Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Het ging ook om de store die te vinden is op de Imac en macbooks.SinergyX schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:45:
[...]
Denk dat ze hier smartglass bedoelen, niet de Xbox app, die laatste is speciaal voor Win10 gemaakt.
Verwijderd
Gaat om OS X niet om iOS. Artikel gaat er juist om dat de Xbox app er niet komt voor Macbook en van die rare Apple desktops. Smartglass bestaat al ruime tijd op iPhone.SinergyX schreef op maandag 21 december 2015 @ 14:45:
[...]
Denk dat ze hier smartglass bedoelen, niet de Xbox app, die laatste is speciaal voor Win10 gemaakt.
Wat mijn collega hier dus al zegt
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het gaat niet om 'de' app, maar om 'een' app, 'de' app is speciaal voor windows 10, voor al het overige is er Smartglass, die er dus ook niet gaat komen voor OSX.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:42:
Gaat om OS X niet om iOS. Artikel gaat er juist om dat de Xbox app er niet komt voor Macbook en van die rare Apple desktops. Smartglass bestaat al ruime tijd op iPhone.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
"rare Apple desktops" ?Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 15:42:
[...]
Gaat om OS X niet om iOS. Artikel gaat er juist om dat de Xbox app er niet komt voor Macbook en van die rare Apple desktops.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Oh boy, bij Bol is ScreamRide 20 euri, leuk prijsje en is besteld.
[ Voor 56% gewijzigd door Winkiller op 21-12-2015 17:39 ]
Verwijderd
Nou, volgens mij heb ik een leuke deal kunnen maken via Coolblue (tweedekans)..GiveMeThoseTags schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 13:33:
[...]
Oh ja, had ik er wel bij kunnen zetten.. 2TbPrijstechnisch het beste en dan later een keer 4Tb als het nodig is en die weer goedkoper zijn
WD Elements Desktop 3 TB voor 95euro .. tegen die opslaglimiet zal ik niet snel aanlopen!
Dit zijn de bevestigde titels, overige titels zullen we moeten afwachten.Winkiller schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:11:
Ik heb wel trek in ScreamRide en WRC 5 voor Xbox One, weet iemand of die ook in de aanbieding komen ?
Oh boy, bij Bol is ScreamRide 20 euri, leuk prijsje.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat had ik gezien op Major Nelson, ik had gehoopt dat er elders meer titels/info gelekt was.justifire schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:31:
[...]
Dit zijn de bevestigde titels, overige titels zullen we moeten afwachten.
https://www.reddit.com/r/...siest_gamerscore_of_2015/
Ohhh..ga je afhalen ? het is enorm druk bij Coolblue, ze hebben veel extra mensen voor order picking.smoken schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:12:
[...]
Nou, volgens mij heb ik een leuke deal kunnen maken via Coolblue (tweedekans)..
WD Elements Desktop 3 TB voor 95euro .. tegen die opslaglimiet zal ik niet snel aanlopen!
Verder hoorde ik net op Radio 3 dat ze hopen voor donderdag alles te kunnen afleveren zo druk is het.
Verwijderd
Moest even twee keer kijken toen ik Gianni zag staan. Maar het is de zeer beroerde renspel niet de zeer goede (en zeer moeilijke) platformen.Martinspire schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:18:
Voor de achievementhoeren onder ons, de 20.000 makkelijkste gamerscore van 2015:
https://www.reddit.com/r/...siest_gamerscore_of_2015/
Voor de rest puilt die lijst uit van brakke spellen. Vond Pneuma OK, Idarb prima en Goat Simulator en Brothers super.
Ben eigenlijk wel blij dat ik 'maar' 6 van die spellen gespeeld heb. Waarvan alleen The Swapper puur voor 1000 gs aangeschaft is.
Nice, 1Tb meer voor wat ik er toen een half jaar geleden voor heb betaaldsmoken schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:12:
[...]
Nou, volgens mij heb ik een leuke deal kunnen maken via Coolblue (tweedekans)..
https://powershellisfun.com
Hopelijk krijgt Killer Instinct dan ook eens een iets grotere fanbase

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Huppel Huppel. Ik ben mijn LE schijf van DE : HR kwijt. Nu kan ik alsnog de dlc voor nop spelen!justifire schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:00:
Games with Gold voor Januari.
Hopelijk krijgt Killer Instinct dan ook eens een iets grotere fanbase![]()
[afbeelding]
Hmmm interessant? Maar eens even verdiepen in deze nieuwe nfsOrigins schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:40:
Nieuwe Need for Speed voor 28 euro te koop in the store voor gold leden!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:11:
[...]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1465522/0
Hier kun je er alles over lezen.

Dit is veel beter idd
Zit te twijfelen of ik het ga doen. Heb Forza Horizon 2 ook en die vind ik geweldig vanwege de open map.Origins schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:40:
Nieuwe Need for Speed voor 28 euro te koop in the store voor gold leden!
Gamertag: timmie271
Ik vind er zelf helemaal niks aan Je moet altijd online zijn. Verlies je de verbinding met de server van EA dan ben je een stuk voortgang kwijt.l3art schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:41:
[...]
Hmmm interessant? Maar eens even verdiepen in deze nieuwe nfs
Bedankt voor dit berichtRockvee2 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:55:
[...]
Ik vind er zelf helemaal niks aan Je moet altijd online zijn. Verlies je de verbinding met de server van EA dan ben je een stuk voortgang kwijt.
Geen dank, Had de gratis versie van EA Access geprobeerd, na 30 minuten eraf gegooid .timmie271 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:56:
[...]
Bedankt voor dit bericht, dan heb je me over de streep getrokken om hem niet te halen ondanks de BMW M2 die erin zit
.
Die komt vanzelf in Forza 6timmie271 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:56:
[...]
Bedankt voor dit bericht, dan heb je me over de streep getrokken om hem niet te halen ondanks de BMW M2 die erin zit
.
http://www.xboxar.com/t/7958/ Hier heb je een pagina met alvast een lijst met spellen die morgen worden aangekondigd. (volgens mij komt er nog meer dan dit)
Zoek handmatig de spellen in de store en de korting staat ernaast. Succes met kiezen
[ Voor 11% gewijzigd door danplo op 21-12-2015 20:38 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
http://www.storeparser.com/danplo schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:17:
De kortingen zijn al live.
http://www.xboxar.com/t/7958/ Hier heb je een pagina met alvast een lijst met spellen die morgen worden aangekondigd. (volgens mij komt er nog meer dan dit)
Zoek handmatig de spellen in de store en de korting staat ernaast. Succes met kiezen
Deze heeft minder Arabisch en wel directe links.
Meteen Storm Island voor FH2 gekocht.
Mijn vlugge blik leerde dat er geen briljante acties inzitten maar wel veel topgames.
@winkiller Screamride is 12.50
Ja nu ik de lijst goed ben doorgelopen vind ik het ook tegenvallen.Rivanov schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:52:
Vind het maar 'tegenvallen' eerlijk gezegd?
Stiekem verwacht ik nog wel wat spellen die erbij komen, want Tombraider staat er ook nog niet bij.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Nope, heb gewoon gekozen voor afleveren.Winkiller schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:38:
[...]
Ohhh..ga je afhalen ? het is enorm druk bij Coolblue, ze hebben veel extra mensen voor order picking.
Verder hoorde ik net op Radio 3 dat ze hopen voor donderdag alles te kunnen afleveren zo druk is het.
Volgens track en trace heb ik hem morgen in huis, maar ik kan me voorstellen dat dit vertraging oploopt door de drukte.
Ach, in het slechtste geval wordt het na de kerst. Ga nu toch geen nieuwe spellen kopen, denk ik.... ;-)
Kortingen zijn nog niet volledig actief of de prijs op Storeparser klopt niet.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:52:
[...]
http://www.storeparser.com/
Deze heeft minder Arabisch en wel directe links.
Meteen Storm Island voor FH2 gekocht.
Mijn vlugge blik leerde dat er geen briljante acties inzitten maar wel veel topgames.
@winkiller Screamride is 12.50
Zoo Tycoon en Screamride bundel staan in de store voor 29,99 dollar inplaats van 12,50
Morgen nog maar even controlleren voor de kids
Xbox Live Knalle Arie
Ben je wel op de site ingelogd ? probeer een refresh, want hier staat het wel met de nieuwe prijs vermeld. Je moet wel US kijkenMarvie schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:50:
[...]
Kortingen zijn nog niet volledig actief of de prijs op Storeparser klopt niet.
Zoo Tycoon en Screamride bundel staan in de store voor 29,99 dollar inplaats van 12,50
[ Voor 9% gewijzigd door danplo op 21-12-2015 21:54 ]
Verwijderd
Scream ride is eraf ja maar zie: https://store.xbox.com/nl...94-47fe-8c65-96ea01584598Marvie schreef op maandag 21 december 2015 @ 21:50:
[...]
Kortingen zijn nog niet volledig actief of de prijs op Storeparser klopt niet.
12.50 voor beide.
Edit 2 Bij een refresh was hij weer duur
Edit: kortingen zijn ook in euro's online overigens. Voor de oudere games maakt het nauwelijks wat uit qua prijs vanwege moersverscbil van nu. Voor nieuwere games wel vanwege de 10 Euro extra die wij standaard mogen aftikken. Zie offgamers oid voor cheap US kaartjes. (of lees de handleiding voor Brazilië en dat soort goedkope stores als je een echte Nederlander bent.)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2015 22:40 ]
Ik zou van WRC 5 eerst eens wat reviews lezen voor je hem aanschaft. Hij is niet heel erg goed ontvangen. Bovendien heeft de XBO versie *GEEN* support voor stuurwielen; dat is volgens mij de domste beslissing ooitWinkiller schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:11:
Ik heb wel trek in ScreamRide en WRC 5 voor Xbox One, weet iemand of die ook in de aanbieding komen ?
Misschien beter wachten tot Dirt Rally volgend jaar april uitkomt
Hmm, Milestone, die hebben de vorige vier edities van WRC gemaakt. Dat waren ook niet bepaald toppers, maar we zullen zien. In elk geval fijn dat er een demo komt. Hopen dat deze wel stuurwielen ondersteuntjustifire schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 00:55:
En donderdag even deze demo proberen.
[video]
Ori gekocht voor 210 rub ==> 2.69 Euro!
http://majornelson.com/20...wn-the-biggest-sale-ever/
Hier een aantal games met de koers via Oanda.com
................................................USA........Hong Kong...Rusland......Singapore
Rise of the Tomb Raider..........€ 36,93........€ 30,96..........€ 31,11.......€ 30,50
Halo 5: Guardians....................€ 44,10.......€ 39,44..........€ 37,15.......€ 36,42
Forza Motorsport 6..................€ 46,85........€ 41,90..........€ 38,38.......€ 38,70
Need for Speed.......................€ 22,00.........€ 20,34..........€ 20,65........€ 20,82
[ Voor 81% gewijzigd door Rivanov op 22-12-2015 08:02 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ten slotte blijft het heel jammer dat het niet duidelijk is wanneer call of duty beschikbaar komt voor backwards compatability. Daar is nergens duidelijkheid over he?
Als ik de store van Microsoft Singapore open zie ik nog steeds dezelfde prijzen staan? Doe ik iets verkeerd?Rivanov schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 07:47:
Deals zijn online:
................................................USA........Hong Kong...Rusland......Singapore
Rise of the Tomb Raider..........€ 36,93........€ 30,96..........€ 31,11.......€ 30,50
Halo 5: Guardians....................€ 44,10.......€ 39,44..........€ 37,15.......€ 36,42
Forza Motorsport 6..................€ 46,85........€ 41,90..........€ 38,38.......€ 38,70
Need for Speed.......................€ 22,00.........€ 20,34..........€ 20,65........€ 20,82

Dat BC geldt voor meerdere games. Zit zelf op Battlefield 3 te wachten. Dat is nog een van de weinige redenen waarom ik mijn Xbox 360 nog heb staan.giantgiantus schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:10:
Ik zie dat een aantal xbox360 games ook flink afgeprijsd zijn. Ik vroeg me af of ik die ook gewoon kan kopen in Singapore. Of zit dat er niet in?
Ten slotte blijft het heel jammer dat het niet duidelijk is wanneer call of duty beschikbaar komt voor backwards compatability. Daar is nergens duidelijkheid over he?
XBL: MRE Inc
Hoe bedoel je dezelfde prijzen? Gewoon onderaan de pagina van Xbox Store de regio veranderen.rened80 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:39:
[...]
Als ik de store van Microsoft Singapore open zie ik nog steeds dezelfde prijzen staan? Doe ik iets verkeerd?![]()
Ik kan deze prijs ook niet vinden, wel de moeite waard om het voor dat geld te kopen. Als het tegenvalt is er geen man overboordJ-air schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 06:26:
Eerste goede deal is binnen vandaag!
Ori gekocht voor 210 rub ==> 2.69 Euro!
Kan ik ook gratis games with gold voor de 360 "aanschaffen" en spelen op de One als deze backwards compatible wordt? Ik heb geen 360, maar ik zag dat ik gisteren via de website een 360 spel gewoon kon "kopen"
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Forza Horizon dlc ook maar er bij pakken!
[ Voor 21% gewijzigd door mfneed op 22-12-2015 08:54 ]
Ja.janvanduschoten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:51:
[...]
Kan ik ook gratis games with gold voor de 360 "aanschaffen" en spelen op de One als deze backwards compatible wordt? Ik heb geen 360, maar ik zag dat ik gisteren via de website een 360 spel gewoon kon "kopen"
Zou toch echt moeten lukken, als je als Gold Member bent ingelogd in de Russische Store.janvanduschoten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:51:
[...]
Ik kan deze prijs ook niet vinden, wel de moeite waard om het voor dat geld te kopen. Als het tegenvalt is er geen man overboord
En ja, als je middels de site een 360 game koopt (gratis of niet) en deze is BC, dan kun je die gewoon op de One spelen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dacht weinig leuks te zien, maar dit zijn toch wel fijne prijzen.Rivanov schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 07:47:
Deals zijn online:
Ga denk vanavond weer ff zoeken hoe dat werkt met kopen in Singapore store. Tomb Raider en Forza 6 wil ik wel voor die prijzen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Alleen doet xbox.com wat moeilijk als je alleen met gift cards betaald, dan heb je een betalingsmethode nodig om een of andere redenRossi46 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:17:
[...]
Zou toch echt moeten lukken, als je als Gold Member bent ingelogd in de Russische Store.
En ja, als je middels de site een 360 game koopt (gratis of niet) en deze is BC, dan kun je die gewoon op de One spelen

En wat anders: Skate 3 staat al een tijdje bij de komende backward compatible games... iemand een idee wanneer die zal verschijnen?
3ds fc: 4270-0926-7440
Heb xenoverse op de PS4, vond 'm wel aardig! Voor 16,5 euro kan je eigenlijk niet mis denk ik!mfreriks schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 08:53:
Dragon ball xenoverse de moeite voor 16.5 euro?Iemand ervaring met deze game?
Forza Horizon dlc ook maar er bij pakken!
3ds fc: 4270-0926-7440
De Russische? Doe ik altijd met alleen cards, nooit problemen.Ereaser schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 09:54:
[...]
Alleen doet xbox.com wat moeilijk als je alleen met gift cards betaald, dan heb je een betalingsmethode nodig om een of andere reden
Zit natuurlijk wat in inderdaad...:) twijfel alleen tussen dragonball of transformersUnigo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:03:
[...]
Heb xenoverse op de PS4, vond 'm wel aardig! Voor 16,5 euro kan je eigenlijk niet mis denk ik!
Geen Kinect in huis, liever vermijden. Alleen omdat ik anders met kabels en zo in de knoei kom. Heb al wat rond gekeken, maar ik vind niet echt een meiden ding voor een meid van 6. Heeft iemand een verlossende tip?
De lego games ? Lego Batman, Lego The Movie, Lego Marvel Super Heros. Volgens mij zitten er ook nog een paar lego games in het BC programma. Mijn zoon en ik hebben destijds veel plezier van gehad.UltraSub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:17:
Krijg hier het verzoek: "een spel voor meisjes op de xbox papa!".
Geen Kinect in huis, liever vermijden. Alleen omdat ik anders met kabels en zo in de knoei kom. Heb al wat rond gekeken, maar ik vind niet echt een meiden ding voor een meid van 6. Heeft iemand een verlossende tip?
Of kan iemand mij misschien een invite sturen? gamertag: Notorious JOS
en hoe werkt die precies?
Ik zou namelijk graag vast Ark: survival evolved willen checken.
Is Rayman een idee ?UltraSub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:17:
Lego is hot hier. Heb Marvel super heroes en Jurassic Park, en die spelen ze grijs. Is ook erg leuk in co-opMRE-Inc schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:22:
[...]
De lego games ? Lego Batman, Lego The Movie, Lego Marvel Super Heros. Volgens mij zitten er ook nog een paar lego games in het BC programma. Mijn zoon en ik hebben destijds veel plezier van gehad.
Ik zag op Reddit Plants vs Zombies geadviseerd worden. Eens ff gekeken op youtube, maar ik vind dat toch nog behoorlijk "gewelddadig".
Leek mij ook leuk, maar misschien een beetje "akelige" omgeving voor de jongste.. Kweenie. Staat wel nog op de lijst inderdaad.
Plant vs Zombies is ook geen spel voor zesjarigen.UltraSub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:32:
[...]
Lego is hot hier. Heb Marvel super heroes en Jurassic Park, en die spelen ze grijs. Is ook erg leuk in co-opOp die manier is mijn dochtertje er ook een beetje ingerold, maar die zoekt dus nu echt een meidenspel. Volgens mij zijn die er niet echt afgezien van wat dans- en zangspellen die connect nodig hebben.
Ik zag op Reddit Plants vs Zombies geadviseerd worden. Eens ff gekeken op youtube, maar ik vind dat toch nog behoorlijk "gewelddadig".
[...]
Leek mij ook leuk, maar misschien een beetje "akelige" omgeving voor de jongste.. Kweenie. Staat wel nog op de lijst inderdaad.
De Lego games komen het dichtst in de buurt denk ik. En Rayman.
Die doet het inderdaad goed bij mijn vriendin, al kan die nog best lastig zijn:)Unigo schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:37:
Misschien viva pinata? deze zijn nu bc!
Echte meiden games ken ik ook niet. Ik heb een zoon, en mijn vriendin heeft een godsgloeiende hekel aan de X1 en PS4. Die ziet die dingen nog liever vandaag dan morgen kapot gaan. Die snapt nog steeds niet dat gamen een hobby voor mij en mijn zoon is zoals een boek lezen dat voor haar is.
Kinect halen en daar de games voor bekijkenUltraSub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:17:
Ik vrees ook dat er een Kinect in moet. Schijt. Moet ik gaan kijken hoe ik die kabels ga verwerken. Krijgt dat ding stroom van de xbox? (Dus maar 1 kabel?)
Bedankt voor de tips heren!
/edit
Man man, wat een lelijk ding. Dat krijg ik echt niet netjes bij ons thuis
[ Voor 14% gewijzigd door UltraSub op 22-12-2015 11:04 ]
Er gaat bij de One maar 1 kabel inderdaad naar de kinect. Bij de 360 was dit stroom en usb.UltraSub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:59:
Mijn vriendin heeft er ook een gloeiende hekel aan, haha
Ik vrees ook dat er een Kinect in moet. Schijt. Moet ik gaan kijken hoe ik die kabels ga verwerken. Krijgt dat ding stroom van de xbox? (Dus maar 1 kabel?)
Bedankt voor de tips heren!
/edit
Man man, wat een lelijk ding. Dat krijg ik echt niet netjes bij ons thuis
Niet helemaal waar, de nieuwste variant van de 360 kon het ook af met 1 kabelBoinkie schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:09:
[...]
Er gaat bij de One maar 1 kabel inderdaad naar de kinect. Bij de 360 was dit stroom en usb.
Ah, ik had de eerste variant inderdaadrscheper schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:14:
[...]
Niet helemaal waar, de nieuwste variant van de 360 kon het ook af met 1 kabelMaar dat terzijde.
Andere titels waar ik nog op aas:
Fallout 4
Gears of War Ultimate
Just Cause 3
Mad Max
Metal Gear Solid 5
Rare Replay (-17%, seriously MS?)
Star Wars Battleground
Blijf me er trouwens over verbazen dat Ryse niet allang een GwG titel is.
En vraagje, is Halo 5 een aanrader? Die kan ik in SG store voor ~30€ oppikken. Heb de eerste Halo's niet gespeeld en ben geen FPS online gamer dus gaat puur om singleplay. Heb overigens MCC al wel, moet je die spelen voor je Halo 5 speelt?
[ Voor 22% gewijzigd door Tomba op 22-12-2015 11:40 ]
Waarschijnlijk omdat deze pas geleden uitgebracht is voor de PCTomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:37:
Ik heb laatst ook giftcards gekocht en ik wil nu het restant bedrag opmaken en dus gewoon mijn CC toevoegen alleen lukt het me dus niet met het telefoon nummer
Andere stores is me eigenlijk altijd wel gelukt.
XboxLive: Dave 130R
Ik denk aan Zoo Tycoon voor een mooie prijs.UltraSub schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:17:
http://www.cdkeys.com/xbox-live/games/zoo-tycoon-xbox-one
Als je de game koopt op Xbox.com (en daar de regio instelt) hoef je helemaal niks aan je Xbox aan te passendraakhoofd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:11:
Ik lees dat, als je een game aanschaft via een buitenlandse store, je je Xbox op een andere regio moet zetten. Is dat alleen nodig ten tijde van het aanschaffen, en kun je je Xbox dus naderhand weer terug op NL zetten met behoud van de games?
Ori heb ik al, nog niet uitgespeeld...ik vond het spel net iets te irritant -__-
Idd, 29,99 en Zoo Tycoon is niet mijn ding dus is de ScreamRide deal bij Bol (19,99) nog niet zo slecht.Verwijderd schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:36:
[...]
Scream ride is eraf ja maar zie: https://store.xbox.com/nl...94-47fe-8c65-96ea01584598
12.50 voor beide.![]()
Edit 2 Bij een refresh was hij weer duur
Meld je aan op: XBox One Preview Programma invite topic.Joshua... schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 10:31:
Weet iemand hoe ik me aan moet melden voor de Xbox One game preview program?
En maar duimen dat MS nog nieuwe mensen aanneemt.
[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 22-12-2015 12:27 ]
helaas heeft dat topic alleen nog aanvragen tegenwoordig, en geen uitnodigersWinkiller schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:20:
[...]
Idd, 29,99 en Zoo Tycoon is niet mijn ding dus is de deal bij Bol (19,99) nog niet zo slecht.
[...]
Meld je aan op: XBox One Preview Programma invite topic.
En maar duimen dat MS nog nieuwe mensen aanneemt.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Misschien moet je dat daar even aankaarten bij de TS (Bullet NL).corset schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:21:
[...]
helaas heeft dat topic alleen nog aanvragen tegenwoordig, en geen uitnodigers
Gears of War voor maar €24,50:Tomba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:37:
Laatst Singapore dollars ingeslagen met 15% korting en dus zojuist Rise of the Tomb Raider voor minder dan 25€ op kunnen pikken. Als t goed is ook nog bijna 5 euro retour via Xbox Rewards (6000 points voor o.a. RoTT) dus geen slechte deal.
Andere titels waar ik nog op aas:
Fallout 4
Gears of War Ultimate
Just Cause 3
Mad Max
Metal Gear Solid 5
Rare Replay (-17%, seriously MS?)
Star Wars Battleground
En vraagje, is Halo 5 een aanrader? Die kan ik in SG store voor ~30€ oppikken. Heb de eerste Halo's niet gespeeld en ben geen FPS online gamer dus gaat puur om singleplay. Heb overigens MCC al wel, moet je die spelen voor je Halo 5 speelt?
pricewatch: Gears of War: Ultimate Edition, Xbox One
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Komt daar een optie bij dat ik met giftcards kan betalen zodra ik deze heb aangeschaft?
Die krijg je dan gelijk als 1e optie geloof ikNiborit schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:32:
Als ik bij een buitenlandse store een game wil kopen staat er alleen add creditcard als betaaloptie.
Komt daar een optie bij dat ik met giftcards kan betalen zodra ik deze heb aangeschaft?
Je "redeemd" eerst de gekochte gift card, die komt dan inderdaad bij het bestellen daar te staan. Eerst gift card kopen en redeemen.Niborit schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:32:
Als ik bij een buitenlandse store een game wil kopen staat er alleen add creditcard als betaaloptie.
janvanduschoten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:34:
[...]
Je "redeemd" eerst de gekochte gift card, die komt dan inderdaad bij het bestellen daar te staan. Eerst gift card kopen en redeemen.
Bedankt voor de info, wilde het even zeker weten voor ik m'n buitenlandse gift cards ga kopentimmie271 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:34:
[...]
Die krijg je dan gelijk als 1e optie geloof ik.
Ik kwam het goedkoopste uit bij https://www.offgamers.com...es/xbox-live-gift-card-us (even snel vergeleken, misschien zijn er nog goedkopere)Niborit schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:39:
[...]
[...]
Bedankt voor de info, wilde het even zeker weten voor ik m'n buitenlandse gift cards ga kopen
Vind de Lego games altijd wel grappig, maar altijd te duur. Dus voor €5 pak ik deze ook meejanvanduschoten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:27:
Zojuist LEGO Marvel Super Heroes gekocht in de US store voor slechts € 5, scheelt de helft met de NL store. Was even zoeken hoe ik het moeste regelen ( US gift card gekocht), maar ging eenvoudig.
Inderdaad gewoon via Xbox.com (en daar de regio aanpassen onderin je scherm, zie mijn signature) de games kopen. Mijn Xbox staat gewoon op USA en ik koop de games in Rusland, US of Brazilie....aan de xbox zelf pas ik nooit wat aan...draakhoofd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:11:
Ik lees dat, als je een game aanschaft via een buitenlandse store, je je Xbox op een andere regio moet zetten. Is dat alleen nodig ten tijde van het aanschaffen, en kun je je Xbox dus naderhand weer terug op NL zetten met behoud van de games?
Je redeemed de gift cards en als je dan een game koopt, dan kun je hem gewoon met MS Saldo kopen....(dat zijn dus je gift cards), of een CC (of Paypal) optie selecteren.timmie271 schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:34:
[...]
Die krijg je dan gelijk als 1e optie geloof ik.
[ Voor 23% gewijzigd door TheVMaster op 22-12-2015 12:59 ]
Singapore store is nu ook gelukt, gewoon een 8 cijferig telefoon nummer.Earzz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:50:
Heeft er iemand toevallig een bruikbaar Singapore telefoon nummer?
Ik heb laatst ook giftcards gekocht en ik wil nu het restant bedrag opmaken en dus gewoon mijn CC toevoegen alleen lukt het me dus niet met het telefoon nummer
Andere stores is me eigenlijk altijd wel gelukt.
XboxLive: Dave 130R
(ik heb geen zin in gedoe met buitenlandse shops dus gewoon .nl).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Hmm das idd een nette prijs en nog digitaal ook (een voorwaarde wat mij betreftFormat-C schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:27:
[...]
Gears of War voor maar €24,50:
pricewatch: Gears of War: Ultimate Edition, Xbox One
iets omlaag scrollenF_J_K schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:34:
Op www.xbox.com/nl-NL/countdown/xbox-one-games zie ik alleen 'word Gold-lid' terwijl ik dat echt al wel een paar maanden ben. Wat mis ik?
(ik heb geen zin in gedoe met buitenlandse shops dus gewoon .nl).
Die wilde ik ook kopenjanvanduschoten schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 12:27:
Zojuist LEGO Marvel Super Heroes gekocht in de US store voor slechts € 5, scheelt de helft met de NL store. Was even zoeken hoe ik het moeste regelen ( US gift card gekocht), maar ging eenvoudig.
Klopt, ik heb een 10 dollar gift card gekocht voor € 10, net zoveel als het spel hier. Blijft er gewoon $5 staan voor een volgende aankoop in de US storedraakhoofd schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:39:
[...]
Die wilde ik ook kopen. Ook als test of het lukte in de US Store wat aanschaffen... Maar helaas, mijn creditcard (SNS Mastercard) pakt hij niet (adres: nederlandse ambassase NY). Dan toch maar een giftcard, maar die zijn er niet á 5 dollar, of wel?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
SinergyX schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:36:
[...]
iets omlaag scrollenDaar staan nu popcap en NFS als dag deals, daaronder de week deals.
Tijd voor een groter scherm dan 1080px hoog
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Mits je een US-giftcard kooptCAP-Team schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:09:
Dus even voor mijn beeldvorming, ik kan een giftcard kopen in de microsoft store in euro's en die kan ik dan in de US xbox store uitgeven? Zo ja dan ga ik vanavond nog ff goedkoop wat games scoren
Ik vond NFS een leuk spel, aan het begin heel erg wennen aan de besturing, maar het werdt steeds leuker.Willybubba schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:48:
Need for Speed. Is dat wat? Wat zijn de ervaringen hier?
Vond wel dat de achievements heel simpel te behalen zijn. Moet er nu nog maar 1 en dat is lvl 70 bereiken.
Voor deze prijs zou ik hem meenemen ik heb hem gekocht met de black friday aanbiedingen.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Hmm dan kan je dus niet via iDeal betalen maar wel met PayPal.
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
YesCAP-Team schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:30:
[...]
Hmm dan kan je dus niet via iDeal betalen maar wel met PayPal.
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace