Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Gewoon een US gift card kopen bij bv offgamers, dan via commerce.microsoft.com op je US-account die kaart claimen, uitgeven op je xboxCAP-Team schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:47:
Hmm maar dan moet je eerst een US adres opgeven alvorens je naar de Paypal pagina gaat
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zie dat je bij het redeemen van een code ook een US adres moet invoeren
[ Voor 70% gewijzigd door CAP-Team op 22-12-2015 14:53 ]
Dat kan natuurlijk ookSinergyX schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:48:
[...]
Gewoon een US gift card kopen bij bv offgamers, dan via commerce.microsoft.com op je US-account die kaart claimen, uitgeven op je xbox
Gears of War Ultimate komt nog in de aanbieding, is bevestigd door Larry HrybbTomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:36:
[...]
Hmm das idd een nette prijs en nog digitaal ook (een voorwaarde wat mij betreft) maar ongeveer even duur als (zonder korting) in de SG store -->SG$ 45,90, dankzij de 15% korting op store credit < 24€ dus
Zeg een 33% korting (who knows
en dan nog de evt 15-25% giftcard korting
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 22-12-2015 15:05 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ey das goed om te horenjustifire schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:01:
[...]
Gears of War Ultimate komt nog in de aanbieding, is bevestigd door Larry Hrybb
Zeg een 33% korting (who knows), heb je hem voor €18,- uit Singapore
![]()
en dan nog de evt 15-25% giftcard korting![]()
Yep, gewoon een Hotel/MacDonalds in een staat waar geen sales tax isCAP-Team schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:50:
Oh oke thanx
Ik zie dat je bij het redeemen van een code ook een US adres moet invoeren
Zoo tycoon vind mijn nichtje van 7 nog wel leuk als ze keer hier is. En ook kings quest episode 1 voor 1,50 meegenomen.
Ik hoor leuke aanbiedingen langskomen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Afgezien van de lijst op de vorige pagina zijn er nog een aantal bevestigde titels die nog aangekondigd moeten worden.Tomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:09:
[...]
Ey das goed om te horenZijn er nog meer games al bekend?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Stelt echt niets voor, als je paypal hebt dat is het eenvoudig te doen. Werkwijze staat ook onderin de topicwaarschuwing.corset schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:28:
Ik ga vanavond maar even kijken voor de US store, of het echt zo simpel is. (en hopelijk simpeler dan bij de PSN store).
Ik hoor leuke aanbiedingen langskomen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zag hetjanvanduschoten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:01:
[...]
Stelt echt niets voor, als je paypal hebt dat is het eenvoudig te doen. Werkwijze staat ook onderin de topicwaarschuwing.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zojuist onderstaande gegevens gebruikt (mcdonalds) om COD BO III te kopen:CAP-Team schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:15:
OK, dus een adres is de staat Alaska heeft geen sales tax
Adresregel 1
1424 Forrest Ave
Plaats
Dover
Staat/provincie
DELAWARE
Land/regio
Verenigde Staten
Postcode
19901-3315
Telefoon
(302) 6742095
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Ah mooi, Fallout 4 dus ookjustifire schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:01:
[...]
Afgezien van de lijst op de vorige pagina zijn er nog een aantal bevestigde titels die nog aangekondigd moeten worden.
Alleen de aanbieding is nog niet live, dus het kan zijn dat het een dag aanbieding is of dat hij volgende week bij de week aanbiedingen zit

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Hehehe hier ook zo. Halo MCC ligt nog steeds te wachten en ben pas net begonnen aan Shadow of MordorTerryb47 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 16:44:
Gewoon even afwachten tot kerst (zul je net zien dat ze de boel weer platleggen, had vorig jaar leuke deals gescoord (Halo MCC en Dragon Age voor -40% geloof ik) maar vooralsnog zit er weinig bij voor me/zijn de kortingen niet zo aantrekkelijk.
Vwb Halo 5; gezien niemand reageert dus geen aanrader?
Lijkt mij een goede deal.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
[ Voor 76% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-12-2015 18:59 ]
Ik had stiekem gehoopt op Rainbow Six Siege of Just Cause 3, maar die zijn nog net te nieuw denk ik.
Dan maar wat kleine games gekocht zoals Resident Evil Revelations 2, Brothers en Back to the Future: The Game. Argentinië is tegenwoordig ook een mooie store om deze koopjes te doen
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
De Hitachi Touro S die ik zelf heb is niet meer te krijgen en het valt me op dat de pricewatch van Tweakers en de prijsvergelijker van HWI allebei niet de mogelijkheid hebben om te filteren op 7200 rpm
Ik doe duidelijk iets niet goed, als ik inlog op de NL store en onderin wissel naar de Singapore store zie ik Tombraider daar staan voor 69,90 dus €45,- Wat doe ik verkeerd?Tomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:37:
Laatst Singapore dollars ingeslagen met 15% korting en dus zojuist Rise of the Tomb Raider voor minder dan 25€ op kunnen pikken. Als t goed is ook nog bijna 5 euro retour via
Op een paar grote frame drops na en de mindere graphics was het idd best een leuke singleplayer, maar voor mij zeker niet de beste van 2015, al had ik dit ook niet verwacht, COD is meer bedoeld voor de multiplayer en die is wel super te noemen, stuk beter dan de 2 vorige delen.giantgiantus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:56:
Ik speel met heel erg veel plezier de singleplayer van black ops 3. Een van de leukere games in een hele lange tijd. Goed verhaal, lekkere gameplay. Doet niet onder voor echte top games.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Dat zegt iedereen. Maar wat is er dan mis met de single player? Waarom zijn mensen lyrisch over andere games met slechtere verhalen etc? Alleen maar de slechte naam?danplo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:59:
[...]
Op een paar grote frame drops na en de mindere graphics was het idd best een leuke singleplayer, maar voor mij zeker niet de beste van 2015, al had ik dit ook niet verwacht, COD is meer bedoeld voor de multiplayer en die is wel super te noemen, stuk beter dan de 2 vorige delen.
Verwijderd
Ik speel ze ook altijd met plezier uit. Op Veteran een uitdaging, speelt altijd soepel en heeft altijd een hilarisch slecht verhaal over een kernbom. Over de top actiefilm waarin je zelf schiet. Prima toch?giantgiantus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:02:
[...]
Dat zegt iedereen. Maar wat is er dan mis met de single player? Waarom zijn mensen lyrisch over andere games met slechtere verhalen etc? Alleen maar de slechte naam?
Wat ik niet snap Is dat mensen zombies leuk vinden. Ik vind dat juist enorm saai en doelloos. Ach ja voor ieder wat wils met CoD. Ze doen toch iets goed met al die kwalitatief goede modussen.
Als ik COD single player speel dan krijg ik een rollercoaster speelervaring en zijn je bewegingen enorm scripted wat je wel of niet mag/kan doen in de levels. Op zich niks mis mee natuurlijk, want ik verwacht dit ook van COD en hierdoor vermaak ik me er uitstekend mee. Verhaal was dit keer voor mijn gevoel een stuk langer dan de vorige delen en is het ook zeker de betere vergeleken de vorige delen, maar het verhaal was voor mij te voorspelbaar en op 1 of ander manier pakte het me niet, waardoor mijn aandacht al snel wegviel.giantgiantus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:02:
[...]
Dat zegt iedereen. Maar wat is er dan mis met de single player? Waarom zijn mensen lyrisch over andere games met slechtere verhalen etc? Alleen maar de slechte naam?
Verder hadden ze die vele verschillende soorten perks weg mogen laten, want de meeste gebruik ik persoonlijk niet eens. Maar goed nogmaals ik vind het geen slecht spel, zeker de muliplayer is tof, maar ik heb betere singleplayer spellen gespeeld, waarschijnlijk zijn mijn verwachtingen anders dan die van jou. Goed toch
Geen idee?rened80 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:58:
[...]
Ik doe duidelijk iets niet goed, als ik inlog op de NL store en onderin wissel naar de Singapore store zie ik Tombraider daar staan voor 69,90 dus €45,- Wat doe ik verkeerd?
Met de korting van 15% op tegoed laatst heb ik omgerekend ongeveer 0,52€ per SG$ betaald. 46,83x0,52=~24,35Item(s)
Rise of the Tomb Raider
Price: $46.83
Quantity: 1
Is me gelukt, heb net the witcher 3 besteld, nu twijfel ik of ik Tombraider zal bestellen met het gevaar dat deze op the Witcher lijkt, of the Forza bundel. Iemand adviesTomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:45:
[...]
Geen idee?
[...]
Met de korting van 15% op tegoed laatst heb ik omgerekend ongeveer 0,52€ per SG$ betaald. 46,83x0,52=~24,35
Ik vond tomb raider helemaal niet lijken op w3. Zelf vond ik TR een van de beste games dit jaar. Speelt heerlijk. De game lijkt erg op de Uncharted serie. W3 vond ik niet echt om door te komen. Clichématig verhaal en de gameplay is in mijn ogen enorm repetitief.rened80 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:08:
[...]
Is me gelukt, heb net the witcher 3 besteld, nu twijfel ik of ik Tombraider zal bestellen met het gevaar dat deze op the Witcher lijkt, of the Forza bundel. Iemand advies
[ Voor 11% gewijzigd door giantgiantus op 22-12-2015 19:19 ]
Verwijderd
In wat denk je dat ze op elkaar lijken?rened80 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:08:
[...]
Is me gelukt, heb net the witcher 3 besteld, nu twijfel ik of ik Tombraider zal bestellen met het gevaar dat deze op the Witcher lijkt, of the Forza bundel. Iemand advies
In niets lijken deze op elkaar, geloof mij.rened80 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:08:
[...]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Overtuigd en besteld. Ik ben benieuwd!Origins schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 19:38:
[...]
In niets lijken deze op elkaar, geloof mij.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Je kan de harddisk en USB 3 casing ook altijd los kopen, is meestal goedkoper. Casing kost iets van 7 euro in China. Heb ook een tijdje gebruik gemaakt van 7200 rpm hdd, via USB 3, dat scheelde best wel qua laad tijden. Nu heb ik een geleende SSD eraan hangen, nog sneller.Mr Magic schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:35:
Iemand nog tips voor een 7200 rpm 2.5" USB 3.0 externe hard disk?
De Hitachi Touro S die ik zelf heb is niet meer te krijgen en het valt me op dat de pricewatch van Tweakers en de prijsvergelijker van HWI allebei niet de mogelijkheid hebben om te filteren op 7200 rpm
Heb zelf een msata 256Gb ssd gekocht voor 55 euro, wacht alleen nog op de USB 3 casing (10 euro), hopelijk gaat dat ook goed werken.
20% korting...nexhil schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:01:
Just cause 3 nu ook in de aanbieding! https://store.xbox.com/en...96-4bab-af34-d055caefe02e Met 2 versies
Niet verkeerd voor zo'n nieuwe game, vind ik zelf
Al heb ik ook Witcher 3 en Black Ops 3 laatst gekocht en nog niet gespeeld :x
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Google: Xbox store parser of lees even de berichten in dit topic. Al zal je die sites waarschijnlijk niks vinden.Phusebox schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:23:
Tot wanneer lopen de deals eigenlijk en is er ergens een lijst? 200 euro store credits in Singapore Dollars to burn.
Al heb ik ook Witcher 3 en Black Ops 3 laatst gekocht en nog niet gespeeld :x
De volgende games aangeschaft:
- The Lego Movie $5,00
- Lego Marvel Superheroes $5,00
- Lego Batman 3 $6,60
- Minecraft $4,99
- Transformers: Devastation $25

Ik heb zo juist drie achievements gehaald (waarvan twee welke ik niet opnieuw kan doen, zonder de game opnieuw te spelen) maar ze unlocken niet
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik dacht er net ook twee gemist te hebben, aangezien ik er m'n op One geen notificatie van gekregen heb maar in de Smartglass app stonden ze wel. Dat eerste valt me overigens de laatste tijd vaker op, notificaties werken niet optimaal in het nieuwe dashboard.Donstil schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:51:
Meer mensen problemen met het unlocken van achievements?
Ik heb zo juist drie achievements gehaald (waarvan twee welke ik niet opnieuw kan doen, zonder de game opnieuw te spelen) maar ze unlocken niet
Xbox Live: R3MC0
Naast Rainbow Six was ik op zoek naar deze met kortingnexhil schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:01:
Just cause 3 nu ook in de aanbieding! https://store.xbox.com/en...96-4bab-af34-d055caefe02e Met 2 versies
Bedankt voor de tip, heb hem nu voor een mooie 33 Euro.
Tot slot toch alvast een pre-order geplaatst voor Tom Clancy's The Division voor een bedrag van 49 euro.
De Alpha was super en smaakt naar meer, dus ik wil deze op zeker spelen.
Ervaar hier het zelfde.R3MC0-NL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:55:
[...]
Ik dacht er net ook twee gemist te hebben, aangezien ik er m'n op One geen notificatie van gekregen heb maar in de Smartglass app stonden ze wel. Dat eerste valt me overigens de laatste tijd vaker op, notificaties werken niet optimaal in het nieuwe dashboard.
Mijn gevoel is als ik een paar keer een screenshot heb gemaakt of filmpje dat na een bepaalde tijd de achievements niet meer in beeld komen, maar dan hoor ik ze wel op mijn Xbox app binnen komen. Lijkt me een bug die hopelijk al bij Microsoft bekend is.
[ Voor 53% gewijzigd door danplo op 23-12-2015 01:46 ]
In de store ?danplo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:49:
Tot slot toch alvast een pre-order geplaatst voor Tom Clancy's The Division voor een bedrag van 49 euro.
De Alpha was super en smaakt naar meer, dus ik wil deze op zeker spelen.
Wil deze nl ook pre-orderen, maar dan wel digitaal.
Helaas staan ze bij mij ook niet in de Smartglass app.R3MC0-NL schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 23:55:
[...]
Ik dacht er net ook twee gemist te hebben, aangezien ik er m'n op One geen notificatie van gekregen heb maar in de Smartglass app stonden ze wel. Dat eerste valt me overigens de laatste tijd vaker op, notificaties werken niet optimaal in het nieuwe dashboard.
Verwijderd
Welk spel? Soms is het spel gewoon brak (BF4 bijv). Soms is Xbox live brak. In het eerste geval ben je de klos. In het tweede geval helpt een hard reset of het spel later opnieuw starten soms. En soms unlocken ze op een random moment. Staan de achievements op 'unlocking' als je de achievementapp op de One opent?Donstil schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:51:
Verwijderd
https://store.xbox.com/nl...9884c#bundleWidgetWrapperjustifire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:37:
[...]
In de store ?
Hoe doe je dat? Ik zie hem toch echt staan voor $48, wat neerkomt op 44 eurodanplo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 00:49:
[...]
Naast Rainbow Six was ik op zoek naar deze met korting![]()
Bedankt voor de tip, heb hem nu voor een mooie 33 Euro.
Zo nu en dan zie ik iets voorbij komen over het goedkoop digitaal games kopen met Singapore dollars.
Het lukt mij helaas niet om de posts te vinden met de exacte uitleg.
Zou iemand mij precies uit kunnen leggen hoe ik middels deze weg aan games kan komen?
Wil graag wat spellen als Tomb Raider voor mijn vrije dagen halen.
Zou jullie zeer dankbaar zijn!
FFXIV: Brawny Brawler
Just Cause 3, dus een brakke game zou zomaar kunnenVerwijderd schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:08:
[...]
Welk spel? Soms is het spel gewoon brak (BF4 bijv). Soms is Xbox live brak. In het eerste geval ben je de klos. In het tweede geval helpt een hard reset of het spel later opnieuw starten soms. En soms unlocken ze op een random moment. Staan de achievements op 'unlocking' als je de achievementapp op de One opent?
Het ging om twee missie unlocks en nog iets in de vrije wereld, vandaar dat ik in ieder geval van de eerste twee zeker weet dat ze zouden moeten unlocken.
Naar de achievementsapp ga ik vanavond even kijken. Op de Smartglass app zijn ze gewoon gesloten helaas, de laatste unlock is van een week geleden zag ik ook net pas.
Xbox One is al herstart, Xbox Live opnieuw ingelogd maar leek niet te helpen.
Heb de game ook al even laten staan (althans ben naar bed gegaan en heb alleen de tv uitgedaan).
Nou ben ik niet echt op jacht naar die Achievements maar iets waar ik zo langs kom en unlock wil ik dan ook wel krijgen natuurlijk.
Ik heb deze helaas niet voorbij zien komen in het youtube filmpje.
Xbox: Virgo Mossel
Topic warning gelezen? Staat toch echt een link inCreativeSkills schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:33:
Beste leden,
Zo nu en dan zie ik iets voorbij komen over het goedkoop digitaal games kopen met Singapore dollars.
Het lukt mij helaas niet om de posts te vinden met de exacte uitleg.
Zou iemand mij precies uit kunnen leggen hoe ik middels deze weg aan games kan komen?
Wil graag wat spellen als Tomb Raider voor mijn vrije dagen halen.
Zou jullie zeer dankbaar zijn!
Hij is nu al met 33% korting. Ik verwacht niet dat ie goedkoper gaat worden.VirgoMossel schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:43:
Iemand enig idee of star wars battlefront in de aanbieding komt bij de countdown?
Ik heb deze helaas niet voorbij zien komen in het youtube filmpje.
Ik zie een link staan naar US, Russisch en Braziliaans.corset schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:48:
[...]
Topic warning gelezen? Staat toch echt een link in
Zie helaas niks over Singapore.
Kijk ik nu verkeerd of...?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Maar ik kan dus nergens vinden waar ik die Singapore dollars goedkoop kan krijgen.
Begrijp inmiddels volgens mij wel dat ik dus kan switchen van store.
Nu dus vooral benieuwd naar wat de goedkoopste weg is op dit moment
of gewoon sites zoals offgamers gebruiken
Goedkoopste optie kan met de dag wisselen
[ Voor 15% gewijzigd door Bokkie op 23-12-2015 10:03 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb hem ook digitaal kunnen bestellen, maar sommige landen is pre-order nog niet actief.justifire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 07:37:
[...]
In de store ?
Ik heb dit spel gepre-orderd in Zuid-Afrika.
In de Russische store is het spel 33 Euro.corset schreef op woensdag 23 december 2015 @ 08:29:
[...]
Hoe doe je dat? Ik zie hem toch echt staan voor $48, wat neerkomt op 44 euro
[ Voor 27% gewijzigd door danplo op 23-12-2015 10:10 ]
Thanks!
De multiplayer moet echt je ding zijn. De story ben je binnen 12 uur wel klaar mee op legendary, dan kan je nog wel alle collectibles en achievements proberen te halen.Tomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:20:
[...]
Vwb Halo 5; gezien niemand reageert dus geen aanrader?
Het is echt vooral een multiplayer game. Groot voordeel is dat alle DLC gratis is, omdat je dmv micro transactions packs kan kopen die gear unlocken. Je verdient ook req points waarmee je diezelfde packs (op 1 na) kan kopen.
Niet wat je vraagt,....maar toch even vermelden: gisteren de WD Elements Desktop ontvangen en geïnstalleerd. Stelde helemaal niets voor en games overzetten ging ook super eenvoudig. USB3.0 , 7200RPM maar wel 3.5" en externe voeding. Zelf gekozen voor de 3TB variant, nette deal kunnen maken met Coolblue 2e kans.Mr Magic schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 17:35:
Iemand nog tips voor een 7200 rpm 2.5" USB 3.0 externe hard disk?
Schijf gaat netjes in stand-by op het moment dat er geen data transmissie nodig is bij "instant on" modus.
Ah ok, ik heb sinds Unreal Tournament 2004 eigenlijk geen multiplay FPS meer gedaan. Sindsdien ben ik overgestapt op consoles en shooters met een stick kan ik maar niet aan wennen. (ben een mouse/kb FPS gamer tot en metEreaser schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:13:
[...]
De multiplayer moet echt je ding zijn. De story ben je binnen 12 uur wel klaar mee op legendary, dan kan je nog wel alle collectibles en achievements proberen te halen.
Het is echt vooral een multiplayer game. Groot voordeel is dat alle DLC gratis is, omdat je dmv micro transactions packs kan kopen die gear unlocken. Je verdient ook req points waarmee je diezelfde packs (op 1 na) kan kopen.
Bedankt voor je reactie! Ik laat Halo 5 maar lopen dus
Kan je dan een link sturen? Ik zie hem in de US store gewoon voor $59.99 staan..Martinspire schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:49:
[...]
Hij is nu al met 33% korting. Ik verwacht niet dat ie goedkoper gaat worden.
Same hereXenophoben schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:10:
Ik zie battlefront helemaal niet in de aanbieding ? Kan iemand de pagina linken ?
Thanks!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Of gewoon een nieuw Xbox games topic aanmaken met werkwijze en aanbiedingen. Is blijkbaar best wel vraag naar.Ereaser schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:30:
Misschien is het handig die site met de Xbox aanbiedingen en wereld wijde prijzen in de topic warning te zetten?
The Swindle
https://store.xbox.com/nl...02-490b-9267-414ba9a9be7d
Deadpool
https://store.xbox.com/nl...8e-44b2-a4ee-0881d03545ae
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Dank, gelukkig heb ik daar ook mijn CC aan gekoppeld. Gister al Rise of the Tomb Raider gekocht voor 33 euro. Vanavond maar eens JC3 erbij kopen..... Deze 2 games zullen op zijn vroegst pas halverwege 2016 wat goedkoper worden dan de 69 euro. Mediamarkt zal dan wel iets an 49 euro zijn in mei 2016.
XBL: MRE Inc
Zou Halo zeker niet laten lopenTomba schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:23:
[...]
Ah ok, ik heb sinds Unreal Tournament 2004 eigenlijk geen multiplay FPS meer gedaan. Sindsdien ben ik overgestapt op consoles en shooters met een stick kan ik maar niet aan wennen. (ben een mouse/kb FPS gamer tot en met)
Bedankt voor je reactie! Ik laat Halo 5 maar lopen dus

3ds fc: 4270-0926-7440
Heb vorige Halo's niet gespeeld maar vorig jaar in de sale wel MCC gescoord dus het moet er wel ooit van gaan komenNinjetsu NL schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:46:
[...]
Zou Halo zeker niet laten lopenHet is ook een beetje de vraag of je de eerdere delen hebt gespeeld? Zo ja en je zit een beetje in de lore dan kan ik je het zeker aanraden. Ik weet dat ik in ieder geval gesmuld heb van de SP en de MP is ook awesome!
De theorie zegt van welUnigo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:56:
Ook een dagdeal voor de Xbox 360: Skate 3 voor 7 euro in de NL store. Nu nog alleen 360, maar staat ook bij de 'coming soon backward compatible'.... Denk dat ik 'm nu meeneem voor wanneer die speelbaar wordt! (dat kan toch?)
Xbone GT: sv3nnie
Is dat zo'n leuk spel dan ? Las er al meer over hier in dit topic mbt BC.Unigo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:56:
Ook een dagdeal voor de Xbox 360: Skate 3 voor 7 euro in de NL store. Nu nog alleen 360, maar staat ook bij de 'coming soon backward compatible'.... Denk dat ik 'm nu meeneem voor wanneer die speelbaar wordt! (dat kan toch?)
XBL: MRE Inc
Heb het kort op de 360 kunnen spelen voordat ik mijn xbox one had gekocht en de 360 de deur uit deed. Sindsdien een paar keer gekeken of Skate 4 uit zou komen,,, maar dat lijkt niet meer te gaan gebeuren helaas. Dit spel zit naar mijn mening veel beter in elkaar dan bijvoorbeeld een Tony Hawk spel....MRE-Inc schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:32:
[...]
Is dat zo'n leuk spel dan ? Las er al meer over hier in dit topic mbt BC.
Xbone GT: sv3nnie
Het enige dat Skate en Tony Hawk gemeen hebben is dat het om skaten gaat, voor de rest zijn de games zo ontzettend verschillend dat ze moeilijk te vergelijken zijn.Sven Enthoven schreef op woensdag 23 december 2015 @ 11:35:
[...]
Heb het kort op de 360 kunnen spelen voordat ik mijn xbox one had gekocht en de 360 de deur uit deed. Sindsdien een paar keer gekeken of Skate 4 uit zou komen,,, maar dat lijkt niet meer te gaan gebeuren helaas. Dit spel zit naar mijn mening veel beter in elkaar dan bijvoorbeeld een Tony Hawk spel....
Heb alleen Skate 2 gespeeld. Vond het realisitsche skaten wel leuk, maar vond het vrij frustrerend als je een specifieke truc moest doen en dat je de stick net een millimeter verkeerd beweegt waardoor je een andere truc doet
Damn gemist dan.. Even countdown afwachten en anders toch maar aanschaffen zonder kortingSinergyX schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:30:
Battlefront stond op de console bij Deals with Gold pagina met korting vorige week, maar kan hem op de site niet vinden.
Verwijderd
Als dat niet gebeurt is dit topic onvolgbaar totdat de sales voorbij zijn.janvanduschoten schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:40:
[...]
Of gewoon een nieuw Xbox games topic aanmaken met werkwijze en aanbiedingen. Is blijkbaar best wel vraag naar.
Ik quote mezelf evenDonstil schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 22:51:
Ik had dus hetzelfde probleem, maar 2 dagen later waren ze ineens unlocked. Ik zou dus nog even afwachtenMilan17 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 14:45:
Verder: ik heb gisteren 3 cheevos gehaald in FH2, maar ze popte niet. Als ik in de lijst kijk, staat er gehaald. ontgrendelen... o.i.d., maar ze zijn dus nog locked. Vandaag weer een aantal andere achievements gehaald en deze popte wel, en staan dus ook bij de behaalde achievements.
Als ik zo op internet rondkijk, lijkt het best wel een bekend probleem, maar het is me een beetje onduidelijk wat er nu precies aan gedaan kan worden. Iemand een idee?
[XBOX] Game aanbiedingen eindejaar sale 2015
Net Horizon 2 voor 25€ via CDkeys en Storm Island voor 5€ via de sale.
Denk dat ik het voorlopig hier even bij laat, of GoW moet erg aantrekkelijk geprijsd gaan worden.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik ga vanavond nog maar eens even bekijken in de app en anders maar wachten.Milan17 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:44:
[...]
Ik quote mezelf even:
[...]
Ik had dus hetzelfde probleem, maar 2 dagen later waren ze ineens unlocked. Ik zou dus nog even afwachten.
http://gamer.nl/articles/...itive-edition-uitgesteld/
Geweldige game!
Laatst de originele gekocht voor 2,- in de russische store. Lekkere game ja.giantgiantus schreef op woensdag 23 december 2015 @ 13:57:
Ori definitieve editie uitgesteld:
http://gamer.nl/articles/...itive-edition-uitgesteld/
Geweldige game!
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat er ook een uitbreiding bij zat, maar daar vind ik weinig informatie over.Donstil schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:01:
[...]
Laatst de originele gekocht voor 2,- in de russische store. Lekkere game ja.
De orginele Ori was bij uitkomst € 19,95 maar ik verwachte niet dat deze nieuwe uitgifte € 17,95 beter was dan de € 2,00 die ik nu betaalde. Daarom dus maar niet gewacht en lekker de orginele gekocht.giantgiantus schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:02:
[...]
Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat er ook een uitbreiding bij zat, maar daar vind ik weinig informatie over.
Ja ik heb hem eerder dit jaar ook voor een dergelijk bedrag gekocht, maar had wel zin in een uitbreiding.Donstil schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:23:
[...]
De orginele Ori was bij uitkomst € 19,95 maar ik verwachte niet dat deze nieuwe uitgifte € 17,95 beter was dan de € 2,00 die ik nu betaalde. Daarom dus maar niet gewacht en lekker de orginele gekocht.
In welke store heb je hem voor dat bedrag gekocht?Donstil schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:23:
[...]
De orginele Ori was bij uitkomst € 19,95 maar ik verwachte niet dat deze nieuwe uitgifte € 17,95 beter was dan de € 2,00 die ik nu betaalde. Daarom dus maar niet gewacht en lekker de orginele gekocht.
Excuses, hoort uiteraard thuis in [XBOX] Game aanbiedingen eindejaar sale 2015
[ Voor 12% gewijzigd door janvanduschoten op 23-12-2015 14:47 ]
Dank !
6 tientjes voor de Gold edition is een no-brainer
U ook bedankt !danplo schreef op woensdag 23 december 2015 @ 10:08:
[...]
Ik heb hem ook digitaal kunnen bestellen, maar sommige landen is pre-order nog niet actief.
Ik heb dit spel gepre-orderd in Zuid-Afrika.
He bah wat ongezelligjanvanduschoten schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:59:
Even snel een topic in elkaar gezet, interessante aanbiedingen mogen daar in, dit topic hier voor de Xbox One zelf
[XBOX] Game aanbiedingen eindejaar sale 2015

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 23-12-2015 16:02 ]
Eergisteren is de nieuwe binnengekomen en deze is gelukkig wel perfect
Ben eigenlijk best wel teleur gesteld over de kwaliteit van MS producten er is altijd wel iets mee zo lijkt het in mijn geval,
Xbox 360 RROD
Surface pro 2, 2x terug gestuurd ivm los scherm
Elite controller 2x terug gestuurd.
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kwaliteit van MS of ben ik gewoon een pechvogel?
Zo'n aparte topic lees ik toch bijna nooit, maar ik vind het wel leuk om te zien wat iedereen koopt en wat men allemaal vind en waar je het beste kan shoppen. Voor die paar dagen lijkt me het ook best in deze topic passen om kerst sfeertje erin te houden.
Ik heb alles van Microsoft in huis staan of liggen en er gaat bij mij maar sporadisch iets kapot of dat het niet goed is aangeleverd. En is er bij mij wat kapot of niet goed dan doet Microsoft ook niet moeilijk en kan je het snel en makkelijk terug sturen. Ik denk dat je beetje pech heb gehad en om nu nog een 10 jaar oud Xbox360 RROD erbij te halen is in mijn ogen onnodig, dit was gewoon in begin een productie fout en is ook gewoon netjes door ze opgelost.schumi1986 schreef op woensdag 23 december 2015 @ 16:02:
KNIP
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de kwaliteit van MS of ben ik gewoon een pechvogel?
[ Voor 48% gewijzigd door danplo op 23-12-2015 16:18 ]
Service van MS is wel top, alleen jammer dat ze een Elite controller met 900% winst weten te verkopen die amper de kwaliteit van een 10 jaar oude 360 controller kan evenaren. Tenminste, hij moet zich nog bewijzen, maar gevoelsmatig gaat die ook de 10 jaar niet redden
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace