Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-05 16:20
Mede-auteur:
  • MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YYUjz3Cq14G3W6mnn7yZAN0N/full.jpg

Forza Motorsport 6

Ontwikkelaar: Turn 10 Studios
Uitgever: Microsoft Studios
Genre: Racen
Platform: Xbox One
Releasedate: 15 september 2015
Officiële site

Over Forza Motorsport 6

Van de makers van de populaire Xbox raceserie komt nu de opvolger van de racegame van het jaar 2013 van DICE. Verzamel, customize en race in de auto's van je dromen, inclusief het videogamedebuut van de Ford GT.

Verdere details

• De game speelt op 1080p en 60fps
  • Verschillende weersomstandigheden en 's nachts racen
  • Meer dan 450 auto's bij de launch
  • 26 locaties waaronder Daytona en Rio
  • Het gebruiktelijk tuning en customisatie, Drivatars en splitscreen
  • Primeurs: races voor 24-spelers
  • Meerdere drivers (man/vrouw) (bron)

Afbeeldingen en video's

Teasers
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/u5kbGS9LpOCnMbn9xlLHFbU7/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/vJBGXPzYoe73Cg1kY93IAnlA/full.jpg
Sfeerbeelden
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/A00EsYH3x8XAiBJRK7tGMIZA/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qJ61eqz3CPHQUgq0UblTnfjt/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/3g3UG8T9aLYl1wc4TCmUpOfw/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/X2OHjEEHGThdY0ZKoL0WuhWU/full.jpg
BMW M4
2015 Mustang
WRX STI
Audi TTS
Dodge Challanger Hellcat
Gameplay video's

Verschillende versies

Forza Motorsport 6 Anniversary Edition
Forza Motorsport 6 Anniversary Edition
€69,99
[List]
• Forza Motorsport 6
• Ten Year Anniversary Car Pack
Forza Motorsport 6 Deluxe Edition
Forza Motorsport 6 Deluxe Edition
€89,99
[List]
• Forza Motorsport 6
• VIP Membership
• Launch DLC
• Fast and Furious Car Pack
Forza Motorsport 6 Ultimate Edition
Forza Motorsport 6 Ultimate Edition
€109,49
[List]
• Forza Motorsport 6
• VIP membership
• Launch DLC
• Fast and Furious Car Pack
• Season-pass
Early access: 10 september 2015

Pre-orders ontvangen gratis de 2015 Mazda MX-5!

Uitbreidingspakketten

Porsche
Met de komst van Porsche in Horizon 2 sinds 9 juni, is er ook gelijk bekend gemaakt dat Forza Motorsport 6 ook Porsche's zal krijgen. Wat alleen nog niet geheel duidelijk is is of het gaat om content vanaf dag 1 in het spel zit, of dat het een DLC pakket wordt (gratis al dan niet betaald).
Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it's just the start! We're excited to share that we are working together with Porsche and EA to deliver the Porsche experience to Forza Motorsport 6 players in 2016. We'll have more details to share in the future on the integration.
Bron
Ten Year Anniversary Car Pack
Ten Year Anniversary Car Pack
10 auto's waaronder de 2009 Ferrari 458 Italia, de 2014 Lamborghini Hurácan en de 2013 McLaren P1 (incl. speciale livery)
Fast and Furious Car Pack
Fast and Furious Car Pack
Krijg de auto's uit de legendarische film franchise Fast and Furious! Bestaande uit een 1970 Dodge Charger R/T, 1970 Plymouth Cuda, 2013 Jeep Wrangler Unlimited, 2014 Maserati Ghibli S, 1970 Plymouth Road Runner, 2015 Dodge Charger R/T, 2015 Dodge Challenger en 1998 Toyota Supra.

FM6 apparatuur

Xbox One Forza Motorsport 6 Limited Edition Console
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YSYwSKLieB442BMAwPC1ktaK/full.png
Om te vieren dat Forza 10 jaar bestaat komt er een speciale editie van de console. Informaties die reeds bekend is:
[list]
• Komt met een 1TB HDD
• Speciale skin over de Xbox
• Komt inclusief de Xbox One Special Edition Forza Motorsport 6 Wireless Controller
• Motorgeluiden bij het aan- en uitschakelen van de console
• Prijs: €400
Xbox One Special Edition Forza Motorsport 6 Wireless Controller
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dF0tWecQnOhVEjZRjohddQZc/full.jpg
[list]
• 15 september verkrijgbaar
• Prijs: €64,99

E3

Zoals gewoonlijk is Turn 10 aanwezig op de E3 show van Microsoft. De onthulling kan je hier zien:

[ Voor 97% gewijzigd door MK_ op 30-06-2015 12:43 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Mooie timing! Wilde vandaag zelf een topic voor FM6 aanmaken :P

Anyway, ik probeer zoveel mogelijk info over FM6 te krijgen in de komende week, dus ik zal ook kijken of ik het nodige toe kan voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

Winkiller

De Mopperpot

Omdat Forza 6 waarschijnlijk ook door mij gekocht gaat worden lees ik met jullie mee.

[YouTube: https://youtu.be/kUCq1LWGQKk]

[ Voor 21% gewijzigd door Winkiller op 12-06-2015 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Shrake schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:16:
Mooie timing! Wilde vandaag zelf een topic voor FM6 aanmaken :P

Anyway, ik probeer zoveel mogelijk info over FM6 te krijgen in de komende week, dus ik zal ook kijken of ik het nodige toe kan voegen.
Als je wilt kan ik je mede auteur maken dan mag je aanpassen wat je wilt. Ben geen ster in topic starts. Dus kan wel wat hulp gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidson
  • Laatst online: 01-05 16:06

Davidson

Porsche fan

Het is dat ik geen Xbox One heb (en wil), maar ik ben erg benieuwd naar Forza 6!
Mag wel hopen dat Porsches er standaard in zitten, Forza 3 was de laatste die dit had...

Desktop config | YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:24

Entity

9000rpm

Aangezien ze Porsche nu al aangekondigd hebben, ga ik er wel een beetje vanuit dat er op zijn minst een aantal gelijk bij release erin zitten. Ik hoop het in ieder geval... Ben ook benieuwd of RUF er dan nog steeds in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02:24

Entity

9000rpm

edit:dubbel

[ Voor 93% gewijzigd door Entity op 12-06-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Bringing Porsche to Forza Horizon 2 is fantastic news for Xbox fans and, even better, it’s just the start! We're excited to share that we are working together with Porsche and EA to deliver the Porsche experience to Forza Motorsport 6 players in 2016. We'll have more details to share in the future on the integration.
Staat dus op hun eigen website.
http://forzamotorsport.ne...h2_porsche_expansion_pack
Nu maar hopen dat ze zo "lief" zijn en het gratis te doen. Maar ja turn 10 is niet zo van het gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-05 15:32
Strakke en duidelijk OP, goed gedaan :Y

Wat betreft de game zelf; ik ben heel benieuwd in hoeverre ze naar pCARS hebben gekeken. Die game heeft veel meer een race "vibe", welke mij erg goed bevalt!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 01:49
Rossi46 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:48:
Strakke en duidelijk OP, goed gedaan :Y

Wat betreft de game zelf; ik ben heel benieuwd in hoeverre ze naar pCARS hebben gekeken. Die game heeft veel meer een race "vibe", welke mij erg goed bevalt!
Gezien pcars geen browserlist kreeg, kans groot is dat Forza 6 die dan wel krijgt :P

Maar ik zie ook graag gewoon classes, GT3, DTM, GT500, LMP1 ipv max A800 of X900, veel makkelijker voor snel wat potjes ipv weer je druk maken of je wel een goede tune hebt en of die 1.6 rallye nu beter of slechter is dan je stock 2.0 motor.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Dat vind ik ook het gave aan pCARS. Ik vind het best lollig om bij een Forza game een uitgebreide garage op te bouwen, maar van dat eindeloze ge-upgrade krijg ik eigenlijk wel een beetje een punthoofd (lees: ik heb geen zin meer om daar veel tijd in te steken). Bij pCARS is alles gewoon dirextdirect beschikbaar en valt er niets aan te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
An sich vind ik dat wel erg leuk, maar ze moeten gewoon wat 'easy tune' erbij gooien (dus niet dat crappy quick upgrade), of in iedergeval de default settings een bizar stuk beter neerzetten (bijna geen enkele auto rijd stock enigzins competatief). Vanuit restricties de juiste onderdelen kiezen vind ik leuk om te doen, zeker omdat je iets meer matchend bent met je eigen racestyle (wel/geen custom gearing, meer power bovenin of onderin), maar daarna al je settings weer gaan invoeren om enkel wat te racen.. pfoe.

Laat de pro's maar lekker kloten met die chamber 0,4 of 0,5, geef mij gewoon een leuke racesetup waar je rondjes mee kan racen. Ik heb bv die GX7 (of hoe heet dat LMP2 ding?) nooit hetzelfde gekregen in beide games, misschien maar eens de settings zelfs 1 op 1 overnemen, maar je hebt inderdaad gelijk, pcars is het gewoon auto kiezen en racen maar.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 12-06-2015 16:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-04 22:54
Rossi46 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:07:
Dat vind ik ook het gave aan pCARS. Ik vind het best lollig om bij een Forza game een uitgebreide garage op te bouwen, maar van dat eindeloze ge-upgrade krijg ik eigenlijk wel een beetje een punthoofd (lees: ik heb geen zin meer om daar veel tijd in te steken). Bij pCARS is alles gewoon dirextdirect beschikbaar en valt er niets aan te upgraden.
Ik vind het racen echt vet, maar zonder het tunen en afstellen van auto's gaat er echt een hoop lol verloren in mijn ogen. Is toch een sport om een auto zo naar je hand te zetten dat hij voor jouw het beste rijd.

Persoonlijk mis ik in de Forza serie de mogelijkheid tot kwalificeren, ik speel Forza pas vanaf deel 3 dus weet niet of het in Forza en Forza 2 wel zat.
Soms is het moeilijk een veld dor te komen, en is het dus wel leuk om door middel van een kwalificatie wat verder voorin het veld te starten.
Eigenlijk vind ik het zelfs vreemd dat deze optie er niet in zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Poulusma schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:16:
[...]

Ik vind het racen echt vet, maar zonder het tunen en afstellen van auto's gaat er echt een hoop lol verloren in mijn ogen. Is toch een sport om een auto zo naar je hand te zetten dat hij voor jouw het beste rijd.

Persoonlijk mis ik in de Forza serie de mogelijkheid tot kwalificeren, ik speel Forza pas vanaf deel 3 dus weet niet of het in Forza en Forza 2 wel zat.
Soms is het moeilijk een veld dor te komen, en is het dus wel leuk om door middel van een kwalificatie wat verder voorin het veld te starten.
Eigenlijk vind ik het zelfs vreemd dat deze optie er niet in zit...
Dat eerste: op zich is dat leuk, maar daar heb ik de tijd niet voor en die ga ik daar ook zeker niet voor maken. Klinkt wellicht een beetje als "arcade" opmerking, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan gamen ;) Oh en er zijn ook genoeg andere games, die óók nog eens steeds groter en groter lijken te worden :+

Dat tweede ben ik zeker met je eens. Dat vind ik dan ook het leuke aan pCARS. Dat is echt geënt op zoals het er tijdens een echt raceweekend aan te gaat. Eerst practice, dan qualifing, dan eventueel nog een warm-up en dan de race 8) Op die manier raffel je de races ook wat minder snel achter elkaar af. Want daar was ik in Forza 5 ook wel snel klaar mee. Te veel korte races welke ook teveel op elkaar leken. Na een paar "cups" ken je het hele riedeltje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-05 15:35
Forza heeft nog nooit kwalificaties gehad, altijd gelijk de race. :)
Ik ben benieuwd hoe de presentatie gaat worden maandag, mijn verwachting is in ieder geval redelijk hoog aangezien het de 10th anniversary is van Forza 8) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-05 11:56
SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 16:14:
An sich vind ik dat wel erg leuk, maar ze moeten gewoon wat 'easy tune' erbij gooien (dus niet dat crappy quick upgrade), of in iedergeval de default settings een bizar stuk beter neerzetten (bijna geen enkele auto rijd stock enigzins competatief). Vanuit restricties de juiste onderdelen kiezen vind ik leuk om te doen, zeker omdat je iets meer matchend bent met je eigen racestyle (wel/geen custom gearing, meer power bovenin of onderin), maar daarna al je settings weer gaan invoeren om enkel wat te racen.. pfoe.

Laat de pro's maar lekker kloten met die chamber 0,4 of 0,5, geef mij gewoon een leuke racesetup waar je rondjes mee kan racen. Ik heb bv die GX7 (of hoe heet dat LMP2 ding?) nooit hetzelfde gekregen in beide games, misschien maar eens de settings zelfs 1 op 1 overnemen, maar je hebt inderdaad gelijk, pcars is het gewoon auto kiezen en racen maar.
Dat was voor mij een kleine tegenvaller aan FM5. In 3 en 4 heb ik me nooit met tunen bezig gehouden en toch kon ik daar prima rondjes rijden. Maar in FM 5 was dat bijna onmogelijk. In FH2 was het echter weer wel goed te doen. Hopelijk zetten ze die lijn nu voort en laten ze het tunen over aan mensen die voor een top 100 gaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Few details exist about the next Forza game, but many more are expected at Microsoft's E3 press conference on 15 June.
Here are the Forza Motorsport 6 release date rumours, http://www.pcadvisor.co.u...-date-uk-rumours-3615402/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 16:25

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop dat forza 6 niet meer zulke lange laadtijden hebben als in 5 en dat ze opzouten met dat klassieke muziek. Verpeste de sfeer

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Pykow schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:07:
Ik hoop dat forza 6 niet meer zulke lange laadtijden hebben als in 5 en dat ze opzouten met dat klassieke muziek. Verpeste de sfeer
Forza 2 had een hele goeie muziek playlist.
Fm3 en 4 ook wel maar 2 was beste. 5 sucks echt hard met ingame muziek.
Winkiller schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:22:
Few details exist about the next Forza game, but many more are expected at Microsoft's E3 press conference on 15 June.
Here are the Forza Motorsport 6 release date rumours, http://www.pcadvisor.co.u...-date-uk-rumours-3615402/.
Niet echt nieuws. Heb meeste op rumoured datums al in O.P staan.
En ja er is zelfs al september geroepen als rumour op neogaf. Mag van mij hoor hoe eerder hoe beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Rossi46 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 17:14:
[...]

Dat eerste: op zich is dat leuk, maar daar heb ik de tijd niet voor en die ga ik daar ook zeker niet voor maken. Klinkt wellicht een beetje als "arcade" opmerking, maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan gamen ;) Oh en er zijn ook genoeg andere games, die óók nog eens steeds groter en groter lijken te worden :+

Dat tweede ben ik zeker met je eens. Dat vind ik dan ook het leuke aan pCARS. Dat is echt geënt op zoals het er tijdens een echt raceweekend aan te gaat. Eerst practice, dan qualifing, dan eventueel nog een warm-up en dan de race 8) Op die manier raffel je de races ook wat minder snel achter elkaar af. Want daar was ik in Forza 5 ook wel snel klaar mee. Te veel korte races welke ook teveel op elkaar leken. Na een paar "cups" ken je het hele riedeltje wel.
Tijdens een echt raceweekend stellen ze juist de auto's af met de vrije trainingen... ;)
Ik heb ook geen tijd om uren lang te gamen, verre van. Maar qualificeren kan je in een ronde of 3 a 4 prima doen. En als ik dan een mooiere startplaats heb, dan hoef je ook niet een heel veld door te worstelen.! Daarbij ben ik het met je eens dat het geen verplichte kost hoeft te worden. Maar die keuze kan je voor jezelf op ieder moment bepalen.

PS. Rijd je nog steeds de aprilia?

[ Voor 14% gewijzigd door Poulusma op 14-06-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Nog meer nieuws, ik weet niet of het al ergens vermeld staat hier, doe er je voordeel mee of niet. ;)

http://masterherald.com/forza-motorsport-6-new-screenshots-are-out-game-looks-really-impressive-graphically/19246/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Dit vond ik vanochtend ook al. Maar zie maar 1 foto staan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kijk weer uit naar dit spel. Duurt vast nog wel eventjes, maar de beloften zijn goed :) Ik zal het topic ook volgen. Gisteren nog weer horizon 2 opgestart met Porsche autootjes, rijd prima weg :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Poulusma schreef op zondag 14 juni 2015 @ 00:25:
[...]

PS. Rijd je nog steeds de aprilia?
Jups, alleen dit seizoen even andere belangrijke dingen aan m'n hoofd. Volgend seizoen ben ik er weer bij :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Poulusma schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Dit vond ik vanochtend ook al. Maar zie maar 1 foto staan....
:Y Inderdaad een Ford promotie foto, ach alle kleine beetjes helpen. ;)
Als ik het goed gezien had een, F150 Raptor, Mustang en de nieuwe GT.

Afbeeldingslocatie: http://masterherald.com/wp-content/uploads/2015/06/forza-motorsport-6.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Winkiller op 14-06-2015 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-04 16:57
Pykow schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:07:
Vreselijke muziek inderdaad, FM2 had best leuke muziek tracks hopelijk gaan ze die kant weer op.

Het fijne aan pcars naar mijn mening is dat alles gelijk al speelbaar is, ik heb een hekel aan dat eeuwige gegrind om cr op te bouwen, hopelijk gaan ze dat verbeteren maar dat zal wel niet met dat microtransactie systeem in FM5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Dat is juist de kracht van dit soort games. Het is geen carriere. Maar het is gewoon van klein beginnen en zo steeds eijker en sneller worden.
Dat is vanaf deel 1 zo en zal zo blijven.
Juist daar haal je de hoeveelheid game tijd eruit. Aangezien het geen simracer is als een pcars. En met 450 auto ipv 60 wil je niet alles vrijgeven. Is je community binnen week dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:59

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Winkiller schreef op zondag 14 juni 2015 @ 15:51:
[...]

:Y Inderdaad een Ford promotie foto, ach alle kleine beetjes helpen. ;)
Als ik het goed gezien had een, F150 Raptor, Mustang en de nieuwe GT.

[afbeelding]
Mustang Shelby GT350R zo te zien ;).
(ligt een crossplain v8 in, iets wat best bijzonder is!)

22x330Wp Oost-Zuid-West, 24x360Wp Oost-West, Total 15.900Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 16:32:
Juist daar haal je de hoeveelheid game tijd eruit. Aangezien het geen simracer is als een pcars. En met 450 auto ipv 60 wil je niet alles vrijgeven. Is je community binnen week dood.
Ach de Forza is geen sim maar pcars wel discussie.. In iedergeval heeft Forza een goed werkende FFB, pcars staat nu bij mij in het rijtje van Destiny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
v8power67 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:17:
[...]

Staat dus op hun eigen website.
http://forzamotorsport.ne...h2_porsche_expansion_pack
Nu maar hopen dat ze zo "lief" zijn en het gratis te doen. Maar ja turn 10 is niet zo van het gratis ;)
Aangezien Porsche de 24h van Le Mans heeft gewonnen vind ik het niet meer dan normaal dat alle Porsche gerelateerde DLC gewoon gratis is zodat wij in FM6 het succes mee kunnen vieren! *O* ....*rustig verder droomt :z *
Morgenavond weten we (hopelijk) heel veel meer. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
SinergyX schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:10:
[...]

Ach de Forza is geen sim maar pcars wel discussie.. In iedergeval heeft Forza een goed werkende FFB, pcars staat nu bij mij in het rijtje van Destiny.
Dat ligt meer aan de xbox versie van pcars. Die is gewoon slecht. Op ps4 en pc met stuur is zover ik hoor en zie stuk beter dan fm5. En turn 10 geeft zelf toe fm is geen sim. Dus zie probleem niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Laten we de discussie over PCars vs. Forza vs. whatever stoppen aub.

Dit is een topic voor Forza Motorsport 6 en de info die er de komende weken ter beschikking komt dus laten we het zo overzichtelijk mogelijk houden en on-topic blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
skreppiedoe schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:30:

Aangezien Porsche de 24h van Le Mans heeft gewonnen vind ik het niet meer dan normaal dat alle Porsche gerelateerde DLC gewoon gratis is zodat wij in FM6 het succes mee kunnen vieren! *O* ....*rustig verder droomt :z *
Morgenavond weten we (hopelijk) heel veel meer. 8)
Maar dan had de 919 er ook bij mogen zitten, kom je meteen bij het probleem dat hybrids LMP's niet echt goed werken in Forza icm die accu's en extra power (Porsche zou tegen de 950HP zitten dacht ik).

Zou wel stoer zijn dat je nu bij auto's ook een engine-swap naar hybrid zou kunnen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:43:
[...]

Maar dan had de 919 er ook bij mogen zitten, kom je meteen bij het probleem dat hybrids LMP's niet echt goed werken in Forza icm die accu's en extra power (Porsche zou tegen de 950HP zitten dacht ik).

Zou wel stoer zijn dat je nu bij auto's ook een engine-swap naar hybrid zou kunnen doen :D
Ik verwacht dat we behoorlijk wat vuurwerk van Turn 10 kunnen verwachten. Niet alleen omdat ze weten dat ze iets goed te maken hebben na Forza 5, wat overigens een prima game was maar toch voor velen als een soort van proloog aanvoelde, maar vooral omdat ze hun 10 jarig bestaan vieren.

Daarnaast is de komst van PCars een goede ontwikkeling geweest voor de markt, omdat zowel Forza als GT geen echte concurrentie hadden op hun platform. Ze zullen nu meer uit de kast moeten halen om hun playerbase te behouden (of terug te krijgen).

Hybride systemen, 4 wielen sturen (zoals de nieuwe Turbo S en 918 Spyder), KERS, DRS, etc. zullen daarom ook absoluut een keer aan de orde gaan komen. Wordt dat in Forza 6? We zullen het snel zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup nog eventjes wachten :)

An sich zou ik KERS/DRS niet zo missen, ben niet zo'n F1 fan meer (en de kans stuk groter is dat Forza weer Indiecars pakt, blijft US he..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Vanaf 18:30 ga ik er goed voor zitten....ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik ook. Ze hebben wel eens demo's uitgegeven toch (Forza 2 demo heb ik aardig wat gespeeld voor de officiële release), of doen ze dat niet meer?.

Hoop dat het meer wordt dan Forza 5 met meer content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 17:18
Klinkt goed! Zelf altijd gigantisch fan van Horizon geweest. Waarom? Omdat je dat zo arcadey tot realistic kon maken zoals je zelf wilde.

Hopelijk gaat Forza 5 dat ook doen, dan komt er zeker een Xbox One in huis :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
corset schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:43:
Klinkt goed! Zelf altijd gigantisch fan van Horizon geweest. Waarom? Omdat je dat zo arcadey tot realistic kon maken zoals je zelf wilde.

Hopelijk gaat Forza 5 dat ook doen, dan komt er zeker een Xbox One in huis :)
Forza 5 heeft dat al, je kan het zo simpel maken als je zelf wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Zal de trailer nog een keer moeten zien wil ik echt alles eruit halen, maar een paar dingen die me opvielen...

Weer = confirmed
Nachtraces = confirmed

Wat me voornamelijk opviel was een Lamborghini Aventador die een bandenstapel raakte en de bandenstapel vloog in losse delen door de lucht... mogelijk dus ook puin op de baan na een crash.

Het schijnt dat release voor 15 september ook confirmed is.

[ Voor 8% gewijzigd door Shrake op 15-06-2015 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04 15:10
Shrake schreef op maandag 15 juni 2015 @ 19:11:
Zal de trailer nog een keer moeten zien wil ik echt alles eruit halen, maar een paar dingen die me opvielen...

Weer = confirmed
Nachtraces = confirmed

Wat me voornamelijk opviel was een Lamborghini Aventador die een bandenstapel raakte en de bandenstapel vloog in losse delen door de lucht... mogelijk dus ook puin op de baan na een crash.
En mooi dat de release al 15 september is, had verwacht dat het pas eind dit jaar zou zijn. In de tussentijd maar verder met fm5 en is kijken hoe die backwards compatibility werkt met fm4

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Trailer: https://www.youtube.com/watch?v=oBbXxfZYTAA

Brand's Hatch kan ook aan de lijst met tracks toegevoegd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

Fm6 gameplay. Nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Forza Motorsport 6's weather and night racing aren't dynamic
Turn 10's latest confirmed for September release.

Das wel hele.dikke bummer.... gewoon next gen console en weer niet dynamic weather en day night...
Zonde heel zonde. :(
http://www.eurogamer.net/...ight-racing-arent-dynamic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Er is op de site van forzamotorsport ook meer nieuws over de rewards...bonus cars en credits...die je krijgt in FM6 http://www.forzamotorspor.../news/fm6_loyalty_rewards . De spelers die al jaren spelen worden in mijn ogen goed beloond. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Hier staat info over de bundles waar ze mee gaan komen:
http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/FM6_Pre_Order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Leuke screenshot die ik tegen kwam.

Je ziet de schermen van de pitwall links in beeld en het is vrij actief qua mensen. Misschien actieve pitcrew+animaties?

[ Voor 45% gewijzigd door Shrake op 15-06-2015 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 16:25

Pykow

Angelo OTR

skreppiedoe schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:08:
Er is op de site van forzamotorsport ook meer nieuws over de rewards...bonus cars en credits...die je krijgt in FM6 http://www.forzamotorspor.../news/fm6_loyalty_rewards . De spelers die al jaren spelen worden in mijn ogen goed beloond. _/-\o_
Meer racen dus

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Ik mis bij de Tracks alweer Mugello.
Gelukkig zijn nog niet alle banen aangekondigd dus het kan nog....
Long Beach had voor mij niet gehoeven, zo irritant einde rechte stuk netjes aanremmen dan is er altijd wel iemand die hem vol naar binnen haft.
Wat heb ik bij de Careermode lopen vloeken bij dat $#@%&& Circuit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
CAR COLLECTOR BONUS
Finally, you will also receive an in-game credits bonus for the number of cars in your garage in each of the following titles on Xbox 360: Forza Motorsport 3, Forza Motorsport 4, Forza Horizon, and on Xbox One: Forza Motorsport 5 and Forza Horizon 2.

For each game with 50 - 199 cars in your garage, you’ll receive 100,000 in-game credits.
For each game with 200 - 299 cars in your garage, you’ll receive 1,000,000 in-game credits.
For each game with 300 or more cars in your garage, you’ll receive 5,000,000 in-game credits.

Toch maar weer even de 360 aansluiten en alle credits in FM3 en FM4 aan goedkope auto's spenderen. Een leuke zakcent bij de start kan nooit weg.

Net de Ultimate Edition besteld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:26:
CAR COLLECTOR BONUS
Finally, you will also receive an in-game credits bonus for the number of cars in your garage in each of the following titles on Xbox 360: Forza Motorsport 3, Forza Motorsport 4, Forza Horizon, and on Xbox One: Forza Motorsport 5 and Forza Horizon 2.

For each game with 50 - 199 cars in your garage, you’ll receive 100,000 in-game credits.
For each game with 200 - 299 cars in your garage, you’ll receive 1,000,000 in-game credits.
For each game with 300 or more cars in your garage, you’ll receive 5,000,000 in-game credits.

Toch maar weer even de 360 aansluiten en alle credits in FM3 en FM4 aan goedkope auto's spenderen. Een leuke zakcent bij de start kan nooit weg.

Net de Ultimate Edition besteld.
Waar heb je hem besteld?
Gewoon een Nederlandse site of via Xbox.com?

Ultimate krijg je early access ofzo begreep ik, maar wanneer je dan vroeger toegang kreeg heb ik niet zo snel kunnen lezen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb hem zojuist ge pre-ordered via de US store, dat scheelt omgerekend €30 met de NL store. Op de US store is de prijs $99,99 en op de NL store €109,49 (Ultimate Edition), voor €87,22 bij offgamers 2 kaarten van $50 gekocht.... dus tel uit je winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Hoe doe je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:22

BM

Moderator Spielerij
v8power67 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 20:25:
Forza Motorsport 6's weather and night racing aren't dynamic
Turn 10's latest confirmed for September release.

Das wel hele.dikke bummer.... gewoon next gen console en weer niet dynamic weather en day night...
Zonde heel zonde. :(
http://www.eurogamer.net/...ight-racing-arent-dynamic
Dat is inderdaad heel, heel erg jammer. Grote kans dat ze dat met FM7 dan wel gaan doen, maar had erg gehoopt dat FM6 het al zou krijgen.

FH2 heeft het pad vrij gemaakt voor FM6 qua regen en nachtraces, had echt gehoopt dat dynamisch weer er dan ook bij zou zitten. Droge lijnen die ontstaan etc. Maar helaas, het is niet anders.

Desalniettemin ben ik heel, heel erg benieuwd naar FM6 :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20-04 01:35

TommyGun

Stik er maar in!

Jammer zeg, ik vond 5 al zo karig en dat zijn nou juist de dingen die ik bij deeltje 6 wel verwacht had...

Dynamisch weer, split screen met meer opties, meer circuits, noem het maar op.

[ Voor 73% gewijzigd door TommyGun op 16-06-2015 12:50 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Poulusma schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:44:
[...]

Waar heb je hem besteld?
Gewoon een Nederlandse site of via Xbox.com?

Ultimate krijg je early access ofzo begreep ik, maar wanneer je dan vroeger toegang kreeg heb ik niet zo snel kunnen lezen.....
Heb de game via de store op de XBox gekocht met mijn US account. Je krijgt zes dagen eerder toegang. Omgerekend scheelt het €30 met de NL store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-04 15:10
Als je kopen in US store bedoelt, dan heeft thevmaster een mooie guide gemaakt.

http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ben benieuwd vanaf wanneer de game te pre-loaden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik hoop ruim van tevoren om overbelasting van de server te voorkomen. Mijn part in kleine stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403381

https://store.xbox.com/nl...293e3d#gameDetailsSection

Zo te zien is er op de release dag ook weer een fast and furious carpack voor fm6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Jup, die zit in de Deluxe en Ultimate versie.

Ultimate maar genomen, hij lijkt toch al iets te installeren (game zelf iets van 130MB).

[ Voor 50% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2015 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:17:
Jup, die zit in de Deluxe en Ultimate versie.

Ultimate maar genomen, hij lijkt toch al iets te installeren (game zelf iets van 130MB).
Die bestanden zijn waarschijnlijk nodig om de game automatisch te downloaden als hij beschikbaar komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zouden ze overigens net zoals bij Forza 4 weer een hard case ultimate edition hebben? zou hem eigenlijk wel op disc willen maar kan deze eerlijk gezegd nog nergens vinden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Hier een interview met turn10 creative director Dan Greenawalt, zit een hoop nuttige informatie tussen YouTube: E3 2015: Forza Motorsport 6 Dan Greenawalt Interview .
Het wachten kan mij niet snel genoeg voorbij zijn :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik open net de Forza Hub op de XBO en na het filmpje (kun je doorklikken) krijg je te zien wat er in FM6 op je staat te wachten aan credits en auto's voor je, afhankelijk van de eisen zoals hier eerder genoemd. Ik vind die 3 miljoen leuk die ik nu al krijg maar ga nog effe shoppen in FH2, FM3,4 en 5 om dat bedrag omhoog te krijgen. :)

[ Voor 184% gewijzigd door Lekker Ventje op 16-06-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:29:
Ik open net de Forza Hub op de XBO en na het filmpje (kun je doorklikken) krijg je te zien wat er in FM6 op je staat te wachten aan credits en auto's voor je, afhankelijk van de eisen zoals hier eerder genoemd. Ik vind die 3 miljoen leuk die ik nu al krijg maar ga nog effe shoppen in FH2, FM3,4 en 5 om dat bedrag omhoog te krijgen. :)
Dat worden een hoop VW Golfjes aanschaffen, ik heb er nu geloof ik zo'n 25 in de eerste Horizon (volgens mij zitten er geen 300 wagens in het eerste deel) maar heb nu wel 300 wagens in mijn garage :+ . Bij FM 3,4 en 5 heb ik al genoeg alleen in FH2 nog een stuk of 80 wagens aanschaffen.
Dat word bij de launch gelijk een lekker gevulde garage en 25M credits op de bank. :+

[ Voor 1% gewijzigd door skreppiedoe op 16-06-2015 21:20 . Reden: spelvauten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-04 21:42

Joostk

Barkrukprofeet

Ze zullen inderdaad niet kijken naar het aantal unieke auto's maar gewoon het aantal.
Sowieso voor mensen die rewards willen grinden kan het uit om Forza 3 en 4 te gaan spelen. Je speelt een paar uur, hebt aardig wat kms gereden en zo wat achievements en points erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit dat interview te kijken,
Je kan tunes, liveries en decals importeren :D Niet helemaal duidelijk of dat enkel uit FM5 is of ook FH2, maar dat is helemaal top :D In FH2 moest ik veel opnieuw maken, maar nu kan ik alles overnemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Joostk schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 21:44:
Ze zullen inderdaad niet kijken naar het aantal unieke auto's maar gewoon het aantal.
Sowieso voor mensen die rewards willen grinden kan het uit om Forza 3 en 4 te gaan spelen. Je speelt een paar uur, hebt aardig wat kms gereden en zo wat achievements en points erbij.
Ik moet nog ruim 2700 punten om aan Tier 7 te komen. Had de Audi R18 op Tier 8 wel willen hebben maar dat is het mij niet waard om daar nog zoveel FM3 en FM4 voor te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:13
Ik krijg klaarblijkelijk 6 wagens. Welke dan? :+

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rivanov schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:13:
Ik krijg klaarblijkelijk 6 wagens. Welke dan? :+
Hangt er o.a. vanaf welke andere Forza games je hebt en als je daar VIP member bent scheelt dat ook weer. Kan de link zo snel niet vinden maar ergens op de Forza lijst is een tabel met daarin welke auto je wanneer krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Regen en nog stukje interview :) (let op dat water op de zijramen :D).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2015 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:57

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Interview met Dan Greenawalt.

[ Voor 29% gewijzigd door Miesjh op 17-06-2015 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

EDIT; nevermind

[ Voor 103% gewijzigd door TommyGun op 17-06-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
TommyGun schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:50:
Matige graphics zeg, het lijkt net een speelgoedwereld (onrealistische kleuren).
Was niet je niet opgevallen dat dit opname is van een TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:58:
[...]

Was niet je niet opgevallen dat dit opname is van een TV?
Doh, ook een goedemorgen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik zie in de gameplay beelden nergens het vervelende invalid lap symbooltje naast de laptime staan....zullen we daar eindelijk van verlost zijn? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-04 21:42

Joostk

Barkrukprofeet

Nee vast niet invalid laps zullen denk ik altijd blijven bestaan in Forza.
En dat is een goede zaak.
Je ziet in Forza 5 al dat het een stuk minder streng is dan in Forza 4. In 5 wordt het veel meer getolereerd om met 2 wielen buiten de witte lijn te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-03 14:26
Mooie hands-on http://www.pixelcake.nl/forza-6-hands/20150616

Krijg er veel zin in

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:18

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 403381 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:30:
Zouden ze overigens net zoals bij Forza 4 weer een hard case ultimate edition hebben? zou hem eigenlijk wel op disc willen maar kan deze eerlijk gezegd nog nergens vinden :|
Ik kom ook alleen de gewone versie van Forza 6 tegen op fysiek medium. Toch jammer aangezien ik altijd wel van de steelcases en Limited Edtions was. Toch maar de Deluxe Edition downloaden, want de extra's vind ik het wel waard bij Forza.
Lekker Ventje schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 22:51:
[...]
Hangt er o.a. vanaf welke andere Forza games je hebt en als je daar VIP member bent scheelt dat ook weer. Kan de link zo snel niet vinden maar ergens op de Forza lijst is een tabel met daarin welke auto je wanneer krijgt.
Linkje

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Joostk schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:41:
Je ziet in Forza 5 al dat het een stuk minder streng is dan in Forza 4. In 5 wordt het veel meer getolereerd om met 2 wielen buiten de witte lijn te rijden.
Gewoon de regels zoals ze in het echt zijn. Nu zit het spel je vaak al te naaien als je een plukje gras aankijkt. Nee gewoon zoals ze in het echt handhaven. 4 wielen volledig van de baan af(buiten de witte.lijnen) dan is lap ongeldig.
En tijdens een race is het 2x een waarschuwing. Blijf je het doen is het een drive tru. Doe je het weer is het disqualification.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Joostk schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:41:
Waar ik mij vooral aan erger is wanneer je een bocht of 2 a 3 voor het einde van een ronde een foutje maakt je volgende ronde ook gelijk invalid is.
Ik vond het systeem van FM2 een stuk beter,gewoon aan het einde van je ronde kwam er straftijd bij en je begint de volgende ronde gewoon weer opnieuw.
Als je bij het opkomen van start finish een chicane vol afsnijd waardoor je met meer snelheid aan je ronde begint een penalty krijgt lijkt me uiteraard niet meer dan logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vind dat in Forza nog redelijk meevallen, Spa laatste chicane krijg je invalid maar rondje erna is gewoon weer geldig (of je moet bizar fout rijden). In pCars is het retarted dat zelfs 3 bochten voor de finish je al een next-invalid krijgt (2de bocht na lange stuk op bv bathurst).

Benieuwd wanneer ze de carlist bekend maken, kijk toch wel uit welke wagens er bij komen uit de GT/LMS/WTCC :)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2015 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hetgene waar ik het meest naar uitkijk is hoe ze het rallycross gaan doen, voorral omdat er tot nu toe weinig tot geen rallyonderdelen zijn geweest in de laatste paar motorsport delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Anoniem: 403381 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:26:
Hetgene waar ik het meest naar uitkijk is hoe ze het rallycross gaan doen, voorral omdat er tot nu toe weinig tot geen rallyonderdelen zijn geweest in de laatste paar motorsport delen
Grappig, want ik ben daar dus echt niet in geïnsteresseerd!
Ik vind de auto's vanaf de snelle middenklasse tot aan de supercars over het algemeen het interessantste om mee te rijden en af te stellen.
Maar wellicht als het in Forza komt en ik krijg er in de career mode mee te maken, ik de smaak ermee te pakken krijg ;-)
Ik kijk uit of Porsche er standaard al met een aantal auto's in komt.
Tevens hoop ik ook dat Mugello er weer in komt, en (waarschijnlijk ijdele hoop) dat Rudskogen eens een keer in Forza te rijden word :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De enige baan waar ik nu nog echt op hoop is fujimo kaido van forza 4.

Owh en ik hoop dat de nordschleife één van de banen is die de regen en de puddles ondersteunt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vooral dat ene zinnetje over de controle bevalt me wel. In FM5 moest er teveel getuned worden en dat lijkt nu weer wat minder te zijn.

Ik heb vooral zin in Rio de Janeiro. Hoe meer ik zie des te meer zin ik krijg in dat circuit. Alleen erg jammer dat ik in september en oktober geen vrij kan nemen en ook regelmatig in het weekend moet werken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Ik heb de Topic Start aangepast + informatie toegevoegd :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
MK1998NL schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 17:23:
Ik heb de Topic Start aangepast + informatie toegevoegd :)
Heel strak gedaan!!

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/ford_mustang-gtbbrwq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/bmw_m4igq8r.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/dodge_challenger-hell96pgu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/subaru_wrx-sti33oc7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/audi_tts97qjz.jpg

Mooie plaatjes en een nieuwe erbij de SRT challenger hellcat. Is een beest!!

Mooie gifs :
http://5secondsapp.com/ul...9662a77b746ed134ffaa7.gif
http://abload.de/img/sebring_night03bzr3z.gif
http://abload.de/img/sebring_night02u0odp.gif
Ook nog een mooie video van hoop gameplay beelden bij mekaar. Staat dat het 1080p60 is maar zit op mn phone dus kan niet zien of het echt 60fps.
https://youtu.be/pZBJ9sdp45M

Een 11minuten lange video met beelden en pr praat van de turn 10 boss.
https://youtu.be/am0mdrj_9hs

[ Voor 78% gewijzigd door v8power67 op 18-06-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:57

Miesjh

Die gast stelt helemaal geen kritische vragen aan Dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Blijkt te kunnen met 3 xb1's las ik elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Was met 3 Xbox 360's toch ook mogelijk? 1hoofd Xbox, switch ertussen, 2 andere Xbox'en erop, systemlinken en gaan met die banaan :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Miesjh schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 22:03:
Die gast stelt helemaal geen kritische vragen aan Dan.
Het is vaak zo dat ze een lijstje krijgen vtv waar ze vragen van mogen kiezen. Daarom noem ik het ook pr. Want het is geen interview eigenlijk.
Jup is blijkbaar weer mogelijk. Was dit niet aanwezig in fm5 eigenlijk??
Weet dat ik met fm4 toen van plannwas te doen. Had 3x xbox maar slechts 2x het spel. Uiteindelijk gingen 2x xbox rrod(had ik zelf gefixed tijdelijk) en nooit iets mee gedaan. Lijkt me wel gaaf. Maar beetje dure business. 3x x1 van 350 eurie, 3x fm6 ultimate van 109 euro. En 3x monitor/tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik kwam er gisteren achter dat als je de digitale versie pre-ordered je ook nog eens3 car packs van FH2 gratis kan downloaden nl:
Pre-order car pack
Duracell car pack
Alpine stars car pack

Dat is toch weer mooi meegenomen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

skreppiedoe schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:33:
Ik zie in de gameplay beelden nergens het vervelende invalid lap symbooltje naast de laptime staan....zullen we daar eindelijk van verlost zijn? _/-\o_
Ik hoop eerder dat ze stoppen met die ongein dat je meteen stil staat als je ergens buiten de baan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 00:58:
Jup is blijkbaar weer mogelijk. Was dit niet aanwezig in fm5 eigenlijk??
Weet dat ik met fm4 toen van plannwas te doen. Had 3x xbox maar slechts 2x het spel. Uiteindelijk gingen 2x xbox rrod(had ik zelf gefixed tijdelijk) en nooit iets mee gedaan. Lijkt me wel gaaf. Maar beetje dure business. 3x x1 van 350 eurie, 3x fm6 ultimate van 109 euro. En 3x monitor/tv.
FM5 zou het eerst krijgen, maar is nooit gekomen. FM6 krijg je hetzelfde verhaal, draaide daar op een 'dev kit' (velen zeggen, dat was gewoon een PC), aantal van die video's geven de makers ervan ook de opmerking dat was aangegeven geen multimonitor te gaan krijgen.

En inderdaad, dure setup voor beetje racen :P

Maar, wel de WRX STI 2015 in de game, ik ben tevreden. (erge benieuwd of de CVT versie komt).

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
TommyGun schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:18:
[...]

Ik hoop eerder dat ze stoppen met die ongein dat je meteen stil staat als je ergens buiten de baan komt.
Dat heeft te maken met de uitloopvlakken na de bochten, deze worden op Real Life circuits allemaal aangepast, laten we hopen dat dit in Forza 6 ook wordt meegenomen.
Goed voorbeeld hiervan is het circuit van Le Mans, deze is voor de afgelopen 24 uurs race ook compleet aangepast.

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Top Gear is ook weer present in Forza 6, maar zonder Jeremy Clarkson.
Pagina: 1 2 ... 27 Laatste