Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-08 15:56
Tortelli schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb exact hetzelfde als Joost en heb jou voorbeeld gevolgd;
Game verwijderd, XB1 uit, game installeren ("die mag je installeren") en hij download 44GB in ~15 seconden (en een paar carpacks) 8)7.
Ik heb het ook op dit moment. Hij zegt dat de game 44GB is maar hij is binnen 15 sec klaar en aan de hoeveelheid gebruikte vrije ruimte te zien installeert hij ook maar een paar 100MB. Mijn vermoeden is dat het op dit moment nog een placeholder is en dat de echte pre load nog moet beginnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Fighting Power op 23-08-2015 17:39 ]

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-09 13:31
MAX3400 schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 13:43:
Ik weet het; kicken van topic is niet toegestaan. Maar baal ervan dat FM steeds info lekt die later weer wordt aangepast/weggehaald.

FM6
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er strak uit. Windows 10 invloeden?

http://wccftech.com/forza...-team-exploring-hololens/

Benieuwd of en wat die hololens toe gaat voegen.
En dat de elite controller liefde van Turn 10 heeft gekregen was me al wel duidelijk geworden uit wat previews van mensen die Forza 6 met de elite controller gespeeld hebben. Ze waren allemaal (erg) positief en schijnbaar kun je met de elite controller strakker sturen dan met de standaard controller.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19:24
Lekker Ventje schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 21:49:
[...]

Ziet er strak uit. Windows 10 invloeden?

http://wccftech.com/forza...-team-exploring-hololens/

Benieuwd of en wat die hololens toe gaat voegen.
En dat de elite controller liefde van Turn 10 heeft gekregen was me al wel duidelijk geworden uit wat previews van mensen die Forza 6 met de elite controller gespeeld hebben. Ze waren allemaal (erg) positief en schijnbaar kun je met de elite controller strakker sturen dan met de standaard controller.
Elite Controller staat allang in pre-order voor mij. Sowieso lijkt het me een erg mooi stukje hardware en als er speciale aandacht voor FM6 in zit, is dat alleen maar meegenomen.

Heb die deeplink uit China even ruw door Translate gehaald voor het volgende resultaat:
Q: "Forza 6" relative to previous work the most prominent feature is what?

Chirs Bishop: There are 26 kinds of new work, weather patterns, including sunny, rainy, cloudy, windy, etc., etc., and there are more than 450 kinds of vehicles, still maintain picture quality 1080P @ 60FPS, and added a new racing stories mode, these are the best new features. As for the simplified Chinese version, in fact, we are already in the synchronous production of Simplified Chinese subtitles in the development of the time, we also hope that the players can continue to support China's "Forza" series. Including the fact, like the Xbox booth at ChinaJoy, we also offer a "Forza6" game demo, I hope you can go look at the demo and give us some suggestions.

Q: What is that, relatively speaking when developing the most troublesome place?

Chirs Bishop: the most trouble is to do those classic cars, there are many classic cars actually are now hard to find, and even if there is, they did have a lot of differences and changes, including car tires as well as the height and width, suspension system, proofread these parts are the most troublesome.

Q: Kinect will "Forza6" what is inside the application?

Chirs Bishop: Only voice control will be used Kinect, the main voice menu.

Q: Just say 1080P @ 60FPS, mean that Xbox One has reached the maximum performance?

Chirs Bishop: We have been trying to do better than "Forza5" speaking, "Forza6" great progress has also been great, from Xbox 360 to Xbox One this is because of a cross-generation platform, so Naturally there will be a big screen breakthrough, but we will continue to challenge real, want to make the most realistic racing game.

Q: Can you give us about a new "racing story" mode?

Chirs Bishop: racing story mode is composed of different chapters, the next time this mode, players of the game can have at least 70 hours, in which there will be a super sports car will have a classic car, etc., we have to wait for a later release specific.

Q: After the Council and Hololens cooperation it? Elite handle it?

Chirs Bishop: Hololens aspect we can not publish new content, only later to speak. But in fact has maintained close ties between the studio, we will certainly be explored further. As elite handle, in fact, behind the extra keys can support by setting the brakes, shift operation, high-end players will like this design, when the elite handle the sale, after a new App release can be realized.

Q: "Forza6" where is your favorite car?

Chirs Bishop: My favorite is the Ford GT, because when we produced, in which the body takes a long time. And I have been to the history of the Ford GT series is very interested in, such as you see on the show before we put it as the iconic car to the exhibition, as well as this year's E3 also has a cool Ford GT heaven.

Q: how do you see now "GT Racing" series and "Forza" series of comparison?

Chirs Bishop: We always welcome this healthy competition. "Forza" series has been focused on the racing video games this definition, we hope to launch fun racing game to the players, so that not only allows more players to learn about racing, but also allow more people like racing like "Forza ʱ??

Q: "Forza" Limited Edition host has the state line version?

Chirs Bishop: This I do not know, but I also want to have ah.

Q: On the Xbox 360 after the old "Forza" game compatible on the Xbox One it?

Chirs Bishop: This is indeed a difficult, difficult because of the problem of copyright car, because you know the copyright of the vehicle may only be signed before a work, but there is no work after the signing of copyright, in which case we would However, use is not blind, but new is always better than one, is not it?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik was aan het kijken voor de FM6 controller maar het zal de Elite controller wel worden. Ziet er goed uit en ligt blijkbaar weer net wat lekkerder in de hand.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Xbox heeft bevestigid dat alle V8 Supercars in Forza 6 zitten.
Fijn om een volledig kampioenschap te kunnen rijden met alle auto's uit hetzelfde jaar. En niet zoals in Forza 5 een gloednieuwe Ford en een verouderde Holden.
http://www.ign.com/articl...=11&utm_campaign=Blogroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
Erg vet :D Hopelijk voegen ze die ook toe aan de class-races online, nu is het enkel D t/m R, maar zou leuk zijn als er ook lobbies zijn uitsluitend voor SuperV8, BTCC of GT3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Voor online races maak ik geen gebruik van die standaard lobbies.
Ik rij al een tijd online via een forum en een car club in Forza 4,5 en Project CARS. Forza 6 wordt gauw ook aan die lijst toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Joostk schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:15:
Voor online races maak ik geen gebruik van die standaard lobbies.
Ik rij al een tijd online via een forum en een car club in Forza 4,5 en Project CARS. Forza 6 wordt gauw ook aan die lijst toegevoegd.
Waar doe je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:09
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxygen.com/IMG/jpg/forza-6-meteo-circuits.jpg
Circuits Forza 6 disponibles de jour (DAY)

Alpes
Brands Hatch
Catalunya
Circuit des Amériques
Daytona
Hockenheim
Indianapolis
Laguna
Le mans
Lime rock
Long beach
Monza
Nurburgring
Prague
Road Atlanta
Rio
Sebring
Silverstone
Spa
Test Track
Top Gear
Watkins Glen
Yas Marina

Circuits Forza 6 disponibles de nuit (NIGHT)

Daytona
Le mans
Nurburgring
Sebring
Spa
Yas Marina

Circuits Forza 6 disponibles sous le soleil couchant (SUNSET/SUNRISE)

Bathurst
Road America
Sonoma

Circuits Forza 6 disponibles sous la pluie (RAIN)

Brands Hatch
Le mans
Nurburgring
Sebring
Silverstone
Spa
Top Gear

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 24-08-2015 12:20 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Er zijn diverse fora met eigen race community, die zetten veelal private lobbies op met 'regels'.

Ook op FM zie je nog wel eens zulke posts langskomen, helaas is dat iets te publiekelijk dat het nog een ram en beuk festijn wordt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
SinergyX schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 12:23:
[...]

Er zijn diverse fora met eigen race community, die zetten veelal private lobbies op met 'regels'.

Ook op FM zie je nog wel eens zulke posts langskomen, helaas is dat iets te publiekelijk dat het nog een ram en beuk festijn wordt.
Ja dat snap ik, zelf rijd ik ook mee met zo'n forum (XBW). Aan het einde van FM5 was het daar nog druk maar na een paar maanden pCARS is het een stuk rustiger geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Baloe reed dacht ik bij Tora, dat is een behoorlijk grote club die veel individuele races doet. Geen idee of zij ook gewoon 'car class' open lobbies houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
In het ergste geval zal je zien dat Martinspire uiteindelijk hier iets gaat organiseren via GoT ofzo. Ben er ook niet vies van om eventueel wat organisatie op me te nemen om met GoT'ers te kunnen racen, ook gezien de instroom van nieuwe One-eigenaren in het andere topic.

Sowieso, maar dat is mijn mening, is het organiseren van races in eigen tijdzone soms een stuk makkelijker dan als je rekening moet gaan houden met 2 of 3 tijdzones (zoals UK t/m Griekenland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ik rijd bij TORA (vind het persoonlijk daar minder leuk worden) en bij TURN als het gaat om de online communites. Zelf race ik bij het team HCR.
Veelal worden daar series georganiseerd zoals GT3, Supercars, NASCAR, Spec series (1 auto bepaalde of geen upgrades). Series bestaan vaak uit 6 races voor 1 seizoen. Maar ook de nodige endurance races zoals 24 uur van Le Mans, Nurburgring en al.
Maar ook wel eenmalige races met een aantal auto's of 1 auto.
Eigenlijk geen open lobbies. Die kan je beter vinden bij de Car Clubs of teams zoals HCR, F4H, Benedict Racing, Griptek of een ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/eBQWIcoxZKtdTZGbNRIA1j52/full.jpg
https://twitter.com/TURN_Media/status/635821150279499777

Gaan we nou eindelijk iets zien/horen over mogelijke fysieke/specials? Beeeeetje laat, imho...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Heb ik net gisteren de normale gepreorderd... :/

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
MK1998NL schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:24:
Heb ik net gisteren de normale gepreorderd... :/
Iets met /care... Toen de preorders open gingen voor FM6 na E3, heb ik meteen online in de Xbox Store gekocht. Vroeger was ik wel van de hoesjes maar tegenwoordig moeten we maar mee in de stroom der digitale vooruitgang. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
Iets met /care... Toen de preorders open gingen voor FM6 na E3, heb ik meteen online in de Xbox Store gekocht. Vroeger was ik wel van de hoesjes maar tegenwoordig moeten we maar mee in de stroom der digitale vooruitgang. ;)
Ik had nog cadeaukaarten liggen waardoor het gratis was :P Meestal is een disc toch goedkoper, en anders vind ik het gewoon leuk om de doosjes op mijn kast te hebben staan :p

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Die steelcase is alleen beschikbaar in Australië.

Zou hem graag willen hebben maar ga niet helemaal een disc laten opsturen vanuit Australië en dan stukken duurder uit zijn dan de digitale pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joostk schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:03:
Die steelcase is alleen beschikbaar in Australië.

Zou hem graag willen hebben maar ga niet helemaal een disc laten opsturen vanuit Australië en dan stukken duurder uit zijn dan de digitale pre-order.
Bathurst en SuperV8 is puur Aussie, gok dat er dan nog een US versie komt met Indiecars (beetje klote moment :P), UK mogelijk een BTCC en EU.. naja, LMP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
DTM :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
De game.released al bijna maar er is nog maar weinig bekend vind ik.
Hoe zit het met upgraden, is dit zelfde gebleven, is er meer te upgraden of zelfde, real life merken of niet. Hoe zit met de livery editor is deze weer nieuwer of zelfde als fm5. Nieuwe game modussen ??
Maar vooral ben ik benieuwd naar het upgraden. Hoop op meer stages, meer merken, meer opties en vooral veel meer optische tuning. Bumpers spoilers etc mag van mij per auto 3x meer. Zeker de wagens met alleen lelijke forza bumper/ spoiler moeten veel meer opties krijgen.
Naja er is nog hoop komende weken.
Alleen jammere is ik hoop dit al sinds fm1... is sindsdien niet veel verandert aan de optische upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Dan zal je ook weer erg teleur gesteld blijven. Want het is geen Need for speed met al die optische upgrades.
Qua livery editor zal die hetzelfde zijn als in FM5. Misschien wat nieuwe vinyls. En je kan vinyls vanuit Forza 5 importeren. Misschien ook wel vanuit Horizon 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joostk schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:21:
Dan zal je ook weer erg teleur gesteld blijven. Want het is geen Need for speed met al die optische upgrades.
Qua livery editor zal die hetzelfde zijn als in FM5. Misschien wat nieuwe vinyls. En je kan vinyls vanuit Forza 5 importeren. Misschien ook wel vanuit Horizon 2.
Uit beide, was al bevestigd, ben ik wel blij mee, heb nog wat leuke FM2 liveries.

In een interview is wel aangegeven dat ze kijken naar de huidige 'kits' op de markt voor auto's, maar verwacht voornamelijk 'nieuwe' auto's die deze kits krijgen, een Supra uit 1988 dus niet.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Kan je ook weer auto´s kopen en verkopen aan de community,net zoals in deel 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
-Nexus- schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:23:
Kan je ook weer auto´s kopen en verkopen aan de community,net zoals in deel 4.
Bizar kleine kans, daar elke auto beschikbaar is en tunes/liveries te delen, zie ik ook het nut daarvan niet in en het is in FM4 nu niet meer dan een money-transfer markt geworden. Zelfde met tunes/liveries verkopen, hebben ze ook al aangegeven dit niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
SinergyX schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:23:
[...]

Uit beide, was al bevestigd, ben ik wel blij mee, heb nog wat leuke FM2 liveries.

In een interview is wel aangegeven dat ze kijken naar de huidige 'kits' op de markt voor auto's, maar verwacht voornamelijk 'nieuwe' auto's die deze kits krijgen, een Supra uit 1988 dus niet.
Neem aan dat je FH2 bedoeld?
Anders heb je pech namelijk, want FM5 en FH2 worden ondersteund :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Poulusma schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 13:52:
[...]

Neem aan dat je FH2 bedoeld?
Anders heb je pech namelijk, want FM5 en FH2 worden ondersteund :*)
Wat denk je zelf? :P oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Naja ik bedoel met bumpers en spoilers dus niet zo als een need for speed. Welke het btw wel veel beter gaat doen qua uiterlijke tuning dan forza. Maar ik bedoel meer echt werkende bumpers en spoilers. Flat floors, diffusers etc. Zoals mensen in het echt ook op hun monsters zetten om te zorgen dat de downforce een 900+pk monster een beetje rijdbaar te maken.
Beetje zoals de time attack series. Die wagens hebben ziekelijke downforce.
Maar al was het maar simpele kitjes van bekende merken met downforce ipv dat je verplicht die lelijk forza downforve bunper en spoiler erop moet zetten als je nog wat grip wilt.
Maar zal idd mijn optische tuning voldoening moeten zoeken in de nieuwe nfs denk ik :(
Daarom is het zo jammer dat ze al die tuner wagens uit fm2 erna weggehaald hebben. Veilside supra met 1000pk. Abflug rx7 noem maar op.
Ach begin weer lichtelijk weg te dromen over hoe gaaf fm2 was...
Naja fingers crossed dat fm6 rijk is aan optische content :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bumper-addon als deze zag je wel op bijna elke auto, dat vond ik al aardig netjes.
http://www.good-win-racin...ges/items/TDRSplitter.JPG

Die forza versies waren ook de enige die werkte (met fixed kg/force ongeachte grootte), al die anderen waren puur cosmetisch.

Al zou ik nog wel graag een racemod willen zien, zoals in GT, wielen breder+kappen etc :)

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2015 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja precies die forza dingen zijn enigste met werkende downforce. Naja das natuurlijk gewoon onzin en zou veel meer opties moeten zijn. Nu zie je qua uiterlijk vaak allemaal zelfde autos alleen dan met ander kleurtje/stickertje.

Ja een racemod zoals gt zou baas zijn. Maar liever wel met keuzes. Eigenlijk zoals nfs laat zien met hun nieuwe game. Volledige widebody voor grotere banden van bestaande merken etc. Ziet er veel meer race waardig uit dan menig wagen in fm1-5.
En meer velgen keuzes incl afstellen van de offset zou echt heel welkom zijn.
Incl drag velgen en banden. Maar dit zal ook wel weer dagdromen zijn vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Wat is dat? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
v8power67 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:05:
Ja precies die forza dingen zijn enigste met werkende downforce. Naja das natuurlijk gewoon onzin en zou veel meer opties moeten zijn. Nu zie je qua uiterlijk vaak allemaal zelfde autos alleen dan met ander kleurtje/stickertje.

Ja een racemod zoals gt zou baas zijn. Maar liever wel met keuzes. Eigenlijk zoals nfs laat zien met hun nieuwe game. Volledige widebody voor grotere banden van bestaande merken etc. Ziet er veel meer race waardig uit dan menig wagen in fm1-5.
Uhhhh FH mag je van mij met NFS vergelijken, maar haal aub uit je hoofd om FM met NFS te vergelijken.
Dat is heiligschennis! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Poulusma schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:29:
[...]

Uhhhh FH mag je van mij met NFS vergelijken, maar haal aub uit je hoofd om FM met NFS te vergelijken.
Dat is heiligschennis! O-)
Ik lees toch echt dat 'ie het over de looks had. Officiele / bekende wide-body's etc. op je auto plakken. NFS heeft/had dat beter voor elkaar. Of het visueel voor iedereen aantrekkelijk is, kan ik niet beoordelen maar ik zou ook best een 34GTR willen rijden in FM met een Veilside kit erop.

Afbeeldingslocatie: http://images.forum-auto.com/mesimages/258002/Nissan-50700.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 15:05:

Ergens kan ik het wel begrijpen, het is wel een .. werk per auto de juiste bodykits te hebben én die ook qua livery te laten werken (zoals bij bv BMW een probleem is met wegvallende/overlappende stukken), terwijl maar een marginaal deel hier echt gebruik van maakt (gros vind zo'n kleurtje/stickertjes al goed genoeg). Widebodies kom je al erg snel in gebied van BTCC/etc auto's, die FM nu ook gewoon heeft, gezien hoeveelheid die er bij komen, zullen ze daar wel te focus op hebben gezet.

En er zitten wel kits in, maar veelal op auto's die jij dan net niet rijd, ik reed altijd BRZ terwijl de 'officiele' kits enkel op de GT86 zaten, veelal moest je al blij zijn dat een auto extra skirts kon krijgen :P Ook zat er best veel Nismo spul in, maar dan weer op bv 370z en niet 350z, wel op de GTR maar niet op de Skyline.

Snap best dat het keuzes en afwegingen zijn, maar ik zou bv best betalen voor een DLC stuk van bodykits en widebodies, maar zit je weer meteen in het vaarwater van liveries en tunes, die zijn daar weer afhankelijk van.

En bij Q&A van FH2 was dit het geval, wat ook wel zal gelden voor FM6.
Customisations are handled on a per-car basis. Some cars (especially popular tuner cars) feature several licensed aftermarket body parts. Several of the vintage cars have classic race style parts. Some of the newer cars include OEM customization parts that allow players to either mimic a specific package offered by the manufacturer or mix and match parts as they see fit."

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 26-08-2015 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Ja ik snap het ook wel idd. Het zijn bijna 500 autos en iedere versie volledig voorzien van een groot raster aan spullen is zwaar werk. Maar al zouden ze het maar in de populaire groepen doen. Japanse drift spullen op de bekende drift wagens. En downforce op de populaire time attack autos.
Maar denk inderdaad dat de doelgroep te klein is.
Maar een dlc zou ik zo voor betalen idd.
Velgen packs en wide body kits spoilers etc.
Enne @ max3400

Dat veilside r34 !!! Ergens 1300pk geloof ik.
_/-\o_ _/-\o_ die zou ik zeer graag willen.
Net als een ztune r34. Die zat wel in pgr3 dikke bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:49:
Enne @ max3400

Dat veilside r34 !!! Ergens 1300pk geloof ik.
_/-\o_ _/-\o_ die zou ik zeer graag willen.
Net als een ztune r34. Die zat wel in pgr3 dikke bak.

Ikke willuh _/-\o_ Probleem: niet legaal in NL en de ongespoten kit kost ongeveer 17K om hier te krijgen. Blijft wel in mijn ongekitte waggie rondtuffen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
Damn das een mooie kit idd!! Maar das ook ee mooie prijs :p en illigaal wegens uitstekende delen zeker ?
Maare varis zit wel in forza op hoop autos als optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:56:
Damn das een mooie kit idd!! Maar das ook ee mooie prijs :p en illigaal wegens uitstekende delen zeker ?
Al een keer opmerking gehad van een agent die mijn taartschep achterop gevaarlijk vond. Heb 'm vriendelijk het telefoonnummer van Mitsubishi gegeven en het officiele part-nummer. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk...

En ja, uitstekende delen van Varis zijn niet legaal in NL. Er is ook een kit zonder uitstekende delen maar dan blijft de auto "minder breed" helaas.

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 26-08-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
MAX3400 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:58:
[...]

Al een keer opmerking gehad van een agent die mijn taartschep achterop gevaarlijk vond. Heb 'm vriendelijk het telefoonnummer van Mitsubishi gegeven en het officiele part-nummer. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk...

En ja, uitstekende delen van Varis zijn niet legaal in NL. Er is ook een kit zonder uitstekende delen maar dan blijft de auto "minder breed" helaas.
Hahah okee ja nederland en regeltjes...
Vind een mooie set en zonder de carbon flapjes lijkt me idd minder staan.
Dit geeft echt een racer gevoel. Vraag me af of het ook daadwerkelijk invloed heeft op downforce etc. Mag je wel hopen voor dat geld haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
v8power67 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 17:00:
[...]

Vind een mooie set en zonder de carbon flapjes lijkt me idd minder staan.
Dit geeft echt een racer gevoel. Vraag me af of het ook daadwerkelijk invloed heeft op downforce etc.
Back on-topic: dus, zo'n Veilside of Varis kit mag wat mij betreft echt wel in games als NFS maar ook FM of pCars zitten. Visueel (voor sommige mensen) een verbetering. Uitdrukking van eigen karakter, so to say. Of het dan ook nog wat doet met de in-game physics, dat zoekt de programmeur maar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:56:
Varis zit inderdaad ingame, maar volgens mij niet te vinden op de Evo en WRX.

Varis op WRX is ook zo gruwelijk vet, 2011 en 2013 kits mat-wit zijn echt mooi. Maarja, iets met geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
MAX3400 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 16:33:
[...]

Ik lees toch echt dat 'ie het over de looks had. Officiele / bekende wide-body's etc. op je auto plakken. NFS heeft/had dat beter voor elkaar. Of het visueel voor iedereen aantrekkelijk is, kan ik niet beoordelen maar ik zou ook best een 34GTR willen rijden in FM met een Veilside kit erop.

[afbeelding]
Iets met appels en peren, weet ook niet wat precies O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
Yes demo op 1 september. En de game is gold. Dus dan zal de preload binnenkort wel gebeuren.
http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gone_gold

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/c1/59/c15925c7-3775-4555-84e4-940a85d76564.jpg?n=FM6_Gone_Gold_Merc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://compass.xboxlive.com/assets/cc/c9/ccc91e26-40be-4dc5-a2f6-2a31e91f1fda.jpg?n=FM6_Gone_Gold_Sebring_wet.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 27-08-2015 17:18 ]

• MAX3400
v8power67 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:16:
Yes demo op 1 september. En de game is gold. Dus dan zal de preload binnenkort wel gebeuren.
http://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm6_gone_gold
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Oh, dinsdag... Dan moet ik gewoon werken... -O-

Wel dezelfde dag als dat ik nieuwe bandjes irl krijg... Kan ik extra hard naar huis rijden...

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 27-08-2015 17:18 ]

• v8power67
Ja ben er heel blij mee. Maakt het wachten tot 10 september draagbaarder.
Tja ik heb op moment het "geluk" niet te hoeven(kunnen) werken.
Hopen dat ze hem zsm online zetten en niet pas weer savonds zoals sommige dlc.

• MAX3400
Tracks:
Autodromo Nazionale Monza
Circuit of the Americas
Hockenheimring
Sonoma Raceway
Watkins Glen
Brands Hatch
Bernese Alps
Circuit de Catalunya
Circuit de Spa Francorchamps
Daytona International Speedway
Indianapolis Motor Speedway
Le Mans Circuit de la Sarthe
Lime Rock Park
Long Beach
Mazda Raceway Laguna Seca
Mount Panorama Circuit (Bathurst)
Nürburgring
Prague
Rio
Road America
Road Atlanta
Sebring International Raceway
Silverstone
Test Track
Top Gear
Yas Marina

Racing in the Rain
Brands Hatch
Nürburgring
Silverstone
Top Gear Track

Racing at Night
Circuit de Spa Franchorchamps
Nürburgring
Yas Marina

Must learn to read |:( |:( |:(

• v8power67
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 17:22:
Tracks:
Autodromo Nazionale Monza
Circuit of the Americas
Hockenheimring
Sonoma Raceway
Watkins Glen
Brands Hatch
Bernese Alps
Circuit de Catalunya
Indianapolis Motor Speedway
Lime Rock Park
Long Beach
Mazda Raceway Laguna Seca
Mount Panorama Circuit (Bathurst)
Nürburgring
Prague
Rio
Road America
Road Atlanta
Silverstone
Test Track
Top Gear
Yas Marina

Racing in the Rain
Brands Hatch
Nürburgring
Silverstone
Top Gear Track

Racing at Night
Circuit de Spa Franchorchamps
Nürburgring
Yas Marina
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44794076

;)

Ach ik mis ook zovaak posts :p
Nou was ik een keertje vroeg ergens mee hahah

[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 27-08-2015 17:29 ]

• Lekker Ventje
Ik kijk uit naar de demo. Ben benieuwd wat er anders is ten opzichte van FM5 wat tunen betreft. Ik ben geen ster in tunen maar kan het al wel voor elkaar krijgen om een auto redelijk rijdbaar te krijgen. Hopelijk hoef ik dat niet opnieuw te leren.

Is het ook bekend welke auto's en circuits er in de demo zitten?

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Het tunen is leuk joh... Dit maakt Forza zoveel beter dan andere console racers...
Mocht je niet willen tunen, dan kan je natuurlijk altijd een set-up van iemand anders downloaden.
Hoe je het ook wil bekijken, een goede tune-set-up op je auto in Forza maakt hem A. Sneller en B. fijner te rijden.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Lekker Ventje
Bullet NL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:20:
Het tunen is leuk joh... Dit maakt Forza zoveel beter dan andere console racers...
Mocht je niet willen tunen, dan kan je natuurlijk altijd een set-up van iemand anders downloaden.
Hoe je het ook wil bekijken, een goede tune-set-up op je auto in Forza maakt hem A. Sneller en B. fijner te rijden.
Tunen is leuk als je er goed in bent en weet welke factoren wat en hoe beïnvloeden.
De reden dat ik me wat meer in het tunen ben gaan verdiepen is vooral omdat het downloaden van een setup me slecht bevallen is. Waar een ander blijkbaar erg blij mee is vind ik nogal eens redelijk ruk. Ik wil vooral grip, de toptijden zijn voor mij toch niet haalbaar. En dan download ik een gripbuild en het is alsof ik zonder spijkerbanden op ijs rij.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Lekker Ventje schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:39:
[...]

Tunen is leuk als je er goed in bent en weet welke factoren wat en hoe beïnvloeden.
De reden dat ik me wat meer in het tunen ben gaan verdiepen is vooral omdat het downloaden van een setup me slecht bevallen is. Waar een ander blijkbaar erg blij mee is vind ik nogal eens redelijk ruk. Ik wil vooral grip, de toptijden zijn voor mij toch niet haalbaar. En dan download ik een gripbuild en het is alsof ik zonder spijkerbanden op ijs rij.
Ik rij redelijk mee, er zijn altijd mensen sneller dan mij, maar als ik er even goed voor ga zitten, het ouwe hoeren door de headset op de achtergrond hou dan wil het wel.

Je moet gewoon even weten van wie je een set-up moet downloaden, ze zijn niet allemaal even goed. Soms moet je de manier van rijden ook aanpassen. En grip alleen is ook niet goed, het moet een mix van alles zijn.... Op sommige banen heb je nu eenmaal meer snelheid nodig, of kan je door relatief minder grip de verloren tijd in de bochten met het optrekken op rechte stukken goed maken.

• MAX3400
Setups zijn vaak gebaseerd op 0 assists. Dan ben je half verplicht een andere rijstijl aan te nemen als je bepaalde assists aan laat staan.

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:45:
Setups zijn vaak gebaseerd op 0 assists. Dan ben je half verplicht een andere rijstijl aan te nemen als je bepaalde assists aan laat staan.
Assists in een racegame? ;) :P Nee toch....
Mijn zoontje van 7 rijd in Forza met assists, papa zet ze allemaal uit ;) :P

• Lekker Ventje
Ik gebruik altijd wel een paar assists, zonder TCS zijn er auto's waar ik nauwelijks mee weg kom door het spinnen.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:26

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 20:04:
[...]

Assists in een racegame? ;) :P Nee toch....
Mijn zoontje van 7 rijd in Forza met assists, papa zet ze allemaal uit ;) :P
Ohw...vandaar dat jij zo'n enorm slechte coureur bent... :9

• MAX3400
TheVMaster schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:09:
[...]

Ohw...vandaar dat jij zo'n enorm slechte coureur bent... :9
Red bitch fight!!! _/-\o_

Maaruh, hotlap competitie dan maar met GoT??

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:14:
[...]

:) lijkt me goed plan......welke editie hebben jullie besteld? IK zag dat de Ultimate versie in de RU store 'maar' 62 euri is...

• MAX3400
TheVMaster schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:16:
[...]

:) lijkt me goed plan......welke editie hebben jullie besteld? IK zag dat de Ultimate versie in de RU store 'maar' 62 euri is...
Ultimate; heb geen leven dus geld over :+

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:18:
[...]

Ultimate; heb geen leven dus geld over :+
Maar eh...in de RU store gehaald ook?

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:14:
[...]

mag ik dan ook meedoen? ;)

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

• MAX3400
TheVMaster schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 21:20:
[...]

Maar eh...in de RU store gehaald ook?
Nein, ik ben zo slim/handig/greedy geweest om tijdens E3 de Xbox Store te openen en gewoon in de USA te kopen. Omgerekend 91 Euro was het toen.
Tuurlijk; you're our special driver :P Maar laten we wel even iedereen de mogelijkheid geven om de eerste week wat cash & cars op te bouwen. Weinig nut om te hotlappen 3 minuten na release op een regenachtig Spa (alhoewel dat dan wel weer charme heeft).

[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 27-08-2015 21:22 ]

• SinergyX
MAX3400 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 19:45:
En vaak secondair problem, gebaseerd op controllers. Ik heb aantal tunes die geweldig rijden, maar ik hoef maar naar het rempendaal te kijken en heb al een wheellock, zelfs met ABS aan. Forza werkt niet echt lekker met de standaard pendalen en je mist elke vorm van feedback, daarom rij ik ook altijd met TCS/ABS standaard aan. Iets dat ik pCars moet nageven, ondanks sturen ruk is, gas en remmen werkt daar bizar stuk beter.

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Ja ik heb ook de ultimate editie uit de US store gehaald.
Begin der niet aan om moeilijk te doen met RU gift cards of iets.

Jammer toch zeer jammer dat ze de oude R8 LMS erin hebben en niet de nieuwe uit 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
Ook ik heb inmiddels de Ultimate Edition gepreordered O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:42
Hier ook de Ultimate Edition gepreordered.
Ik heb er zin in!
1 September de demo en early access voor preorder vanaf 10 September of heb ik dat verkeerd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:18
Ik ben ook weer van de partij met deze Forza! Wat online races etc lijkt me ook wel weer vet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
dr_dreey schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:29:
1 September de demo en early access voor preorder vanaf 10 September of heb ik dat verkeerd gelezen?
Niet verkeerd gelezen ;) Let wel op dat de demo waarschijnlijk (!!!) pas na 18:00 beschikbaar wordt en early access pas na 15:00 NL tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:34

Winkiller

De Mopperpot

:Y jij zal een referentiepunt voor de meeste van ons zijn, dan volgt dr_dreey en de rest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Winkiller schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:57:
[...]

:Y jij zal een referentiepunt voor de meeste van ons zijn, dan volgt dr_dreey en de rest. ;)
Kan ik niet over oordelen; heb dr_dreey niet in mijn Friendlist staan dus geen idee hoeveel plekken dat nog scheelt op de Leaderboards. :o

/edit: lees net dat ik een nieuw vriendje heb *O* *O* Vanaaf ff leaderboards checken!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/oQtFtXNwLCZpSqAzMdqCVgDU/full.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 28-08-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Winkiller schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:57:
[...]

Meeste? Zeg gerust iedereen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:20:
[...]

Meeste? Zeg gerust iedereen :P
Niet gelijk alle credits uit handen geven, Job moet er wel voor aan het werk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Is de Ultimate editie ook nog na de release te kopen? Ik wil namelijk eerst wat reviews na de release lezen voor ik hem aanschaf. Maar als ik hem aanschaf wil ik hem natuurlijk wel helemaal compleet hebben.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:00:
[...]

/edit: lees net dat ik een nieuw vriendje heb *O* *O* Vanaaf ff leaderboards checken!
[afbeelding]
Haha, aan die gast heb of krijg je ook een hele kluif, vooral als hij er echt voor gaat zitten. :Y
Het is mij in een jaar niet gelukt om een tijd van hem op Indy te evenaren of te verbeteren. :$

[ Voor 12% gewijzigd door Winkiller op 28-08-2015 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Winkiller schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:49:
[...]

Haha, aan die gast heb of krijg je ook een hele kluif, vooral als hij er echt voor gaat zitten. :Y
Het is mij in een jaar niet gelukt om een tijd van hem op Indy te evenaren of te verbeteren. :$
Gewoon zeggen he? Gewoon nu al mijn weekend verzieken :) Ach, ik moet er soms ook voor gaan zitten maar het komt met de jaren...

Ben ik de enige die de toon in dit topic super relaxt & anxious4release vind? Heb wel zin om met een volle GoT-lobby te rijden!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Winkiller schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:49:
[...]

Indy is een K circuit.... Echte mannen rijden in Forza 6 de Nurenburgring, Natuurlijk in het donker, maar ook in de regen! En soms een beetje als het droog is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Bullet NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:21:
[...]

Indy is een K circuit.... Echte mannen rijden in Forza 6 de Nurenburgring Nürburgring, Natuurlijk in het donker, maar ook in de regen! En soms een beetje als het droog is....
:X Was je in de war met Nuremberg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MAX3400 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:26:
[...]

:X Was je in de war met Nuremberg?
EUhhhhhh, jah :D 8)7

Ik heb de Xbox en speel Wold of Tanks, ben een race aan het doen in mijn Tiger II, ik haal de Nuremberg processen door elkaar met Forza 6....

Lul ik me er een beetje goed uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Zolang je straks weer lekker Forza 6 met ons online gaat spelen is het je vergeven Bullet. ;)

@ Winkiller
Met Forza 6 weer nieuwe kansen in de Rivals. d:)b

@MAX3400
Toon is idd relaxed hier in het topic, straks online wordt het zeker weer top, zoals je zegt; anxious 4 release!

PS:
Nog meer mensen aan het twijfelen om een Elite Xbox one controller aan te schaffen?
Ik vind het een mooie controller maar of het nou echt toegevoegde waarde heeft m.b.t. precisie en snellere tijden rijden vraag ik me af.

Cu on track.

[ Voor 16% gewijzigd door dr_dreey op 28-08-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:57:
[...]
Heb wel zin om met een volle GoT-lobby te rijden!! _/-\o_
Wacht maar tot het zo ver is, dan kom je er ook achter dat er alfa mannetjes zijn die alle hulpmiddelen uit willen. Tot ze zelf schade hebben opgelopen en naar de pits moeten voor reparatie en de sessie maar verlaten want als laatste eindigen willen ze beslist niet.Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2565v0i.jpg

Maar hoor mij praten ik heb Forza Motorsport 6 nog niet eens gekocht. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
dr_dreey schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:22:
PS:
Nog meer mensen aan het twijfelen om een Elite Xbox one controller aan te schaffen?
Ik vind het een mooie controller maar of het nou echt toegevoegde waarde heeft m.b.t. precisie en snellere tijden rijden vraag ik me af.
Heb 'm al in preorder staan maar uitlevering staat op begin november pas. Ja, ik kan wel eens iets lekkerder/zwaarder controller gebruiken. En niet alleen voor FM maar ook andere games, komen de aanpassingen in de controls voor mij wel redelijk uit.
Winkiller schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:24:
[...]

Maar hoor mij praten ik heb Forza Motorsport 6 nog niet eens gekocht. :$
Tsk tsk tsk... Je hebt nog een paar weken om statiegeld naar de Jumbo te brengen om die 100 Euries voor de Ultimate bij elkaar te sprokkelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr_dreey
Is de Elite Controller dan pas beschikbaar, damn.
Lijkt me juist een mooie toevoeging voor bijvoorbeeld een semi sim racer als Forza 6, jammer dat ie niet gelijktijdig uitkomt. Maar ik wacht wel met aanschaffen tot ik MAX 3400 niet meer kan bij benen, alvast een mooie smoes voor als je sneller bent. ;)

@Winkiller
So true, huilie huilie, alle assist uit assist is voor arcade racers, bla bla. Met 12 man in de lobby afspreken dat we elkaar laten leven in de eerste bocht van de race. Race start, eerste bocht, mega crash, huilie huilie, restart, kom op ff allemaal terug naar de lobby, haha.
Te herkenbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

dr_dreey schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:22:
@ Winkiller
Met Forza 6 weer nieuwe kansen in de Rivals. d:)b

PS:

Cu on track.
Hoi, Ja op beide opmerkingen, wat die controller betreft blijf ik erg sceptisch, als iemand het tegendeel kan bewijzen zal ik mijn mening herzien maar niet snel overgaan tot aanschaf, ik vindt het belachelijk duur.

@MAX3400, ik zit te denken aan de fysieke versie met VIP digitaal, de Ultimate hoeft van mij niet. Maar ik las vandaag als je de pre-order digitaal hebt je 5 dagen eerder kan starten, ach ik heb geen haast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Winkiller schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:37:
[...]

Hoi, Ja op beide opmerkingen, wat die controller betreft blijf ik erg sceptisch, als iemand het tegendeel kan bewijzen zal ik mijn mening herzien maar niet snel overgaan tot aanschaf, ik vindt het belachelijk duur.

@MAX3400, ik zit te denken aan de fysieke versie met VIP digitaal, de Ultimate hoeft van mij niet. Maar ik las vandaag als je de pre-order digitaal hebt je 5 dagen eerder kan starten, ach ik heb geen haast.
Die 5 dagen eerder geldt alleen bij de ultimate versie. Dus dan gok ik dat je keuze al gemaakt is

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

job115 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:51:
[...]

Die 5 dagen eerder geldt alleen bij de ultimate versie. Dus dan gok ik dat je keuze al gemaakt is
Grrrr. ik had het kunnen weten, wel Job niets is veranderlijker dan de mens, pin me er alleen niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:03
Knalle Arie is er ook bij met Forza 6 (UE), zal ook maar eens online aanhaken heb tot nu toe alleen maar carreer modus gedaan. Een beetje baan vulling kan geen kwaad voor jullie toch? :)

Is het al 1 september? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Marvie op 28-08-2015 22:52 ]

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Marvie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:38:
Knalle Arie is er ook bij met Forza 6, zal ook maar eens online aanhaken heb tot nu toe alleen maar carreer modus gedaan. Een beetje baan vulling kan geen kwaad voor jullie toch? :)
Wel goed je spiegels in de gaten houden, ik rij daar ergens rond 8) .
Ik las dat je dmv het spelen van de demo de nieuwe Ford GT krijgt....toch maar even spelen dan . :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:30:
[...]

EUhhhhhh, jah :D 8)7

Ik heb de Xbox en speel Wold of Tanks, ben een race aan het doen in mijn Tiger II, ik haal de Nuremberg processen door elkaar met Forza 6....

't lukt je aardig.......maar eh... doe je nog een MoaM dit jaar?
MAX3400 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:29:
[...]

Heb 'm al in preorder staan maar uitlevering staat op begin november pas. Ja, ik kan wel eens iets lekkerder/zwaarder controller gebruiken. En niet alleen voor FM maar ook andere games, komen de aanpassingen in de controls voor mij wel redelijk uit.

[...]

Tsk tsk tsk... Je hebt nog een paar weken om statiegeld naar de Jumbo te brengen om die 100 Euries voor de Ultimate bij elkaar te sprokkelen :P
100 euri? Gewoon bij MS Russia halen.....heb ik ook gedaan vanmiddag scheelt 50 euro!!

[ Voor 42% gewijzigd door TheVMaster op 28-08-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Is er toevallig iets bekend over een xbox one bundel met daarin zowel de console s forza 6 en fifa 16? Vorig jaar was deze bundel er wel maar ik kan er nu nog niks over vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Flying Blue schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:16:
Is er toevallig iets bekend over een xbox one bundel met daarin zowel de console s forza 6 en fifa 16? Vorig jaar was deze bundel er wel maar ik kan er nu nog niks over vinden?
Heb je vorig jaar al FM6 & FIFA16 kunnen kopen? Tja, dan weet ik niet of er dit jaar weeeer een bundel komt; begint wel als herhaling qua bundels te klinken. :+ Gezien het feit dat er een exclusive FM6 bundel komt met bijbehorende controller, zal je FIFA16 op/na 18 september los moeten kopen.

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 28-08-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Flying Blue schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:16:
Dat lijkt me erg stuk, aangezien Forza 6 en Fifa 16 er toen nog niet waren..... Volgens mij kwam dat omdat Forza 5 toen al een jaar uit was (iets met launchgame voor de One volgens mij een jaar eerder in de VS)...

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 28-08-2015 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Ik bedoel respectievelijk forza 5 en fifa 15, sorry voor de onduidelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Bullet NL schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:30:
[...]

Praat maar een end weg; was helaas/toevallig aan het racen met Dion von Moltke en Raceboy77. Helaas dropte bij de eerste race al mijn geluid (chat, in-game, etc) dus ik reed een beetje in de verkeerde versnellingen de hele tijd. Daarna nog een poging gewaagd om Raceboy op de Ring bij te houden in een R8. Hij zal wel hebben ingehouden want het scheelde "maar" 38 seconden op de finish.
dr_dreey schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:37:
Is de Elite Controller dan pas beschikbaar, damn.
Lijkt me juist een mooie toevoeging voor bijvoorbeeld een semi sim racer als Forza 6, jammer dat ie niet gelijktijdig uitkomt. Maar ik wacht wel met aanschaffen tot ik MAX 3400 niet meer kan bij benen, alvast een mooie smoes voor als je sneller bent. ;)

@Winkiller
So true, huilie huilie, alle assist uit assist is voor arcade racers, bla bla. Met 12 man in de lobby afspreken dat we elkaar laten leven in de eerste bocht van de race. Race start, eerste bocht, mega crash, huilie huilie, restart, kom op ff allemaal terug naar de lobby, haha.
Te herkenbaar.
Uiteindelijk is skill het belangrijkste; denk niet dat een controller daar het verschil gaat maken tussen jou & mij of iemand anders.

Die no-assist dingen; in FM5 waren er inderdaad lobbies met full-damage zoals de 2.4H van LeMans. Het rare is, omdat je een badge kon krijgen (nog niet eens een achievement) werd er uitermate netjes gereden. Hetzelfde met de 300km van Spa (of iets in die trant). Blijkbaar moet er iets tegenover staan als "koekje" om mensen netjes te laten rijden?
TheVMaster schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:15:
[...]

100 euri? Gewoon bij MS Russia halen.....heb ik ook gedaan vanmiddag scheelt 50 euro!!
Kan je statiegeld ook in Rusland inleveren dan? Is wel iets verder fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:26:
[...]

Praat maar een end weg; was helaas/toevallig aan het racen met Dion von Moltke en Raceboy77. Helaas dropte bij de eerste race al mijn geluid (chat, in-game, etc) dus ik reed een beetje in de verkeerde versnellingen de hele tijd. Daarna nog een poging gewaagd om Raceboy op de Ring bij te houden in een R8. Hij zal wel hebben ingehouden want het scheelde "maar" 38 seconden op de finish.

[...]

Uiteindelijk is skill het belangrijkste; denk niet dat een controller daar het verschil gaat maken tussen jou & mij of iemand anders.

Die no-assist dingen; in FM5 waren er inderdaad lobbies met full-damage zoals de 2.4H van LeMans. Het rare is, omdat je een badge kon krijgen (nog niet eens een achievement) werd er uitermate netjes gereden. Hetzelfde met de 300km van Spa (of iets in die trant). Blijkbaar moet er iets tegenover staan als "koekje" om mensen netjes te laten rijden?

[...]

Kan je statiegeld ook in Rusland inleveren dan? Is wel iets verder fietsen.
Geen probleem denk ik...? :+ Ik heb een virtuele cc bij Neteller.com gehaald tijdje terug (is gratis...gewoon via ideal geld overmaken) en daarmee gewoon betaald bij Microsoftstore.ru

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
Heeft iemand een idee of de auto's die je tijdens je pre-order en bij de Ultimate versie krijgt ook nog ná de release kan kopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Redax op 29-08-2015 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Redax schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:35:
Heeft iemand een idee of de auto's die je tijdens je pre-order en bij de Ultimate versie krijgt ook nog ná de release kan kopen?
Ja & nee. Voor FM5 en FH2 hebben ze bepaalde packs later beschikbaar gemaakt. En met later, bedoel ik echt: meer dan een jaar later. Uiteindelijk, tenzij je nog langer wil wachten, betaal je enkele tientjes meer als je kiest voor "basis game" + "car packs" + "VIP pass" etc. dan als je de Ultimate zou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redax
MAX3400 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:43:
[...]

Ja & nee. Voor FM5 en FH2 hebben ze bepaalde packs later beschikbaar gemaakt. En met later, bedoel ik echt: meer dan een jaar later. Uiteindelijk, tenzij je nog langer wil wachten, betaal je enkele tientjes meer als je kiest voor "basis game" + "car packs" + "VIP pass" etc. dan als je de Ultimate zou kopen.
Bedankt voor je reactie!

Het dilemma is dat ik nog geen Xbox One heb. Ik wil eigenlijk wachten met het kopen van de Xbox en de game tot er goede reviews van de game zijn, maar dan ben ik bang dat tzt bepaalde car packs niet meer te krijgen zijn.

Dan nog een vraagje, is het mogelijk om in de Xbox Store/Marketplace te betalen met Ideal om DLC aan te schaffen? :) Heb er via Google eigenlijk niets over kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Redax schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:51:
[...]

Dan nog een vraagje, is het mogelijk om in de Xbox Store/Marketplace te betalen met Ideal om DLC aan te schaffen? :) Heb er via Google eigenlijk niets over kunnen vinden.
Nope; dat is op dit moment geen mogelijkheid. Het lastige is namelijk dat iDeal een initiatief is van Nederlandse banken en zeer mondjesmaat buiten de grenzen wordt geaccepteerd door webwinkels. Microsoft is een internationaal bedrijf en wil/moet/zal ook een universele manier van betalen hebben om transacties, waar nodig, te traceren of terug te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als je giftcards bij Offgamers koopt kun je die met Ideal betalen.

Pagina: 1 ... 5 ... 27 Laatste