Cc werkt niet meer zonder VPN helaasTheVMaster schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:28:
[...]
Natuurlijk kan dat....VPN manier is omslachtig en onnodig (en je maakt extra kosten, toch?).
Even een korte vraag. Zijn er problemen bekend met de xbone mbt overhitting? Ik heb er nu een ongeveer
1 1/2 maand staan. Nieuw gekocht maar valt me op dat als ik een paar uurtjes aan het spelen ben dat hij af en toe vastloopt. Geluid en beeld blijven hangen. Kan dan wel met de home knop naar het menu en dan de game sluiten maar irritant is het wel. Hij staat op m'n bureau alle kanten vrij dus hij staat niet in een kastje gepropt.
De spellen die ik er op speel zijn wel 2e hands maar zie er geen noemenswaardige beschadigingen op.
Is dit een gevalletje terugsturen of gebeurt het wel vaker? Heb ook 1 x eerder artefacts gehad met forza horizon 2 na een paar uur.
Als dit met m'n pc zou gebeuren zou ik gaan twijfelen aan m'n gpu of geheugen maar ik weet niet of er benchmarks zijn die je op een xbox kan draaien om eea uit te sluiten?
Achteraf toch niet zo'n korte vraag
1 1/2 maand staan. Nieuw gekocht maar valt me op dat als ik een paar uurtjes aan het spelen ben dat hij af en toe vastloopt. Geluid en beeld blijven hangen. Kan dan wel met de home knop naar het menu en dan de game sluiten maar irritant is het wel. Hij staat op m'n bureau alle kanten vrij dus hij staat niet in een kastje gepropt.
De spellen die ik er op speel zijn wel 2e hands maar zie er geen noemenswaardige beschadigingen op.
Is dit een gevalletje terugsturen of gebeurt het wel vaker? Heb ook 1 x eerder artefacts gehad met forza horizon 2 na een paar uur.
Als dit met m'n pc zou gebeuren zou ik gaan twijfelen aan m'n gpu of geheugen maar ik weet niet of er benchmarks zijn die je op een xbox kan draaien om eea uit te sluiten?
Nog nooit van gehoord dat iemand daar last van had, zou em terugsturen als ik jou was.mike30 schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:25:
Even een korte vraag. Zijn er problemen bekend met de xbone mbt overhitting? Ik heb er nu een ongeveer
Ja hij maakt niet overdreven veel geluid en alle poorten waar verse lucht in/uit gaat staan vrij. Ga maandag wel ff bellen hoe en wat. Heb hem toen gekocht met een aanbieding bij de wehkamp voor een leuk bedrag.
Viel me niet echt op omdat ik geen uren achter elkaar game. Maar als ik dan een keertje wat langer zit dan loopt hij wel eens sporadisch vast.
Viel me niet echt op omdat ik geen uren achter elkaar game. Maar als ik dan een keertje wat langer zit dan loopt hij wel eens sporadisch vast.
Zou 'm ook opsturen, heb er zelf geen last van en inderdaad nog nooit over gehoord.
Andere mensen hier die ook zo benieuwd zijn naar Crackdown? Zat vandaag nog een beetje te kijken, en ik begin me eigenlijk af te vragen of MS wel de vereiste servercapaciteit heeft om die physics te berekenen. Ik zie dat er soms wel tot zo'n 10 servers nodig zijn om de physics in 1 game te renderen
. Goed, weet niet hoe het precies werkt, maar het lijkt me dat dit een vermogen kost...
Andere mensen hier die ook zo benieuwd zijn naar Crackdown? Zat vandaag nog een beetje te kijken, en ik begin me eigenlijk af te vragen of MS wel de vereiste servercapaciteit heeft om die physics te berekenen. Ik zie dat er soms wel tot zo'n 10 servers nodig zijn om de physics in 1 game te renderen

Als elke server een taak heeft valt het wel mee.ThomasXIV schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:36:
Zou 'm ook opsturen, heb er zelf geen last van en inderdaad nog nooit over gehoord.
Andere mensen hier die ook zo benieuwd zijn naar Crackdown? Zat vandaag nog een beetje te kijken, en ik begin me eigenlijk af te vragen of MS wel de vereiste servercapaciteit heeft om die physics te berekenen. Ik zie dat er soms wel tot zo'n 10 servers nodig zijn om de physics in 1 game te renderen. Goed, weet niet hoe het precies werkt, maar het lijkt me dat dit een vermogen kost...
Stel server 1 berekend alle kogelinslagen.
Server 2 berekend de effecten die dit heeft op de glazen ruiten.
Server 3 doet dit voor de inslag op muren.
Etc. Etc.
Zo kan 1 server zich toesplitsen op 1 effect, maar doordat deze server maar 1 taak heeft kan die dat wel zoveel keer per seconde doen.
Dus misschien gebruik je 10 servers maar gebruiken 100.000 anderen die 10 servers ook.
Vermoed dat ze met 100 servers het aantal spelers wel kunnen voorzien van voldoende data.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Azure heeft meer dan genoeg capaciteit om dat er even bij te kunnen doenThomasXIV schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 01:36:
Andere mensen hier die ook zo benieuwd zijn naar Crackdown? Zat vandaag nog een beetje te kijken, en ik begin me eigenlijk af te vragen of MS wel de vereiste servercapaciteit heeft om die physics te berekenen. Ik zie dat er soms wel tot zo'n 10 servers nodig zijn om de physics in 1 game te renderen. Goed, weet niet hoe het precies werkt, maar het lijkt me dat dit een vermogen kost...
Ben benieuwd naar de game trouwens!
Mijn Kinect is twee maanden terug losgekoppeld, die wilde niet meer uit gaan. Aangezien ik de Kinect toch nooit gebruik heb ik 'm er af gehaald.
Hoop binnenkort meer van Crackdown te zien, is alweer te lang geleden dat we nog wat gehoord en gezien hebben.
Hoop binnenkort meer van Crackdown te zien, is alweer te lang geleden dat we nog wat gehoord en gezien hebben.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tussen 19 en 24 januari, is EA Access gratis voor Gold leden, dus als je Dragon Age: Inquisition, Titanfall of wat dan ook van EA wil proberen, leeft je uit!
-
Eh...misschien even garantie claimen dan?Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 10:49:
Mijn Kinect is twee maanden terug losgekoppeld, die wilde niet meer uit gaan. Aangezien ik de Kinect toch nooit gebruik heb ik 'm er af gehaald.
Ik heb nog een half jaar garantie maar heb de set voor een prijs kunnen kopen die gelijk was aan een set zonder Kinect. Was die set er niet dan had ik niet eens Kinect gehad, voor de games hoef je het niet te doen want daar voegt het niets toe.TheVMaster schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:51:
[...]
Eh...misschien even garantie claimen dan?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Klopt inderdaad, maar goed....als Cortana straks om de hoek komt kijken....dan is een Kinect wel weer handig....en daarbij je hebt garantie...claim het...en verkoop hem daarna gewoonLekker Ventje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:07:
[...]
Ik heb nog een half jaar garantie maar heb de set voor een prijs kunnen kopen die gelijk was aan een set zonder Kinect. Was die set er niet dan had ik niet eens Kinect gehad, voor de games hoef je het niet te doen want daar voegt het niets toe.
Inderdaad, vond Cortana in de preview dashboard al verassend goed functionerenTheVMaster schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:08:
[...]
Klopt inderdaad, maar goed....als Cortana straks om de hoek komt kijken....dan is een Kinect wel weer handig....en daarbij je hebt garantie...claim het...en verkoop hem daarna gewoon

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar wat ze wel hebben laten zien is dat ze de stad opdelen in een aantal "delen" en dan per deel een server gebruiken om de physics te berekenen. Hoeveel servers ze uberhaupt hebben weet ik al niet, maar ik denk wel dat het nogal een kostbaar plan is, gezien ze dus tot 20 keer de rekenkracht die er normaal door de console wordt gebruikt (voor physics) uit de cloud willen halen.justifire schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 03:19:
[...]
Als elke server een taak heeft valt het wel mee.
Stel server 1 berekend alle kogelinslagen.
Server 2 berekend de effecten die dit heeft op de glazen ruiten.
Server 3 doet dit voor de inslag op muren.
Etc. Etc.
Zo kan 1 server zich toesplitsen op 1 effect, maar doordat deze server maar 1 taak heeft kan die dat wel zoveel keer per seconde doen.
Dus misschien gebruik je 10 servers maar gebruiken 100.000 anderen die 10 servers ook.
Vermoed dat ze met 100 servers het aantal spelers wel kunnen voorzien van voldoende data.
Ik denk echt niet dat ze er met slechts 100 servers zijn trouwens, zo krachtig zijn die dingen niet. Na wat google werk zie ik dat hun nieuwste servers tot 32 cores hebben (Xeon neem ik aan), tot 450GB RAM, en tot 32TB SSD opslag. Hun oudere servers zijn wat minder snel. Het blijft echter giswerk want ik heb geen flauw idee hoeveel kracht er nodig is om dat alles te berekenen, maar 100 servers op misschien wel honderdduizenden spelers op hetzelfde moment, dat gaat nooit werken. Zie wel dat ze meer dan een miljoen servers hebben staan (dat is dan wel voor alle services die ze aanbieden, niet alleen Azure), dus qua capaciteit moeten ze het denk ik wel redden, maar hoeveel het er zouden zijn... Neem aan dat ze op safe spelen en er in ieder geval genoeg reserveren voor de launch.
Hoe dan ook zal het niet weinig kosten om die servers te gebruiken, zouden ze dat aan de consument doorrekenen in de vorm van een hogere prijs, of gewoon maar laten om te kunnen laten zien waartoe het in staat is?
Als iemand binnen nu en een paar weken van zn kinect af wil hou ik mij aanbevolen (:
Yeah, DGP heeft een Android app tegenwoordig. Super handig 
Also; LEGO Avengers komt 27-01 uit. Mooi even de deluxe versie scoren in de RU store voor 40 euro (vs 70 in NL
)
Heb ik weer wat te doen met de kiddos
Also; LEGO Avengers komt 27-01 uit. Mooi even de deluxe versie scoren in de RU store voor 40 euro (vs 70 in NL
Heb ik weer wat te doen met de kiddos
Net evne de beta van PvZ GW 2 beta gedaan... vind het allemaal hetzelfde lijken als de eerste als ik eerlijk ben, niet echt veel vernieuwing lijkt het zo op het eerste gezicht.
Niet echt veel vernieuwing?mfreriks schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:11:
Net evne de beta van PvZ GW 2 beta gedaan... vind het allemaal hetzelfde lijken als de eerste als ik eerlijk ben, niet echt veel vernieuwing lijkt het zo op het eerste gezicht.
Nieuwe klassen, nieuwe subklassen, nieuwe spelmodus, nieuwe maps, Backyard Battleground, dagelijkse quests en de planten kunnen nu op bepaalde mappen ook de aanvallende partij zijn in plaats van altijd te verdedigen.
Genoeg vernieuwing en ik ben nog steeds blij dat ik een preorder heb staan.
Is er iets met storeparser aan de hand? Als ik de link van FIFA 16 volg (beide) dan kom ik op een pagina van MS die niet meer bestaat. Meer mensen hier kast van?
[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 16-01-2016 19:46 ]
Gameplay The Division
Is het al de 28ste ?
Is het al de 28ste ?
Neemt niet weg dat het er op lijkt dat je precies hetzelfde spel aan het spelen bentLekker Ventje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:28:
[...]
Niet echt veel vernieuwing?
Nieuwe klassen, nieuwe subklassen, nieuwe spelmodus, nieuwe maps, Backyard Battleground, dagelijkse quests en de planten kunnen nu op bepaalde mappen ook de aanvallende partij zijn in plaats van altijd te verdedigen.
Genoeg vernieuwing en ik ben nog steeds blij dat ik een preorder heb staan.
Neemt niet weg dat het wel heerlijk weg speelt
Verwijderd
Zou me niks verbazen als een budgetversie van dit spel veel meer opbrengt dan een Full price. Dit is typisch een casual gamers spel zoals Lego etc. Niet dat ik niet genoten heb van kleine kinderen domineren met een plant.mfreriks schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:11:
[...]
Neemt niet weg dat het er op lijkt dat je precies hetzelfde spel aan het spelen bentWeinig vernieuwing was misschien niet de juiste omschrijving. Aangezien die vernieuwingen die je noemt ook allemaal hier al voorbij zijn gekomen
Had net zo goed een grote dlc kunnen zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2016 21:13 ]
Dit kon niet als grote DLC omdat de game op een nieuwe engine gebouwd is.mfreriks schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 20:11:
[...]
Neemt niet weg dat het er op lijkt dat je precies hetzelfde spel aan het spelen bentWeinig vernieuwing was misschien niet de juiste omschrijving. Aangezien die vernieuwingen die je noemt ook allemaal hier al voorbij zijn gekomen
Had net zo goed een grote dlc kunnen zijn.
Speelt inderdaad lekker weg en het lijkt er op dat de snipers minder plezier zullen gaan beleven.
[ Voor 8% gewijzigd door Lekker Ventje op 16-01-2016 23:52 ]
Ik zou toch garantie claimen. Als je een nieuwe krijgt kan je die toch verkopen voor een tientje of 7 / 8Lekker Ventje schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 12:07:
[...]
Ik heb nog een half jaar garantie maar heb de set voor een prijs kunnen kopen die gelijk was aan een set zonder Kinect. Was die set er niet dan had ik niet eens Kinect gehad, voor de games hoef je het niet te doen want daar voegt het niets toe.
Zou ik iig wel doen.
Nice dat ziet er goed uit.justifire schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:55:
Gameplay The Division
[video]
Is het al de 28ste ?
Heb Even een pre-order geplaatst bij bol om de beta te mogen spelen, annuleren kan altijd weer als de Russische store goedkoper blijkt (na de beta
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Goedkoper is die nu al,voor nog geen €38 in de Argentijnse store.Donstil schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:06:
[...]
Nice dat ziet er goed uit.
Heb Even een pre-order geplaatst bij bol om de beta te mogen spelen, annuleren kan altijd weer als de Russische store goedkoper blijkt (na de beta)
Wil zelf ook The Division kopen uit de Argentijnse Store, but.. Hoef ik alleen een VPN te starten die in Argetinie zit en dan met mijn CC het spel kopen? Kan namelijk alleen dingen vinden over de US etc.
Usa una forma de pago distinta
Tu compra no puede ser completada con esta forma de pago. Intenta con una forma de pago nueva o distinta.
Die melding krijg ik als ik gewoon naar Argentijnse Store ga en dan de Division wil bestellen met een adres in Argentinië
Tu compra no puede ser completada con esta forma de pago. Intenta con una forma de pago nueva o distinta.
Die melding krijg ik als ik gewoon naar Argentijnse Store ga en dan de Division wil bestellen met een adres in Argentinië
[ Voor 39% gewijzigd door Pukson op 17-01-2016 17:38 ]
Add me op Stadia: Gloogle
Heb nu ook een beetje kriebels, ik voel een game aankomen waar heel wat uurtjes speelplezier in kanjustifire schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 19:55:
Gameplay The Division
[video]
Is het al de 28ste ?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Met dank aan google translate: Gebruik een andere vorm van betalingPukson schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:24:
Wil zelf ook The Division kopen uit de Argentijnse Store, but.. Hoef ik alleen een VPN te starten die in Argetinie zit en dan met mijn CC het spel kopen? Kan namelijk alleen dingen vinden over de US etc.
Uw aankoop kan niet worden voltooid met deze vorm van betaling. Probeer een nieuwe of andere vorm van betaling..
*Edit*
Excuses, had beter mijn laatste post aan kunnen passen.
[ Voor 4% gewijzigd door Bunta op 17-01-2016 18:06 ]
Dus hij pakt mijn CC gewoon niet of komt het door geen VPN, wel is er 27 cent afgeschreven van mijn CC
Met de VPN werkt het gewoon! The Divission en Rainbow Six gekocht vrijdag!Pukson schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:11:
Dus hij pakt mijn CC gewoon niet of komt het door geen VPN, wel is er 27 cent afgeschreven van mijn CC
Ooh top dan doe ik dat, althans na dat ik de beta code heb ontvangen.maurieske72 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 15:26:
[...]
Goedkoper is die nu al,voor nog geen €38 in de Argentijnse store.
Meer gameplay 
Vind alleen de physics tegenvallen, een granaat ontploft en kartonnen dozen en glazen op de bar blijven gewoon staan
Vind ook de schaduwen van bepaalde objecten slecht uitgewerkt.
Neem de ziekenhuisbedden of de stoelen die plat op de vloer liggen, door verkeerde of totaal ontbrekende schaduw lijkt het nu net of deze objecten er zo opgeplakt zijn.
Weet dat de gameplay wel snor zit, maar zulke dingen hadden beter gekund om je echt het spel in te trekken.
Dat heeft een Batman of Witcher dan weer stukken beter voor mekaar.
Vind alleen de physics tegenvallen, een granaat ontploft en kartonnen dozen en glazen op de bar blijven gewoon staan
Neem de ziekenhuisbedden of de stoelen die plat op de vloer liggen, door verkeerde of totaal ontbrekende schaduw lijkt het nu net of deze objecten er zo opgeplakt zijn.
Weet dat de gameplay wel snor zit, maar zulke dingen hadden beter gekund om je echt het spel in te trekken.
Als je al EA Access hebt, is deze week dan ook gratis? dus wordt je maand bv dan met 1 week verlengd?Nazanir schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 11:47:
Tussen 19 en 24 januari, is EA Access gratis voor Gold leden, dus als je Dragon Age: Inquisition, Titanfall of wat dan ook van EA wil proberen, leeft je uit!
The yellow helmet has gone now. All that remains are the tyre tracks on the asphalt. A void in our hearts and the memories...
Nee volgens mij niet,ik heb ook EA Access en zie niks van dat die met 1 week verlengd word.Lijkt me ook sterk dat ze zoiets doen.Ayrton schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:33:
[...]
Als je al EA Access hebt, is deze week dan ook gratis? dus wordt je maand bv dan met 1 week verlengd?
In het filmpje viel mij op dat er gezegd werd dat The Dark Zone de plaats is om de beste equipment te krijgen...... Daar krijg ik dan wel gelijk de rillingen van, bij Destiny werd heel dat PvP gedoe ook moedwillig door je strot geduwd hoop dus echt niet dat het hier ook zo zal gaan.justifire schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:47:
Meer gameplay
[video]
Vind alleen de physics tegenvallen, een granaat ontploft en kartonnen dozen en glazen op de bar blijven gewoon staan![]()
Vier man co-op echt gaaf, vraag mij wel af hoe het zit met de opbouw van je basis wanneer je alleen speelt en bijvoorbeeld met een vaste groep vrienden. Iemand kan natuurlijk een stuk verder zijn met de opbouw van zijn of haar basis in vergelijking tot de rest van de spelers in het team, of zie ik iets over het hoofd?
Ja dat is wel jammer idd maar zou dat niet komen omdat de game anders gewoon weg te zwaar wordt voor de One en ps4? Ik heb nu via youtube wel het idee dat de game er mooi uit ziet namelijk.justifire schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:47:
Meer gameplay
[video]
Vind alleen de physics tegenvallen, een granaat ontploft en kartonnen dozen en glazen op de bar blijven gewoon staan![]()
Die Darkzone vond ik juist geweldig.
Omdat je gevonden Darkzone-loot buiten de Darkzone moet zien te krijgen voordat je het kan gebruiken.
Je hebt daardoor continue de spanning omdat ieder moment iemand je loot kan stelen.
Omdat je gevonden Darkzone-loot buiten de Darkzone moet zien te krijgen voordat je het kan gebruiken.
Je hebt daardoor continue de spanning omdat ieder moment iemand je loot kan stelen.
Welke VPN gebruik jij? En gewoon je Nederlandse Creditcard gebruikt? Of heb je Argentijnse giftcards gekocht.Boinkie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:23:
[...]
Met de VPN werkt het gewoon! The Divission en Rainbow Six gekocht vrijdag!
[ Voor 16% gewijzigd door Rivanov op 17-01-2016 21:14 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpnRivanov schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:14:
[...]
Welke VPN gebruik jij? En gewoon je Nederlandse Creditcard gebruikt? Of heb je Argentijnse giftcards gekocht.
En inderdaad met mijn Nederlandse creditcard van de ING
Het hele idee er achter is geweldig, daar ben ik het ook helemaal mee eens! Wat mij niet bevalt is dat het bij nu even over komt dat je specifiek PvP moet gaan spelen om de "beste Gear" te halen. Daar pas ik voor hoor, lekker verhaallijnen spelen al dan niet in co-op met vrienden. Dat was bij Destiny voor mij ook altijd de drijfveer. Ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen.justifire schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:32:
Die Darkzone vond ik juist geweldig.
Nou, dat is eigenlijk wel zoals het is, de beste loot vind / verdien je in de Darkzone.Bunta schreef op maandag 18 januari 2016 @ 07:24:
[...]
Het hele idee er achter is geweldig, daar ben ik het ook helemaal mee eens! Wat mij niet bevalt is dat het bij nu even over komt dat je specifiek PvP moet gaan spelen om de "beste Gear" te halen. Daar pas ik voor hoor, lekker verhaallijnen spelen al dan niet in co-op met vrienden. Dat was bij Destiny voor mij ook altijd de drijfveer. Ik hoop dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Nu moet je ook niet als te veel PvP gaan denken over de Darkzone.
Weet natuurlijk niet hoe dit zich gaat ontwikkelen maar tijdens de alpha was 80-90% van de spelers vriendelijk, daardoor is het ook een prima co-op of lonewolf zone.
Maar ja, je hoeft maar net een groepje rogues tegen te komen
Als ik de Gold Edition koop via de Xbox Store, krijg ik dan direct toegang tot de Beta?
Dan heb je geluk gehad, volgens mij heb ik 2x een extraction kunnen doen die niet in een shoot out eindigde. Soms zelfs nadat de extraction weg was, dus dat kost niemand wat maar is het wel lekker chaos als je daar met 8 man staatjustifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:15:
[...]
Weet natuurlijk niet hoe dit zich gaat ontwikkelen maar tijdens de alpha was 80-90% van de spelers vriendelijk, daardoor is het ook een prima co-op of lonewolf zone.
Maar ja, je hoeft maar net een groepje rogues tegen te komen
Daar hoef je geen Gold voor te kopen,die heb je bij de gewone versie ook al.Pukson schreef op maandag 18 januari 2016 @ 11:21:
Als ik de Gold Edition koop via de Xbox Store, krijg ik dan direct toegang tot de Beta?
Dus als ik het goed begrijp kun je in the division ook mekaar per ongelijk slopen in de darkzone? Kan helaas de beta niet spelen om dat ik van 28jan t/m 2feb in frankfurt zit met werk. Preorder dus ook nog niet staan vanwege de beta...
Voor de preorder geplaatst wordt dus nog wel even verdiepen in de game en hier even volgen wat de beta los peutert bij jullie.
Uiteindelijk ben ik zeer waarschijnlijk wel te porren voor The Division! Komt in maart uit als ik het goed heb?
Voor de preorder geplaatst wordt dus nog wel even verdiepen in de game en hier even volgen wat de beta los peutert bij jullie.
Uiteindelijk ben ik zeer waarschijnlijk wel te porren voor The Division! Komt in maart uit als ik het goed heb?
Komt inderdaad in Maart uit.mfreriks schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:29:
Dus als ik het goed begrijp kun je in the division ook mekaar per ongelijk slopen in de darkzone? Kan helaas de beta niet spelen om dat ik van 28jan t/m 2feb in frankfurt zit met werk. Preorder dus ook nog niet staan vanwege de beta...
Als je in een team zit is er tussen jouw team members geen friendly fire. Iedereen buiten je team kan je neerschieten als je dat wil of als je verwacht dat ze dat met jou gaan doen
Ah zo, dacht dat je een darkzone binnen ging met max 4 man en dan mekaar nog kon killen voor loot.. maar darkzone is dus gewoon een public area. Wel super vet concept natuurlijk!!Ereaser schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:42:
[...]
Komt inderdaad in Maart uit.
Als je in een team zit is er tussen jouw team members geen friendly fire. Iedereen buiten je team kan je neerschieten als je dat wil of als je verwacht dat ze dat met jou gaan doen
EDIT: Wel jammer van het berichtje op de FrontPage van tweakers. Brooklyn niet beschikbaar bij release...
[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 18-01-2016 13:24 ]
Altijd scherp schieten zul je bedoelenmfreriks schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:49:
[...]
Ah zo, dacht dat je een darkzone binnen ging met max 4 man en dan mekaar nog kon killen voor loot.. maar darkzone is dus gewoon een public area. Wel super vet concept natuurlijk!!wel super verradelijk, altijd scherp blijven dus xD
EDIT: Wel jammer van het berichtje op de FrontPage van tweakers. Brooklyn niet beschikbaar bij release...
Is dat zeker dat friendly fire uit staat binnen het team ?Ereaser schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:42:
[...]
Komt inderdaad in Maart uit.
Dacht juist in het verleden gelezen te hebben dat je ook je teammaten te grazen kon nemen ?
Had als lonewolf een missie gespeeld met een andere lonewolf, wel 15 minuten samen aan het knallen geweest, elkaar goed support gegeven, missie voltooid, erg vet.
Pakken de gevallen loot op, meneer draait zich om, schiet me af en pikt mijn loot......hahaha
Note to self : 'Trust No One !!!'
friendly fire staat aan, is al bevestigd. Dus watch your back.justifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:06:
[...]
Is dat zeker dat friendly fire uit staat binnen het team ?
Dacht juist in het verleden gelezen te hebben dat je ook je teammaten te grazen kon nemen ?
Had als lonewolf een missie gespeeld met een andere lonewolf, wel 15 minuten samen aan het knallen geweest, elkaar goed support gegeven, missie voltooid, erg vet.
Pakken de gevallen loot op, meneer draait zich om, schiet me af en pikt mijn loot......hahaha

Nou, vind het wel tegenvallen dat de spelwereld in The Division dus vrij klein is. Denk ook, na wat gameplay te hebben gezien, dat ik het niet zal pre-orderen, heb het idee dat het spel uiteindelijk nog wel eens op een flop uit kan lopen. De gameplay an sich ziet er goed uit, maar ik krijg rillingen bij het zien van bijvoorbeeld die basis die je kunt uitbreiden etc., en wil eerst wel eens weten of content ook echt content is. Vrijwel alle Ubisoft games de laatste tijd zitten namelijk overvol met ontzettend eentonige en generieke "content" naar mijn mening, want hier en daar wat verzamelen binnen een rare context en zonder enige diversiteit is IMO geen content, dat voelt me meer als een last aan dan als plezier, en daarvoor speel ik geen game.
Ik dacht van wel, hebben het zelfs nog uit geprobeerd volgens mij. Maar Convoy zegt van niet, dus weet het niet zekerjustifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:06:
[...]
Is dat zeker dat friendly fire uit staat binnen het team ?
[ Voor 5% gewijzigd door Ereaser op 18-01-2016 15:01 ]
Mooi !Ereaser schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:00:
[...]
Ik dacht van wel, hebben het zelfs nog uit geprobeerd volgens mij. Maar Convoy zegt van niet, dus weet het niet zekerIk dacht dat er bedoelt werd dat als je het team verlaat, je gewoon in de sessie blijft. Je kan dus het team verlaten en je oude team mate in zijn rug schieten
Tijd om mijn vriendenlijst eens flink uit te dunnen !!

Het formaaat van de spelwereld zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van een game.ThomasXIV schreef op maandag 18 januari 2016 @ 14:57:
Nou, vind het wel tegenvallen dat de spelwereld in The Division dus vrij klein is. Denk ook, na wat gameplay te hebben gezien, dat ik het niet zal pre-orderen, heb het idee dat het spel uiteindelijk nog wel eens op een flop uit kan lopen. De gameplay an sich ziet er goed uit, maar ik krijg rillingen bij het zien van bijvoorbeeld die basis die je kunt uitbreiden etc., en wil eerst wel eens weten of content ook echt content is. Vrijwel alle Ubisoft games de laatste tijd zitten namelijk overvol met ontzettend eentonige en generieke "content" naar mijn mening, want hier en daar wat verzamelen binnen een rare context en zonder enige diversiteit is IMO geen content, dat voelt me meer als een last aan dan als plezier, en daarvoor speel ik geen game.
Vind Batman Arkham Knight hier een goed voorbeeld van.
De fora stonden destijds ook vol over het kleine formaat van Arkham tov GTA, Watch Dogs of Witcher
En toch was naar mijn idee de balans daarvan echt perfect betreffende formaat van de spelwereld en de hoeveelheid actie binnen die ruimte.
Je bent te voet, afstanden zijn een stuk groter dan de map doet vermoeden, iets dat mij al opviel in de alpha, even ergens naar toe lopen duurt langer dan verwacht.
Kwam trouwens dit artikel tegen, interessant om te lezen !
http://www.forbes.com/sit...#165d84702ffc41e3e9172ffc
Arkham night had je ook je cable en je wagen tot je beschikking en daarbij was dat een single player, niet helemaal te vergelijken.
Nee, als je GTA5 als uitgangspunt neemt, dan heb je dus wel meer detail, maar nog steeds:
-slechts enkele woningen/appartementen kan je in, of ze zijn quest-relateert, key-vault of gewoon goodies.
-'onzichtbare' barrières van bv vuilniszakken waar je gewoon NIET overheen kan
-Niets, maar dan ook niets kan kapot.
-Teleporten naar je base kan natuurlijk wel.
-Auto-walk afk mode
-Invisiwalls op enorm veel plaats (metro-brug, vluchttrappen, dak tegenover je basis)
Maar zelfs dan, snap ik werkelijk niet waarom Ubisoft:
-Eerste gameplay trailer in Brooklyn laat afspelen (impliceert dat dat gebied dus wel al is gemaakt)
-Teaser trailer, wederom in die buurt
-Trailer 'silent night', wederom in die buurt
https://cdn.division.zone...-brooklyn-not-in-game.jpg
Vervolgens kom je meestal maar 2-3 groepjes mobs tegen per straat/blok, de rest is opgevuld met quest-mobs en hier en daar een ronddolende friendly NPC. En dat hele darkzone gebeuren? Wordt dit Destiny PVP-door-je-strot 2.0?
Nee, als je GTA5 als uitgangspunt neemt, dan heb je dus wel meer detail, maar nog steeds:
-slechts enkele woningen/appartementen kan je in, of ze zijn quest-relateert, key-vault of gewoon goodies.
-Auto-walk afk mode
-Invisiwalls op enorm veel plaats (metro-brug, vluchttrappen, dak tegenover je basis)
-Eerste gameplay trailer in Brooklyn laat afspelen (impliceert dat dat gebied dus wel al is gemaakt)
Vervolgens kom je meestal maar 2-3 groepjes mobs tegen per straat/blok, de rest is opgevuld met quest-mobs en hier en daar een ronddolende friendly NPC. En dat hele darkzone gebeuren? Wordt dit Destiny PVP-door-je-strot 2.0?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je gaat van 2 naar 1 vriend?justifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:55:
[...]
Mooi !
Tijd om mijn vriendenlijst eens flink uit te dunnen !!![]()
![]()

Ik hoop alleen dat het geen Whats dogs fail gaat worden...justifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:04:
[...]
Het formaaat van de spelwereld zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van een game.
De fora stonden destijds ook vol over het kleine formaat van Arkham tov GTA, Watch Dogs of Witcher
En toch was naar mijn idee de balans daarvan echt perfect betreffende formaat van de spelwereld en de hoeveelheid actie binnen die ruimte.
Je bent te voet, afstanden zijn een stuk groter dan de map doet vermoeden, iets dat mij al opviel in de alpha, even ergens naar toe lopen duurt langer dan verwacht.
Groots aangekondigd, maar toch behoorlijk snel gestorven
[ Voor 68% gewijzigd door Bullet NL op 18-01-2016 16:30 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Bij deze Jeroen

Ach heb me prima vermaakt met Watch Dogs evenals met bijbehorende DLC, snap ook werkelijk waar niet waarom dat spel zo vergruisd word.[...]
Ik hoop alleen dat het geen Whats dogs fail gaat worden...
Groots aangekondigd, maar toch behoorlijk snel gestorven
Misschien liggen de verwachtingen gewoon veels te hoog tegenwoordig ?
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 18-01-2016 16:37 ]
Precies hier ook, Watch Dogs was een prima titel naar mijn mening, vooral het stiekem hacken van andere online player vond ik een leuke toevoeging.
Maar door wie komt dat? Is de PR afdeling van een uitgever hier niet grotendeels voor verantwoordelijk?justifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:35:
[...]
Ach heb me prima vermaakt met Watch Dogs inclusief de DLC, snap ook werkelijk waar niet waarom dat spel zo vergruisd word.
Misschien liggen de verwachtingen gewoon veels te hoog tegenwoordig ?
Hoe vaak zien we nu al niet dat games terug getuned moeten worden om ze speelbaar te maken/houden op deze generatie hardware?
Ik hoop echt dat het wat anders gaat worden, Ubisoft is een grote uitgever, hoop dat ze nu echt met iets nieuws komen ipv het W_D, FarCry, enz enz.... achtige spel verloop komen.
Ik was trouwens even vergeten dat ik de Season Pass had, lees op de website van Dying Light dat je dan ook The Following DLC krijgt, das nou weer erg leuk.... Heb me geweldig in DL vermaakt! Kijk ook uit naar 9 feb.
[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 18-01-2016 17:02 ]
Vond zelf de PvE in de Alpha ook vrij matig.SinergyX schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:18:
Je hebt wel leuke collectibles, zoals een relletje waarbij je een 3d weergave over de huidige wereld ziet en daarin kan je rond lopen en zie je wat informatie over de betrokken mensen als je op ze richt.
Maar soms lopen gewone mensen maar wat rond te dolen, niet echt representatief voor een apocalyps.
Daarnaast was het PvE gedeelte voor lage levels, hopelijk balanceren ze dat nog.
Ik zie niet hoe PvP in Destiny door-je-strot is, maar ik denk dat dit bij the Division wel zo zal zijn en dat vind ik ook helemaal niet erg zolang je er buiten de Darkzone er niet onder lijdt.
Weet niet hoe het nu is maar bijna alle in-game events in Destiny zijn/waren PvP gerelateerd, dat vind ik PvP door je strot duwen. Ik snap dat er een gigantische user-base is die specifiek voor PvP gaan maar het kan ook overdreven worden. Ik hoop dan ook echt dat PvP geen "verplicht" onderdeel wordt van The Division maar zoals altijd, ieder z'n eigen ding natuurlijk!Ereaser schreef op maandag 18 januari 2016 @ 17:01:
[...]
Ik zie niet hoe PvP in Destiny door-je-strot is, maar ik denk dat dit bij the Division wel zo zal zijn en dat vind ik ook helemaal niet erg zolang je er buiten de Darkzone er niet onder lijdt.
Je bedoelt dingen als Iron Banner en zo? Die laat ik altijd links liggen. Dan ga ik nog liever zinloos op Patrol, kijken hoe hoog ik m'n KD kan krijgen voordat overmoed 'm weer een keertje neersabelt.Bunta schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:59:
[...]
Weet niet hoe het nu is maar bijna alle in-game events in Destiny zijn/waren PvP gerelateerd, dat vind ik PvP door je strot duwen. Ik snap dat er een gigantische user-base is die specifiek voor PvP gaan maar het kan ook overdreven worden. Ik hoop dan ook echt dat PvP geen "verplicht" onderdeel wordt van The Division maar zoals altijd, ieder z'n eigen ding natuurlijk!
Reminds me; ik moet nog 'n keertje een poging wagen om in m'n uppie de Lvl34 Prison of Elders te halen.
Lvl34 is wel te doen denk ik, lvl35 is onmogelijk lijkt mehalofreak1990 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:21:
[...]
Je bedoelt dingen als Iron Banner en zo? Die laat ik altijd links liggen. Dan ga ik nog liever zinloos op Patrol, kijken hoe hoog ik m'n KD kan krijgen voordat overmoed 'm weer een keertje neersabelt.
Reminds me; ik moet nog 'n keertje een poging wagen om in m'n uppie de Lvl34 Prison of Elders te halen.

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 18-01-2016 22:36 ]
Dit weekend ben ik ook van de partij met de Beta voor The Division, add me PukGod
Volgend weekend toch pas?Pukson schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:40:
Dit weekend ben ik ook van de partij met de Beta voor The Division, add me PukGod
Even voor de duidelijkheid: "de beste loot" kan je ook uit gewoon PVE halen.. alleen in de Darkzone is de doopkans wat groter. (De kans dat je met die loot wegkomt is ook kleiner xD)
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Vanaf vandaag weekje gratis EA Access....ben benieuwd...ga wel even een paar games proberen
.
Tegenwoordig niet hoor met level 40Convoy schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:33:
[...]
Lvl34 is wel te doen denk ik, lvl35 is onmogelijk lijkt me
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Hoop op nieuws over nieuwe backward compatible games deze week.... misschien wat nieuwe 'coming soon's, en ein-de-lijk Skate 3! (Staat al even in coming soon geloof ik)
3ds fc: 4270-0926-7440
Arkham Knight had een prima map, maar door de mechanics was eigenlijk alles wel goed bereikbaar. Idem met AC Syndicate of Just Cause 3. Grote maps maar toch begaanbaar.justifire schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:04:
[...]
Het formaaat van de spelwereld zegt natuurlijk niets over de kwaliteit van een game.
Maar die map bij The Division is echt wel klein hoor. Ik denk dat je in 20 minuten wel van de ene naar de andere kant bent gelopen. Als ik zo die kaart zie en wat ik in de alpha heb afgelegd, is het echt een kleine map. Dit probleem had Destiny ook en daardoor werd ook die snel saai.
Als ze nog snel meer DLC eruit kunnen gooien of episodic content leveren post-launch (mbv de season pass bv) dan kan het nog wel interessant zijn. Feit blijft gewoon dat de map veel groter had moeten zijn en je daarbij ook weinig afwisseling gaat krijgen in de omgeving.
Watchdogs was gewoon een prima game. Ja hij was hyped maar daar was men ook gewoon zelf met blote ogen ingetrapt. En vanwege het gezeik op de pc-problemen is dat hele ubi-downgrade probleem gekomen. Enige probleem wat ik er wel mee had is dat het na uitspelen ook meteen klaar was. De DLC die uitkwam was ook meer van hetzelfde en niet echt origineel of interessant te noemen. Arkham Knight DLC vond ik overigens ook erg mager, zeker voor die prijs (5x een kwartier content erbij voor de prijs van een game, woeptiedo).Bullet NL schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:45:
[...]
Maar door wie komt dat? Is de PR afdeling van een uitgever hier niet grotendeels voor verantwoordelijk?
Hoe vaak zien we nu al niet dat games terug getuned moeten worden om ze speelbaar te maken/houden op deze generatie hardware?
Ik hoop echt dat het wat anders gaat worden, Ubisoft is een grote uitgever, hoop dat ze nu echt met iets nieuws komen ipv het W_D, FarCry, enz enz.... achtige spel verloop komen.
Ik was trouwens even vergeten dat ik de Season Pass had, lees op de website van Dying Light dat je dan ook The Following DLC krijgt, das nou weer erg leuk.... Heb me geweldig in DL vermaakt! Kijk ook uit naar 9 feb.
Veel games hebben de laatste tijd overigens problemen dat ze achteraf gezien veel te klein zijn en te weinig originele content leveren. Just Cause had ook veel meer moeten hebben, zeker op het grote eiland is het gewoon te snel afgeraffeld om de launch te kunnen halen.
Die Dying Light DLC lijkt me ook wel leuk, maar ik denk dat ik alsnog weer het meeste plezier ga hebben met het dropkicken van zombies van daken af
Mja er is (net als met Watchdogs) veel veranderd aan de game. Zal bij Tom Clancy Ghost Recon Wildlands ook wel weer gebeuren gok ik zo. Daarom is het wel jammer dat ze bij Ubisoft zoveel nog aanpassen. Toont meer aan dat de concept-divisie niet echt aansluit op wat er gemaakt gaat worden. Denk dat ze daar beter wat techdemo's kunnen gaan maken om te kijken of iets werkt, dan er meteen trailers e.d. van te maken.SinergyX schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:18:
Arkham night had je ook je cable en je wagen tot je beschikking en daarbij was dat een single player, niet helemaal te vergelijken.
-Auto-walk afk mode
Het zal me neit verbazen als die plekken nog wel terugkomen of dat het misschien prologue content is (je begon immers bij level 4 en kwam per heli aan), maar de hoeveelheid content lijkt erg karig. Als het dan nog wel van niveau is wat er is en het verhaal pakkend is, dan heeft dat nog altijd wel een beentje voor op Destiny wat echt een aanfluiting was (weinig content met warrig verhaal, ongeïnspireerde gameplay en muffe karakters). Ik denk ook dat je het meer moet zien als een third person coop shooter RPG (of whatever) dan een MMO met grote uitgebreide wereld. Je speelt toch vooral met kleine groepjes een bepaald verhaal en niet echt quest voor quest.
Momenteel zit ik nogal te twijfelen wat ik zal doen. De alpha speelde op zich wel prima en de game spreekt me wel aan, maar het lijkt veel te weinig content te zijn met redelijk doorsnee gameplay. Het is een beetje de x-factor kwijt en daarbij is er ook geen zak bekend van de DLC. En als ik zo de dingen bekijk lijkt de beta precies hetzelfde te gaan worden als de alpha. Ik vond het overigens wel opvallend dat ik van alle youtubers die bij het pers-evenement waren geweest, bij niemand heb gezien dat het level 4-stuk waar ze allemaal mee begonnen identiek was aan de alpha. Alleen het level 20 stuk was nieuw en schijnbaar ook het pc-gedeelte. Maar daar doen ze dan weer mega geheimzinnig over.
Al met al vraag ik het me af of het de prijs wel waard zal zijn.
Ow ja, dacht even dit weekend!
Hoppa er komt weer een update aan!
Brand new experiences and updates which will start to rollout to Xbox One Preview:
See who’s in a Party: Xbox One Preview participants will be able to see who’s in a Party before joining. When you view the profile of a friend who is in a Party in the guide, you will now be able to see who else they’re playing with. Click the ‘Chat’ button which appears immediately below the user to jump in and see who is in the Party.
Gamerscore Leaderboard: In Xbox One Preview, go to the Achievements section of your profile by clicking ‘View Achievements’ through the sign-in tab of the guide to check out the revived Gamerscore Leaderboard. Through the Gamerscore Leaderboard, see where you stand relative to your friends by comparing total gamerscore, as well as biggest gains over a rolling 30-day period. Click on the Gamerscore Leaderboard to see the full list of all your friends.
Re-arrange Pins on Home and access them offline: Many of you have told us that you want Pins on your Xbox One Home to be easier to organize. In Preview, you will now be able to rearrange individual pins. We also made Pins accessible for launching when you are offline.
Updating Activity Feed in Xbox One: Your activity feed in Xbox One Preview will inform you when there are new items in your feed. Clicking the link will take you to the top of your feed where you’ll see a run-down of the newest posts, so that you always have the freshest content at your fingertips.
Joinable Twitch Broadcasts: You want it to be easier to watch your friend’s game broadcasts. In Preview, Game Hubs as well as the game tile will allow you to easily launch Twitch.tv broadcasts if friends are broadcasting.
Improvements to Suggested Friends: Looking for people who you might know on Xbox or top content creators to follow? Check out the new Friend Suggestions area in Community and the Friends list in the Guide on Xbox One. Friend Suggestions include the gamertag, real name (if shared), gamerpic or Xbox Avatar image, and the reason the suggestion was made to you. Click through from the suggestion to view the member’s full profile and choose to grow your friends list.
Hide games from ‘ready-to-install’ list: Fans asked that we re-enable the ability to hide content like betas, trials, games, and apps that they no longer want to install. Xbox One Preview members will be able to start using this feature again.
Avator Store_Console_Xbox app
Updates coming to Xbox One Preview and the Xbox Beta app that make gaming on any platform better:
Avatar Store: Equip your avatar with the latest avatar items in the newly-integrated ‘Avatar Store’. On the console, the Store is built right into the Xbox Avatars app and on Windows 10 PCs and phones, access the Store through the Xbox Avatars app. Get access to the entire catalog of new and oldie-but-goodie items, including free items. As you’re perusing catalogs, enjoy the ability to preview the items on your avatar real-time before you buy.
Xbox News: Xbox News is a one-stop source for all the latest information about new hardware, console updates, game releases, tournaments like the Halo World Championship, breaking entertainment content, and more. This month, both Xbox Beta app and Xbox One Preview audiences will see Xbox News posts in their activity feed to make it easier to stay up to date on all things Xbox.
Improvements to Trending: Across Xbox One Preview and Xbox Beta app experiences this month for console and Windows 10 PCs and phones, you’ll notice a new access point for Trending items to the right of the Community tab on your console and in the left menu area of the Xbox app. This gets you to a dedicated Trending landing page with the most popular topics across Xbox Live surfaced at the top followed by an inspirational assortment of top videos, screenshots, achievements, and more that members across the community have created or unlocked. Consider friending or following publishers of content that you like.
Suggested friends: In both the Xbox One Preview and Xbox Beta app, we’re making it easier to get details on your suggested friends. Starting this month, if you click ‘see all’ or double tap on the shortlist of friend suggestions in any scenario, you will be pointed to a full-screen view of all suggested friends.
Across both Xbox One Preview and the Xbox Beta app, January brings the injection of Trending topics and friend suggestions into your activity feed.
Compact mode for Xbox App: With this update to the Xbox Beta app, we’ve moved additional functions to compact mode which will enable you to quickly switch between your friends’ view, your party, messages and activity alerts. A quick click allows you to keep an eye on what your friends are up to, while multi-tasking on your Windows PC!
As we commence our first update of 2016, I want to thank you for your continued support. The Xbox community cast over 6.5 million votes on Xbox Feedback in 2015, contributing to our system updates. 2016 is shaping up to be an even bigger year for gamers and we’re looking forward to bringing you exciting updates to continually improve your gaming experience.
Brand new experiences and updates which will start to rollout to Xbox One Preview:
See who’s in a Party: Xbox One Preview participants will be able to see who’s in a Party before joining. When you view the profile of a friend who is in a Party in the guide, you will now be able to see who else they’re playing with. Click the ‘Chat’ button which appears immediately below the user to jump in and see who is in the Party.
Gamerscore Leaderboard: In Xbox One Preview, go to the Achievements section of your profile by clicking ‘View Achievements’ through the sign-in tab of the guide to check out the revived Gamerscore Leaderboard. Through the Gamerscore Leaderboard, see where you stand relative to your friends by comparing total gamerscore, as well as biggest gains over a rolling 30-day period. Click on the Gamerscore Leaderboard to see the full list of all your friends.
Re-arrange Pins on Home and access them offline: Many of you have told us that you want Pins on your Xbox One Home to be easier to organize. In Preview, you will now be able to rearrange individual pins. We also made Pins accessible for launching when you are offline.
Updating Activity Feed in Xbox One: Your activity feed in Xbox One Preview will inform you when there are new items in your feed. Clicking the link will take you to the top of your feed where you’ll see a run-down of the newest posts, so that you always have the freshest content at your fingertips.
Joinable Twitch Broadcasts: You want it to be easier to watch your friend’s game broadcasts. In Preview, Game Hubs as well as the game tile will allow you to easily launch Twitch.tv broadcasts if friends are broadcasting.
Improvements to Suggested Friends: Looking for people who you might know on Xbox or top content creators to follow? Check out the new Friend Suggestions area in Community and the Friends list in the Guide on Xbox One. Friend Suggestions include the gamertag, real name (if shared), gamerpic or Xbox Avatar image, and the reason the suggestion was made to you. Click through from the suggestion to view the member’s full profile and choose to grow your friends list.
Hide games from ‘ready-to-install’ list: Fans asked that we re-enable the ability to hide content like betas, trials, games, and apps that they no longer want to install. Xbox One Preview members will be able to start using this feature again.
Avator Store_Console_Xbox app
Updates coming to Xbox One Preview and the Xbox Beta app that make gaming on any platform better:
Avatar Store: Equip your avatar with the latest avatar items in the newly-integrated ‘Avatar Store’. On the console, the Store is built right into the Xbox Avatars app and on Windows 10 PCs and phones, access the Store through the Xbox Avatars app. Get access to the entire catalog of new and oldie-but-goodie items, including free items. As you’re perusing catalogs, enjoy the ability to preview the items on your avatar real-time before you buy.
Xbox News: Xbox News is a one-stop source for all the latest information about new hardware, console updates, game releases, tournaments like the Halo World Championship, breaking entertainment content, and more. This month, both Xbox Beta app and Xbox One Preview audiences will see Xbox News posts in their activity feed to make it easier to stay up to date on all things Xbox.
Improvements to Trending: Across Xbox One Preview and Xbox Beta app experiences this month for console and Windows 10 PCs and phones, you’ll notice a new access point for Trending items to the right of the Community tab on your console and in the left menu area of the Xbox app. This gets you to a dedicated Trending landing page with the most popular topics across Xbox Live surfaced at the top followed by an inspirational assortment of top videos, screenshots, achievements, and more that members across the community have created or unlocked. Consider friending or following publishers of content that you like.
Suggested friends: In both the Xbox One Preview and Xbox Beta app, we’re making it easier to get details on your suggested friends. Starting this month, if you click ‘see all’ or double tap on the shortlist of friend suggestions in any scenario, you will be pointed to a full-screen view of all suggested friends.
Across both Xbox One Preview and the Xbox Beta app, January brings the injection of Trending topics and friend suggestions into your activity feed.
Compact mode for Xbox App: With this update to the Xbox Beta app, we’ve moved additional functions to compact mode which will enable you to quickly switch between your friends’ view, your party, messages and activity alerts. A quick click allows you to keep an eye on what your friends are up to, while multi-tasking on your Windows PC!
As we commence our first update of 2016, I want to thank you for your continued support. The Xbox community cast over 6.5 million votes on Xbox Feedback in 2015, contributing to our system updates. 2016 is shaping up to be an even bigger year for gamers and we’re looking forward to bringing you exciting updates to continually improve your gaming experience.
Net sinds tijden weer eens GoW multiplayer opgestart
man man man wat ben ik hier slecht in zeg xD
man man man wat ben ik hier slecht in zeg xD
Meer mensen last van dat de one enorm lang duurt over het opstarten? Dat aanmelden zeg maar?
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Jip heb ik ook.RawChild schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:41:
Meer mensen last van dat de one enorm lang duurt over het opstarten? Dat aanmelden zeg maar?
Dat nie zo zeer, merkte wel dat ik bij GoW geen xp kreeg vanwege een verbindingsfout... kon wel online spelen. Titanfall kan geen servers vinden... dus er is wel wat loos lijkt me.RawChild schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:41:
Inderdaad een storingmfreriks schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:55:
[...]
Dat nie zo zeer, merkte wel dat ik bij GoW geen xp kreeg vanwege een verbindingsfout... kon wel online spelen. Titanfall kan geen servers vinden... dus er is wel wat loos lijkt me.
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Net wanneer ik Resident Evil 0 eindelijk wil gaan spelen
Hier heb ik al enige tijd last van en na elke update lijkt het steeds langer te duren. Zowel reboot als uit standbyRawChild schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 18:41:
Verwijderd
Het lijkt een cache probleem te zijn. Doe je een hard reset dan werkt het opstarten weer snel.
Dat kan je gewoon doen hoor, niet iedereen had er last van . Vanaf 19:00 kon ik weer ark survival evolved spelens0kkie schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 20:53:
Net wanneer ik Resident Evil 0 eindelijk wil gaan spelen
Het zou beter zijn als ze een clear cache optie implementeren, maar ze focussen liever op features dat weinig tot niets te maken heeft met de core-business van het ding. Ik heb liever solutions dan workarounds
Mag je mij uitleggen hoe je Skolas solo wil doen

Heb net even de wiki over Skolas' Revenge gelezen. Op zich zou het te doen moeten zijn, ware het niet dat Bungie er bij 70% resterende HP een 'Devouring Essence' debuff in brengt, waardoor je per se met z'n driëen moet zijn om hem te kunnen verslaan. Beetje zielig als je het mij vraagt, maar zo is BungieVision nu eenmaal.Convoy schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 23:21:
[...]
Mag je mij uitleggen hoe je Skolas solo wil doen
Er zijn maar 2 PvP events Iron Banner en Trials of Osiris. Klopt dat er een tijdje geen PvE events zijn geweest na het originele Queens Wrath event, maar toen was er ook geen Trials of Osiris.Bunta schreef op maandag 18 januari 2016 @ 19:59:
[...]
Weet niet hoe het nu is maar bijna alle in-game events in Destiny zijn/waren PvP gerelateerd, dat vind ik PvP door je strot duwen. Ik snap dat er een gigantische user-base is die specifiek voor PvP gaan maar het kan ook overdreven worden. Ik hoop dan ook echt dat PvP geen "verplicht" onderdeel wordt van The Division maar zoals altijd, ieder z'n eigen ding natuurlijk!
En al die events waren timed en hoefden niet gespeeld te worden voor de beste loot, want raids dropten gear van het zelfde level of hoger.
Niet onmogelijk, maar wel lastigConvoy schreef op maandag 18 januari 2016 @ 22:33:
[...]
Lvl34 is wel te doen denk ik, lvl35 is onmogelijk lijkt me
Waarom is een game mechanic zielig? Die begrijp ik niet helemaal... Overigens, Skolas is solo te doen, er zijn al zat mensen die 'm gesolo'd hebben, je moet gewoon de laatste 70% erg hard eraf schieten.halofreak1990 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 00:28:
[...]
Heb net even de wiki over Skolas' Revenge gelezen. Op zich zou het te doen moeten zijn, ware het niet dat Bungie er bij 70% resterende HP een 'Devouring Essence' debuff in brengt, waardoor je per se met z'n driëen moet zijn om hem te kunnen verslaan. Beetje zielig als je het mij vraagt, maar zo is BungieVision nu eenmaal.
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Je kan de Essence nu gewoon blokken met een zwaard en het overlevenhalofreak1990 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 00:28:
[...]
Heb net even de wiki over Skolas' Revenge gelezen. Op zich zou het te doen moeten zijn, ware het niet dat Bungie er bij 70% resterende HP een 'Devouring Essence' debuff in brengt, waardoor je per se met z'n driëen moet zijn om hem te kunnen verslaan. Beetje zielig als je het mij vraagt, maar zo is BungieVision nu eenmaal.
Het lastigste is alle mines op tijd te dismantlen.
Een cold-boot is ook een workaround maar werkt wel.Mikayu schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 22:20:
Het zou beter zijn als ze een clear cache optie implementeren, maar ze focussen liever op features dat weinig tot niets te maken heeft met de core-business van het ding. Ik heb liever solutions dan workarounds
Xbox uitzetten door de powerknop op console 5 seconden in te drukken. Minuutje wachten. Xbox weer aanzetten met de eigen powerknop. Klaar.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Vandaar ook de vraaghalofreak1990 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 00:28:
[...]
Ja idd thanks voor de tip.Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:59:
Het lijkt een cache probleem te zijn. Doe je een hard reset dan werkt het opstarten weer snel.
Erg mooi gemaakt, zorgt wel voor de goede sfeer!justifire schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:48:
Pak de popcorn er maar bij voor *The Division - The Movie*
[video]
Pff mijn xbox herkent opeens mijn Ziggo decoder niet meer. Andere hier ook last van? De decoder werkt verder prima als ik hem rechtsreeks aansluit. Heb alle hdmi kabels ook gecheckt en die werken ook gewoon nog.
edit
the f*ck, opeens doet hij het weer. 10 minuten staan klooien en nadat ik dit tikte sprong dat ding weer aan.
edit
the f*ck, opeens doet hij het weer. 10 minuten staan klooien en nadat ik dit tikte sprong dat ding weer aan.
[ Voor 23% gewijzigd door vali op 20-01-2016 23:29 ]
Had ik gisteravond ook met mijn Humax i5200HDR. Alleen maar de melding dat de verbinding met de decoder weg was. Na een herstart van de Xbox werkte het wel weer.vali schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 23:03:
Pff mijn xbox herkent opeens mijn Ziggo decoder niet meer. Andere hier ook last van? De decoder werkt verder prima als ik hem rechtsreeks aansluit. Heb alle hdmi kabels ook gecheckt en die werken ook gewoon nog.
Sinds twee of drie preview updates geleden heb ik steeds vaker trouwens dat de Xbox de Humax even niet meer ziet. Een rondje zappen wordt op die manier een hele onderneming. Het lijkt of het misgaat bij iedere wisseling van transport stream. Dus zappen tussen de NPO-zenders gaat normaal, maar zap je dan naar de BBC dan gaat dat eerst via het 'connection lost'-scherm. Tot een maand of 2-3 geleden had ik dat nooit, dus het lijkt geïntroduceerd in één van de recente updates.
Ik heb hier ook last vast. Duurt soms wel een minuut om uit standby te komen.Mikayu schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 21:20:
[...]
Hier heb ik al enige tijd last van en na elke update lijkt het steeds langer te duren. Zowel reboot als uit standby
Witcher 2 (360) is momenteel gratis.
Dit spel is nog niet BC maar zal het in de toekomst wel worden (als het goed is)
Dit spel is nog niet BC maar zal het in de toekomst wel worden (als het goed is)
Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem (al gun ik het andere natuurlijk niet!). Ik had in het verleden wel eens vaker de error dat ik geen verbinding had met mijn decoder, maar dat ging na enkele seconde weer weg. Dit keer bleef het een lange tijd in beeld staan. Hopelijk komt MS snel met een fix hiervoor, want irritant is het wel.RobinFM schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:17:
[...]
Had ik gisteravond ook met mijn Humax i5200HDR. Alleen maar de melding dat de verbinding met de decoder weg was. Na een herstart van de Xbox werkte het wel weer.
Sinds twee of drie preview updates geleden heb ik steeds vaker trouwens dat de Xbox de Humax even niet meer ziet. Een rondje zappen wordt op die manier een hele onderneming. Het lijkt of het misgaat bij iedere wisseling van transport stream. Dus zappen tussen de NPO-zenders gaat normaal, maar zap je dan naar de BBC dan gaat dat eerst via het 'connection lost'-scherm. Tot een maand of 2-3 geleden had ik dat nooit, dus het lijkt geïntroduceerd in één van de recente updates.
Daarnaast, ze zouden toch met de mogelijkheid komen dat je tv op iedere xbox app kon bekijken? Kon mij zoiets herinneren dat ze dat zeiden. Ik kan op mijn Windows 10 plex kijken en gamen vanaf mijn xbox, maar tv kijken wordt geblokkeerd.
[ Voor 3% gewijzigd door vali op 21-01-2016 10:37 ]
Was dat niet uitsluitend met de USB tuner en niet je hdmi input? Zoiets stond me bij.vali schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:37:
[...]
Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem (al gun ik het andere natuurlijk niet!). Ik had in het verleden wel eens vaker de error dat ik geen verbinding had met mijn decoder, maar dat ging na enkele seconde weer weg. Dit keer bleef het een lange tijd in beeld staan. Hopelijk komt MS snel met een fix hiervoor, want irritant is het wel.
Daarnaast, ze zouden toch met de mogelijkheid komen dat je tv op iedere xbox app kon bekijken? Kon mij zoiets herinneren dat ze dat zeiden. Ik kan op mijn Windows 10 plex kijken en gamen vanaf mijn xbox, maar tv kijken wordt geblokkeerd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace