maand een babyboom!
Lekker man! ;)
Kan het meisje ook weer wat aandacht krijgen.

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 14-01-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:56:
[...]

Hahaha.... Wat ben je toch ook een lekkere zuurpruim.... Waar jij je soms wel niet druk om kan maken.... Wat zegt je vrouw/vriendin daar van?

Laat jij de aanschaf van de games altijd van een Beta afhangen? Ik moet zeggen dat EA access dat wel goed voor elkaar heeft. De nieuwste games een paar uur uitproberen. Ik meende mij te herinneren dat Ubisoft ook met een dergelijke dienst wou komen.

Maar toch, als ik jou was zou ik The Division niet halen, totaal niet je ding.... ;) Dat wordt weer een en al gemopper ;) Of je wacht een paar dagen, er gaan in dit topic (of in een specifiek game topic) vast wel wat ervaringen gedeeld worden.

[...]
Het is dat ik nauwelijks tijd heb anders was ik hier wel meer aan het klagen over crap games...

Laatste aankopen vs hoeveel tijd ik ermee doorgebracht heb:
Battlefront: ca. 4 uur gespeeld
Rise o t Tomb Raider: 0 uur
Fallout 4: 0 uur
Witcher III: 0 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Phusebox schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:03:
Is dat omdat je ze niet leuk vind of omdat je geen tijd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:03:
[...]

Het is dat ik nauwelijks tijd heb anders was ik hier wel meer aan het klagen over crap games...

Battlefront: ca. 4 uur gespeeld
Rise o t Tomb Raider: 0 uur
Fallout 4: 0 uur
Witcher III: 0 uur
Zomaar een onschuldig vraagje, bedoel er verder ook niets mee...

Maar waarom koop je die games dan als je "toch" geen tijd met ze door kan brengen?

Snap ik nie hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Maar waarom koop je die games dan als je "toch" geen tijd met ze door kan brengen?

Snap ik nie hoor...
Inderdaad...ik heb ook zowat geen tijd om te gamen, dus ik koop ook geen nieuwe games... :+ Lijkt me vrij eenvoudig....toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxyDrokz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:12
Moghûh!

M'n 360 heeft het veld geruimd voor een One, en inmiddels zit ik 36 uur in Fallout 4.
Tegelijkertijd ben ik aan het verhuizen en staat heel de A/V reut in de trapkast, precies achter de muur waar m'n TV hangt, alles netjes uit het zicht dus.

Nu had ik al heel soms problemen met disconnects terwijl de One onder de TV stond, maar nu ik hem in de kast heb gezet valt er niet mee te spelen.

Ben nu op zoek naar een extender voor de draadloze controller. Ik dacht eerst aan de Win10 dongle aan een lage USB kabel naar de kamer, uit het zicht, maar dit schijnt niet te kunnen.
Heeft iemand hier een oplossing?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboynova
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-09 12:22
OxyDrokz schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:21:
Moghûh!

M'n 360 heeft het veld geruimd voor een One, en inmiddels zit ik 36 uur in Fallout 4.
Tegelijkertijd ben ik aan het verhuizen en staat heel de A/V reut in de trapkast, precies achter de muur waar m'n TV hangt, alles netjes uit het zicht dus.

Nu had ik al heel soms problemen met disconnects terwijl de One onder de TV stond, maar nu ik hem in de kast heb gezet valt er niet mee te spelen.

Ben nu op zoek naar een extender voor de draadloze controller. Ik dacht eerst aan de Win10 dongle aan een lage USB kabel naar de kamer, uit het zicht, maar dit schijnt niet te kunnen.
Heeft iemand hier een oplossing?
Alvast bedankt!
Update de controller eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxyDrokz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:12
Reeds geupdate.

Net met de klantenservice gebeld, geen oplossing.
Eigenlijk niet best, ik kan toch de enige niet zijn die zijn home theater av zooi een heel eind verder / achter een wandje heeft staan?

Qua hardware moet het mogelijk zijn met de nieuwe dongle, kwestie van drivers in een update gooien niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Snap ik nie hoor...
Ik ook niet. Hoop altijd dat ik tijd heb, en wil het ook graag spelen maar als ik dan tijd heb vind ik het zonde van mijn tijd...
Ereaser schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:05:
[...]

Is dat omdat je ze niet leuk vind of omdat je geen tijd hebt?
Beide, Battlefront vind ik echt ruk. De rest geen tijd voor gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
Beta van Plants vs Zombies GW2 staat in de store, 16,61 GB groot.

Hieronder een overzicht van wat er te doen is:
http://www.pvzgw2.com/news/whats-in-the-beta

Weet niet of dit al bekend is:
http://majornelson.com/20...xt-week-only-on-xbox-one/

Volgende week is elke game in EA Access speeldbaar voor Gold Members.

[ Voor 41% gewijzigd door Lekker Ventje op 14-01-2016 21:22 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-09 08:04

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Zijn er eigenlijk nog geplande OS updates voor de Xbox one op komst of is dat niet meer zoals vorig jaar? Heb sporadisch nog in dit draadje gekeken maar kwam er eigenlijk niets meer over tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04
28e dus lekker aan The Division! *O*

Heb er zin in in de alpha ook enorm mee vermaakt dus hoop nu wel iets meer te mogen zien... Coop team opzetten maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Chrosser schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:13:
Zijn er eigenlijk nog geplande OS updates voor de Xbox one op komst of is dat niet meer zoals vorig jaar? Heb sporadisch nog in dit draadje gekeken maar kwam er eigenlijk niets meer over tegen
Vanaf februari weer nieuwe maandelijkse updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:23:
28e dus lekker aan The Division! *O*

Heb er zin in in de alpha ook enorm mee vermaakt dus hoop nu wel iets meer te mogen zien... Coop team opzetten maar?
Count me in! :P

Gisteren de eerste tekenen van slijtage gevonden op mijn Xbox Elite controller :/ De linker stick gaat al merkbaar 'lichter' dan de rechterstick, net als de normale controllers lijkt de weerstand van de sticks met de tijd af te nemen.

Geen idee of die weerstand te herstellen is (veertje ofzo?), maar viel me toch een beetje tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
SinergyX schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:51:
[...]

Count me in! :P

Gisteren de eerste tekenen van slijtage gevonden op mijn Xbox Elite controller :/ De linker stick gaat al merkbaar 'lichter' dan de rechterstick, net als de normale controllers lijkt de weerstand van de sticks met de tijd af te nemen.

Geen idee of die weerstand te herstellen is (veertje ofzo?), maar viel me toch een beetje tegen.
Hmm denk zelf af en toe dat de weerstand t e groot is :+ als ik het lange pookje links heb zitten, en ik druk de stick een kant op en laat hem los, schiet de stik verder door zodat hij eigenlijk terug bij af is. Bedoel dus

wil een vakje naar links, doe dat snel en laat stik los als ik de keuze op het scherm naar links zie gaan. Springt die vervolgens weer naar rechts omdat de stick te ver door schiet bij het terug gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Vandaag de Razer Kraken Xbox One headset aangeschaft via de 50% korting actie op Razer producten in hun eigen store.

Ben benieuwd! :)

Linkje: http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-kraken-xbox-one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
R4m0n_46 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:30:
Vandaag de Razer Kraken Xbox One headset aangeschaft via de 50% korting actie op Razer producten in hun eigen store.

Ben benieuwd! :)

Linkje: http://www.razerzone.com/eu-en/store/razer-kraken-xbox-one
Zie op de website alleen €119.99 staan. Is dat de prijs die jij hebt betaald of gaat daar nog de helft vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Beltoni schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:36:
[...]

Zie op de website alleen €119.99 staan. Is dat de prijs die jij hebt betaald of gaat daar nog de helft vanaf?
Je hebt een code nodig om de 50% korting te zien/krijgen geloof ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
mfreriks schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:39:
[...]

Je hebt een code nodig om de 50% korting te zien/krijgen geloof ik:)
Jammer... voor 60 euro had ik hem gelijk besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:21
Zie hier hoe je dat ook kan doen: Razer 50% korting (op alles) - Januari 2016
Geldt op bijna alles in de razer store ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Beltoni schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:36:
[...]

Korting gaat daar nog van af, €60 dus.

Check dit topic trouwens als je ook daar wilt bestellen, ik had al een Razer account aangezien ik meerdere spullen van ze heb, maar je kan ook simpel een account aanmaken en de 50% code opvragen.

Razer 50% korting (op alles) - Januari 2016

Edit: zie alleen dat hij is uitverkocht nu
NL-RaVeR schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:43:
Je was me voor :P

[ Voor 22% gewijzigd door R4m0n_46 op 15-01-2016 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
NL-RaVeR schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:43:
Ah nice, ik ga even zoeken. Heb even een Razer account aangemaakt.
R4m0n_46 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:44:
[...]

Korting gaat daar nog van af, €60 dus.

Check dit topic trouwens als je ook daar wilt bestellen, ik had al een Razer account aangezien ik meerdere spullen van ze heb, maar je kan ook simpel een account aanmaken en de 50% code opvragen.

Razer 50% korting (op alles) - Januari 2016

Edit: zie alleen dat hij is uitverkocht nu

[...]

Je was me voor :P
Hmmmm dus hij is nu weg. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er geen limieten waren...

Wil nu wel graag dat ding hebben eigenlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:32
Probeerde net Rainbow Six Siege in de Argentijnse store te kopen maar helaas krijg ik het niet meer voor elkaar. Ook niet met HOLA etc... Iemand die het onlangs nog wel gelukt is om in het buitenland te kopen me creditcard?

Heb natuurlijk een Argentijns adres ingevoerd.

[ Voor 12% gewijzigd door Boinkie op 15-01-2016 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Beltoni schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:50:
[...]

[...]

Hmmmm dus hij is nu weg. Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat er geen limieten waren...

Wil nu wel graag dat ding hebben eigenlijk |:(
Altijd vervelend 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Boinkie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:00:
Probeerde net Rainbow Six Siege in de Argentijnse store te kopen maar helaas krijg ik het niet meer voor elkaar. Ook niet met HOLA etc... Iemand die het onlangs nog wel gelukt is om in het buitenland te kopen me creditcard?

Heb natuurlijk een Argentijns adres ingevoerd.
VPN gebruiken,heb dinsdag nog The Division gekocht in de Argentijnse store en ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:21:
[...]

VPN gebruiken,heb dinsdag nog The Division gekocht in de Argentijnse store en ging perfect.
Welke VPN heb je gebruikt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Nice! Hola werk ik ook maar de deur uit.. Dit werkt veel beter! :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Boinkie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:38:
[...]

Nice! Hola werk ik ook maar de deur uit.. Dit werkt veel beter! :Y
Ja werkt idd perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 16:13:
[...]

dus ik koop ook geen nieuwe games...
Tja geen tijd is ook geen video games, maar hoe zit het nu met je Kinect ? Ik heb wat onderzoek gedaan en ben ook tot de conclusie gekomen dat er iets veranderd is sinds mijn Kinect defect geraakt was.

Tot mijn stomme verbazing staat het nu ook nog vermeld op:
http://support.xbox.com/nl-NL/my-account/warranty-and-service/console-kinect-warranty

De mijne is direct na vervanging uit de garantie gegaan: Standaardgarantie: Vervallen op mei 28, 2015. :-(
Heb je trouwens je vervangende xbox one terug gestuurd of je eigen gekochte ? just courious..

[ Voor 11% gewijzigd door Winkiller op 15-01-2016 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:55:
[...]

Tja geen tijd is ook geen video games, maar hoe zit het nu met je Kinect ? Ik heb wat onderzoek gedaan en ben ook tot de conclusie gekomen dat er iets veranderd is sinds mijn Kinect defect geraakt was.

http://support.xbox.com/nl-NL/my-account/warranty-and-service/console-kinect-warranty

De mijne is direct na vervanging uit de garantie gegaan: Standaardgarantie: Vervallen op mei 28, 2015. :-(
Heb je trouwens je vervangende xbox one terug gestuurd of je eigen gekochte ? just courious..
Ik ga de Xbox nu terug naar Microsoft sturen. Heb vanmiddag contact gehad met Amazon en zij sturen mij een nieuwe (ja...een echte nieuwe) Xbox met Kinect toe. Vervolgens moet ik daarna mijn Xbox en Kinect retour sturen....

Hoe kan hij trouwens na het vervangen zomaar uit de garantie zijn gegaan? Je hebt in Nederland minimaal 2 jaar garantie op je Xbox One (en Kinect).

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2016 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Ik ga de Xbox nu terug naar Microsoft sturen. Heb vanmiddag contact gehad met Amazon en zij sturen mij een nieuwe (ja...een echte nieuwe) Xbox met Kinect toe. Vervolgens moet ik daarna mijn Xbox en Kinect retour sturen....

Hoe kan hij trouwens na het vervangen zomaar uit de garantie zijn gegaan? Je hebt in Nederland minimaal 2 jaar garantie op je Xbox One (en Kinect).
Wow dat is goed nieuws, cool. :)

Ik weet het niet, zo staat het geregistreerd op mijn acount.

[ Voor 5% gewijzigd door Winkiller op 15-01-2016 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Winkiller schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:24:
[...]

Wow dat is goed nieuws, cool. :)

Ik weet het niet, zo staat het geregistreerd op mijn acount.
Vaag, nu maar hopen dat je er niets mee krijgt dan... :+ Hmm..bij mij staat de 'vervangende' xbox nu ook op maart 2018 qua garantie...maar er staat bij dat er geen service beschikbaar is en ik hem dus niet weer voor garantie kan aanmelden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:30:
[...]

Vaag, nu maar hopen dat je er niets mee krijgt dan... :+ Hmm..bij mij staat de 'vervangende' xbox nu ook op maart 2018 qua garantie...maar er staat bij dat er geen service beschikbaar is en ik hem dus niet weer voor garantie kan aanmelden....
Ach als de Kinect weer stuk gaat knikker ik hem van het systeem af, ik gebruik hem toch bar weinig.
Mijn Xbox One staat nog wel gewoon onder standaardgarantie tot eind mei 2016, zoals het hoort. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:55:
[...]

Je hebt gewoon 2 jaar garantie op je spullen die je gekocht hebt... Niet bij Microsoft, maar bij de winkel waar jij ze gekocht hebt. Dat Microsoft de garantie overneemt als een soort van fabrieksgarantie doet daar niets aan af.

zie ook:
Geeft de fabrikant of de verkoper garantie? Dan is dat iets extra's. Het is een aanvulling op de rechten die u volgens de wet al hebt. Geeft de fabrikant of verkoper garantie op een product voor een bepaalde tijd? Daarmee zegt de fabrikant of verkoper dat hij dan een bepaalde kwaliteit van dat product belooft. Meestal krijgt u deze extra garantie van de fabrikant.

Let op

U hebt met de fabrikant geen koopovereenkomst gesloten. De fabrikant heeft daardoor geen wettelijke plichten, zoals de verkoper wel heeft. Daarom kan de fabrikant zelf voorwaarden stellen aan die extra garantie. Bijvoorbeeld dat u bij een reparatie het arbeidsloon zelf betaalt. Dat mag. Het is aan te raden om bij problemen met uw product altijd eerst contact op te nemen met de verkoper. Want hij is degene met wie u de koopovereenkomst gesloten hebt. Mocht het probleem namelijk niet opgelost worden door de fabrikant, dan moet u toch terug naar de verkoper als u bijvoorbeeld uw geld terug wilt. Was de verkoper niet op de hoogte van het probleem? Dan kan hij uw verzoek afwijzen. Omdat hij het probleem zelf had kunnen oplossen, of omdat u volgens de wet te laat bent met klagen. Hebt u een klacht over een product? Klaag dan binnen twee maanden nadat u het gebrek hebt ontdekt. Dan bent u in ieder geval op tijd.
Bron: ConsuWijzer

Kortom, heb je een probleem, zo snel mogelijk klagen, ligt de winkel in waar je het product gekocht hebt, ook als je van de zo genoemde fabrieksgarantie gebruik maakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 18:40:
[...]

Je hebt gewoon 2 jaar garantie op je spullen die je gekocht hebt... Niet bij Microsoft, maar bij de winkel waar jij ze gekocht hebt. Dat Microsoft de garantie overneemt als een soort van fabrieksgarantie doet daar niets aan af.

zie ook:

[...]

Bron: ConsuWijzer

Kortom, heb je een probleem, zo snel mogelijk klagen, ligt de winkel in waar je het product gekocht hebt, ook als je van de zo genoemde fabrieksgarantie gebruik maakt....
Don't worry no problems here, af en toe enige verwarring maar ik ken mijn rechten als consument. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mijn garantie is inmiddels verlopen maar voor die tijd deden ze ook moeilijk bij Microsoft. Ik moest de xbox inclusief alle accessoires zoals kinect en voeding opsturen en dan kreeg ik binnen 4 weken een vervangend exemplaar.

Op de vraag of ik met waarborg niet een advanced replacement kon krijgen van het systeem kreeg ik telkens 0 op het rekest... Dus nu wachten tot deze echt uit elkaar valt en dan zien we wel weer verder.

Wordt echt hoerendol van het geluid van de voeding maar erger nog de constante coil whine van de xbox zelf. 24/7... piieeeep stil piieeeep stil etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:49:
Mijn garantie is inmiddels verlopen maar voor die tijd deden ze ook moeilijk bij Microsoft. Ik moest de xbox inclusief alle accessoires zoals kinect en voeding opsturen en dan kreeg ik binnen 4 weken een vervangend exemplaar.

Op de vraag of ik met waarborg niet een advanced replacement kon krijgen van het systeem kreeg ik telkens 0 op het rekest... Dus nu wachten tot deze echt uit elkaar valt en dan zien we wel weer verder.

Wordt echt hoerendol van het geluid van de voeding maar erger nog de constante coil whine van de xbox zelf. 24/7... piieeeep stil piieeeep stil etc etc.
Vaag...ik krijg gelijk een advanced replacement aangeboden. Wat voor waarborg had je dan? een advanced replacement kan alleen met behulp van een reservering op je creditcard voor zover ik weet....

Waarom ga je niet gewoon met je xbox terug naar de winkel? Dan ben je hem ook even kwijt, maar ja....jij speelt toch niet zo heel veel....je hoeft je in ieder geval even een paar weken niet te ergeren aan het geluid wat hij maakt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:04:
[...]

Vaag...ik krijg gelijk een advanced replacement aangeboden. Wat voor waarborg had je dan? een advanced replacement kan alleen met behulp van een reservering op je creditcard voor zover ik weet....

Waarom ga je niet gewoon met je xbox terug naar de winkel? Dan ben je hem ook even kwijt, maar ja....jij speelt toch niet zo heel veel....je hoeft je in ieder geval even een paar weken niet te ergeren aan het geluid wat hij maakt... :)
Heb hem in Duitsland gekocht en tja de twee jaar zijn voorbij dus als ik al daarvoor terug zou rijden dan is dat nu toch te laat.

Ja creditcard als waarborg bedoel ik. Ja lekker dat ze met 2 maten meten. Als ze mijn account even checken zien ze toch dat ik inmiddels 6 consoles heb gekocht en in totaal voor meer dan 4000 euro aan games. Blijkbaar niks waard een trouwe klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Foutje

[ Voor 98% gewijzigd door Phusebox op 15-01-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:09:
[...]

Heb hem in Duitsland gekocht en tja de twee jaar zijn voorbij dus als ik al daarvoor terug zou rijden dan is dat nu toch te laat.

Ja creditcard als waarborg bedoel ik. Ja lekker dat ze met 2 maten meten. Als ze mijn account even checken zien ze toch dat ik inmiddels 6 consoles heb gekocht en in totaal voor meer dan 4000 euro aan games. Blijkbaar niks waard een trouwe klant.
Tja....die van mij is vandaag exact 2 jaar oud...maar Amazon maakte er geen enkel probleem van en stuurt volgende week een nieuwe xbox toe. Ik denk niet dat ze je op basis van je aankoophistorie zomaar een nieuwe xbox toesturen....maar waarom ze dan jou cc niet wilden belasten en je wel een xbox terugsturen snap ik niet...maar eh...je hebt al 6 xboxen gekocht? Heb je zoveel tv's dan?

Waar heb jij die xboxen gehaald dan...? Niet via Amazon?

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2016 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:12:
[...]

Tja....die van mij is vandaag exact 2 jaar oud...maar Amazon maakte er geen enkel probleem van en stuurt volgende week een nieuwe xbox toe. Ik denk niet dat ze je op basis van je aankoophistorie zomaar een nieuwe xbox toesturen....maar waarom ze dan jou cc niet wilden belasten en je wel een xbox terugsturen snap ik niet...maar eh...je hebt al 6 xboxen gekocht? Heb je zoveel tv's dan?
Xbox 1 (de eerste) twee stuks en dan 3x een Xbox 360 omdat die uit elkaar vielen als je er naar keek en de XBO.

Helaas niet via Amazon gekocht, die service zit meestal wel snor. Bij Mediamarkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 15-01-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:14:
[...]

Xbox 1 (de eerste) twee stuks en dan 3x een Xbox 360 omdat die uit elkaar vielen als je er naar keek en de XBO.
LOL Oohw.....je hebt alle generaties nog in huis....cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:15:
[...]

LOL Oohw.....je hebt alle generaties nog in huis....cool.
Jep die eerste met een Pentium III processor is nog steeds epic.

Ach ja. Misschien wordt mijn leven er wel beter op als deze het eindelijk begeeft. Koop pas een nieuwe als er een slim ofzo komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:18:
[...]

Jep die eerste met een Pentium III processor is nog steeds epic.

Ach ja. Misschien wordt mijn leven er wel beter op als deze het eindelijk begeeft. Koop pas een nieuwe als er een slim ofzo komt.
Die was inderdaad epic.....heb hem jammer genoeg verkocht in 2005...toen de Xbox 360 in huis kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[..]

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 16:05
Gebruiken jullie deze vpn op je pc of in je router?
Wordt via de vpn de NL cc niet meer tegen gehouden als je in een ander land koopt?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Marvie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:34:
[...]

Wordt via de vpn de NL cc niet meer tegen gehouden als je in een ander land koopt?
Gewoon pc,en hoe bedoel je tegen gehouden als je in een ander land koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:13:
[...]

Gewoon pc,en hoe bedoel je tegen gehouden als je in een ander land koopt?
In het begin was het mogelijk om in de US store games te kopen met een NL cc maar dat is nu niet meer mogelijk, vandaar de vraag of dat via de vpn geen issue meer is.

Zal morgen eens een poging doen, zijn interessante prijzen voor the Division :9

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Marvie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 22:34:
[...]

Ik heb nog nooit een VPN gebruikt om een gam te kopen....gewoon in een andere store met je NL cc of Gift cards.....
Marvie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:18:
[...]

In het begin was het mogelijk om in de US store games te kopen met een NL cc maar dat is nu niet meer mogelijk, vandaar de vraag of dat via de vpn geen issue meer is.

Met gift cards is het gewoon nog mogelijk hoor...zie ook mijn signature...

[ Voor 37% gewijzigd door TheVMaster op 15-01-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 22:13
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:21:
[...]

Ik heb nog nooit een VPN gebruikt om een gam te kopen....gewoon in een andere store met je NL cc of Gift cards.....
ik heb helaas geen gift cards kunnen vinden voor argentinie:(

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Marvie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:18:
[...]

Ja werk gewoon perfect,ik had alleen problemen om via mijn pc verbinding te krijgen.Ik heb het dus via de app van VyprVPN gedaan en dat ging meteen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:22:
[...]

Ja werk gewoon perfect,ik had alleen problemen om via mijn pc verbinding te krijgen.Ik heb het dus via de app van VyprVPN gedaan en dat ging meteen goed.
Maar waarom zou je een VPN opzetten dan? Ik bedoel...je kunt ook gewoon vanuit NL de Argentijnse Xbox store openen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
deurklinkje schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:21:
[...]

ik heb helaas geen gift cards kunnen vinden voor argentinie:(
Volgens mij hebben die ook geen giftcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:24:
[...]

Maar waarom zou je een VPN opzetten dan? Ik bedoel...je kunt ook gewoon vanuit NL de Argentijnse Xbox store openen...
Als dat lukt kan dat ook maar ik heb het op de VPN manier gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:27:
[...]

is die vpn gratis of heb ik daar ook een abbotje van nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:27:
[...]

Natuurlijk kan dat....VPN manier is omslachtig en onnodig (en je maakt extra kosten, toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:28:
[...]

Natuurlijk kan dat....VPN manier is omslachtig en onnodig (en je maakt extra kosten, toch?).
Nee die VPN wat ik gebruik is gratis tenminste tot 500mb voor een maand.Maar als je alleen games koopt is dat genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:30:
[...]

Nee die VPN wat ik gebruik is gratis tenminste tot 500mb voor een maand.Maar als je alleen games koopt is dat genoeg.
thanks voor de tip :) ga deze week maar eens effe kijken want op de division scheelt het gauw 50 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:30:
[...]

Oke...dat wist ik niet...dat is wel netjes en in Argentinie scheelt het wel behoorlijk zie ik qua prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:21:
[...]

[...]

Met gift cards is het gewoon nog mogelijk hoor...zie ook mijn signature...
De giftcards ken ik en heb ik diverse keren gebruikt maar voor Argentinië zijn die er niet.
Ik heb eigenlijk buiten de US store niet meer geprobeerd games met cc te kopen, in de US wordt die niet meer geaccepteerd.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
ik check altijd alle prijzen op

http://www.digitalgamesprices.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
TheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:31:
[...]

Oke...dat wist ik niet...dat is wel netjes en in Argentinie scheelt het wel behoorlijk zie ik qua prijs...
Ja ik heb voor The Division nog geen €38 betaald daar dus dat loont wel om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Marvie schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:32:
[...]

De giftcards ken ik en heb ik diverse keren gebruikt maar voor Argentinië zijn die er niet.
Ik heb eigenlijk buiten de US store niet meer geprobeerd games met cc te kopen, in de US wordt die niet meer geaccepteerd.
Vreemd...ik dacht dat alleen Paypal niet meer werkte...ach in de VS zijn de games tegenwoordig ook gewoon duur...aangezien de EU vs USD koers niet zo best is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
maurieske72 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:33:
[...]

Ja ik heb voor The Division nog geen €38 betaald daar dus dat loont wel om dat te doen.
voor een 10tje meer heb je de gold versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
deurklinkje schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:31:
[...]

thanks voor de tip :) ga deze week maar eens effe kijken want op de division scheelt het gauw 50 euro
Ik gebruik deze:
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
deurklinkje schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:35:
[...]

voor een 10tje meer heb je de gold versie
Ja dat had ik ook gezien maarja ik had die gewone versie al gepakt.
Pagina: 1 ... 103 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace