Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
VirgoMossel schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 12:02:
Homefront Beta key binnen! Vanavond gelijk een stress test om te kijken of de servers klaar zijn voor de closed Beta volgende week 8) .
Ik heb deze op xbox.com ingetikt maar ik kan nergens de install vinden op mijn xbox one,

Staat ook niet bij games om te installeren, en staat ook niet in m
ijn geinstalleerde games? Heb jij precies ditzelfde probleem ?

Edit: al gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 16:38
Die gold gift van deze maand bevalt me wel. Grappig d&d spel :)
Erg vermakelijk commentaar van de kaartlegger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand toevallig ook problemen (gehad) met Ori and the blind Forrest?

Als ik de game start dan blijft het fullscreen logo ongeveer 60 seconden in beeld en dan schiet de Xbox terug naar het Honescreen. Een paar seconden later komt er dan "Probeer het opnieuw. Om een of andere reden duurde het te lang om Ori and the blind forest te starten (0x8027925a)"

heb de game al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit hielp helaas niet.

Edit: Nevermind, even stroom eraf om vervolgens opnieuw te starten lost het op. Het blijft wel Microsoft natuurlijk dus dat is kennelijk zo nu en dan nog steeds nodig 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 05-02-2016 20:37 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trackmania Turbo komt 22 maart:

Zojuist ook de Homefront beta gedaan, maar man wat is dat een zaadgame zeg. Slechter dan het origineel in zowel graphics als gameplay :X

Waarom heb ik deze nog niet gezien:

:~

[ Voor 57% gewijzigd door Martinspire op 05-02-2016 21:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MEC ziet er weer erg leuk en vet uit, hoop wel dat ze wat meer uit de engine kunnen persen als 720p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Heb geen Xbox One, maar wel een beta code van Homefront: TTYVJ-QCRK6-WR4RC-T2C7Q-6D44Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:24
Recon24 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 23:01:
Heb geen Xbox One, maar wel een beta code van Homefront: TTYVJ-QCRK6-WR4RC-T2C7Q-6D44Z
Reeds zonder bedankje gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mensen. Zijn er problemen bij Live?

Mijn games en apps laden niet en de store is offline?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:17
Format-C schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 08:59:

Volgens Xbox.com werkt alles normaal.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:15
Mijn xbox live abbo verloopt binnenkort. Waar kan ik deze het goedkoopste aanschaffen?

Ik bestelde het eerder altijd via gamehubs, maar die zijn er mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
The Jackel schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:06:
Mijn xbox live abbo verloopt binnenkort. Waar kan ik deze het goedkoopste aanschaffen?

Ik had die van mij de laatste keer via beltegoed.nl omdat die het goedkoopst was, daarvoor via livecodes.nl

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Format-C schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 08:59:

Ik heb net nog fifa 16 voor mijn zwager in de US store gekocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieux
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 15:28

Ik kocht mijn 12 maanden live de laatste jaren via ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
Martinspire schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 21:32:
Waarom heb ik deze nog niet gezien:
[video]
:~
Met de vorige Mirror's Edge heb ik me ook goed kunnen vermaken, echt een hele gave game! Er komt alleen zoveel uit de komende tijd en ik heb al een backlog van hier tot tokio.....

The Division, Mirror's Edge, Quantum Break, Final Fantasy.... Nu wil het ook nog zo zijn dat The Division en FF echte tijdvreters zijn. Derde wereld problemen op de One dit jaar :9

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

CdKeys.com in de gaten houden. Daar is een jaar geregeld onder de €30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

De prijs is de laatste tijd best omhoog gegaan van de jaar abbos. Waar ze eerst onder de 30 euro te vinden waren zijn ze nu steevast boven de 30 euro. Tegenwoordig kan je ze goedkoop vinden via de PW:

pricewatch: Microsoft Xbox Live Gold 12 maanden

Of via deze link (even goed op de ratings/reviews letten voor je besteld. Ik heb zelf goede ervaringen met Gameholds)

http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/

Verder is het eBay goed in de gaten houden, maar het lijkt erop dat je nu rond de 35 euro kwijt bent voor een jaar. Nog steeds geen slechte deal overigens tov de MS prijs.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:15
Thnx! Ik zal de betreffende sites even goed in de gaten houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bak nieuwe / extra informatie mbt The Divison en de toekomstige plannen.
http://www.xboxnederland....et-zo-groot-als-fallout-4
Echt enorm veel zin in deze game ! :9

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 06-02-2016 17:16 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

Sorry voor het reageren op een oude quote maar...
MRE-Inc schreef op maandag 01 februari 2016 @ 07:52:
[...]
Nieuwe games die op zowel PS4 als X1 uitkomen, zullen bij mij altijd op de X1 gespeeld worden. De PS4 staat er puur bij voor de exclusives (uncharted, tlou), echter vind ik het dashboard op de X1 in vergelijking met die van de PS4 gewoon bagger.
Ik laat controller voorkeur en online netwerk even buiten de vergelijking (al hoewel dat wsl het antwoord is)
Oh en de 1e gen ps4 is ook irritant luidruchtig, weet niet of je de nieuwe revisie hebt die dat schijbaar verbeterd.....
Maar als je de interface fijner vind, en de machine is net iets krachtiger.....dan vind ik je uitspraak nogal vreemd?

Ik zou in jouw situatie per spel kijken waar die het beste speelt. Of zaken als tomb raider die je graag direct wilt spelen gelijk doen, en niet wachten op de ps4 release dan.

Ben zelf ps4 bezitter, maar niets tegen de one of ms, last gen was 360 mijn main platform, en als er genoeg games zijn die ik wil en de prijs genoeg zakt komt de one ook in mijn 'console museum' zoals een vriend mijn huis ooit noemde :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:31:
Sorry voor het reageren op een oude quote maar...

[...]
Maar als je de interface fijner vind, en de machine is net iets krachtiger.....dan vind ik je uitspraak nogal vreemd?
Waarschijnlijk omdat zijn vrienden een Xbox hebben ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 17:14

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 17:35:
[...]

Waarschijnlijk omdat zijn vrienden een Xbox hebben ;)
Ja absoluut logisch, ben zelf meer een sp gamer (ben van mening dat als ik dit niet was ik wsl ook toch weer naar ms gegaan was) maar ik snap volkomen dat die paar procent power dan niet uitmaakt. En zoals aangegeven, controller helpt ook, helemaal met de elite natuurlijk.

Maar ben benieuwd of MRE voor de sp games ook primair voor de one kiest. Alhoewel ik door achievements ook liever de 360 koos ipv ps3 destijds.......

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Is het ook mogelijk om in de Russische store met je CC en VPN games te kopen net als in Argentinie? Of moet he gewoon giftcards kopen in de Russische MS store en die dan verzilveren?
Sommige games zijn in Argentinie echt bizar duur andere bizar goedkoop....

[ Voor 17% gewijzigd door harrytasker op 06-02-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-09 13:35
harrytasker schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:01:
Is het ook mogelijk om in de Russische store met je CC en VPN games te kopen net als in Argentinie? Of moet he gewoon giftcards kopen in de Russische MS store en die dan verzilveren?
Kan gewoon met je CC en VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Je kan in alle stores kopen, zolang je CC maar niet geblocked wordt. Uit mijn hoofd is enkel Hong Kong voor mij geblocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Backward compatible-games uitgelekt'

Eén van de games die hoog op het verlanglijstje van backward compatible-titels stond van vele Xbox-fans was red Dead Redemption. Deze maand zal de game van Rockstar ook te spelen zijn op de Xbox One. Er zullen nog een aantal grote titels worden toegevoegd, waaronder: Tekken Tag Tournament 2, Halo Wars, Castlevania: Symphony of the Night, Alan Wake’s American Nightmare en Left 4 Dead 2.

Bron: Klik Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-09 18:27
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:34:
'Backward compatible-games uitgelekt'

Eén van de games die hoog op het verlanglijstje van backward compatible-titels stond van vele Xbox-fans was red Dead Redemption. Deze maand zal de game van Rockstar ook te spelen zijn op de Xbox One. Er zullen nog een aantal grote titels worden toegevoegd, waaronder: Tekken Tag Tournament 2, Halo Wars, Castlevania: Symphony of the Night, Alan Wake’s American Nightmare en Left 4 Dead 2.

Bron: Klik Hier
Ik hoop dat je gelijk hebt. Genoeg games die ik niet gespeeld hebt maar nog wel graag zou willen spelen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.forbes.com/sit...human-world/#1ef713ff3904

Titanfall 2 eind 2016/begin 2017 verwacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greekmaster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:38
Ik heb vandaag geprobeerd wat te kopen in de singapore store via vpn en cc. Maar het werkt bij mij niet meer krijg melding pbr9002

Gift cards kopen in de ms store werkt ook niet meer bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Eerst maar Titanfall uitspelen :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 07 februari 2016 @ 11:38:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt. Genoeg games die ik niet gespeeld hebt maar nog wel graag zou willen spelen.
Deze kan je spelen door ASleepingMonkey te zoeken via vrienden zoeken

Dan klik je op de game Red Dead Redemption, dan ga je naar de store en dan zie je ready to install .

Zo kan je Red Dead Redemption spelen.

Zelfde methode kon je gebruiken met Left 4 Dead 2 .

Werkt tot nu toe alleen met digitale kopieen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, ik ben em nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
beste mede tweakers.ik zit met een dilemma mijn xbox 360 is volgens mij langzaam aan het overlijden zat gisteravond een potje trials te spelen toen het systeem bevroor.ik heb eens rond gekeken voor een nieuwe xbox 360 en kwam er achter dat het prijs verschil tussen een xbox 360 en een xbox one niet meer zo heel groot is en dat veel games die ik heb op de xbox 360 ook kan gaan spelen op de xbox one....net ik op het punt sta om een ps4 te kopen voor games als the last of us en uncharted....zucht..waar ik een beetje mee zit is dat de bovenkant van de xbox one open is,op 1 of andere manier is mijn woning nogal stoffig,het maakt niet uit hoe vaak ik afstof al doe ik het 4 keer op 1 dag.ik wil niet dat mijn xbox na een maand al vol met stof zit,hoe hou je dat rooster van de xbox one ( bovenkant ) een beetje stofvrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:05:
beste mede tweakers.ik zit met een dilemma mijn xbox 360 is volgens mij langzaam aan het overlijden zat gisteravond een potje trials te spelen toen het systeem bevroor.ik heb eens rond gekeken voor een nieuwe xbox 360 en kwam er achter dat het prijs verschil tussen een xbox 360 en een xbox one niet meer zo heel groot is en dat veel games die ik heb op de xbox 360 ook kan gaan spelen op de xbox one....net ik op het punt sta om een ps4 te kopen voor games als the last of us en uncharted....zucht..waar ik een beetje mee zit is dat de bovenkant van de xbox one open is,op 1 of andere manier is mijn woning nogal stoffig,het maakt niet uit hoe vaak ik afstof al doe ik het 4 keer op 1 dag.ik wil niet dat mijn xbox na een maand al vol met stof zit,hoe hou je dat rooster van de xbox one ( bovenkant ) een beetje stofvrij?
Dagelijks een droog doekje er over heen halen. Of als je daar te lui voor bent (zoals ik) een echte oplossing zoeken voor stof in je huis(zoals ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
ik ben al 10 jaar op zoek naar een oplossing voor het stof haha....weet ook niet waar het vandaan komt....maar goed,dat van het doekje is wel een optie idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb een MasterCard via de AbnAmro en kan niet in de Russische store kopen via vpn (wel in de Russische Microsoft store zonder vpn voor die kaarten) maar weer wel in die van Argentinië.

Is dus niet echt een sluitend antwoord op te geven. Je probeert het natuurlijk in enkele minuten zelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg Red Dead Redemption niet gestart vanwege een fout tijdens het updaten van de game.

Dan maar wachten tot de game er officieel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
en dan natuurlijk de belangrijkste vraag omdat ik games download,gaat dat downloaden op de one net zo traag als op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
joey82 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:05:
Helpt het ook niet door er een extra "filter" overheen te doen zoals je bij veel pc-ventilatoren ook hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rockvee2 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 13:36:
[...]

Deze kan je spelen door ASleepingMonkey te zoeken via vrienden zoeken

Dan klik je op de game Red Dead Redemption, dan ga je naar de store en dan zie je ready to install .

Zo kan je Red Dead Redemption spelen.

Zelfde methode kon je gebruiken met Left 4 Dead 2 .

Werkt tot nu toe alleen met digitale kopieen.
Ik heb RDR digitaal aangeschaft toen die voor een tientje te koop was. Ik heb nog wel even geduld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Martinspire schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:30:
[...]

Helpt het ook niet door er een extra "filter" overheen te doen zoals je bij veel pc-ventilatoren ook hebt?
daar heb ik wel naar gekeken maar ik heb nog niks kunnen vinden,misschien zoek ik verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joey82 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:30:
en dan natuurlijk de belangrijkste vraag omdat ik games download,gaat dat downloaden op de one net zo traag als op de ps4?
Bij mij gaat het downloaden op de X1 en PS4 met 6MB per seconde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
6MB is dat snel? totaal geen kaas van gegeten sorry :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat ging het altijd wel, sinds het nieuwe dashboard heb ik persoonlijk geen problemen meer.
Het is niet de max van mijn verbinding maar het is ook geen uren meer zoals het "vroeger" was.
joey82 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:44:
6MB is dat snel? totaal geen kaas van gegeten sorry :)
Nee en Ja, het is snel als je een 60 Mbit verbinding hebt liggen, het is langzaam als je aansluiting een 200 Mbit verbinding betreft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Op de een of andere manier kom ik op de PS4 zowel bedraad als wifi niet hoger dan 65 Mbit/s terwijl ik op de XBO 191 Mbit/s haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
50/5 hierzo :) afwachten dan maar :) .... voordeel van een xbox one is natuurlijk dat ik al de xbox 360 games daarop kan spelen....koop ik een ps4 moet ik eerst weer nieuwe games kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stof kan echt geen kwaad. Microsoft zou wel heel dom zijn om de ventilatie gaten aan de bovenkant te monteren, zonder te testen wat de gevolgen voor je console kunnen zijn. Een keer in de week afstoffen is voldoende.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
joey82 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:53:
50/5 hierzo :) afwachten dan maar :) .... voordeel van een xbox one is natuurlijk dat ik al de xbox 360 games daarop kan spelen....koop ik een ps4 moet ik eerst weer nieuwe games kopen....
Ik heb ze beiden maar mede vanwege de controller staat de XBO veruit het meeste aan. En met de BC zal dat zeker niet veranderen, genoeg 360 games die ik nog niet gespeeld heb terwijl ik vanwege PS+ de meeste PS3 games die voor mij interessant waren al wel gezien heb.

Mijn Gold loopt volgende maand af maar bij de meeste aanbieders waar het interessante prijzen zijn is de voorraad (al een tijdje) op. Is veel vraag naar blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 15:09:
Stof kan echt geen kwaad. Microsoft zou wel heel dom zijn om de ventilatie gaten aan de bovenkant te monteren, zonder te testen wat de gevolgen voor je console kunnen zijn. Een keer in de week afstoffen is voldoende.
hmm....oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stof kan zeer zeker kwaad. Flikker maar eens een kilo fijnzand in je Xbox. Het gaat om de hoeveelheid. Nadat ik heb gezien wat een temperatuur verschil er was voor en na het stofvrij maken van een jaar oude PC zorg ik voor een stofvrijere omgeving. Als je stoffig woont en niks doet voor je apparatuur gaat het geheid kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
dat dacht ik ook ja,maargoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:24:
Ik krijg Red Dead Redemption niet gestart vanwege een fout tijdens het updaten van de game.

Dan maar wachten tot de game er officieel is.
Ik kom dat meer tegen op internet dat er een foutmelding verschijnt. Maar ik kan me niet voorstellen dat de game nog lang wegblijft nu sommigen de game toch al speelbaar hebben op de XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:21
Als MS slim is geweest, dan hebben ze bovenkant gebruikt voor de exit van de warme lucht.

En als de omgeving stoffig is, dan komt er dat stof altijd wel in je console terecht. De fan zuigt het immers (met al de lucht er omheen) constant aan.

Kortom, ik zou mij er niet al te druk om maken.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 17:07
Toch wel makkelijk hoor dieVPN verbinding :P net nog even Far Cry Primal gescored voor een schamele 37 euro scheelt toch elke keer weer.

Dacht nog wel even dat het geblokkeerd was aangezien het eerst mislukte maar dat bleek te liggen aan FlyVPN. Daarna nog eens met VyprVPN gedaan en dat ging direct goed. Wellicht dat dat voor andere mensen ook een tip kan zijn als ze issues hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:15:
[...]

Ik heb een MasterCard via de AbnAmro en kan niet in de Russische store kopen via vpn (wel in de Russische Microsoft store zonder vpn voor die kaarten) maar weer wel in die van Argentinië.

Is dus niet echt een sluitend antwoord op te geven. Je probeert het natuurlijk in enkele minuten zelf uit.
Bedankt voor de reacties!
Alles gaat goed als ik een account aanmaak, totdat ik een telefoonnummer moet invullen, dan verandert de achtergrond van kleur en geeft een foutmelding dat ik een telefoonnummer moet invoeren! Heb al van alles geprobeerd, maar als ik op het vakje van telefoonnumer klik gaat het fout.
Raar. Iemand een idee? Verschillende VPN diensten geprobeerd maar daar ligt het niet aan. Hoeveel CC's kan je overigens toevoegen?

[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 07-02-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 23-09 16:38
Rossi46 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:39:
Als MS slim is geweest, dan hebben ze bovenkant gebruikt voor de exit van de warme lucht.

En als de omgeving stoffig is, dan komt er dat stof altijd wel in je console terecht. De fan zuigt het immers (met al de lucht er omheen) constant aan.

Kortom, ik zou mij er niet al te druk om maken.
De zijkant van mijn Xbox One is de aanzuiger. Kan na week precies zien waar de fans zitten. Wat dat betreft heeft mijn versterker grotere luchtroosters en geen fans. Daar zie je behoorlijk wat stof, kattenharen en parkietveertjes in liggen bij me en die doet het al weer jaar of 5. Dus ik maak me niet zo veel zorgen om de Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
Meer mensen problemenmet aankopen vanuit de Xbox store? Ik probeer NFS deluxe te kopen maar lukt niet. Al 2 verschillende cc's geprobeerd. Heb ook al iDEAL als betalingsoptie proberen toevoegen maar dat krijg ik ook niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:07:
Die gold gift van deze maand bevalt me wel. Grappig d&d spel :)
Erg vermakelijk commentaar van de kaartlegger
Zeker vermakelijk :Y
Echter hier na een crash naar het dashboard mijn savegame verloren :|
Kom dit probleem op internet vaker tegen en vind dat toch een slordige bug.
Lees : 4 uur spelen, story bijna uitgespeeld en flink wat equipment kwijt.
Als dit nog eens gebeurd ben ik er ook meteen weer klaar mee.
Afgezien daar van, leuke game !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
triple__vince schreef op zondag 07 februari 2016 @ 19:25:
Meer mensen problemenmet aankopen vanuit de Xbox store? Ik probeer NFS deluxe te kopen maar lukt niet. Al 2 verschillende cc's geprobeerd. Heb ook al iDEAL als betalingsoptie proberen toevoegen maar dat krijg ik ook niet voor elkaar.
Microsoft behoed je van het kopen van NFS. Dat is geen storing dat is een feature :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
😝😝😝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
harrytasker schreef op zondag 07 februari 2016 @ 18:56:
[...]

Bedankt voor de reacties!
Alles gaat goed als ik een account aanmaak, totdat ik een telefoonnummer moet invullen, dan verandert de achtergrond van kleur en geeft een foutmelding dat ik een telefoonnummer moet invoeren! Heb al van alles geprobeerd, maar als ik op het vakje van telefoonnumer klik gaat het fout.
Raar. Iemand een idee? Verschillende VPN diensten geprobeerd maar daar ligt het niet aan. Hoeveel CC's kan je overigens toevoegen?
Ik heb wel een kaart gekocht met 3000RUB voor MK xl, via mastercard betaald en adres in Rusland. Ging prima.

En Singapore doe ik via paypal werkt prima.

[ Voor 3% gewijzigd door Fantasy-Bart op 07-02-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Fantasy-Bart schreef op zondag 07 februari 2016 @ 22:38:
[...]

Ik heb wel een kaart gekocht met 3000RUB voor MK xl, via mastercard betaald en adres in Rusland. Ging prima.

En Singapore doe ik via paypal werkt prima.
Klopt, dat werkt, heb ik ook vaker gedaan, maar blijf je mer Roebels zitten, meteen met CC betalen werkt het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09 15:21
joey82 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 14:53:
Let er wel op dat nog lang niet alle 360 games BC zijn op de One en dat de kans groot is dat een aantal games dat nooit zullen worden.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hadden beloof tussen de maandelijkse BC release datum
meer BC titels uit te brengen. Dat gaat niet al te vlot.

Hoe werkt het trouwens met iDEAL als betalings middel gebruiken op de X1.

Ik heb gisteren iDEAL toegevoegd als betalingsmiddel, maar ik zie dat nergens terug.
Wel netjes 1 cent van mijn rekening.

Iemand ervaringen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:44:

Hoe werkt het trouwens met iDEAL als betalings middel gebruiken op de X1.

Ik heb gisteren iDEAL toegevoegd als betalingsmiddel, maar ik zie dat nergens terug.
Wel netjes 1 cent van mijn rekening.

Iemand ervaringen hiermee?
En als je hier kijkt:
https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

Even het juiste account selecteren (voor welk land) en dan moet je ze kunnen zien.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 18:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:44:
Ik moet zeggen dat me dat sowieso een beetje tegenvalt. BioShock staat al een tijdje op binnenkort te spelen en komt maar niet. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er al wat meer toppers te spelen zouden zijn. Dat ze niet alles ineens in BC gooien had ik wel verwacht, maar de toppers uit de MS stal had ik eigenlijk al wel verwacht te kunnen spelen. Zit zelf behoorlijk op Alan Wake te wachten.

Eigenlijk schat ik dat MS zelf ook een beetje moeite heeft om alle titels goed speelbaar te maken in BC. Bij de grafisch wat zwaardere games merk je toch wel dat de One er moeite mee heeft. Ik denk dat dat ook de reden is dat Bioshock nog niet speelbaar is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:36:
En als je hier kijkt:
https://commerce.microsoft.com/PaymentHub

Even het juiste account selecteren (voor welk land) en dan moet je ze kunnen zien.
Hier zie ik alleen de laatst aangekochte spullen en de 0,44 cent die ik nog op mijn account heb staan.

Helemaal niks over iDEAL die ik gisteren toegevoegd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zit zelf nu ook even te kloten..

Heb een virtual CC waarmee ik ook wel eens wat in Rusland heb gekocht. Nu wil ik een game kopen in Argentinië alleen geeft die continu aan "Check Postal Code" en het maakt niet uit of ik een adres van daar pak of gelijk aan de CC.

Iemand tips? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Smoonshine schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:41:
[...]
Eigenlijk schat ik dat MS zelf ook een beetje moeite heeft om alle titels goed speelbaar te maken in BC. Bij de grafisch wat zwaardere games merk je toch wel dat de One er moeite mee heeft. Ik denk dat dat ook de reden is dat Bioshock nog niet speelbaar is.
Inderdaad, afgelopen weekend Halo Reach met 3 man co-op uitgespeeld. Maar was af en toe wel echt een lag fest met drops naar 10-15 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Famous schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:25:
Zit zelf nu ook even te kloten..

Heb een virtual CC waarmee ik ook wel eens wat in Rusland heb gekocht. Nu wil ik een game kopen in Argentinië alleen geeft die continu aan "Check Postal Code" en het maakt niet uit of ik een adres van daar pak of gelijk aan de CC.

Iemand tips? :D
Zelfde probleem maar dan met telefoonnummer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

harrytasker schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:57:
[...]

Zelfde probleem maar dan met telefoonnummer!
:D Ik zat zelf verkeerd..
Argentijns adres maar nog in de store van Singapore :+

Nu CC en alles toegevoegd alleen wanneer ik wil betalen zegt die dat ik een andere of nieuwe vorm van betalen moet kiezen 8)7 |:(

Edit, nu maar uit Rusland gehaald. Voor het zelfde geld had ik in Argentinië de Gold edition maar goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 08-02-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
harrytasker schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:16:
[...]

Klopt, dat werkt, heb ik ook vaker gedaan, maar blijf je mer Roebels zitten, meteen met CC betalen werkt het beste!
Het spel Mortal kombat XL was 2999 RUB, dan kan je wel 3000 kopen :)

Nu 36 euro ervoor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:56:
[...]

Inderdaad, afgelopen weekend Halo Reach met 3 man co-op uitgespeeld. Maar was af en toe wel echt een lag fest met drops naar 10-15 fps.
Halo co-op is altijd drama qua FPS drops / lag. Gok dat dat de oude problemen zijn en niet iets nieuws door BC. Als je niet host was, liep het altijd beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:31:
[...]

Halo co-op is altijd drama qua FPS drops / lag. Gok dat dat de oude problemen zijn en niet iets nieuws door BC. Als je niet host was, liep het altijd beroerd.
Alle Halo's altijd ook co-op uitgespeeld en nooit last gehad van zulke FPS drops of zo veel lag dat het de gameplay beïnvloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:07:
[...]

Alle Halo's altijd ook co-op uitgespeeld en nooit last gehad van zulke FPS drops of zo veel lag dat het de gameplay beïnvloed.
Bij CE anniversary was het bij mij echt drama. Eerste Halo die ik niet afgemaakt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:03:
[...]

Bij CE anniversary was het bij mij echt drama. Eerste Halo die ik niet afgemaakt heb.
CE Anniversary had ik ook vrij veel lag, maar die speelde ik met iemand aan de andere kant van de oceaan dus dacht dat het daar aan lag :P
Reach zelf met dezelfde persoon ook uitgespeeld en daar hadden we geen last.

Het waren trouwens ook echt FPS issue's, zelfs de host had er namelijk last van. Na wat rond zoeken op internet schijnt dat het in single player ook zo is, ondanks de patch die ze pas hebben uitgebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Oeps, Ryse in de pocket voor 10,- :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgen hopelijk de update van Dying Light naar de Enhanced edition (en anders donderdag)
Heb wel weer ff zin om wat zombies een kopje kleiner te maken :9

Als het bevalt toch ook maar even The Following DLC aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:59:
Morgen hopelijk de update van Dying Light naar de Enhanced edition (en anders donderdag)
Heb wel weer ff zin om wat zombies een kopje kleiner te maken :9

[video]
[video]
[video]

Als het bevalt toch ook maar even The Following DLC aanschaffen.
Heb jij de Season Pass niet? De Following DLC komt hier binnenvallen zodra hij beschikbaar is.... Must have!!!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 08 februari 2016 @ 18:52:
[...]

Heb jij de Season Pass niet? De Following DLC komt hier binnenvallen zodra hij beschikbaar is.... Must have!!!
Nee geen season pass, niet geintresseerd in Bozak Horde en Casino nogwat.
Maar als de update daadwerkelijk iets toevoegd haal ik de seasonpass wel even uit Ruslabd voor 16 eurie.
Aan de andere kant, The Division open beta volgende week en dan twee weken later de release, verwacht de komende twee maanden daar wel zoet mee te zijn.
Dan zijn Dark Souls 3 en Mortal Kombat XL ook al weer uit.
Komen gewoon veels te veel spellen uit :P

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 08-02-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:03:
[...]

Lol, zit ff in je chievos te kijken en je mist alleen nog de laatste missie :+.

Weet je zeker dat je hem dan ook niet gaat uitspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Roos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-07-2020
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:11:
[...]

Hier zie ik alleen de laatst aangekochte spullen en de 0,44 cent die ik nog op mijn account heb staan.

Helemaal niks over iDEAL die ik gisteren toegevoegd heb.
Heb precies hetzelfde, er is 1 cent afgeschreven en niks meer gehoord.
Volgens gegevens tijdens aanmelding zou de cent terug gestort worden maar is nog steeds na 2 weken niet gebeurd.
Achterlijk dat je alleen maar met cc kunt kopen en niet met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:58:
[...]

Lol, zit ff in je chievos te kijken en je mist alleen nog de laatste missie :+.

Weet je zeker dat je hem dan ook niet gaat uitspelen?
En veel specifieke cheevo's hé. Als ik niet alles wil/kan halen of ik te gefrustreerd raak kap ik meestal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:52:
[...]

En veel specifieke cheevo's hé. Als ik niet alles wil/kan halen of ik te gefrustreerd raak kap ik meestal. :)
Tja, maar als je de campaign uitspeeld op legandary die je geloof ik ook gestart ben op legandary dan heb je ook weer 4-5 chievos binnen he ;) :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:55:
[...]

Tja, maar als je de campaign uitspeeld op legandary die je geloof ik ook gestart ben op legandary dan heb je ook weer 4-5 chievos binnen he ;) :9.
Tsja. Ik ben erg met Achievements maar niet zo erg dat ik tegen mijn zin in iets speel. Genoeg goed werkende spellen om te completen. :) Ga bijvoorbeeld liever witcher 3 afmaken dan terug naar eens spel met framedrops. Die 100 gs komt vast wel goed. Tenminste als ik alle challenges in COD gehaald heb. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:57:
[...]

Tsja. Ik ben erg met Achievements maar niet zo erg dat ik tegen mijn zin in iets speel. Genoeg goed werkende spellen om te completen. :)
Forza horizon 2 gaat ook een lange zit voor je worden om alles te halen :).

(zijn er overigens maar 4-5 die heel lastig zijn bij Halo: CE naar mijn idee)

Anders even alles halen in Halo: MCC? 8)7 8)7 8)7 8)7.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 08-02-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:58:
[...]

Forza horizon 2 gaat ook een lange zit voor je worden om alles te halen :).

(zijn er overigens maar 4-5 die heel lastig zijn bij Halo: CE naar mijn idee)
FH2 vind ik dan wel weer leuk. Hoewel ik niet weet of ik online veel meer ga doen. 200 races of wat het ook is, is veel met alle malloten die je van de wegdrukken.

Halo CE heb ik niet vanwege moeilijkheid weggelegd maar vanwege bugs. Zie mijn trueachievements.com profiel als je mijn triestheid verder wil raadplegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:00:
FH2 vind ik dan wel weer leuk. Hoewel ik niet weet of ik online veel meer ga doen. 200 races of wat het ook is, is veel met alle malloten die je van de wegdrukken.
Als je de roadtrips gaat spelen ben je er alvast 100 verder ;).
Ik hoef alleen die 100/168 championships, 100 playground games en de 2 bucket lists multiplayer nog. waarbij ik al tot de helft kwam op Storm Island samen met Mitchwe.
Verwijderd schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:00:
Halo CE heb ik niet vanwege moeilijkheid weggelegd maar vanwege bugs. Zie mijn trueachievements.com profiel als je mijn triestheid verder wil raadplegen. :)
Om eerlijk te zijn ben ik niet echt veel bugs erin tegengekomen maar zal het wel even lezen van je linkje :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 19:57:
[...]

Nee geen season pass, niet geintresseerd in Bozak Horde en Casino nogwat.
Maar als de update daadwerkelijk iets toevoegd haal ik de seasonpass wel even uit Ruslabd voor 16 eurie.
Aan de andere kant, The Division open beta volgende week en dan twee weken later de release, verwacht de komende twee maanden daar wel zoet mee te zijn.
Dan zijn Dark Souls 3 en Mortal Kombat XL ook al weer uit.
Komen gewoon veels te veel spellen uit :P
Denk jij dat die Division Beta dan echt wat nieuwe content gaat brengen dan? Was ivm de alpha ook al niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm. Patch van 7,3 GB voor Black Ops 3. Gaat wel van de rappe. Zit na 10 minuten op 73%. Dat is mooi nieuws. Wat minder mooi is, is dat hij niet op de background geinstalleerd is ondanks dat ik instant on aan heb staan. Is dit een bekende bug of iets dat je in moet stellen? Heb dit de laatste tijd wel vaker gehad. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 07:25
Ik wilde dit weekend m'n games streamen naar m'n windows 10 pc via de Xbox Smartglass app. Volgens de help pagina's moet je dan een stream icoontje te zien krijgen, maar dat was bij mij niet zichtbaar. Kon de games wel opstarten op de Xbox zelf, maar niet naar de pc streamen.
Volgens mij moeten alleen de opties aan staan dat je met smartglass mag inloggen en de stream optie aan zetten op de Xbox.

Is de stream mogelijkheid momenteel uitgeschakeld of zou het nog steeds moeten werken? Tijdens m'n zoek tocht kwam ik namelijk vooral posts tegen van toen deze optie nog beta was.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de Win10 app, niet via de smartglass.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-09 15:24
mfreriks schreef op maandag 08 februari 2016 @ 16:18:
Oeps, Ryse in de pocket voor 10,- :O
Via welke store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 08 februari 2016 @ 21:09:
[...]

Denk jij dat die Division Beta dan echt wat nieuwe content gaat brengen dan? Was ivm de alpha ook al niet namelijk.
Je kan een alpha of beta toch niet vergelijken met het eindproduct ?
Zoek even wat posts terug, daar heb ik gelinkt naar een artikel dat meer duidelijkheid geeft over content in de releaseversie en wat er allemaal nog komen gaat.

Los daar van heb ik gewoon weer eens zin in een lekkere co-op game waarin ik met wat vrienden lol kan trappen.
Dat is mij in de alpha en in de beta prima bevallen !

Dark Souls weet overigens ook weer een heerlijk sfeertje neer te zetten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update voor Dying Light is online! 17Gb!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 03:36
Heb sinds vandaag een 2ehandse xbox one binnen gekregen..
Ik vroeg me af, weet iemand een hele goede tip om de krassen van de glossy zijde te verwijderen? Boven op het deksel.

[ Voor 6% gewijzigd door Robin4 op 09-02-2016 04:30 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Roos schreef op maandag 08 februari 2016 @ 20:27:
Heb precies hetzelfde, er is 1 cent afgeschreven en niks meer gehoord.
Volgens gegevens tijdens aanmelding zou de cent terug gestort worden maar is nog steeds na 2 weken niet gebeurd.
Achterlijk dat je alleen maar met cc kunt kopen en niet met ideal.
Waarom hebben ze die optie om iDEAL toe te voegen dan?

Ik heb nog steeds niks ervan gehoord.

Wat gaat U er aan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://dyinglightgame.com/img/RELEASE-DATES-DL-EE.jpg

ff een crosspost uit het Dying Light topic, het hangt er dus een beetje vanaf waar je de season pass gekocht heb wanneer de DLC voor je unlockt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Beta key voor Homefront;

spoiler:
G4TF9-QDVF6-2HC27-TDMPJ-JK74Z

Graag melden bij gebruik :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

In de Argentijnse/Russische store is nu, met behulp van je Xbox Live Gold abbo, de Legendary edition te krijgen voor ~15 euro iig. Zelfde geld voor Watch_Dogs Ultimate edition, waarbij de RU store 2 euro duurder is (17 ipv 15)

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 09-02-2016 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-09 17:49
Ah tof die Dying Light update! Iemand die zin heeft om mij wat handige tricks te leren? Ik loop telkens vast op bepaalde missies, maar vind het absoluut een toffe game. Je kan het toch co-op spelen? (voeg me maar toe op XBL: Froggle)

[ Voor 8% gewijzigd door Froggle op 09-02-2016 08:56 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Pagina: 1 ... 108 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace