Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:03
Redax schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:51:

Dan nog een vraagje, is het mogelijk om in de Xbox Store/Marketplace te betalen met Ideal om DLC aan te schaffen? :) Heb er via Google eigenlijk niets over kunnen vinden.
Als je vanuit de NL store wilt kopen kan je wel een Paypal account aanmaken en daar je bankrekening aankoppelen. Op die manier heb je ook een soort van iDEAL en kan je direct kopen in de store maar dat geldt alleen voor de NL store dan.

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:03
Zo even een paar gamertags toegevoegd uit deze thread altijd leuk om tijden te vergelijken (komt voor mij vaker neer op een bevestiging dat ik nog veel moet oefenen :))

Xbox Live Knalle Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Redax schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:51:
[...]

Bedankt voor je reactie!

Het dilemma is dat ik nog geen Xbox One heb. Ik wil eigenlijk wachten met het kopen van de Xbox en de game tot er goede reviews van de game zijn, maar dan ben ik bang dat tzt bepaalde car packs niet meer te krijgen zijn.

Dan nog een vraagje, is het mogelijk om in de Xbox Store/Marketplace te betalen met Ideal om DLC aan te schaffen? :) Heb er via Google eigenlijk niets over kunnen vinden.
Heb jij aanleiding om aan te namen dat Forza 6 minder zou zijn dan haar voorgangers?
Forza 6 was na dat ik de presentatie heb gezien eigenlijk een instabuy voor mij.
Blijft de beste racer voor de Xbox..... Project Cars is in de basis wel goed, maar heeft te veel dingentjes...

Ik denk alleen niet dat Forza 6 i.c.m. met een Xbox als Ultimate verkocht gaat worden. Dus voor de carpacks zal je Ultimate los, of een een seasonspass moeten aanschaffen. Waarbij je bij de laatste kans heb dat je bepaalde contact niet hebt omdat het geen Ultimate is.

Wil je save zitten, koop een Xbox (bijvoorbeeld met gamebundel) die naast Forza je tweede keus zou zijn, dan kan je Forza 6 Ultimate los kopen. Dat weet je zeker dat je alles in huis hebt! ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Toch wel benieuwd welke track(s) en wagen(s) er in de demo zitten. Nog een paar dagen wachten en we weten het. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MAX3400 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:43:
[...]

Misschien voor mijn beeldvorming, want ik begrijp het allemaal niet zo scherp op zaterdagavond; racen zonder assists?
[afbeelding]
Houdt dit in dat jij de voorkeur geeft aan Braking Off, Steering Sim, T&SC Off, Shift with Clutch & Sim Damage? If so, count me out voor online racing met je.

Ik heb nu Braking Off, Steering Normal, Traction Only, Shifting Manual (half automatic). Damage zal me gestolen kunnen worden mits ik mijn tegenstanders een beetje ken (als in: sorry, we all fucked up in de eerste bocht).

Dacht dat je in Private Lobbies sowieso kon vastzetten welke assist wel/niet zijn toegestaan. Ben het met je eens dat Assisted Steering en Assisted Braking er wel tussenuit kunnen...

Maar ja, zullen we afwachten of/hoe/welke assists er in FM6 zitten en eventuele voor/tegen-discussie in [Xbox one] Forza motorsport 6 voortzetten? ;)
Braking Off, Steering Normal, Traction Only, Shifting Manual (half automatic).

Hier kan ik me prima in vinden hoor, het gaat mij vooral om de racelijn, de hulp bij het insturen en de automatische remfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:14:
[...]

Braking Off, Steering Normal, Traction Only, Shifting Manual (half automatic).

Hier kan ik me prima in vinden hoor, het gaat mij vooral om de racelijn, de hulp bij het insturen en de automatische remfunctie.
ik zie het grote probleem van de assists niet zo. assisted braking en steering zou voor mij een hoop lol uit het spel halen, en sneller wordt je er zeker niet van. enige hulpje dat je daarentegen wel sneller kan maken (afhankelijk van de auto) is traction.

ik heb zelf alles uit, op de race lijn in de bochten na. en steering op normal.

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24
Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:14:
[...]

We zijn er bijna; racelijn wil ik inderdaad ook nog wel water bij de wijn doen om die uit te zetten als ik met je race. Maar de overige assists? Laat die lekker aan voor de mensen die het echt nodig denken te hebben; ze gaan er absoluut niet sneller mee over het circuit dus na 8 rondjes Nurburgring F1, kijk je alweer tegen hun achterbumper aan :9
job115 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:23:
[...]

enige hulpje dat je daarentegen wel sneller kan maken (afhankelijk van de auto) is traction.

ik heb zelf alles uit, op de race lijn in de bochten na. en steering op normal.
Dan zijn jouw skills uber; zelfs met Traction Control (geen Stability) kom ik nergens bij je in de buurt zoals op Sebring. Vergeet niet dat Traction Control ook remmend werkt; op het moment dat ik officieel wheelspin ga genereren (teveel vermogen) zal de auto de aandrijving/gas ineens afknijpen. Hierdoor rij ik dus nooit op de optimale toeren om een bocht door te komen.

De enige reden waarom ik Traction aan heb: om zaken als een McLaren P1 zonder kleerscheuren over Spa te slepen. In een AWD/FWD boeit Traction me niet maar in RWD heb ik gewoon meer last om 'm in een game op de weg te houden dan IRL.

Helaas zet mijn eigen AWD de TCS weer automagisch aan als ik boven de 70km/h rij of mijn Snow-mode selecteer... Stomme IRL :+

[ Voor 47% gewijzigd door MAX3400 op 29-08-2015 22:28 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Met een controller is tcs uit voor mij niet te doen, zeker niet met de snellere wagens. Dan sta ik na elke bocht achterstevoren . |:(
Tot en met FM4 reed ik met stuur en dat ging veel beter, alleen heb ik geen zin om weer €400 uit te geven voor een nieuw stuur.
Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen gaan zijn met de elite controller omdat je dan volgens mij meer controle hebt over je "throttle"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:30:
Ik ben wel benieuwd wat de ervaringen gaan zijn met de elite controller omdat je dan volgens mij meer controle hebt over je "throttle"
Gaat voor mij weinig uitmaken; heb niet altijd de meest relaxte avonden of levensstijl en als je al met trillende vingers/handen gaat beginnen aan een game, zal die trigger-finger ook niet veel meer doen :F Sowieso weet ik van mezelf dat ik maar 1% van de tijd in games op top-niveau functioneer; de kans dat dat is in een briljante race met 24 GoT'ers in een lobby is dus eigenlijk 0. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik ben door fysieke ongemakken meer een "casual" racer geworden ,dus zo ontspannen mogelijk in een makkelijke stoel Forza spelen dus dan is het al moeilijker om optimaal te "presteren" kwa ronde tijden.
Maar dat neemt niet weg dat ik me uistekend vermaak met Forza.

Plezier is het sleutelwoord voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30
Idem. Mensen die gaan verplichten bepaalde assists uit te zetten join ik al niet meer. Prima dat je het wat serieuzer wilt doen, maar dat is niet aan mij besteed. Qua auto's hou ik het wel liever wat meer gelijk (bijvoorbeeld alleen standaard-auto's), maar kan ik ook nog wel door de vingers zien als het geen 10 seconden per ronde scheelt.

En omdat ik ook de game niet kapot speel en veel andere dingen doe, ga ik ook die banen niet van buiten leren of elke auto tot in de puntjes leren kennen. Dus zonder suggested line of met tuning doe ik al niet.

Ik ken ondertussen al wel bij wie ik wel of niet mee wil doen en dat is verder prima. Maar dan weten jullie tenminste waarom ik de potjes oversla. Ik race voor mn lol en voor de strijd. Niet om mn auto op de baan te kunnen houden en ergens een keer de finish te houden. En ook niet om veel tijd te steken in het leren van de baan of te gaan tunen. Gewoon af en toe wat potjes en dan klaar. Ik heb niet de ambitie om er echt goed in te worden of wedstrijden te gaan doen, dus sla sommige dingen gewoon over.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 29-08-2015 23:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Hmmmm, zoals jij je nu uitspreekt ben je 100% anders dan wanneer jij bijvoorbeeld in een potje Battlefield bezig bent. Lees; zeer fanatiek....

Ik vindt het niet zo heel leuk om de auto's stock te houden, een getunde auto rijd beter, is dus veel beter onder controle te houden dus heb je het gemakkelijker om snellere ronden te rijden. Wil je in een racegame niet racen kan je in mijn ogen beter een gezellige Horizon multiplayer starten en wat doelloos gaan toeren. Overigens wat Testdrive op Hawaii hier erg geschikt voor.

Ik Xbox überhaupt alleen oor de lol, als ik er geen plezier aan zou hebben dat zal hij vannacht nog de deur uit gaan. Je spreekt jezelf ook een beetje tegen, waarom zou het racen voor de lol en de strijd niet op een iets hoger niveau kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Vraag me ook wel af of die Elite controller een wezenlijk verschil maakt (met name in racegames). Vind hem zelf te duur, en door gebrek aan ruimte en animo komt er hier absoluut geen racestuurtje in. Ik zal het dus met een normale Xbone controller moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25
ThomasXIV schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 09:58:
Vraag me ook wel af of die Elite controller een wezenlijk verschil maakt (met name in racegames). Vind hem zelf te duur, en door gebrek aan ruimte en animo komt er hier absoluut geen racestuurtje in. Ik zal het dus met een normale Xbone controller moeten doen.
Mogelijk, maar de meeste die met een controller shift+clutch racen hebben al de XA/BA combinatie, misschien enkel extra voor Y en LB/RB knoppen onderop te mappen.

En de hele assists discussie? Zet het op de settings die jij altijd gebruikt, rij jij op de manier hoe jij het beste over de baan gaat. het zijn niet de assists maar de plek op de baan waar alles fout gaat. Bocht induiken, laat remmen, rijlijnen, daar komen eerder klappen van dan een paar settings. Ik heb een race-opname waar ik met 2 andere auto's 3 rondjes lang bijna bumper aan bumper zit, niet omdat we andere settings hebben, maar omdat we elkaar in leven houden op de baan.

Ze zouden eigenlijk zo'n car indicator moeten hebben, had je vroeger ook in die nascar games, waar je kleine hud had met precies de locatie van andere auto's vlakbij je. Daarmee komen bochten beter, wordt het minder een ramfestijn.
http://static3.gamespot.c...3-609593_20110404_001.jpg
Ding midden onderin.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TheVMaster schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:30:
[...]

Geen probleem denk ik...? :+ Ik heb een virtuele cc bij Neteller.com gehaald tijdje terug (is gratis...gewoon via ideal geld overmaken) en daarmee gewoon betaald bij Microsoftstore.ru
Moet je bij het aanmelden dan ook russische roebels invullen bij Account currency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Mogelijk, maar de meeste die met een controller shift+clutch racen hebben al de XA/BA combinatie, misschien enkel extra voor Y en LB/RB knoppen onderop te mappen.

En de hele assists discussie? Zet het op de settings die jij altijd gebruikt, rij jij op de manier hoe jij het beste over de baan gaat. het zijn niet de assists maar de plek op de baan waar alles fout gaat. Bocht induiken, laat remmen, rijlijnen, daar komen eerder klappen van dan een paar settings. Ik heb een race-opname waar ik met 2 andere auto's 3 rondjes lang bijna bumper aan bumper zit, niet omdat we andere settings hebben, maar omdat we elkaar in leven houden op de baan.
Och, ik race toch wel het liefst tegen lui die soortgelijke settings gebruiken. Uiteindelijk komt het inderdaad gewoon neer op hoe je rijdt. Het is fijn als je elkaar wat ruimte gunt en niet als een idioot een bocht in knalt. Als je je gewoon gedraagt en niet met opzet mensen de baan afrijdt of in de weg zit, is er niet zo veel aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-11-2016
harrytasker schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:39:
[...]

Moet je bij het aanmelden dan ook russische roebels invullen bij Account currency?
Nee daar gewoon Euro invullen

Xbone GT: sv3nnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Monsterpost met ook wat quotes vanuit het X1 topic :o
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 02:49:
Hmmmm, zoals jij je nu uitspreekt ben je 100% anders dan wanneer jij bijvoorbeeld in een potje Battlefield bezig bent. Lees; zeer fanatiek....
Bij BF heb ik geen assists nodig en kan ik van nature al flink meekomen. Bij Forza heb ik wel wat assists nodig, anders kan ik ook niet vooraan meerijden om te strijden voor podium of iets dergelijks. Plus dat ik niet met stuurtje rijdt.
Ik vindt het niet zo heel leuk om de auto's stock te houden, een getunde auto rijd beter, is dus veel beter onder controle te houden dus heb je het gemakkelijker om snellere ronden te rijden. Wil je in een racegame niet racen kan je in mijn ogen beter een gezellige Horizon multiplayer starten en wat doelloos gaan toeren. Overigens wat Testdrive op Hawaii hier erg geschikt voor.
Dus omdat ik geen zin heb in tunen, moet ik maar een andere game doen? Daarom zeg ik al, ik pas bij potjes waar je zonder getunede auto niet mee kunt komen.
Ik Xbox überhaupt alleen oor de lol, als ik er geen plezier aan zou hebben dat zal hij vannacht nog de deur uit gaan. Je spreekt jezelf ook een beetje tegen, waarom zou het racen voor de lol en de strijd niet op een iets hoger niveau kunnen??
Ik zeg al: het gaat om een combinatie van weinig tijd erin willen steken en niet al te serieus willen racen. Dat jij er ook fun in hebt zal best, maar je kunt niet ontkennen dat het ook wel wat serieus wordt met wie de beste setup heeft en zijn auto het beste onder de knie heeft omdat je jezelf zo moeilijk maakt door alles uit te zetten. Dat hoeft van mij gewoon niet.
Bullet NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:39:
De conclusie die je trekt in de laatste alinea begrijp ik niet helemaal. Maar goed, het gaat mij er alleen om dat mijn ervaring is dat sommigen met alle assists aan het voor elkaar krijgen om tijdens de start van een race toch het te verzieken voor de mensen die wel netjes willen rijden. Ik begrijp echt wel dat we niet allemaal even goed hoeven of willen te zijn. Veel mensen met alle assists aan denken de eerste halve ronde mee te kunnen doen, maken ondanks hun assists veel schade door andere mensen een tik uit te delen om vervolgens door het veld naar achteren te zaken. Dan zeg ik dus, maak het voor iedereen gelijk, het is een feit dat je zonder assist sneller bent dan met, laat de gene die dus sneller zijn geen last hebben van de mensen die met assist denken te kunnen rijden.
Allereerst: Jij vindt dat ze daar niet horen te rijden, maar het feit dát ze mee kunnen komen bewijst eigenlijk het tegendeel. Enige wat ze lijkt te ontbreken is ervaring om naast anderen te racen.
Verder zie jij die mensen met assists dus als hindernis. Zeg het ze. En als je er echt zo'n last van hebt: laat ze dan niet meedoen. Het is niet anders dan dat je mensen niet mee laat doen aan je fps-game omdat je anders niet gaat winnen (en in cod heb je er ook last van omdat de tegenstander dan allerlei killstreaks haalt).
Mij maakt het niet uit als we er iemand bij hebben zitten die er minder van bakt. En als ik af en toe een keer slachtoffer wordt van zijn actie, dan is dat jammer maar voor mij geen probleem.

Daarom zeg ik: jij wil het gewoon wat serieuzer en lastiger hebben. Dat is prima, maar dan sla ik die potjes gewoon over. Overigens vind ik het niet erg netjes om al onderscheid te maken tussen mensen die wel of niet aan de top mogen meerijden en eigenlijk al verwacht dat ze fouten gaan maken.
Het is echt niet zo elke race. Forza 5 en haar voorgangers hebben gewoon bewezen dat er veel voorzichter en rustiger wordt gereden als de assists uit zijn. Mijn conclusie is dan dat je veel meer eerlijke en nette potjes krijgt.
Nee, dat is omdat ze er bij de eerste of 2e bocht al naast liggen en je er dus geen last van hebt. Niet omdat men zoveel voorzichtiger gaat rijden. Jij bent ze snel voorbij omdat jij wel weet hoe je hem onder controle moet houden. Daarom heb je geen last meer van de langzame racers.
De meeste mensen doen een racegame om zo snel mogelijk hun eigen ronden te rijden. Het is dan bloed irritant dat je van de baan gejaagd wordt door iemand die ondanks zijn assists op een plek brokken maakt waar hij eigenlijk helemaal niet "hoort" te rijden.
En daar hebben we de "ik ben beter dan anderen en heb last van ze"-prioriteitsgevoel.

Volgens mij is het wel duidelijk waarom ik dan niet meer mee race?
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 02:53:
[...]

Bovendien, het rijden zonder de verkeerde assists is helemaal niet zo moeilijk. Gewoon ff wennen en dan gaat het wel, punt is dat je er een beetje open voor moet staan. Zo moeilijk is het niet, juist auto uitzoeken, de mensen die wat verder in het spel zijn willen je daar vast mee helpen, een goede tune/set-up is ook wel te verkrijgen en verder is het gewoon proberen.
Gewoon ff wennen zegt ie dan. En hoe lang rij jij al zonder assists? Enig idee hoe lang het zal duren voor anderen, die nu bv Forza 6 halen, ook zonder assists mee kunnen doen op het niveau van enkelen hier? Dat maakt het gewoon onrealistisch en overbodig moeilijk als je dergelijke eisen gaat stellen.
Ik zeg al, ik doe mee om zonder veel problemen mijn rondjes te rijden en af en toe eens mee te doen aan de kop.
SinergyX schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:32:
[...]

Dat klinkt weer meer als vinger gymnastiek als dat het echt wat toevoegt voor controller. Ben je daar dan ook echt sneller mee?
En de hele assists discussie? Zet het op de settings die jij altijd gebruikt, rij jij op de manier hoe jij het beste over de baan gaat. het zijn niet de assists maar de plek op de baan waar alles fout gaat. Bocht induiken, laat remmen, rijlijnen, daar komen eerder klappen van dan een paar settings.
Eens
Ik heb een race-opname waar ik met 2 andere auto's 3 rondjes lang bijna bumper aan bumper zit, niet omdat we andere settings hebben, maar omdat we elkaar in leven houden op de baan.
Dus iemand die assists gebruikt kan dat niet?
Ze zouden eigenlijk zo'n car indicator moeten hebben, had je vroeger ook in die nascar games, waar je kleine hud had met precies de locatie van andere auto's vlakbij je. Daarmee komen bochten beter, wordt het minder een ramfestijn.
http://static3.gamespot.c...3-609593_20110404_001.jpg
Ding midden onderin.
Mja deel van het per ongeluk botsen is ook omdat je ze totaal niet ziet. Nou race ik zelf altijd met de camera van achteren waardoor naast me en dicht achter me wel te zien is, maar verder weg of verder opzij bijvoorbeeld ook niet. De racegames van Codemasters hadden ook altijd pijltjes in beeld waar een tegenstander zat of een countdown na het hervatten van je (SP) race. Raar dat dat soort dingen er gewoon niet meer in zitten of niet handig werken.
Lekker Ventje schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 08:54:
[...]

Heb zelf sinds dat ik een Playseat heb al diverse assists uitgezet en het rijdt prima, is inderdaad een kwestie van wennen. Die racelijn mis je eigenlijk niet eens als je een circuit beter leert kennen. Op circuits waar ik niet veel op rij heb ik 'm wel aan maar op favoriete circuits weet je welke bocht gaat komen en wanneer je moet remmen.
Met een playseat maak je het ook al wel erg snel serieus. Plus zo'n stuur/pedalen maakt het wel makkelijker om bijvoorbeeld schakelen aan te zetten en traction control uit. Ik vind racen met controller eigenlijk wel fijner, vooral ook omdat ik dan ook snel kan wisselen naar een andere game (dus even tussendoor wat racen). Plus dat ik hier ook geen plek heb.
Kan niet wachten tot het dinsdag is. En hopelijk is het wel een fatsoenlijke demo en niet zoals Dying Light die het maar een uur doet.
Zal wel gelijk zijn aan vorige Forza demo's, dus lees wat daar in zat ;)
TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 01:13:
[...]

Jij rijdt alleen voor de fun...? Dat is nieuw....volgens mij ben jij bij 1st person shooters een van de fanatiekste.....ik vind (ook al bak ik er niet veel van) dat de assists best uit mogen. Als jij met je auto over de A1 of A2 knalt...dan heb je toch alle 'assists' uit staan......?
Bij mijn auto kan ik niet veel bepalen aan assists :> maar als het een beetje vlot gaat, dan staat ook gewoon de cruise control aan hoor ;)
Verder doe ik elke game om er lol in te hebben. Als het serieus wordt, dan ga ik al snel wat anders doen. En als ik er veel tijd en moeite in moet steken om er goed in te worden om dan pas te strijden voor winst oid, dan kap ik er ook weer mee.
Daarom zit ik ook niet in een clan, daarom speel ik sommige genres ook niet meer en blijf ik games ook geen jaren spelen. De kans is groot dat ik Forza maar een paar weken doe en dan af en toe nog eens tussendoor als iemand dat een keer voorstelt.
Assists zijn voor mij geen must om een racegame leuk te vinden of zelfs zo te moeten spelen. Ik beleef net zo veel lol aan Forza (met enkele assists) als aan NFS, Burnout e.d.
Ik ben fanatiek om te winnen, niet om het zo realistisch of moeilijk mogelijk te maken.
Ik speel Fifa ook gewoon op semi-pro en de meeste singleplayer games op easy of medium uit. Ik kan het mezelf wel moeilijker maken, maar daar beleef ik geen lol aan. Liever het verhaal goed kunnen volgen dan een half uur doen over een sectie omdat er een tegenstander staat met uberreflex en laserzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:34

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 23:15:
Idem. Mensen die gaan verplichten bepaalde assists uit te zetten join ik al niet meer. Prima dat je het wat serieuzer wilt doen, maar dat is niet aan mij besteed. Qua auto's hou ik het wel liever wat meer gelijk (bijvoorbeeld alleen standaard-auto's), maar kan ik ook nog wel door de vingers zien als het geen 10 seconden per ronde scheelt.

En omdat ik ook de game niet kapot speel en veel andere dingen doe, ga ik ook die banen niet van buiten leren of elke auto tot in de puntjes leren kennen. Dus zonder suggested line of met tuning doe ik al niet.

Ik ken ondertussen al wel bij wie ik wel of niet mee wil doen en dat is verder prima. Maar dan weten jullie tenminste waarom ik de potjes oversla. Ik race voor mn lol en voor de strijd. Niet om mn auto op de baan te kunnen houden en ergens een keer de finish te houden. En ook niet om veel tijd te steken in het leren van de baan of te gaan tunen. Gewoon af en toe wat potjes en dan klaar. Ik heb niet de ambitie om er echt goed in te worden of wedstrijden te gaan doen, dus sla sommige dingen gewoon over.
Klinkt wel goed, ik denk dat wij wel een potje kunnen doen straks, moet ik hem eerst nog even kopen.
Voor mij is het belangrijk dat iedereen mee kan komen in een lobby, en niet dat 1 persoon zelf alles bepaald wat betreft settings en of circuits. Ik hoef ook niet steeds bij de eerste 3 te horen alhoewel dat het me wel leuk lijkt ook eens op het ere podium te staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Zo nu en dan met stock auto's rijden kan ook leuk zijn. En anders gewoon als groep de juiste tunes aanraden voor een bepaalde track. Dat is wel iets met forza wat je bij bijvoorbeeld pCars minder hebt, de verschillen tussen de auto's. Maar ik heb ook sinds gisteren forza 6 besteld dus ik zal zo nu en dan ook zeker mee doen met online potjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:02:
Dus iemand die assists gebruikt kan dat niet?
Integendeel, iemand die met bepaalde assists rijd, kent zijn auto en zijn limieten, dus heeft veel meer focus op alles om hem heen. Zet TCS en ABS uit, ben ik 90% van de tijd bezig die wagen op de weg te houden (nee, raceseat en stuur werken juist tegen je, zeker met FM5). Heb ik ze aan staan, weet ik waar ik kan remmen, hoe ik bochten kan nemen, dus ook op mijn tegenstanders letten.

Ik ben trouwens heel makkelijk met zulke regels, zet assists uit en ik rij niet mee. Fifa wordt ook niemand verplicht alle 'cpu assisted' zut uit te zetten, durf ik ook rustig te zeggen dat 90% niet eens meer normaal kan voetballen. Ik rij voor de lol en stukje rivaliteit, niet om m'n e-peen rond te zwaaien hoe goed ik ben zonder assists (en stukje ironie, realistisch hebben genoeg klasses gewoon TCS en ABS toegestaan).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb het ook niet over TCS of ABS.... Daar is werkelijk waar niet zo veel mis mee.
Het gaat mij er om dat ik het heel opmerkelijk vind dat je een racegame gaat spelen terwijl je de XBox laat remmen en sturen.... En dan nog weten de genen die alles aan hebben de meest grote brokken te maken.
Ik ben van mening dat iemand die zonder automatisch sturen en remmen iets voorzichtiger rijd, het komt iets meer op skills en ervaring te recht, zonder alleen maar de rechter (gas) trigger in gedrukt te houden met het idee van we ziel wel wat er van komt...

Niet iedereen is even goed, ik ben de laatste die dit zal ontkennen. Er is overigens ook helemaal niets mis mee dat we niet allemaal op het zelfde niveau racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:31:
[...]

Integendeel, iemand die met bepaalde assists rijd, kent zijn auto en zijn limieten, dus heeft veel meer focus op alles om hem heen. Zet TCS en ABS uit, ben ik 90% van de tijd bezig die wagen op de weg te houden (nee, raceseat en stuur werken juist tegen je, zeker met FM5). Heb ik ze aan staan, weet ik waar ik kan remmen, hoe ik bochten kan nemen, dus ook op mijn tegenstanders letten.
Eens, dat is ook 1 van de redenen om lekker automatisch te schakelen, dan ben je veel meer met de race zelf bezig. En dat is wat ik ook bedoel: die assists leiden mij alleen maar af van de race, waardoor ik niet meer met plezier mee kan rijden.
Ik ben trouwens heel makkelijk met zulke regels, zet assists uit en ik rij niet mee. Fifa wordt ook niemand verplicht alle 'cpu assisted' zut uit te zetten, durf ik ook rustig te zeggen dat 90% niet eens meer normaal kan voetballen. Ik rij voor de lol en stukje rivaliteit, niet om m'n e-peen rond te zwaaien hoe goed ik ben zonder assists (en stukje ironie, realistisch hebben genoeg klasses gewoon TCS en ABS toegestaan).
Haha mja vooral de toerwagens hebben nog wel eens TCS en ABS aan staan. Overigens vind ik het in de lagere klassen niet zo'n probleem om TCS uit te zetten, dan kun je nog lekker driften, maar zodra hoger dan A komt te zitten, is dat eigenlijk niet meer te doen. ABS uit kan nog wel, maar wat me bij het remmen frustreert is dat je altijd de rem niet volledig kunt indrukken omdat ie dan volledig blokkeert (of met ABS in ieder geval ook de bocht voorbij vliegt). Ik snap waarom, maar vind het muf dat je geen ding op je controller kunt instellen dat ie altijd met 80% remt oid.
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:00:
Ik heb het ook niet over TCS of ABS.... Daar is werkelijk waar niet zo veel mis mee.
Daar leek het anders wel op, gezien je andere reacties. Dus die uit, net als automatisch schakelen, racelijn en schade aan.
Het gaat mij er om dat ik het heel opmerkelijk vind dat je een racegame gaat spelen terwijl je de XBox laat remmen en sturen.... En dan nog weten de genen die alles aan hebben de meest grote brokken te maken.
Ik ben van mening dat iemand die zonder automatisch sturen en remmen iets voorzichtiger rijd, het komt iets meer op skills en ervaring te recht, zonder alleen maar de rechter (gas) trigger in gedrukt te houden met het idee van we ziel wel wat er van komt...
Ik snap je punt wbt automatisch sturen en remmen. Ik gebruik dat ook niet. En zelfs NFS is moeilijker dan dat, maar daar kun je ook gewoon rekening mee houden. Gewoon wat meer afstand nemen en desnoods maar uit laten remmen (of op een zeker punt gaan inhalen). Dat is niet veel anders dan dat je van andere tegenstanders niet weet hoe ze rijden en wat ze wel of niet gaan doen als je inhaalt. Als je altijd met hetzelfde clubje rijdt, dan weet je dat vanzelf, maar doet er iemand mee die je niet kent, dan gaat het blijkbaar al snel mis. Is dat dan omdat ie alles automatisch heeft? Lijkt me niet. Keer het ook eens om: hij weet ook niet hoe jij rijdt. Ik ga er niet vanuit dat mensen het expres doen en bij racen heb je ook gewoon van die ongelukkige momenten. Hoort er ook bij, zeg maar ;)
Niet iedereen is even goed, ik ben de laatste die dit zal ontkennen. Er is overigens ook helemaal niets mis mee dat we niet allemaal op het zelfde niveau racen.
Snap ik, maar dan sla ik liever dat soort potjes over ;)

Ik wist trouwens niet dat de Ultimate edition altijd op 10 september unlockte. Snap nu waarom mensen die in de pre-order hadden staan. De beschrijving in de store was ook wat vaag met 15/18 september en dan 10 september in de omschrijving. Maar goed, binnenkort maar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:57

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 12:02:
[..]

Bij mijn auto kan ik niet veel bepalen aan assists :> maar als het een beetje vlot gaat, dan staat ook gewoon de cruise control aan hoor ;)
Verder doe ik elke game om er lol in te hebben.Als het serieus wordt,, dan ga ik al snel wat anders doen. En als ik er veel tijd en moeite in moet steken om er goed in te worden om dan pas te strijden voor winst oid, dan kap ik er ook weer mee.
Deze snap ik even niet. Er is niemand zo fanatiek als jij in Battlefield....en als het in Forza te serieus wordt kap je er mee? :P Lekker makkelijk.....
Daarom zit ik ook niet in een clan, daarom speel ik sommige genres ook niet meer en blijf ik games ook geen jaren spelen. De kans is groot dat ik Forza maar een paar weken doe en dan af en toe nog eens tussendoor als iemand dat een keer voorstelt.
Assists zijn voor mij geen must om een racegame leuk te vinden of zelfs zo te moeten spelen. Ik beleef net zo veel lol aan Forza (met enkele assists) als aan NFS, Burnout e.d.
Ik ben fanatiek om te winnen, niet om het zo realistisch of moeilijk mogelijk te maken.
Maar je speelt games als BF toch ook niet op easy? >:)
Ik speel Fifa ook gewoon op semi-pro en de meeste singleplayer games op easy of medium uit. Ik kan het mezelf wel moeilijker maken, maar daar beleef ik geen lol aan. Liever het verhaal goed kunnen volgen dan een half uur doen over een sectie omdat er een tegenstander staat met uberreflex en laserzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
TheVMaster schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:19:
[...]

Deze snap ik even niet. Er is niemand zo fanatiek als jij in Battlefield....en als het in Forza te serieus wordt kap je er mee? :P Lekker makkelijk.....
Ik ben fanatiek om te winnen, om een goede score neer te zetten. Niet om mn gun regelmatig schoon te maken, mn schoenen goed te strikken en te bepalen welke rupsbanden ik met deze map het beste op mijn tank kan zetten.

Zoals ik al zei: ik ben van nature redelijk goed in shooters en kan leuk meekomen bij andere games, maar hou er niet van om eerst veel moeite te kunnen doen voordat ik eenmaal kan gaan spelen. Verder haat ik het als dingen oneerlijk zijn zoals mensen die een kutverbinding hebben en daar voordeel uit halen (zoals je bij BF4 nog wel eens van me hebt kunnen merken). Of als de balans van de teams niet eerlijk is door alle n00bs bij mijn team te zetten (naast de mensen uit mn party) en alle goeien bij het andere team.

Als iemand me knap neerschiet of een mooi goal tegen scoort, ben ik de eerste om complimenten te geven (naast dat ik ervan baal dat ik dood ben gegaan of een goal achter sta). Het is jammer dat de X1 geen Rocket League heeft, maar daar kun je het bij mij goed zien.

Misschien dat je het niet helemaal begrijpt, maar dat komt vast wel als je je eerste kill maakt in Blops3 :+
[...]

Maar je speelt games als BF toch ook niet op easy? >:)
In eerste instantie heb ik die campaign inderdaad op Easy gedaan. Ik zeg al: dan kun je imo het verhaal het beste volgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 30-08-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Bullet NL schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:00:

Ik denk dat ruim 90% van de mensen die automatisch remmen, sturen etc aan hebben staan heel anders forza spelen( raken wat je raken kan) dan de personen die zo min mogelijk assists aan hebben. Ik heb ooit eens voor de lol alle assists aangezet en ben gaan rijden, was na een bocht of 3 al genezen want dat heeft voor mij niets meer met racen te maken.
Wat mij betreft mogen in online lobbies stuur-en rem assists(behalve ABS) verbannen worden want waar je er offline misschien nog redelijk mee weg kan komen gaat dat niet goed met menselijke opponenten want de een remt eerder/later dan de AI doet, rijden andere lijnen etc.

Iedereen maakt fouten en daar ontkom je niet aan,maar er zit een heel groot verschil tussen iemand die een fout maakt en iemand die zoveel mogelijk auto's eraf rost.

Al met al is de discussie over wel of geen assists een gebed zonder einde en iedereen denkt er het zijne van. Ik blijf in ieder geval met enkele assists rijden (afhankelijk van de klasse) omdat ik me daar het prettigst bij voel.

Weet iemand trouwens hoe laat de demo ongeveer live gaat morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
skreppiedoe schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:55:
Ik denk dat ruim 90% van de mensen die automatisch remmen, sturen etc aan hebben staan heel anders forza spelen( raken wat je raken kan) dan de personen die zo min mogelijk assists aan hebben. Ik heb ooit eens voor de lol alle assists aangezet en ben gaan rijden, was na een bocht of 3 al genezen want dat heeft voor mij niets meer met racen te maken.
Wat mij betreft mogen in online lobbies stuur-en rem assists(behalve ABS) verbannen worden want waar je er offline misschien nog redelijk mee weg kan komen gaat dat niet goed met menselijke opponenten want de een remt eerder dan de AI doet, rijden andere lijnen etc.
Ik denk dat er niet eens zoveel mensen zijn die stuur/rem assists aan hebben staan, al valt die laatste nog wel mee online, dat zij vroeg remmen zie ik niet als een fout, mensen die zelf remmen en dat veel te laat doen zijn daarin niets anders. En de stuur assist volgt redelijk de standaard racelijnen, an sich zitten die nog best goed op de baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Kunnen we die demo al ergens pre-loaden? Ben morgen hele dag op pad en wil wel ff testen als ik thuis kom. Of gewoon via de smart glass doen dan?

Enige hulpmiddelen die ik aan heb is ABS en TCS. ABS zet ik na verloop van tijd wel uit want dan heb je het wel in de vingers. TCS niet, dat vind ik lastig met een controller maar de Logitech G920 komt eraan en die komt in huis. Ben benieuwd hoe het daarmee verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:12:
[...]

Ik denk dat er niet eens zoveel mensen zijn die stuur/rem assists aan hebben staan, al valt die laatste nog wel mee online, dat zij vroeg remmen zie ik niet als een fout, mensen die zelf remmen en dat veel te laat doen zijn daarin niets anders. En de stuur assist volgt redelijk de standaard racelijnen, an sich zitten die nog best goed op de baan.
Vroeg remmen is ook geen fout, verschil in rijstijl klopt beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
2 maanden vakantie gehad, de dag dat de school weer begint komt de demo :/

Enfin, automatisch remmen en sturen moeten ze verbannen vind ik >:) Op games als CoD heb je toch ook geen auto-aim online? Zou wel heel makkelijk zijn. Gewoon ABS, TCS en STM aan en uit laten schakelen, en dan je gearbox (automatic, manual of manual w/ clutch). Dat iemand met alle assists wil rijden en automatic gearbox snap ik nog, maar auto-brake en auto-steering.... koop dan het spel beter niet.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Boinkie schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:25:
Kunnen we die demo al ergens pre-loaden? Ben morgen hele dag op pad en wil wel ff testen als ik thuis kom. Of gewoon via de smart glass doen dan?

Enige hulpmiddelen die ik aan heb is ABS en TCS. ABS zet ik na verloop van tijd wel uit want dan heb je het wel in de vingers. TCS niet, dat vind ik lastig met een controller maar de Logitech G920 komt eraan en die komt in huis. Ben benieuwd hoe het daarmee verloopt.
Ik rij altijd met abs aan en tcs uit. Behalve bij een paar autos die echt niet op straat te houden zijn...

Geen idee of preload beschikbaar is. Hulde aan snel internet ;).

De game zelf is ook nog niet te preloaden geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 22:01

Joostk

Barkrukprofeet

Gisteren kon ik idd nog niks downloaden aan pre-load voor de game zelf.

Zelf rij ik zonder ABS (daar leer je zo mee rijden), geen TCS (tenzij het een GT1/2/3 auto of iets is en afhankelijk van de tune), en STM dat staat ook altijd uit.
Manueel schakelen, niet los de koppeling doen. Maar als straks de Logitech G920 thuis staat ga ik rijden met handmatig en koppeling.

Ik snap best dat mensen met ABS, TCS en al rijden. Als zij dat prettig vinden rijden prima.
Maar auto-steering en auto-braking aan, koop dan geen racespel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulusma
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 11:52
MK1998NL schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:58:

Enfin, automatisch remmen en sturen moeten ze verbannen vind ik >:) Op games als CoD heb je toch ook geen auto-aim online? Zou wel heel makkelijk zijn. Gewoon ABS, TCS en STM aan en uit laten schakelen, en dan je gearbox (automatic, manual of manual w/ clutch). Dat iemand met alle assists wil rijden en automatic gearbox snap ik nog, maar auto-brake en auto-steering.... koop dan het spel beter niet.
Automatic gear snap ik ook niet hoor, je wilt toch controle over je auto hebben?
Als ik automatisch schakelen aanzet mis ik vaak de bocht, omdat er niet op tijd terug geschakeld word.
Ook kan ik met manueel de auto op de een of andere manier ook beter de bocht in zetten. Dat maakt echt qua gevoel een aanzienlijk verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MK1998NL schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:58:

Het is ook vrij lame dat auto-steering/auto-brake, maar hoe veel mensen zie je daar dan mee spelen om het te moeten verbannen? Lekker laten staan, gezien het voor die 5 man toch weinig uitmaakt. Plus dat ze toch niet de hele avond mee zullen doen, dus wat is het probleem nou eigenlijk?

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 31-08-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Poulusma schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:53:
[...]
Automatic gear snap ik ook niet hoor, je wilt toch controle over je auto hebben?
Als ik automatisch schakelen aanzet mis ik vaak de bocht, omdat er niet op tijd terug geschakeld word.
Ook kan ik met manueel de auto op de een of andere manier ook beter de bocht in zetten. Dat maakt echt qua gevoel een aanzienlijk verschil :)
Automatic gaat nog, sommige is schakelen enzo teveel. Bij vrienden merk ik dat wel eens, ze weten dan niet wanneer ze moeten schakelen en knallen dan de begrenzer in. Zelf rij ik ook manueel (zonder koppeling), schakel op gehoor en als ik dan splitscreen doe tegen de zelfde auto ben ik aanzienlijk sneller (met weg rijden dan). Ik rij al jaren manueel dus geen idee of automatic trager is in de bochten :P

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Met assist dacht ik ook dat er bedoeld werd op de TCS en ABS maar auto sturen en remmen mag van mij indd weg :)

Ik doe zelf met koppeling want het is sneller en je kan dan inderdaad ook nog remmen op de motor (kan ook zonder koppeling natuurlijk). Het is gewoon even wennen met controller, koppeling op A zetten en dan met b en x schakelen werkt prima. Bij Pcars bijvoorbeeld weer niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Standaard zit de koppeling op LB dacht ik, remmen + terugschakelen is dan echt een pain in the ass :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Joostk schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:14:
Maar auto-steering en auto-braking aan, koop dan geen racespel zeg.
Kletskoek, sommige mensen hebben een beetje hulp nodig, nou en !?
Blijkbaar vinden de spelbouwers dat ook anders had het er niet ingezeten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Winkiller schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:19:
[...]

Kletskoek, sommige mensen hebben een beetje hulp nodig, nou en !?
Blijkbaar vinden de spelbouwers dat ook anders had het er niet ingezeten. >:)
Anders krijgen ze minder geld :) maar zijn er hier mensen pp tweakers die die assists aan hebben staan? Van sturen en remmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Het is toendertijd in Forza 4 gezet zodat mensen met hun Kinect ook het spel kunnen spelen.
En ja toen kwamen ze er inderdaad achter dat er meer verkocht werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sven Enthoven schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:23:
[...]

maar zijn er hier mensen pp tweakers die die assists aan hebben staan? Van sturen en remmen?
Ja die zijn er, nou en ?! Overigens geld dat niet voor mij maar ik wordt onderhand diep bedroefd van sommige reacties hier. Wat maakt het nou uit of iemand wel of niet met hulpjes rijd, dat moet iedereen toch fijn voor zichzelf weten. Ik heb schakelen overigens meestal wel op automatisch staan, vindt ik handiger.

[ Voor 16% gewijzigd door Winkiller op 31-08-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MK1998NL schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:57:
Automatic gaat nog, sommige is schakelen enzo teveel. Bij vrienden merk ik dat wel eens, ze weten dan niet wanneer ze moeten schakelen en knallen dan de begrenzer in. Zelf rij ik ook manueel (zonder koppeling), schakel op gehoor en als ik dan splitscreen doe tegen de zelfde auto ben ik aanzienlijk sneller (met weg rijden dan). Ik rij al jaren manueel dus geen idee of automatic trager is in de bochten :P
Manueel+clutch is veruit snelste, omdat je de shift-time niet hebt. Sommige tunes zijn gemaakt hiervoor, dus met paddles of autoclutch ben je elke shift ~0.15sec trager. Vind het wel cheapy dat je zo simpel kan schakelen met AB/AX combinatie en daarmee dus pp's wint tov non-clutch mensen die dus een shift-time omlaag moeten halen.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 31-08-2015 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven Enthoven
Winkiller schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:34:
[...]

Ja die zijn er, nou en ?! Overigens geld dat niet voor mij maar ik wordt onderhand diep bedroefd van sommige reacties hier. Wat maakt het nou uit of iemand wel of niet met hulpjes rijd, dat moet iedereen toch fijn voor zichzelf weten. Ik heb schakelen overigens meestal wel op automatisch staan, vindt ik handiger.
Was gewoon benieuwd naar die twee genoemde assists, misschien is t dan een idee om met hun, mits ze dat willen soms in de wat lagere klasses te rijden zodat ze kunnen leren zonder die twee assists, of er met die andere assists wordt gereden dat maakt mij niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
MK1998NL schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:57:
[...]

Ik ben slechthorend, dus op gehoor doen werkt voor mij al niet. En ik rij ook met de camera van buiten omdat ik dat prettiger vindt. Vandaar ook de autoshift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Sven Enthoven schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:14:
[...]

Was gewoon benieuwd naar die twee genoemde assists, misschien is t dan een idee om met hun, mits ze dat willen soms in de wat lagere klasses te rijden zodat ze kunnen leren zonder die twee assists, of er met die andere assists wordt gereden dat maakt mij niet uit
Ik ben benieuwd waarom er onderscheid wordt gemaakt, als de lobby beheerder niets veranderd in de settings van de lobby kunnen de spelers toch gewoon zelf kiezen of ze met of zonder hulpjes rijden.

Toch ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
Winkiller schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:33:
[...]

Ik ben benieuwd waarom er onderscheid wordt gemaakt, als de lobby beheerder niets veranderd in de settings van de lobby kunnen de spelers toch gewoon zelf kiezen of ze met of zonder hulpjes rijden.

Toch ?
Dit dus... laat iedereen zelf kiezen. Ik rij deels met assists uit, deels aan. Hoe dan ook Job115 (aka baloutje) rijdt toch wel van me weg :P . Ik rij voor mijn plezier. Schakelen soms wel manueel, soms lekker automaat. Net waar ik zin in heb. Beetje vreemd hoe hier gekeken word naar mensen die alle assists aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Sven Enthoven schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:23:
[...]

Anders krijgen ze minder geld :) maar zijn er hier mensen pp tweakers die die assists aan hebben staan? Van sturen en remmen?
Ik ken er wel ééntje ja.... O-)
Pannekoek81 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:39:
[...]

Dit dus... laat iedereen zelf kiezen. Ik rij deels met assists uit, deels aan. Hoe dan ook Job115 (aka baloutje) rijdt toch wel van me weg :P . Ik rij voor mijn plezier. Schakelen soms wel manueel, soms lekker automaat. Net waar ik zin in heb. Beetje vreemd hoe hier gekeken word naar mensen die alle assists aan hebben.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het aan hebben staan van assists die je ook in een normale auto aan kunt hebben staan geen issue, maar een stuur en rem assist.....kom op......haal dan geen racer... :X

[ Voor 53% gewijzigd door TheVMaster op 31-08-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:44:
[...]

Manueel+clutch is veruit snelste, omdat je de shift-time niet hebt. Sommige tunes zijn gemaakt hiervoor, dus met paddles of autoclutch ben je elke shift ~0.15sec trager. Vind het wel cheapy dat je zo simpel kan schakelen met AB/AX combinatie en daarmee dus pp's wint tov non-clutch mensen die dus een shift-time omlaag moeten halen.
Dat je sneller bent met manueel + koppeling ligt aan een bug/glitch die al jaren in Forza zit. Is waarschijnlijk iets wat er nooit uit gehaald zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
TheVMaster schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:10:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het aan hebben staan van assists die je ook in een normale auto aan kunt hebben staan geen issue, maar een stuur en rem assist.....kom op......haal dan geen racer... :X
Die heb ik ook niet aan. Automaat soms wel soms niet. In mn eigen auto wel. Dus tja haha. Met Job aantal keer gespeeld en daardoor manueel gaan rijden. Kans op winnen blijft 0 :+

Maar hoe hier erop gereageerd word is wel jammer. Dingen als abs en TCS heb ik wel aan. Ideale lijn ook.

Maar als iemand alles aan willen hebben. Prima. Zijn of haar keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:10:
Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/25ip65i.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/15ez3u8.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ja Rik....dat meen ik serieus. Hoe moeilijk is het om te leren remmen en gas geven. Begin dan (zoals eerder al is geroepen) gewoon in een lagere klasse.....
Pannekoek81 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:10:
[...]

Die heb ik ook niet aan. Automaat soms wel soms niet. In mn eigen auto wel. Dus tja haha. Met Job aantal keer gespeeld en daardoor manueel gaan rijden. Kans op winnen blijft 0 :+

Maar hoe hier erop gereageerd word is wel jammer. Dingen als abs en TCS heb ik wel aan. Ideale lijn ook.

Maar als iemand alles aan willen hebben. Prima. Zijn of haar keuze.
IK heb die zaken ook aan staan. Daarbij heb je in de gemiddelde middenklasser ABS (en TCS) ook gewoon aanstaan en ideale lijn...maar ik vind auto remmen en auto gasgeven wel van een andere orde...

Waarom rij je dan een race game als je het remmen en gasgeven niet onder de knie krijgt? Ik bak er bij de meeste klasses ook niets van, maar als je het allemaal te hard vindt gaan (en daarom iedere keer de baan uit vliegt) oefen dan flink in de lagere klasse....wordt het racen ook veel leuker van...

[ Voor 54% gewijzigd door TheVMaster op 31-08-2015 16:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
TheVMaster schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:28:
Ja Rik....dat meen ik serieus. Hoe moeilijk is het om te leren remmen en gas geven. Begin dan (zoals eerder al is geroepen) gewoon in een lagere klasse.....
Ik kan je er zo een paar duizend opnoemen, zie ze elke dag op de snelweg en het gros rijd al in de laagste klasse mogelijk :+

Maar wat is nu het probleem? Heb je ooit tegen zo'n persoon geraced? Problemen ondervonden?

Racen is leuk als je kan racen zoals jij dat graag wil, of dit nu met alles aan of alles uit is. Juist het hebben van die opties, maakt het leuk voor iedereen.

Het is btw juist met assisted steering en breaking dat je amper tot niet van de baan kan vliegen, rijden ze al veel beter dan 90% online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

TheVMaster schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:28:
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/24pihcg.jpg
Ik denk er iets anders over, in een gezamenlijke -so called- vrienden lobby moet iedereen mee kunnen komen zonder onderscheid te maken door het uitzetten van hulpjes door de lobby beheerder. Dan kan iedereen voor zich zelf bepalen welke hulpjes aan of uit staan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:45:
[...]

Ik kan je er zo een paar duizend opnoemen, zie ze elke dag op de snelweg en het gros rijd al in de laagste klasse mogelijk :+

Maar wat is nu het probleem? Heb je ooit tegen zo'n persoon geraced? Problemen ondervonden?

Racen is leuk als je kan racen zoals jij dat graag wil, of dit nu met alles aan of alles uit is. Juist het hebben van die opties, maakt het leuk voor iedereen.

Het is btw juist met assisted steering en breaking dat je amper tot niet van de baan kan vliegen, rijden ze al veel beter dan 90% online :P
Ik rij al in de achterhoede, maar wordt dan toch regelmatig van de baas gerost door mensen die gewoon volgas de bocht in vliegen (met de gedachte hij remt automatisch).... 8)7

Voor de rest maakt het inderdaad niet zoveel uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Of mensen met assists rijden moeten ze zelf weten. Zelf vind ik het met assists een stuk minder leuk, daarnaast ga je ook langzamer. Zelfde geldt voor schakelen, kan niet voorstellen dat ik met een automaat ga rijden. Dan valt er niets meer te beleven aan het racen.

Heb wel problemen met de racelijn, mensen die daarmee rijden zijn gewoon een gevaar in online lobby's. Zij zijn zo gefocust op de lijn dat ze niet doorhebben wat er om hun heen gebeurt. Daarnaast remmen ze vaak veel te vroeg en dat is gewoon irritant.

Assists en racelijn uit is gewoon oefenen en sommige mensen zijn liever lui dan moe. Die rijden liever in de middenmoot en laten het echte racen aan zich voorbij gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Racelijn is wel ideaal met endurance races.
Stints van anderhalf uur en je blijft toch als je midden in de nacht een stint rijdt, zien dat er een bocht aankomt.
Maar als je idd remt op wanneer de racelijn zegt dat je moet remmen ben je vaak te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Beltoni schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:51:
Of mensen met assists rijden moeten ze zelf weten. Zelf vind ik het met assists een stuk minder leuk, daarnaast ga je ook langzamer. Zelfde geldt voor schakelen, kan niet voorstellen dat ik met een automaat ga rijden. Dan valt er niets meer te beleven aan het racen.
Dat F1, WTCC, DTM, WRC of de Tour de France is natuurlijk ook geen ruk aan; al die mensen die met half-automaten rijden en soms miljoenen per jaar krijgen betaald. Of die leaseboys met hun 14% hybrides/Tesla's. Volledig van de zotte natuurlijk; in een spel moet het realistischer dan IRL?
Heb wel problemen met de racelijn, mensen die daarmee rijden zijn gewoon een gevaar in online lobby's. Zij zijn zo gefocust op de lijn dat ze niet doorhebben wat er om hun heen gebeurt. Daarnaast remmen ze vaak veel te vroeg en dat is gewoon irritant.
Liever vroeger remmen en anderen niet in de weg zitten (of in mijn zijkant vliegen) dan net te laat remmen en als "nieuwe speler" door 16 man in een lobby belaagd worden want ik kan niet rijden. Je vergeet zeker dat er ook mensen zijn die wel weten hoe het hoort en als ik zie dat je achter me zit en per bocht 0.2s dichterbij komt, mag je er gewoon voorbij ipv dat ik je in een bocht dwars ga zitten.
Assists en racelijn uit is gewoon oefenen en sommige mensen zijn liever lui dan moe. Die rijden liever in de middenmoot en laten het echte racen aan zich voorbij gaan.
Tja, dan ben ik maar liever lui. Op sommige tracks top-500 tijden rijden alsmede sneller rijden dan de T10 Devs, is natuurlijk voor iedereen weggelegd zelfs met bepaalde assists aan. Zal wel in mijn n00b-hoekje gaan zitten zometeen en kijken of er sommige mensen wel met me willen spelen omdat ik in een lobby de vrijheid laat wat er wel/niet aan staat bij elke speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
MAX3400 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:01:
[...]

Dat F1, WTCC, DTM, WRC of de Tour de France is natuurlijk ook geen ruk aan; al die mensen die met half-automaten rijden en soms miljoenen per jaar krijgen betaald. Of die leaseboys met hun 14% hybrides/Tesla's. Volledig van de zotte natuurlijk; in een spel moet het realistischer dan IRL?

[...]

Liever vroeger remmen en anderen niet in de weg zitten (of in mijn zijkant vliegen) dan net te laat remmen en als "nieuwe speler" door 16 man in een lobby belaagd worden want ik kan niet rijden. Je vergeet zeker dat er ook mensen zijn die wel weten hoe het hoort en als ik zie dat je achter me zit en per bocht 0.2s dichterbij komt, mag je er gewoon voorbij ipv dat ik je in een bocht dwars ga zitten.

[...]

Tja, dan ben ik maar liever lui. Op sommige tracks top-500 tijden rijden alsmede sneller rijden dan de T10 Devs, is natuurlijk voor iedereen weggelegd zelfs met bepaalde assists aan. Zal wel in mijn n00b-hoekje gaan zitten zometeen en kijken of er sommige mensen wel met me willen spelen omdat ik in een lobby de vrijheid laat wat er wel/niet aan staat bij elke speler.
Ik associeer Forza nog steeds niet met WTCC/DTM/GT3. Daar rijd ik met pCARS ook met sommige assists aan. Het gaat mij er meer om dat assists in Forza eigenlijk een soort penaly zijn. Je gaat echt een stuk langzamer als je assists aan zet.

Je redenatie op de racelijn is natuurlijk onzin. Het is niet of te vroeg of te laat. Zelf rijd ik liever tegen mensen zonder racelijn omdat ik het idee heb dat zij beter doorhebben wat er om hun heen gebeurt.

Maar je kan dus nog een stuk sneller zijn, als je iets minder lui was :P

Lees mijn stukje en het komt misschien iets te agressief over, dat was niet mijn bedoeling. Het is fijn dat iedereen zich kan vermaken met Forza.
Joostk schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:46:
Racelijn is wel ideaal met endurance races.
Stints van anderhalf uur en je blijft toch als je midden in de nacht een stint rijdt, zien dat er een bocht aankomt.
Maar als je idd remt op wanneer de racelijn zegt dat je moet remmen ben je vaak te vroeg.
Bij nachtraces is de racelijn echt OP. Als iemand hem aanzet dan heeft hij gelijk een groot voordeel. Dat maakt nachtraces gelijk een stuk minder leuk imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Precies, ik snap het wel dat er in een online lobby de racelijn, het automatisch remmen en de stuurhulp uit gaat.... Met de racelijn heb ik nog niet eens zoveel problemen. Maar de racelijn en automatisch remmen? Heel irritant voor de mensen die sneller zijn, er langs willen en van de baan af worden geknald door dat een auto op de meest onmogelijke momenten gaat remmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Joostk schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:46:
Controller misschien, maar met mijn racestuur red ik het meestal maar net, soms kan ik gokken op de bocht en nog iets later remmen, maar een bocht zoals de hairpin op Spa haal ik niet als ik 'in het rode' pas ga remmen.

Balou heeft wel wat tunes van hem omgezet naar 75% rempower, dat scheelt al enorm, maar veel marge heb ik niet (gemis van feedback van de triggers op je pendalen is enorm - helaas wil Thrustmaster niet meewerken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:17:
Maar de racelijn en automatisch remmen? Heel irritant voor de mensen die sneller zijn, er langs willen en van de baan af worden geknald door dat een auto op de meest onmogelijke momenten gaat remmen.
Als je zelf achterop een ander rijd ben je altijd fout, ook in het echte leven. >:)
Dan kijk je maar beter uit je doppen, of je koopt een nieuwe bril. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostk

Joostk

Barkrukprofeet

Beltoni schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:32:
[...]

[...]

Bij nachtraces is de racelijn echt OP. Als iemand hem aanzet dan heeft hij gelijk een groot voordeel. Dat maakt nachtraces gelijk een stuk minder leuk imo.
Ik bedoel als je een endurance race rijdt en een stint moet rijden die om 03:00 uur 's nachts moet rijden in Forza 5. De baan zelf is dan gewoon licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:46:
[...]

Controller misschien, maar met mijn racestuur red ik het meestal maar net, soms kan ik gokken op de bocht en nog iets later remmen, maar een bocht zoals de hairpin op Spa haal ik niet als ik 'in het rode' pas ga remmen.

Balou heeft wel wat tunes van hem omgezet naar 75% rempower, dat scheelt al enorm, maar veel marge heb ik niet (gemis van feedback van de triggers op je pendalen is enorm - helaas wil Thrustmaster niet meewerken).
Dat van later remmen niet alleen. Het is juist tegenwoordig de bedoeling met zoveel mogelijk snelheid de bocht uit te komen en niet zo laat mogelijk te remmen, want dan neem je juist niet veel meer mee.
Net als dat je Apex niet precies in het midden van de bocht zit, maar daar iets voor.

En inderdaad als je met je tuning al volledig regelt dat je nooit je wielen zult blokkeren, is er imo ook weinig meer aan. Dan bouw je je eigen hulpmiddel in, met als verschil dat je iets sneller bent. Net als dat je voertuig met custom setup gewoon als een huis op de weg ligt, zo stabiel en strak. Dan verlaag je ook de moeilijkheidsgraad weer (enige moeilijkheid is het vinden ervan, niet het rijden als je hem eenmaal hebt). Dus wie is er dan eigenlijk bezig met hulpmiddelen?

Daarom vind ik potjes waar de beste wint ipv de snelste wint ook veel leuker (wat er dus op neer komt op inhalen en iemand voorblijven, dan dat je de snelste rondetijden haalt).

Dr moet voor mij wel een strijd blijven op de baan, anders kan ik net zo goed de SP gaan doen.

Plus wat ik al zei: hoe vaak kom je nou eigenlijk iemand tegen die hulpmiddelen gebruikt waar je niet mee kunt leven? Als die meldt wat ie gebruikt, dan is dat toch al voldoende info om mee te doen?

Ik weet in ieder geval dat ik met standaardauto's en een paar hulpmiddelen als schakelen en racelijn toch vrij redelijk mee kan komen als de rest ook standaardauto's gebruikt. En als je naar de leaderboards kijkt, is het behalen van een clean-lap vaak ook meer waard dan een snelle ronde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Winkiller schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:53:
[...]

Als je zelf achterop een ander rijd ben je altijd fout, ook in het echte leven. >:)
Dan kijk je maar beter uit je doppen, of je koopt een nieuwe bril. ;)
In het dagelijks leven misschien. Op het circuit zijn er gewoon regels kunnen brake-tests bestraft worden.
SinergyX schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:46:
[...]

Wat je daar zegt klopt inderdaad wel. Bij Forza 5 voelde je door de trigger rumble precies hoe hard je kon remmen. Met mijn stuur die ik sinds pCARS heb (TX) is dat vrijwel onmogelijk. Zonder ABS rijden is remmen echt puur gokken wat voornamelijk frustratie opwekt.

[ Voor 44% gewijzigd door Beltoni op 01-09-2015 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:37
De demo komt zeker pas in de loop van de middag?
Ik had gehoopt voor het werk nog effe snel een rondje te rijden maar het wordt een hele lange dag vandaag vrees ik voor het half vijf is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 01-09-2015 06:27 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:06
Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 06:26:
Ik had gehoopt voor het werk nog effe snel een rondje te rijden maar het wordt een hele lange dag vandaag vrees ik voor het half vijf is :)
Ja mijn gedachten 😄 Nouja, dan vanavond laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Beltoni schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:32:
[...]
Lees mijn stukje en het komt misschien iets te agressief over, dat was niet mijn bedoeling. Het is fijn dat iedereen zich kan vermaken met Forza.
Het zijn maar lettertjes... Agressief ben je pas als mijn Mercedes SL weet te reduceren tot de maten van een Aygo in FM6 :+

Zal je zien he; allemaal veel blabla over welke assists wel/niet, blijkt FM6 zo goed/slecht te zijn dat we allemaal alles of niets nodig hebben aan assists. _O-
Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 06:26:
Sommige zaken komen/kwamen toch pas na 18:00 NL-tijd? Tenminste, mijn ervaring is dat een aantal games/demo's pas om 09:00 's ochtends PST online komen en wij schelen daar +9 mee dus 9+9=18 ;(

[ Voor 31% gewijzigd door MAX3400 op 01-09-2015 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dat is al bijna 2 september dan voor ons. Maar ben toch niet voor vijf uur thuis. Heb ik een uur om te douchen en eten over zodat ik om zes uur een uur kan gaan wachten tot de download klaar is :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Is er al bekend wat de inhoud van de demo is?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik ben benieuwd naar de demo, nog eventjes wachten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ben zelf ook zeer benieuwd naar FM6.
Als de demo mij bevat, dan ga ik hem volgende maand waarschijnlijk aanschaffen.
Deze maand zit ik al vol qua tijd met Mario maker en Fifa 16.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Tortelli schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:19:
Is er al bekend wat de inhoud van de demo is?.
Ik gok op een regenrace op Brands Hatch en een nachtrace op Sebring. En hopelijk een droge dagrace in Rio. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Het pre-loaden van de volledige game is begonnen !!! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Op 10 september kunnen we toch al spelen met de Ultimate versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:36:
Op 10 september kunnen we toch al spelen met de Ultimate versie?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

BM

Moderator Spielerij
skreppiedoe schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:30:
Het pre-loaden van de volledige game is begonnen !!! :+
Volgens mij heb ik het gros van de game al een hele tijd op m'n harddisk staan, dacht ik toch :)

Benieuwd naar de demo, maar vermoed dat ie niet veel anders zal zijn dan wat ze de laatste tijd op de beurzen getoond hebben.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
Ben een hele tijd uit het wereldje uit geweest, maar nu m'n CPX-adapter aangekomen is, en m'n complete rig dus werkt op de Xbox One kan ik Forza 6 toch niet blijven negeren. hoewel ik normaal niet echt voor digital-only ben zijn de berichten over de Ultimate edition voor €65 in rusland en dergelijke toch wel aanlokkelijk.

Kan iemand me uitleggen hoe ik een spel koop in de Russische store (en dat dan wel met m'n normale gamertag kan gebruiken? Gamertag = "FORZA M", dus iedereen in een online-lobby denkt direct dat ze tegen een echte pro zullen uitkomen, en ik heb de indruk dat ik er minder vaak uitgeramd wordt ;)).
Ik heb paypal en een Mastercard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
BM schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:49:
[...]

Volgens mij heb ik het gros van de game al een hele tijd op m'n harddisk staan, dacht ik toch :)
Voor zover ik weet was dat alleen de "gereserveerde" ruimte die de game nodig heeft op de HDD. Zou raar zijn als de game al te downloaden was voordat hij gold is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verplaatst...

[ Voor 91% gewijzigd door harrytasker op 01-09-2015 11:49 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Is dat een FM6 DLC??? * MAX3400 kijkt naar topictitel...

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 01-09-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:28:
[...]

Is dat een FM6 DLC??? * MAX3400 kijkt naar topictitel...
Oops verkeerde topic 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

FORZAM schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:53:
Ben een hele tijd uit het wereldje uit geweest, maar nu m'n CPX-adapter aangekomen is, en m'n complete rig dus werkt op de Xbox One kan ik Forza 6 toch niet blijven negeren. hoewel ik normaal niet echt voor digital-only ben zijn de berichten over de Ultimate edition voor €65 in rusland en dergelijke toch wel aanlokkelijk.

Kan iemand me uitleggen hoe ik een spel koop in de Russische store (en dat dan wel met m'n normale gamertag kan gebruiken? Gamertag = "FORZA M", dus iedereen in een online-lobby denkt direct dat ze tegen een echte pro zullen uitkomen, en ik heb de indruk dat ik er minder vaak uitgeramd wordt ;)).
Ik heb paypal en een Mastercard.
Je moet met je bestaande Micosoft accountgegevens inloggen;
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heel simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Beltoni schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 00:58:
[...]

In het dagelijks leven misschien. Op het circuit zijn er gewoon regels kunnen brake-tests bestraft worden.
Ik weet het maar dat is hier nu niet aan de orde. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
According to Microsoft the Forza Motorsport 6 demo will allow players to experience wet weather and night-time racing in its native 1080p resolution and 60fps; furthermore the demo will also include the Forzavista mode, wherbey the cars can be viewed up-close and in stunning detail.

That’s not all either; as anyone who plays the Forza Motorsport 6 demo will have the new Fort GT delivered to their garage in Forza Motorsport 6 at no additional cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49
Maar hoelaat komt die nu.. :O

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FORZAM
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-09 15:32
Bullet NL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:51:
[...]

Je moet met je bestaande Micosoft accountgegevens inloggen;
Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Heel simpel
Thx,

heb het denk ik door, maar op het moment dat ik de credits wil kopen krijg ik een error bij het afrekenen: Error
Our system is temporarily unavailable. Please try again later.

Zal dus later nog eens moeten proberen.

Edit:

aankoop van de kaartjes ter waarde van 5000 Roebel lijkt gelukt te zijn. Ik neem aan dat de redeem-codes nu binnen een paar uur in m'n inbox verschijnen?

[ Voor 5% gewijzigd door FORZAM op 01-09-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
Zo zie dat mn x1 vanacht even 52gb heeft gedownload. Das mooi, preload binnen :D
Nu de demo nog zsm. Als ze slim waren hadden ze in de preload een demo sectie erbij gemaakt zodat de demo al meteen werkt zometeen ipv nog moeten downloaden. Zou mooie plus zijn geweest voor ons vroege kopers.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

lol, ik was gister het PSN weer eens aan het vervloeken omdat MGS V weer zo traag als.... binnenkwam, maar kwam dus ws omdat de X1 op de achtergrond FM6 aan het binnenhengelen was :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

v8power67 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:13:
Zo zie dat mn x1 vanacht even 52gb heeft gedownload. Das mooi, preload binnen :D
Nu de demo nog zsm. Als ze slim waren hadden ze in de preload een demo sectie erbij gemaakt zodat de demo al meteen werkt zometeen ipv nog moeten downloaden. Zou mooie plus zijn geweest voor ons vroege kopers.
52Gb wat heeft je Xbox nog meer gedownload dan?
Forza 6 Ultimate is 44gb groot bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:49
Benieuwd wat de demo content is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik gok op de cover auto: nieuwe Ford GT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Tortelli schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:08:
Ik gok op de cover auto: nieuwe Ford GT?
Hoop het wel maar denk het niet; de Ford GT is een gift voor FM6 kopers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:08:
[...]

Hoop het wel maar denk het niet; de Ford GT is een gift voor FM6 kopers...
Iedereen die de demo speelt krijgt de Ford GT toch ook? Dus het zou zo maar kunnen dat die in de demo zit.....we gaan het wel zien later vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
skreppiedoe schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:12:
[...]

Iedereen die de demo speelt krijgt de Ford GT toch ook? Dus het zou zo maar kunnen dat die in de demo zit.....we gaan het wel zien later vandaag.
Zal de demo zo eens ff aan het downloaden zetten....of komt hij pas eind vd middag NL tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
[...]

Zal de demo zo eens ff aan het downloaden zetten....of komt hij pas eind vd middag NL tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09
Bullet NL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:56:
[...]

52Gb wat heeft je Xbox nog meer gedownload dan?
Forza 6 Ultimate is 44gb groot bij mij.
Geen idee... stond dat hij vandaag ong 52gb had gedownload. Misschien niet goed gekeken.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Those who play the demo will be gifted with the new Ford GT upon purchase of the full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
TheVMaster schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:17:
[...]

De demo is er nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Ik ga 'm denk ik gewoon in de winkel kopen, of misschien de Ultimate edition via de Russische store (dat was de goedkoopste optie toch?). Hoe zit het trouwens met dat early access, ik kan zo snel nergens vinden wanneer je dan daadwerkelijk de game kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Hij komt op 1 september, maar dat zal dan wel eind van de middag/avond NL-tijd zijn...
Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste