Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27

Niellie41

[object Object]

Lekker Ventje schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:20:
[...]

Ik ben toch wel benieuwd naar die 3D plassen op Brands Hatch. Ik heb geen zin in regenraces (ik speel voor mijn plezier, niet om gefrustreerd te raken) maar wil, mits ik een goed afstelling kan vinden, toch wel eens een keer een natte race proberen.
Nacht hoeft ook niet zo voor mij. Zal mijn fysiek wel zijn maar als ik naar Le Mans kijk en 's nachts die onboard camera's zie snap ik niet dat die gasten geen bocht missen op die snelheid.
Gewoon een kwestie van baankennis en eventueel andere referentiepunten in het donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18
Monza......nice!!!

Van mij mogen ze inderdaad ook wel met circuit packs komen net als in forza 3.

Ik wil ook wel weer eens tsukuba en motegi terug 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
En nog steeds geen Mugello. Damn wat wil ik die baan graag terug zien.
CotA is natuurlijk wel helemaal top dat die beschikbaar komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:28
Duits feestje. Veeeeel GT3-modellen ook. Weet helaas nu al dat het geluid van de Z4 en de Bentley GT3 in het echt ontzettend machtig is; daar moet je een flinke versterker & subwoofer voor hebben thuis ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MAX3400 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:29:
[...]

Duits feestje. Veeeeel GT3-modellen ook. Weet helaas nu al dat het geluid van de Z4 en de Bentley GT3 in het echt ontzettend machtig is; daar moet je een flinke versterker & subwoofer voor hebben thuis ;)
Die heb ik allebei, dus dat is prima ;-)
De 1989 #4 Audi 90 quattro IMSA GTO zit erin, wat mij uiterst tevreden stelt! Hopelijk brengen ze de S1 Pikes peak die in Forza 4 zat ook, dan word het helemaal feest.
Het is idd al een leuk lijstje zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Poulusma schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:08:
[...]

Die heb ik allebei, dus dat is prima ;-)
Ik moest 2x lezen om te begrijpen dat je geen BMW & Bentley had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
Niellie41 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:41:
[...]

Gewoon een kwestie van baankennis en eventueel andere referentiepunten in het donker.
Moet je die referentiepunten wel kunnen zien :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27

Niellie41

[object Object]

Lekker Ventje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:30:
[...]

Moet je die referentiepunten wel kunnen zien :)
Daarom zeg ik ook eventueel andere referentiepunten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Benieuwd wat we vanavond nog te horen gaan krijgen. In de XBox Dailey had die blonde mitrailleur het gisteren over breaking news about FM6 tomorrow.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Lekker Ventje schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:32:
Benieuwd wat we vanavond nog te horen gaan krijgen. In de XBox Dailey had die blonde mitrailleur het gisteren over breaking news about FM6 tomorrow.
Wat mij betreft een hele coole mileage community setup. Rij met zijn allen 1 miljard kilometer voor gratis trackX, rij met zijn allen 10 miljoen uur in een Ford GT voor gratis autoY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:44:
[...]

Wat mij betreft een hele coole mileage community setup. Rij met zijn allen 1 miljard kilometer voor gratis trackX, rij met zijn allen 10 miljoen uur in een Ford GT voor gratis autoY.
Voorstander!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:22:
[...]

Ik moest 2x lezen om te begrijpen dat je geen BMW & Bentley had :)
Je had het over het geluid van, en dat je daar een goede versterker en subwoofer voor nodig had ;-)
Dus zo heel raar was mijn reactie niet haha. Daarentegen kan je in Forza een hoop auto's verzamelen. Dus heb ze vast wel ergens:-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik heb er nog niet heel veel over gelezen, maar zitten er nou wel of geen porsches in FM6? Wel aangekondigd, maar nog niet in weekly garage of iets dergelijks?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Mu.siQ schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:16:
Ik heb er nog niet heel veel over gelezen, maar zitten er nou wel of geen porsches in FM6? Wel aangekondigd, maar nog niet in weekly garage of iets dergelijks?
http://news.xbox.com/2015...rizon-2-porsche-expansion
We're excited to share that we are working together with Porsche and EA to deliver the Porsche experience to Forza Motorsport 6 players in 2016. We'll have more details to share in the future on the integration.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Gesnapt, en ook al gelezen. Laat ik het anders formuleren:
Zullen ze direct in FM6 zitten of wordt het een (betaalde) expansion?

Of is dit glazen bollen werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Mu.siQ schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:19:
[...]

Gesnapt, en ook al gelezen. Laat ik het anders formuleren:
Zullen ze direct in FM6 zitten of wordt het een (betaalde) expansion?

Of is dit glazen bollen werk?
Ik denk dat ze er gewoon in gaan zitten vanaf dag 1. Ze zitten nu al in FH2, de modellen zijn er dus al dus best kans dat ze in de game komen.

[ Voor 56% gewijzigd door MAX3400 op 06-08-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Er staat duidelijk 2016 in het bericht voor porsches. Dus ga er maar van uit met turn 10 dat wordt dokken. Gok zo 20 euro zoals fm4.

Ergens twijfel ik.nog over deze game. Maar vind de feature lijst gewoon nogal karig. Hoop op nog wat nieuws voor release over nieuwe opties, of game modussen etc. Nu is het alleen meer autos en banen en soms regen of nacht.
Blijf hopen op een echte drag race modus.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Hoe verhoudt de "echte" Forza zich tegenover Forza Horizon? Horizon 2 is mijn eerste Forza en vermaak me daar nog uitstekend mee, vooral de wat meer circuit achtige (online) races vind ik geweldig. Lees hier en daar dat Horizon wat meer arcade is, maar is dat enkel het format of ook hoe auto's aanvoelen bijvoorbeeld? Ik rij met alle assists uit en schakel zelf, is dat dan net zo "realistisch" als in Forza 5 bijv.?

Ik kijk in ieder geval wel uit naar Forza 6, denk dat die 60fps me wel gaat bevallen, vindt 30 in FH2 af en toe erg laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Horizon 2 is flink dumbed down van fm5.
Physics zijn stuk versimpeld en meer arcade gericht. Ook met alle assists uit zitten er hidden assists op achtergrond. Om het een soort meer toegankelijker te maken voor de massa.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ThomasXIV schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:29:
Ik rij met alle assists uit en schakel zelf, is dat dan net zo "realistisch" als in Forza 5 bijv.?
Nope... FM is veel lastiger dan FH. FH is & blijft een "kinderspelletje" maar daar zijn de meningen over verdeeld. Misschien moet ik het anders formuleren; de physics van FH zijn aanzienlijk vergeeflijker dan de physics van FM. Maar ja, wie ben ik; heb alle Forza's & Horizon's uitgespeeld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ben eigenlijk wel blij om dat te horen, aangezien ik Horizon 2 hier en daar nog aardig arcadey aan vond voelen :). Denk dat ik deel 6 dan lekker ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ThomasXIV schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:35:
Ben eigenlijk wel blij om dat te horen, aangezien ik Horizon 2 hier en daar nog aardig arcadey aan vond voelen :). Denk dat ik deel 6 dan lekker ga proberen.
Goed om te horen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kijk vooral even naar me sig en alvast heel veel plezier & succes met de nieuwe game.

Ik rij trouwens niet met alle assists uit (iets met controller) maar was wel van plan meer uit te gaan zetten in FM6 om een nieuwe feel te krijgen voor racen.

[ Voor 16% gewijzigd door MAX3400 op 06-08-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik heb je wel eens als rival langs zien komen in Horizon 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Net even Xbox daily gekeken in de hoop dat er FM6 nieuwtjes voorbij zouden komen maar dat was tevergeefs. Er is ...op de volledige tracklist na...eigenlijk weinig tot niets bekend gemaakt over de game. En die nietszeggende interviews met Dan "puddles" Greenawalt hadden ze beter achterwege kunnen laten aangezien hij verder niets nieuws te melden had.

Ik hoef tot de release op 10 september in ieder geval geen interview meer te zien anders ben ik die puddles al zat voordat ik er ook maar 1 keer doorheen heb gereden :+ .
En ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat je de game begint met een race op een regenachtig Brands Hatch.

Nog 5 weken en dan kunnen we los.... :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Gisteren hadden ze het over nieuws tijdens de daily maar het was een aanfluiting wat ze lieten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 18:40:
[...]

Goed om te horen; hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Kijk vooral even naar me sig en alvast heel veel plezier & succes met de nieuwe game.

Ik rij trouwens niet met alle assists uit (iets met controller) maar was wel van plan meer uit te gaan zetten in FM6 om een nieuwe feel te krijgen voor racen.
rij jij eigenlijk met sim steer of normal? sim steer met controller en alles uit is inderdaad een lastige, en daar heb ik me tot nu toe ook niet aangewaagd. maar met normal is het prima te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
job115 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:48:
[...]

rij jij eigenlijk met sim steer of normal? sim steer met controller en alles uit is inderdaad een lastige, en daar heb ik me tot nu toe ook niet aangewaagd. maar met normal is het prima te doen
Ja, 'k wou al zeggen, ik heb alleen als 'assist' dat ik niet de koppeling hoef te bedienen, maar voor de rest alles uit (wel controller op normal, schat ik) en manual shifting. Gewoon goed je gas en de rem doseren en nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik heb steering ook op normal, verder rijd ik met abs en tcs(tenzij ik er echt voor ga zitten dan zet ik tcs uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Alles uit, behalve clutch. Is prima te rijden hoor mensen :) Gewoon wat doseren, maar bij lange na niet zo lastig als bij FM. En wel wat leuker, anders zijn die races helemaal te makkelijk te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
job115 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 19:48:
[...]

Normal steering, semi-auto shift & TCS (maar alleen bij RWD autos)... Vooral dat TCS wil ik vanaf in FM6 en dat lijkt me meteen een mooie uitdaging met de zogenaamd vernieuwde physics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:47
Krijg net mailtje dat er een gratis carpack is voor FH2, waaronder dus de Volvo Polestar (no racing), 1 van de auto's die eerder voor FM6 is aangekondigd. Nu even random auto's zitten kijken, ik doe een gok en zeg dat alle FH2 auto's dus gewoon in FM6 gaan komen, danwel identiek, of beetje upgrade (andere kant, ze kunnen die 30fps ook in de tracks proppen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:23:
Krijg net mailtje dat er een gratis carpack is voor FH2
skreppiedoe in "[Xbox One/360] Forza Horizon 2" ;)

Grote kans dat een berg auto's 1 op 1 worden geporteerd; we kunnen niet verwachten dat ze allemaal nieuwe modellen gaan aanmaken/zoeken. Sowieso is de huidige lijst van auto's voor FM6 al een flinke "herhaling" van FM5 & FH2.

Even wat extra leesvoer waaronder info over de Leagues & Divisions in FM6.
http://forzamotorsport.net/en-us/news/wir_8_7_15
http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gamescom_2015

Ook lijkt er een spectator-mode en een realtime reace-streaming optie te komen.

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 08-08-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
http://www.windowscentral.com/forza-motorsport-6-preview

Als je vrij wilt rijden zou je dus zondermeer elke auto kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Dat is nu toch ook zo? Als je naar Free Play gaat in FM5, kan je toch ook elke auto kiezen/huren met uitzondering van DLC (die je nog niet gekocht hebt)? Of lees ik ergens overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 22:50:
Ook lijkt er een spectator-mode en een realtime reace-streaming optie te komen.
Met name dat laatste:

When spectating a multiplayer race, players will be able to switch in real-time between any of the cars in the race, and choose from a selection of cameras, including game cameras and on-board car cameras, as well as telemetry data.

For league lobbies, we will be giving access to select broadcasters so that they can broadcast (i.e. via Twitch) spectated Leagues races on their own channels.

Dat gaat nog erg leuk worden met de race communities.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
SinergyX schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:13:
[...]

Met name Helaas dat laatste:

...we will be giving access to select broadcasters
Daar gaan we weer... We weten van een aantal mensen nu al dat ze een voorkeursbehandeling krijgen bij Microsoft/T10, relatief gratis aan games komen, uitgenodigd worden voor allerlei coole dingen zoals E3, Forza Fuel (gvd een hele week in supercars rijden) of regelmatig terugkomen in de community-pages van Forzamotorsport-news omdat ze weer een mooie foto of geile tune hebben neergezet.

Niet dat ik eraan mee wil/moet doen en een speciale behandeling verwacht maar wat is er mis met we will be giving access to random broadcasters door middel van loting of inschrijving ofzo in een bepaald topic op FM.net? Ik wil ook wel eens lekker een stukje rijden en de rest van de wereld laten zien wat ik kan; helaas ben ik zo'n n00b die alleen door hotlapping heeeel soms in de top-200 rij en precies daar doet FM/T10 helemaal niks mee. Zelfs de oude statistieken zijn van de site; je moet dus naar externe sites voor alle snelle rondjes te kunnen raadplegen.

Yup, ik klink als een jaloerse kleuter maar we zullen wel zien wie & wanneer er mag broadcasten in FM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:01:
[...]

Dat is nu toch ook zo? Als je naar Free Play gaat in FM5, kan je toch ook elke auto kiezen/huren met uitzondering van DLC (die je nog niet gekocht hebt)? Of lees ik ergens overheen?
Yep, niet aan gedacht omdat ik dat nooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 15:21:
[...]

Daar gaan we weer... We weten van een aantal mensen nu al dat ze een voorkeursbehandeling krijgen bij Microsoft/T10, relatief gratis aan games komen, uitgenodigd worden voor allerlei coole dingen zoals E3, Forza Fuel (gvd een hele week in supercars rijden) of regelmatig terugkomen in de community-pages van Forzamotorsport-news omdat ze weer een mooie foto of geile tune hebben neergezet.

Niet dat ik eraan mee wil/moet doen en een speciale behandeling verwacht maar wat is er mis met we will be giving access to random broadcasters door middel van loting of inschrijving ofzo in een bepaald topic op FM.net? Ik wil ook wel eens lekker een stukje rijden en de rest van de wereld laten zien wat ik kan; helaas ben ik zo'n n00b die alleen door hotlapping heeeel soms in de top-200 rij en precies daar doet FM/T10 helemaal niks mee. Zelfs de oude statistieken zijn van de site; je moet dus naar externe sites voor alle snelle rondjes te kunnen raadplegen.

Yup, ik klink als een jaloerse kleuter maar we zullen wel zien wie & wanneer er mag broadcasten in FM6.
Waar heb je het over? Het gaat hier over het streamen van league races, natuurlijk laten ze die door de grotere streamers doen. Niemand houd jij tegen om een 'xbox start broadcast' te doen tijdens jouw races, of iemand die spectator is in jouw multiplayer lobby.

Nee, erger is nu nog wel die QQ'ers op FM forum, ze zijn bang dat mensen vanuit die telemetry data hun 'tune' kunnen herleiden en zo hun toptune publiekelijk wordt.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
SinergyX schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 16:27:
[...]

Waar heb je het over? Het gaat hier over het streamen van league races, natuurlijk laten ze die door de grotere streamers doen. Niemand houd jij tegen om een 'xbox start broadcast' te doen tijdens jouw races, of iemand die spectator is in jouw multiplayer lobby.

Nee, erger is nu nog wel die QQ'ers op FM forum, ze zijn bang dat mensen vanuit die telemetry data hun 'tune' kunnen herleiden en zo hun toptune publiekelijk wordt.. :/
ze vinden altijd wel weer een manier om te zorgen dat de replay niet saved. zo heb je er veel in forza 5 die nadat ze een goede tijd hebben neergezet terugspoelen voor start/finish en er nog een keer overheen gaan. dan wordt de tijd wel opgeslagen maar de ghost en replay niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Haha dat meen je niet. Heb bij Forza volgens mij nog nooit naar de leaderboards gekeken. Beetje hotlappen is wel leuk maar na 20-30 minuten ben ik er wel klaar mee. Geef mij maar gewoon een goede race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
[...]

Het gaat hier over het streamen van league races, natuurlijk laten ze die door de grotere streamers doen.
Hoezo natuurlijk? Jij en ik kunnen ook in league races rijden. Maar als die leagues zo belangrijk/impressive zijn volgens T10, waarom dan "voortrekken" van de al bekende mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 20:41:
[...]

Hoezo natuurlijk? Jij en ik kunnen ook in league races rijden. Maar als die leagues zo belangrijk/impressive zijn volgens T10, waarom dan "voortrekken" van de al bekende mensen?
Omdat die ook echt geode streams geven? Commentaar, stats, meer van zut, grote jongens krijgen meer aandacht, such is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeh! Ik lees net dat de lotus e23 erin zit, nou maar hopen dat ze het geluid ook bewerkt hebben tav de lotus e21🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Iets met achievements :)
spoiler:
Single player career:
Cover Car 20 Own the 2017 Ford GT Cover Car
Bronzed 10 Equip a Bronze Level Badge
Smooth Silver 15 Equip a Silver level Badge
Digging Gold 25 Equip a Gold level badge
Going Platinum 40 Equip a Platinum level badge
Community Welcome 20 Visit Forza HUB from Forza Motorsport 6
Welcome to Forza Motorsport 5 Complete your first race
Record Breaker 25 Go Faster than 250 mph in any car
Car Culture 50 Complete a Race with every car from Ferrari
One Down 10 Win a Race in a 2017 Ford GT in Freeplay with 24 cars
First Time 15 Win a Race in a 1966 Mclaren M2B in Freeplay with 24 cars
Street Legal 20 Win a Race in a 2014 BAC Mono in Freeplay with 24 cars
Best of Spa 10 Complete a race in the 2015 Lotus E23 on Spa in the Rain
Down Under 10 Complete a race in the 2015 Ford #17 XBox Racing Ford Falcon FG X on Bathurst
Turning Left 10 Complete a race in the 2015 Honda #15 Rahal Letterman Lanigan Racing IndyCar on Indianapolis
Forza Triple Crown 25 Complete the One Down, First Time, and Street Legal Achievements
Setting Pace 10 Lead for a total of 50 miles
Chase Car 15 Lead for a total of 100 miles
Modified 15 Finish in 1st place with all Mod Types equipped
Home Field 10 Use a Track Specialist Crew Mod on the track this Mod states
Mod Buff 15 Collect 250 Amount of Mods
Kickback 10 Earn 100% credit bonus from Mods in a single race
Up to the Challenge 10 Finish 1st using the Suggested Line Off, Cockpit Camera only Dare Mod
I Dare You 15 Finish 1st using the Back of the Pack Dare Mod
You Shouldn't 20 Finish 1st using the Manual Transmission Dare Mod
Meeting Objectives 10 Complete 30 Race Objectives
Accomplished 15 Complete 60 Race Objectives
Showdown 20 Finish 1st in the Ariel Atom Stig 1-on-1 Showcase
Dodging and Weaving 20 Finish 1st in the Ferrari LaFerrari Passing Challenge Showcase
I Got This 20 Finish 1st in the Formula Ford Cup Factory Spec-Racing Showcase
Just Getting Started 30 Complete the final race of final series in the final Volume
One for the History Books 50 Complete all Car Divisions, all Series, and all Showcases
Showstopper 40 Complete all Showcase Events in the Career
Championship Legend 30 Complete all Championship Series in the Career
Volumes Closed 20 Complete all Volumes in the Career
Spin to Win 10 Do 25 Prize Spins
Takin' a Spin 5 Test Drive any car

Multiplayer Career:
Gaining Experience 10 Complete 100 laps in Multiplayer
Devoted Racer 20 Complete 300 laps in Multiplayer
Nightvision 10 Complete 50 laps at night in Multiplayer
Rain Dancer 10 Complete 50 laps in the rain in Multiplayer
Speaking Up 5 Vote for a track in a Multiplayer Lobby
Racking up the Mileage 20 Drive for 1000 miles in Multiplayer
World Traveler 50 Complete a race on every location in Multiplayer
Down to the Wire 15 Pass for lead to win the race within a second of the finish line in a Multiplayer race
Real Deal 25 Win a race with no assists turned on in a Multiplayer race
Thru the Pack 20 Start Last and Finish 1st in a Multiplayer Race with 24 cars
Giving it a Go 5 Enter your 1st League Event
Joining the Ranks 10 Finish 1st in a League Race

Vriendjes/XBL Gold nodig:
Posting a Selfie 5 Share a Photo
Greatest Moments 5 Share a Replay
Cashing In 20 Earn 50,000 credits from the community using your Design
Making a Name 20 Earn 50,000 credits from the community using your Tune
Unrivaled 20 Beat a 10 Rivals while running with no Assists
Working Artist 10 Share one of your Paints
Working Tuner 10 Share one of your Tunes
Collecting the Checks 10 Earn 50,000 credits from Drivatars

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 11-08-2015 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Die lijst is over het algemeen prima te doen lijkt me, alleen die cheevos voor design/tuning kan weleens een probleem worden aangezien ik geen tijd/zin heb om een goede tune te maken die ook nog eens veel gebruikt wordt door de community. Painten kan ik sowieso niets van :+ .
In FM5 heeft mijn neefje geholpen maar dat heeft heel wat uurtjes gekost voor hij genoeg cr had verdiend met mijn design/tune.
Nog "maar" 4 weekjes wachten . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Yup, helemaal zin in ;) Het is voor sommige cheevos ff afwachten of & hoe snel je die kan halen maar in het ergste geval, heb je toch een mooi GoT topic voor hulp? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Dat is ook weer zo maar dat is van later zorg. Ik ben de eerste tijd na de release toch vooral bezig met mijn career te spelen.
Dat heb ik tot nu toe eigenlijk altijd gedaan met Forza, dus ik zou niet weten waarom het nu anders zou zijn.
Nu nog even wachten wanneer de game beschikbaar is voor pre-download, dat zal wel ergens aan het einde van de maand zijn denk ik zomaar.

Nog even een vraagje: Als je console op stand by staat download hij de game automatisch of moet je hem handmatig starten?

Het is voor mij de eerste keer dat ik een game digitaal pre-order dus ik heb geen idee hoe het precies werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Hij zou automatisch moeten binnenkomen. Volgens de Preview-forums wordt er wel een throttle toepast van ongeveer 4.5GB/uur in standby-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ok thnx voor de info. Ik ben trouwens ook wel benieuwd wat die nieuwe mod feature inhoud. Daar is volgens mij nog niet heel veel over bekend...tenzij ik weer eens iets heb gemist dat kan natuurlijk ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
De Mod Feature is dat je een bepaalde race moet doen en dan extra "hindernissen" kan definieren. Bijvoorbeeld, je krijgt een race en je speelt altijd met alle assists; dan kan je een mod toepassen dat je ineens geen automatische bak hebt maar zelf moet schakelen. Of een mod dat je in 1 rondje 10 bochten perfect moet aansnijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
De credits vind ik weer jammer met die tunes en paints, als ze fm4 systeem gebruiken kan dat nog, maar 50k halen uit gebruikte tunes/paints van fh2 of fm5 is gewoon amper haalbaar, zelfs met een 50 downloads op mijn paint in fh2 had ik pas freelancer status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Zelf ben ik niet heel erg van de race games, toch Forza 5 en FH2 in huis.

Ik "deel" mijn spellen met een vriend en die vind Race games wel erg leuk. Nu ben ik de beroerdste niet en wil ik best voor hem samen Forza 6 halen. Twijfel zelf nu of ik hem zal pre-orderen en welke versie..
Vinden jullie deluxe of ultimate zijn geld waard?

Wat is bijvoorbeeld die autopas? Is dat die 10 euro extra waard?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@Famous; volgens mij is deze vraag al enkele keren besproken hier en/of in het grote Xbox One topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:47

Tortelli

mixing gas and haulin ass

MAX3400 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:20:
Hij zou automatisch moeten binnenkomen. Volgens de Preview-forums wordt er wel een throttle toepast van ongeveer 4.5GB/uur in standby-mode.
Hoe dat met auto downloads gaat weet ik niet, maar als je eenmaal iets aan het downloaden ben loopt hij rond de 4-8MB/s hier. Zet je de XB1 aan gaat hij rond de 10-12MB/s. Helemaal maxxen doet hij mijn 120Mbit lijn nooit (info haal ik vanuit mijn router btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Tortelli schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:41:
[...]

Hoe dat met auto downloads gaat weet ik niet, maar als je eenmaal iets aan het downloaden ben loopt hij rond de 4-8MB/s hier. Zet je de XB1 aan gaat hij rond de 10-12MB/s. Helemaal maxxen doet hij mijn 120Mbit lijn nooit (info haal ik vanuit mijn router btw).
Klopt inderdaad. Het lijkt soms enorm naar beneden te fluctueren maar full games haal ik inderdaad ook binnen met 35 tot 50GB per uur.

Metingen van anderen op de Preview kwamen regelmatig niet boven de 5GB per uur in standby; gemeten via de console's eigen bandwidth tellertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:58:
De Mod Feature is dat je een bepaalde race moet doen en dan extra "hindernissen" kan definieren. Bijvoorbeeld, je krijgt een race en je speelt altijd met alle assists; dan kan je een mod toepassen dat je ineens geen automatische bak hebt maar zelf moet schakelen. Of een mod dat je in 1 rondje 10 bochten perfect moet aansnijden.
Dat klinkt wel geinig, ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Iemand heeft foutje gemaakt op FM.net; de achievements zijn offline gehaald. Voor de mensen die twijfelen aan MAX3400 in "[Xbox one] Forza motorsport 6" is hier even een kopietje :)

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/MK1l83ZjgHc5XQR7eT9uw5bX/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_garage_week_7

Hoppa nieuwe lijst met auto's.
Ik vind het lijstje zelf niet zo spannend helaas. :-)

Nou zie de 1991 Mazda #18 Mazdaspeed 787B staan, dat is dan wel weer gaaf!
De F40 zit er ook bij, maar hopelijk komt de Ferrari F40 Competizione die in FM4 zat ook weer terug.

[ Voor 38% gewijzigd door Poulusma op 12-08-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zit naar die lijst te kijken, hij lijkt niet eens zolang, maar er staan dus al 398 auto's in de lijst.

Voor de geïnteresseerden, gesorteerd op jaar en op merk.
http://1drv.ms/1DMEzJF

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 12-08-2015 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Games waarvoor ik een Xbox one heb.
Forza 6 , Fifa 16, Halo 5 en Gears of war.

Hoewel ik nog wel twijfel aan forza 6.

Horizon 2 was echt geweldig en na Need for speed Underground 2 de leukste race game die ik heb gespeeld.

Toch wil ik eerst nog wel een demo spelen of meer te weten komen hoe het racen aanvoelt.
Forza 5 was voor mij geen succes. Auto's waren veelste zwaar en stug.
hopelijk is forza 6 veel meer een Horizon 2 racer ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Forza 6 zal natuurlijk meer FM5 dan FH2 zijn, de scheiding tussen die 2 is juist het meer sim vs meer arcade niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Pykow schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 16:30:

hopelijk is forza 6 veel meer een Horizon 2 racer ;)
Denk dat je dat kan vergeten; een paar pluspunten die T10 zelf benoemt zijn een nieuwer/geavanceerder physics-model, 3D surfaces (zoals water), en meer opties voor assists/difficulty.

Neemt niet weg dat het wel leuk zou zijn als er meer/veel Tweakers op FM6 komen en met elkaar kunnen gaan racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geen leuk idee om een lijst te gaan maken met tweakers die forza 6 gaan spelen? Zodat je een soort van tweaker cup of iets dergelijks kunt gaan houden. Of gewoon om een paar races met elkaar te rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 17:03:
Is het geen leuk idee om een lijst te gaan maken met tweakers die forza 6 gaan spelen? Zodat je een soort van tweaker cup of iets dergelijks kunt gaan houden. Of gewoon om een paar races met elkaar te rijden
Niet echt... Tenminste, wat hadden in FH2 ook al een club voor Tweakers. In het begin viel het nogal mee hoeveel mensen er in de club kwamen en ook bleven maar op een gegeven moment zag je mensen joinen & leaven binnen een uur puur en alleen voor een achievement.

Ben een beetje bang dat een lijst voor FM6 tot hetzelfde gaat leiden omdat er een paar achievements lijken te zijn die je alleen in goed overleg met sommige andere spelers kan doen.

Geen idee hoe anderen hierover denken maar als er al een lijst komt om elkaar te helpen en met elkaar te racen, lijkt het me pas zinvol na een week na release ofzo. Dan hebben de meesten in ieder geval feeling met het spel, wat geld bij elkaar gespaard en een leuke garage met wat auto's en dan kan je ook makkelijker multiplayer opzetten voor klasse X of voor track Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De achievements lijst is weer terug op FM.net 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4M45H
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-01 15:35
Zijn er ook nog winkels in Nederland die Forza Motorsport 6 Ultimate Edition gaan verkopen of is deze alleen via xbox store te koop? :?

spam

[ Voor 17% gewijzigd door BM op 13-08-2015 07:31 ]

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heb besloten om FM6 nog niet te kopen, ik ga toch eerst maar eens FM5 uitspelen, daar heb ik nog zoveel in te doen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MAX3400
Mars18 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 07:31:
Heb besloten om FM6 nog niet te kopen, ik ga toch eerst maar eens FM5 uitspelen, daar heb ik nog zoveel in te doen.
Die zin klopt niet... Je kan FM6 gewoon preorderen en als je elke dag tot de release ongeveer 2.5 uur FM5 speelt, zou je het spel zo goed als af moeten hebben. :+
D4M45H schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 23:51:
Zijn er ook nog winkels in Nederland die Forza Motorsport 6 Ultimate Edition gaan verkopen of is deze alleen via xbox store te koop? :?
Was een open deur maar het antwoord is: nee. Sterker nog, zelfs op de officiele FM6-forums is er niets over te vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 07:39 ]

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Ik heb ook liever een fysieke ultimate edition.
Maar ik vrees dat die er niet gaat komen in de wereld.

Binnenkort maar eens een pre-order doen op de US store.
Zit er nog verschil in launch data van de US-store en hier in Europa? Zoals bij Project CARS wel het geval was. (2 weken verschil)

• MAX3400
Joostk schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:42:
Ik heb ook liever een fysieke ultimate edition.
Maar ik vrees dat die er niet gaat komen in de wereld.

Binnenkort maar eens een pre-order doen op de US store.
Zit er nog verschil in launch data van de US-store en hier in Europa? Zoals bij Project CARS wel het geval was. (2 weken verschil)
T10 heeft bevestigt (kan even het artikel niet zo snel vinden) dat de Ultimate Edition wereldwijd voor iedereen tegelijk speelbaar zou moeten zijn vanwege de Early Access. De andere edities komen 15 september in de USA, 17 september in Japan en 18 september in overige landen.

Maar om dus op safe te spelen: bestel in de USA ;)

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 10:45 ]

• SinergyX
Vraag me wel af of ze voor die early access al een pre-download in gaan zetten, 5 dagen eerder spelen maar eerst de game nog moeten downloaden, daar betaal ik geen $99 voor :P

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18
Bij mij staat al het een en ander gedownload voor Forza 6. Geen idee wat het precies is......bij jullie ook?

• MAX3400
VFRRijder schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:08:
Bij mij staat al het een en ander gedownload voor Forza 6. Geen idee wat het precies is......bij jullie ook?
Al sinds FM6 te preorderen was, heb ik een placeholder staan van iets van 170MB op mijn One.
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:43:
Vraag me wel af of ze voor die early access al een pre-download in gaan zetten, 5 dagen eerder spelen maar eerst de game nog moeten downloaden, daar betaal ik geen $99 voor :P
Wees blij dat je niet ergens in Idaho-Buiten woont; er zijn regelmatig gamers uit Amerika die zeiken dat hun ISP maar 1.4Mbit kan leveren ofzo en dus een spel moeten downloaden gedurende 3 dagen ofzo. :X

[ Voor 43% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 15:20 ]

• Poulusma
SinergyX schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:43:
Dit is wat Microsoft op de Forza Motorsport 6 site heeft staan :

XBOX ONE GAME EXPECTED TO RELEASE ON 9/10/2015. YOU MAY DOWNLOAD THE GAME FROM XBOX LIVE BEFORE THEN, BUT IT WILL NOT BE PLAYABLE UNTIL 06:01 AM PST ON THE RELEASE DATE.

Lijkt me duidelijk :P

• MAX3400
Dat is voor de simpele zielen onder ons dus 15:01:00 des middags Nederlandsche tijdt :+

• SinergyX
Toch wel inderdaad :P

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:22
MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:19:
[...]

Al sinds FM6 te preorderen was, heb ik een placeholder staan van iets van 170MB op mijn One.

[...]

Wees blij dat je niet ergens in Idaho-Buiten woont; er zijn regelmatig gamers uit Amerika die zeiken dat hun ISP maar 1.4Mbit kan leveren ofzo en dus een spel moeten downloaden gedurende 3 dagen ofzo. :X
Wat een kut leven heb je dan _O- :D

Kan in ieder geval niet wachten op Forza 6

• Poulusma
MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:29:
[...]

Dat is voor de simpele zielen onder ons dus 15:01:00 des middags Nederlandsche tijdt :+
Dat zijn jouw woorden >:)

• MAX3400
Boinkie schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:32:
[...]

Wat een kut leven heb je dan _O- :D

Kan in ieder geval niet wachten op Forza 6
Forza Motorsport 6 is now available for pre-load on Xbox One. Beforehand, purchasing the game would only download a 100 MB placeholder. However, the game was just put up on the Xbox One Store and the final size comes in at 44.37 GB. Considering that Forza Motorsport 6 includes more features and cars, it was always expected to be larger than Forza Motorsport 5's 40.3 GB and Forza Horizon 2's 39 GB sizes. Be sure to download it early because it might take a day or two if you have a slower internet connection.

Forza Motorsport 6 is unrelenting action at simulation speed in the most beautiful and comprehensive racing game of this generation. Collect, customize, and race over 450 Forzavista cars, all with working cockpits and full damage. Compete in epic 24-player races across 26 world-famous locales. Master wet weather and night racing on your road to victory.

/edit: omgerekend dus bijna 71.5 uur non-stop downloaden voor die 1.4Mbit-speler in Idaho _O- _O-
skreppiedoe schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 22:09:
[...]

Dat klinkt wel geinig, ik ben benieuwd!
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CH18vSwWIAAy-g1.jpg
Het lijkt er dus op dat dit een Mod is waarbij je dus een race begint op de 24e plek en geen Rewind krijgt. Je Race Objective kan dan zijn gedefinieerd als "Finish Top 5" en als je dat lukt, krijg je 50% extra credits.

Kan dus aardig oplopen: zeg dat je voor je Race Objective 25K krijgt. Voor je difficulty 30% extra. Eventueel VIP 100% extra. En dan een Mod voor 50% extra.

Aangezien er eerder in dit topic iets over achievements was, lijkt het er dus op dat je je Career dus helemaal kan customizen door Mods toe te passen op tracks / autos wanneer & waar jij dat nodig vindt. Very interesting :)

[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 17:41 ]

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Lijkt me erg mooi ja.

Maar wat ik nog steeds mis in de career is de races langer dan 3 of 4 rondes. Dus races van een half uur lang of iets. Zoals je had in Forza 3.

• skreppiedoe
Als ik bij apps en games kijk staat er nu idd 44,4GB, die is vast binnen :) .

• MAX3400
skreppiedoe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:02:
Xbox One
Forza 6 installed
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uFtrTGhnY40R2EB986zqKJn4/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/TKvRGQpDXD7BwAMnyDa3puVO/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/xDDo3ptpSdaI3MEm3NgaAmEE/thumb.png

Vergeet je de gratis Mazda niet ook ff binnen te trekken? ;)

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:52:
[...]

Xbox One
Forza 6 installed
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Vergeet je de gratis Mazda niet ook ff binnen te trekken? ;)
Dat heb ik gelijk al gedaan natuurlijk :+

• SinergyX
Ik krijg vage melding:
If you have a game disc, insert it now. If this is installing from the Xbox Store, the person who purchased it needs to sign in with the profile they used at purchase.

Staat nu al ~3 uurtjes op 0GB.

Edit, zelfde zie ik nu bij Fifa16 staan, ik laat het nog wel even draaien :P

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 13-08-2015 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

skreppiedoe schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:02:
Heb de XB1 de laatste 2 dagen niet aangehad, volgens mij heeft hij die 44GB dinsdag al gedownload bij mij (ik trek de stekker eruit als ik hem niet gebruik).

Zelfs met vlotte verbinding (200Mbit sinds dinsdag.. toen ik wat downloadsnelheden getest heb op de XB1) gaat je download niet veel harder dan 100 - 110Mbit (met uitschieters naar 14500KB/s, zeg 120Mbit). Duurt het nog een ~55 minuten (krap uur) voordat je hem binnen hebt :P.

Ben de week van de Forza 6 release een 1,5 week op een beurs in Duitsland voor mijn werk....heb wat dat betreft dus niets aan mijn ultimate edition 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Tortelli schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:28:
[...]

Ben de week van de Forza 6 release een 1,5 week op een beurs in Duitsland voor mijn werk....heb wat dat betreft dus niets aan mijn ultimate edition 8)7.
:'( Ik ben de eerste twee dagen van Early Access nog op vakantie en daarna 2 weken extra vakantie voor FM6. Ach, zoveel te doen in het spel; daar komt je VIP & DLC uiteindelijk echt wel van pas om even een inhaalslag te maken qua $$$ ten opzichte van de non-VIPs.
We haven’t spent a lot of time talking about Mods yet, beyond briefly introducing them at E3 2015. If all goes to plan, we’re planning a more detailed breakdown of Mods next week here on Forza channels. We’ll explain what Mods are, the different types of Mods available, and how and where they work in the game then, so be sure to be on the lookout for that information then.

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 15-08-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Helaas geen nieuwe auto's maar wel nieuwe info over het MOD systeem :-)

http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_mods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Poulusma schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 15:14:
Helaas geen nieuwe auto's maar wel nieuwe info over het MOD systeem :-)

http://forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_mods
Mooi, Mods gelden niet voor Rivals Leaderboard! Was even bang, tijdens het lezen, dat we hier weer een oneindige discussie over gingen krijgen op FM.net Wel jammer dat het erop lijkt dat Mods "random" worden uitgereikt tijdens het spelen waardoor het verzamelen van hele specifieke Mods dus best een langdurig proces kan worden. Ben ik er blij mee? Weet ik nog niet; het lijkt me extra overhead in het rijden maar ook zeker een betutteling van de Leaderboards; zolang je een Mod in Career play hebt, komt je tijd alleen nog maar Dirty op de boards...

spoiler:
Kan me ook voorstellen dat je een Mod krijgt na elke race in Career; dat verklaart mogelijk de Achievement dat je 250 van die pestdingen moet verzamelen. Soort van strootje trekken na de chequered flag

Waar ik wel blij van wordt is de cleane interface die ze tonen; heerlijk rustig en "neutrale" kleuren zodat je hopelijk niet te snel last krijgt van over-saturation als je een uur in de menu's zit te klooien en met brandende oogjes dan eindelijk je tune kan gaan testen. :+

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 18-08-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Ik weet het; kicken van topic is niet toegestaan. Maar baal ervan dat FM steeds info lekt die later weer wordt aangepast/weggehaald.

FM6
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/aJa8li50jkBO6WzHJFwhbZRY/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/c5M4X1E7jSxF8i6etUkPHQEq/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/52LgixosxlAdyDxWqOTL6Kmb/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/zA8f8p06wrWntA33JMxAuwhP/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:42

BM

Moderator Spielerij
Zoals te verwachten nemen ze wat elementen van FH2 over. Al moeten ze met FM6 (en volgende versies) oppassen dat ze niet teveel arcade elementen van Horizon gaan overnemen. Die mods zijn leuk hoor, en nu ik weet dat tijden met mods altijd dirty zijn maakt het ook niet zoveel meer uit, maar het moet (even overdreven) geen Need for Speed gaan worden :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
http://www.forzamotorspor...s/fm6_forza_garage_week_8

En de nieuwe waggies van deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerlijk gezegd weinig verassends deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Wel weer veel GT-zaken. Niet erg; ken iemand die daar graag mee gaat rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een btcc, 2 gt3's, een gte, oude lmp1, doemijdiemaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel even een kort vraagje, ik heb gister toch maar de deluxe edition besteld. Nu geeft mijn xbox one bij het games tabblad forza motorsport 6 aan met vooraf besteld eronder. Echter krijg ik hem niet zover om te preloaden. Kun je de deluxe edition pas later preloaden ofzo? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2015 @ 21:08:
heel even een kort vraagje, ik heb gister toch maar de deluxe edition besteld. Nu geeft mijn xbox one bij het games tabblad forza motorsport 6 aan met vooraf besteld eronder. Echter krijg ik hem niet zover om te preloaden. Kun je de deluxe edition pas later preloaden ofzo? :O
De preload is al beschikbaar, mijne staat op 44.3GB. Hij sprint vanzelf opeens op 0GB en dat betekent dat hij gaat downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Een paar dagen terug heb ik net de ultimate edition besteld.
Deze is gedownload maar de game zelf nog niet. Staat wel dat ie 44GB groot is.
Alleen kan ik dat niet binnen 10 minuten in zijn geheel gedownload hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Joostk schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 00:23:
Een paar dagen terug heb ik net de ultimate edition besteld.
Deze is gedownload maar de game zelf nog niet. Staat wel dat ie 44GB groot is.
Alleen kan ik dat niet binnen 10 minuten in zijn geheel gedownload hebben.
Je kan ook via Manage de game weggooien. Uiteindelijk staat de licentie nog steeds op jouw account. Start hierna de One opnieuw op, ga naar Games, scroll helemaal naar rechts en daar staat FM6 als "die mag je installeren". Aanklikken en met grote waarschijnlijkheid gaat 'ie dan wel je 44GB downloaden.

Dit is/was trouwens ook de oplossing bij een aantal mensen met Horizon 2 dat het spel niet wilde doorstarten na de intro-film of dat hun Save-Game niet werd herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

MAX3400 schreef op zaterdag 22 augustus 2015 @ 11:45:
[...]

Je kan ook via Manage de game weggooien. Uiteindelijk staat de licentie nog steeds op jouw account. Start hierna de One opnieuw op, ga naar Games, scroll helemaal naar rechts en daar staat FM6 als "die mag je installeren". Aanklikken en met grote waarschijnlijkheid gaat 'ie dan wel je 44GB downloaden.

Dit is/was trouwens ook de oplossing bij een aantal mensen met Horizon 2 dat het spel niet wilde doorstarten na de intro-film of dat hun Save-Game niet werd herkend.
Ik heb exact hetzelfde als Joost en heb jou voorbeeld gevolgd;
Game verwijderd, XB1 uit, game installeren ("die mag je installeren") en hij download 44GB in ~15 seconden (en een paar carpacks) 8)7.
Pagina: 1 ... 4 ... 27 Laatste