Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Moet het toch even vragen... ik zie op de site digitalgameprices een preorder Mortal combat XL staan... is dit de volledige game of nieuw of w/e, die is namelijk leuk geprijsd (36,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:21

Willybubba

Nut up or shut up.

SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:21:
[...]

Gaat dit dan met de tijd ook niet dezelfde 9009 geven zoals bij de US/UK store?
9009..?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
mfreriks schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:38:
Moet het toch even vragen... ik zie op de site digitalgameprices een preorder Mortal combat XL staan... is dit de volledige game of nieuw of w/e, die is namelijk leuk geprijsd (36,-)
Daar lijkt het wel op, als ik op de andere landen klikken dan staat er exact hetzelfde (uiteraard in hun eigen taal :+). maar dat is wel erg goedkoop dan ten opzichte van de Nederlands store 8)7.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of was dat 1003? :P In ieder geval de fout die je krijgt als je nu bv via paypal of CC wil betalen in US/UK store vanuit de Xbox.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:22:
[...]

Uiteraard. Dan staat er even kort $ 0.00 en daarna springt het op Not available.
Bijzonder allemaal, hij valt gewoon in de USA store "vrij" te downloaden. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt of wat je fout doet. Maar ik heb gisteravond de grootste digibeten gewoon de Beta kunnen laten downloaden.

Het wordt bijna lachwekkend.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Als er dit weekend nog iemand The Division wilt spelen ga je gang :
spoiler:
P7TVT-3P9MD-J3JPR-K27KD-Q9WWZ

Ik ben al voorzien :)

[ Voor 5% gewijzigd door ricost op 29-01-2016 15:09 ]

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
timmie271 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:43:
[...]

Daar lijkt het wel op, als ik op de andere landen klikken dan staat er exact hetzelfde (uiteraard in hun eigen taal :+). maar dat is wel erg goedkoop dan ten opzichte van de Nederlands store 8)7.
Normale versie staat er namelijk nog in voor 40,-...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ricost schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:09:
spoiler:

beta duurt tot ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 00:55

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Zondag volgens mij

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

spoiler:

Al gebruikt helaas :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik ben Ben
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:19
spoiler:

Thx, graag gebruik van gemaakt. Zaterdag maar eens aan slingeren, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:10

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Hey mensen, vraagje; Ik wil een XBone kopen, en twijfel tussen 500GB & 1TB. 2de hands zijn het vaak 500Gb, maar ben bang als je een aantal games hebt dat het redelijk snel vol zal zitten (helemaal met 360 games erbij) Maar 1Tb gaat het qua prijs best omhoog. Wat is jullie mening, waard om voor een 1TB te gaan?

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:21:
[...]

Gaat dit dan met de tijd ook niet dezelfde 9009 geven zoals bij de US/UK store?
Ja lijkt me ook. Op een gegeven moment is het waarschijnlijk allemaal klaar. Tot die tijd profiteren we ervan :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mother_Goozz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 15:45:
Hey mensen, vraagje; Ik wil een XBone kopen, en twijfel tussen 500GB & 1TB. 2de hands zijn het vaak 500Gb, maar ben bang als je een aantal games hebt dat het redelijk snel vol zal zitten (helemaal met 360 games erbij) Maar 1Tb gaat het qua prijs best omhoog. Wat is jullie mening, waard om voor een 1TB te gaan?
Ik heb een 500 gb en beb er een externe harde schijf van 1tb aangehangen. Kostte me dertig euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
360 games valt wel mee is meestal tussen de 1 en 10gb per spel. Daarentegen zijn die voor de one tussen 20 en 70gb bij mij :+. Dus eventueel zou ik gewoon een externe hdd nemen. Zijn dacht ik ook sneller dan de interne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:20

Convoy

g44p

gewoon 2de hand 500gb model kopen en zelf een ext. hdd eraan hangen. Ext. hdd is ook nog eens sneller ook dan de int. hdd O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 29-01-2016 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Dank voor de antwoorden :D
Ik heb er helemaal niet aan gedacht dat je er een HDD aan kan hangen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mother_Goozz schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 16:09:
Dank voor de antwoorden :D
Ik heb er helemaal niet aan gedacht dat je er een HDD aan kan hangen xD
Als je wil profiteren van de snelheidswinst (heb hiervoor juist al mijn games op externe disk staan) kan je het beste gaan voor de HGST Touro S pricewatch: HGST Touro S 1TB Zilver
Is de opvolger van de Touro Mobile Pro, draait eveneens op 7200 rpm, 1 TB en bus-powered.
Bullet NL schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:51:
[...]
Maar ik heb gisteravond de grootste digibeten gewoon de Beta kunnen laten downloaden.
Ik dacht al : "Hoe zijn die gasten ooit in de beta terecht gekomen :? Impossible ! :o "

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 29-01-2016 16:41 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:14
Is het iemand trouwens opgevallen dat de full RGB instelling van de Xbox One broken is? Mijn tv is gecalibreerd en merk dat de X1 sommige zwart en wit waarden niet juist weergeeft.

Edit: quick google search zegt dat dit juist is, jammer en vreemd dat het niet gepatched is =/.

[ Voor 21% gewijzigd door Silversin op 29-01-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05
[...]

Bijzonder allemaal, hij valt gewoon in de USA store "vrij" te downloaden. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt of wat je fout doet. Maar ik heb gisteravond de grootste digibeten gewoon de Beta kunnen laten downloaden.

Ik heb nog een keer alle stappen hier doorlopen maar niks te downloaden. Zowel niet voa de browser als via de XBO xelf.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Phusebox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:16:
[...]

Ik heb nog een keer alle stappen hier doorlopen maar niks te downloaden. Zowel niet voa de browser als via de XBO xelf.
Wel gekocht? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05
Ja wrl gekocht. Heb via iemand een key gekregen en daarmee ben ik hem nu dan aan het downloaden. Crap ubisoft.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:16:
[...]

Dan doe je echt iets niet goed, wanneer je het spel in pre-order hebt staan (bijvoorkeur digitaal) heb je een gegarandeerde toegang tot de Beta. Die je wel los van de pre-order van het spel moet installeren.

Ik heb het de afgelopen dagen nu bij 6 verschillende Xbox accounts gedaan, en het is allemaal gelukt.
Voor de mensen die een fysieke pre-order hebben geld dit inmiddels;

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/40rxCpe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:10

TheVMaster

Moderator WOS
Bunta schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 07:34:
[...]

Om mijzelf te citeren:

If you purchased the game on the Xbox Marketplace:

1.Go to the Game Tile in my games and apps, click on the menu button then Manage game.
2.In the new window, select the Beta Tile and click again on the menu button then View game hub.
3.Select See in Store.
4.Select Bundle.
5.Select Download.

The console should download the Beta and synchronise the licence.
Launch the game again.

Please ensure that you're signed in to the console using the same account you used to purchase the game. Also, make sure that the console is connected to Xbox Live.

Ik had namelijk ook de Beta al klaar staan maar kon niet spelen, na het nalopen van bovenstaande stappen kon ik gelijk aan de slag! Ondanks dat ik gewoon kan spelen staat er bij Beta Access helemaal niets.
Ik had exact hetzelfde. Had de Beta al gedownload via die Singepore link, maar hij werkte niet....gisteravond even de beta opnieuw gedownload uit de Store en gaan met die banaan. Bij Ubi.com staat bij mij overigens ook helemaal niets op de Beta access pagina.
[...]

Het wordt niet bijna lachwekkend, het is lachwekkend. Ik vind het wel erg bijzonder dat Phusebox dit met alles heeft.....lijkt wel alsof Microsoft hem gewoon niet aardig vind ofzo.....

[ Voor 19% gewijzigd door TheVMaster op 29-01-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:34:
[...]

Ik had exact hetzelfde. Had de Beta al gedownload via die Singepore link, maar hij werkte niet....gisteravond even de beta opnieuw gedownload uit de Store en gaan met die banaan. Bij Ubi.com staat bij mij overigens ook helemaal niets op de Beta access pagina.

[...]

Het wordt niet bijna lachwekkend, het is lachwekkend. Ik vind het wel erg bijzonder dat Phusebox dit met alles heeft.....lijkt wel alsof Microsoft hem gewoon niet aardig vind ofzo.....
Hier staat ook niets op de ubisoft website over een beta...
Joh, das veel te veel gedoe.... Het is wel een heel mooi spel.... Pushbox mist wel wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:10

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:40:
[...]

Hier staat ook niets op de ubisoft website over een beta...
Joh, das veel te veel gedoe.... Het is wel een heel mooi spel.... Pushbox mist wel wat....
Jups....speelt erg lekker ook...kan niet wachten tot het maart is.....en ik ook weer wat tijd heb om te gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Speelt zeker lekker weg, heb ook zin om het volledige spel te spelen.
Toch denk ik dat dit spel na hoogstens twee maanden al weer op de plank zal liggen.
De missies zijn interessant, echter na het behalen van deze missies ben je uiteindelijk aangewezen op het pvp gedeelte in de darkzone.
Niets mis mee, maar op de duur word dit vanzelfsprekend behoorlijk saai.

Had vanavond al een rogue team van vier man die zat te campen op een dak.
Ging je de trap op, instant death.
Granaten kon je niet ver genoeg gooien.
Door de makkelijke "stap maar van de trap kills" bleven ze rogue.
Met als gevolg dat nieuwe agents continue achter de rogues aan willen gaan wat dan weer eindigt in de "stap maar van de trap kills...."
Zo is de cirkel weer rond en lachen de rogues in hun (lvl 12) vuistje.
Hier mag Ubisoft zich nog wel eens over buigen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yihaaa
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:56
Ik heb een vraag betreffende het aankopen. Heb PayPal gekoppeld maar voordat ik een aankoop zou willen doen is het dan mogelijk om hier nog een wachtwoord in te stellen. Het is nu zo dat als mijn zoon speelt op een online aankoop dat dit te makkelijk zonder enig wachtwoord zou kunnen. Ik kan nergens vinden dat ik dus nog hier een wachtwoord kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:17
Yihaaa schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 12:18:
Ik heb een vraag betreffende het aankopen. Heb PayPal gekoppeld maar voordat ik een aankoop zou willen doen is het dan mogelijk om hier nog een wachtwoord in te stellen. Het is nu zo dat als mijn zoon speelt op een online aankoop dat dit te makkelijk zonder enig wachtwoord zou kunnen. Ik kan nergens vinden dat ik dus nog hier een wachtwoord kan instellen.
Je kan een wachtwoordcode op je eigen account zetten en voor je zoon een eigen account aanmaken. Dat lijkt mij het makkelijkste aangezien hij de games die op jouw account zijn gekocht ook kan spelen.
Wel zorgen dat je de console als home console insteld op je eigen account.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Kon het niet laten, ik heb de Xbox One forza limited edition besteld :D
Enorme doos, doe ik hem open zie ik dat er 2 Xbox One in de doos zitten _/-\o_

Toch maar zo eerlijk geweest , en contact met Bol.com gehad, waar ik merkte dat ze echt onder de indruk waren dat ik eerlijk was O-) Cadeau bon van 20 euro gekregen, en komen het product bij me ophalen.

Volgens mij gaat er iemand in het magazijn er nog wel van horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:43
Mother_Goozz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 16:20:
Kon het niet laten, ik heb de Xbox One forza limited edition besteld :D
Enorme doos, doe ik hem open zie ik dat er 2 Xbox One in de doos zitten _/-\o_

Toch maar zo eerlijk geweest , en contact met Bol.com gehad, waar ik merkte dat ze echt onder de indruk waren dat ik eerlijk was O-) Cadeau bon van 20 euro gekregen, en komen het product bij me ophalen.

Volgens mij gaat er iemand in het magazijn er nog wel van horen..
Nou 20 euro!!!! Hadden ze ook 100 euro mogen geven,ik denk niet dat dit veel mensen zouden doen dat opbellen en ze dit vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

maurieske72 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:00:
[...]

Nou 20 euro!!!! Hadden ze ook 100 euro mogen geven,ik denk niet dat dit veel mensen zouden doen dat opbellen en ze dit vertellen.
Dat denk ik ook niet..
Meeste zouden hem verkopen en een XBO Forza edition voor bijna niets hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Famous schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:06:
[...]

Dat denk ik ook niet..
Meeste zouden hem verkopen en een XBO Forza edition voor bijna niets hebben..
Ja ik zou het ook niet doen eerlijk gezegd,niet netjes mss maar als je dan hoort dat iemand die eerlijk is een waardebon van 20 euro krijgt kan je soms maar beter niet eerlijk zijn.Maarja is mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

maurieske72 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:22:
[...]

Ja ik zou het ook niet doen eerlijk gezegd,niet netjes mss maar als je dan hoort dat iemand die eerlijk is een waardebon van 20 euro krijgt kan je soms maar beter niet eerlijk zijn.Maarja is mijn mening. :)
Of opbellen;

"Stel dat ik door een fout van jullie twee xbones heb gekregen, kan ik de teveel geleverde ruilen voor een Elite controler? Hypothetisch hoor.."

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Voelt wel stom om op te bellen en te melden, maar in mijn ogen wel de juiste keuze ook al voelt het misschien niet zo :P Het verbaasd me wel dat sommige direct stellig het zouden houden haha :+

Ontopic: Wat is dat dashboard wennen als je van een Ps4 afkomt.. Beetje een rommeltje, en onoverzichtelijk. Ook in de store, zal wel wennen zijn

Wel echt een prachtige set die Forza Limited Edition, heel blij mee (vooral de controller <3 )
Ook had ik Halo Master Collection gekocht bij Intertoys, stop ik die in de xdoos, verschijnt Halo 5 Guardians, verkeerde cd meegekregen 8)7 Wat is er aan de hand vandaag...

[ Voor 16% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 30-01-2016 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mother_Goozz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:23:
Voelt wel stom om op te bellen en te melden, maar in mijn ogen wel de juiste keuze ook al voelt het misschien niet zo :P Het verbaasd me wel dat sommige direct stellig het zouden houden haha :+

Ontopic: Wat is dat dashboard wennen als je van een Ps4 afkomt.. Beetje een rommeltje, en onoverzichtelijk. Ook in de store, zal wel wennen zijn

Wel echt een prachtige set die Forza Limited Edition, heel blij mee (vooral de controller <3 )
Ook had ik Halo Master Collection gekocht bij Intertoys, stop ik die in de xdoos, verschijnt Halo 5 Guardians, verkeerde cd meegekregen 8)7 Wat is er aan de hand vandaag...
Gaat lekker daar zeg :)
Ken dashboard van PS4 niet maar vind de XBO zelf wel makkelijk. Wat is het grote verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Famous schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Of opbellen;

"Stel dat ik door een fout van jullie twee xbones heb gekregen, kan ik de teveel geleverde ruilen voor een Elite controler? Hypothetisch hoor.."

:+
Of,kan ik voor die tegoedbon van 20 euro de Elite Controller bestellen omdat ik zo eerlijk was 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zijn mensen tegenwoordig echt zo asociaal dat ze 100 € willen hebben omdat ze eerlijk dit melden tegenover bol.com? En dat ze de teveel geleverde producten houden...

Stuur het gewoon terug op hun kosten.. Ik hoef er niks voor terug...

[ Voor 20% gewijzigd door Rockvee2 op 30-01-2016 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Rockvee2 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:26:
Zijn mensen tegenwoordig echt zo asociaal dat ze 100 € willen hebben omdat ze eerlijk dit melden tegenover bol.com? En dat ze de teveel geleverde producten houden...

Dan is het toch goed als jij dat wil 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

maurieske72 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:24:
[...]

Of,kan ik voor die tegoedbon van 20 euro de Elite Controller bestellen omdat ik zo eerlijk was 😉
Heb nu de Forza special edition controller, elite vind ik echt een overdreven ding :p
Famous schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:54:
[...]

Gaat lekker daar zeg :)
Ken dashboard van PS4 niet maar vind de XBO zelf wel makkelijk. Wat is het grote verschil?
Bij Ps4 zit alles op 1 grote lijn, van je games, store ect.
Maar absoluut niet zo mooi vormgegeven als dat van de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Mother_Goozz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:30:
[...]

Heb nu de Forza special edition controller, elite vind ik echt een overdreven ding :p

[...]

Bij Ps4 zit alles op 1 grote lijn, van je games, store ect.
Maar absoluut niet zo mooi vormgegeven als dat van de xbox.
En ik wilde die Elite Controller nog wel bestellen ☺

[ Voor 13% gewijzigd door maurieske72 op 30-01-2016 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 18:27
Mother_Goozz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:30:
[...]

Heb je die controller weleens in je handen gehad of zeg je dit uit zelfbescherming? :)
Ik heb mijn beide standaardcontrollers door de Elite vervangen, ik wil echt niet meer terug naar de gewone controller.
justifire schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 01:06:
Speelt zeker lekker weg, heb ook zin om het volledige spel te spelen.
Toch denk ik dat dit spel na hoogstens twee maanden al weer op de plank zal liggen.
De missies zijn interessant, echter na het behalen van deze missies ben je uiteindelijk aangewezen op het pvp gedeelte in de darkzone.
Niets mis mee, maar op de duur word dit vanzelfsprekend behoorlijk saai.
Ik kwam dit gisteren op een gamesite ook al tegen toen ze een impressie van de beta gaven.
Ik heb gameplay van de Beta bekeken en de game lijkt me wel wat maar dan wel als ie in de aanbiedingenbak ligt.

[ Voor 45% gewijzigd door Lekker Ventje op 31-01-2016 09:15 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Lekker Ventje schreef op zondag 31 januari 2016 @ 09:12:
[...]

Heb je die controller weleens in je handen gehad of zeg je dit uit zelfbescherming? :)
Meer uit zelfbescherming ;)
Maar moet eerlijk zeggen, voor die prijs, hoe fijn de controller ook is persoonlijk zou ik nooit zoveel geld uitgeven voor een controller (zou ook een draai om me oren krijgen als mijn vrouw erachter zou komen hahaha :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 19:26:

Moet jij zelf weten, ik had het niet eens gemeld waarschijnlijk :)
Maandje in de kast laten liggen en als ik dan niets gehoord had er een vriend blij mee gemaakt oid.
Mother_Goozz schreef op zondag 31 januari 2016 @ 10:23:
[...]

Meer uit zelfbescherming ;)
Maar moet eerlijk zeggen, voor die prijs, hoe fijn de controller ook is persoonlijk zou ik nooit zoveel geld uitgeven voor een controller (zou ook een draai om me oren krijgen als mijn vrouw erachter zou komen hahaha :+ )
Voor een controller is hij ook gewoon erg duur en microsoft maakt hem waarschijnlijk voor onder de $15,- maar man man wat is het een fijn ding. Ik heb hem nu een maandje en kan niet meer zonder spelen.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 31-01-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:08
Ik heb hier sinds een paar weken iets vaag met mijn One:

SItuatieschets:

Alles op het entertainment meubel zit op een klik aan/uit setje, zodat savonds alles echt uit is.

De ochtend erna is dan alles weer powered, maar niet aangeweest.

Nu wil het al een paar keer voorkomen dat gewoon uit het niets mijn One aanschakelt wat niet kan omdat:

1. De controllers in de la liggen
2. Hij staat op NL dus reageren op Kinect zou niet moeten kunnen.
3. Kinect zou sowieso niet moeten luisteren omdat hij uit uit is geweest.
4. de harmony one ligt in zijn charger of wordt in ieder geval niet gebruikt.

Ik heb al met de Xbox support gebeld en lokale cache gewist en ik heb hem al een keertje gefactory default.

Ook vind ik de PSU wat luidruchtig tov degene die ik hiervoor had (heb nu de Halo 5 console) en ook als hij op standby staat hoor je af en toe de voeding een geluid maken.

Mijn idee gaat dus nu uit naar een defecte PSU, maar kan ik die laten swappen met een advenced replacement ofzo, heb geen zin om 3 weken zonder PSU te zitten.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:41:

SItuatieschets:

Alles op het entertainment meubel zit op een klik aan/uit setje, zodat savonds alles echt uit is.

Nu wil het al een paar keer voorkomen dat gewoon uit het niets mijn One aanschakelt wat niet kan omdat:

Ik heb al met de Xbox support gebeld en lokale cache gewist en ik heb hem al een keertje gefactory default.

Ook vind ik de PSU wat luidruchtig tov degene die ik hiervoor had (heb nu de Halo 5 console) en ook als hij op standby staat hoor je af en toe de voeding een geluid maken.

Mijn idee gaat dus nu uit naar een defecte PSU, maar kan ik die laten swappen met een advenced replacement ofzo, heb geen zin om 3 weken zonder PSU te zitten.
Als we geen stroom op zit kan het niet aansporing toch? Ik zou het probleem eerder zoeken in je stroomschakelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:22
Heb op mijn Amerikaanse account een game redeemed, stond ook mooi bij Call of Duty Ghosts is now yours (redeemed via Xbox.com)

Alleen nu kan ik hem nergens meer terug vinden. In de store staat er nu gewoon een prijs bij. (bij zowel One als 360). Waar kan ik dit terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:12:
[...]

Als we geen stroom op zit kan het niet aansporing toch? Ik zou het probleem eerder zoeken in je stroomschakelaar.
Ja en nee, ja er is snachts geen stroom op geweest, Smorgens wel want de rest van de apparaten doet het weer en de PSU van de One heeft dus ook weer power maar de console blijft uit tot een moment van de dag gewoon willekeurig soms gebeurt het ook dagen niet.

En daarbij als mijn schakelaar problemen zou hebben dan zou ook mijn 360 moeten aanspringen vanuit het niets

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:08:
[...]

Ja en nee, ja er is snachts geen stroom op geweest, Smorgens wel want de rest van de apparaten doet het weer en de PSU van de One heeft dus ook weer power maar de console blijft uit tot een moment van de dag gewoon willekeurig soms gebeurt het ook dagen niet.

En daarbij als mijn schakelaar problemen zou hebben dan zou ook mijn 360 moeten aanspringen vanuit het niets
Instant on ?
Checking for updates ?
Wake up on lan ?
Buren met een Xbox One ?
Als de voeding de Xbox aan zou zetten, zou deze ook aan gaan zodra de stroomtoevoer weer word ingeschakeld, wat dus niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
justifire schreef op zondag 31 januari 2016 @ 15:32:
[...]

Instant on ?
Checking for updates ?
Wake up on lan ?
Buren met een Xbox One ?
Als de voeding de Xbox aan zou zetten, zou deze ook aan gaan zodra de stroomtoevoer weer word ingeschakeld, wat dus niet het geval is.
1. Nee want DAT gaat pas aan met een eerste fullboot naar stand-by
2. Zie 1
3. Zit er niet op sowieso niet op mijn router
4. Nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Mocht er iemand nog The Division willen doen kreeg net nog een mailtje met key binnen:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
razRDJ schreef op zondag 31 januari 2016 @ 14:18:
Heb op mijn Amerikaanse account een game redeemed, stond ook mooi bij Call of Duty Ghosts is now yours (redeemed via Xbox.com)

Alleen nu kan ik hem nergens meer terug vinden. In de store staat er nu gewoon een prijs bij. (bij zowel One als 360). Waar kan ik dit terug vinden?
Naar Xbox.com gaan en je download/aankoop geschiedenis bekijken. Vanuit daar de download pushen, als je One op instant on staat start de download vanzelf. Is dit niet het geval dan moet je naar my games&apps gaan en helemaal rechts naast je games uit het rijtje selecteren.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:56

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mother_Goozz schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 18:23:

Netjes van je dat je het gemeld hebt bij Bol. Weet niet of ik dat zelf gedaan zou hebben. Bol is een dermate groot bedrijf en valt bij mij in de categorie waarin banken en verzekeringsmaatschappijen ook in vallen....ze willen je links of rechtsom een poot uitdraaien.

Over dat X1 dashboard. Ik vind het er niet beter op geworden. Het is een en al chaos. Het feit dat wanneer je een dubble tap op je xbox guide button doet en je dan het menu links in het scherm krijgt EN de 2 opties om een schreenshot of opname te maken, zegt mij al genoeg, namelijk dat ze er niet over na gedacht hebben. Soms klik ik op een tegel waarop bv iets van een game op staat, opent die tegel iets totaal anders.

Heb zelf in november een PS4 erbij gehaald en vind het menu daar echt heerlijk. Lekker simpel en laat zich makkelijk bedienen. Op de X1 zit je echt vaak te kijken van: Oh en hoe ga ik nu terug ? Moet je ineens je bumpers gebruiken om naar boven te gaan waar je vroeger altijd op B moest drukken om terug te gaan.

Vind het huidige dashboard van de X360 nog het mooist en fijnste werken. Overzichtelijke hubs en qua eyecandy zag dat er ook veel beter uit. Voordat de X1 fanboys (ben het zelf ook) beginnen te klagen: de X1 is nog steeds mijn main console en dat zal ook zo blijven. Nieuwe games die op zowel PS4 als X1 uitkomen, zullen bij mij altijd op de X1 gespeeld worden. De PS4 staat er puur bij voor de exclusives (uncharted, tlou), echter vind ik het dashboard op de X1 in vergelijking met die van de PS4 gewoon bagger.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:54
SpoekGTi schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:41:

SItuatieschets:

Waar je misschien (misschien ongerelateerd) even naar moet kijken, hoeveel apparaten heb je op dat klik-aan-klik-uit ding aangesloten? Zoveel vermogen kunnen die dingen dus helemaal niet trekken kwam ik achter :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Toch netjes van Ubisoft!! verdomme een key voor the division beta sturen op de 1ste februari terwijl de beta van de 28ste tot de 31ste januari loopt...

Had het niet kunnen testen maar had er op zn minst een tweaker blij mee kunnen maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
De beta is 24 uur verlengt! Ik heb ook nog een Key gekregen vandaag, voor wie hem wil graag een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

mfreriks schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:59:
Toch netjes van Ubisoft!! verdomme een key voor the division beta sturen op de 1ste februari terwijl de beta van de 28ste tot de 31ste januari loopt...

Had het niet kunnen testen maar had er op zn minst een tweaker blij mee kunnen maken!
https://www.facebook.com/...290307425/?type=3&theater
Om iedereen met toegang te kunnen laten genieten van de Closed Beta, hebben we besloten deze met 24 uur te verlengen! Hierdoor is de Closed Beta van The Division te spelen tot 2 februari, 12:00!

Meer info op >> http://forums.ubi.com/sho...n?p=11333321#post11333321
Net ook een key gehad. Vanavond nog even proberen :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:25
Jaguar645 schreef op zondag 31 januari 2016 @ 22:12:
Mocht er iemand nog The Division willen doen kreeg net nog een mailtje met key binnen:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Code is helaas al gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Dat is dat wel weer netjes! wie kan ik blij maken met een beta key? :) first come first served.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:25
mfreriks schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:22:
[...]

Dat is dat wel weer netjes! wie kan ik blij maken met een beta key? :) first come first served.
First come...? zou tof zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Die van mij gaat via DM anders zie ik het weer misgaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
stijn1309 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:23:
[...]

First come...? zou tof zijn!
First served

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

MRE-Inc schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:52:
[...]

Over dat X1 dashboard. Ik vind het er niet beter op geworden. Het is een en al chaos. Het feit dat wanneer je een dubble tap op je xbox guide button doet en je dan het menu links in het scherm krijgt EN de 2 opties om een schreenshot of opname te maken, zegt mij al genoeg, namelijk dat ze er niet over na gedacht hebben. Soms klik ik op een tegel waarop bv iets van een game op staat, opent die tegel iets totaal anders.

Heb zelf in november een PS4 erbij gehaald en vind het menu daar echt heerlijk. Lekker simpel en laat zich makkelijk bedienen. Op de X1 zit je echt vaak te kijken van: Oh en hoe ga ik nu terug ? Moet je ineens je bumpers gebruiken om naar boven te gaan waar je vroeger altijd op B moest drukken om terug te gaan.

Vind het huidige dashboard van de X360 nog het mooist en fijnste werken. Overzichtelijke hubs en qua eyecandy zag dat er ook veel beter uit. Voordat de X1 fanboys (ben het zelf ook) beginnen te klagen: de X1 is nog steeds mijn main console en dat zal ook zo blijven. Nieuwe games die op zowel PS4 als X1 uitkomen, zullen bij mij altijd op de X1 gespeeld worden. De PS4 staat er puur bij voor de exclusives (uncharted, tlou), echter vind ik het dashboard op de X1 in vergelijking met die van de PS4 gewoon bagger.
Ps4 dashboard is echt simpel, en effectief. Ik vind de store van X1 echt enorme puinhoop en onoverzichterlijk. Ps4 had ik voor Destiny welke ze verkloot hebben met de Taken King. En er waren amper leuke race games voor de Ps4. Driveclub wel de beste racegame die ik gespeelt heb, maar ik game voor fun en als je dan in de hogere klasse komt moet je veel uurtjes insteken om je "skill" op pijl te houden... (Hier had ik geen zin in) Dus zo weer terug bij de Xbox voor Forza serie, Halo ect.. Weer echt genieten, maar een puinhoop om iets te vinden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Mother_Goozz schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:22:
[...]
Weer echt genieten, maar een puinhoop om iets te vinden :+
Gelukkig kan je ook gewoon zoeken. Het enige waarvoor ik de store open is de recent releases te bekijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik lees net dat Rise of the Tomb Raider voor Windows 10 in de Oekraine voor 8 euro en een beetje te koop is. NL prijs is 44 euro en een beetje.... Nou zullen de meesten hem hier wel hebben op de X1, maar voor 8 euro wil ik hem graphics wise toch wel eens testen op een game systeem met goede videokaart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:29
MRE-Inc schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:54:
Ik lees net dat Rise of the Tomb Raider voor Windows 10 in de Oekraine voor 8 euro en een beetje te koop is. NL prijs is 44 euro en een beetje.... Nou zullen de meesten hem hier wel hebben op de X1, maar voor 8 euro wil ik hem graphics wise toch wel eens testen op een game systeem met goede videokaart....
8 euro? Die game is net uit! :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:55:
[...]

Ja dat is de Windows 10 Store versie. Die kun je dus alleen installeren via de Windows 10 store op je PC/Laptop.

Zag een artikel op windowscentral.com dat de prijs in India omgerekend 13$ is. In de comments stonden reacties dat in de Oekraine de game nog goedkoper zou zijn. Net even gecheckt door op mijn Laptop de regio op Ukraine te zetten en de store te openen. Omgerekend kwam ik op 8 euro en een beetje uit....

http://www.windowscentral...3-indian-windows-10-store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Is die uberhaupt uit voor W10 dan?

Voor die prijs zou ik 'm trouwens wel erg graag hebben. Maar even kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Rossi46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 10:55:
[...]

ThomasXIV schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:41:
Is die uberhaupt uit voor W10 dan?

Voor die prijs zou ik 'm trouwens wel erg graag hebben. Maar even kijken dan.
https://nl.pepper.com/aan...osoft-store-ukraine-18395

Lijkt erop dat de grap die je met de XBO uithaalt, ook gewoon voor W10 werkt :')

[ Voor 25% gewijzigd door Notna op 01-02-2016 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ben toch wel blij dat MS dit soort dingen tot op heden toelaat, in de Nederlandse store koop ik nooit (tenzij er een leuke aanbieding is). Op deze manier blijft het leuk :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
sorted.bits schreef op maandag 01 februari 2016 @ 08:40:
[...]

Waar je misschien (misschien ongerelateerd) even naar moet kijken, hoeveel apparaten heb je op dat klik-aan-klik-uit ding aangesloten? Zoveel vermogen kunnen die dingen dus helemaal niet trekken kwam ik achter :$
Klopt maar voorzover ik weet is een One geen frituurpan, savonds gaat er vaak 200-250 doorheen en als ik ga gamen gaat dat richting de 350 max dus dat valt wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zo, dit is wel vet trouwens!! (gamekings filmpje, weet niet of het op prijs gesteld wordt :+ )

The Arbiter (halo character) in KI S3

Gaat om de laatste 20sec: http://www.gamekings.nl/n...killer-instinct-season-3/ (video in de comment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:03:
Zo, dit is wel vet trouwens!! (gamekings filmpje, weet niet of het op prijs gesteld wordt :+ )

The Arbiter (halo character) in KI S3

Gaat om de laatste 20sec: http://www.gamekings.nl/n...killer-instinct-season-3/ (video in de comment)
Link dan gewoon naar de officiele YouTube video ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:10:
[...]

Link dan gewoon naar de officiele YouTube video ;)
[video]
_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Division krijgt een open beta van 16 t/m 21 februari
Afbeeldingslocatie: http://cdn.xgn.nl/upload/201602/the-division-open-beta.jpg
Ze kunnen het spel beter gewoon eerder uitbrengen, al dat geneuzel met die betas :P

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 01-02-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:46:
[afbeelding]
Ze kunnen het spel beter gewoon eerder uitbrengen, al dat geneuzel met die betas :P
Toch niet mijn spel dus ben blij dat er een bèta was :p.

Ben ik trouwens de enige die geen multiplayer kan spelen? In forza word ik geweigerd in de matchmaking namelijk..

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 01-02-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SpoekGTi schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:42:
[...]

Klopt maar voorzover ik weet is een One geen frituurpan, savonds gaat er vaak 200-250 doorheen en als ik ga gamen gaat dat richting de 350 max dus dat valt wel mee
Maar je hebt er veel meer op toch?
Wat is het totaal?

Heb je al geprobeerd de One stekker gewoon in het stopcontact te steken en dan te kijken of hij dan uit blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Donstil schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:47:
[...]

Maar je hebt er veel meer op toch?
Wat is het totaal?

Heb je al geprobeerd de One stekker gewoon in het stopcontact te steken en dan te kijken of hij dan uit blijft?
Er staat nog meer op ja maar vaak als het gebeurt dan staat er een decoder aan die niet op de console zit, de tv die niet zelf schakelt naar een andere HDMI en een amp die nog uit het stenen tijdperk komt dus rgb en tulp en optisch heeft....

De rest staat op stand-by of is hard powered off

Average load is misschien 200w

Meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SpoekGTi schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:51:
[...]

Er staat nog meer op ja maar vaak als het gebeurt dan staat er een decoder aan die niet op de console zit, de tv die niet zelf schakelt naar een andere HDMI en een amp die nog uit het stenen tijdperk komt dus rgb en tulp en optisch heeft....

De rest staat op stand-by of is hard powered off

Average load is misschien 200w

Meer niet
Oke vreemd en de Xbox in het stopcontact zonder KAKU ertussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Donstil schreef op maandag 01 februari 2016 @ 19:59:
[...]

Oke vreemd en de Xbox in het stopcontact zonder KAKU ertussen?
dan moet ik een verlengsnoer pakken...ga ik van de week wel ff testen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

danplo

The Force is strong with me

"Far Cry Primal" en "Far Cry Primal Apex Edition Preorder" staan online met mooie Argentijnse prijzen van 36 en 39 Euro. :9

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

danplo schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 12:38:
"Far Cry Primal" en "Far Cry Primal Apex Edition Preorder" staan online met mooie Argentijnse prijzen van 36 en 39 Euro. :9
Waarom zeg je dat nou!? Ik had mijzelf voorgenomen om niets aan te gaan schaffen en dan kom je met zulke prijzen :X :+ Zeker nu net de Beta van The Division afgelopen is en ik eigenlijk wel enthousiast ben over de game :X

Is die pre-order nou met season pass? Het lijkt namelijk van wel, hoewel het niet specifiek season pass heet in deze..
THE DIGITAL APEX EDITION INCLUDES -
THE GAME -
ALL ADDITIONAL DIGITAL CONTENT FOR FAR CRY PRIMAL:

o LEGEND OF THE MAMMOTH: 3 extra missions. Drink from the shaman's cup to play as the largest animal in Oros, the almighty mammoth. Feel your power as you stomp your enemies and defend your herd from other beasts and humans.
o A NEW WEAPON, THE BLOOD SHASTI CLUB: a bloodstained club of bone and teeth once wielded by Ull, the vicious leader of the Udam. This weapon is unbreakable and cannot be consumed by flame.
o 4 ENHANCEMENT PACKS that offers early access to rare resources and unique customization options.
 THE SABRETOOTH PACK: early access to animal hides for crafting + change a selection of the sabretooth tigers in Oros to the ferocious Flame Fang Sabretooths.
 THE OWL PACK: early access to resources for crafting + decorate your arms with unique Wenja tribal paint + change the appearance of your owl companion, give him the dark feathers of a raging storm cloud.
 THE MAMMOTH PACK: early access to an endurance-boosting recipe + change a selection of the mammoths in Oros to the mysterious Ash Back Mammoths.
 THE BOMB PACK: early access to 2 extra string bags to increase your odds of survival. Your copy of Valiant Hearts can be obtained by searching for "Valiant Hearts" on the Xbox Store and downloading the game. This offer is available for a limited time only and you must download your copy of Valiant Hearts prior to 04/14/2016
Valiant hearts heb ik al (geweldige game :Y )

[ Voor 72% gewijzigd door Notna op 02-02-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

danplo

The Force is strong with me

Hahaha :)
Ik was ook nog niet zeker om dit deel te kopen, maar dit zijn mooie prijzen die ik niet kan laten schieten.
Werk je toch een beetje over, kan je beide games kopen :+ Al is The Division in Argentinië ook rond de 35 Euro geloof ik.
Ze hebben het idd niet over een season pass bij Farcry, maar wel allerlei digitale content dat je erbij krijgt en het gratis spel Valiant Hearts. Heb er wel zin in om te spelen om eerlijk te zijn, al ben ik wel bang dat het minder zal zijn dan de vorige delen.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op maandag 01 februari 2016 @ 18:46:
[afbeelding]
Blij dat ik eind deze maand ook nog even de kans krijg om te testen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:23

Winkiller

De Mopperpot

Volgens gamekings, DiRT Rally komt op 5 april uit op de PlayStation 4 en Xbox One.
De consolerelease brengt veel nieuwe content met zich mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-09 10:01
Hier kijken we met de hele familie al sinds de E3 naar uit :)
Mn vrouw is Zweedse en waarschuwde al dat ze waarschijnlijk wel een traantje weg zal pinken door omgeving en muziek... >:)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Unravel staat hier ook al een tijdje in de pre-order. Zin in :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Haha hier ook zweeds en Unravel in de pre-order. Vind de stijl heel erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag gister trouwens het nieuws dat Rocket League ergens halverwege februari uit zal komen. Wisten nog niet precies wanneer, maar dus eerder rond de 14 dan eind van de maand (mooi dus)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:00:
[...]

Ja dat is de Windows 10 Store versie. Die kun je dus alleen installeren via de Windows 10 store op je PC/Laptop.

Zag een artikel op windowscentral.com dat de prijs in India omgerekend 13$ is. In de comments stonden reacties dat in de Oekraine de game nog goedkoper zou zijn. Net even gecheckt door op mijn Laptop de regio op Ukraine te zetten en de store te openen. Omgerekend kwam ik op 8 euro en een beetje uit....

http://www.windowscentral...3-indian-windows-10-store
Staat er nog steeds op voor die prijs :).
Nu alleen hopen dat ik met paypal kan betalen en anders me vader lief aankijken :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

F1 2015 is nu in de sale voor €28,-
Staat op alle webshops nog voor minimaal €44,-, vond het wel een mooie deal.
Mag uiteindelijk ook wel nu het nieuwe seizoen er alweer bijna aan komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:53
kevlar01 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:20:
F1 2015 is nu in de sale voor €28,-
Staat op alle webshops nog voor minimaal €44,-, vond het wel een mooie deal.
Mag uiteindelijk ook wel nu het nieuwe seizoen er alweer bijna aan komt :)
Ja ik heb deze dinsdag gekocht via de Singapore store voor 15 euro. Leuke prijs :)

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shilen
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:35
Voor de mensen die nog een elite controller willen, deze is weer op voorraad bij de Nederlandse Microsoftstore. Zojuist ook maar eentje besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
Shilen schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 11:45:
Voor de mensen die nog een elite controller willen, deze is weer op voorraad bij de Nederlandse Microsoftstore. Zojuist ook maar eentje besteld.
Bedankt voor de tip, vanavond de baas even kietelen of het haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
Heb hem net toch ook maar besteld die Elite Controller,ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 22-09 12:16
Snelle vraag: Iemand anders ook gekloot in de party? (Mensen klinken als robots, haperen heel erg).
Het lijkt op packetloss, maar er zijn ook problemen op XBL op het moment met social functies... het is dus wat lastig te troubleshooten :D

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greyfox1987 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 15:38:
Snelle vraag: Iemand anders ook gekloot in de party? (Mensen klinken als robots, haperen heel erg).
Het lijkt op packetloss, maar er zijn ook problemen op XBL op het moment met social functies... het is dus wat lastig te troubleshooten :D
Net in een party totaal nergens geen problemen mee gehad.
Zelf al een netwerktestje gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 22-09 12:16
Bullet NL schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 17:05:
[...]

Net in een party totaal nergens geen problemen mee gehad.
Zelf al een netwerktestje gedaan?
Yup, alles prima op wat xbl problemen bij MS na.. Vage shit.. Zal zo maar weer proberen.

EDIT: Het probleem lag bij diegene die bij mij in de party zat.. na een restart aan zijn kant was alles weer prima.

[ Voor 16% gewijzigd door greyfox1987 op 05-02-2016 09:10 ]

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:41
Homefront Beta key binnen! Vanavond gelijk een stress test om te kijken of de servers klaar zijn voor de closed Beta volgende week 8) .

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ziet er als vanouds weer gruwelijk vet uit :)

13 Mei maar in de agenda zetten.
Afbeeldingslocatie: http://thatsgaming.nl/wp-content/uploads/2016/02/DOOM_CE.jpg

Pagina: 1 ... 107 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace