Bedankt voor de tip! Vorige week bijna aangeschaft voor 39 euro. Gelukkig niet gedaanwes- schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:19:
Witcher 2 (360) is momenteel gratis.
Dit spel is nog niet BC maar zal het in de toekomst wel worden (als het goed is)
Edit: In de NL store is hij momenteel helemaal niet meer aan te schaffen..
Kan hem inderdaad ook niet vinden in de NL store. Alleen buitenlandse store... en als ik hem daar wil aanschaffen krijg ik uiteraard de melding dat die niet in mijn regio beschikbaar is. Jammer, wil deze toch echt nog wel een keer doen.wes- schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:19:
Witcher 2 (360) is momenteel gratis.
Dit spel is nog niet BC maar zal het in de toekomst wel worden (als het goed is)
Ik gok dat, aangezien de link en-CA aangeeft, je een VPN naar California moet opzetten om het te kopen/verkrijgen.mfreriks schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:27:
[...]
Kan hem inderdaad ook niet vinden in de NL store. Alleen buitenlandse store... en als ik hem daar wil aanschaffen krijg ik uiteraard de melding dat die niet in mijn regio beschikbaar is. Jammer, wil deze toch echt nog wel een keer doen.
Wel raar dat die niet in NL store meer staat...Notna schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Ik gok dat, aangezien de link en-CA aangeeft, je een VPN naar California moet opzetten om het te kopen/verkrijgen.
Ik heb em zonder problemen aangeschaft. Maar mijn account is ook Amerikaans. Ik heb geen VPN gebruikt.Notna schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:31:
[...]
Ik gok dat, aangezien de link en-CA aangeeft, je een VPN naar California moet opzetten om het te kopen/verkrijgen.
Edit: nope; hij lijkt te kijken naar het land van je account en niet van je IP.
[ Voor 31% gewijzigd door Notna op 21-01-2016 11:50 ]
To date, millions of Xbox gamers around the world have logged more than 21 million hours playing Xbox One Backward Compatibility games – and today we’re adding a few more to the list.
In addition to adding a few new titles to the backward compatibility list, we’re also going to start releasing titles as they become available rather than a set monthly launch date. What this means for you is that you won’t have to wait to find out the latest titles; we’ll release whatever is available, when they’re available, once each title has received the engineering and publisher stamp of approval.
For more details, check out Here’s What’s in Store for Xbox One Backward Compatibility over at Xbox Wire. You can always find the current list of backward compatibly titles and other useful information on my Xbox One Backward Compatibility FAQ.
New Xbox One Backward Compatibility Titles
Aegis Wing
Age of Booty
Counter-Strike: GO
Jeremy McGrath’s Offroad
Sam & Max Save the World
Skullgirls
Small Arms
Soulcalibur
Space Giraffe
The Witcher 2: Assassins of Kings
And finally, Xbox One and Xbox 360 owners in select regions can download The Witcher 2: Assassins of Kings for free on Xbox.com anytime between now and February 5.
Jammer eigenlijk dat de The Witcher 2 maar in een paar regio's gratis is en dus niet in Nederland. Lijst vind ik verder ook tegenvallen, met alleen maar arcade op The Witcher na.
[ Voor 44% gewijzigd door RickS29 op 21-01-2016 15:22 ]
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Waar en wanneer komt die beta code voor gegarandeerde toegang?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Iig niet in NL gratis. Net geprobeerd te kopen, maar dan krijg ik de melding dat de aanbieding in in mijn regio geldig is.RickS29 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:13:
Major Nelson heeft zojuist de nieuwe lijst bekend gemaakt met back-compat titels.
To date, millions of Xbox gamers around the world have logged more than 21 million hours playing Xbox One Backward Compatibility games – and today we’re adding a few more to the list.
Jan Release Back Compat_HERO
In addition to adding a few new titles to the backward compatibility list, we’re also going to start releasing titles as they become available rather than a set monthly launch date. What this means for you is that you won’t have to wait to find out the latest titles; we’ll release whatever is available, when they’re available, once each title has received the engineering and publisher stamp of approval.
For more details, check out Here’s What’s in Store for Xbox One Backward Compatibility over at Xbox Wire. You can always find the current list of backward compatibly titles and other useful information on my Xbox One Backward Compatibility FAQ.
New Xbox One Backward Compatibility Titles
Aegis Wing
Age of Booty
Counter-Strike: GO
Jeremy McGrath’s Offroad
Sam & Max Save the World
Skullgirls
Small Arms
Soulcalibur
Space Giraffe
The Witcher 2: Assassins of Kings
And finally, Xbox One and Xbox 360 owners in select regions can download The Witcher 2: Assassins of Kings for free on Xbox.com anytime between now and February 5.
Jammer eigenlijk dat de The Witcher 2 maar in een paar regio's gratis is. Lijst vind ik verder ook tegenvallen, met alleen maar arcade op The Witcher na.
Overigens valt het me op de dat de meeste BC games uit de Microsoft Studios komen. Games als COD en Battlefield (resp, Dice/EA/Treyarch/Infinity Ward) zitten er niet tussen
XBL: MRE Inc
Die code krijg je niet bij pre-order uit de ms-store.Bunta schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:15:
............ Enkele pagina's geleden heb ik ergens gezegd dat ik geen games meer zou pre-orderen, mijn voornemen was iets te voorbarig en heb per ongeluk een VPN opgezet naar Argentinië en toen...... De rest moge duidelijk zijn
.
Waar en wanneer komt die beta code voor gegarandeerde toegang?
Rond 26 januari krijgen we een bericht met een downloadlink naar de beta.
Voor degenen die de alpha gespeeld hebben, deze kan van de schijf verwijderd worden, de beta is een nieuwere build en geen upgrade van de alpha.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mocht je deze game echt graag willen hebben zou je altijd je live account even snellen kunnen migreren naar noord Amerika, maakt niet uit of het Canada of de VS zelf is. Account verhuizingen zijn drie keer per jaar mogelijk.MRE-Inc schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:21:
[...]
Iig niet in NL gratis. Net geprobeerd te kopen, maar dan krijg ik de melding dat de aanbieding in in mijn regio geldig is.
Overigens valt het me op de dat de meeste BC games uit de Microsoft Studios komen. Games als COD en Battlefield (resp, Dice/EA/Treyarch/Infinity Ward) zitten er niet tussenHet gros zijn games die ik toch al niet zou kopen en spelen.
Volgens de Ubisoft Website wel!justifire schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:24:
[...]
Die code krijg je niet bij pre-order uit de ms-store.
Rond 26 januari krijgen we een bericht met een downloadlink naar de beta.
Correctie:
Pre-purchases made via Xbox Store, PlayStation®Store, or Steam will not require a code. In these cases, access to the beta is automatically granted!
Nog een vraag aangezien Sniper maar 20USD is met DwG, is het wat!?
[ Voor 26% gewijzigd door Bunta op 21-01-2016 15:33 ]
Er is op het forum van backwards compatibility te zien dat COD: Black Ops (deel1) toegevoegd word aan de BCMRE-Inc schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:21:
[...]
Iig niet in NL gratis. Net geprobeerd te kopen, maar dan krijg ik de melding dat de aanbieding in in mijn regio geldig is.
Overigens valt het me op de dat de meeste BC games uit de Microsoft Studios komen. Games als COD en Battlefield (resp, Dice/EA/Treyarch/Infinity Ward) zitten er niet tussenHet gros zijn games die ik toch al niet zou kopen en spelen.
edit: zie ook http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility (helemaal onderaan)
[ Voor 7% gewijzigd door kevlar01 op 21-01-2016 17:17 . Reden: link toegevoegd ]
Verwijderd
Ik hoop dat ze die er snel opzetten inclusief de DLC.kevlar01 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:16:
Er is op het forum van backwards compatibility te zien dat COD: Black Ops (deel1) toegevoegd word aan de BC
Heb me er prima mee vermaakt, altijd leuk zo'n double-testicle-shotBunta schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:26:
Nog een vraag aangezien Sniper maar 20USD is met DwG, is het wat!?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zo juist ook deze gebruikt, werkte prima!Boinkie schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:30:
[...]
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn
En inderdaad met mijn Nederlandse creditcard van de ING
Heb wel een adres in Buenos Aires moeten instellen als adresgegevens van NL mijn Creditcard?
Zojuist nogmaals gekeken en hij staat er nu wel bij in de NL store (gratis!) :-). Nu aan het downloaden. Ben benieuwd, spel nooit gespeeld, maar Witcher 3 is echt geweldig.mfreriks schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:35:
[...]
Wel raar dat die niet in NL store meer staat...
Het is echt alleen dat het aanmelden erg lang duurt. Of hij liegt en moet nog allemaal achtergrond meuk laden.MasterMido schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 09:46:
[...]
Ik heb hier ook last vast. Duurt soms wel een minuut om uit standby te komen.
Zo'n hard reset is een slechte workaround die je elke 3 dagen uit moet voeren voor een paar seconden winst
Yup, hier zojuist gratis binnengehaald \o/ (Gewoon in NL).Farside schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:14:
Zojuist nogmaals gekeken en hij staat er nu wel bij in de NL store (gratis!) :-). Nu aan het downloaden. Ben benieuwd, spel nooit gespeeld, maar Witcher 3 is echt geweldig.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Het is mij nu wel gelukt te kopen voor 0 euro. Je moet idd de juiste store hebben ondanks dat op xboxwire staat dat hij alleen in US, Canada, Frankrijk en Duitsland gratis is.mfreriks schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:27:
[...]
Kan hem inderdaad ook niet vinden in de NL store. Alleen buitenlandse store... en als ik hem daar wil aanschaffen krijg ik uiteraard de melding dat die niet in mijn regio beschikbaar is. Jammer, wil deze toch echt nog wel een keer doen.
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8024e4d0855
en GBMRE-Inc schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:56:
[...]
Het is mij nu wel gelukt te kopen voor 0 euro. Je moet idd de juiste store hebben ondanks dat op xboxwire staat dat hij alleen in US, Canada, Frankrijk en Duitsland gratis is.
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
iid
**Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in the U.S., Canada, United Kingdom, France and Germany. The giveaway is from January 21 (6 a.m. PST) through February 5 (12 a.m. UTC).
Is het de 20 Euro waard naar jou mening?justifire schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Heb me er prima mee vermaakt, altijd leuk zo'n double-testicle-shot
[video]
Om toch The Division weer even aan te kaarten, heb mijn schema bekeken en heb de 29e en 30e weekend. Laat dan nou toevallig de Beta zijn
Bedankt voor de quote! The witcher 2 staat hier ook in de wachtrij nu!Farside schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 20:14:
[...]
Zojuist nogmaals gekeken en hij staat er nu wel bij in de NL store (gratis!) :-). Nu aan het downloaden. Ben benieuwd, spel nooit gespeeld, maar Witcher 3 is echt geweldig.
Vond het de €60,- al waard. Voor twee tientjes zeker aan te radenBunta schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:56:
[...]
Is het de 20 Euro waard naar jou mening?
Om toch The Division weer even aan te kaarten, heb mijn schema bekeken en heb de 29e en 30e weekend. Laat dan nou toevallig de Beta zijn

Ja het artikel op xbox.com is ook bijgewerkt:M4ngler schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 22:04:
Ik mag mijn 360 region niet wijzigen... Maar volgens mij is The Witcher 2 nu ook in NL gratis.
Klagen op Twitter helpt blijkbaar. Ik snap dat nog steeds niet bij Microsoft. Klaarblijkelijk willen ze op elk vlak de strijd verliezen met Sony (Games), Google en Apple (telefoons). Vorige week was er ook al een of andere actie voor een jaar gratis Office365. Ga je naar de website, staat daar WEER: Available in US, Canada, UK, Germany.**Free download of The Witcher 2: Assassins of Kings is available in all markets excluding Japan. The giveaway is from January 21 (6 a.m. PST) through February 5 (12 a.m. UTC).
En de overige landen in de EU dan ? En de landen in de rest van de wereld ? Tuurlijk hoeft Microsoft niks gratis weg te geven, maar doe het of wereldwijd, of helemaal niet. Stel jij trakteert op taart op je werk omdat je jarig bent, maar alleen de mensen die langer zijn dan 1,85meter mogen een stukje pakken en opeten ondanks dat er genoeg is om iedereen te voorzien van 2 stukken taart.. Dan krijg je toch scheve gezichten bij de rest van je collega's die kleiner zijn ?
Microsoft maakt keer op keer van zulke fouten en ze schijnen er niet van te leren. Ze zijn in Redmond ook nog steeds verbaasd waarom de xbox one zo slecht verkoopt.

[ Voor 48% gewijzigd door MRE-Inc op 22-01-2016 07:31 ]
Xbox one verkoopt de helft meer x1s dan 360 in de tijd dat de x1 uit isMRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:23:
[...]
Ja het artikel op xbox.com is ook bijgewerkt:
[...]
Klagen op Twitter helpt blijkbaar. Ik snap dat nog steeds niet bij Microsoft. Klaarblijkelijk willen ze op elk vlak de strijd verliezen met Sony (Games), Google en Apple (telefoons). Vorige week was er ook al een of andere actie voor een jaar gratis Office365. Ga je naar de website, staat daar WEER: Available in US, Canada, UK, Germany.
En de overige landen in de EU dan ? En de landen in de rest van de wereld ? Tuurlijk hoeft Microsoft niks gratis weg te geven, maar doe het of wereldwijd, of helemaal niet. Stel jij trakteert op taart op je werk omdat je jarig bent, maar alleen de mensen die langer zijn dan 1,85meter mogen een stukje pakken en opeten ondanks dat er genoeg is om iedereen te voorzien van 2 stukken taart.. Dan krijg je toch scheve gezichten bij de rest van je collega's die kleiner zijn ?
Microsoft maakt keer op keer van zulke fouten en ze schijnen er niet van te leren. Ze zijn in Redmond ook nog steeds verbaasd waarom de xbox one zo slecht verkoopt.
..
Microsoft moet zich aan de wetten en regels houden in elk land. Daarom is er soms geen actie in NL/BE
Heb toch Sniper 3 maar gehaald voor 20 USD, ben benieuwd hoe de game is. Voor die paar centen kan het geen miskoop zijn en het is de Ultimate Edition ook nog.
Sniper 3 is leuk. Heb hem zelf zo stealth mogelijk proberen te spelen ipv Rambo er door heen met guns blazing....Bunta schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:18:
Heel apart, ik moest mijn Xbox One uit de US instellingen halen en op Nederlands zetten om mijn gratis Witcher 2 game zichtbaar te krijgen in My Games & Apps. Normaal gesproken heb ik dit nooit met 360 BC games!
Heb toch Sniper 3 maar gehaald voor 20 USD, ben benieuwd hoe de game is. Voor die paar centen kan het geen miskoop zijn en het is de Ultimate Edition ook nog.
Verwijderd
Als ik verjaardagstaart haal, zorg ik nooit dat er taart beschikbaar is voor collega's op een andere locatie. Zou ik dat wel moeten doen? Je vergelijking is krom. Je punt natuurlijk niet. MS slaat de plank vaker mis mbt globale markt. Denk ook aan rewards, prijspuntenverschil tussen markten voor digitale aankopen, aanbiedingen en misschien de grootste voor dit topic: regionale release One. Hierdoor hebben enorm veel vrienden en collega's een PS4. Terwijl ze hiervoor een 360 hadden. Vooral al mijn oude COD vriendjes (iets meer casual gamers allemaal die alleen COD en fifa spelen,). Hebben nu een PS. Lekker handig van MS.MRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:23:
[...]
Ja het artikel op xbox.com is ook bijgewerkt:
[...]
Klagen op Twitter helpt blijkbaar. Ik snap dat nog steeds niet bij Microsoft. Klaarblijkelijk willen ze op elk vlak de strijd verliezen met Sony (Games), Google en Apple (telefoons). Vorige week was er ook al een of andere actie voor een jaar gratis Office365. Ga je naar de website, staat daar WEER: Available in US, Canada, UK, Germany.
Fair deal to meMRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:23:
Stel jij trakteert op taart op je werk omdat je jarig bent, maar alleen de mensen die langer zijn dan 1,85meter mogen een stukje pakken en opeten ondanks dat er genoeg is om iedereen te voorzien van 2 stukken taart.. Dan krijg je toch scheve gezichten bij de rest van je collega's die kleiner zijn ?
Als je zin hebt om coop te spelen stuur je maar een inviteBunta schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:18:
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 22-01-2016 10:08 ]
Nu pak je kuddegedrag in een vergelijking van 'landje voortrekken' waar MS weinig tot niets kan doen in NL, NL heeft gewoon belachelijke regeltjes mbt acties en wedstrijden.. denk je dat ik blij was met Gran Turismo Signature edition om te lezen dan NL is uitgesloten van deelname van de GT Academy?Verwijderd schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:54:
Als ik verjaardagstaart haal, zorg ik nooit dat er taart beschikbaar is voor collega's op een andere locatie. Zou ik dat wel moeten doen? Je vergelijking is krom. Je punt natuurlijk niet. MS slaat de plank vaker mis mbt globale markt. Denk ook aan rewards, prijspuntenverschil tussen markten voor digitale aankopen, aanbiedingen en misschien de grootste voor dit topic: regionale release One. Hierdoor hebben enorm veel vrienden en collega's een PS4. Terwijl ze hiervoor een 360 hadden. Vooral al mijn oude COD vriendjes (iets meer casual gamers allemaal die alleen COD en fifa spelen,). Hebben nu een PS. Lekker handig van MS.
Elke regionale release heeft issues, elke actie (niet alleen MS) moet soms landen uitsluiten, soms vertraagd, soms door de regeltjes. En wees eerlijk, NL is gewoon een klein landje met bijzonderheden en uitzonderingen, dat de extra moeite het veelal simpelweg niet waard is.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Settings van de store heb ik gewoon in het Nederlands staan.
Edit: Na random gedoe werkt het ineens wel, achja
[ Voor 13% gewijzigd door R4m0n_46 op 22-01-2016 10:44 ]
Deze link heeft voor mij gewerkt... http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8024e4d0855R4m0n_46 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:43:
Ik krijg nog telkens bij het willen aanschaffen van The Witcher 2 'This offer is not valid in your region'.
net ook Sniper elite maar aangeschaft, RU store voor +- 13,-
Ik heb hem net nogmaals aangeschaft ondanks dat ik hem ooit voor ~€7 gekocht heb. Hij stond ook niet in mijn lijst met BC games, dus gelukkig dat hij gratis isR4m0n_46 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:43:
Ik krijg nog telkens bij het willen aanschaffen van The Witcher 2 'This offer is not valid in your region'.
Weet jij of iemand anders of het klopt dat Sniper Elite III op de XBox One inderdaad geen stereoscopic 3D modus heeft? In tegenstelling tot de PS4 versie, die deze modus wel heeft helaas.justifire schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 17:29:
[...]
Heb me er prima mee vermaakt, altijd leuk zo'n double-testicle-shot
[video]
Ik ben namelijk op zoek naar een leuke 3D game op de X1, maar ik heb deze tot dusver helaas niet kunnen vinden. Misschien heeft er iemand tips hiervoor!
En zover ik weet, zijn die er ook niet. Enige die je dan hebt, zijn BC games, dacht GOW wel 3D ondersteuning had. Ik ken uberhaubt nog maar weinig games die 3D ondersteunen, zelfs op de PC.Steven030 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:00:
Ik ben namelijk op zoek naar een leuke 3D game op de X1, maar ik heb deze tot dusver helaas niet kunnen vinden. Misschien heeft er iemand tips hiervoor!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat het door regelgeving soms niet mogelijk, prima. Maar nu was het binnen 2 uur gefixed dat de game ook in NL beschikbaar was. Dan vraag ik me echt af of het aan de regeltjes ligt of dat iemand gewoon vergeten is een vinkje te zetten bij Nederland in een of ander menuutje.SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:40:
[...]
Nu pak je kuddegedrag in een vergelijking van 'landje voortrekken' waar MS weinig tot niets kan doen in NL, NL heeft gewoon belachelijke regeltjes mbt acties en wedstrijden.. denk je dat ik blij was met Gran Turismo Signature edition om te lezen dan NL is uitgesloten van deelname van de GT Academy?
Elke regionale release heeft issues, elke actie (niet alleen MS) moet soms landen uitsluiten, soms vertraagd, soms door de regeltjes. En wees eerlijk, NL is gewoon een klein landje met bijzonderheden en uitzonderingen, dat de extra moeite het veelal simpelweg niet waard is.
Dan heb je nog de miscommunicatie. Als het echt zo zou zijn dat MS zich aan bepaalde regeltjes moet houden in een land, dan zet je op je blog post er toch bij van: Available in US, UK, FR, DE. Other countries coming soon. Dan haal je veel onduidelijkheid weg bij xbox gamers. Dat je het lijstje dan alsnog later aanvult is dan prima....Nu heb ik echt het idee dat MS een paar landen heeft geselecteerd en bij de rest dacht van: fuck it.....zoek het maar uit..... Dan gaan mensen klagen via social media en dan wordt het bericht aangepast naar wereldwijd gratis behalve japan.....
Hebben nu al 5-7x Max: The curse Brotherhood gekregen

Gamertag: timmie271
Hoe weet je nu zeker dat klagen de oplossing was? Of het was inderdaad een foutje, of ze moesten nog ergens toestemming voor krijgen, achter de schermen kan je nooit kijken.MRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:16:
[...]
Dat het door regelgeving soms niet mogelijk, prima. Maar nu was het binnen 2 uur gefixed dat de game ook in NL beschikbaar was. Dan vraag ik me echt af of het aan de regeltjes ligt of dat iemand gewoon vergeten is een vinkje te zetten bij Nederland in een of ander menuutje.
Dan heb je nog de miscommunicatie. Als het echt zo zou zijn dat MS zich aan bepaalde regeltjes moet houden in een land, dan zet je op je blog post er toch bij van: Available in US, UK, FR, DE. Other countries coming soon. Dan haal je veel onduidelijkheid weg bij xbox gamers. Dat je het lijstje dan alsnog later aanvult is dan prima....Nu heb ik echt het idee dat MS een paar landen heeft geselecteerd en bij de rest dacht van: fuck it.....zoek het maar uit..... Dan gaan mensen klagen via social media en dan wordt het bericht aangepast naar wereldwijd gratis behalve japan.....
En het maakt niet uit wat je neerzet, mensen gaan zeuren (ik noem dat niet 'klagen'). 'Soon' is verre van 'niet onduidelijk', heb je ook een stormvloed wanneer 'soon' dan is.
Ik ben opgegroeid met games rond het simpele feit, Nederland is een fucking klein flut landje die bij elke actie initieel er niet bij zit en ik heb er al lang vrede mee (maarja.. gratis en Nederland..).
Hier ook.triple__vince schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:17:
Als ik naar xbox.com ga en de pagina op US zet kan ik de the witcher 2 toch niet downloaden...blijf de melding krijgen dat het aanbod niet geldig is mijn regio..
Echter via de link die M4ngler hier gepost had werkte het wel
Eh...ik heb hem gewoon[ via de Nederlandse store (gratis) kunnen downloaden...triple__vince schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:17:
Als ik naar xbox.com ga en de pagina op US zet kan ik de the witcher 2 toch niet downloaden...blijf de melding krijgen dat het aanbod niet geldig is mijn regio..
Begreep trouwens dat MS NL er nog wel mee bezig is....MRE-Inc schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:23:
[...]
[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 22-01-2016 15:32 ]
Je link is stuk, volgens Google moet dit hem zijn:mfreriks schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Deze link heeft voor mij gewerkt... http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8024e4d0855
net ook Sniper elite maar aangeschaft, RU store voor +- 13,-
Werkt niet bij mij overigens. Al tussen meerdere landen geswitched qua taalsettings op die website en ook met proxies geprobeerd. Not valid in your region.
MS mag hem dus houden
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Bij mij werkt deze in het Nederlands, bij de Nederlandse store: http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8024e4d0855DeMoN schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:40:
[...]
Je link is stuk, volgens Google moet dit hem zijn:
Werkt niet bij mij overigens. Al tussen meerdere landen geswitched qua taalsettings op die website en ook met proxies geprobeerd. Not valid in your region.
MS mag hem dus houden
Ik heb dus niet die in de Xbox One categorie, maar die in de 360 categorie "gekocht". Dan staat hij, als hij BC is, op de Xbox One onder "te installeren games" of iets in die trend.
Wel eerst even je store op Nederland(s) zetten alvorens je de link opent.
[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 22-01-2016 16:46 ]
Mja, thanks, maar geloof me, hij doet 't nietSteven030 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:45:
[...]
Bij mij werkt deze in het Nederlands, bij de Nederlandse store: http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d8024e4d0855
Ik heb dus niet die in de Xbox One categorie, maar die in de 360 categorie "gekocht". Dan staat hij, als hij BC is, op de Xbox One onder "te installeren games" of iets in die trend.
Wel eerst even je store op Nederland(s) zetten alvorens je de link opent.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Dat is natuurlijk een vergelijking van niks.Rockvee2 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 07:52:
[...]
Xbox one verkoopt de helft meer x1s dan 360 in de tijd dat de x1 uit is
..
Microsoft moet zich aan de wetten en regels houden in elk land. Daarom is er soms geen actie in NL/BE
Je moet het spiegelen aan de huidige markt en de directe concurrenten. Dan krijg je een idee van het potentieel. En dan zie je dat de PS4 het simpelweg véél beter doet. Wat op zich oud nieuws is natuurlijk.
Overigens zijn ze daar inmiddels echt niet verbaasd over. De introductie (en bijhorende communicatie vanuit MS) van de XB1 kon gewoon niet slechter, dat weten ze zelf achteraf ook wel. Die schade gaan ze echter gedurende de looptijd van de XB1 niet meer goedmaken.
Overigens is het wel goed nieuws voor de opvolger van de XB1, als die er komt. Want de fouten die MS maakte bij de ontwikkeling en intro daarvan, die wil men echt niet nog een keer maken.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Maar dan moet er wel wat meer gebeuren zodra de Xbox Two komt, al die PS4 kopers krijg je niet zomaar terug met een goeie persconferentie en wat gameplay beelden.Rossi46 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:21:
Overigens is het wel goed nieuws voor de opvolger van de XB1, als die er komt. Want de fouten die MS maakte bij de ontwikkeling en intro daarvan, die wil men echt niet nog een keer maken.
Daarvoor moeten ze echt aan de bak, ding eerder en/of goedkoper op de markt brengen of een heel stuk krachtiger maken dan de "next gen" concurrentie.
Als het weer een gelijktijdige release wordt met vergelijkbare hardware dan kan het ook voor de volgende generatie nog wel eens heel moeilijk worden.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Heb gisteren m'n xbox rma gestuurd ivm eventueel een defect waardoor hij heel af en toe vastloopt tijdens gamen. Ik wil hem gaan verkopen als ik hem terug heb. Heb hem nu 2 maanden en eigenlijk ben ik er wel klaar mee. Ga lekker verder met gamen op m'n pc.
Ik heb the crew + wild run DLC bij. Kan ik die compleet verkopen of alleen the crew omdat dat via een code ging? Die kreeg ik bij het spel als losse download. Is die DLC account gebonden en is hij weg zodra ik m'n xbox standaard maak? Of kan de volgende koper hem ook downloaden. Kan natuurlijk ook gewoon m'n account erbij verkopen aangezien ik die toch niet meer ga gebruiken
[ Voor 16% gewijzigd door mike30 op 23-01-2016 01:18 ]
Fijn. Wat een onzin. Dat doet hier geen enkele winkelier dus waarom microsoft wel?
Note. Ik kan hier even de link of quote niet plakken. Geen idee waarom Edge dat in dit scherm blokt. Zal zo wel even achter de pc gaan zitten. Zoek ondertussen naar Xbox Commerce Expansion Adjustment en dan vind je vast wel wat.
Gamertag: YazNL
Huge fail. Als dat zo is gaan mensen nooit meer volledig over naar digitaal aankopen. En dat is alles wat ze wilde aan het begin bij de XBO.Yaz schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 07:13:
Ms gaat nu zwaar inzetten op giftcards blijkt uit een developer nieuwsbrief die ik heb gekregen. Als resultaat daarvan (om de kosten te verdelen ofzo) zullen alle aankopen die gedaan worden met een giftcard nu 2.24% duurder worden.
Fijn. Wat een onzin. Dat doet hier geen enkele winkelier dus waarom microsoft wel?
Note. Ik kan hier even de link of quote niet plakken. Geen idee waarom Edge dat in dit scherm blokt. Zal zo wel even achter de pc gaan zitten. Zoek ondertussen naar Xbox Commerce Expansion Adjustment en dan vind je vast wel wat.
Edit: even opgezocht en het is dus dat de ontwikkelaars minder krijgen van deze aankopen, niet dat de consument meer betaald.
Beetje raar vind ik het ook wel want er is vast een x percentage gift cards dat nooit ingelost wordt, dus dat is pure winstderving de kosten van een giftcard systeem weer compenseert.
[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 23-01-2016 07:32 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dat is moeilijker dan je denkt op een console en zie ik dus echt niet gebeuren. Hoop stiekem wel dat MS wel wat sneller met een volgende console komt, want de XBO (en trouwens ook de PS4) zijn het gewoon net niet.SinergyX schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 22:52:
Simpel, superkrachtig ding met BC voor XBO en X360, geef nieuwe games een low en high setting, zodat je ze op XBO of XB2 kan spelen, problem solved.
Overigens is het 2,24% van het bedrag, dus een game van $60,- levert een ontwikkelaar $1.34 minder op
Blanco pagina zal wel aan je browser liggen denk ik, probeer een andere browser of wat andere browser instellingen anders.Phusebox schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:01:
Ik snap trouwens niet hoe jullie via bijvoorbeeld VyprVPN in Argentinië kopen. Op de Xbox site krijg ik telkens een error, nog voordat ik betalingsgegevens kan kiezen en als ik dan naar mijn Microsoft account ga en daar een betaaloptie toe wil voegen dan laadt hij telkens een blanco pagina.
Verder is het niet ander als:
- VyprVPN verbinden met Argentinië
- Ga naar xbox.com
- Stel je regio in op Argentinië
- Zoek je game
- Kopen
- Stel indien gewenst een betaalmogelijk in (CC)
- Gebruik een Argentijns adres
Geen probleem hier, ook net The Division via AR store gekocht a € 37,24Phusebox schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:01:
Ik snap trouwens niet hoe jullie via bijvoorbeeld VyprVPN in Argentinië kopen. Op de Xbox site krijg ik telkens een error, nog voordat ik betalingsgegevens kan kiezen en als ik dan naar mijn Microsoft account ga en daar een betaaloptie toe wil voegen dan laadt hij telkens een blanco pagina.

Is het al 08/03/2016?
[ Voor 3% gewijzigd door Convoy op 23-01-2016 15:36 ]
Maar jij bent jinxed. Zodra er ook maar iets van Xbox in de naam is, gaat het kapot dood bij jePhusebox schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:01:
Jij bent echt een bijzonder mens...Phusebox schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:01:
Zoals Bunta het schrijft en het werkt gewoon.... Mocht je niet zeker zijn van het feit dat je VPN echt in Argentinië zit gebruik je http://whatismyipaddress.com/
ps. zijn hier boven klaar met het haantjesgedrag?
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 23-01-2016 16:42 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
http://www.24-7gamer.com/...d-music-isnt-coming-soon/Xbox One Background Music Isn’t Coming Soon
Head of Xbox Phil Spenser answered some questions on twitter. Something he is known for doing a fair bit, but one of the questions that came up was in regards to the Background Music feature that currently has around 22,000 votes on the feedback website.
This is what Phil had to say about the feature. Background music is coming, but it looks like its going to be another couple of months before its going to be ready for us to get our hands on.
At least we can rest easy knowing that it is going to be coming. Remember that good things come to
those who wait!
Best jammer dat het zo lang moet duren. Lekker muziek luisteren tijdens het gamen is echt een verrijking. Zo lastig lijkt het me niet om een app op de achtergrond actief te laten

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2016 16:46 ]
Verwijderd
Aan je account. Zo lang je geen andere One als home instelt kan de nieuwe eigenaar jouw addon gebruiken.mike30 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:19:
Wat kan ik doen als ik m'n xbox verkoop en ik heb een spel fysiek met een add on die dowloadable via een code was. Staat dit gelocked aan m'n account of aan de xbox of beide?
Okay maar dan moet de nieuwe eigenaar op mijn xbox id spelen of haal ik nou een id of account door elkaar?Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:48:
[...]
Aan je account. Zo lang je geen andere One als home instelt kan de nieuwe eigenaar jouw addon gebruiken.
Games kan je niet spelen als je de disc niet meer hebt, afaik. Als je de disc meeverkoopt, kan de nieuwe eigenaar op zijn/haar nieuwe account, niet jouw DLC spelen.mike30 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 21:52:
[...]
Okay maar dan moet de nieuwe eigenaar op mijn xbox id spelen of haal ik nou een id of account door elkaar?
Persoonlijk zou ik nooooit het account meegeven tenzij je dit alleen hebt gemaakt voor Xbox en verder niets; als je dat wel doet, zorg er dus wel voor dat je het password even reset, alle creditcards/PayPal/etc loskoppelt en dat je al je online vrienden uit je lijst haalt (en een bericht stuurt dat je niet meer online zal komen).
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb bij aanschaf zo'n outlook adres aangemaakt puur voor xbox. Heb alleen m'n 2 weken xbox live gebruikt die erbij zatenMAX3400 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 23:09:
[...]
Games kan je niet spelen als je de disc niet meer hebt, afaik. Als je de disc meeverkoopt, kan de nieuwe eigenaar op zijn/haar nieuwe account, niet jouw DLC spelen.
Persoonlijk zou ik nooooit het account meegeven tenzij je dit alleen hebt gemaakt voor Xbox en verder niets; als je dat wel doet, zorg er dus wel voor dat je het password even reset, alle creditcards/PayPal/etc loskoppelt en dat je al je online vrienden uit je lijst haalt (en een bericht stuurt dat je niet meer online zal komen).
En voor de rest dus ook geen vrienden erop want ben meer een offline speler. Dan zal ik wel m'n wachtwoord wijzigen voor m'n outlook account en die desgewenst meegeven. Heb er geen CC gegevens op zitten omdat ik die niet heb en eventuele aankopen zou ik gewoon doen met zo'n prepaid kaart.
Bedankt voor de reply.
Ik moest hem weer op NL-NL zetten voordat hij erbij stond bij mij.mfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:37:
Meerdere mensen last van het probleem dat The Witcher 2 assassins of kings niet in het download lijstje staan bij my games and apps?
Je zal m wel eerst voor niks moeten kopenmfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:37:
Meerdere mensen last van het probleem dat The Witcher 2 assassins of kings niet in het download lijstje staan bij my games and apps?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ik heb een 1tb xbox en die zal op gegeven moment ook vol lopen. Tomb Raider edition, dus 2x game als download code binnengehaald en Halo 5 op schijfje. Als ik Halo verwijder, zal die vast opnieuw gaan installeren als ik hem er weer instop. Als ik de Tomb Raiders verwijder, kan ik ze dan terugzoeken in de store wat ik heb aangeschaft?
Alles wat je ooit gedownload en/of aangeschaft hebt kun je terugvinden bij My games & apps (of mijn games en apps in het NL).mithras schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:01:
Gerelateerd aan vraag van mike30: hoe zit het als je games verwijderd?
Ik heb een 1tb xbox en die zal op gegeven moment ook vol lopen. Tomb Raider edition, dus 2x game als download code binnengehaald en Halo 5 op schijfje. Als ik Halo verwijder, zal die vast opnieuw gaan installeren als ik hem er weer instop. Als ik de Tomb Raiders verwijder, kan ik ze dan terugzoeken in de store wat ik heb aangeschaft?
Scroll helemaal naar rechts en daar vind je al je games terug (als ze niet meer op je xbox staan).
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro
Ja die games zijn ge-linked aan je Xbox Live Accountmithras schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:01:
Ik zet nu meestal gewoon YouTube open naast het spel, maar dan mis je weer een deel van je scherm.Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:45:
[...]
http://www.24-7gamer.com/...d-music-isnt-coming-soon/
Best jammer dat het zo lang moet duren. Lekker muziek luisteren tijdens het gamen is echt een verrijking. Zo lastig lijkt het me niet om een app op de achtergrond actief te laten.
Ah kijk, vanavond maar eens even naar kijken!Luuk_horst schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Ik moest hem weer op NL-NL zetten voordat hij erbij stond bij mij.
@greyfox, goedemorgen

Tijdens het solo gamen altijd xbox geluid door mn tv speakers, muziek door mijn sonos heen! Werkt als een zonnetje, vooral met diablo of race spellen. Want de muziek in forza wordt je ook helemaal simpel van als je de lijst 2x gehoord hebt.Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:45:
[...]
http://www.24-7gamer.com/...d-music-isnt-coming-soon/
Best jammer dat het zo lang moet duren. Lekker muziek luisteren tijdens het gamen is echt een verrijking. Zo lastig lijkt het me niet om een app op de achtergrond actief te laten.
Ik heb het ook. Had het er met support over en die zei dat de download nog niet overal beschikbaar was... Fijn om te weten dat mensen die hem gratis krijgen hem eerder in de BC kunnen downloaden dan ik, want ik heb wel 7 hele euro's voor dat spel betaald!mfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:37:
Zal vanavond ook met de Xbox regio op NL proberen.
Hahaha ik weet het alleen niet zeker hoor :-) Wat ik zelf had gezien is dat als ik naar de store ging, dan stond er bundle only, dus ik heb m zelf ook nog niet kunnen downloaden. Ik zal vanavond ook maar eens gaan kijken ofzo.mfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:39:
[...]
Ah kijk, vanavond maar eens even naar kijken!
@greyfox, goedemorgen
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Die VPN lijkt wel 56 euro per jaar te kosten. Zijn er ook andere manieren dat je weet?Bunta schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 14:33:
[...]
Blanco pagina zal wel aan je browser liggen denk ik, probeer een andere browser of wat andere browser instellingen anders.
Verder is het niet ander als:Ik "woon" bijvoorbeeld in een Bed&Breakfast in Buenos Aires
- VyprVPN verbinden met Argentinië
- Ga naar xbox.com
- Stel je regio in op Argentinië
- Zoek je game
- Kopen
- Stel indien gewenst een betaalmogelijk in (CC)
- Gebruik een Argentijns adres
Je moet ook gewoon die wat gratis is pakken,maandelijks 500MB dataverbruik.Steven030 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:16:
[...]
Die VPN lijkt wel 56 euro per jaar te kosten. Zijn er ook andere manieren dat je weet?
Ik stuur je vanmiddag wel even een referral link als ik thuis ben.Steven030 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:16:
[...]
Die VPN lijkt wel 56 euro per jaar te kosten. Zijn er ook andere manieren dat je weet?
Verwijderd
Je weet ook dat het heel makkelijk is om een externe harde schijf aan de Xbox te koppelen? Western Digital en Seagate verkopen ook specifiek 2TB schijven voor de Xbox One. Niet dat het veel uitmaakt welk merk je eigenlijk koopt maar die van Seagate is groen met een Xbox logo. Ook geinig, wel duurder. Ik heb er zelf een van WD.mithras schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:01:
Is gewoon deze:Steven030 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:16:
[...]
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn
En dan die wat gratis is pakken.
Jullie hebben helemaal gelijk, excuus. Dankjulliewel!maurieske72 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:08:
[...]
Is gewoon deze:
https://www.goldenfrog.com/NL/vyprvpn/buy-vpn
En dan die wat gratis is pakken.
Geen dank.Steven030 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:27:
[...]
Jullie hebben helemaal gelijk, excuus. Dankjulliewel!
Referral linkjes worden niet gewaardeerd op een forum, ook niet op GoT.Bunta schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:42:
[...]
Ik stuur je vanmiddag wel even een referral link als ik thuis ben.
Een aanbeveling van een VPN service is prima, maar probeer er zelf niet financieel beter van te worden....
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 25-01-2016 15:00 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
En wie zegt dat ik die open en bloot in het topic zelf zou gaan plaatsen?Bullet NL schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:00:
[...]
Referral linkjes worden niet gewaardeerd op een forum, ook niet op GoT.
Een aanbeveling van een VPN service is prima, maar probeer er zelf niet financieel beter van te worden....
Geloof niet dat je er geld voor krijg hoor, volgens mij 500MB data per maand extra op een gratis account.
Maar goed om te zien dat de moderators scherp blijven!
Ik vind het erg leuk spel. Co-op is echt tof. Lekker maf en veel aktie. Idd raar en jammer dat hij nooit in de sale voorbij komt. Dat is nu echt het nadeel van digitaal only willen. Maar er is vast ergens een doosje met een disc te vinden voor weinig.mfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
Trouwens al heeuuull lang aan het twijfelen over Dead Rising 3... Uiteraard zwerft er hier wel 1 of meerdere rond die deze game gespeeld hebben. Is die de moeite? Komt nooit voorbij in de sale ook... Ook al een tijdje de hoop dat die als GwG ter beschikking komt
Gamertag: YazNL
Dat heb ik nou met Rysemfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
Trouwens al heeuuull lang aan het twijfelen over Dead Rising 3... Uiteraard zwerft er hier wel 1 of meerdere rond die deze game gespeeld hebben. Is die de moeite? Komt nooit voorbij in de sale ook... Ook al een tijdje de hoop dat die als GwG ter beschikking komt
Mijn Xbox staat standaard op UK en hij stond na het 'kopen' gewoon netjes in de lijstLuuk_horst schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:59:
[...]
Ik moest hem weer op NL-NL zetten voordat hij erbij stond bij mij.
Niet dat ik die ouwe meuk ooit ga spelen, het gaat om het idee
Onlangs nog even gespeeld en damn, ziet er nog steeds fantastisch uit.
Vooral dat gebied richting de Wickerman
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 25-01-2016 16:59 ]
Die zag ik volgens mij ergens bij digitalgameprices voor gratis voorbij komen.
Online kan je weinig meer vinden, maar wat heb ik een lol gehad met die wapens en hordes zombies afmakenmfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
Ik zet gewoon de versterker op tuner of aux, dan stuurt ie het beeld gewoon door maar heb ik wel mijn eigen muziek. Vooral fijn bij Forza ja, die liedjes heb ik nu ook al tig keer gehoord. Vond die klassieke muziek zelfs interessant wordenmfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 09:41:
[...]
Tijdens het solo gamen altijd xbox geluid door mn tv speakers, muziek door mijn sonos heen! Werkt als een zonnetje, vooral met diablo of race spellen. Want de muziek in forza wordt je ook helemaal simpel van als je de lijst 2x gehoord hebt.

Gamertag: timmie271
kan The walking dead nog wat van leren
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace