Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
Als er voldoende toerwagens komen en dan het liefst met bijna gelijke stats, kan je me veel vaker en langer online vinden. Zeker als er regelmatig sim/stock lobbies aanwezig zijn.

Of moeten we nu al gaan bekijken of er een apart GoT-schema komt om online te racen in een soort van competitie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Weer wat meer info gevonden over FM6
The Forza Horizon 2 prize spinner will also make its way into Forza 6 in what Turn 10 is calling an evolution of that, making it more interactive for players.
Oke, grappige feature maar in FH2 kwam het nogal vaak voor dat je relatief karig werd beloond. Er zullen uitzonderingen zijn maar als ik zo rond lees op verschillende forums, was je prijs 95% van de tijd minder dan 25K credits waard. De rest van de keren kreeg je wel iets duurs/moois maar de vraag is dan of je de auto uberhaupt gaat/ging gebruiken.
Forza 6 will also have 'Showcase Events', 80 in all, which are small vignette events with unique cars, things like AutoCross, Endurance events and reliving some of the greatest moments in racing history, all of which will be narrated by drivers and professional enthusiasts. You’ll also be able to apply 'mods' to races too, which challenge the player to perform certain feats (win without rewinds, win from the back of the pack) for more credits and XP.
Hier dus iets meer info over de mods waar eerder over werd gesproken in dit topic. De mods zijn dus inderdaad modifiers die je kan toepassen op een bepaald aantal events. Ik vind 80 Showcases best veel als je bedenkt dat de career van FM6 "maar" 70 uur in beslag neemt, volgens T10. Het zal best veel afwisseling geven maar kan me ook zo voorstellen dat iemand helemaal geen interesse heeft in deze Showcases; persoonlijk mogen ze alle Autocross-events (lekker slalommen tussen de pylonen) eruit halen. Ook lees ik tussen de regels door dat er dus geen normale endurance-races in de career zitten, anders dan in deze Showcases.
From a multiplayer perspective, Forza Motorsport 6 introduces what Turn 10 likes to call 'Leagues'. These are ranked, competitive races with strictly enforced divisions based on your temperament and skill, something Turn 10 will be revealing more about this summer.
Ik mag hopen dat hier dan de Drivatar een relatief grote rol gaat spelen in het skill-level. Maar ook meteen zijn de leagues een domper op de feestvreugde als het gaat om ranked online rijden; de kans dat ik (ja, ik praat over mezelf even) voldoende skills heb om vanzelf in een lobby/league met job/balou te komen, is vrij klein. Niet omdat we veel verschillen in tijden maar waarschijnlijk wel voldoende verschillen als je kijkt naar sommige leaderboards. En dat gaat natuurlijk gelden voor veel meer mensen; zeker als FM6 je eerste race-game wordt uit de serie en je dus zonder drivatar, zonder "history" jezelf moet opklimmen naar een niveau voor league whatever.
urn 10 has also promised Logitech and Fanatec steering wheel support too.
Nog geen info over welke types maar voor Logitech zal dat waarschijnlijk de G920 worden; een stuur van dik 300 Euro waarbij je je schakelpook los moet kopen, indien je niet wil paddle-shiften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:51:
[...]

Ik mag hopen dat hier dan de Drivatar een relatief grote rol gaat spelen in het skill-level. Maar ook meteen zijn de leagues een domper op de feestvreugde als het gaat om ranked online rijden; de kans dat ik (ja, ik praat over mezelf even) voldoende skills heb om vanzelf in een lobby/league met job/balou te komen, is vrij klein. Niet omdat we veel verschillen in tijden maar waarschijnlijk wel voldoende verschillen als je kijkt naar sommige leaderboards. En dat gaat natuurlijk gelden voor veel meer mensen; zeker als FM6 je eerste race-game wordt uit de serie en je dus zonder drivatar, zonder "history" jezelf moet opklimmen naar een niveau voor league whatever
Tenzij dit leagues systeem goed wordt uitgewerkt zal ik denk ik voornamelijk in private lobbies racen. En als ze het echt gaan baseren op drivatars zul je mij ook niet zien verschijnen, mijn drivatars schijnt namelijk nogal wat suïcidale neigingen te hebben. Geen idee hoe dat komt....

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
job115 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:20:
[...]

Tenzij dit leagues systeem goed wordt uitgewerkt zal ik denk ik voornamelijk in private lobbies racen. En als ze het echt gaan baseren op drivatars zul je mij ook niet zien verschijnen, mijn drivatars schijnt namelijk nogal wat suïcidale neigingen te hebben. Geen idee hoe dat komt....
Daar wordt ook aan gewerkt; Greenawalt gaf al aan dat ze bezig zijn met een "revisie" van de drivatars zodat sommige suicides minder heftig worden als je ze tegenkomt in je game. Wat ik meer bedoelde; hoe gaan ze mensen op dag 1 indelen in leagues. Als dat is op basis van drivatar, kan je enorme mismatches krijgen. Als het op basis van FM5 driver-level is, dan krijg je ook mismatches.

En ja, ik zal ook zoveel mogelijk private matches/lobbies spelen ongeacht de experience van anderen (van GoT of XBA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Ja die G920 werkt sowieso met Forza 6.
Zo stond het in ieder geval wel op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Die revisie van drivatars kan geen kwaad. Heb in FM5 al regelmatig gehad dat er een op het rechte stuk vol in z'n ankers gaat 8)7

Uurtje Q&A van afgelopen E3. Er zitten pitsstops in FM6 en de showcases zijn voor ernaast. Je speelt ze vrij via de careermode maar maken geen deel uit van de career. Dat is zoals ik het begrijp.

[ Voor 50% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-07-2015 10:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:51

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 15:51

Winkiller

De Mopperpot

No shit, dat heb ik verdorie dan gemist, ik zal beter opletten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Weer een aantal nieuwe auto's geconfirmed.
Waaronder dit beest van Polestar en Volvo.
Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/00/c0/00c0d497-ddb1-4583-9168-c271248ea92d.jpg?n=FM6_Garage_week_2_Volvo.jpg
http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_garage_week_2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vindt die BMW V12 LMR anders ook niet verkeerd. Ik hou sowieso wel van die open sportwagens. En ik zie tussen de nieuwe auto's ook weer een Impreza staan d:)b

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nieuwe lijst met auto's, week 3.

http://www.forzamotorspor...fm%5e_forza_garage_week_3

Benieuwd wanneer ze de overige circuits bekend gaan maken. Heb gisteren op youtube Brand Hatch en Watkins Glen bekeken en ben daar wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 13:30
Die lijst heeft toch veel FM5 auto's, echt nieuw zijn ze dan ook weer niet :P

Circuits lijken me inderdaad interessant, Monaco mag van mij ook wel :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 15:10:
Nieuwe lijst met auto's, week 3.

http://www.forzamotorspor...fm%5e_forza_garage_week_3

Benieuwd wanneer ze de overige circuits bekend gaan maken. Heb gisteren op youtube Brand Hatch en Watkins Glen bekeken en ben daar wel blij mee.
VOLVO 850R *O* *O* *O*
Afbeeldingslocatie: http://wordpress.carthrottle.com/wp-content/uploads/2011/01/850T5-R.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heb ik een zin hierin!! Ondanks een weinig verrasende lijst toch leuke auto's er tussen gezien!

Ps. Gaan jullie er vanuit dat er nog nieuwe banen onthuld gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 20:04:
Wat heb ik een zin hierin!! Ondanks een weinig verrasende lijst toch leuke auto's er tussen gezien!

Ps. Gaan jullie er vanuit dat er nog nieuwe banen onthuld gaan worden?
Volgens mij missen we nog 5 banen. Er komen 26 banen in FM6 en er zaten 17 banen in FM5. We weten nu Rio, Watkins Glen, Brands Hatch en Daytona. Ze hebben 10 banen nieuw gemaakt waaronder Indianapolis omdat daar verbouwd is. Hou je 9 banen over waarvan we er nu pas 4 kennen. Ik denk dat we op de presentatie van 4 augustus op Gamescon nog het nodige te horen krijgen.

Of het volledig nieuwe banen voor Forza zijn weet ik niet maar wat zou het leuk zijn als Zandvoort er tussen zou zitten. Van mij mogen ze in plaats van carpacks ook weleens wat nieuwe circuits als DLC toevoegen, die extra auto's geloof ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! Duidelijk danku voor de opheldering 👍🏻

Ik hoop inderdaad op wat meer banen dlcs zoals bijv. Bij fm5 de nurburgring kwam.

Owh en ik hoop nog steeds op een fysieke collecters edition. Toch inderdaad gamescom maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
DLC Track: Maple Valley, wat mij betreft.

Nou ja, nog 2 maandjes en dan heerlijk 2 weken de tijd voor FM6 dus tegen die tijd zal ik mogelijk een stukje minder op GoT posten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Maple Valley is ook welkom :)

Het moet nu volgens mij niet moeilijk meer zijn om veel tracks in de game te gooien. Wat je nu met FM6 hebt kun je over twee jaar weer aan gaan vullen met nieuwe circuits en zo naar minstens 35 circuits gaan in FM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
Ik zie heel graag Mugello terug komen!
En vind het heel niet erg om Bathurst en Long Beach te moeten missen. Wat een rot circuits vind ik dat zeg.
Vooral Long Beach, einde rechte stuk met aanremmen voor de bocht linksaf haften ze hem vol achterin. Dan kan je het voor de rest van de race wel shaken....
En Bathurst, kan ik gewoon niet aan wennen denk ik.

Ik zal het btw wel een gemis vinden als er nog steeds geen optie tot kwalificeren voor een betere startplaats komt.
Ik hoop echt vurig dat dit in FM6 eindelijk eens mogelijk word >:)

[ Voor 20% gewijzigd door Poulusma op 16-07-2015 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:53
Imola, Valencia, Maple Valley en Zolder (chauvinisme) mogen erbij.
Long Beach is leuk met de (aan)gepaste wagen (drift).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Poulusma schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 07:51:
Ik zal het btw wel een gemis vinden als er nog steeds geen optie tot kwalificeren voor een betere startplaats komt.
Forget it; ik geloof dat in 2 verschillende podcasts al is gemeld dat er wel een warm-up lap mogelijk is maar dat kwalificatie er nog steeds niet in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MAX3400 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Forget it; ik geloof dat in 2 verschillende podcasts al is gemeld dat er wel een warm-up lap mogelijk is maar dat kwalificatie er nog steeds niet in zit.
Ok thnx voor de info!
Beetje jammer, maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Poulusma schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 07:51:
Ik zie heel graag Mugello terug komen!
En vind het heel niet erg om Bathurst en Long Beach te moeten missen. Wat een rot circuits vind ik dat zeg.
Vooral Long Beach, einde rechte stuk met aanremmen voor de bocht linksaf haften ze hem vol achterin. Dan kan je het voor de rest van de race wel shaken....
En Bathurst, kan ik gewoon niet aan wennen denk ik.

Bathurst is geweldig technische baan, het is jammer dat je gewoon teveel kan sjoemelen bij mochten, dat het vaak een crash festijn is. Maar ik heb daar in online endurance de beste races zitten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
SinergyX schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:28:
[...]

Bathurst is geweldig technische baan, het is jammer dat je gewoon teveel kan sjoemelen bij mochten, dat het vaak een crash festijn is. Maar ik heb daar in online endurance de beste races zitten.
Ik krijg die techniek blijkbaar niet zo onder de knie ;-)
Spa is ook aardig technisch, en dat ligt mij bijvoorbeeld veel beter.
Misschien maar eens een keer goed voor gaan zitten, want omdat ik het circuit niet echt leuk vind om te rijden doe ik dat dus niet. En met Spa wel. Dus zal kijken of ik het bij kan schaven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Poulusma schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:37:
[...]

Ik krijg die techniek blijkbaar niet zo onder de knie ;-)
Spa is ook aardig technisch, en dat ligt mij bijvoorbeeld veel beter.
Misschien maar eens een keer goed voor gaan zitten, want omdat ik het circuit niet echt leuk vind om te rijden doe ik dat dus niet. En met Spa wel. Dus zal kijken of ik het bij kan schaven...
Spa is mijn standaard test-track voor nieuwe tunes, hoe is de grip en de snelheid, beetje de basis dat elk circuit wel goed gaat. Bathurst heb ik veel gereden voor die 300 mile achievement, werd zo zat van die baan dat ik hem gewoon weer leuk vond, rondje naar rondje foutloos rijden is echt een uitdaging (waar je bij spa gewoon gras hebt, is het op bathurst een betonnen muur :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Slechtste circuit op FM5 is Sebring, voor mij. Ongeacht de layout, ik heb altijd elk rondje problemen om de laatste bocht naar start/finish te pakken. Had gister Balou al om hulp gevraagd; in een goed rondje verlies ik maar 0.5s in die bocht, in een slecht rondje 1.2s.

Wat dat betreft is Bathurst ineens een verademing om te rijden :)

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 16-07-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ah Sebring waar de laatste boch 1000 en 1 lijnen heeft maar geen enkele goede voor mijn rijstijl.
Truc is wel om niet de hobbels in het midden van het asflat te pakken.

Bathrust ja wat een flipperkast circuit. Heb daar ooit een 1000km gereden in een Ferrari 458 GT3, met 2 andere teamgenoten. Stints van +/- anderhalf uur. Wat een ramp was dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 16:59:
Slechtste circuit op FM5 is Sebring, voor mij. Ongeacht de layout, ik heb altijd elk rondje problemen om de laatste bocht naar start/finish te pakken. Had gister Balou al om hulp gevraagd; in een goed rondje verlies ik maar 0.5s in die bocht, in een slecht rondje 1.2s.

Wat dat betreft is Bathurst ineens een verademing om te rijden :)
ben vandaag nog even bezig geweest op sebring om tunes te testen voor de elise '99. heb uiteindelijk mijn tijd verbeterd naar een 39e plaats met de tune van TPR Lou. auto gaat niet perfect door de eerste bocht, maar zolang je hem in zijn 4 houdt en zo dicht mogelijk langs de muur gaat is de bocht te halen zonder tijdverlies.

bathurst vind ik een erg uitdagende baan, maar af en toe toch ook erg frustrerend. vind de 3 rondjes online een beetje te kort. toen ik bezig was met die 300 mijl op bathurst ging het me naar mijn idee veel beter af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
job115 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:29:
[...]

ben vandaag nog even bezig geweest op sebring om tunes te testen voor de elise '99.
Thanks. TPR of LSR maakt dus weinig uit :) Moet vanaaf nog werken maar hoop Sebring nog ff mee te kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de in-game prijzen van de auto's, aangezien je al veel credits kan krijgen via Forza rewards zou het mij niet verbazen als die een stuk omhoog gegaan zijn ten opzichte van FM5 en FH2.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
skreppiedoe schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 19:54:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de in-game prijzen van de auto's, aangezien je al veel credits kan krijgen via Forza rewards zou het mij niet verbazen als die een stuk omhoog gegaan zijn ten opzichte van FM5 en FH2.
Maakt niet al te veel uit. Denk dat ik 300 uur in FM5 heb zitten incl double pay want VIP. Nu nog iets van 72 miljoen op de bank ofzo.

Daarnaast komt de Spinner uit FH2 naar FM6 dus nog meer gratis knaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Joostk schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:26:
Ah Sebring waar de laatste boch 1000 en 1 lijnen heeft maar geen enkele goede voor mijn rijstijl.
Truc is wel om niet de hobbels in het midden van het asflat te pakken.

Bathrust ja wat een flipperkast circuit. Heb daar ooit een 1000km gereden in een Ferrari 458 GT3, met 2 andere teamgenoten. Stints van +/- anderhalf uur. Wat een ramp was dat zeg.
Bathurst vind ik juist geweldig _/-\o_

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb vanaf vandaag vakantie en hoop komend weekend de kamer boven leeg te hebben voor de Play Seat en Xbox. Met stuur rijdt toch wel wat lekkerder dan met controller en misschien dat Bathurst dan wel beter zal gaan. Ik ga me er niet op stuk bijten maar wil wel gaan proberen daar fatsoenlijke rondes te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
Bij Sebring is het zaak om bij de laatste bocht zoveel mogelijk aan de binnenkant te blijven. Vroeg op het gas en snelheid maken voor het volgende lange rechte stuk.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
*O* weer bijna 3 tiende sneller op Sebring. Weer niet door de laatste bocht maar lekker wat goedgemaakt in het middenstuk en bij opkomen back straight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Denk dat dit de eerste Forza is die ik niet ga kopen... Had laatst Forza 5 nog eens opgestart maar na het spelen van pCARS kan het me niet meer interesseren. Hoop dat ze me nog over kunnen halen maar heb er op het moment niet heel veel vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:23:
Denk dat dit de eerste Forza is die ik niet ga kopen... Had laatst Forza 5 nog eens opgestart maar na het spelen van pCARS kan het me niet meer interesseren. Hoop dat ze me nog over kunnen halen maar heb er op het moment niet heel veel vertrouwen in.
Hier (helaas) precies andersom. Wilde pCars, kwam buggy op de markt, van frustratie FM5 weer opgestart en nu elke avond weer aan het hotlappen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aNi2NAv75PCTrUmx7PWqIGNV/medium.jpg
^ Sebring Club S800 :P (met dank aan Balou voor zijn tips op XBL _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
MAX3400 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:25:
[...]

Hier (helaas) precies andersom. Wilde pCars, kwam buggy op de markt, van frustratie FM5 weer opgestart en nu elke avond weer aan het hotlappen.

[afbeelding]
^ Sebring Club S800 :P (met dank aan Balou voor zijn tips op XBL _/-\o_ )
Je hebt pCARS dus niet gehaald? Misschien had ik dat ook niet moeten doen, dan had ik zonder problemen arcade racers kunnen blijven spelen. Het simulatie aspect van pCARS trekt mij een stuk meer dan ik had verwacht. Wil niet te negatief over Forza zijn want heb me daar al die jaren zoveel mee vermaakt. Was altijd de beste racegame op console en door de komst van pCARS en AC zullen de racegames op consoles alleen maar beter worden. Kom maar op met de racegame war!

Mooie tijd hoor! Ben zelf niet zo van de time trials, geef mij maar een online lobby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik zou Forza 5 niet bepaald een arcaderacer willen noemen. Kun je niet tunen dan kun je het wel schudden om mee te komen in FM5. FM3 en FM4 waren wel aardig richting arcade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:36:
[...]

Kom maar op met de racegame war!
Helemaal met je eens. Ik wilde graag pCars maar ben ook zo'n debiel die graag zijn spellen zover mogelijk uitspeelt. Door de logge launch en de (verlate) patches, ben ik niet meer in staat geweest om mezelf te interesseren voor pCars. Neemt niet weg dat ik zeker wel een fanatiek racertje ben en zeker toejuich dat er in de toekomst meer/betere games naar de consoles komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:41:
Ik zou Forza 5 niet bepaald een arcaderacer willen noemen. Kun je niet tunen dan kun je het wel schudden om mee te komen in FM5. FM3 en FM4 waren wel aardig richting arcade.
Dat riep ik ook altijd. Het is inderdaad niet zo arcade als NFS, PGR of Forza Horizon maar je kan het geen sim racer noemen. Daar zijn de physics niet voor gemaakt, Forza draait om snelheid en spelervaring. Dat kunnen ze overigens heel goed. Sommige mensen noemen het een simcade maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Simcade zou ik beter vinden. Het is zeker geen sim maar voor arcade zijn ze te ver doorgeschoten. Vanochtend nog even FM3 gespeeld en dat kun je bij wijze van spreken achterste voren zittend ook nog doen. Bij FM5 is dat een ander verhaal.
Ik denk ook dat je straks een leuke race war gaat krijgen want bij Turn 10 willen ze natuurlijk niet onderdoen voor PC en AC. Als ze maar niet uit het oog verliezen dat er ook nog mensen zijn die geen held zijn in het tunen want dan haken er ook gamers af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:54:
Simcade zou ik beter vinden. Het is zeker geen sim maar voor arcade zijn ze te ver doorgeschoten. Vanochtend nog even FM3 gespeeld en dat kun je bij wijze van spreken achterste voren zittend ook nog doen. Bij FM5 is dat een ander verhaal.
Ik denk ook dat je straks een leuke race war gaat krijgen want bij Turn 10 willen ze natuurlijk niet onderdoen voor PC en AC. Als ze maar niet uit het oog verliezen dat er ook nog mensen zijn die geen held zijn in het tunen want dan haken er ook gamers af.
Het kopen van tunes is een voordeel van Forza. Zelf ben ik ook geen expert en het tunen van auto's levert een wereld van verschil op. Een voordeel van pCARS is dat auto's zijn ingedeeld in classes (net als bij PGR) waardoor auto's vaker aan elkaar zijn gewaagd. Bij Forza zijn sommige auto's gewoon sneller dan andere in dezelfde klasse en rijdt je soms met je Ferrari tegen een Honda Civic die gewoon sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:43
Heb wel zin in Forza 6....afgelopen dagen weer aardig met Forza 5 en Horizon 2 bezig om een Tier hoger te komen bij de Forza Rewards :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:02:
[...]

Het kopen van tunes is een voordeel van Forza. Zelf ben ik ook geen expert en het tunen van auto's levert een wereld van verschil op. Een voordeel van pCARS is dat auto's zijn ingedeeld in classes (net als bij PGR) waardoor auto's vaker aan elkaar zijn gewaagd. Bij Forza zijn sommige auto's gewoon sneller dan andere in dezelfde klasse en rijdt je soms met je Ferrari tegen een Honda Civic die gewoon sneller is.
Vind het wel meevallen met hoeveel de auto's binnen een klasse aan elkaar gewaagd zijn. In bijvoorbeeld GT3 en GT4 zijn de BMW en Ginetta verreweg het snelst. Waardoor er ook vrijwel geen variatie is in die klasse.

De leaderboard wagens in forza zijn vaak inderdaad een beetje overdreven snel, maar die zie ik zelden terug in een online lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:02:
[...]

Er zijn altijd aantal in hun classe die of heel snel of juist heel veel grip hebben, S800 heeft er ook voldoende. Maar dat zijn ook vaak auto's waarmee je moet kunnen rijden, de top van leaderboards zijn ook vaak mensen die ook echt goed kunnen rijden, die zouden jou er ook gewoon uitrijden mocht jij met zo'n snelle wagen rijden tegen een random andere S800. (baloe wist zelfs te winnen met een S786 stock tegen onze tuned S800 :P)

Aanbod van auto's in pCars is imho zo laag op het moment, elke race rij je altijd met dezelfde auto's, diversiteit in bv een S classe is in Forza zoveel groter en kan je zelfs met een op papier trage auto nog behoorlijk meekomen (ok, een V8 in een mini.. past amper :P).

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 21-07-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
job115 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:15:
[...]

Vind het wel meevallen met hoeveel de auto's binnen een klasse aan elkaar gewaagd zijn. In bijvoorbeeld GT3 en GT4 zijn de BMW en Ginetta verreweg het snelst. Waardoor er ook vrijwel geen variatie is in die klasse.
Ik rijd bijna altijd GT3 en ben het helemaal niet met je eens. Je ziet de Z4 wel vaak omdat hij makkelijke rijdt en daardoor sneller wordt gekozen. Als je overweg kan met de Mclaren is deze net wat sneller en de Bentley is op sommige tracks ook bijzonder snel. De Aston en Audi doen niet onder voor de Z4 maar deze zijn, net als de Mclaren en Bentley, iets lastiger om onder controle te houden.

Misschien heb je een beetje pech met lobby's. Heb nu 80/90 uur online geraced met pCARS en zie redelijk veel diversiteit. De Z4 wordt over het algemeen wel vaker gekozen maar ik denk dat het vooral komt omdat hij makkelijk door de bochten gaat.
SinergyX schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:24:
[...]

Er zijn altijd aantal in hun classe die of heel snel of juist heel veel grip hebben, S800 heeft er ook voldoende. Maar dat zijn ook vaak auto's waarmee je moet kunnen rijden, de top van leaderboards zijn ook vaak mensen die ook echt goed kunnen rijden, die zouden jou er ook gewoon uitrijden mocht jij met zo'n snelle wagen rijden tegen een random andere S800. (baloe wist zelfs te winnen met een S786 stock tegen onze tuned S800 :P)

Aanbod van auto's in pCars is imho zo laag op het moment, elke race rij je altijd met dezelfde auto's, diversiteit in bv een S classe is in Forza zoveel groter en kan je zelfs met een op papier trage auto nog behoorlijk meekomen (ok, een V8 in een mini.. past amper :P).
Daarom is het zo fijn dat deze twee spellen er allebei zijn. Ga je voor de algemene race ervaring met veel auto's kies je Forza. Ga je voor realisme dan kies je pCARS.

[ Voor 33% gewijzigd door Beltoni op 21-07-2015 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:25:
[...]

Ik rijd bijna altijd GT3 en ben het helemaal niet met je eens. Je ziet de Z4 wel vaak omdat hij makkelijke rijdt en daardoor sneller wordt gekozen. Als je overweg kan met de Mclaren is deze net wat sneller en de Bentley is op sommige tracks ook bijzonder snel. De Aston en Audi doen niet onder voor de Z4 maar deze zijn, net als de Mclaren en Bentley, iets lastiger om onder controle te houden.

Misschien heb je een beetje pech met lobby's. Heb nu 80/90 uur online geraced met pCARS en zie redelijk veel diversiteit. De Z4 wordt over het algemeen wel vaker gekozen maar ik denk dat het vooral komt omdat hij makkelijk door de bochten gaat.

[...]

Daarom is het zo fijn dat deze twee spellen er allebei zijn. Ga je voor de algemene race ervaring met veel auto's kies je Forza. Ga je voor realisme dan kies je pCARS.
En in hoeverre is pCars te doen als je de ballen verstand van tuning hebt? Wil na FM6 die game nog wel een keer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Lekker Ventje schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:09:
[...]

En in hoeverre is pCars te doen als je de ballen verstand van tuning hebt? Wil na FM6 die game nog wel een keer halen.
Ik beantwoord je vraag even in het pCARS topic. Gaat hier al te lang over Forza vs. pCARS en denk dat de meeste mensen daar niet op zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Beltoni schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 16:13:
[...]

Ik beantwoord je vraag even in het pCARS topic. Gaat hier al te lang over Forza vs. pCARS en denk dat de meeste mensen daar niet op zitten te wachten.
Je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Je zit er wel bovenop he? ;)

Lime Rock Park; zeer korte track met een vals recht stuk tussen T4 & T5. Kan interessant zijn met zijn 2.5km. Hoop alleen wel dat de officiele pit-limiet wordt gehandhaafd (ik dacht 45mph).

En mijn autootje is aangekondigd *O* Nu hopen dat 'ie het nog doet als FM6 uitkomt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Bots!!! De Donkervoort D8 GTO aangekondigd!!
Iets zegt me dat ik veel hotlaps met deze auto ga rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Weet niet of de mensen deze site kennen maar hier staan leuke liveries en builds op.

https://theforzastorefront.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 20:47:
Weet niet of de mensen deze site kennen maar hier staan leuke liveries en builds op.

https://theforzastorefront.wordpress.com/
Wat een **** site. De tunes zijn elders ook gewoon te bekijken, namelijk op de FM forums. Heb weinig bewondering dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 21:02:
[...]

Wat een **** site. De tunes zijn elders ook gewoon te bekijken, namelijk op de FM forums. Heb weinig bewondering dus...
Ach, tunes ook op het forum zijn altijd leuk, maar welke freaking brainfart gaat daar een filmpje van 4+ minuten van maken? Veelal intro met veel bullshit, amper toelichting hoe en wat, zet gewoon die cijfers online.. werkt net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:57:
[...]

Ach, tunes ook op het forum zijn altijd leuk, maar welke freaking brainfart gaat daar een filmpje van 4+ minuten van maken? Veelal intro met veel bullshit, amper toelichting hoe en wat, zet gewoon die cijfers online.. werkt net zo goed.
Video's zijn voor mensen die niet met de commandline kunnen werken (plain text) en dus een GUI willen hebben. :+ Ik ben zelf veel meer van de FM-forums zelf doorspitten of met andere racers soms PM'en of er een tune al gewoon in het spel te downloaden is op basis van gamertag of track. Sowieso Raceboy77 heeft er geen enkele moeite mee om zijn tunes te sharen dus de zoveelste verzamelsite is dan een beetje jammer, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Probleem wat ik heb met die tunes, ze zijn in de basis geweldig maar hebben vaak verkeerde afstellingen mbt brakes of versnellingsbak. Met een racestuur een 120-200% breakpower te rijden is niet te doen, zelfs kijken naar je pendaal en je hebt al een lock te pakken. Maar omdat je de cijfers niet in mag zien, of deze settings mag wijzigen, moet je maar weer zelf aan de bak.. plain text was daar toch wel de oplossing voor geweest (zoals FM4 wel zo'n site had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
SinergyX schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:32:
plain text was daar toch wel de oplossing voor geweest (zoals FM4 wel zo'n site had).
Feuerdog's FM Tuning Calculator _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
FM4 misschien, die van FM5 is ronduit flut. Paar simpele preset-berekeningen op basis van gewicht/ratio en tire-width, camber en tire pressure is altijd gelijk en drivetrain gooit enkel ~20% extra op rolls/springs aan de kant van aandrijving. Om gear-ratio maar niet te noemen, dat ding ziet niet eens je engine-peak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
http://forzamotorsport.ne...s/fm6_forza_garage_week_5

Wederom een lijst met nieuwe auto's in Forza Motorsport 6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nog meer GT en BTCC :D Laat ze maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
SinergyX schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:41:
Nog meer GT en BTCC :D Laat ze maar komen!
Heb er zeker zin in; lijkt me heerlijk om een startveld te hebben met een goed aantal tegenstanders en dan lekker stock de BTCC rijden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Met een grote áls ze dan de stock settings ook goed hebben, de meeste stock settings van huidige auto's zijn best dramatisch, vering veel te hard, gearratio's die niet kloppen, dacht zelfs dat de V8 auto's op gewone sportbandjes reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Hoop inderdaad wel dat er wat vergeeflijker setups worden geleverd op de wagens. Maar zoals je nu ook al hebt in FM5, zijn sommige hogere klassen al voorzien van wat extra's zoals aanpasbare shocks dus daar kan je wel nog wat in klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Ook leuk dat de 2003 rs6 weer terug komt, blijft een gave bak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Erg mooie lijst maar toch zijn het maar 3 WTCC/BTCC auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Joostk schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:02:
Het begin is er. Toerwagens zijn altijd al mijn favoriet geweest. Nu het Japanse GT kampioenschap nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik zit nog te twijfelen tussen de Deluxe en Ultimate version. Is die extra 20 euro/dollar die car pass waard? Ik neig toch naar ja, maar het is niet dat ik alle championships van begin tot eind ga spelen enzo. Wat hebben jullie gedaan en waarom? (En eventueel, waar?)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joostk schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:02:
Er zijn er al dacht wat eerder langs geweest, maar straks zijn het er al meer dan dat er in Pcars zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Mu.siQ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:09:
Ik zit nog te twijfelen tussen de Deluxe en Ultimate version. Is die extra 20 euro/dollar die car pass waard? Ik neig toch naar ja, maar het is niet dat ik alle championships van begin tot eind ga spelen enzo. Wat hebben jullie gedaan en waarom? (En eventueel, waar?)
Tja, wat je wil. De Ultimate kan je 5 dagen eerder spelen en je krijgt in een half jaar grofweg 45 nieuwe auto's in je garage (die je dus anders via losse DLC moet kopen).

Als je een casual gamer bent, zoals ik dat lees, zou ik lekker voor de Deluxe gaan. Geen extra auto's maar wel VIP-lidmaatschap zodat je extra geld krijgt bij elke race om zelf in het spel makkelijker & vaker de (standaard 450) auto's te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MAX3400 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:37:
[...]

Tja, wat je wil. De Ultimate kan je 5 dagen eerder spelen en je krijgt in een half jaar grofweg 45 nieuwe auto's in je garage (die je dus anders via losse DLC moet kopen).

Als je een casual gamer bent, zoals ik dat lees, zou ik lekker voor de Deluxe gaan. Geen extra auto's maar wel VIP-lidmaatschap zodat je extra geld krijgt bij elke race om zelf in het spel makkelijker & vaker de (standaard 450) auto's te kunnen kopen.
Bedankt voor je eerlijkheid ;) Ik denk dat ik wel onder casual val ja, in ieder geval met forza.

Maar even zodat ik het goed begrijp. Met de car pass krijg ik de DLC en krijg ik de auto's ook gratis in mijn garage? Als ik de car pass later haal (dus niet met ultimate) is dit dan hetzelfde?

Ik twijfel nog steeds. Is er nergens waar die in USD nog wat goedkoper is te verkrijgen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
Mu.siQ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:01:
[...]
Maar even zodat ik het goed begrijp. Met de car pass krijg ik de DLC en krijg ik de auto's ook gratis in mijn garage? Als ik de car pass later haal (dus niet met ultimate) is dit dan hetzelfde?
Deluxe nu kopen + Car Pass later = meer kosten dan Ultimate nu. Tenzij je wacht op aanbiedingen maar dat gebeurt niet snel (Car Pass voor FM5 was op zijn vroegst pas na een jaar een keer een paar Euro goedkoper).

De werking//inhoud van de Car Pass blijft hetzelfde.
Mu.siQ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:01:
[...]

Bedankt voor je eerlijkheid ;) Ik denk dat ik wel onder casual val ja, in ieder geval met forza.
Tja, ik weet van mezelf dat ik in de eerste week van Forza-release er minstens 50 uur in zal steken. En dan nog vind ik mezelf een redelijke casual/average gamer, als ik kijk naar anderen :)

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 29-07-2015 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

MAX3400 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:03:
[...]

Tja, ik weet van mezelf dat ik in de eerste week van Forza-release er minstens 50 uur in zal steken. En dan nog vind ik mezelf een redelijke casual/average gamer, als ik kijk naar anderen :)
Ik heb je sinds kort op xbox live maar ik zie je nu al regelmatig online. En je level liegt er ook niet om ;) Ik weet dat ik zeker in het begin er veel uur in steek hoor, daar niet van. Ik ga nog even in conclaaf met mezelf. Simpele feit is dat ik ook nog wel even nadenk tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Mu.siQ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:09:
Ik heb voor de Ultimate edition gekozen via de US store aangezien die versie omgerekend iets goedkoper is dan de Deluxe versie in de NL store en je hebt gelijk alles.
Ik had van Forza Horizon 2 de gewone versie op schijf gekocht maar niet veel later via de US store toch VIP lidmaatschap en de Car Pass gekocht dus had ik achteraf beter ook gelijk voor de Ultimate edition kunnen gaan.
Ik zeg maar zo: Verstand komt met de jaren(duurde bij mij langer dan gemiddeld) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

skreppiedoe schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:38:
[...]
Ik heb voor de Ultimate edition gekozen via de US store aangezien die versie omgerekend iets goedkoper is dan de Deluxe versie in de NL store en je hebt gelijk alles.
Ik had van Forza Horizon 2 de gewone versie op schijf gekocht maar niet veel later via de US store toch VIP lidmaatschap en de Car Pass gekocht dus had ik achteraf beter ook gelijk voor de Ultimate edition kunnen gaan.
Ik zeg maar zo: Verstand komt met de jaren(duurde bij mij langer dan gemiddeld) :+
Lol, hoeveel jaren? Waar zit ik met m'n 25? :+

Tja, hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik inderdaad denk: ultimate, meteen klaar en prima. Niet later nadenken over wel of niet omdat er dan toch weer een toffe auto bij zit :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Mu.siQ schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Lol, hoeveel jaren? Waar zit ik met m'n 25? :+

Tja, hoe meer ik er over nadenk hoe meer ik inderdaad denk: ultimate, meteen klaar en prima. Niet later nadenken over wel of niet omdat er dan toch weer een toffe auto bij zit :z
Het lijkt mij idd ook de beste keuze,maarja dat moet ieder voor zich maar uitmaken.
Hoeveel jaren.....laten we het erop houden dat ik ergens in de 70-er jaren mijn eerste game ervaring heb gehad met pong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Nu online
skreppiedoe schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:47:
[...]

Het lijkt mij idd ook de beste keuze,maarja dat moet ieder voor zich maar uitmaken.
Hoeveel jaren.....laten we het erop houden dat ik ergens in de 70-er jaren mijn eerste game ervaring heb gehad met pong :)
Afbeeldingslocatie: http://pongmuseum.com/collection/_picts/philips-odyssey-2001-front.jpg
:+ :+ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Waar blijft de tijd :) .Ben wel benieuwd wat er op Gamescom nog "onthuld" gaat worden over FM6, hopelijk de volledige tracklist en een eventuele pre-load datum,ik denk zelf ergens eind augustus .
Voor diegene die nog niet helemaal overtuigd zijn van de grafische pracht en praal van de tegenwoordige (race) games hier nog even 2 games uit een erg ver verleden die ik allebei grijs heb gespeeld .
Enduro: YouTube: Activision Classics - Enduro (Part 1)
Pole Position: YouTube: Pole Position

Zo,nu wil ik niemand meer horen over tegenvallende graphics ,framerates etc :+

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 30-07-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Tier 8 van de Forza Rewards is zojuist geactiveerd ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 18:22

Shoarma kip

IceDFire

Er is zelfs een tier 9, 12500 punten. Ik moet dus weer aan de bak, nog 2300 punten voor tier 9 nodig :(.

Plaatje gegapt van Forza forums:
Afbeeldingslocatie: https://farm1.staticflickr.com/549/20171908152_ca5908daf8.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door Shoarma kip op 01-08-2015 01:55 ]

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Shoarma kip schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 01:54:
Er is zelfs een tier 9, 12500 punten. Ik moet dus weer aan de bak, nog 2300 punten voor tier 9 nodig :(.

Plaatje gegapt van Forza forums:
[afbeelding]
Ik nog 500, dat gaat zeker lukken zodra FM6 uit is 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Ik ben middels forza motorsport 4 (weinig), Horizon 2 (best veel), en FM5 (best redelijk wat) in tier 5 oid geloof ik. Ik snap alleen niet zo goed wat ik daarmee win? Afgezien van geld en af en toe een gratis auto? Krijg je dan meer geld, of andere auto's of hoe werkt dat?

Overigens, FM6 ultimate edition is het toch maar geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
Mu.siQ schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:21:
Ik ben middels forza motorsport 4 (weinig), Horizon 2 (best veel), en FM5 (best redelijk wat) in tier 5 oid geloof ik. Ik snap alleen niet zo goed wat ik daarmee win? Afgezien van geld en af en toe een gratis auto? Krijg je dan meer geld, of andere auto's of hoe werkt dat?

Overigens, FM6 ultimate edition is het toch maar geworden :)
volgens mij zijn voornamelijk de monthly rewards afhankelijk van de tier waar je in zit. voordat de nieuwe tier was toegevoegd kreeg ik iedere maand 2.1 miljoen credits (tier 8). maar nu deze maand tier 9 is toegevoegd kreeg ik maar 600.000 credits. niet dat je het geld echt nodig hebt in forza, maar met die 2.1 miljoen was ik wel boven de 100 miljoen uitgekomen.

forza 6 kan voor mij niet snel genoeg komen. ondertussen zelfs aan de D klasse rivals begonnen in 5

[ Voor 5% gewijzigd door job115 op 04-08-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Weet iemand of je bij de Xbox One + FM6 bundle de Elite controller krijgt of de standaard controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
kevlar01 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:42:
Weet iemand of je bij de Xbox One + FM6 bundle de Elite controller krijgt of de standaard controller?
volgens mij de gewone controller. ik zie in ieder geval niks achterop zitten hier > http://www.xbox.com/nl-NL...rza-6-wireless-controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Jammer.. Evengoed wel een strak controllertje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ik hoop dat ze zaken uit Forza 5 eruit halen.

1. Steeds dezelfde muziek en beelden na iedere potje
2. WEG MET KLASSIEKE MUZIEK, damn wat werkt dat op je zenuwe (Tenminste bij mij :+ )
3. Snellere laadtijden (Zoals Forza horizon 2 is goed, waarbij je ook alles snel kan wegklikken en niet steeds moet wachten op tellertjes (Punten) )

Daarnaast heb ik persoonlijk ook meer een "Arcade versie" of hoe moet ik het zeggen.
Bij Forza 5 heb ik geen gevoel van snelheid, het voelt heel traag aan, maar als je dan een bocht in gaat en je kijkt je KM teller, dan rij je blijkbaar wel hard.

Grid,Dirt,Project Cars, F1, Driveclub,The Crew geven mij wel het gevoel dat ik snel aan het rijden ben.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
job115 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:31:
[...]

volgens mij zijn voornamelijk de monthly rewards afhankelijk van de tier waar je in zit. voordat de nieuwe tier was toegevoegd kreeg ik iedere maand 2.1 miljoen credits (tier 8). maar nu deze maand tier 9 is toegevoegd kreeg ik maar 600.000 credits. niet dat je het geld echt nodig hebt in forza, maar met die 2.1 miljoen was ik wel boven de 100 miljoen uitgekomen.

forza 6 kan voor mij niet snel genoeg komen. ondertussen zelfs aan de D klasse rivals begonnen in 5
De hele maand augustus zijn er wekelijks rewards op iedere vrijdag. Dus tel uit je winst 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en de laatste 4 banen zijn onthuld!
Hockenheimring, Monza, CotA, Sonoma
Toch jammer dat suzuka of Fujima kaido er niet tussen staan, maar ga me denk ik wel goed vermaken op deze baantjes :)

Verder nog steeds geen nieuws over de physical limited editions... wacht het nog een paar dagen af en anders toch maar een standard edition :S

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 19:53:
en de laatste 4 banen zijn onthuld!
Hockenheimring, Monza, CotA, Sonoma
Toch jammer dat suzuka of Fujima kaido er niet tussen staan, maar ga me denk ik wel goed vermaken op deze baantjes :)

Verder nog steeds geen nieuws over de physical limited editions... wacht het nog een paar dagen af en anders toch maar een standard edition :S
Las op neogaf dat er alleen digitaal speciale edities zijn. Dus in de einkel alleen normale. Was door badned een betrouwbare user gemeld.
Overigens zat ik net de track list te kijken, en er zijn maar.pasr met regen of nacht. Echt heel teleurstellende keuze..
Gaat hem niet worden voor de huidige prijs. Ultimate voor 110 euro of 90 euro uit us store is veelste duur voor de content.
Wacht wel op een aanbieding, tenzij ze met echt iets heel unieks aankomen. Zover vind ik het meer een patch voor fm5. Zoals driveclub weather ypdate kreeg hadden ze dit ook bij fm5 kunnen doen... zeker omdat er maar paar circuits gebruik maken van de nieuwe regen en nacht "feature"..

1. Rio
2. Daytona / Daytona Night
3. Watkins Glen
4. Brands Hatch / Brands Hatch Rain
5. Indianapolis (new reworked layout)
6. Prague
7. Bathurst
8. Nurburgring / Nurburgring Night / Nurburgring Rain
9. Sebring / Sebring Night / Sebring Rain
10. Road America / Road America Night
11. Road Atlanta
12. Long Beach
13. Top Gear Test Track
14. Yas Marina / Yas Marina Night
15. Airfield Test Course
16. Le Mans / Le Mans Night
17. Laguna Seca
18. Bernese Alps
19. Circuit de Catalunya
20. Circuit de Spa Francorchamps / Francorchamps Night
21. Silverstone
22. Lime Rock Park
23. Monza
24. Circuit of the Americas
25. Hockenheinring
26. Sonoma

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 20:53:
[...]

Las op neogaf dat er alleen digitaal speciale edities zijn. Dus in de einkel alleen normale. Was door badned een betrouwbare user gemeld.
Overigens zat ik net de track list te kijken, en er zijn maar.pasr met regen of nacht. Echt heel teleurstellende keuze..
Gaat hem niet worden voor de huidige prijs. Ultimate voor 110 euro of 90 euro uit us store is veelste duur voor de content.
Wacht wel op een aanbieding, tenzij ze met echt iets heel unieks aankomen. Zover vind ik het meer een patch voor fm5. Zoals driveclub weather ypdate kreeg hadden ze dit ook bij fm5 kunnen doen... zeker omdat er maar paar circuits gebruik maken van de nieuwe regen en nacht "feature"..

1. Rio
2. Daytona / Daytona Night
3. Watkins Glen
4. Brands Hatch / Brands Hatch Rain
5. Indianapolis (new reworked layout)
6. Prague
7. Bathurst
8. Nurburgring / Nurburgring Night / Nurburgring Rain
9. Sebring / Sebring Night / Sebring Rain
10. Road America / Road America Night
11. Road Atlanta
12. Long Beach
13. Top Gear Test Track
14. Yas Marina / Yas Marina Night
15. Airfield Test Course
16. Le Mans / Le Mans Night
17. Laguna Seca
18. Bernese Alps
19. Circuit de Catalunya
20. Circuit de Spa Francorchamps / Francorchamps Night
21. Silverstone
22. Lime Rock Park
23. Monza
24. Circuit of the Americas
25. Hockenheinring
26. Sonoma
Dat kan toch ook niet! Een droog Silverstone 😳 maarja dan word het inderdaad maar de normal versie vind persoonlijk 110 euro voor de digitale geboden extra s ook teveel 😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dat is dan wel weer goed nieuws dat er maar een paar circuits nacht- en regenrace krijgen d:)b

Ik heb de Ultimate besteld en ik ben er blij mee. Wat mij betreft komen er ipv carpacks ook circuitpacks. Met wat ik nu weet zal ik blij zijn als ik de game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de trailer van vandaag ook beelden gezien van een nat Spa, dus die kan ook nog aan die lijst worden toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Spa in de nacht vind al genoeg, lijkt me geweldig. Regen is leuk voor 2x tot je blijft spinnen. Nacht is gewoon racen maar moeilijker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:19:
Spa in de nacht vind al genoeg, lijkt me geweldig. Regen is leuk voor 2x tot je blijft spinnen. Nacht is gewoon racen maar moeilijker :D
zou ook leuk zijn als er regen en droge leaderboards komen.alhoewel de regen leaderboards dan een groot TCS feest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:19:
Ik ben toch wel benieuwd naar die 3D plassen op Brands Hatch. Ik heb geen zin in regenraces (ik speel voor mijn plezier, niet om gefrustreerd te raken) maar wil, mits ik een goed afstelling kan vinden, toch wel eens een keer een natte race proberen.
Nacht hoeft ook niet zo voor mij. Zal mijn fysiek wel zijn maar als ik naar Le Mans kijk en 's nachts die onboard camera's zie snap ik niet dat die gasten geen bocht missen op die snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:48
Jammer dat Circuit Fiorano er niet in zit... Vond dat altijd zo'n lekker circuit.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 3 ... 27 Laatste