[Xbox one] Forza motorsport 6

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
caesar1000 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:38:
Ik denk dat ik 'm nu even ga verwijderen en opnieuw installeer. Je weet maar nooit....
Weet iemand toevallig hoe ik Forza 6 überhaupt verwijder? Nog niet zo 123 kunnen vinden in die store.
De algemene Search gebruiken & rechts klik op forza -> installatie ongedaan maken.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 09-05-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caesar1000
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 03-01-2024

caesar1000

U want some?

MAX3400 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 17:41:
[...]

Start -> Settings -> System -> Apps -> Forza zoeken -> Uninstall
SmokingCrop schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:10:
[...]

De algemene Search gebruiken & rechts klik op forza -> installatie ongedaan maken.
Thanks voor de hulp! Wist niet dat de apps uit de store daar ook tussen stonden. :+
Lijkt helaas niet geholpen te hebben. Krijg nog steeds de AP601 foutcode.

She asked me to tell her three words every girl wants to hear, so I whispered: "I Ride KTM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:35

Damian

Insane Obtrusion

Pff MS, en nou heel rap steering wheel support erin bakken, anders echt een gemiste kans op de PC variant :X

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 11:09
Het racen met een controller is wel heel erg goed uitgewerkt. Voor mensen zonder stuur is het nu wel leuker om te proberen hoog in de ranglijsten te komen. In de eerste Rio de Janeiro race sta ik in de top 1% van de wereld. Op Brands Hatch met de Honda Civic in de top 2%. En op Spa met de Italiaanse sport auto's in de top 3% :)

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-06 19:29
Ik heb een probleem bij de installatie.
Op mijn SSD met 35GB vrije ruimte krijg ik het spel niet geinstalleerd want zodra hij begint aan de download zakt dit plots naar 16GB waardoor ik 3GB voor het einde de melding krijg dat het mislukt is wegens te weinig vrije ruimte. Meer ruimte vrij maken zit er vrees ik echt niet meer in.
De geprefereerde schijf om apps uit de store op te installeren staat trouwens al sinds poging 2 ingesteld op mijn HDD (met 1,4TB vrije ruimte) maar om een onduidelijke reden vertikt hij het daar naar te downloaden en blijft hij gewoon naar de C schijf downloaden.
Heb de pc al meerdere keren heropgestart.

Iemand een oplossing voor mijn probleem? Ik heb het inmiddels al zo vaak geprobeerd dat ik melding gekregen heb van mijn provider dat ik bijna door mijn maandelijkse download limiet zit. En mijn limiet is gisteren pas gereset...

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techninja
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-05 09:06
He,

Ik heb vandaag geprobeerd apex te installeren om gewoon eens te proberen maar mijn ssd is vol weet iemand of het mogelijk is om het spel van de store meteen op mijn tweede hdd schijf te zetten? Ik kan namelijk niet veel van de c schijf verplaatsen, heeft met wat licenties te maken als ik ze verplaats leest hij de licentie niet meer...
verder iemand die een 940 gebruikt en weet of hij daarop draait?

alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bavardia
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03-06 19:29
techninja schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 00:43:
He,

Ik heb vandaag geprobeerd apex te installeren om gewoon eens te proberen maar mijn ssd is vol weet iemand of het mogelijk is om het spel van de store meteen op mijn tweede hdd schijf te zetten? Ik kan namelijk niet veel van de c schijf verplaatsen, heeft met wat licenties te maken als ik ze verplaats leest hij de licentie niet meer...
verder iemand die een 940 gebruikt en weet of hij daarop draait?

alvast bedankt!
Ja dit kan. Staat reeds eerder in deze topic uitgelegd en ook op de forza pagina in de store.
Je moet naar instellingen gaan (van Windows) en daar bij opslag de standaard locatie voor apps wijzigen.
Normaal zou dit moeten werken. Maar zoals mijn post hierboven al aangeeft voor mij werkt dit niet...

I7-7700k - Radeon HD 7950 Crossfire - 16 GB Ram - 512 GB SSD - Antec Nine Hunderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• techninja
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-05 09:06
bedankt Bavardia,

Is het geen oplossing om tijdelijk dingen op je andere schijf te zetten forza te downloaden die dan op je (D?) te zetten en dan de spullen van je C weer gewoon terug te zetten?

iig bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 11:09
Forza Motorsport 6: Apex topic: [PC] Forza Motorsport 6: Apex

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Zonet de Nascar expansion pack gekocht...

[ Voor 59% gewijzigd door RigolleM op 17-05-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Zit net de Twitch-stream van Raceboy te kijken met Nascar dlc maar overtuigd me niet. Porsche dlc is vermoedelijk het laatste wat ik heb gekocht.

Overigens kan ik geen tunes meer opslaan omdat ik aan het limiet zit. Moet ff nagaan wat wegkan en zal wat tunes in een Excel sheet zetten.

[ Voor 33% gewijzigd door mowa op 17-05-2016 20:44 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:20
Had net 16 rondjes Daytona in de league, dat was even 16 rondjes zweet handen. Gevecht nr 2/3 was stuivertje wisselen, uiteindelijk met 0.094sec gewonnen :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
Verplichte pitstops zitten ook in de league ingebouwd, nice... en eens een ander muziekje tijdens het wachten :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21
Moet zeggen; de NASCAR-auto's rijden wel goed ook op bochtige tracks zoals Sonoma. Helaas ben ik er nog niet volledig achter wat nou een Perfect Draft is; volgens mij moet je 3 seconden op minder dan 20m achter iemand zitten. Ach, dat komt allemaal wel.

Kijk enorm uit naar de Showcases maar die bewaar ik altijd tot na de Career
spoiler:
200 laps op Homestead Raceway!!!!! Die gaat dus Full Sim Damage gespeeld worden!!!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Zie 'm voor €8 in de Russische store en heb daar nog net iets meer dan €8 restant. Dan laat ik 'm natuurlijk niet liggen. O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
mowa schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:40:
Zie 'm voor €8 in de Russische store en heb daar nog net iets meer dan €8 restant. Dan laat ik 'm natuurlijk niet liggen. O-)
Ook gekocht met een restantje :-)

Ik vind het wel iets hebben die Nascars. Nog te weinig tijd kunnen investeren, maar de eerste 'career' races liepen toch behoorlijk goed. Spijtig dat niet alle races met verplichte pit zijn, eindigde plots op de laatste plaats omdat ik de enigste was die de pit in reed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

RigolleM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:14:
[...]

Ook gekocht met een restantje :-)

Ik vind het wel iets hebben die Nascars. Nog te weinig tijd kunnen investeren, maar de eerste 'career' races liepen toch behoorlijk goed. Spijtig dat niet alle races met verplichte pit zijn, eindigde plots op de laatste plaats omdat ik de enigste was die de pit in reed 8)
Voor de auto's kan je je € beter in de knip houden.
Gisteravond een stuk of 10 wagens gecheckt die gewoon precies hetzelfde rijden en aanvoelen. Heb een grip en snelle tune gemaakt die op alle 10 exact hetzelfde werken. Tunes zijn 1 size fits all. Ben er van overtuigd dat zelfs alle 24 auto's exact gelijk aan elkaar zijn. Bizar...!!
Bovendien kan je met upgrades wel op R900 uitkomen maar niet met de maximaal beschikbare onderdelen.

Vanmiddag vrij en 1 en ander nog ff nachecken en ff melden op het T10 Forza forum.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:30
mowa schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Gisteravond een stuk of 10 wagens gecheckt die gewoon precies hetzelfde rijden en aanvoelen. Heb een grip en snelle tune gemaakt die op alle 10 exact hetzelfde werken. Tunes zijn 1 size fits all. Ben er van overtuigd dat zelfs alle 24 auto's exact gelijk aan elkaar zijn. Bizar...!!
Bovendien kan je met upgrades wel op R900 uitkomen maar niet met de maximaal beschikbare onderdelen.

Vanmiddag vrij en 1 en ander nog ff nachecken en ff melden op het T10 Forza forum.
Dat is NASCAR hé...
Dat is ook precies de reden waarom ik nog twijfel om deze aan te schaffen. Ik hoef niet 10x dezelfde auto waar alleen het kleurtje anders is.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mowa schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:55:
[...]

Wat ook niet raar is, onderling binnen 1 merk is er nagenoeg geen verschil, maar ook tussen de 3 merken is er maar marginaal verschil, omdat alle auto's moeten voldoen aan de volledige eisen van Nascar. Rollbar hier wat anders, moertje daar extra, maar in de basis zullen de auto's nagenoeg hetzelfde rijden.

Enkel de motors klinken/rijden wat anders, maar verder weinig verschil.
Richard117 schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:22:
[...]

Dat is NASCAR hé...
Dat is ook precies de reden waarom ik nog twijfel om deze aan te schaffen. Ik hoef niet 10x dezelfde auto waar alleen het kleurtje anders is.
Het is leuk in een league lobby iedereen met een ander nummer te laten rijden, maar wederom kan je dus bv een #23 tune niet gebruiken op een #14, ondanks het dezelfde auto is. Ik heb 4 races gereden waar iedereen steeds probeerde andere nummers dan de rest te hebben, voor het gevoel wel erg grappig.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 18-05-2016 12:25 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:24:
[...]

Wat ook niet raar is, onderling binnen 1 merk is er nagenoeg geen verschil, maar ook tussen de 3 merken is er maar marginaal verschil, omdat alle auto's moeten voldoen aan de volledige eisen van Nascar. Rollbar hier wat anders, moertje daar extra, maar in de basis zullen de auto's nagenoeg hetzelfde rijden.

Enkel de motors klinken/rijden wat anders, maar verder weinig verschil.
Helemaal waar. Nascar regels en specificaties zijn vrij strict. Zelfs bijvoorbeeld de maximale hoeveelheid camber en toe is gereguleerd. En de controles bij races zijn streng.
Jullie weten dan ook dat er binnen die regels en restricties "vrijheden" bestaan. Teams zoeken altijd naar mogelijkheden om de grenzen "op te rekken". Het is geen onbekend fenomeen dat er trucs worden toegepast zoals met een lasapparaat bijvoorbeeld een draagstang voor de ophanging van de vering net verbuigen zodat ze net meer camber/toe kunnen toepassen.

De auto's van de verschillende teams moeten dus wel degelijk anders aanvoelen en dat is het element wat ik hierin mis. Bovendien geeft Forza (wat geen sim is) al de ruimte met allerlei upgrades.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is natuurlijk logisch dat ze zulke 'grens opzoekende trucjes' niet in een racegame gaat proppen, het komt immers vanuit 'de eerlijkheid' van Nascar. Het basismodel van elk team zal dan wel identiek rijden, waar het de eigen instellingen zijn die het verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:31:
Het is natuurlijk logisch dat ze zulke 'grens opzoekende trucjes' niet in een racegame gaat proppen, het komt immers vanuit 'de eerlijkheid' van Nascar. Het basismodel van elk team zal dan wel identiek rijden, waar het de eigen instellingen zijn die het verschil maken.
Het is idd uiteraard waar wb tuning en dat is nou net de charme van Forza. Echter verkoopt T10 deze dlc met o.a. 24 auto's waarvan je de indruk hebt dat het 24 verschillende auto's zijn, terwijl het in wezen 1 auto betreft met 24x een andere livery. Verkoop dan 1 Chevrolet, 1 Ford en 1 Toyota en trek niet zo'n mist op. Ook al is het slechts €8.

Helaas kan ik vanmiddag niet meer 1 en ander ff fact-checken want ik kon toch niet eerder weg.
Overigens had ik gisteravond het gevoel dat de feedback van de controller anders was. De vibratie/rumble was minder, zo niet weg. Of dat met de dlc te maken heeft of tussen m'n oren zit moet ik ook ff nagaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat is waar, al ik zie meer 10tje voor de auto's en 10tje voor de extra nascar modus. DLC's, you love em or hate em :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Er is idd een FFB issue meegekomen met de May content update. T10 is hiervan op de hoogte. Ook een aantal van de nieuwe features schijnen wat bugs te hebben. Wordt aan gewerkt.

Heb een career tune gemaakt voor de 2016 Chevrolet #24 Hendrick Motorsports NAPA Super Sport.
Om het (career) leven wat eenvoudiger te maken. Uiteraard getuned om zonder assists te rijden. In Nascar worden sowieso geen elektronische hulpmiddelen zoals abs/tcs gebruikt.
Zal morgen de lobby tune voor deze auto sharen..

[ Voor 49% gewijzigd door mowa op 20-05-2016 00:09 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 23:12
Deze krijg ik vandaag binnen.
http://www.thrustmaster.c...rwleatheredition_main.jpg

Heb de G920 verkocht want kwa forcefeedbck vond ik het maar matig.
Een kennis van mij heeft een ouder model van de Thrustmaster TX serie en die voelde veel beter.

Iemand hier trouwens ervaring met dit model ?

[ Voor 45% gewijzigd door jori040 op 21-05-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
mowa schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 20:56:
Er is idd een FFB issue meegekomen met de May content update. T10 is hiervan op de hoogte. Ook een aantal van de nieuwe features schijnen wat bugs te hebben. Wordt aan gewerkt.
Net nieuwe update binnen gehaald... Ff online gespeeld geen problemen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jori040 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:54:

Een kennis van mij heeft een ouder model van de Thrustmaster TX serie en die voelde veel beter.

De TX serie is de basis voor elke Xbo racestuur die ze hebben (ik had het 458 Italia stuur). Later de GT Challenge stuur erbij gekocht, wat precies dezelfde stuurlayout heeft als het stuur van de TX leather.

Fijn stuur, dpad vind ik wat matig, maar verder erg fijn stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 386775

Iemand ervaring ook met de nieuwe TMX?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:30:
[...]

De TX serie is de basis voor elke Xbo racestuur die ze hebben (ik had het 458 Italia stuur). Later de GT Challenge stuur erbij gekocht, wat precies dezelfde stuurlayout heeft als het stuur van de TX leather.

Fijn stuur, dpad vind ik wat matig, maar verder erg fijn stuurtje.
Eerste indruk is erg goed.Tja de padalen zijn wat minder dan die van de G920 maar de rest voelt stukken beter met Forza6.

De G920 was met Project Cars nog wel te doen maar met Forza was het gewoon een stuk minder.

Rijd nu met de Subaru Impreza en heb rotation op 540 staan is dat juist voor die klasse of hebben jullie nog andere tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jori040 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:49:
[...]

Eerste indruk is erg goed.Tja de padalen zijn wat minder dan die van de G920 maar de rest voelt stukken beter met Forza6.

De G920 was met Project Cars nog wel te doen maar met Forza was het gewoon een stuk minder.

Rijd nu met de Subaru Impreza en heb rotation op 540 staan is dat juist voor die klasse of hebben jullie nog andere tips ?
Ik heb rotatie op default staan, dan match hij met je incar stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 13:59:
[...]

Ik heb rotatie op default staan, dan match hij met je incar stuur.
Hoef ik strak met de snelle wagens dan niets meer aan de rotatie te veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jori040 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 14:53:
[...]

Hoef ik strak met de snelle wagens dan niets meer aan de rotatie te veranderen ?
De maximale uitslag in elke auto in Forza locked op 180graden (90 links/rechts), als je daarmee leert rijden maakt het weinig meer uit in welke auto je rijd. Het neemt wel iets weg van realistisch (sommige auto's gaan bv volledig 360 links/rechts, F1 weer 270 graden), maar je hebt geen gezeur met andere instellingen bij andere auto's, dus ik rij altijd 540 graden.

Verder nadeel is dat bij hogere rotation je 'deadzone feeling' ook steeds groter wordt. Zet je hem bv op 270 en je gaat een indycar rijden, dan voel je zelfs bij 1 graden links de FFB al, maar bij 900 graden zit dat pas ergens bij de 15-20 graden draaien.

Je kan ook direct via je stuur je rotation aanpassen (wat gelijk is aan de rotation in advanced settings in Forza), start-engine + dpad, ingame werkt dit direct en kan je verschillende settings testen (van 270 t/m 900 in 4 stappen dacht ik). Maar zit je in de settings en je gaat met die optie spelen, moet je elke keer terug naar de advanced settings van je stuur in Forza, anders kloppen die cijfers niet.

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 21-05-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Bedankt voor de info.

Tja ik zal het toch zelf moeten ervaren maar die 540 voelt voor nu gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
jori040 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:54:

Ben er nu een paar dagen mee aan de slag en moet zeggen dat dit stuur zeker met Forza stukken beter is dan die G920.Gelukkig want dit stuur is een rip uit mijn lijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Heb voor de career een V2 tune gemaakt, rijdt heel anders.
2016 Chevrolet #24 Hendrick Motorsports NAPA Super Sport

Had voor onderstaande auto's reeds tunes geshared maar heb een V2 gemaakt. De "oude" versies zijn verwijderd ivm max aantal tunes.
2016 Ford #2 Team Penske Brad K. Fusion (Grip/allround)
2016 Toyota #18 Joe Gibbs Racing M&M's Camry (Grip/allround)
2016 Chevrolet #1 Chip Ganassi Racing McDonald's Super Sport (Snel: Big 3, Road America, Le Mans)

Van de 3 merken een tune ivm achievements die je kan halen per merk.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aah mooi :) Ik rij dacht ik met de tune voor #2, daar heb ik nu volgens mij de achievement voor.

Gisteren nog die A league gereden, daar gaat het stuk netter aan toe dan de community R klasse. Moet zeggen dat er nu leuke leagues zijn, R Porsche, de Big3 nascar en voor normaal de A (contact) en S ghost.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2016 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
http://www.gamekings.nl/n...venement-tijdens-e3-2016/

Tja het zou kunnen gaan om Apex maar stiekem hoop ik op een nieuwe Horizon.
Forza6 heeft met de E3 in 2015 al alle aandacht gehad dus het lijkt me nu speciaal voor Apex niet echt aannemelijk.Apex komt zoizo voor de PC dus een Horizon 3 er bij is toch leuker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
jori040 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 15:40:
http://www.gamekings.nl/n...venement-tijdens-e3-2016/

Tja het zou kunnen gaan om Apex maar stiekem hoop ik op een nieuwe Horizon.
Forza6 heeft met de E3 in 2015 al alle aandacht gehad dus het lijkt me nu speciaal voor Apex niet echt aannemelijk.Apex komt zoizo voor de PC dus een Horizon 3 er bij is toch leuker. ;)
Ga maar uit van FM7... Paar maanden geleden hebben ze toch een nieuwe partnership aangekondigd met Lamborghini en toen de Leagues opgezet. De nieuwe Centenario wordt de cover-car van "The Next Forza" en als je dan de bijbehorende trailer bekijkt, zijn alle opnames gemaakt op bestaande tracks van FM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:40:
[...]

Ga maar uit van FM7... Paar maanden geleden hebben ze toch een nieuwe partnership aangekondigd met Lamborghini en toen de Leagues opgezet. De nieuwe Centenario wordt de cover-car van "The Next Forza" en als je dan de bijbehorende trailer bekijkt, zijn alle opnames gemaakt op bestaande tracks van FM6.
Als het crossplay PC versie gaat worden, wordt ik gek, hoe epic zou dat zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:37:
[...]

Als het crossplay PC versie gaat worden, wordt ik gek, hoe epic zou dat zijn? :P
Mag ik subtiel zeggen: liever niet?

We hebben helaas op de One al een berg met "debielen" die online al niet normaal willen/kunnen rijden. Als we dan zometeen de userbase gaan uitbreiden met een paar 100 miljoen PC-users die allemaal niet willen/kunnen wennen aan de manier hoe hun controller/wheel reageert in het spel en de physics, hebben we wel een uitdaging.

Komt tijd, komt raad d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:38:
[...]

We hebben helaas op de One al een berg met "debielen" die online al niet normaal willen/kunnen rijden. Als we dan zometeen de userbase gaan uitbreiden met een paar 100 miljoen PC-users die allemaal niet willen/kunnen wennen aan de manier hoe hun controller/wheel reageert in het spel en de physics, hebben we wel een uitdaging.

Er zullen er vast een hele hoop tussen zitten die WEL kunnen rijden ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
NLRev0lution schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:40:
[...]

Er zullen er vast een hele hoop tussen zitten die WEL kunnen rijden ;)
Het grappige is dat ik op Apex (ander topic maar ja) gewoon makkelijk binnen de 0.1% van de wereld zit op een aantal tracks terwijl ik in FM6 soms net aan in de top 5% kom. Natuurlijk is de telling in Apex anders maar toch... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-05 08:07
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:41:
[...]

Het grappige is dat ik op Apex (ander topic maar ja) gewoon makkelijk binnen de 0.1% van de wereld zit op een aantal tracks terwijl ik in FM6 soms net aan in de top 5% kom. Natuurlijk is de telling in Apex anders maar toch... ;)
Ik kan niets zeggen over Apex, nooit gespeeld en nooit in verdiept. Ik laat me verrassen op dat wat komen gaat. Had ik hier niet gekeken dan wist ik niet eens dat er iets in de pijplijn zat :p

Ik sta wel open voor crossplatform maar laat ze een manier vinden om degene die serieus willen rijden te beschermen voor trollkiddies die het liefst de eerste bocht rechtuit gaan en daarbij het liefst zoveel mogelijk personen in mee nemen.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:40:
[...]

Maar wat gaat een jaar later een deel 7 toevoegen ? Ik bedoel volgens mijn zit Forza 6 visueel gezien al tot de max bij de XO heb ik het idee.

UPDATE
Deze zie ik net: http://www.gamekings.nl/n...nt-mogelijk-volgend-jaar/

[ Voor 8% gewijzigd door jori040 op 25-05-2016 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
jori040 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:28:
[...]

Maar wat gaat een jaar later een deel 7 toevoegen ? Ik bedoel volgens mijn zit Forza 6 visueel gezien al tot de max bij de XO heb ik het idee.

UPDATE
Deze zie ik net: http://www.gamekings.nl/n...nt-mogelijk-volgend-jaar/
wes- in "[XBO] Xbox One - Deel 5" :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Wist niet dat er een topic was.

[ Voor 114% gewijzigd door jori040 op 25-05-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
[...]

Ach, daar zijn de brackets voor, zelfs in elite (neem aan dat er nog hoger is) krijg ik vaag genoeg een tikje links en rechts, maar aan de andere kant, daar heb je ghost mode voor :) Ik zie liever een enorme userbase waardoor ze dingen kunnen blijven toevoegen dan een langzaam wegzakkende userbase en je in lobbies van 6-12 man zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:56:
[...]

Ach, daar zijn de brackets voor, zelfs in elite (neem aan dat er nog hoger is) krijg ik vaag genoeg een tikje links en rechts, maar aan de andere kant, daar heb je ghost mode voor :) Ik zie liever een enorme userbase waardoor ze dingen kunnen blijven toevoegen dan een langzaam wegzakkende userbase en je in lobbies van 6-12 man zit.
Ja stom eigenlijk; na de Lambo Leagues was ik gepromoveerd naar Pinnacle. Sindsdien eigenlijk niet meer FM6 gespeeld anders dan NASCAR DLC en een paar hotlaps ofzo. Apex wel gespeeld maar ben een beetje klaar met de One op dit moment. En voor mij persoonlijk zijn er weinig leuke games uit/upcoming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:59:
[...]

Ja stom eigenlijk; na de Lambo Leagues was ik gepromoveerd naar Pinnacle. Sindsdien eigenlijk niet meer FM6 gespeeld anders dan NASCAR DLC en een paar hotlaps ofzo. Apex wel gespeeld maar ben een beetje klaar met de One op dit moment. En voor mij persoonlijk zijn er weinig leuke games uit/upcoming.
De lambo leagues was laatste wat ik had gedaan, maar met de Nascar update mix ik nu continue Porsche/nascar en de normale leagues (nu A ghost dacht ik). Zeker nascar vind ik erg leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:02

Joostk

Barkrukprofeet

[...]

Ben ik met je eens. Online open lobbies zijn niet grappig. Zelfde als toen met die leauges van de Lamborghini. Gelukkig was alleen rivals ook goed genoeg om de Hurucan te bemachtigen.

Dat is echt de reden dat ik alleen mee doe met online races georganiseerd op forums. En race met mensen van de carclub (vanuit Forza 3 en 4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-06 19:31
Misschien wel grappig om ook op tweakers een soort wekelijks/maandelijks timetrail event te houden? Op Reddit hebben ze er eentje per week geloof ik, je krijgt een track, wat eisen rondom auto (klasse, 'puntenaantal (no idea hoe je het noemt)), en gaan met die banaan. Niet dat ik hier goed (in tegendeel zelfs) in ben, maar merk dat ik me best kan amuseren met laptimes perfectioneren...

3ds fc: 4270-0926-7440

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Gisteren m'n Silver design badge gehaald, was begonnen met mijn Sumopower design over te zetten naar Nascar en Porsche auto's (en wat GT3's), blijkt aardig succesvol :)

Kan alleen sinds het weekend niet meer in de Porsche en Nascar league's, blijf hangen bij 'please wait' en uiteindelijk een 'failed to join lobby'. De GT3 league momenteel is weer lekker ram en bash festijn, nu 2x geluk gehad om voorin te zitten en dan rij je ook vrij makkelijk top 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vraag me af hoe ze dit gaan doen met die FRC, als het zoals die lambo challenge is en huidige leagues, puntjes verzamelen afhankelijk van je eindpositie, nee dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Gisteren de nieuwe Ford GT Le Mans auto gedownload.
En damn dat rijdt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
Deze week in deals with gold, zowel car pass als porsche expansion voor 50% korting.... ik heb ze beide nog niet, maar begin nu toch wel erg te twijfelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Unigo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:57:
Deze week in deals with gold, zowel car pass als porsche expansion voor 50% korting.... ik heb ze beide nog niet, maar begin nu toch wel erg te twijfelen!
Tja, ik weet niet of de Car Pass nog echt nuttig is. Als in; ik weet niet of je de oude packs kan downloaden of moet hopen dat er nog packs uitkomen de komende tijd.

De Porsches vond ik wel een erg fijne expansion maar zoals ik wel vaker roep; ik koop niet zo heel veel games jaarlijks dus heb me erg vermaakt met mijn 20 Euro Porsche-DLC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unigo
MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:08:
[...]

Tja, ik weet niet of de Car Pass nog echt nuttig is. Als in; ik weet niet of je de oude packs kan downloaden of moet hopen dat er nog packs uitkomen de komende tijd.

De Porsches vond ik wel een erg fijne expansion maar zoals ik wel vaker roep; ik koop niet zo heel veel games jaarlijks dus heb me erg vermaakt met mijn 20 Euro Porsche-DLC :)
Volgens mij is de carpass van toepassing op al die packs. komen inderdaad geen nieuwe meer uit, maar als het goed is krijg je de oude wel allemaal (ong. 42 wagens). Porsche-DLC spreekt me ook wel aan door het extra circuit wat er bij zit.... in andere woorden: ik ga ze toch allebei halen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06 12:21
Joostk schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 12:22:
Gisteren de nieuwe Ford GT Le Mans auto gedownload.
En damn dat rijdt heerlijk.
Hij rijd idd niet onaardig.
Maar mijn eigen afgestelde (gewone) GT rijd toch echt beter O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

De Car Pass geeft je inderdaad gewoon alle car packs die daar in zitten. Ook de 1e car pack die uit is. Hell je kan zelfs nog de car pass van Forza 5 kopen en downloaden. T stopte volgens mij bij de Top Gear pack of 1 daarvoor al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Nog mensen die aan die ESL league gaan meedoen?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wil wel, maar kan nergens vinden of het een no-ghost race is of met collisions, laatste geval doe ik absoluut niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:42:
Ik wil wel, maar kan nergens vinden of het een no-ghost race is of met collisions, laatste geval doe ik absoluut niet mee.
Als ik het zo eens lees, 3x een week om via rivals te kwalificeren. Dus een snelste tijd neerzetten in een rivals qualifier event. En een open classe competitie. Het is een beetje lastig voor me om precies te zien hoe en wat.

7 days - 3237 players
Forza Racing Championship Season 1 Elite Cup #1

14 days - 755 players
Forza Racing Championship Season 1 Elite Cup #2

21 days - 634 players
Forza Racing Championship Season 1 Elite Cup #3

22 days - 2454 players
Forza Racing Championship Season 1 Open

Here’s how the cars and tracks line up for the ForzaRC Season 1 Elite Series:

Elite Series Week 1 – August 8 - 14

2015 Ford Mustang GT on Autodromo Internationale Monza

Elite Series Week 1 Rivals Qualifying – August 8-11 (Top 128 advance to Elite Series Week 1 Cup)

Elite Series Week 1 Series Cup (via ESL) – August 13 (Top 16 advance to Elite Series Week 1 Showdown)

Elite Series Week 1 Showdown – August 14 (Top 4 advance to ForzaRC Elite Series Grand Finals)

Elite Series Week 2 – August 15 - 21

2013 Ford Formula Ford EcoBoost 200 at Catalunya

Elite Series Week 2 Rivals Qualifying – August 15-18 (Top 128 advance to Elite Series Week 2 Cup)

Elite Series Week 2 Series Cup (via ESL) – August 20 (Top 12 advance to Elite Series Week 2 Showdown)

Elite Series Week 2 Showdown – August 21 (Top 4 advance to ForzaRC Elite Series Grand Finals)

Elite Series Week 3 – August 22 – 28

2016 Ford #66 Ford Racing GT Le Mans at Watkins Glen Full

Elite Series Week 3 Rivals Qualifying – August 22-25 (Top 128 advance to Elite Series Week 3 Cup)

Elite Series Week 3 Series Cup (via ESL) – August 27 (Top 12 advance to Elite Series Week 3 Showdown)

Elite Series Week 3 Showdown – August 28 (Top 4 advance to ForzaRC Elite Series Grand Finals)

Elite Series Season 1 Grand Finals – September 4

During the ForzaRC Elite Series Season 1 Grand Finals event on September 4, the 12 weekly winners will compete online to win the ultimate prize – a brand new 2017 Ford Focus RS. Look for the full announcement of the ForzaRC Grand Finals events as we get closer to the broadcast date.

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06 22:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zal op Monza morgen wel eens een paar rondjes proberen, maar echter geen schijn van kans om hier hoog in te komen.... :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
Ik ben na 1 rondje gestopt. Eerste bocht moet je dusdanig afsnijden dat ik er geen zin meer in had

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
job115 schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:20:
Ik ben na 1 rondje gestopt. Eerste bocht moet je dusdanig afsnijden dat ik er geen zin meer in had
Dit dus, was precies hetzelfde in die gallardo races, de toptijden rijden allemaal precies datzelfde stukje, halverwege die links/rechts precies hetzelfde.

Vraag ik me af, als ze in de finales komen, ze dit ook gewoon nog blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gisteren geprobeerd.
Afbeeldingslocatie: https://screenshotscontent-t3002.xboxlive.com/0009000002792ea5-f0cf829a-2861-4fa1-afa1-ae149e9e36af/Screenshot-Original.png?sv=2014-02-14&sr=c&sig=p4LjbnBv4k%2B0wSCVHGhCp6pE8bS5hMRJyB1CEcMdUQc%3D&st=2016-08-09T13%3A55%3A59Z&se=2016-08-09T15%3A00%3A59Z&sp=r&__gda__=1470754859_f9f8ed888bf4ecc8eab49999e53a2e33

Valt nog een hoop af te schaven, misschien eens proberen wat assists eraf te halen..
Maar vraag me af of die 2:04 wel 'eerlijk' is geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Als het een clean ronde is zullen ze je toch niet schrappen. Bedoel in het echt mag je ook altijd aardig de curbs meenemen? En in die 2e chicane mag je niet beiden gele curbs aanraken met eruit komen. Als ze dit nou in de eerste ook hadden toegepast? Lijkt me vreemd als ze tijden gaan schrappen voor het afsnijden?

Schijnt al een hele discussie te zijn momenteel met tickets geopend bij Turn10 hierover. Opzich moeten er wel 2 wielen op zn minder op de baan zitten. Compleet mee eens. Maargoed voorlopig als er geen officiele uitspraak hierover is blijf ik ook afsnijden O-)

Ik zit nu op een 2.08 (met aardig afsnijden ook 8)7 ) en moet nog 1,5sec vinden om bij de eerste 128 te komen :S

[ Voor 58% gewijzigd door LosGieros op 09-08-2016 16:57 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:25:
[...]

Dit dus, was precies hetzelfde in die gallardo races, de toptijden rijden allemaal precies datzelfde stukje, halverwege die links/rechts precies hetzelfde.

Vraag ik me af, als ze in de finales komen, ze dit ook gewoon nog blijven doen.
Lijkt mij dat die top rijders niet het risico zullen nemen, zullen toch wel nagevraagd hebben of het mag of niet?

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
LosGieros schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 16:47:

Ik zit nu op een 2.08 (met aardig afsnijden ook 8)7 ) en moet nog 1,5sec vinden om bij de eerste 128 te komen :S
En dan nóg een ruime seconde om de top 10 te halen :P
LosGieros schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:11:
[...]

Lijkt mij dat die top rijders niet het risico zullen nemen, zullen toch wel nagevraagd hebben of het mag of niet?
Lijkt me niet, Forza zegt clean lap, dus 'het mag'. (waar Forza niet bepaald accuraat is met bepaalde curbs/bochten).

Maarja, top racers op het forum verdedigen zichzelf alweer (kolere wat een ego hebben sommigen), hier wordt verder niets meer aan gedaan. Lullen dat ze anders toch wel op leaderboard stonden, er is nooit een race/tourney geweest waar bovenop de cleanlap zulke restricties zijn geweest, dus dat zal je ws nooit weten.

YouTube: The #ForzaRC Rant
lol 8)7 en dat is clean?

Opmerking van de dag:
The arrogant remarks from the top players here compliment their level of sportsmanship that's on display perfectly

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 09-08-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 12:39
SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 17:31:
[...]

En dan nóg een ruime seconde om de top 10 te halen :P

[...]

Lijkt me niet, Forza zegt clean lap, dus 'het mag'. (waar Forza niet bepaald accuraat is met bepaalde curbs/bochten).

Maarja, top racers op het forum verdedigen zichzelf alweer (kolere wat een ego hebben sommigen), hier wordt verder niets meer aan gedaan. Lullen dat ze anders toch wel op leaderboard stonden, er is nooit een race/tourney geweest waar bovenop de cleanlap zulke restricties zijn geweest, dus dat zal je ws nooit weten.

YouTube: The #ForzaRC Rant
lol 8)7 en dat is clean?

Opmerking van de dag:

[...]
Het zijn ook allemaal grotendeels een stelletje malloten. Het argument wat ze voornamelijk aanhalen klopt dan wel weer, dat de top 10 er niet anders uit zou zien zonder afsnijden. Maar om dat dan als rede te gebruiken om het te doen vind ik onzin. Lees ook dat er eentje claimed 2.04 zonder afsnijden te doen dus ga is een poging wagen, zit vaak 1-1.5 seconden achter de top dus een 2.05 moet dan kunnen.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:10
Heb naast mijn ps4 ook een Xbox gekocht met Forza 6. Nu ben ik beetje klaar met die lange races allemaal. Endurance... Zit dit ook horizon 2? Of zijn dit allemaal korte afstanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-06 22:03

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Bepaalde races in de single player zijn vrij lang, maar je bent meestal niet verplicht deze werkelijk te rijden. Ik heb 2 ~1 uur races gedaan tot nu toe, waarvan 1 in de Porsche pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Lijkt erop dat het cutten gewoon mag. Overigens controleren ze ook niet op doping :P

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

nickdew schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 20:52:
Heb naast mijn ps4 ook een Xbox gekocht met Forza 6. Nu ben ik beetje klaar met die lange races allemaal. Endurance... Zit dit ook horizon 2? Of zijn dit allemaal korte afstanden
Horizon 2 heeft geen echte endurance, afgezien van de Horizon Finale events...
Wat Horizon 2 wel heeft is moeilijk veel events / championships.
Persoonlijk vind ik H2 wel een aanrader, echter is het een stuk meer arcade dan FM6.

Online is daar overigens ook een beukfest, maar als je in FH2 gebeukt word heeft het een stuk minder gevolgen dan bij FM6(is waarschijnlijk met opzet gedaan)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:48
Forza 6 is Free to Play de komende dagen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Iucgujx.jpg

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Netjes

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gisteravond maar een FM6 aangezwengeld. Heb alle FM's gespeeld maar FM6 eigenlijk nooit omdat ik er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee was en ik racegames voornamelijk op m'n game PC speel i.c.m. stuur.

Maargoed, nu met de Free to Play dagen was het natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid.
Direct even Spa in de regen gereden. Ongelofelijk, wat ziet dat er waanzinnig mooi uit. Bizar.

Jammer dat ik uitgerekend dit weekend weinig thuis ben (Zit zelf in Spa) dus kan weinig spelen.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:53
Jammer dat ik uitgerekend dit weekend weinig thuis ben (Zit zelf in Spa) dus kan weinig spelen.
wat een straf zeg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Haha zo bedoel ik het ook niet. Maar dat het dan net dít weekend is dat het Free to Play is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Gister mijn Xbox Live ook weer eens verlengd, ga de komende tijd ook weer eens meer doen met Forza 6, hoe zijn die league races kwa niveau? Is dat een beetje te doen?

Als er nog mensen zijn die veel doen in de Rivals, voeg me maar toe op XBL: Riqy
(berichtje daarover is wel gewenst uiteraard :) )

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:30
Riqy schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:53:
Gister mijn Xbox Live ook weer eens verlengd, ga de komende tijd ook weer eens meer doen met Forza 6, hoe zijn die league races kwa niveau? Is dat een beetje te doen?

Als er nog mensen zijn die veel doen in de Rivals, voeg me maar toe op XBL: Riqy
(berichtje daarover is wel gewenst uiteraard :) )
Gedaan, nieuwe rivals zijn altijd leuk. Zoveel zijn het er na een jaar niet meer die zich nog verbeteren.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Rivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:58:
Gisteravond maar een FM6 aangezwengeld. Heb alle FM's gespeeld maar FM6 eigenlijk nooit omdat ik er op een gegeven moment wel een beetje klaar mee was en ik racegames voornamelijk op m'n game PC speel i.c.m. stuur.

Maargoed, nu met de Free to Play dagen was het natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid.
Direct even Spa in de regen gereden. Ongelofelijk, wat ziet dat er waanzinnig mooi uit. Bizar.

Hier ook gespeeld, regen is mooi ja.
Rest is ook wel mooi, maar de stukken tussen de races is wel erg traag, of kan je die stem die alles uitlegt ook uitzetten? pff

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Die stem is alleen de eerste keer wanneer je iets start wat je nog niet eerder gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Zijn er hier ook mensen die gezamelijk online spelen in Forza 6? Bijvoorbeeld samen een MP sessie joinen?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 21:41
Als er iemand is die interesse heeft om mee te doen met een GT3 race vanavond 22:00 uur moet je me maar ff berichten via Xbox Live, de race is al de 2e van een kampioenschap die vorige week is gestart en het is met Engelstaligen dus een woordje Engels spreken is wel makkelijk.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik race zelf online op de TORA site. Google maar het adres.
Worden zeer veel kampioenschappen georganiseerd van Indycar, Nascar, Endurance met LMP1,2 en GT3 tot racen in een Ford Transit. Met deelnemers van over de hele wereld. Race tijden meestal 's avonds in de EU zone, maar er worden ook races georganiseerd voor US deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Joostk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:50:
Ik race zelf online op de TORA site. Google maar het adres.
Worden zeer veel kampioenschappen georganiseerd van Indycar, Nascar, Endurance met LMP1,2 en GT3 tot racen in een Ford Transit. Met deelnemers van over de hele wereld. Race tijden meestal 's avonds in de EU zone, maar er worden ook races georganiseerd voor US deelnemers.
Heb er wel eens van gehoord alleen lijkt het mij iets te serieus, ben zelf een meer casual gamer die al sinds Forza 4 met de zelfde mensen raced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Nee je kan ook als casual gamer er zeker goed terecht. Je bent verplicht tot niks. Zelf rij ik een club en daar hebben we ook teveel lol met elkaar.
Ja als je het kampioenschap wilt winnen moet je series trainen en meedoen. Maar je kan ook mee doen voor de lol. Zoals in het Truck Race kampioenschap.
Kom een keer meedoen en dan weet je of het bevalt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Joostk schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 13:21:
Nee je kan ook als casual gamer er zeker goed terecht. Je bent verplicht tot niks. Zelf rij ik een club en daar hebben we ook teveel lol met elkaar.
Ja als je het kampioenschap wilt winnen moet je series trainen en meedoen. Maar je kan ook mee doen voor de lol. Zoals in het Truck Race kampioenschap.
Kom een keer meedoen en dan weet je of het bevalt of niet.
Kan t altijd een keer proberen, wat is je GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Mijn GT is Freheliaz.
Ben zeer verschillend online soms doordeweeks of in het weekend. Meestal 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Ha, ik heb de Nascar uitbreiding gekocht voor een deal met gold prijsje, is F6 hier ook weer compleet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Hier ook de NASCAR uitbreiding aangeschaft. Zijn die overige carpacks de moeite waard om aan te schaffen? gezien deze gemiddeld 7-8 euro per stuk zijn...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Met gold is de porsche pack nu 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:34

Wom

Na de eerste vier delen helemaal kapot te hebben gespeeld afgelopen weekend met het zesde deel begonnen. Vijfde deel dus overgeslagen. Maar ben toch weer erg onder de indruk van wat Turn 10 laat zien hoor. Ook ik heb moeite met de plassen water, maar verder ben ik nog geen minpunt tegen gekomen.

Wat me wel opvalt dat ik zowat elke spin de hoogste prijs te pakken heb. Maar dat zal wel stimulatie voor het begin zijn zeker? :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Aanloopje :)
https://forums.forzamotor...pdate--February-2017.aspx

Nieuwe update,
Hosting & Manual Grid Ordering

With today’s update, a player who starts an online private lobby in multiplayer has hosting privileges which allows them to take advantage of new features. First up, there is now a manual method for ordering the grid before a race begins. When in a private online lobby, the host can manually set the grid order for a race. To do so, select “Game Options” from the menu and then scroll to the “Advanced Rules” screen and look for the “Grid Ordering” option. From there, you can choose “Manual” from the list of options.
In-Race Info

Today’s content update also includes improvements to Forza Motorsport 6’s in-game race screens for multiplayer spectators. Now race spectators can use these features to get more information about what’s happening in the race, and to learn more about individual drivers and cars. Once a race has begun, players will find a brand new spectate option called “Info Panels” (indicated by the race helmet icon). By pressing A on this item, spectators can choose from two information panels to bring up: Race Overview and Player Overview. In addition, spectators can choose to bring up both panels at the same time.
Grid Preview

Now you can get a detailed view of the starting grid before the race begins. The host of a private lobby can take advantage of this by enabling the new “Grid Preview” feature. To do so, select the “Game Options” menu and then scroll to the “Advanced Rules” screen and look for the “Grid Preview” option. There are three options to choose from: Auto, Manual, or Off.

With “Grid Preview” enabled, players will be shown a car-by-car rundown of the grid before the race begins. Players will see the driver’s Gamertag, as well as the make and model of the car they are driving for that race. With “Grid Preview” set to Auto, the game camera will automatically switch to each car on the grid; in Manual, the lobby host will be able to switch between cars manually by pressing the LB or RB buttons. At any time, the host can choose to start the race immediately by pressing the X button.
Paar vette features :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-07 10:37
Zijn er nog veel mensen die dit actief spelen?

Ik ben aan het twijfelen mijn Forza 5 up te graden naar 6 maar het alleen spelen is wat ik het minst leuk vind. Of zal ik wachten op Forza 7 samen met de Scorpio?

Misschien zijn er mensen die 5 nog hebben en een potje willen spelen?

Gr Jos
GT: Joeske86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Forza 5 ben ik heel m'n saving kwijt geraakt, uit de tijd dat XBL even uit de lucht was. FM6 rij ik nog regelmatig, 99% league races, afhankelijk of er wat leuke tussen zitten. de S race (10 rondjes met WTCC Mercedes) is wel wat beuken, maar leuk om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 00:42
Topic is veel te oud natuurlijk, maar het spel zal verdwijnen uit de shop per 15 September.

https://www.trueachievements.com/n38903/forza-motorsport-6

Gamertag: timmie271

Pagina: 1 ... 26 27 Laatste