12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Nog een interview met dan greenawald.
Hij bevestigd btcc en wtcc wagens.
Hopelijk heb je dan ook zulkde races erbij zitten.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Zou mooi zijn. Dat vond ik weer mooi aan GT5, die toerwagens zoals de Lexus 430. Wat DTM spul zou ook geen kwaad kunnen, al zit je ook met licenties.v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:50:
[video]
Nog een interview met dan greenawald.
Hij bevestigd btcc en wtcc wagens.
Hopelijk heb je dan ook zulke races erbij zitten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vraag me alleen af of het een class wordt, of gewoon 'at random' ertussen, dat je buiten de performance restrictie, dan ook gewoon een class-restrictie kan doen (GT3 ipv max S800 bv). GT5 had bijna de hele GT300 en GT500 er in zitten, was ronduit geweldig, maar die was dacht ik ook gewoon performance-points gebaseerd.Lekker Ventje schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:57:
Zou mooi zijn. Dat vond ik weer mooi aan GT5, die toerwagens zoals de Lexus 430. Wat DTM spul zou ook geen kwaad kunnen, al zit je ook met licenties.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
CVT in een sportwagen? nog nooit van gehoord, vind het ook een vrij aparte keuze. zal misschien leuk zijn vanuit stilstand omdat je meteen op max vermogen zit, maar met het rendement van de CVT ben je ~20% van je vermogen aan het weggooien aan wrijving.SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 09:35:
[...]
Maar, wel de WRX STI 2015 in de game, ik ben tevreden. (erge benieuwd of de CVT versie komt).
Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer
https://www.youtube.com/watch?v=wGChzK9DZDQ
Al zijn er andere reviews waar de manual weer sneller was:
At the test track, this CVT-equipped WRX lagged the stick version, the quarter-mile taking 14.3 seconds at 99 mph, or 0.7 second and 3 mph behind the manual. Unable to launch the auto WRX as hard as the manual, we saw the zero-to-60 time stretch from 4.8 seconds to 5.5 seconds
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
volgens mij zijn het dezelfde auto's in dat filmpje. bij de eerste heb je in feite het ideale CVT verloop, constant max vermogen. maar bij die tweede zijn ze volgens mij versnellingen aan het simuleren door de diameters van de rollen vast te zetten en zo een soort vaste overbrenging te creëren. waardoor je nog steeds alle nadelen van CVT hebt, maar geen van de voordelen. bij beide staat namelijk 2015 WRX CVT, en kilometer stand is ook nagenoeg gelijk.SinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:09:
CVT vs paddels, weinig verschil.
YouTube: 2015 Subaru WRX CVT 0-60
Al zijn er andere reviews waar de manual weer sneller was:
At the test track, this CVT-equipped WRX lagged the stick version, the quarter-mile taking 14.3 seconds at 99 mph, or 0.7 second and 3 mph behind the manual. Unable to launch the auto WRX as hard as the manual, we saw the zero-to-60 time stretch from 4.8 seconds to 5.5 seconds
van mij mogen ze de CVT eruit laten en alleen de handbak toevoegen. CVT is leuk, maar op scooters. auto's horen gewoon tandwielen te hebbenSinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:21:
Daarom het 2de stukje in vergelijking met handbak, 4.8 tov 5,5 is ~15%, maar op de 100mph is het amper ~5%. Was meer om te zien hoe Forza hiermee om zou gaan, als CVT in de game zou zitten.
Whole bunch of screenshots have been posted on NeoGAF and Forza Central:
Main Menu:
Career - top left pic, the background looks like some kind of city track
Divisions:
Showcases
Stores of Motorsport - does that show the new Mercedes V8 Supercar (2nd from right):
Grand Touring track select?
Mods - modifiers you can get an credits boost?
Zullen we trouwens weer een lijst maken met tweakers voor een GOT-club?
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Sinds 2014 zitten zij er nu bij, naast Nissan, Volvo (en natuurlijk Ford en Holden), begin mei hebben ze zelfs nog een race gewonnenjob115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:58:
even schaamteloos gejat van het TORA forza 6 topic. wist niet dat mercedes meedeed in de V8 supercars
[...]
Menu oogt wel wat 'logischer', elke modus apart menu.
op die 4e foto bij vierkantje endurance racing, is dat een V8 supercar volvo? kan ook een BTCC zijnSinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:13:
[...]
Sinds 2014 zitten zij er nu bij, naast Nissan, Volvo (en natuurlijk Ford en Holden), begin mei hebben ze zelfs nog een race gewonnen![]()
Menu oogt wel wat 'logischer', elke modus apart menu.
is een V8 Supercar, volvo rijdt al een tijdje geen BTCC meer blijkbaar
[ Voor 8% gewijzigd door job115 op 19-06-2015 16:24 ]
V8 Supercars Australia denk ikjob115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:21:
[...]
op die 4e foto bij vierkantje endurance racing, is dat een V8 supercar volvo? kan ook een BTCC zijn
[ Voor 12% gewijzigd door MK_ op 19-06-2015 16:25 ]
[ Voor 90% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2015 16:29 ]
wordt wel leuk met zoveel auto's uit een klasse. misschien die 300 mijl op bathurst een keertje overdoenSinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:29:
Dat is een Volvo supercar inderdaad van GRM, gok versie 2014, 2015 heeft dacht ik een rood logo op de voorbumper.
Als ik het goed begrijp maakt het niet uit welke versie je pre-ordered . Voor allle info: http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_pre_order .MK1998NL schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 13:13:
[...]
Nice2 van die packs heb ik nog niet
En maakt het uit welke versie je pre-ordered, of gewoon bij elke?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Maar dan voor z'n eggie, zonder ABS en TC, zet ik m'n mic wel op mutejob115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:32:
wordt wel leuk met zoveel auto's uit een klasse. misschien die 300 mijl op bathurst een keertje overdoen
5de plaatje, 2de van rechts, is inderdaad de V8 Mercedes (ik dacht altijd dat er 'fucks' op de bumper stond, maar het staat dus 'fuchs'). 2de plaatje zie je hem ook midden, daarachter lijkt een Holden.
Geen andere plaatjes van WTCC of andere GT classes, ze zouden wel een bonus hebben als ze bij een Le mans gewoon LMP1/2 en GTE in 1 race zouden hebben
en schade aan, wordt leuk met al die muurtjes. iedere 3 rondjes de pits inSinergyX schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:48:
[...]
Maar dan voor z'n eggie, zonder ABS en TC, zet ik m'n mic wel op mute
5de plaatje, 2de van rechts, is inderdaad de V8 Mercedes (ik dacht altijd dat er 'fucks' op de bumper stond, maar het staat dus 'fuchs'). 2de plaatje zie je hem ook midden, daarachter lijkt een Holden.
Geen andere plaatjes van WTCC of andere GT classes, ze zouden wel een bonus hebben als ze bij een Le mans gewoon LMP1/2 en GTE in 1 race zouden hebben

Net als drag racing. Hoop wel verbetering hierin. Werkend christmas tree. Burnout vtv voor grip.
En weer de ziekelijke poweroutputs zou welkom zijn.
En meer customalisation richting de nieuwe nfs. Wide body kits, echte merken, veel meer velgen keuzes. Offset bepalen van velgen. Uitlaten die veranderen als je upgrade, en geluid ook.
En een dyno waar je je motor zou kunnen afstellen. En een windtunnel waar je je wagen zou kunnen afstellen qua downforce en drag etc.
wat zou je dan willen veranderen op de rollenbank aan je motor? het grootste deel van de spelers weet waarschijnlijk niet eens wat een aanpassing aan de motor doet. daarnaast wordt de uitvoering ervan erg moeilijk met alles wat er bij komt kijken. denk dat ze dat soort dingen er beter uit kunnen laten.v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:12:
Zou wel bruut zijn als ze bv zoutvlakte erin zouden stoppen. Dan icm ziekelijk power outputs zou leuk kunnen zijn.
Net als drag racing. Hoop wel verbetering hierin. Werkend christmas tree. Burnout vtv voor grip.
En weer de ziekelijke poweroutputs zou welkom zijn.
En meer customalisation richting de nieuwe nfs. Wide body kits, echte merken, veel meer velgen keuzes. Offset bepalen van velgen. Uitlaten die veranderen als je upgrade, en geluid ook.
En een dyno waar je je motor zou kunnen afstellen. En een windtunnel waar je je wagen zou kunnen afstellen qua downforce en drag etc.
en wat betreft body kits, het liefst zie ik nog steeds de auto in volledig originele staat, maar dat is allemaal persoonlijke voorkeur.
[ Voor 6% gewijzigd door job115 op 19-06-2015 17:28 ]
Motor tuning als in boost settings. Nokkenassen afstellen. Onsteking afstellen. Ecu tuning niem maar op.job115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:27:
[...]
wat zou je dan willen veranderen op de rollenbank aan je motor? het grootste deel van de spelers weet waarschijnlijk niet eens wat een aanpassing aan de motor doet. daarnaast wordt de uitvoering ervan erg moeilijk met alles wat er bij komt kijken. denk dat ze dat soort dingen er beter uit kunnen laten.
en wat betreft body kits, het liefst zie ik nog steeds de auto in volledig originele staat, maar dat is allemaal persoonlijke voorkeur.
Al zouden ze dit limiteren aan drag racing. Ik zou me kapot vermaken ermee.
En met de bodykits etc bedoel ik wel echte race shizzle.
Dus zorgen dat er breder rubber inder de auto kan met een wide body kit.
Spoilers en bumpersets die downforce generen. Maar dan met veel meer variatie dan de lelijk forza bumpers/spoilers.
Met standaard autos racen is niet logisch.
Bijna elke race klasse is gebaseerd op straat autos tot de max omgebouwd.
Laat ons dat dan ook doen met standaard wagens. Maar dan met een persoonlijke dmaak/twist eraan.
Ik bedoel dan niet 20inch spinners enz.
Nee ik bedoel race spullen. Van echte merken, zoals de time attack series. Die wagens zijn standaard begonnen, maar nu tot de max omgebouwd en zetten tijden neer bizar!!.
maar dat soort dingen zijn haast onmogelijk te simuleren, vooral voor een relatief simpel spel. dan krijg je waarschijnlijk een soort preset die altijd het meeste gaat opleveren, zoals zich ook voordeed in forza 5 met het afstellen van camber, toe en caster.v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:36:
[...]
Motor tuning als in boost settings. Nokkenassen afstellen. Onsteking afstellen. Ecu tuning niem maar op.
Er is een spel genaamd street legal racing redline. Daar kan je elk inderdeel afstellen van een motor. Wikipedia: Street Legal Racing: Redlinejob115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:41:
[...]
maar dat soort dingen zijn haast onmogelijk te simuleren, vooral voor een relatief simpel spel. dan krijg je waarschijnlijk een soort preset die altijd het meeste gaat opleveren, zoals zich ook voordeed in forza 5 met het afstellen van camber, toe en caster.
Spel is uit 2003. Heb zelf nog mods gemaakt voor dat spel.
Je kon boost afstellen. Je kon engine redline en idle afstellen.
Nokkenassen vroeger of later afstellen.
Carberateurs kon je mengsel asftellen, injectie zelfde.
Dus het is niet onmogelijk, maar kost een dev wel tijd. Zou wel uniek zijn want niemand heeft het. Dit spel was uniek erin.
Zeker met drag racing is dat heel belangrijk en zorgt voor de verschillen tussen de deelnemers.
Maar ik weet.dat ik nu dagdroom, but ubgotta have dreams
Dat een spel het ooit gedaan heeft betekent nog niet dat het klopt. Kan zogauw niks vinden over een motorklop in dat spel, terwijl dat het grootste probleem wordt bij hoog belaste motoren.v8power67 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 17:50:
[...]
Er is een spel genaamd street legal racing redline. Daar kan je elk inderdeel afstellen van een motor. Wikipedia: Street Legal Racing: Redline
Spel is uit 2003. Heb zelf nog mods gemaakt voor dat spel.
Je kon boost afstellen. Je kon engine redline en idle afstellen.
Nokkenassen vroeger of later afstellen.
Carberateurs kon je mengsel asftellen, injectie zelfde.
Dus het is niet onmogelijk, maar kost een dev wel tijd. Zou wel uniek zijn want niemand heeft het. Dit spel was uniek erin.
Zeker met drag racing is dat heel belangrijk en zorgt voor de verschillen tussen de deelnemers.
Maar ik weet.dat ik nu dagdroom, but ubgotta have dreams
Is het antwoord op die vraag!.
Ze faken inderdaad de overbrengingen om mensen meer een "normale" automaat beleving te geven. Zo'n CVT heeft best wel wat voordelen maar het is imo technisch achterhaald door de moderne 7, 8, 9 en 10 versnellings automaten. Minder verlies en de verhoudingen liggen zo dicht bij elkaar dat er altijd een geschikte versnelling is.job115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 15:19:
[...]
volgens mij zijn het dezelfde auto's in dat filmpje. bij de eerste heb je in feite het ideale CVT verloop, constant max vermogen. maar bij die tweede zijn ze volgens mij versnellingen aan het simuleren door de diameters van de rollen vast te zetten en zo een soort vaste overbrenging te creëren. waardoor je nog steeds alle nadelen van CVT hebt, maar geen van de voordelen. bij beide staat namelijk 2015 WRX CVT, en kilometer stand is ook nagenoeg gelijk.
Ik kan in mijn F30 320iA flipperen maar doe dat alleen als ik serieus wil doorrijden of wil remmen op de motor.... Flipper je het apezuur met 8 versnellingen

[ Voor 89% gewijzigd door Tortelli op 19-06-2015 19:06 ]
Blokken hadden wel slijtage, en bv meer boost was sneller kapot.job115 schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:22:
[...]
Dat een spel het ooit gedaan heeft betekent nog niet dat het klopt. Kan zogauw niks vinden over een motorklop in dat spel, terwijl dat het grootste probleem wordt bij hoog belaste motoren.
Dit icm te hoge toeren sleet het blok ook sneller.
Die heb ik al. Is leuk maar ik wil dit op een circuit ofzo uitoefenen.Tortelli schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:52:
http://www.automationgame.com/
Is het antwoord op die vraag!.
Puur op een motorbok spelen is snel saai.
daarmee halen ze dan ook meteen het enige voordeel dat die CVT heeft eruit, vreemde keuze. doe mij maar een handbak, rijdt veel leuker.Tortelli schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:52:
[...]
Ze faken inderdaad de overbrengingen om mensen meer een "normale" automaat beleving te geven. Zo'n CVT heeft best wel wat voordelen maar het is imo technisch achterhaald door de moderne 7, 8, 9 en 10 versnellings automaten. Minder verlies en de verhoudingen liggen zo dicht bij elkaar dat er altijd een geschikte versnelling is.
Ik kan in mijn F30 320iA flipperen maar doe dat alleen als ik serieus wil doorrijden of wil remmen op de motor.... Flipper je het apezuur met 8 versnellingen.
Die CVT heeft 2 standen, fake flipper en normale CVT (cruise/sport) en als de reviews erover lees, werkt het nog behoorlijk netjes ook. (plus dat beetje amateur nooit perfect in de turbo kan blijven rijden, CVT regelt dat voor je).Tortelli schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 18:52:
Ze faken inderdaad de overbrengingen om mensen meer een "normale" automaat beleving te geven. Zo'n CVT heeft best wel wat voordelen maar het is imo technisch achterhaald door de moderne 7, 8, 9 en 10 versnellings automaten. Minder verlies en de verhoudingen liggen zo dicht bij elkaar dat er altijd een geschikte versnelling is.
Ik kan in mijn F30 320iA flipperen maar doe dat alleen als ik serieus wil doorrijden of wil remmen op de motor.... Flipper je het apezuur met 8 versnellingen.
Hmmm dan bevestigd geen nacht en regen tegelijk. Dat is een dikke domper voor mij....
Dat was te verwachten,ik denk dat de X1 dat niet gaat trekken. Ik zeg maar zo: Tel wat je hebt en niet wat je mistv8power67 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:11:
[video]
Hmmm dan bevestigd geen nacht en regen tegelijk. Dat is een dikke domper voor mij....
Nou ik ben meer van het bekijken wat de game nu echt nieuw bied tegenover zijn voorganger. En dat is nu niet echt denderend. Maar die discussie is al geweest.skreppiedoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:29:
[...]
Dat was te verwachten,ik denk dat de X1 dat niet gaat trekken. Ik zeg maar zo: Tel wat je hebt en niet wat je mist
Zeker als je kijkt naar de vraagprijs van ultimate edition... 110 euro mensen... is gewoon absurd.
Maar vraag me sowieso af welke circuits wat voor omstandigheden bieden.
Vind het altijd jammer dat een dev de keuzes voor mij maakt. Ik weet zelf veel beter hoe ik lol kan hebben dan een dev. Dus geef me keuzes. Als nacht met regen te moeilijk zou zijn, lekker boeiend. Alsnik het maar naar mijn zin heb. Maar nu bepaalt de dev voor mij dat het niet leuk zou zijn dus klaar.... zonde.
Ik neem aan dat ze nacht wel op de circuits zetten die ook nachtraces hebben, natuurlijk le mans, maar ook catalunya en dubai, al verwacht ik vanuit een US company eerder Sebring of Daytona. Regen zal wel richting de noordelijke europa tracks gaan, Silverstone, Spa etc, leuk om een keertje te doen.
Wat voor mij een grote vooruitgang is, de nieuwe auto's. Het is maar de vraag hoe ze de classes gaan regelen (kan een V8 super tegen een GTE racen) of dat je echt class-races krijgt ipv performance-points.
Vanuit die filmpjes heb ik alleen nog steeds het gevoel dat die auto's allemaal wat te veel glijden, in pcars plakken GT3 wagens echt op de weg (tot je ze ver over dat punt trekt), maar in Forza bleef het altijd wat doorglijden in de bochten. Zeker daar hoop ik wat verbeteringen.
En ja ik denk ook dat de circuits waar in het echt ook in de nacht gereden wordt, in Forza ook een nacht race te doen is.
Ik heb de ultimate edition voor omgerekend €87 en dat vind ik een prima prijs. Ik heb zelf ook liever de keuze of het te moeilijk is of niet, maar ik geloof niet zoveel van die redenatie over de moeilijkheid van Greenawald aangezien je met alle hulpmiddelen aan en de ai op beginner bijna niet kan verliezen ongeacht welke klasse, circuit etc.v8power67 schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 11:49:
[...]
Nou ik ben meer van het bekijken wat de game nu echt nieuw bied tegenover zijn voorganger. En dat is nu niet echt denderend. Maar die discussie is al geweest.
Zeker als je kijkt naar de vraagprijs van ultimate edition... 110 euro mensen... is gewoon absurd.
Maar vraag me sowieso af welke circuits wat voor omstandigheden bieden.
Vind het altijd jammer dat een dev de keuzes voor mij maakt. Ik weet zelf veel beter hoe ik lol kan hebben dan een dev. Dus geef me keuzes. Als nacht met regen te moeilijk zou zijn, lekker boeiend. Alsnik het maar naar mijn zin heb. Maar nu bepaalt de dev voor mij dat het niet leuk zou zijn dus klaar.... zonde.
Daarom denk ik zelf dat de X1 de combinatie nacht en regen niet aankan zonder fikse framedrops (onder de 30 fps) en dan zul je toch keuzes moeten maken.
Another good news for gamers for the upcoming “Forza Motorsport 6” is that the game will not feature any microtransaction, meaning there would be no portion or feature of the game which would be released later on as DLC or part of a DLC pack.
Bill Giese, executive producer of Turn 10 Studios, said that “Forza Motorsport 6” will be boxed for its retail release and everything will be made available upon purchase.
Gamers greatly recall that “Forza Motorsport 5” was also a full retail release but it had subsequent microtransactions. Turn 10 said that it is not going to happen with “Forza Motorsport 6.”
http://masterherald.com/xbox-exclusive-forza-motorsport-6-to-feature-wet-weather-racing/19894/
http://shoutengine.com/Th...rza-6-press-preview-10404
Leuk om te luisteren als je aan het schoonmaken ben in huis ofzo
Dus ook FH2you’ll be able to port all of your tunes and liveries from both Forza Motorsport 5 and Forza Horizon 2 into Forza Motorsport 6
Heb toch wat logo's en al in Forza 5 die ik graag zou willen gebruiken in Forza 6.
Waar heb je de Ultimate Edition voor die prijs weten te regelen?skreppiedoe schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 14:08:
[...]
Ik heb de ultimate edition voor omgerekend €87 en dat vind ik een prima prijs. Ik heb zelf ook liever de keuze of het te moeilijk is of niet, maar ik geloof niet zoveel van die redenatie over de moeilijkheid van Greenawald aangezien je met alle hulpmiddelen aan en de ai op beginner bijna niet kan verliezen ongeacht welke klasse, circuit etc.
Daarom denk ik zelf dat de X1 de combinatie nacht en regen niet aankan zonder fikse framedrops (onder de 30 fps) en dan zul je toch keuzes moeten maken.
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Dit is dus wel een digitale versie via de Us store ge pre-ordered. Het is volgens mij ook nog niet duidelijk of er een fysieke Ultimate edition komt, voor zover bekend alleen de gewone versie.AntraXxX schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:36:
[...]
Waar heb je de Ultimate Edition voor die prijs weten te regelen?Ik zou wel graag geen digitale versie willen, omdat ik tot nu toe elke Special/Ultimate Edition (of hoe ze ook heten bij elke FM) in de kast heb liggen.
Wie weet word hij eerdaags alsnog aangekondigd.
http://www.windowscentral...tion-xbox-one-races-scene
De beste man is erg enthousiast over de nieuwe Elie controller in combinatie met Forza 6.
http://thekoalition.com/2...w-elite-driving-simulator
[ Voor 56% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-06-2015 22:38 ]
http://www.ign.com/articles/2015/06/23/blue-forza-motorsport-6-xbox-one-bundle-announced
The blue Forza 6 Xbox One bundle marks the 10-year anniversary of the racing franchise and includes a digital copy of the game. In addition, the package features the first custom Xbox One console with a racing theme and automotive sound effects, a 1 terabyte hard drive, and blue wireless controller with rubberized diamond grips for $400 USD.
[ Voor 6% gewijzigd door Winkiller op 24-06-2015 18:55 ]
Van de nieuwe gekleurde hardware loop ik ook niet sneller naar de winkel, maar ik vindt Forza (in eerste instantie offline) toch wel leuk om te doen dus ga ik hem zeker kopen in de week dat het spel uitkomt.
Oh het spel komt er zekerWinkiller schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:37:
[...]
Van de nieuwe gekleurde hardware loop ik ook niet sneller naar de winkel, maar ik vindt Forza (in eerste instantie offline) toch wel leuk om te doen dus ga ik hem zeker kopen in de week dat het spel uitkomt.
Ik wacht nog even met pre-orderen, hoop op een steelcase variant. Zo niet, dan neem ik de Ultimate-edition vanuit de store
Verwijderd
Dan zal het wel bar weinig schelen
Uitgaande van de prijzen van Forza 5, ben je veel duurder uit. Season pass $49,95, VIP was $19,95, game even gemakshalve $59,95, zit je op de $130 tegen $99,95 ultimate pack.Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:37:
scheelt het überhaupt zoveel met de extra dingen los te kopen(VIP,Season pass en game) dan wanneer je de ultimate edition aanschaft. Want wat ik zag is de ultimate edition 110,-.
Dan zal het wel bar weinig schelen
Vergeet ook niet de extra dingen die je bij de ultimate krijgt (zie Topic Start, daar heb ik het mooi uitgeschreven
Hij is te pre-orderen bij Bol.com voor het luttele bedrag van €499Winkiller schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:57:
Ik plof het maar even neer hier: Blue Forza Motorsport 6 Xbox One Bundle Announced.
http://www.ign.com/articles/2015/06/23/blue-forza-motorsport-6-xbox-one-bundle-announced
The blue Forza 6 Xbox One bundle marks the 10-year anniversary of the racing franchise and includes a digital copy of the game. In addition, the package features the first custom Xbox One console with a racing theme and automotive sound effects, a 1 terabyte hard drive, and blue wireless controller with rubberized diamond grips for $400 USD.

Haha, als je prijzen weet moet je deze bij Bol inderdaad niet kopen. Nou ja ik heb dit betaald in 2013 voor mijn XB1 met Kinect en 500GB, maar goed er zijn vast liefhebbers voor dit mooie blauwe boxje vol met hardware.skreppiedoe schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 18:26:
[...]
Hij is te pre-orderen bij Bol.com voor het luttele bedrag van €499. Die zijn echt niet goed wijs daar.
Xbox One - Special Forza 6 Edition will make car noises when its turned off and on.
http://www.independent.co...-off-and-on-10344911.html
Iemand trouwens een idee hoe groot het spel is? Niet dat het uitmaakt aangezien ik 3TB heb, maar het lijkt me gewoon interessant. Groter dan FM5 verwacht ik met meer auto's, en die was al 40+GB.
Dat het 1 blu-ray is maakt niet zoveel uit. Bij de Elder Scrolls Online moest je alsnog bijna 20GB er bij downloaden omdat ze niet 2 discs wilden leveren.Tortelli schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:01:
In de podcast van The Smoking Tire werd daar wat vaag over gedaan. Maar ga er maar vanuit dat het meer dan 1 bluray wordt. Dus >50GB.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
In de NL store weten ze nergens van en ook niet of die controller wel via de NL store te krijgen is. Dat wordt dus in de VS bestellen, wil die controller graag hebben vanwege de rubberen grip.SinergyX schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:00:
Met als bonus, controller is ook los te koop
http://www.microsoftstore...oller/productID.320119900
De controller zal vast wel eerdaags verschijnen bij oa bol.com aangezien de console daar ook al te pre-orderen is.Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:23:
[...]
In de NL store weten ze nergens van en ook niet of die controller wel via de NL store te krijgen is. Dat wordt dus in de VS bestellen, wil die controller graag hebben vanwege de rubberen grip.
Voor ons als Nederlanders is dat niet zo'n issue imo. (bijna) Iedereen heeft de mogelijkheid snel internet te nemen waardoor ~20GB in acceptabele tijd gedownload is. Daarnaast is de XB1 ook nog daadwerkelijk snel met downloaden (>10MB/s haal ik meestal wel).v8power67 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:53:
Wordt niet meer dan1 bluray. Wordt gewoon 1 bluray en de rest downloaden. Zo houden ze de kosten laag. Waarom denk je dat elke versie zoveel pakketen heeft. Zijn allemaal codes. Dus downloaden
Voor een amerikaan in de middle of knowhere met een paar Mbit is dat een ander verhaal. Die is een dag aan het downloaden

Zover ik weet zou de controller alleen door MS zelf verkocht gaan worden. Ik vind de controller ook nergens anders los, wel de bundle.skreppiedoe schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 19:32:
[...]
De controller zal vast wel eerdaags verschijnen bij oa bol.com aangezien de console daar ook al te pre-orderen is.
Lol
http://www.amazon.com/gp/...p_0?ie=UTF8&condition=all
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Maar nog steeds geen Maple ValleyM@cer schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:08:
Fijn dat ze in ieder geval weer meer circuits in FM6 hebben dan in FM5.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Inderdaad jammer, het is een leuk circuit, ik speel hem nog wel eens met Forza-4.

Hij staat nu wel op de facebook pagina van xbox nl. Verkrijgbaar vanaf 18 september. https://www.facebook.com/XboxNL?fref=nf&__nodlLekker Ventje schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:27:
Net contact gehad met de US store maar ze verzenden niet naar hier. Voor de controller zal gewacht moeten worden tot de Forza 6 console geleverd wordt, daarna komt de controller hier pas op de markt zo het er nu voor staat
Het gaat mij voornamelijk om de grip, jammer dat ze dat rubber niet ook bij de standaardcontrollers doen. Al is de Forza controller ook best mooi. Ik heb ook al naar een modded controller gekeken maar zoals ik 'm wil (in Gulf kleuren en met extra grip) kost ie $150 en dat vind ik te duur.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Vijf extra auto's bij de release, dubbele race rewards. Extra gift cars van Turn 10 en nog wat andere zaken.Mu.siQ schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:49:
Wat houdt die VIP membership precies in eigenlijk? Kan iemand mij daarin helpen?
September kan voor mij niet snel genoeg komen; eerst een week op vakantie, thuiskomen, FM6 opstarten en dan 2 weken "vrij" zodat ik grofweg 80 uur in het spel kan stoppen en een redelijke collectie geld & auto's kan opbouwen als voorbereiding op nieuwe tracks (assumption) en community-events. Forza-Rewards staat al op me te wachten alsmede de Ultimate-edtion; in ieder geval meteen 11 auto's en 10.3M cash als FM6 gedownload is.
Waarschijnlijk ook meteen een reden om eens opnieuw mezelf te bekijken en in navolging van job115 nog meer assists uit te zetten om hopelijk betere tijden te realiseren op de hotlaps. In FM5 heb ik TCS en semi-auto gears nog aan; hoop dat ik mezelf ertoe kan dwingen om in ieder geval TCS uit te zetten en de gears te laten tot de nieuwe controller er is.
Mocht je nu al een extra drivatar in je games willen (FM5 / FH2 / FM6), voeg me maar toe aan je vriendenlijstje op je One.
Forza Motorsport 6 VIP members receive five exclusive VIP cars, including the 2013 Ferrari 458 Speciale, 2012 Aston Martin V12 Zagato, 2013 Lamborghini Veneno, 2016 Ford Shelby GT350R, and the 1997 McLaren F1. VIPs will receive additional benefits, including double race earnings, access to exclusive online events, community gifts, and more.Mu.siQ schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 10:49:
Wat houdt die VIP membership precies in eigenlijk? Kan iemand mij daarin helpen?
Vooral de laatste twee zaken vind ik altijd leuk; er zijn aparte VIP-events elke maand (vaak hotlaps) en je kan zomaar op een woensdag je console aanzetten en een nieuwe auto gekregen hebben van T10, vaak in een apart kleurtje of een specifieke setup en met bijbehorend event.
Dubbele race-rewards vind ik soms een wassen neus; zet je voldoende assists uit en AI difficulty hoger, dan krijg je ook al 30 tot 50% meer credits per race. Stop je wat meer tijd in het spel, dan is het niet ondenkbaar dat je ook nog 300.000 tot 1.000.000 per track en per klasse binnensleept als je goed bent in hotlappen (in ieder geval op FM5).
[ Voor 38% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2015 12:05 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Neem aan dat je de Shelby 350 bedoelt? Want de nieuwe/gewone Mustang, RS en GT komen, voor zover ik weet, gewoon al standaard in het spel mee om te kopen. Daarnaast zal je ongetwijfeld de speciale auto's later alsnog los kunnen kopen via DLC, net zoals ze recentelijk ook andere packs van launch-FM5 hebben uitgebracht.Joostk schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 18:12:
Jammer dat ze die Mustang alleen bij het VIP pack uitbrengen.
Ze kunnen het niet maken dat de "gewone" Fordjes niet in het spel zitten; dat zijn namelijk exact de auto's die het spel moeten verkopen en ook gebruikt zijn op de E3.
Ze hebben destijds bij Ford geadverteerd dat 3 Ford Performance auto's in het spel zitten.
De Ford GT, Focus RS Mk. 3 en de Shelby 350R.
Vind het jammer dat dus die 3 auto's niet voor iedereen standaard beschikbaar zijn.
Forza Motorsport 6 will include a mod system for the first time in the series' history.
+Winkiller schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:10:
Ik weet niet of het al gemeld is maar:
Forza Motorsport 6 will include a mod system for the first time in the series' history.
^^ uit het ARS-artikeltje wat ik hierboven al linkte...At this point we wondered if he was talking about challenges that recreate famous moments in motorsport history, like Fangio's legendary drive at the 1957 German Grand Prix? "It's not quite as specific as, 'This is lap 7 and you're six cars behind…'" Greenawalt told us. Rather, "it's the scenario of what it's like to race prototype race cars on Le Mans in the rain. You'll work your way up there in the backbone career, but in the first 10 minutes we'll unlock one of these events, it's quick, you get in, you get that experience, that visceral thrill, and it's brought to you by a famous racecar driver or celebrity," he said.
Ja, het lijkt erop dat je bepaalde scenario's krijgt in de game waarbij nu nog even onbekend is of het een showstopper is (challenge niet halen = niet verder in je career) of dat het random events zijn om je lekker even wat anders te laten doen dan de career-grind (what's in a name).
Ik kan me er wel in vinden dat er wat extraatjes komen in de game/games maar we hebben toch al jaren Challenges / Rivals die per maand of per gebruiker worden aangeboden via FM5 / FH2 Rivals?
Persoonlijk vind ik het veeeel interessanter dat er mogelijk een optie komt dat je bepaalde eigenschappen van Drivatars niet laat meetellen in jouw career. Stel dat al jouw vrienden alleen maar botsen & duwen, dan kan je bijvoorbeeld de eigenschap "agresiveness" iets terugschroeven of uitzetten waardoor je weinig/geen aanvaringen krijgt die fataal kunnen zijn voor jouw race.
Nou dat zou dan wat zijn, de meeste spelers doen namelijk offline alsof het een botsauto spel is.MAX3400 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:43:
Stel dat al jouw vrienden alleen maar botsen & duwen, dan kan je bijvoorbeeld de eigenschap "agresiveness" iets terugschroeven of uitzetten waardoor je weinig/geen aanvaringen krijgt die fataal kunnen zijn voor jouw race.
Zelfs een van de betere spelers heeft toegegeven dat hij iedereen uit de weg drukt in Career races.
Het lijkt in F5 wel of de AI anticipeert op het rijgedrag van de speler, als je gaat beuken worden de AI rijders juist agressiever, waarom zouden ze dat laten verdwijnen ? om het makkelijker te maken ? slecht idee als je het mij vraagt.
De controller staat inmiddels wel op de xbox site met een adviesprijs van €64,99.Lekker Ventje schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 08:12:
Dat is de console, ik zie de controller niet los staan. Volgens de US Store is tot nu toe de enige mogelijkheid in Europa om de bundle te kopen maar dat gaat me te ver vanwege die controller. Dan wacht ik net zo lief even tot de Elite controller op de markt komt (maand later) en daar de reviews van verschijnen.
Het gaat mij voornamelijk om de grip, jammer dat ze dat rubber niet ook bij de standaardcontrollers doen. Al is de Forza controller ook best mooi. Ik heb ook al naar een modded controller gekeken maar zoals ik 'm wil (in Gulf kleuren en met extra grip) kost ie $150 en dat vind ik te duur.
http://www.xbox.com/nl-NL...rza-6-wireless-controller
Helaas is een preorder (nog) niet mogelijk maar ik vermoed dat de controller zelf niet limited zal zijn.skreppiedoe schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:39:
[...]
De controller staat inmiddels wel op de xbox site met een adviesprijs van €64,99.
http://www.xbox.com/nl-NL...rza-6-wireless-controller
Wel wat raar dat de tekst gedeeltelijk Nederlands, gedeeltelijk Engelstalig is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Natuurlijk alleen weer voor de Amerikanen toegankelijk; een lap tekst met kleine letters waar je debiel van wordt en een contest die eigenlijk heel gek is. Design een livery voor een 2013 ST en zie het mogelijk terug op een 2017 RS. Die twee auto's lijken dan op elkaar maar design-technisch krijg je een heel andere auto als je de livery van de 1 op de ander toepast.
Ben zelf ook geen held met de Design Editor (en IGN vind ik een relatief slechte site) maar de lijnen van beide Fordjes zijn dusdanig verschillend dat ik waarschijnlijk niet eens had meegedaan
Ze hebben altijd toegang tot die liveries, die maken ze wel passend voor de 2017 RS. Maar daar zit het leukste in, op een echte auto op de Gamescom.. waar is dat event? Europa
En door uitsluitend FH2 te moeten gebruiken, geeft het al weer aan dat de Forza 5 editor dus wél slechter was dan de FH2 versie.
Je kan niet alles hebben natuurlijk, je zal m eerdaags vast wel kunnen pre-orderen anders staat er prijs in euri's bij.Lekker Ventje schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:35:
[...]
Helaas is een preorder (nog) niet mogelijk maar ik vermoed dat de controller zelf niet limited zal zijn.
Wel wat raar dat de tekst gedeeltelijk Nederlands, gedeeltelijk Engelstalig is.
Limited edition is sowieso een erg ruim begrip tegenwoordig, vaak bedoelen ze: koop m nu voor de volle mep anders moeten we er teveel voor minder gaan verkopen over een paar maanden.
Laat de WTCC/Super8/LMP maar komen
Beetje Gran Turismo streken dat.
Valt wel mee want Forza haalt nog wel minstens 400 unieke modellen wat GT nooit zou lukken.Joostk schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:10:
Ja met dat hele startveld van de Formula E kom je ook wel aan 450 auto's.
Die Formula E hoeft voor mij ook niet zo, laat de toerwagens maar komen (DTM en Japans GT kampioenschap please
Zijn er gelukkig maar 10, maar hadden ze net zo goed als sub-selectie van de auto kunnen doen, net als de nieuwe renault of <insert cup> auto, 1 model en verschillende subtypes.Joostk schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:10:
Ja met dat hele startveld van de Formula E kom je ook wel aan 450 auto's.