Zal op Monza morgen wel eens een paar rondjes proberen, maar echter geen schijn van kans om hier hoog in te komen....
.
Ik ben na 1 rondje gestopt. Eerste bocht moet je dusdanig afsnijden dat ik er geen zin meer in had
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Dit dus, was precies hetzelfde in die gallardo races, de toptijden rijden allemaal precies datzelfde stukje, halverwege die links/rechts precies hetzelfde.job115 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:20:
Ik ben na 1 rondje gestopt. Eerste bocht moet je dusdanig afsnijden dat ik er geen zin meer in had
Vraag ik me af, als ze in de finales komen, ze dit ook gewoon nog blijven doen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gisteren geprobeerd.

Valt nog een hoop af te schaven, misschien eens proberen wat assists eraf te halen..
Maar vraag me af of die 2:04 wel 'eerlijk' is geweest...

Valt nog een hoop af te schaven, misschien eens proberen wat assists eraf te halen..
Maar vraag me af of die 2:04 wel 'eerlijk' is geweest...
Als het een clean ronde is zullen ze je toch niet schrappen. Bedoel in het echt mag je ook altijd aardig de curbs meenemen? En in die 2e chicane mag je niet beiden gele curbs aanraken met eruit komen. Als ze dit nou in de eerste ook hadden toegepast? Lijkt me vreemd als ze tijden gaan schrappen voor het afsnijden?
Schijnt al een hele discussie te zijn momenteel met tickets geopend bij Turn10 hierover. Opzich moeten er wel 2 wielen op zn minder op de baan zitten. Compleet mee eens. Maargoed voorlopig als er geen officiele uitspraak hierover is blijf ik ook afsnijden
Ik zit nu op een 2.08 (met aardig afsnijden ook
) en moet nog 1,5sec vinden om bij de eerste 128 te komen
Schijnt al een hele discussie te zijn momenteel met tickets geopend bij Turn10 hierover. Opzich moeten er wel 2 wielen op zn minder op de baan zitten. Compleet mee eens. Maargoed voorlopig als er geen officiele uitspraak hierover is blijf ik ook afsnijden

Ik zit nu op een 2.08 (met aardig afsnijden ook

[ Voor 58% gewijzigd door LosGieros op 09-08-2016 16:57 ]
Rapapa...
Lijkt mij dat die top rijders niet het risico zullen nemen, zullen toch wel nagevraagd hebben of het mag of niet?SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:25:
[...]
Dit dus, was precies hetzelfde in die gallardo races, de toptijden rijden allemaal precies datzelfde stukje, halverwege die links/rechts precies hetzelfde.
Vraag ik me af, als ze in de finales komen, ze dit ook gewoon nog blijven doen.
Rapapa...
En dan nóg een ruime seconde om de top 10 te halenLosGieros schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:47:
Ik zit nu op een 2.08 (met aardig afsnijden ook) en moet nog 1,5sec vinden om bij de eerste 128 te komen
Lijkt me niet, Forza zegt clean lap, dus 'het mag'. (waar Forza niet bepaald accuraat is met bepaalde curbs/bochten).LosGieros schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:11:
[...]
Lijkt mij dat die top rijders niet het risico zullen nemen, zullen toch wel nagevraagd hebben of het mag of niet?
Maarja, top racers op het forum verdedigen zichzelf alweer (kolere wat een ego hebben sommigen), hier wordt verder niets meer aan gedaan. Lullen dat ze anders toch wel op leaderboard stonden, er is nooit een race/tourney geweest waar bovenop de cleanlap zulke restricties zijn geweest, dus dat zal je ws nooit weten.
YouTube: The #ForzaRC Rant
lol

Opmerking van de dag:
The arrogant remarks from the top players here compliment their level of sportsmanship that's on display perfectly
[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2016 17:47 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het zijn ook allemaal grotendeels een stelletje malloten. Het argument wat ze voornamelijk aanhalen klopt dan wel weer, dat de top 10 er niet anders uit zou zien zonder afsnijden. Maar om dat dan als rede te gebruiken om het te doen vind ik onzin. Lees ook dat er eentje claimed 2.04 zonder afsnijden te doen dus ga is een poging wagen, zit vaak 1-1.5 seconden achter de top dus een 2.05 moet dan kunnen.SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:31:
[...]
En dan nóg een ruime seconde om de top 10 te halen
[...]
Lijkt me niet, Forza zegt clean lap, dus 'het mag'. (waar Forza niet bepaald accuraat is met bepaalde curbs/bochten).
Maarja, top racers op het forum verdedigen zichzelf alweer (kolere wat een ego hebben sommigen), hier wordt verder niets meer aan gedaan. Lullen dat ze anders toch wel op leaderboard stonden, er is nooit een race/tourney geweest waar bovenop de cleanlap zulke restricties zijn geweest, dus dat zal je ws nooit weten.
YouTube: The #ForzaRC Rant
lolen dat is clean?
Opmerking van de dag:
[...]
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
Heb naast mijn ps4 ook een Xbox gekocht met Forza 6. Nu ben ik beetje klaar met die lange races allemaal. Endurance... Zit dit ook horizon 2? Of zijn dit allemaal korte afstanden
Bepaalde races in de single player zijn vrij lang, maar je bent meestal niet verplicht deze werkelijk te rijden. Ik heb 2 ~1 uur races gedaan tot nu toe, waarvan 1 in de Porsche pack.
Horizon 2 heeft geen echte endurance, afgezien van de Horizon Finale events...nickdew schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:52:
Heb naast mijn ps4 ook een Xbox gekocht met Forza 6. Nu ben ik beetje klaar met die lange races allemaal. Endurance... Zit dit ook horizon 2? Of zijn dit allemaal korte afstanden
Wat Horizon 2 wel heeft is moeilijk veel events / championships.
Persoonlijk vind ik H2 wel een aanrader, echter is het een stuk meer arcade dan FM6.
Online is daar overigens ook een beukfest, maar als je in FH2 gebeukt word heeft het een stuk minder gevolgen dan bij FM6(is waarschijnlijk met opzet gedaan)
Forza 6 is Free to Play de komende dagen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Netjes
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Gisteravond maar een FM6 aangezwengeld. Heb alle FM's gespeeld maar FM6 eigenlijk nooit omdat ik er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee was en ik racegames voornamelijk op m'n game PC speel i.c.m. stuur.
Maargoed, nu met de Free to Play dagen was het natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid.
Direct even Spa in de regen gereden. Ongelofelijk, wat ziet dat er waanzinnig mooi uit. Bizar.
Jammer dat ik uitgerekend dit weekend weinig thuis ben (Zit zelf in Spa) dus kan weinig spelen.
Maargoed, nu met de Free to Play dagen was het natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid.
Direct even Spa in de regen gereden. Ongelofelijk, wat ziet dat er waanzinnig mooi uit. Bizar.
Jammer dat ik uitgerekend dit weekend weinig thuis ben (Zit zelf in Spa) dus kan weinig spelen.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
wat een straf zeg.Jammer dat ik uitgerekend dit weekend weinig thuis ben (Zit zelf in Spa) dus kan weinig spelen.
Haha zo bedoel ik het ook niet. Maar dat het dan net dít weekend is dat het Free to Play is.
Gister mijn Xbox Live ook weer eens verlengd, ga de komende tijd ook weer eens meer doen met Forza 6, hoe zijn die league races kwa niveau? Is dat een beetje te doen?
Als er nog mensen zijn die veel doen in de Rivals, voeg me maar toe op XBL: Riqy
(berichtje daarover is wel gewenst uiteraard
)
Als er nog mensen zijn die veel doen in de Rivals, voeg me maar toe op XBL: Riqy
(berichtje daarover is wel gewenst uiteraard
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Gedaan, nieuwe rivals zijn altijd leuk. Zoveel zijn het er na een jaar niet meer die zich nog verbeteren.Riqy schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
Gister mijn Xbox Live ook weer eens verlengd, ga de komende tijd ook weer eens meer doen met Forza 6, hoe zijn die league races kwa niveau? Is dat een beetje te doen?
(berichtje daarover is wel gewenst uiteraard)
Hier ook gespeeld, regen is mooi ja.Rivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:58:
Gisteravond maar een FM6 aangezwengeld. Heb alle FM's gespeeld maar FM6 eigenlijk nooit omdat ik er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee was en ik racegames voornamelijk op m'n game PC speel i.c.m. stuur.
Rest is ook wel mooi, maar de stukken tussen de races is wel erg traag, of kan je die stem die alles uitlegt ook uitzetten? pff
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Die stem is alleen de eerste keer wanneer je iets start wat je nog niet eerder gedaan hebt.
Zijn er hier ook mensen die gezamelijk online spelen in Forza 6? Bijvoorbeeld samen een MP sessie joinen?
My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.
Als er iemand is die interesse heeft om mee te doen met een GT3 race vanavond 22:00 uur moet je me maar ff berichten via Xbox Live, de race is al de 2e van een kampioenschap die vorige week is gestart en het is met Engelstaligen dus een woordje Engels spreken is wel makkelijk.
XboxLive: Dave 130R
Ik race zelf online op de TORA site. Google maar het adres.
Worden zeer veel kampioenschappen georganiseerd van Indycar, Nascar, Endurance met LMP1,2 en GT3 tot racen in een Ford Transit. Met deelnemers van over de hele wereld. Race tijden meestal 's avonds in de EU zone, maar er worden ook races georganiseerd voor US deelnemers.
Worden zeer veel kampioenschappen georganiseerd van Indycar, Nascar, Endurance met LMP1,2 en GT3 tot racen in een Ford Transit. Met deelnemers van over de hele wereld. Race tijden meestal 's avonds in de EU zone, maar er worden ook races georganiseerd voor US deelnemers.
Heb er wel eens van gehoord alleen lijkt het mij iets te serieus, ben zelf een meer casual gamer die al sinds Forza 4 met de zelfde mensen raced.Joostk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:50:
Ik race zelf online op de TORA site. Google maar het adres.
Nee je kan ook als casual gamer er zeker goed terecht. Je bent verplicht tot niks. Zelf rij ik een club en daar hebben we ook teveel lol met elkaar.
Ja als je het kampioenschap wilt winnen moet je series trainen en meedoen. Maar je kan ook mee doen voor de lol. Zoals in het Truck Race kampioenschap.
Kom een keer meedoen en dan weet je of het bevalt of niet.
Ja als je het kampioenschap wilt winnen moet je series trainen en meedoen. Maar je kan ook mee doen voor de lol. Zoals in het Truck Race kampioenschap.
Kan t altijd een keer proberen, wat is je GT?Joostk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:21:
Nee je kan ook als casual gamer er zeker goed terecht. Je bent verplicht tot niks. Zelf rij ik een club en daar hebben we ook teveel lol met elkaar.
Mijn GT is Freheliaz.
Ben zeer verschillend online soms doordeweeks of in het weekend. Meestal 's avonds.
Ben zeer verschillend online soms doordeweeks of in het weekend. Meestal 's avonds.
Ha, ik heb de Nascar uitbreiding gekocht voor een deal met gold prijsje, is F6 hier ook weer compleet.
Hier ook de NASCAR uitbreiding aangeschaft. Zijn die overige carpacks de moeite waard om aan te schaffen? gezien deze gemiddeld 7-8 euro per stuk zijn...
My iRacing
Na de eerste vier delen helemaal kapot te hebben gespeeld afgelopen weekend met het zesde deel begonnen. Vijfde deel dus overgeslagen. Maar ben toch weer erg onder de indruk van wat Turn 10 laat zien hoor. Ook ik heb moeite met de plassen water, maar verder ben ik nog geen minpunt tegen gekomen.
Wat me wel opvalt dat ik zowat elke spin de hoogste prijs te pakken heb. Maar dat zal wel stimulatie voor het begin zijn zeker?
Wat me wel opvalt dat ik zowat elke spin de hoogste prijs te pakken heb. Maar dat zal wel stimulatie voor het begin zijn zeker?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Aanloopje 
https://forums.forzamotor...pdate--February-2017.aspx
Nieuwe update,
https://forums.forzamotor...pdate--February-2017.aspx
Nieuwe update,
Hosting & Manual Grid Ordering
With today’s update, a player who starts an online private lobby in multiplayer has hosting privileges which allows them to take advantage of new features. First up, there is now a manual method for ordering the grid before a race begins. When in a private online lobby, the host can manually set the grid order for a race. To do so, select “Game Options” from the menu and then scroll to the “Advanced Rules” screen and look for the “Grid Ordering” option. From there, you can choose “Manual” from the list of options.
In-Race Info
Today’s content update also includes improvements to Forza Motorsport 6’s in-game race screens for multiplayer spectators. Now race spectators can use these features to get more information about what’s happening in the race, and to learn more about individual drivers and cars. Once a race has begun, players will find a brand new spectate option called “Info Panels” (indicated by the race helmet icon). By pressing A on this item, spectators can choose from two information panels to bring up: Race Overview and Player Overview. In addition, spectators can choose to bring up both panels at the same time.
Paar vette featuresGrid Preview
Now you can get a detailed view of the starting grid before the race begins. The host of a private lobby can take advantage of this by enabling the new “Grid Preview” feature. To do so, select the “Game Options” menu and then scroll to the “Advanced Rules” screen and look for the “Grid Preview” option. There are three options to choose from: Auto, Manual, or Off.
With “Grid Preview” enabled, players will be shown a car-by-car rundown of the grid before the race begins. Players will see the driver’s Gamertag, as well as the make and model of the car they are driving for that race. With “Grid Preview” set to Auto, the game camera will automatically switch to each car on the grid; in Manual, the lobby host will be able to switch between cars manually by pressing the LB or RB buttons. At any time, the host can choose to start the race immediately by pressing the X button.
Zijn er nog veel mensen die dit actief spelen?
Ik ben aan het twijfelen mijn Forza 5 up te graden naar 6 maar het alleen spelen is wat ik het minst leuk vind. Of zal ik wachten op Forza 7 samen met de Scorpio?
Misschien zijn er mensen die 5 nog hebben en een potje willen spelen?
Gr Jos
GT: Joeske86
Ik ben aan het twijfelen mijn Forza 5 up te graden naar 6 maar het alleen spelen is wat ik het minst leuk vind. Of zal ik wachten op Forza 7 samen met de Scorpio?
Misschien zijn er mensen die 5 nog hebben en een potje willen spelen?
Gr Jos
GT: Joeske86
Forza 5 ben ik heel m'n saving kwijt geraakt, uit de tijd dat XBL even uit de lucht was. FM6 rij ik nog regelmatig, 99% league races, afhankelijk of er wat leuke tussen zitten. de S race (10 rondjes met WTCC Mercedes) is wel wat beuken, maar leuk om te racen.
Topic is veel te oud natuurlijk, maar het spel zal verdwijnen uit de shop per 15 September.
https://www.trueachievements.com/n38903/forza-motorsport-6
https://www.trueachievements.com/n38903/forza-motorsport-6
Gamertag: timmie271