Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:43
Phusebox schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:31:
Hoe download je de bèta van the division eigenlijk? Krijg je dan een bericht via xbox of een key?
Bericht via xbox maar geen key.Als het goed is krijg je morgen bericht.Zou 48 uur voor de beta zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
maurieske72 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:38:
[...]

Bericht via xbox maar geen key.Als het goed is krijg je morgen bericht.Zou 48 uur voor de beta zijn.
Phuse kennende zal dit in zijn geval wel niet gebeuren :p

Dus bij deze de link (ook voor de overige tweakerts natuurlijk ;) )
https://store.xbox.com/en...16-4e89-858f-b49b77a29e11
Store op Singapore zetten en 25.82 GB downloaden maar !

[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 25-01-2016 20:26 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog 2 games geinstalleerd, nieuwe build lijkt blijkbaar nu een ' installing..' te laten zien met een 3 cijferig accuraat percentage voorgang :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:54

TheVMaster

Moderator WOS
Zohw....m'n nieuwe Xbox is ook binnen van Amazon. Productiedatum december 2014.....maar wel een gloednieuwe met (na registratie) ook gewoon 2 jaar garantie.....I love Amazon O-)

[ Voor 53% gewijzigd door TheVMaster op 25-01-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:51:
Zohw....m'n nieuwe Xbox is ook binnen van Amazon. Productiedatum december 2014.....maar wel een gloednieuwe met (na registratie) ook gewoon 2 jaar garantie.....I love Amazon O-)
Amazon is goed maar nieuwe garantie had je altijd gekregen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
The Witcher 2 ook geinstalleerd heren! inderdaad even de xbox op NL-NL zetten en dan is het in orde!:) Als ik het zo lees zijn er tegen die tijd vast wel mensen die co-op dead rising wil knallen?:D had al even gekeken, volgens mij maar 1 co-op chevo!! dat scheelt natuurlijk wel! :D

Na PvZ GW2 gespeelt te hebben, de eerste weer eens aangeslenterd! speelt toch wel heerlijk weg!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27
justifire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:50:
[...]

Ooops! What happened to this page?

We’ve moved some things around.

The page you are looking for may have a new location, or is no longer available. You might want to:

Start again from the homepage.
Check that you are using the website for your country or region.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Phusebox schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:50:
[...]

The page you are looking for may have a new location, or is no longer available. You might want to:

Wees gerust, die krijg ik ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mfreriks schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:03:
The Witcher 2 ook geinstalleerd heren! inderdaad even de xbox op NL-NL zetten en dan is het in orde!:) Als ik het zo lees zijn er tegen die tijd vast wel mensen die co-op dead rising wil knallen?:D had al even gekeken, volgens mij maar 1 co-op chevo!! dat scheelt natuurlijk wel! :D

Na PvZ GW2 gespeelt te hebben, de eerste weer eens aangeslenterd! speelt toch wel heerlijk weg!! :)
Vanavond dus echt even proberen mijn Xbox op NL te zetten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 26-01-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo.... de demo van The Division komt hier binnen, idd via de Singapore store.... Het werkt fantastisch....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-09 11:17
als je een game met een creditcard uit de argentinie store koopt met een vpn gaat de bank die shit dan nie blokkeren of wordje dan gebeld door de bank ivm fraude ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Bullet NL schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:07:
Zo.... de demo van The Division komt hier binnen, idd via de Singapore store.... Het werkt fantastisch....
Net even gekeken maar als ik hier de store aanpas en dan naar de Beta ga krijg ik een foutmelding.
Ben ik gewoon te laat? :/

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik heb afgelopen week de pre-order gekocht en gisteren zag ik de Beta gewoon klaar staan om te installeren...heb er verder niets aan/voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:57:
[...]

Net even gekeken maar als ik hier de store aanpas en dan naar de Beta ga krijg ik een foutmelding.
Ben ik gewoon te laat? :/
Heb je een pre-order staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
smoken schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:10:
Ik heb afgelopen week de pre-order gekocht en gisteren zag ik de Beta gewoon klaar staan om te installeren...heb er verder niets aan/voor gedaan.
Waar zag je deze klaar staan? website of op de xbox zelf? Indien het laatste, linkje? :)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
The Division is eindelijk ook bij mij aan het downloaden, gewoon via de normale NL store.
Wel eerst even je code inwisselen die op je uplay account staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:35:
The Division is eindelijk ook bij mij aan het downloaden, gewoon via de normale NL store.
Ik krijg die gasten van support maar niet te pakken, ik krijg geen redeem key vanuit m'n digitale pre-order, ik heb nu via een beta key (op m'n PC ubi account) alsnog een redeem key gekregen, maar zonder dat heb ik nog steeds geen idee hoe ik vanuit een digitale pre-order dan aan de game moet komen.

In m'n games & apps heb ik nog steeds enkel die 108MB placeholder.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Yaz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:26:
[...]

Waar zag je deze klaar staan? website of op de xbox zelf? Indien het laatste, linkje? :)
Bij mij stond ie gisterenavond ineens onder "klaar om te installeren" op de xbox zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
smoken schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:59:
[...]

Bij mij stond ie gisterenavond ineens onder "klaar om te installeren" op de xbox zelf.
Top. Ga ik vanavond gelijk eens kijken. Zou het onzinnig vinden als ik een code moet invoeren en dat heb ik ook nergens anders gelezen dus dat zal ook wel niet.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Origins schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:35:
Wel jammer...ik zie alleen dit
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
Ik heb de gold editie. De bèta kon ik vinden op de game pagina op de one. In het contains veld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
TheVMaster schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:37:
[...]

Wel jammer...ik zie alleen dit
[...]
Dat had ik ook rond 12 uur, uurtje later opnieuw ingelogd en de code stond er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:21

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op maandag 25 januari 2016 @ 22:51:
Wow ben jij even gematst met de extra 2 jaar garantie, proficiat. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Origins schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:12:
[...]

Dat had ik ook rond 12 uur, uurtje later opnieuw ingelogd en de code stond er.
Ach..ik heb hem nu maar gepre-ordered...wilde de game toch wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je een betacode van Ubi moet krijgen voor Xbox One, dan staat ie hier:
https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access
Mits je bv de alpha hebt gespeeld, een beta-key hebt verzilverd of een pre-order hebt ergens. Bij mij stond er in ieder geval 1

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Heb hem gisteravond gewoon via die link binnen kunnen halen, maar zag dat ze hem 3 uur later offline hadden gehaald omdat je blijkbaar ook zonder pre-order/betacode/alpha de beta binnen kon hengelen :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:13:
[...]

Heb hem gisteravond gewoon via die link binnen kunnen halen, maar zag dat ze hem 3 uur later offline hadden gehaald omdat je blijkbaar ook zonder pre-order/betacode/alpha de beta binnen kon hengelen :D
en dat zeg je nu :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
mfreriks schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:21:
Trouwens al heeuuull lang aan het twijfelen over Dead Rising 3... Uiteraard zwerft er hier wel 1 of meerdere rond die deze game gespeeld hebben. Is die de moeite? Komt nooit voorbij in de sale ook... Ook al een tijdje de hoop dat die als GwG ter beschikking komt :+
Sale? Als in...? Ik heb zelf Dead Rising 3 toendertijd gratis met Games with Gold gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:11
halofreak1990 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:05:
[...]

Sale? Als in...? Ik heb zelf Dead Rising 3 toendertijd gratis met Games with Gold gehaald.
Huh welke Games with Gold? Ik heb sinds de Xbone alle games geselecteerd als ze interessant genoeg waren maar Dead Rising 3 heb ik dan gemist :(

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
justifire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:13:
[...]

Ik heb meteen jou link gebruikt via de Singapore store en de game gedownload heb ik dan verder geen key meer nodig?

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee dat zei ik gisteravond slome ! :+
Marvie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:45:
[...]

Ik heb meteen jou link gebruikt via de Singapore store en de game gedownload heb ik dan verder geen key meer nodig?
Dit word gezegd, weten we pas zeker als de beta live gaat (Donderdag 10.00 uur)
Ik zelf heb een pre-order staan voor de Gold Edition naast gespeeld te hebben in de alpha, dus ik had zowiezo al toegang.

[ Voor 54% gewijzigd door justifire op 26-01-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:52:
[...]

[...]

Ik zelf heb een pre-order staan voor de Gold Edition naast gespeeld te hebben in de alpha, dus ik had zowiezo al toegang.
Ik heb de Beta al op mijn Xbox staan, via de Singapore store. Het is een losse download, naast het spel. Hij is alleen nog niet unlockt (net zo als met een game alsware).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
justifire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:52:
[...]

[...]

Ik heb de Beta ff opgestart en kwam in het intro scherm waarin staat dat we los kunnen op 28-1-2016 dus het lijkt er op dat ik verder geen key nodig heb.

ff tot donderdag wachten en kijken of ik kan spelen, als dat werkt heb ik nog een key in de mail voor een liefhebber ;)

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Laatst online: 24-09 07:39
Marvie schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:32:
[...]

Ik heb de Beta ff opgestart en kwam in het intro scherm waarin staat dat we los kunnen op 28-1-2016 dus het lijkt er op dat ik verder geen key nodig heb.

ff tot donderdag wachten en kijken of ik kan spelen, als dat werkt heb ik nog een key in de mail voor een liefhebber ;)
Mag ik die dipsen mits beschikbaar dan tegen die tijd. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
Martinspire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 16:08:
Als je een betacode van Ubi moet krijgen voor Xbox One, dan staat ie hier:
https://account-uplay.ubi.com/en-GB/beta-access
Mits je bv de alpha hebt gespeeld, een beta-key hebt verzilverd of een pre-order hebt ergens. Bij mij stond er in ieder geval 1
Nice, had de Alpha gespeeld en nu de beta aan het binnen hengelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:14
deurklinkje schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:22:
als je een game met een creditcard uit de argentinie store koopt met een vpn gaat de bank die shit dan nie blokkeren of wordje dan gebeld door de bank ivm fraude ?
Die mogelijkheid bestaat. Mijn Rabo kaart werd geblokkeerd toen ik zo'n aankoop in Hong Kong wilde doen. Maar goed, dat was eenmalig. Eén belletje en de blokkade gaat eraf. Daarna nooit meer last van gehad.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
halofreak1990 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 18:05:
[...]

Kan me niet heugen dat ik Dead Rising 3 in de GwG heb gezien... staat ook niet in de lijst met voorbij gekomen gwg games...

Wikipedia: Lijst van Games with Gold-spellen

Kerst sales/nieuw jaar sales/zomer sales... in geen enkele sale is die voorbij gekomen.... :)

Wacht nog rustig af:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om van mijn bo3 verslaving af te komen? Of mensen die mee willen spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, dit kan eea verklaren mbt het wel of niet kunnen downloaden van The Division Beta zonder pre-order of beta-code.
Iedereen die mee doet aan het Xbox Live Rewards programma heeft ook toegang tot The Division Beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:35:
Iemand tips om van mijn bo3 verslaving af te komen? Of mensen die mee willen spelen? :)
Ga gewoon weer achievements hunten ipv kids in cod

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 22:59:
Ok, dit kan eea verklaren mbt het wel of niet kunnen downloaden van The Division Beta zonder pre-order of beta-code.
Iedereen die mee doet aan het Xbox Live Rewards programma heeft ook toegang tot The Division Beta.
Toch jammer dat ik vanaf morgen t/m als nog de beta niet kan starten :( weekje beurs met werk ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 24-09 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

OK, Uhm, The Division Beta. Ik heb de Gold Edition gekocht op de Xbox Store, maar heb geen beta access volgens uplay. En toch is de beta client aan het downloaden. Ik ben een beetje lost nu, wat is nu het proces als je een digitale pre0order hebt?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:59

Convoy

g44p

Willybubba schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:30:
OK, Uhm, The Division Beta. Ik heb de Gold Edition gekocht op de Xbox Store, maar heb geen beta access volgens uplay. En toch is de beta client aan het downloaden. Ik ben een beetje lost nu, wat is nu het proces als je een digitale pre0order hebt?
Doe je toevallig mee met het Xbox Live Rewards programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Convoy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:37:
[...]

Doe je toevallig mee met het Xbox Live Rewards programma?
Ja. Maar geen mail oid van hen gehad. Ik zou sowieso beta access moeten hebben wegens die preorder.

Gaat vreemd allemaal :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:59

Convoy

g44p

Willybubba schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:40:
[...]

Ja. Maar geen mail oid van hen gehad. Ik zou sowieso beta access moeten hebben wegens die preorder.

Gaat vreemd allemaal :P
Lees eens een paar posts terug zou ik zeggen:

"Iedereen die mee doet aan het Xbox Live Rewards programma heeft ook toegang tot The Division Beta."

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Willybubba schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:30:
Volgens de FAQ hebben digitale pre-orders altijd toegang tot de beta, maar had geen idee dat de client blijkbaar uit zichzelf gaat downloaden, op mijn xbo was er in ieder geval nog niets gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Laatst online: 24-09 07:39
Convoy schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:41:
[...]

Lees eens een paar posts terug zou ik zeggen:

"Iedereen die mee doet aan het Xbox Live Rewards programma heeft ook toegang tot The Division Beta."

O-)
Ik zie overal op internet dat er een mail uit zou zijn gegaan. Die mail was fout gegaan, mensen kregen geen code. Vervolgens nog een mail uitgegaan die wel werkte. Ik heb alleen geen enkele mail ontvangen en ben ook lid van het rewards programma. Kan de beta ook niet downloaden. Ik weet dus niet wat het probleem in deze is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:18:
[...]

Ga gewoon weer achievements hunten ipv kids in cod
Goed punt. Heb nog wel wat te doen in The witcher en Forza Horizon 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb sinds release een Xbox-one staan welke we veel te weinig hebben gebruikt.
Nu willen we weer wat meer gaan gamen, er is echter zoveel veranderd dat ik niet duidelijk kan vinden hoe ik nu het best/voordeligst games kan kopen.

Zou iemand mij willen uitleggen hoe ik bijv. forza 6 koop in Rusland?
De Russische game cards uit deze link -----> link zijn erg duur en leveren geen prijsvoordeel.

Ik heb een creditcard en paypal account.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Neem XBox live en kijk wat er aan gratis games langs komt.

Ik koop "gewoon" in de NL Xbox store, of incidenteel in een fysieke winkel. Tips: zie het niet te missen grote blok tekst onderaan het topic ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:39:
[...]

FH2 kost tijd xD maar wees gerust, er zijn meerdere mensen die er mee bezig zijn :D Waaronder timmie en ik voor het online/co-op gedeelte! Feel free to join ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:39:
[...]
mfreriks schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:11:
[...]
FH2 kost tijd xD maar wees gerust, er zijn meerdere mensen die er mee bezig zijn :D Waaronder timmie en ik voor het online/co-op gedeelte! Feel free to join ^^
Hoef gelukkig alleen nog maar 4 offline achievements (yap 168 championships) en 11 online dacht ik :+.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Ik heb hier sinds gisteren last van:

YouTube: Xbox One flashing snowy screen - signal interrupts

Filmpje is niet van mij maar ik heb precies hetzelfde probleem,alleen een harde reset helpt dan het probleem op te lossen. Gebeurt elke keer als ik de Xbox uit stand-by haal.
Zij er hier die dit probleem ook hebben mss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
maurieske72 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:53:
Ik heb hier sinds gisteren last van:

YouTube: Xbox One flashing snowy screen - signal interrupts

Filmpje is niet van mij maar ik heb precies hetzelfde probleem,alleen een harde reset helpt dan het probleem op te lossen. Gebeurt elke keer als ik de Xbox uit stand-by haal.
Zij er hier die dit probleem ook hebben mss.
Andere HDMI kabel al geprobeerd?

Ik heb hier soms ook problemen, maar dat komt door de versterker (gebeurt af en toe). De HDMI board problemen willen niet verder doorzetten zodat ik hem kan laten reparen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
timmie271 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:15:
[...]

Andere HDMI kabel al geprobeerd?

Ik heb hier soms ook problemen, maar dat komt door de versterker (gebeurt af en toe). De HDMI board problemen willen niet verder doorzetten zodat ik hem kan laten reparen :+.
Ja een andere HDMI kabel had ik al geprobeerd maar nog hetzelfde probleem,echt vreemd dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
maurieske72 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:23:
[...]

Ja een andere HDMI kabel had ik al geprobeerd maar nog hetzelfde probleem,echt vreemd dit.
Misschien oververhitting van je Xbox?

Hoewel de mijne ook wel warm word maar dan eerder wat stottert als ie moet laden in plaats van dat ie dit doet..

Misschien een andere tv proberen als je die mogelijkheid hebt? Anders is je probleem waarschijnlijk de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

maurieske72 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:23:
[...]

Probleem was bij mij opgelost door originele xbox hdmi kabel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Mijne word helemaal niet warm eigenlijk,staat ook helemaal vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
De mijne staat in een gedeelte van het tv meubel met nog geen centimeter aan ruimte rondom (behalve aan de achterkant). Nog nooit warmte problemen gehad eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Vae Victis schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:33:
[...]

Probleem was bij mij opgelost door originele xbox hdmi kabel te gebruiken.
Ok als dit probleem blijft ga ik dat maar eens doen dan,thanks voor de tip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Donstil schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:36:
De mijne staat in een gedeelte van het tv meubel met nog geen centimeter aan ruimte rondom (behalve aan de achterkant). Nog nooit warmte problemen gehad eigenlijk.
Rechts zuigt ie koele lucht aan en bovenaan blaast ie het weg. Dus daar is bij mij ook de vrije ruimte (voeding ligt er ook achter). Ik merkte wel dat ie er soms wat moeite mee kreeg..
maurieske72 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:36:
[...]

Ok als dit probleem blijft ga ik dat maar eens doen dan,thanks voor de tip. :)
Die heb ik standaard in gebruik :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Laatst online: 14:41
Zijn de games for gold van February eigenlijk al bekend?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
VirgoMossel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 14:52:
Zijn de games for gold van February eigenlijk al bekend?
Moet eerst even forza horizon uitspelen :+. Krijg ik weer ruimte op me HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Hoe vaak wordt de digitalgames website eigenlijk ge-update? Zheros bijvoorbeeld moet volgens de site nog voor gewoon voor betaald worden terwijl deze nu als GwG is.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bunta schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:57:
Hoe vaak wordt de digitalgames website eigenlijk ge-update? Zheros bijvoorbeeld moet volgens de site nog voor gewoon voor betaald worden terwijl deze nu als GwG is.
Gewoon gratis hier hoor. Sterker nog; heb 'm vorige week al binnengetrokken op mijn console.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:11:
[...]

Cool. We hebben elkaar al in de lijst geloof ik. Zal jullie een keer joinen. Leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb zojuist een Homefront : The Revolution closed beta key gekregen. Zijn er nog anderen die deze key hebben gekregen en dit willen testen?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://xboxmajornelson.files.wordpress.com/2016/01/16684_hig_res_crop_feb_r2t1_bl.png?w=1560&h=876

Gratis Gold Games voor februari.

Bron: Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hand of fate ken ik niet. Styx wel. Dat is wel een aanrader als je van stealth gameplay houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:21:
Styx wel. Dat is wel een aanrader als je van stealth gameplay houdt.
Styx is erg leuk, maar wel erg moeilijk.

Ik moet em dan ook nog uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
MAX3400 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:10:
[...]

Gewoon gratis hier hoor. Sterker nog; heb 'm vorige week al binnengetrokken op mijn console.
Uhhhhhm volgens mij hebben wij het over twee verschillende dingen. Ik bedoel deze http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php. Bij mij staat er bij Zheros toch echt nog gewoon een prijs bij voor alle regio's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Was het al bekend dat je left 4 dead 2 kan spelen nu ? Digitale versie alleen op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
Voor de echte koopjesjagers: Het is me gelukt om via de zuid-afrikaanse store Far Cry 4 Gold Edition te kopen voor 10,65 euro. Via een Revolut creditcard icm Vyprvpn ingesteld op Qatar (Zuid Afrika staat niet in de Vyprvpn lijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:54:
[...]

Cool. We hebben elkaar al in de lijst geloof ik. Zal jullie een keer joinen. Leuk. :)
Deze week is mfreriks er niet maar vanaf volgende week gaan we wel los met de chievos :).

Heb alleen zo'n hekel aan die roadtrips tussen de championships in. heb er al 15 uur tijd in zitten om alleen maar even van de ene plek naar de andere plek te rijden |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
Hairball schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:09:
Ik heb zojuist een Homefront : The Revolution closed beta key gekregen. Zijn er nog anderen die deze key hebben gekregen en dit willen testen?
Yep, ik kreeg hem ook in mijn mailbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
Hairball schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:09:
Als ik een key krijg wel ja, lijkt me een supervet spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Meh, helaas weer geen Xbox One-games die in mijn straatje vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Iemand die the Crew speelt en het ook aanbeveelt?

Kan de limited edition voor 19 euro kopen, maar wil wel zeker weten dat ie het waard is :+. Heb ook forza horizon 2 namelijk.

Als ik naar de filmpjes kijk lijkt het niet zo soepel te zijn als forza..
Ga nog wel de testversie spelen, maar input van jullie kan ook nooit kwaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
timmie271 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:27:
Iemand die the Crew speelt en het ook aanbeveelt?

Kan de limited edition voor 19 euro kopen, maar wil wel zeker weten dat ie het waard is :+. Heb ook forza horizon 2 namelijk.

Als ik naar de filmpjes kijk lijkt het niet zo soepel te zijn als forza..
Ga nog wel de testversie spelen, maar input van jullie kan ook nooit kwaad :).
Ik speel the crew met the wild run dlc. Alleen het gaat mij een beetje snel vervelen. En ook moet je soms naar de enige verhaalmissie die er nog is en dan loopt je zogenaamde contactpersoon maar te tetteren dat je nog niet klaar voor de uitdaging bent terwijl je verder niets meer kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 23-09 17:07
Zo straks bij thuiskomst dan maar eens aan de slag met The Division! Gingen we nog iets van een co-op sessie doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

draakhoofd schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:24:
[...]
Meh, helaas weer geen Xbox One-games die in mijn straatje vallen.
Och, GoW2 is nog wel leuk, de rest interesseert me ook weinig. Wordt wel eens tijd dat ze wat "goede" One titels aan gaan bieden, de console is al vrij lang uit, nu doen ze wel heel spaarzaam met de AAA games die vaak wel voor de 360 aangeboden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mike30 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:31:
[...]

Ik speel the crew met the wild run dlc. Alleen het gaat mij een beetje snel vervelen. En ook moet je soms naar de enige verhaalmissie die er nog is en dan loopt je zogenaamde contactpersoon maar te tetteren dat je nog niet klaar voor de uitdaging bent terwijl je verder niets meer kan doen.
Dan sla ik hem wel over. Ga ik eerst de rest van de spellen maar wegspelen.
Heb nog wel even de proefversie geprobeerd maar het rijden ligt me ook niet zo, misschien omdat ik Forza horizon gewend ben?

In ieder geval bedankt voor je uitleg :).
Jaguar645 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:24:
Zo straks bij thuiskomst dan maar eens aan de slag met The Division! Gingen we nog iets van een co-op sessie doen? :)
Ik ben vanaf 7 uur eventueel beschikbaar :). Als ik het een beetje ga snappen, vind er nog niet zoveel aan om eerlijk te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

In navolging van het nieuws dat er een nieuwe runner game in de TRON setting komt, heb ik een Xbox uservoice thingy gemaakt:

http://xbox.uservoice.com.../11618184-tron-2-0-remake

Briljant toch? of ben ik de enige die hier enorm van genoten heb 'vroeger' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Leuk die gegarandeerde bèta van the division.... ga maar eens een dispute starten want ik heb niet gekregen waar ik voor betaald heb.
You don't have access to any game alphas or betas for the moment.
Heb digitale pre order EN zit in het Rewards programma.

[ Voor 34% gewijzigd door Phusebox op 29-01-2016 06:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 23-09 17:07
Phusebox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 05:58:
Leuk die gegarandeerde bèta van the division.... ga maar eens een dispute starten want ik heb niet gekregen waar ik voor betaald heb.

[...]

Je hebt ook de Beta Bundle gedownload? Want hij deed het hier prima

https://store.xbox.com/en...26-49fb-8da6-8c2d126c0b3a

http://majornelson.com/20...-version-from-xbox-store/

[edit]

en trouwens een dispute voor een BETA?! waar hebben we het tegenwoordig over zeg....

[ Voor 7% gewijzigd door Jaguar645 op 29-01-2016 07:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

justifire schreef op maandag 25 januari 2016 @ 19:50:
[...]

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta

[...]

Om mijzelf te citeren:

If you purchased the game on the Xbox Marketplace:

1.Go to the Game Tile in my games and apps, click on the menu button then Manage game.
2.In the new window, select the Beta Tile and click again on the menu button then View game hub.
3.Select See in Store.
4.Select Bundle.
5.Select Download.

The console should download the Beta and synchronise the licence.
Launch the game again.

Please ensure that you're signed in to the console using the same account you used to purchase the game. Also, make sure that the console is connected to Xbox Live.

Ik had namelijk ook de Beta al klaar staan maar kon niet spelen, na het nalopen van bovenstaande stappen kon ik gelijk aan de slag! Ondanks dat ik gewoon kan spelen staat er bij Beta Access helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Same here. Ik heb gisteren flink gebeta'd maar als ik op uplay kijk heb ik geen beta toegang. Dus op 1 of andere manier gaat een digitale license voorbij aan uplay.

Bij digitale preorder krijg je dus GEEN code. En die is dan ook niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Alle geposte links werken hier niet. "NOT AVAILABLE"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Phusebox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:17:
Alle geposte links werken hier niet. "NOT AVAILABLE"
Je bent wel ingelogd in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Willybubba schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:20:
[...]

Je bent wel ingelogd in de store?
Uiteraard. Dan staat er even kort $ 0.00 en daarna springt het op Not available.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Dan vrees ik dat het toch niet is gelukt voor je.... Het zit jou ook echt niet mee he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Whow dat kopen in Argentinië is echt heel simpel, ik ben benieuwd hoelang Microsoft dit zo gaat toelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:17

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Donstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:05:
Whow dat kopen in Argentinië is echt heel simpel, ik ben benieuwd hoelang Microsoft dit zo gaat toelaten.
Zojuist ook voor de eerste keer gedaan.

Echter werd de CC tegen gehouden.
één belletje richting de CC maatschappij en het was opgelost.
Voortaan altijd maar digitaal kopen. Scheelt een hoop geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
WishmasterNL schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:16:
[...]

Zojuist ook voor de eerste keer gedaan.

Echter werd de CC tegen gehouden.
één belletje richting de CC maatschappij en het was opgelost.
Voortaan altijd maar digitaal kopen. Scheelt een hoop geld
Kocht al in de Russische store maar daar moet je toch weer kaartjes voor kopen enz. Allemaal extra handelingen, zijn het ook wel waard verder maar hoe makkelijker hoe beter.

Mijn creditcard kwam er gewoon doorheen, ik vul bij dit soort dingen eigenlijk altijd alleen een kloppende postcode in, voor de rest tik ik maar wat, werkte ook hier weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Maar ik blijf hoesjes altijd het mooiste vinden :).
Maar soms is het inderdaad stukken goedkoper om het digitaal te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Phusebox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:22:
[...]

Uiteraard. Dan staat er even kort $ 0.00 en daarna springt het op Not available.
Bij mij werkte het gisteren ook niet zelfde melding, terwijl ik de beta al netjes voor geïnstalleerd had.
In de store opnieuw gezocht naar alles van "the Division" en opnieuw de Beta geïnstalleerd (zonder de huidige te verwijderen). Daarna startte hij wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heb je nog een BETA key van The Division voor de XO.
Laat maar een berichtje achter voor wie interesse heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
harrytasker schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:14:
Heb je nog een BETA key van The Division voor de XO.
Laat maar een berichtje achter voor wie interesse heeft.
Ik heb wel interesse als je hem nog hebt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:05:
Gaat dit dan met de tijd ook niet dezelfde 9009 geven zoals bij de US/UK store?

Pagina: 1 ... 106 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace